Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
TrailBlazer schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:33:
was mij volgende plan ook. Ik heb alleen altijd een hekel aan het bouwen van fixed defense altijd zo zonde van mijn geld.
Heb hem nu net uitgespeeld, op normal!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Ik heb gezocht, maar dit heeft nog niemand gevraagd blijkbaar:

Hoe verander je in Windows de resolutie van CNC3? Is er een .ini ergens?
Ik heb een Samsung 20" TFT op 1680x1050, daar staat CNC nu ook op.
Ik wil nu spelen op mijn Samsung TV, 37", 1920x1080. Als ik echter CNC opstart, je raadt het al, krijg ik de melding dat de resolutie niet ondersteund wordt en zie ik dus niks meer.
Ik kan echter ook niet op mijn 20" de resolutie al instellen op 1920x1080...kip/ei probleem.

Iemand een oplossing om toch te spelen?

Voor de "slimmerikken" onder ons die zeggen: sluit je 20" aan, stel het spel in op 1024x768 en sluit dan je 37" weer aan...: Windows staat zelf ook op 1920x1080 dus zie ik, zonder moeilijk te doen (hardware+driver verwijderen in safe mode, reboot enz), op de 20" weer niks als ik die aansluit...dat riedeltje voorkom ik liever. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Soeski op 31-07-2007 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Ik geloof wel dat er ook een .ini hiervoor is in cnc3. De vorige Sage engine games hadden het ook. Hij staat zo te zien niet meer in de "mijn docs/cnc data" map, dus ik denk dat je ff je Documents and Settings -> username -> Application Data map ofzo moet doorspitten. Hij is vast ergens iig.
Ik kan het nu niet precies zeggen want cnc3 staat hier niet geinstalleerd, waarom ik dan wel weet dat ie niet mijn mijn docs/cnc data map staat is omdat ik van die map nog ergens een backup heb rondslingeren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De_Bastaard schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:25:
[...]

Heb hem nu net uitgespeeld, op normal!:D
Ik was gisteren een heel eind alleen toen kwam opeens de ION control op mijn basis. Daar moet ik nog even naar kijken :) wel veel tussensave games gemaakt. Ik begin nu ook met een hoop harvesters te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 12:13
Zo snel mogelijk 2 Obelisks & 2 Shredder turrets rechts van je basis zetten, dan zit je goed.
Daarnaast moet je zo snel mogelijk een Air Tower met 4 Vertigo's maken, en je moet een temple of nod maken zodat je kan nuken...

Op een gegeven moment komt GDI erg ver in de basis van de Scrin, waarna een deel van die GDI troepen weer eruit vertrekt. Daar vond ik een gaatje, en stuurde er 20 venoms op af met een outpost.
Outpost unpacken bij die phase generators, 2 obelisks en 'n SAM neer zetten en je zit goed.

Oh en niet vergeten de vliegvelden van GDI te slopen, anders blijven die je basis bombarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Wmm schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 02:14:
Ik geloof wel dat er ook een .ini hiervoor is in cnc3. De vorige Sage engine games hadden het ook. Hij staat zo te zien niet meer in de "mijn docs/cnc data" map, dus ik denk dat je ff je Documents and Settings -> username -> Application Data map ofzo moet doorspitten. Hij is vast ergens iig.
Ik kan het nu niet precies zeggen want cnc3 staat hier niet geinstalleerd, waarom ik dan wel weet dat ie niet mijn mijn docs/cnc data map staat is omdat ik van die map nog ergens een backup heb rondslingeren :).
Dank u, gevonden!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Even aan vraagje aan de mensen die de NOD campagne uitgespeeld hebben:

Nadat je het laatste level uitgespeeld hebt krijg je een filmpje over dat Kane je uitnodigt naar de "inner circle". Je loopt dan achter hem aan, het beeld wordt dan helemaal wit en dan gaat hij weer naar het hoofdmenu.

Ook hoor je niks meer over die gozer die je de missies geeft (die met dat blonde lange haar, ben z'n naam even kwijt :P), want die begon in het spel te twijfelen aan Kane, net als Killian.

Hoort dit zo? Als dat zo is vind ik het een behoorlijk vreemd einde....
Of zal hier in een eventuele add-on nog iets over gezegd worden?

[ Voor 18% gewijzigd door Cpt.Iglo op 01-08-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TrailBlazer schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:36:
[...]

Ik was gisteren een heel eind alleen toen kwam opeens de ION control op mijn basis. Daar moet ik nog even naar kijken :) wel veel tussensave games gemaakt. Ik begin nu ook met een hoop harvesters te bouwen.
nou ondertussen heb ik die missie uitgespeeld. Ik had nog nooit een Temple gebouwd :$ toen ik die eenmaal had kon ik die ene gewoon plat blijven bombarderen en met mijn vliegtuigen stuk voor stuk de ander zijn basis slopen. Toen was het redelijk snel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Cpt.Iglo schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:59:
Even aan vraagje aan de mensen die de NOD campagne uitgespeeld hebben:

Nadat je het laatste level uitgespeeld hebt krijg je een filmpje over dat Kane je uitnodigt naar de "inner circle". Je loopt dan achter hem aan, het beeld wordt dan helemaal wit en dan gaat hij weer naar het hoofdmenu.

Ook hoor je niks meer over die gozer die je de missies geeft (die met dat blonde lange haar, ben z'n naam even kwijt :P), want die begon in het spel te twijfelen aan Kane, net als Killian.

Hoort dit zo? Als dat zo is vind ik het een behoorlijk vreemd einde....
Of zal hier in een eventuele add-on nog iets over gezegd worden?
Overigens is dit ook zo met het einde van de campagne van Scrin. Daarom wordt zelfs duidelijk gezegd dat "een invasie" nabij is.

Iemand enig idee waarom ze allemaal zo'n abrubt einde hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt.Iglo op 02-08-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:44
Zodat EA zonder teveel moeite kan melken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Mwah, ze zijn anders super bezig met de hoeveelheid en snelheid van de patches tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:44
DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:46:
Mwah, ze zijn anders super bezig met de hoeveelheid en snelheid van de patches tot nu toe :)
Mooi, dus er komt geen uitbreiding of vervolg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Van mij mag er best een uitbreiding ala zero hour bijkomen :)

Weet je wat pas erg is, SupCom. Die brengen gewoon een uitbreiding als stand-alone uit met een sterk verbeterde versie van de engine. Dan krijg je als koper van SupCom toch wel het idee dat je een beta hebt gekocht en de volledige versie nu pas echt uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 13:58
DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:57:
Van mij mag er best een uitbreiding ala zero hour bijkomen :)

Weet je wat pas erg is, SupCom. Die brengen gewoon een uitbreiding als stand-alone uit met een sterk verbeterde versie van de engine. Dan krijg je als koper van SupCom toch wel het idee dat je een beta hebt gekocht en de volledige versie nu pas echt uitkomt...
Je kunt in Forged Alliance ALLEEN maar de seraphim spelen als je de uitbreiding koopt. De andere 3 factions kun jen iet spelen. Daar heb je Vanille sup com nodig. Tevens zijn de meeste wijzigen in de engine voor FA gewoon in Vanille sup com gepatched!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:46:
We hebben nog maar 1 echte patch gehad. 1e t/m 4e waren niet nodig geweest als het spel niet zo brak uitgebracht was. Ok, 1 patch om nog wat bugs te fixen is geen probleem, maar 4 is wat teveel van het goede vind je niet ;). De 5e was een echte patch en de 6e was weer een patch om de bugs die de 5e bracht glad te strijken.

Dus hoezo "ze zijn anders super bezig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wmm schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

Dus hoezo "ze zijn anders super bezig".
Heb jij dan de illusie dat men foutloos kan programmeren en bugvrije games kan uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 13:58
DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:17:
[...]

Heb jij dan de illusie dat men foutloos kan programmeren en bugvrije games kan uitbrengen?
Een patch is bedoeld om fouten eruit te halen, niet om nieuwe te introduceren. En voordat je een patch uitbrengt doe je echt wel iets aan qa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:17:
[...]

Ha, zeer zeker niet. Ik weet wel beter. Maar de staat waarin CNC3 uitgebracht is is treurig. Het bijhouden van de stats op de ladder ging zeer slecht, constante errors waardoor je het spel uitgesmeten werd (de game.dat errors), online lobby games zoeken was vrijwel onmogelijk door het constate refreshen op een knullige manier, battleviewer is vrijwel onbruikbaar (traag, moeilijk zoeken etc, of is die intussen aangepast?), NOD was gigantisch overpowerd tot patch 1.05, lobbynamen als "lobby 1" - "lobby 2". En er zijn vast nog een heleboel treurige dingen die ik me al niet eens meer kan herinneren. Toen het spel net uit was was vrijwel iedereen het erover eens (iig op de internationale fora) dat het spel nog wel een paar maanden in ontwikkeling had kunnen blijven.

Komaan, ga nu niet ineens blij doen met EA omdat ze tot nu toe 6 patches uitgebracht hebben. Met Generals deden we maar een maand langer over de 1e 6 patches hoor (serieus).

Begrijp me niet verkeerd hoor. Als je na een maand ofzo 1 patch uitbrengt om ff wat kleine bugs te fixen is heel normaal en zeker niet verkeerd. Maar EA moet snel patches uitbrengen om de game speelbaar te maken en gelijk daarna weer nieuwe patches uitbrengen om de laatste patch te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De fora die vaak down zijn
De game lobbies die vaak down waren.
De servers die plat liggen bij elke patch
Het ladder systeem wat niet werkte
De tank spam die tot 1.5 duurde
De pitbull spam die nu bezig is.
De onoverwinnelijkheids bug die bestond door je tanks door 2 vurende tanks te laten rijden. 1.6fix
Het overnemen van gebouwen door iets van energyplants op je engineers te bouwen. 1.5fix
Mappen die onvoordelig zijn voor een kant.
De torenspam die nog steeds niet is aangepakt. Sinds wanneer is base defense een wtf kills all beste attack unit. (redzone rampage, tournament tower)

Maar ach het is wel een leuk spelletje. Niet te moeilijk iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 06:38:
De fora die vaak down zijn
De game lobbies die vaak down waren.
De servers die plat liggen bij elke patch
Het ladder systeem wat niet werkte
De tank spam die tot 1.5 duurde
De pitbull spam die nu bezig is.
De onoverwinnelijkheids bug die bestond door je tanks door 2 vurende tanks te laten rijden. 1.6fix
Het overnemen van gebouwen door iets van energyplants op je engineers te bouwen. 1.5fix
Mappen die onvoordelig zijn voor een kant.
De torenspam die nog steeds niet is aangepakt. Sinds wanneer is base defense een wtf kills all beste attack unit. (redzone rampage, tournament tower)

Maar ach het is wel een leuk spelletje. Niet te moeilijk iig :)
Ja die kolere pittbuls zijn echt overpowered, doe dat maar es het zelfde met een attack bike, ik heb gehoord at een pitbull een scorp aankan das dooi, ze mogen mat mij betreft die pitbull es heel wat zwakker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

Creesch

bla bla!

Ik ben nieuw hier in dit topic, maar deze ervaring wilde ik toch wel even delen.

Hoewel ik de campagne nog niet heb uitgespeeld (heb het spel pas sinds vorige week en fulltime werken helpt niet echt mee aan het aantal uren spelen) wilde ik toch wel eens wat matches online spelen. Ik was er al vrij snel achter dat de scrin toch wel best aardig zijn om een turtle base op te zetten (mja ik weet het sommige mensen vinden het een noob tactic, maar ik vind persoonlijk rushen behoorlijk lame en niet echt iets te maken hebben met je vaardigheden).

Iig een game uitgezocht no rush en als bonus no super weapons. uiteindelijk 20 minuten gespeelt :S terwijl ik bezig was met base defenses en het rustig opbouwen van mijn luch troepen heeft de tegenstander een ion control thingie neergezet... ik vraag hem ingame wat ie van plan is en krijg geen reactie tot dat hij het gebruikt (de reactie was "hahahahaaa noob") krijgt hij het voor elkaar om alleen maar een harvester en wat airfields (anti gravity voor scrin) te vernietigen. ondertussen had ik de bui al zien hangen en had ik toch maar even een rift thingie gebouwd. daarmee zijn ion control vernietigd en uiteindelijk 40minuten (!) later hem vernietigd.

Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo genoten heb van een rpg online spelen :)

voor de rest verlies ik nog altijd tegen de meeste mensen omdat ik mijn base defenses net niet op tijd klaar heb voor een rush aanval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

rpg online spelen? Het is RTS ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

mja typo moet kunnen :P laten we het maar houden op dat het al wat later in de avond is en ik iets teveel gedronken heb tijdens het spelen ;)

nog steeds 1 van de leukste online matches die ik gespeeld heb in tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
probeer deze eens voor de grap op barstow badlands

ref
energy
warfac, harverster
com center, flame tank
energy
ref

En die flametank meteen over de brug sturen. als het een beetje noob is, is zijn basis zo onder de vlammen. Crane, barracks en warfac als eerste vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

trouwens ik heb het spel gekocht via ea-link en nu zijn al mijn unit namen in het nederlands, is hier nog iets aan te veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
In start -> programma's -> CNC3 staat ergens het control center. Daar kun je de taal veranderen, maar dan moet ie wel geinstalleerd zijn. Je kunt het altijd proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

tnx :) de nederlandse vertaling komt toch wat knullig over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik eens met Scrin gaan, wel eerst een smederij maken.. -.-

Als je je aanmeld bij EA met die code achterop krijg je een mailtje met tips, ook met nederlandse benamingen die erg knullig overkomen... Schorpioenen Tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben dit spel pas sinds zondag aan het spelen (ja nu pas :+ ) en ik vind het toch wel een geweldig spel! mag dan wel grafisch niet op en top zijn, units zijn wel 3d maar gebouwtjes niet, je kunt niet bizar ver in- en uitzoomen map is niet te roteren etc. maar eigenlijk vindt ik het wel prima zo! het allerbelangrijkste: het spel heeft weer het ultieme C&C gevoel! erg goeie tussen filmpjes met bekende acteurs etc.

Heb de afgelopen 2 dagen al aardig wat uurtjes gespeeld, ben met GDI campaign bezig, ben nu bij act 4 geloof ik, iig datje voor het eerst tegen aliens moet vechten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:30:
Laat ik eens met Scrin gaan, wel eerst een smederij maken.. -.-
Ik bouw meestal twee gieterijen en daarna enkele zoemkorven in de basis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Chaoss schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:06:
units zijn wel 3d maar gebouwtjes niet, je kunt niet bizar ver in- en uitzoomen map is niet te roteren etc.
Druk je scrollwheel eens in en trek je muis naar links en naar rechts ;) Ook bij het plaatsen van gebouwen kun je op deze manier het gebouw roteren. Met NUM-5 kan je je gezichts positie weer reset'en :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

HAhahahaha geweldig!!
Een lange game, 1 uur en een kwartier, ik speel na 10 minuten al in m'n eentje tegen een GDI en een NOD. De GDI probeert de basecrawl op me, de NOD heeft 3 nukes op me gegooid, heb ze zonder SW en zonder TB helemaal ingemaakt :P

Effe de gamereplay online zetten.
Was tegen een nederlander "goodnewbie", die meteen disconnecte toen ik bij zn SW kwam :)
rang 100 en 26 wins 0 losses 1 loss 8)

Graag jullie mening: http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=8834

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 08-08-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klinkt als een redelijke noob game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

glashio schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:23:
[...]
Druk je scrollwheel eens in en trek je muis naar links en naar rechts ;) Ook bij het plaatsen van gebouwen kun je op deze manier het gebouw roteren. Met NUM-5 kan je je gezichts positie weer reset'en :)
euhm werkt niet? kan drukkenw at ik wil maar krijg geen rotatie ofzo :?

GDI campaign inmiddels al uitgespeeld, binnenkort met NOD beginnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

noob in top100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
torentjes bouwen, superweapons. superweapons 3keer droppen zonder fatsoenlijke schade.
plus tis een gruwelijke gedrocht van een map.
En de enige map die ongeveer gespeelt word.
Lekker veel geld en je word maar van 1 kant aangevalllen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:52:
[...]

torentjes bouwen, superweapons. superweapons 3keer droppen zonder fatsoenlijke schade.
plus tis een gruwelijke gedrocht van een map.
En de enige map die ongeveer gespeelt word.
Lekker veel geld en je word maar van 1 kant aangevalllen...
van west, zuid-west en zuid 8)7
Hoezo zou een superwapen geen schade doen? Telkens enkele tech buildings weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hij disconnect zeg je zelf, zo kan iedere Jan Doedel in de top 100 komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Wmm op 09-08-2007 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Crysis-mod maakt shooter van Command & Conquer
Ontwikkelaar RenEvo Software & Designs gaat een Crysis-mod creëren die de wereld van het realtime-strategiespel Command & Conquer vertaalt naar een shooter. Het spel zal Command & Crysis: The dead six genoemd worden.

De Command & Crysis: The dead six-mod gaat zowel een singleplayer- als een multiplayer-modus bevatten. Ontwikkelaar Crytek heeft toestemming gegeven om de CryEngine 2 te gebruiken. Al eerder werd het C&C-universum vertaald naar een shooter, die in de winkel lag onder de naam Command & Conquer: Renegade. In de singleplayer-campagne mag de speler zes missies spelen, steeds met een ander lid uit het Dead Six-team. Daarna kan de speler met Engineer, Grunt- of Heavy Weapons-soldaat, Explosive Expert, Sniper of Commando willekeurige missies spelen. De singleplayer-modus wordt uitgesmeerd over verschillende episodes en speelt zich af in de periode tussen de spellen Red Alert en Tiberium Dawn. Spelers kunnen onder andere antwoord verwachten op de vraag waarom de mammoth-tank eerst in handen was van de slechteriken, en later in bezit was van de goeien. De multiplayer-modus biedt de mogelijkheid om te land, ter zee en in de lucht grootscheeps oorlog te voeren. Hierbij moeten gebouwen van de tegenstander verwoest worden, terwijl de eigen bouwwerken beschermd moeten worden. Daarnaast kan de speler zich bezighouden met deathmatch-, capture-the-flag- en co-op-modi.
De tofheid, ik ben benieuwd wanneer het af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgende week trouwens een i-tv programma van C&C met gasten als kane en apoc.
ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

En als reactie op i-tv een i-net mob organiseren waarbij iedereen in de camera roept : "Thanx APOC!!!" :o
BTW van mij mogen in komende update 1.07 nog 1 of meer 8 player maps bij komen...

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

van mij mogen ze de pitbulls wel wat minder sterk maken. Ik werd in de laatse scrin missie helemaal gek van die dingen ze bleven mijn vliegtuigen eraf knallen. Sowieso een stomme missie. Deploy je dat mothership komt die bij de andere basis naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrailBlazer schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:03:
van mij mogen ze de pitbulls wel wat minder sterk maken. Ik werd in de laatse scrin missie helemaal gek van die dingen ze bleven mijn vliegtuigen eraf knallen. Sowieso een stomme missie. Deploy je dat mothership komt die bij de andere basis naar beneden.
dat is een nadeel van de patches.
de units veranderen. de missies blijven hetzelfde.

Als je nu wacht op de volgende patch dan hebben de pitbulls 15% minder health.

Niet dat dat nu zoveel uitmaakt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

uiteindelijk maar de hele basis van GDI gesloopt en klaar was kees. Ik vond het wel een lastige missie door de enorme hoeveelheid units die continue gespammed werd. Sowieso viel het me op dat units veel eerder veteran werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij worden units veteran door 3 keer zoveel schade te doen als dat ze kosten.

bij units krijgen ze die punten door de killing blow te leveren

en bij gebouwen telt elke schade die ze toebrengen.
Maar om dat gemicro'd te krijgen is wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

daarom speel ik ook het lieft met GDI lekker tanks repareren of een defense opbouwen met tanks die continue gerepareerd worden. Op een gegeven moment zijn dei veteran en dan gaat het echt hard met mammuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 15:32
Aw dat was de laatste pgina (alle 10 net doorgelezen), ga vanavond de NOD campain uitspelen hoop ik :p
Daarna met GDI beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
En de expansion is aangekondigd. Kane's Wrath komt in het begin van 2008 uit, bevat nieuwe campaigns, multiplayer maps en iedere faction krijgt 2 subfactions (Zero Hour style).
Zie de eerste ep van Battlecast Primetime (klik).

Vind de Battlecast Primetime leuk gedaan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog meer imba en units die je nooit gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Best wel vreemd ik had eerst 2x512mb geheugen en op alles het hoogst liep het spel snel.
Nu heb ik 2x1024 mb en het spel loopt niet sneller, maar als je de game afsluit > hups floep desktop zonder te laden.

Eerst moest hij wel veel terugladen van de desktop c.q. windows.

Maar ga ik kijken tijdens het spelen hoeveel geheugen hij gebruikt dan is dat maar zon 380mb!!

Ik denk dus dat mensen met een supercomputer en maar 512mb maar weinig haperingen zullen hebben , wanneer alles ingeladen is(dat duurt misschien iets langer)

Klopt dit? Ik vind 380mb wel erg weinig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:42
Wmm schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:57:
En de expansion is aangekondigd. Kane's Wrath komt in het begin van 2008 uit, bevat nieuwe campaigns, multiplayer maps en iedere faction krijgt 2 subfactions (Zero Hour style).
Dat vind ik perssonlijk wel vet, maar anderen klaagden vaak over imbalancies tussen de vele factions. Zullen dezelfde klachten nu weer terug komen?

• Wmm
Henry86 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:16:
[...]

Dat vind ik perssonlijk wel vet, maar anderen klaagden vaak over imbalancies tussen de vele factions. Zullen dezelfde klachten nu weer terug komen?
Ja. Op dit moment zijn de 3 huidige factions in CNC3 nog niet eens balanced. Hoe minder de subfactions verschillen van de normale, des te beter het is. Sowieso is een rts natuurlijk zeer moeilijk te balancen, je hebt natuurlijk ook de verschillen tussen de spelers die het moeilijk maakt. Een bepaalde unit kan voor slechtere spelers compleet waardeloos zijn omdat hij veel te moeilijk te gebruiken is. Voor de topspelers kan het juist een van de beste units zijn omdat zij de skills hebben om hem te gebruiken. Als je nu die unit wat buffed zodat ook de mindere spelers hem meer kunnen gebruiken verpest je het juist op het hoogste niveau want daar zal die unit nu zeer waarschijnlijk unbalanced zijn. Ook in verschillende gamemodes (1vs1, 2vs2) kunnen factions enorm verschillen. Een faction kan enorm slecht zijn in 1vs1 maar ontzettend goed in 2vs2. Balancen is enorm moeilijk en vrijwel niet goed te doen, laat staan als je enorm veel factions hebt.
ToFast schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 02:22:
Best wel vreemd ik had eerst 2x512mb geheugen en op alles het hoogst liep het spel snel.
Nu heb ik 2x1024 mb en het spel loopt niet sneller, maar als je de game afsluit > hups floep desktop zonder te laden.

Maar ga ik kijken tijdens het spelen hoeveel geheugen hij gebruikt dan is dat maar zon 380mb!!

Ik denk dus dat mensen met een supercomputer en maar 512mb maar weinig haperingen zullen hebben , wanneer alles ingeladen is(dat duurt misschien iets langer)

Je zult idd niet meer fps halen door het meerdere geheugen. Enige wat zal schelen is het swappen (en de vertragingen die daarbij horen). Overigens gebruikt ie hier 490 mb.

[ Voor 26% gewijzigd door Wmm op 16-08-2007 01:57 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb even gekeken naar de Command and Conquer broadcast. ik vond het wat kaas-achtig vanwege de Amerikaanse aanpak maar het was zeker wel de moeite waard. Het interview met Joe Kuncan was erg grappig, vooral met zijn Kane Wobblehead figuurtje waar hij echt blij mee was.

Het gevecht tussen pillbox en apollo was echt vet om te zien. Het was een dynamisch slagveld met veel snelheid in eht gevecht. Een genot om te zien iig. Nod versus GDI. Toen Nod verloren had zag je Joe Kuncan als Kane langs komen lopen en reageerde ie pissed. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Verwijderd

Topicstarter
Auredium schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:53:
Ik heb even gekeken naar de Command and Conquer broadcast. ik vond het wat kaas-achtig vanwege de Amerikaanse aanpak maar het was zeker wel de moeite waard. Het interview met Joe Kuncan was erg grappig, vooral met zijn Kane Wobblehead figuurtje waar hij echt blij mee was.

Het gevecht tussen pillbox en apollo was echt vet om te zien. Het was een dynamisch slagveld met veel snelheid in eht gevecht. Een genot om te zien iig. Nod versus GDI. Toen Nod verloren had zag je Joe Kuncan als Kane langs komen lopen en reageerde ie pissed. :P
volgens mij was het ook express houterig kaasachtig gemaakt.

Het gevecht zelf vond ik wel wat minder verslag gegeven. Teveel talpa samenvatting stijl.
Wie ging er voor de crane, wat gebeurde er allemaal op het slagveld.
Het enige wat ze lieten zien waren ingezoomde stukjes eye candy.

Zodra de pitbulls zijn generfed en het hive selling gefixed is het spel redelijk in balans.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 10:20 ]

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:19:
[...]

volgens mij was het ook express houterig kaasachtig gemaakt.

Het gevecht zelf vond ik wel wat minder verslag gegeven. Teveel talpa samenvatting stijl.
Wie ging er voor de crane, wat gebeurde er allemaal op het slagveld.
Het enige wat ze lieten zien waren ingezoomde stukjes eye candy.

Zodra de pitbulls zijn generfed en het hive selling gefixed is het spel redelijk in balans.
Je kunt niet het hele gevecht reviewen, het duurt ook die jongen zeker een kwartier om alles goed op te bouwen. Bovendien valt het gehele gevecht los te bekijken, dit was meer een samenvatting van de belangrijkste momenten.

Ik vond dat de NOD-speler na de eerste aanval meer had rekening moeten houden met de hoeveelheid troepen en had moetten wachten met de tweede aanval tot na de counter van GDI.
Ik vond de strategie van wachten een verdediging opbouwen door de bestaande gebouwen de klappen te laten opvangen goed. Waarom NOD in het begin geen geconcentreerd vuur deed is me een raadsel Wellicht wilde hij verwarring zaaien.

Dat die commando door kwam was wel leuk, maar om eerlijk te zijn ook alleen maar door een gebrek verdediging.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zie ik nou mobiele sonic emitters in de screenshots van Kane's Wrath?

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

DaMorpheus schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:18:
Zie ik nou mobiele sonic emitters in de screenshots van Kane's Wrath?
ja

• Wmm
Q&A tussen Gamespot en EA over Kane's Wrath: http://www.gamespot.com/p...ct=convert&om_clk=topslot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik wacht met smart op de nieuwe patch moet ik zeggen.

Overigens heb ik (dankzij een re-install) missie 1 van de GDI weer eens gespeelt. Als je de basis van Nod vernietigd/overneemt met units komen er op een gegeven moment vanuit het noorden minigun en rocket-soldiers van Nod als reinforcements om je te stoppen. Ze zijn allemaal elite niveau. Maar tegen de tijd dat ze aankwamen was de Nod basis al bijna geheel overgenomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ToFast schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 02:22:

380MB voor alleen het spel is nog redelijk hoor. Je moet bedenken dat je OS zelf ook nog een hoop geheugen nodig heeft wat ie niet direct laat zien in de Task Manager. Meer geheugen heeft dus echt wel zin mbt performance van laden, niet voor de fps meestal omdat de maps een standaard aan geheugen claimen, ongeacht het aantal units wat er in rondloopt. Alleen bij heel veel units en hoge settings kan het een probleem worden als je videokaart er eigenlijk niet op gemaakt is.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:41:
[...]

380MB voor alleen het spel is nog redelijk hoor. Je moet bedenken dat je OS zelf ook nog een hoop geheugen nodig heeft wat ie niet direct laat zien in de Task Manager. Meer geheugen heeft dus echt wel zin mbt performance van laden, niet voor de fps meestal omdat de maps een standaard aan geheugen claimen, ongeacht het aantal units wat er in rondloopt. Alleen bij heel veel units en hoge settings kan het een probleem worden als je videokaart er eigenlijk niet op gemaakt is.
380 MB valt wel mee idd.

Ik draai Vista (die er binnenkort vanaf word gegooit wegens performance en te weinig extra waarde tov XP) en toen Battlefield 2 bij me crashte zonder aanleiding was bijna 1 Gig intern geheugen in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn sonic emiter tanks weet je hoe overpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
@Auredium, ik zie dat je net als ik een GF6600 hebt. Op welke settings speel jij het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat je Skirmish (of custum maps) de massa vernietigingswapens uitzet?

Het is een geweldig spel, maar persoonlijk vind ik die massa vernietigingswapens niet leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:18:
Is het mogelijk dat je Skirmish (of custum maps) de massa vernietigingswapens uitzet?

Het is een geweldig spel, maar persoonlijk vind ik die massa vernietigingswapens niet leuk!
Als je de handicap met 5% verhoogt kun je als het goed is geen super weapons meer gebruiken. maar bind me er neit op vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Even een vraag tussendoor.

Ik heb ten tijde van de release C&C3 gekocht, alleen gebruik ik Bootcamp op mijn Apple om het te spelen in Windows. Ten tijde van de WWDC in Juni(World Wide Developer Conference) van Apple maakte de topman van EA bekend dat EA games gaat uitbrengen voor de Apple, waaronder dus C&C3. Dus daar zit ik dan met mijn officiele Windows versie. Terwijl nu de Mac versies uitgeleverd gaan worden.

Weet iemand of EA ook doet aan 'retourneren' of het tegen kostprijs kopen van discs omdat ik al een licentie heb. Ik heb inmiddels hier ook een mailtje over gestuurd naar EA Customer Support maar ben bang dat ik daar weken kan wachten op een reactie.

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die C&C3 spelen op hun Apple....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

Als je de handicap met 5% verhoogt kun je als het goed is geen super weapons meer gebruiken. maar bind me er neit op vast!
Thanks! We gaan het proberen! :)

Hoe kan je onder Vista trouwens custum made mappen installeren?
Ik heb op google gezocht, en daar zag ik iets staan over C:\Users\\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps\
Maar die wordt niet herkend op me computer. De map:\users heb ik idd, maar daar staan maar twee mappen in, namelijk <Username> en Openbaar. Ook geprobeerd om C:\users\AppData\ handmatig in te geven, maar dan krijk ik de melding dat die map niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Red schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:45:

Ik heb ten tijde van de release C&C3 gekocht, alleen gebruik ik Bootcamp op mijn Apple om het te spelen in Windows. Ten tijde van de WWDC in Juni(World Wide Developer Conference) van Apple maakte de topman van EA bekend dat EA games gaat uitbrengen voor de Apple, waaronder dus C&C3. Dus daar zit ik dan met mijn officiele Windows versie. Terwijl nu de Mac versies uitgeleverd gaan worden.

Weet iemand of EA ook doet aan 'retourneren' of het tegen kostprijs kopen van discs omdat ik al een licentie heb. Ik heb inmiddels hier ook een mailtje over gestuurd naar EA Customer Support maar ben bang dat ik daar weken kan wachten op een reactie.

eh????
Verwacht eigenlijk dat geen een bedrijf hier aan zou meewerken. Behalve dan mss een heel lief verlicht bedrijf.
Maar we hebben het hier over EA he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik zou er niet op rekenen, ook zal je performance onder Apple lager zijn, want zoals je weet is C&C3 een DX spel, waarbij dus de libraries geport moeten worden, en geemuleerd voor te draaien onder OGL

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb dat met nog geen enkel Apple-spel gezien. De fabrikant beschouwt de port als extra moeite en vraagt zodoende in de regel juist meer voor de Apple-versie.

* Delerium gaat die truc van de superwapens een proberen, want vaak is dat het enige wat een belegerde basis moet uitnodigen voor een uitval.

Met 7 brutals als tegenstander is het soms een wonder als er uberhaupt nog geld binnenrolt.

[ Voor 18% gewijzigd door Delerium op 18-08-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach als je geld hebt voor een apple....

(nou ja zal wel niet helemaal kloppen wat ik zeg maar goed :) )

Moet je maar normaal doen en anders extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:16:
HAhahahaha geweldig!!
Een lange game, 1 uur en een kwartier, ik speel na 10 minuten al in m'n eentje tegen een GDI en een NOD. De GDI probeert de basecrawl op me, de NOD heeft 3 nukes op me gegooid, heb ze zonder SW en zonder TB helemaal ingemaakt :P

Effe de gamereplay online zetten.
Was tegen een nederlander "goodnewbie", die meteen disconnecte toen ik bij zn SW kwam :)
rang 100 en 26 wins 0 losses 1 loss 8)

Graag jullie mening: http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=8834
Opzich vette game :P en lang ha ha, maar wat ik niet snap is dat je erg vaak fouten maakt waarbij ik dacht wtf doet hij dat nou begrijp je ;) om een voorbeeld te noemen toen de eerste keer al die avatars in je basis kwamen, ook snap ik niet dat je nooit ze met scorps of gdi technology hebt aangevallen. jij zat alleen rockets te maken je had beter wat egineers kunnen maken en de avatars en juggernauts kunnen vernielen, maar verders erg goed gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ecteinascidin schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:12:
* Delerium gaat die truc van de superwapens een proberen, want vaak is dat het enige wat een belegerde basis moet uitnodigen voor een uitval.
Werkt dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een lijst posten met wat er veranderd word in patch 1.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar iets van vijf dingen.

ptibulls 15% minder health, mortar verspreid damage over een groter vlak
crane kan geen defense buildings meer bouwen.
Moedership nadat hij is opgeroepen moet acht seconden wachten voordat hij kan schieten.

Je kunt ook zelf op hun forum kijken zal het vast wel ergens staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:36:
maar iets van vijf dingen.

ptibulls 15% minder health, mortar verspreid damage over een groter vlak
Moedership nadat hij is opgeroepen moet acht seconden wachten voordat hij kan schieten.

Je kunt ook zelf op hun forum kijken zal het vast wel ergens staan.
Ja dat ligt er zoals gewoonlijk weer uit -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:19:
[...]

Ja dat ligt er zoals gewoonlijk weer uit -_-
het zal weer eens niet. ik dacht dat die dingen meestal na patch updates down zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
http://forums.ea.com/mboa....jspa?sls=2&categoryID=34

Probeer die link. Als ik de link gebruik op de commandandconquer.com site krijg ik idd ook altijd een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:40:
http://forums.ea.com/mboa....jspa?sls=2&categoryID=34

Probeer die link. Als ik de link gebruik op de commandandconquer.com site krijg ik idd ook altijd een error.
Ligt er ook uit zo te zien, probeer het later nog wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:36:
[quote]

Eigenlijk wel jammer,op de high tech defence (en AA spam als een horde vliegtuigjes over je basis zwermt), heb je nu continu op onthoud bij 't spelen (klik, bouwen, complete, terug naar basis/locatie, plaatsen, klik, bouwen ect..).

Tuurlijk is die high tech defence spam wel wat erg (base defence crawlers), dus oplossing is wel ok :(
Je zal nu wel veel meer mensen hebben die minder de moeite te nemen om voldoende air defence te bouwen? O-) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je moet meer scouten om te kijken wat voor units je tegenstander heeft
en je moet meer units bouwen om de units van je tegenstander te counteren.

Het spel word er wel beter op volgens mij. Al die ingebunkerde mensen zullen het moeilijker gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nogal als je slechts 1 turret in de reserve kan hebben. Op sommige momenten heb ik er wel 4 nodig om te overleven. Da's een beste devaluatie van de crane's IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ptibulls enigzins generfd. Das toch aardig.
Dat van die cranes zal heel wat veranderen op het slagveld vermoed ik. Ook ik maak van tijd tot tijd gebruik van meerdere cranes om heel snel defens op te bouwen maar dat zal nu dus minder een optie zijn, tenzij je meer constructionyards gaat bouwen (a zeer hoge kosten :') ).

De verandering van het moederschip zal vast wel komen door een gebruikte stunt van mensen voor base defense, of nog beter, door eht gebouw waar het moederschip uit komt vlak bij een vijandelijke basis neer te zetten. :P

Kijk wel uit naar de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:59:
Nogal als je slechts 1 turret in de reserve kan hebben. Op sommige momenten heb ik er wel 4 nodig om te overleven. Da's een beste devaluatie van de crane's IMHO.
Nu zul je dus meerdere MCV's gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

als je 4500 aan mcv bouwen/tijd gaat besteden en vervolgens nog 2k aan een turret
dan ben je voor die tijd al verpletterd door een leger van 6500 die in de tussentijd eruit is gepompt.

Dat denk ik tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Grrrrr, net een 'out of sync' op het moment dat ik aan het winnen was. Dacht dat dit verleden tijd was maar blijkbaar heeft een of andere suffe kleuter toch weer iets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Laatst online: 06-11-2024
mischien een vraag die hier al is gesteld is, maar toch:

ik heb een aantal custom maps. hoe krijg ik deze in de skirmish van c&c?
Is er ergens een speciale map waar ik deze moet inmikken?
ik heb de map manager geprobeerd, maar deze is blijkbaar niet compatibel met
vista bussines. Ook via google ben ik niet veel te weten gekomen.
als er iemand raad weet 8)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

Op zicht best cool, een 2e MCV is zoiezo wel aan te raden (platbombarderen is nogal populair :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

sluggha schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:12:
mischien een vraag die hier al is gesteld is, maar toch:

ik heb een aantal custom maps. hoe krijg ik deze in de skirmish van c&c?
Is er ergens een speciale map waar ik deze moet inmikken?
ik heb de map manager geprobeerd, maar deze is blijkbaar niet compatibel met
vista bussines. Ook via google ben ik niet veel te weten gekomen.
als er iemand raad weet 8)

alvast bedankt
check cncden.com voor je mapjes en waar je ze neer moet zetten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk hebben we nog niet alle nieuwe units gezien van Kane's wrath maar ik zit nu al ernstig te twijfelen over de balans, GDI is nu al overpowered met tanks en dan gaan ze er sonic emiter tanks istoppen 8)7 ja kweet niet hoe dat precies zit maar dat lijkt me redelijk dodelijk als de tegendstander van 3 kanten met een stuk of 30 van die dingen komt. Ik hoop dat ze voor nod ook dan es een fatsoenlijke tank maken, bijvoobeeld zon battle bus waar je 8 infantry units in kan mikken en die heel hard rijdt. Toch geinig als je daar 4 blackhands en 4 rocket ventjes in kan doen >:)

Tevens vind ik dat ze de oblisk sterker moeten maken zodat ie in 1 keer een scorp kan vernielen en meer infantry pakt in 1 keer, tevens zie ik graag dat niet alleen de range beter word met een beam canon maar ook de damage.

Op het c&c forum was er een plaatje van een nieuwe nod unit een soort mobile stealth generator, ik dacht meteen ach ja nod heeft nog niet genoeg onnodige dingen dus waarom gooien we er niet nog 1tje bij :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Largo schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:58:
Grrrrr, net een 'out of sync' op het moment dat ik aan het winnen was. Dacht dat dit verleden tijd was maar blijkbaar heeft een of andere suffe kleuter toch weer iets gevonden.
Achja :) die krijgen wel wat hun toekomt als het echt zo is.

Bron: http://www.cncden.com/
Heads are rolling and EA is wielding the BAN stick. Here's the announcement from our beloved online community manager APOC.
Hey everyone,
So, I'll cut to the point here. We've discussed for a while about handing down bans and suspensions against cheaters and vehement disconnectors and also those spamming chat and forums and so forth. We've been keeping tabs on a lot of accounts and finally have a process to take strict action against those we catch.

I'm happy to announce that today we handed down over 60 bans and suspensions on C&C 3 player accounts. All of these accounts have their ladder stats reset, most of these accounts have their sub-accounts banned (which means they can still create a new name but not use one of their original), and a small segment of accounts were completely serial key banned.

We will not tolerate cheaters and disconnectors and we are keeping a very close eye. Between the forum moderators, some great volunteer help at GameReplays.org, and our back-end tools, we have plenty of firepower and evidence to take such action.

In most cases we will issue a warning to the user and reset stats, and if they are warned again, stricter action will be taken such as a sub-account ban and further serial key ban if necessary.

I strongly encourage you NOT to disconnect or cheat, such actions can get your account fully deactivated and a 1st warning will also mean an automatic DQ from our upcoming ladder season.

Its not worth it and we will be taking weekly action as we are starting with what I think is a big message today.

P.S. - I think its fairly obvious to know some of the players who have been warned or banned, but in respect of privacy, I will not post a full list. I can't promise to answer on everyone who is on our list today, but I'll do my best to share a few notables if asked.
Serial key banned...now that's some nasty stuff and very serious butt kickin! So the mighty hand of EA has landed. You can read APOC's original post on the official C&C3 forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme die stomme disconectors ik moest met een andere gast tegen 2 mensen die 95% van de matches gewonnen had (ja met disconnecten zeker) zo gauw toen ik ze tuk hadden naaide ze eruit, vuile losers bah bah hier de replay. Ik ben super stunner btw. Kan je trouwens deze 2 heren niet ergens melden? want dis was duidelijk met opzet..

http://www.zshare.net/download/3243769c6800dd/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Volgende keer ook een screenshot van het disconnectmenu maken en de hele handel posten in een topic hiero: http://www.gamereplays.or...9fbfaf5ef1&showforum=1672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:27:
Natuurlijk hebben we nog niet alle nieuwe units gezien van Kane's wrath maar ik zit nu al ernstig te twijfelen over de balans, GDI is nu al overpowered met tanks en dan gaan ze er sonic emiter tanks istoppen 8)7 ja kweet niet hoe dat precies zit maar dat lijkt me redelijk dodelijk als de tegendstander van 3 kanten met een stuk of 30 van die dingen komt. Ik hoop dat ze voor nod ook dan es een fatsoenlijke tank maken, bijvoobeeld zon battle bus waar je 8 infantry units in kan mikken en die heel hard rijdt. Toch geinig als je daar 4 blackhands en 4 rocket ventjes in kan doen >:)

Tevens vind ik dat ze de oblisk sterker moeten maken zodat ie in 1 keer een scorp kan vernielen en meer infantry pakt in 1 keer, tevens zie ik graag dat niet alleen de range beter word met een beam canon maar ook de damage.

Op het c&c forum was er een plaatje van een nieuwe nod unit een soort mobile stealth generator, ik dacht meteen ach ja nod heeft nog niet genoeg onnodige dingen dus waarom gooien we er niet nog 1tje bij :'(
Ben 't toch niet mee eens.
Probeer eens 3-5 of meer Beam Cannon units je torens te laten versterken, ze knallen een mamoeth binnen 2-3x kapot en krijgen een VEEL grotere range! :P
Beam Cannons zijn te zwak om de aanval mee in te zetten, maar ze zijn uitstekend om je defence te versterken.

Stilstaande mamoets kan je met 3 stealth bombers kapot maken.

Sloop de Tech Center (als je 'm kan vinden) en zorg dat zijn productie van mamoeths tot stilstand komt (ookal kost dat je 6000 dollar aan vliegtuigen(bombers), het kost hem 5000dollar en 40 sec bouwtijd voordat hij een nieuw tech center heeft, als ie 't al meteen doorheeft!

Bouw Confessor en Tiberium Infusion in je Secret Shrine en bouw 10 Militant Rocket Squads en 15-20x Militant Squad (a200$ per stuk zeer goedkoop kanonvoer).
Stuur deze groep als een zwerm mee in je aanval, rockets zijn ZEER effectief tegen mamoeths, en lvl ERG snel op met de confessor upgrade.
Een aantal Shadow Teams en Black Hand (2-3 van elk) op de grond doen extreme schade tegen infantery units.

Hou een groep (5-10) Fanatics achterin je hoede (zorg ervoor dat ze niet worden gezien) en stuur ze CTRL+A in het hevigst van de strijd in het slachtvelt en ze doen behoorlijk wat schade.

Gooi je ability Seed Tiberium ($500), en direct nadat ie dropt (let daarop!) direct er achteraan een Catalyst Missile ($1500) en zie de ketting reactie. De Vapor Bomb ($3500) vind ik niet effectief genoeg tegen tanks, maar kan je ook gebruiken.

Verders zijn Avater Warmech eigenlijk totaal niet je main aanvallers, dat is je infantery. Avater is je geschut, upgrade heb ik tot nog toe geen nut voor gevonden (als iemand het weet mag ie 't zeggen).

Een hele berg aan militant squads Infantery is eigenlijk NoD's hoofd aanval middel met zwaar geschut en rockets als ondersteuning imho :+

[ Voor 44% gewijzigd door TheM op 21-08-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

TheM schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Ben 't toch niet mee eens.
Probeer eens 3-5 of meer Beam Cannon units je torens te laten versterken, ze knallen een mamoeth binnen 2-3x kapot en krijgen een VEEL grotere range! :P
Beam Cannons zijn te zwak om de aanval mee in te zetten, maar ze zijn uitstekend om je defence te versterken.

Stilstaande mamoets kan je met 3 stealth bombers kapot maken.

Sloop de Tech Center (als je 'm kan vinden) en zorg dat zijn productie van mamoeths tot stilstand komt (ookal kost dat je 6000 dollar aan vliegtuigen(bombers), het kost hem 5000dollar en 40 sec bouwtijd voordat hij een nieuw tech center heeft, als ie 't al meteen doorheeft!

Bouw Confessor en Tiberium Infusion in je Secret Shrine en bouw 10 Militant Rocket Squads en 15-20x Militant Squad (a200$ per stuk zeer goedkoop kanonvoer).
Stuur deze groep als een zwerm mee in je aanval, rockets zijn ZEER effectief tegen mamoeths, en lvl ERG snel op met de confessor upgrade.
Een aantal Shadow Teams en Black Hand (2-3 van elk) op de grond doen extreme schade tegen infantery units.

Hou een groep (5-10) Fanatics achterin je hoede (zorg ervoor dat ze niet worden gezien) en stuur ze CTRL+A in het hevigst van de strijd in het slachtvelt en ze doen behoorlijk wat schade.

Gooi je ability Seed Tiberium ($500), en direct nadat ie dropt (let daarop!) direct er achteraan een Catalyst Missile ($1500) en zie de ketting reactie. De Vapor Bomb ($3500) vind ik niet effectief genoeg tegen tanks, maar kan je ook gebruiken.

Verders zijn Avater Warmech eigenlijk totaal niet je main aanvallers, dat is je infantery. Avater is je geschut, upgrade heb ik tot nog toe geen nut voor gevonden (als iemand het weet mag ie 't zeggen).

Een hele berg aan militant squads Infantery is eigenlijk NoD's hoofd aanval middel met zwaar geschut en rockets als ondersteuning imho :+
Wat ik persoonlijk voor de avatar een goede upgrade vind is een extra beamkannon. Die flamethrower vind ik daarintegen waardeloos om een flametank mee te mollen. De radar van een bike is wel leuk als upgrade, en geef maar toe 1 bike kost niet zo heel erg veel.

Met een dubbele beamkannon heb je een echte heavy unit en structure sloper. Voor infantery te slopen is dat ding niet echt goed genoeg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm intresant..echter word de kracht van de oblisk niet sterker met beam canons in je hebt meer als 3 schoten nodig om een mamoth te killen hoor ;) Test het zelf maar met 2 pc's

Tevens heb je 4 bombers nodig om een mamoth te killen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avatar met flame thrower is uitermate geschikt om paniek te veroorzaken in de basis van je tegenstander. Even stealth eroverheen, en proberen om achterin de basis te komen. Daarna op aggresive zetten en genieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:40:
Avatar met flame thrower is uitermate geschikt om paniek te veroorzaken in de basis van je tegenstander. Even stealth eroverheen, en proberen om achterin de basis te komen. Daarna op aggresive zetten en genieten maar.
De stealth-upgrade is sowieso handig, maar een stealthtank daarvoor opofferen is best prijzig. Het is iig een beslissing van een ander niveau dan de beslissing om een bike op te offeren. Al helemaal als je kort op credits/tiberium zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

De stealth-upgrade is sowieso handig, maar een stealthtank daarvoor opofferen is best prijzig. Het is iig een beslissing van een ander niveau dan de beslissing om een bike op te offeren. Al helemaal als je kort op credits/tiberium zit.
Je hebt dan altijd nog de cloack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Je hebt dan altijd nog de cloack ;)
en een uberdure avatar die door een commando in 1 klap kan worden gedowned. :P

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!