Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Heb eerst 3x geprobeerd om met 12 Orca's dat gebouw te slopen, ging niet .... toen met 12 firehawks en meteen bingo
Na uren zoeken is dit mijn laatste optie!
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
ik heb wel een mappack met 122 extra maps. hoe je alleen maar te installeren en hij zet ze er zelf in. heb ik een keer van niewsgroepen gehaalt.Q_7 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:08:
Ik ben al een lange tijd op zoek naar extra maps voor skirmish, hebben jullie enig idee waar ik die kan downloaden? En in welke map moeten de losse maps geplaatst worden?
Na uren zoeken is dit mijn laatste optie!
edit: als je een goede payserver hebt kan je hem nog vinden. is pas 47 dagen oud. zoeken op: CnC3 122MapPack of 396702
[ Voor 10% gewijzigd door _MB_ op 09-07-2007 22:29 ]
Canon Digital Ixus V2
Mijne Zone Troopers & Commando wacht gewoon een instant-death zodra ze die Mastermind willen aanvallen!
[ Voor 65% gewijzigd door De_Bastaard op 10-07-2007 00:39 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 10-07-2007 13:27 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 220578
Dit is normaal, je hebt online alleen een 'fog of war' je ziet dus wel de textures van de map alleen je kan niet de units ed zien wanneer de fog of war eroverheen zit.LaMaGRa schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:54:
als ik online game doet een bepaalde map raar ( weet de naam even niet )
teminste lijkt alof ik dwars door de map kan kijken.
rome vond ik ook wel meevallen. Zorg dat je gauw een outpost aan de overkant zet. Zorg dat je meteen wat defense neer kan knallen op het moment dat je outpost klaar is. Gauw extra gebouwen bouwen en tanks spammen.
Ik ben ook een fan van het repareren van units ze bereiken dan op een gegeven moment de max status en dan repareren ze zichzelf.
Anoniem: 103735
c:\Gebruikers\(user name)\Appdata\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\MapsQ_7 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:18:
Ik heb een paar losse maps gedownload, iemand een idee in welke map ik ze moet plaatsen??
Overigens, nadat ik die Mastermind gekilled heb, ging het een stuk makkelijker. Meteen ff die superweapon gesloopt, en daarna die Refinery's ingenomen
Total Resources gathered, 300k ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door De_Bastaard op 10-07-2007 16:57 ]
kan je die maps via newsgroepen niet meer vinden?Q_7 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:18:
Ik heb een paar losse maps gedownload, iemand een idee in welke map ik ze moet plaatsen??
kan een mastermind schieten>? ik dacht altijd dat die niet kon schieten. iig dat heeft ie bij mij nog nooit gedaan. daarom vond ik hem ook altijd wat minderDe_Bastaard schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:28:
Mja die zone-troopers konden die turrets etc. om die mastermind wel aan, maar die mastermind zelf niet! zodra die begon te schieten waren mijn zone troopers weg, en m'n commando ook
Overigens, nadat ik die Mastermind gekilled heb, ging het een stuk makkelijker. Meteen ff die superweapon gesloopt, en daarna die Refinery's ingenomen![]()
Total Resources gathered, 300k ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door _MB_ op 10-07-2007 19:01 ]
Canon Digital Ixus V2
Ja kennelijk wel, schiet zoals de GDI commando, zeer snel en erg doeltreffend... mijn zone troopers kregen iig hun ass gewhooped van die gozer._MB_ schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:00:
[...]
kan je die maps via newsgroepen niet meer vinden?
[...]
kan een mastermind schieten>? ik dacht altijd dat die niet kon schieten. iig dat heeft ie bij mij nog nooit gedaan. daarom vond ik hem ook altijd wat minder
Anti-air ftw
GDI commando, die is pas goed. Vliegt overal over heen en maakt elk gebouw snel kapot. Die unit heeft al vele potjes voor mij gewonnen
Nee joh, niet van de mastermind, maar van die buzzer hives die er staan.De_Bastaard schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:24:
[...]
Ja kennelijk wel, schiet zoals de GDI commando, zeer snel en erg doeltreffend... mijn zone troopers kregen iig hun ass gewhooped van die gozer.
Helaas_MB_ schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:00:
[...]
kan je die maps via newsgroepen niet meer vinden?

ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen. heb is alweer een tijdje geleden dat ik iets geupped hebt. ik laat het wel ff horen als het gelukt is. denk dat wel meer mensen het willen hebben. zitten echt gave maps bij.
edit: post gaat er morgen ochtend op. zoeken op 122mappack of tiberium wars. en is te vinden in a.b.games. nzb is ook te vinden in a.b.ftd
[ Voor 16% gewijzigd door _MB_ op 11-07-2007 00:35 ]
Canon Digital Ixus V2
Dan is 't shield weg, en liggen binnen no-time mijn commando en de zonetroopers op de grond...
post staat er ondertussen op.
Canon Digital Ixus V2
Kijk dan in het boekje ofzo? Waar jij het over hebt is het Phase Shield, units die daar gebruik van maken zien er vaag uit maar ze kunnen dan geen schade meer oplopen. Echter, aanvallen kunnen ze ook niet, alleen maar hard weghollen dus.De_Bastaard schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:06:
Mij is het dus toch wel al 'n paar keer gebeurd hoor. Heb met mijn zone troopers alle gebouwen/turrets in de buurt van de Mastermind gesloopt, daarna gaat die mastermind op de plek 'trippen', dan kan ik m tijdelijk niet slopen, zal wel komen door een shield ofzo
Dan is 't shield weg, en liggen binnen no-time mijn commando en de zonetroopers op de grond...
En een Mastermind kan niet schieten. Enige wat ie kan is gebouwen / units overnemen of units teleporten. Dus of die Mastermind neemt je zonetroopers of commando over waardoor die op elkaar gaan schieten of je ziet iets niet goed
Canon Digital Ixus V2
Anoniem: 212545
Een RTS fanaat en nog nooit een C&C gespeeld?Anoniem: 212545 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:24:
Ben van plan dit spel te kopen, ben een RTS fanaat. Maar heb nog nooit eerder een C&C gespeeld. Is Tiberium Wars een beetje aan te raden ? Of toch maar oudere versies proberen ?

Anoniem: 212545
Ik hield het altijd op AoE/AoMStrikeforce schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:39:
[...]
Een RTS fanaat en nog nooit een C&C gespeeld?Tiberium wars vind ik een aanrader, maar je kunt voor hetzelfde geld ook kiezen voor The first decade: een verzameling van alle C&C games tot Tiberium wars.
Mwa, als het je om de singleplayer gaat kun je idd beter eerst The First Decade kopen. Dan kun je eerst alle voorgaande games spelen en leer je het verhaal. TW kopen voor het verhaal zonder eerst alle voorgaande games gespeeld te hebben is zonde. SP vind ik TW wel goed overigens.Anoniem: 212545 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:24:
Ben van plan dit spel te kopen, ben een RTS fanaat. Maar heb nog nooit eerder een C&C gespeeld. Is Tiberium Wars een beetje aan te raden ? Of toch maar oudere versies proberen ?
Gaat het je om het multiplayer aspect dan zou ik TW niet kopen, er zijn betere games op de markt (hint, WC3 / SC). Tenzij je van enorm simpele games houdt zonder diepgang en waar grote hoeveelheden units maken voorop staat.
[ Voor 5% gewijzigd door De_Bastaard op 12-07-2007 00:08 ]
Ik ben dus een nieuwe RTS'er, (Vroeger wel veel SC1 gespeeld maar dat is zo lang geleden)
BIjna elke avond speel ik met een vriend van me over hamachi.
Maar we hebben een probleem.
We spelen meestal in de map unfair advantage, dan gaan wij 2 onder en dan doen we de p.c boven ,de p.c zetten we dan meestal op brutal.
Maar het probleem is dat we hem niet verslagen krijgen met zijn 2en.
Als wij defence aan het bouwen zijn,of tanks aan het bouwen zijn,komt hij al met 20 tanks,apc's en squads aanzetten.
Is er een tactiek om hem te verslaan of moet ik gewoon nog sneller spelen?
We krijgem hem maar niet dood,en na 15 min is de game over en zijn we allebei dood.

EDIT: Ja ik probeer heel snel War factory's + Tanks,etc te maken,maar bij hem gaat het nog sneller.
[ Voor 7% gewijzigd door W1ckeD op 12-07-2007 00:33 ]
Life is complicated

Even getest door wat ranked 1vs1 potjes te spelen en 3 keer gewonnen van mensen rond de 1000.
dus ik sta nu op 2850
1ste beslissing die je neemt is Crane wel of niet.
zonder crane krijg je al gauw een rush.
power, ref, warfac, ref, ref, of je doet ook nog iets met mannetjes.
Met crane moet je eco snel in orde zetten.
ref, ref, sell, sell, ref, ref, power, power, warfac, warfac, ref, ref, power, ref. zou dan kunnen (tournament arena bouwen richting blauwe tib)
in bepaalde maps krijg je geheid sonic tower ge eikel (redzone rampage)
Daarom vind ik mapen als downtown dustbowl leuker. Units bewegen wat vrijer en je kunt van meerdere kanten worden aangevallen (wat ik redelijk irritant vind, maar nu ik het wat beter kan wel kan waarderen)
Maar steeds dezelfde maps is wat vervelend.
Kan ze zelf editten maar zijn er ook ' mappacks ' te vinden ?
ik heb toevallig net een mappack gepost in de niewsgroep a.b.games. zoeken op 122mappck. zijn dus 122 extra mappen. is gewoon een exe bestand die je kan installeren. hij zet het dan zelf op de goede plaats. staat er net 1 dag op.Solid Seal schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:31:
Ik speel al poosje een keer per week CenC3 multi in een 4 player lan omgeving ..
Maar steeds dezelfde maps is wat vervelend.
Kan ze zelf editten maar zijn er ook ' mappacks ' te vinden ?
Canon Digital Ixus V2

Canon Digital Ixus V2
Anoniem: 210147
Zit je met spanning te wachten op iets geweldigs...
Ik zit nu aardig te klooien met Kane's Tower, vziw het laatste nod level. Gaat vast nog wel lukken, maar makkelijk is hij in ieder geval niet
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Command & Conquer 3 Tiberium Wars(tm)
Versie 1.06 Leesmij-bestand - 3 juli 2007
==================================================================
Deze patch voor Command & Conquer 3 Tiberium Wars wijzigt de manier waarop statistieken rond verbroken verbindingen worden bijgehouden tijdens online spellen met en zonder ranglijst. Verder verhelpt de patch een kritieke exploit en hij lost een aantal andere bugs op.
<Bijhouden van verbroken verbindingen>
· De manier waarop verbroken verbindingen worden bijgehouden is gewijzigd. Als het spel merkt dat de verbinding wordt verbroken tijdens een 1-tegen-1 spel worden beide spelers beloond met een verbroken verbinding-statisiek. Geen van beide spelers krijgt een overwinning of nederlaag toebedeeld.
<Exploits>
· Exploit verholpen die ervoor zorgde dat alle eenheden en gebouwen onoverwinnelijk werden als ze beschoten werden door een mammoettank die versterkt was met railkanonnen.
<Overige bugs>
· Bug verholpen die ervoor zorgde dat de kracht van het Nod verhullingsveld tot 6.000 aan geld van het missiecentrum verbruikte. De kracht verbruikt nu de juiste 3.000 aan geld.
· Bug verholpen die spelers in online lobbies /tell en /invite commando's liet gebruiken naar gebruikers die hen wilden negeren.
· Spelers kunnen in de rol van toeschouwer niet langer /tell commando's gebruiken naar andere spelers tijdens een multiplayer-spel.
· Het vastlopen wanneer een gebruiker /friend of /invite typte zonder een bijbehorende naam is verholpen.
Belachelijk. "Beloond" nog wel. Een disconnect (opzettelijk of niet, en 99% van de keren is het opzettelijk) hoort een loss te zijn voor de disconnecter en een win voor degene die in het spel blijft. Zo ban je het hele opzettelijk disconnecten als je verliest onmiddelijk uit.De manier waarop verbroken verbindingen worden bijgehouden is gewijzigd. Als het spel merkt dat de verbinding wordt verbroken tijdens een 1-tegen-1 spel worden beide spelers beloond met een verbroken verbinding-statisiek. Geen van beide spelers krijgt een overwinning of nederlaag toebedeeld.
Waha, dat zo'n bug uberhaupt de debugfase van een spel overleefd. Ik weet dat het moeilijk is bugs te voorkomen, maar dit is wel zo'n duidelijke...Spelers kunnen in de rol van toeschouwer niet langer /tell commando's gebruiken naar andere spelers tijdens een multiplayer-spel.
Anoniem: 79815
En dan heb ik het nog eens niet gehad over de basis afweer het verschul tussen de oblisk en de sonic omiter, waar de oblisk 1 tankje molt per keer, molt de sonic emitter er 9 tegelijk ja wtf als iemand er 3 langs elkaar heeft staan kom je er bjina niet meer door heen, en ja ik weet van de beam cannons.
En dan heb je natuurlijk nog de hogere units, er is maar 1 unit die een beetje armor heeft en das de avatar de rest kun je zo neer knallen met GDI of Scrin
Anoniem: 14124
Als je last hebt van een Sonic Emitter, dan ga je dus niet 10 tanks erop af sturen; je pakt dan eerste de power aan door met stealth tanks, shadow team, emp pulse, commando, etc. dit uit te schakelen.
Dan kun je daarna over de emitters heenwalsen, of ze binnen een paar seconden met een flame tank verschroeien.
Kortom, tactiek gebruiken dat is wat ontbreekt bij veel spelers. Dat oude "ik pomp 50 tanks eruit" en rammen is niet alleen boring, het is ook niet de bedoeling van de verschillende vormen van units in dit spel. Er is een reden dat een shadow team bommetjes kan plaatsen bijvoorbeeld.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 18-07-2007 11:52 ]
Ja probleem was dat die gast 10 min geen rush regel had, had ie mooi van alle kanten die sonic emitters gebouwd kwam er dus niet meer doorheeen -_-Anoniem: 14124 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:42:
Je maakt de fout door units één op één te vergelijken. Je moet het totaalplaatje vergelijken, en dan heeft GDI meer brute domme kracht en NOD moet het hebben van zaken als stealth. Je zegt ook niet hetzelfde door de luchtmacht van Scrin tegen die van NOD/GDI te vergelijken.
Als je last hebt van een Sonic Emitter, dan ga je dus niet 10 tanks erop af sturen; je pakt dan eerste de power aan door met stealth tanks, shadow team, emp pulse, commando, etc. dit uit te schakelen.
Dan kun je daarna over de emitters heenwalsen, of ze binnen een paar seconden met een flame tank verschroeien.
Kortom, tactiek gebruiken dat is wat ontbreekt bij veel spelers. Dat oude "ik pomp 50 tanks eruit" en rammen is niet alleen boring, het is ook niet de bedoeling van de verschillende vormen van units in dit spel. Er is een reden dat een shadow team bommetjes kan plaatsen bijvoorbeeld.
Verder hebben de NOD dan wel zwakke units, ze zijn wel handiger. Het feit dat je harvesters stealth hebben maakt dat je je daar niet zo gek druk om hoeft te maken. GDI-harvesters sneuvelen bij bosjes.
Het beste wat de NOD hebben zijn die Venom's. Als je een bos van 12 stuks hebt, dan kan je bijna alles neerhalen wat je tegenkomt (behalve enorme hoeveelheden). Incidentele raketwerpers pak je als eerste, alles wat van de GDI kan rondvliegen haal je kansloos naar beneden en een aantal Scrin-battlecarriers, die laat je ff uitvliegen en na het weghalen van de vliegtuigjes pak je de carriers zelf.
Ik speel tegenwoordig maar in teams van 2 bij 2 bij 2 bij 2 en het liefste NOD. En na afloop heb ik vrijwel geen groundunits rondlopen (wel bij de basis, Avaters naast een factory zijn een prima defense extra) maar wel iets van 36 venoms (die na afloop sterk zijn geupgrade). De Stealth-bommenwerpers zijn afdoende om vijandelijke turrets te slopen zodat ook een basis verslagen kan worden.
GDI heeft brute kracht, maar hoevaak heb ik een leger mammoets enzo te pletter zien lopen op mijn basis. Sterker nog, indien ik de kans krijg pak ik alleen de Annihilator Tripod-schroothopen want die GDI-meuk boeit bijna niet.
En heel soms, heel soms is het handig om te wachten tot je je kernbom kan droppen om hun ondoordringbare defensie te slopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Delerium op 18-07-2007 12:02 ]
wat is dit nou weer voor een bug ? ik vind het zo raar en knullig staan in het Nederlands.DaMorpheus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:29:
· Bug verholpen die ervoor zorgde dat de kracht van het Nod verhullingsveld tot 6.000 aan geld van het missiecentrum verbruikte. De kracht verbruikt nu de juiste 3.000 aan geld.
Dat stealth ding van Nod, met die drie puntige dingen die alle gebouwen en units onzichtbaar maakt, die gebruikte teveel powerSileX schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:48:
[...]
wat is dit nou weer voor een bug ? ik vind het zo raar en knullig staan in het Nederlands.
Anoniem: 33142
trainertje geinstalleerd met oneindig power,instant build en oneindig geld.
daarna skirmisch gedaan met scrin op brutal en 0%handicap.
binnen 5 minuten mn hele scherm zwart van de scrin units,vooral airborne units....mn 60 turrets konden het niet aan
helaas trok mn pc het ook niet,terwijl ik toch een c2d6600,8800gts 320mb,4gig ram heb (vista64)

is het normaal dat je met de scrin op brutal echt je hele scherm na 5 minuten vol hebt?
ik weet niet of iemand de matrix hebt gezien met al die sentinels die binnenvallen...zoiets...maar dan nog erger

Je hebt toch niet toevallig de replay nog?Anoniem: 33142 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:23:
ik heb de gdi campagne uitgespeeld dus ik dacht dat het tijd was voor watl lol.
trainertje geinstalleerd met oneindig power,instant build en oneindig geld.
daarna skirmisch gedaan met scrin op brutal en 0%handicap.
binnen 5 minuten mn hele scherm zwart van de scrin units,vooral airborne units....mn 60 turrets konden het niet aan![]()
helaas trok mn pc het ook niet,terwijl ik toch een c2d6600,8800gts 320mb,4gig ram heb (vista64)![]()
is het normaal dat je met de scrin op brutal echt je hele scherm na 5 minuten vol hebt?
ik weet niet of iemand de matrix hebt gezien met al die sentinels die binnenvallen...zoiets...maar dan nog erger
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
de replayMetroidPrime schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:33:
[...]
Je hebt toch niet toevallig de replay nog?
hoe bedoel je als ik vragen mag
Je kunt na een skirmish een replay opslaan zodat je het hele potje nog een keer terug kan kijken. Als het de vorige skirmish was die je speelde heb je de replay als het goed is nog ergens in je C&C 3 directory staan, anders is deze al gewist.Anoniem: 33142 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:38:
[...]
de replay![]()
hoe bedoel je als ik vragen mag
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik heb versie 1.0,ik gebruik een v1.0 trainer met 3 opties,waaronder instant build,money en power.
het lijkt erop dat die trainer ook gebruikt word door de computer!!
dus het moment dat de scrin zn gebouwen heeft staan gaat hij massaal units spammer...constant,waardoor het systeem onwerkbaar word.
toen ik stopte omdat hij meer niet dan wel werkte zag ik in het overzicht dat de scrin op meer dan 2000 units zat
ik wil wel eens een screenshot maken,maar welke toets is dat precies?
printscreen? En dan ctrl+v in paintAnoniem: 33142 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:08:
replay heb ik niet,maar ik ben te weten gekomen wat het probleem is.
ik heb versie 1.0,ik gebruik een v1.0 trainer met 3 opties,waaronder instant build,money en power.
het lijkt erop dat die trainer ook gebruikt word door de computer!!![]()
dus het moment dat de scrin zn gebouwen heeft staan gaat hij massaal units spammer...constant,waardoor het systeem onwerkbaar word.
toen ik stopte omdat hij meer niet dan wel werkte zag ik in het overzicht dat de scrin op meer dan 2000 units zat![]()
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Of gewoon F12...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die instant build optie zal zo'n optie zijn die niet alleen voor jou geld maar ook je tegenstanderAnoniem: 33142 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:08:
replay heb ik niet,maar ik ben te weten gekomen wat het probleem is.
het lijkt erop dat die trainer ook gebruikt word door de computer!!![]()
toen ik stopte omdat hij meer niet dan wel werkte zag ik in het overzicht dat de scrin op meer dan 2000 units zat![]()
verklaart dus ook waarom hij zo snel zoveel units heeft (CPU's hebben immers infinite cashflow zowat
Of F12? Dan wordt de screen opgeslagen in je Mijn Docs / CNC Tib Wars data map.
Zelfde geld ook voor Obelisk, en eigenlijke elke andere unit. Zo schieten venoms op de kleine vliegtuigjes van een battle cruiser terwijl ze beter het schip kunnen uitschakelen.
Ah das waar, was ik even vergetenWmm schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:24:
[...]
Of F12? Dan wordt de screen opgeslagen in je Mijn Docs / CNC Tib Wars data map.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Euh, ik geloof dat defence hun targets "slim" kiest hoor. De gun tower (ofzo) van GDI gaat niet op tanks schieten als er ook inf in z'n bereik is. Eén van de eerste dingen die me opvielen bij CNC3. Maar weet het ook niet 100% zeker meer, heb al een paar maand geen CNC3 gespeeld.Anoniem: 14124 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:07:
Wat wel jammer is, is dat het lijkt alsof units/buildings geen prioriteit kunnen definiëren. Zo komt een heel leger aan rocket infantry op je basis af, en een enkele tank. Vervolgens gaat je turret gun op de tank schieten, terwijl hij hier niet alleen nauwelijks schade aan toe brengt, maar ook nog is meer rendement kan behalen als hij infantry uit zou schakelen.
Zelfde geld ook voor Obelisk, en eigenlijke elke andere unit. Zo schieten venoms op de kleine vliegtuigjes van een battle cruiser terwijl ze beter het schip kunnen uitschakelen.
alleen als een turret een vijandelijke turret ziet
dan zal deze mss liever zijn kogels daaraan verspillen dan aan een vijandelijke engineer....
die moet je dus zelf microend doodmaken voordat zijn mcv rush geslaagd is.
Mcv rushes afslaan door ook een barrack en turrets klaar te hebben staan. vervolgens zijn basis overnemen.
En dan natuurlijk een dc van de tegenpartij. Dat heb je wel vaker als je tegen mensen speelt die vertrouwen op een truukje
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-07-2007 23:47 ]
Dat ding is zeker bugged. Ik kreeg een mothership eens op me dat even snel schoot als een tank.Anoniem: 79815 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:23:
What the fuck is er eigenlijk met dat mothership soms schiet ik op een gebouw en is ie bija klaar stopt ie ineensen word mijn mother ship uit de lucht geknalt dat is me al 2 keer online gebeurt had zo die gene zijn basis kunnen vernielen stopt dat ding ineens
bug?
Zoemzoemzoemzoemzoemzoem alles weg.

Anoniem: 218209
Vroegk me ook af, anders ik en mijn clan spelen het soms (momenteel meeste vakantie) maar we hebben paar hamachi servers open ;PBulls-NL schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:38:
is er geen algemene tweakers hamachi netwerk?
hamachi is een armoei oplossing, online speelt het veel beter i.m.o.
Anoniem: 79815 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:23:
What the fuck is er eigenlijk met dat mothership soms schiet ik op een gebouw en is ie bija klaar stopt ie ineensen word mijn mother ship uit de lucht geknalt dat is me al 2 keer online gebeurt had zo die gene zijn basis kunnen vernielen stopt dat ding ineens
bug?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Anoniem: 218209
ehh hallo, ik heb het originele spel hoor?Wmm schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:22:
Of je koopt gewoon het spel? Dan hoef je niet op zoek naar Hamachi netwerken.
men clan(geen cnc clan) ook, we vinde het gewoon beter op hamachi....
Ook al vind je hamachi beter, als je gewoon wilt spelen zonder steeds mensen op hamachi netwerken te moeten zoeken moet je gewoon online gaan spelen. Daar heb je meer dan genoeg tegenstanders, die doorgaans ook nog beter zijn dan hamachi spelers.Anoniem: 218209 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:58:
[...]
ehh hallo, ik heb het originele spel hoor?
men clan(geen cnc clan) ook, we vinde het gewoon beter op hamachi....
Doorgaans heeft 9 van de 10 mensen die om hamachi netwerken vragen het spel niet legaal, vandaar m'n reactie
Mike,
gestopt met wow dus weer wat tijd over voor andere games
Zo gauw als de de barakken hebt train je 1 of 2 scrin egineers en die zet je in het tiberium field zo dicht mogelijk bij de tegenstander zijn basis, zoals je weet zijn scrin egineers stealthed als ze stil staan, je wacht net zo lang tot de tegenstander een ref bouwt bij dat tiberium field. Daarna neem je de ref over deployt mothership en weg basis, ik heb er veel mensen al het bloed onder de nagels mee wegehaald echt geweldige tactiek
Hier nog trouwens een leuke replay van een match diek net gedaan heb ik ben Super_stunner btw daaro
http://www.zshare.net/download/2863067a925d42/
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 27-07-2007 02:44 ]
zijn er eigenlijk ook trainers voor online? ik werd vandaag echt superhard vernietigd, en in de replay zag ik dat hij gebouwen neer zette zonder er naar te kijken... hmmm
http://specs.tweak.to/12504
Hmm dan zullen ze die binnenkort wel weer wat zwakker maken, wat vinden jullie btw van de replay?Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:36:
Mothership is inderdaad best overpowered. In de meeste gevallen dat je de mastermind & transmitter tactiek toepast is het einde verhaal voor de tegenstander. Er staat hier ook een hele mooie replay voor op gamereplays die schijnbaar ook in het C&C dev team bij EA rond gaat, van twee Scrin opponents met heftige gevechten en een hilarisch einde.
mijn pc is stuk. maar aangezien je enigzins serieus online speelt, lijkt het me leuk om een keer te spelen tegen je zodra ik een nieuwe voeding heb en blijkt dat de pc niet helemaal is doorgebrand.Anoniem: 79815 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:51:
[...]
Hmm dan zullen ze die binnenkort wel weer wat zwakker maken, wat vinden jullie btw van de replay?
er komt mss een expansion of een andere belangrijke mededeling mbt dit spel aan rond 8 augustus
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-07-2007 11:42 ]
Interessant, heb je een link / naam / whatever? Om nou alle scrin vs scrin replays van gamereplays.org te bekijken vind ik ook weer een beetje overdrevenAnoniem: 14124 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:36:
Er staat hier ook een hele mooie replay voor op gamereplays die schijnbaar ook in het C&C dev team bij EA rond gaat, van twee Scrin opponents met heftige gevechten en een hilarisch einde.
Anoniem: 168720
Hiero voor de replay of daaro voor extra info.oisyn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:58:
[...]
Interessant, heb je een link / naam / whatever? Om nou alle scrin vs scrin replays van gamereplays.org te bekijken vind ik ook weer een beetje overdreven
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 168720 op 27-07-2007 13:45 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Leuke tactiek - maar dat overnemen werkt natuurlijk niet tegen een GDI speler. Die hebben een gun op de harvesters zitten..Anoniem: 79815 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 02:42:
Oh man ik heb nou toch een smerige tactiek uitgevonden, jullie kennen natuurlijk bij scrin het overnemen van gebouw transmitter neer pleuren en mother ship deployen, ik heb iets leuks uitgevonden waar jullie mischien iets aan hebben.
Zo gauw als de de barakken hebt train je 1 of 2 scrin egineers en die zet je in het tiberium field zo dicht mogelijk bij de tegenstander zijn basis, zoals je weet zijn scrin egineers stealthed als ze stil staan, je wacht net zo lang tot de tegenstander een ref bouwt bij dat tiberium field. Daarna neem je de ref over deployt mothership en weg basis, ik heb er veel mensen al het bloed onder de nagels mee wegehaald echt geweldige tactiek
Hier nog trouwens een leuke replay van een match diek net gedaan heb ik ben Super_stunner btw daaro
http://www.zshare.net/download/2863067a925d42/
Je replay zal ik ff downen en kijken.
Zie http://www.commandandconq...fault.aspx?id=53#NewsMainAnoniem: 155599 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:41:
[...]
er komt mss een expansion of een andere belangrijke mededeling mbt dit spel aan rond 8 augustus
Ik gok een soort FPS op CC3:TW-veldjes. een nieuwe poging tot een geslaagde CC:Renegade dus zeg maar. Maar dan niet CC-game in een FPS-jasje, maar een een FPS in een CC-jasje... Ik ben benieuwd.COMMAND & CRYSIS: THE DEAD 6
CLICK HERE FOR MORE INFO
PLEASE NOTE: This is not an official mod for Command & Conquer 3 but is for the upcoming EA & Crytek title, CRYSIS. We look forward to seeing success in this mod.
The Dead 6 is an interactive extension of the Command & Conquer franchise. From the battlefield perspective you will get to experience, and change the fate of C&C as you know it.
In the single player campaign you will play each member of The Dead 6 on their final “death” missions which take place all over the world in “close to factual” theaters of war. Once completing the 6 members of the team, you will push the team into overdrive and enter into leading the 6 character team from any perspective. The possibilities and choices are almost limitless on how you can approach these campaigns.
Ever wonder what happened between Red Alert and Tiberium Dawn?
Still breaking you head on how the “bad” guys have a mammoth, then later the “good” guys have it?
Left clueless as to what happened with age old technology that just seemed to disappear?
The Dead 6 will answer those questions and more with our episodic campaign missions.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Aangezien dit een third-party mod is, denk ik dat dit niets te maken heeft met de aankondiging die op 8 augustus gaat komen.GeeBee schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:11:
[...]
Zie http://www.commandandconq...fault.aspx?id=53#NewsMain
[...]
Ik gok een soort FPS op CC3:TW-veldjes. een nieuwe poging tot een geslaagde CC:Renegade dus zeg maar. Maar dan niet CC-game in een FPS-jasje, maar een een FPS in een CC-jasje... Ik ben benieuwd.
Het zal waarschijnlijk wel een expansion voor C&C3 zijn of iets dergelijks. Er gaat echter wel een gerucht, gebaseerd op de woordkeuze van EA, dat er een Wii-versie van het spel aangekondigd zal worden.
[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 29-07-2007 01:36 ]
Misschien heeft het iets te maken met dit topic?saigon66 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:29:
Ik heb dit game net op mijn PC gezet en ik heb bij grafice instelling alles hoog gezet en na 3min spelen dan crach mijn PC terwijl heb ik een redelijk goed systeem: E6600 cpu, ati x1900xt, 1gb geheugen. Ik ben erg niet blij me met deze game, ik vind generaals was beter.
[Vista] stop error 0x0000008E *
Haha heerlijke missie hé, ik ben er nu ook al een paar keer mee bezig geweest, en het lukt nog steeds nietTrailBlazer schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:37:
wat een gekut zeg die laatse NOD missie. Ik heb met geen enkele missieproblemen gehad hier kom ik echt niet doorheen. Net de walkthrough bekeken en het lijkt dat ik te snel wil gaan. Ik sloop redelijk snel die Jugernauts dan moet ik mijn basis gaan verdedigen en dat kost me zoveel resources en aandacht dat opeens de hele scrin basis weg is.
Wil ik snel 'n outpost maken bij die scrinbase, wordt ik zelf door Scrin aangevallen!

Nee, dit is een andere PC.Bart1983 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Misschien heeft het iets te maken met dit topic?
[Vista] stop error 0x0000008E *
Pent4 e6600, ati xt1600xt.1gb geheugen.
Roflcopter,saigon66 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:45:
[...]
Nee, dit is een andere PC.
Pent4 e6600, ati xt1600xt.1gb geheugen.
Ten eerste bestaat een Pentium 4 E6600 niet

Dus lijkt me dat je gewoon een Core2Duo E6600 bedoelt?
Ten tweede is het gewoon ATi X1600XT, en niet XT1600XT
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!