Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in de zeven delen van deze topic veelvuldig tegengekomen dat mensen hun N80 geupdate hebben naar firmware versie 5.XXXXX.
Ik heb zelf een N80 met firmware versie 4.0632.0.38 maar als ik via de Nokia updater wil upgraden geeft deze aan dat ik al de nieuwste versie heb.

Kan iemand mij vertellen waar ik die nieuwe versie 5.xxxxx kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Dat is wel netjes dat je alle 7 delen bij langs bent geweest, omdat er pas in deel 7 voor het eerst over versie 5.0719.0.2 gepraat wordt. Desalniettemin zijn er een aantal manieren die veelvuldig besproken zijn, onder ander ook bij andere firmware updates. De updat is, zoals jij al hebt geprobeerd, te doen via de updater. Daarnaast heb jij in je telefoon FOTA zitten, als je wifi hebt kan je dat proberen. Lukt dat laatste ook niet, dan wordt het een retourtje NSP.

[ Voor 7% gewijzigd door EnsconcE op 23-10-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met me nokia n80 me scherm wordt de hele tijd wit als ik hem open en dicht schuift en als ik op de bovenste toetsen dus onder aan het scherm op een knop druk gaat het beeld ook naar wit ik word er helemaal gek van ik kan er niks meer mee doen en als ik gewoon niks met me mobiel doe dan zie je het beeld trillen en een rare kleur in het scherm ik denk zelf dat de contact vervuild is of heel slecht contact maakt maar miss is het een kwaal kan iemand me aub informatie hier over geven want ik kan wel naar de winkel gaat en dat ze het na kijken maar miss kan ik het ook zelf oplossen dat kost me weer geld:P en ze belaseren je altijd als je het in de winkel laat maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry om al een nieuw probleem te posten maar ik ben echt radeloos geworden. Ik heb dus gisteren de nieuwe firmware erop gezet en sindsdien probeerde mijn N80 bij elke reboot programma's te installeren en dat lukte niet. Ik wou dus een hard reset doen, ik heb van alles een backup genomen (contacts, messages, calender entries,...) via pc suite. Nu heb ik dus een hard reset gedaan en mijn memory card geformatteerd. Nu wou ik deze backup file terug importeren via pc suite maar dit werkt niet, ik ben al mijn contacts, messages,... kwijt. Ik heb de backup file nog altijd op mijn pc staan. Weet iemand hiervoor een oplossing?

bedankt

MVG
Siegbert

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanvulling ik heb geen gerantie op de n80 en ik heb hem nooit laten vallen dus daardoor kan hetniet komen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:43:
ik heb een probleem met me nokia n80 me scherm wordt de hele tijd wit als ik hem open en dicht schuift en als ik op de bovenste toetsen dus onder aan het scherm op een knop druk gaat het beeld ook naar wit ik word er helemaal gek van ik kan er niks meer mee doen en als ik gewoon niks met me mobiel doe dan zie je het beeld trillen en een rare kleur in het scherm ik denk zelf dat de contact vervuild is of heel slecht contact maakt maar miss is het een kwaal kan iemand me aub informatie hier over geven want ik kan wel naar de winkel gaat en dat ze het na kijken maar miss kan ik het ook zelf oplossen dat kost me weer geld:P en ze belaseren je altijd als je het in de winkel laat maken :(
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:57:
aanvulling ik heb geen gerantie op de n80 en ik heb hem nooit laten vallen dus daardoor kan hetniet komen :N
Volgende keer leestekens gebruiken en ook de EDIT knop? :O

Hoezo heb je geen garantie? Ze kunnen aan het IMEI nummer de productiedatum zien.

Ga gewoon langs een NSP en leg het daar uit, denk dat ze hem dan gaan opsturen. Of het geld kost? Denk dat ze je bij het NSP een stuk verder kan helpen, ik heb jouw probleem nog niet eerder gehoord.

EDIT:
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:32:
Sorry om al een nieuw probleem te posten maar ik ben echt radeloos geworden. Ik heb dus gisteren de nieuwe firmware erop gezet en sindsdien probeerde mijn N80 bij elke reboot programma's te installeren en dat lukte niet. Ik wou dus een hard reset doen, ik heb van alles een backup genomen (contacts, messages, calender entries,...) via pc suite. Nu heb ik dus een hard reset gedaan en mijn memory card geformatteerd. Nu wou ik deze backup file terug importeren via pc suite maar dit werkt niet, ik ben al mijn contacts, messages,... kwijt. Ik heb de backup file nog altijd op mijn pc staan. Weet iemand hiervoor een oplossing?

bedankt

MVG
Siegbert
Dat de backup van de pc suite problemen geeft is al vaker aan bod gekomen. Ik gebruik zelf altijd de backup op de telefoon zelf, en dat is nog nooit fout gegaan. Oplossing? Die weet ik zo niet. Wat werkt er niet aan het terugzetten? Welke foutmelding krijg je?

Groeten doen we trouwens niet op GoT...

[ Voor 28% gewijzigd door EWK op 23-10-2007 14:27 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de begroeting :p kzalt nooit meer doen
wel, er komt niet echt een foutmelding op maar als de backup file gerestored is zie ik wel dat er 5mb bijgekomen is op mijn memory card. 5mb lijkt mij ook wat weinig maar ik zie dus nog steeds geen berichten of contacts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:23:
[...]

[...]

Volgende keer leestekens gebruiken en ook de EDIT knop? :O

Hoezo heb je geen garantie? Ze kunnen aan het IMEI nummer de productiedatum zien.

Ga gewoon langs een NSP en leg het daar uit, denk dat ze hem dan gaan opsturen. Of het geld kost? Denk dat ze je bij het NSP een stuk verder kan helpen, ik heb jouw probleem nog niet eerder gehoord.

EDIT:

[...]

Dat de backup van de pc suite problemen geeft is al vaker aan bod gekomen. Ik gebruik zelf altijd de backup op de telefoon zelf, en dat is nog nooit fout gegaan. Oplossing? Die weet ik zo niet. Wat werkt er niet aan het terugzetten? Welke foutmelding krijg je?

Groeten doen we trouwens niet op GoT...
jaah srry voor die leestekens ect.. ik ga wel ff naar de NSP. Maarik heb de n80 2e handsgekocht maar hij was wel helemaal nieuw. ik hoop dat ik er niet voor hoef te betalen want op dit moment ben ik blut :P maar wel bedankt voor de info d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik de n80 miss niet zelf open maken? want me vader is heel technisch of raad je het me af? want ik denk echt dat er een contactje gewoon slecht contact maakt. Dus ff stof er van af vegen contactje eventuweel recht buigen, en klaar. Als ik naar die NSP gaat. Dan gaan ze zeggen: jah dat maken we wel ff, en doen hun het zelfde. en dan zeggen ze :jah we hebben dat en zus gedaan terwijl ze alleen maar het contactje schoon hebben gemaakt. ze naaien je altijd:P en als iemand weet hoe hij uit elkaar moet is dat ook erg handig;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:43:
kan ik de n80 miss niet zelf open maken? want me vader is heel technisch of raad je het me af? want ik denk echt dat er een contactje gewoon slecht contact maakt. Dus ff stof er van af vegen contactje eventuweel recht buigen, en klaar. Als ik naar die NSP gaat. Dan gaan ze zeggen: jah dat maken we wel ff, en doen hun het zelfde. en dan zeggen ze :jah we hebben dat en zus gedaan terwijl ze alleen maar het contactje schoon hebben gemaakt. ze naaien je altijd:P en als iemand weet hoe hij uit elkaar moet is dat ook erg handig;0
Als het een contactje en ze ze kennen het probleem, dan sturen ze hem niet op maar maken ze het voor je ter plekke, gratis. Waarom ben je zo negatief tov het NSP? Ik heb er hele goede ervaringen mee. Als je zelf je telefoon open gaat maken loop je wel het risico dat de garantie definitief vervalt. Je hebt nog niet gezegd waarom je nu geen garantie hebt...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

Als het een contactje en ze ze kennen het probleem, dan sturen ze hem niet op maar maken ze het voor je ter plekke, gratis. Waarom ben je zo negatief tov het NSP? Ik heb er hele goede ervaringen mee. Als je zelf je telefoon open gaat maken loop je wel het risico dat de garantie definitief vervalt. Je hebt nog niet gezegd waarom je nu geen garantie hebt...
ik heb hem 2e hands gekocht en die gast had het bonnetje niet meer :? daarom heb ik geen gerantie meer. Omdat mijn evaring slecht is met de NSP:P 2 x genaait gewoon een schroefje los en ze zeiden dat ze dat je dat en dat moesten doen om een schroefje vast te draaien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:32:

bedankt

MVG
Siegbert
Waarschijnlijk bedoel je onderstaande oplossing met het installeren:
quote:
...(KNIP)...
Twee dagen later toch weer hetzelfde probleem en hij probeert steeds weer iets te installeren vanaf de geheugenkaart wat niet lukt. In deel 7 stond hier ook al iets over, dus ik ga meer weer ff zoeken. Iemand een idee voor die datum en tijd?
EDIT
De oplossing voor het niet installeren vanaf de geheugenkaart staat in deel 6 en niet in deel 7. Hier even een kopie van wat VBMOT schreef:
Hier zijn twee oplossingen voor:
1) Als je nog precies weet welke software je geïnstalleerd had voor de upgrade moet je de ontbrekende even opnieuw installeren.
2) Ga naar Toepassingsbeheer. In het lijstje met geïnstalleerde programma's staan als het goed is entries zonder naam en alleen een code met sis of sisx entensie. Neem deze codes over. Vervolgens benader je via een cardreader je geheugenkaart en zoekt voor elk van deze bestanden met de standaard (windows) search naar alle bestanden en directories waar deze code (zonder sis extensie!) in voorkomt. Deze verwijderen en vervolgens het kaartje weer de telefoon in.

Oplossing 1 heeft voor mij geholpen. Oplossing 2 werkt overigens ook goed.

P.s. PC-suite gebruik ik niet, dus iemand anders moet je daarbij helpen. Ik raad je aan om in het vervolg altijd een backup te maken op je geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mappen bij maken in de Gallerij mogelijk?

Gr. Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:

Gr. Bart
Kun je het nog korter vragen? :/
Nee dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:

Gr. Bart
Handleiding al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daarom vraag ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 19:50

Neiltwo2

Neil

omg.. heb deze telefoon al een tijdje, en nu is gewoon de front los gaan laten !!

wat rood is, is omhoog komen te staan..
kan ik dit gewoon terug lijmen ofzo? heb wel verzekering, maar geen zin om voor zoiets allemaal moeite te gaan doen...

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/2136/n80roodfk5.jpg

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Neiltwo2 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 03:14:
omg.. heb deze telefoon al een tijdje, en nu is gewoon de front los gaan laten !!

kan ik dit gewoon terug lijmen ofzo? heb wel verzekering, maar geen zin om voor zoiets allemaal moeite te gaan doen...

[afbeelding]
Wel moeite doen om te betalen voor je verzekering, geen moeite doen om er gebruik van te maken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Neiltwo2 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 03:14:

[afbeelding]
Hoe lang heb je je n80 al? (gewoon interesse)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
@ Neiltwo2

kijk hier eens naar.
Daar wordt uitgelegd hoe je hem van begin af aan in elkaar zet in verstaanbaar engels.

http://youtube.com/watch?v=Nd0Od9-W90I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 19:50

Neiltwo2

Neil

EnsconcE schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:31:
[...]

Wel moeite doen om te betalen voor je verzekering, geen moeite doen om er gebruik van te maken? 8)7
nou, als hij gestolen wordt, of hij doet het niet meer, dan maak ik er wel gebruik van, maar voor zoiets kleins.. als het nou gewoon ff loshalen en opnieuw vastdrukken is bijvoorbeeld (wat ik niet zomaar wil proberen, misschien trek ik hem dan nog krommer)
EWK schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:32:
[...]

Hoe lang heb je je n80 al? (gewoon interesse)
komend december een jaar
gram501 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:02:
@ Neiltwo2

kijk hier eens naar.
Daar wordt uitgelegd hoe je hem van begin af aan in elkaar zet in verstaanbaar engels.

http://youtube.com/watch?v=Nd0Od9-W90I
oke, wat je bij 1.44 ziet dat hij eraf haalt, daarin zit nog eens een stukje metaal, dat is krom.. (hier laat hij het zitten)

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net een jaar volgehouden met de N80. Vond hem toch wat te lomp. Heb nu sinds twee maanden een 6120 Classic. Sneller en een stuk compacter. Camera slechts 2 megapixel maar was evenmin onder de indruk van de 3 megapixel van de N80. En geen WiFi maar dat mis ik niet met de onbeperkte HSDPA van Telfort.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Kon niet zo snel in het startpost terug vinden maar Barscanner voor n80 (zit standaard in n95)

http://europe.nokia.com/A4149142

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:23:
Kon niet zo snel in het startpost terug vinden maar Barscanner voor n80 (zit standaard in n95)

http://europe.nokia.com/A4149142
Dat is te downloaden via Downloaden in het Internet menu... en een heel erg nutteloos programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxthon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10-2011
Het internet staat vol met sites om thema's te downloaden of zelfs aan te passen. Op het nokia forum zelfs de tool om op (complexe) wijze een eigen thema te maken.

Ik vind tussen de bomen het bos niet meer, eigenlijk wil ik alleen van het standaard thema Motion de achtergrond op egaal blauw zetten. Is dit te realiseren een zo ja hoe.

De Nokia Symbian OS Theme Creator beschreven in de topic start lijkt de juiste allen is deze link verbroken en kan ik geen andere vinden helaas staan op de nokia site geen andere thema's welke ik kan downloaden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://www.forum.nokia.co...ide_ui_S60_Theme_3_1.html

Volgens mij moet je dit hebben. Dat heet nu Carbide.ui 3.1 ofzoiets... Ik kom er in elk geval niet wijs uit en heb mij erbij neergelegd dat ik van die debiele standaardthemes moet gebruiken. Ik kan er eigenlijk ook geen seconde van wakkerliggen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een N80, en woon momenteel op kamers. t enige probleem is dat ik hier geen internet heb, wél openbare wifi spots kan gebruiken, maar geen ontvanger heb, op mn n80 na.
mijn vraag is dus of het mogelijk is om via de telefoon op m'n pc draadloos internet te kunnen ontvangen.

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik kan nu al een tijdje niet meer smsen.
Algemene geheugen zit vol geeft die als melding. Volgens Taskman heb ik 9,4M aan Ram vrij, 8,5 op m'n telefoon, en 589 op m'n geheugenkaart. Wat is dan het algemeen geheugen?
Smsjes worden gewoon niet verzonden. Rare boel. Heb alle smsjes al verwijderd, staat nu niets meer op. Weet iemand wat 't is en hoe ik 't op kan lossen zodat ik weer kan smsen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:50:
Ik kan nu al een tijdje niet meer smsen.
Algemene geheugen zit vol geeft die als melding. Volgens Taskman heb ik 9,4M aan Ram vrij, 8,5 op m'n telefoon, en 589 op m'n geheugenkaart. Wat is dan het algemeen geheugen?
Smsjes worden gewoon niet verzonden. Rare boel. Heb alle smsjes al verwijderd, staat nu niets meer op. Weet iemand wat 't is en hoe ik 't op kan lossen zodat ik weer kan smsen?
Heb je al een soft en/of hard reboot geprobeerd (eerst backup maken via geheugen --> reservekopie)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:22:
Ik heb sinds kort een N80, en woon momenteel op kamers. t enige probleem is dat ik hier geen internet heb, wél openbare wifi spots kan gebruiken, maar geen ontvanger heb, op mn n80 na.
mijn vraag is dus of het mogelijk is om via de telefoon op m'n pc draadloos internet te kunnen ontvangen.

Ja, in de gebruiksaanwijzing staat precies hoe dit moet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
EWK schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:41:
[...]

Heb je al een soft en/of hard reboot geprobeerd (eerst backup maken via geheugen --> reservekopie)
Is dat niet wat lijp? :x
En waar vind ik die? Gaan d'r geen dingen weg dan?

[ Voor 9% gewijzigd door repsaj op 02-11-2007 20:48 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:22:

In de topicstart staat dit
:? Welke codes kan ik allemaal gebruiken voor mijn N80?
Ik zete ze even in een overzicht voor je met de betekenis er van:
• *#7370# geeft een harde reset
• *#0000# geeft de software versie
• *#06# imeinummer
• *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres
• *#62209526# geeft het WLAN MAC adres
• *#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken.
Als je de multimediaknop (rechts naast menuknop) twee seconden ingedrukt houdt kom je versneld in het geheugen menu.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hi, hoe geef ik een soft reboot? En dan komt die gewoon op fabriekinstellingen? Hoe kan ik m'n oude instellingen dan terug zette, of kan dat niet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Jaspur schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:31:
Hi, hoe geef ik een soft reboot? En dan komt die gewoon op fabriekinstellingen? Hoe kan ik m'n oude instellingen dan terug zette, of kan dat niet?
Je oude instellingen zet je terug door geheugen -->opties -->herst. vanaf kaart.
In de gebruiksaanwijzing staat hier meer over.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
EWK schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:44:
[...]

Je oude instellingen zet je terug door geheugen -->opties -->herst. vanaf kaart.
In de gebruiksaanwijzing staat hier meer over.
Moet ik toch een een software reboot/hard reboot doen? Hoe? Wat is btw t verschil? Ben 't boekie kwijt.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

In de topic start staat een link naar de pdf versie van de handleiding.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Zie onderstaande bericht.

[ Voor 125% gewijzigd door repsaj op 03-11-2007 00:50 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Mijn probleem is dus het volgende: het niet terug kunnen zetten van de reserve kopie. Wanneer ik dit doe krijg ik de melding: de telefoon wordt opnieuw opgestart. Dat is het enige wat ik kan doen dan. Of er wordt een melding gegeven dat ik via toepassing beheer dingen appart moet installeren oid, maar dat kan ik niet zo snel lezen steeds. Hier heb ik gekeken, en daar staan enkele installatiebestanden, die niet te verwijderen zijn. Via de pc op de geheugenkaart gekeken, verborgen mappen via mapopties laten weergeven, en heb die bestanden opgezocht, en verplaatst naar de pc. Zodat ze niet meer op de telefoon geheugenkaart staan. Nogsteeds staan ze in die toepassing installeer map.
Ik heb het backup bestand gevonden. Met als extensie *.arc.
Nu krijg ik die reserve kopie dus niet meer terug op mijn telefoon. Echt balen. Wie kan me helpen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxthon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10-2011
Verstekbakker schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:16:
http://www.forum.nokia.co...ide_ui_S60_Theme_3_1.html

Volgens mij moet je dit hebben. Dat heet nu Carbide.ui 3.1 ofzoiets... Ik kom er in elk geval niet wijs uit en heb mij erbij neergelegd dat ik van die debiele standaardthemes moet gebruiken. Ik kan er eigenlijk ook geen seconde van wakkerliggen trouwens...
Klopt maar deze is veel te uitgebreid, ik zoek alleen iets waarbij ik de achtergrondkleur op elke (scherm) kan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
maxthon schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:47:
[...]

Klopt maar deze is veel te uitgebreid, ik zoek alleen iets waarbij ik de achtergrondkleur op elke (scherm) kan aanpassen
Je kan bestaande thema's niet op die manier aanpassen, je zult toch echt de source moeten vinden van die themes en ze veranderen met carbide, het lijkt ingewikkeld maar je moet gewoon even het juiste knopje vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook heel eenvoudig zelf een thema maken/downloaden via:
klikkie
Vreet wel wat van je geheugen weg, maar ik heb er zelf geen last van wanneer ik zo'n thema gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Jaspur schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:50:
Mijn probleem is dus het volgende: het niet terug kunnen zetten van de reserve kopie. Wanneer ik dit doe krijg ik de melding: de telefoon wordt opnieuw opgestart. Dat is het enige wat ik kan doen dan. Of er wordt een melding gegeven dat ik via toepassing beheer dingen appart moet installeren oid, maar dat kan ik niet zo snel lezen steeds. Hier heb ik gekeken, en daar staan enkele installatiebestanden, die niet te verwijderen zijn. Via de pc op de geheugenkaart gekeken, verborgen mappen via mapopties laten weergeven, en heb die bestanden opgezocht, en verplaatst naar de pc. Zodat ze niet meer op de telefoon geheugenkaart staan. Nogsteeds staan ze in die toepassing installeer map.
Ik heb het backup bestand gevonden. Met als extensie *.arc.
Nu krijg ik die reserve kopie dus niet meer terug op mijn telefoon. Echt balen. Wie kan me helpen?
Heb je zonder de sis(x) extensie gezocht op je geheugenkaart via een card reader? Dus stel het bestand heet 1A5690C.sisx, dan moet je zoeken op 1A5690C.

Met het terugzetten van de backup moet je wachten tot je telefoon 'klaar' is met het (niet) installeren van die troep.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even dit voor de liefhebbers... (ben er weer even, voor degene die me nog kennen ;) )

Gratis een legale versie van LGC Jukebox v2.17 downloaden voor je N80... het werkt heb hem net gedownload!

Wel snel zijn dus, is maar beperkt geldig !!!

Bij Handago kan je vrijdag een gratis versie downloaden, dit keer is het:

LGC JUKEBOX v2.17 (Volledig legaal met onbeperkt gebruik enz.)

Volg de instructies HIER

Hierna krijg je een mailtje met download instructies, je kan gewoon alles fictief invullen, behalve je (Hot)mail-adres en je IMEI-nummer van je mobieltje.

Veel plezier... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Eindelijk hij is er!!
Beta dan wel...
dus 't is in een test fase maar hij komt er dus zeker weten aan!!
Hier mee kun je je Nokia als een universele afstandsbediening maken!!
voor meer info ga naar de website van:

http://irremote.psiloc.com/

Turn your Smartphone into remote control
Afbeeldingslocatie: http://irremote.psiloc.com/gfx/splash.jpg
Afbeeldingslocatie: http://shop.psiloc.com/img/art/1188_Screenshot0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://shop.psiloc.com/img/art/1188_Screenshot0007.jpg

is geen reclame maar dit is samen met keeskees 1 van de beste 3rd apps die er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het gelijk uitproberen als ik thuis ben.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk al enige weken met de bèta's van dit progje!
Misschien hebben ze deze procedure in de tussentijd aangepast, maar bij mij werkte dit progje overigens pas nadat...

Als je ooit wat gekocht hebt bij Psiloc (IMEI-nr afhankelijk), kan je meteen aan de slag.

Anders eerst een product kopen van Psiloc, maakt niet uit wat, dus een goedkope theme of zoiets!
Hierna is je IMEI nr van je mobieltje bij hun geregistreerd op de server en kom je in aanmerking voor de Bèta en kan je hem (tijdelijk) gebruiken.
Ik dacht tot 15 november of zo te gebruiken... daarna is hij wellicht normaal aan te schaffen ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik ben nu al enkele maanden aan het uitkijken naar een nieuwe gsm, de se k810i, nokia n73 enzo heb ik al uitgebreid bekeken maar nu is mijn oog gevallen op de nokia n80i. Is het nog de moeite om deze gsm te kopen of zou ik beter mijn geld sparen voor een iets nieuwere gsm? (hij is tenslotte al anderhalf jaar oud) Camera en kalender zijn de belangrijkste zaken die moeten aanwezig zijn, wifi is mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een maand geleden nog gekocht, je zult goed moeten zoeken om er nog 1 te vinden... nieuw.
Tja.. 3 mp, fijne calender.... daar beschikt ie wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Zo blijkt inderdaad, en ik ben niet echt een voorstander van 2de hands gsm's. Best wel een vreemde zet van nokia om de n80 niet langer te verkopen aangezien de n81 (waarvan ik dacht dat het de opvolger ging zijn) geen wifi heeft en een slechtere camera heeft... en de n70 die al een stuk langer op de markt is wordt wél nog steeds verkocht.

Nu had ik net een goede gsm gevonden :) Ik zal morgen eens rondrijden en hopen dat ik hem nog ergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Van de week heb ik met mijn N80 even geluisterd via de bluetooth headset BH-501 van Nokia. Het klonk helaas erg slecht en mijn vraag is ook of het mogelijk is de kwaliteit te verhogen. Diegene van wie die headset is, gebruikt een HTC en zijn geluid was veel voller. De bluetooth versie van die BH-501 is overigens 1.2, dat zou dus geen oorzaak moeten zijn.

Ik heb bij het testen gebruik gemaakt van de standaard muziekspeler en het wijzigen van de equalizer bracht geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EnsconcE

Lijkt me normaal dat deze waardeloos klinkt op je N80.
Kwalitatief krijg je het niet goed!

Deze Nokia Bluetooth Headset BH-501 is bij mij weten voor stereo Bluetooth (A2DP) en dat heeft je N80 niet!

Zie ook HIER de compatibiliteitsinfo van deze headset.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 13:28
Nieker schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 01:43:
Zo blijkt inderdaad, en ik ben niet echt een voorstander van 2de hands gsm's. Best wel een vreemde zet van nokia om de n80 niet langer te verkopen aangezien de n81 (waarvan ik dacht dat het de opvolger ging zijn) geen wifi heeft en een slechtere camera heeft... en de n70 die al een stuk langer op de markt is wordt wél nog steeds verkocht.

Nu had ik net een goede gsm gevonden :) Ik zal morgen eens rondrijden en hopen dat ik hem nog ergens kan vinden.
Misschien dat je naar de e series van nokia wilt kijken. Bijna allemaal met wifi en qua besturingssysteem en mogelijkheden hetzelfde als de n80. Alleen de camera is minder.
Wanneer je wifi en een goede camera wilt dan is de n95 de beste keus denk ik, maar dan zit je een stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:45:
Ik ben nu al enkele maanden aan het uitkijken naar een nieuwe gsm, de se k810i, nokia n73 enzo heb ik al uitgebreid bekeken maar nu is mijn oog gevallen op de nokia n80i. Is het nog de moeite om deze gsm te kopen of zou ik beter mijn geld sparen voor een iets nieuwere gsm? (hij is tenslotte al anderhalf jaar oud) Camera en kalender zijn de belangrijkste zaken die moeten aanwezig zijn, wifi is mooi meegenomen :)
Zou toch effe goed zoeken naar een N80ie, kost bijna niks meer en je krijgt er erg veel techniek voor terug!

Wat Nokia betreft...
Nokia doet wel vaker vreemde dingen, zeker als het om de glimmende eurie's gaat.
Vermoed dat de N80(ie) technisch te goed is (te veel snufjes ;) ), daardoor blijven de mensen te lang met hun toestel doen omdat er technisch weinig betere alternatieven zijn!

Zoals het:
- Super scherpe schermpje komt bijna niet voor op telefoontjes zoveel pixels! Je ziet veel en veel meer.
Is tegenwoordig helaas allemaal standaard 320x240 pixels, welliswaar met meer kleurtjes maar dat is zoals de kenner weet te verwaarlozen op een mobieltje.

- Standaard VOIP bellen, de providers zitten tegenwoordig meteen te janken als ze dit zien en willen/eisen dat de fabrikant dit aanpast of komen zelf met aangepaste firmware's enz.
't Zelfde gezeik dus wat ze met de N95 hebben geflikt wel/niet VOIP, ligt eraan waar je hem koopt!

Ik heb een N80 & N95 en ga nu maar eens voor een Mio A702.

Niet om Nokia & Symbian af te zeiken, maar ik spreek uit puur persoonlijke ervaring...
Heb deze Mio A702 recentelijk getest (developer contest) en deze is mij zeer goed bevallen, beter dan mijn N80 & N95, misschien is dat wat voor je.
Dat ding kan (bijna) alles... soort N95, maar dan met een beter besturingssysteem en touchscreen.
Heeft ook een redelijke camera 3MP met autofocus enz., iets wat de N80 niet hebt, ook WiFi & ingebouwde GPS Sirf3 ontvanger & Mini-USB heel de mikmak dus!
Als besturingssysteem GELUKKIG Windows Mobile 6, wat ik zeker een pluspunt vind t.o.v.dat Symbian-gezeik met zijn certificaten voor elk lullig flut-programma.
Dat zullen de programmeurs zeker met me eens zijn... de virus-angsthazen natuurlijk niet ;)

Bovendien op softwaregebied heeft Windows Mobile veel en veel meer te bieden dan Symbian, dus voor je Agenda beheer zeker.

Succes met de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:14:
@EnsconcE

Lijkt me normaal dat deze waardeloos klinkt op je N80.
Kwalitatief krijg je het niet goed!

Deze Nokia Bluetooth Headset BH-501 is bij mij weten voor stereo Bluetooth (A2DP) en dat heeft je N80 niet!

Zie ook HIER de compatibiliteitsinfo van deze headset.
Een hele rits aan (nietszeggende) telefoons, jammer! Ik heb al wel begrepen dat de N73 ondersteund wordt na een software update. Ik vermoed het niet, maar ik hoop wel dat er een software update (met AD2P wijzigingen) voor de N80 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Inmiddels heb ik na lange tijd mijn firmware ook weer eens geupdate naar 5.0719.0.2. Nu heb ik gemerkt dat de wlan scan van het 'bureaublad' verdwenen is. Ik heb al van alles geprobeert, maar ik krijg het niet terug. Iemand misschien een idee hoe ik dit terug krijg? Dit is inmiddels opgelost, het kwam spontaan weer tevoorschijn.

Maar nu dit:
Na het opnieuw insteken van mijn sd kaart vroeg mijn telefoon opeens om een wachtwoord, terwijl ik zoiets nooit heb ingesteld. Is hier een standaardwachtwoord voor? Dingen als '1234(5)' en '0000' heb ik al geprobeerd, zonder succes. Als ik hem aan de pc hang, geeft hij ook geen geheugenkaart aan bij bestandsbeheer.

Iemand?

[ Voor 43% gewijzigd door Goesiman op 12-11-2007 17:37 ]

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:11:
[...]

Een hele rits aan (nietszeggende) telefoons, jammer! Ik heb al wel begrepen dat de N73 ondersteund wordt na een software update. Ik vermoed het niet, maar ik hoop wel dat er een software update (met AD2P wijzigingen) voor de N80 komt.
Laten we het hopen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:47:
[...]

Zou toch effe goed zoeken naar een N80ie, kost bijna niks meer en je krijgt er erg veel techniek voor terug!

Wat Nokia betreft...
Nokia doet wel vaker vreemde dingen, zeker als het om de glimmende eurie's gaat.
Vermoed dat de N80(ie) technisch te goed is (te veel snufjes ;) ), daardoor blijven de mensen te lang met hun toestel doen omdat er technisch weinig betere alternatieven zijn!

Zoals het:
- Super scherpe schermpje komt bijna niet voor op telefoontjes zoveel pixels! Je ziet veel en veel meer.
Is tegenwoordig helaas allemaal standaard 320x240 pixels, welliswaar met meer kleurtjes maar dat is zoals de kenner weet te verwaarlozen op een mobieltje.

- Standaard VOIP bellen, de providers zitten tegenwoordig meteen te janken als ze dit zien en willen/eisen dat de fabrikant dit aanpast of komen zelf met aangepaste firmware's enz.
't Zelfde gezeik dus wat ze met de N95 hebben geflikt wel/niet VOIP, ligt eraan waar je hem koopt!

Ik heb een N80 & N95 en ga nu maar eens voor een Mio A702.

Niet om Nokia & Symbian af te zeiken, maar ik spreek uit puur persoonlijke ervaring...
Heb deze Mio A702 recentelijk getest (developer contest) en deze is mij zeer goed bevallen, beter dan mijn N80 & N95, misschien is dat wat voor je.
Dat ding kan (bijna) alles... soort N95, maar dan met een beter besturingssysteem en touchscreen.
Heeft ook een redelijke camera 3MP met autofocus enz., iets wat de N80 niet hebt, ook WiFi & ingebouwde GPS Sirf3 ontvanger & Mini-USB heel de mikmak dus!
Als besturingssysteem GELUKKIG Windows Mobile 6, wat ik zeker een pluspunt vind t.o.v.dat Symbian-gezeik met zijn certificaten voor elk lullig flut-programma.
Dat zullen de programmeurs zeker met me eens zijn... de virus-angsthazen natuurlijk niet ;)

Bovendien op softwaregebied heeft Windows Mobile veel en veel meer te bieden dan Symbian, dus voor je Agenda beheer zeker.

Succes met de aanschaf.
Bedankt voor de info en de tips :) Maar ik vrees dat die mio niet meer in mijn prijsklasse gaat liggen. Ik probeer niet boven de 400 te gaan omdat ik er steeds weer in slaag om hem binnen het jaar kapot te krijgen, ik moet wel toegeven dat een gsm met windows mobile mij kan bekoren... ik zal het zeker in het oog houden.

Een N80 vinden gaat wel een probleem worden. Ik ben al redelijk wat winkels afgereden en nergens was die nog verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op marktplaats zoeken naar "N80 nieuw" en vinkje zetten bij "Zoek in titel en beschrijving".
Maar of je er zelf wel 1 van marktplaats wil . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nokia.nl/link?cid=EDITORIAL_161376

Hij staat wel nog gewoon op Nokia.nl. Maar hij is niet meer te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

Kom, kom... eventjes in de pricewatch kijken is niet zo lastig toch?
http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/317/nokia-n80i
http://www.online-systems...?id=1404&action=prodinfo2
Als ik het zo zie zijn die nog gewoon leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejeej
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 15:16

eejeej

i865Pe With Pat&HT :-)

Werkt die IrRemote een beetje op de N80 ?
(hoe sterk is de ir op de N80, en werkt het met de apparaten die jullie thuis hebben staan) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@eejeej

Hij werkt wel aardig bij mij vanaf de bank (ong. 2 m) heb alleen maar 1 tv werken kunnen krijgen van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nou voor die IR Remote betalen ? of is ie gratis te krijgen voor een onbeperkte tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DataGhost schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:14:
Kom, kom... eventjes in de pricewatch kijken is niet zo lastig toch?
http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/317/nokia-n80i
http://www.online-systems...?id=1404&action=prodinfo2
Als ik het zo zie zijn die nog gewoon leverbaar.
Bij de eerste staat er meteen al dat ie niet meer leverbaar is en bij de tweede linkt de bestel knop door naar de hoofdpagina... tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

Toen ik het schreef (ruim een week geleden) waren ze bij allebei leverbaar. Bij de tweede werkt het nog steeds, kijk maar eens op de 'hoofdpagina' aan de rechterkant, bij 'winkelwagen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in dit topic dat een 4 gb kaartje niet gezien wordt...
Is dit inmiddels nog steeds het geval?

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:19:
Ik las in dit topic dat een 4 gb kaartje niet gezien wordt...
Is dit inmiddels nog steeds het geval?
Sinds dat JBNL1000 daarover gepost had, is de firmware niet geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik probeer momenteel mijn N80 te upgraden (firmware), maar op het moment dat de Nokia Software Updater de firmware probeert te downloaden (totaal 73,4mb), blijft hij telkens op de 18~18.2mb hangen en zegt hij dat de verbinding weg is.. Terwijl dat zeker niet het geval is :)

Inmiddels al een keer of 10 geprobeerd (gisteravond en vanmorgen), maar hij blijft op exact hetzelfde moment afhaken.. Meer mensen daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
hallo,

Ik ben zelf daarnet aan het uittesten geweest met SIP en het lijkt handig dat voipstunt (die ik op PC gebruik) daarmee compatibel is. Daarop heb ik wat gezocht naar gsm's die sip ondersteunen en nu blijkt dat deze N80 dat ondersteunt.

Aangezien ik eigenlijk een beetje op zoek ben naar een nieuwe gsm, lijkt mij deze gsm wel ok. Ik heb momenteel een m600 van SE. Een erg mooi toestel maar begint wat lastig te doen. Mijn eis voor mijn volgende gsm is wel dat het een symbian is, zodat ik mijn huidige gps muis nog kan gebruiken icm tomtom.

nu ik SIP ken, lijkt het mij een heel positief punt dat de N80 deze standaard ondersteunt. Er zijn blijkbaar zeer weinig gsms die dat doen. Bovendien zijn er meer en meer hotspots in publieke plaatsen en kan je via die hotspots eigenlijk gratis bellen. Maar de hamvraag:

Kan iemand mij vertellen of SIP deftig werkt op de N80? Valt het mee van vertragingen e.d.? Wss hangt veel af van uw Wifi-verbinding? Hopelijk kan ik hem hier in belgie nog vinden. Want de volgende in de rij is de N95, maar die is echt té log voor mij. Alhoewel de N95 8GB versie op het 1e zicht wel een pareltje is, is hij gewoon te log vind ik.

[ Voor 9% gewijzigd door pina op 01-12-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
pina schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:52:
hallo,

Ik ben zelf daarnet aan het uittesten geweest met SIP en het lijkt handig dat voipstunt (die ik op PC gebruik) daarmee compatibel is. Daarop heb ik wat gezocht naar gsm's die sip ondersteunen en nu blijkt dat deze N80 dat ondersteunt.

Aangezien ik eigenlijk een beetje op zoek ben naar een nieuwe gsm, lijkt mij deze gsm wel ok. Ik heb momenteel een m600 van SE. Een erg mooi toestel maar begint wat lastig te doen. Mijn eis voor mijn volgende gsm is wel dat het een symbian is, zodat ik mijn huidige gps muis nog kan gebruiken icm tomtom.

nu ik SIP ken, lijkt het mij een heel positief punt dat de N80 deze standaard ondersteunt. Er zijn blijkbaar zeer weinig gsms die dat doen. Bovendien zijn er meer en meer hotspots in publieke plaatsen en kan je via die hotspots eigenlijk gratis bellen. Maar de hamvraag:

Kan iemand mij vertellen of SIP deftig werkt op de N80? Valt het mee van vertragingen e.d.? Wss hangt veel af van uw Wifi-verbinding? Hopelijk kan ik hem hier in belgie nog vinden. Want de volgende in de rij is de N95, maar die is echt té log voor mij. Alhoewel de N95 8GB versie op het 1e zicht wel een pareltje is, is hij gewoon te log vind ik.
Tsja hier werkt het probleemloos icm voipbuster maar als het hele huis vol gaat up/downloaden wil het wel eens wat gaan vertragen hier en daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:52:
hallo,

De N80(ie) met firmware v5.xxx met de software: VoipBuster & TrupHone MET Fring werkt perfect en bij mij zonder enige vertraging.

Mocht je toch enige vertraging ondervinden dan is dat in iedergeval niet de schuld v/d N80(ie) maar ligt het aan je bandbreedte/internet-provider/gebruikte VOIP software(protocol).
Dezelfde eventuele vertraging krijg je dan dus (in dezelfde situatie) ook met een ander toestel enz.
Dus probeer dan een andere provider/voip-progje er zijn er zat.

En voor de duidelijkheid een N95 (na de eerste uitlevering) heeft niet zonder meer VOIP ingebouwd.
Ligt eraan waar je leverancier hem vandaan hebt gehaald, sommige providers veranderen de firmware of eisen dit van toeleveranciers om het VOIP gedeelte te verwijderen. Daar zij hun inkomsten zeker willen stellen zodat niet iedereen (gratis/goedkoper) middels VOIP gaat bellen. In sommige landen is het standaard al verwijderd. Dus goed opletten...
Zie HIER.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:44:
[...]

De N80(ie) met firmware v5.xxx met de software: VoipBuster & TrupHone MET Fring werkt perfect en bij mij zonder enige vertraging.

Mocht je toch enige vertraging ondervinden dan is dat in iedergeval niet de schuld v/d N80(ie) maar ligt het aan je bandbreedte/internet-provider/gebruikte VOIP software(protocol).
Dezelfde eventuele vertraging krijg je dan dus (in dezelfde situatie) ook met een ander toestel enz.
Dus probeer dan een andere provider/voip-progje er zijn er zat.

En voor de duidelijkheid een N95 (na de eerste uitlevering) heeft niet zonder meer VOIP ingebouwd.
Ligt eraan waar je leverancier hem vandaan hebt gehaald, sommige providers veranderen de firmware of eisen dit van toeleveranciers om het VOIP gedeelte te verwijderen. Daar zij hun inkomsten zeker willen stellen zodat niet iedereen (gratis/goedkoper) middels VOIP gaat bellen. In sommige landen is het standaard al verwijderd. Dus goed opletten...
Zie HIER.

Succes.
Is voor die N95 dan ook geen mogelijkheid om de firmware te veranderen zodat hij 'origineel' is?! Wat een oplichters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:40:
[...]

Is voor die N95 dan ook geen mogelijkheid om de firmware te veranderen zodat hij 'origineel' is?! Wat een oplichters...
Ach oplichters is een groot woord, marketing is het toverwoord.
Want daarom bestaat het ideale toestel nog steeds niet... de techniek is er al jaren maar iedere leverancier brengt liever elk jaar 10 verschillende modellen op de markt.
Een topmodel van een fabrikant is een toestel met bijna alles behalve net bepaalde snufjes wat hem superieur zou maken, dus koop je volgend jaar of over max. 2 jaar toch weer een ander topmodel :) .

En natuurlijk kan je een N95 zeg maar herstellen, maar om de juiste firmware er van zo'n toestel weer in te zetten wordt er voor ieder toestel bij een update gekeken naar het produktnummer. En dan zegt de updatesoftware gewoon doodleuk dat er voor jouw toestel (zogenaamd) nog geen update is 8)7
Dus als je nadenkt dan zal je het produktnummer moeten veranderen ;)
Ik heb dat hier dacht ik al eens een keer eerder uitgelegd, maar dit mag klaarblijkelijk niet op dit forum, dus dat doe ik dan ook niet meer O-)

Middels algemene software is VOIP natuurlijk wel mogelijk.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
ik gebruik voipstunt ipv voipbuster, maar ik kan maar geen voip-call doen. Ik heb alle settings van de openingspost, maar dan altijd voipstunt ipv voipbuster. Ik kan connecten op voipstunt, die melding geeft hij altijd weer. Maar als ik dan een telefoontje wil doen, blijft hij de hele tijd op "calling" hangen. Het lijkt of dat hij eeuwig onderweg is om een connectie tot stand te brengen... iemand raad?

EDIT: ik het heb probleem al gevonden. Bij het gedeelte proxy mag je niks invullen, enkel bij registrar server moet dat.

[ Voor 13% gewijzigd door pina op 06-12-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie gelooft er niet in Sinterklaas en/of de Kerstman ;)

Het is weer zover... ze geven weer een gratis applicatie weg en niet zomaar eentje...
De vorige maand een gratis LGC JukeBox (volledig werkend dus met Albumhoes en lyrics enz.) en nu onderstaand progje.

Dus wie interesse heeft in de volledige versie van onderstaand programma en het mooie is hij is helemaal gratis, kost normaal ca. $20:

SBSH Papyrus 1.3 - NEW (super agenda programma!)

Alleen vrijdag (vandaag dus) te downloaden v/d Handago site, zie HIER (wel even je NAW & Email & IMEInr invulen) enz. Daarna kan je het progje downloaden en krijg je het serienummer toegemaild!

Veel succes :w

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die LCG jukebox nog ?
Zoja, mail het even naar bartjejansen at hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:27:
Heeft iemand die LCG jukebox nog ?
Zoja, mail het even naar bartjejansen at hotmail . com
Helaas, helaas. Bij bestellen moest je je imei opgeven en aan de hand daarvan registreerde LCG jukebox zich online. De versie die evt. toegestuurd wordt is niet anders dan de demo, het registreren gaat pas wanneer jouw imei bekend is aan de serverkant. Dat betekend: betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb het apparaat nu best een tijdje en ik kom er nu pas achter dat de ringtones op dat ding echt debiel zijn. Waarom kan ik niet net als jaren geleden van die bliepjes kiezen?

Is het mogelijk om de 6110/6210 ringtones op de N80 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@verstekbakker

Gewoon die toontjes google-en en dan op je n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
gram501 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:56:
@verstekbakker

Gewoon die toontjes google-en en dan op je n80
http://www.zshare.net/audio/547747720cb0ec/
http://www.zshare.net/audio/54774997c38994/
http://www.zshare.net/audio/547750782c80b3/

Ik heb er zelf een paar gemaakt. 8).

Maar hoe google ik ze dan zonder te worden bedolven onder ringtonesites waar je ze kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hi
als ik bij de subw*y of de grote M op wifi wil met mn n80i.. lukt dat niet
dan krijg ik een scherm te zien dat ik in moet loggen, en moet betalen
bij de subw. krijg ik bv. een scherm van tmobile.. en dat ik dan kan betalen met creditcard enzo, en in moet loggen..
met de laptop kan ik dr wel gewoon op
wat is t?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:56:
Hi
als ik bij de subw*y of de grote M op wifi wil met mn n80i.. lukt dat niet
dan krijg ik een scherm te zien dat ik in moet loggen, en moet betalen
bij de subw. krijg ik bv. een scherm van tmobile.. en dat ik dan kan betalen met creditcard enzo, en in moet loggen..
met de laptop kan ik dr wel gewoon op
wat is t?
Ja kan met je laptop wel gratis surfen op de betaalde hotspots?

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:24:
[...]

Ja kan met je laptop wel gratis surfen op de betaalde hotspots?

:')
die dingen zijn niet betaald
gewoon bij de subway of de mac
kun je inloggen
niets dokken
:L

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij een tmobile scherm krijgt (zoals bij de mac, die zijn idd van t-mobile), dan moet je daar toch echt voor betalen.

http://www.t-mobile.nl/za...ten/hotspot/locaties.aspx

• repsaj
ik kan geen YT filmpjes afspelen in mn internet browser. Waar vind ik die plugin?

x

• Moning2
Jaspur schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:14:
ik kan geen YT filmpjes afspelen in mn internet browser. Waar vind ik die plugin?
m.youtube.com
Er bestaat geen flash plugin voor de browser en flash filmpjes gaat al helemaal niet lukken

[ Voor 17% gewijzigd door Moning2 op 13-12-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

De nieuwe N80 bevalt uitstekend!

Wat me opvalt en misschien gewoon een instelling is die ik niet kan vinden is dat het toestel geen nummers onthoud van waar je smsjes naar toe gestuurd hebt. Er is geen lijst met laatst gebruikte nummers. Je moet altijd naar je adresboek en daar een nr selecteren.

Kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:12:
Hallo!

Wat me opvalt en misschien gewoon een instelling is die ik niet kan vinden is dat het toestel geen nummers onthoud van waar je smsjes naar toe gestuurd hebt. Er is geen lijst met laatst gebruikte nummers. Je moet altijd naar je adresboek en daar een nr selecteren.

Kan dat ook anders?
Je kan ook enkele letters van de naam intypen in het 'Naar:' vak en op de middelste knop drukken.
Wat jij wilt is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Moning, dank!

Overigens, de N80 zou compatible zijn met de CK-7W carkit. Nou, het toestel past er niet in. Waarschijnlijk bedoelt Nokia dat de compatibiliteit wordt verkregen via de Bluetooth optie. Zijn er andere oplossingen denkbaar zoals het vervangen van de cradle bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:45:
@ Moning, dank!

Overigens, de N80 zou compatible zijn met de CK-7W carkit. Nou, het toestel past er niet in. Waarschijnlijk bedoelt Nokia dat de compatibiliteit wordt verkregen via de Bluetooth optie. Zijn er andere oplossingen denkbaar zoals het vervangen van de cradle bv?
Zover ik weet bestaat er geen cradle voor de N80, alleen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houder met kabel plug attachment. Om te gebruiken met Nokia original CA-27 kabel (inclusief in CK-7W car kit unit). De kabel is eenvoudig vast te maken aan de houder, en verbindt automatisch met de telefoon als je je Nokia in de houder stopt zodat je niets steeds handmatiog hoeft te verbinden. (exclusief kabel)
Ik denk dat je de CA-27 kabel moet hebben? :+

(deze info staat bij een brodit autohouder :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

Ik heb inmiddels de N80 aan de praat, ( nadat ie 3 maanden voor mij heeft klaargelegen in Nederlands terwijl ik nog in de States zat ) en heb toch een paar vragen:

Ik probeer msn live via china te installeren, maar schijnt niet te werken? klopt dit? Ik krijg een foutmelding over dat de service niet operationeel is buiten China mainland.

En k heb route66 op de N80, eerlijk gezegd vind ik het bijzonder traag, echt traag. Zijn er trucjes om hem sneller te krijgen?
Mocht ik blind gaan op de R66, dan ga ik geheid afslagen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:29

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:12:
Hallo!

Kan dat ook anders?
Wat ik vaak doe is gewoon naar mijn inbox gaan en dan een reply sturen op een eerder ontvangen sms van de persoon waar je een sms naar wilt sturen. Dat werkt voor mij iig sneller dan de persoon zelf selecteren bij een nieuwe sms. Maar als je met veel mensen sms't gaat dat natuurlijk niet op.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejeej
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 15:16

eejeej

i865Pe With Pat&HT :-)

Kerstactie bij Psiloc -20%

@Steef:
Ga naar het menu internet, dan naar downloaden ;)

Heb geen ervaring met route66, maar TomTom werkt bij mij perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:14:
Je kan deze filmpjes afspelen met Emtube ( Freeware ) , draaid goed op mijn N95.Er is oo een versie voor de N80, zie deze link :

www.emtube.yoyo.pl/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:26:
[...]

Je kan deze filmpjes afspelen met Emtube , draaid goed op mijn N95.
Goeie zeg :D Hier ben ik echt blij mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Als ik de ´schuif´ omhoog doe duurt het erg lang voordat het menu zichtbaar word. Het beeld flikkert wat. Is dat een bekend fenomeen?
2. Is er geen mogelijkheid standaard smiley's in te voegen in een smsje?
3. Het adresboek blijft staan op het laatste contact dat je gebeld hebt. Kan dat nu niet anders ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:28:
1. Als ik de ´schuif´ omhoog doe duurt het erg lang voordat het menu zichtbaar word. Het beeld flikkert wat. Is dat een bekend fenomeen?
Geen ervaring mee
2. Is er geen mogelijkheid standaard smiley's in te voegen in een smsje?
Het een text smsje, net als in notepad en niet word. Je werkt niet met opmaak, dus nee. Tenzij je wat anders bedoelt.
3. Het adresboek blijft staan op het laatste contact dat je gebeld hebt. Kan dat nu niet anders ... ?
Dat komt omdat de contactlijst open blijft staan, hou de menutoets in om de contactlijst middels c gesloten te krijgen. Er is geen instelling waardoor het automatisch verzorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Zoek eens in één van deze topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Probeer eerst eens een (harde) reset! om software problemen 100% uit te sluiten...
Is daarna je probleem nog aanwezig, dan komt helaas het onderstaande (in die volgorde) regelmatig voor:

1. Op één of andere manier is er stof/vuil in je telefoon geslopen en zorgt voor problemen...

2. Connector v/h hele dunne foliekabeltje welke aan de printplaat is gekoppeld is vuil/zit niet goed vast!

3. Het foliekabeltje is ingescheurd door slijtage en/of weersinvloeden! Deze is nog al temperatuurgevoelig, en wordt broos op den duur en dan nog veel open en dicht schuiven en je hebt de hoofdprijs. (Over kwaliteit gesproken :'( )

4. Heb je nog garantie, dan terug met dat ding.

5. Geen garantie meer, dan openmaken en zelf herstellen bekijk wel eerst op intenet de disassembly N80 filmpjes zodat je weet hoe je hem moet demonteren enz.

Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejeej schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:53:
Kerstactie bij Psiloc -20%

@Steef:
Ga naar het menu internet, dan naar downloaden ;)

Heb geen ervaring met route66, maar TomTom werkt bij mij perfect _/-\o_
Ok geprobeerd, maar aan het einde krijg ik de tekst; Page is too large to send back en de installatie stopt daar dus.
Ik kan niet verder, snap er niets van :/ Weet iemand zo of ik het bestand ook ergens kan downloaden en via pc-suite te installeren?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste