Iemand een idee hoe je dat snelmenuutje bovenin kan laten verdwijnen?!?
Mijn wallpapier is nl. niet in volle glorie te bewonderen!
Verwijderd
Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
jesus bedankt man!Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:29:
[...]
Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat...Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
Verwijderd
Probeer er dan eens een thema van te maken. Je kunt dat bijvoorbeeld via deze website doen: KlikVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:
[...]
Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat...
Verwijderd
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Hoi!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mja, kapot?Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
hallo,
ik heb al een helehoop gelezen hier over mijn telefoon n80i.
helaas blijf ik met een probleem zitten:(
hij blijft ergens stroom gebruiken zelfs als hij uit staat.
ik heb een nieuwe accu gekocht.
volgeladen en nog is de tel binnen drie uur leeg.
er staat inmiddels de nieuwste software op en verder draiaien er geen app.
ik weet het niet meer iemand een idee
thanks.
Verwijderd
Verwijderd
zoals gezegd, slechte flex cable, chinese batterij, of waterschade (zelfs na opdrogen -> geleidende residu's)Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
hij blijft ergens stroom gebruiken zelfs als hij uit staat.
ik heb een nieuwe accu gekocht.
volgeladen en nog is de tel binnen drie uur leeg.
[ Voor 11% gewijzigd door repsaj op 07-06-2009 23:22 ]
x
niemand die wat weet van dit wat oudere telefoontje?Jaspur schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:08:
hoi, is er ook iets wat er voor zorgt dat mijn oude ingevoerde wachtwoorden die met **** staan weergeven zichtbaar worden? ik ben de mijne ergens van vergeten, maar staat wel in mijn n80 met ***** aangegeven..
waar slaat die eventueel cookies op? heb opera mini
x
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Canaria op 25-01-2016 22:09 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq