Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Iemand een idee hoe je dat snelmenuutje bovenin kan laten verdwijnen?!?
Mijn wallpapier is nl. niet in volle glorie te bewonderen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:29:
[...]

Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)
O-)
jesus bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een driewerf hoera voor het NSP in Schiedam. Ook mijn flexcable had het begeven (wit scherm bij openklappen e.d.). Ik ben met mijn N80 naar dit NSP gegaan en ik stond binnen een half uurtje weer buiten (en dat terwijl het druk was). Toestel werkt weer als vanouds en de reparatie viel nog net een paar dagen binnen de garantie :Y d:)b *O* .

Niks opsturen dus. Het loont voor sommigen misschien de moeite om een stukje om te rijden naar Schiedam en je toestel daar te laten repareren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:
[...]

Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat... ;(
Probeer er dan eens een thema van te maken. Je kunt dat bijvoorbeeld via deze website doen: Klik

Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb een probleempje ben eergisteren sportief wezen fietsen en had ik mijn N80 samen met een banaan in mijn jasje gedaan toen ging het niet goed met die banaan en is er wat in mijn beeldscherm gelopen
alles doet het nog behalve mijn beeldscherm deze geeft wel licht maar dat is dan ook alles
kan ik hier zelf nog iets aan doen of moet ik hem wegbrengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 15:19

MsG

Forumzwerver

Tja ik vraag me af of het onder garantie valt, aangezien je het min of meer zelf hebt aangericht.

Heb je überhaupt nog officiële garantie? Je kan die als onwetende evt nog misbruiken (want dat is het gewoon als je het zelf hebt aangericht), maar anders zou je hem eens open kunnen schroeven voorzichtig, misschien vind je dan al gauw wat viezigheid e.d. wat het euvel zou kunnen zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 16:45
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn ringtone niet word afgespeeld.
Heb netjes in het profiel de juiste ringtone aangegeven , als ik die test hoor ik hem ook gewoon.
Profiel staat ingeschakeld, maar toch krijg ik de standaard ringtone te horen als de gsm overgaat.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat dit topic na een paar jaar trouwe dienst op sterven na dood is :'( , probeer ik toch nog maar een keer een post te plaatsen.

Er verschijnt op mijn tweede scherm, het menuscherm, een pijlsymbool dat ik niet kan plaatsen. (zie hieronder)
^ II
==

Sorry, ik kan het voorbeeld niet echt invoegen vandaar mijn alternatieve poging. Het symbool ziet er in ieder geval uit als een dooschakelpijl. Waarom dit alleen in mijn menuscherm wordt getoond is mij een raadsel. Er staat niets doorgeschakeld en in mijn standbyscherm wordt niets getoond. Ik heb ook het idee dat dit enigzins ten koste gaat van mijn accu, want die is nu met anderhalve dag rijp om weer opgeladen te worden terwijl dit voorheen 3 dagen was.

Heeft iemand van de die hard N80 (want dit is op mijn N80 en niet op mijn N82) gebruikers een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Is het niet meer zo'n pic:

^
|_|

Met dan het pijltje er in?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pijltje staat dan boven vast aan de linker poot van de U. Volgens mij bedoel je in ieder geval hetzelfde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

Dat betekent dat je een gemiste oproep hebt gehad en die niet hebt bekeken. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer je het '1 oproep gemist' scherm nog niet hebt weggedrukt, op 'afsluiten' ipv 'tonen' hebt gedrukt of een gesprek gemist hebt terwijl je telefoon geblokkeerd was. Even in het hoofdscherm op het groene hoorntje drukken, twee keer naar links en dan weer afsluiten, dan is het weg.
Ik heb trouwens niet het idee dat het iets van je batterij gaat snoepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, dat het uiteindelijk zoiets simpel moet zijn. Niet iets voor mij om hier niet achter te komen, zo zie je maar weer. Thanx. Wat mijn batterij betreft, die zal na ruim twee jaar waarschijnlijk wel zijn beste tijd hebben gehad. Ik ga waarschijnlijk toch een nieuwe batterij kopen, want het blijft een fijn toestel om erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst mijn Nokia N80 open geschoeft om de flex kabel te vervangen (deze was ingescheurd). Nadat ik hem weer inelkaar gezet had deed mijn beeldscherm en luidspreker het weer alleen verschillende toetsen doen het nu niet meer. De menu toets, de C toets en de rechts en onder toets doen het niet meer.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik deze kapot heb gemaakt tijdens het vervangen want om deze eruit te halen hoefde ik geen kracht te zetten oid.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Oud topic, maar goed, toch even proberen.

Weet iemand hoe ik de contacten en agenda etc van een N80 naar een 6600 krijg? Van de 6600 naar een N80 is wat normaal is, maar goed, als ik dus andersom wil, dan is het onmogelijk zonder tussenkomst van de computer.

Of heeft iemand hier enig idee hoe ik dit oplos?

• ctrl-alt-delite
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
En nóg een uitdaging voor onze favoriete vraagbaak: is het mogelijk om te zorgen dat de bedrade headset van de N80 niet meer in 'slaapstand' gaat? Ik gebruik mn Nokia als satnav icm TomTom6, maar de headset gaat (na een minuut ofzo) steeds slapen. Zodra er geluid wordt aangestuurd, wacht hij een dikke seconde voordat hij iets uitzend naar het oortje. Mijn aanwijzingen komen niet verder dan '...eter rechtsaf' en zulks. Erg irritant, natuurlijk. De N80 zit in mn binnenzak, dus ik kan de aanwijzing niet bekijken (ik zit op een motor). Kan iemand ervoor zorgen dat ik niet meer als een gevaarlijke maniak over de weg zwalk? Naast de Anonieme Alcoholisten dan, die konden me ook al neit verder helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb al een helehoop gelezen hier over mijn telefoon n80i.
helaas blijf ik met een probleem zitten:(
hij blijft ergens stroom gebruiken zelfs als hij uit staat.
ik heb een nieuwe accu gekocht.
volgeladen en nog is de tel binnen drie uur leeg.
er staat inmiddels de nieuwste software op en verder draiaien er geen app.
ik weet het niet meer iemand een idee

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
hallo,

ik heb al een helehoop gelezen hier over mijn telefoon n80i.
helaas blijf ik met een probleem zitten:(
er staat inmiddels de nieuwste software op en verder draiaien er geen app.
ik weet het niet meer iemand een idee

thanks.
Mja, kapot?
Als ie binnen 3 uur leeg is terwijl deze volledig op de fabrieksinstellingen staat met een nieuwe accu is ie de pijp uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is je flatcable gescheurd oid en daardoor kortsluiting ontstaan daardoor verbruikt ie stroom.
Dit heb ik zelf ook een keer gehad. Ook had ik een keer een "goedkope" flatcable via e-bay en die gaf
het zelfde probleem na een week gebruiken. Originele kabel zit er nu al weer een half jaar in zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
zoals gezegd, slechte flex cable, chinese batterij, of waterschade (zelfs na opdrogen -> geleidende residu's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
hoi, is er ook iets wat er voor zorgt dat mijn oude ingevoerde wachtwoorden die met **** staan weergeven zichtbaar worden? ik ben de mijne ergens van vergeten, maar staat wel in mijn n80 met ***** aangegeven..
waar slaat die eventueel cookies op? heb opera mini

[ Voor 11% gewijzigd door repsaj op 07-06-2009 23:22 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Jaspur schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:08:
hoi, is er ook iets wat er voor zorgt dat mijn oude ingevoerde wachtwoorden die met **** staan weergeven zichtbaar worden? ik ben de mijne ergens van vergeten, maar staat wel in mijn n80 met ***** aangegeven..
waar slaat die eventueel cookies op? heb opera mini
niemand die wat weet van dit wat oudere telefoontje? :P

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 15:19

MsG

Forumzwerver

Lijkt me sowieso sterk dat dat ergens als plain text wordt opgeslagen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n N80 nou al bijna 3 jaar en moet zeggen dat de capaciteit van de accu niet veel verminderd is. Ik zit vaak te peuteren aan dingen die los kunnen - en zo ook het klepje van de accu. Het viel me al op dat die steeds de laatste tijd minder makkelijk open en dicht ging, tot m'n vriendin 'm laatst open maakte en het klepje er helemaal niet meer op kreeg. Toen zagen we wat er pas echt aan de hand was ; de accu is opgezwollen! (en zonder accu ging het klepje goed dicht - die heeft het wel overleefd)

Zover ik weet gebeurt dit alleen met neppers of als je accu te water geraakt is? Kan warmte dit ook doen?
Ik heb de tel altijd in m'n broekzak zitten en in de auto is er een vakje waar die precies in past (zal eens checken of dat niet erg warm is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemused is een nieuwe musicplayer voor de N80. Het heeft nog een paar bugs en niet iedereen is er tereden mee, maar hij doet zijn werk verder prima. knip - spam Het speelt al je muziek af in een makkelijk te gebruiken interface!

[ Voor 19% gewijzigd door Canaria op 25-01-2016 22:09 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste