Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:21:
[...]

Krijg het niet aan de praat. Het program uitvoeren geeft de error: Menu: Functie wordt niet ondersteund (-5) en in mn berichten zie ik ook niets nieuws :?
You need to install two separate files, in the order specified below. We also recommend that you use the latest software available for your device.

If you have an earlier version of Conversation installed, you may need to remove it manually before installing the new version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb allebei die files geinstalleerd! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:49:
Ik heb allebei die files geinstalleerd! :?
De functie zit dan ook in 'Contacts'.

Ik vind het maar een onhandig ding trouwens, laat mij maar klooien met de berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 19:11

404error

Page Not Found

idd de rechtstreekse programmakoppeling werkt niet. maar je krijgt een tabje bij onder contacts

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah is dat het? Ok!

Werkt!

Jammer dat het lettertype zo groot is. Er hadden met dit resolutiescherm en een kleiner lettertype veel meer berichten in je scherm gepast dan de 2 die er nu staan.

Vind sowieso dat de letters op de n80 erg groot zijn, op andere 320x240 nokia's is er een veel kleinere letter in de berichten, vind ik een stuk mooier :)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Gisteren een firmwareupdate gedaan. Hij schiet na het doven van het licht al in de slaapstand. Hoe kan dat?

Als ik de slaapstand uitzet heeft hij het niet. Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
welke versie heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik ging van 4.0632.0.38 naar 5.0719.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:33:
Ik heb het nu wat zitten door te bladeren, maar ik kan het niet echt vinden.

Het zal ongetwijfeld er inmiddels een aantal keer tussen zitten, dus het spijt me oprecht dat ik het niet heb kunnen vinden.

Maar,

Ook ik probeer de SIP voor Voipbuster in te stellen.

Ik krijg nu: toestel nog niet geregistreerd, dan druk op registreer en dan kan toestel niet registreren.

Wat moet ik doen?
Niemand die mij hiermee kan/wil helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik zou niet weten wat 't is, maar m'n N80i doet raar. Het begon dat het lang duurde voor er beeld kwam (er bleef lang helemaal wit beeld), daarna tijdens 't smsen viel 't beeld weg waar van die strepen op vooraf gingen, nu krijg ik helemaal geen beeld.. op en neer schuiven zorgt voor zwart en wit beeld..
wat is t?
en hoelang is de garantie op een nokia n80i?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 22:27
2 jaar. Je kan gewoon naar een Nokia Center gaan voor support en een bon is zelfs niet eens noodzakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
nokia center is niet echt in de buurt
iemand enig idee hoe ik t zelf op kan lossen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:12:
[...]

Volgens mij was de oplossing de bestanden via een soort filemanager "verborgen" te maken. De galerij vind ze dan niet meer, maar tomtom kan ze nog gewoon gebruiken :)
Wie weet hier meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@creationzz

Gewoon even een nieuwe versie tomtom google'en en de oude helemaal af halen versie 6.2 heeft die wereldkaart niet in de galerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Voor de heb:

Face warp !
Afbeeldingslocatie: http://images21.fotosik.pl/175/a2de4a0e649268f0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images21.fotosik.pl/175/395441c0ae94ce86.jpg
Its like smartmovie ,u can Play any Avi files ,With all options Same like SMARTMOVIE.
And More no Need to Register .Its Freeware .
Test will all fullscreen views and landscape,porttrait etc .
A better preference to Play all ur Avi Files
Grootte: 140 Kb

http://www.megaupload.com/nl/?d=7QBR43L3

[ Voor 87% gewijzigd door gram501 op 03-03-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien dat het probleem al ergens is beschreven maar kon het zo snel niet vinden, heb sinds ik zondag me headset heb aangesloten een zeer vervelend probleempje met me n80. Hij blijft er vanuitgaan dat er een headset is aangesloten terwijl dit niet het geval is. En op moment dat ik wel een headset aansluit kan ik hiermee niet bellen:? Alleen als ik hem in de carkit doe kan ik bellen en denkt ie een half uur dat ik geen headset heb aangesloten en daarna, wordt er ineens weer een headset gevonden die niet is aangesloten. Heb de nieuwste firmware erop, en deze zelfs al een keer opnieuw gesinstalleerd. heb ook de contactjes al een keer schoongemaakt, maar hij blijft dit probleem geven:s iemand een ideetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:44:
[...]

Niemand die mij hiermee kan/wil helpen?
......

Ik moet dit aan de gang weten te krijgen, over 2 weken ga ik op vakantie, en wil met mijn vriendin in Amerika kunnen bellen, dus voor mij nogal van belang om voipbuster op mijn N80 werkend te krijgen.

Wie wil mij helpen erdoor heen te loodsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem hier met de n80

Had wit beeld toen ik hem dichtschoof, en na 3/4 seconde weer gewoon menu. Toen dus even uit/aan gezet... zelfde verhaal... daarna uitgezet, accu en sim eruit... en start niet meer op nu.

Wat heb ik al gedaan?
- sim eruit
- accu eruit
- geheugenkaart eruit
- proberen op te starten met lader erin

Werkte allemaal niet, is het mogelijk om software up te daten als telefoon uitstaat? Heb wel nieuwste, maar anders probeer ik die er gewoon overnieuw op te zetten oid.

/edit
Ik zie nu als ik hem aanzet dus alleen maar wit beeld, zodra ik m dichtschuif heb ik wel beeld: pin code invoeren.. gaat dus alleen niet zonder beeld... Erg vaag, iemand een idee?
/edit2
Pincode ingetypt met wit beeld.. telefoon start wel op, maar 'schuifprobleem' blijft wel als ie aanstaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 15:19

MsG

Forumzwerver

Is dit niet dat kapotte kabeltje probleem waar eerder in dit topic ook mensen al last van hadden?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:12:
Is dit niet dat kapotte kabeltje probleem waar eerder in dit topic ook mensen al last van hadden?
Ik zal zo is even zoeken in dit topic... heb net software geherinstalleerd, geen resultaat.

Kortom, telefoon doet het nog, maar als ik hem openschuif heb ik wit beeld.
Misschien morgen even naar nokia service point brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n-gage komt misschien ook naar de n80, heb filmpje gezien op:http://www.n-gage.com/e3/index.htm, ga naar new games rechts boven, en bekijk de e3 game trailer.

Communicatie gaat via het forum.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 07-03-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:33:
[...]

Ik zal zo is even zoeken in dit topic... heb net software geherinstalleerd, geen resultaat.

Kortom, telefoon doet het nog, maar als ik hem openschuif heb ik wit beeld.
Misschien morgen even naar nokia service point brengen.
Ik heb net een nokia service point gebeld, en ze zouden onderdelen bestellen om hem te repareren... gelukkig is de telefoon nog geen 2 jaar oud =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:07:
n-gage komt misschien ook naar de n80, heb filmpje gezien op:http://www.n-gage.com/e3/index.htm, ga naar new games rechts boven, en bekijk de e3 game trailer.
Dat is te hopen. Die luiaards van Nokia hebben geen enkele reden om het niet te laten ondersteunen. Alleen dat het een alternatieve resolutie heeft dan de standaard S60V3 phones. :)

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 07-03-2008 19:53 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven.

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 07-03-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verstekbakker schreef op zondag 02 maart 2008 @ 01:18:
Gisteren een firmwareupdate gedaan. Hij schiet na het doven van het licht al in de slaapstand. Hoe kan dat?

Als ik de slaapstand uitzet heeft hij het niet. Bugje?
Verstekbakker schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:05:
Ik ging van 4.0632.0.38 naar 5.0719.0.2
Iemand vergelijkbare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:23:
[mbr]Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven.[/mbr]
Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:15:
[...]

Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.
Welkom op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heef tiemand een dergelijk probleem: telkens wanneer ik m'n n80 aan doe, krijg ik op het stand-by scherm een pop-up met systeemfout, en een aantal applicaties werken niet meer. is dit een kwestie van resetten of is het wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:58:
heef tiemand een dergelijk probleem: telkens wanneer ik m'n n80 aan doe, krijg ik op het stand-by scherm een pop-up met systeemfout, en een aantal applicaties werken niet meer. is dit een kwestie van resetten of is het wat anders?
Eerst resetten en als de problemen zich dan nog voordoen heb je een programma er weer opgezet dat voor problemen of een conflict zorgt. Als je het meteen hebt na een reset is je telefoon gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Weet iemand waar de optimale instellingen staan voor de SUPER converter voor de N80, kan het niet vinden in de topics, terwijl ik weet dat het hier ergens heb gestaan.

Heb het gezien, echter link is dood, als iemand SUPER converter instellingen voor n80 voor mij heeft? GRAAG en bedankt!!! O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Z0di4k op 15-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik mp4, xvid, aac.

De rest standaard alleen breng ik de bitrate naar ongeveer 1000, geluid op mono en 64kpbs.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er iets heel vaags is met mijn mobiel..

De achterkant kon moeilijk dicht, toen ik de accu eruithaalde was de accu gewoon dikker geworden.

het was echt zoiets;

_------------------__
--__________----

Wat moet ik doen? is er ontploffingsgevaar? en ik moet ELKE dag opladen, soms wel 2x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zou voor de veiligheid maar een andere halen. Evt nog klagen bij Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook iemand die garmin werkend heeft gekregen op zijn/haar nokia n80?
niet alleen het program maar ook de kaart dus dat je hem kan laten navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer iets nieuws, ga naar: http://mobile.google.com op je mobile webbrowser, en selecteer de tweede search, waarnaast staat download, zo krijg je google search op je telefoon, gewoon in de standby modus door op het pennetje te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:04:
weer iets nieuws, ga naar: http://mobile.google.com op je mobile webbrowser, en selecteer de tweede search, waarnaast staat download, zo krijg je google search op je telefoon, gewoon in de standby modus door op het pennetje te klikken.
Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op je telefoon zie je als het goed is, helemaal bovenaan zoeken staan,
en daaronder zoeken (downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:06:
[...]

Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...
Dan moet je even als land verenigde staten kiezen, bij nederland staan niet alle functies erbij. Dan is het programma wel in het engels maar dat is denk ik niet zo'n probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Mn telefoon heeft nu weer iets....
mn toetsen werken niet meer.... muv de aan en uitknop

heel leuk als je je pincode wil intoetsen.

mn telefoon stond aan vannacht en vanmorgen werkte mn toetsen opeens niet meer. Tel aan en uit gezet en daarna werkte ze nog steeds niet (ook niet wanneer die aan de lader zit)

sim kaart eruit gehaald en weer aangezet en nu kom ik wel in mn telefoon maar de toetsen werken nog steeds niet.

iemand een idee? wrs naar nokia service center....
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klinkt als waterschade. Ik heb het wel gehad met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een paar vraagjes Die ikniet direct terug vond ik heb agile messenger geinstalleerd maar hoe krijg ik deze werkend als ikopstart kan ik nergens inloggen.

Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Call me stupid maar waarom installeer je niet de officiele Windows live Messenger van Microsoft zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die link in de startpost werkt niet heb u een linkje ?

En is deze niet betalend ?

Juist geinstalleerd krijg certificaat verstreken als melding

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zet je datum en tijd eens naar een jaar eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:55:
Heb een paar vraagjes Die ikniet direct terug vond ik heb agile messenger geinstalleerd maar hoe krijg ik deze werkend als ikopstart kan ik nergens inloggen.

Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)

Alvast bedankt
Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongen maak je niet gek door duren reparaties aan te laten praten \\ van draadje los of iets.
Als je een wit scherm krijgt....en na een poosje (kan lang duren of kort maakt niet uit) het ligt gewoon aan je software (fabrieks-software) updaten helpt niet je soft ware is beschadigd!!!!!!

Laat ergens je telefoon opnieuw flashen met de orginele fabrieks software (bij een officiele nokia reparatie service centre) voor een paar tientjes doet je telefoon het weer perfect.

gr. C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@repeat valt daar iets aan te doen ?

messenger is ondertussen geinstalleerd enkel enorm duur :s voor te surfen heb 2 min ingelogd geweest koste me 3 euro (heb proximus) iemand een opl daarvoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Een unlimited abbo nemen of een abbo op basis van tijd ipv data. Zonder abbo rondsurfen is altijd extreem duur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:11:
@repeat valt daar iets aan te doen ?

messenger is ondertussen geinstalleerd enkel enorm duur :s voor te surfen heb 2 min ingelogd geweest koste me 3 euro (heb proximus) iemand een opl daarvoor ?
Nee, wachten op nieuwe firmware. Mocht die nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:02:
[...]

Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staan :)
Ah, dat had ik dus ook ineens. Net als het vrijwel meteen op slaapstand springen als je de toetsen blokkeert, volgens mij ook een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik werk altijd op profiel "stil". Echter als ik nummers intik hoor ik wel een zacht geluidje. Ook een bugje?

Kan iemand even de allernieuwste firmwareversie compleet opnoemen? Bij mij werkt die check niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:59:
Ik werk altijd op profiel "stil". Echter als ik nummers intik hoor ik wel een zacht geluidje. Ook een bugje?

Kan iemand even de allernieuwste firmwareversie compleet opnoemen? Bij mij werkt die check niet echt goed.
Kom op zeg, het antwoord staat gewoon vlak boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

offtopic:
Ik zie het niet hoor, maar goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:02:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P ow dat, ik dacht dat je op het nummer doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut telefoon zeg, elke dag opladen, heel sloom.. ik ga voor de iphone jonges :D

[ Voor 22% gewijzigd door een moderator op 13-04-2008 18:40 . Reden: Daar is vraag en aanbod voor! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@deathrow: Laten we maar niet gaan vergelijken; ik ken niemand bij wie de iPhone drie maanden meeging zonder reparatie (scherm stuk etc.). Bovendien: de mogelijkheden zijn beperkt (kun je nog ergens gratis wifi vinden zonder beveiliging en je gaat toch niet sites openen met gprs? Navigatie is onmogelijk, zelf progjes eropzetten illegaal... Nee topding, die iPhone!
ps. Ja, de batterij van de N80 zou idd beter kunnen, maar ik heb niets tegen mn lader hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje offtopic, maar aangezien elke iPhone import is, hoe kan je em dan laten repareren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 12:23
Het via internet telefoneren met de N80 gaat prima. Voipbuster zei dank.
Waar ik mee zit is het feit dat als ik me in een ander netwerk probeer aan te melden (en de code niet invul) en daarna mijn eigen wifi selecteer, ik de code weer moet invullen.
Is het normaal dat de code van het vorige netwerk wordt verwijderd, nadat je je in een ander netwerk aanmeldt?

Het lukt me wel om via Internet (voip) te bellen, zonder dat ik ergens de wifi code heb ingevuld.

Is dit normaal of kan ik via elk netwerk via voip bellen, zonder dat ik de code moet invullen?

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Heyster schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:49:
Het via internet telefoneren met de N80 gaat prima. Voipbuster zei dank.
Waar ik mee zit is het feit dat als ik me in een ander netwerk probeer aan te melden (en de code niet invul) en daarna mijn eigen wifi selecteer, ik de code weer moet invullen.
Is het normaal dat de code van het vorige netwerk wordt verwijderd, nadat je je in een ander netwerk aanmeldt?

Het lukt me wel om via Internet (voip) te bellen, zonder dat ik ergens de wifi code heb ingevuld.

Is dit normaal of kan ik via elk netwerk via voip bellen, zonder dat ik de code moet invullen?
Wat zei voipbuster? :/
En wat voor code heb je het over? Het wachtwoord voor een wifi netwerk? Wachtwoord voor voipbuster? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
De instellingen in de configuratie van Voipbuster staan goed.
Ik vind het een beetje raar dat ik in een netwerk geen code (WEP sleutel) hoef in te voeren om met Voipbuster te kunnen bellen.
Het is net of mijn Nokia genoeg heeft aan een beschikbaar wifi, om met behulp van Voipbuster te kunnen bellen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Heyster schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:18:
De instellingen in de configuratie van Voipbuster staan goed.
Ik vind het een beetje raar dat ik in een netwerk geen code (WEP sleutel) hoef in te voeren om met Voipbuster te kunnen bellen.
Het is net of mijn Nokia genoeg heeft aan een beschikbaar wifi, om met behulp van Voipbuster te kunnen bellen.......
Niet elk netwerk is beveiligd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 00:27

Zillion01

Obey your screen!

(jarig!)
Ik heb mijn Nokia N80 gebricked. Tijdens de software update van de site van Nokia kapte ie er mee. Heb al geprobeerd batterij er uithalen en opnieuw, echter het apparaat wordt niet meer herkend door windows. Kan een winkel die Nokia Care Point is hem fixen? thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Normaal gesproken wel, echter is de N80 redelijk uitgefaseerd. Je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
hij mag wel uitgefaseerd zijn, er zijn nog genoeg toestelen die recht hebben op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Garantie != eigen risico flashen. Wordt geloof ik zelf gezegd bij het thuisflashen, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
Ik ben er achter hoe het zit met de WEP key.
De Nokia slaat alleen de laatste WEP key (paswoord) op.
De optie via het "internet telefoneren" kent mijn eigen netwerk nog als ik tussendoor een ander netwerk heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Zo, het probleem opgelost van de storing:

Geluid uit de speaker / microfoon doet het niet bij telefoongesprekken, maar de speaker aan de zijkant van de telefoon (waar het geluid hard uitkomt) werkt wel.

Een paar klappen op de achterkant geven hielp bij mij eventjes, maar naar Nokia Care Center brengen (en in mijn geval 3 a 4 weken wachten) en het probleem is opgelost. Dus gewoon heenbrengen binnen die 2 jaar garantie, het is geen probleem die je zelf even oplost het is hardware storing. Perfect.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef1256
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:17
Ik heb een vreemd probleem, wat ik niet krijg opgelost.
Heb al gezocht op een aantal manieren en kan de oplossing niet vinden.

Mijn N80 werkt perfert handsfree in mijn auto, automatisch aanmelden en voice dailing etc.
Als ik echter ook Tomtom tegelijkertijd wil gebruiken, is de spraak van de TT niet hoorbaar.
Aanmelden op de nokia gps muis werkt ook gewoon en ik kan nog steeds gewoon handsfree bellen en navigeren heb alleen geen geluid van de navigatie.

Iemand misschien een idee of ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stef1256 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:25:

Mijn N80 werkt perfert handsfree in mijn auto, automatisch aanmelden en voice dailing etc.
Als ik echter ook Tomtom tegelijkertijd wil gebruiken, is de spraak van de TT niet hoorbaar.
Aanmelden op de nokia gps muis werkt ook gewoon en ik kan nog steeds gewoon handsfree bellen en navigeren heb alleen geen geluid van de navigatie.

Alvast bedankt. _/-\o_
Ik heb even voor je gezocht in het TT gedeelte hier op Got. Als je hier zoekt op "geen geluid", dan vind je waarschijnlijk ook het antwoord op jouw vraag. Het is overigens ook een interessant forum om te volgen.

Succes.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 19:11

404error

Page Not Found

stef1256 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:25:

Alvast bedankt. _/-\o_
Doet je TomTom geluid het wel als je niet aangemeld bent bij je carkit? Er zwerven nl wat minder legale versies van TT rond zonder geluid...

Bij mij gaat het TT geluid namelijk goed over mijn Nokia BT-carkit en dimt mijn radio ook voor de instructies...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef1256
404error schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:18:
[...]

Doet je TomTom geluid het wel als je niet aangemeld bent bij je carkit? Er zwerven nl wat minder legale versies van TT rond zonder geluid...

Bij mij gaat het TT geluid namelijk goed over mijn Nokia BT-carkit en dimt mijn radio ook voor de instructies...
Ja de TT geeft gewoon geluid, als ik de autocarkit (btw af fabriek in radio ingebouwd) niet laat connecten. Als ik een BT-headset connect hoor ik wel gewoon de de TT meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef1256
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Ik heb even voor je gezocht in het TT gedeelte hier op Got. Als je hier zoekt op "geen geluid", dan vind je waarschijnlijk ook het antwoord op jouw vraag. Het is overigens ook een interessant forum om te volgen.

Succes.
Oke Thanks, zal hem ff doorspitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Iemand een idee hoe je dat snelmenuutje bovenin kan laten verdwijnen?!?
Mijn wallpapier is nl. niet in volle glorie te bewonderen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:29:
[...]

Menu=>Instrumenten=>Instellingen=>Telefoon=>Standby-modus=>Actief standby (Aan/Uit)
O-)
jesus bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een driewerf hoera voor het NSP in Schiedam. Ook mijn flexcable had het begeven (wit scherm bij openklappen e.d.). Ik ben met mijn N80 naar dit NSP gegaan en ik stond binnen een half uurtje weer buiten (en dat terwijl het druk was). Toestel werkt weer als vanouds en de reparatie viel nog net een paar dagen binnen de garantie :Y d:)b *O* .

Niks opsturen dus. Het loont voor sommigen misschien de moeite om een stukje om te rijden naar Schiedam en je toestel daar te laten repareren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z0di4k schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:55:
Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:
[...]

Ik vind het sowieso erg jammer dat de wallpaper nooit schermvullend is, maar dat ie het bovenste en onderste stuk niet vult en op de oude kleur laat... ;(
Probeer er dan eens een thema van te maken. Je kunt dat bijvoorbeeld via deze website doen: Klik

Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb een probleempje ben eergisteren sportief wezen fietsen en had ik mijn N80 samen met een banaan in mijn jasje gedaan toen ging het niet goed met die banaan en is er wat in mijn beeldscherm gelopen
alles doet het nog behalve mijn beeldscherm deze geeft wel licht maar dat is dan ook alles
kan ik hier zelf nog iets aan doen of moet ik hem wegbrengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja ik vraag me af of het onder garantie valt, aangezien je het min of meer zelf hebt aangericht.

Heb je überhaupt nog officiële garantie? Je kan die als onwetende evt nog misbruiken (want dat is het gewoon als je het zelf hebt aangericht), maar anders zou je hem eens open kunnen schroeven voorzichtig, misschien vind je dan al gauw wat viezigheid e.d. wat het euvel zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 16:45
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn ringtone niet word afgespeeld.
Heb netjes in het profiel de juiste ringtone aangegeven , als ik die test hoor ik hem ook gewoon.
Profiel staat ingeschakeld, maar toch krijg ik de standaard ringtone te horen als de gsm overgaat.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat dit topic na een paar jaar trouwe dienst op sterven na dood is :'( , probeer ik toch nog maar een keer een post te plaatsen.

Er verschijnt op mijn tweede scherm, het menuscherm, een pijlsymbool dat ik niet kan plaatsen. (zie hieronder)
^ II
==

Sorry, ik kan het voorbeeld niet echt invoegen vandaar mijn alternatieve poging. Het symbool ziet er in ieder geval uit als een dooschakelpijl. Waarom dit alleen in mijn menuscherm wordt getoond is mij een raadsel. Er staat niets doorgeschakeld en in mijn standbyscherm wordt niets getoond. Ik heb ook het idee dat dit enigzins ten koste gaat van mijn accu, want die is nu met anderhalve dag rijp om weer opgeladen te worden terwijl dit voorheen 3 dagen was.

Heeft iemand van de die hard N80 (want dit is op mijn N80 en niet op mijn N82) gebruikers een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Is het niet meer zo'n pic:

^
|_|

Met dan het pijltje er in?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pijltje staat dan boven vast aan de linker poot van de U. Volgens mij bedoel je in ieder geval hetzelfde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

Dat betekent dat je een gemiste oproep hebt gehad en die niet hebt bekeken. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer je het '1 oproep gemist' scherm nog niet hebt weggedrukt, op 'afsluiten' ipv 'tonen' hebt gedrukt of een gesprek gemist hebt terwijl je telefoon geblokkeerd was. Even in het hoofdscherm op het groene hoorntje drukken, twee keer naar links en dan weer afsluiten, dan is het weg.
Ik heb trouwens niet het idee dat het iets van je batterij gaat snoepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, dat het uiteindelijk zoiets simpel moet zijn. Niet iets voor mij om hier niet achter te komen, zo zie je maar weer. Thanx. Wat mijn batterij betreft, die zal na ruim twee jaar waarschijnlijk wel zijn beste tijd hebben gehad. Ik ga waarschijnlijk toch een nieuwe batterij kopen, want het blijft een fijn toestel om erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst mijn Nokia N80 open geschoeft om de flex kabel te vervangen (deze was ingescheurd). Nadat ik hem weer inelkaar gezet had deed mijn beeldscherm en luidspreker het weer alleen verschillende toetsen doen het nu niet meer. De menu toets, de C toets en de rechts en onder toets doen het niet meer.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik deze kapot heb gemaakt tijdens het vervangen want om deze eruit te halen hoefde ik geen kracht te zetten oid.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Oud topic, maar goed, toch even proberen.

Weet iemand hoe ik de contacten en agenda etc van een N80 naar een 6600 krijg? Van de 6600 naar een N80 is wat normaal is, maar goed, als ik dus andersom wil, dan is het onmogelijk zonder tussenkomst van de computer.

Of heeft iemand hier enig idee hoe ik dit oplos?

• ctrl-alt-delite
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
En nóg een uitdaging voor onze favoriete vraagbaak: is het mogelijk om te zorgen dat de bedrade headset van de N80 niet meer in 'slaapstand' gaat? Ik gebruik mn Nokia als satnav icm TomTom6, maar de headset gaat (na een minuut ofzo) steeds slapen. Zodra er geluid wordt aangestuurd, wacht hij een dikke seconde voordat hij iets uitzend naar het oortje. Mijn aanwijzingen komen niet verder dan '...eter rechtsaf' en zulks. Erg irritant, natuurlijk. De N80 zit in mn binnenzak, dus ik kan de aanwijzing niet bekijken (ik zit op een motor). Kan iemand ervoor zorgen dat ik niet meer als een gevaarlijke maniak over de weg zwalk? Naast de Anonieme Alcoholisten dan, die konden me ook al neit verder helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb al een helehoop gelezen hier over mijn telefoon n80i.
helaas blijf ik met een probleem zitten:(
hij blijft ergens stroom gebruiken zelfs als hij uit staat.
ik heb een nieuwe accu gekocht.
volgeladen en nog is de tel binnen drie uur leeg.
er staat inmiddels de nieuwste software op en verder draiaien er geen app.
ik weet het niet meer iemand een idee

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
hallo,

ik heb al een helehoop gelezen hier over mijn telefoon n80i.
helaas blijf ik met een probleem zitten:(
er staat inmiddels de nieuwste software op en verder draiaien er geen app.
ik weet het niet meer iemand een idee

thanks.
Mja, kapot?
Als ie binnen 3 uur leeg is terwijl deze volledig op de fabrieksinstellingen staat met een nieuwe accu is ie de pijp uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is je flatcable gescheurd oid en daardoor kortsluiting ontstaan daardoor verbruikt ie stroom.
Dit heb ik zelf ook een keer gehad. Ook had ik een keer een "goedkope" flatcable via e-bay en die gaf
het zelfde probleem na een week gebruiken. Originele kabel zit er nu al weer een half jaar in zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:58:
zoals gezegd, slechte flex cable, chinese batterij, of waterschade (zelfs na opdrogen -> geleidende residu's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
hoi, is er ook iets wat er voor zorgt dat mijn oude ingevoerde wachtwoorden die met **** staan weergeven zichtbaar worden? ik ben de mijne ergens van vergeten, maar staat wel in mijn n80 met ***** aangegeven..
waar slaat die eventueel cookies op? heb opera mini

[ Voor 11% gewijzigd door repsaj op 07-06-2009 23:22 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Jaspur schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:08:
hoi, is er ook iets wat er voor zorgt dat mijn oude ingevoerde wachtwoorden die met **** staan weergeven zichtbaar worden? ik ben de mijne ergens van vergeten, maar staat wel in mijn n80 met ***** aangegeven..
waar slaat die eventueel cookies op? heb opera mini
niemand die wat weet van dit wat oudere telefoontje? :P

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Lijkt me sowieso sterk dat dat ergens als plain text wordt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n N80 nou al bijna 3 jaar en moet zeggen dat de capaciteit van de accu niet veel verminderd is. Ik zit vaak te peuteren aan dingen die los kunnen - en zo ook het klepje van de accu. Het viel me al op dat die steeds de laatste tijd minder makkelijk open en dicht ging, tot m'n vriendin 'm laatst open maakte en het klepje er helemaal niet meer op kreeg. Toen zagen we wat er pas echt aan de hand was ; de accu is opgezwollen! (en zonder accu ging het klepje goed dicht - die heeft het wel overleefd)

Zover ik weet gebeurt dit alleen met neppers of als je accu te water geraakt is? Kan warmte dit ook doen?
Ik heb de tel altijd in m'n broekzak zitten en in de auto is er een vakje waar die precies in past (zal eens checken of dat niet erg warm is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemused is een nieuwe musicplayer voor de N80. Het heeft nog een paar bugs en niet iedereen is er tereden mee, maar hij doet zijn werk verder prima. knip - spam Het speelt al je muziek af in een makkelijk te gebruiken interface!

[ Voor 19% gewijzigd door Canaria op 25-01-2016 22:09 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste