Nee heb nog geen harde reset gedaan.EnsconcE schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:44:
Heb je al een harde reset uitgevoerd?
Zal even een backup maken en eens zien of dat helpt..
Verwijderd
Nee heb nog geen harde reset gedaan.EnsconcE schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:44:
Heb je al een harde reset uitgevoerd?
um symbian != door nokia ontwikkelt verre van zie wikipedia stamt af van de goeie oude psions'De Nokia N80 is toch een symbian toestel?
Ja, dat klopt. Om precies te zien serie 60.
Voor de genen die niet weten wat symbian inhoud:
Symbian is Nokia`s eingen onwtikkelde software voor de telefoon. Je kan er programma`s op installeren zoals navigatie en nog andere handige tools. Symbian kan je zien als je besturing` s systeem van je computer, de N80 loopt hier dus ook op. Op het internet zijn er genoeg programma`s te vinden die je erop kan installeren.
Nibble his fecking head off!
Verwijderd
Nokia heeft het dan niet ontwikkeld, sinds ze grootaandeelhouder zijn hebben ze grote invloed uitgeoefend. Als je kijkt naar de os'en die draaiden voor symbian, dan zie je met symbian grote overeenkomst. Oftewel:evilBunny schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:37:
even tussen 2 haakjesin de mini howto/info stuk staat:
[...]
um symbian != door nokia ontwikkelt verre van zie wikipedia stamt af van de goeie oude psions'
anyweg verder maakt het ook niet zoveel uit ^^
Symbian is een door Nokia mede ontwikkeld besturingssysteem voor de telefoon. Je kan er programma`s op installeren zoals navigatie en nog andere handige tools. Symbian kan je zien als je besturing` s systeem van je computer, de N80 loopt hier dus ook op. Op het internet zijn er genoeg programma`s te vinden die je erop kan installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door died_laughing op 04-09-2007 12:39 ]
Volgens mij heeft de n73 een groter scherm, maar de n80 heeft een hogere resolutie.died_laughing schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:38:
Ik mag een nieuwe gsm uitzoeken.
Ik zat eerst te twijfelen tussen de n73 of de n80.
Maar ik begrijp dat de n80 een groter scherm heeft.
Aangezien ik tomtom wil draaien lijkt mij een groter scherm wel makkelijk.
Foto's en filmpjes maken doe ik eigenlijk nooit met een gsm.
Mijn huidige gsm SE P990i heeft touchscreen en dat heeft deze niet.
Nou was ik eigenlijk benieuwd of tomtom een beetje makkelijk te bedienen is op deze gsm?
[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 04-09-2007 14:49 ]
Ok, bedankt voor je reactie.Verstekbakker schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:48:
[...]
Volgens mij heeft de n73 een groter scherm, maar de n80 heeft een hogere resolutie.
Overigens vind ik dat Tomtom er prima op draait.
Gewoon alsof je een SMS stuurt he, alleen vind ik dat telefoons vaak wat traag reageren (alsof je op een wat tragere pc werkt). Is ook niet gek voor zo'n klein apparaat om wat meer moeite te hebben met het doorzoeken van een database vol plaats-/straatnamen.died_laughing schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:59:
[...]
Ok, bedankt voor je reactie.
Het invullen van straatnamen enzo gaat dus prima met de toetsen?
Bedankt.Verstekbakker schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:59:
[...]
Gewoon alsof je een SMS stuurt he, alleen vind ik dat telefoons vaak wat traag reageren (alsof je op een wat tragere pc werkt). Is ook niet gek voor zo'n klein apparaat om wat meer moeite te hebben met het doorzoeken van een database vol plaats-/straatnamen.
Verwijderd
Ik gebruik een merkloos geval maar werkt uitstekend en spotgoedkoopdied_laughing schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:47:
Voor de mensen die tomtom hebben draaien op de N80.
Welk merk/type gps gebruik je?
google ?Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:29:
Wie heeft voor mij de instellingen voor VOIP via XS4all op de N80? WiFi werkt, ik krijg alleen constant de foutmelding dat er geen verbinding tot stand gebracht kan worden met het verbindingsnetwerk.
[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 06-09-2007 13:22 ]
Die is idd niet duur.Moning2 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:19:
[...]
Ik gebruik een merkloos geval maar werkt uitstekend en spotgoedkoop
hierzo: http://www.mbcarparts.com...iew=product&product_id=43
en dat heb je niet bij dezelfde telefoon die je belt als ie ingeschoven is ? slecht contact kun je beter laten oplossen bij een service point ipv je garantie weg te gooien en de kans lopen het erger te maken als je zelf gaat graven in dat apparaatGameplayer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:42:
Ik heb een probleem dat nogal frequent blijkt voor te vallen bij de N80, namelijk als ik bel met de slider open dan hoor ik de ander gewoon soms niet of erg stil...
Dit lijkt me een slecht contact te zijn... Kan iemand ervaringen hierover delen? En heeft iemand dit al weten te verhelpen, zelf of via service point?
Verwijderd
Ik ben natuurlijk niet helemaal een nitwit. Dat had ik al gevonden, samen met nog meer informatie alleen dat werkt dus niet. Vandaar de vraag of iemand het werkend gekregen heeft en met welke instellingen.Moning2 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:21:
[...]
google ?
http://www.xs4all.nl/helpdesk/voip/ander/
oeps, een dubbele post...... boeiend
zag het niet staan in je post dus als je dat de volgende keer ff doetVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:37:
[...]
Ik ben natuurlijk niet helemaal een nitwit. Dat had ik al gevonden, samen met nog meer informatie alleen dat werkt dus niet. Vandaar de vraag of iemand het werkend gekregen heeft en met welke instellingen.
[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 06-09-2007 16:30 ]
Dan klopt die zin niet. Jouw 'dit' verwijst echt naar de N73 in de voorgaande bijzin.EnsconcE schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:48:
Yeah, omdat we in het N80 topic zitten ben ik er van uitgegaan dat dat duidelijk was.
Deze: www.nav4all.nl (edit: De holux die rechts staat dus. 69,50 incl. verzenden)died_laughing schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:47:
[ Voor 7% gewijzigd door Verstekbakker op 07-09-2007 14:46 ]
Ik heb voor omgerekend een euro of 55 (incl verzendkosten) zo'n solar GPS besteld via e-bay. Werkt prima, chipset schijnt zelfs net wat beter te zijn dan de bekende sirfstar 3. Hij is alleen net een maatje groter dan de meeste ontvangers.died_laughing schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:47:
[ Voor 5% gewijzigd door vbmot op 07-09-2007 18:45 ]
Ook maar dat ik dat weet!
Ja, een oplossing zou zijn: nieuwe telefoon aanschaffen.TheMystery schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:53:
Ik heb de laaste tijd een probleem als ik iemand bel dan krijg ik na 2,23/2,24min de melding fout verbinding en wordt de verbinding verbroken.
iemand dit eerder gehad? en misschien een oplossing?
heb hier in ieder geval nooit wat over gelezen
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 14:45 . Reden: Link met self-signed theme toegevoegd! ]
[ Voor 29% gewijzigd door Nightjar op 10-09-2007 23:52 ]
Verwijderd
Tipje... update naar de nieuwe firmware want die je nu hebt is bar en bar slecht (sommige beweren dat het een bèta is waarvan ik er één ben) Dus updaten dat ding!Nightjar schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:17:
Nou dan wordt mijn wachten toch nog beloond. Je adviseerde me al om zelf het thema te wijzigen voor het notitie probleem... Daar ik zelf in een extreem drukke periode zit, niet echt de tijd om dit uit te vogelen...
Nu heb ik m werkend en wel, compleet.
...ahum.. krijg een certificate error.. bedoelde je dat met het signen...? Draai nog de "oude firmware"... v 4.0707.0.7 (28-03-2007)...
En zoals gezegd.. geen tijd om de app. te signen mocht dat het probleem zijn....
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 15:09 ]
Ik heb dit probleem nu ook voor de tweede keer. Er is inderdaad een contact kapot. Wat bij mij (nu nog) helpt is als ik tegen de achterkant van het schuifje druk tijdens het bellen.Gameplayer schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:42:
Ik heb een probleem dat nogal frequent blijkt voor te vallen bij de N80, namelijk als ik bel met de slider open dan hoor ik de ander gewoon soms niet of erg stil...
Dit lijkt me een slecht contact te zijn... Kan iemand ervaringen hierover delen? En heeft iemand dit al weten te verhelpen, zelf of via service point?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door gram501 op 12-09-2007 16:24 . Reden: toetsenbord typt beter ;) ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door EWK op 12-09-2007 12:50 ]
Hoi!
Verwijderd
Hoi!
Verwijderd
als het contrast is kost het je dus ook geen extra batterijtijd? Ik denk toch ook een soort van helderheid hoorEWK schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:02:
Dit staat natuurlijk ook in de handleiding.
Maar speciaal voor jou: Instellingen -> Telefoon --> Weergave --> Lichtsensor.
Maar hier zet de lichtsensor hem niet aan of uit, maar hier stel je de gevoeligheid in en hiermee kun je dus je display helderder of donkerder maken. (stiekem is dit dus de contrastinstelling kom ik nu achter)
Verwijderd
Dat ligt aan je provider, bel die maar eventjes opVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:31:
ik vind dat mn telefoon te kort overgaat en te snel overschakeld naar voicemail. nou heb ik bij oproep doorschakelen indien niet aangenomen de status gecontroleerd en hij staat op doorschakelen na 20 seconden. (maar de eerste paar seconden klinkt ie wat zachter dus dan hoor ik hem nog niet.) dus ik wilde wijzigen naar 25 of 30 sec en zegt ie 'verzoek geweigerd'ik kan die instelling gewoon niet wijzigen.
iemand enig idee
Bears and Bulls
Verwijderd
okie.Moning2 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:28:
[...]
Dat ligt aan je provider, bel die maar eventjes op
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ehh... vraag dat maar even aan Telfort, dit heeft niks met de N80 te makenCSB schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:27:
Heeft iemand ervaring met Telfort Surf & mail i.c.m. de N80? Heb net namelijk de bundel besteld en vraag me af wat de mogelijkheden / problemen kunnen zijn. Ik neem aan dat de FUP iets van 1Gb bedraagt ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 16-09-2007 23:00 ]
Verwijderd
de icoontjes die er in stonden staan nu waarschijnlijk in Persoonlijk, je bent alleen dat leuke mapje kwijt, die krijg je terug met een reset en dus niet je backup terugzetten.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:08:
Ik heb net geupdate en zag een nieuw icoon met iets van internet er onder staan in het "hoofd"menu.
vervolgens mijn instellingen terug gehaald van de geheugenkaart en nu ben ik dat icoon weer kwijt.
Wat was het en hoe krijg ik het eventueel weer terug.
Verwijderd
Onder welke steen heb jij geleefd? De datum is 24-05-2007: checkxtrme schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:45:
er is weer nieuwe firmware via n-suite
24-05-2007
v5.0719.0.2
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat kan, gewoon dat programma installeren en tsja... klaarVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:15:
Ik vraag me af op je Nokia maps op je N80 kan krijgen. Ik heb gister op de site gezocht maar kan het niet vinden..
Google is ook zo uit de tijd...Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:43:
Hoi Hoi,
Iemand enig idee welke instellingen in moet hebben om profimail te gebruiken icm gmail ?? ( e61i + t-mobile )
Thanx in advance
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 15:25 ]
als je dat nou even had gemeldVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:17:
Jepz idd uit de tijd![]()
Nee, punt is, werkzaam bij KPN, alles afgeschermd execpt Planet.nl / KPN.com / Hetnet.nl en vreemd genoeg ( godzijdank ) Tweakers.net, dus kan het nu niet opzoeken, maar thanx iig voor de moeite om het voor mij op te zoeken, zal het vanavond even bestuderen als ik wel weer over vrij kan internetten, nogmaals
EDIT : wie mij wil vermaken op het werk mag het natuurlijk hier ook op posten....
[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 25-09-2007 16:04 ]
Heb je je al verdiept in het achterliggende systeem van dat wifi? Heb je al navraag gedaan op school hoe je moet inloggen op het wifi netwerk? En zo ja, wat zijn de achterliggende systemen en waarom zou dan een laptop wel werken en een S60 niet?xtrme schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:12:
weet iemand hoe je via een symbian telefoon kunt inloggen op een wifi netwerk waarbij je een login en een wachtwoord moet invullen als account
aangezien ze hier op school geen wep key willen vrijgeven en de software die verbinding maakt alleen op laptops/pc's werkt
en school geen pda's/s60 telefoons ondersteund
dus aanmelden op wifi met accountname + wachtwoord
heb wel zitten snuffelen op google enzo maar ik ken die it termen niet dus kom niet verder dan
s60 wifi accountname wifi+login ed
Verwijderd
Mijn dank is groot !Moning2 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:02:
[...]
als je dat nou even had gemeld
Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including @gmail.com)
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password
oh en je moet POP uiteraard aanzetten in de gmail instellingen!
volgens mij staan deze instellingen ook wel in een vorig topic trouwens..
Verwijderd
Ja, bovenstaand verhaal is ondertussen bevestigd via een ander kanaal.Moning2 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:25:
GSM is alleen GPRS
bij dual mode heb je een UMTS verbinding als dit mogelijk is waar je bent of alleen GPRS als er geen UMTS mast in de buurt staat
bij beide heb je een dataverbinding alleen UMTS is sneller en je kan meerdere verbindingen tegelijk (dus bellen en internetten tegelijk)
[ Voor 2% gewijzigd door Zephyer op 01-10-2007 12:14 . Reden: Typo's ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:58:
Ik heb de geheugenkaart geformateerd, maar nog steeds de zelfde melding. Ik wel een legele versie Route 66
Verwijderd
Als ik denk te weten wat je bedoelt, zou ik het volgende doen:Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:03:
Ik zit ff met het volgende probleem, na de aanschaf van een duo kaart, wil ik mijn contactpersonen copieren naar de simkaart. De handleiding omschrijft de volgende handelingen.
Als u contactpersonen naar de SIM-kaart wilt kopiëren,
drukt u op en kiest u Contacten. Selecteer de namen
die u wilt kopiëren en kies Opties > Kopieer naar SIM of
Opties > Kopiëren > Naar SIM-telef.boek.
Maar copieert hij er maar een stuk 3 en meer niet. Waar zit nu de functie waarmee je alle contacten in een keer naar de simkaart kan copieren? die optie is kennelijk verdwenen met de laatste update, ik krijg met geen mogelijkheid de telefoonnummers op mijn simkaart, zodat ik hem in mijn oudere 6210 kan zetten.
Hoi!
Verwijderd
Thnx voor je hulp!Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:00:
[...]
Het is raar maar waar. Dit probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op.Op een gegeven moment start je N80 weer gewoon op. Daarna kan het nog een enkele keer voorkomen en DAARNA is het weer volledig weg. Even geduld nog. Je telefoon naar een NSP brengen, is overigens niet de oplossing. Zij kunnen er ook niet veel mee.
![]()
Succes.
Er zijn geen verschillende snelheden om te 'pakken'.. Weet je zeker dat je een UMTS signaal hebt ? (staat 3G linkboven) en ook een goed signaal (en dus niet 1 streepje) en dat de website/watdanook waarvan je download niet gewoon een tergend trage is ? WAP gaat via eenzelfde verbinding dus ook evensnel.CSB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:19:
Even voor de goede orde:
Is het zo dat de N80 standaard automatisch de snelste DATA verbinding probeert te pakken? Anders moet ik nl ff naar mijn provider bellen dat er iets niet klopt met mijn databundeltje. Snelheden van 2kb/s lijken mij geen UMTS... Eerder WAP.
[ Voor 11% gewijzigd door Moning2 op 08-10-2007 13:00 ]
Ik heb inderdaad geen 3G. Wel laten activeren 3 weken terug ofzo. Heb trouwens de klantenservice gebeld. Zouden dit omzetten. Dus ik wacht dan maar tot er netjes 3G in mijn display staat ipv dat antenne symbool.Moning2 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:57:
[...]
Er zijn geen verschillende snelheden om te 'pakken'.. Weet je zeker dat je een UMTS signaal hebt ? (staat 3G linkboven) en ook een goed signaal (en dus niet 1 streepje) en dat de website/watdanook waarvan je download niet gewoon een tergend trage is ? WAP gaat via eenzelfde verbinding dus ook evensnel.
Providers 'knijpen' de snelheden ook af als je een internet bundel gebruikt, kijk daar maar eens naar
Dat er geen 3G staat betekent dat er geen UMTS mast in de buurt staat of dat je in instellingen - netwerk de netwerkmodus op GSM hebt staan. Je provider kan dat niet zomaar veranderen (er moet dus een UMTS mast bij jou in de buurt komen te staan...)CSB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:37:
[...]
Ik heb inderdaad geen 3G. Wel laten activeren 3 weken terug ofzo. Heb trouwens de klantenservice gebeld. Zouden dit omzetten. Dus ik wacht dan maar tot er netjes 3G in mijn display staat ipv dat antenne symbool.
Verwijderd
Dat heb ik ook, echt gruwelijk irritant.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:37:
Een harde reset geeft geen verbetering bij mijn probleem helaas...
Bij het open en dicht schuiven nog steeds tijdelijk een wit schermpje..
Ik ga ervan uit dat er minimaal 1 in het centrum van Den Haag te vinden isMoning2 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
Dat er geen 3G staat betekent dat er geen UMTS mast in de buurt staat of dat je in instellingen - netwerk de netwerkmodus op GSM hebt staan. Je provider kan dat niet zomaar veranderen (er moet dus een UMTS mast bij jou in de buurt komen te staan...)
Ik keek even op google en zag meer mensen die UMTS geactiveerd moesten hebben bij Telfort voordat ze dit konden gebruiken... Nouja, dan zal het morgen wel werken bij jouCSB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
Ik ga ervan uit dat er minimaal 1 in het centrum van Den Haag te vinden is.
Ik ben trouwens altijd met mijn toestel in de omgeving Randstad. De UMTS dekking is daar toch redelijk goed? Wat betreft settings: het toestel staat op dual mode. Heb Telfort in dit geval maar even gebeld. De medewerker ging dit voor mij "activeren" en dit zou binnen 48 uur geregeld moeten zijn... Dus wachten we maar af. tot we 3G zien.
Verwijderd
Dat had ik zelf ook eerder moeten doen...Moning2 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Ik keek even op google en zag meer mensen die UMTS geactiveerd moesten hebben bij Telfort voordat ze dit konden gebruiken... Nouja, dan zal het morgen wel werken bij jou
Verwijderd
Wat staat er in App. beheer ? (In de map Connectiviteit)Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:05:
Bizar, vond het toch maar eens tijd om mijn firmware te updaten. Telefoon aan de computer gehangen. Nokia updater geinstalleerd. Zeg hij dat ik al versie 5 heb! Vanmorgen had ik nog versie 4! Ik heb het idee dat de updater mijn versie nummer aangepast heeft maar dat ik eigenlijk nog firmware 4 heb. Weet iemand hoe ik kan zien hoe ik versie 5 heb? Zijn er duidelijke wijzigingen t.o.v. de vorige firmware. 4.07.07 of zoiets?
Dit is volgens mij al vaker aan bod gekomen, wordt waarschijnlijk toch echt terugsturen...Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:54:
[...]
Dat had ik zelf ook eerder moeten doen...Wel een beetje raar van Telfort dat ze dit pas op aanvraag activeren maar dat is weer een heel ander onderwerp
![]()
Ik ben blij dat dit ff ter sprake kwam, bedankt maar weer
Ik heb alleen wel een klein probleempje met mijn speakertje, niet de luidspreker maar de "gewone" zeg maar. Ik moet er echt eerst ff in blazen voor het geluid mooi helder is... Anders krijg ik een hoop gekraak en onduidelijk en erg scherp geluid...
Iemand nog meer dit probleem?
Ik ben bang dat ik hem een keer terug moet sturen maar ik heb daar echt geen zin in want ik hem hem al langer dan een jaar.
Heb je je telefoon wel op dual mode staan?CSB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
Ik ga ervan uit dat er minimaal 1 in het centrum van Den Haag te vinden is.
Ik ben trouwens altijd met mijn toestel in de omgeving Randstad. De UMTS dekking is daar toch redelijk goed? Wat betreft settings: het toestel staat op dual mode. Heb Telfort in dit geval maar even gebeld. De medewerker ging dit voor mij "activeren" en dit zou binnen 48 uur geregeld moeten zijn... Dus wachten we maar af. tot we 3G zien.
Hoi!
Verwijderd
Dat is precies wat ik zochtEWK schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:58:
[...]
Als ik denk te weten wat je bedoelt, zou ik het volgende doen:
Contacten --> opties --> Markering aan/uit --> Alle markeren
Opties ==> Kopieren naar sim telefoonboek.
Heb je mijn post uberhaubt wel gelezen? Je qoute hem zelfs... beetje wakke blijven he?
Opties - Markeringen - volgt vanzelfVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:03:
[...]
Dat is precies wat ik zochtwat kl*te dat Nokia dat zelf niet in de handleiding kan zetten.
Nu heb ik een hele avond zitten klooien om mijn contacten een voor een te copieren.
Heb het e.e.a. doorgelezen mbt het synchroniseren met outlook.. maar het lukt niet bij me.
Reden, als ik bij de synchronisatie instellingen kijk op de N80, dan zie ik enkel bluetooth staan.
Geen keuze tot datakabel..
Klopt dit.. en moet / kan ik dus enkel via bluetooth of lees ik iets over het hoofd ?
Ja, terugsturengram501 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:46:
al oplossingen voor de "slechte speaker"?
Je doet iets fout maar zou niet weten wat, installeer pc suite nog maar een keerZephyer schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:
Een bumpje m.b.t. een eerder gestelde vraag van mij..
[...]
Heb dat zinnetje niet in mij opgenomen... Sorry...CSB schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:16:
[...]
Heb je mijn post uberhaubt wel gelezen? Je qoute hem zelfs... beetje wakke blijven he?
Hoi!
ik heb de mijne teruggebracht naar een service point en kreeg 3 weken later gewoon een gloednieuwe N80gram501 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:46:
al oplossingen voor de "slechte speaker"?
Verwijderd
Misschien gebruikt telfort een ander toegangspunt voor UMTS? Bel ze maar eens op...Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:10:
Ik heb een probleem. Ik heb de search al gebruikt maar er kwam niets bruikbaars uit.
Ik heb door telfort umts laten activeren alleen als ik nou 3G bereik heb en op internet wil doet hij het niet.
Het volgende gebeurd er: Ik wil op internet, toegangspunt wordt gevraagd, ik kies voor "verbinding" (wat ik eerder ook altijd deed), en vervolgens krijg ik de volgende melding:
FOUT:
packet-ggvns
ongeldig toegangspunt voor packet-gegevens
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Gprs werkt wel gewoon....
Verwijderd
Mijn N80 is ondertussen al een maand bij NokiaVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:15:
[...]
Dat heb ik ook, echt gruwelijk irritant.
Mijne telefoon reageert in standby echt super slecht. Je kunt niet even snel de tijd checken ofzo.
Ben blij dat ik over een maand een nieuwe mag, ben echt niet te spreken over dit toesten (na 1 jaar gebruik).
Donderdag langs gebracht en vrijdag weer opgehaald van een nokia repair point..Moning2 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:00:
[...]
Ja, terugsturen
[...]
Je doet iets fout maar zou niet weten wat, installeer pc suite nog maar een keer
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq