Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

Ik ben aan het zoeken, maar ik heb nog niks gevonden. Wat ik wel gevonden heb is misschien interessant voor JBNL1000:

[...]

Heb je hem FAT16 of FAT32 geformatteerd en zo ja wat zijn de resultaten?

Edit:
Het schijnt mogelijk te zijn
[afbeelding]
Sorry, dat ik nu pas reageer, ben even een paar dagen druk geweest ;)

Maar ik heb ze eerst getest met de standaard formattering zoals hij werd afgeleverd, geen resultaat!
Daarna zelf geformatteerd via Windows/Kaartlezertje Fat16 en Fat32, geen resultaat!
Daarna geprobeerd om ze te formatteren in mijn toestel, helaas ook geen resultaat...

Misschien had ik stomme pech en is het iemand anders wel gelukt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Nah d'r wordt over gepraat dat het te maken heeft met het type geheugenkaart, die foto die je ziet is van iemand die topram heeft. Geheugen dat geloof ik niet in nederland verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:42:
[...]
Een beter GSM bereik heeft de N80 niet vergeleken met andere toestellen maar als je in verweggistan woont moet je gaan zeuren bij je telecomprovider over het slechte signaal en niet de telefoonfabrikant.
Ik heb op dit moment ook een nokia 6021 in gebruik van het werk. Met dit toestel kan ik vanuit de hoek van mijn kamer gewoon telefoneren. Met de qtek moet ik dan tegen het venster gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Ik heb op dit moment ook een nokia 6021 in gebruik van het werk. Met dit toestel kan ik vanuit de hoek van mijn kamer gewoon telefoneren. Met de qtek moet ik dan tegen het venster gaan staan.
Dan lijkt me qtek gewoon troep en zal de N80 hetzelfde functioneren als de 6021 maarja dat weet je pas als je het eenmaal gedaan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

EnsconcE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:07:
Nah d'r wordt over gepraat dat het te maken heeft met het type geheugenkaart, die foto die je ziet is van iemand die topram heeft. Geheugen dat geloof ik niet in nederland verkocht wordt.
Het lijkt me ook stug dat het werkt, aangezien de 4GB-kaarten van het miniSDHC-type zijn (niet miniSD), welke incompatibel is met miniSD (staat expliciet aangegeven). Aangezien deze standaard ook pas verzonnen is terwijl de N80 al bestond lijkt het me erg stug dat het echt gaat werken.
@ dat screenshot: ik heb er zo mijn twijfels bij. Op eBay zijn er zat 4- 8- en misschien zelfs 16GB miniSD (niet HC) kaartjes te krijgen, die zijn lekker fake. Nieuw stickertje er op, partitietabel aanpassen en gaan met die banaan. Mijn iPod geloofde ook lekker dat het een 1.8 TB-model betrof toen ik een klein :+ foutje had gemaakt in de partitietabel. Werken deed het wel totdat ik voorbij de 80GB wilde gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Voor diegenen die beter wlan bereik nodig hebben:
http://www.symbianv3.com/...-series-n-series#more-338
Ik heb getest en de setting is aanwezig, ik weet alleen niet of het wlan bereik er beter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat mijn telefoon helaas gesneuveld is deze zomer door een lekke binnentent, ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Na altijd een prepaid te hebben gebruikt is het volgens mij maar eens tijd voor een abbo. Mijn oog is nu gevallen op zowel de N73 en de N80. Maar ik ben nu in dubio:

De N73, een prachtige telefoon. In recensies geprezen om de erg goede kwaliteit van de foto's. Ook is de batterijduur van deze telefoon vrij goed. En tegenwoordig niet al te duur (17,50 p/mnd voor eerste 9 maanden met gratis toestel, daarna 20 p/mnd). Wat ik dan zo ontzettend jammer vind aan de N73 is dat deze geen WiFi heeft. Want genoeg draadloze netwerken op werk, school etc. om even mail te checken etc. Want € 9,50 per maand voor het onbeperkt internetten pakket vind ik ook weer een beetje overdreven.

En dan de N80. Wederom een erg mooie telefoon, die ook nog eens WiFi ondersteund. Abbonement is iets duurder, maar daar gaat het me niet zo om. Dat zijn een paar euro's per maand. Maar als ik op internet kijk hoor ik veel verhalen over een slechte batterijduur, fotokwaliteit die minder is dan de N70 en over de kwaliteit van de filmpjes is men ook niet altijd even te spreken.

Nu weet ik dat ik in een N80 topic ben, dus waarschijnlijk zijn hier veel voorstanders van de N80. Maar toch wilde ik nog even vragen wat jullie van de door mij aangekaarte punten vinden. Ik ga morgen namelijk even de stad in, om de telefoon toch even persoonlijk uit te testen, maar voordat ik ga wil ik me toch zo goed mogelijk orienteren en informeren.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Als je voor foto's gaat dan zeker de N73, die is daar voor gemaakt. Hecht je daar minder waarde aan en is wifi toch een pluspunt, dan zeker de N80. De foto's zijn niet slecht, maar wel slechter dan die van de N73. Met filmpjes heb ik geen ervaring. De batterij mag wel wat langer meegaan, als ik dan toch een minpunt moet noemen, alleen stoor ik mij daar niet aan. Het is een Li-ion batterij die je eigenlijk zoveel mogelijk aan de lader moet laten. Ik leg hem gemiddeld één keer per 2 a 3 dagen aan de lader.

Mijn vriendin heeft een N73 en persoonlijk ben ik meer te spreken over de N80. Hij is wat minder groot en wifi is zo heerlijk(denk aan syncen of ff mail checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Fotos en videos bij daglicht vind ik persoonlijk top! maar als eenmaal de zon weg is kan je niet veel meer verwachten van de kwaliteit. Batterijduur is met mijn oude accu niet al te best (meestal net aan 12 uurtjes bij redelijk gebruik) mijn nieuwe(re) accu gaat wel 2 keer die hoeveelheid mee maar de contacten daarvan zijn een beetje loos en bij een klein tikje valt de telefoon weer uit.... dus ik heb niks meer aan die accu... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 10-08-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook de N73 overwogen, maar toch de N80 gekozen:

+ veel groter scherm (duidelijk merkbaar beter bij internetten)
+ wifi

batterijduur valt me ook echt mee. Ik haal toch wel 3 of 4 dagen. Vind ik gewoon acceptabel, en opladen is natuurlijk totaal geen moeite. Even 1,5 uur (?) aan de lader en je bent er weer klaar voor. Voor mij zou dit dus geen punt zijn, maar zoals ik al zei vind ik de accu niet zo slecht.

Overigens vind ik de foto's van de N80 ook best goed, ik kan het niet vergelijken met die van de N73, maar mijn foto's zijn gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie misschien wat foto's uploaden en posten die gemaakt zijn met de N80?

Thanks in advance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:41:
Is er trouwens software dat ervoor zorgt dat je een pincode moet ingeven om in je berichteninbox/outbox/verzonden/etc. te komen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Misschien niet iets wat helemaal aansluit bij wat je wil, maar zeker het proberen waard:
http://www.symbianv3.com/...guard-for-s60-3rd-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is er... namelijk: Advanced Device Locks for Nokia S60 3rd Edition 1.04
maar als ik jou was zou ik eens op het juiste forum (software gerelateerde vragen) kijken, daar heb ik dezelfde vraag namelijk ook al eens beantwoord voor iemand anders!

Zie HIER voor het forum & progje ;)
en HIER voor de uitleg ;)

Werkt goed en makkelijk je kan al je software progjes beveiligen alsmede de progjes van je telefoon zelf (waar het jou om te doen is), dus je postvak/berichten/contacten/agenda/camera enz.
Kan in iedergeval niet zomaar Jan-en-Alleman zomaar even je berichtjes lezen ;)

Afbeeldingslocatie: http://smartsym.nl/images/screenshots/screenshot.32903.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

Ja dat is er... namelijk: Advanced Device Locks for Nokia S60 3rd Edition 1.04
maar als ik jou was zou ik eens op het juiste forum (software gerelateerde vragen) kijken, daar heb ik dezelfde vraag namelijk ook al eens beantwoord voor iemand anders!

Zie HIER voor het forum & progje ;)
en HIER voor de uitleg ;)

Werkt goed en makkelijk je kan al je software progjes beveiligen alsmede de progjes van je telefoon zelf (waar het jou om te doen is), dus je postvak/berichten/contacten/agenda/camera enz.
Kan in iedergeval niet zomaar Jan-en-Alleman zomaar even je berichtjes lezen ;)

[afbeelding]
HA! Precies wat ik zoek dus. Goodbye paranoia!

Ik zal het een dezer dagen eens 'kopen'. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik lees net dat Feature Pack 2 er zit aan te komen voor Series60 3rd edition. Hoe geraak ik aan FP1? of zit die er al op door firmware updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:33:
Ik lees net dat Feature Pack 2 er zit aan te komen voor Series60 3rd edition. Hoe geraak ik aan FP1? of zit die er al op door firmware updates?
Mijn inziens niet relevant als je een N80 hebt ;)
En ik vermoed ook niet dat Nokia dit ooit zal toepassen voor de N80!

Want FP1 & FP2 zitten op dit moment niet in het besturingssysteem van je N80.
De N80 draait onder: S60 3rd Edition Symbian OS v9.1.

Wil je FP1 gebruiken dan moet je de N95 aanschaffen :*)
Want de N95 draait wel onder: S60 3rd Edition-Feature Pack 1 - Symbian OS v9.2.

Theoretisch zou je dus een hele andere versie v/h besturingssysteem in je N80 moeten pompen middels een echte volledige firmware update (dus niet de firmware update die we nu regelmatig doen, deze updaten slechts een bepaald gedeelte v/h ROM!, maar da's een heel ander verhaal...

Bovendien zou het nut hebben :?
Ter vergelijking:
Een verouderde PC met het nieuwste besturingssysteem (Vista = XP met een feature Pack :X ) is ook niet meer vooruit te branden omdat het systeem gewoon meer vraagt dan er onder de motorkap zit :'(
Dus je loopt tegen een boel beperkingen aan... en als het wel werkt dan heb je wel een besturingssysteem wat wellicht leuke snufjes ondersteund (Video Out bijvoorbeeld) maar je N80 ondersteund dat hardwarematig niet eens!

Dus je zit dan met een N80 met een nieuwer besturingssysteem, dus in de praktijk nog trager (omdat de N80 nu niet uitblinkt met zijn intern geheugen) en dat voor snufjes die je N80 nagenoeg niet eens hardwarematig ondersteund om over al die progjes die opeens niet meer werken nog maar te zwijgen ;) dus wat schiet je er mee op :?

Zie hieronder voor een overzichtje:
S60 1st Edition - Symbian OS v6.1.
S60 2nd Edition - Symbian OS v7.0s.
S60 2nd Edition, Feature Pack 1 - Symbian OS v7.0s.
S60 2nd Edition, Feature Pack 2 - Symbian OS v8.0a.
S60 2nd Edition, Feature Pack 3 - Symbian OS v8.1a.
S60 3rd Edition - Symbian OS v9.1. (N80)
S60 3rd Edition, Feature Pack 1 - Symbian OS v9.2. (N95)

Afbeeldingslocatie: http://nds2.s60.com/image?id=2290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Verstekbakker schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

HA! Precies wat ik zoek dus. Goodbye paranoia!

Ik zal het een dezer dagen eens 'kopen'. Bedankt!
Iets te verbergen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
EnsconcE schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:23:
Whoei, met Acronis Disk Director Suite is het mij gelukt partities te maken :P. Helaas is dat het enige wat mij gelukt is. De tweede partitie is volgens windows niet geactiveerd en dient geactiveerd te worden na een reboot, dat laatste komt me nu wel de keel uithangen ;). In mijn N80 wordt de eerste partitie wel herkend, meer ook niet. Dit heb ik gedaan met de standaard 128 Mini SD van Nokia.
Wellicht werkt dit:

http://www.modaco.com/Partition-sd-minisd-card-t239450.html

Succes en laat even weten of het gelukt is!
{net even gechecked, en je hebt een linux distro nodig. Iets teveel tweak imho ;) }

Denk dat het dan voor veel gebruikers een oplossing is gezien de almaar groeiende behoefte aan opslag.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=267475

Hier staat een uitgebreide tutorial en het schijnt gelukt te zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Nightjar op 14-08-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightjar schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:39:
[...]

Wellicht werkt dit:

http://www.modaco.com/Partition-sd-minisd-card-t239450.html

Succes en laat even weten of het gelukt is!
{net even gechecked, en je hebt een linux distro nodig. Iets teveel tweak imho ;) }

Denk dat het dan voor veel gebruikers een oplossing is gezien de almaar groeiende behoefte aan opslag.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=267475

Hier staat een uitgebreide tutorial en het schijnt gelukt te zijn.
Ja misschien voor de Pocket PC, want die tutorial rept overigens over WM5!

Het is mij overigens nog niet gelukt :( de lol is er bij mij nu wel af... heb géén zin meer om te proberen, mijn trukendoos is leeg ;)

Ik ga maar gewoon mijn kaartjes wisselen, is voor mij een stuk makkelijker/sneller/betrouwbaarder, dan maar géén 4GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Ja misschien voor de Pocket PC, want die tutorial rept overigens over WM5!

Het is mij overigens nog niet gelukt :( de lol is er bij mij nu wel af... heb géén zin meer om te proberen, mijn trukendoos is leeg ;)

Ik ga maar gewoon mijn kaartjes wisselen, is voor mij een stuk makkelijker/sneller/betrouwbaarder, dan maar géén 4GB!
Wat ik mis aan de telefoon is een plek om kaartjes kwijt te kunnen. Ze hadden makkelijk een ruimte tussen de batterij en het klepje kunnen creeren waar je extra kaartjes kwijt kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een opgeslagen html pagina kunt openen?
Ik wil nl mn rooster gewoon opslaan zodat ik dit altijd kan openen zonder altijd verbinding te hoeven leggen met het internet. Op mn iPaq ging dit prima, maar de browser in de N80 kan geen directories openen "E:\rooster.html" vindt ie niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:50:
[...]

Mijn inziens niet relevant als je een N80 hebt ;)
En ik vermoed ook niet dat Nokia dit ooit zal toepassen voor de N80!

Want FP1 & FP2 zitten op dit moment niet in het besturingssysteem van je N80.
De N80 draait onder: S60 3rd Edition Symbian OS v9.1.

Wil je FP1 gebruiken dan moet je de N95 aanschaffen :*)
Want de N95 draait wel onder: S60 3rd Edition-Feature Pack 1 - Symbian OS v9.2.

Theoretisch zou je dus een hele andere versie v/h besturingssysteem in je N80 moeten pompen middels een echte volledige firmware update (dus niet de firmware update die we nu regelmatig doen, deze updaten slechts een bepaald gedeelte v/h ROM!, maar da's een heel ander verhaal...
ah ok, nu snap k t al wat beter. Ik had namelijk gehoord dat 9.1 + FP1 = 9.2, dus dan dacht ik dat we misschien ook naar 9.2 konden, maar dat blijkt dus niet zo verstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 14:36

DataGhost

iPL dev

EnsconcE schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:56:
[...]

Wat ik mis aan de telefoon is een plek om kaartjes kwijt te kunnen. Ze hadden makkelijk een ruimte tussen de batterij en het klepje kunnen creeren waar je extra kaartjes kwijt kon.
Komop, beetje goede wil :P Net geprobeerd met 1 kaartje, het klepje gaat wel lastig dicht, maar het past! Waarschijnlijk een stuk makkelijker als je het klepje wat dunner maakt, voor zover dat kan. Je kan in ieder geval wel een paar 'lijntjes' wegvijlen aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 21:51
Weet iemand waar een aantal configuratie zaken worden opgeslagen bij de N80?
Want soms wil ik bv geen backup terughalen bij een firmware update (omdat je dan toch instellingen van de vorige firmware terughaald) maar wil niet altijd alles maar opnieuw instellen.
Eigenlijk wil ik alleen een backup van:
- SIP instellingen (voipbuster\cheapbuster\budgetphone)
- Mail 4 Exchange (activesync)
- Profimail accounts
- Ringtones gekoppeld aan contacten
- T9 woordenboek

Alleen het laatste heb ik wel eens ergens iets over gelezen, maar de andere zaken. Waar zijn die terug te vinden in (één of meerdere bestanden). Zodat ik alleen die hoef te backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:23:
Weet iemand hoe je een opgeslagen html pagina kunt openen?
Ik wil nl mn rooster gewoon opslaan zodat ik dit altijd kan openen zonder altijd verbinding te hoeven leggen met het internet. Op mn iPaq ging dit prima, maar de browser in de N80 kan geen directories openen "E:\rooster.html" vindt ie niet. Iemand een idee?
En als je nou eens een andere browser probeert, misschien lukt het met: Opera

En/of De link via email versturen naar je telefoon enz.

ProfiMail bevat in iedergeval een:
Text viewer for standard text, HTML and Word documents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:18:
[...]

ah ok, nu snap k t al wat beter. Ik had namelijk gehoord dat 9.1 + FP1 = 9.2, dus dan dacht ik dat we misschien ook naar 9.2 konden, maar dat blijkt dus niet zo verstandig
Ja in principe wel natuurlijk... maar er komt wel meer voor kijken.

Vista is ook XP met een leuk jasje (voor de leek ;) ) praktisch gezien ondersteund het geavanceerdere hardware en gaat met sommige zaken intern totaal anders te werk (maar of je daar op zit te wachten en of dat allemaal beter is :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DataGhost schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:12:
[...]

Komop, beetje goede wil :P Net geprobeerd met 1 kaartje, het klepje gaat wel lastig dicht, maar het past! Waarschijnlijk een stuk makkelijker als je het klepje wat dunner maakt, voor zover dat kan. Je kan in ieder geval wel een paar 'lijntjes' wegvijlen aan de binnenkant.
Goede wil? Brute force zul je bedoelen ;). Ik heb het ook geprobeerd en het wil, maar dan moet je hem wel goed plaatsen, maar ik wordt er niet blij van als ik weet dat het niet zit zoals het hoort. Liever een echte opbergruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHead schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:56:
Weet iemand waar een aantal configuratie zaken worden opgeslagen bij de N80?
Want soms wil ik bv geen backup terughalen bij een firmware update (omdat je dan toch instellingen van de vorige firmware terughaald) maar wil niet altijd alles maar opnieuw instellen.
Ja dat heb ik nou ook...
Maar ik denk dat we beter kunnen wachter tot er een echt goed afzonderlijk backup programma op de markt komt, waarin je zelf alles kunt selecteren. Zodat je tenminste weet, wat je nou precies allemaal backuped! Nu blijft het natte vinger werk :'(
Eigenlijk wil ik alleen een backup van:
- SIP instellingen (voipbuster\cheapbuster\budgetphone)
- Mail 4 Exchange (activesync)
- Profimail accounts
- Ringtones gekoppeld aan contacten
- T9 woordenboek

Alleen het laatste heb ik wel eens ergens iets over gelezen, maar de andere zaken. Waar zijn die terug te vinden in (één of meerdere bestanden). Zodat ik alleen die hoef te backuppen?
Nou dat ligt eraan... telefoon gerelateerd en/of externe toepassingen.
Externe toepassingen zijn natuurlijk wat makkelijker terug te vinden...
Feit is wel dat het een hele uitzoekklus is van-heb-ik-jou-daar ;)

[Voor toepassingen/instellingen op de telefoon zelf]
Installeer in iedergeval een goede FileManager die de verborgen bestanden kan zien en openen en welke tevens een HEX-Viewer aan boord heeft (zodat je ook in onbekende bestandjes kan speuren)
En nou maar gaan speuren op de C/D/E/Z drive van je telefoon&SD, maar neem aan dat je gauw door hebt dat het onbegonnen werk is zeker als je alles wilt doen.

[Voor toepassingen&instellingen op de SD-Kaart]
Verder zou ik aanraden, installeer (indien mogelijk natuurlijk) altijd zoveel mogelijk op je SD-kaartje, dat zoekt echt een heel stuk gemakkelijker ;)
Vervolgens je kaartje even in je kaartlezer stoppen van je PC en dan echt de gehele inhoud van je SD-Kaart kopiëren naar een map op je Hard Disk zodat je daar lekker veilig kan gaan speuren!

Zorg wel dat je ook een HEX Viewer/Editor op je PC hebt geïnstalleerd.
Ik gebruik altijd WinHEX >:) is een hele goede!

[Als voorbeeld je ProfiMail account]
Laat ik deze nou toevallig ook gebruiken :)

De accounts van ProfiMail staan in het onderstaand bestandje:
(voor als je hem hem op de SD-Kaart geïnstalleerd en bekijkt in je telefoon)
E:\System\Data\profimail\accounts.bin

anders even naar de map gaan op je Hard Disk
HardDisk MAP:\System\Data\profimail\accounts.bin

Als je nou met de HexViewer dat bestandje opent dan zie je dat je hier inderdaad je accountgegevens ziet staan enz.

Idem voor:
E:\System\Data\profimail\config.bin
E:\System\Data\profimail\messages.bin

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

Goede wil? Brute force zul je bedoelen ;). Ik heb het ook geprobeerd en het wil, maar dan moet je hem wel goed plaatsen, maar ik wordt er niet blij van als ik weet dat het niet zit zoals het hoort. Liever een echte opbergruimte.
Ja hier ook, past wel, alleen niet vragen hoe :'( , beter ontwerp zou wenselijker zijn ;)
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit een telefoon gehad die zo'n extra opbergvakje had.

Bovendien word je SD-Kaartje dan niet (te) warm tijdens het opladen :?
Nu laat hem ik hem thuis altijd heel de nacht aan de lader hangen en in de auto zit hij ook constant aan de lader en dan wordt de accu/achterkant behoorlijk warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Ja hier ook, past wel, alleen niet vragen hoe :'( , beter ontwerp zou wenselijker zijn ;)
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit een telefoon gehad die zo'n extra opbergvakje had.

Bovendien word je SD-Kaartje dan niet (te) warm tijdens het opladen :?
Nu laat hem ik hem thuis altijd heel de nacht aan de lader hangen en in de auto zit hij ook constant aan de lader en dan wordt de accu/achterkant behoorlijk warm...
Dat zijn ontwerpdetails. Ik ken overigens ook geen telefoon die het heeft, maar kom op: 2gig. Na een tijdje ben je er wel flauw van en om nou elke keer die geheugenkaart in je pc te douwen. Meerder vullen met verschillende muziek is makkelijker en zorgt voor variatie. Ik zie alleen maar positieve punten voor een vakje als dat... Ik zie niet in waarom nokia dat niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Dat zijn ontwerpdetails. Ik ken overigens ook geen telefoon die het heeft, maar kom op: 2gig. Na een tijdje ben je er wel flauw van en om nou elke keer die geheugenkaart in je pc te douwen. Meerder vullen met verschillende muziek is makkelijker en zorgt voor variatie. Ik zie alleen maar positieve punten voor een vakje als dat... Ik zie niet in waarom nokia dat niet ziet.
Tja het is niet anders...
Maak me er ook niet echt druk om... ik heb hem nog een paar maandjes en ga tegen die tijd wel uitkijken naar wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders...

Heb HIER de trail versie van PDF+ gedownload.

Ook nog eventjes gegoogeld op PDF Plus v1.67 ;)
Je moet af en toe wel even je Chinees een beetje bijspijkeren (8>
En tijdens installatie even de Chinese taalmodules uitvinken en hij is gewoon in het Nederlands te gebruiken ;)

Echt een Super Progje, zeker voor op je N80 met die waardeloze Adobe PDF Reader :'(
Nu kan je eindelijk wel goed je PDF bestanden lezen en dus ook de grotere boekwerken.

Dat flut-progje van Adobe zelf heb je geen zak aan, kan niet eens overweg met grote bestanden, wat zeg ik, kleine bestanden zijn 9 v/d 10 keer ook al te veel gevraagd 8)7
Vreemd dat men bij Adobe zo'n onbruikbaar flutprogramma afleverd :?

Heb het net even getest met een AutoCad boekwerk van 18 MB - 900 pagina's, géén enkel probleem d:)b

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:47:
Even wat anders...

Heb HIER de trail versie van PDF+ gedownload.

Ook nog eventjes gegoogeld op PDF Plus v1.67 ;)
Je moet af en toe wel even je Chinees een beetje bijspijkeren (8>
En tijdens installatie even de Chinese taalmodules uitvinken en hij is gewoon in het Nederlands te gebruiken ;)

Echt een Super Progje, zeker voor op je N80 met die waardeloze Adobe PDF Reader :'(
Nu kan je eindelijk wel goed je PDF bestanden lezen en dus ook de grotere boekwerken.

Dat flut-progje van Adobe zelf heb je geen zak aan, kan niet eens overweg met grote bestanden, wat zeg ik, kleine bestanden zijn 9 v/d 10 keer ook al te veel gevraagd 8)7
Vreemd dat men bij Adobe zo'n onbruikbaar flutprogramma afleverd :?

Heb het net even getest met een AutoCad boekwerk van 18 MB - 900 pagina's, géén enkel probleem d:)b
handig!

Verwijderd

Ik snap het echt niet meer; als ik mn N80 met de datakabel in mn pc plug zegt zo'n gele ballon dat het usb apparaat niet herkent wordt. Werkt niet goed blabla.
Pak ik precies dezelfde kabel die mn pa bij zn E65 heeft gekregen dan werkt het perfect.

Dan ligt het aan de kabel zou je denken, nou niet dus, want de E65 doet het ook weer gewoon op mijn datakabel :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:35:
Ik snap het echt niet meer; als ik mn N80 met de datakabel in mn pc plug zegt zo'n gele ballon dat het usb apparaat niet herkent wordt. Werkt niet goed blabla.
Pak ik precies dezelfde kabel die mn pa bij zn E65 heeft gekregen dan werkt het perfect.

Dan ligt het aan de kabel zou je denken, nou niet dus, want de E65 doet het ook weer gewoon op mijn datakabel :?
Ja wel vreemd :?, maar dan is je probleem toch opgelost jij gebruikt voortaan gewoon die E65 kabel en je vader jouw N80 kabel ;) Iedereen weer blij :)

Maar de contactjes van je N80 & kabel zijn schoon en vetvrij neem ik aan? kan wel eens voor verrassingen zorgen!
Wellicht is de kabelaansluiting (2 zwarte nokjes a/d zijkant) van jouw kabel toch wat versleten en toevallig ook de N80- ingang wat uitgelubberd of vuil.
En maakt hij bij de E65 toevallig wel goed contact!

Is die E65-kabel dan echt exact hezelfde qua aantal pinnetjes & pinbezetting?
Als ze afwijkend zijn en/of de pinbezetting niet exact overeenkomt, zou het kunnen...

Of misschien komt je USB-poort voor jouw N80 net wat stroom tekort doordat je op hetzelfde kanaal ( meestal 2 USB poorten = 1 kanaal) , meedere apparatuur hebt aangesloten welke gebruik maken van hetzelfde kanaal (printer/scanner/webcam/muis) maximaal meestal 500mA!
Zou dus kunnen dat die E65 met net wat minder stroom genoegen neemt dan dan jouw N80!
Trek daarom even al je andere usb-aparatuur er even uit en probeer het dan nog eens, wel even je PC resetten.

Ik neem aan dat we praten over één en dezelfde PC! zo niet:
Probeer anders eens deze cable driver voor v6.84 te installeren.

Want als je de Nokia Suite voor het eerst installeert dan installeert hij ook wat verborgen software op je N80 telefoon voor de detectie... en misschien is dat bij jouw niet goed gegaan.

Sterkte ;)

Verwijderd

Ja gaat om dezelfde pc, cable driver is het dus niet. En gewoon kabels ruilen is natuurlijk een optie, alleen heb je dan het onderliggende probleem nog niet te pakken :P Verder is de kabel echt identiek.
Mijn kabel gaat er wel makkelijker in (gebruik hem vaker, die ander bijna nooit), maar dat zou nog niet verklaren waarom hij het met zijn telefoon wel doet.

edit: misschien is dit het toch, hij zit veel vaster in de E65, en als ik hem goed vastdruk in mn N80 wordt hij wel herkent. Denk dus idd dat het contact niet helemaal goed is door veel gebruik van de kabel en telefoon itt weinig gebruik van de E65 kabel en telefoon.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 16:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:53:
Ja gaat om dezelfde pc, cable driver is het dus niet. En gewoon kabels ruilen is natuurlijk een optie, alleen heb je dan het onderliggende probleem nog niet te pakken :P Verder is de kabel echt identiek.
Mijn kabel gaat er wel makkelijker in (gebruik hem vaker, die ander bijna nooit), maar dat zou nog niet verklaren waarom hij het met zijn telefoon wel doet.

edit: misschien is dit het toch, hij zit veel vaster in de E65, en als ik hem goed vastdruk in mn N80 wordt hij wel herkent. Denk dus idd dat het contact niet helemaal goed is door veel gebruik van de kabel en telefoon itt weinig gebruik van de E65 kabel en telefoon.
Zoals je zelf al zegt, jij gebruikt je kabel veel vaker dus de kabel alsmede de telefoon zelf hebben meer te slijten. Die van je vader veel minder dus daar klemt die kabel nog net genoeg om hem op de juiste plaats te houden.
Dus jouw telefoon-connector is ook niet 100% meer (misschien vuil&vet) even ontvetten dus of met een klein beetje spug opwrijven, wel eerst even de telefoon uitzetten, anders krijg je weer hele andere problemen ;)

Als die kabel van je vader wel goed werkt, zou ik gewoon wisselen of een keer een nieuw kabeltje aanschaffen!
Zie HIER

Succes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf echt met vragen komen :')

Als ik mn telefoon aan mn pc hang en dan contactpersonen kies in de pc suite staan er daar maar 4, terwijl er uiteraard veel meer in de telefoon staan. Weet iemand hoe het komt dat ze hier niet allemaal weergegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:48:
Ik blijf echt met vragen komen :')

Als ik mn telefoon aan mn pc hang en dan contactpersonen kies in de pc suite staan er daar maar 4, terwijl er uiteraard veel meer in de telefoon staan. Weet iemand hoe het komt dat ze hier niet allemaal weergegeven worden?
Staan ze op je Sim-kaartje en/of in je telefoongeheugen ?
Heb je nergens een filter ingesteld of zo...
Bij mij hier staat alles in het telefoongeheugen en ik zie alle 195 namen staan (zonder gebruik van aparte progjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:00:
[...]

Staan ze op je Sim-kaartje en/of in je telefoongeheugen ?
Heb je nergens een filter ingesteld of zo...
Bij mij hier staat alles in het telefoongeheugen en ik zie alle 195 namen staan (zonder gebruik van aparte progjes).
Telefoongeheugen ja. Verder heb ik nergens aangezeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:50:
[...]

Telefoongeheugen ja. Verder heb ik nergens aangezeten :)
Vreemd...
Heb je de laatste PC Suite v6.84.10.3?
Zou hem anders even opnieuw installeren... kijken wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Aankomende week ga ik studeren bij Fontys waar ik een exchange mail account heb gekregen. En dat zou natuurlijk mooi zijn om die mail met mijn N80 op te kunnen halen. Nu las ik hier iets over ''Mail 4 Exchange''. Na wat gegoogelt kwam ik op deze downloadsite http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php maar nokia N80 staat er niet tussen. Dus ik dacht, ik probeer gewoon de software voor andere toestellen, maar dat werkt dus niet :?. Maar als ik op internet wat rondzoek kom ik toch N80's tegen waarop het wel lukt.

Doe ik hier wat fout of kan iemand mij vertellen hoe het wel moet.
Andere software dat met dit type mail om kan gaan is ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:24:
Hallo,
Aankomende week ga ik studeren bij Fontys waar ik een exchange mail account heb gekregen. En dat zou natuurlijk mooi zijn om die mail met mijn N80 op te kunnen halen. Nu las ik hier iets over ''Mail 4 Exchange''. Na wat gegoogelt kwam ik op deze downloadsite http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php maar nokia N80 staat er niet tussen. Dus ik dacht, ik probeer gewoon de software voor andere toestellen, maar dat werkt dus niet :?. Maar als ik op internet wat rondzoek kom ik toch N80's tegen waarop het wel lukt.

Probeer deze eens: RoadSync...
Download de 30 dagen trial-versie, kijk of het bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:24:
Hallo,

Je dient versie 1.3 (nog iets) te hebben van Mail 4 Exchange. Deze installeert namelijk wel op een N80 (gebruik hem zelf, en werkt feilloos!). Helaas kun je die niet meer downloaden via bovenstaande link... Het betere zoekwerk zal je deze versie ongetwijfeld opleveren... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandiekie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:02:
[...]

Je dient versie 1.3 (nog iets) te hebben van Mail 4 Exchange. Deze installeert namelijk wel op een N80 (gebruik hem zelf, en werkt feilloos!). Helaas kun je die niet meer downloaden via bovenstaande link... Het betere zoekwerk zal je deze versie ongetwijfeld opleveren... Succes!
Oke bedankt voor de tip, ik heb nu versie 1.3.x die dus wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal.....
Ben erg tevreden met mijn N80.... maar heb er ook een probleempje mee......

N80, nieuwste firmware er op, zijn momenteel volgens het updateprogramma geen updates mee. (V5). Ik heb een T-Mobile abbo met internet.
Behoorlijk kaal systeem verder, heb TomTom, keylock tool en Gmail er op geinstalleerd.

Probleem: om onverklaarbare redenen, en zonder aanleiding doet internet het niet meer. Hij kan geen verbinding leggen met internet. Na een telefoon uit en aan, doet hij het weer als een tierelier. Dit ligt niet aan het toegangspunt, heb er al diverse keren last van gehad op verschillende lokaties.

Als je de webbrowser opent, dan krijg je links boven een downloadbalkje, die krijg ik dan ook niet.
Ik weet niet of het na de installatei van een van de tools gekomen is, heb ze binnen 2 dagen geinstalleerd...

Iemand een idee/suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:29:
Hoi allemaal.....

N80, nieuwste firmware er op, zijn momenteel volgens het updateprogramma geen updates mee. (V5). Ik heb een T-Mobile abbo met internet.
Behoorlijk kaal systeem verder, heb TomTom, keylock tool en Gmail er op geinstalleerd.

Probleem: om onverklaarbare redenen, en zonder aanleiding doet internet het niet meer. Hij kan geen verbinding leggen met internet. Na een telefoon uit en aan, doet hij het weer als een tierelier. Dit ligt niet aan het toegangspunt, heb er al diverse keren last van gehad op verschillende lokaties.

Als je de webbrowser opent, dan krijg je links boven een downloadbalkje, die krijg ik dan ook niet.
Ik weet niet of het na de installatei van een van de tools gekomen is, heb ze binnen 2 dagen geinstalleerd...

Maak eerst een backup en haal dan één voor één die tools weg, kijken of het daar aan ligt...
Zo niet zet je je bacup weer terug.

En even voor de duidleijkheid, welke toegangspunten gebruik je dan: [T-Mobile - Internet] en/of een WiFi toegangspunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel idee om het zo te doen :) Backup heb ik al, dus dat is punt niet.

Ik gebruik standaard Internet via T-Mobile internet, en daar is probleem ook mee.
Wifi nog zelden gebruikt, moet ook maar net een goed toegangspunt in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:22:
Op zich wel idee om het zo te doen :) Backup heb ik al, dus dat is punt niet.

Ik gebruik standaard Internet via T-Mobile internet, en daar is probleem ook mee.
Wifi nog zelden gebruikt, moet ook maar net een goed toegangspunt in de buurt zijn.
Da's wel vreemd...
Dan is het dus internet verbinding in zijn geheel zowel via het toegangspunt: T-Mobiel-Internet alsmede via een WiFi toegangspunt.

Vermoed dat het dan toch iets mis is met je software.
Haal als eerste dat lock progje er af, misschien blokkeert dat ding de internetverbinding en geeft hij als hij v/d lock af is deze niet netjes terug...

Desnoods herstel je hem met de fabrieksinstellingen...

Als je thuis zelf geen WiFi hebt kan je hem inderdaad beter vast zetten op T-Mobiel-Internet.
Dus stel hem zo in dat hij altijd automatisch het toegangspunt: [T-Mobile-Internet] pakt, anders moet je steeds een toegangspunt kiezen!

Overigens ik gebruik voor thuis/werk altijd een [WiFi toegangspunt] en voor onderweg het toegangspunt: [T-Mobile-Internet]. Maar heb deze problemen nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:29:
Hoi allemaal.....

Hier heb ik soms dat ie niet dat symbooltje onder de signaal meter weergeeft maar wel verbinding heeft en soms duurt de eerste verbinding ook met een website erg lang (staat wel een download balkje maar gebeurt eerste halve minuut niks...)
Heb je de Diensten browser al eens geprobeerd en Downloaden, hebben deze allemaal hetzelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:31:
[...]

Hier heb ik soms dat ie niet dat symbooltje onder de signaal meter weergeeft maar wel verbinding heeft en soms duurt de eerste verbinding ook met een website erg lang (staat wel een download balkje maar gebeurt eerste halve minuut niks...)
Dus het 3G symbooltje van je GPRS/UMTS verbinding

En dat WiFi symbooltje wordt dat dan wel goed weergegeven als je via WiFi bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:37:
[...]

Dus het 3G symbooltje van je GPRS/UMTS verbinding

En dat WiFi symbooltje wordt dat dan wel goed weergegeven als je via WiFi bezig bent?
nee die 2 lijntjes onder het 3G symbool of het antenne symbool en ja het wifi teken werkt wel altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:57:
[...]

nee die 2 lijntjes onder het 3G symbool of het antenne symbool en ja het wifi teken werkt wel altijd
En al eens een harde reset overwogen... wellicht een softwareprobleempje!

Of heb je misschien een andere theme geïnstalleerd/aangepast zodat de kleuren hiervan misschien die twee streepjes net overlappen en ze op die manier wegvallen (ze zijn er wel maar je ziet ze niet ;) ).

Die twee streepjes die onder het Antenne (GPRS-EDGE) of onder het 3G (UMTS) symbooltje staan, hebben overigens verschilende statussen:
-[geen streepjes]
-[gestippeld] Er is een UMTS-pakketgegevensverbinding beschikbaar.
-[volledig] Er is een UMTS-pakketgegevensverbinding actief.
-[volledig met schuine streep] Er staat een UMTS-pakketgegevensverbinding in de
wachtstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:00:
[...]

En al eens een harde reset overwogen... wellicht een softwareprobleempje!

Of heb je misschien een andere theme geïnstalleerd/aangepast zodat de kleuren hiervan misschien die twee streepjes net overlappen en ze op die manier wegvallen (ze zijn er wel maar je ziet ze niet ;) ).

Die twee streepjes die onder het Antenne (GPRS-EDGE) of onder het 3G (UMTS) symbooltje staan, hebben overigens verschilende statussen:
-[geen streepjes]
-[gestippeld] Er is een UMTS-pakketgegevensverbinding beschikbaar.
-[volledig] Er is een UMTS-pakketgegevensverbinding actief.
-[volledig met schuine streep] Er staat een UMTS-pakketgegevensverbinding in de
wachtstand.
Ik heb dr geen last van, het viel me gewoon op :)
En ik zei dat ze er soms niet zijn, en als mijn theme (trouwens een ingebouwd thema dat ik gebruik) het zou overlappen zou ik dat ook wel zien als het pakketgegevens symbool er niet was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Ik heb dr geen last van, het viel me gewoon op :)
En ik zei dat ze er soms niet zijn, en als mijn theme (trouwens een ingebouwd thema dat ik gebruik) het zou overlappen zou ik dat ook wel zien als het pakketgegevens symbool er niet was ;)
En nou maar afwachten wat je nog meer gaat opvallen :?
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:47:
Hmmm, sinds eergisteren moet ik iedere keer bij het opstarten de tijd en datum invoeren. Heb zoiets ook gelezen in deel 5 bij Ed_X. Hij had het alleen na het updaten naar de versie die nog voor mijn versie (4.0632.0.38) was. Toch een beetje vreemd dat zoiets zich spontaan voordoet. Ga nu toch maar eens een keer updaten naar FW 5......Kijken of het dan verholpen is (beter laat dan nooit 8) )
Sinds een weekje heb ik dit probleem ook.
Mijn FW versie was: 4.0623.0.42 en heb em zojuist upgedate naar de 'nieuwste' versie FW: 5.0719.0.2

Helaas zonder succes, hij blijft om mijn datum/tijd vragen.

Het bericht van ed_x geeft ook niet echt hoop:

KliK

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen,

ik hep een sinds een maand of 3 een N80 en ben er zeer tevreden over.
maar sinds afgelopen weekend is het helemaal mis.
ik zette via bleutooth wat foto's over naar m'n pc met pc suite
en sindsdien is mijn N80 verschrikkelijk traag geworden
ik kan oa. niet meer naar de galerij om foto's te bekijken (loopt vast)
ik kan mijn tom-tom niet meer aan ,ik krijg het beginscherm van tom-tom en dan reageert ie ook niet meer.
ik kreeg gisteren een sms-je en het kostte me ongeveer een uur om dat berichtje te openen
en dat blauwe knipperlichtje net onder de tekst N80 knippert niet meer

weet iemand de oplossing?? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je weet waar dit lichtje voor dient? Deze zit er nog altijd op om te laten weten dat hij wel aan is, ondanks dat ie in de slaapstand zit. Staat de slaapstand aan?
Als je de menuknop eens ingedrukt houdt, heb je dan alleen de standy er staan?

Verder kun je met allerlei programma's kijken welke processen er op de achtergrond meedraaien..

Hoi!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:41:
[...]
Sinds een weekje heb ik dit probleem ook.
Mijn FW versie was: 4.0623.0.42 en heb em zojuist upgedate naar de 'nieuwste' versie FW: 5.0719.0.2
Helaas zonder succes, hij blijft om mijn datum/tijd vragen.
Het bericht van ed_x geeft ook niet echt hoop:
KliK
Het is raar maar waar. Dit probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op. 8)7 Op een gegeven moment start je N80 weer gewoon op. Daarna kan het nog een enkele keer voorkomen en DAARNA is het weer volledig weg. Even geduld nog. Je telefoon naar een NSP brengen, is overigens niet de oplossing. Zij kunnen er ook niet veel mee. :'(
Succes.

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:28:
hallo allen,

ik hep een sinds een maand of 3 een N80 en ben er zeer tevreden over.
maar sinds afgelopen weekend is het helemaal mis.
ik zette via bleutooth wat foto's over naar m'n pc met pc suite
en sindsdien is mijn N80 verschrikkelijk traag geworden
ik kan oa. niet meer naar de galerij om foto's te bekijken (loopt vast)
ik kan mijn tom-tom niet meer aan ,ik krijg het beginscherm van tom-tom en dan reageert ie ook niet meer.
ik kreeg gisteren een sms-je en het kostte me ongeveer een uur om dat berichtje te openen

weet iemand de oplossing?? alvast bedankt
Heeft pcsuite misschien het programma MMSync op je mobiel geinstalleerd en dat dit somehow problemen geeft ?

Verwijderd

Ook af en toe last van een langzame N80 en/of te weinig geheugen...

Handig (free) progje voor o.a. de N80.

Reboot (nieuwe versie) en alles draait weer perfect!

Reset je telefoon even snel (zonder opnieuw pincode in te voeren!), de software blijft natuurlijk onaangeroerd...
Kan je HIER downloaden ;)

En wel even signen, anders doet ie 't nie ;)

Succes.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:19 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

nieuws: Nokia integreert Live-diensten in Series 60-telefoons
Door Wilbert de Vries, donderdag 23 augustus 2007 09:57
Bron: Redactie Tweakers.net, views: 6.561

Nokia gaat het aanbod van geïntegreerde mobiele diensten voor enkele recente mobiele telefoons uitbreiden. Softwarefabrikant Microsoft heeft daarom een bundel Windows Live-diensten voor Nokia geschikt gemaakt.

Nokia-logoVanaf donderdag kunnen eigenaren van een Nokia N73, N76, N80 Internet Edition, N93i of N95 in elf landen, waaronder Nederland, de bundel downloaden. De software kan vooralsnog gratis worden gebruikt. Als gebruikers de Live-diensten willen blijven gebruiken, zullen ze maandelijks een bedrag moeten gaan betalen. Dit heeft Nokia donderdag bekendgemaakt.

Gebruikers die de bundel downloaden en installeren krijgen hiermee de beschikking over Windows Live Hotmail, Windows Live Spaces, Windows Live Messenger en Windows Live Contacts op hun toestel. Overigens wil Nokia de diensten volgend jaar ook aabieden op Nokia Series S40-telefoons.

Nokia en Microsoft zijn op dit gebied geen vreemden van elkaar. De twee bedrijven werkten al samen aan de in Nokia-toestellen verpakte Mobile Search-applicatie. Deze zoekfunctie maakt onder de motorkap al gebruik van Microsofts Live Search for Mobile.
Staat op de main/pro van Tweakers. Live Msn is toch al veel langer te downloaden?

Zie ook: http://www.nokia.com/windowslive

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 23-08-2007 14:41 ]

Hoi!

Verwijderd

urnie538 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:41:
nieuws: Nokia integreert Live-diensten in Series 60-telefoons

[...]

Staat op de main/pro van Tweakers. Live Msn is toch al veel langer te downloaden?

Zie ook: http://www.nokia.com/windowslive
Ja gebruikte hem al... recentelijk weer een nieuwe versie van een vage (8> -site gedownload ;)
Maar nu is hij dus voor iedereen beschikbaar, maar eehh... voor deze dienst betalen na 30 dagen :( dan blijf ik wel bij mijn alternatieven ;)

Bovendien :?
Ik heb hier last van en ik was niet de enigste zo te zien, zie onderstaand berichtje:

Firstly, when log in, the pic din not update to show the ones we used in our computer MSN unlike the previous version - auto detection and update and change, even for the display names too.
Secondly, the contacts pdisplay pictures did not display when chatting. Unlike previous version.
Decided to uninstall and use back previous version.
Thank you for your attention

Enne als je hem wilt verwijderen...
Blijft er nog véél troep achter op te telefoon & SD kaart!, dus moet je alles zelf handmatig nalopen :( , stelletje mafkezen die dat hebben verzonnen... of hebben ze dat bewust gedaan })

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 17:06 ]

Verwijderd

urnie538 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

Je weet waar dit lichtje voor dient? Deze zit er nog altijd op om te laten weten dat hij wel aan is, ondanks dat ie in de slaapstand zit. Staat de slaapstand aan?
Als je de menuknop eens ingedrukt houdt, heb je dan alleen de standy er staan?

Verder kun je met allerlei programma's kijken welke processen er op de achtergrond meedraaien..
slaapstand staat aan, en als ik de menuknop inhou staat er alleen maar standby

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

Heeft pcsuite misschien het programma MMSync op je mobiel geinstalleerd en dat dit somehow problemen geeft ?
ja dat heeft ie inderdaad maar ik krijg het er niet
ik kies toepassingsbeheer selecteer mmsync kies verwijderen
dan gaat ie naat install.progr. en dan hangt ie
verders staan er bij toepassingsbeheer nog verschillende search-localplugins (9 stuks) ??
een ani virus tomtom uiteraard
nog een global-searchplugin, een sms accel ? , wireless keyboard , catalogs , quickoffice , settingwizard , adobe reader en 2x search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Hoewel ik erg tevreden ben van mijn N80 begint het slider-mechanisme te een beetje te soepel te worden voor mij. Het ding schuift steeds een helve centimetr open in m'n broekzak.
Ik herinnder me vaag dat ik in het N80-topic ooit eens iets las over het verbeteren van het slider-mechanisme. Dit kon je ergens laten doen bij een firma in Breda...

Ik hb wat zitten zoeken op Got en op google maar kan het niet meteen vinden.
Weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

En de kunst van het zoeken :Y) :
Verwijderd in "Het Nokia N80 Topic Deel 4"

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 24-08-2007 10:16 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

ja dat heeft ie inderdaad maar ik krijg het er niet
ik kies toepassingsbeheer selecteer mmsync kies verwijderen
dan gaat ie naat install.progr. en dan hangt ie
verders staan er bij toepassingsbeheer nog verschillende search-localplugins (9 stuks) ??
een ani virus tomtom uiteraard
nog een global-searchplugin, een sms accel ? , wireless keyboard , catalogs , quickoffice , settingwizard , adobe reader en 2x search
vreemd dat je het niet kan verwijderen :? dat is hier geen probleem.
alles met search is voor 1 programma (Search :) ) daarmee kun je op het internet en op je telefoon zelf zoeken.
Verwijder die anti virus maar eens want je hebt er werkelijk niks aan en het maakt je telefoon ook nog een end trager.
Je hebt ook catalogs in de lijst staan, welke firmware heb je eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
thanx urnie538, mijn zoekcapaciteiten moeten nog beter worden :P

Nu, ik heb even gezocht om contact op te nemen met die 'Meeuw' maar het emailadres in zijn
profiel is blijkbaar niet meer in gebruik...
Hij werkt in het Business Center in Breda. Kent iemand hem of die plek?
Of heeft iemand zijn slider ooit laten aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplayer schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:37:
thanx urnie538, mijn zoekcapaciteiten moeten nog beter worden :P

Nu, ik heb even gezocht om contact op te nemen met die 'Meeuw' maar het emailadres in zijn
profiel is blijkbaar niet meer in gebruik...
Hij werkt in het Business Center in Breda. Kent iemand hem of die plek?
Of heeft iemand zijn slider ooit laten aanpassen?
Wat is je probleem dan :?
Alles staat goed weergegeven op de wazige foto's na dan ;)
Kan je toch ook zelf wel even doen, klusje van drie keer niks... (wel voorzichtig zijn en nergens uitschieten natuurlijk)
Als je hem open hebt snap je meteen de werking en het probleem van dit waardeloze flut ontwerp :(

Ben je niet technisch aangelegd en/of een angsthaas ;) dan ga je gewoon eens een keertje langs bij een NSP.

Het is in iedergeval geen telefoon die vele jaren mee gaat na intensief gebruik, de slider blijft de zwakste schakel :(

Maar bedenk wel dat na een paar dagen/weken alles weer hetzelfde is, de speling komt natuurlijk een keer weer terug, plastic lubbert/slijt nu eenmaal zéér snel ;)

Persoonlijk heb ik géén zin meer om nog meer tijd in die telefoon te steken (leuk ding maar slecht slider ontwerp).
Vindt dat van Nokia behoorlijk tegenvallen (ervaring met N80 & N95), tegenwoordig is 't allemaal dezelfde low-budget plastic-troep als bij andere telefoons, alleen met een hoger prijskaartje.

Geldt tevens voor de N95, recentelijk hiervan ook weer noodgewdongen even de slider opgedikt!
Schandalig toch dat je voor zo'n dure telefoon zelf moet gaan zitten kloten met wat tape..., voor mij nooit géén slider telefoon meer van Nokia!
En als je hem hiervoor wegbrengt doen ze het zelfde da's nog het trieste van alles 8)7

Die gasten hebben echt geen duurtest gedaan voor de N80 & N95, dat is voor mij wel duidelijk.
100x open en dicht en het is tegenwoordig al getest voor Nokia :+, prutsers zijn het :(

Ik wacht wel tot ik een Mio A702 op de kop kan tikken en dan zeg ik Nokia voorlopig weer even gedag tot ze met wat beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:31:
[...]

Wat is je probleem dan :?
Alles staat goed weergegeven op de wazige foto's na dan ;)
Kan je toch ook zelf wel even doen, klusje van drie keer niks... (wel voorzichtig zijn en nergens uitschieten natuurlijk)
Als je hem open hebt snap je meteen de werking en het probleem van dit waardeloze flut ontwerp :(

Ben je niet technisch aangelegd en/of een angsthaas ;) dan ga je gewoon eens een keertje langs bij een NSP.

Het is in iedergeval geen telefoon die vele jaren mee gaat na intensief gebruik, de slider blijft de zwakste schakel :(

Maar bedenk wel dat na een paar dagen/weken alles weer hetzelfde is, de speling komt natuurlijk een keer weer terug, plastic lubbert/slijt nu eenmaal zéér snel ;)

Persoonlijk heb ik géén zin meer om nog meer tijd in die telefoon te steken (leuk ding maar slecht slider ontwerp).
Vindt dat van Nokia behoorlijk tegenvallen (ervaring met N80 & N95), tegenwoordig is 't allemaal dezelfde low-budget plastic-troep als bij andere telefoons, alleen met een hoger prijskaartje.

Geldt tevens voor de N95, recentelijk hiervan ook weer noodgewdongen even de slider opgedikt!
Schandalig toch dat je voor zo'n dure telefoon zelf moet gaan zitten kloten met wat tape..., voor mij nooit géén slider telefoon meer van Nokia!
En als je hem hiervoor wegbrengt doen ze het zelfde da's nog het trieste van alles 8)7

Die gasten hebben echt geen duurtest gedaan voor de N80 & N95, dat is voor mij wel duidelijk.
100x open en dicht en het is tegenwoordig al getest voor Nokia :+, prutsers zijn het :(

Ik wacht wel tot ik een Mio A702 op de kop kan tikken en dan zeg ik Nokia voorlopig weer even gedag tot ze met wat beters komen.
De E65 is solide met een veer in de slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

De E65 is solide met een veer in de slider.
Ik weet het... op mijn werk hebben collega's toen voor deze gekozen.
Maar die gasten zitten altijd te :'( als ik aan het internetten ben en ze de resolutie van mijn schermpje zien :)

Maar qua degelijkheid is de E65 veel en veel beter! nou de spec's nog ;)

Ik heb het even gehad met Nokia op dit moment :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:13:
[...]

vreemd dat je het niet kan verwijderen :? dat is hier geen probleem.
alles met search is voor 1 programma (Search :) ) daarmee kun je op het internet en op je telefoon zelf zoeken.
Verwijder die anti virus maar eens want je hebt er werkelijk niks aan en het maakt je telefoon ook nog een end trager.
Je hebt ook catalogs in de lijst staan, welke firmware heb je eigenlijk ?
.

v 4.0623.0.41(26-07-06)
maar ik zit eraan te om maar eens een harde reset te doen lukt dat niet dan breng ik um maar eens naar een reparateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:31:
[...]

.

v 4.0623.0.41(26-07-06)
maar ik zit eraan te om maar eens een harde reset te doen lukt dat niet dan breng ik um maar eens naar een reparateur
Mag jij eens raden wat die reparateur gaat doen ;)
We zijn alweer een tijdje verder...

Zet eerst nou eens de nieuwe firmware v5.xxxxx er op, anders zit je alleen maar een hoop tijd te verspillen ;) en loop je tegen allemaal oude problemen aan :?

Want van die v4.06.x & 4.07.xx serie is werelwijd bekend dat hij vol fouten zit en zeker het geheugenbeheer is prutswerk van de bovenste plank geweest :(

En na de update van de nieuwe firmware v5.xxx, eventueel onderstaande progjes verwijderen of je moet ze willen gebruiken ;) :
-Wireless Keyboard;
-LifeBlogger.
Daarna kan je eventueel de nieuwe versie van LifeBlog downloaden v/d Nokia Site zie HIER, deze is iets nieuwer, dan de meegeleverde in de firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:38:
[...]

Mag jij eens raden wat die reparateur gaat doen ;)
We zijn alweer een tijdje verder...

Zet eerst nou eens de nieuwe firmware v5.xxxxx er op, anders zit je alleen maar een hoop tijd te verspillen ;) en loop je tegen allemaal oude problemen aan :?

Want van die v4.06.x & 4.07.xx serie is werelwijd bekend dat hij vol fouten zit en zeker het geheugenbeheer is prutswerk van de bovenste plank geweest :(

En na de update van de nieuwe firmware v5.xxx, eventueel onderstaande progjes verwijderen of je moet ze willen gebruiken ;) :
-Wireless Keyboard;
-LifeBlogger.
Daarna kan je eventueel de nieuwe versie van LifeBlog downloaden v/d Nokia Site zie HIER, deze is iets nieuwer, dan de meegeleverde in de firmware ;)
hey thx man.
laatste firmware gedownloaded en dat ding loopt weer als een tiet

hier heb ik tenminste wat aan.
mucios gacias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
Hele stomme vraag misschien, maar googlen biedt geen oplossing:

Ik wil een .sis bestand downloaden met mijn N80. Heb het bestand op mijn eigen site geplaatst, maar ik zie nergens een download optie in de N80 browser. Aanklikken geeft een hoop tekst.

Ook het bestand naar mijn Gmail sturen en daarnaartoe browsen werkt niet. Kan namelijk geen attachments downloaden daarmee. Ook niet met Gmail app.

Iemand een tip? Heb mijn usb kabel niet bij me en geen bluetooth op deze computer. En moet het bestand echt naar mijn gsm krijgen.

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
kesj schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:40:
Hele stomme vraag misschien, maar googlen biedt geen oplossing:

Ik wil een .sis bestand downloaden met mijn N80. Heb het bestand op mijn eigen site geplaatst, maar ik zie nergens een download optie in de N80 browser. Aanklikken geeft een hoop tekst.

Ook het bestand naar mijn Gmail sturen en daarnaartoe browsen werkt niet. Kan namelijk geen attachments downloaden daarmee. Ook niet met Gmail app.

Iemand een tip? Heb mijn usb kabel niet bij me en geen bluetooth op deze computer. En moet het bestand echt naar mijn gsm krijgen.

Thanks alvast.
Probeer het eens met de Diensten browser

Je kunt ook een mailbox voor gmail instellen en dan kun je wel attachments binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 23:10
Iemand een antwoord op deze twee probleempjes:
Sinds ik de nieuwste firmware op mijn N80 heb staan zijn er 2 dingen verandert die me irriteren:
Als de telefoon op "Stil" staat dan hoor ik nog steeds toetstonen, terwijl ik dat uit heb staan.
Het irritante blauwe knipperlichtje is weer terug, dat is normaal maar nu ook als in de telefoon aan de oplader heb, en dat was eerst niet.
Iemand een oplossing? Het gaat dus om wat vandaag de nieuwste firmware is (5.0.7.... ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TruPhone Komt naar Nederland

Voor mensen die tot 31 dec gratis willen bellen naar 40 landen (VOIP), wel snel wezen...
Zie HIER

Succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liemjordi schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:58:
Iemand een antwoord op deze twee probleempjes:
Sinds ik de nieuwste firmware op mijn N80 heb staan zijn er 2 dingen verandert die me irriteren:
Als de telefoon op "Stil" staat dan hoor ik nog steeds toetstonen, terwijl ik dat uit heb staan.
Iemand een oplossing? Het gaat dus om wat vandaag de nieuwste firmware is (5.0.7.... ?)
Voortaan beter zoeken op dit forum ;(

Bekend probleem heb ik zelf al eerder aangekaart, zie HIER.

Voor de oplossing zie HIER

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplayer schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:05:
Hoewel ik erg tevreden ben van mijn N80 begint het slider-mechanisme te een beetje te soepel te worden voor mij. Het ding schuift steeds een helve centimetr open in m'n broekzak.
Ik herinnder me vaag dat ik in het N80-topic ooit eens iets las over het verbeteren van het slider-mechanisme. Dit kon je ergens laten doen bij een firma in Breda...

Ik hb wat zitten zoeken op Got en op google maar kan het niet meteen vinden.
Weet iemand hier iets meer over?
Ja, ik heb dit gewoon zelf gedaan. Hoe je de N80 open krijgt, stond geloof ik in het grote N80 topic deel 3. Het veertje is nu een stuk strakker. Het sliden gaat nog steeds goed, alleen is de klik onder en boven (daar was niet eens een klik) veel steviger geworden.
edit:
damnit, kan die post niet meer vinden waar met foto's werd beschreven hoe je dat doet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weg en kom NOOIT meer terug :w

Succes met de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:19:

Succes met de N80.
Jammer dat het zo moest lopen.
Bedankt voor je inzet!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:19:

Succes met de N80.
want... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als laatste een antwoord vanuit China (IP = 220.249.114.134 Ginz ;) )...

Ben het niet eens met deze kleuterleidster Ginz 8)7
Zie HIER

Iedereen succes toegewenst :w

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Ja, ik heb dit gewoon zelf gedaan. Hoe je de N80 open krijgt, stond geloof ik in het grote N80 topic deel 3. Het veertje is nu een stuk strakker. Het sliden gaat nog steeds goed, alleen is de klik onder en boven (daar was niet eens een klik) veel steviger geworden.
edit:
damnit, kan die post niet meer vinden waar met foto's werd beschreven hoe je dat doet
M'n N80 openen zie ik toch maar half zitten, laat staan dat ik begin te klooien met het mechanisme... Tenzij er echt duidelijk en scherpe foto's als handleiding zijn.
Of een vriendelijke Nederlander of Belg zou me moeten helpen... :9

De cover verwijderen moet nog lukken, maar dan moet je het hele bovenste sliding gedeelte er ook af halen zeker? En dan is het me niet meteen duidelijk wat je moet aanspannen/ veranderen...

Verwijderd

Ik heb nu ook Vito audionotes omdat het me wel handig lijkt om af en toe een gesprek op te nemen bv. Maar als ik dat ding run in de achtergrond neemt ie gesprekken ook op als ik autorecord heb uitstaan?
En ik hoor tijdens het gesprek om de zoveel seconden een piepje, hoort die ander dit ook? Of is dit alleen om aan te geven dat de record loopt ofzo?

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:52:
Ik heb nu ook Vito audionotes omdat het me wel handig lijkt om af en toe een gesprek op te nemen bv. Maar als ik dat ding run in de achtergrond neemt ie gesprekken ook op als ik autorecord heb uitstaan?
En ik hoor tijdens het gesprek om de zoveel seconden een piepje, hoort die ander dit ook? Of is dit alleen om aan te geven dat de record loopt ofzo?
Dat is om aan beide partijen aan te geven dat het gesprek wordt opgenomen of gebruikt door een programma (zoals agile lie detector en dergelijke :) ) op één van de beide telefoons

Verwijderd

Maar hoort die ander het dan nu wel of niet? Sowieso is die piep al irritant, maar helemaal als die ander het hoort.

Maarja met die piep een imo nutteloze functie, het is gewoon irritant :D

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:40:
Maar hoort die ander het dan nu wel of niet? Sowieso is die piep al irritant, maar helemaal als die ander het hoort.

Maarja met die piep een imo nutteloze functie, het is gewoon irritant :D
ja als het goed is hoort hij of zij het ook :) het is een soort beveiliging... zodat de ander kan weten dat jij het gesprek aan het opnemen bent :)

• Verstekbakker
  • Niet online
Er zijn ook programma's zonder piep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Die werken volgens mij door het opnemen ten tijde van de piep heel even te stoppen. Je krijgt dus wel heel korte onderbrekingen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:16:
[...]

ja als het goed is hoort hij of zij het ook :) het is een soort beveiliging... zodat de ander kan weten dat jij het gesprek aan het opnemen bent :)
Ja klopt heb het al geprobeerd. Nutteloos dus eigenlijk, die piep elke keer is irritant.

Wat ook irritant is dat nu al die kleine images voor icoontjes ed in dat audionotes ook weergegeven worden in mijn lijst van de afbeeldingen. Zit al die rotzooi ertussen als ik door mn foto's blader :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik ben hier nieuw en ik heb een vraagje ik sluit mijn n80 aan op het mijn pc met de kabel en dan zou je via die telefoon draadloos internet kunnen ontvangen als ik het goed heb?
dus dan selecteer ik op mn telefoon de draadloze verbinding hier die ziet hij dan met wlan aan en dan op mijn pc via dat programma vind hij die verbinding op mijn telefoon niet.
wat doe ik fout? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gistermiddag het volgende probleem met m'n N80:

Bij het open en dichtschuiven springt het beeld eerst een seconde of 3 op wit beeld om daarna het normale beeld weer te geven ( achtergrond of "toetsenblok blokkeren?" ).
Bij het openschuiven is het witte beeld soms maar een krappe seconde te zien, dichtschuiven duurt steeds een seconde of 3.
Als ik de tel. openschuif met de met de melding van een nieuw bericht in beeld gaat het eigenlijk altijd zoals het hoort, zonder wit beeld dus.

Zou dit een software iets zijn of een los contact? ( de manier van schuiven maakt niks uit, snel of langzaam geeft hetzelfde resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Heb je al een harde reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:22:
He ik ben hier nieuw en ik heb een vraagje ik sluit mijn n80 aan op het mijn pc met de kabel en dan zou je via die telefoon draadloos internet kunnen ontvangen als ik het goed heb?
dus dan selecteer ik op mn telefoon de draadloze verbinding hier die ziet hij dan met wlan aan en dan op mijn pc via dat programma vind hij die verbinding op mijn telefoon niet.
wat doe ik fout? }:O
Daarmee kun je alleen internet krijgen via GPRS, je kunt de N80 niet als wlan adapter gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maak je 'm open: http://www.formymobile.co.uk/n80lcd.htm
Je kunt i.p.v. een torx 6 ook zo'n klein plat schroevedraaiertje gebruiken, maar je verneukt dan gauw de schroef en/of de schroevedraaier (spreekt uit eigen ervaring). Onlangs heb ik voor 7,50 een setje gekocht met diverse kleine torx en imbus schroevendraaiertjes. De moeite waard imo. Bij foto nr. 2 heb ik gewoon m'n pinpas in de gleuf gestoken. Nagel erin steken zodat die niet dichtvalt en dan de andere kant open pielen.
De foto's spreken verder wel voor zich, je moet het allemaal verwijderen om bij dat veertje te kunnen komen. Maar bij de laatste stap ben je er nog niet. De stekker moet je voorzichtig met lange nagels lospielen, in het 'vierkante gat' leggen en dan de slider omhoog sliden. Als je dat doet, zie je rechts boven je knopje 3 van je keyboard een ijzeren veertje zitten. Trek deze wat meer omhoog, tot je tevreden bent.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste