Gameplayer schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:37:
thanx urnie538, mijn zoekcapaciteiten moeten nog beter worden
Nu, ik heb even gezocht om contact op te nemen met die 'Meeuw' maar het emailadres in zijn
profiel is blijkbaar niet meer in gebruik...
Hij werkt in het Business Center in Breda. Kent iemand hem of die plek?
Of heeft iemand zijn slider ooit laten aanpassen?
Wat is je probleem dan
Alles staat goed weergegeven op de wazige foto's na dan
Kan je toch ook zelf wel even doen, klusje van drie keer niks...
(wel voorzichtig zijn en nergens uitschieten natuurlijk)
Als je hem open hebt snap je meteen de werking en het probleem van dit waardeloze flut ontwerp
Ben je niet technisch aangelegd en/of een angsthaas

dan ga je gewoon eens een keertje langs bij een NSP.
Het is in iedergeval geen telefoon die vele jaren mee gaat na intensief gebruik, de slider blijft de zwakste schakel
Maar bedenk wel dat na een paar dagen/weken alles weer hetzelfde is, de speling komt natuurlijk een keer weer terug, plastic lubbert/slijt nu eenmaal zéér snel
Persoonlijk heb ik géén zin meer om nog meer tijd in die telefoon te steken
(leuk ding maar slecht slider ontwerp).
Vindt dat van Nokia behoorlijk tegenvallen (ervaring met N80 & N95), tegenwoordig is 't allemaal dezelfde low-budget plastic-troep als bij andere telefoons, alleen met een hoger prijskaartje.
Geldt tevens voor de N95, recentelijk hiervan ook weer noodgewdongen even de slider opgedikt!
Schandalig toch dat je voor zo'n dure telefoon zelf moet gaan zitten kloten met wat tape..., voor mij nooit géén slider telefoon meer van Nokia!
En als je hem hiervoor wegbrengt doen ze het zelfde da's nog het trieste van alles
Die gasten hebben echt geen duurtest gedaan voor de N80 & N95, dat is voor mij wel duidelijk.
100x open en dicht en het is tegenwoordig al getest voor Nokia

, prutsers zijn het
Ik wacht wel tot ik een Mio A702 op de kop kan tikken en dan zeg ik Nokia voorlopig weer even gedag tot ze met wat beters komen.