Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:26:
[...]

Je kan deze filmpjes afspelen met Emtube ( Freeware ) , draaid goed op mijn N95.Er is oo een versie voor de N80, zie deze link :

www.emtube.yoyo.pl/
Mooie tip zeg! Bedankt.

Ik hoop dat dit ook goed draait op mijn in bestelling zijnde E51.

edit
Als ik een filmpje kijk gaat ie met ontzettende schokken. Echt 1 beeld per 10 seconde ofzo. N80 te traag?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:18:
[...]
Mooie tip zeg! Bedankt.

edit
Als ik een filmpje kijk gaat ie met ontzettende schokken. Echt 1 beeld per 10 seconde ofzo. N80 te traag?
Ik heb het vanmiddag geinstalleerd en getest. Ik kan alleen maar concluderen dat de software een racestuurtje is in een Fiat Panda. 1 Beeld per 10 seconden dus.

Wel gewoon audio zonder schokken, dus niet geheel onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45
Ik had wat variatie tussen de filmpjes qua framerate. Nadat het hele filmpje was gedownload ging het ook al een stuk beter. Maar echt fijn kijken is het niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Als alternatief is deze er ook:
http://www.bysamir.fr/ytplayer/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:18:
[...]
Mooie tip zeg! Bedankt.

edit
Je moet echt 3G verbinding hebben en geen GPRS , dit laatste is te traag ( Wi-Fi is het beste / snelste ). Of wachten tot 50% is geladen dan speelt die vlot af.

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 06:37:
[...]

Je moet echt 3G verbinding hebben en geen GPRS , dit laatste is te traag ( Wi-Fi is het beste / snelste ). Of wachten tot 50% is geladen dan speelt die vlot af.
Ik deed het toch echt met WiFi... Maar misschien heb ik niet lang genoeg gewacht met laden.

Toch denk ik niet dat het veel zal uitmaken. Youtube kun je beter gewoon op je pc kijken.

Verwijderd

Verstekbakker schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:25:
[...]

Ik deed het toch echt met WiFi... Maar misschien heb ik niet lang genoeg gewacht met laden.

Toch denk ik niet dat het veel zal uitmaken. Youtube kun je beter gewoon op je pc kijken.
Klopt wat je zegt, maar de pc heb je niet altijd bij je en op de N95 is het beeld net zo goed als op mijn pc, heb nog niet gekeken of die net zo vlot draaid op mijn N80 .
Ga dit straks even proberen zodra ik Wi-Fi berijk op mijn N80 heb.

edit; je hebt gelijk 1 frame per minuut op mijn N80 , pas nadat de video al de helft heeft afgespeeld draaid die wel vlot. Wel heb ik eerst gewacht tot 50 % geladen is voordat ik op play druk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:11:
[...]

Ok geprobeerd, maar aan het einde krijg ik de tekst; Page is too large to send back en de installatie stopt daar dus.
Ik kan niet verder, snap er niets van :/ Weet iemand zo of ik het bestand ook ergens kan downloaden en via pc-suite te installeren?
Iemand die mij ermee kan helpen?

En hoe zit het met VoipBuster? Ik heb op hun site gekeken, maar wordt er niet veel wijzer van wat ik nu uiteindelijk moet downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:54:
[...]

Iemand die mij ermee kan helpen?

En hoe zit het met VoipBuster? Ik heb op hun site gekeken, maar wordt er niet veel wijzer van wat ik nu uiteindelijk moet downloaden en installeren.
Je moet op de VoipBuster site alleen een accountje aanmaken, verder niks!
Het installatie/download gedeelte is voor je PC!, dus dat gewoon op je PC installeren zodat je daar je accountgegevens kan bijwerken enz.

Zorg dat je de laatste firmware hebt...
Verder moet je gewoon de N80(ie) zelf configureren voor VOIP, middels SIP en daar dus je VoipBuster gegevens invullen, that's it ;)
"
TIP
Gebruik de zoekfunktie eens, dergelijke info is hier op dit forum al een eeuw geleden besproken!

Nadeel van alleen VoipBuster is wel dat WiFi aan blijft staan nadat er een voip-gesprek heeft plaatsgevonden. Uitzetten werkt meestal niet, komt veelal vanzelf weer terug!, lastig dus...

Dit kan je oplossen door tevens Fring te installeren en daar eveneens de VoipBuster gegevens in te vullen.
Zodat je middels Fring toch via VoipBuster kan telefoneren!
Het tweede voordeel hiervan is dat je tevens met MSN-Chat, ook telefoongesprekken kan voeren spreken is makkelijker op je N80 dan hele zinnen in te typen ;)

En voordat je gaat voip-telefoneren wel zorgen dat je bent uitgelogd op de PC/VoipBuster, je kan dacht ik maar een keer ingelogd zijn ;)

Succes.

Verwijderd

Ik ben al 'n poosje op zoek naar 'n werkende vpn-cliënt voor m'n N80. Die van de Nokia-site geeft bij installeren de melding dat de geldigheid van 't certificaat is verstreken, elke versie die ik daarna vond net zo... Iemand die iets weet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:10:
Ik ben al 'n poosje op zoek naar 'n werkende vpn-cliënt voor m'n N80. Die van de Nokia-site geeft bij installeren de melding dat de geldigheid van 't certificaat is verstreken, elke versie die ik daarna vond net zo... Iemand die iets weet?
Probeer je systeemdatum eens een tijdje terug te zetten en installeer hem daarna opnieuw.
Na installeren weer terugzetten natuurlijk ;)

Succes.

Verwijderd

Da's erg snel, dank je :) Nooit aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Die N80, hebben ze die nog icm abonnementen of is alles op die overgewaardeerde N95 geschoven? Ik vind ze nergens eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, was ik nog vergeten dus bij deze nog eventjes...
Ik ben weer weg ;)

Vrijdag (vandaag) kan je weer geheel gratis een originele applicatie downloaden voor je Nokia met legitiem serienummer enz.

Handy Calendar (ook Nederlandstalig!)
Zie HIER.

Succes.

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_1_en.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_2_en.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_3_en.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_4_en.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_5_en.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/handy_calendar/N73/S60_HandyCalendar_6_en.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinkleppe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:28
Verstekbakker schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:53:
Die N80, hebben ze die nog icm abonnementen of is alles op die overgewaardeerde N95 geschoven? Ik vind ze nergens eigenlijk...
Er staat er nog 1 op V&A: V&A aangeboden: Nokia N80i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Kheb vaak last dat mn N80i te weinig geheugen heeft, als ik alleen aan 't internetten ben. Hoe verhelp ik dit, en is dat geheugen uit te breiden?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je dat bv met de standaardbrowser of met alle browsers?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
pven schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:23:
Heb je dat bv met de standaardbrowser of met alle browsers?
std. andere, zoals opera mini, vind ik niet mooi op de foon :x
ik heb 't meer als ik via wifi op internet ga, via mn operator

[ Voor 12% gewijzigd door repsaj op 31-12-2007 01:14 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Jaspur schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:14:
[...]

std. andere, zoals opera mini, vind ik niet mooi op de foon :x
ik heb 't meer als ik via wifi op internet ga, via mn operator
Ja dan moet je ook niet zaniken... opera mini werkt probleemloos hier, heb nooit problemen van te weinig geheugen en niet mooi op je telefoon..? :? 8)7
Die standaardbrowser werkt nou eenmaal niet geweldig met 'grote' webpagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N80 wil niet meer aan ! :X

Heb van alles geprobeerd, lijkt wel of ie niet uit standby wil komen ?
Accu is er al uit geweest en reageert op geen een toets of knop.
Het blauwe lampje blijft ook knipperen zoals in de standby stand. ook na het verwijderd hebben van de accu.

Nu weet ik dus niet goed hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:01:

Het blauwe lampje blijft ook knipperen zoals in de standby stand. ook na het verwijderd hebben van de accu.

Blijft ie ook knipperen als je de accu eruit hebt gehaald en er weer in doet zonder em aan te doen? Want dan is er wel iets goed mis.. Terug met dat ding ;)
Blauwe lampje knippert altijd eenmaal als je em aandoet

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 01-01-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:01:

Heb je ook al geprobeerd om hem aan de lader te leggen? Als je hem gaat opladen, dan volgt ie eerst een (eerste) deel van de opstartprocedure. Als je hem zo ver krijgt om te laden, dan kan je proberen om hem al aan de lader op te starten. Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Op de een of andere manier staat er een password op mijn memorycard! Nu kan ik er niet meer opkomen, elke keer wordt er naar dat password gevraagd! Nu kan ik voor 'remove password' kiezen alleen dan moet ik eerst het oude wachtwoord weten. (4x0 en 1234(5 ) werken niet). Nu kan ik ook kiezen voor formateren (nog niet geprobeerd) want ik weet niet of dit zin heeft, of het wachtwoord dan gewoon bewaard wordt?

Kortom, hoe verwijder ik dit password zonder het huidige te hoeven weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Waarom is de AD-41 niet gewoon los verkrijgbaar? Ze verkopen het alleen icm zo'n headset. Ik moet die headset niet, ik moet alleen de adapter hebben....

http://www.ciao-shopping....set_Hoofdtelefoon__662568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb vandaag Vodafone Live op mijn N80 geconfigureerd. Ik kan er prima mee surfen enzo, maar de live portal (live.vodafone.com) doet het niet en ik krijg dan de melding:
"Web: type inhoud niet ondersteund"

en vervolgens blijft het schermpje wit, met cursor. Heeft iemand dit al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MrEdge_ schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:29:
Ik heb vandaag Vodafone Live op mijn N80 geconfigureerd. Ik kan er prima mee surfen enzo, maar de live portal (live.vodafone.com) doet het niet en ik krijg dan de melding:
"Web: type inhoud niet ondersteund"

en vervolgens blijft het schermpje wit, met cursor. Heeft iemand dit al aan de praat gekregen?
Openen met Diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwe winamp gedownload en daar zit ook een beta versie van winamp remote bij. Nou laad mijn telefoon wel de stream alleen in realplayer gaan het mis, hij geeft iedere keer aan dat hij geen verbinding kan krijgen met de server en daar staat dan server time out achter... weet iemand hoe dit werkende is te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:32:
ik heb de nieuwe winamp gedownload en daar zit ook een beta versie van winamp remote bij. Nou laad mijn telefoon wel de stream alleen in realplayer gaan het mis, hij geeft iedere keer aan dat hij geen verbinding kan krijgen met de server en daar staat dan server time out achter... weet iemand hoe dit werkende is te krijgen?
Denk dat dat niet kan aangezien realplayer dat formaat niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09-2021
Beste Nokia-fans,

Ik heb gisteren een gps muis gekocht van adapt (Ad-300, echter staat er stein ipv adapt).
In mijn TomTom Navigatie krijg ik dat ding op GEEN enkele manieer werkend met een sateliet. Als ik hem buiten neerleg met de telefoon dan geeft hij na 10 minuten nog steeds de boodschap 'verbinding met gps wordt gemaakt.'

Ik heb de muis in mijn bluetooth herkend met pincode 0000. Helaas nogsteeds geen functionaliteit. Ik heb heel het internet afgestruind maar ik kan gewoon geen oplossing vinden. Ik ga er vanuit dat er allang een oplossing is voor dit probleem? Want ik las dat je het ook op n73 werkend kon krijgen maar dan met een omweg?

Zojuist heb ik ook een harde reset geprobeerd. Geen resultaat. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door nurret op 23-01-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nurret schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:58:
Beste Nokia-fans,

Ik heb gisteren een gps muis gekocht van adapt (Ad-300, echter staat er stein ipv adapt).
In mijn TomTom Navigatie krijg ik dat ding op GEEN enkele manieer werkend met een sateliet. Als ik hem buiten neerleg met de telefoon dan geeft hij na 10 minuten nog steeds de boodschap 'verbinding met gps wordt gemaakt.'

Ik heb de muis in mijn bluetooth herkend met pincode 0000. Helaas nogsteeds geen functionaliteit. Ik heb heel het internet afgestruind maar ik kan gewoon geen oplossing vinden. Ik ga er vanuit dat er allang een oplossing is voor dit probleem? Want ik las dat je het ook op n73 werkend kon krijgen maar dan met een omweg?

Zojuist heb ik ook een harde reset geprobeerd. Geen resultaat. 8)7
Lijkt mij dat je gps ontvanger geen satelieten ontvangt. De verbinding met je ontvanger wordt gemaakt (in TT) wanneer je satelieten vangt. Deze data worden dan weer doorgegeven via BT aan je telefoon in TT. Je geeft zelf al aan dat je de ontvanger wel kan pairen met je N80, dus daar kan het probleem niet ontstaan. ik heb zelf nooit problemen met mijn gps, maar misschien iemand anders die eenzelfde ontvanger heeft??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurret
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:04:
[...]

Lijkt mij dat je gps ontvanger geen satelieten ontvangt. De verbinding met je ontvanger wordt gemaakt (in TT) wanneer je satelieten vangt. Deze data worden dan weer doorgegeven via BT aan je telefoon in TT. Je geeft zelf al aan dat je de ontvanger wel kan pairen met je N80, dus daar kan het probleem niet ontstaan. ik heb zelf nooit problemen met mijn gps, maar misschien iemand anders die eenzelfde ontvanger heeft??? :?
Ik las op internet veel problemen met een n73 en gps. Deze topics dateren echter tussen het jaar 2004 en begin 2006 :P , ik verwachtte dat er op GOT wel een bekend probleem zou zijn (en zeker al een oplossing;)). Ik las bijv ergens hier in een topic dat N73 met navigatie een heel stappenplan met zich mee zou brengen. Wellicht is dit ook voor de N80 zo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:04:
[...]

Dan zou er staan: Wacht op bruikbaar GPS signaal
Probleem hier is dat de telefoon geen verbinding kan maken met de GPS muis.
Kijk eens naar de indicatie op je GPS ontvanger voor bluetooth of deze een verbinding aangeeft en kijk of je telefoon een bluetooth verbinding heeft en dat je TomTom hebt ingesteld op 'Andere Bluetooth GPS-ontvanger' bij Voorkeuren - Toon GPS status - Stel In

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:19

MsG

Forumzwerver

Ik heb een Nokia N80 Internet edition tweedehands overgenomen. Erg leuk dingetje. Klopt het dat er wel wat speling is als hij ingeklapt is?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

MsG schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:12:
Ik heb een Nokia N80 Internet edition tweedehands overgenomen. Erg leuk dingetje. Klopt het dat er wel wat speling is als hij ingeklapt is?
Speling in:
Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Het Nokia N80 Topic Deel 6
Het Nokia N80 Topic Deel 5

De rest mag je zelf doen.
:Y)
Toch handig zo'n search functie :9

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 23-01-2008 13:38 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:12:
Klopt. Alle N80's hebben wel een beetje speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nog even wat vragen:

- Doe ik er verstandig aan gewoon met een schone lei te beginnen en gewoon compleet te formatteren? of is dit niet verstandig? Bij de N-gage wou dit altijd prima.

- Als ik op het internet wil en mijn net ingestelde toegangspunt met GEVONDEN wireless internet van hier thuis, zegt hij opeens dat hij geen wlan kan vinden, terwijl hij hem bij het toegangspunt maken gewoon vond aldoor. Heb zelf alle beveiliging even uitgezet.

- Wat is de allernieuwste versie van de software. Ik draai nu namelijk: V 5.0719.0.2 24-05-2007 RM092 Nokia N80 (02)

Wat is trouwens de nieuwste N80? Ik heb een zwarte, is dat nieuwer of ouder dan de zilveren.

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 23-01-2008 13:53 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MsG schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:50:
Nog even wat vragen:

- Doe ik er verstandig aan gewoon met een schone lei te beginnen en gewoon compleet te formatteren? of is dit niet verstandig? Bij de N-gage wou dit altijd prima.

- Als ik op het internet wil en mijn net ingestelde toegangspunt met GEVONDEN wireless internet van hier thuis, zegt hij opeens dat hij geen wlan kan vinden, terwijl hij hem bij het toegangspunt maken gewoon vond aldoor. Heb zelf alle beveiliging even uitgezet.

- Wat is de allernieuwste versie van de software. Ik draai nu namelijk: V 5.0719.0.2 24-05-2007 RM092 Nokia N80 (02)

Wat is trouwens de nieuwste N80? Ik heb een zwarte, is dat nieuwer of ouder dan de zilveren.
-Ja

-Gebeurt soms, misschien te ver van toegangspunt vandaan? N80 wifi is niet zo sterk

-Probeer eens de updater en je komt er zelf achter of probeer gewoon eens in je leven google.. |:(

-Kleur maakt geen verschil, het gaat erom of het de N80 of N80IE is Een N80 is een N80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:11:
[...]
-Kleur maakt geen verschil, het gaat erom of het de N80 of N80IE is
Ook dit maakt niets meer uit. Met de nieuwe firmware is de N80 de N80IE geworden.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sorry ik zal wat meer googlen. Heb die updater gedownload, maar hij pakt mn telefoon niet. PC Suite pakt ie echter wel :S. Nou ja ik zal er nog ff mee rondkloten. Trouwens die downloadservice voor applicaties, zit daar ook freeware tussen of alleen demo's/payware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
ok, sinds gister een vaag probleem... het scherm gaat naar wit...
en backlight pulseerd zeg maar van fel naar bijna uit... :X

heb em nu open, maar kan niks vinden... iemand enig idee?

hier word ik niet vrolijk van namelijk:
Welcome number 3 - The usual Internet problem again, but I got it fixed and he started life positively. I took him on holiday to the Dominican Republic and he performed brilliantly the whole time! On an excursion to a jaw droppingly beautiful island, my Olympus camera battery went flat so I only had Number 3 to rely on, he did a fabulous job! I could not fault him, he saved me that day! The photos were beautiful and I've since burnt them to disc and they show up perfectly on my 28" wide-screen TV. Then I brought him back to England, he wasn't happy. Someone had grown acclimatised to hot weather me thinks, and he wasn't happy to be back in cold England. He started to freeze, repeatedly, about every 2 hours to be precise. So out came the battery, but then he wouldn't switch back on again, just the famous N80 'white screen of death'. Number 3 had done me proud but unfortunately, he died.

[ Voor 71% gewijzigd door Fried op 24-01-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Fried schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:52:
ok, sinds gister een vaag probleem... het scherm gaat naar wit...
en backlight pulseerd zeg maar van fel naar bijna uit... :X

heb em nu open, maar kan niks vinden... iemand enig idee?

hier word ik niet vrolijk van namelijk:

[...]
Kijk eens terug in dit en voorgaande topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb Wlan Wizard geinstalleerd en later nog Easy Wifi.

Later wilde ik weer een programma'tje downloaden via dat downloadmenu en toen zocht ie weer naar hotspots, echter nu staat er ook een geel cirkeltje bij met een icoontje als de connection map. Toen ik via dit verbinding maakte kon hij de resterende tijd zien. Ook zag ik toen geen normaal wifi icoontje rechts, maar dat connection icoontje in het klein aan de onderkant van het belnetwerksterkte-tekentje. Wat is dit voor engs en kost dit geld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MsG schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:17:
Ik heb Wlan Wizard geinstalleerd en later nog Easy Wifi.

Later wilde ik weer een programma'tje downloaden via dat downloadmenu en toen zocht ie weer naar hotspots, echter nu staat er ook een geel cirkeltje bij met een icoontje als de connection map. Toen ik via dit verbinding maakte kon hij de resterende tijd zien. Ook zag ik toen geen normaal wifi icoontje rechts, maar dat connection icoontje in het klein aan de onderkant van het belnetwerksterkte-tekentje. Wat is dit voor engs en kost dit geld? :)
Ja dat kost geld als je geen onbeperkt data abonnement hebt. Ga maar alvast sparen als je enkele MB's hebt gedownload :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hm raar, ik hoefde geen passwoord in te stellen, niets. Nou ja heb toch prepaid :). Ze kunnen me wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MsG schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:40:
Hm raar, ik hoefde geen passwoord in te stellen, niets. Nou ja heb toch prepaid :). Ze kunnen me wat.
Dan ben je max 2,50 (per dag) kwijt volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb trouwens het standaard "hij vind geen telefoon"-probleem bij het updaten. Echter kan je ook vanuit de phone zelf updaten. Hij zegt hier dat er geen nieuwere versie is. Maar is versie: "V 5.0719.0.2 24-05-2007 RM092 Nokia N80 (02)" inderdaad nog steeds de nieuwste?

Als ik trouwens naar toep.beheer ga zie ik heel veel programma's dubbel er in staan. Ook veel programma's die ik zelf nooit heb geinstalleerd, staan nota bene op de telefoon zelf ipv memcard. Kan dit allemaal gerust weg en kloppen die dubbele entries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ok, ik wil een backup maken van al mijn contacts voordat de telefoon helemaal de geest geeft.
usb verbinding stopt er steeds mee op 50% als ik een backup laat maken.

als ik alle contacts markeer, en laat kopieren naar de geheugenkaart, ben ik dan klaar?
smsjes hoef ik niet te bewaren, en foto's staan al op de geheugenkaart...
is vervolgens al mijn data veilig op die kaart? kan ik die er dus met een kaartlezer vanaf plukken? :X

//edit: pfiew, ja dus.. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Fried op 27-01-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik heb mijn nieuwe telefoon binnen (htc touc cruise) en nu wil ik mijn sms berichten van de N80 overzetten naar de touch cruise.

Vroeger, toen ik van mijn Samsung S-... naar de N80 ging kon ik er 20 op mijn simkaart zetten, die in mijn N80 doen, en die dan vervolgens kopieren. Maar hoe ik dat twee jaar geleden precies gedaan heb weet ik niet meer.

Nu wil ik dus graag de berichten van mijn N80 op mijn cruise hebben staan.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoort het trouwens bij de N80 zo dat als je abusievelijk op de ophangtoets drukt het programma wel degelijk afsluit? Bij de Nokia N-Gage vond ik het altijd handig dat je het daarmee even kon minimaliseren om iets anders te checken. Bij de N80 echter heb ik regelmatig dat ik het programma dan wel degelijk heb afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:44:
Hoort het trouwens bij de N80 zo dat als je abusievelijk op de ophangtoets drukt het programma wel degelijk afsluit? Bij de Nokia N-Gage vond ik het altijd handig dat je het daarmee even kon minimaliseren om iets anders te checken. Bij de N80 echter heb ik regelmatig dat ik het programma dan wel degelijk heb afgesloten.
Ik probeer mezelf aan te wennen om op de 'Menu-toets' te drukken in plaats van de 'Ophang-toets'. Bij de 6600 was het ook prettig om zo een programma te minimaliseren, maar bij de N80 sluit het dus blijkbaar het programma af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Weet iemand hoe je berichten van je telefoongeheugen op je simkaart geheugen zet?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bij de berichtinstellingen kan je de locatie bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Ben ik de enige die dit toestel vanaf week 2 al slecht vind?
het is het traagste toestel wat ik ooit heb gehad... blader eens door je foto's, bekijk je berichten/contacts, maak een foto.. pfff..
hij belt wel aardig, smsen ook, foto's zijn goed... maar voor een toestel van XX euro vind ik hem zn geld niet echt waard.

nu weer een kapot schermpje/kabeltje.. en denk dat ik em ook niet meer repareer... na jaren lang alleen maar nokia's gehad te hebben kijk ik nu voor het eerst eens naar andere merken.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind hem qua specs juist erg goed, zeer hoge dpi, dubbele camera's wlan. Het enige vind ik dat de speling wel hard achteruit gaat. (laat deze op den duur ook los ofzo? Of is dit vast te draaien?) En dat de Wlan wel ver reikt maar relatief zwak is. De buren vind ik zo door dikke muren, maar ik hoef mn hand er even voor te doen en hij pakt niks meer.

Hoe zit dat trouwens met garantie? Ik ben van plan om bij nokia te gaan zeuren met de speling. Ik heb het toestel overgekocht van iemand, hij was nog in topstaat, weinig speling. Maar nu is het al wel een stuk erger terwijl ik hem gewoon normaal gebruik.

Bon en garantiebewijs zit er gewoon bij, echter is de software niet meer branded. Maar ze kunnen toch niet zeggen dat ze iets hardwarematigs niet willen verhelpen puur omdat er nu andere software opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

MsG schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:22:
Bij de berichtinstellingen kan je de locatie bepalen
Ik bedoel eigenlijk, als ze al in het telefoon geheugen staan. Hoe krijg ik ze dan op de simkaart? Zodat ik ze over kan zetten op een andere telefoon?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Fried schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:15:
Ben ik de enige die dit toestel vanaf week 2 al slecht vind?
het is het traagste toestel wat ik ooit heb gehad... blader eens door je foto's, bekijk je berichten/contacts, maak een foto.. pfff..
hij belt wel aardig, smsen ook, foto's zijn goed... maar voor een toestel van XX euro vind ik hem zn geld niet echt waard.

nu weer een kapot schermpje/kabeltje.. en denk dat ik em ook niet meer repareer... na jaren lang alleen maar nokia's gehad te hebben kijk ik nu voor het eerst eens naar andere merken.. :/
Een dikke hummer met alles erop en eraan rijdt toch ook langzamer dan een gestripte porsche met hier en daar een functie? (catch my drift? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:45:
[...]

Een dikke hummer met alles erop en eraan rijdt toch ook langzamer dan een gestripte porsche met hier en daar een functie? (catch my drift? :P )
Leuke vergelijking!!! :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe erg is jullie speling nu na een aantal jaar dan? Blijft het op den duur stabiel? Iedereen rant over de speling, maar ik heb geen idee of het bij mij uitzonderlijk erg is. Als ik vanaf het scherm probeer te schuiven blijft het lastig, en als ik schud schiet hij niet helemaal open, maar ik voel wel degelijk lossigheid. Ik vind het storend, maar vraag me af hoe erg het nou verder echt kan zijn. Als hij trouwens open is, en ik druk van de bovenste deel op de rechtertoetsen dan voel ik ook speling in hoogte, maar aan de linkerkant niet :S :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
dat wordt alleen maar erger :) maar je kan binnenin iets bijbuigen zodat het wat stroever gaat...

die vergelijking raakt kant noch wal, als ik een auto koop verwacht ik wel dat hij rijdt.. de nog dikker in de specs zittende n95 die gaat wél wat sneller door de foto's heen.. beetje vreemd.
mijn vertrouwen in nokia is in ieder geval helemaal weg. vind ze op het moment ook geen toestellen hebben die ik er wel voor in de plaats wil hebben... ik heb via ebay een flex cable besteld om te kijken of ik hem daarmee kan fixen.. ondertussen werkt mn 10jr oude 6230 perfect door... _/-\o_

ik hoop dat de reparatie lukt, dan kan ik er nog een maandje, of max 2, mee uitzingen en een iphone kopen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja een S60 serie toestel is gewoon niet de allersnelste. Wat als je een format doet, is ie dan niet wat sneller? Heb je toevallig een linkje naar dat bijbuig gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Fried schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:22:
dat wordt alleen maar erger :) maar je kan binnenin iets bijbuigen zodat het wat stroever gaat...

die vergelijking raakt kant noch wal, als ik een auto koop verwacht ik wel dat hij rijdt.. de nog dikker in de specs zittende n95 die gaat wél wat sneller door de foto's heen.. beetje vreemd.
mijn vertrouwen in nokia is in ieder geval helemaal weg. vind ze op het moment ook geen toestellen hebben die ik er wel voor in de plaats wil hebben... ik heb via ebay een flex cable besteld om te kijken of ik hem daarmee kan fixen.. ondertussen werkt mn 10jr oude 6230 perfect door... _/-\o_

ik hoop dat de reparatie lukt, dan kan ik er nog een maandje, of max 2, mee uitzingen en een iphone kopen! 8)
Ik neem aan dat je N80 niet 'stilstaat'?
Soms wordt symbian wel vergeleken met windows, alle programmas worden ingeladen van de geheugenkaart/firmware en weergegeven, dit kost tijd met de vele andere processen die ook nog draaien en de boel onderhouden. Een samsung is dan wel snel maar je kan er vrijwel geen reet mee naast bellen en een kiekje schieten.. Een symbian toestel kan daarentegen weer 'alles' en kan door gebruikers zelf worden aangevuld met de mooiste programmaatjes.
Je kan wel een porsche motor in een grote bus bouwen, de porsche zal dan toch wel wat sneller rijden, maar je kan er een stuk minder in kwijt! (zo beter ? :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als ik nu zo kijk bij toepassingsbeheer bij instellingen zie ik:

Op telefoon zelf:
-MMSSync
-Wireless Keyboard
-WLAN Wizard
-Nokia Internet Support Services Package
-Quickoffice
-Search-localplugins-IT
-Search-globalplugins
-Search
-Search-localplugins-FI
-Search-Localplugins-SE
-Searrch-localplugins-UK
-Search-localplugins-DE
-Search-localplugins-DK
-Search-localplugins-FR
-Search-localplugins-ES
-Search-localplugins-NO
-Search-localplugins-CA
Search-baiduplugins
SettingWizzard
Adobe Reader LE
Symbian OS PIPS
Devicescape

Weet iemand welke crap gewoon weg kan? Ik gebruik gewoon bellen/smsen/Wlan. En de Nokia toepassingsdownloader vond ik ook wel handig, maar ik zie dat Adobe helaas op de telefoon zelf staat ipv mmc. Hebben jullie ook zoveel crap er tussen staan die op de telefoon zelf staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
MsG schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:44:
Tja een S60 serie toestel is gewoon niet de allersnelste. Wat als je een format doet, is ie dan niet wat sneller? Heb je toevallig een linkje naar dat bijbuig gedoe?
aub: http://www.3g.co.uk/3GForum/showthread.php?t=46679

om maar even in de auto-vergelijkings-terminologie te blijven; ik heb het idee dat de n80 een kticar is.... dwz, het uiterlijk en voorkomen van een ferrari, maar onderhuids een toyotaatje (http://www.extreme-sportscars.com/) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als we kijken naar de mogelijkheden van Symbian is het zeker geen toyota'tje. Dat zou eerder die iphone van jou zijn, daar kan je namelijk geen ruk zelf mee installeren, althans niet op legale en normale wijze. Ik snap eigenlijk niet waarom je ooit hebt overwogen een N80 te nemen, als je daarna net zo lief een iPhone hebt. Daaruit concludeer ik dat je de mogelijkheden van het symbian platform totaal niet gebruikt, tja dan had je inderdaad beter een supersnelle ferrari-telefoon kunnen kopen, die geen ruk kan maar wel snel door de foto's bladert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MsG schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:07:
Als ik nu zo kijk bij toepassingsbeheer bij instellingen zie ik:

Op telefoon zelf:
-MMSSync
-Wireless Keyboard
-WLAN Wizard
-Nokia Internet Support Services Package
-Quickoffice
-Search-localplugins-IT
-Search-globalplugins
-Search
-Search-localplugins-FI
-Search-Localplugins-SE
-Searrch-localplugins-UK
-Search-localplugins-DE
-Search-localplugins-DK
-Search-localplugins-FR
-Search-localplugins-ES
-Search-localplugins-NO
-Search-localplugins-CA
Search-baiduplugins
SettingWizzard
Adobe Reader LE
Symbian OS PIPS
Devicescape

Weet iemand welke crap gewoon weg kan? Ik gebruik gewoon bellen/smsen/Wlan. En de Nokia toepassingsdownloader vond ik ook wel handig, maar ik zie dat Adobe helaas op de telefoon zelf staat ipv mmc. Hebben jullie ook zoveel crap er tussen staan die op de telefoon zelf staat?
Al dat search gebeuren kan weg als je het programma Search niet gebruikt, maarja, heb je er last van? Als je dat weghaalt gaat ie niet opeens 10 keer zo snel werken, scheelt alleen wat ruimte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
MsG schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:00:
Als we kijken naar de mogelijkheden van Symbian is het zeker geen toyota'tje. Dat zou eerder die iphone van jou zijn, daar kan je namelijk geen ruk zelf mee installeren, althans niet op legale en normale wijze. Ik snap eigenlijk niet waarom je ooit hebt overwogen een N80 te nemen, als je daarna net zo lief een iPhone hebt. Daaruit concludeer ik dat je de mogelijkheden van het symbian platform totaal niet gebruikt, tja dan had je inderdaad beter een supersnelle ferrari-telefoon kunnen kopen, die geen ruk kan maar wel snel door de foto's bladert :).
ok laatste reactie op deze welles/nietus discussie. mogelijkheden maakt niet het verschil tussen een toyota en een ferrari. dat is eerder een fiat 500 en een merces E klasse (waarbij de ene niet eens een benzine meter heeft, en de tweede je al het denkbare maar in kan stellen).
IP kan je op installeren wat je wilt, je bent tweaker of niet ;)

N80 leek me op papier serieus hét ideale toestel, in praktijk viel het me gewoon wat tegen, en ik durf gewoon een foute aankoop toe te geven (bolsteren noemen we dat). bellen en smsen werkt gewoon hoor.. maar van een aantal dingen verwachtte ik gewoon meer.. ik noem bijvoorbeeld het hele wifi gebeuren.. een verdieping precies boven een AP heb je geen verbinding.. laptop wel.. en das jammer. ik hoop dat mijn scherm met dat nieuwe kabeltje iig weer werkt.. dan kan ik er nog even mee uitzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Moning2 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:43:
[...]

Al dat search gebeuren kan weg als je het programma Search niet gebruikt, maarja, heb je er last van? Als je dat weghaalt gaat ie niet opeens 10 keer zo snel werken, scheelt alleen wat ruimte ;)
Maar aangezien het op zn interne geheugen staat, die hij ook aanspreekt bij tijdelijke dingen, lijkt het me wel beter, zodat ik bij websites minder snel gezeik krijg met geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wifi viel me inderdaad ook wat tegen. overigens heeft het niks te maken of ik iets durf toe te geven of niet, ik vind het echter niet zo'n slecht toestel. Alleen sommige dingen zijn wat negatief verandert sinds de N-Gage. Zoals programma's die opeens afsluiten als je ze een poosje minimized hebt, of niet in de "houd menu toets in"-lijst staan, maar nog wel aanstaan.

Maar over dat Wifi, zijn er dan telefoons die dat wél zoals een laptop hebben? Het moet natuurlijk ook veel kleiner. Ik zit hier trouwens een verdieping boven een AP en heb wel verbinding ;). Ik heb een beetje het idee dat de Wifi van de N80 wel ver reikend is (ik zie buren enzo door dikke muren), maar niet een heel krachtig signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Kan die operator tekst ook weg op 't hoofdscherm? Heb nu heel groot vodafone NL staan. Lelijk..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
MsG schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:02:
[...]

Maar aangezien het op zn interne geheugen staat, die hij ook aanspreekt bij tijdelijke dingen, lijkt het me wel beter, zodat ik bij websites minder snel gezeik krijg met geheugen.
Dat 'geheugen gezeik' krijg je als het RAM vol zit. Dat los je niet op door programmas te verwijderen (behalve als deze constant op de achtergrond draaien).
MsG schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:08:
Wifi viel me inderdaad ook wat tegen. overigens heeft het niks te maken of ik iets durf toe te geven of niet, ik vind het echter niet zo'n slecht toestel. Alleen sommige dingen zijn wat negatief verandert sinds de N-Gage. Zoals programma's die opeens afsluiten als je ze een poosje minimized hebt, of niet in de "houd menu toets in"-lijst staan, maar nog wel aanstaan.

Maar over dat Wifi, zijn er dan telefoons die dat wél zoals een laptop hebben? Het moet natuurlijk ook veel kleiner. Ik zit hier trouwens een verdieping boven een AP en heb wel verbinding ;). Ik heb een beetje het idee dat de Wifi van de N80 wel ver reikend is (ik zie buren enzo door dikke muren), maar niet een heel krachtig signaal.
De N80 levert een maximaal vermogen van 1 mW, een laptop misschien wel 50 mW. Misschien zou 50 mW wel kunnen met een telefoon maar dan is de accu vrij snel leeg...
Jaspur schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:41:
Kan die operator tekst ook weg op 't hoofdscherm? Heb nu heel groot vodafone NL staan. Lelijk..
http://www.symbian-freak.com/tunning/oplogo.htm
edit: zie net dat dit voor symbian 2nd is dus ben niet zeker of dit wel werkt voor de N80..
nogmaals: zie hier: http://forum2.mobile-revi...ve/index.php/t-51905.html

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 02-02-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Moning2 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:04:
[...]

Dat 'geheugen gezeik' krijg je als het RAM vol zit. Dat los je niet op door programmas te verwijderen (behalve als deze constant op de achtergrond draaien).
Maar het RAM van de telefoon staat weer los van de interne 40MB memory? Het leek mij verstandig het interne geheugen van de telefoon zo vrij mogelijk te houden, door alle applicaties e.d. op het kaartje te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me tel aangesloten via de USB en ik zag dat ik mijn nokia N80 moest updaten,
Nou dat had ik dus ook gedaan met succes!

Maar dan doet mijn telefoon een beetje anders zoals;
- Batterij gaat minder lang mee
- Tijd verandert iedere keer
- En nog veel meer (lange zaterdag avond gehad sorry O+ )

Maar kan ik 'm terug updaten? ik weet niet meer wat de vorige firmware was.

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 11:30 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:21:
Hallo,

Ik had me tel aangesloten via de USB en ik zag dat ik mijn nokia N80 moest updaten,
Nou dat had ik dus ook gedaan met succes!

Maar dan doet mijn telefoon een beetje anders zoals;
- Batterij gaat minder lang mee
- Tijd verandert iedere keer
- En nog veel meer (lange zaterdag avond gehad sorry O+ )

Maar kan ik 'm terug updaten? ik weet niet meer wat de vorige firmware was.

Met vriendelijke groet,
RoW
Nee, je kan die nieuwste firmware wel opnieuw installeren, volgens mij is er iets fout gegaan of je klok aan de muur loopt niet goed..
MsG schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:29:
[...]

Maar het RAM van de telefoon staat weer los van de interne 40MB memory? Het leek mij verstandig het interne geheugen van de telefoon zo vrij mogelijk te houden, door alle applicaties e.d. op het kaartje te installeren.
De browser gebruikt het RAM geheugen, niet het interne geheugen of de memory card. Wel voor cache maar wat er wordt weergegeven op je scherm staat in het RAM geheugen. Als dit te veel is krijg je een foutmelding dat het geheugen vol zit en geeft ie een gedeelte niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag radio1 , http://radio1.nl/# , willen beluisteren op mijn nokia n80, Ik heb alleen geen idee of dit kan. Ik heb beschikking over de opera browser en wlan.

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 05-02-2008 10:53 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:05:
[...]

Nee, je kan die nieuwste firmware wel opnieuw installeren, volgens mij is er iets fout gegaan of je klok aan de muur loopt niet goed..
[...]
Ik heb mijn firmware idd opnieuw geinstalleerd, maar heb nog steeds dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:55:
Hoi
Ik zou graag radio1 , http://radio1.nl/# , willen beluisteren op mijn nokia n80, Ik heb alleen geen idee of dit kan. Ik heb beschikking over de opera browser en wlan.

Groetjes.
www.tunin.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:55:
Hoi

Groetjes.
http://www.tunin.fm/

Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Oh hij was dubbel. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als ik het bijgeleverde omvormplugje gebruik met een doorsnee lader van de oudere nokia's (die dikkere plug), zegt hij bij zowel een auto-sigaret-ding-lader als een normale thuislader (niet de platte snellader, maar die meer blok-achtige slome) "batterij wordt niet opgeladen" oid. Wat is dit toch voor raars? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:11:
Als ik het bijgeleverde omvormplugje gebruik met een doorsnee lader van de oudere nokia's (die dikkere plug), zegt hij bij zowel een auto-sigaret-ding-lader als een normale thuislader (niet de platte snellader, maar die meer blok-achtige slome) "batterij wordt niet opgeladen" oid. Wat is dit toch voor raars? :)
Heb ik ook. Overigens als ik hem uitzet (ook aan de auto-sigaret-ding-lader), dan gaat het opladen wel goed. Tijdens het laden kan ik hem dan wel aanzetten en vervolgens blijft ie gewoon laden. :? I.c.m. navigeren kan dit best irritant zijn. Ik weet echter niet precies waar dit aan ligt. Wellicht een (software-)bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:36:
[...]

Heb ik ook. Overigens als ik hem uitzet (ook aan de auto-sigaret-ding-lader), dan gaat het opladen wel goed. Tijdens het laden kan ik hem dan wel aanzetten en vervolgens blijft ie gewoon laden. :? I.c.m. navigeren kan dit best irritant zijn. Ik weet echter niet precies waar dit aan ligt. Wellicht een (software-)bug?
Dit apparaat levert niet genoeg spanning voor de N80. Misschien staat er wel opladen als je em weer aan zet maar komt er geen druppel stroom bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt wel degelijk stroom bij. Het gaat wat langzamer dan met de reguliere oplader. Nu heb ik ook nog steeds wel eens dat het bij het reguliere opladen mis gaat. Hetzelfde protocol volgen helpt dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik goed gezocht heb, maar ik kon dit probleem nergens anders vinden:

Mijn N80 loopt de laatste twee maanden regelmatig vast. Daarvoor hoef ik niets bijzonders te doen. Soms zit ik nieuws te lezen, muziek te luisteren, of druk ik alleen maar op de menuknop.

Vervolgens zit-ie gewoon vast. Hij blijft staan op het laatste beeld, maar op knoppen drukken werkt niet. Niks werkt eigenlijk, ook wachten niet.
Het enige wat ik dan nog kan doen is de accu eruit halen. Als ik dat gedaan heb, en ik start hem weer op, dan lukt dat vaak niet. Er staat 'zelftest mislukt, neem contact op met fabrikant' of iets in die richting. Soms blijft hij gewoon staan op wit beeld met de naam Nokia in beeld.

Wat wel werkt, is de geheugenkaart eruit halen. Dan start hij wel gewoon goed en snel op. Niks aan het handje. Als ik dan de geheugenkaart erin doe, werkt hij vaak gewoon weer. Meestal sluit ik hem dan af en start hem opnieuw op.

Als dat niet werkt, haal ik de kaart er weer uit en begin opnieuw. Uiteindelijk heb ik hem tot nu toe aan de praat gekregen.

Kent iemand dit probleem en weet iemand wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:29

Bergie

Lekker belangrijk...

MsG schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:11:
Check het voltage even ;) De lader voor de N80 geeft 5V (zoiets iig) terwijl mijn oude nokia lader iets van 3.7V geeft geloof ik. Als ik die op mijn N80 aansluit zegt hij ook dat de batterij niet wordt opgeladen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:42:
Ik hoop dat ik goed gezocht heb, maar ik kon dit probleem nergens anders vinden:

Mijn N80 loopt de laatste twee maanden regelmatig vast. Daarvoor hoef ik niets bijzonders te doen. Soms zit ik nieuws te lezen, muziek te luisteren, of druk ik alleen maar op de menuknop.

Vervolgens zit-ie gewoon vast. Hij blijft staan op het laatste beeld, maar op knoppen drukken werkt niet. Niks werkt eigenlijk, ook wachten niet.
Het enige wat ik dan nog kan doen is de accu eruit halen. Als ik dat gedaan heb, en ik start hem weer op, dan lukt dat vaak niet. Er staat 'zelftest mislukt, neem contact op met fabrikant' of iets in die richting. Soms blijft hij gewoon staan op wit beeld met de naam Nokia in beeld.

Wat wel werkt, is de geheugenkaart eruit halen. Dan start hij wel gewoon goed en snel op. Niks aan het handje. Als ik dan de geheugenkaart erin doe, werkt hij vaak gewoon weer. Meestal sluit ik hem dan af en start hem opnieuw op.

Als dat niet werkt, haal ik de kaart er weer uit en begin opnieuw. Uiteindelijk heb ik hem tot nu toe aan de praat gekregen.

Kent iemand dit probleem en weet iemand wat ik eraan kan doen?
Oplossing: Reset en geheugenkaart formatteren, backup alleen wat je nodig hebt en doe dit handmatig (niet met pc suite). Geen instellingen of programmas backuppen aangezien hier ergens het probleem ligt.
Zie eerste pagina van dit topic voor manieren om te resetten en formatteren staat in de handleiding.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bergie schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:47:
[...]

Check het voltage even ;) De lader voor de N80 geeft 5V (zoiets iig) terwijl mijn oude nokia lader iets van 3.7V geeft geloof ik. Als ik die op mijn N80 aansluit zegt hij ook dat de batterij niet wordt opgeladen.
Wat heeft het omvorm plugje dan voor zin? Aangezien geloof ik elk lader met dat soort plugjes dezelfde voltage gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:29

Bergie

Lekker belangrijk...

MsG schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 09:56:
[...]

Wat heeft het omvorm plugje dan voor zin? Aangezien geloof ik elk lader met dat soort plugjes dezelfde voltage gaf.
Niet dus :P Mijn orginele N80 lader is laatst stuk gegaan (kabelbreuk) en ik heb van een collega een andere Nokia lader gekregen die ik mbv dat verloopplugje aan mijn N80 hang. Dit terwijl de oude lader van mijn 8310 het dus niet doet.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook dat het scherm wit is. Ik heb de geheugenkaart eruit gehaald toen had ik heel even beeld en ging alles scheef staan op het beeld. Nu blijft het beeld wit en kan verder niets meer. Heel soms als ik het toestel aanzet heb ik heel even wat zwarte streepjes inbeeld die het oude inlogscherm moeten voorstellen. Dan lukt inloggen maar dan kan ik verder niets. Het lijkt mij dat het toestel gewoon defect is, maar wellicht iemand toch een oplossing voordat ik terug naar de winkel ga. Het toestel is 1 1/2 jaar oud.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:45:
Ik heb nu ook dat het scherm wit is. Ik heb de geheugenkaart eruit gehaald toen had ik heel even beeld en ging alles scheef staan op het beeld. Nu blijft het beeld wit en kan verder niets meer. Heel soms als ik het toestel aanzet heb ik heel even wat zwarte streepjes inbeeld die het oude inlogscherm moeten voorstellen. Dan lukt inloggen maar dan kan ik verder niets. Het lijkt mij dat het toestel gewoon defect is, maar wellicht iemand toch een oplossing voordat ik terug naar de winkel ga. Het toestel is 1 1/2 jaar oud.
Ding is kapot, kun jij niks meer aan doen als gemiddelde gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm merk nu dat als ik hem niet uitschuif er wel na 5 seconden gewoon beeld komt en ik kan alles doen (Behalve dus de cijfertoetsen gebruiken). Blijkbaar gaat er dus iets mis bij het uitschuiven.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:58:
[...]

Oplossing: Reset en geheugenkaart formatteren, backup alleen wat je nodig hebt en doe dit handmatig (niet met pc suite). Geen instellingen of programmas backuppen aangezien hier ergens het probleem ligt.
Zie eerste pagina van dit topic voor manieren om te resetten en formatteren staat in de handleiding.

*O*
Dank voor de snelle reactie! Heb het allemaal gedaan, maar het heeft niet geholpen. Sterker nog, hij doet nu helemaal niets meer als ik de geheugenkaart erin stop. Zonder geheugenkaart loopt hij als een zonnetje. Ik heb op de geheugenkaart slechts twee programma's (de twee die ik het hardste nodig heb): TomTom en HandyAlarm.
Is hier nog een oplossing voor of iets wat ik kan proberen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:39:
[...]

[...]

Dank jullie beiden! ik zal het eens proberen vandaag.

Kusjes!! :>
Het is gelukt bedankt hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:57:
[...]

Dank voor de snelle reactie! Heb het allemaal gedaan, maar het heeft niet geholpen. Sterker nog, hij doet nu helemaal niets meer als ik de geheugenkaart erin stop. Zonder geheugenkaart loopt hij als een zonnetje. Ik heb op de geheugenkaart slechts twee programma's (de twee die ik het hardste nodig heb): TomTom en HandyAlarm.
Is hier nog een oplossing voor of iets wat ik kan proberen? Alvast bedankt!
Ja, deinstalleer 1 van die programmas en kijk wanneer ie het wel doet, of je geheugenkaart is naar de gallemiezen.. kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hopen dat je van het vrouwelijke geslacht ben...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
flex-cable is zojuist thuis bezorgd..

Vanavond maar eens kijken of ik dat ding erin gefrot krijg, en daarmee het scherm weer werkend.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
ik ben al geruime tijd op zoek naar een goed autolock programma... en dan heb ik het niet over de zogenaamd handige programma die lock er op zetten bij x sec inactiviteit, maar gewoon slide, lock. Simpel, ik had ooit zo'n app, maar dit was een trial en ik weet ook niet meer hoe dit programma heette.

Ik wil dus af van die ergelijke toetsblok? melding af als ik m'n tel dichtslide, hij moet dan gewoon op toetsblok gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Matthijs schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:00:
ik ben al geruime tijd op zoek naar een goed autolock programma... en dan heb ik het niet over de zogenaamd handige programma die lock er op zetten bij x sec inactiviteit, maar gewoon slide, lock. Simpel, ik had ooit zo'n app, maar dit was een trial en ik weet ook niet meer hoe dit programma heette.

Ik wil dus af van die ergelijke toetsblok? melding af als ik m'n tel dichtslide, hij moet dan gewoon op toetsblok gaan.
Handy keylock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 02:33:
[...]

Ik mag hopen dat je van het vrouwelijke geslacht ben...... ;)
Nee :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
M'n accu staat helemaal bol.. Watskebeurt? Ben bang dat die zo gaat ontploffen.. :L
Zit er garantie op (&hoelang?)? Heb 'm via internet besteld..

[ Voor 4% gewijzigd door repsaj op 11-02-2008 18:39 ]

x

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste