het is niet meer dan logisch. Als ik nu kijk hoe ik er door heen fiets, en hoe ik vroeger er problemen mee had. Man wereld van verschil
en zoveel epics heb ik niet eens
blup
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
blup
hoe vaak gewiped voor jullie hem dood hadden?Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:33:
Ik heb de TK en SSC attunements voor patch 2.1 gedaan en moet zeggen dat de change in 2.1 waarmee de heroics voor de TK atutnement easier gemaakt werden toch echt wel genoeg was, SH heroic voor 2.1 was een crime, na 2.1 is ie goed te doen.
Ook waardat door eisen te stellen aan de attunement je de "mindere" spelers er gewoon uitfiltered, guilds die SSC/TK konden clearen konden door middel van een scroll die van Vashj, Kael dropte al 1 member per kill attuned maken oftewel als je nieuwe mensen kreeg was attunen niet zo'n probleem, tevens hoe moeilijk is het nou om Nightbane/Gruul te killen?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het lijkt me wel handig om Kara/Gruul/Maggy op Farm te hebben voor je uberhoubt aan SSC gaat denken...Bokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:
[...]
hoe vaak gewiped voor jullie hem dood hadden?
hoelang deed je erover de eerste paar keer in MC om naar Lucifron te komen
Ze zijn NIET lastig... Als je de heroics niet kan doen, zal je inderdaad de verdere bosses voor die attune instance ook niet kunnen doen.. Wat maakt het uit als je 3x whiped op boss X in heroic? Dat doe je ook in die 25 man instance.. En nog wel langer ook.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:15:
[...]
Die attunements zijn gewoon veel te lastig. En ik heb even veel recht op epics als iedereen. Ik betaal immers maandelijks het zelfde bedrag. Goede deal van Blizzard imho.
100% mee eens..morpheus schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:24:
[...]
erieuze note: Misschien had het iets makkelijker gemaakt moeten worden. Maar compleet skippen vind ik wel jammer weer.
[ Voor 9% gewijzigd door enira op 20-06-2007 09:45 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Moet zeggen dat ik echt LANG heb geraid voordat wij Lucifron down hadden of uberhaupt voorbij die 1e 2 giants konden komen! Man wat waren die toen lastigBokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:
hoe vaak gewiped voor jullie hem dood hadden?
hoelang deed je erover de eerste paar keer in MC om naar Lucifron te komen
[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2007 09:44 ]
Cry-baby, ik betaal dus ik heb recht op ...., wil je ze gewoon in je mailbox zodat je in shatt kan pochen? Gear kost moeite om te verkrijgen op het nu PvE / Arena of Tailoring gear is alles kost tijd, als jij als casual de tijd niet hebt kan je beter teruggaan en weer Baldur's Gate gaan spelen ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:15:
[...]
Die attunements zijn gewoon veel te lastig. En ik heb even veel recht op epics als iedereen. Ik betaal immers maandelijks het zelfde bedrag. Goede deal van Blizzard imho.
[ Voor 4% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 09:45 ]
maar dat was allang bekentImdaMned schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:
Yay, elke FUCKTARD kan nu serpenshrine cavern of tempest keep in
http://forums.worldofwarc...B?topicId=110637185&sid=1
After a lot of thought and deliberation, we’ve decided to remove the attunement requirements to enter Serpentshrine Cavern and Tempest Keep: The Eye. While many of our attunements in the Burning Crusade have been good progression checks, a few of the attunements have turned out to cause unnecessary stress on guilds either doing the content or attempting to do the content. With Black Temple and Battle for Mount Hyjal thriving, we want to encourage (rather than prevent) new guilds and raid groups to attempt Serpentshrine and TK. We are going to leave the current attunement quests in the game so that players can still engage in the challenge and the lore of those quests should they choose to. At a later point, we are considering adding a final reward step to those quests as well (that way those who have already completed them would not miss out on a *new* reward).
We’re listening to feedback from you guys constantly and your opinions are important to us. We want this game to be the best possible MMO experience for our players.
Enjoy Serpentshrine and Tempest Keep =)
(Please note: This change will go live later today -- it's not yet active)
Goooo blizz
Na ja je kan iig Loot Reaver gaan proberen ^^Nivado schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Het lijkt me wel handig om Kara/Gruul/Maggy op Farm te hebben voor je uberhoubt aan SSC gaat denken...
Als je moeite hebt met Nightbane en Gruul, ga niet naar SSC. Heb je Kara/Gruul/Maggy op farm, dan is SSC de logishe volgende stap, en moet attunement niet zo'n groot probleem zijn.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 20-06-2007 09:51 ]
Verwijderd
Tijd die sommige mensen niet hebben, ik ben er dus ook wel blij mee.Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:42:
Cry-baby, ik betaal dus ik heb recht op ...., wil je ze gewoon in je mailbox zodat je in shatt kan pochen? Gear kost moeite om te verkrijgen op het nu PvE / Arena of Tailoring gear is alles kost tijd, als jij als casual de tijd niet hebt kan je beter teruggaan en weer Baldur's Gate gaan spelen ofzo.
Attunements zijn niet lastig ze kosten alleen tijd.
was al een tijd bekent hoor dat deze preQ's weggingen.. veel mensen whinede erom op de blizz forumscls schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:40:
[...]
Ik ben het toch eens met IMD, ik heb uren gespendeerd aan het clearen van heroics, killen van magtheridon/nightbane etc... En nu krijgt iedereen het gewoon zonder er moeite voor te doen, toch wel een beetje krom
Je hebt geen tijd om Heroic's te doen, die hooguit 2 uur kosten (gemiddelde PUG) en 1 tot 1,5 uur als je met een guildgroep gaat. Maar je hebt wel tijd om een paar uur te spenderen om een boss te leren kennen, de tactics te leren kennen, de materials voor de potions te farmen... owja en de epics te lootenVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
[...]
Tijd die sommige mensen niet hebben, ik ben er dus ook wel blij mee.
[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2007 09:58 ]
ja echt lol... had botanica (heroic) pre 2.1 gedaan echt insane... protectors in het begin crushte de tank gewoon voor 8/9k terwijl tank ongv 120 arc res had... terwijl we er nu met een uurtje doorheen rennen... heel lame gecapped... toen zat er nog een beetje sulvival gevoel in.. nu gewoon oh een flashheal... en een renew... hmmm mob dood.. okayMaranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:33:
Ik heb de TK en SSC attunements voor patch 2.1 gedaan en moet zeggen dat de change in 2.1 waarmee de heroics voor de TK atutnement easier gemaakt werden toch echt wel genoeg was, SH heroic voor 2.1 was een crime, na 2.1 is ie goed te doen.
Ook waardat door eisen te stellen aan de attunement je de "mindere" spelers er gewoon uitfiltered, guilds die SSC/TK konden clearen konden door middel van een scroll die van Vashj, Kael dropte al 1 member per kill attuned maken oftewel als je nieuwe mensen kreeg was attunen niet zo'n probleem, tevens hoe moeilijk is het nou om Nightbane/Gruul te killen?
Voor MC/BWL/AQ/NAXX waren ook geen (noemenswaardige) attunements benodigd. Daar hoorde je toch ook geen noob builds klagen dat ze Naxx te moeilijk vonden terwijl ze nog nooit een voet in MC hadden gezet?jarnotjuh schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:41:
[...]
Zie dat voorbeeld van karazhan. Als je ze nog niet eens neerkrijgt voordat de respawnen(nooit gezien/gehad eigelijk ook) dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Nu komen er 10tallen whines van guilds die boss X in SSC niet kunnen killen, omdat ze undergeared zijn. Ik zie de bui alweer hangen..
Weet zeker dat er nu guilds meteen TK gaan proberen, en klagen dat het lastig is. Get some gear first, and PRACTICE! De guilds die er nu voorbij zijn hebben het ook gehaald. Ze mogen dan wel meer hardcore zijn dan jullie guilds, maar het is echt een kwestie van geduld/gear/practice.
Verwijderd
PuG's zijn kut. Ik heb, als healbot, veel te veel slechte ervaringen met PuG's om daar nog aan te beginnen. Met mijn vrij beperkte online tijd ga ik daar niet eens aan beginnen.RaseriaN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:57:
[...]
Je hebt geen tijd om Heroic's te doen, die hooguit 2 uur kosten (gemiddelde PUG)
Als je mij zou kennen, had je het niet in je hoofd gehaald deze opmerking te maken.owja en de epics te looten
Moet je een priest beginnen.En ja, ik sukkel nog in Karazhan puur omdat ik pech heb met droppende gear in mijn huidige guild en omdat ik geen guild kan vinden die me nodig heeft.
Verwijderd
Je kan wel uit de hoogte doen maar niet iedereen is een lowlife zonder leven. Ik wil als casual ook wel de black temple zien. Ik betaal er immers voor.Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:42:
Cry-baby, ik betaal dus ik heb recht op ...., wil je ze gewoon in je mailbox zodat je in shatt kan pochen? Gear kost moeite om te verkrijgen op het nu PvE / Arena of Tailoring gear is alles kost tijd, als jij als casual de tijd niet hebt kan je beter teruggaan en weer Baldur's Gate gaan spelen ofzo.
Attunements zijn niet lastig ze kosten alleen tijd.
*edit* Volledig met Jarnotjuh eens btw..
Verwijderd
Nee, je betaalt om het spel te kunnen spelen. En onderdeel van het spel is dat je, om bepaalde gebieden te kunnen zien, bepaalde andere dingen moet doen. Simpel.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Je kan wel uit de hoogte doen maar niet iedereen is een lowlife zonder leven. Ik wil als casual ook wel de black temple zien. Ik betaal er immers voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 10:09 ]
Als je geen tijd hebt voor een attunement, dan heb je ook geen tijd om vervolgens 3 volledige avonden te raiden.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
[...]
Tijd die sommige mensen niet hebben, ik ben er dus ook wel blij mee.
Nee, jouw PuG's zijn kut.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:06:
PuG's zijn kut. Ik heb, als healbot, veel te veel slechte ervaringen met PuG's om daar nog aan te beginnen. Met mijn vrij beperkte online tijd ga ik daar niet eens aan beginnen.
Mijn online tijd gaat voornamelijk op aan raiden, 3 avonden per week en dan nog een avond per week een beetje voor mezelf spelen of trialruns te doen.
Let wel, ik klaag niet dat het te moeilijk zou zijn om attuned te raken. Ik vind het zelf gewoon wel lekker dat ik dat niet meer hoef te doen.Overigens vind ik het wel jammer dat WoW nu wel een beetje één groot grindfest is geworden, dat haalt de lol er voor mij wel een beetje vanaf.
Ken je verder niet, maar als je mij zou kennen dan weet je dat ik erg zwart/wit zie tussen Hardcore Raiders en Casual RaidersAls je mij zou kennen, had je het niet in je hoofd gehaald deze opmerking te maken.\
Mijn IRL maatje heeft een Holy Dwarf PriestMoet je een priest beginnen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Je kan wel uit de hoogte doen maar niet iedereen is een lowlife zonder leven. Ik wil als casual ook wel de black temple zien. Ik betaal er immers voor.
Deze is kostelijk, tijd voor een copy paste op m'n guild forumVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Wat is dat toch.. beetje afgunst dat hun wel Black Temple kunnen zien?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
Dat maak ik zelf wel uit.HolyCorn schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:55:
Ga dan doen waarvoor je betaalt wordt ipv hier te lurken? ;o
Toch mine'n, en voor de afwisseling wat quest'en, tenminste zo ging het voor mij het snelst. Maar ik maakte wel de keuze om EERST mijn epic flying mount te halen en dan pas blacksmithing naar 375 te levelen.Capa schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:27:
Wat is nou het beste om te grinden om snel geld te verdienen? Of waar misschien?
Ik ben nu een beetje bezig met me alts te level qua skills dus me gold op mijn main schiet niet echt op, zit op 1300gen wil eigenlijk mijn 280% mount op korte tijd hebben
![]()
De meeste mats die ik nu vergaar (mining) gebruik ik zelf voor mijn blacksmithing om te levelen (359 atm) dus de mats verkopen is niet zo'n optie.
Iemand advies misschien?
Yup, 41 mb, paar aanpassingen. Ik kan ze hier niet linken want kantoor.BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:05:
[...]
uhm, vandaag is er toch geen nieuwe patch ofzo.? ik zie iemand klagen over zn rogue...?
rofl.. je kunt als casual best Black Temple zien. Maar als je er ook nog wat wilt bereiken zul je toch echt veel tijd moeten spenderen in een raid-guild.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Hehe, erg grappig, maar ik geloof dat je hier het onderspit delft in je mening, als je er geen moeite voor wil doen, verdien je ook niet het te "zien"Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
[ Voor 73% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:17 ]
Verwijderd
Exact. En als je geen tussen-raid-avonden hebt én je kunt op raidavonden (logisch) geen guild-only groep krijgen, ben je dus aangewezen op PuG's. En die zijn kut.Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:09:
[...]
Het enige irritante aan de preq's was het feit dat je 5-mans bij elkaar moest krijgen. Op zich geen probleem in het begin als iedereen nog attuned moet raken, maar als je wat later bent wordt het lastig om tussen de raid-avonden door guild-hulp te krijgen voor heroics bijvoorbeeld.
Ik vind deze redenatie echt onzin. Sorry. Ik ben denk ik net zo casual als jij, ik speel gemiddeld 7 uur per week wow en ben net level 62. Ik heb nog nooit MSC, BWL of Naxx gezien. Natuurlijk zou ik het wel graag willen zien, ook zou ik graag al die andere high-end dungeons zien. Maar de redenatie "ik betaal dus ik heb er recht op," nee dat vind ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Waarom niet op je eigen char?sn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:dus dan denk ik dat ik ff Kael'thas op zijn char ga doen.
op een andere RL maat z'n char,
wat een stomme kutpostsn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:
Wat een stomme kut discussie.
Allereerst, nu kan elke kut n00b SSC/The Eye in. SO WHAT! Ben je nu bang dat je niet meer de enige guild op de server bent die bosses kan downen in instance x? Bang voor de competitie ofzo? Wat maakt het in godsnaam uit, als het echt zulke kut n00bs zijn komen ze niet eens voorbij Hydross dus wat maakt het dan uit? (Real n00bs dunno shit about passing a boss)
Imo is het gewoon echt dat typische druk maken om niets van iemand die overtuigd is van z'n eigen heiligheid ofzo. Ik durf te wedden dat als het hier om me oude guild ging dat het me echt een zorg zou zijn als ik dit nu zo zou lezen, simpelweg omdat het toch niets uitmaakt. Je hebt jezelf kunnen bewijzen dat je op de orginele manier de deur door kon, en nu kan iedereen het.
!!! Maar we vergeten liever dat je nog steeds 25 man met een minimale hoeveelheid verstand nodig hebt om een boss te killen. !!!
Echt, ga ergens anders huilen, plz.
Wat betreft Heroics, de een heeft meer uitdaging nodig, de ander houdt het liever wat makkelijker, heroics zijn gewoon kleinschalige raid instances (vereisen namelijk een zelfde focus, tenzij het over echt hardcore encounters gaat) en worden dus evengoed hetzelfde gewaardeerd. De een houdt simpelweg ook niet van raiden en gaat liever pvp'en.
Oplossing van Blizzard? Zorg dat de MASSA ze leuk gaat vinden, en de massa schreeuwde om een nerf. Simpel opgelost.
Nu wat betreft de moeilijkheidsgraad en de zogeheten learningcurve in de raid instances. Deze ligt momenteel echt veel te laag. Ik ga echt niet zover door te zeggen dat bosses makkelijk zijn, maar het niveau van begin SSC tot eind TK is echt marginaal in mijn opinie. Ik heb alleen nog geen Kael'Thas gedaan, maar goed, RL maat van mij kan morgen niet raiden dus dan denk ik dat ik ff Kael'thas op zijn char ga doen. (Ken de tacs toch uit me hoofd)
Ik mis de curve uit Naxx of BWL. Alhoewel beide zo hun fouten hadden, vond ik daar de verschillen duidelijker en vereisten de gevechten in het begin echt een veel grotere learning time. Tuurlijk zijn er zat guilds die boss X t/m Y in 3 dagen hebben ge-first killed maar dat zijn toch allemaal guilds die het een half jaar na de pioniers van de instances deden. Toen ik nog een paar keer met Nightwatchers heb meegeraid (die echt toen nog tot de top 30 van EU behoorden), op een andere RL maat z'n char, was Firemaw bijv. echt nog een verschrikkelijk gevecht en max 1 uur tries hebben op Vael werkte ook niet mee.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Nee ben bang voor de nerf cries die straks van diezelfde casuals gaan komen omdat het te moeilijk voor ze is in hun green drops gear, de uitdaging zit hem in een moeilijke encounter niet in een farm run bij de eerste keer dat je in een nieuwe instance komt.sn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:
Allereerst, nu kan elke kut n00b SSC/The Eye in. SO WHAT! Ben je nu bang dat je niet meer de enige guild op de server bent die bosses kan downen in instance x? Bang voor de competitie ofzo? Wat maakt het in godsnaam uit, als het echt zulke kut n00bs zijn komen ze niet eens voorbij Hydross dus wat maakt het dan uit? (Real n00bs dunno shit about passing a boss)
60 urige werkweek en 3 kinderen? wat nou studentenSpoTs schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:22:
Maar dit is gewoon extra motivatie voor spelers die iets minder tijd ter beschikking hebben ten overzichte van bv scholieren/studenten.
[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:29 ]
tuurlijk ga je mensen krijgen die huilen erover.. als ze niet over the eye huilen is het wel over iets anders. Dat blijf je gewoon houden. Maar hij word echt niet generfed OMDAT er gehuilt word... Attumen trash is ook nooit generfed juist om die reden. Als je er niet voorbij kwam dan zuig je gewoon. En waarom ben je bang dat ze gaan huilen? lees jij serieus de wow forumsMaranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:28:
[...]
Nee ben bang voor de nerf cries die straks van diezelfde casuals gaan komen omdat het te moeilijk voor ze is in hun green drops gear, de uitdaging zit hem in een moeilijke encounter niet in een farm run bij de eerste keer dat je in een nieuwe instance komt.
[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 20-06-2007 10:30 ]
blup
Waar het in de hele MMO wereld om gaat: status.m0nk schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:25:
@ sn0x0r, helemaal mee eens.
Begrijp niet waarom al die mensen zich zo druk maken..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Yay, patsen dat je een "leven" hebt en daarmee gelijk afgeven op diegenen die deze afkortingen wel kennen...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:27:
Hahahaha ik ben de grootste n00b hier.....wat is SSC en a la The Eye?
Hey do not blame me to have a lifeIk ben niet sterk in afkortingen
Deze plek is te koop.
Nee Attumen trash niet, maar we de trash verder in de instance, de moeilijkheidsgraad van de heroics etc. etc.eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]
tuurlijk ga je mensen krijgen die huilen erover.. als ze niet over the eye huilen is het wel over iets anders. Dat blijf je gewoon houden. Maar hij word echt niet generfed OMDAT er gehuilt word... Attumen trash is ook nooit generfed juist om die reden. Als je er niet voorbij kwam dan zuig je gewoon. En waarom ben je bang dat ze gaan huilen? lees jij serieus de wow forums
Ik BEN aan het werk, maar goed jouw eigen voorbeeld, je krijgt ook niet alle kanalen als je meer wil moet je extra betalen.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Bwah, je betaald toch voor een product? Het is alsof je een tv koopt maar de laatste kanalen mag je niet bekijken omdat je niet genoeg tv kijkt. Ja, erg fair hoor.
Maargoed, gaan jullie zo maar weer lekker Wow-en en wachten tot mamma je boterhammetjes naar boven komt brengen. Ik ga wel weer verder met werken.
Speak for yourself please.OkkE schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]
Waar het in de hele MMO wereld om gaat: status.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vind het jammer dat je niet normaal wilt discussieren en zo ontzettend neerbuigend doet. Niet iedereen die (hardcore) raid is een scholier wiens moeder de gesmeerde boterhammetjes boven komt brengen.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Bwah, je betaald toch voor een product? Het is alsof je een tv koopt maar de laatste kanalen mag je niet bekijken omdat je niet genoeg tv kijkt. Ja, erg fair hoor.
Maargoed, gaan jullie zo maar weer lekker Wow-en en wachten tot mamma je boterhammetjes naar boven komt brengen. Ik ga wel weer verder met werken.
gold okKeeZ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Ik maak de naaru questline en ook de SSC questline nog wel af, puur voor het gold en de eventuele reward die er nog aan zit te komen.
je vergelijking klopt van geen kant, maar dat weet je zelf ook wel, maar jij bent er kennelijk zo een die alles voorgekouwd wil hebben en geserveerd wil krijgenVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Waar het in de hele MMO wereld - behalve bij On_E - om gaat: status.
Yup kan me niet echt herinneren dat er zware nerfs zijn gekomen op high end raid instances waar al first downs op zitten.. En ik herhaal ZWARE.. Onyxia is de enige waar ik op kan komen maar is meer een raid boss encounter.. ZG is wel een paar keer generfed omdat hier meer casuals kwamen.. Maar volgorde was toch op een gegeven moment ZG AQ20 MC BWL/AQ40 NAXX.. Verwacht zelf dus als er nerfs komen op de lagere raid instances en alleen de hogere als er een boss tussen zit waarbij niemand voorbij komt of bugged is(luck based of je er voorbij komt)..eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]
tuurlijk ga je mensen krijgen die huilen erover.. als ze niet over the eye huilen is het wel over iets anders. Dat blijf je gewoon houden. Maar hij word echt niet generfed OMDAT er gehuilt word... Attumen trash is ook nooit generfed juist om die reden. Als je er niet voorbij kwam dan zuig je gewoon. En waarom ben je bang dat ze gaan huilen? lees jij serieus de wow forums
blup
Verwijderd
30 uur, zit je op school ofzo ?Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:42:
Diverse personene komen met een net geargumenteerd geheel jij herhaalt alleen dat ene zinnetje: "ik betaal dus" we betalen allemaal alleen ik steek er zo'n 30 uur per week in jij niet, dan moet je ook neit verwachten dat je hetzelfde krijgt. Het is een keuze die je maakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:50 ]
Zoals hij eerder gepost heeft, werkt hij [40 tot] 60 uur per week en heeft hij 2 3 kinderen. Daarnaast maakt hij dus nog eens 30 uur tijd vrij om wow te spelen. Het is maar net wat je hobby is.
[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 20-06-2007 10:52 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:53 ]
Vanavond geen sex huntard weer een wipe door jouMaranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:
Was dat maar zo
5 keer +/- 4 uur raid per week en dan nog farmen voor pots etc, daily quests voor easy cash
Ik werk als Systeem/Netwekbeheerder bij een verkooporganisatie voor ICT-hardware, werkweek tussen de 40 en 60 uur, maar goed met 3 kleine kinderen kan je weinig anders doen dan thuiszitten in je vrije tijd (op de avonden), TV is niet mijn ding dus raiden mijn vrouw en ik allebij.
raidinvites om 19.30 kinderen moeten om 19.00 in bed liggen (ja zo klein zijn ze nog) sluit dus perfect aan, waare het niet dat mijn rare werkuren ervoor zorgen dat ik regelmatig pas om zeven uur thuis ben.
blup
coolMaranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:
Was dat maar zo
5 keer +/- 4 uur raid per week en dan nog farmen voor pots etc, daily quests voor easy cash
Ik werk als Systeem/Netwekbeheerder bij een verkooporganisatie voor ICT-hardware, werkweek tussen de 40 en 60 uur, maar goed met 3 kleine kinderen kan je weinig anders doen dan thuiszitten in je vrije tijd (op de avonden), TV is niet mijn ding dus raiden mijn vrouw en ik allebij.
raidinvites om 19.30 kinderen moeten om 19.00 in bed liggen (ja zo klein zijn ze nog) sluit dus perfect aan, waare het niet dat mijn rare werkuren ervoor zorgen dat ik regelmatig pas om zeven uur thuis ben.
Lol, jij bent écht slecht in trollen.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Ik ben project manager bij een online communicatiebureau, heb een vriendin en koophuis. Helaas geen mamma die me boterhammetjes komt brengenVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Ja maar he! Ik betaal er toch net zoveel voor als jullie! Dat is niet eerlijk !11 etc.Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:04:
[...]
Je vergelijking gaat enorm plat. Een betere vergelijking is een uitverkocht concert.
Iedereen op het veld betaalt evenveel. Maar degenen die er extra moeite in stoppen door heel vroeg te komen en in de rij te gaan liggen zullen vooraan staan. Degenen die die tijd er niet in willen/kunnen stoppen staan achteraan.
Female night elveseendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:40:
mij gaat het om de vrouwen!
Heeft geen signature.
Denk dat we een beetje uitgeluld zijn over de game na ruim 2,5 jaarebborazor schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:02:
Ik volg dit topic al sinds dag 1 volgens mij (nog voordat de beta uit was!) en het valt me op dat er in de laatste topics heel wat meer gescholden word en steeds vaker minder over het spel zelf gaat. Dus als iedereen zijn best doet zich iets minder puberaal te gedragen kunnen we het weer fijn, intelligent over zeh game hebben!
kan zijn, maar de discussie die nu gevoerd word is ook al zo oud als MC!Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:08:
[...]
Denk dat we een beetje uitgeluld zijn over de game na ruim 2,5 jaar
Warlock builds anyone?
Verwijderd
Nou heeft iemand een goede build voor mijn warlock alt, net 50 gedinged... moet ik respeccen naar felguard of affliction blijven voor levellen?Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:08:
[...]
Denk dat we een beetje uitgeluld zijn over de game na ruim 2,5 jaar
Warlock builds anyone?
Na 2,5 jaar is het ook niet vreemd dat bepaalde discussies herhaald worden, maar ik stoor me wel aan de manier waarop (namelijk niet) gediscussieerd wordt. Er worden wat one-liners gepost, of ondoordachte antwoorden, en de ander reageerd er op een zelfde wijze weer op. Jammer is dat. Want ongeacht het onderwerp, is een goede discussie altijd leuk.ebborazor schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:09:
[...]
kan zijn, maar de discussie die nu gevoerd word is ook al zo oud als MC!
Het concept is vanaf het begin al zo geweest. In het begin de endgame instances moeilijk zodat alleen de hardcore raiders de epix kregen, dan iets makkelijker voor de casuals, en dan komt nieuwe contentKeeZ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Het concept is alleen een beetje krom getrokken. Waar ik eerst dacht dat blizzard steeds nieuwe barrieres (attunements, bosses etc.) bedenkt om het einde van je af te houden, proberen ze je het nu juist voor de neus te houden zodat je het wel moet zien.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
ff snel in elkaar geflansed:
Kijk dat zie ik graag, generaliseren en neerbuigend doen, voel je je nu beter? Terwijl je zelf blijkbaar net als een hoop van ons onder werktijd op het tweakers forum uithangt.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Het klinkt alsof je een verwende jochie van 11 jaar bent en die alles wil hebben. Sorry hoor, ik ben niet met je mee eens. Waarom niet? Als je iets wilt, dan moet je iets ervoor werken om dingen te kunnen bekijken, zo ben ik ook nog nooit in Naxx, Onyx, etc. geweest van pre TBC. So What! Ik heb een full time baan (3 ploegen diensten), irl vrienden, etc. En toch beleef ik plezier aan het spel en wat daarom heen gebeurt en daar betaal je ervoor. En daarbij leer je je eigen class goed te kennen als je zelf levelt zodat je zelf ook beter van wordt en zodoende vanzelf gevraagd wordt van sommige guilds die op high end raids gaan doen.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Verwijderd
Kan in je characterscherm.Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:16:
waarom plaatsen ze het niet voor mijn naam dan vind dat vet uitzien
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:23:
/2 WTS
[afbeelding]
5G
iemand?
kan iemand link geven van patch note? officiele site geeft ze alleen van 2.1.1
[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 11:27 ]
Echt he, hij werkt ook twee maanden, meteen praatjes! Persoonlijk denk ik dat Blizzard twee fouten heeft begaan. 1) ze hadden de attunement moeilijker moeten maken en niet makkelijker. Nu gaan al die rotnubs mee, waardoor we wipen. 2) Ze hebben warlocks niet generft.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Je zou denken dat iemand die al zo lang hier rond handhangd wel even zelf kan zoekenBootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:23:
/2 WTS
[afbeelding]
5G
iemand?
kan iemand link geven van patch note? officiele site geeft ze alleen van 2.1.1
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
The most important thing to remember in WoW is that anyone who has
accomplished more than you has no life, and anyone who has accomplished
less is a noob.
/2 WTT [Blikje Cola] for [Popcorn] !
Er zou een nieuwe reward oid komen, ook voor degenen die hem al afgerond hebben.morpheus schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:36:
[...]
gold ok
welke eventuele reward heb je het over? Ik ben in die questline geen reward tegengekomen die de moeite waard is.
[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 20-06-2007 11:33 ]
Bnet pindle#2913
Yep ging heerlijk de eerste try hadden we hem op 23% helaas ging ik (mt) dood toen ie landen en was het helaas snel een wipe. Daarna nog 3 x gedaan varierent van 78% tot 40% en de 5e try ging ie zo goed als perfect neer. Eerste keren dachten we dat die rooie dingen uit de lucht fireballs waren omdat er een paar te ver weg stonden dus dat gaf wat verwarring. Maar gelukkig kan je netjes in recap zie wat ie heeft gedaan.RaseriaN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:07:
[...]
@MantaMania
Nog gelukt met jullie Nightbane try's?
[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 20-06-2007 11:32 ]
Kromme vergelijking. Een betere vergelijking is dat je het pr0n-kanaal niet mag bekijken omdat je nog geen 18 bent.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
vraag het binnen 16 minuten opnieuw, dan zal er wel iemand antwoorden...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:27:
Iemand die DE hybrid warrior build weet voor arena?
Verwijderd
1. Het is gebruikelijk om pas na 24 uur je vraag te herhalen, zoals al eerder (o.a. in deze topic) voorbij gekomen is.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:27:
Iemand die DE hybrid warrior build weet voor arena?
Sorry, maar dat zie je toch?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]
Ok, iemand die DE hybrid warriorbuild weet voor arena? ^.^
Nee, gekheid ik zie het nu pas. Ik kreeg een foutmelding bij de vorige post dus dacht dat ie er niet op zou staan
[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 20-06-2007 11:40 ]
Verwijderd
Ok, iemand die DE hybrid warriorbuild weet voor arena? ^.^Evil_Kroki schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:32:
[...]
vraag het binnen 16 minuten opnieuw, dan zal er wel iemand antwoorden...
hier niet, heb wel net pas 2 maanden Wow maar heb niet zo'n balkje als wat ik bij de rest wel zien ..
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Verwijderd
Alleen als je een rank hebt, kan je dit instellen. En volgens mij is het PvP rank systeem al langer geleden afgeschaft. Dus jij hebt geen rank, waardoor je het ook niet kunt instellen...Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]
hier niet, heb wel net pas 2 maanden Wow maar heb niet zo'n balkje als wat ik bij de rest wel zien ..
Jij hebt dus geen rang uit het oude systeem omdat je toen nooit gepvp'd hebt.Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]
In ieder geval 1 iemand die hem door heeft. Alleen jammer dat de troll van dunne_hein wat beter word ontvangen dan die van mij : (
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq