Het Grote World of Warcraft topic - Deel 121 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is niet meer dan logisch. Als ik nu kijk hoe ik er door heen fiets, en hoe ik vroeger er problemen mee had. Man wereld van verschil :D en zoveel epics heb ik niet eens ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ik heb de TK en SSC attunements voor patch 2.1 gedaan en moet zeggen dat de change in 2.1 waarmee de heroics voor de TK atutnement easier gemaakt werden toch echt wel genoeg was, SH heroic voor 2.1 was een crime, na 2.1 is ie goed te doen.

Ook waardat door eisen te stellen aan de attunement je de "mindere" spelers er gewoon uitfiltered, guilds die SSC/TK konden clearen konden door middel van een scroll die van Vashj, Kael dropte al 1 member per kill attuned maken oftewel als je nieuwe mensen kreeg was attunen niet zo'n probleem, tevens hoe moeilijk is het nou om Nightbane/Gruul te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:33:
Ik heb de TK en SSC attunements voor patch 2.1 gedaan en moet zeggen dat de change in 2.1 waarmee de heroics voor de TK atutnement easier gemaakt werden toch echt wel genoeg was, SH heroic voor 2.1 was een crime, na 2.1 is ie goed te doen.

Ook waardat door eisen te stellen aan de attunement je de "mindere" spelers er gewoon uitfiltered, guilds die SSC/TK konden clearen konden door middel van een scroll die van Vashj, Kael dropte al 1 member per kill attuned maken oftewel als je nieuwe mensen kreeg was attunen niet zo'n probleem, tevens hoe moeilijk is het nou om Nightbane/Gruul te killen?
hoe vaak gewiped voor jullie hem dood hadden?
hoelang deed je erover de eerste paar keer in MC om naar Lucifron te komen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Bokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:
[...]

Het lijkt me wel handig om Kara/Gruul/Maggy op Farm te hebben voor je uberhoubt aan SSC gaat denken...

Als je moeite hebt met Nightbane en Gruul, ga niet naar SSC. Heb je Kara/Gruul/Maggy op farm, dan is SSC de logishe volgende stap, en moet attunement niet zo'n groot probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:15:
[...]

Die attunements zijn gewoon veel te lastig. En ik heb even veel recht op epics als iedereen. Ik betaal immers maandelijks het zelfde bedrag. Goede deal van Blizzard imho.
Ze zijn NIET lastig... Als je de heroics niet kan doen, zal je inderdaad de verdere bosses voor die attune instance ook niet kunnen doen.. Wat maakt het uit als je 3x whiped op boss X in heroic? Dat doe je ook in die 25 man instance.. En nog wel langer ook.
Voordat wij Kaelthas neerhadden.. 13 flasks.. Als je dat niet kan opbrengen, tja. Ga dan niet de schuld op de heroics afschuiven, want zo lastig zijn ze echt niet. Het ligt echt eerder aan je groupsetup dan hoor, want die heroics zijn best te doen. Heroic BM WIL ik gewoon niet doen.. :P
morpheus schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:24:
[...]
erieuze note: Misschien had het iets makkelijker gemaakt moeten worden. Maar compleet skippen vind ik wel jammer weer.
100% mee eens.. :)
Zie dat voorbeeld van karazhan. Als je ze nog niet eens neerkrijgt voordat de respawnen(nooit gezien/gehad eigelijk ook :P) dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Nu komen er 10tallen whines van guilds die boss X in SSC niet kunnen killen, omdat ze undergeared zijn. Ik zie de bui alweer hangen..
Weet zeker dat er nu guilds meteen TK gaan proberen, en klagen dat het lastig is. Get some gear first, and PRACTICE! De guilds die er nu voorbij zijn hebben het ook gehaald. Ze mogen dan wel meer hardcore zijn dan jullie guilds, maar het is echt een kwestie van geduld/gear/practice.

Hoevaak zag je niet dat toen TBC uitkwam sommige guilds nog op aq40 zaten, en dan skeram ofzo?
Geweldig! Het kan dus wel, het is maar of je het wil bereiken of niet..

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 20-06-2007 09:45 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:
Moet zeggen dat ik echt LANG heb geraid voordat wij Lucifron down hadden of uberhaupt voorbij die 1e 2 giants konden komen! Man wat waren die toen lastig :Y)

Ben afgelopen zondag met een guild voor het eerst bij Nightbane gekomen en na 4 try's was die plat.
Moet toch zeggen dat het vroeger allemaal iets minder makkelijk ging dan het nu gaat.

Ach, van ene kant vind ik het wel jammer dat die attunements weg zijn. Had ik eindelijk iets om voor te werken (buiten badges om) want met een Prot Warrior is het lastig questen/grinden/pvpen :)

@jarno... stafoo aap :Y)
Volgens mij heb je nog lange niet al je Heroic Keys gehaald, maar wel klagen over in een voorgaande post, nabface :P

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
hmm naar Lucifron was het probleem niet ^^

Maar ff serieus als ik naar de progression charts voor Stormrage kijk dan zijn guilds die vroeger niet een Geddon voorbij kwamen en alleen ZG/AQ20 experiance hadden nu bezig met Magtheridon.

Gruul, redelijk vaak gewiped voordat ie generfed werd en na de nerf een one-shot boss, Nightbane op 2 tries totaal ...
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:15:
[...]
Die attunements zijn gewoon veel te lastig. En ik heb even veel recht op epics als iedereen. Ik betaal immers maandelijks het zelfde bedrag. Goede deal van Blizzard imho.
Cry-baby, ik betaal dus ik heb recht op ...., wil je ze gewoon in je mailbox zodat je in shatt kan pochen? Gear kost moeite om te verkrijgen op het nu PvE / Arena of Tailoring gear is alles kost tijd, als jij als casual de tijd niet hebt kan je beter teruggaan en weer Baldur's Gate gaan spelen ofzo.

Attunements zijn niet lastig ze kosten alleen tijd.

*edit* Volledig met Jarnotjuh eens btw..

[ Voor 4% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
ImdaMned schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:
Yay, elke FUCKTARD kan nu serpenshrine cavern of tempest keep in

http://forums.worldofwarc...B?topicId=110637185&sid=1

After a lot of thought and deliberation, we’ve decided to remove the attunement requirements to enter Serpentshrine Cavern and Tempest Keep: The Eye. While many of our attunements in the Burning Crusade have been good progression checks, a few of the attunements have turned out to cause unnecessary stress on guilds either doing the content or attempting to do the content. With Black Temple and Battle for Mount Hyjal thriving, we want to encourage (rather than prevent) new guilds and raid groups to attempt Serpentshrine and TK. We are going to leave the current attunement quests in the game so that players can still engage in the challenge and the lore of those quests should they choose to. At a later point, we are considering adding a final reward step to those quests as well (that way those who have already completed them would not miss out on a *new* reward).

We’re listening to feedback from you guys constantly and your opinions are important to us. We want this game to be the best possible MMO experience for our players.

Enjoy Serpentshrine and Tempest Keep =)

(Please note: This change will go live later today -- it's not yet active)

Goooo blizz
maar dat was allang bekent :D
ssc/the eye preQ word verwijderd... was 2 weken geleden al bekent alleen waren ze er nog niet over uit of ze preQ van BT/hyjal moesten blijven... maar die hebben ze dus vastgehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Nivado schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:40:
[...]

Het lijkt me wel handig om Kara/Gruul/Maggy op Farm te hebben voor je uberhoubt aan SSC gaat denken...

Als je moeite hebt met Nightbane en Gruul, ga niet naar SSC. Heb je Kara/Gruul/Maggy op farm, dan is SSC de logishe volgende stap, en moet attunement niet zo'n groot probleem zijn.
Na ja je kan iig Loot Reaver gaan proberen ^^

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
een van de bijkomende redenen voor eht weghalen van attunements is Arena2
de arena rewards maken ze per seizoen on par met de op dat moment, max instance voor zover ik kon lezen.

S2 arena gear is ongeveer on par met BT looten de S1 gear was on par met ssc/eye loot en wordt nu goedkoper gemaakt ivm S2

dus om de pve content nog aantrekkelijk te maken voor de guilds die nog niet zo ver zijn, proberen ze het op deze manier te balanceren

bt/mount hyijal prequest zullen ze wel weghalen met begin van Arena seizoen 3 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 20-06-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:42:
Cry-baby, ik betaal dus ik heb recht op ...., wil je ze gewoon in je mailbox zodat je in shatt kan pochen? Gear kost moeite om te verkrijgen op het nu PvE / Arena of Tailoring gear is alles kost tijd, als jij als casual de tijd niet hebt kan je beter teruggaan en weer Baldur's Gate gaan spelen ofzo.
Tijd die sommige mensen niet hebben, ik ben er dus ook wel blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
cls schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:40:
[...]

Ik ben het toch eens met IMD, ik heb uren gespendeerd aan het clearen van heroics, killen van magtheridon/nightbane etc... En nu krijgt iedereen het gewoon zonder er moeite voor te doen, toch wel een beetje krom
was al een tijd bekent hoor dat deze preQ's weggingen.. veel mensen whinede erom op de blizz forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
[...]

Je hebt geen tijd om Heroic's te doen, die hooguit 2 uur kosten (gemiddelde PUG) en 1 tot 1,5 uur als je met een guildgroep gaat. Maar je hebt wel tijd om een paar uur te spenderen om een boss te leren kennen, de tactics te leren kennen, de materials voor de potions te farmen... owja en de epics te looten :Y)

En ja, ik sukkel nog in Karazhan puur omdat ik pech heb met droppende gear in mijn huidige guild en omdat ik geen guild kan vinden die me nodig heeft. Zodra ik kansen heb ben ik weg en ga ik ietsjes harder raiden dan ik nu doe. (casual play ftl :/)

[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:33:

ja echt lol... had botanica (heroic) pre 2.1 gedaan echt insane... protectors in het begin crushte de tank gewoon voor 8/9k terwijl tank ongv 120 arc res had... terwijl we er nu met een uurtje doorheen rennen... heel lame gecapped... toen zat er nog een beetje sulvival gevoel in.. nu gewoon oh een flashheal... en een renew... hmmm mob dood.. okay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
jarnotjuh schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:41:
[...]

Zie dat voorbeeld van karazhan. Als je ze nog niet eens neerkrijgt voordat de respawnen(nooit gezien/gehad eigelijk ook :P) dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Nu komen er 10tallen whines van guilds die boss X in SSC niet kunnen killen, omdat ze undergeared zijn. Ik zie de bui alweer hangen..
Weet zeker dat er nu guilds meteen TK gaan proberen, en klagen dat het lastig is. Get some gear first, and PRACTICE! De guilds die er nu voorbij zijn hebben het ook gehaald. Ze mogen dan wel meer hardcore zijn dan jullie guilds, maar het is echt een kwestie van geduld/gear/practice.
Voor MC/BWL/AQ/NAXX waren ook geen (noemenswaardige) attunements benodigd. Daar hoorde je toch ook geen noob builds klagen dat ze Naxx te moeilijk vonden terwijl ze nog nooit een voet in MC hadden gezet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:57:
[...]

Je hebt geen tijd om Heroic's te doen, die hooguit 2 uur kosten (gemiddelde PUG)
PuG's zijn kut. Ik heb, als healbot, veel te veel slechte ervaringen met PuG's om daar nog aan te beginnen. Met mijn vrij beperkte online tijd ga ik daar niet eens aan beginnen.

Mijn online tijd gaat voornamelijk op aan raiden, 3 avonden per week en dan nog een avond per week een beetje voor mezelf spelen of trialruns te doen.

Let wel, ik klaag niet dat het te moeilijk zou zijn om attuned te raken. Ik vind het zelf gewoon wel lekker dat ik dat niet meer hoef te doen. :) Overigens vind ik het wel jammer dat WoW nu wel een beetje één groot grindfest is geworden, dat haalt de lol er voor mij wel een beetje vanaf.
owja en de epics te looten :Y)
Als je mij zou kennen, had je het niet in je hoofd gehaald deze opmerking te maken.
En ja, ik sukkel nog in Karazhan puur omdat ik pech heb met droppende gear in mijn huidige guild en omdat ik geen guild kan vinden die me nodig heeft.
Moet je een priest beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:42:

*edit* Volledig met Jarnotjuh eens btw..
Je kan wel uit de hoogte doen maar niet iedereen is een lowlife zonder leven. Ik wil als casual ook wel de black temple zien. Ik betaal er immers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:
[...]
Je kan wel uit de hoogte doen maar niet iedereen is een lowlife zonder leven. Ik wil als casual ook wel de black temple zien. Ik betaal er immers voor.
Nee, je betaalt om het spel te kunnen spelen. En onderdeel van het spel is dat je, om bepaalde gebieden te kunnen zien, bepaalde andere dingen moet doen. Simpel. :)

Oh ja, "maar niet iedereen is een lowlife zonder leven.".

*proest* :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
[...]

Als je geen tijd hebt voor een attunement, dan heb je ook geen tijd om vervolgens 3 volledige avonden te raiden.

Het enige irritante aan de preq's was het feit dat je 5-mans bij elkaar moest krijgen. Op zich geen probleem in het begin als iedereen nog attuned moet raken, maar als je wat later bent wordt het lastig om tussen de raid-avonden door guild-hulp te krijgen voor heroics bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:06:
PuG's zijn kut. Ik heb, als healbot, veel te veel slechte ervaringen met PuG's om daar nog aan te beginnen. Met mijn vrij beperkte online tijd ga ik daar niet eens aan beginnen.

Mijn online tijd gaat voornamelijk op aan raiden, 3 avonden per week en dan nog een avond per week een beetje voor mezelf spelen of trialruns te doen.

Let wel, ik klaag niet dat het te moeilijk zou zijn om attuned te raken. Ik vind het zelf gewoon wel lekker dat ik dat niet meer hoef te doen. :) Overigens vind ik het wel jammer dat WoW nu wel een beetje één groot grindfest is geworden, dat haalt de lol er voor mij wel een beetje vanaf.
Nee, jouw PuG's zijn kut.
Omdat ik al een geruime tijd op dezelfde server speel heb ik een klein, bekende vrienden kring opgebouwd met mensen in andere guilds die ook vaak heroics runnen. Zulke groepen join ik dan en ik join geen groepen met bepaalde mensen uit bepaalde guilds. Dan weet je gewoon dat het onweer is en dat je gewoon de run niet kan afmaken.

Beetje voorzichtiger zijn met mensen inviten voor een Heroic PuG en het komt goed :Y)
Als je mij zou kennen, had je het niet in je hoofd gehaald deze opmerking te maken.\
Ken je verder niet, maar als je mij zou kennen dan weet je dat ik erg zwart/wit zie tussen Hardcore Raiders en Casual Raiders :)
Moet je een priest beginnen. ;)
Mijn IRL maatje heeft een Holy Dwarf Priest ;) Speelt leuk samen met een Prot Tank.
Even 3 DPS/CC'ers erbij zoeken en je kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

:')

die mogelijkheid heb je toch, mja je moet er alleen ook moeite in steken, net zoals alle andere mensen die spelen en wel hun atunements gedaan

en dan zeggen de 'casual' tegen de hc raiders dat ze eht spelletje te serieus nemen 8)7 _O-

zoals reeds gezegd, ga maar weer baldurs gate spelen, of nwn2

je betaald om het spel te kunnen spelen, niet meer, niet minder, wat je er zelf uithaald/instopt is geheel jouw keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
[...]

Deze is kostelijk, tijd voor een copy paste op m'n guild forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wat is dat toch.. beetje afgunst dat hun wel Black Temple kunnen zien?

Niet elke Raider is een no-lifer hoor (waar komt dat toch vandaan?)
Ik heb tot Sapphiron geraid en had ook school/werk/vriendin/stappen/vrienden op bezoek.
Het is gewoon leren combineren en je tijd goed leren besteden... dat jij dat niet kan, tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
HolyCorn schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:55:

Ga dan doen waarvoor je betaalt wordt ipv hier te lurken? ;o
Dat maak ik zelf wel uit. :)
Capa schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:27:
Wat is nou het beste om te grinden om snel geld te verdienen? Of waar misschien?
Ik ben nu een beetje bezig met me alts te level qua skills dus me gold op mijn main schiet niet echt op, zit op 1300g ;( en wil eigenlijk mijn 280% mount op korte tijd hebben O+
De meeste mats die ik nu vergaar (mining) gebruik ik zelf voor mijn blacksmithing om te levelen (359 atm) dus de mats verkopen is niet zo'n optie.
Iemand advies misschien? O-)
Toch mine'n, en voor de afwisseling wat quest'en, tenminste zo ging het voor mij het snelst. Maar ik maakte wel de keuze om EERST mijn epic flying mount te halen en dan pas blacksmithing naar 375 te levelen.
BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:05:
[...]

uhm, vandaag is er toch geen nieuwe patch ofzo.? ik zie iemand klagen over zn rogue...?
Yup, 41 mb, paar aanpassingen. Ik kan ze hier niet linken want kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

rofl.. je kunt als casual best Black Temple zien. Maar als je er ook nog wat wilt bereiken zul je toch echt veel tijd moeten spenderen in een raid-guild.

Het verwijderen van de attunements lost daar echt niks aan op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]
Hehe, erg grappig, maar ik geloof dat je hier het onderspit delft in je mening, als je er geen moeite voor wil doen, verdien je ook niet het te "zien"

Ik lag me rot als je straks erheen gaat, het te moeilijk is en je daarover een whine begint.

lowlife ^^ grappig, ondersteunende bewijzen graag :p, alles is makkelijk te combineren het vergt af en toe alleen wat planning

[ Voor 73% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:09:
[...]
Het enige irritante aan de preq's was het feit dat je 5-mans bij elkaar moest krijgen. Op zich geen probleem in het begin als iedereen nog attuned moet raken, maar als je wat later bent wordt het lastig om tussen de raid-avonden door guild-hulp te krijgen voor heroics bijvoorbeeld.
Exact. En als je geen tussen-raid-avonden hebt én je kunt op raidavonden (logisch) geen guild-only groep krijgen, ben je dus aangewezen op PuG's. En die zijn kut. :Y)

Kortom, ik ben er blij mee. Of had ik dat al gezegd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Ik vind deze redenatie echt onzin. Sorry. Ik ben denk ik net zo casual als jij, ik speel gemiddeld 7 uur per week wow en ben net level 62. Ik heb nog nooit MSC, BWL of Naxx gezien. Natuurlijk zou ik het wel graag willen zien, ook zou ik graag al die andere high-end dungeons zien. Maar de redenatie "ik betaal dus ik heb er recht op," nee dat vind ik niet.

Wow is een MMO (en dus team) game. Het kost tijd en moeite om bepaalde dingen te bereiken. Ik neem aan dat je ook niet zegt "ik betaal, dus ik wil in 2 dagen lvl70 zijn." Dat de attunement misschien te veel tijd kost, dat zou kunnen. Ik weet het niet, en misschien is het wel goed als die iets simpeler zou zijn. Maar in een MMO zijn bijvoorbeeld de epics uit BT gewoon een bepaalde status. Net als vroeger je PvP rank, als je een 10+ rank had, was dat een echte status.

Ik snap dat iedereen zo nodig - zonder veel tijd of moeite - alles van de game wil mee maken, maar dat kan gewoon niet in een MMO, vind ik. Live with it. Als je alles wil zien, dan zal je meer tijd vrij moeten maken voor de game.

Niet dat ik nu jou persoonlijk wil aanvallen, en er zijn er zat met die zelfde mening. Ik wilde alleen even mijn mening als casual melden. Ik vind het namelijk terecht dat je als casual niet (makkelijk) in bijvoorbeeld BT terecht kunt komen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kijk das tenminste een verstandige view :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:09
Wat een stomme kut discussie.

Allereerst, nu kan elke kut n00b SSC/The Eye in. SO WHAT! Ben je nu bang dat je niet meer de enige guild op de server bent die bosses kan downen in instance x? Bang voor de competitie ofzo? Wat maakt het in godsnaam uit, als het echt zulke kut n00bs zijn komen ze niet eens voorbij Hydross dus wat maakt het dan uit? (Real n00bs dunno shit about passing a boss)

Imo is het gewoon echt dat typische druk maken om niets van iemand die overtuigd is van z'n eigen heiligheid ofzo. Ik durf te wedden dat als het hier om me oude guild ging dat het me echt een zorg zou zijn als ik dit nu zo zou lezen, simpelweg omdat het toch niets uitmaakt. Je hebt jezelf kunnen bewijzen dat je op de orginele manier de deur door kon, en nu kan iedereen het.

!!! Maar we vergeten liever dat je nog steeds 25 man met een minimale hoeveelheid verstand nodig hebt om een boss te killen. !!!

Echt, ga ergens anders huilen, plz.

Wat betreft Heroics, de een heeft meer uitdaging nodig, de ander houdt het liever wat makkelijker, heroics zijn gewoon kleinschalige raid instances (vereisen namelijk een zelfde focus, tenzij het over echt hardcore encounters gaat) en worden dus evengoed hetzelfde gewaardeerd. De een houdt simpelweg ook niet van raiden en gaat liever pvp'en.

Oplossing van Blizzard? Zorg dat de MASSA ze leuk gaat vinden, en de massa schreeuwde om een nerf. Simpel opgelost.

Nu wat betreft de moeilijkheidsgraad en de zogeheten learningcurve in de raid instances. Deze ligt momenteel echt veel te laag. Ik ga echt niet zover door te zeggen dat bosses makkelijk zijn, maar het niveau van begin SSC tot eind TK is echt marginaal in mijn opinie. Ik heb alleen nog geen Kael'Thas gedaan, maar goed, RL maat van mij kan morgen niet raiden dus dan denk ik dat ik ff Kael'thas op zijn char ga doen. (Ken de tacs toch uit me hoofd)

Ik mis de curve uit Naxx of BWL. Alhoewel beide zo hun fouten hadden, vond ik daar de verschillen duidelijker en vereisten de gevechten in het begin echt een veel grotere learning time. Tuurlijk zijn er zat guilds die boss X t/m Y in 3 dagen hebben ge-first killed maar dat zijn toch allemaal guilds die het een half jaar na de pioniers van de instances deden. Toen ik nog een paar keer met Nightwatchers heb meegeraid (die echt toen nog tot de top 30 van EU behoorden), op een andere RL maat z'n char, was Firemaw bijv. echt nog een verschrikkelijk gevecht en max 1 uur tries hebben op Vael werkte ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
@ Sn0x0r

Goed bezig gast!

ik heb zelf ook niet ontzettend veel tijd om te spelen. maar de tijd die ik speel ben ik wel bezig met repfarmen/gearfarm en attunement. Maar dit is gewoon extra motivatie voor spelers die iets minder tijd ter beschikking hebben ten overzichte van bv scholieren/studenten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:dus dan denk ik dat ik ff Kael'thas op zijn char ga doen.

op een andere RL maat z'n char,
Waarom niet op je eigen char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:
Wat een stomme kut discussie.

Allereerst, nu kan elke kut n00b SSC/The Eye in. SO WHAT! Ben je nu bang dat je niet meer de enige guild op de server bent die bosses kan downen in instance x? Bang voor de competitie ofzo? Wat maakt het in godsnaam uit, als het echt zulke kut n00bs zijn komen ze niet eens voorbij Hydross dus wat maakt het dan uit? (Real n00bs dunno shit about passing a boss)

Imo is het gewoon echt dat typische druk maken om niets van iemand die overtuigd is van z'n eigen heiligheid ofzo. Ik durf te wedden dat als het hier om me oude guild ging dat het me echt een zorg zou zijn als ik dit nu zo zou lezen, simpelweg omdat het toch niets uitmaakt. Je hebt jezelf kunnen bewijzen dat je op de orginele manier de deur door kon, en nu kan iedereen het.

!!! Maar we vergeten liever dat je nog steeds 25 man met een minimale hoeveelheid verstand nodig hebt om een boss te killen. !!!

Echt, ga ergens anders huilen, plz.

Wat betreft Heroics, de een heeft meer uitdaging nodig, de ander houdt het liever wat makkelijker, heroics zijn gewoon kleinschalige raid instances (vereisen namelijk een zelfde focus, tenzij het over echt hardcore encounters gaat) en worden dus evengoed hetzelfde gewaardeerd. De een houdt simpelweg ook niet van raiden en gaat liever pvp'en.

Oplossing van Blizzard? Zorg dat de MASSA ze leuk gaat vinden, en de massa schreeuwde om een nerf. Simpel opgelost.

Nu wat betreft de moeilijkheidsgraad en de zogeheten learningcurve in de raid instances. Deze ligt momenteel echt veel te laag. Ik ga echt niet zover door te zeggen dat bosses makkelijk zijn, maar het niveau van begin SSC tot eind TK is echt marginaal in mijn opinie. Ik heb alleen nog geen Kael'Thas gedaan, maar goed, RL maat van mij kan morgen niet raiden dus dan denk ik dat ik ff Kael'thas op zijn char ga doen. (Ken de tacs toch uit me hoofd)

Ik mis de curve uit Naxx of BWL. Alhoewel beide zo hun fouten hadden, vond ik daar de verschillen duidelijker en vereisten de gevechten in het begin echt een veel grotere learning time. Tuurlijk zijn er zat guilds die boss X t/m Y in 3 dagen hebben ge-first killed maar dat zijn toch allemaal guilds die het een half jaar na de pioniers van de instances deden. Toen ik nog een paar keer met Nightwatchers heb meegeraid (die echt toen nog tot de top 30 van EU behoorden), op een andere RL maat z'n char, was Firemaw bijv. echt nog een verschrikkelijk gevecht en max 1 uur tries hebben op Vael werkte ook niet mee.
wat een stomme kutpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 11:56

m0nk

16-09-2003 15.15

@ sn0x0r, helemaal mee eens.
Begrijp niet waarom al die mensen zich zo druk maken.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha ik ben de grootste n00b hier.....wat is SSC en a la The Eye?

Hey do not blame me to have a life :P Ik ben niet sterk in afkortingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
sn0x0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:18:
Nee ben bang voor de nerf cries die straks van diezelfde casuals gaan komen omdat het te moeilijk voor ze is in hun green drops gear, de uitdaging zit hem in een moeilijke encounter niet in een farm run bij de eerste keer dat je in een nieuwe instance komt.
SpoTs schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:22:
Maar dit is gewoon extra motivatie voor spelers die iets minder tijd ter beschikking hebben ten overzichte van bv scholieren/studenten.
60 urige werkweek en 3 kinderen? wat nou studenten :p

Hehe gaat puur om je persoonlijke motivatie en inspanning.

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:28:
[...]

Nee ben bang voor de nerf cries die straks van diezelfde casuals gaan komen omdat het te moeilijk voor ze is in hun green drops gear, de uitdaging zit hem in een moeilijke encounter niet in een farm run bij de eerste keer dat je in een nieuwe instance komt.
tuurlijk ga je mensen krijgen die huilen erover.. als ze niet over the eye huilen is het wel over iets anders. Dat blijf je gewoon houden. Maar hij word echt niet generfed OMDAT er gehuilt word... Attumen trash is ook nooit generfed juist om die reden. Als je er niet voorbij kwam dan zuig je gewoon. En waarom ben je bang dat ze gaan huilen? lees jij serieus de wow forums _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 20-06-2007 10:30 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

m0nk schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:25:
@ sn0x0r, helemaal mee eens.
Begrijp niet waarom al die mensen zich zo druk maken.. :P
Waar het in de hele MMO wereld om gaat: status.

Als je zelf level 30 bent en je ziet iemand van 70, kijk je daar (over het algemeen) tegen op. Als je als level 70 in greens/blues iemand met epics ziet, kijk je daar (over het algemeen) tegen op. Als je zelf met epics uit SSC loopt, geeft je dat een bepaalde status. Als je als guild al je members attuned hebt voor SSC, geeft je dat een bepaalse status. Het is (nouja, was) een beetje speciaal om als guild SSC in te kunnen komen. Nu dus niet meer...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwah, je betaald toch voor een product? Het is alsof je een tv koopt maar de laatste kanalen mag je niet bekijken omdat je niet genoeg tv kijkt. Ja, erg fair hoor.

Maargoed, gaan jullie zo maar weer lekker Wow-en en wachten tot mamma je boterhammetjes naar boven komt brengen. Ik ga wel weer verder met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:27:
Hahahaha ik ben de grootste n00b hier.....wat is SSC en a la The Eye?

Hey do not blame me to have a life :P Ik ben niet sterk in afkortingen :D
Yay, patsen dat je een "leven" hebt en daarmee gelijk afgeven op diegenen die deze afkortingen wel kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Het concept is alleen een beetje krom getrokken. Waar ik eerst dacht dat blizzard steeds nieuwe barrieres (attunements, bosses etc.) bedenkt om het einde van je af te houden, proberen ze je het nu juist voor de neus te houden zodat je het wel moet zien.

Naxx was voor mij 'not done', puur omdat ik daar niet de gear voor had (liep in volledig tier1 met her en der wat ZG/AQ20 meuk) pre-TBC. Toch heb ik daarmee nog wat naxx gezien en dat was tof.

Nu loop ik in full kara gear, bijna onderweg naar SSC, ware het niet dat 20% van onze members nog niet attuned is. Dat gaat nu wegvallen, TK attunement is zelfs nog niemand klaar voor, puur omdat magtheridon nog down moet.

Voor ons is het ideaal en komt op een perfect moment. Ik maak de naaru questline en ook de SSC questline nog wel af, puur voor het gold en de eventuele reward die er nog aan zit te komen.

BT is idd te ver weg voor ons, puur omdat verreweg de meeste van ons werkend of lerend zijn en geen 4-6 uur per dag willen besteden aan alleen deze game (dat werkt averechts)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]
tuurlijk ga je mensen krijgen die huilen erover.. als ze niet over the eye huilen is het wel over iets anders. Dat blijf je gewoon houden. Maar hij word echt niet generfed OMDAT er gehuilt word... Attumen trash is ook nooit generfed juist om die reden. Als je er niet voorbij kwam dan zuig je gewoon. En waarom ben je bang dat ze gaan huilen? lees jij serieus de wow forums _O-
Nee Attumen trash niet, maar we de trash verder in de instance, de moeilijkheidsgraad van de heroics etc. etc.

Ben een hunter erg bekend met whine fixes op classbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:19
Feit blijft dat sommige mensen nu op hun e-penix getrapt zijn. Het zijn met name de mensen die zeiden kijk wij zijn tof wij zijn geattuned. Over het algemeen zijn dit ook de mensen die zich zo goed voelen dat ze andere niet willen helpen met heroics etc.

Dit zul je altijd blijven houden, terwijl casuals liever de raidencounters willen doen en gewoon door gebrek aan tijd niet kunnen opboksen aan de attunements vs nieuwe encounter implementaties.
Blizzard wil dit spel makkelijk houden voor casuals en haalt de attunements weg, so what? je speelt probably toch alleen maar met je guild wat het alleen gecleared heeft. Je bent er waarschijnlijk ook nog van overtuigd dat je pro / skilled / goed gegeared bent, in dit geval hou je de voorsprong toch op die casuals. Incasseer gewoon de pijn op je e-penix en gun de casuals die fantastische encounters die jij als hebt mogen meemaken.

Het whinen gebeurt aan meerdere kanten en het is toch een eindeloze discussie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Bwah, je betaald toch voor een product? Het is alsof je een tv koopt maar de laatste kanalen mag je niet bekijken omdat je niet genoeg tv kijkt. Ja, erg fair hoor.

Maargoed, gaan jullie zo maar weer lekker Wow-en en wachten tot mamma je boterhammetjes naar boven komt brengen. Ik ga wel weer verder met werken.
Ik BEN aan het werk, maar goed jouw eigen voorbeeld, je krijgt ook niet alle kanalen als je meer wil moet je extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:24

On_E

Housemusic

OkkE schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]

Waar het in de hele MMO wereld om gaat: status.
Speak for yourself please. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vind het jammer dat je niet normaal wilt discussieren en zo ontzettend neerbuigend doet. Niet iedereen die (hardcore) raid is een scholier wiens moeder de gesmeerde boterhammetjes boven komt brengen.

Als je niet genoeg tijd vrij maakt voor WoW, is dat blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je. Prima, want ieder zo zijn hobby. Maar je moet, zoals ik eerder zei, tijd en moeite stoppen in een MMO, om bepaalde dingen te bereiken.

Je vergelijking met tv vind ik persoonlijk wat scheef. Ik zie het eerder in vergelijking met een huis. Dat je geld betaald voor de huur of je hypotheek, wil niet zeggen dat je dan ook recht hebt om een villa. Wil je een prachtig huis, dan zal je daar zelf voor moeten verbouwen, dat kost tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
KeeZ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Ik maak de naaru questline en ook de SSC questline nog wel af, puur voor het gold en de eventuele reward die er nog aan zit te komen.
gold ok
welke eventuele reward heb je het over? Ik ben in die questline geen reward tegengekomen die de moeite waard is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Laatst online: 12:21
Ik verlang naar een warlock-build discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
je vergelijking klopt van geen kant, maar dat weet je zelf ook wel, maar jij bent er kennelijk zo een die alles voorgekouwd wil hebben en geserveerd wil krijgen

werkze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

On_E schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Speak for yourself please. ;)
Waar het in de hele MMO wereld - behalve bij On_E - om gaat: status. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
[...]
Yup kan me niet echt herinneren dat er zware nerfs zijn gekomen op high end raid instances waar al first downs op zitten.. En ik herhaal ZWARE.. Onyxia is de enige waar ik op kan komen maar is meer een raid boss encounter.. ZG is wel een paar keer generfed omdat hier meer casuals kwamen.. Maar volgorde was toch op een gegeven moment ZG AQ20 MC BWL/AQ40 NAXX.. Verwacht zelf dus als er nerfs komen op de lagere raid instances en alleen de hogere als er een boss tussen zit waarbij niemand voorbij komt of bugged is(luck based of je er voorbij komt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mij gaat het om de vrouwen!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
@ Okke

Mag ik jou betalen om al mijn discussies te voeren :) perfecte redenaties en argumenten.

@ Dunne_Hein

Mzzl, have fun op je werk met die bekrompen gedachtengang, je verlaat een discussie die je niet kan winnen met je staart tussen de benen.

Diverse personene komen met een net geargumenteerd geheel jij herhaalt alleen dat ene zinnetje: "ik betaal dus" we betalen allemaal alleen ik steek er zo'n 30 uur per week in jij niet, dan moet je ook neit verwachten dat je hetzelfde krijgt. Het is een keuze die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:42:
Diverse personene komen met een net geargumenteerd geheel jij herhaalt alleen dat ene zinnetje: "ik betaal dus" we betalen allemaal alleen ik steek er zo'n 30 uur per week in jij niet, dan moet je ook neit verwachten dat je hetzelfde krijgt. Het is een keuze die je maakt.
30 uur, zit je op school ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Was dat maar zo :p

5 keer +/- 4 uur raid per week en dan nog farmen voor pots etc, daily quests voor easy cash

Ik werk als Systeem/Netwekbeheerder bij een verkooporganisatie voor ICT-hardware, werkweek tussen de 40 en 60 uur, maar goed met 3 kleine kinderen kan je weinig anders doen dan thuiszitten in je vrije tijd (op de avonden), TV is niet mijn ding dus raiden mijn vrouw en ik allebij.

raidinvites om 19.30 kinderen moeten om 19.00 in bed liggen (ja zo klein zijn ze nog) sluit dus perfect aan, waare het niet dat mijn rare werkuren ervoor zorgen dat ik regelmatig pas om zeven uur thuis ben.

[ Voor 25% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:45:
[...]

30 uur, zit je op school ofzo ?
Zoals hij eerder gepost heeft, werkt hij [40 tot] 60 uur per week en heeft hij 2 3 kinderen. Daarnaast maakt hij dus nog eens 30 uur tijd vrij om wow te spelen. Het is maar net wat je hobby is. :)

@Maranno; Als ik je discussies ga voeren, verwacht ik wel een boost door BT natuurlijk. ;)
Edit: Weet je, ik zat een hele tijd op Stormrage, maar ben pas getransferred naar het realm waar mijn (nieuwe) main zit. :P Ik was Ayakura (zal je niet kennen) een Human Mage. Heel misschien ken je Akana, NE Druid. Dat is ook een vriend van me.

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 20-06-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Haha move naar Stormrage-EU en ik zal kijken wat ik kan doen ^^

Back on topic, gisteren 2 tries op Kael'thas gehad tot en met Phase 3 ging perfect helaas besloot de 2h Axe een aantal healers te cleaving toen de tank conflag kreeg ... :S, die boog is echt bruut jammer dat het geen drop is maar alleen op die fight gebruikt kan worden ....

@ Trox

Hehe verschillende guilds zelfde guild ging eerder ook best maar ze is wat minder fanatiek dan ik haar guild zit op Magtheridon, mijn guild op K'T

[ Voor 87% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:

5 keer +/- 4 uur raid per week en dan nog farmen voor pots etc, daily quests voor easy cash

Ik werk als Systeem/Netwekbeheerder bij een verkooporganisatie voor ICT-hardware, werkweek tussen de 40 en 60 uur, maar goed met 3 kleine kinderen kan je weinig anders doen dan thuiszitten in je vrije tijd (op de avonden), TV is niet mijn ding dus raiden mijn vrouw en ik allebij.

raidinvites om 19.30 kinderen moeten om 19.00 in bed liggen (ja zo klein zijn ze nog) sluit dus perfect aan, waare het niet dat mijn rare werkuren ervoor zorgen dat ik regelmatig pas om zeven uur thuis ben.
Vanavond geen sex huntard weer een wipe door jou :/
ik weet het niet hoor zou er niet aan moeten denken dat mijn vriendin ook zou raiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

harstikke relax lijkt me dat juist! geen onbegrip, makkelijk samenwerken, ik zie alleen voordeln

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:

cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Lol, jij bent écht slecht in trollen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik volg dit topic al sinds dag 1 volgens mij (nog voordat de beta uit was!) en het valt me op dat er in de laatste topics heel wat meer gescholden word en steeds vaker minder over het spel zelf gaat. Dus als iedereen zijn best doet zich iets minder puberaal te gedragen kunnen we het weer fijn, intelligent over zeh game hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ik ben project manager bij een online communicatiebureau, heb een vriendin en koophuis. Helaas geen mamma die me boterhammetjes komt brengen :( Maar ik raid wel 2 avonden in de week (kan meer, maar heb keuze gemaakt voor 2 max).

Je vergelijking gaat enorm plat. Een betere vergelijking is een uitverkocht concert.

Iedereen op het veld betaalt evenveel. Maar degenen die er extra moeite in stoppen door heel vroeg te komen en in de rij te gaan liggen zullen vooraan staan. Degenen die die tijd er niet in willen/kunnen stoppen staan achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:04:
[...]
Je vergelijking gaat enorm plat. Een betere vergelijking is een uitverkocht concert.

Iedereen op het veld betaalt evenveel. Maar degenen die er extra moeite in stoppen door heel vroeg te komen en in de rij te gaan liggen zullen vooraan staan. Degenen die die tijd er niet in willen/kunnen stoppen staan achteraan.
Ja maar he! Ik betaal er toch net zoveel voor als jullie! Dat is niet eerlijk !11 etc.
Don't feed the trolls guys, it will just go away if you ignore it :)

@MantaMania
Nog gelukt met jullie Nightbane try's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Female night elves :9~ Yummie!!!! O+

:+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ebborazor schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:02:
Ik volg dit topic al sinds dag 1 volgens mij (nog voordat de beta uit was!) en het valt me op dat er in de laatste topics heel wat meer gescholden word en steeds vaker minder over het spel zelf gaat. Dus als iedereen zijn best doet zich iets minder puberaal te gedragen kunnen we het weer fijn, intelligent over zeh game hebben!
Denk dat we een beetje uitgeluld zijn over de game na ruim 2,5 jaar :P

Warlock builds anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Waarom geen hunter builds voor de verandering?

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Warlock builds anyone?
kan zijn, maar de discussie die nu gevoerd word is ook al zo oud als MC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij die hybrid build van warriors is vertellen die de meesten gebruiken in arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Warlock builds anyone?
Nou heeft iemand een goede build voor mijn warlock alt, net 50 gedinged... moet ik respeccen naar felguard of affliction blijven voor levellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Exitium schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:00:
[...]

offtopic:
Iedere keer dat het over "trolls" gaat, moet ik denken aan die kerel (ik dacht op de officiële wow-fora, maar ben niet zeker) die moord en brand schreeuwde over "Racism against trolls".
Die gast was er dus van overtuigd dat het bashen op "trolls" puur een kwestie van hun ingame gekozen ras was
I lolled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ebborazor schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:09:
[...]

kan zijn, maar de discussie die nu gevoerd word is ook al zo oud als MC!
Na 2,5 jaar is het ook niet vreemd dat bepaalde discussies herhaald worden, maar ik stoor me wel aan de manier waarop (namelijk niet) gediscussieerd wordt. Er worden wat one-liners gepost, of ondoordachte antwoorden, en de ander reageerd er op een zelfde wijze weer op. Jammer is dat. Want ongeacht het onderwerp, is een goede discussie altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

KeeZ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:31:
Het concept is alleen een beetje krom getrokken. Waar ik eerst dacht dat blizzard steeds nieuwe barrieres (attunements, bosses etc.) bedenkt om het einde van je af te houden, proberen ze je het nu juist voor de neus te houden zodat je het wel moet zien.
Het concept is vanaf het begin al zo geweest. In het begin de endgame instances moeilijk zodat alleen de hardcore raiders de epix kregen, dan iets makkelijker voor de casuals, en dan komt nieuwe content :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik snap iets niet in wow :+

Ik weet dat het honor-rank systeem er niet meer inzit maar waarom krijg ik dan wel nog als ik een horde kill HK:Scout en HK:Sergeant e.d, het wordt dus toch ergens bijgehouden welke rank je hebt ? waarom plaatsen ze het niet voor mijn naam dan vind dat vet uitzien :9

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:09:
Waarom geen hunter builds voor de verandering?

:p
ff snel in elkaar geflansed:

http://www.wowhead.com/?talent=mGsrbMoZxGVzxhZGzrrobb

Het is trispec met al de key abilities (imp. feign death en concussive barrage bv) voor een dedicated hunter, het mooie van deze build is dat die zowel geschikt is voor pvp als pve.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:16
Kijk dat zie ik graag, generaliseren en neerbuigend doen, voel je je nu beter? Terwijl je zelf blijkbaar net als een hoop van ons onder werktijd op het tweakers forum uithangt.

Der zijn hier zat mensen, mezelf incluis, die gewoon 40 uur werken, 3 keer in de week sporten en een vriendin hebben. Daarnaast vind ik het leuk om serieus te raiden, waar jij blijkbaar liever de extra kanalen van je TV afstruint. Het zou je sieren als je wat minder hoog van de toren blaat.

EDIT: Ouch. Lelijke d ipv t, deed pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Laatst online: 08-05-2021

Het klinkt alsof je een verwende jochie van 11 jaar bent en die alles wil hebben. Sorry hoor, ik ben niet met je mee eens. Waarom niet? Als je iets wilt, dan moet je iets ervoor werken om dingen te kunnen bekijken, zo ben ik ook nog nooit in Naxx, Onyx, etc. geweest van pre TBC. So What! Ik heb een full time baan (3 ploegen diensten), irl vrienden, etc. En toch beleef ik plezier aan het spel en wat daarom heen gebeurt en daar betaal je ervoor. En daarbij leer je je eigen class goed te kennen als je zelf levelt zodat je zelf ook beter van wordt en zodoende vanzelf gevraagd wordt van sommige guilds die op high end raids gaan doen.

BTW
Ik lurk al enige tijd mee met WoW topics en speel 1 jaar WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:16:
waarom plaatsen ze het niet voor mijn naam dan vind dat vet uitzien :9
Kan in je characterscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
/2 WTS

Afbeeldingslocatie: http://www.spurgeon.org/images/pyromaniac/TeamPyro/popcorn.gif

5G
iemand?

kan iemand link geven van patch note? officiele site geeft ze alleen van 2.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:23:
/2 WTS

[afbeelding]

5G
iemand?

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hahahaha heerlijk :p

MM:
http://www.wowhead.com/?talent=mxbMZVAbRVzGesxch

Basic MM Raid build

BM:
http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV

Cookei cutter build, je kunt overwegen om 1 punt minder in BD te stoppen en deze te besteden aan extra endurance traning.

SV:
http://www.wowhead.com/?talent=mZVVbRVZIG00tcMhVhh

Laatste 5 punten of in MT of in IAotH, Mt is beter als je crit <30% ligt als crit 30 of hoger is haal je meer dps uit IAotH.

[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 20-06-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024

Echt he, hij werkt ook twee maanden, meteen praatjes! Persoonlijk denk ik dat Blizzard twee fouten heeft begaan. 1) ze hadden de attunement moeilijker moeten maken en niet makkelijker. Nu gaan al die rotnubs mee, waardoor we wipen. 2) Ze hebben warlocks niet generft.

Nuf said!

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:23:
/2 WTS

[afbeelding]

5G
iemand?

Je zou denken dat iemand die al zo lang hier rond handhangd wel even zelf kan zoeken
hier btw

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die DE hybrid warrior build weet voor arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Wat een opwinding weer over een matige flame, is iedereen de gouden WoW regel vergeten? :)
The most important thing to remember in WoW is that anyone who has
accomplished more than you has no life, and anyone who has accomplished
less is a noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

/2 WTT [Blikje Cola] for [Popcorn] !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
morpheus schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:36:
[...]

gold ok
welke eventuele reward heb je het over? Ik ben in die questline geen reward tegengekomen die de moeite waard is.
Er zou een nieuwe reward oid komen, ook voor degenen die hem al afgerond hebben.

He bah maar 1 angered wraith... 2x 2-3 free motes bij elke craft was zo lekker!

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 20-06-2007 11:33 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:07:
[...]

@MantaMania
Nog gelukt met jullie Nightbane try's?
Yep ging heerlijk de eerste try hadden we hem op 23% helaas ging ik (mt) dood toen ie landen en was het helaas snel een wipe. Daarna nog 3 x gedaan varierent van 78% tot 40% en de 5e try ging ie zo goed als perfect neer. Eerste keren dachten we dat die rooie dingen uit de lucht fireballs waren omdat er een paar te ver weg stonden dus dat gaf wat verwarring. Maar gelukkig kan je netjes in recap zie wat ie heeft gedaan.
Onze pala kon mooi de agro pakken als ie vloog en de skeletons werden door mij en de 2 feral druids opgepakt, daar ging ook nog wel eens iemand neer zeker healers pakken erg snel agro merkte ik wel.
Loot was warrior dps boots (all mine) en rogue chest.
Daarna nog om kara echt clear te krijgen die beast boss gedaan met een halve alt groep maar dat was echt te triest voor woorden iedereen dacht we rennen er non stop door ;) Uiteraard wel down maar erg sloppy allemaal. Wel een heerlijk gevoel dat eindelijk heel kara clear is.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 20-06-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40

Kromme vergelijking. Een betere vergelijking is dat je het pr0n-kanaal niet mag bekijken omdat je nog geen 18 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Tijdens serverdowntime en verveel periodes in de bieb vind (of vond beter gezegd) altijd leuk om op ctprofiles.net uber twinks te maken. Nu is ctprofiles echter al een tijdje down en ik vroeg me af of er al een alternatief voor is? (armory of wow-loot.com ken ik al en zijn niet wat ik zoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Zul je zien dat het een useless item is of misschien wel iets met resilience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:27:
vraag het binnen 16 minuten opnieuw, dan zal er wel iemand antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ Dunne_hein

Ik speel WoW al een kleine 2 en een half jaar. Ik heb alle instances gespeelt die Pre-TBC was.
Ik betaal al sinds dag 1, en het spel is bedoelt dat je moet werken om iets te krijgen.

Als je dit dan niet bevalt dan moet je op een prive server spelen en daar ken je alles krijgen wat je wilt, alleen speel je met een max mensen van rond de 20. Die hoogstwaarschijnlijk ook alles hebben in hoogste vorm van gear.

Het spel is gemaakt zoals het moest zijn, wil je hoge items...werk ervoor. (ben trouwens nu ook op me werk) Als jij hogere loon wilt, hogere positie in het bedrijf wilt, moet jij jezelf toch ook bewijzen of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:27:
1. Het is gebruikelijk om pas na 24 uur je vraag te herhalen, zoals al eerder (o.a. in deze topic) voorbij gekomen is.
2. Misschien heb je hier iets aan. Zo niet, dan is hier wel iemand met een antwoord.

Edit..
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Ok, iemand die DE hybrid warriorbuild weet voor arena? ^.^

Nee, gekheid ik zie het nu pas. Ik kreeg een foutmelding bij de vorige post dus dacht dat ie er niet op zou staan :)
Sorry, maar dat zie je toch? :{ Of post je alleen, en kijk je niet naar wat er gepost is.. :?

[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 20-06-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:32:
[...]

vraag het binnen 16 minuten opnieuw, dan zal er wel iemand antwoorden...
Ok, iemand die DE hybrid warriorbuild weet voor arena? ^.^

Nee, gekheid ik zie het nu pas. Ik kreeg een foutmelding bij de vorige post dus dacht dat ie er niet op zou staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:20:
[...]

Kan in je characterscherm.
hier niet, heb wel net pas 2 maanden Wow maar heb niet zo'n balkje als wat ik bij de rest wel zien ..

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even op die discussie over raiden enzo terug te komen, als je de beste gear wil hebben en alle hig end instances succesvol wil doorlopen zal je er tijd in moeten stoppen, dat zijn gewoon de game mechanics. :) Dus die ene gast die value voor zijn money wil hebben zal wat anders moeten gaan doen, want dan is WoW niet aan hem besteed. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]

hier niet, heb wel net pas 2 maanden Wow maar heb niet zo'n balkje als wat ik bij de rest wel zien ..
Alleen als je een rank hebt, kan je dit instellen. En volgens mij is het PvP rank systeem al langer geleden afgeschaft. Dus jij hebt geen rank, waardoor je het ook niet kunt instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Jij hebt dus geen rang uit het oude systeem omdat je toen nooit gepvp'd hebt.
Geen rang = geen optie om het te laten zien. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:00:
[...]

In ieder geval 1 iemand die hem door heeft. Alleen jammer dat de troll van dunne_hein wat beter word ontvangen dan die van mij : (
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.