"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Verwijderd
ja laat het huilen beginnen.. again..BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:50:
in de patchnote zijn de warlocks niet eens aangepast. we hebben een buff nodig!
HK:Scout houdt in dat je een Scout gekilled hebt.Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:49:
Ja nee dat zeg ik dus in een eerdere post van mij hier, maar als ik een horde kill dan krijg ik wel nog HK:Scout en HK:Sergeant ed dus het wordt wel nog ergens bijgehouden ? waarom zou ik het dan niet gewoon voor mijn naam kunnen laten zien ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Mages en priests zijn wel flink gebuffed:BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:50:
priest: - Feedback: This buff can now proc when the Priest is sitting.
mage: - Molten Armor: This buff can now proc when the Mage is sitting.
Verwijderd
eeh sorry? Jullie pwnen zowat alle classes zonder er veel aan te doen en hebben high dps in instances...... snap niet wat eraan gebufft moet worden.BootVluchteling schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:50:
Uit de posts van Jooz blijkt ook duidelijk dat hij dat door heeft. Wat hij zich afvraagt is waarom je dat nog te zien krijgt als ranks in principe uit het spel gehaald zijn (behalve dan de cosmetische mogelijkheid om het voor je naam te zetten).On_E schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:53:
[...]
HK:Scout houdt in dat je een Scout gekilled hebt.
Ik zou het antwoord overigens niet weten.
Verwijderd
Lol noem je dat een buff? we kunnen zittend een spel bij onszelf doen.....Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:53:
[...]
Mages en priests zijn wel flink gebuffed:
priest: - Feedback: This buff can now proc when the Priest is sitting.
mage: - Molten Armor: This buff can now proc when the Mage is sitting.
HAP!Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:55:
[...]
eeh sorry? Jullie pwnen zowat alle classes zonder er veel aan te doen en hebben high dps in instances...... snap niet wat eraan gebufft moet worden.
Verwijderd
Ik denk dat het enige is waarom ze dat er in gelaten hebben is om de mensen die toendertijd veel gespeeld hebben om die rank te halen die niet in een keer kwijt zijn door een patch, hoewel ik het eigenlijk wel dom is dat een titel wel nog ingame zit maar dat je hem niet meer kunt krijgen.DiS-K schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:56:
[...]
Uit de posts van Jooz blijkt ook duidelijk dat hij dat door heeft. Wat hij zich afvraagt is waarom je dat nog te zien krijgt als ranks in principe uit het spel gehaald zijn (behalve dan de cosmetische mogelijkheid om het voor je naam te zetten).
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:55:
[...]
eeh sorry? Jullie pwnen zowat alle classes zonder er veel aan te doen en hebben high dps in instances...... snap niet wat eraan gebufft moet worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 11:58 ]
Verwijderd
volgens mij was dat sarcastisch bedoeltLol noem je dat een buff? we kunnen zittend een spel bij onszelf doen.....
Iemand problemen met inloggen? Blijft hangen op Authendicating.. wil me flying mount halen
Verwijderd
Mja, heeft zijn charme, maar ik ben eigenlijk blij dat mijn gf niets met games heeft eigenlijk. Uiteindelijk voel ik me ook meer thuis irl dan in wow, irl valt ook uiteindelijk meer te halen. Moet wel zeggen dat ik vrienden heb gemaakt in wow waar ik nog wel langs zal gaan. Ga een auto kopen ergens deze maand en dan cross ik gewoon eens naar Zweden oid (al uitgenodigd door diverse mensen). Zo kun je wow dus ook naar irl trekken, wat ik al vaker heb gedaan (let irl vrienden begonnen, maar later ook wow-ppl uitgenodig op feestjes, veel komen er niet, maar toch wel een paar).Maranno schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:49:
Was dat maar zo
5 keer +/- 4 uur raid per week en dan nog farmen voor pots etc, daily quests voor easy cash
Ik werk als Systeem/Netwekbeheerder bij een verkooporganisatie voor ICT-hardware, werkweek tussen de 40 en 60 uur, maar goed met 3 kleine kinderen kan je weinig anders doen dan thuiszitten in je vrije tijd (op de avonden), TV is niet mijn ding dus raiden mijn vrouw en ik allebij.
raidinvites om 19.30 kinderen moeten om 19.00 in bed liggen (ja zo klein zijn ze nog) sluit dus perfect aan, waare het niet dat mijn rare werkuren ervoor zorgen dat ik regelmatig pas om zeven uur thuis ben.
Draag wow een erg warm hart toe, en ik ben ook nog steeds guildmaster, wat prima gaat. Ben wel vaak online, maar speel eigenlijk nauwelijks, en als ik speel alleen is dat alleen wat BG's eigenlijk.
Zomer komt er ook nog eens aan... Nee, raiden zal ik waarschijnlijk niet/nauwelijks meer doen en al helemaal niet op mijn oude niveau. Deed ik al niet, en meer dingen leiden me weg van wow atm, ben ik eigenlijk alleen maar blij om.
Gelukkig snap je mijDiS-K schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:56:
[...]
Uit de posts van Jooz blijkt ook duidelijk dat hij dat door heeft. Wat hij zich afvraagt is waarom je dat nog te zien krijgt als ranks in principe uit het spel gehaald zijn (behalve dan de cosmetische mogelijkheid om het voor je naam te zetten).
Maar mijn vraag is dus gewoon: Waarom houden ze wel nog bij wat voor een rank iemand heeft (ook op lagere lvl's) maar waarom geven niet de mogenlijkheid om die rank voor je naam te zetten of uberhaupt ergens te zien bij je char informatie
rofl, iemand erop wijzen dat iets sarcastisch was als je zelf zo reageertVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:59:
[...]
volgens mij was dat sarcastisch bedoelt![]()
Iemand problemen met inloggen? Blijft hangen op Authendicating.. wil me flying mount halen
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:55:
[...]
Volgens mij is dat gewoon de rank die hij behaalt heeft met het oude pvp systeem nog. Ik heb ook nog een corporal paladin op lvl 25 ofzo ;pJooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:00:
Maar mijn vraag is dus gewoon: Waarom houden ze wel nog bij wat voor een rank iemand heeft (ook op lagere lvl's) maar waarom geven niet de mogenlijkheid om die rank voor je naam te zetten of uberhaupt ergens te zien bij je char informatie
[ Voor 30% gewijzigd door HolyCorn op 20-06-2007 12:04 ]
aargh de spanning
Verwijderd
edit: klinkt wel sarcastisch.. maar je hoort genoeg mensen dat zeggen dus
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 12:04 ]
Moet je toch beter je best doen.. die rating is niet echt denderend ^^.. (Medivhs Chosen ftw!)THE_CR0SS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:
Ik kan niet wachten tot ik vanavond thuis kom van het werk om te checken of er een armored nether drake in m'n mail zit...
aargh de spanning
Servers zijn idd nog steeds down...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:59:
[...]
Verwijderd

Ik heb het bij elke horde kill waar ik Honor points voor krijg, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Wow 2 maanden terug heeft gekochtHolyCorn schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:01:
Volgens mij is dat gewoon de rank die hij behaalt heeft met het oude pvp systeem nog. Ik heb ook nog een corporal paladin op lvl 25 ofzo ;p
http://forums.wow-europe....ml?topicId=94319875&sid=1RMB schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:
Hoe kan je goed tanken? het gaat me soms nog steeds niet goed af. Kan iemand alles nogmaals uitleggen inclusief benodigde gear en weaponstats die nodig zijn om te tanken enzo? dat zou heel fijn zijn! Ook eventueele macro's worden op prijs gesteld
gl
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 12:11 ]
Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:07:
[...]
Ik heb het bij elke horde kill waar ik Honor points voor krijg, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Wow 2 maanden terug heeft gekocht(owja heb al 485 hordes afgemaakt dus genoeg ervaring
)
Ik zit inmiddels op 78500 Horde kills....
Sorry, kon het niet laten
Ja bob, dat is ook het leuke, als je meer honor points hebt krijg je dus ook een hogere rankVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:09:
Ik heb ergens gelezen dat dat HK: Scout enzo staat voor het aantal honor points degene die je killt heeft.

@ hierboven, zit ook pas op lvl 33
[ Voor 6% gewijzigd door Jooz op 20-06-2007 12:11 ]
Aww, jij bent ook een slechte troll hoor.ImdaMned schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:48:
[...]
In ieder geval 1 iemand die hem door heeft. Alleen jammer dat de troll van dunne_hein wat beter word ontvangen dan die van mij : (
Deigene die de ranks gehaald hebben kunnen er voor kiezen hun hoogste rank voor hun naam te zetten. Als je Exalted met all BG's bent, kun je nog ene speciale titel kiezen. Justicar.
Verwijderd
lol roy.... had je niet gezien ^^ heb bijna flying mountJooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:10:
[...]
Ja bob, dat is ook het leuke, als je meer honor points hebt krijg je dus ook een hogere rank
@ hierboven, zit ook pas op lvl 33
Check even wat posts terugActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:13:
Het Rank systeem bestaat niet meer dacht ik. Dit was het eerste honor systeem.
Deigene die de ranks gehaald hebben kunnen er voor kiezen hun hoogste rank voor hun naam te zetten. Als je Exalted met all BG's bent, kun je nog ene speciale titel kiezen. Justicar.
Krijg je het bij iedere kill of dat niet ? Het kan namelijk zo zijn dat je het dus alleen krijgt bij mensen die de titel gehaald hebben in het oude systeem. Voor hun geldt de titel dus wel.Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:14:
[...]
Check even wat posts terugzie je waar ik nu al 5 posts achter probeer te komen
Je zou eigenlijk eens iemand moeten killen die daar nooit aan mee gedaan heeft, zoals jij. Grote kans dat je dan alleen HK ziet staan.
Waarom zouden ze niet bijhouden wat voor rank je hebt gehaald met pvp?Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Om de rank te laten zien: druk op C, ga naar het pulldown menuutje en selecteer de rank die je hebt gehaald. Tis alleen onmogelijk om een nieuwe rank te halen.
Verwijderd
Zoals ik al hiervoor genoemt had.. .het ligt eraan hoeveel Honor Points je op dat moment hebt. Sinds de meesten ze toch meteen uitgeven staat er meestal gewoon Scout of PrivateActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:16:
[...]
Krijg je het bij iedere kill of dat niet ? Het kan namelijk zo zijn dat je het dus alleen krijgt bij mensen die de titel gehaald hebben in het oude systeem. Voor hun geldt de titel dus wel.
Je zou eigenlijk eens iemand moeten killen die daar nooit aan mee gedaan heeft, zoals jij. Grote kans dat je dan alleen HK ziet staan.
jij kent toevallig een Horde die in Outland zit die pas 1/5 maanden het spel heeft ? ik niet namelijkActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:16:
[...]
Krijg je het bij iedere kill of dat niet ? Het kan namelijk zo zijn dat je het dus alleen krijgt bij mensen die de titel gehaald hebben in het oude systeem. Voor hun geldt de titel dus wel.
Verwijderd
Wel waar... mijJooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:19:
[...]
jij kent toevallig een Horde die in Outland zit die pas 1/5 maanden het spel heeft ? ik niet namelijk
Dat hoeft niet persee...Jooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:19:
[...]
jij kent toevallig een Horde die in Outland zit die pas 1/5 maanden het spel heeft ? ik niet namelijk
Elk nieuwe char kan het ook niet meer krijgen, dus alle nieuwe chars van oude accounts kun je ook killen en het zo controleren.
Psst! Geen slowchat
@MantaMania
Mooi dat jullie hem gekilled hebben, dus jullie hebben ook Netherspite al op zn rug liggen?
Ik vind dat zon irritante boss he, en ik kan gewoon geen gevoel krijgen voor die fight.
Meeste fights krijg je een bepaald ritme wat je moet doen en bij Netherspite komt dat gewoon niet, denk dat ik me maar gewoon moet opofferen en een hoop moet gaan wipen
Trouwens, op welk moment gaan de meeste guilds naar Gruul's Lair toe?
Heb constant het idee dat onze guild nog niet klaar is voor die 25 man, terwijl 2 afwisselende raidgroepen toch vrij veel succes hebben in Karazhan.
Verwijderd
Hehe ik zit andere server.. Burning Legion.....
Ff vraagje: Iemand die daar ook op zit? Er zitten namelijk weinig nederlanders op dus als ze er zijn..
PM: Artage (horde)
Mijn main char zit momenteel op een realm PVE, nu heb ik een andere char, op een ander PVE realm, maar die is van een ander factie (horde)
Het zit zo, dat ik een paid character transfer wil doen, van de ene naar de andere, omdat op mijn andere char, de horde, veel gold heb.
Maar hoe krijg ik nu de Gold van de horde char, naar de alliance char?? Zodra ik de chars op 1 realm heb staan.
Shared AH? en zo ja, wat zijn de kosten voor de AH?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Als het dan uitloopt post het dan tenminste:
http://forums.wow-europe....5?topicId=296371475&sid=1
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
blup
Verwijderd
Ga naar neutral AH in gadgetztan bijv. zet er wat simpels op voor het geld dat je wilt sharen met je andere.. en met je andere koop je hetFragNeck schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:35:
FF een vraagje he.
Mijn main char zit momenteel op een realm PVE, nu heb ik een andere char, op een ander PVE realm, maar die is van een ander factie (horde)
Het zit zo, dat ik een paid character transfer wil doen, van de ene naar de andere, omdat op mijn andere char, de horde, veel gold heb.
Maar hoe krijg ik nu de Gold van de horde char, naar de alliance char?? Zodra ik de chars op 1 realm heb staan.
Shared AH? en zo ja, wat zijn de kosten voor de AH?
dus: Ally -> ga AH -> doe 1x silk cloth voor 512g (of ander natuurlijk) -> go horde -> ga AH -> koop die silk -> ga ally -> ga mailbox -> $$$
Hell NO, die engineers lopen gewoon hun wekelijkse lag spike free Raids te houden op woensdag ochtend. Waar denk je dat anders de downtime voor is.eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:37:
ach je weet dat het op patchdays bijna altijd uitloopt, of dat servers flink traag zijn.. it's just the way it is. Denk ook niet echt dat de engineers blij zijn dat het vaak uitloopt, maar die doen ook al hun stinkende best vanaf 3 uur 's nachts
Sinds wanneer kan je op auctions van je eigen account bieden?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:38:
[...]
Ga naar neutral AH in gadgetztan bijv. zet er wat simpels op voor het geld dat je wilt sharen met je andere.. en met je andere koop je het
dus: Ally -> ga AH -> doe 1x silk cloth voor 512g (of ander natuurlijk) -> go horde -> ga AH -> koop die silk -> ga ally -> ga mailbox -> $$$
Hydros is laatste patch nogal generfed, is idd een stuk makkelijker nu.TomSmit82 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:37:
Na drie avonden in SSC de Lurker neer met crappy loot! En daarna een paar tries op Hydross 2e poging ging nog het best, kregen hem op 40%. In tegenstelling tot wat we steeds hoorden valt ie best mee.
Dat zou ik geen probleem vinden, als ik niet achterlijk veel geld per maand moet neer tikken en dan 1 dag per week niet kan spelen. Update dan tenminste waarom het uitloopt en wanneer we weer kunnen inloggen.eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:37:
ach je weet dat het op patchdays bijna altijd uitloopt, of dat servers flink traag zijn.. it's just the way it is. Denk ook niet echt dat de engineers blij zijn dat het vaak uitloopt, maar die doen ook al hun stinkende best vanaf 3 uur 's nachts
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ehrm....niet!Exitium schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Sinds wanneer kan je op auctions van je eigen account bieden?
Zo'n groot beest in een te kleine postbus, gaat moeilijk he?THE_CR0SS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:
Ik kan niet wachten tot ik vanavond thuis kom van het werk om te checken of er een armored nether drake in m'n mail zit...
aargh de spanning
Clowns to the left of me, Jokers to the right
15%FragNeck schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:35:
en zo ja, wat zijn de kosten voor de AH?
Heb dit aan de lijve ondervonden met maatje aan de horde-side, die wat signets van onze kant wilde hebben. Ik een solid stone op neutral AH voor iets van 500g (om gold te krijgen om die signets voor hem aan te kopen) gezet, krijg ik dat geld binnen.... slik... 15% eraf.
Wat gaat er niet goed dan? verlies je aggro? sterf je?RMB schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:
Hoe kan je goed tanken? het gaat me soms nog steeds niet goed af. Kan iemand alles nogmaals uitleggen inclusief benodigde gear en weaponstats die nodig zijn om te tanken enzo? dat zou heel fijn zijn! Ook eventueele macro's worden op prijs gesteld
wat voor spec heb je nu? wat voor lvl?
als je wilt tanken wil je toch wel 5 punten in anticipation 5 punten in toughness en 3 punten in defiance speccen. Dat is minimaal, als main tank zal je eerder 8/5/48 of 5/5/51 speccen.
wat je aan stats nodig heb is stamina/armor/defense waarbij je defense als eerste boven de 490 wil hebben. je stamina kan je zon beetje gelijk houden met je armor liefst iets hoger.
tjah voor de rest gewoon goed sunder armor gebruiken en revenge en shield block uphouden als je een achterlijke boss tanked. Het ligt er allemaal een beetje aan wat je doel is en wat je tankt.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
15 % is wel te overwegen, er staat meer dan 3k gold op de andere char..Zjanzjak schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:47:
[...]
15%
Heb dit aan de lijve ondervonden met maatje aan de horde-side, die wat signets van onze kant wilde hebben. Ik een solid stone op neutral AH voor iets van 500g (om gold te krijgen om die signets voor hem aan te kopen) gezet, krijg ik dat geld binnen.... slik... 15% eraf.
450g weggooien is toch aanzienlijk. Kun je beter via je realm forums proberen of iemand gold wil traden van alliance <-> hordeFragNeck schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:52:
[...]
15 % is wel te overwegen, er staat meer dan 3k gold op de andere char..
En hoe moet ik dat doen dan?QuarK schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:54:
[...]
450g weggooien is toch aanzienlijk. Kun je beter via je realm forums proberen of iemand gold wil traden van alliance <-> horde
Ik heb +20 shadow dmg helmet, +17 shadow dmg boots, +9 spelldmg + healing ( ofzo ) dagger en +12 healing + spelldmg orb ( van sm beide ).
Op de shadow dmg items zit helemaal niks anders geen int ofzo.
Wanneer ik lvl 39 hit kan ik die sm catherdral head gear ( die van 14int, 14 spirit en een beetje stanima ) gebruiken of niet?
is die int/stanima/spirit beter dan die +20 shadow dmg, zo heb ik ook boots bijvoorbeeld die ik kan vervangen door +6stanima, +8 int,6 spirit boots.
Wat is beter?
Verder is mijn vraag als ik me equip enchant naar bijvoorbeeld beastslaying +2 can ik altijd nog een enchant erop gooien? en als ik +3 int op mijn blade doe, kan ik dan later er +7 overheen gooien of?

Je kan je enchants vervangen, ja dus.Gatygun schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:56:
... op zich geen idee
Wat is beter?
Verder is mijn vraag als ik me equip enchant naar bijvoorbeeld beastslaying +2 can ik altijd nog een enchant erop gooien? en als ik +3 int op mijn blade doe, kan ik dan later er +7 overheen gooien of?
snap er geen zak meer van
als toevoeging.
ja, je kunt er een nieuwe enchant op zetten. Echter hiermee wordt de oude enchant "overschreven" en ben je die kwijt.
nog een vraag speelt hier iemand om mazrigos server? alliance met een guild..
en me af en toe een beetje kan helpen met dingen.
laat hier een berichtje achter dan
dit is wat ik er uit kon halen met zo weinig punten http://www.wowhead.com/?talent=mZEx0ooZc
is dit wat of doe ik kwa pvp iets helemaal verkeerd ?
Sinds wanneer niet meer?Exitium schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Sinds wanneer kan je op auctions van je eigen account bieden?
Ik heb een maand of 2 geleden nog een gray item op de neutral AH gezet met mijn Horde, en die met mijn Ally char gekocht. Je bent alleen inderdaad wel rond de 15% kwijt aan de AH.
Edit: Mijn fout.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 20-06-2007 13:38 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
IR proImdaMned schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:48:
[...]
In ieder geval 1 iemand die hem door heeft. Alleen jammer dat de troll van dunne_hein wat beter word ontvangen dan die van mij : (
Volgens je profiel ben je 31 30 en studeer je nog.. daar vind ik niet zoveel pro aan
over lamzakken gesproken
Verwijderd
Op dezelfde account? Kon vroeger iig niet, mss dat ze het veranderd hebben.OkkE schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:22:
[...]
Sinds wanneer niet meer?
Ik heb een maand of 2 geleden nog een gray item op de neutral AH gezet met mijn Horde, en die met mijn Ally char gekocht. Je bent alleen inderdaad wel rond de 15% kwijt aan de AH.
misschien op neutral AH dan, want ik probeerde het laatst op normale horde AH en daar werkte het iig nog nietVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:34:
[...]
Op dezelfde account? Kon vroeger iig niet, mss dat ze het veranderd hebben.
Kan ook dat ie 2 accounts heeft natuurlijk, wat als het een pvp server is sowieso moet aangezien je dan geen horde/alliance op 1 server kunt maken.
Hmm... nee, nu ik er nog eens over nadenk, zou het best wel is kunnen dat ik een vriend heb gevraagd het te kopen.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:34:
[...]
Op dezelfde account? Kon vroeger iig niet, mss dat ze het veranderd hebben.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik hoorde net van een vriend dat hij dus 3 armored nether drakes in z'n mail had. ik dus zeker ook minstens 2Kapoen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:47:
[...]
Zo'n groot beest in een te kleine postbus, gaat moeilijk he?
Ook hoorde ik dat blizzard een grote fuckup had gemaakt waardoor bijna iedereen boven 1800 rating een mount heeft gehad.
echt speciaal zijn ze nu dus ook meteen niet meer als 20% van alle mensen zo'n mount heeft gekregen
Ik geloof ook niet dat blizzard die dingen gaat verwijderen nu.
Tja, als ze hem niet weghalen toch ook? ik zie het verschil niet zo...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:43:
Tja als ze die weghalen krijgen ze natuurlijk een hoop gezeik.
Zoals Olivier B. Bommel zegt.. verzin een list.
Het heerschap aan horde-side vertrouwde mij zodanig dat ik dus die solid stone voor heel veel verkocht. Dus... misschien door het officiele wow realm forum te scannen kun je er al een een beetje achterkomen wie er te vertrouwen is, maak een trail-account aan on the other side, whisper degene en vraag of hij iets achterlijks voor heel veel gold op neutral AH zet, jij koopt het en hij bewaart je gold zo lang totdat jij ge'transfer'd bent. Maar goed, is wel op basis van vertrouwen.
Gezeik van 19,5% tov gezeik van 0,5% van de massa, wat heb je liever?Nivado schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:45:
[...]
Tja, als ze hem niet weghalen toch ook? ik zie het verschil niet zo...
Bnet pindle#2913
lol, wanneer heb jij je profiel nog aangepast voor het laatst?Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:32:
[...]
Volgens je profiel ben je 31 30 en studeer je nog.. daar vind ik niet zoveel pro aan
over lamzakken gesproken
ontopic:
Schijnt nogal easy te zijn om armored netherdrake te krijgen. Wat is daarvoor nu nodig om die met PVP te krijgen? Over 3 maanden kunnen we BT toch wel zonder key in
*shattered Halls.eu ging open op de dag dat TBC uitkwam... bij ons heeft dus niemand rank enzJooz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:19:
[...]
/lickTHE_CR0SS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:39:
[...]
Ik hoorde net van een vriend dat hij dus 3 armored nether drakes in z'n mail had. ik dus zeker ook minstens 2.
hehe, gz crys
jammer dat ik zelf zo'n pve carebear ben
Verwijderd
Ik zie blizz gewoon niet zo snel iets weghalen wat ze eerder gegeven hebben.Nivado schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:45:
[...]
Tja, als ze hem niet weghalen toch ook? ik zie het verschil niet zo...
Edit: Lief Dagboek
Gisteren trouwens zware pech in kara

We hadden drie mensen mee die nog nooit kara vanbinnen gezien hebben, en dus ook niet zo'n schitterende gear hebben, en ik zou tanken met de warrior van een vriend.
We zouden prince doen. Eerste try kwamen we tot 70% ofzo, gingen er mensen dood door enfeeble + shadow nova. Tweede try kwamen we tot 48% maar had er een pally brute pech en ging hij dood, even later ik dood en dus de hele raid dood. Naja, buiten die ene priest die een DI had gekregen. Wij rezzen up en waren al behoorlijk blij, want het zag er wel heel hard naar uit dat hij neer zou gaan.
Sta ik wat rond te kijken, selecteer ik prince, wtf geen zwaardje? Bleek hij bugged
Toen maar besloten Netherspite te proberen. Voor iedereen in de raid de eerste keer dat we'm zagen, niemand kende ook tactics omdat we ook niet van plan waren em te doen. Dat was dus al een slecht idee
Zijn we begonnen met een ninjapull door yours truely, en aangezien de deur dichtgaat bij het beginnen van de encounter stonden toevallig de healers nog buiten
Ressed up, tweede try iets van 80%, derde try iets van 65% dacht ik. Overgang van de tanks en rotatie van de dps liep gewoon nog niet lekker, denk dat we wat meer oefening voor deze boss nodig hebben.
Toen nog es goeiendag gaan zeggen bij Illhoof, maar net toen we d'r aankwamen disconnecte er een healer, en die kwam niet terug. Geen andere healers online in de guild, dus maar zo geprobeerd. Kwamen we tot zo'n 60% dacht ik, maarja, met 9 mensen en een healer tekort wordt het zowieso moeilijk eens je verder in kara komt natuurlijk. We hebben nog Attumen, Moroes, maiden en opera gedaan met 9 mensen waarvan twee healers, maar eens voorbij deze bosses heb je toch wel 10 mensen nodig. Niet altijd drie healers though.
Ach, ondanks dat we geen loot hebben gehaald toch een hoop lol gehad. Vanavond raid ik wss niet, maar ik ben ervan overtuigd dat we morgen om 20u30 (na wat trashclearing) weer voor Shade of Aran staan. Prince moet zowieso neer deze reset, en illhoof lijkt me ook heel erg mogelijk. Netherspite en Nightbane vereisen mss wel nog wat meer oefening, maar dat komt ook wel.
Had iemand chess gestart?
Je kan nog altijd zo'n netherdrake of nether ray bij elkaar grinden via quests heViggen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:55:
[...]
/lick
hehe, gz crys
jammer dat ik zelf zo'n pve carebear ben![]()
Overigens zie ik nu al veel drakes rondfladderen, maar nog niemand heeft de ray blijkbaar
Is het dan moeilijker om Shatari rep bij elkaar te harken?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat voorkomt het gezeik van 1 van beide kanten toch nietDefector schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:49:
het verschil is wel die 0.5% heeft er recht op en die 19.5% niet

Bnet pindle#2913
Geen id, heb al wel een paar rays gezien. Tot nu toe zelf alleen alle dailies gedaan, nog niet eens de 5-mans (Fel whip etc), en ben net revered, dus moet prima te doen zijn mocht je er actief mee bezig zijnKapoen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Je kan nog altijd zo'n netherdrake of nether ray bij elkaar grinden via quests he
Overigens zie ik nu al weel veel drakes rondfladderen, maar nog niemand heeft de ray blijkbaar
Bnet pindle#2913
pvp armored drake = 310% tov 280% voor de normale netherdrakeKapoen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Je kan nog altijd zo'n netherdrake of nether ray bij elkaar grinden via quests he
Overigens zie ik nu al veel drakes rondfladderen, maar nog niemand heeft de ray blijkbaar
netherray = teh fugly
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Niet dat ik weet, aangezien we net gewiped waren en aan het ressen waren. Of het moet zijn dat een van die nieuwe mensen naar beneden was gelopen en chess was gestart zonder dat iemand het gemerkt heeft, maar ik denk echt niet dat dat het geval is. Prince is gewoon nog steeds zeer gevoelig voor bugs, alhoewel het vroeger nog erger was.ramon1984 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:03:
"Sta ik wat rond te kijken, selecteer ik prince, wtf geen zwaardje? Bleek hij bugged Geen idee hoe het kwam, we deden echt niks wat het zou kunnen veroorzaakt hebben, enige wat ik kan bedenken is de DI","
Had iemand chess gestart?
Toen we bij Netherspite stonden is iemand trouwens nog gaan kijken, was hij nog steeds bugged, en dit was toch al een uur later. Lijkt me weinig met het chess event te maken te hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 14:08 ]
Ik vind dat nou precies andersom, zo'n drake kan me gestolen worden met z'n lelijke platte kop. Die rays thoBokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]
pvp armored drake = 310% tov 280% voor de normale netherdrakeplus hij heeft armor graphics
netherray = teh fugly

Bnet pindle#2913
beetje jammer dat mensen door zeuren hun zin kunnen krijgen dan ga ik ook ff op de wow forums whinen dat ik een full epic lvl 70 char wilporn* schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Dat voorkomt het gezeik van 1 van beide kanten toch niet
Verwijderd
mongoose of battlemaster?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:10:
Welke enchant is tegenwoordig trouwens aan te raden op een tankwapen? Heb maandag King's defender mogen looten op die char van me vriend, maar heb er dus nog geen enchant op. Op zijn Thunderfury staat er +15 agility, en das best wel leuk, maar is mongoose niet beter? Ik twijfel, omdat mongoose een proc is, toch?
(battlemaster geeft threat ook overigens door de heal en proct vrij vaak)
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2007 14:13 ]
Jullie DI heeft hem gebugged.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]
Niet dat ik weet, aangezien we net gewiped waren en aan het ressen waren. Of het moet zijn dat een van die nieuwe mensen naar beneden was gelopen en chess was gestart zonder dat iemand het gemerkt heeft, maar ik denk echt niet dat dat het geval is. Prince is gewoon nog steeds zeer gevoelig voor bugs, alhoewel het vroeger nog erger was.
Toen we bij Netherspite stonden is iemand trouwens nog gaan kijken, was hij nog steeds bugged, en dit was toch al een uur later. Lijkt me weinig met het chess event te maken te hebben
Als je bij prince wiped moet iedereen wipen, wipe recovery asl HS/DI/Vanish/FD/Ankh kan de event buggen risico dus beter niet nemen.
Er zijn voor zover ik weet maar 2 manieren om hem weer normaal te laten functioneren:Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]
1. Soft reset van de instance - iedereen moet de instance uit en er mag 30 minuten lang niemand ook maar een voet in de instance zetten
2. Pull een andere mob naar hem toe. Haal ff een flesh beast op bij 1 van de zijgangetjes van de trap en ga ermee naast de prince staan.
Optie 2 betekent vaak wel weer een extra wipe maar je kan daarna iig weer Prince proberen.
Verwijderd
Zal ik in gedachten houden voor de volgende keer.DiS-K schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:13:
[...]
Er zijn voor zover ik weet maar 2 manieren om hem weer normaal te laten functioneren:
1. Soft reset van de instance - iedereen moet de instance uit en er mag 30 minuten lang niemand ook maar een voet in de instance zetten
2. Pull een andere mob naar hem toe. Haal ff een flesh beast op bij 1 van de zijgangetjes van de trap en ga ermee naast de prince staan.
Optie 2 betekent vaak wel weer een extra wipe maar je kan daarna iig weer Prince proberen.
Battlemaster zegt me niet zoveel tbh, vind agility leuker. Is mongoose in dat geval beter dan +15 agi?Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:12:
[...]
mongoose of battlemaster?
(battlemaster geeft threat ook overigens door de heal en proct vrij vaak)
die rays zijn gaaf, zolang er geen ventje op zit met de butt graphics die ze erbij verzonnen hebbenporn* schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Ik vind dat nou precies andersom, zo'n drake kan me gestolen worden met z'n lelijke platte kop. Die rays tho
heb er al een paar rond zien vliegen, maar ze doen het voor mij niet als flying mount
verhouding is totaal zoek qua formaat en de graphics zijn gewoon dom
tja wij buggen nooit bij prince.. maar whipen ook nooit meer eigenlijk..Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]
Niet dat ik weet, aangezien we net gewiped waren en aan het ressen waren. Of het moet zijn dat een van die nieuwe mensen naar beneden was gelopen en chess was gestart zonder dat iemand het gemerkt heeft, maar ik denk echt niet dat dat het geval is. Prince is gewoon nog steeds zeer gevoelig voor bugs, alhoewel het vroeger nog erger was.
weet wel dat als je chess start.. je een dag moet wachtten op prince te killen..
want je houd dan "game in progress" en kan dus niet casten
Mongoose pakken tbh.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:10:
Welke enchant is tegenwoordig trouwens aan te raden op een tankwapen? Heb maandag King's defender mogen looten op die char van me vriend, maar heb er dus nog geen enchant op. Op zijn Thunderfury staat er +15 agility, en das best wel leuk, maar is mongoose niet beter? Ik twijfel, omdat mongoose een proc is, toch?
120 Agility is een beetje armor en 3%+ dodge erbij als die procced.
En aangezien je vrij veel instant attacks hebt zal die ook vaak proccen.
en wat ben je dan
meneer heeft wel de tijd om genoeg pvp te doen om een rating van 2k+ te halen, maar niet om gold te grinden voor artisan riding

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 20-06-2007 14:27 ]
Zou Blizzard niet ook een 310% netherdrake toevoegen die via lastige / lange quests te krijgen is? Ik meende dat gelezen te hebben in een van de blue posts...Bokkie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]
pvp armored drake = 310% tov 280% voor de normale netherdrakeplus hij heeft armor graphics
netherray = teh fugly
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Je moet toch echt met iets beters komen wil ik happen.Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:32:
[...]
over lamzakken gesproken
nee enige andere 310% mount drop van KT in BT en dat is de Phoenix mountNvidiot schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:
[...]
Zou Blizzard niet ook een 310% netherdrake toevoegen die via lastige / lange quests te krijgen is? Ik meende dat gelezen te hebben in een van de blue posts...
Nee ze hadden gezecht dat er nog 1 mount in het spel is voor PvE spelers die ook 310% is, op dat moment wist niemand nog welke dat is/was. Achteraf is dat dus de Phoenix mount die dropped van Kael'Thas.Nvidiot schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:
[...]
Zou Blizzard niet ook een 310% netherdrake toevoegen die via lastige / lange quests te krijgen is? Ik meende dat gelezen te hebben in een van de blue posts...
Check die is er alNvidiot schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:
[...]
User Error -- Please Replace User
Dit topic is gesloten.