Kan het me amper voorstellen, ik ben druid, en heb nog nooit wat over hunters gezegdMaranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:59:
[...]
Wat/Wie ben jij ingame meen me te herinneren dat we de vorige keer ook al een flinke discussie over hunters hadden.
dat valt best mee de items die ik nu heb heb ik gehaald in een avond pvp per keer ongeveer gaat best snelEbayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:42:
Lol mensen, ik vroeg gewoon of PVPen op 29 goede upgrades kon opleveren. Maar enige wat het blijkbaar oplevert is een flamewar ^^ Maargoed, conclusie is toch dat ik beter door kan levellen. Voordat ik fatsoenlijke rewards heb had ik al 40 kunnen zijn en hoef ik al die pokkeneinden niet meer te lopen ^^
Ik zal wel even posten wat betreft mijn - door sommige duidelijk niet gewaardeerde - naam.
Helaas hebben paladins minder base stamina dan warriors. imho stam gems > alle andere, vooral na 'uncrushable' .MantaMania schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:26:
[...]
12 sta gems is natuurlijk niet alles avoidance is ook erg lekker. En op chest kan ik me nog indenken dat je 6 stats wilt als paladin maar ik ben idd zelf ook voor de 150 hp.
Dodge op cloaks is imo ook betere als 120 armor.
Uncrushable bestaat niet zoals ik al vaker gezegt hebt ook niet zoals een paar post terug beweert word door de percentages op te tellen. Ook al heb je over de 100% met dodge block miss parry totaal het is nog steeds een kans je kan niet zomaar alles op tellen.
Je kan uncrittable worden maar niet uncrushable !!!!!!
Over uncrushable, tegenover 73 bossmob met holy shield op (= 8blocks) en een aviodance van 103%+ = uncrushable right? in zoverre is crit en crush dan van de attack table afgedrukt. in theorie ofc.
Dus jij vind het leuk om bekrompen te zijn.... btw, ik heb geen twinks, sterker nog, ik doe niet aan pvp ondanks dat ik op een pvp server zit. De reden waarom ik me voor kan stellen dat twinks wel leuk is omdat ik niet kleingeestig ben, ie: ik kan wel buiten een hokje denken.Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:52:
[...]
Ja dat zal vast wel leuk zijn maar je kan er niet voor zorgen dat dat gebeurd, tenzij je het in world pvp doet
liever kleingeestig alhoewel je dat nergens op kan baseren dan pathetic omdat je graag newbs afmaakt .., het is exact hetzelfde als als level 70 in westfall alles en iedereen afmaken of omgekeerd Crossroads e.d.
Maar goed als je idd alleen tegen twinks wil spelen en het matchmaking system werkt goed dan hoor je mij hier niet meer over.
Je weet dat je chars in westfall en xroads niet aan kan vallen tenzij ze zelf pvp-enablen he?
Owja, als je gewoon wilt troll/flamen dan doe je goed je best : )
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 21-06-2007 14:04 ]
ik vind het toch wel anders.. je houdt het misschien buiten bereik van de nieuwe lvl 19's, maar als ik em voor 5G op AH zet, koopt een lvl 30+ em en zet het voor de twinkprijs op AH.. enige wat je bereikt is een afgeslankt spaarvarkentjeeendje schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:32:
er wel tegen zijn, maar ondertussen net zo hard meedoen met de gekte door twinkstuff voor veel te verkopen.
nee niet hypocriet ofzo
toen ik samen met een shaman maat van me mijn rogue levelden pakten we op lvl x9 steeds de bg's mee met de marks voor expEbayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Ja dat bg's meepakken moet ik me sowieso even aanleren. Maargoed, met rogue heb ik er ook lol in dus zal er wel vaker te zien zijn.
Wat betreft het *1 tegen *9 level issue in een battleground, dit is inderdaad vervelend en 9 van de 10 keer zal je een end range level niet verslaan, maar des te leuker als je hem wel pakt.
dus de laatste paar k exp per end bracket grinden we op marks in bg's ging erg nice, maar volgens mij krijg je tegenwoordig geen exp meer als je marks inleverd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
1. Als je tegenstanders' team twinks heeft, heeft jouw team dat ook.Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:52:
[...]
Ja dat zal vast wel leuk zijn maar je kan er niet voor zorgen dat dat gebeurd, tenzij je het in world pvp doet
liever kleingeestig alhoewel je dat nergens op kan baseren dan pathetic omdat je graag newbs afmaakt .., het is exact hetzelfde als als level 70 in westfall alles en iedereen afmaken of omgekeerd Crossroads e.d.
Maar goed als je idd alleen tegen twinks wil spelen en het matchmaking system werkt goed dan hoor je mij hier niet meer over.
2. Met twink gear sterf je net zo goed als er 2 man op je inhakken en geloof me, een paar fel gloeiende enchants op je wapens trekt tegenstanders aan als een magneet.
3. In world PvP is het ten eerste onzinnig om 500G uit te geven aan een wapen dat na 5 lvls al onbruikbaar is en ten tweede wil je niet op lvl19 blijven hangen om te PvP'en.
4. Een lvl70 die lvl11's gaat bashen in westfall is niet te vergelijken met een twink.
5. Niemand is verplicht om te PvP'en in een BG (enige plek waar een twink lang zin heeft).
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hmm geen idee meer en geen zin om te gaan zoeken ..... of ging dat toevallig over FD bij prince?FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:58:
[...]
Kan het me amper voorstellen, ik ben druid, en heb nog nooit wat over hunters gezegd. Maar ik vind het wel interessant om te weten of volgende deze redenatie het beter is om AP te nemen nadat je 30% crit behaald hebt? Want ik ben vaak gems voor een kameraad hunter aan het maken, en die wil altijd alleen AP hebben, terwijl hij maar 20% crit heeft.
lol anyway,
als je RAP meer is dan 1900 selfbuffed kan je beter snel aan je crit gaan werken tot de 30% crit is het crit > RAP voor dmg, na 30% scaled crit niet goed meer en heb je weer meer aan RAP, wat ik persoonlijk gedaan heb ik 25% crit en nu weer gaan voor AP met LotP zit ik op 30 eerst mijn AP weer omhoog en dan weer verder met crit. Stapje voor stapje.
ok erg beknopt en simplified, voor uitgebreide uitleg, berekeningen en dergelijke kijk hier onder classmechanics and theorycrafting op de Elitist Jerks forums, let vooral op Lactose/Cheeky die zijn theoretisch echt het best.
het kan mij zijn, maar er zijn tanks die hun gear met +12 stamina gems stoppen. maar door te weinig attack power of andere dingen dat ze veel te weinig treat produceren, waardoor bijv ik als eeiwig moet wachten tot die 5 a 6 k treat heeft. of verschilt dat hoe die het zelf spelt, want met sommige tanks moet je lang wachten of je asap aggro af omdat de aggro niet snel genoeg omhoog gaat.
kun je die marks inleveren voor xp dan ? Ik dacht je er alleen de pvp rewards voor kan kopenBokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:01:
[...]
toen ik samen met een shaman maat van me mijn rogue levelden pakten we op lvl x9 steeds de bg's mee met de marks voor exp
dus de laatste paar k exp per end bracket grinden we op marks in bg's ging erg nice, maar volgens mij krijg je tegenwoordig geen exp meer als je marks inleverd
respeccen naar protection.. je hoeft geen hoge dmg te doen om veel threat te producerenremcio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:
het kan mij zijn, maar er zijn tanks die hun gear met +12 stamina gems stoppen. maar door te weinig attack power of andere dingen dat ze veel te weinig treat produceren, waardoor bijv ik als eeiwig moet wachten tot die 5 a 6 k treat heeft. of verschilt dat hoe die het zelf spelt, want met sommige tanks moet je lang wachten of je asap aggro af omdat de aggro niet snel genoeg omhoog gaat.
Vroeger kon dat, nu niet meer.Defector schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:07:
[...]
kun je die marks inleveren voor xp dan ? Ik dacht je er alleen de pvp rewards voor kan kopen
Lekker beschuldigt worden van niet alles lezen als je het zelf ook niet doet.....SnoeiKoei schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:01:
[...]
5. Niemand is verplicht om te PvP'en in een BG (enige plek waar een twink lang zin heeft).
Een newb WoW player wil ook wel eens pvp'en en met het volledige 11-19 bracket overheerst door twinks is hier geen lol aan ...
Nogmaals als het matchmaking goed werkt en je krijgt niet meer het twinks tegen normale spelers meer dan houd mijn commentaar ook op, ik heb niks tegen twinken ik heb iets tegen de manier waarop 90% gebruikt word.
Ach als ik op 60 mijn marks maar bij elkaar heb voor een PVP mountje. Honor grinden gaat dan ook wel automatisch een beetje. Deze char is toch puur voor de fun, raids ga ik niet aan beginnen.Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:01:
[...]
toen ik samen met een shaman maat van me mijn rogue levelden pakten we op lvl x9 steeds de bg's mee met de marks voor exp
Toevallig vandaag LOTR Online binnengehad ^^ hebben ze daar ook twinks?
Default blanke hetero
Threat scaled amper met attack power. Je heroic strike, white hits en devastate scalen wel met attack power, maar als je het ilvl voor ilvl gaat vergelijken is de hoeveelheid extra threat die je genereert verwaarloosbaar tov van andere stats die je zou kunnen krijgen. Verder scaled je shield slam veel beter met block value, en uiteindelijk is de beste manier om je threat te verbeteren nog steeds om voor +hit te gaan totdat je aan die cap zit.remcio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:
Als je als tank voor ap gaat gearen ben je dom bezig imo. Juist die 12 stamina gems ipv avoidance gems maken het mogelijk om consistente threat op te bouwen. Doordat je minder vaak dingen dodged krijg je over de lange termijn gezien minder vaak dat je voor lange periodes geen rage krijgt, dus kan je altijd (zeker op bosses) je ragebar volledig legen en is ie in no time weer gevuld. Heb je zelf een warrior?
[ Voor 20% gewijzigd door Hmzaniac op 21-06-2007 14:17 ]
Ik heb een WOS-post!
Quote mij eens waar ik jou beschuldig van niet goed lezen.Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Lekker beschuldigt worden van niet alles lezen als je het zelf ook niet doet.....
Een newb WoW player legt het in een BG altijd af als ie met lvl11 meteen probeert deel te nemen, ook als er geen twinks rondlopen. Cry more.Een newb WoW player wil ook wel eens pvp'en en met het volledige 11-19 bracket overheerst door twinks is hier geen lol aan ...
Edit: als voldoende 11-19 bracket newb WoW players deelnemen aan de BGs wordt dat bracket ook niet overheersd door twinks.
Tuurlijk is een goede match making wenselijk. Het is ook wenselijk als tegenstanders hun class goed weten te spelen, is ook meer uitdaging.Nogmaals als het matchmaking goed werkt en je krijgt niet meer het twinks tegen normale spelers meer dan houd mijn commentaar ook op, ik heb niks tegen twinken ik heb iets tegen de manier waarop 90% gebruikt word.
[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-06-2007 14:21 ]
Er was toch iets, dat ze van plan waren om gear vs. gear te gaan doen in BGs? Dus dat twinks tegen twinks kwamen, zodat de mensen zonder twink-gear ook normaal kunnen spelen? Of was dat alleen voor Arena's? Of was het misschien alleen een idee wat iemand had..
Ik weet het niet meer, maar het lijkt me opzich wel een goed plan. Al zal het implementeren vast wel lastiger worden, zoals eerder in deze topic al voorbij is gekomen.
Sowieso denk ik dat het 't spelplezier van nieuwe spelers wel minder maakt, wanneer je als nieuwe gelijk tegenover twinks komt. En dan maakt het echt niet uit of er in jou team ook twinks zitten. Als jij elke keer dood gemaakt wordt door iemand van (ongeveer) gelijk level, dan is dat vervelend. Zeker beginners weten nog niet wat twinks zijn, dan kan het heel frustrerend zijn als je niet weet waarom de ander zo sterk is.
Ik weet het niet meer, maar het lijkt me opzich wel een goed plan. Al zal het implementeren vast wel lastiger worden, zoals eerder in deze topic al voorbij is gekomen.
Sowieso denk ik dat het 't spelplezier van nieuwe spelers wel minder maakt, wanneer je als nieuwe gelijk tegenover twinks komt. En dan maakt het echt niet uit of er in jou team ook twinks zitten. Als jij elke keer dood gemaakt wordt door iemand van (ongeveer) gelijk level, dan is dat vervelend. Zeker beginners weten nog niet wat twinks zijn, dan kan het heel frustrerend zijn als je niet weet waarom de ander zo sterk is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nee had typo erin, heb zelf mage. maar af en toe zie ik en warroir gewon heel veel moeite doen om 6 k aggro te krijgen, en dat is dan irritant tegenover healer en dps. wat doet de tank dan verkeerd ook al is die prot. of dan heeft ie 6 k treat en hij het loopt niet snel genoeg tov mij bijv frostbolt damageHmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:14:
[...]
Threat scaled amper met attack power. Je heroic strike, white hits en devastate scalen wel met attack power, maar als je het ilvl voor ilvl gaat vergelijken is de hoeveelheid extra threat die je genereert verwaarloosbaar tov van andere stats die je zou kunnen krijgen. Verder scaled je shield slam veel beter met block value, en uiteindelijk is de beste manier om je threat te verbeteren nog steeds om voor +hit te gaan totdat je aan die cap zit.
Als je als tank voor ap gaat gearen ben je dom bezig imo. Juist die 12 stamina gems ipv avoidance gems maken het mogelijk om consistente threat op te bouwen. Doordat je minder vaak dingen dodged krijg je over de lange termijn gezien minder vaak dat je voor lange periodes geen rage krijgt, dus kan je altijd (zeker op bosses) je ragebar volledig legen en is ie in no time weer gevuld. Heb je zelf een warrior?
Bekrompen/Kleingeestig wie is er hier nou aan het flamen?ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:01:
[...]
Dus jij vind het leuk om bekrompen te zijn.... btw, ik heb geen twinks, sterker nog, ik doe niet aan pvp ondanks dat ik op een pvp server zit. De reden waarom ik me voor kan stellen dat twinks wel leuk is omdat ik niet kleingeestig ben, ie: ik kan wel buiten een hokje denken.
Je weet dat je chars in westfall en xroads niet aan kan vallen tenzij ze zelf pvp-enablen he?
Owja, als je gewoon wilt troll/flamen dan doe je goed je best : )
DIAF, Cry me a river whatever, in wesfall/xroads op een PvE server maken ze allen NPC's af en campen de NPC's ipv de noobs op een PvP server pakken ze de npc's en de newbs, allebei net zo zielig, als je pvp'd doe het tegen mensen die aan je gewaagd zijn of het op level 19 of op level 70 is.
Ik kan best buiten een hokje denken en kan best snappen dat twinks leuk zijn maar zoals ik net zei ik heb een hekel aan de manier waarop 90% gebruikt word ... om newbs te pesten en je eigen supremacy te tonen
ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:
[...]
Kleingeestig mannetje. Lees eens niet overal overheen. De leukste fights zijn juist tussen 2 groepen twinks. Hoezo kan niemand je wat maken...
Mijn excuus het was imdamnedSnoeiKoei schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:15:
[...]
Quote mij eens waar ik jou beschuldig van niet goed lezen.
1 Agi > 2 AP voor hunters natuurlijk is 2 Agi > 2AP maar door de scaling van buffs is het eerste ook waar, ben er opd e harde manier achter gekomen door eerst alles met +16AP gems gehad te hebben en ze nu bijna allemaal vervangen te hebben door +8Agi en er meer dmg aan over te houden oover de duur van een hele raid.FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:49:
[...]
Ja, maar qua item cost is 1 agi = 2 ap. Kijk maar naar de gems, je kunt een +8 agi gem kijgen of een +16 ap gem. Natuurlijk is 2 agi > 2 ap, maar dat komt omdat je er qua item points twee keer zoveel voor betaald.
[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 21-06-2007 14:25 ]
Dat zegt meer over jou dan over die warrior. Wachten op 6k threat voordat je je dps gaat doen? Wil je em eerst 381.916 keer laten sunderen ofzo?remcio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:

When Sundercount > 2 = NOOOEEEEEK!
In deze guild echt nog noooooit problemen mee gehad. Kwestie van KTM in de gaten houden, maar 6k is voor onze tanks 7 seconden... Heh... Zal eens kijken of ik screenshotjes kan maken met TPS van onze tanks, gemiddeld zitten ze op 1k TPS, dan ga je echt geen 6 sec wachten..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
6k threat is idd overdreven. Als je een hunter hebt die een goede misdirect op de tank kan gooien icm met een heroic strike + shield slam zit je in de eerste seconde al op die 6k threat. Vervolgens gewoon rustig beginnen met wat damage doen, en als de tank minimaal 1 goede crit van jouw grootste spell op je voorloopt gewoon los gaan. Je kan niet op alle bosses even rustig de tank comfortabel aggro laten bouwen, die moet er hard tegenaan gaan zodat de dps zo snel mogelijk kan beginnen.
1k TPS haal ik op dit moment nog niet altijd, maar op maulgar/gruul als de rage een beetje begint te lopen haal ik toch wel de de 800-900 tps consistent.
Misschien is je tank wel overgeared voor de instance. Het gebeurt mij ook wel eens een keer dat ik een non-heroic doe voor mensen en dat door teveel dodge/parry/block value gewoon niet de rage krijgt. Nou is dat in non-heroic echt een kwestie van care, die mob taunt je gewoon lekker terug en als je dps een paar klappen krijgt gaat daar niemand dood aan...
1k TPS haal ik op dit moment nog niet altijd, maar op maulgar/gruul als de rage een beetje begint te lopen haal ik toch wel de de 800-900 tps consistent.
In wat voor omgeving is dat? 25 man raids? karazhan? heroics? non-heroics?remcio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:21:
[...]
nee had typo erin, heb zelf mage. maar af en toe zie ik en warroir gewon heel veel moeite doen om 6 k aggro te krijgen, en dat is dan irritant tegenover healer en dps. wat doet de tank dan verkeerd ook al is die prot. of dan heeft ie 6 k treat en hij het loopt niet snel genoeg tov mij bijv frostbolt damage
Misschien is je tank wel overgeared voor de instance. Het gebeurt mij ook wel eens een keer dat ik een non-heroic doe voor mensen en dat door teveel dodge/parry/block value gewoon niet de rage krijgt. Nou is dat in non-heroic echt een kwestie van care, die mob taunt je gewoon lekker terug en als je dps een paar klappen krijgt gaat daar niemand dood aan...
[ Voor 70% gewijzigd door Hmzaniac op 21-06-2007 14:34 ]
Ik heb een WOS-post!
Beignt zeker erg netjes te worden, ik heb het nog niet uigerekend, maar met buff ben jij volgens mij gewoon al Uncrushable? Of heeeel erg close zekerAtlas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:30:
Klikkerdeklik
Met weer wat upgrades (ja er mist nog een +18 stamina enchant op het schild, die komt er asap aan)
Begint al ergens op te lijken he?
Euhm, ik ben uncrushable ZONDER redoubt hoor? Gewoon met holy shield up en poef uncrushable!Vincentio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Het enige wat je uncrushable maakt is block.
Defense verandert crushing blows percentage niet. Daarom kan je na 490 defense beter in andere skills investeren, zoals dodge/hp/block.
Probleem echter als paladin is dat je niet zelf in de hand hebt of je genoeg blockt, omdat redoubt nou eenmaal een kans is. Waar een sterk slaande mob vaak niet zoveel slaat dat het niet mogelijk is om altijd shield block op te houden als warrior.
En druids hebben nu eenmaal hun 30k armor tegen crushings.
In theorie is er op een 73 mob met 103% avoidance geen enkele kans meer om gecrushed te worden. Je mag gewoon alle avoidance bij elkaar optellen.Tranzity schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Helaas hebben paladins minder base stamina dan warriors. imho stam gems > alle andere, vooral na 'uncrushable' .
Over uncrushable, tegenover 73 bossmob met holy shield op (= 8blocks) en een aviodance van 103%+ = uncrushable right? in zoverre is crit en crush dan van de attack table afgedrukt. in theorie ofc.
[ Voor 19% gewijzigd door Wiebbe op 21-06-2007 14:36 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
klein·gees·tig (bn.)Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:23:
[...]
Bekrompen/Kleingeestig wie is er hier nou aan het flamen?
1 bekrompen, niet ruim denkend
Als jij dit soort opmerkingen plaatst vind ik dat behoorlijk bekrompen.twinken is en blijft gewoon zielig, leuk he zo'n gevoel van macht omdat niemand je iets kan maken.
Als je npc's killed in xroads dan komen vanzelf lvl 70's op het rumoer af, en wat krijg je dan, juist, een fantastisch stukje world pvp.DIAF, Cry me a river whatever, in wesfall/xroads op een PvE server maken ze allen NPC's af en campen de NPC's ipv de noobs op een PvP server pakken ze de npc's en de newbs, allebei net zo zielig, als je pvp'd doe het tegen mensen die aan je gewaagd zijn of het op level 19 of op level 70 is.
laat dat eens blijken dan.Ik kan best buiten een hokje denken en kan best snappen dat twinks leuk
in zowel non heroic als heroic, in raids heb ik het soms zit ik vaak op 90 95 % van de treat. maar ik denk dat het ook verschillend is per tank hoe die aggro opbouwd. maar mijn build zelf creer ik ook aardig wat treat wanneer ik begin te nuken, 40 / 0 / 21. maar zie die tank vaak 600 to 900 treat per keer krijgen terwijl ik met mijn frostbolt na 3 a 4 x ook op dat kan zitten.Hmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:30:toon volledige bericht
6k threat is idd overdreven. Als je een hunter hebt die een goede misdirect op de tank kan gooien icm met een heroic strike + shield slam zit je in de eerste seconde al op die 6k threat. Vervolgens gewoon rustig beginnen met wat damage doen, en als de tank minimaal 1 goede crit van jouw grootste spell op je voorloopt gewoon los gaan. Je kan niet op alle bosses even rustig de tank comfortabel aggro laten bouwen, die moet er hard tegenaan gaan zodat de dps zo snel mogelijk kan beginnen.
[...]
heroic's en non heroic's, in raids valt het wel mee. maar het verschilt dus per tank hoe die speelt, en het is ook mijn build 40 / 0 /21 daarmee heb ik zelf ook snel veel treat
In wat voor omgeving is dat? 25 man raids? karazhan? heroics? non-heroics?
[ Voor 11% gewijzigd door remcio op 21-06-2007 14:51 ]
Je leest nog steeds niet ofwel ...... quote precies de stukjes waar je op kan flamen zonder de rest, jammer dat er hier geen ignore functie is.
Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:23:
[...] maar zoals ik net zei ik heb een hekel aan de manier waarop 90% gebruikt word ... om newbs te pesten en je eigen supremacy te tonen
Lekker generaliserend ben jij. Misschien is dat het argument van iedereen die het niet met je eens is. De twinks die ik ken doen het compleet niet om die reden.Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:45:
Je leest nog steeds niet ofwel ...... quote precies de stukjes waar je op kan flamen zonder de rest, jammer dat er hier geen ignore functie is.
[...]
Ik reageerde op de simpele uitspraak: twinken = lameMaranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:45:
[...]
voor de rest zat er geen enkele nuance in jouw uitspraken. Pas later (deze pagina) zeg jij iets over matchmaking system en 90% van de twinks die het misbruiken.
Ik ken deze "abusings pathetic" twinks niet. Vandaar dat ik je zo vel aanval.
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 21-06-2007 14:54 ]
Anoniem: 222170
zie hier toch liever discussies over warlock builds of mage geneuzel dan dat geflame over twinks
om ff op het topics van twinks te blijven..
kan iemand mij uitleggen WAT nu precies de fun is van een twink hebben?
ik snap niet WAT nu leuker is op level 19 dan op level 70.
* op level 70 heb je meer spells/skills/talents
* op level 70 heb je mounts
welke voordelen heeft level 19 dan?
ikzelf doe zowiezo weinig bg's voor de fun. ik grind ze met premades voor honor zodat ik zo snel mogelijk alle season2 epic honor items kan kopen. imo is arena > bg x 100
ikzelf doe zowiezo weinig bg's voor de fun. ik grind ze met premades voor honor zodat ik zo snel mogelijk alle season2 epic honor items kan kopen. imo is arena > bg x 100
Ik ben eerder benieuwd hoe ie aan zijn 90% statement komt.
Heb het al eerder hier neergezet vandaag.THE_CR0SS schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:55:
om ff op het topics van twinks te blijven..
De lol van twinken? (terwijl ik zelf niet eens twink):
Minimum effort om maximaal fun te hebben. Je gaat niet zomaar een nieuwe char/class naar lvl 70 spelen enkel om mee te pvpen. Daar is het twinken ideaal voor. Met een paar uur zit je op het lvl en kun je beginnen. Als je eenmaal bezig bent ga je hem natuurlijk wel zo goed mogelijk maken.
Dat je daarbij niet alle skills hebt. Boeie. PVP is niet fun omdat je nog niet alle skills hebt, het is fun omdat je met de skills die je hebt het moet redden tegen anderen die het ook proberen te redden met de skills die ze hebben.
Anoniem: 92666
Ben ik niet met je eens.Anoniem: 200262 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:47:
[...]
Nee dat klopt niet
op level 70 kan iedereen aan goede gear komen
op level x9 niet![]()
alleen als je een main hebt of je koopt gold
En die mensen die zieke gear hebben , hebben dat niet in een paar avonden gedaan
daar hebben ze hard voor gewerkt
Op lager lvl kan je zelf ook aan goede items komen door veel te gaan WC, DM etc.
En niet iedereen kan op lvl 70 aan goede gear komen, niet iedereen zit in een goede guild en niet iedereen heeft een goed arena team.
Twinks dragen bijv ook pvp zwaarden van bijv WSG en amu van WSG en dat is ook niet even 123 bij elkaar gesprokkeld.
<sarcasme aan>Anoniem: 92666 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:02:
[...]
Twinks dragen bijv ook pvp zwaarden van bijv WSG en amu van WSG en dat is ook niet even 123 bij elkaar gesprokkeld.
Ja hallo! Dat is toch vreselijk oneerlijk, om PvP rewards te gebruiken tegen tegenstanders die nog niet genoeg gePvP'd hebben voor ook zo'n 1337 zwaard!
<sarcasme uit>
Anoniem: 92666
Ik zie het probleem echt niet zo, als je gek van twinks word gewoon lekker doorlvlen tot 70 en niet pvpen tussendoor.
Anoniem: 11710
Ja ik word ook een beetje moe van dat eindeloze gezeur van al die gays over pvp'en en twinks. Het probleem is dat iedereen er van uit gaat dat hij omdat hij een super pro player is dus automatisch recht heeft om te winnen. Maar ja in een BG wint er 1 en verliest er 1, zo werkt het nou eenmaal. Dus krijg je altijd hetzelfde gezeur, de andere kant heeft twinks, de andere kant gebruikt pve epics, enzovoort.
Om het dan even over locks te hebben...Anoniem: 222170 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:54:
zie hier toch liever discussies over warlock builds of mage geneuzel dan dat geflame over twinks
Hoe wordt een lock tegenwoordig verondersteld zijn epic mount questchain te voltooien?
Er is niemand die nog Scholo of DM doet....
2 lvl 70 guildies?Evil_Kroki schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:
[...]
Om het dan even over locks te hebben...![]()
Hoe wordt een lock tegenwoordig verondersteld zijn epic mount questchain te voltooien?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Jij hebt geen vrienden? 
Ik bedoel, ik was guildless met mijn mage en warlock toen ik die epic mount quest deed, en toch met 3 lvl70's even die instace gedaan..
Het is maar 30 min werk, als je dat nog niet eens geregeld kan krijgen...

Ik bedoel, ik was guildless met mijn mage en warlock toen ik die epic mount quest deed, en toch met 3 lvl70's even die instace gedaan..
Het is maar 30 min werk, als je dat nog niet eens geregeld kan krijgen...
1 guildie is in veel gevallen al voldoende.
guildies..Evil_Kroki schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:
[...]
zie de posts hierboven dusEvil_Kroki schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:
en ik heb ook sinds ik lvl 70 ben al een stuk of 4 mensen geholpen in DiM met de mount quest
heb de mats en vind het wel grappig om mensen te helpen hun mount te krijgen
en met 2 / 3 level 70's is het echt een eitje
Scholo zal precies hetzelfde zijn, zeker aangezien je alleen maar naar het alchemy lab bij Frostwhisper toe moet... verder hoef je 'm niet te doen natuurlijk....
Laatst nog een all Warlock party gehad in Scholomance en Dire MaulEvil_Kroki schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:
[...]
3x lvl 70 and 1x lvl 60 en een lvl 63. Het is dat die fases met die dreadsteed Quest aan het einde zo lang duren anders waren we dr in een halve minuut klaar mee geweest
Anoniem: 33272
zou ik ook doen, kopen is ...goedkoper dan questen. (tijd die erin gaat enzo+ items kopen etc)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 21-06-2007 15:34 ]
Ik heb de Deflector en Protector uit ZF, dus ik heb Sul'Thraze the Lasher 
Maar eigenlijk gebruik ik Executioneers cleaver (2h axe) in combinatie met Slam en talent poleaxe...
Zou ik het zwaard gebruiken? ik denk dat de Executioneers Cleaver beter is voor slam en talent
(dan heb ik heel veel dmg met slam
)
Maar eigenlijk gebruik ik Executioneers cleaver (2h axe) in combinatie met Slam en talent poleaxe...
Zou ik het zwaard gebruiken? ik denk dat de Executioneers Cleaver beter is voor slam en talent
[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 21-06-2007 15:36 ]
kijk, en dat maakt het nu zo mooi.... doordat mensen dit soort reacties geven en de quest niet meer doen, word het een status symbool voor de 'echte' die-hard warlocks onder ons....
en besides, als je het niet doet, je weet niet wat je mist.... nog steeds is het mount event een van de meeste coole quests die er de world te vinden is... inclusief Outland
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 222170 op 21-06-2007 15:37 ]
Anoniem: 219317
Nu nog even de Shadowfang naast de assasins blade en het moet goedkomen , wel lastig om aan te komen die shadowfang

Anoniem: 124077
Sul'Thaze mag dan wel epic zijn, het blijft een sucky wapen. Zelfde als al die gasten met een Blade of Misfortune, de naam zegt genoeg.RMB schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:34:
Ik heb de Deflector en Protector uit ZF, dus ik heb Sul'Thraze the Lasher
Zou ik het zwaard gebruiken? ik denk dat de Executioneers Cleaver beter is voor slam en talent(dan heb ik heel veel dmg met slam
)
Mja op een realm als Auchindoun zijn er bitter weinig helpful guilds, heb ik al willen merken.
Heb met verschillende chars al verschillende guilds afgegaan maar zelfs een domme random instance run zit er meestal niet in.
Mijn lock is atm nog maar lvl 44, maar een irl vriend is nu de questchain gestart en vindt dus geen hulp
achja we zien wel binnen 16lvltjes
Heb met verschillende chars al verschillende guilds afgegaan maar zelfs een domme random instance run zit er meestal niet in.
Mijn lock is atm nog maar lvl 44, maar een irl vriend is nu de questchain gestart en vindt dus geen hulp

Anoniem: 124077
Het is dat ik met mijn paly hulp kreeg van 2 lvl 70 warrior's om de quest voor m'n mount te doen, anders had ik me echt wel een mount gekocht ipv de quest. Achteraf gezien ben je net zo duur klaar que gold wat je erin steekt, plus de moeite. Weet niet of dat bij warlocks ook zo is.Evil_Kroki schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:40:
Mja op een realm als Auchindoun zijn er bitter weinig helpful guilds, heb ik al willen merken.
Mijn lock is atm nog maar lvl 44, maar een irl vriend is nu de questchain gestart en vindt dus geen hulp![]()
Het is een classmount en is een status als lock.Anoniem: 33272 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:34:
[...]
zou ik ook doen, kopen is ...goedkoper dan questen. (tijd die erin gaat enzo+ items kopen etc)
heeft iemand trouwens uitgerekend hoeveel materials ik nodig heb om mijn jewelcrafting van 0 naar 300 te krijgen..?
en een guide als het even kan?
Hom3r schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:59:
Het is een classmount en is een status als lock.
ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt
Google is your friendBootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:00:
heeft iemand trouwens uitgerekend hoeveel materials ik nodig heb om mijn jewelcrafting van 0 naar 300 te krijgen..?
http://forums.wow-europe....ml?topicId=13121383&sid=1
Anoniem: 219317
Ik ben jewelcrafter en het kost verdomd veel geld om te levellen , doe je mining ernaast is het nog een beetje te doen. Ben nu skill 375 en je kan als je slim bent wel wat geld terug mee verdienen.
helemaal mee eens, en daarnaast is de lock mount echt een stuk exclusieverAnoniem: 222170 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:36:
[...]
kijk, en dat maakt het nu zo mooi.... doordat mensen dit soort reacties geven en de quest niet meer doen, word het een status symbool voor de 'echte' die-hard warlocks onder ons....
en besides, als je het niet doet, je weet niet wat je mist.... nog steeds is het mount event een van de meeste coole quests die er de world te vinden is... inclusief Outland![]()

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik vermaak me dagelijks in Westfall door als een gek rond te rennen en alle noobs te AOE-en, ook camp ik regelmatig bij de Scarlet Armory-ingang om alle lvl 30-40-jes te 1shotten. En ik kom helemaal kl**r als ik een lvl 9 langs zie rennen in het gebied boven ST, gelijk kapot wanden die noobs!Maranno schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:52:
[...]
liever kleingeestig alhoewel je dat nergens op kan baseren dan pathetic omdat je graag newbs afmaakt hun plezier in het spel vergalt en vervolgens zegt "dan moet je maar geen 10-19 pvp gaan doen".., het is exact hetzelfde als als level 70 in westfall alles en iedereen afmaken of omgekeerd Crossroads e.d.
Mijn geld, mijn keuze, mijn lol.
[/sarcasm off]
Anoniem: 41820
@ threat verhaal
maandagavond
karazhan
trash voor netherspite/chess
pull
mob dodge
mob parry
mob dodge
mob disarm me -> shield slam -> 6 sec cooldown
--> Dode mage
maandagavond
karazhan
pull
mob dodge
mob parry
mob dodge
--> Dode mage
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 21-06-2007 16:15 ]
Anoniem: 158967
En hetzelfde geld als warrior neem ik aan? Of moet die weer APFireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:01:
[...]
Druid = stats,. hunter en rogue = ap.
1 str = 2 ap, of 2.4 ap met HotW, of 2.472 ap met HotW and SotF
Item cost: 1 str kost net zoveel als 2 ap, dus beter 1 str nemen als druid.
En wat is HotW ook alweer?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-06-2007 16:18 ]
Alles wat je maakt dissen, die mats op AH gooien. Dan kost jewelcraften iets van 50 a 100gAnoniem: 219317 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:04:
Ik ben jewelcrafter en het kost verdomd veel geld om te levellen , doe je mining ernaast is het nog een beetje te doen. Ben nu skill 375 en je kan als je slim bent wel wat geld terug mee verdienen.
If disarm then, pop bloodrage -> shieldslam -> shieldbash -> thunderclap -> demoshout -> shieldslam en dan is je disarm afgelopen en kun je weer gewoon normaal tankenAnoniem: 41820 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:13:
@ threat verhaal
maandagavond
karazhan
pull
mob dodge
mob parry
mob dodge
--> Dode mage![]()
Heart of the Wild - buff van een Druid.Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:17:
[...]
En hetzelfde geld als warrior neem ik aan? Of moet die weer APWoW is wel moeilijk
-- edit --
Heart of the Wild (Talent)
* Tier 6 talent in the Feral Combat tree
* This talent increases your Intellect in all forms by 4/8/12/16/20%, increasing 4 percent per talent point.
* In addition, while in Bear Form/Dire Bear Form your Stamina is increased by 4/8/12/16/20%, and in Cat Form your Strength is increased by 4/8/12/16/20%.
[ Voor 39% gewijzigd door OkkE op 21-06-2007 16:38 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 41820
Deed ik, of toch ongeveer, maar als je mage bij de pull al een pyroblast staat te casten in dit geval, en die crit dan ook nog es, tja, dan issie dood natuurlijkRaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:
[...]
If disarm then, pop bloodrage -> shieldslam -> shieldbash -> thunderclap -> demoshout -> shieldslam en dan is je disarm afgelopen en kun je weer gewoon normaal tanken
Is er iemand bekent met EEPanels? Deze addon zorgt er voor dat je simpel weg een paneel kan toevoegen (zoals een zwart block die je kunt tweaken met kleurtjes, gradients etc)
Nu heb ik voor mijn druid deze geinstalleerd en 2 panels (1 voor chat en de andere for combat logs), de linker (chat) heeft een fade out gradient van links naar rechts. Nu wil ik Rechts naar Links voor Combat log (rechterkant) echter kan ik de optie om dat te doen, nergens vinden.
Ik had de addon gewoon gevonden ergens op het EU forums, maar als ik nu zoek kan ik het helaas niet vinden.
Alle hulp is welkom.
Nu heb ik voor mijn druid deze geinstalleerd en 2 panels (1 voor chat en de andere for combat logs), de linker (chat) heeft een fade out gradient van links naar rechts. Nu wil ik Rechts naar Links voor Combat log (rechterkant) echter kan ik de optie om dat te doen, nergens vinden.
Ik had de addon gewoon gevonden ergens op het EU forums, maar als ik nu zoek kan ik het helaas niet vinden.
Alle hulp is welkom.
Zoals ik al eerder gepost heb: Een prot warrior heeft een tallent (zeer diep in de tree) voor 10% meer str, zodat 1 str 2.2 AP is. Bovendien leverd het extra Shieldblock value op. Str is beter dan APAnoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:17:
[...]
En hetzelfde geld als warrior neem ik aan? Of moet die weer APWoW is wel moeilijk
Voor Arms/Fury warroirs geldt dat 1 Str = 2 AP. Str is even goed als AP
Dit alles omdat 1 Str evenveel stat punten kost als 2 AP.
Ik ken de buff HotW niet, maar wel GotW en MotW. Zal wel aan mij liggen..OkkE schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:
[...]
Heart of the Wild - buff van een Druid.
-- edit --
[...]
Geloof niet dat daar een optie voor in zit, alleen voor horizontale of verticale gradient.Killion schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:30:
Is er iemand bekent met EEPanels? Deze addon zorgt er voor dat je simpel weg een paneel kan toevoegen (zoals een zwart block die je kunt tweaken met kleurtjes, gradients etc)
Alle hulp is welkom.
Maar heb je al geprobeert de start en eindkleur om te wisselen voor dat panel? Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.
Het is geen buff inderdaad. GotW en MotW zijn buffs, maar het is wel een Druid talent.Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:33:
[...]
Ik ken de buff HotW niet, maar wel GotW en MotW. Zal wel aan mij liggen..
[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 21-06-2007 16:41 ]
strength scaled met buffs (BoKings, world buffs, buffs die stats in het algemeen verhogen), ap niet. Str is dus beter dan AP voor niet-prot warriors.Nivado schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:31:
[...]
Zoals ik al eerder gepost heb: Een prot warrior heeft een tallent (zeer diep in de tree) voor 10% meer str, zodat 1 str 2.2 AP is. Bovendien leverd het extra Shieldblock value op. Str is beter dan AP
Voor Arms/Fury warroirs geldt dat 1 Str = 2 AP. Str is even goed als AP
Dit alles omdat 1 Str evenveel stat punten kost als 2 AP.
Ik heb een WOS-post!
Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30StrenghtHmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:42:
[...]
strength scaled met buffs (BoKings, world buffs, buffs die stats in het algemeen verhogen), ap niet. Str is dus beter dan AP voor niet-prot warriors.
Dit denk ik dus vlam me niet helemaal af mocht het niet zo zijn.
En persoonlijk heb ik liever de raw stats van STR/AGI ipv de AP/Crit% aangezien STR/AGI zo lekker scaled met BoKing en Worldbuffs
Anoniem: 11710
Dat is nou net een fout voorbeeld, zo blijf je onduidelijk.RaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:58:Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30Strenght(klein voorbeeldje)
Het is juist wel zo dat je als je een green item hebt je waarschijnlijk bij een 'of strength' een +30 str krijgt en een 'of power' een +60 attack power krijgt.
Wat je bedoelt is dat als je iets hebt met +40 AP je geen gelijkwaardige items kan vinden met 40 STR, omdat AP goedkoper is dan STR.
Nee, maar als je bij gems de keuze hebt tussen 8 str of 16ap is 8str altijd beter.RaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:58:
[...]
Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30Strenght(klein voorbeeldje)
Dit denk ik dus vlam me niet helemaal af mocht het niet zo zijn.
En persoonlijk heb ik liever de raw stats van STR/AGI ipv de AP/Crit% aangezien STR/AGI zo lekker scaled met BoKing en Worldbuffs
Ik heb een WOS-post!
via tweakers kan je zelfs elkaar helpen . kwestie van lief vragen en dan onderlingen afspreken hoe en wat
mwjah, hoe zit het eigelijk met de verhouding agi en critchance?Hmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:10:
[...]
Nee, maar als je bij gems de keuze hebt tussen 8 str of 16ap is 8str altijd beter.
Goed idee, ik ga over een half uur naar huis om het uit te proberen.Slamdance schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:37:
[...]
Geloof niet dat daar een optie voor in zit, alleen voor horizontale of verticale gradient.
Maar heb je al geprobeert de start en eindkleur om te wisselen voor dat panel? Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.
Thanks.
Voor een warrior op level 70 heb je 32 of 33 agi nodig om 1% crit te winnen als ik mij niet vergis.Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:05:
[...]
mwjah, hoe zit het eigelijk met de verhouding agi en critchance?
Dit is waarschijnlijk de reden waarom warrior itemization in BC veel meer +crit rating bevat dan +agi, tenminste als we het hebben over DPS spulletjes. Agility is meer een tank stat geworden in BC vind ik (althans voor warriors).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 209587
Het Warrior tier6 dps armor heeft sloten vol met Agi, misschien zodat ze meteen ook mee kunnen tanken, een beetje.
Ok ik snap het dus wat meer qua AP en Str. Dus ik kan beter voor http://www.wowhead.com/?item=32786 gaan dan http://www.wowhead.com/?item=32790? Qua AP?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-06-2007 19:37 ]
Hangt van je totale stats en equip af, de ene heeft ook nog 16 crit maar geen strenght ...
ik volg je ff niet, speel jij op xavius?roflcakes schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:37:
[...]
via tweakers kan je zelfs elkaar helpen . kwestie van lief vragen en dan onderlingen afspreken hoe en wat![]()
Void reaver down.
3e try (and that's bad!)
0 doden
wat een anti-climax : (
3e try (and that's bad!)
0 doden
[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 21-06-2007 23:51 ]
wat verwachte je dan van Lootreaver? Het was de "bonus" omdat je attuned was voor TK.
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Anoniem: 149371
Beste Tweakers,
Ik moet voor om poisons te kunnen gebruiken wat questen doen, wat ik niet allemaal begrijp.
stap 1:
Volgens mij moet ik eerst deze quest doen om mijn lockpicking skills naar 100 te krijgen? (geen idee hoe???)
stap 2:
Daarna moet ik deze quest doen om te zorgen dat de npc van deze quest mij die quest geeft.
Ik heb volgens mij bij m'n rogue trainer gezien dat ik Mind-Numbing Poison kon leren, maar ik heb nog helemaal niet die quest gedaan??
De 1e quest bij stap 1 moet ik in silvermooncity beginnen, maar ik ben in undercity. Hoe kan ik dan in silvermooncity komen?
Alvast bedankt!
speel sinds 3 weken wow
Ik moet voor om poisons te kunnen gebruiken wat questen doen, wat ik niet allemaal begrijp.
stap 1:
Volgens mij moet ik eerst deze quest doen om mijn lockpicking skills naar 100 te krijgen? (geen idee hoe???)
stap 2:
Daarna moet ik deze quest doen om te zorgen dat de npc van deze quest mij die quest geeft.
Ik heb volgens mij bij m'n rogue trainer gezien dat ik Mind-Numbing Poison kon leren, maar ik heb nog helemaal niet die quest gedaan??
De 1e quest bij stap 1 moet ik in silvermooncity beginnen, maar ik ben in undercity. Hoe kan ik dan in silvermooncity komen?
Alvast bedankt!
speel sinds 3 weken wow
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 22-06-2007 00:05 ]
Anoniem: 200262
Het is een best iri qeust als je net bent begonnen ( had het ook )Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:59:toon volledige bericht
Beste Tweakers,
stap 1:
stap 2:
Alvast bedankt!
speel sinds 3 weken wow![]()
Ik zal even uit leggen
Je moet na ratchet daar is een boot , ( niet die weg vaart beetje zoeken en je zult het vinden )
ga in die boot als je beetje rond loopt zul je allemaal kisten vinden
elke keer als je 1 open maakt zul je hoger worden tot dat je 100 bent
Dan moet je dit deze qeust doen beginnen bij je rogue trainer
http://www.wowhead.com/?quest=10794
Dan praat je met die gast er naast , geeft die volgende qeust
Moet je /salute doen en dan ben je klaar
Dan krijg je van hem een soort bom ofzo
Moet je na Taskmaster Fizzule, niet te dicht bij in de buurt komen anders kil die jou
gebruik dat ding die je van de rogue trainer hebt gekregen
Dan loop je er na toen en kun je met hem praten en valt die jou niet meer aan
Dan begin je de qeust
http://www.wowhead.com/?quest=2478
Als je na benden scrolt zie je dat "Rotwing "
een erg goede uitleg geeft over hoe je die qeust moet doen
dus als je dat leest denk ik dat je het wel snapt
Trouwens op level 20 is het niet te doen alleen , of je vind een groep rogue of je vraagt een guildie
Wij hadden em op 22% de 2de try toen ging ie enrage, als we v/d week met een fatsoenlijke raid er heen gaan gaat ie wel neer denk ik. hadden wat teveel healers mee en wat undergeared dps aangezien een aantal regulars niet konden.ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:51:
Void reaver down.
3e try (and that's bad!)
0 doden
Moet trouwens wel zeggen dat ik het handig vind dat de attunement voor the eye gelift is. Die van SSC had van mij niet zo nodig gehoeven, die was zeer goed te doen voor iedereen in de guild. Echter the eye was gewoon teveel gefarm voor rep, daarna de trials en mag wat voor veel mensen gewoon lastig blijft om te doen terwijl ze ook nog werken, de raids volgens en ook nog gewoon dingen voor zichzelf willen doen. Een goede tussenoplossing was imho echter geweest om na de Q chain in shadowmoon gewoon over te gaan tot trial of the naaru: Magtheridon en alleen de tussenliggende stappen te verwijderen.
Anoniem: 222833
Naar mijn mening was die attunement quest-chain van The Eye perfect zoals ie was, die paar heroics doen moet te doen zijn als je guild in staat zou zijn on bosses te killen daarzo (misschien op Void Reaver na). Het is een hoop werk moet ik toegeven maarja, et komt lang niet in de buurt van de tijd die je besteed aan alle bosses in die instance.Dennism schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:22:
[...]
Wij hadden em op 22% de 2de try toen ging ie enrage, als we v/d week met een fatsoenlijke raid er heen gaan gaat ie wel neer denk ik. hadden wat teveel healers mee en wat undergeared dps aangezien een aantal regulars niet konden.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het handig vind dat de attunement voor the eye gelift is. Die van SSC had van mij niet zo nodig gehoeven, die was zeer goed te doen voor iedereen in de guild. Echter the eye was gewoon teveel gefarm voor rep, daarna de trials en mag wat voor veel mensen gewoon lastig blijft om te doen terwijl ze ook nog werken, de raids volgens en ook nog gewoon dingen voor zichzelf willen doen. Een goede tussenoplossing was imho echter geweest om na de Q chain in shadowmoon gewoon over te gaan tot trial of the naaru: Magtheridon en alleen de tussenliggende stappen te verwijderen.
Nieuwe:
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122
Laten we het vooral hebben over warlock builds, hoe simpel lootreaver was, en hoe stom twinks zijn...
/sarcasm
Huge wall of text crits you for XX post inc, van deze kant..
Have fun!
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122
Laten we het vooral hebben over warlock builds, hoe simpel lootreaver was, en hoe stom twinks zijn...
/sarcasm
Huge wall of text crits you for XX post inc, van deze kant..
Have fun!
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 22-06-2007 07:40 ]
enrage zijn we nooit bij in de buurt gekomen. Maar dat is wel vaker gebleken bij ons dat full DPS niet het probleem was.Dennism schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:22:
[...]
Wij hadden em op 22% de 2de try toen ging ie enrage, als we v/d week met een fatsoenlijke raid er heen gaan gaat ie wel neer denk ik. hadden wat teveel healers mee en wat undergeared dps aangezien een aantal regulars niet konden.
1st try, hmmm, genoeg tijd om te lopen maar de range is toch wat groter dan verwacht. 70% ofzo. Geen ress mogelijkheden immers
2nd try, beter verspreid, maar nog net niet scherp genoeg sommigen want gestaag gaan er toch mensen dood. 30% nog 2 a 3min over en we bliezen het af omdat het niet meer zou lukken
3rd try, amper doden. lootharvesten.
Vrij makkelijke boss mijn inziens voor een dergelijke questline inderdaad voor attunement. Maar in principe is de questline niet zo moeilijk. Wat het moeilijk maakt is 30+ mensen attuned te krijgen zodat je serieus TK in kon.
Gister leuke avond
ik als mage zijnde voor het eerst de add van maulgar getanked. Hebben hem geoneshot. Had 13k health
imba :P:P (is imo niet echt nodig maar wel lache
)
daarga gruul in 1x plat. Easy kill nu.
Toen zijn we tempest keep voor het eerst gaan doen. Omdat het nu toch kan en de void reaver een easy kill schijnt te zijn. Trash ging best leuk voor de 1e keer. Lastig om even alles te bepalen hoe het moet maar nu we het weten kunnen we er zo doorheen races.
Van een trashmob vlak voor Void Reaver viel http://www.wowhead.com/?item=30020 omg omg omg en ik won hem
. ben er erg blij mee. is echt zo ongeveer de beste belt ingame die ik kan krijgen.
Toen maar ff void reaver gedaan. Viel flink tegen
we hadden veel te veel melee mee. Iets van 6 warriors, 3 rogues, shaman, druid. Dus we misten gewoon teveel dps (omdat onze melee best zieke dmg doet). 3 warriors, 2 rogues en dan geen melee shamans en druids moeten zeker de uitkomst bieden. Maarja voor de 1e x best goed. Geloof dat we hem rond de 40% kregen voor hij in enrage ging. Dan is het lijken rapen
ik als mage zijnde voor het eerst de add van maulgar getanked. Hebben hem geoneshot. Had 13k health
daarga gruul in 1x plat. Easy kill nu.
Toen zijn we tempest keep voor het eerst gaan doen. Omdat het nu toch kan en de void reaver een easy kill schijnt te zijn. Trash ging best leuk voor de 1e keer. Lastig om even alles te bepalen hoe het moet maar nu we het weten kunnen we er zo doorheen races.
Van een trashmob vlak voor Void Reaver viel http://www.wowhead.com/?item=30020 omg omg omg en ik won hem
Toen maar ff void reaver gedaan. Viel flink tegen
we hadden veel te veel melee mee. Iets van 6 warriors, 3 rogues, shaman, druid. Dus we misten gewoon teveel dps (omdat onze melee best zieke dmg doet). 3 warriors, 2 rogues en dan geen melee shamans en druids moeten zeker de uitkomst bieden. Maarja voor de 1e x best goed. Geloof dat we hem rond de 40% kregen voor hij in enrage ging. Dan is het lijken rapen
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Anoniem: 149371
Je zegt dat de 1e quest bij de rogue trainer begint. Maar als ik in ogri naar mijn rogue trainer ga, zie ik geen questsAnoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:27:toon volledige bericht
[...]
Het is een best iri qeust als je net bent begonnen ( had het ook )
Ik zal even uit leggen
Je moet na ratchet daar is een boot , ( niet die weg vaart beetje zoeken en je zult het vinden )
ga in die boot als je beetje rond loopt zul je allemaal kisten vinden
elke keer als je 1 open maakt zul je hoger worden tot dat je 100 bent
Dan moet je dit deze qeust doen beginnen bij je rogue trainer
http://www.wowhead.com/?quest=10794
Dan praat je met die gast er naast , geeft die volgende qeust
Moet je /salute doen en dan ben je klaar
Dan krijg je van hem een soort bom ofzo
Moet je na Taskmaster Fizzule, niet te dicht bij in de buurt komen anders kil die jou
gebruik dat ding die je van de rogue trainer hebt gekregen
Dan loop je er na toen en kun je met hem praten en valt die jou niet meer aan
Dan begin je de qeust
http://www.wowhead.com/?quest=2478
Als je na benden scrolt zie je dat "Rotwing "
een erg goede uitleg geeft over hoe je die qeust moet doen
dus als je dat leest denk ik dat je het wel snapt
Trouwens op level 20 is het niet te doen alleen , of je vind een groep rogue of je vraagt een guildie
ardje / untitledBootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:00:
[...]
ik volg je ff niet, speel jij op xavius?
Ik heb WOW en nu ewil ik de uitbreiding, Burning crusade kopen maar ikheb wat vraagjes:
1. Krijg je een maand extra net als bij WoW
2. Als ik een game card voor 2maand koop kan ik em dan zelf ook freezen aangezien ik op vakansie ga ?
2. Als ik een game card voor 2maand koop kan ik em dan zelf ook freezen aangezien ik op vakansie ga ?
ok hier wat geblaat van mij,
Ik was even 2 maanden gestopt met wow, en nu ik met mn voet in het gips zit toch maar weer begonnen
nu na 3 weken op pvp Dragonmaw horde gespeeld te hebben en mn hunter char alweer lvl 53 is , ben ik er achter gekomen dat het in 3 maanden tijd diep triest gesteld met de horde is op die Dragonmaw
de meeste players zijn gewoon ronduit asociaal , joinen je groep voor een dungeon om vervolgens in de dungeon te zeggen dat ze moeten gaan eten, lopen te schreeuwen om een summon terwijl ze ook zelf even naar de lokatie kunnen gaan om mee te summonen, om nog maar niet te spreken van die schijt paladins die het allemaal beter weten en de tank moeten uithangen.. wat op zich niet erg is maar als je een groep met 2 palas hebt is het toch wel fijn als je een keer een heal krijgt
in drie maanden tijd is het overgrote gedeelte van de toffe gamers volgens mij vertrokken naar een andere server.
Nu ben ik zelf vooral een solo player, en ik bewaar de instance quests meestal tot het weekend om een goede instance run te doen, ik vind het dan ook tof om een run te doen waar de mensen meedenken en weten wat hun rol is.
echter de guild waar ik nu in zit zijn allemaal rl friends, mar zijn allemaal een erg verschillend level. maakt verder niet uit, het gaat om de lol die je erin hebt..
waar ik dan dus echt een hangzak van krijg is mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze kunnen joinen in een party om vervolgens te verwachten dat we een instance in een half uur afmaken omdat ze geen tijd hebben
nou weet ik dat een aantal dingen die ik in deze post zeg, altijd al zo is geweest, mar zaterdag heb ik dus een party gehad naar sunken temple waar tot 6x toe zo'n voorval was (en ik nog wel express om half 2 smiddags de party creeren om etenstijd etc te vermijden) en dit deed de emmer een beetje overlopen.
is dit op andere servers ook sinds tbc? ik heb dragonmaw altijd een toffe server gevonden (zit er al op sinds de release van wow) en ik zou het jammer vinden om mn chars te transferren, maar als het zo aanhoud denk ik toch dat ik eens een leukere server ga zoeken.
meer mensen hier die dit ervaren op Dragonmaw? of op een andere server?
tips over servers waar de mensen het nog wel leuk vinden om te spelen zijn ook van harte welkom
Ik was even 2 maanden gestopt met wow, en nu ik met mn voet in het gips zit toch maar weer begonnen
nu na 3 weken op pvp Dragonmaw horde gespeeld te hebben en mn hunter char alweer lvl 53 is , ben ik er achter gekomen dat het in 3 maanden tijd diep triest gesteld met de horde is op die Dragonmaw
de meeste players zijn gewoon ronduit asociaal , joinen je groep voor een dungeon om vervolgens in de dungeon te zeggen dat ze moeten gaan eten, lopen te schreeuwen om een summon terwijl ze ook zelf even naar de lokatie kunnen gaan om mee te summonen, om nog maar niet te spreken van die schijt paladins die het allemaal beter weten en de tank moeten uithangen.. wat op zich niet erg is maar als je een groep met 2 palas hebt is het toch wel fijn als je een keer een heal krijgt
in drie maanden tijd is het overgrote gedeelte van de toffe gamers volgens mij vertrokken naar een andere server.
Nu ben ik zelf vooral een solo player, en ik bewaar de instance quests meestal tot het weekend om een goede instance run te doen, ik vind het dan ook tof om een run te doen waar de mensen meedenken en weten wat hun rol is.
echter de guild waar ik nu in zit zijn allemaal rl friends, mar zijn allemaal een erg verschillend level. maakt verder niet uit, het gaat om de lol die je erin hebt..
waar ik dan dus echt een hangzak van krijg is mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze kunnen joinen in een party om vervolgens te verwachten dat we een instance in een half uur afmaken omdat ze geen tijd hebben
nou weet ik dat een aantal dingen die ik in deze post zeg, altijd al zo is geweest, mar zaterdag heb ik dus een party gehad naar sunken temple waar tot 6x toe zo'n voorval was (en ik nog wel express om half 2 smiddags de party creeren om etenstijd etc te vermijden) en dit deed de emmer een beetje overlopen.
is dit op andere servers ook sinds tbc? ik heb dragonmaw altijd een toffe server gevonden (zit er al op sinds de release van wow) en ik zou het jammer vinden om mn chars te transferren, maar als het zo aanhoud denk ik toch dat ik eens een leukere server ga zoeken.
meer mensen hier die dit ervaren op Dragonmaw? of op een andere server?
tips over servers waar de mensen het nog wel leuk vinden om te spelen zijn ook van harte welkom
1. neelord_fh schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:27:
Ik heb WOW en nu ewil ik de uitbreiding, Burning crusade kopen maar ikheb wat vraagjes:
2. nee
Anoniem: 27963
Mijn ervaring is wel dat er meer noobs zijn, maar join een oudere guild en dan vind je de "oldies" en de sociale gamers echt wel, die hebben namelijk geen probleem met het vinden van een goede guild vaak.
Pug's zijn ook verschillend, ppl uit de "echte" guilds puggen ook meer met ppl uit andere "echte" guilds, waardoor je als buitenstaander (de echte pug's) waarschijnlijk voornamelijk de echte noobs tegenkomt. (Ik kan uit ervaring spreken dat het op Stormreaver toch wel vaak zo werkt). Grote guilds vertrouwen dus wel enigszins op elkaars recruiting skills voor invites naar "Pug's" etc (ook al naar Karazhan trouwens).
Ik ben erg tevreden op Aszune, de activity is doordeweeks wat laagjes maar in het weekend is het wel druk, er zitten vooral casual mensen. Maar ik kom maar heel weining vervelende mensen tegen. Veel mensen die na een leuke run in mijn vriendenlijst gaan en een hulpzame guild. Het ligt ook natuurlijk een beetje aan hoe je jezelf opsteld.
Dit topic is gesloten.