Het Grote World of Warcraft topic - Deel 121 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:13:
@ threat verhaal

maandagavond
karazhan
trash voor netherspite/chess

pull
mob dodge
mob parry
mob dodge
mob disarm me -> shield slam -> 6 sec cooldown

--> Dode mage :p :+
If disarm then, pop bloodrage -> shieldslam -> shieldbash -> thunderclap -> demoshout -> shieldslam en dan is je disarm afgelopen en kun je weer gewoon normaal tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:17:
[...]

En hetzelfde geld als warrior neem ik aan? Of moet die weer AP :S WoW is wel moeilijk :P

En wat is HotW ook alweer? :S
Heart of the Wild - buff van een Druid.

-- edit --
Heart of the Wild (Talent)
* Tier 6 talent in the Feral Combat tree
* This talent increases your Intellect in all forms by 4/8/12/16/20%, increasing 4 percent per talent point.
* In addition, while in Bear Form/Dire Bear Form your Stamina is increased by 4/8/12/16/20%, and in Cat Form your Strength is increased by 4/8/12/16/20%.

[ Voor 39% gewijzigd door OkkE op 21-06-2007 16:38 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

RaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:
[...]

If disarm then, pop bloodrage -> shieldslam -> shieldbash -> thunderclap -> demoshout -> shieldslam en dan is je disarm afgelopen en kun je weer gewoon normaal tanken ;)
Deed ik, of toch ongeveer, maar als je mage bij de pull al een pyroblast staat te casten in dit geval, en die crit dan ook nog es, tja, dan issie dood natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 16:16
Is er iemand bekent met EEPanels? Deze addon zorgt er voor dat je simpel weg een paneel kan toevoegen (zoals een zwart block die je kunt tweaken met kleurtjes, gradients etc)
Nu heb ik voor mijn druid deze geinstalleerd en 2 panels (1 voor chat en de andere for combat logs), de linker (chat) heeft een fade out gradient van links naar rechts. Nu wil ik Rechts naar Links voor Combat log (rechterkant) echter kan ik de optie om dat te doen, nergens vinden.

Ik had de addon gewoon gevonden ergens op het EU forums, maar als ik nu zoek kan ik het helaas niet vinden.

Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:13
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:17:
[...]

En hetzelfde geld als warrior neem ik aan? Of moet die weer AP :S WoW is wel moeilijk :P

En wat is HotW ook alweer? :S
Zoals ik al eerder gepost heb: Een prot warrior heeft een tallent (zeer diep in de tree) voor 10% meer str, zodat 1 str 2.2 AP is. Bovendien leverd het extra Shieldblock value op. Str is beter dan AP

Voor Arms/Fury warroirs geldt dat 1 Str = 2 AP. Str is even goed als AP

Dit alles omdat 1 Str evenveel stat punten kost als 2 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

OkkE schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:
[...]

Heart of the Wild - buff van een Druid.

-- edit --

[...]
Ik ken de buff HotW niet, maar wel GotW en MotW. Zal wel aan mij liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 12:10
Killion schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:30:
Is er iemand bekent met EEPanels? Deze addon zorgt er voor dat je simpel weg een paneel kan toevoegen (zoals een zwart block die je kunt tweaken met kleurtjes, gradients etc)
Nu heb ik voor mijn druid deze geinstalleerd en 2 panels (1 voor chat en de andere for combat logs), de linker (chat) heeft een fade out gradient van links naar rechts. Nu wil ik Rechts naar Links voor Combat log (rechterkant) echter kan ik de optie om dat te doen, nergens vinden.

Ik had de addon gewoon gevonden ergens op het EU forums, maar als ik nu zoek kan ik het helaas niet vinden.

Alle hulp is welkom.
Geloof niet dat daar een optie voor in zit, alleen voor horizontale of verticale gradient.
Maar heb je al geprobeert de start en eindkleur om te wisselen voor dat panel? Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:33:
[...]

Ik ken de buff HotW niet, maar wel GotW en MotW. Zal wel aan mij liggen..
Het is geen buff inderdaad. GotW en MotW zijn buffs, maar het is wel een Druid talent.

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 21-06-2007 16:41 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Nivado schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:31:
[...]

Zoals ik al eerder gepost heb: Een prot warrior heeft een tallent (zeer diep in de tree) voor 10% meer str, zodat 1 str 2.2 AP is. Bovendien leverd het extra Shieldblock value op. Str is beter dan AP

Voor Arms/Fury warroirs geldt dat 1 Str = 2 AP. Str is even goed als AP

Dit alles omdat 1 Str evenveel stat punten kost als 2 AP.
strength scaled met buffs (BoKings, world buffs, buffs die stats in het algemeen verhogen), ap niet. Str is dus beter dan AP voor niet-prot warriors.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:42:
[...]

strength scaled met buffs (BoKings, world buffs, buffs die stats in het algemeen verhogen), ap niet. Str is dus beter dan AP voor niet-prot warriors.
Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30Strenght ;) (klein voorbeeldje)
Dit denk ik dus vlam me niet helemaal af mocht het niet zo zijn.

En persoonlijk heb ik liever de raw stats van STR/AGI ipv de AP/Crit% aangezien STR/AGI zo lekker scaled met BoKing en Worldbuffs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

World server down :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11710

RaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:58:Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30Strenght ;) (klein voorbeeldje)
Dat is nou net een fout voorbeeld, zo blijf je onduidelijk.
Het is juist wel zo dat je als je een green item hebt je waarschijnlijk bij een 'of strength' een +30 str krijgt en een 'of power' een +60 attack power krijgt.
Wat je bedoelt is dat als je iets hebt met +40 AP je geen gelijkwaardige items kan vinden met 40 STR, omdat AP goedkoper is dan STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

RaseriaN schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:58:
[...]

Zover als ik weet is AP goedkoper op de itemization chart dus daarom zul je vaak items met 60 AP vinden maar niet met 30Strenght ;) (klein voorbeeldje)
Dit denk ik dus vlam me niet helemaal af mocht het niet zo zijn.

En persoonlijk heb ik liever de raw stats van STR/AGI ipv de AP/Crit% aangezien STR/AGI zo lekker scaled met BoKing en Worldbuffs ;)
Nee, maar als je bij gems de keuze hebt tussen 8 str of 16ap is 8str altijd beter.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 07:41
via tweakers kan je zelfs elkaar helpen . kwestie van lief vragen en dan onderlingen afspreken hoe en wat ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzaniac schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:10:
[...]

Nee, maar als je bij gems de keuze hebt tussen 8 str of 16ap is 8str altijd beter.
mwjah, hoe zit het eigelijk met de verhouding agi en critchance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 16:16
Slamdance schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Geloof niet dat daar een optie voor in zit, alleen voor horizontale of verticale gradient.
Maar heb je al geprobeert de start en eindkleur om te wisselen voor dat panel? Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.
Goed idee, ik ga over een half uur naar huis om het uit te proberen.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:05:
[...]

mwjah, hoe zit het eigelijk met de verhouding agi en critchance?
Voor een warrior op level 70 heb je 32 of 33 agi nodig om 1% crit te winnen als ik mij niet vergis.
Dit is waarschijnlijk de reden waarom warrior itemization in BC veel meer +crit rating bevat dan +agi, tenminste als we het hebben over DPS spulletjes. Agility is meer een tank stat geworden in BC vind ik (althans voor warriors).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Het Warrior tier6 dps armor heeft sloten vol met Agi, misschien zodat ze meteen ook mee kunnen tanken, een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik snap het dus wat meer qua AP en Str. Dus ik kan beter voor http://www.wowhead.com/?item=32786 gaan dan http://www.wowhead.com/?item=32790? Qua AP? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-06-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
Hangt van je totale stats en equip af, de ene heeft ook nog 16 crit maar geen strenght ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
roflcakes schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:37:
[...]

via tweakers kan je zelfs elkaar helpen . kwestie van lief vragen en dan onderlingen afspreken hoe en wat ;) :+
ik volg je ff niet, speel jij op xavius? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Void reaver down.
3e try (and that's bad!)
0 doden

wat een anti-climax : (

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 21-06-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

wat verwachte je dan van Lootreaver? Het was de "bonus" omdat je attuned was voor TK.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Beste Tweakers,

Ik moet voor om poisons te kunnen gebruiken wat questen doen, wat ik niet allemaal begrijp.
stap 1:
Volgens mij moet ik eerst deze quest doen om mijn lockpicking skills naar 100 te krijgen? (geen idee hoe???)
stap 2:
Daarna moet ik deze quest doen om te zorgen dat de npc van deze quest mij die quest geeft.

Ik heb volgens mij bij m'n rogue trainer gezien dat ik Mind-Numbing Poison kon leren, maar ik heb nog helemaal niet die quest gedaan??

De 1e quest bij stap 1 moet ik in silvermooncity beginnen, maar ik ben in undercity. Hoe kan ik dan in silvermooncity komen?

Alvast bedankt!

speel sinds 3 weken wow :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 22-06-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:59:
Beste Tweakers,

Ik moet voor om poisons te kunnen gebruiken wat questen doen, wat ik niet allemaal begrijp.
stap 1:
Volgens mij moet ik eerst deze quest doen om mijn lockpicking skills naar 100 te krijgen? (geen idee hoe???)
stap 2:
Daarna moet ik deze quest doen om te zorgen dat de npc van deze quest mij die quest geeft.

Ik heb volgens mij bij m'n rogue trainer gezien dat ik Mind-Numbing Poison kon leren, maar ik heb nog helemaal niet die quest gedaan??

De 1e quest bij stap 1 moet ik in silvermooncity beginnen, maar ik ben in undercity. Hoe kan ik dan in silvermooncity komen?

Alvast bedankt!

speel sinds 3 weken wow :)
Het is een best iri qeust als je net bent begonnen ( had het ook )

Ik zal even uit leggen
Je moet na ratchet daar is een boot , ( niet die weg vaart beetje zoeken en je zult het vinden )
ga in die boot als je beetje rond loopt zul je allemaal kisten vinden
elke keer als je 1 open maakt zul je hoger worden tot dat je 100 bent
Dan moet je dit deze qeust doen beginnen bij je rogue trainer
http://www.wowhead.com/?quest=10794
Dan praat je met die gast er naast , geeft die volgende qeust
Moet je /salute doen en dan ben je klaar
Dan krijg je van hem een soort bom ofzo
Moet je na Taskmaster Fizzule, niet te dicht bij in de buurt komen anders kil die jou
gebruik dat ding die je van de rogue trainer hebt gekregen
Dan loop je er na toen en kun je met hem praten en valt die jou niet meer aan

Dan begin je de qeust
http://www.wowhead.com/?quest=2478
Als je na benden scrolt zie je dat "Rotwing "
een erg goede uitleg geeft over hoe je die qeust moet doen
dus als je dat leest denk ik dat je het wel snapt

Trouwens op level 20 is het niet te doen alleen , of je vind een groep rogue of je vraagt een guildie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:51:
Void reaver down.
3e try (and that's bad!)
0 doden

wat een anti-climax : (
Wij hadden em op 22% de 2de try toen ging ie enrage, als we v/d week met een fatsoenlijke raid er heen gaan gaat ie wel neer denk ik. hadden wat teveel healers mee en wat undergeared dps aangezien een aantal regulars niet konden.

Moet trouwens wel zeggen dat ik het handig vind dat de attunement voor the eye gelift is. Die van SSC had van mij niet zo nodig gehoeven, die was zeer goed te doen voor iedereen in de guild. Echter the eye was gewoon teveel gefarm voor rep, daarna de trials en mag wat voor veel mensen gewoon lastig blijft om te doen terwijl ze ook nog werken, de raids volgens en ook nog gewoon dingen voor zichzelf willen doen. Een goede tussenoplossing was imho echter geweest om na de Q chain in shadowmoon gewoon over te gaan tot trial of the naaru: Magtheridon en alleen de tussenliggende stappen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222833

Dennism schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:22:
[...]

Wij hadden em op 22% de 2de try toen ging ie enrage, als we v/d week met een fatsoenlijke raid er heen gaan gaat ie wel neer denk ik. hadden wat teveel healers mee en wat undergeared dps aangezien een aantal regulars niet konden.

Moet trouwens wel zeggen dat ik het handig vind dat de attunement voor the eye gelift is. Die van SSC had van mij niet zo nodig gehoeven, die was zeer goed te doen voor iedereen in de guild. Echter the eye was gewoon teveel gefarm voor rep, daarna de trials en mag wat voor veel mensen gewoon lastig blijft om te doen terwijl ze ook nog werken, de raids volgens en ook nog gewoon dingen voor zichzelf willen doen. Een goede tussenoplossing was imho echter geweest om na de Q chain in shadowmoon gewoon over te gaan tot trial of the naaru: Magtheridon en alleen de tussenliggende stappen te verwijderen.
Naar mijn mening was die attunement quest-chain van The Eye perfect zoals ie was, die paar heroics doen moet te doen zijn als je guild in staat zou zijn on bosses te killen daarzo (misschien op Void Reaver na). Het is een hoop werk moet ik toegeven maarja, et komt lang niet in de buurt van de tijd die je besteed aan alle bosses in die instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Nieuwe:
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122

Laten we het vooral hebben over warlock builds, hoe simpel lootreaver was, en hoe stom twinks zijn...
/sarcasm

Huge wall of text crits you for XX post inc, van deze kant.. :+

Have fun! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 22-06-2007 07:40 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 22:34
Dennism schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:22:
[...]

enrage zijn we nooit bij in de buurt gekomen. Maar dat is wel vaker gebleken bij ons dat full DPS niet het probleem was.

1st try, hmmm, genoeg tijd om te lopen maar de range is toch wat groter dan verwacht. 70% ofzo. Geen ress mogelijkheden immers
2nd try, beter verspreid, maar nog net niet scherp genoeg sommigen want gestaag gaan er toch mensen dood. 30% nog 2 a 3min over en we bliezen het af omdat het niet meer zou lukken
3rd try, amper doden. lootharvesten.

Vrij makkelijke boss mijn inziens voor een dergelijke questline inderdaad voor attunement. Maar in principe is de questline niet zo moeilijk. Wat het moeilijk maakt is 30+ mensen attuned te krijgen zodat je serieus TK in kon.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Gister leuke avond
ik als mage zijnde voor het eerst de add van maulgar getanked. Hebben hem geoneshot. Had 13k health :D imba :P:P (is imo niet echt nodig maar wel lache :D)
daarga gruul in 1x plat. Easy kill nu.

Toen zijn we tempest keep voor het eerst gaan doen. Omdat het nu toch kan en de void reaver een easy kill schijnt te zijn. Trash ging best leuk voor de 1e keer. Lastig om even alles te bepalen hoe het moet maar nu we het weten kunnen we er zo doorheen races.
Van een trashmob vlak voor Void Reaver viel http://www.wowhead.com/?item=30020 omg omg omg en ik won hem :D. ben er erg blij mee. is echt zo ongeveer de beste belt ingame die ik kan krijgen.
Toen maar ff void reaver gedaan. Viel flink tegen :P
we hadden veel te veel melee mee. Iets van 6 warriors, 3 rogues, shaman, druid. Dus we misten gewoon teveel dps (omdat onze melee best zieke dmg doet). 3 warriors, 2 rogues en dan geen melee shamans en druids moeten zeker de uitkomst bieden. Maarja voor de 1e x best goed. Geloof dat we hem rond de 40% kregen voor hij in enrage ging. Dan is het lijken rapen :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:27:
[...]

Het is een best iri qeust als je net bent begonnen ( had het ook )

Ik zal even uit leggen
Je moet na ratchet daar is een boot , ( niet die weg vaart beetje zoeken en je zult het vinden )
ga in die boot als je beetje rond loopt zul je allemaal kisten vinden
elke keer als je 1 open maakt zul je hoger worden tot dat je 100 bent
Dan moet je dit deze qeust doen beginnen bij je rogue trainer
http://www.wowhead.com/?quest=10794
Dan praat je met die gast er naast , geeft die volgende qeust
Moet je /salute doen en dan ben je klaar
Dan krijg je van hem een soort bom ofzo
Moet je na Taskmaster Fizzule, niet te dicht bij in de buurt komen anders kil die jou
gebruik dat ding die je van de rogue trainer hebt gekregen
Dan loop je er na toen en kun je met hem praten en valt die jou niet meer aan

Dan begin je de qeust
http://www.wowhead.com/?quest=2478
Als je na benden scrolt zie je dat "Rotwing "
een erg goede uitleg geeft over hoe je die qeust moet doen
dus als je dat leest denk ik dat je het wel snapt

Trouwens op level 20 is het niet te doen alleen , of je vind een groep rogue of je vraagt een guildie :)
Je zegt dat de 1e quest bij de rogue trainer begint. Maar als ik in ogri naar mijn rogue trainer ga, zie ik geen quests :? ik zie wel bij de npc 'therzok', die naast de rogue trainer staat, de quest: 'the shattered hand' voor zo'n kut dagger... Moet ik deze eerst doen, voordat ik 'Rogues of the Shattered Hand' hand kan accepteren of moet ik naar silvermooncity waar wowhead aangeeft dat deze npc de quest geeft? en als dat moet, hoe kom ik in van undercity naar silvermooncity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 07:41
BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:00:
[...]

ik volg je ff niet, speel jij op xavius? :$
ardje / untitled :p mja ben eigenlijk gererolled op een andere realm:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:15

lord_fh

PS5

Ik heb WOW en nu ewil ik de uitbreiding, Burning crusade kopen maar ikheb wat vraagjes:

1. Krijg je een maand extra net als bij WoW
2. Als ik een game card voor 2maand koop kan ik em dan zelf ook freezen aangezien ik op vakansie ga ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:21
ok hier wat geblaat van mij,

Ik was even 2 maanden gestopt met wow, en nu ik met mn voet in het gips zit toch maar weer begonnen
nu na 3 weken op pvp Dragonmaw horde gespeeld te hebben en mn hunter char alweer lvl 53 is , ben ik er achter gekomen dat het in 3 maanden tijd diep triest gesteld met de horde is op die Dragonmaw :'(

de meeste players zijn gewoon ronduit asociaal , joinen je groep voor een dungeon om vervolgens in de dungeon te zeggen dat ze moeten gaan eten, lopen te schreeuwen om een summon terwijl ze ook zelf even naar de lokatie kunnen gaan om mee te summonen, om nog maar niet te spreken van die schijt paladins die het allemaal beter weten en de tank moeten uithangen.. wat op zich niet erg is maar als je een groep met 2 palas hebt is het toch wel fijn als je een keer een heal krijgt

in drie maanden tijd is het overgrote gedeelte van de toffe gamers volgens mij vertrokken naar een andere server.

Nu ben ik zelf vooral een solo player, en ik bewaar de instance quests meestal tot het weekend om een goede instance run te doen, ik vind het dan ook tof om een run te doen waar de mensen meedenken en weten wat hun rol is.
echter de guild waar ik nu in zit zijn allemaal rl friends, mar zijn allemaal een erg verschillend level. maakt verder niet uit, het gaat om de lol die je erin hebt..

waar ik dan dus echt een hangzak van krijg is mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze kunnen joinen in een party om vervolgens te verwachten dat we een instance in een half uur afmaken omdat ze geen tijd hebben

nou weet ik dat een aantal dingen die ik in deze post zeg, altijd al zo is geweest, mar zaterdag heb ik dus een party gehad naar sunken temple waar tot 6x toe zo'n voorval was (en ik nog wel express om half 2 smiddags de party creeren om etenstijd etc te vermijden) en dit deed de emmer een beetje overlopen.

is dit op andere servers ook sinds tbc? ik heb dragonmaw altijd een toffe server gevonden (zit er al op sinds de release van wow) en ik zou het jammer vinden om mn chars te transferren, maar als het zo aanhoud denk ik toch dat ik eens een leukere server ga zoeken.

meer mensen hier die dit ervaren op Dragonmaw? of op een andere server?
tips over servers waar de mensen het nog wel leuk vinden om te spelen zijn ook van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
lord_fh schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:27:
Ik heb WOW en nu ewil ik de uitbreiding, Burning crusade kopen maar ikheb wat vraagjes:

1. Krijg je een maand extra net als bij WoW
2. Als ik een game card voor 2maand koop kan ik em dan zelf ook freezen aangezien ik op vakansie ga ?
1. nee
2. nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Mijn ervaring is wel dat er meer noobs zijn, maar join een oudere guild en dan vind je de "oldies" en de sociale gamers echt wel, die hebben namelijk geen probleem met het vinden van een goede guild vaak.

Pug's zijn ook verschillend, ppl uit de "echte" guilds puggen ook meer met ppl uit andere "echte" guilds, waardoor je als buitenstaander (de echte pug's) waarschijnlijk voornamelijk de echte noobs tegenkomt. (Ik kan uit ervaring spreken dat het op Stormreaver toch wel vaak zo werkt). Grote guilds vertrouwen dus wel enigszins op elkaars recruiting skills voor invites naar "Pug's" etc (ook al naar Karazhan trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Ik ben erg tevreden op Aszune, de activity is doordeweeks wat laagjes maar in het weekend is het wel druk, er zitten vooral casual mensen. Maar ik kom maar heel weining vervelende mensen tegen. Veel mensen die na een leuke run in mijn vriendenlijst gaan en een hulpzame guild. Het ligt ook natuurlijk een beetje aan hoe je jezelf opsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Met ^^^ O-)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste