Ben het ansich wel met imdamned heen. Nu krijg je WEER het uitgefilter van noob/niet noob etc..
Als je tijdens het lvl'en een pug naar instance X deed, moest je altijd maar afwachten of er mensen tussenzaten die L2P hebben. Nu heb je dat weer met raiden imho.
Niet dat je gaat puggen naar TK(over 1 jaar zie ik dat best gebeuren), maar toch. Beetje voor de recruits..
Als je nu een apply ziet bij een guild met 1/4 trials done en 2/5 heroic keys, dan is het sowieso een nogo. Skill zeg ik niet, maar lack of effort wel.
Niet heel negatief bedoeld, maar blizzard maakt het zo veeeeel te simpel.
Dit soort reacties snap ik niet.. Als je echt wil raiden ben je ook bereid om die attunments te doen, en als je dat niet doet dan kan je het ook niet opbrengen om 3-4 dagen in de week(minstens) te raiden.
En zo lastig zijn ze niet. De enige klote heroic is heroic arcatraz, die je nog kan leechen ook.

De rest is goed te doen, met een guildrunnetje fix je die heroics effetjes.. Als je een prot tank hebt en een healingspec palading/priest dan kom je er al, en ze moeten idd niet sucken..
Onze MT is ook gewoon met zijn alt tot TK geattuned, maarja, misschien hebben we het dan wel over een nolifer.