Aaah, duidelijk is de heilzame invloed van VNU te merken:
De merge is doorgevoerd, reactiesysteem is op de schop gegaan, nieuwe frontpage met meer breedtespreiding in artikelen

.
Ik vraag me bijna af of de crew nog wel wat te doen heeft
De customizable tracker aan de linkerkant is erg gaaf, maar wat zou het gaaf zijn als de hele frontpage op diezelfde manier om te schuiven was, net zoals je dat met myGoogle kan doen. Alles zelf op je favoriete plek zetten.
Ik wil bijvoorbeeld veel liever het overzicht van de 3 channels bovenaan hebben, en het stukje over de reviews e.d. mag van mij wel lager.
Ik ben het wel eens met andere posters dat het moeilijk is om je aandacht erbij te houden. Om de één of andere reden bleef ik ook de draad kwijtraken bij de plans en blogs die ik net heb gelezen.
Bij de artikelen zou iets meer harde scheiding tussen alle secundaire onderdelen en de tekst best gewenst zijn. Ik zou het zelfs niet erg vinden als ik gerelateerde artikelen, tags en reacties uit kan zetten. Of invouwen, dat zou nog mooier zijn, dan kan het opengeklapt voor die keren dat je er wel in geïnteresseerd bent.
Maar hulde voor de sneaky wijziging. Ik had al gezien dat er een layout wijziging aan zat te komen, maar ik had gedacht dat het nog wel láng zou duren, net zoals gebruikelijk is hier

Het nadeel hieraan is dat ik wel het gevoel heb dat de afstand tussen de crew en de users groter is geworden. Als diehard forummer had ik altijd het gevoel dat we allemaal gelijk waren, alleen dat sommige mensen nét wat meer konden. En dat straalde ook uit naar de FP.

Ik hoop dat jullie die trend niet doorzetten, maar blijven werken aan het 'community' gevoel wat een site zo waardevol maakt ten opzichte van een gewoon eenzijdig medium als een krant.