Next Gen!

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02 15:45
is er ook een optie om bugs te reporten want ik heb er al een gevonden....

[quote]4) Feature requests en bugmeldingen overigens op <a href="http://devtrack.tweakers.net" target="_blank">Devtrack</a> graag, hier worden ze maar over het hoofd gezien.[/quote]

Hoe duidelijk wil je't voorgeschoteld krijgen?

[ Voor 62% gewijzigd door Yoeri op 05-06-2007 14:37 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Linkerhelft is wel OK, maar dat rechtergedeelte vind ik echt niet kunnen :X Nog werk aan de winkel voor Crisp :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21
Ik vind de banner bovenaan de pagina's absoluut niet storend. Echter, de vierkante blok reclame in het midden van de frontpage zit er wel storend. Zeker als dat constant aan het knipperen is. Het leidt af.

Verder vind ik de opfrisbeurt erg netjes. En ook henk was toe aan vervanging, smileys is immers zo 1990. Goed, er zijn altijd tegenstanders van veranderingen, tenslotte kan het nooit perfect voor iedereen zijn.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hehe de 1 vind het maar niets en de ander vind het prachtig.
smaak blijft een raar ding.

voor mij is de functionaliteit/overzicht het belangrijkst en dit ziet er goed uit, het menu is logisch en snel.

qua vorm, mja ik vind een achtergrondje altijd wel een gelikte indruk maken. de vorige was van een mobo oid.
de nieuwe vormgeving ziet er wat star en strak uit.

de nieuwe logo..hmm een gifgroene bal met stekels (of is hier ergens een uitleg van hoe ze aan deze vorm zijn gekomen)

powered by true zou ik niet 2x op 1 pagina zetten

die ontzettende oranje reclame waar 99% van ons niets mee heeft is gewoon storend.

mischien is het toch even wennen, tis niet lelijk iig.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Krijgen we ook nog een "I WANT TO VIEW ALL SECTIONS IN ONE"? Zodat ik niet 4 verschillende sites hoef te bezoeken op tweakers, zoals Tweakers.net, Core, Pro en Life?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
FnF schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:38:
Krijgen we ook nog een "I WANT TO VIEW ALL SECTIONS IN ONE"? Zodat ik niet 4 verschillende sites hoef te bezoeken op tweakers, zoals Tweakers.net, Core, Pro en Life?
Rss-feeds ;)

Maar als ik het goed heb staat dit inderdaad wel op een post-launch-todo-lijstje dacht ik. :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

ik snap overigens het probleem niet met de banners :? Ik zie een klein google ads onderdeeltje en that's it.

Verwijderd

In firefox valt het menu onder de bovenste oranje banner en waar zijn de bestbuyguides?

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Iig zijn ze onder de reviews terug te vinden. Wellicht kunnen ze nog wat toegankelijker gemaakt worden, of ik zie ook een linkje over het hoofd ergens.

Verwijderd

Vind het wel onhandig dat je niet alle nieuws items van 1 dag bij elkaar kan zien, nu moet je tussen pagina's gaan switchen(core/pro/life) om te kijken of er wat gepost is.

• DaTiezl
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:41:
In firefox valt het menu onder de bovenste oranje banner en waar zijn de bestbuyguides?
Bij mij niet hoor...FF 2.

Verwijderd

Ik vind die channels echt gelul. Grote vernieuwing my ass. In de .plan gaat het over de 'verbreding van interesses' die jullie bezoekers hebben, en dat jullie die trend zouden volgen. Maar wat jullie nu doen is in principe drie aparte sites creeeren, voor drie verschillende typen bezoekers, compleet het tegenovergestelde van verbreding dus. In plaats van naar tweakers.net surfen en in één oogopslag al het nieuws te zien en zelf bepalen wat ik wel en niet wil lezen (iets waar ik volgens mij wel toe in staat ben) moet ik nu eerst naar tweakers.net surfen, headlines kijken, naar core klikken, headlines kijken, naar pro klikken, headlines kijken, naar core klikken, headlines kijken. Want bij niet één van de vier hoofdpagina's (main, core, life pro) staan alle vijf de headlines van vandaag. Meer load voor de servers, meer RSI voor mij, meer tijd kwijt. Ja, echt een geweldige verbetering :/

En vernieuwende layout? Ik kan diagonaal gestreept charcoal niet echt vernieuwend meer noemen. Dat kan ik dan weer wel trendvolgend noemen. Net zoals die gigantische advertentie blokken. Ja, ik snap ook wel dat T.net gewoon voor brood op de plank moet zorgen, maar nu hinderen ze echt.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yoeri schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:41:
[...]

Rss-feeds ;)

Maar als ik het goed heb staat dit inderdaad wel op een post-launch-todo-lijstje dacht ik. :)
Mooi, dan lees ik wel op de RSS feeds wanneer ik Tweakers weer ga bezoeken, ik ga echt niet iedere keer alle secties doorlopen, tot die tijd ga ik wel op zoek naar sites die hun zaakjes wel overzichtelijk in orde hebben.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:43:
Vind het wel onhandig dat je niet alle nieuws items van 1 dag bij elkaar kan zien, nu moet je tussen pagina's gaan switchen(core/pro/life) om te kijken of er wat gepost is.
Het belangrijkste nieuws komt ook sowieso wel op de 'main'-site. Er is door de indeling in channels gewoon meer ruimte voor nieuws dat het anders niet tot de FP geschopt had maar voor bepaalde doelgroepen toch interessant is. Het overclocken van een bepaalde processor zou in principe geen nieuws zijn in de oude opzet. In het core-channel - gericht op de die-hard-tweaker - is die ruimte er wel.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
1) Keep in mind dat channel exclusive dingen vroeger de FP misschien niet eens gehaald zouden hebben
2) Ook op de main-frontpage heb je een overzicht van het gemiddelde nieuws, met in de rechterkolom links naar de channel exclusive stukken. Hoezo alle channels bezoeken? ;)

En je laatste opmerking is simpelweg een schoolvoorbeeld van hoe je een boodschap niet moet brengen. Veel plezier op die andere sites iig :w

• DaTiezl
DaTiezl schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:36:
is er ook een optie om bugs te reporten want ik heb er al een gevonden....

[mbr][quote]4) Feature requests en bugmeldingen overigens op <a href="http://devtrack.tweakers.net" target="_blank">Devtrack</a> graag, hier worden ze maar over het hoofd gezien.[/quote]

Hoe duidelijk wil je't voorgeschoteld krijgen?[/mbr]
jup, overheen gelezen, zag alleen feature requests, excuses!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 19:27

switchboy

-ruimte te huur-

Leuk eindelijk overgegaan op meer dan 800px breed. en gecentreerd. En eindelijk een quick reply onderaan het bericht. Ook goed dat je gedowngen wordt eerst wat regeltjes te moeten lezen voordat je mag moderen _/-\o_

Met iedere verandering zijn er natuurlijk ook een paar minpuntjes het groen met rood :X

De schijdingen tussen de verschillende trackers is iets te subtiel waardoor je een beetje het overzicht kwijt raakt.

En het is jammer dat niet gewoon heel de linker kant gebruikt wordt voor reacties en het nieuwsbericht. De gerelateerde artiekelen, categoriën en tags die toch door geen hond gebruikt worden, zijn bijna breder dan het bericht.

Ik ben sowieso toch iemand die het nut van "tagging" totaal niet inziet. Het is IMO gewoon een rage in dat hele web 2.0 gebeuren/zeepbel, maar das een discussie voor een andere keer. :r

En ja leuk die schuine lijntjes, even bijzonder als die 2 miljoen andere sites die dat hebben, ik vond die lichtgrijze achtergrond met witte tekstvlakken altijd typisch t.net, jammer dat dat nu afgelopen is. :/

En die scheiding core life pro, ik weet het niet. Ik ben eigenlijk wel geïnterresseerd in de meeste berichten op de FP en ik maak meestal op basis van kopjes uit of ik ze lees ja of nee. Dus ik blijf het liefst voor alles bij elkaar gaan eigenlijk, lekker weinig kliks en je ziet alles in één oogoplag. (waarom iets omslachtig maken, wat ooit zo handig was?) ;)

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-02 22:13

Brons

Fail!

Ik vind de vormeving mooi. Lekker duidelijk en flot. Het logo is wat minder maar zolang het zo klein blijft is alles ok.

Maar ik vraag mij af: kan je alle channels ook gewoon op 1 site bekijken? Of moet ik dan alle RSS feeds gaan staan mixen ofzo? Want ik heb niet zo'n zin om iedere paar uur alle channels af te gaan.

Verwijderd

Beetje goedkope layout vind ik. Ik von de vorige echt vele malen beter en meer profi.

Ach... iedereen moet zich er thuis voelen en denken dat hij in Vista zit te werken :9

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

Acidfire

Burning Universe

Mensen die zeggen dat de site niet profi is moeten de drag n drop feature van de tracker eens uitproberen. Echt vet :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:44:
Ik vind die channels echt gelul. Grote vernieuwing my ass. In de .plan gaat het over de 'verbreding van interesses' die jullie bezoekers hebben, en dat jullie die trend zouden volgen. Maar wat jullie nu doen is in principe drie aparte sites creeeren, voor drie verschillende typen bezoekers, compleet het tegenovergestelde van verbreding dus. In plaats van naar tweakers.net surfen en in één oogopslag al het nieuws te zien en zelf bepalen wat ik wel en niet wil lezen (iets waar ik volgens mij wel toe in staat ben) moet ik nu eerst naar tweakers.net surfen, headlines kijken, naar core klikken, headlines kijken, naar pro klikken, headlines kijken, naar core klikken, headlines kijken. Want bij niet één van de vier hoofdpagina's (main, core, life pro) staan alle vijf de headlines van vandaag. Meer load voor de servers, meer RSI voor mij, meer tijd kwijt. Ja, echt een geweldige verbetering :/

En vernieuwende layout? Ik kan diagonaal gestreept charcoal niet echt vernieuwend meer noemen. Dat kan ik dan weer wel trendvolgend noemen. Net zoals die gigantische advertentie blokken. Ja, ik snap ook wel dat T.net gewoon voor brood op de plank moet zorgen, maar nu hinderen ze echt.
Ben het met je eens, hopelijk maken ze de knop tweakers.net zo dat je alles ziet, tot die tijd hebben we nog pda.tweakers.net waar wel alles nog bij elkaar staat.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

Jammer, na jaren tweakers als startpagina te hebben gehad wordt het tijd voor wat anders. Dit is werkelijk waar een achteruit gang. Van een perfect site met een leuk ontwerp, geweldig overwzicht en een heerlijk gebruiksgemak is het gegaan naar complete bagger. Het is een dikke onoverzichtelijke benden geworden, veel te druk, plaatjes en lappen tekst all over the place. Vage kleuren, kut menu, vreemd menuutje boven in.

Verder is het ontwerp van een normaal net ontwerp over gegaan op een populistisch kinder ontwerp, dat logo had ik zelfs nog beter kunnen verzinnen.

Nee helaas, het lijkt Tomshardware wel, ook al z'n onoverzichtelijke bout site waar je dat gene wat je zoekt nooit kunt vinden en het alleen tegenkomt als je er niet naar op zoek bent.

Nee jammer, het wordt steeds minder met tweakers. Banners all over the place, op GoT wordt je al constant met die rommel lastig gevallen en nu wordt een 3e van je scherm er mee gevult. Helaas, dikke onvoldoede krijgt dit ;(

Verwijderd

Acidfire schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:58:
Mensen die zeggen dat de site niet profi is moeten de drag n drop feature van de tracker eens uitproberen. Echt vet :D
Dat heeft niets met een profi uiterlijk te maken.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Minpuntjes wat mij betreft:
- Te breed. Ik draai in 1600x1200, maar heb m'n browser window op ~960 px breed. Zelfs als ik 'm resize naar 1024 breed heb ik alsnog een horizontale scrollbar.
- Samenhangend met bovenstaand: te veel info naast elkaar gepropt. Kun je die hele linker-balk met al die links niet compleet uitzetten? Ik gebruik de links daar toch nooit...

Edit: Zelfs als je alles uitzet met het menutje onderaan schuift de main content niet op naar links... Dat zou wat mij betreft het 'te breed' probleem oplossen.

- Splitsing van het nieuws. Als je wilt filteren, prima, ga naar een van de sub-sites, maar op de hoofd pagina wil ik *al* het nieuws in een oogopslag zien, niet na 4x klikken. Los dit op met categorie aanduidingen / kleurtjes / weet ik het, maar niet met 4x klikken.
- Alle reacties op dezelfde pagina. Bij pagina's met veel reacties wordt de pagina zo wel erg lang.

[ Voor 10% gewijzigd door Nvidiot op 05-06-2007 15:12 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 21:56
Jammer dat de pricewatch met deze layout een enorme achteruitgang heeft! Als je een lijst met producten hebt staan, is dit niet meer leesbaar (b.v. geheugenmodules)... :(

• beantherio
  • Laatst online: 20-02 11:08
Mooie vormgeving en flink verbeterde navigatie. Ik ben nog niet wild van het hele channel-idee maar als het "Channel exclusive"-boxje vervangen zou kunnen worden door extra channel genaamd "all" (met daarin een verzameling van alle artikelen) dan zou het helemaal af zijn wat mij betreft.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nvidiot schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:09:
Minpuntjes wat mij betreft:
- Alle reacties op dezelfde pagina. Bij pagina's met veel reacties wordt de pagina zo wel erg lang.
Er worden toch gewoon meerdere pagina's aangemaakt?

@mensen die zeuren om banners: Het geld moet ergens vandaan gehaald worden.
Je hebt de keus: Banners of een paar Euro voor een Abbo.

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 05-06-2007 15:16 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

fsfikke schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:12:
[...]

Er worden toch gewoon meerdere pagina's aangemaakt?
De pagina die ik bekeek had 122 reacties op 1 pagina...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Yoeri schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:41:
[...]

Rss-feeds ;)

Geweldig. Je lancheert een nieuwe lay-out waarin basisfunctionaliteit ontbreekt, en voor die functionaliteit verwijs je mensen vervolgens door naar newsfeeds. Newsfeeds, die er in een browser, hoe ook al weer uitzien? Oja, als vrijwel platte tekst |:(
Kinda defeats the purpose van een nieuwe lay-out, nietwaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 15:18 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:15:
[...]

Geweldig. Je lancheert een nieuwe lay-out waarin basisfunctionaliteit ontbreekt, en voor die functionaliteit verwijs je mensen vervolgens door naar newsfeeds. Newsfeeds, die er in een browser, hoe ook al weer uitzien? Oja, vrijwel platte tekst |:(
Of je leest de waarschuwing eens *helemaal* ;)
Of je kijkt op de site waar je een feed van wilt hebben 8)7
http://feeds.feedburner.com/tweakers/mixed

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 05-06-2007 15:23 ]

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:15:
[...]

Geweldig. Je lancheert een nieuwe lay-out waarin basisfunctionaliteit ontbreekt, en voor die functionaliteit verwijs je mensen vervolgens door naar newsfeeds. Newsfeeds, die er in een browser, hoe ook al weer uitzien? Oja, als vrijwel platte tekst |:(
Het is geen nieuwe layout. De hale software is vervangen. ;)

Verwijderd

Echt een vooruitgang. Ik moet zeggen, het is even wennen maar dan ziet het er gewoon goed uit. Ik heb maar een paar kritiek puntjes, ..

a) Ik kan niets maken van het nieuwe logo, ik herken er niets in.
b) Door de core/pro/life stromingen mis ik eigenlijk een mix van de drie.
c) De stromingen rechtsbovenin breken het design. Alsof het een foutje is.
d) In FireFox zien we de tracker functionaliteit niet terug komen, in IE7 wel. Overigens ziet dit er wel lekker functioneel uit.
e) De tooling bij artikelen aan de rechterkant is lekker overzichtelijk. Vooral de pagina's, tagging, enzovoorts. mooi!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:17:
[...]

Die stond er nog niet toen ik begon met tikken. Ik heb er bijna 20 minuten over gedaan voor ik door de trage servers heenkwam.
Of jij leest Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens *helemaal*

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 04:29
Steffy schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:59:
Rant over hoe slecht het allemaal wel niet is.
Mja ik ben mee eens dat het erg volgeplempt is, maar om het nou meteen zo in de grond te boren is wel erg overdreven. Werk er nou eens een week of twee mee en trek daarna je conclusies.

Wat overgens veel belangrijker is natuurlijk het groene vinkje van de HTML Tidy validator. En wat zie ik tot m'n grote schrik:

Afbeeldingslocatie: http://www.wcborstel.com/tweakers1.jpg

7 warnings! En als je de details bekijkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.wcborstel.com/tweakers2.jpg

Tja toch slordig he :P Doe er wat aan en maak een groene vinkjes fanaat ook weer blij :P

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:19:
[...]

Die stond er nog niet toen ik begon met tikken. Ik heb er bijna 20 minuten over gedaan voor ik door de trage servers heenkwam.
Of jij leest Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens *helemaal*
Alsof dat iets te maken heeft hiermee?
Die feeds werken gewoon. Misschien had je dat uit moeten proberen, alvorens hier je gal te spuwen.

• Brons
  • Laatst online: 06-02 22:13

Brons

Fail!

fsfikke schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:17:
[...]

Zal wel aan mijn firefox (1.5, werk release) liggen ofzo maar ik zie aan de rechterkant maar 2 artikelen per channel. De rest kan ik dus niet zien. Een kopje 'all' kan toch niet zo moelijk zijn? In ieder geval makkelijker dan sorteren op 1 soort.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... Het is inderdaad anders...

Mijn grootste twee problemen hangen samen...
- Er wordt nogal veel tekst in een venster gepropt
- Samen met een gebrek aan verschillende tinten/kleuren/vlakken wordt het daar nogal onoverzichtelijk van...

Moet zeggen dat kwa overzichtelijkheid de oude layout te prefereren was... En ook beter bij GoT paste, for that matter...

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 05-06-2007 15:43 ]

Verwijderd

Een pagina uit een goede kwaliteitskrant staat toch ook barstenvol tekst overal? Heb je daar dan problemen mee? Waarom zou het digitale equivalent 'moeilijker' werken?

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

T is anders ja..
Het design vind ik opzich wel strak.. wat breed, maar dat went wel denk ik.
Het is nu echt zoeken hoe en wat, en erg wennen.

Maar ik vind het wel erg, maar dan ook erg jammer dat het logo anders is geworden :(
En ook de union tussen de FP en GoT valt nu een beetje weg... beetje zonde.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben het met mikeyman eens. Voorheen was tweakers.net overzichtelijk. Ik had direct alle gegevens en links in het zicht die ik wilde hebben. Nu moet ik scrollen, zoeken, en browsen om dat te krijgen wat ik zoek. Daar gaat mijn startpagina :'( R.I.P. Toch maar eens kijken naar die customizable startpagina van google. Erg jammer.

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 18:23

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Imho is de overzichtelijkheid totaal weg, zoals al gezegd werd, is er te weinig scheiding waardoor het één groot vlak lijkt. Erg jammer. Ook is het jammer dat je niet de oude layout weer in kan stellen voor het geval je er echt niet aan kan wennen/niet mee om wil gaan.
Daarnaast is het logo erg flauw, de link met computers oid is ver weg en het lijkt meer op een logo van een game-site/tv-zender dan van een computer-related-website.

Nee, ik ga hier niet aan wennen, heb ook al veel sites gezien die zo'n layout aanpakken (groot vlak met veel info naast elkaar zonder duidelijke scheiding) en dat werkt gewoon niet imho. Chaotisch is het juiste woord vind ik. Maarja, ik kan me indenken dat andere mensen dit wel mooi vinden. Ik vind het ook wel enigszins mooi, maar de overzichtelijkheid is gewoon weg...

Ps, Core/Pro/Life.... come on? u gotta be kiddin' me... O-)

Misschien kom ik een beetje hard over, maar ik ben van mening dat elke verandering niet altijd een verbetering betekend. Maargoed, alles in deze post is toch een mening ;)

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:25:
[...]

Alsof dat iets te maken heeft hiermee?
Die feeds werken gewoon. Misschien had je dat uit moeten proberen, alvorens hier je gal te spuwen.
Heeft er volgens mij alles mee te maken? Ik zie verder niet echt hoe je nieuwsfeeds als alternatief voor de frontpage aan kunt dragen. Dat is net zoiets als zeggen 'mijn nieuwe, mooie, gelikte auto heeft geen motor!' '- nou en? als je gaat duwen komt 'ie ook vooruit!'

Verwijderd

In vind het nieuwe logo niet slecht. Het moet een sleutel en een moer voorstellen.

De oude site beviel mij echter beter. Het begint steeds meer zoiets als www.yahoo.com of www.cnn.com te worden.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Ik had een mooi verhaal getiept, maar m'n firefox crashte omdat ik op z'n pijltje drukte in een header op de FP. Gek genoeg zijn diezelfde pijltjes in Safari nergens terug te vinden.. Bravo! :?

Mijn main punten waren:
* Waarom moet de tekst zo breed van artikelen?
* Waarom moet er in hemelsnaam zo'n achterlijk contrast zijn tussen background en foreground, en word de rest overgeslagen waardoor het op één grote soep lijkt?
* Waarom _moet_ het per sé web 2.0 zijn? Is dat echt de redding? Wat lost het op?
* En vooral: Waarom moet er zoveel mogelijk tekst in één scherm passen op de FP? Je weet simpelweg niet meer waar je kijken moet...

Kortom: Jammer..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

silentsnake schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:22:
Wat overgens veel belangrijker is natuurlijk het groene vinkje van de HTML Tidy validator. En wat zie ik tot m'n grote schrik:

Afbeeldingslocatie: http://www.wcborstel.com/tweakers1.jpg

7 warnings!
:o paniek :o

:+

Warnings, niet eens errors. Vind ik voor een dergelijk grote rebuild best nog wel meevallen als je ook nog bedenkt dat het er eigenlijk maar één (1, uno, einz, one, une) is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:47:
Een pagina uit een goede kwaliteitskrant staat toch ook barstenvol tekst overal? Heb je daar dan problemen mee? Waarom zou het digitale equivalent 'moeilijker' werken?
Ja, want op een scherm leest helemaal hetzelfde als op papier |:(

Ben het trouwens inderdaad ook niet helemaal eens met de channel-indeling... Kan me voorstellen dat het er is, maar zet er dan niet méér op dan op de normale frontpage...

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 05-06-2007 16:01 ]

• carlino
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Mij is de vraag waar je de omgeving kan veranderen. En of jullie misschien die refresh rate uit kunnen zetten.
Want mij lijkt me meer het probleem doordat de pagina zovaak automatisch gerefreshed word dat hij daarom zo traag is geworden. En onze lieve GoT er ook gewoon problemen mee heeft ;(
Verder is het wel ff wennen. Maar ziet er toch wel netjes uit!

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Ok, dan had anderhalf jaar geleden niet zo ongelijk. :)

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
GX schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:55:
* Waarom moet de tekst zo breed van artikelen?
De tekst is zelfs smaller dan vroeger :D

• GX

GX

Nee.

Yoeri schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:03:
[...]

De tekst is zelfs smaller dan vroeger :D
Dan leest het anders, ik ben nu _continue_ de focus kwijt, terwijl dat voorheen niet zo was.

Deze trouwens, lijkt _veeeel_ breder.

[ Voor 20% gewijzigd door GX op 05-06-2007 16:12 ]

• GX

GX

Nee.

Toch wel
Dan mijn mening over de lay-out: Ik vind dat de lay-out wat frisser en moderner mag zijn. Tegenwoordig zijn zwart en rood 'uit' en zijn zilver en blauw 'in', dat zie je terug in TV's, Hi-Fi, PC's en monitors, en ik vind dat Tweakers net zoals andere sites niet mag achterblijven. Vooral omdat het een toonaangevende site is mbt de nieuwste technologische snufjes.
:D

excuses voor de opperdubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door GX op 05-06-2007 16:06 ]

• [Roland]
  • Niet online
Ziet er netjes uit, was even bang dat ik de fok headlines kwijt was, maar ook deze staan er nog gewoon tussen :-)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21
Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:49:
Daar gaat mijn startpagina :'( R.I.P. Toch maar eens kijken naar die customizable startpagina van google. Erg jammer.
Echt, iedereen vind het verschrikkelijk dat je er zo over denkt en nu dreigt t.net niet meer als je startpagina te hebben. We zullen je missen Seth, echt waar. Al die andere tweakers ook.
Steffy schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:59:
Jammer, na jaren tweakers als startpagina te hebben gehad wordt het tijd voor wat anders. Dit is werkelijk waar een achteruit gang. Van een perfect site met een leuk ontwerp, geweldig overwzicht en een heerlijk gebruiksgemak is het gegaan naar complete bagger. Het is een dikke onoverzichtelijke benden geworden, veel te druk, plaatjes en lappen tekst all over the place. Vage kleuren, kut menu, vreemd menuutje boven in.

Verder is het ontwerp van een normaal net ontwerp over gegaan op een populistisch kinder ontwerp, dat logo had ik zelfs nog beter kunnen verzinnen.

Nee helaas, het lijkt Tomshardware wel, ook al z'n onoverzichtelijke bout site waar je dat gene wat je zoekt nooit kunt vinden en het alleen tegenkomt als je er niet naar op zoek bent.

Nee jammer, het wordt steeds minder met tweakers. Banners all over the place, op GoT wordt je al constant met die rommel lastig gevallen en nu wordt een 3e van je scherm er mee gevult. Helaas, dikke onvoldoede krijgt dit ;(
Al eens overwogen zelf een site te gaan bouwen, beheren en er van te kunnen leven? Nee, dat is natuurlijk weer te veel van het goede. Maar joh, als het je echt niet aanstaat, zoals je zelf beschrijft, mag ik er dus vanuit gaan dat je mijn reactie niet meer zult lezen :z

Besides, je baalt van de banners :? Neem een abbo ;)

Goed, dat waren 2 nutteloze flames. Maar even serieus, wat is dat met de klaagbaak hier ala ik kom hier niet meer, de site is nu ruk etc etc etc. Denken jullie echt dat men, t.net plus alle andere tweakers, er wakker van liggen als enkele individuen het niet aanstaat. Dit topic is niet echt groot, daar kan ik uit opmaken dat het overgrote deel van de community de nieuwe layout blijkbaar wel mooi vindt. Anders hadden we inmiddels vast al in deeltje XII gezeten.

Maar zoals bij alles waar fora bij betrokken zijn geldt: je ziet vrijwel alleen de negatievelingen. Tevreden mensen ervaren het als normaal en zullen dat niet zo snel uitten, in tegenstelling tot ontevreden mensen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yoeri schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:49:
1) Keep in mind dat channel exclusive dingen vroeger de FP misschien niet eens gehaald zouden hebben
2) Ook op de main-frontpage heb je een overzicht van het gemiddelde nieuws, met in de rechterkolom links naar de channel exclusive stukken. Hoezo alle channels bezoeken? ;)

En je laatste opmerking is simpelweg een schoolvoorbeeld van hoe je een boodschap niet moet brengen. Veel plezier op die andere sites iig :w
1) Nieuws is nieuws :)
2) Channel Exclusief werkt niet echt lekker vind ik. Is een beetje raar geplaatst daar zo rechts.

Maar goed, hopelijk zal er nog het een en ander aan gefixed worden :)

Wat ik wel mooi vind zijn de tabs rechts.

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 05-06-2007 16:13 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er trouwens een reden dat de update overdag doordeweeks is gedaan?
Of is dinsdagochtend/-middag het rustigst op T.net? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31

aex351

I am the one

Ziet er grafisch wel interessant uit allemaal.

< dit stukje webruimte is te huur >

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 04:29
alt-92 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Warnings, niet eens errors. Vind ik voor een dergelijk grote rebuild best nog wel meevallen als je ook nog bedenkt dat het er eigenlijk maar één (1, uno, einz, one, une) is.
Inderdaad, het is keurig gedaan gezien de complexiteit die een website als T.net toch heeft. Wel grappig want de vorige layout had er volgens mij ook 7, en dat was ook vanwege de ampersands.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
anandus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:11:
Is er trouwens een reden dat de update overdag doordeweeks is gedaan?
Of is dinsdagochtend/-middag het rustigst op T.net? :)
Er kwam net iets te veel werk bij kijken om iedereen die erbij betrokken was te vragen 's nachts op te blijven hiervoor en zo. Het heeft alles bij elkaar toch zo'n acht uur geduurd. Beetje menselijk zijn voor de heren serveradmins, databasemensen, devvers, ... he :)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik vind het een stuk moderner, maar het is een kwestie van wennen.

• oversightt
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06-2007
waar is de fok tracker???

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik wilde aangeven dat ik het donker/licht onderscheid tussen het tracker gedeelte en het artikel gedeelte bij de oude site veel beter vond en dat die simpelweg ontbreekt bij de nieuwe site.

Maar gelukkig leek het alleen maar zo door de brightness instelling van m'n scherm. Als die op bright staat, is zo ongeveer de hele achtergrond wit, maar als ik het weer op default zet zie ik opeens her en der grijs verschijnen. Waardoor er wel een onderscheid tussen trackers links en de artikelen is en het ook gelijk veel leesbaarder is.

Wellicht hebben meer mensen dit, dat de brightness van het scherm de layout veranderd of mijn brigthness staat gewoon achterlijk hoog :+

(edit: brigthness -> brightness)

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:51
Sorry, ik heb al lopen zoeken maar ik kan nergens vinden of de GoT template ook op de schop gaat.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Hopelijk blijft het forum gewoon overzichtelijk, want de frontpage is echt een drama met al die hippe rare kleuren.

[ Voor 15% gewijzigd door blix op 05-06-2007 16:18 ]

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Dat menu links is wel heel leuk in te delen. Zo even alle rommel waar ik toch nooit kom eruit gebaggerd. Er begint al iets van een overzicht te ontstaan :)

• Bor
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Robin schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:20:
[...]

Het staat duidelijk op de frontpage en het is al vaker door de crew gecommuniceerd: er wordt alleen een nieuwe versie van MySQL in gebruik genomen. Duidelijker dan dat kunnen we het niet communiceren :).
Is dit onwetendheid, denial of gewoon een leugen :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Ik doelde op de breedte.

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:06:
[...]

Dit topic is niet echt groot, daar kan ik uit opmaken dat het overgrote deel van de community de nieuwe layout blijkbaar wel mooi vindt. Anders hadden we inmiddels vast al in deeltje XII gezeten.
Ja, alleen mensen die het ergens niet mee eens zijn laten van zich horen. Dus als er van de pak 'm beet 150.000 actieve leden tien mensen zijn die zeggen dat ze de nieuwe lay-out niks vinden, zijn er 149.990 mensen die 'm wel mooi vinden. Als je dat doortrekt zouden er alleen al in Amerika zo'n 210 miljoen mensen de straat op zijn gegaan om tegen de Irak-oorlog te protesteren. Zelfs als je alle demonstraties ooit gehouden tegen die oorlog optelt kom je nog niet aan dat aantal.

Het is dinsdagmiddag, sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan hier klagen. Nee, ik duidelijk niet dus, voor je daar mee aan komt zetten.

• Koppensneller
  • Laatst online: 20-02 14:17

Koppensneller

winterrrrrr

Kaap schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:06:

Goed, dat waren 2 nutteloze flames. Maar even serieus, wat is dat met de klaagbaak hier ala ik kom hier niet meer, de site is nu ruk etc etc etc. Denken jullie echt dat men, t.net plus alle andere tweakers, er wakker van liggen als enkele individuen het niet aanstaat. Dit topic is niet echt groot, daar kan ik uit opmaken dat het overgrote deel van de community de nieuwe layout blijkbaar wel mooi vindt. Anders hadden we inmiddels vast al in deeltje XII gezeten.
Dit topic is er toch om je mening te kunnen geven over de nieuwe FP? En als ik dat niet mooi vind, en daardoor een nieuwe startpagina ga zoeken, moet ik dat gewoon kunnen zeggen. Het gaat er niet om of T.net er om maalt dat ik (of iedere willekeurige user) wegblijft, maar dat je je onvrede uit over de veranderingen. Ik snap echt wel dat ze hier niet wakker liggen van die 20 bezoekers minder.

Ik vind het persoonlijk nog even wennen, maar er zitten duidelijk een aantal goede en minder goede punten in.

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 16:59

oZy

Kun je aanzetten met het "tracker keuzes" knopje links onderin.

Ik heb vanmiddag de algemene voorwaarden voor het modereren moeten accepteren, maar zou ze graag nog een keer inzien. Kan ik deze nog ergens terug vinden?

Verwijderd

Vind het wel een leuke layout. Ik denk, dat het ook een stuk drukker wordt door de banners. Die zijn op dit moment ook fel oranje, staat niet echt mooi.

Verder ziet het er vernieuwend uit.

• oversightt
hij gaat weer lekker snel

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:26

Saven

Administrator

Ik vind hem echt nice :) Goed werk :)

Verwijderd

oZy schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:20:
[...]

Kun je aanzetten met het "tracker keuzes" knopje links onderin.

Ik heb vanmiddag de algemene voorwaarden voor het modereren moeten accepteren, maar zou ze graag nog een keer inzien. Kan ik deze nog ergens terug vinden?
reviews: Tweakers.net moderatie FAQ

• anandus
  • Niet online
Hoelang is de crew hiermee bezig geweest eigenlijk?
Dit lijkt me een serieus monsterproject! :o

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Kan er geen topic geopend worden voor feature requests? Devtrack vereist inloggen en weet ik veel, en daar heb ik weinig zin in.

Eén requestje:

Als ik in de linkerkolom alle channelstrackers dus uitvink (ik gebruik daar immers toch nooit één van) dan blijft de ruimte voor de kolom staan. Zou deze (dan lege) ruimte niet gewoon kunnen weggelaten worden en alles over die breedte opgeschoven naar links? Dus dat de nieuwsitems meteen uitgeleind zijn op de linkerkant van het browservenster.

Vroeger kon je die channelstrackers niet wegvinken, right? Dat is net één van de vernieuwingen van deze nieuwe layout? Zelf aanpassen.

Opera lijkt ook niet te onthouden dat ik die allemaal heb uitgevinkt? Iets met coockies? Of hoe werkt het (ik ken niets van webdev en het interesseert mij verder ook niet :p )

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 16:32 . Reden: channels, trackers, whatever, die dingen links ;) ]

• SyphOn
  • Laatst online: 13:51
Peertje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:23:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/tnet2.jpg

Zo is het logo mooier imo :) Door Clay gemaakt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
alt-92 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://basiep.nl/zooi/error.png

come again?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:22

bonzz.netninja

Niente baffi

ik moest ff wennen, ben nog steeds niet blij met dat groen, maar verder is het wel ok geloof ik. Wel vraag ik me af waarom er voor zo;n zwarte achtergrond is gekozen. We zijn immers geen hackers wel?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• oversightt
ik het logo behoorlijk mooi/stoer

is de volgorde van de trackers nog naar smaak in te delen??

gr

ps @klagers heeft yvonne/danny jullie klaag baak uitgegooid ofzo

ben blij dat tweakers de site onderhoud en anders
Modbreak:Gedraag je.

voor de mensen die zeggen dat hun tweakers is verneukt

femme bied jullie de privilegge om hier te komen niet het recht

[ Voor 27% gewijzigd door Rataplan op 05-06-2007 16:57 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
oversightt schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:28:

Jep, je kunt elk kopje oppakken en op de gewenste plaats slepen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik het logo behoorlijk mooi/stoer

gr

ps @klagers heeft yvonne/danny jullie klaag baak uitgegooid ofzo

ben blij dat tweakers de site onderhoud en anders rot je maar op je hebt niet het recht om te blijven enzo
zo, 12 en lange tenen?

kom op zeg gedraag je een beetje volwassen. Feedback geven op een verandering mag, en als jij er niet inhoudelijk op reageert kan je dat beter helemaal niet doen.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• GX

GX

Nee.

Snap ik wel.

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik vind het groen van het logo en menu totaal niet passen bij het rode. En het menu is niet handig (valt achter banners weg ... en je klikt er gauw naast. Voor de rest : hulde ! Eindelijk wat 'breeds'.

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Het nieuwe design vind ik persoonlijk verre van origineel. Dit is niet perse slecht, maar het oudere design had naar mijn mening een serieuzer en originelere uitstraling (los van het feit dat ik de huidige te druk vind). Het nieuwe design oogt mij te commercieel en te kiddie, maar misschien ik word ook een dagje ouder :? Tja en het web 2.0 gebeuren, naar mijn mening grotendeels een hype / marketingstunt. Qua design voor mij geen vooruitgang, maar ieder zijn eigen smaak.

Het nieuwe logo is voor mij niet meer dan een bal met stekels. Het schijnt een moer met steeksleutel te zijn? En het gifgroen, mijn favoriete kleur zou het nooit worden. Maar om beide kan ik niet echt wakker liggen. Persoonlijk vind het varkentje wel leuk...

De scheiding van het nieuws had ik niet gedaan. Is de kans niet groter dat lezer nieuws mislopen omdat het Channel exclusief niet echt opvalt? Ik moet bij het nieuwe design namelijk scrollen om het te kunnen zien (1280 x 1024). Maar dit zal wel gewenning zijn.

Over de functie updates kan ik geen oordeel geven, want daar maakt ik bij de vorige versie al geen gebruik van.

Des al niet te min een uitstekend stukje werk van de designer(s) en programmeurs en Tweakers.net van harte met het nieuwe design :> .

[ Voor 4% gewijzigd door DerKleinePunkt op 05-06-2007 16:37 ]

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Jammer..

Never change a winning team, zegt men wel eens.. maargoed..

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

• Bor
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Woei ook een nieuw mod systeem! Ik moet er nog even aan wennen maar heb er het volle vertrouwen in. De FP is lekker snel overigens hier :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Aaah, duidelijk is de heilzame invloed van VNU te merken:
De merge is doorgevoerd, reactiesysteem is op de schop gegaan, nieuwe frontpage met meer breedtespreiding in artikelen :).
Ik vraag me bijna af of de crew nog wel wat te doen heeft :+

De customizable tracker aan de linkerkant is erg gaaf, maar wat zou het gaaf zijn als de hele frontpage op diezelfde manier om te schuiven was, net zoals je dat met myGoogle kan doen. Alles zelf op je favoriete plek zetten.
Ik wil bijvoorbeeld veel liever het overzicht van de 3 channels bovenaan hebben, en het stukje over de reviews e.d. mag van mij wel lager.

Ik ben het wel eens met andere posters dat het moeilijk is om je aandacht erbij te houden. Om de één of andere reden bleef ik ook de draad kwijtraken bij de plans en blogs die ik net heb gelezen.

Bij de artikelen zou iets meer harde scheiding tussen alle secundaire onderdelen en de tekst best gewenst zijn. Ik zou het zelfs niet erg vinden als ik gerelateerde artikelen, tags en reacties uit kan zetten. Of invouwen, dat zou nog mooier zijn, dan kan het opengeklapt voor die keren dat je er wel in geïnteresseerd bent.

Maar hulde voor de sneaky wijziging. Ik had al gezien dat er een layout wijziging aan zat te komen, maar ik had gedacht dat het nog wel láng zou duren, net zoals gebruikelijk is hier :+
Het nadeel hieraan is dat ik wel het gevoel heb dat de afstand tussen de crew en de users groter is geworden. Als diehard forummer had ik altijd het gevoel dat we allemaal gelijk waren, alleen dat sommige mensen nét wat meer konden. En dat straalde ook uit naar de FP. :)
Ik hoop dat jullie die trend niet doorzetten, maar blijven werken aan het 'community' gevoel wat een site zo waardevol maakt ten opzichte van een gewoon eenzijdig medium als een krant.

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Nu GoT nog even centreren zodat ik op 1680x1050 resolutie niet helemaal krom hang in m'n stoel en dan is het helemaal perfect :)

edit:
Gelukkig werkt m'n aangepaste GoT css ook prima met:
code:
1
2
3
#layout {
 margin: 0px auto;
}

:P

[ Voor 31% gewijzigd door coady op 05-06-2007 16:38 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:22

bonzz.netninja

Niente baffi

roze paars fucsia issieh ook leuk :P

[ Voor 38% gewijzigd door bonzz.netninja op 05-06-2007 16:35 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05
systemfan schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:33:
Jammer..

Never change a winning team, zegt men wel eens.. maargoed..
Ze zeggen ook wel eens 'stilstand is achteruitgang'....

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-02 22:13
Het is / wordt zeker niet mogelijk de oude layout te blijven gebruiken icm de huidige frontpagesoftware ?

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
FiXeR.nl schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:16:
Ik vind het een stuk moderner, maar het is een kwestie van wennen.
't ziet er gladder uit, maar daardoor ook sterieler, kouder en voelt een beetje afstandelijk.
ben blij dat tweakers de site onderhoud en anders rot je maar op je hebt niet het recht om te blijven enzo
Onderhoud is HEEL wat anders dan (imago)restylen
femme bied jullie de privilegge om hier te komen niet het recht
femme biedt niets...alweer vergeten dat we verkocht zijn voor een leuk bedrag? :+
Dit soort dingen word ws. van bovenaf opgelegd...

[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-06-2007 16:37 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Peertje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:23:
[afbeelding]

Zo is het logo mooier imo :) Door Clay gemaakt.
It is not me :+

Vanmiddag toen ik even ergens anders was had ik om 14.10 even gekeken naar jullie nieuwe layout, en mijn eerste snelle ingeving was: Mwah :/, maar eenmaal thuis heb ik nog een keer gekeken, en wat duidelijker, en ik vond het inderdaad een hele verbetering :).

Ik denk zelf dat ik meer plekken van Tweakers vaker ga bezoeken, aangezien nu alles duidelijk in beeld komt, en de customize opties zijn helemaal :9~ :9~ :9~ :9~
Scheelt weer retourtje naar de preferences pagina ;).

Jammer dat nog niet alles af is, maar ja, Amsterdam is ook niet in één nacht/dag gebouwd, en er zijn uiteraard ook bugs..

Nice werk _O_, we kunnen er weer een jaar of wat tegenaan, hail T.net _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 05-06-2007 23:49 . Reden: wrong quote te pakken :P ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 16:59

oZy

Volgens mij gaat deze FAQ niet meer op met het nieuwe moderatiesysteem...?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
* Sjah is positief over het beter gebruiken van me 1280 resolutie

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Ziet er gelikt uit! Complimenten :)

Another step closer to world domination! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Piels op 05-06-2007 16:40 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Hielko schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:35:
[...]

Als je doelgroep van die "starre" computerleu zijn is stilstaan misschien wel goed :+

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mwoah eerste indruk niet echt positief. Maar we zullen t even aan kijken.

HardOCP had tot voor kort ook zo'n soort scheiding tussen Core Pro oid. Is helemaal mislukt en zijn weer terug naar de oude situatie.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Hielko schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:35:
[...]

Ook waar, maar ik zou die vooruitgang liever vertaald zien in features (zoals we in het verleden al vaak gezien hebben, o.a. nieuwe pricewatch, userreviews, e.d., nogmaal hulde hiervoor _o_) dan in een zgn hippe layout..

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Ach, over een tijdje is iedereen er aan gewend en wil niemand meer anders. Ga nu maar eens terug naar die oude paarze GoT layout... ik zou het niet meer willen :p

De nieuwe layout ziet er imo zeer goed uit... modern, strak en niet te druk. Goed werk mensen! Er zal wel heel wat bloed, zweet en tranen in gezeten hebben. Daar mogen jullie er wel 10 op drinken ! :)

Twitter

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
1) Lees eerst Tweakers.net lanceert vernieuwde site, Reflectie na drie dagen nieuwe layout en Aanpassing weergave nieuwsberichten.
2) Hou het onderbouwd.
3) Feature requests en bugmeldingen overigens op Devtrack graag, hier worden ze maar over het hoofd gezien.