beetje fel.
This is the Way.
Verwijderd
Vanwege de populariteit kijk ik over een uurtje het nieuws wel weer
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 14:02 ]
Mischien is de update nog net niet helemaal klaar;)
[ Voor 81% gewijzigd door DaTiezl op 05-06-2007 14:01 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
edit: nieuwe layout is geil
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 14:02 ]
even gewoon worden uiteraard
This message was sent on 100% recyclable electrons.
hier is ie ook aardig dood, paar minuutjes geduld dan maar
[ Voor 3% gewijzigd door sQuarecoW op 05-06-2007 14:03 . Reden: typo ]
Het is wel even wennen zeg.
wel mooi dat ie gecentreerd is
[ Voor 11% gewijzigd door Frunz op 05-06-2007 14:05 ]
edit:
oke, even een dagje wenen en hij bevalt al een stuk beter.
[ Voor 53% gewijzigd door GoVegan op 06-06-2007 09:39 ]
VNU?
Ik denk dat sommige gerelateerde sites ongeveer dezelfde layout aannemen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 3% gewijzigd door BlackShadow op 05-06-2007 14:05 ]
Jij moet heel blij zijn dat ik de banknopjes ook niet meer terug kan vinden
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Een belangrijke vernieuwing in Tweakers.net NG is de introductie van drie channels genaamd Core, Life. De channels bevatten redactionele artikelen gericht op specifieke interessegebieden in de Tweakers.net-doelgroep. Core behandelt onwerpen die betrekking hebben op pc-hardware, software en tweaking, Pro is het channel voor ict-professionals en Life bespreekt ontwikkelingen op het gebied van multimediale consumentenelektronica. Hiermee volgen wij een ontwikkeling die reeds zichtbaar was in de verschuiving en verbreding van de interesses van onze bezoekers naar onder andere digitale fotografie, home cinema en digitale televisie, mobiele telefonie, draagbare mediaspelers en persoonlijke navigatiesystemen. Ict professionals hebben al lange tijd een sterke vertegenwoordiging in de doelgroep van Tweakers.net. Met de channels Core en Pro willen wij zowel de fanatieke tweaker als de ict-professional beter van dienst zijn.ÜberWicked schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:05:
wtf is core, pro en life?
bron: plan: Tweakers.net lanceert vernieuwde site
Virussen? Scan ze hier!
Verder: strak. (punt!)
lees het .planÜberWicked schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:05:
wtf is core, pro en life?
Ik vind het theme heerlijk. Had eerst wat schrik nuja een mens moet afwachten.
Mijn eerste indruk is dan ook geweldig. Nu eerst wat de nieuwe tweakers.net site verkennen
Verwijderd
//Thapous
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Wie schrijft de eerste userscripts (greasemonkey) om wat aanpassingen te maken?
Verwijderd
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Work hard & be brave.
Verwijderd
Kwestie van smaak.MetalfanBlackness schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:36:
Ik vind het wel een cool design. Van mijn mag heel t.net dat design hebben
/me gaat in zijn laatjes naar een zonnebril zoeken.
Verwijderd
Dat 'pro' knopje bovenaan is er niet volgens mij..:SRaveon schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:08:
Ik zie een klein foutje in de layout...
Verwijderd
EDIT: Laat maar ik zie het al
[ Voor 21% gewijzigd door Comp_Lex op 05-06-2007 14:11 ]
Geheel mee eens, vind de site er echt verschrikkelijk druk en onoverzichtelijk uit zien.wildhagen schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:06:
Hmm, vind het eerlijk gezegd een beetje een Teletubbies uiterlijk... eerste indruk is ieder geval dat het een achteruitgang is, en een flinke ook, qua overzichtelijkheid en rust.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nouja, een tweede indruk heb ik nog niet, aangezien hij redelijk onbereikbaar is.
Oke, nu is het dan wel weer gelukt
Ik vind de witte achtergrond echt veel te fel (doet pijn aan mijn ogen haast) in contrast met de zwarte achtergrond. Nouja, ga me maar eens wat rommellen aan de layout settings.
[ Voor 37% gewijzigd door Aapenootjes op 05-06-2007 14:14 ]
Moet de komende weken nog eens gaan kijken of het snel went, maar tot nog toe lijkt het me wel. Het ziet er in ieder geval net een tikkeltje moderner uit.
Proficiat
lees het .plan op de FP (2de maal)Comp_Lex schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:10:
Wat zijn nou de verschillen tussen T.net, Core, Pro en Life?
Zou het forum nu ook een nieuwe css krijgen in de vorm van de FP?
Zou ik ook wel tof vinden
Het is nu alleen nog een beetje te druk zodat ik nog niet kan kijken naar de newsposts zelf
Erg mooie logo ook!
denk dat ik er wel aan kan wennen
Keep up the good work guys!
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

maar als 'ie er dan toch is:
Simplicity is de bom...
Verwijderd
Of moeten we gewoon even opnieuw invullen?
Verwijderd
Het enige wat ik ECHT NIET vind kunnen is dat het oude tweakers.net logo (nog) geen waardig afscheid heeft gehad. Ik verwacht dan ook dat dit nog wordt opgepakt (op dit punt moet jejezelf aangesproken voelen).
Ik gebruikte altijd feed://tweakers.net/feeds/nieuws.xml - weet iemand wat de nieuwe is?
Verwijderd
Dit kan ik ook bevestigen!ph0t0nix schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:19:
Als ik in m'n profiel kijk zijn m'n persoonlijke gegevens leeg, alsook m'n Tweaker CV. Is er iets mis gegaan met de database upgrade?
Of moeten we gewoon even opnieuw invullen?
Verder vind ik het vooral lollig om te zien hoe hier maar weer blijkt dat de mens van nature nogal conservatief is, en bij dergelijke wijzigingen meteen al gaat stijgeren. Lijkt me uberhaupt dat je even de tijd moet nemen om te wennen voor je gaat zeuren.
ik heb gisteren een kroon bij de tandarts laten plaatsen. Die zat een dag raar, maar nu voelt het heel normaal aan!
enige opmerking dan, misschien een beetje veel reclame zooi. en een tikje te groot lettertype, maar dat is persoonlijk
Twee dingen springen er echt negatief uit. Het eerste is dat wanneer je de pagina opent je bijna alleen maar reclame ziet door de twee hele grote reclame blokken.
En het tweede is het logo wat ik echt helemaal niets vind. Het zal wel wennen zijn. Wat ik vooral storend vind aan het logo is het gifgroene wat ik niet echt bij de huisstijl vind passen en wat een beetje kinderachtig over komt.
Teletubbie uiterlijk vind ik echt nergens op slaan. Nergens felle of kinderachtige kleurtjes en alles staat overzichtelijk bij elkaar.
Alleen vind ik het erg jammer dat het nog HTML 4.01 is en zelfs met dat nog foutmeldingen!
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Spijtig dat ik de frontpage nu nog niet kan zien, laden duurt te lang en geeft time outs
Veranderd GoT dan ook van layout?
Verwijderd
Heb wel nog snel even een paar comments kunnen modereren. Ik vind het ZEER positief dat de moderaties aangepast zijn (puur op waarde vh bericht ipv inhoud categoriseren)
Verwijderd
De reclame verpest de hele site man, wat een domme fout is het geweest om het daar neer te zetten.Tweak-Freak schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:23:
Ai, eerste indruk is niet echt goed.
Twee dingen springen er echt negatief uit. Het eerste is dat wanneer je de pagina opent je bijna alleen maar reclame ziet door de twee hele grote reclame blokken.
En het tweede is het logo wat ik echt helemaal niets vind. Het zal wel wennen zijn. Wat ik vooral storend vind aan het logo is het gifgroene wat ik niet echt bij de huisstijl vind passen en wat een beetje kinderachtig over komt.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Wat voor socket was trouwens de oude Tweakers banner?
Ik merk dat Firefox soms vaag doet op Tweakers en even blijft hangen
en ook komt er om de zoveel tijd weer het laadscherm tevoorschijnt met de tekst 'hahaha :)'.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
1) Lees eerst Tweakers.net lanceert vernieuwde site, Reflectie na drie dagen nieuwe layout en Aanpassing weergave nieuwsberichten.
2) Hou het onderbouwd.
3) Feature requests en bugmeldingen overigens op Devtrack graag, hier worden ze maar over het hoofd gezien.