rolandos582 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:38:
Wtf maakt het uit of je verbinding NT > EB 1000/1000 is, dat gaat natuurlijk nooit op die manier. Daarom zeg ik, plaats een foto van je NT. Kunnen wij zo bepalen of dit een 100 of GB variant is. Als dit niet de GB variant is , is het allemaal niet zo gek.
Heb je überhaupt inmiddels wel al een 500mb bestelling lopen bij KPN? Ga er wel vanuit maar goed, wanneer is deze order ingelegd?
waarom ik denk dat het wel uitmaakt heb ik diverse keren uitgelegd inmiddels
http://kpn-customer.custh...rs/detail_page/a_id/14580
ik het het kastje wat ze Active Fiber FTU noemen.
volgens dit schema zou dus mijn glas lampje orange moeten zijn en ethernet groen. Dat zou ook logisch zijn!
Glas Brandt groen of oranje Dat wil zeggen dat het signaal vanuit de glasvezelkabel constant wordt omgezet naar een leesbaar signaal op de KPN Experia Box. De kleur is afhankelijk van de internetsnelheid die mogelijk is op uw adres.
Ethernet Brandt en knippert groen Het glasvezelkastje is op de juiste manier aangesloten op de KPN Experia Box
ik het ook al geschreven dat er (nog) geen aanvraag loopt.
volgens KS en support pagina zou het dus zoals hierboven moeten zijn.
Glas bepaalt de verbinding met de pop en ehernet met de EB
dat is dus bij mij niet het geval aangezien glas > groen en ethernet is orange.
dit terwijl ik dus bij diverse andere aansluitingen die ook 5050 of 100/100 hebben ze wel allemaal groen zie zijn
de enige (logische?) verklaring is zoals vr6 stelt dat kpn ze mogelijk koppelt maar waarom???
het is toch ook vreemd dat niemand of nergens hier een uitleg over heeft.
[
Voor 10% gewijzigd door
Ray op 19-07-2015 18:07
]