Het nieuwe Budget DSLR discussietopic is geheel in nieuwe stijl, al was het maar omdat ik hem geopend heb
Een woord vooraf:
Als eerste: de onderstaande tabel moet nog onder handen worden genomen. De inhoud moet ongeveer overeen gaan komen met het volgende lijstje:
Canon EOS 400D
Nikon D40
Nikon D40x
Nikon D50
Oly E300
Oly E330
Oly E400
Oly E500
Pentax *ist DS
Pentax *ist DL2
Pentax K100D
Pentax K110D
Samsung GX-1L
Samsung GX-1S
Sony A100
Bovendien:
- Als je nieuw bent in DSLR-land is het wellicht een beter plan om de verschillende FAQ's eens te lezen en alhier je vragen te stellen: [STARTERS] Ik wil een DSLR, wat nu?
- Als je iets wilt weten over (kit)lenzen, dan hebben we daar topics voor: Het grote Canonmount-objectieven-topic v7.0 en Het grote Nikonmount-objectieven-topic V5.0 bijvoorbeeld.
- Als je op zoek bent naar mooie aanbiedingen kan je je wenden tot: [Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen en voor algemenere prijzen kan je kijken in onze Pricewatch
- Zoek je informatie over waar je je prachtige budget-DSLR in kunt vervoeren? Kijk dan hier Centraal Fototas Topic - Deeltje 2
- Wil je laten zien wat je gekocht hebt, dan kan je hier terecht: [Fotoapparatuur] Raad eens wat ik nieuw gekocht heb.
Even op een rijtje (prijs < 750 euro):
Canon EOS 350D | Konica Minolta 5D | Nikon D50 |
![]() Pricewatch ProductSurvey | ![]() Pricewatch ProductSurvey | ![]() Pricewatch ProductSurvey |
Nikon D70S | Olympus E300 | Olympus E500 |
![]() Pricewatch ProductSurvey | ![]() Pricewatch ProductSurvey | ![]() Pricewatch ProductSurvey |
Pentax *Ist DL | Pentax *Ist DS | Samsung GX-1L |
Samsung GX-1S | Sigma SD9 | Sigma SD10 |
Pentax KD100 | Pentax KD110 | Canon EOS 400D |
![]() Pricewatch ProductSurvey | ![]() Pricewatch Product Survey | ![]() Pricewatch Product Survey |
Voor camera's boven een prijsbereik van ±750 euro hebben we een ander topic: [discussie] mid-budget / semipro-dSLR topic
Todo
- Lijst opnieuw opbouwen.
[ Voor 134% gewijzigd door Floor-is op 27-05-2007 18:42 . Reden: 750+ euro kostende cams er uit gesloopt, link gemaakt naar ander topic ]
Bericht hierboven