Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Mooi om te horen dat het uit eindelijk allemaal goed gekomen is :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:03:
[...]
CoolerMaster verwachte zeker dat iedereen zijn Stacker op de grond zou zetten, en die module bovenin zou laten hangen of zo 8)7
Waarschijnlijk wel, daarom krijg je er wielen bij ;)

Mijnes staat onder mijn bureau, moet zeggen dat dat erg prima werkt :)
Deismyna schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:03:
Nou moet ik zeggen dat mijn bureau het gewicht van een stacker ook niet echt leuk vind :o
Zie je nou wel dat op de grond onder het bureau beter werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:22:
[...]
Waarschijnlijk wel, daarom krijg je er wielen bij ;)
Mijnes staat onder mijn bureau, moet zeggen dat dat erg prima werkt :)
[...]
Zie je nou wel dat op de grond onder het bureau beter werkt :P
:)

Maar het is ook weer zo zonde om zo een mooie kast onder je bureau te 'verstoppen',

Keuzes.. Keuzes... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik de side panel voor 4 fans kan kopen? Ik heb de stacker 830.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
MeijsteR schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:08:
Iemand enig idee waar ik de side panel voor 4 fans kan kopen? Ik heb de stacker 830.
De link naar de CM shop is eerder gepost in dit topic. Je kunt hier al je onderdelen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Bij de stacker (STC-T01) zitten van die gaatjes aan de zijkant. Komt hier licht doorheen of valt dit wel mee? Ik ben op zoek naar een grote dichte kast en de stacker komt wel goed in de buurt kwa eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Het valt wel mee, maar als je er recht voorzit, kun je wel de binnenkant zien, als je CCFL hebt, of wat ledjes (Fans of moederbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een kleine maand ga ik mijn nieuwe pc bestellen uiteraard met CM Stacker 832. Alleen meldt AZERTY dat de stacker 832 niet meer leverbaar is. Betekend dit dat CM stopt met het maken van 832's? Als dit zo is dan bestel ik er zo snel mogelijk eentje bij een winkel die nog wel exemplaren heeft....

• Knud

Knud

Sandvich

832's zouden gewoon nog leverbaar moeten zijn. Misschien niet meer bij elke winkel, maar ze zijn er nog zeker.

Verwijderd

Naja ik heb men vandaag bij een andere winkel gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 11:04
Heey,
ik heb ook nog een vraagje over de Stacker 831,
zitten hier standaart wieltjes onder? :P
en kan je de mobotray omdraaien naar Reversed ATX? (dus gewoon ATX maar dan omgedraait ;) )
en hoeveel fan's kun je plaatsen zonder die Fan Tray aan de zijkant, en wat zijn de maten daar van?

Alvast bedankt :)

[ Voor 24% gewijzigd door schootje op 16-03-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Of er wieltjes bij de 831 zitten weet ik zo niet.

Wel moet het mogelijk zijn je tray zo te veranderen dat hij omgedraaid kan worden. Ik heb zat foto's voorbij zien komen waarbij men dat gedaan had.

Hoeveel fans je kan plaatsen zonder die tray hangt ervanaf wat je verder nog voorin je kast wilt hangen. Per drie 5.25" kan je 1x een 120mm fan hebben. Die zit ofwel bevestigd aan de HDD module, ofwel in een houdertje zoals er 4 van in die fan tray zitten. Je kan er max. 3 van boven mekaar voorin je kast hebben op die manier.

Verder heb je een outtake aan de achterkant, en kan je bovenin nog een fan hangen.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
Oke bedankt voor de info ;)
mischien weet iemand wel anders of er wieltjes bij zitten?
en anders, is de 830 Evo mischien beter,?
maar alvast bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door schootje op 17-03-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
schootje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:51:
Oke bedankt voor de info ;)
mischien weet iemand wel anders of er wieltjes bij zitten?
en anders, is de 830 Evo mischien beter,?
maar alvast bedankt
daar zitten in ieder geval wieletjes bij.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
oke, k zit ook te denken aan de 830 Evo,
aangezien dat de meestuitgebreide is als ik die verglijking's tabellen zie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:44:

Hoeveel fans je kan plaatsen zonder die tray hangt ervanaf wat je verder nog voorin je kast wilt hangen. Per drie 5.25" kan je 1x een 120mm fan hebben. Die zit ofwel bevestigd aan de HDD module, ofwel in een houdertje zoals er 4 van in die fan tray zitten. Je kan er max. 3 van boven mekaar voorin je kast hebben op die manier.

Verder heb je een outtake aan de achterkant, en kan je bovenin nog een fan hangen.
Ik zat eens te denken hierover, nou wil ik een paar 120mm fans plaatsen voorin, maar die houdertjes..? Zijn die ook gewoon in de winkels verkrijgbaar want het lijkt mij noodzakelijk voor fans.
Ik kan namelijk nu nergens normaal een fan bevestigen aan de voorkant, en vastplakken met plakband heb ik geen zin meer in.

Ik heb denk ik zo een houder gevonden.. is dit em? Voor de voorkant?
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.nl/shop/images/12cm%20fan%20bracket.jpg

En die filters aan de voorkant, zijn die belangrijk voor de koeling? Of kan ik het er gewoon eraf halen, want dan is de luchtstroom veel beter volgens mij.

En is het mogelijk om op je zijpaneel 120mm fans te plaatsen ipv 80mm? Want in de mijne is er slechts plaats voor 1 80mm.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:19:
[...]

En is het mogelijk om op je zijpaneel 120mm fans te plaatsen ipv 80mm? Want in de mijne is er slechts plaats voor 1 80mm.
Dat houdertje voor een 80mm fan in de zijkant is echt verschrikkelijk jah. Als ik daar een fan in stop begint me hele kast te trillen. :X Heb het fannetje er dus meteen maar weer uit gehaald.
Echt jammer dat er niet gewoon standaard een ±25CM ventilator geplaatst is in dat zijpaneel, want daar is makkelijk plek voor. Maarja, gevalletje categorie gemiste kansen zullen we maar zeggen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Om in de voorkant een fan te plaatsen heb je een bracket nodig zoals je in de CM shop kan kopen:

http://www.coolermaster.n...p?cPath=57&products_id=90

Is dezelfde bracket als die 4x in het zijpaneel zit. Filters zou ik er lekker in laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik was vergeten erbij te vertellen dat ik een Stacker STC-T01 heb. En die bracket is voor de 830 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals op de afbeelding hieronder te zien valt, is er aan de voorkant een paar 120mm fans gemonteerd:

Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenstil.nl/smartImages/4851-3-c_w400_h480.jpg

Maar hoe is dat te realiseren, want ik neem aan dat ze het op een normale wijze hebben gedaan en niet met plakband of tape..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik denk dat ze daar gewoon de HDD module voor hebben gebruikt, daar zit een 120mm fan voorop.

Misschien dat je aan zoiets wat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat is wel handig. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Die module die jij stuurt is nog duurder dan een 4-in-3 module van Cooler Master :X
Zou je dan niet beter gewoon kunnen kiezen voor de originele 4-in-3 module? :) Daar zou je later nog een paar harde schijven in kunnen stoppen, mocht dat nodig zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Deismyna op 23-03-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:35:
Die module die jij stuurt is nog duurder dan een 4-in-3 module van Cooler Master :X
Zou je dan niet beter gewoon kunnen kiezen voor de originele 4-in-3 module? :) Daar zou je later nog een paar harde schijven in kunnen stoppen, mocht dat nodig zijn.
Mja dat is wel een optie ja, maar is er dan geen andere mogelijkheid hiervoor. Zoals een kliksysteem om die fans gewoon 'los' te koppelen aan de voorkant?

En zo een HDD module zie ik niet echt als een intake fan voor airflow voor in je kast, het is wel een intake maar dan puur voor de HDD koeling. Omdat die hardeschijven dan in de weg zitten, kan het nooit zo optimaal de hele kast van frisse lucht voorzien. Al helemaal niet als je 3 hardeschijven in een module doet!

Maar een extra HDD module zonder hardeschijven erin is wel een optie, alleen jammer dat ik aan de voorkant die ijzere plaatjes moet weg gaan halen voor betere airflow..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:35

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik heb een vraag over de 4-in-3 modules van deze kast.

Past zo'n ding ook in een kast van een ander merk ( * Q zoekt dekking... ;) )?

Ik heb nl al een kast met 3x 5.25 en daar wil ik 4 disks in kwijt. Dit is precies wat ik zoek.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb ze wel eens eerder in een ander soort kast gezien. Dus het zal wel goed gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Thank! Ik zie dat ze niet zo duur zijn, dus voor dat geld neem ik het risico wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die modules passen in elke kast. Al het aansluit materiaal zit er bij en voor de prijs hoef je het niet te laten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Alleen hebben sommige kasten metalen lipjes waar de optische drives op steunen voordat je ze vastschroeft, deze moet je even weghalen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Ik zie het, maar dat komt wel goed. Order geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Oké wellicht een rare vraag, maar dan toch maar:

Mijn nieuwe kast wordt een Coolermaster Stacker, dat is zeker :)

Alleen zit ik nog te twijfelen tussen de versie:
Vanaf het begin vond ik de 810 gewoon een überkast alleen door de robuuste uitstraling al. Maar met de komst van de 832 moet ik toegeven dat ik die ook wel mooi vind.

Nu wil ik de 832 wel eerst in het echt bekijken (de 810 heb ik al eens gezien en daar is niet zo veel bijnzonders aan qua vormgeving in vergelijking met de 832). Maar in geen een winkel waar ik geweest ben staan bigtowers opgesteld en als er al iets staat is het zeker géén Stacker 832.

Dus iemand een idee waar ik die mooie kast kan bewonderen in de omgeving van Zaltbommel?

Weet dat het een ongebruikelijke vraag is, maar ik ga niet blin €200,- via een site uitgeven natuurlijk :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Q schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:38:
Ik heb een vraag over de 4-in-3 modules van deze kast.

Past zo'n ding ook in een kast van een ander merk ( * Q zoekt dekking... ;) )?

Ik heb nl al een kast met 3x 5.25 en daar wil ik 4 disks in kwijt. Dit is precies wat ik zoek.

Iemand een idee?
2 Kasten die ik heb getest :

Antec 1035B II => Perfect passend met Antec houders. Dit systeem hebben vele andere Antec/Chieftec/ThermalTake kasten ook dus ook in die moet het passen denk ik.

Cooler Master Centurion 5 => Als je maar 1 zijkant monteert en een beetje propt kan dat prima :D

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Resistor schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:22:
Alleen hebben sommige kasten metalen lipjes waar de optische drives op steunen voordat je ze vastschroeft, deze moet je even weghalen.
Even wat wiebelen met een tang en ze breken precies mooi af.

Werkt nu als een zonnetje allemaal. Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd ben ik dus van plan de CoolerMaster Stacker 832 te gaan halen. Wilde eerst voor de Lian Li PC-P80 gaan, maar €299,- voor een behuizing is toch wat te veel van het goede…

Dus toen kwam ik op de Stacker 832 uit: ook een mooie kast.
Ik dacht altijd dat de Stacker 831 maar 6 keer een 5,25" bay had (dankzij de site van Alternate).

Nu heb ik al wat sites en dit topic doorgelezen en zo erachter gekomen dat de 831 en de 832 in principe exact dezelfde kast is. Alleen heeft de 831 een ander deurtje dan de 832 (832 is meer dicht en de 831 is open).

Enige verschil wat ik tot nu toe gevonden heb is dat de 832 wel die 4-fan-bracket heeft en de 831 niet.
Nu ga ik die bracket wellicht toch niet gebruiken omdat ik denk dat die intake fan voor, de exhaust achter in combinatie met de 135mm fan van de voeding en de 120mm fan op de Scythe Ninja wel voor voldoende koeling zorgen.

Dat fan-bracket los is €20,- bij de Cooler Master shop. Verschil tussen de 831 en 832 is ook €20,-.
Ik wil echter de deur van de 831 hebben omdat ik deze mooier vind. Deze is los te koop voor €15,-.

Aangezien ik dus de deur van de 831 wil en de 4-fan-bracket wellicht niet ga gebruiken is het toch de beste keuze om de 831 te kopen?

Of zie ik iets over het hoofd wat de 831 nog meer niet heeft op de fan-bracket na?

Edit:
Ik koop de 832 en dan het deurtje zoals in de 830 en 831 zit los.

Ik weet van mezelf dat ik spijt ga krijgen als ik dat fan-bracket/deurtje niet neem.
En de €15 die het deurtje van d 830/831 kost kan altijd later nog komen als ik uit ben gekeken op de huidige deur.

Keuze om de fan-bracket toch te gaan gebruiken is omdat ik de Scythe Ninja als processor-koeler heb en deze zonder fan daaraan wil gaan gebruiken. De fan kan niet op de normale plaats namelijk omdat ik OCZ Reaper geheugen heb met een hoge heatsink. En de fan van de Scythe overlapt de geheugenbankjes 1 t/m 3 :S

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 08-04-2008 16:54 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al een tijdje de Stacker 832 staan (nog in de doos). En nu vroeg ik me af of de zal zalman ZM-MFC1 plus fancontroller er in past. Ik vraag me namelijk af of de draaiknopjes het deurtje niet blokkeren?

Na een tijdje gegoogled te hebben, heb ik nog altijd geen antwoord gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik weet niet hoe lang die knopjes zijn van die controller, maar ik heb geen probleem met de draaiknopjes die op mijn voorpaneel van m'n X-Fi geluidskaart zitten, en de draaiknop op m'n ZM-MFC2.

Er zit trouwens ook nog een stekkertje in voor optisch geluid, en daar komt deurtje ook niet tegenaan. Je hebt dus aardig wat ruimte achter dat deurtje.

[ Voor 5% gewijzigd door B-Buster op 20-04-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-08 12:03
ik was helemaal trots met mijn zelfgeproduceerde side window voor mijn stacker 830 (dit weekend even snel gemaakt) totdat ik dit topic zag. :X
echt respect voor de gruwelijke modders hierzo.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
ik was helemaal trots met mijn zelfgeproduceerde side window voor mijn stacker 830 (dit weekend even snel gemaakt) totdat ik dit topic zag. :X
echt respect voor de gruwelijke modders hierzo.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:36:
Ik heb hier al een tijdje de Stacker 832 staan (nog in de doos). En nu vroeg ik me af of de zal zalman ZM-MFC1 plus fancontroller er in past. Ik vraag me namelijk af of de draaiknopjes het deurtje niet blokkeren?

Na een tijdje gegoogled te hebben, heb ik nog altijd geen antwoord gevonden..
heb hem in mijn 830 zitten en volgens mij heb je, ondanks dat de deuren er iets anders uit zien, ongeveer net zoveel ruimte. moet dus passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
Zijn er toevallig 932 bezitters die een OCZ Vendetta of tuniq tower als CPU cooling gebruiken? Ik vraag me namelijk af wat de maximale afmeting is voor een koeler zonder dat je 1 van de casefans hoeft te verwijderen. De Vendetta krijgt goede reviews maar hij is wel vrij hoog ;)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Indien ze 1,5 a 2cm lager zijn dan mijn Scythe Inifinty zal je nog wel een fan in de zijtray kunnen stoppen. Mijn koeler komt nu net tegen de plastic tray aan, dus zonder fan erin. Heb er zelfs een klein stukje uit moeten vijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Als ik het goed zie heeft de vendetta 134mm hoogte en de scythe 160, dus dan scheelt 16mm, lijkt me dat het wel gaat passen :)
Valt me trouwens op dat de scythe 8 graden minder koelt dan de vendetta, terwijl deze toch groter is.

bron: best cpu cooler performance Q1 2008

--edit, ik zie net dat ik verkeerd keek, de vendetta 2 is 159mm:
Heatsink Dimensions:(W)120 x (H)50 x (D)159mm

Als ik het goed heb dien ik er dan 1 fan uit te laten?

[ Voor 18% gewijzigd door marko77 op 28-04-2008 19:37 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Dan moet je er inderdaad 1 fan uitlaten.

Lijkt me opzich toch wel een goed plan, aangezien je anders de airflow richting of van de cpu koeler nogal verstoord als je er recht boven een fan in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34
Ik heb alleen een ander probleem met mijn STC-01.

Met mijn nieuwe moederbord (Asus Striker Extreme) kan ik de firewire conntector van het front-panel niet meer aansluiten. De kabel is namelijk te kort.

Nu heb ik een tijdje geleden op de shop van Coolermaster een firewire verlengkabel gezien, echter deze was "limited quantity". In ieder geval staat hij er nu niet meer op.

Op Google gezocht op zowel firewire kabel als op interne firewire kabel als op internal firewire cable en nog wat meer varianten. Enige resultaat: een paar Amerikaanse shops die zo'n kabel hebben. In Europa kan ik in ieder geval niets vinden.

Hebben meer mensen hier problemen mee, en hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
GertjanO schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:19:
Ik heb alleen een ander probleem met mijn STC-01.

Met mijn nieuwe moederbord (Asus Striker Extreme) kan ik de firewire conntector van het front-panel niet meer aansluiten. De kabel is namelijk te kort.

Nu heb ik een tijdje geleden op de shop van Coolermaster een firewire verlengkabel gezien, echter deze was "limited quantity". In ieder geval staat hij er nu niet meer op.

Op Google gezocht op zowel firewire kabel als op interne firewire kabel als op internal firewire cable en nog wat meer varianten. Enige resultaat: een paar Amerikaanse shops die zo'n kabel hebben. In Europa kan ik in ieder geval niets vinden.

Hebben meer mensen hier problemen mee, en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn cosmos kast laatst. Gewoon even mailen naar techsupport van CM dat je de kabel niet op je moederbord aangesloten krijgt omdat hij te kort is. Doe dit samen met je naam en adres en dan krijg je 2 tot 3 dagen later een verlengkabeltje voor niets binnen :)

Goeie service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn de meeste CM 832 en 830's heel slecht leverbaar? Nog iemand die weet waar ze op stock zijn? Veel webshops melden dat ze "begin dan en dan" leverbaar zijn, maar worden steeds uitgesteld!

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De Cosmos en Cosmos S zijn min of meer de opvolgers van deze kasten. Zelf heb ik een 830 en zal nu wel een Cosmos S willen. Al is het om maar eens een andere kast te hebben. Heb eerder de originele Stacker gehad en het zijn allebei goede kasten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Ik ben ook aan het kijken of de 832 ergens te koop is, maar heel veel shops hebben deze niet eens in het assortiment. Als iemand tips hierover heeft, gaarne :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
marko77 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:23:
Ik ben ook aan het kijken of de 832 ergens te koop is, maar heel veel shops hebben deze niet eens in het assortiment. Als iemand tips hierover heeft, gaarne :)
heb gister van freezing-hardware nog een mail teruggehad dat ze binnen de 5 dagen leverbaar zouden zijn, maar nogaltijd een onzekerheid vanwege de grote schaarste.
Raar van coolermaster, ofwel is er een belachelijk grote vraag naar die cases en moeten ze de machines nu weer opstarten ofwel geven ze ons valse hoop..

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
Stacker 830 is op zich een grote kast, met gelukkig veel koeling mogelijkheden..
Ik wil denk ook over gaan stappen op de cosmos S, die ziet er net iets strakker uit.

mijn stacker 830 van binnen. side window zelf gemaakt voor 9 euro.
2x 120mm fan onderin geplaatst door een paar gaten onderin te boren.

http://img139.imageshack.us/my.php?image=afb014nq7.jpg

van buiten

http://img505.imageshack.us/my.php?image=afb004xh9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/9972/overclockedju7.th.jpg

http://img505.imageshack.us/img505/4760/c3kstabielyg2.jpg

plaatje orthos stabiel

Setup is trouwens.

gigabyte P35-ds4 rev 1.1
E6850 @ 3.8 ghz + Scythe infinity (3fans; 2x120 & 1x80)
OCZ Reaper hpc
2x 1024mb pc8500, 2gb (deze binnenkort vervangen voor nog een kit zoals die hieronder)
2x 2048mb pc8500, 4gb
Coolermaster real power 550w
8800gt sparkle + thermalright hr-03-gt & 120mm nexus fan.
LG dvd drive
Zalman fancontroller.

2x samsung spinpoint F Dt HD502LJ (2x 500gb raid 0)
1x samsung T166 (500gb)
1x seagate Barracuda 7200.10 320gb

nog aardig wat fans erin zitten varierend van zalman, nexus, coolermaster tot aan scythe fans.
1 scythe fan heeft trouwens een rpm van 3000 (ultra kaze 3000, gelukkig is deze regelbaar anders was me pc weggevlogen)

mijn vraag was dus (om ff terug te komen op punt) of het makkelijk is om er waterkoeling in te plaatsen (zowel GPU als CPU) aangezien het warme weer eraan komt, en soms kan mijn pc irritant veel geluid maken met 10 fans.

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben in een stacker 830?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
R-Alph schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:28:
[...]

Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn cosmos kast laatst. Gewoon even mailen naar techsupport van CM dat je de kabel niet op je moederbord aangesloten krijgt omdat hij te kort is. Doe dit samen met je naam en adres en dan krijg je 2 tot 3 dagen later een verlengkabeltje voor niets binnen :)

Goeie service _/-\o_
En helaas, Coolermaster heeft ze zelf ook niet meer. Ik denk dat ik maar zonder ga doen.

Wel trouwens snel en netjes een bericht terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Ik heb eens gekeken naar de 830 Evo en de verschillen met de 832, het lijkt er op dat de evo gelijk is aan de 832 alleen dat de 832 minder opties heeft oid? Qua prijs is de evo aardig gelijk (zelfs goedkoper).

Heeft iemand wellicht meer info over de verschillen tussen de 2? De Evo is wél goed leverbaar volgens mij dus dan is het makkelijk kiezen (en zilver is ook mooi :))

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

ik heb de Stacker (STC-T01), maar ik wil nu de 80mm fan die bovenin zit, eruit halen en er een, kant en klaar, nieuwe i/o controller in zetten. omdat ik mn fancontroller (2x een zalman fanmate2 op 1 zo'n afdekplaatje) helemaal bovenin wil hebben, zodat de rest (dvd-brander, harde schijf 3-4 modules) naar boven kunnen.
Hiervoor wil ik de i/o controller nemen die ik een poosje terug bij de parts shop heb gezien, die controller kan op de plaats van de 80mm fan. Echter kan ik nu die i/o controller niet meer vinden! In de openings post staat een link om dat ding zelf te maken, maar die link werkt niet (meer).

Nu is mijn vraag: Is die i/o controller nog wel te krijgen, zo ja waar?
En als dat niet meer het geval is, wat is dan de link om hem zelf te maken? en heeft iemand hier ervaring mee?

ps: ik heb helaas geen artikel naam....

[ Voor 3% gewijzigd door pcprutser op 10-06-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd aan te vragen?
http://www.coolermaster.nl/shop/contact_us.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

tnx, maar inmiddels heb ik hem gevonden :D
http://www.coolermaster.n..._info.php?products_id=134

Maar als ik de foto's goed bekijk zie ik:
-geluid in/out
-firewire
-2x usb
-drukknopje

Maar waar is het drukknopje voor? ik neem aan om de pc mee in te schakelen, maar ik wil de pc ook kunnen resetten, daar kun je losse knopjes voor bijbestellen, maar is het mogelijk om dat in te bouwen? of zit er onderop dat ding al een printplaat oid die dat verhinderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit geen drukknopje bij, of je moet dat ding bedoelen om de klep mee open en toe te doen (wat overigens zeer snel breekt), dus gewoon 2*USB, firewire, 2*mini stereo jack.

Verder moet je voor power en reset knop zelf gaan modden. Heb hier zelf in dat i/o ding, het stukje printplaat waar powerknop, resetknop, powerled, en HDled in zijn geheel bij bevestigd. Gewoon in de alu-plaat gaten boren op de juiste plaats en met de juiste diameter waar de knoppen en ledjes komen en met afstandshouder de ganse PCB langs de binnenkant met wat afstandshouders tegen die alu-plaat plakken. Zag er best goed uit, maar ben terug naar originele setup gegaan omdat mijn case onder een te lage tafel kwam waardoor ik niet aan de USB poorten kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

ok, dus dan moet deze: http://www.coolermaster.n...p?cPath=57&products_id=62 er ook nog bij...

over de hoogte hoef ik mij geen zorgen te maken mijn bureau is hoog zat ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 12:08
Hey, is iemand anders dit ook tegengekomen? Ik heb de Stacker STC-T01 en in combinatie met mijn XFX 680iLTsli zijn zowel de HD Audio als de Firewire kabel voor aansluiting op het frontpanel te kort. Weet je wel? Front panel, helemaal bovenin en aansluiting op het mainboard, onderaan het mainboard:)

Ik zoek dus eigenlijk verlengkabeltjes, intern voor de 2x5pins HD Audio en 2x5 pins Firewire aansluiting. Iemand een idee waar ik dit zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_680_lt/4.htm

Lijkt allemaal te passen zo te zien :? Kan je anders aangeven wat het probleem qua afstand ?

Die aansluitingen moeten wel op een hele gekke plek zitten wil het allemaal niet passen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
bozotheclown schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:12:
Hey, is iemand anders dit ook tegengekomen? Ik heb de Stacker STC-T01 en in combinatie met mijn XFX 680iLTsli zijn zowel de HD Audio als de Firewire kabel voor aansluiting op het frontpanel te kort. Weet je wel? Front panel, helemaal bovenin en aansluiting op het mainboard, onderaan het mainboard:)

Ik zoek dus eigenlijk verlengkabeltjes, intern voor de 2x5pins HD Audio en 2x5 pins Firewire aansluiting. Iemand een idee waar ik dit zou kunnen krijgen?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn FireWire kabel. Maar aangezien ik deze nooit gebruik (of nog niet gebruik) heb ik deze eruit gelaten. Dus het klopt wel wat je zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/456/tekorthb1.th.jpg

De gele vlakjes geven aan waar de aansluitingen zitten. Toch jammer dat ik ff een fototje moet maken om ervoor te zorgen dat het begrip te kort, duidelijk overkomt ;)

De firewire kabel is ongeveer 15 centimeter te kort en de audio kabel is ongeveer 18cm te kort.

Als ik de boel BTX zeg maar, dan zijn de kabels lang genoeg maar de videokaarten zijn dan warmer en het stof kan er zo in vallen van bovenaf. Daarnaast is de extra 12v voedingslijn (8pins) dan te kort.

De Voeding onderin de kast zou dat oplossen maar dan zorgt de PSU ervoor dat de cpu warmer is dan als de voeding bovenin zit.
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:10:
http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_680_lt/4.htm

Lijkt allemaal te passen zo te zien :? Kan je anders aangeven wat het probleem qua afstand ?

Die aansluitingen moeten wel op een hele gekke plek zitten wil het allemaal niet passen :)

[ Voor 18% gewijzigd door bozotheclown op 24-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Je hebt denk ik 2 opties :

1. Lekker solderen.
2. Mail eens naar fabrikanten van kasten die als het ware een soort "tussenkoppelstukje" dit heb ik zojuist zelf bedacht :+ hebben bij de kabeltjes die van het front panel naar het moerderbord gaan. Hopelijk hebben zij dan ook een wat langere versie ervan ergens liggen :)

Zoiets was geloof ik in een T.net Review te zien, maar kan het effe niet vinden.

Verder vond ik dit : USA Shop die iets heeft, maar dit kan je niet helemaal uit de brand helpen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:26:
Je hebt denk ik 2 opties :

1. Lekker solderen.
2. Mail eens naar fabrikanten van kasten die als het ware een soort "tussenkoppelstukje" dit heb ik zojuist zelf bedacht :+ hebben bij de kabeltjes die van het front panel naar het moerderbord gaan. Hopelijk hebben zij dan ook een wat langere versie ervan ergens liggen :)

Zoiets was geloof ik in een T.net Review te zien, maar kan het effe niet vinden.

Verder vond ik dit : USA Shop die iets heeft, maar dit kan je niet helemaal uit de brand helpen vrees ik.
Jawel, dit zijn juist de kabels die ik zoek. En deze shop heeft ook FireWire verlengkabels. Maar om nu 1 kabel á 5 euro af te rekenen met mijn Creditcard en uit Amerika te laten komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Ik weet niet wat de verzendkosten zijn... Maar ik heb ook in 2 weken tijd pakketjes uit Amerika laten komen met een totaal waarde van +/-20 euro.. Nu hoefde ik daar geen verzendkosten voor te betalen, duurde alleen wat langer. Maar het had toch geen haast...

Ik kon de kabels maar op 1 manier laten lopen, anders zouden ze niet passen :s dit is echt iets waar niet over nagedacht is! Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Oww ... kan maar niet die Review vinden :|

Wat ik wel net zat te denken : Kan je die Front Panel niet gewoon een stukje naar beneden verplaatsen ?? Lijkt me het makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
Front panel zit nogal vast:) Is niet verplaatsbaar zonder te modden. Dan kan ik idd net zo goed een verlengkabeltje solderen.

Thx voor de tips
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:11:
Oww ... kan maar niet die Review vinden :|

Wat ik wel net zat te denken : Kan je die Front Panel niet gewoon een stukje naar beneden verplaatsen ?? Lijkt me het makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:? Ik heb toch echt laatst bij mijn STC-T01 dat panel eraf gehaald omdat ik 1 USB kabeltje weg wou hebben sinds mijn mobo daar niks mee doet ?!

Gewoon 4 schroeven waar het mee vast zit.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas_V
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 20:23
Weet iemand of de cooler Master Stacker 4in3 Module ook uitwisselbaar is met de Cosmos S? De Cosmos S lijkt me wel een leuke kast, maar heeft wel weinig ruimte voor HDD's. Als dat niet het geval is ga ik toch een Stacker kopen waarschijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Klaas_V op 24-06-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

4in3 module past eigenlijk wel in elke kast soms moet je alleen een beetje kijken hoe je de module erin krijgt. In een Antec TX1035B II en een Cooler Master Centurion past het in ieder geval sowieso. Alleen bij de Centurion moet je een van de 2 zijkanten weglaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Het frontpanel zit met 2 schroeven aan iedere kant vast, ze zitten welis waar enigsins verborgen, maar ze zijn er wel degelijk :)
Ach kon ik maar 12 bays gebruiken, dan kon ik dankzij vier 4-in-3 modules makkelijk 16 HD's plaatsen :( Maar die control panel moet ik ergens kwijt en ik heb geen zin in mijn case te zagen.
Waarom doe je dat dan niet ?! Coolermaster voorziet een leuke how-to ! Door gebruik te maken van een 80mm control panel van een andere CM case kan je de fan aan de bovenkant vervangen door een control panel ! Mits wat extra stappen kan je ook je power en reset knoppen mee overdragen !
Alleen die link naar de how-to is dood :'( en ik wil die net ff checken voordat ik het handeltje bestel :)

[ Voor 70% gewijzigd door pcprutser op 26-06-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Bonflex schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:30:
Weet iemand of de cooler Master Stacker 4in3 Module ook uitwisselbaar is met de Cosmos S? De Cosmos S lijkt me wel een leuke kast, maar heeft wel weinig ruimte voor HDD's. Als dat niet het geval is ga ik toch een Stacker kopen waarschijnlijk.
Jep, hij past in de Cosmos S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Ik heb contact gezocht met de webshop van coolermaster, en zeer vriendelijk behandeld!
In eerste instantie gevraagd naar een how-to, maar die hadden zij niet (blijkbaar, in de openingspost staat de how-to toch echt naar de coolermaster website maargoed...).
Er is werd aangeboden om bij mijn bestelling een extra cover te doen van de i/o set, zodat ik zelf de mod kan maken :). Ook vroeg ik me af of er niet toevallig een zilvere versie van is, en de persoon die mijn mailtjes steeds keurig heeft beantwoordt zorgt er persoonlijk voor dat ik een zilveren krijg :D

Vandaag besteld en m'n ordernummer doorgegeven, nu even afwachten :) Maar de service van de webshop is dus uitstekend!
Zodra ik het zooitje binnen heb zal ik die mod gaan maken (heb toch vrij van school) (tussen het werken door :p), en dan gelijk online gooien zodat andere mensen er ook profijt van hebben :)

Wordt vervolgd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jammer dat de HD Rack maar 4 Harddisks aankan. Ik heb zelf er een rek boven opgemaakt omdat je ook op geen enkele andere manier een harddisk erin kon hangen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Na een weekje weggeweest te zijn geweest kwam ik gister thuis met een pakketje op de deurmat :D het was het I/O panel + eentje zonder kabels en de aan/uit knopjes

Ik zou een 2e plaatje zonder kabels krijgen, maar ook de 2e had de kabels bij zich, keurig in het zilver! Dus aan de partshop zal het niet liggen want die deden keurig netjes wat ze beloofd hadden (dat de kabels er wel bij zaten bij het 2e plaatje, kun je geen gebrek noemen ;))

Zometeen maar aan de mod beginnen ;)

Edit = toevoeging:

't is later geworden dan ik dacht ;) ik had zondag geen zin, en vanavond had ik pas weer zin om wat te doen! Ik heb een werk tekening samen met m'n pa gemaakt en gebruikt om de punten waar geboord moest worden mooi te kunnen zien :D

Ik zal morgen (of overmorgen) de tijd (en moeite) nemen om een uitgebreidde how-to te schrijven :)

[ Voor 27% gewijzigd door pcprutser op 16-07-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:59
ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe kast nadat een verkoper op tweakers niks meer van zich liet horen.
ik zit alleen te twijfelen tussen een zilvere 831 of de Nvidia 832.
maar ik weet niet welke toetes en belles je bij de Nvidia variant krijg (4fan zij bracket removal moederbord tray.) pixmania die hem als enigste nog op vooraad heeft weet het ook niet :S dus weet iemand hier hoe dat zit.

groetjes

Renaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

De Nvidia 830 (officiele naam) heeft fan tray bracket (voor 4x120mm).
Alle Stacker 83x kasten hebben een removable m/b tray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Heeft er iemand ooit de fan van de 4in3 module vervangen? De molex connector neemt nu een molex in beslag die ik eigenlijk nodig heb, en ik heb toch nog plaats op m'n fancontroller. Plus, ik heb toch nog een 120x120 fannetje liggen.

Alleen, ik zie net dat die fan met plastic splitpennen ofzo aan het 4in3 ding vast zit. Geen idee hoe ik die los krijg, en al helemaal niet hoe ik de nieuwe fan er in krijg, aangezien ik natuurlijk niet dezelfde pennen heb :P

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

volgens het boekje dat ik bij mijn 4in3 module heb gekregen (heb een 2e erbij gekocht) staat dat het wel kan, ook om die ijzeren plaatjes weg te slopen, alleen is dat mij toen ook niet gelukt :s

En die pennen is niet zo moeilijk: je gebruikt gewoon 4 M5 (dacht dat het M5 was (A)) boutjes + bijbehorende moertjes, hoef je je daar de volgende keer geen zorgen over te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:23

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De pennen zijn makkelijk los te krijgen. Als je goed kijkt naar de 'kop' van een pen, is deze dubbel. Een dubbele kop dus. Als je deze van elkaar trekt, komt de binnenste pen naar buiten en kun je de hele pen eruit trekken.

Ik heb de vier 120mm fans vervangen door Enermax fans, waarvan drie t.b.v. de 4in3 device modules. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

PD2JK bedankt voor je tip! :>

Anders had ik met boutjes lopen prutsen :)

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

UDuckling5 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:19:
PD2JK bedankt voor je tip! :>

Anders had ik met boutjes lopen prutsen :)
prutsen doen tweakers toch altijd (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Ik ben van plan mijn STC-T01 om te bouwen naar een 810.

Hier mee doel ik dus op de twee fans achter, PSU bay boven weghalen en nog wat aanpassingen.

Alleen weet iemand hoe ik de voeding moet monteren?
Met de fan naar boven of naar beneden (en dan een beter breathing hole erin zagen?).

Ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 3% gewijzigd door wavemaster100 op 06-09-2008 23:54 ]

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nog winkel waar je de zwarte side windows voor de stacker kan kopen? Want in de pricewatch zijn ze niet op voorraad en onbekend wanneer wel. :P

Kennen jullie toevallig nog een webshop die ze heeft. Google vindt alleen Kelkoo, maar daar kom je weer bij EMPC uit. (die ik net heb gemailt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de stacker STC-T01. Aan de zijkant is er nog een mogelijkheid om een 80mm fan te plaatsen, maar ik zou daar een 120mm fan willen plaatsen. Zijn daar bepaalde onderdelen voor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Er zijn fan 'adapters' verkrijgbaar, die je dus aan de ene kant op een 80mm voorbereiding monteert, en je vervolgens aan de andere kant de mogelijkheid bied een 120mm fan erop te schroeven.

Even rondkijken bij de bekende grote webshops en je moet zoiets wel kunnen vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
EMPC mailt niet terug. (weer een klant minder ;) )

Iemand nog een onbekende maar toch betrouwbare shop waar ze de zwarte sidepannels verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
In de CoolerMaster shop staat ie ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:31:
Ik heb een vraagje over de stacker STC-T01. Aan de zijkant is er nog een mogelijkheid om een 80mm fan te plaatsen, maar ik zou daar een 120mm fan willen plaatsen. Zijn daar bepaalde onderdelen voor beschikbaar?
[spuit 11 mode] heb er hier nog wel eentje liggen die ik je best wil opsturen tegen verzendkosten. heb hem ooit eens gebruikt in een krappe HP oem, maar heb wel mijn vraagtekens bij het nut. ik had namelijk het idee dat de luchtverplaatsing er niet veel mee opschoot, omdat de aan of afvoer uiteindelijk toch door 80mm moet.
maar je mag hem zo hebben om het zelf te proberen! [spuit 11 mode off]

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Zijn er hier ook mensen die last hebben van het resoneren van de hardeschijven? ik heb 2x zo'n 3/4 module met in beide 2 hardeschijven. maar om de zoveel tijd gaan ze echt een teringherrie maken.

zij er hier mensen met een eventuele oplossing of?

ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Heeft iemand ervaring met een GTX 285 in een Stacker 83x met cross flow fan op de mobo tray? Past dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Laatst online: 09-02 20:18
Wow, vette kick! ;)

Enniewee, weet iemand of je de Cooler Master STB-3T4-E3-GP 4-in-3 Device Module ook in de Stacker STC-T01 kunt plaatsen, of dat je daarvoor per sé de SPB-3T4-E1 moet gebruiken?
Die laatste is wat zeldzaampjes de laatste tijd namelijk en ik heb er eigenlijk 2 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JWfx schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:46:
Wow, vette kick! ;)

Enniewee, weet iemand of je de Cooler Master STB-3T4-E3-GP 4-in-3 Device Module ook in de Stacker STC-T01 kunt plaatsen, of dat je daarvoor per sé de SPB-3T4-E1 moet gebruiken?
Die laatste is wat zeldzaampjes de laatste tijd namelijk en ik heb er eigenlijk 2 nodig.
Ik zag net in de V&A iemand die in ieder geval 1 4-3 module voor de STC-01 te koop aan te bieden had. Wellicht dat je daar iets aan hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

productreview: Cooler Master 4-in-3 Device Module review door SouLLeSSportal
Beetje vage review, maar daar staat in feite dat het gewoon past, zoals ik stiekem ook verwacht ;)
En anders mag je wel 2 van die nieuwe naar mij sturen dan krijg je 2 oude van mij terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:12:
[...]

Ik zag net in de V&A iemand die in ieder geval 1 4-3 module voor de STC-01 te koop aan te bieden had. Wellicht dat je daar iets aan hebt ?
Klopt, maar ik heb er 2 nodig, dus ik kijk het nog even aan.
Het eerste bod is trouwens van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
nero355 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:31:
productreview: Cooler Master 4-in-3 Device Module review door SouLLeSSportal
Beetje vage review, maar daar staat in feite dat het gewoon past, zoals ik stiekem ook verwacht ;)
En anders mag je wel 2 van die nieuwe naar mij sturen dan krijg je 2 oude van mij terug :P
Bedankt voor de tip. Ik denk dat ik maar gewoon 2 nieuwe bestel. Passen die niet, dan kom ik bij je terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Cool :D Afgesproken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Hey, heeft iemand misschien een set wieltjes te koop voor een Coolermaster Stacker 810? Heb nu twee Stackers naast elkaar, de 1 met alle hardware meuk en de ander vol met watercooling. Maar van 1 kast heb ik geen wieltjes (zoek geraakt met verhuizing)

Nevermind, heb inmiddels de Coolermaster Webshop gevonden :D

[ Voor 12% gewijzigd door Demon_Eyez op 26-05-2009 09:44 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Heb al een aardige tijd een CM Stacker 832 SE, maar ben een beetje uitgekeken op het front panel. Ik heb het idee dat de Stacker 830 EVO/831 dezelfde afmetingen heeft als de 832 SE: is het ook zo dat het deurtje/front panel dezelfde afmetingen heeft bij alle 3?

Ik zou namelijk graag een CM Stacker 830 front panel/deurtje willen hebben in het zwart, maar is nergens bestelbaar. Iemand tips waar ik zo'n deurtje kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
*kickje*, iemand een idee?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste