Zo te zien is de bouw "kwaliteit" alleen maar minder geworden bij CoolerMaster. Het zijn mooie kasten om te zien en bieden veel functionaliteit, maar kwaliteit of ook maar enigszins aan standaarden houden zijn ze vergeten bij CoolerMaster.
Recentelijk heb ik mijn STC-T01 van nieuwe hardware voorzien, direct ook het achterpaneel met PCI/AGP/PCI-e sloten vervangen, zodat ik mijn strategisch geplaatste ringetjes kon verwijderen, door een uitvoering welke wel goed moeten zijn, maar helaas ik heb mijn VGA kaart weer deels moeten verbuigen (dusdanig dat het bracket niet meer met alle schroefjes aan de PCB vast gezet kan worden) de rest van de kaarten passen nu gelukkig wel beter.
Als ik naar twee midi torentjes kijk welke standaard door de winkelketen NoRRoD worden geleverd voor a €35, deze zijn kwa maten vele malen beter, hier past elke kaart gewoon netjes in. Dan mag CoolerMaster zich schamen, wanneer dat niet gaat met een kast welke tussen de €150,- en €200,- heeft mogen kosten.
Zonde van zo'n mooie ogende behuizing.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/