Van oud naar nieuw ongeveer:
Donkey Kong Country op de Snes: Wat was ik daar aan verslaafd. Had het toen ook echt helemaal uitgespeeld volgens mij, alle geheime tonnen, etc. Die gameplay was gewoon geweldig.

Heb dit spel zelfs samen met mijn moeder nog gespeeld!
Half-Life 1: Dit spel maakte vanaf het begin zoveel indruk op me. Wat ben ik vaak geschrokken als ik weer eens te lang had doorgehaald en in het donker met een koptelefoon op.zat te spelen. Geweldige ervaring. Half-Life 2 vond ik ook een erg goed spel maar die echte WOW-ervaring had ik toen niet meer. (zal wel verwend zijn geworden)
Grand Prix Legends: Het sub-8 rijden op de Nurburgring. Dat was echt de maatstaf in dit spel

. Iedereen die dit spel gespeeld heeft weet vast wel nog hoe het was toen je eindelijk die 7 minuten XX zag staan. Echt een juich moment.

Tevens het negatief gaan in de ranking was ook echt een cool moment, alhoewel ik uiteindelijk, voordat ik stopte met GPL een paar jaar geleden, op een ranking van -72.xx uit was gekomen volgens mij.
Final Fantasy 8. De eerste Final Fantasy die ik speelde. Jaja ik weet het FF7 zal ongetwijfeld beter zijn, maar heb het zelf nooit gespeeld

. De openingscutscene... en alle overige cutscenes overigens

Als 14 jarig manneke stond ik echt met verbazing te kijken dat er zulke beelden uit mijn tv kwamen rollen. Ook al waren het maar fmvtjes
Metal Gear Solid 1... Inderdaad het eerste gedeelte.. Voor het ingaan van de lift en na het ingaan van de lift.. Van de intro kreeg ik al kippenvel. Een totaal nieuwe ervaring qua gameplay voor mij. En als je daarna in de lift stapt en dan het filmpje met de helicopter te zien krijgt (en natuurlijk de dualshock controller) was echt geweldig
Metal Gear Solid 3.... Het einde. Ik was echt ontroerd geraakt door het einde.. Iets wat ik nog niet echt eerder had meegemaakt.. Wat baalde ik er toen van dat het spel was afgelopen.
Gears of War.... Geweldige ervaring door het gehele spel. Zeker Co-op, iets wat ik nog niet eerder in een soortgelijke game had meegemaakt, naast misschien Halo 2 dan, maar dat was splitscreen co-op. Dat vond ik gewoon niet echt tof

.
Call of Duty 3... Uitspelen op veteran... ook al was het gewoon niet echt een goed spel maar de voldoening van het uitspelen op veteran was echt wel groot.
Lost Planet.... Uitspelen op extreme... Eindelijk weer eens een game met eindbazen na elke stage en wat voor eindbazen

. En het uitspelen op extreme wat in mijn ogen ook extreem moeilijk is, was voor mij echt een mooi spelmoment
SNES:

PC:

Playstation 1 & 2:

Xbox 360:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.