https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
2 kratjes in 4 dagen... hmmmGuru Evi schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:50:
4 dagen straight (van 's morgens 7u tot 2u 's nachts) Warcraft 2, 3, Unreal Tournament en Starcraft spelen met 2 vrienden en mijn broer. 2 bakken jupiler leeggemaakt ook, ouders op vakantie... aah, the good days... en hele tijd de taunts nadoen en als een orcish berserker kijken.
de mijnuh toen ik eindelijk op de SNES
Lufia II:Rise of the sinistrals uitspeelde wat een geil spel zeg..
* ZandBak zoekt ze snes.....
1337
ZandBak schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 03:06:
2 kratjes in 4 dagen... hmmm
Met twee vrienden en z'n broer. Uit 2 kratjes haal je 48 biertjes. Dat met 4 man, komt neer op 12 biertjes per persoon. Dat verdeeld over 4 dagen komt neer op 3 biertjes per persoon per dag. Wat een prestatie!
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
InderdaadCodeCaster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 03:11:
[...]
offtopic:
Met twee vrienden en z'n broer. Uit 2 kratjes haal je 48 biertjes. Dat met 4 man, komt neer op 12 biertjes per persoon. Dat verdeeld over 4 dagen komt neer op 3 biertjes per persoon per dag. Wat een prestatie!

Ik vergat nog het mooiste van allemaal:
BLADE RUNNER THE GAME
De eerste RPG/shooter die ik speelde. Wat een fantastische game was dat toch. Zelf bepalen wat je weet, wie je doodschiet, welk pad je kiest en hoe de game verloopt. Dat spel liep pas voor op zijn tijd. Elke keer was het weer anders om het te spelen. Heb maanden lang met vrienden over dit spel gespeculeerd hoe je het beste welke situatie kon oplossen. Heerlijk.
Toch niet de Nederlandse versie, he? Ja, er is een officiële Nederlandse vertaling (het enige SNES spel waarbij dat ooit is gedaan) en die zuigt. Vooral het aantal spellingsfouten en soms letterlijke vertalingen is best wel humoristisch.ZandBak schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 03:06:
[...]
2 kratjes in 4 dagen... hmmm
de mijnuh toen ik eindelijk op de SNES
Lufia II:Rise of the sinistrals uitspeelde wat een geil spel zeg..
* ZandBak zoekt ze snes.....
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
World of Warcraft: De explosies van gejuich op Ventrilo na de 1e kills van bijvoorbeeld Onyxia, C'Thun en Patchwerk.
Counter-Strike: Dat zijn ongetwijfeld enkele mooie moment geweest, zoals cupwars die na 4 keer overtime beslists worden in ons voordeel. Maar ook zeker wel de reacties op LAN van medegamers na het bijna winnen tegen diGitalMind-Gaming (11-13).
Maar verder vond ik dat stuk in freelancer wel cool wanneer je met een groepje van die vliegtuigen in zo'n alien system kwam. Overal van die bitches die je binnen 2 seconden half dood hadden, en maar warpen en boosten om weg te komen
Do i need to say more?
Verwijderd
Operation Flashpoint in de bossen inderdaad!straffe_hendrik schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:55:
- Het begin van Half life 1 in de testchamber: Wat.. doe ik iets fout..? /me Ik heb geherstart
- Medal of honor: In de map remagen meerdere keren in wars vanuit de kerktoren met de garand alle zes de tegenstanders met een headshot omgelegd, voordat mijn teamgenoten er ook maar aan toe kwamen.
- Operation Flashpoint: Toen het me eindelijk lukte in de missie (lone wolf??) in mijn eentje over een vlakte van bos tot bos te rennen, achtervolgt door de commies. (om uiteindelijk in de handen van de resistance te vallen)
- Half-life 2: Ravensholm = Kippevel
- Eve of Destruction: mijn eerste indruk met de map "we were soldiers". Volle bak op de server met een fantastische strijd.
- Battlefield Vietnam: Alle momenten in de MIG
- Larry: Eerste game ervaringen..zoals in dit topic al eerder gezegd. Zonder cheats, zonder walthroughs deze game proberen uit te spelen. "undress strip"
- Red Orchestra: Mijn eerste flat out artillery barrage in de (custom) map "Snowy Forrest"
- Sudden Strike: Fantastische game(ervaring), met name het eerste deel.
- Far Cry: De frisse indruk die dit spel geeft als je het voor het eerst opstart. Super sfeer!!
Als je online met je team op het dak staat en dat je dan afspreekt om met z'n allen op hetzelfde moment door het glas breekt en alles overhoop schiet inclusief de bad-guys. Dat vind ik persoonlijk erûg vette momenten.
Verwijderd
Zat op het puntje van m'n stoel bij die cutscenestraffe_hendrik schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:55:
[list=1]
• Operation Flashpoint: Toen het me eindelijk lukte in de missie (lone wolf??) in mijn eentje over een vlakte van bos tot bos te rennen, achtervolgt door de commies. (om uiteindelijk in de handen van de resistance te vallen)
Dat spel heeft nog meer
True,ik kocht hem een dag van te voren,de hele avond gespeeld,het had gewoon een prachtige sfeer,speel het nu nog regelmatig.frankknopers schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:49:
En ook mooie herinnering aan de dag dat ik GTA:SA voor de PC kocht (op de release dag bij de mediamarkt). Wat een heerlijke sfeer.
Life is complicated
Verwijderd
Vooral de reden waarom ik een recent voorbeeld pak, omdat er enkele mensen denken dat nostalgie overheerst in deze topic, maar er zijn ook zat games van tegenwoordig waar je soms een "Wow" uitslaat.
Verwijderd
De graphics, de gameplay, de puzzels, het landschap en de bijpassende muziek en achtergrondgeluiden..... Ik was totally flabbergasted.
Natuurlijk helemaal zonder cheats uitgedokterd.....
Ik was zo trots, hehe.
(Helaas hebben Myst II t/m 5 mij niet kunnen boeien)
Inmiddels is deze glorie vergaan, en sindsdien zijn HL2, FEAR en FarCry mijn "Oooh Aaah" favo's.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 11:18 ]
Verwijderd
2) Postal II, heb me kreupel gelachen, was er zoo over
3) Duke Nukem 3D, was toendertijd een onwaarschijnlijk cool spel, je kon allerlei kleine dingen doen zoals geld geven aan strippers (is hier al eens gezegd), licht aan/uit doen, pissen, 'verkleiningswapen en bevriezingswapen',....
* mijn eerste counter strike clan matches op lan-party ( Jaren geleden )
* Fallout 2 vond ik ook super om te spelen, zijn maar weinig games die zo blijfen hangen.
* World of warcraft, toen ik nog niet zo lang speelde en ik mij op lvl 30 al uber krachtig vond
`s avonds coole world pvp in auberdine en omstreken.
Verwijderd
Inderdaad erg goed spel. Kan me nog herinneren hoe blij ik en een vriend van me waren toen we het eerste stukje van de triforce hadden bemachtigdappies schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:07:
Zelda 1 voor de NES, 149 gulden gespaard, golden catridge gekocht. Daarna weken, maanden gespeeld - tot uiteindelijk het grote baas uitgeschakeld werd. Qua prijs/kwaliteit/spelplezier verweg het beste spel ooit in mijn geval.
Verwijderd
Idem, Stadium ftw!Rub3s schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:01:
duke nukem 3d multiplayer: ik heb een keer met iemand anders een level bijna helemaal vol gehangen met laser bommen (een plak waar een laserstraal uitkomt, en als je er door loopt ontploft hij). leuk toen we voor de grap door 1 zo'n laserstraal liepen
ook leuk: het laatste level van duke nukem de luchtballon kapotschieten: dan kwam er een berg wapens uit, happy christmas
Beste game-moment moet toch wel gister zijn (Voor alle niet CSSers misschien wat lastig te begrijpen). Op de_contra (map) een offi gehad voor een of andere cup. Heel de tijd spannend en we wisten dat we de laatste ronde nog moesten pakken om te winnen.. afijn (we hadden weinig geld dus als we hadden verloren en dan overtime had het betekend dat we met mindere wapens zouden zitten) ik dus awp + deagle gekocht (en meer ofc, iig.. geld op

Al een tijd terug, begonnen met WoW (Maten speelde al een tijdje) ik begin met levelen en ik kill gewoon wat mobs.. en oppeens dropt er een blauwe item (Feet of the lynx)!!!!!!!! Ik helemaal uit men dak over teamspeak, had toen op lvl 18 al genoeg geld voor een lvl 40 mount
Naja, ik kan door blijven lullen maar je ervaart het toch beter als je er zelf bij bent.. kan nog genoeg bedenken
Ik doe niet andersHTT-Thalan schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:48:
Ik heb dat regelmatig, als ik goed wakker (red bull, red) achter mijn desktop zit, en CSS Gungame speel... als je dan in 1 ronde 10 man achter elkaar een headshot geeft en dus na 1 ronde al op level 10 + een UMP zit
Dat vind ik heerlijk om te doen, al zullen misschien weinig mensen de GunGame mod kennen
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Toen ik commander Keen 1 t/m 6 opnieuw kan gaan spelen met mijn fonkel nieuwe Soundblaster 1.6 (mono) in mijn XT-tje..
Geluid bij je games ! een compleet nieuwe ervaring...
IP Rocks
Zo zie je maar dat smaken verschillen, want ik vond FFX toch echt beter qua verhaal en characters.Reconhell schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:03:
Final Fantasy 9 Op de PS1. Beste verhaal en charachters ever.
Do i need to say more?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
En nog steeds krijg ik de melding "Invalid game folder" bij RMG's... Terwijl ik sof2 orgineel heb.Auredium schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:11:
Hmm, nu ik zo verder nadenk was SOF2 ook wel gaaf. Vooral op een Random Junglemap toen ik het vertrouwen had gewonnen van alle teamgenoten in een CTF spelletje. Hele team (15-man) in de middelste vallei opgesteld verdekt en met hold fire en daarna allemaal tegelijk laten aanvallen. Vijand overrompeld en vlag veroverd. Helaas had iemand het vijandelijke team ingelicht dat ik de leider was dus stierf ik daarna gemiddeld iedere 10 seconden in 10 tegen 1 gevechten....snik.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Commander Keenredguy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:56:
Beetje lang geleden maar :
Toen ik commander Keen 1 t/m 6 opnieuw kan gaan spelen met mijn fonkel nieuwe Soundblaster 1.6 (mono) in mijn XT-tje..
Geluid bij je games ! een compleet nieuwe ervaring...
Geweldig was dat, ja. Jammer dat ze na 1 t/m 6 en Dreams nooit verder zijn gegaan
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
"Zerg is about to overrun the colony. Shall we intervene?"
- "No, we've seen enough. Take us into orbit."
*Dramatisch operanummer zwelt aan*
Of TIE-Fighter. Het moment dat je erachter komt dat je omringd bent door traitors en dat je instelling dat je true blijft aan de emperor behoorlijk afgestraft wordt
Agree to disagree... | Sort that one out!
yup, still my favourite ook jaVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:54:
[...]
Operation Flashpoint in de bossen inderdaad!Bijna vergeten hoe vet dat was!!
Is echt een van de gaafste singleplayers ooit gemaakt. Echt een top spel! Jammer dat Armed Assault niet dat gevoel geeft, meer een bagger kloon. Gelukkig is Operation Flashpoint 2 onderweg van de echte makers
en begint OFP2 niet een beetje duke nukem forever te worden? die indruk krijg ik nl. zo ongeveer wel... hoe oud was OFP nou ook al weer al?
heerlijk... (maakte indruk, was toen nog vrij jong!)
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
Adventure: Tombraider 1 op de PS, heeft mij verslaafd aan games gemaakt !
RPG: Final fantasy 7, wat een spel !! Meerdere wow momenten, verkrijgen van de uber chocobo waarmee ik de special summons kon verkrijgen ( double summon- mime- knights ) en uiteraard de eindbaas !
FPS: Overduidelijk Counterstrike.
Online RPG: Is voor mij Everquest 2.
En ja...thuis...bomberman op de snes...heerlijk, vooral omdat een van me maten totaal niet tegen zijn verlies kon, maar wel altijd als eerste dood was
Me broertje had een nieuwe map en kende die goed en ik niet.
Ik had een nieuwe model die doorzicht was(je ziet alleen maar het wapen).
Hij was al in de map en toen heb ik de model in half-life geplaats zodat half-life het kende.
Hem een paar keer neer geschoten en hij maar afvragen waar ik zat
Daarna rende hij door een gang en ik stond voor hem. En hij stopte daardat hij tegen me aan ging.
Stond gewoon 30 sec stil omdat hij dacht wat is dit nu.
Daarna nooit meer gebruikt. Is niet eerlijk om zo te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 22-05-2007 12:35 ]
Verwijderd
ik zeg niet te veel omdat het in de categorie illegaal valt , maar op de een of andere manier een GM account gemaakt samen met een vriend ..
(ondertussen speel ik het wel gewoon legaal hoor, mocht die vraag bij iemand te binnen schieten.. het was om even te klooien en de mogelijkheid te hebben alvast wat gebied te verkennen e.d.)
.speed nickname 0.1
verbaasde uitroep .. "damn thats slow" (10% snelheid)
.speed nickname 10
(1000% ipv 100% snelheid zegmaar) en dat terwijl hij nog dacht dat het langzaam was
zo hilarisch om te zien .. wel zo'n typisch "had je bij moeten zijn om het echt te snappen" moment
hij er dus als een raket vandoor ..

té grappig
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 13:25 ]
Verwijderd
Het was op een LAN tijdens een potje Half Life 1 deathmatch, in die ene map waarin de meeste mensen deathmatch spelen (weet zo even niet welke map dat is, maar die met het grasje en de 4 grote palen).
Iemand zat me achterna dus ik rende over het grasveld het hoekje om de toren in op de begane grond. Ik hoorde hem over het grind lopen en besloot de gok te wagen, met m'n Tau Cannon schuin door de muur heen te schieten in de hoop dat hij dicht genoeg bij de muur stond om geraakt te worden.
Het was een VOLTREFFER! Hij was meteen dood en natuurlijk super pissed, hij riep dat ik een cheater was, maar gelukkig stonden er genoeg mensen om ons heen zodat iedereen wist dat dat niet het geval was.
Ik heb nooit meer zo'n enorme lucky shot gehad, maar over dat moment kunnen we nog steeds met z'n tweeen lachen
guild masterVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:20:
heb gister 10 minuten schaterend van het lachen, met tranen in me ogen, bijna uit me stoel vallend naar wow gekeken ..
ik zeg niet te veel omdat het in de categorie illegaal valt , maar op de een of andere manier een GM account gemaakt samen met een vriend ..
(ondertussen speel ik het wel gewoon legaal hoor, mocht die vraag bij iemand te binnen schieten.. het was om even te klooien en de mogelijkheid te hebben alvast wat gebied te verkennen e.d.)
.speed nickname 0.1
verbaasde uitroep .. "damn thats slow" (10% snelheid)
.speed nickname 10
(1000% ipv 100% snelheid zegmaar) en dat terwijl hij nog dacht dat het langzaam was
zo hilarisch om te zien .. wel zo'n typisch "had je bij moeten zijn om het echt te snappen" moment
hij er dus als een raket vandoor .., poef .. uit zicht
té grappig
game mania
good match
great mustard
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Game Master. Hij zal wel met een private server gespeeld hebben met uberl33t game master rechtenBoeboe schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:51:
[...]
guild master
game mania
good match
great mustard
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ow man ik had toen net mijn TNT2 Ultra ... en ik zag die intro met 1024 alles op high ... die sounds over die wissels. De deur die openging ... en die bewaker praatte en ... zijn ... LIPPEN BEWOGENVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:27:
Spanning met een open bek...
De monorail aan het begin van Half Life
Ow en Maffia uiteraard met alle cd's uitgespeeld, prachtige game. Man ik heb lol gehad in dat kleine opgevoerde race bakkie. Vliegende banaan power
[ Voor 15% gewijzigd door Cassius op 22-05-2007 14:03 ]
De meeste mensen deugen!
Zeker het Russisch level waar je Stalingrad terug wint, prachtig gewoon
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
We deden destijds met wat kameraden over internet tegen elkaar racen.
zelf ook een beetje met de settings van de auto geprutst.
Waren aan het racen, allemaal in een porsche, kameraad zat een eindje voor me.
Komen op een recht stuk bij Monza, en ik haal hem met gemak op het rechte stuk in.
hij op ts roepen van WTF!!!.
Ik maar zeggen dat ik beter uit de bocht kwam, maar na het kijken van de replay bleek dat hij ook nog eens veel sneller uit de bocht kwam
Op het moment met ts erbij was het echt te grappig.
Had net een BattleCruiser en kon het nog niet vervangen omdat ik te weinig geld had.
Was toen nog erg onervaren en ging naar Lowsec( waar je een ander kan afknallen zonder reden of bescherming. bij Highsec kan dat niet zomaar, wist toen nog niet dat het zo gevaarlijk was).
Werd door verschilde piraten aangevallen.
Eerst door 1 frigate met schild hielt het goed uit maar ik maakte geen damage tegen hem.
Toen kwamen er meer. En toen was het de schild en armor wel snel weg en vielen ze elkaar ook nog aan.
In localchat waren ze zelf met woorden aan het vechten.
Had nog 40% hull over. Schild en armor waren allemaal weg.
Ik probeerde weg te warpen naar een station en dat gaat niet zo snel in het schip waar ik in zit.
Op 3% kon ik net ontsnappen (me hartslag was toen echt hoog. Dacht daar gaat me schip).
Bij de station ben je veilig nog omdat je daar nog bescherming had van de NPC.
Ik buiten aan het reageren. Komen de piraten terug die mij aangevallen hadden zonder schip.
Als je schip kwijt bent zit je in een pod en waar je char is zit(wilt je ook niet graag kwijt raken.
(als je iemand aanvalt wordt je rood en dan heb je geen bescherming en kan je dan wel iemand neer halen).
Ik in local gelijk podkilling
Dat was echt leuk ook de reactie in localchat.
Verwijderd
Toch een mooi einde
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:03:
Aztec Challenge op de Commodore64 had een geweldige spelervaring.
Geniaal spel, laatst de commodore op een 32" aangesloten, man, je komt scheel achter dat ding vandaan als je door de woestijn naar de tempel rent, en dan ben je er bijna, en dan druk je weer verkeerd
Hebben erg veel mooie momenten gehad met Shadow Warrior, hoorde je ergens achter je (fijn nog met terminators en coax...) het laden van de nuke missle... Of halve map vol leggen met sticky bombs
GTA2, Worms (World Party) doen het ook altijd errug goed multiplayer en zorgen voor veel hilarische momenten. En Bomberman natuurlijk
"Mekker, blaat"
Verwijderd
ben nooit voorbij de piranja's gekomen dat duurde zo lang......Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:03:
Ik probeer dat spel nog steeds in bezit te krijgen wat was/is dat spel vet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 14:50 ]
"Mekker, blaat"
Die staat zeker hoog. Zeker met een 21" TFT en een 5.1set op je heen. Wat een sfeer was dat, sowieso het hele spel, maar dat level zeker. Ik kon me er echt in inleven. Mooie oude tijdRenegade! schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:04:
Ongetwijfeld Call of Duty 1
Zeker het Russisch level waar je Stalingrad terug wint, prachtig gewoon
De SNES versie van MK1 had geen gore maar grijs bloed. De Sub Zero death move was dan ook niet meer dan je opponent bevriezen en de sneeuwpop kapot slaanArchie_T schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:03:
Mortal Kombat 1 op de SuperNes en dan je eerste death move doen met Sub Zero. Gewoon hoofd met ruggegraat uit je tegenstander! Wat was dat briljant..
De MegaDrive/Genesis versie had wel gore en de originele arcade death moves.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
in een keer goed hoorBoeboe schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:51:
[GM account]
guild master
game mania
good match
great mustard
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:58:
[...]
Game Master. Hij zal wel met een private server gespeeld hebben met uberl33t game master rechten

ach ...voornamelijk om het verkennen hoor, en omdat ik ondertussen behoorlijk nieuwsgierig aan het worden was naar outlands.. maar om te spelen is het geen klap aan, normaal spelen gaat nauwelijks lukken omdat er geen danwel te weinig andere spelers zijn , en met de gm commandos .. tja .. uhm
" .die " is ongeveer even snel als met je speciale GM only speeltjes gaan vechten op level 255
"tikkie , jij bent h... oh ..dood "
achja
dit even alleen om te reageren , nu gewoon weer verder met "het leukste moment" onderwerp
Ik weet niet meer welk jaartal het was,maar ik was StarCraft aan het spelen,ik viel de anderen basis aan en tijdens het aanvallen hoorde ik een bepaalde muziek,ik heb die muziek nooit gevonden maar vond het prachtig.
Ook het cruisen in Vice City heb ik veel mooie momenten mee, dat je in een mooie cabrio zit,de zon gaat zakken en je hoort van die hippe jaren 80 muziek.
Heerlijk.
Life is complicated
Verwijderd
met een vriend lang lang geleden
in ieder geval een of ander spel waarbij af en toe shift drukken erg handig was
ik vermoed MK1 , block ..maar zeker weten doe ik het allang niet meer
heetst van de strijd .. maatje bezig
en cozje daarnaast "shift , SHIFT, shift , SHIIIFFFT "
waarom mams uit de keuken komt , of we toch even wat minder vuile woorden wilde gebruiken
ouders en games....
Zo heb ik er nog een die erg leuk was waar we heel hard om gelachen hebben.
carmageddon 2 in een Netwerk bij een maat van mij thuis.
Wij lekker aan het mensen jagen...
Komt zijn pa binnen lopen, wat is dit nou voor een ASO game dit is toch te gek woorden, het had verboden moeten zijn.
na een 5 tal minuten een preek aangehoord te hebben terwijl wij lekker door speelde met de game.
op eens miste mijn maat op 1 millimeter een voetganger in het spel.
en dit meerdere malen het zelfde Ai voetganger.
Waarop zijn PA in eens hard riep: PAK die schoft en rij hem plat......... bla bla en in eens was hij anti voetganger. in plaats van Anti game
Zelf heeft hij het ook een half uurtje gedaan maar zag later de lol er wel van in.
Dat was ook wel een leuk moment om nooit meer te vergeten.
en ook niet te vergeten zijn pa was al ruim de 50 jaar voorbij
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 22-05-2007 16:59 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
om weer dune 1 worms en commander keen command en conquer 1 te gaan installeren.
jaa aztec challengeVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:03:
met deie muziek die heel rustig begint: dum dad dum dada dum dada dum
en dan langzaam aanzwelt en je steeds nerveuzer maakt, vooral in dat eerste level met de speren.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Als je een bepaald stuk gehaald had waar je echt dagen over deed enzo. Geweldig.
Dune 1 (de beste en meest onderschatte Dune imo). Er gingen weken overheen voor ik dit uitspeelde. Met een goede vriend helpen om door bepaalde dingen te komen. Erg leuk. Nadat wij het allebei enkele keren hebben uitgespeeld was het logische gevolg een wedstrijdje zo snel mogelijk Dune 1 uit spelen. Inclusief bellen dat je weer een aantal (in game) dagen sneller bent
Mafia: geniaal spel. De sfeer zit er compleet in en vooral dat eind filmpje. Zelfs nadat ik het spel enkele keren gehaald heb moet ik toch een traantje laten tijdens het eind filmpje. Veel betere karakter ontwikkeling heb ik niet gezien in games. Ik ging van de personages houden en hoopte dat alles goed met ze was.
Day Of Defeat (1): een hele lange tijd iedere dag op dezelfde server gespeeld. Ik kan ze haast mijn vrienden noemen. Het mooiste moment dat ik mij kan herinneren was met een TNT mod (soort van op afstand opblaasbare bom). Er stond iemand op mijn bom en vroeg via zijn microfoon: "Whose TNT is this?". Ik antwoorden: "Mine". En tegelijkertijd de bom opblazen. We hebben het er nu nog over, geweldig als zulke dingen online gebeuren.
Op een lanparty descent spelen (uren lang) en op een gegeven moment de volgende melding krijgen:
Sammy was killed by the reactor.
Iedereen dubbel!
Hoe krijg je het voor elkaar om door de reactor dood te gaan, echt geweldig.
[ Voor 4% gewijzigd door wielhelm op 22-05-2007 19:23 ]
Verwijderd
aan world of warcraft en mijn raid verleden, er is amper iets meer intens als het
slopen van een baas waar je echt al weken mee bezig bent zoals rangaros,nefarian
c'thun, vaelastrasz (oude versie met 8 debuffs en een 1 uur spawn time.)
al die spanning die zich opbouwd op de laatste 10 % die zich ontlaad als je de kill
animation van die boss ziet, weinig dat daar tegen op kan, loot telt op dat moment
niet meer..
Verwijderd
Verwijderd
Ik rende door een gang, en er zaten 2 vijanden achter me, ik ging de hoek om en daar stonden er nog 3 vlak voor me.. en dus op dat moment stonden er 5 man om me heen.
Ik geloof dat we allemaal een FLAK beet hadden..
Het leek net alsof het in slow motion ging.. en alsof ik precies kon aanvoelen wat ze dachten en wanneer ze zouden vuren..
Ik maakte een zijwaardse sprong en een hele zooi kogels vlogen me voorbij van achteren, waarna ik vlak naast 1 van de vijanden kwam te staan en hem in z'n zij shoot.
Alles ging precies goed..en anticipeerde perfect op shoten van vijanden waar ik niet eens naar keek op dat moment, en maakte ze alle 5 af met zeker 90% van m'n leven nog over.
Zulke dingen gaven me echt zo'n machtig gevoel...
Je eerste NetKar Pro overwinning, dat blijft een waardig momentHoogie2004 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:08:
Toen bij Netkar Pro nog veel servers waren met veel mensen in, toen ik daar me eerste race won
(en de eerste keer dat ik in GP4 met het toestenbord en moeilijkheidsgraad Ace wereldkampioen werd over een seizoen)
Op 10 April kwam het spel uit, ik had het al gepreordered voordat het spel af was. M'n computer stond toen nog in de slaapkamer en m'n vriendin moest vroeg naar bed ivm werk de volgende dag. 1 minuut voor twaalf ofzo werd het spel gereleased en met het geluid op z'n zachst startte ik de motor, door met de muis op de startknop te klikken. Rustig schakelde ik hem naar z'n een, en wilde ik wegrijden. Viel de motor uit
Een ander mooi spelmoment was met het spel Subspace. Ik vraag me sowieso af of hier tweakers zijn die dat spel spelen/gespeeld hebben? Ik heb dat spel misschien wel twee jaar lang te verslaafd gespeeld. Eerst in het zogenaamde 'Star Wars Realm'. Daar kon je heerlijke teamwedstrijden spelen. Subspace is een spel waarbij de graphics niet bijzonder zijn, maar de gameplay heel verslavend is. Vooral de flagging matches konden zo ontzettend intens zijn. Dan speelde je met twee teams van 10 ofzo tegen elkaar en moest je proberen elkaars basis te veroveren (klinkt heel kinderachtig, maar was het echt niet). En dat kon zo ontzettend spannend zijn als zij steeds verder doorbraken in je basis, of als zij ineens achter jouw linie verschenen door te cloaken enzo. Dat waren tijden
Het laatste moment wat bij me opkomt is Alex the Kidd op de Mastersystem. Dat spel zat standaard geïnstalleerd in de spelcomputer (we spreken 1994 ofzo?). Samen met mijn vader, die toen gezellig meespeelde, ben ik begonnen te gamen. Alex the kidd kon stompen als wapen. Het eerste stuk was niet zo moeilijk, maar na ongeveer 5 minuten kwam je in een waterbad terecht, waarbij je langs een inktvis achtig beest moest. Wat m'n pa en ik ook bedachten, we kregen dat beest niet dood. Dat heeft misschien wel 2,3 avonden geduurd. We dachten echt dat we iets fout deden ofzo
Best leuk om sentimenteel naar het verleden te kijken.
Ik had ook Zelda gekocht. In ieder geval het eerste deel op de NES. Wat waren dat goede tijden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:42:
[...]
Inderdaad erg goed spel. Kan me nog herinneren hoe blij ik en een vriend van me waren toen we het eerste stukje van de triforce hadden bemachtigdEn de vreugde dat je alles nog een keer mocht doen nadat je het spel hebt uitgespeeld
Puzzeltje oplossen, rubies sparen. Heerlijk. Heb het alleen nooit uitgespeeld, omdat ik niet wist hoe ik verder moest komen in de illusie woestijn, waar je dus eigenlijk eeuwig doorheen kan lopen, als je niet de goede volgorde weet.
Alex KiddRequiem19 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:22:
[...]
Het laatste moment wat bij me opkomt is Alex the Kidd op de Mastersystem.
zat standaard ingebakken op de mastersystem ja, geniaal spel
Zou zo gaaf zijn om dat spel weer te spelen... is er niet ergens een conversie voor op de pc?d0s schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:37:
[...]
Alex Kidd![]()
zat standaard ingebakken op de mastersystem ja, geniaal spel
De (gratis) opvolger van Subspace heet Continuum. En Death Star Battle is nog steeds aanwezig, volgens mij. Alleen weet ik niet meer of de Star Wars Realm er nog is. Al in geen jaren meer gespeeld.Requiem19 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:22:
[...]
Een ander mooi spelmoment was met het spel Subspace. Ik vraag me sowieso af of hier tweakers zijn die dat spel spelen/gespeeld hebben? Ik heb dat spel misschien wel twee jaar lang te verslaafd gespeeld. Eerst in het zogenaamde 'Star Wars Realm'. Daar kon je heerlijke teamwedstrijden spelen. Subspace is een spel waarbij de graphics niet bijzonder zijn, maar de gameplay heel verslavend is. Vooral de flagging matches konden zo ontzettend intens zijn. Dan speelde je met twee teams van 10 ofzo tegen elkaar en moest je proberen elkaars basis te veroveren (klinkt heel kinderachtig, maar was het echt niet). En dat kon zo ontzettend spannend zijn als zij steeds verder doorbraken in je basis, of als zij ineens achter jouw linie verschenen door te cloaken enzo. Dat waren tijden. Ik heb zelfs een van de eerste dates met m'n huidige vriendin afgebroken omdat ik een 'wedstrijdje' had
.
Wel een machtig spel. Vroeger heel veel gespeeld, vooral DSB. Ik was één van de beste met schip type 5 (de A-wing al had je de skin pack geïnstalleerd...), terwijl iedereen zei dat het een barrel was.
BMS is volgens mij nog (steeds) niet uit en begint langzamerhand op een Duke Nukem Forever te lijken. Hoewel ik wel hoop dat hij op een dag uit komt. De intro tune die ze hebben vrijgegeven op hun website past er in ieder geval heel goed bij.WeZet schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:00:
Laten we eerlijk zijn. Wie weet niet meer het moment dat je in het treintje zit in het begin van Half-Life, of als je de bezoekershal binnekomt, dit gevoel heb ik weer bij de Half-life 2 mod - Balck Mesa source. Vooral als 7-11 jarige was dit gevoel sterk aanwezig!
Half-Life 1... begin november, 1998... een 200Mhz bak en een Voodoo 2 kaart in Glide mode... single player... onvergetelijk...
* The Zep Man kijkt even dromerig voor zich uit...
De laatste tijd heb ik dit eigenlijk niet meer gehad, ook niet met Half-Life 2. In Half-Life had je tenminste het gevoel dat je echt bezig was je eigen hachje te redden (vooral in het eerste deel van het spel). Voor je gevoel was je ook helemaal alleen, in tegenstelling tot de hulp die je nu en dan krijgt in Half-Life 2 en de episodes.
[ Voor 28% gewijzigd door The Zep Man op 22-05-2007 21:35 ]
En die keer dat ik in 1 seconde 3 headshots maakte al rennend met CS.. Werd ook meteen voor cheater uitgemaakt natuurlijk. 't is dat mijn maat naast me op de stoel zat en opsprong: "Neeeeee!".. Vet
[ Voor 5% gewijzigd door axis op 22-05-2007 21:21 ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Was bezig met een CUP war (kwart finale) op Clanbase en ik ownde enorm hard.
28/3 en 24/2
Na sinds mijn 8e altijd alles van de zijkant te hebben gezien was die vent gewoon door de pixels aan het rennen ! We hebben daar 20 minuten met open mond staan kwijlen. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat dat allemaal kon. Ik was Larry gewend, Kings Quest, Alley Cat, hah, ik vond Othello er al mooi uitzien toen. Maar bovenal, dit was gewoon The Eagles Nest maar dan niet van boven !!!
Ik zag hierboven ook Alex Kidd genoemd, die heb ik ook bijna letterlijk mijn Sega uit gespeeld. Hele schema's van alle henchmen spelletjes, alle rock, paper en scissors enzo. Wist precies welk steentje ik moest stukslaan. Heel cool.
Trots dat ik was op mijn Master System, gekocht van mijn eigen centjes. Met Sonic the Hedgehog erbij, dat mocht dan van paps en mams. Heb 'm gelukkig nog boven staan met een aantal spelletjes erbij.
Verwijderd
Ik had met m'n mage eindelijk level 35 gehaald,toen ik besloot de gok te nemen om eindelijk het mysterieuze StrangelTorn Vale (STV) te verkennen. Ik weet nog dat ik voor het eerst die jungle binnenliep, ik was helemaal betoverd-->wat een ontzettend mooi gebied ! :-D
Nu hielp alles ook wel mee met die ervaring moet ik zeggen, het was namelijk op dat moment +30 buiten en ik zat in alleen een korte broek met een fan op me gericht binnen te WoW'en. Tegelijk kwam er een heel zomers nummer op de radio van bob sinclair(oid) en het plaatje was compleet:
Het ultieme jungle-gevoel!
1. De eerste keer dat we thuis een kleurenmonitor kregen (EGA). Mijn vader had hem 2e hands gekocht en ik mocht er speciaal voor opblijven tot hij thuiskwam!
2. Na jaren 'The Secret of Monkey Island' weer eens op te starten rillingen over mijn rug van de heerlijke muziek.
3. Half Life 1 voor het eerst opstarten op mijn eerste eigen computer, van mijn eerste salaris gekocht, en erachter komen dat het er dankzij mijn Riva TNT2 Pro echt veel mooier uitziet dan op de PC van mijn vader....
4. Zelda3 op de SNES in 1 ruk binnen 24 uur uitspelen (nieuw uit de doos uiteraard).
Een paar weken later tot 12 uur 's nacht lopen klooien met kabeltjes om dan uiteindelijk het eerste multiplay spel van Doom op te kunnen starten. Dat dus over een serieel kabeltje. Daarna tot 5 uur 's ochtends zitten gamen (het was alweer licht buiten).
Daarnaast altijd erg genoten van Civilization en Dune 1 en 2.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
[ Voor 132% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:53 ]
Tijdens de beslissende ronde als laatste van je clan over zijn op 'river basin'. Enige mogelijkheid was de laatste tegenstander omleggen of alle (3) objects clearen. Hij lag dus bij het laatste object (A) tegen een schuine helling. Terwijl de rest van de clan door mijn headset liep te brullen dat ik hem moest omleggen, om hem heen gekropen en op 1 meter afstand een compleet magazijn geleegd.... hartslag 200, maar hij vast nog hoger van de schrik
Of in de beslissende ronde op 'Hospital' alleen nog maar de vip te hoeven omleggen. Die vip heeft slechts 30 kogels..... Dus weer met je compete eigen clan gillend in je oor, net zolang de vip uitlokken totdat die door zijn kogels is. Daarna is het dus hoogste tijd voor wat danspasjes van de vip en woensdag gehaktdag
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Het maakt niet uit hoe snel je verbinding vandaag de dag is: er gaat niets boven een null modem verbinding. Ik heb toendertijd met mijn broer ontzettend veel Doom 1 en 2 gecooped. En later Duke Nukem 3D, natuurlijk.Shuriken schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:50:
Een paar weken later tot 12 uur 's nacht lopen klooien met kabeltjes om dan uiteindelijk het eerste multiplay spel van Doom op te kunnen starten. Dat dus over een serieel kabeltje. Daarna tot 5 uur 's ochtends zitten gamen (het was alweer licht buiten).
OMG! Ik was dus niet de enige!SinergyX schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:01:
...
Tekken - met King de eerste keer de volledige greep combo doen, ik heb ruim 20 minuten staan te gillen van vreugde.
...
Wat ook een mooi speelmoment was voor mij: (daar is 'ie weer)
Duke Nukem 3D: Unlimited ammo cheat aan (- dnweapons) en dan zoveel mogelijk pipebombs op een hoopje gooien totdat ik geen zin meer had. En daarna op de 'detonate' knop douwen..
Altijd leuk als de 486 dan crashte!
Nog een: Ook via een null-modem verbinding BLOOD 1 spelen tot diep in de nacht. Echt ziekelijk leuk om je tegenstander steeds met napalm rockets te bestoken. "It burns! it burns!"
[ Voor 14% gewijzigd door DasHMauL op 22-05-2007 22:24 ]
Op me 65ste zal ik nog dat deuntje herkennen uit duizenden.
En op de PC Star Control 2 The Ur-Quan Masters (1992)
Een heel mooi moment voor mijzelf was toen ik Little Big Adventure 2 had uitgespeeld, wat een verschrikkelijk geweldig maar soms ook zeer irritant spel was dat
zit m nu te spelen met eem emulator (fusion).. weetniet ofdat ik hier de link naar de rom mag posten..Requiem19 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:58:
[...]
Zou zo gaaf zijn om dat spel weer te spelen... is er niet ergens een conversie voor op de pc?
Juistem, jij begrijpt het leven. Wacky weels, man dat is oud. Ik heb hier speciaal een dos pc om wacky wheels en micromachines te kunnen spelen.
Als 6 jarig jongetje voor het eerst je eigen dos pc. Samen met vriendjes tot "laat" egeltjes op elkaar afschieten.
Natuurlijk moet ik zelda niet vergeten, als je dan eindelijk die verekte eind-baas na de 10de keer heb verslagen. Man dat waren tijden.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
civilizations dat heb ik heel erg veel gespeeld en vond het echt jammer dat het geen multi player was.
En voor al dat ik had ontdekt dat als je road maakt dat je de settler weer moest selecteren en dan weer road maken. Als je dat heel de tijd doet dan komt de road gelijk
Mircomachines was ook heel erg goed. Wat heb ik daar ook een lol aan gehad.Borgoth schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:57:
[...]
Juistem, jij begrijpt het leven. Wacky weels, man dat is oud. Ik heb hier speciaal een dos pc om wacky wheels en micromachines te kunnen spelen.
Als 6 jarig jongetje voor het eerst je eigen dos pc. Samen met vriendjes tot "laat" egeltjes op elkaar afschieten.
Natuurlijk moet ik zelda niet vergeten, als je dan eindelijk die verekte eind-baas na de 10de keer heb verslagen. Man dat waren tijden.
Voor dos spellen gebruik ik altijd http://dosbox.sourceforge.net/
Kan je zelf de snelheid van instellen.
Anders kon ik geen CD-man of OMF spelen.
Ben nog steeds op zoen naar Wings of Fury
[ Voor 52% gewijzigd door Calamor op 23-05-2007 10:16 ]
Menig RTS moment: Je sneak aanval die lukt...zit altijd vol spanning te hopen dat het lukt en de tegenstander het niet ziet.
Vooral in Age of Empires II. Met de betere katapult kun je bomen wegmaaien. In een grote black forest map helemaal langs de rand een geheime ingang maken naar de basis van de ander
@Calamor: Civilization Gold edition. Deze heeft multiplayer mogelijkheden
[ Voor 8% gewijzigd door Ekitch op 23-05-2007 10:35 ]
- Squeeek !!!
De naam van het level weet ik zo even niet, maar het was dat level met een kasteel met drie (?) torens.
Ik zat boven op een van de torens en hij wist dat. Hij ging onder bij de toren staan en schoot steeds granaten naar boven. Die zag ik steeds langs komen, maar ze misten me allemaal.
Echter, ze kwamen wel steeds dichterbij, dus ik moest iets gaan doen. Ik schoot nog 1 raket af vanaf de toren, gewoon in de lucht zodat hij zag dat ik er nog zat. Vervolgens sprong ik direct aan de achterkant van de toren af en rende het gebouw rond.
Aan de voorkant aangekomen, zag ik hem nog steeds staan: omhoog kijkend en granaten afschietend.
De rest laat zich raden...
Ekitch schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:34:
Vooral in Age of Empires II. Met de betere katapult kun je bomen wegmaaien. In een grote black forest map helemaal langs de rand een geheime ingang maken naar de basis van de anderErg leuk en desastreus voor de tegenstander.
Verwijderd
Ik deed toen in een lanparty (6 personen) de (skyscraper) derby.
Iedereen had de beste auto's en ik de aller k*tste auto die er was en ik won ook nog
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
En natuurlijk Jack Orlando, de sfeer en muziek, en toen ik nog een kleine megamind was Police Quest 1, alles typen, echt blij dat ik toen al in mijn auto kon komen
Daarna m'n eerste cupwar met UT op clanbase toen de scene nog fun was en je nog echte UT helden had.
En december 2005 / januari 2006? Ragnaros verslaan in WoW.
[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 23-05-2007 14:10 ]
het potje duurde een uurtje of 3 en pas in het laatste half uur werden de eerste personen pas uitgeschakelt.
waaronder ik, ik liep nog een kwartier met 5 poppetjes rond
Verwijderd
was in een woord geweldig alles stond op volgens mij 10 floppy
eenmaal geinstaleerd was het echt geweldig vooral de stealth plane vond ik mooi
en de muziek was bij dit spel zeer speciaal.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
moet trouwens zeggen veel van deze games zijn tegenwoordig abandonware games :-)amdboy1983 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:00:
tfx: Tactical fighter experiment
was in een woord geweldig alles stond op volgens mij 10 floppy
eenmaal geinstaleerd was het echt geweldig vooral de stealth plane vond ik mooi
en de muziek was bij dit spel zeer speciaal.
gratis en LEGAAL te downloaden via internet.
ik haal ze meestal via theunderdogs is gratis en legaal sommige spellen kun je daar niet downloaden zit licentie op van de leverancier.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Zo legaal is dat niet hoor; blijft een grijze zone...amdboy1983 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:04:
[...]
moet trouwens zeggen veel van deze games zijn tegenwoordig abandonware games :-)
gratis en LEGAAL te downloaden via internet.
Ontopic:
Niet te vergeten is Cosmo's Cosmic Adventure 1; het einde. Vroeger in mijn (heel) jonge jaren veel gezwoegd aan dit spel. Deed wel iets als ik dan uiteindelijk bij de eindbaas kwam.
hét moment is toch het eerste keer spelen van Half Life 1: eerst die tram en dan binnenkomen in die hal... Om dan later de 'test' uit te voeren. Geniaal gewoon.
Donkey Kong Country op de Snes: Wat was ik daar aan verslaafd. Had het toen ook echt helemaal uitgespeeld volgens mij, alle geheime tonnen, etc. Die gameplay was gewoon geweldig.
Half-Life 1: Dit spel maakte vanaf het begin zoveel indruk op me. Wat ben ik vaak geschrokken als ik weer eens te lang had doorgehaald en in het donker met een koptelefoon op.zat te spelen. Geweldige ervaring. Half-Life 2 vond ik ook een erg goed spel maar die echte WOW-ervaring had ik toen niet meer. (zal wel verwend zijn geworden)
Grand Prix Legends: Het sub-8 rijden op de Nurburgring. Dat was echt de maatstaf in dit spel
Final Fantasy 8. De eerste Final Fantasy die ik speelde. Jaja ik weet het FF7 zal ongetwijfeld beter zijn, maar heb het zelf nooit gespeeld
Metal Gear Solid 1... Inderdaad het eerste gedeelte.. Voor het ingaan van de lift en na het ingaan van de lift.. Van de intro kreeg ik al kippenvel. Een totaal nieuwe ervaring qua gameplay voor mij. En als je daarna in de lift stapt en dan het filmpje met de helicopter te zien krijgt (en natuurlijk de dualshock controller) was echt geweldig
Metal Gear Solid 3.... Het einde. Ik was echt ontroerd geraakt door het einde.. Iets wat ik nog niet echt eerder had meegemaakt.. Wat baalde ik er toen van dat het spel was afgelopen.
Gears of War.... Geweldige ervaring door het gehele spel. Zeker Co-op, iets wat ik nog niet eerder in een soortgelijke game had meegemaakt, naast misschien Halo 2 dan, maar dat was splitscreen co-op. Dat vond ik gewoon niet echt tof
Call of Duty 3... Uitspelen op veteran... ook al was het gewoon niet echt een goed spel maar de voldoening van het uitspelen op veteran was echt wel groot.
Lost Planet.... Uitspelen op extreme... Eindelijk weer eens een game met eindbazen na elke stage en wat voor eindbazen
SNES:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Oh man ik had Jessica ergens geparkeerd in een Sietch geen idee meer welke heel de planeet overgevlogen voordat je de endgame kon doenBrons schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:21:
Ik heb er een paar. Op chronologische volgorde:
Dune 1 (de beste en meest onderschatte Dune imo). Er gingen weken overheen voor ik dit uitspeelde. Met een goede vriend helpen om door bepaalde dingen te komen. Erg leuk. Nadat wij het allebei enkele keren hebben uitgespeeld was het logische gevolg een wedstrijdje zo snel mogelijk Dune 1 uit spelen. Inclusief bellen dat je weer een aantal (in game) dagen sneller bent. P-p-Paul, Paul, don't forget the spice shipment for the emperor-ror-ror-ror.
Wolfenstein 3D - De eerste keer dat je een officier ( met zo een mitrailleur, zo een kleinere ) doodschoot en uit je Sounblaster met crap 25 watt pmpo speakers hoorde knallen:
MEIN LEBEN!
o, man wat vond ik dat geweldig
ander momentje:
Ook met Dune 2, het uitspelen met Artreides was echt zo cool
Phantasmagoria 1 was ook 1 van mijn favorieten samen met Harvester, Jammer dat sit soort games gewoonweg niet meer bestaan...
zelfs 7th guest vond ik cool, gewoon lekker spelen en graag verder willen komen en gewoon uuuurrreeen spenderen aan een spelletje.
zucht, waar is de goede oude tijd.
[ Voor 28% gewijzigd door OMD op 23-05-2007 16:48 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ja irritante doos dat het ook wasnadd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:12:
[...]
Oh man ik had Jessica ergens geparkeerd in een Sietch geen idee meer welke heel de planeet overgevlogen voordat je de endgame kon doen
Ik wist nooit wat ik met haar moest. Ging ik naar dat hoofdpaleis, zei ze altijd 'I think I'll stay here'. Trut...
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
(heb gisteren nog ff de stof van me n64 afgeblazen en zelda der in ge ploft
tot de dag van vandaag nog steeds geen spel gevonden dat mij zo veel gameuurtjes heeft gegeven
en mij nooit verveelde
btw twilight princess is ook niet verkeerd
half life 1 was ook altijd erg mooi
hl2 ook
het eerste deel van guildwars ook wel
[ Voor 12% gewijzigd door tooter op 23-05-2007 16:45 ]
hehe gek onnie
Verwijderd
http://www.abandonia.com/games/nl/160/WingsofFury.htm
moment 2 prince of persia 1 uitspelen en dat dan prins bij de princes komt inclusief dat kleine muisje uit lvl 5of 6
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/158
moment 3 another world op het einde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Another_World_(video_game)
Ik hoop dat het zo mag modjes.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 17:11 ]