Toon posts:

het mooiste spelmoment dat je ooit hebt meegemaakt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier bij bedoel ik dat je de rillingen over je rug kreeg als je eindelijk (dat) spel hebt uit gespeeld.
of wanneer je net dat effect dat je zat te glunderen achter je pc of spel computer.

bij mij was dat namelijk toen ik de eindbaas van resident evil 2 afknalde en dat ik een prachtig filmpje te zien kreeg.
ik moest het spel uitspelen in 2 uur zodat er weer en nieuwe optie vrij kwam.
ik had nog 1 minuut 45 over en was behoorlijk happy dat het me eindelijk gelukt was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:25

-ET-

Phone Home

vroeger toen ik op mijn 486 25Mhz phantasmagoria heb uitgespeelt.

Die game heeft me heel wat avondjes gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 22:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik weet nog wel de allereerste keer dat ik bij een vriendje was en we net de 10 schijfjes van Dune 2 geregeld hadden en we voor het eerst een RTS game zagen. Het hele concept van een basis moeten bouwen en elke unit appart aansturen was zo'n enorme openbaring.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zonder enige twijfel:

Mafia - The city of lost heaven

Het introfilmpje is gewoon prachtig, verhaallijn is enorm sterk, ieder tussenfilmpje is prachtig, het eindfilmpje is enorm verrassend, etc...

Het begin, dat je met die taxi door de stad moet scheuren terwijl je wordt achtervolgd door een rivaliserende bende, de missie bij het tankstation die niet wil betalen, het hele wiskey-gedoe, ....

Tijd om het nog eens uit de kast te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Toen ik eindelijk die 100% in GTA:VC en GTA:SA had gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
World of Warcraft, eerste kills van Twin Emps, Gruul en Magtheridon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer het spel Painkiller opstarten met nog een Radeon 9200 kaartje.. Ik hoor mezelf nog zeggen "Damn, wat ziet dat er goed uit".

Nu zijn we verwend met UT3, Crysis, etc etc :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:59:
Ik weet nog wel de allereerste keer dat ik bij een vriendje was en we net de 10 schijfjes van Dune 2 geregeld hadden en we voor het eerst een RTS game zagen. Het hele concept van een basis moeten bouwen en elke unit appart aansturen was zo'n enorme openbaring.
inderdaad vet spel een van de eerste echte strategie spellen.
dat spel bracht me tot het lezen van de boeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59
Ik heb er toch een aantal hoor O+

Keen, wat een heerlijk spel was dat toen ik het voor het eerst zag.
Helemaal uitgespeeld en toen de geheime onzichtbare trapjes ontdekken!

verder ook echt heel veel intensief battlefield 2 gespeeld. Het ging zo lekker op aantal keren, uren doorgehaald met zelfde squad/mensen en maar doorgaan en maar doorgaan. Heerlijk was dat. Lang geleden dat ik zo vaak een spel gespeeld had.

En nu, met een stel vrienden Titan quest Co-op doen O+ Lekkere RPG, beetje potions drinken en klikken en op leuke armors geilen met zn allen. Ondertussen beetje lullen over skype.
Echt heerlijk is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Duke Nukem 3D geld bij stripsters in de BH schuiven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:09:
Bij Duke Nukem 3D geld bij stripsters in de BH schuiven :')
_/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 11:55
Half life na de ontploffing in het begin, elke onverwachtse actie zat vaak gebukt achter de pc omdat ik ergens in een level door heen moest kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

emotioneel? De eindscenes van Wing Commander IV: met de getuigen aan de rechtbank die hun opgekropte frustraties de vrije loop lieten. Hier heb ik toch wel een traantje gelaten :)

en de vele spelmomenten online in warcraft 3: meerbepaald de custom rpg maps die we met onze vaste kliek samen speelden.

[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 21-05-2007 12:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eindbaas van Cosmo 1

En bij HL1 die headcrab die in het donker in de pijp ineens op je hoofd springt. Geweldige sfeer had die game.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:55

NoTimeRemains

I know

Metal Gear Solid 1; als de HinD opstijgt redelijk in het begin. Je controller begint heviger te schudden als de heli dichterbij komt... heerlijk :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Larry reeks, altijd een groot grijns achterlatend wanneer je weer een puzzeltje in het engels had opgelost. dat waren nog tijden zonder tutorials en walktroughs :)

mario3 en godofwar kan er ook nog wel bij, en natuurlijk nog paar waar ik 123 niet op kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:18
MGS3, het einde. Ik kreeg bijna een brok in m'n keel zo mooi. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
mijn slechte spel moment wat ik ooit heb mee gemaakt:

Diablo 2,
Met men Barb in 2de of 3de moeilijkheidsgraad naar tristfall daar dood gaan en allemaal mobs om me lijk.
Ik dus heen rennen pak me lijk en log uit .... toen ik net nog hoorde " not enough inventory space "
daar ging dus ongeveer 75% van me equipment.
Ik kon die nacht bijna tot niet slapen door het grote K.U.T gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Het aanvallen van een vijandige basis bij Dune, en dan vervolgens de strijd winnen! Geweldige gevechten! Je legers uitrusten met nieuwere wapens etc, rondvliegen in de Ornithopter (oid). Machtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Toen voor het eerst een Zelda game, in mijn geval was dat Zelda II: Adventures of Link (NES), ging spelen. Vooral door de illustraties van vijanden etc.. die toen van het spel in een Nintendo Clubblad stonden, vond ik Zelda zo'n toffe game. Helaas is het me nog niet gelukt om die game uit te spelen.
Maar ik vond het wel een geweldig spel toen der tijds (nog steeds overigens).
Daarna had ik hetzelfde gevoel toen ik Castlevania 2: Simon's Quest ging spelen. Ook dat vond ik een geweldig spel. Vooral als het nacht werd alle mensen in zombies veranderden :P

Een paar jaar geleden nog toen ik Prince of Persia: Sands of Time had uitgespeeld had ik dit gevoel voor het laatst. Daarna nooit meer een dergelijk gevoel gehad. Helaas ;(

* Zeror zegt: Oude spellen waren zijn beter als de spellen van nu.
Vroeger kon ik me nog verheerlijken met bedenken hoe zo'n spel er in het echt uit kon zien net zoals je dat met een boek kan doen. maar tegenwoordig wordt dat idee door het 3d enzo helemaal weggenomen. Heel jammer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:28
@ OX55AA
Mafia is zeker mooi, maar het is geen moment. Desondanks neem ik je het absoluut niet kwalijk dat je Mafia noemt, want iedereen moet dat spel gewoon een keer in zijn leven gespeeld hebben. (wel de pc versie dan)

Mijn mooiste spelmoment wat ik me nu kan herinneren is bij Need for Speed II. Ik en mijn broer reden split-screen over outback. Ik in een ford GT90, de auto waarin mijn broer reed weet ik niet meer. (ongeveer even snel). We lagen de hele tijd nek aan nek, waren elkaar constant aan het inhalen. Vlak voor de finish lag ik achter. Maar er was nog één bocht en een 'jump' over. Ik kwam de bocht uit met meer snelheid dan mijn broer en zo haalde ik hem door de lucht in tijdens de jump, om zo nét als eerste over de finish te vliegen.

Of een ander moment met NFS II: We hadden het spel net geïnstalleerd, en gingen lopen kloten in de instellingen. Ik: "hee, manual, wat is dat?" (we waren nog niet goed in engels destijds) Uiteindelijk hadden we de gearbox maar op manual gezet en een splitscreen race gestart. Toen het woord GO klonk, bleven we allebei gewoon staan, in plaats van weg te scheuren. Dus mijn broer en ik alle toetsen af, terwijl we gewoon vol gas bleven geven. Na een tijdje had ik de toets voor terugschakelen gevonden. Resultaat: ik schoot keihard achteruit. Wat een hilariteit.

Laatst heb ik ook nog met een vriend GT4 gespeeld. We reden allebei in een Aston Martin DB9 op Nurnburgring. En ik reed de hele tijd vier à vijf seconden voor. Ik kon niet verder uitlopen, en hij kon niet op mij inlopen. En ook iedere keer vlogen we bij dezelfde bochten eruit. Dat was een spannende race.

offtopic:
omg, wat een boel posts ineens in de tijd dat ik de mijne aan het typen was

[ Voor 3% gewijzigd door Duesenberg J op 21-05-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me zegt: Oude spellen waren zijn beter als de spellen van nu.
inderdaad veel oude spellen gaven je een beter gevoel dan de spellen van nu hoe dat komt geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De allereerste maal dat ik Super Mario Bros (eerste NES versie) had uitgespeeld.

Ze maken tegenwoordig niet meer van dit soort spellen met het GAME OVER gevoel. Spellen van tegenwoordig zijn meestal: loop loop save, ow ik ben dood restart, loop loop save enz.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:25:
[...]

inderdaad veel oude spellen gaven je een beter gevoel dan de spellen van nu hoe dat komt geen idee :/
Heel simpel, toen was alles nog redelijk nieuw voor je, je wordt ouder en zulke dingen maken gewoon minder indruk op je. De spellen zijn imo echt niet slechter geworden. Jonge kinderen die nu net beginnen met gamen zullen over een aantal jaren spellen van nu in dit soort topics noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Omdat je toen jonger was... en nog niet verwend door het overaanbod van games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Bladerunner uit 1997. Echt een fantastiche ervaring was dat. De hele sfeer en voor die tijd prachtige graphics.

Andere spellen zijn Mario 64 echt een openbaring was dat een grote 3d wereld vrj om te gaan en staan waar je wilde en Grimfandango ook een geweldige adventure van Lucasarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:04

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:30:
[...]
Omdat je toen jonger was... en nog niet verwend door het overaanbod van games...
Ik heb t ook gehad. Het gevoel dat oude games 'leuker' waren. Toch heb ik nu eindelijk weer een spel ontdekt dat ik echt heel tof vind om te spelen: GTR2.. Niet zozeer omdat ik sim fan ben, maar omdat het moeilijk is en toch leuk. En de snelheids ervaring is goed :)

Dus tja.. als je ouder wordt moet je beter zoeken...ofzo..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:30:
[...]
ik denk dat dat het is vroeger waren er maar een aantal spellen tegenwoordig kan je bijna geen keuze meer maken.
grafish is het vaak super maar de gameplay lijkt er minder van te worden.
en als je een spel uitgespeeld hebt raak je het ook bijna niet meer aan.
vroeger was dit niet zo.
maar dat is mijn mening :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 12:04
Hidden & Dangerous nadat het geinstalleerd was, wat een uber sfeer hing in dat spel, geweldig!

[ Voor 66% gewijzigd door Lipton16 op 21-05-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Tegenwoordig vindt men de graphics belangrijker dan de gameplay. Dáár zit het hem in tegenwoordig. Geef mij een game met de graphics van GTA1, maar als er goede gameplay in zit kan ik hem uren spelen en hoor je mij niet klagen..

graag zelfs, dat die graphics eisen omlaag moeten, hoef ik m'n pc niet zo vaak te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!

Eindelijk een mew krijgen op mijn pokemon blauw is denk ik wel mijn mooiste game moment. Ik heb hem toen gekregen op een nintendo event bij de bart smit. Dat was echt geweldig :P

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mijn mooiste moment die nu in me opkomt: Ninja Gaiden 1 op de NES

op weg naar de ninja hideout is er een cutscene waar je aan top van de berg staat: uiteraard met mooi uitzicht en met rijzende zon (inclusief dramatisch muziek) haha. Gaf je echt het gevoel dat je iets bereikt had, maar dan moest je nog heel wat levels doorvechten tot de laatste baas (die je volgens mij minstens 2x moest verslaan)

MGS had zeker hele mooie cutscenes, maar goed die serie is heeft een hoog film gehalte.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zomervakantie van 2006, drie weken alleen thuis en een hele bende vrienden over de vloer. De beamer opgezet en elke dag tot in de late uurtjes Super Smash Bros. Melee gespeelt. Op een van de laatste avonden besefte ik dat ik echt gelukkig was. Best game ever! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tegenwoordig wordt de nadruk alleen gelegd op nog mooiere graphics, maar echt vernieuwende gameplay zie zelden tegenwoordig. Tegenwoordig is het meer van zoveel mogelijk verhalen vezinnen rondom een bepaald genre. Hoeveel schietspellen zijn er wel niet die allemaal over de WOII gaan? Naar mijn idee teveel en daarom boeit me dat soort spellen ook echt niet. Welk schietspel is dan wel uniek? Counterstrike. Waarom? Omdat er nauwelijks spellen zijn waarom terroristen/anti-terreur in voorkomt.

Vroeger waren er veel meer unieke spellen, uniek in zijn soort en type. Het vernieuwende gameplay, maar ja games was toen nog een nieuwe tijdverdrijf en alles was nog nieuw enzo. Nu niet meer. Alle soorten spellen zijn al wel een keer gemaakt. De een nog slechter uitgewerkt dan de ander. Daarom lijken de meeste spellen ook meer op een slap aftreksel van een spel je vroeger wel gespeeld had, maar toen wel gewoon goed was.
En andere reden van de slechte games tegenwoordig is het meer geldklopperij geworden is. Bedrijven zien in dat games bouwen een goeie markt is en maken een slap aftreksel van een slap idee (EA :r ). Er zijn maar zeer weinig bedrijven die wel weten hoe het moet. En dat zijn 9 van de 10 keer bedrijven die er toen ook al waren. Ik noem Nintendo, Capcom, Konami, Blizzard etc...

Gewoon jammer dat het tegenwoordig zo moet gaan met de games. Ze willen alleen maar geld zien. Goeie games, achja boeiend. Als het maar verkoopt. :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:47:
...
Welk schietspel is dan wel uniek? Counterstrike. Waarom? Omdat er nauwelijks spellen zijn waarom terroristen/anti-terreur in voorkomt.
...
Ik denk niet dat dit de reden is, er zijn namelijk veel succesvolle titels rond het concept terroristen.
Denk aan

Soldiers of Fortune I & II
Rainbox Six series
Ghost Recon

En ik noem nog maar enkel die op die ik zelf meteen weet.

Verder heb je natuurlijk wel gelijk dat CS toch wel dat speciale heeft dat je toch niet snel beu wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empire Earth.... geweldig spel.

Toen we nog jong waren wisten we niet wat Teamspeak was ofzo dus wij aan de telefoon. Echt uren aan de telefoon gezeten zonder dat we het wisten. Van oh hoe heb jij dat gedaan?! dit en dat... dan uur niks zeggen via de telefoon (nog aan de lijn) en dan van: waar ben je nu? En zo de heletijd door..... Geweldige tijd :) (eerste maand 500 gulden telefoonkosten wel :'( :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-10 19:11

Snuffel

Vroem!

Een van de betere game momenten:

World of Warcraft, lvl 60 priest die een boost doet in Gnomeregan.
Staan te wachten op de rest van de party, en we besluiten een duel te doen (pala 60, priest 60).
5 minuten lang gevecht, ik win nipt van de pala met nog 3HP over.
Komt er een lvl 5 mob aan: hack/slash, ik dood.

Heb gegierd van het lachen!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

duke nukem 3d multiplayer: ik heb een keer met iemand anders een level bijna helemaal vol gehangen met laser bommen (een plak waar een laserstraal uitkomt, en als je er door loopt ontploft hij). leuk toen we voor de grap door 1 zo'n laserstraal liepen ;)

ook leuk: het laatste level van duke nukem de luchtballon kapotschieten: dan kwam er een berg wapens uit, happy christmas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oud:
Reunion - De spoiler bij het uitspelen (helaas liniair) dat reunion 2 zou komen.. nooit gekomen.
Final Fantasy 7 - Wanneer Aeris dood gaat.. daarna wilde ik het spel niet meer verder spelen.
Tekken - met King de eerste keer de volledige greep combo doen, ik heb ruim 20 minuten staan te gillen van vreugde.

Alles daaromheen was leuk, fijn, geinig of gewoon vet...maar niet mooi te noemen.

En wat de 1 mooi vind, vind de ander geen zak aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homeworld, bijna in het begin van het spel, wanneer je terug komt bij je planeet en die vernietigt blijkt te zijn. Met Samuel Barber - Adagio for Strings door je speakers een hele sterke ervaring.

En eigenlijk was Half-Life een en al mooie ervaringen, wat een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:29
Unreal :)

Super open landschappen en goede schrikeffecten. Weet nog in de gang waarbij het licht opeens uitviel en er een monster op je af kwam rennen met een brullend geluid. :)

[ Voor 90% gewijzigd door voil op 21-05-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Rub3s schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:01:
duke nukem 3d multiplayer: ik heb een keer met iemand anders een level bijna helemaal vol gehangen met laser bommen (een plak waar een laserstraal uitkomt, en als je er door loopt ontploft hij). leuk toen we voor de grap door 1 zo'n laserstraal liepen ;)
Oh ja dat heb ik inderdaad ook vaak met een vriend gedaan dat was altijd kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-10 17:21

Hoogie2004

Whohooooo

Toen bij Netkar Pro nog veel servers waren met veel mensen in, toen ik daar me eerste race won O+

(en de eerste keer dat ik in GP4 met het toestenbord en moeilijkheidsgraad Ace wereldkampioen werd over een seizoen _/-\o_ )

[ Voor 39% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-05-2007 13:08 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 10:00

JohnD

Bernd

Toen ik voor het eerst goed kon gaan online gamen. Wolfenstein ET O+

Heeft even geduurd voordat breedband verkrijgbaar was in mijn woonplaats.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Raphaelo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:41:
Eindelijk een mew krijgen op mijn pokemon blauw is denk ik wel mijn mooiste game moment. Ik heb hem toen gekregen op een nintendo event bij de bart smit. Dat was echt geweldig :P
he, hoe ben jij aan mew geraakt? Die kon je toch enkel traden op speciale events, niet?
Overigens was mewtwo wel een flipmoment voor mij in pokemon blue. Echt een reactie van "OMG OMG OMG, IK MAG NIET VERLIEZEN NU", en maar zweethandjes kweken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10 17:44
FFXI: Het behalen van de laatste cutscene in de main story line van de Chains Of Promathia add-on (http://youtube.com/watch?v=ATOx_MbnRsg)

FFX: Het behalen van deze cutscene -> http://www.youtube.com/watch?v=9lJebz8mDaU

FFIII: http://youtube.com/watch?v=KuvSDedrtKM

Final Fantasy addict he ?:P

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10 07:42
nah, weet niet hoor, ik heb nu castlevania voor de DS net uitgespeelt, en tsjah, dat is ook gewoon weer een vette game..! 'mindere' graphics en meer verhaal/speelkwaliteit.

mijn spelmoment; COD UO multiplayer online. wat een spanning met de DM / TDM games

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boeboe schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:09:
[...]

he, hoe ben jij aan mew geraakt? Die kon je toch enkel traden op speciale events, niet?
Overigens was mewtwo wel een flipmoment voor mij in pokemon blue. Echt een reactie van "OMG OMG OMG, IK MAG NIET VERLIEZEN NU", en maar zweethandjes kweken :)
dat zijn de mommenten dat het zweet je uitbreekt en dat zijn de beste en leukste mommenten wat je bij een spel kan krijgen.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
[...]

Jaaaaaaaaaaaaaah! :9

Poeh dat is al weer een tijdje geleden dat ik samen met een vriend erg gedreven pokemon op de gameboy speelde. Ik pokemon blue hij red. Daarna ik pokemon crystal hij gold geloof ik :P
Daar heb ik echt nog een hoop uurtjes in gestopt....
Om de een of andere reden vond ik sommige dingen (puzzels ed) nog een vrij hoge moeilijkheidsgraad hebben. Bij andere spellen op de pc had ik daar niet zo'n last van vreemd genoeg.

Wel vond ik de eerste reeks. Pokemon blue enzo beter dan de volgende (crystal enzo),
Krijg eigenlijk wel weer zin om de gameboy boven te halen hahahaha :o Ik wil charizard _/-\o_ :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
mijn eerste mmorpg zon 4-5 jaar geleden was een beta genaamd dransik(nu ashen empires). Ik had geen idee wat een rpg was en wat ik moest doen en toen alles voor de eerste keer beleven was geniaal en helaas zal dat nooit meer gebeuren.

Vooral met vrienden uitvogelen wat alles is en hoe het werkt en dan uren lang gamen en op school zitten en zo snel mogelijk naar huis fiesten pfff wat een tijd was dat... ;-)

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mattttt schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:12:
FFXI: Het behalen van de laatste cutscene in de main story line van de Chains Of Promathia add-on (http://youtube.com/watch?v=ATOx_MbnRsg)

FFX: Het behalen van deze cutscene -> http://www.youtube.com/watch?v=9lJebz8mDaU

FFIII: http://youtube.com/watch?v=KuvSDedrtKM

Final Fantasy addict he ?:P
Hier nog 1!
wow-ervaring: introfilmpje van FFX (in eerste instantie op de demo disk)
Mooiste (fijnste) ervaring: FFX uitgespeeld, inclusief het alleen met chokobo te bereiken gebied (ben naam kwijt) rechtsondering die immense grasvlakte, met de daarbij behorende bosses

Nu hard bezig met FFXII

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
SinergyX schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:01:
Oud:
Reunion - De spoiler bij het uitspelen (helaas liniair) dat reunion 2 zou komen.. nooit gekomen.
Final Fantasy 7 - Wanneer Aeris dood gaat.. daarna wilde ik het spel niet meer verder spelen.
Tekken - met King de eerste keer de volledige greep combo doen, ik heb ruim 20 minuten staan te gillen van vreugde.

Alles daaromheen was leuk, fijn, geinig of gewoon vet...maar niet mooi te noemen.

En wat de 1 mooi vind, vind de ander geen zak aan.
Dat was bij mij exact hetzelfde met Final Fantasy VII.
Zat wel met tranen in mijn ogen toen Aeris dood ging.
Ben wel verder gaan spelen. FFVII is dan ook mijn meest favoriete spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 14:48

Auredium

Informaticus Chaoticus

1) Eindfilmpje van de NOD in Command & Conquer 1 die de GDI Ion-Cannon control infiltreren.
2) De credits te zien krijgen van Command & Conquer 1 na het spel te hebben uitgespeeld met de GDI.
3) Intro filmpje van Dune 2.
4) Seth die van kane de kogel krijgt.
5) Metropolis halen bij Sim City voor de SNES op het tutorial Island.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

ik heb dat gehad met super mairo world op de gameboy toen ik die uitspeelde.
mijn broertje werd pissed omdat die gameboy zeik nat was van zweet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 21:59

Peetman

Tjah....

Call of Duty 2 op de Xbox 360 via live. In een multiplayer map met die niet scoped kar98k iemand op ongeveer 200 meter door zijn hoofd schieten terwijl hij aan het lopen was. Nadat hij zag hoe ik dat had gedaan via de kill cam hoorde ik: "Nice".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-10 18:02
Metal Gear Solid op de Playstation 1 vind ik mijn persoonlijke kippevel moment.
Lang na Final Fantasy 7.

FF heeft wel meerdere mooie momenten, Aeris bijvoorbeeld? En natuurlijk Sephiroth die eigenlijk te simpel is af te maken, maar het filmpje het weer goed maakt. Jaren later Word of Warcraft, eigenlijk alles wel tot en met Molton Core is prachtig. Zeker het idee dat je 'iets' neer haalt met 40 man toen der tijd. Als ik weer verder ga met WoW zullen er nog wel meer van die momenten zijn.

Dit zijn de paar spellen die op mij indruk hebben gemaakt, of het meeste in iedergeval. Ik kan nog wel een stapel spellen noemen die ik tof vind, maar bovenstaande is geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 13-10 10:02
Fallout for sure !!
behalve fallout tactics... straight lined story....

Hiervoor Day of the Tentacle & Sam & Max hit the road gewoon te gaaf als je jong bent :-)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 12:41

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Eerste spree kill in Unreal Tournament online :)

Was met instagib. Dat ging zo verschrikkelijk snel dat ik zelf niet eens door had dat ik een kleine 30 kills maakte zonder zelf ook maar 1 keer overhoop geknalt te worden...

Was trouwens een battle tegen [iMP] (ja, zelfs dat weet ik nog, was een kleine 6 jaar terug)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

J0J0 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Jaaaaaaaaaaaaaah! :9

Poeh dat is al weer een tijdje geleden dat ik samen met een vriend erg gedreven pokemon op de gameboy speelde. Ik pokemon blue hij red. Daarna ik pokemon crystal hij gold geloof ik :P
Daar heb ik echt nog een hoop uurtjes in gestopt....
Om de een of andere reden vond ik sommige dingen (puzzels ed) nog een vrij hoge moeilijkheidsgraad hebben. Bij andere spellen op de pc had ik daar niet zo'n last van vreemd genoeg.

Wel vond ik de eerste reeks. Pokemon blue enzo beter dan de volgende (crystal enzo),
Krijg eigenlijk wel weer zin om de gameboy boven te halen hahahaha :o Ik wil charizard _/-\o_ :+
Kan iemand het bovenstaande vertalen voor mensen boven de 30 zonder kinderen (zoals ik) :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39
Jedi knight, lucas arts 1997 met een P1 133mhz...
Omg die goede tijd geef mij dat spel maar weer terug, de sequels stelden geen flikker voor.
Het verhaal en toen ik mijn lightsaber eindelijk kreeg damn :) .

En ofc 3dfx zag er vet uit op dat moment ik mis die goede ouwe tijd met mijn voodoo 2 ;( .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MeNTaL_TO schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:32:
[...]
Kan iemand het bovenstaande vertalen voor mensen boven de 30 zonder kinderen (zoals ik) :?
* AllSeeyinEye is bijna 30 en heeft kinderen....die overigens nog te jong zijn voor andere dan 'Dora the Explorer' laptops

Pokemon spellen voor de Gameboy werden (worden?) in 2 varianten uitgebracht. Blue en Red, Gold en Crystal. De verschillen tussen beide varianten zijn minimaal (?)

Charizard is een erg krachtige vogel/draakachtige-pokemon

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-05-2007 13:39 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

- Uitspelen van de Golden Sun en Half-Life games ... echt zo van ... "NEE IK WIL MEER, NEE :'( !"
- Mijn tijd in het Unreal Tournament universum ... zoveel gelachen, beleefd, spanning, wedstrijden, eurocups. Kan er echt met een wee gevoel aan terugdenken. Ooit probeer ik weer een keer op zo'n hoog niveau mee te doen. Ooit.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:32:
[...]
gaat over pokemon en een bepaald beestje wat je kan vangen .
ben zelf 24 ik heb 2 jaar geleden een keer zo'n spel gekocht en ben nog steeds onder de indruk van de gameplay van die spellen.
het jammere er aan is dat er zo veel spellen van gemaakt worden.
en er weinig verschil zit tussen bepaalde versies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind het uitspelen van games altijd eerder een teleurstelling dan een opluchting, ik vind het altijd jammer dat het dan afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44
Veel mooie momenten.. Warcraft 3 RoC (TFT moet ik nog uitspelen), het einde was mooi. De eerste keer het introfilmpje van WoW zien.

En toen ik Myst 3 uitgespeeld had, fantastisch :D. En Metroid Fusion, dat iets op zo'n klein schermpje zo episch aan kan voelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zac mccracken and the alien mindbenders op de C64

Maniac Mansion was de voorloper, maar die was helaas niet gelukt om uit te spelen.

-edit-

Ohja en onlangs Motor Storm op de PS3 gespeeld. Wel erg mooi gemaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

- Eindfilmpje van Mafia. Zelden zo in een spel gezeten. Zelfs bij keer 2 en 3 uitspelen (toen ik dus wist wat er ging gebeuren) nog een brok in mijn keel gehad.

- PlaneScape: Torment eindfilmpje. Wederom, zoveel sfeer in een game die allemaal naar dat ene speciale moment leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
IceStorm schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:46:
- Eindfilmpje van Mafia. Zelden zo in een spel gezeten. Zelfs bij keer 2 en 3 uitspelen (toen ik dus wist wat er ging gebeuren) nog een brok in mijn keel gehad.

- PlaneScape: Torment eindfilmpje. Wederom, zoveel sfeer in een game die allemaal naar dat ene speciale moment leidt.
Mr Saliëri sends his regards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 05:07
Mortal Kombat 1 op de SuperNes en dan je eerste death move doen met Sub Zero. Gewoon hoofd met ruggegraat uit je tegenstander! Wat was dat briljant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 02-10 11:09
Street Rod 2 uitgespeeld toen ik nog een klein manneke was.. wat een overwinning was dat voor mij toen zeg :D

Ander mooi moment was toen ik Summer Games (wederom klassieker) op de PC alles goud haalde op het hoogste niveau. Dat doe ik nu niet eens meer na, zo hard heb ik destijds op die enter staan rossen bij het hoogspringen enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
> The secret of Monkey Island 1 (1990). Als je eindelijk de boot gekocht heb van Stan in the used shipyard. Krijg je het prachtige stukje waarbij je samen staat te kijken naar jouw boot met vallende ster etc. En dan breekt de middelste mast.... (moest gewoon gebeuren).

> Command & conquer : De "Zandzak" techniek; vaak gebruikt tegen verschillende menselijke en computer tegenstanders. Men neme een zandzak en begint aan het bouwen van een muur richting het fort van de tegenstander (lijkt zo onschuldig). Men gaat door, totdat je iets verder dan schoot afstand bent van bijvoorbeeld een laser-toren of raketwerp toren. Het punt is dat je aan de zandzakken kan bouwen, dus vervolgens zorg je voor een kleine afleiding en bouw / plaats je zo'n toren vlak naast de vijandelijke basis. En dan schieten op alles wat beweegt. Met een beetje geluk worden dan veel resources ingezet om deze te slopen, echter als je snel genoeg bent heb je er al twee bij gezet voordat hij klaar is deze ene. Twee van de NOD laser torens en je hebt eigenlijk al gewonnen...

> Falcon 4.0 : M'n eerste Distinguished Flying Cross.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 16-10 05:08

Croga

The Unreasonable Man

Exitium schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:03:
World of Warcraft, eerste kills van Twin Emps, Gruul en Magtheridon. :)
Het gevoel daarbij stelt niets voor in vergelijking met de eerste keer Ragnaros neerhalen....

De eerste keer dat je met 40 man! zo'n moeilijke baas (ja, let wel, niemand nog in full tier 1, de meeste nog niet de helft tier 1, sommigen *helemaal geen* tier 1) neerhalen op 2 seconden voor de 2e sons spawn (2e sons spawn = defacto dode raid) is niet te overtreffen (awel; niet in WoW dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
-ET- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:56:
vroeger toen ik op mijn 486 25Mhz phantasmagoria heb uitgespeelt.

Die game heeft me heel wat avondjes gekost.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
En tot op de dag van vandaag heb ik zoiets niet meer meegemaakt.
Phantasmagoria 2 kwam soms in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Het uitspelen van dune 2
- De laatste klap uitdelen aan de aan de eindbaas van ninja gaiden 1 op de xbox
- Het eindfilmpje van Halo 2

Ja, die momenten zorgden voor rillingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 14-10 12:44

glashio

C64 > AMIGA > PC

Mario 64... De eerste 3D game met totale bewegings vrijheid... schitterend :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
- toen ik level 15 ofzo haalde met tetris op de gameboy op vakantie in het zwembad, mn zus was altijd beter, maar zover kwam zij niet. Uuuuren zitten spelen in het zonnetje ;)

- Toen ik mn eigen SNES kreeg + super mario World, wat wou ik dat ding graag!

- Stiekum Wolfenstein 3D spelen op mn toen gloednieuwe pc van mn pa (486 dx4 100Mhz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44
CMOH behalen in F19 Stealth Fighter (spel op twee 3.5 floppen uit het jaar 0).
Dat was boven Irak maar dan voor de Golfoorlog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het uitspelen van Metal Gear op de MSX2. Dat soort spellen maken ze niet meer tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 11:30

dfr0st

Geel is mooier

ik kan me nog herinneren dat ik het geweldig vond dat bij duke nukem 3d er kogelgaten in de muur bleven zitten als je er op schoot!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 16-10 17:38

YellowCube

Wait...what?

Command&Conquer....
heel het level door zoveel (en alleen maar) infanteristen maken dat je op een bepaald moment niet meer weet waar je ze laten moet, iedereen selecteren, dan het kamp van de tegenstander aanklikken en toekijken.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Na een verslaving van Diablo I, #2 te vroeg per ongeluk krijgen en dan opstarten. I cried....
En starcraft, dat verhaal was zo goed, vond ik.
Eigenlijk elk Blizzard spel :7

En monkey island om het gieren wat ik af en toe moest. Dat zelfs soms iemand naar boven kwam om te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
in Unreal heb ik uren naar de lichteffecten gekeken en de textures, wat zag dat er mooi uit. (helaas nooit uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat me op valt is dat veel mensen de oude spellen meer waarderen. dan de nieuwste spellen.
abandonware _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Oude Nintendo spellen vallen daar helaas niet onder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:29
Janoz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:59:
daar noem je ook wel een geweldig(!) spel :)
ik heb daar ook enorm veel uren in zitten.

Maar HET moment was voor mij denk ik toch toen ik halflife voor het eerst zag, en opgeslokt werd door het zo super goed in elkaar zittende verhaal.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 15:18
Intro van homeworld 1, krijg nog steeds rillingen als ik daar aan denk. De sfeer werd gewoon zo goed neer gelegd.
Of last ninja 1 uitspelen op de C64, alle (zombie)Jezus wat heb ik daar een enorme hoop tijd aan gespendeerd toen ik 9 was of zo. (kan de klikjes van de joystick nog horen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

World of Warcraft: 1e Kill van ragnaros ... wat een bevrijding was dat zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:20
Ik kreeg veel trotse blije en spannende gevoelens in de tijd van de NES en Win95. Op beide platformen heb ik veel games gespeeld waar ik helemaal kapot van genoot. Tegenwordig is een game gewoon leuk maar vroeger waren ze echt speciaal. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
elk zelda spel krijg ik nog steeds rillingen van bij elk filmpje en verdriet in die spellen. het ge 'Ya Wa Hoe' van Mario is Super mario 64 oude goede rillingen van momenten.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Half Life, 1 stuk genot ^^. Super verhaal en toen het einde kwam...
"hier komt een vervolg op, ik kan haast niet wachten!"
En tadaa HL2, die ik nog moet uitspelen.

Unreal 1 met die Na' Pali o.i.d. Geweldige sfeer. Beste moment was toch wel het einde in die raket, met die melodramatisch opzwepende muziek, van "ik wil meer!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het '''perfect'' uitspelen van fable, vond ik zelf een geniaal prachtig onfeloofenlijk kanp gemaakt spel.
Kijk onder mij en je ziet dat fable 2 eraan komt _/-\o_ :D komt er nog een faforite spelmoment bij :D

En in company of heroes samen met de 3 beste spelers ter wereld een 2 vs 2 spelen en winnen was ook erg tog, en van arch1tect winnen in een goede party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
preview filmpje van homeworld 1 die compositie van die russische componist is legendarisch. Zelfde nummer is te horen in platoon wanneer die uberleete kerel als laatste achterblijft en achterna wordt gezeten door charly terwijl de rest wordt weggevlogen in heli's. Maar goed, daarnaast zijn er een stuk of 10 momenten in halo 1 die allemaal tot de vetste SP gameplay momenten ooit voor mij gerekend mogen worden. Voorbeelden: Eerste keer dat je in een banshee stapt, stuk waar je 2 banshees moet jatten aan het einde van een grote canyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Een echt 'nobody f*cks with thé Firestone' moment was in Freelancer. Ik had de verhaallijn uitgespeeld en had ondertussen één vd beste voertuigen en wapens. Ergens in een buitenhoek was nog een verstopte jumpgate die in een sector uitkwam die vol zat met zeer veel vijanden van gelijk niveau. Bij het binnentreden van de sector verloor ik tijdens het ontsnappen van de groep vijanden rond de jumpgate al bijna al mijn 'healthpacks'. Hierna hoopte ik dus een vriendelijk station oid te vinden. Niks bleek minder waar. De hele sector zat vol met vijanden en de enige jumpgate was die ene waar ik door binnengekomen was.
Ondertussen was ik dus al een half uur op de vlucht met een groepje achter mij aan. Steeds meer afstand winnen door mijn booster te gebruiken. Anyway; na een zeer grote bocht met veel correcties kwam ik weer in de buurt van de jumpgate waar ik mijn momentum gebruikte om achterstevoren al schietend door de gate te gaan, waar ik aan de andere kant hevig rokend uitkwam met 2 vleugels en nog wat wapens minder. Ik had toen echt zoiets van 'YES!' Heeft me ook echt twee uur gekost.

Naja, je had er vast bij moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Poe, ik moet zeggen dat ik dan flink moet graven. De spelletjes van nu boeien mij maar weinig.

Moment 1: Einde van Mario 1 op de Nes
Moment 2: Einde van Super Mutant Ninja Turtles op de Nes
Moment 3: Als ik af ging (en dat gebeurde erg vaak aangezien het niet te spelen was); Shadow of the Beast II, wat een prachtige gitaar-jingle, top-geluid voor die tijd op de Commodore Amiga
Moment 4: Secret of Monkey Island
Moment 5: Dat spel starQuest?? En dan in een vergane stad ergens een hologram opstarten, heerlijke sfeer.

Daarna ben ik vrij snel overspoeld door grafisch geweld ipv speelbaarheid en ben ik mij gaan richten op programmeren en ander zinloos, serieus werk. Ik moet eigenlijk zeggen dat het oplossen van een bug na uuuuuuuren dubben, mij het meest heeft geraakt altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Mijn mooiste moment kwam na het spelen van 8 uur BF2 (en geluid hard op 5.1 setje). Daarna even een terrasje pikken met vrienden. Man, overal hoorde ik choppers vliegen, tanks rijden, mensen om medics roepen en APC's vuren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Voor de ouderen onder ons, of de sinds jong game verslaafden (zoals mijzelf)

Daadwerkelijk LANDEN met Retal (Retaliator, F15/16 simulator voor de 286)
Pipebombs & laserbombs van duke3d
Winter Games, welke via de PC speaker het woord "START!" als een stemgeluid gemaakt kreeg

In C&C op de laatste seconde 3! nukes uitschakelen door de power van allen uit te schakelen. De raketten staan al opgesteld, ik ben de enige vijand.. (en ik speel tegen 3 humans).

Vijandige basis achterom binnen sneaken met een groep engineers en de nuke die over 20sec klaar is snel overnemen om hem vervolgens op de eigenaar zelf te gooien :)

En wat recenter:
In Oblivion een wolf op eigen initiatief op een hert zien jagen terwijl ik toekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 04:46

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb dat regelmatig, als ik goed wakker (red bull, red :')) achter mijn desktop zit, en CSS Gungame speel... als je dan in 1 ronde 10 man achter elkaar een headshot geeft en dus na 1 ronde al op level 10 + een UMP zit :P

Dat vind ik heerlijk om te doen, al zullen misschien weinig mensen de GunGame mod kennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

DrProctor schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:39:
preview filmpje van homeworld 1 die compositie van die russische componist is legendarisch. Zelfde nummer is te horen in platoon wanneer die uberleete kerel als laatste achterblijft en achterna wordt gezeten door charly terwijl de rest wordt weggevlogen in heli's. Maar goed, daarnaast zijn er een stuk of 10 momenten in halo 1 die allemaal tot de vetste SP gameplay momenten ooit voor mij gerekend mogen worden. Voorbeelden: Eerste keer dat je in een banshee stapt, stuk waar je 2 banshees moet jatten aan het einde van een grote canyon.
Pardon?
http://en.wikipedia.org/wiki/Adagio_for_strings
Adagio for Strings is a work for string orchestra, arranged by the American composer Samuel Barber from his first string quartet. It is Barber's most popular piece.
Het uitspelen van Monkey Island 1, nog tijden voor je internet had en dus niet even na kon vragen bij iemand hoe je verder moest.
Heb de cd versie nog liggen die je kreeg bij de creative sb16 cd kit (geloof iets van 1299 gulden toendertijd), kreeg je 10 cd's bij. Monkey Island met cd geluid en Monkey Island 2 interface (256 hele kleuren).
Verder dat gevoel eigenlijk nooit gehad, krijg af en toe nog wel het gevoel van sooo dit speelt heerlijk, MLB 2006 the show op de psp had dat bijvoorbeeld, helaas is de 2007 versie weer bar slecht en kan ik mlb 2k7 niet spelen op de 360 vanwege een regiolock.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tasma schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:47:
Voor de ouderen onder ons, of de sinds jong game verslaafden (zoals mijzelf)

Daadwerkelijk LANDEN met Retal (Retaliator, F15/16 simulator voor de 286)
Opstijgen had bij mij ook al zo'n gevoel :+
Wat heb ik er lang over gedaan voordat ik dat eenmaal doorhad zeg :P

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 21-05-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een week zoeken en in duitsland eindelijk een N64 met mario 64 gevonden.

en echt lettelijk dag en nacht gespeeld......dat was het mooiste en geweldigste ervaring ooit.
en die heb ik nooit meer terug gekregen tot nu toe!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste