@ OX55AA
Mafia is zeker mooi, maar het is geen moment. Desondanks neem ik je het absoluut niet kwalijk dat je Mafia noemt, want iedereen moet dat spel gewoon een keer in zijn leven gespeeld hebben. (wel de pc versie dan)
Mijn mooiste spelmoment wat ik me nu kan herinneren is bij Need for Speed II. Ik en mijn broer reden split-screen over outback. Ik in een ford GT90, de auto waarin mijn broer reed weet ik niet meer. (ongeveer even snel). We lagen de hele tijd nek aan nek, waren elkaar constant aan het inhalen. Vlak voor de finish lag ik achter. Maar er was nog één bocht en een 'jump' over. Ik kwam de bocht uit met meer snelheid dan mijn broer en zo haalde ik hem door de lucht in tijdens de jump, om zo nét als eerste over de finish te vliegen.
Of een ander moment met NFS II: We hadden het spel net geïnstalleerd, en gingen lopen kloten in de instellingen. Ik: "hee, manual, wat is dat?" (we waren nog niet goed in engels destijds) Uiteindelijk hadden we de gearbox maar op manual gezet en een splitscreen race gestart. Toen het woord GO klonk, bleven we allebei gewoon staan, in plaats van weg te scheuren. Dus mijn broer en ik alle toetsen af, terwijl we gewoon vol gas bleven geven. Na een tijdje had ik de toets voor terugschakelen gevonden. Resultaat: ik schoot keihard achteruit. Wat een hilariteit.
Laatst heb ik ook nog met een vriend GT4 gespeeld. We reden allebei in een Aston Martin DB9 op Nurnburgring. En ik reed de hele tijd vier à vijf seconden voor. Ik kon niet verder uitlopen, en hij kon niet op mij inlopen. En ook iedere keer vlogen we bij dezelfde bochten eruit. Dat was een spannende race.
offtopic:
omg, wat een boel posts ineens in de tijd dat ik de mijne aan het typen was
[
Voor 3% gewijzigd door
Duesenberg J op 21-05-2007 12:26
]