Toon posts:

het mooiste spelmoment dat je ooit hebt meegemaakt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxelF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
In duke nukem 3d geld uitgeven aan strippers met de schitterende woorden: "Shake it Baby" :)

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik Call of Duty 2 had uitgespeeld, was ik wel opgelucht. Wat is dat een vet spel zeg. Jammer dat COD 3 niet op pc uitkomt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
breekbrood schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:19:
Het aanvallen van een vijandige basis bij Dune, en dan vervolgens de strijd winnen! Geweldige gevechten! Je legers uitrusten met nieuwere wapens etc, rondvliegen in de Ornithopter (oid). Machtig spel.
De hele tijd trek je op met die ene meid, waarna je practisch wordt uitgehuwelijkt aan die princess. Dat gaf me zo'n rot gevoel. Is het enigste spel dat ooit zoveel bij me los heeft weten te brengen. Ik ging echt helemaal op in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo 2 spelen, voor het eerst denken "goh, ik heb geld teveel" en dan onder het motto "met gamblen schijn je handige items te kunnen vinden" eens gaan gamblen. Van die stale handschoentjes, dat zouden de super gewilde Frostburns kunnen wezen. *klik* ah, ja, daar heb je ze.

En dan vooral later horen hoe groot die kans eigenlijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal gear 1, als je tegen psycho mantis moet vechten, en er uiteindeljk achterkom dat je je controller in poort 2 moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zucht, waar is de goede oude tijd. :'( :'( :'(
pak een oude pc of een oude console en verknip je haren trek je jaren 90 kleding aan en de tijd is weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:31:
[...]

De hele tijd trek je op met die ene meid, waarna je practisch wordt uitgehuwelijkt aan die princess. Dat gaf me zo'n rot gevoel. Is het enigste spel dat ooit zoveel bij me los heeft weten te brengen. Ik ging echt helemaal op in het spel.
Lees het boek, en je zult je over dat huwelijk niet meer rot vinden. Én wat een topspel is Dune toch, zeker de cd-rom versie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 12:04

DeZzL

Rocket surgeon

Niet het mooiste maar wel een vreemd moment.
CS clanwar 2vs2
Kniferonde om te bepalen wie er mocht beginnen. Ik was alleen over van mijn team tegen 1 tegenspeler. We renden op elkaar af en ramde dat mes precies tegelijk bij elkaar in het hoofd; draw :)
Afbeeldingslocatie: http://wimder.net/temp/dualhead_klein.gif

en daarnaast is het natuurlijk heerlijk om 1 vs 5 een ronde 'acen' met een hartslag van 160+ :)

[ Voor 12% gewijzigd door DeZzL op 23-05-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet het mooiste moment ooit noemen maar een paar mooie zijn:

- Deus Ex :
Vluchten uit Hell's Kitchen met 2 mechs achter je aan en maar 1 emp grenade.
Om vervolgens zonder benen de metro in te kruipen.

- Beyond Good and Evil
Cutscene waarin Jade na een actiescene op een dak gevangen wordt door Double H.
Heel erg mooi :D .

- New Super Mario Bros.
De 99 levens-truuk, geweldige hommage (en praktisch).

En er zijn nog veel meer, maar zo boeiend wordt dat niet.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had er indedaad meervoud van moeten maken :+
Pagina: 1 2 3 4 Laatste