Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.607 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,

Lang meegekeken, nu toch maar aangemeld. RoMar MFC eigenaar van gelijknamig team en spelend in de GOT II.2 jeugdleague....

Heb zelf op m`n werk geen Firefox. Kan iemand mijn hatstats van m`n jeugdteam zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
TU:
Mid: +1 (van formidabel naar uitmuntend, wel 21 :().
Vorm: +5/-2

Ik denk dat ik die 21-jarige uitmuntend speler weg doe en daar een tonnetje of 4/5 voor kan krijgen zo aan de TL te zien. En dan een 17/18-jarige ervoor terug kopen zodat ik die dan mooi kan trainen naar een hoog niveau :) Of is dit niet slim t.o.v de VIII omdat ik nu mijn beste speler weg doe?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:51:
Ola,

Lang meegekeken, nu toch maar aangemeld. RoMar MFC eigenaar van gelijknamig team en spelend in de GOT II.2 jeugdleague....

Heb zelf op m`n werk geen Firefox. Kan iemand mijn hatstats van m`n jeugdteam zien?
Tering jantje, wat heb jij voor een team.... 115 hatstats,
Keeper: 5*
Verdedigen: 4* 4* 4* 4.5* 5.5*
Middenveld: 2.5* 3* 3.5*
Aanval: 2* 4*

Ik denk dat jij zo'n beetje het beste team van Nederland/de wereld hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:01:
[...]

:/ :) :*) ok.....dat is wel wat meer dan ik verwacht had........zag wel in het wedstrijdverslag dat verdedigen uitstekend (Zeer hoog) was...Maar wat houdt dit nu in? Pull ik dadelijk 17 jarige uitstekend verdedigen of is dit niet in verhouding?......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Bah wat eens stats :p

Uitstekend geeft alleen aan de totale sterkte van je team.

Je heb wat aardige pulls gehad dan :S Damn!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ps. kan iemand mijn hatstats ook bekijken? Ik heb dit nog niet eerder gedaan en op mijn werk ken het ook niet :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:33:
ps. kan iemand mijn hatstats ook bekijken? Ik heb dit nog niet eerder gedaan en op mijn werk ken het ook niet :)
Ja, een bedroevende 65....

Nee hoor, 91 in je laatste, 101 in je één na laatste wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:35:
[...]

Ja, een bedroevende 65....

Nee hoor, 91 in je laatste, 101 in je één na laatste wedstrijd
Tnx! Best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:25:
[...]

:/ :) :*) ok.....dat is wel wat meer dan ik verwacht had........zag wel in het wedstrijdverslag dat verdedigen uitstekend (Zeer hoog) was...Maar wat houdt dit nu in? Pull ik dadelijk 17 jarige uitstekend verdedigen of is dit niet in verhouding?......
Dat is verschillend dus. De speler kan meekomen met de rest van het team of hij presteerd alles behalve. Het blijft enigszins geluk hebben of het een goede speler wordt voor het eerste maar je hebt het nu wel beter in de hand dan met de oude functie. Het is hier helaas net zoals bij beleggen.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:53:
[...]

Dat is verschillend dus. De speler kan meekomen met de rest van het team of hij presteerd alles behalve. Het blijft enigszins geluk hebben of het een goede speler wordt voor het eerste maar je hebt het nu wel beter in de hand dan met de oude functie. Het is hier helaas net zoals bij beleggen.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."
Ik meen iets gelezen te hebben dat bij het pullen zelf ook een effect zou optreden waarbij het kan zijn dat de skills van een speler in het jeugdteam tegenvallen, of juist een zwakke speler sterker blijkt te zijn..
Ook de opmerkingen dat men de kwalificaties voor jeugdspeler grotendeels los moet zien van hun uieindelijke kwalificaties of iig geen 1-op-1 verband lijken daarop te wijzen...

Ik heb het vermoeden eigenlijk ook dat dit gaat gebeuren, dat een topspeler uit je jeugdteam mogelijk soms ook tegenvalt in je echte team, of juist meevalt.
Ik meen dat ook aangegeven is dat de nieuwe jeugdopleiding verder geen direkt kwaliteitsvoordel zou gaan bieden ... dat betekent dat je het niet moet doen omdat je dan werkelijk verwacht ook veel betere spelers te kunnen krijgen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
RM-rf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:12:
[...]

Ik meen iets gelezen te hebben dat bij het pullen zelf ook een effect zou optreden waarbij het kan zijn dat de skills van een speler in het jeugdteam tegenvallen, of juist een zwakke speler sterker blijkt te zijn..
Ook de opmerkingen dat men de kwalificaties voor jeugdspeler grotendeels los moet zien van hun uieindelijke kwalificaties of iig geen 1-op-1 verband lijken daarop te wijzen...

Ik heb het vermoeden eigenlijk ook dat dit gaat gebeuren, dat een topspeler uit je jeugdteam mogelijk soms ook tegenvalt in je echte team, of juist meevalt.
Ik meen dat ook aangegeven is dat de nieuwe jeugdopleiding verder geen direkt kwaliteitsvoordel zou gaan bieden ... dat betekent dat je het niet moet doen omdat je dan werkelijk verwacht ook veel betere spelers te kunnen krijgen
Dat klopt, anders zouden mensen die de oude jeugdpuller gebruiken benadeeld kunnen worden, alleen heb je nu wel zelf in de hand wie je laat promoveren waardoor je de kans hebt sneller een betere speler te promoveren. Het blijft al met al een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Dat klopt, anders zouden mensen die de oude jeugdpuller gebruiken benadeeld kunnen worden, alleen heb je nu wel zelf in de hand wie je laat promoveren waardoor je de kans hebt sneller een betere speler te promoveren. Het blijft al met al een loterij.
Dus jij zegt dat als mijn coach zegt dat een speler bijvoorbeeld redelijk scoren heeft en de coach geeft aan dat hij 2 keer in skill gestegen is op het gebied van scoren dat deze bij de uiteindelijke pull dus ook net zo goed matig of zwak scoren zou kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Dus jij zegt dat als mijn coach zegt dat een speler bijvoorbeeld redelijk scoren heeft en de coach geeft aan dat hij 2 keer in skill gestegen is op het gebied van scoren dat deze bij de uiteindelijke pull dus ook net zo goed matig of zwak scoren zou kunnen hebben?
Matig of zwak niet, maar hij zou wel goed kunnen zijn. De HT's hebben gezegd dat de reports niet accuraat zijn, het is een indicatie. (Hij zegt ook vaak: ik denk dat hij op dit moment... ik denk dat hij ... kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Ik weet niet hoe drastisch het kan zijn, en ik haalt het gegeven momenteel uit mijn geheugen naar boven. Ik heb namelijk even op hattrick.org gezocht maar kan het stuk waar het in zou moeten staan niet vinden. Correct me if I'm wrong maar bij mijn weten blijft het de vraag of de speler in het eerste even goed presteerd als hij in de jeugd heeft gedaan. Als iemand het stuk kan vinden meld het even, ondertussen blijf ik even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dagg schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:40:
[...]

Ik weet niet hoe drastisch het kan zijn, en ik haalt het gegeven momenteel uit mijn geheugen naar boven. Ik heb namelijk even op hattrick.org gezocht maar kan het stuk waar het in zou moeten staan niet vinden. Correct me if I'm wrong maar bij mijn weten blijft het de vraag of de speler in het eerste even goed presteerd als hij in de jeugd heeft gedaan. Als iemand het stuk kan vinden meld het even, ondertussen blijf ik even zoeken.
Stond op het forum...
Zowel dat trainer/scout reports niet accuraat zijn, alsmede het feit dat een speler terug kan vallen in skill bij promotie naar het A-elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12
Dus...

Na verscheidene malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween Korrels's Timon van der Holst in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten! _/-\o_

10 minuten later kreeg hij overigens zijn 2e gele kaart, en kon zo in de 24e minuut de kleedkamer opzoeken...

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 08-06-2007 14:22 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Stond op het forum...
Zowel dat trainer/scout reports niet accuraat zijn, alsmede het feit dat een speler terug kan vallen in skill bij promotie naar het A-elftal.
Dus zit blij te wezen met niks :( Komt er dus op neer dat mijn uitstekende spits naar redelijk zou kunnen zakken?

Pfff... vanwaar dan alle moeite? De oude YP is het zelfde systeem dus en is het alleen zo dat je nu wedstrijden kan spelen..........

Zijn er nog mensen die de oude YP systeem gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:23:
[...]

Dus zit blij te wezen met niks :( Komt er dus op neer dat mijn uitstekende spits naar redelijk zou kunnen zakken?

Pfff... vanwaar dan alle moeite? De oude YP is het zelfde systeem dus en is het alleen zo dat je nu wedstrijden kan spelen..........

Zijn er nog mensen die de oude YP systeem gebruiken?
De kans is wel kleiner dat je een speler trekt met hoogste stat slecht ofzo. De transfermarkt word waarschijnlijk niet overspoeld met nutteloze spelers, omdat mensen dan niet naar het eerste halen omdat er toch geen goede in de jeugd rond loopt. Het aantal verkoopbare pulls zal wel toenemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over een paar weken zullen we het weten....ben nu wel erg benieuwd geworden......Het lijkt me wel dat de statistieken 'iets' aangeven. zoals het ook in het echt is, echte talenten kunnen uiteindelijk ook tegenvallen in het 1ste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:21:
Dus...

Na verscheidene malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween Korrels's Timon van der Holst in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten! _/-\o_

10 minuten later kreeg hij overigens zijn 2e gele kaart, en kon zo in de 24e minuut de kleedkamer opzoeken...
Toch knap dat zo'n jongen in zo'n boekje past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Joss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:01:
[...]

En dan slechts met 1-0 winnen.....bizar... Ik verloren met zware 7-1 terwijl m'n stats 10 punten hoger lagen.....

romar, wat train jij eigenlijk in je jeugd? want al die sterren..... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Blackminister op 08-06-2007 15:55 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:53:
[...]

En dan slechts met 1-0 winnen.....bizar... Ik verloren met zware 7-1 terwijl m'n stats 10 punten hoger lagen.....

romar, wat train jij eigenlijk in je jeugd? want al die sterren..... _/-\o_
Ik train verdedigen, korte pass nu...heb paar wedstrijden verdedigen, conditie gedaan....dat merkte ik toen erg in de vorm...sinds 2 weken dus korte pass en de vorm schiet omhoog (en dus de sterren)

Jij hebt trouwens ene 6,5* speler rondlopen........... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:21:
[...]

Ik train verdedigen, korte pass nu...heb paar wedstrijden verdedigen, conditie gedaan....dat merkte ik toen erg in de vorm...sinds 2 weken dus korte pass en de vorm schiet omhoog (en dus de sterren)

Jij hebt trouwens ene 6,5* speler rondlopen........... _/-\o_
yep, deze week haalde ie 6.5 (vorige keer 5.5 dus gaat goed zo), ik trainde ook verdedigen en korte pass :) Ik wil nu combineren met vleugel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
wahhaaaa de commentaar van jeugdtrainer....waar halen ze het?
"Engelbert Dumortier was echt wel in goede doen tijdens de wedstrijd deze week. Je mag hem dat zeker zeggen ook." Als ik dan kijk naar z'n sterrekes (hij stond in de goal met nul sterren) :) Goe bezig inderdaad & 7 keer mogen omdraaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn keeper haalde in het begin 5,5 vervolgens ging het berg afwaarts met achtereenvolgens, 4,5 3,5 en deze week 3... Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:59:
Mijn keeper haalde in het begin 5,5 vervolgens ging het berg afwaarts met achtereenvolgens, 4,5 3,5 en deze week 3... Heel raar
Misschien vind hok het keepen toch niet zo leuk als dat hij/jij dacht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 07:54:
[...]

Misschien vind hok het keepen toch niet zo leuk als dat hij/jij dacht? :)
Kan me geen ruk schelen of hij het leuk vindt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat HT nog steeds veel gespeeld wordt.

Ben inmiddels na 5 jaar gestopt. Was het helemaal zat. economie is helemaal veranderd en heb geen zin meer om hierop in te springen. Enige wat de moeite waard was de nieuwe youth.

Inmiddels is me Pakistaanse international in Italie beland, I shall miss him :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo jeugdcompetitie gaat eindelijk lekker weer dik gewonnen

TU was ook errug lekker 4 pops

2 x 19 jaar pm briljant
2x 20 jaar bovennatuurlijk

tot waar is het verstandig om ze door te trainen. Of beter gezegd tot wanneer zijn ze nog voor een redelijke prijs verkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:20:

2 x 19 jaar pm briljant

tot waar is het verstandig om ze door te trainen. Of beter gezegd tot wanneer zijn ze nog voor een redelijke prijs verkoopbaar.
Hoorde dat je tot reusachtige nog wel een redelijke prijs kreeg, en daarna net zoveel maar dan train je ze langer door dus niet zo winstgevend meer. Maar dit weet ik niet meer zeker.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:31:
Leuk om te zien dat HT nog steeds veel gespeeld wordt.

Ben inmiddels na 5 jaar gestopt. Was het helemaal zat. economie is helemaal veranderd en heb geen zin meer om hierop in te springen. Enige wat de moeite waard was de nieuwe youth.

Inmiddels is me Pakistaanse international in Italie beland, I shall miss him :D
Nooit over gedacht terug te keren? Er zijn de laatste tijd wel meer die opnieuw beginnen met een nieuw team na een korte of langere tijd.

iig leuk dat je weer es een post plaatst hier :D
Infinitytron schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:44:
[...]

Hoorde dat je tot reusachtige nog wel een redelijke prijs kreeg, en daarna net zoveel maar dan train je ze langer door dus niet zo winstgevend meer. Maar dit weet ik niet meer zeker.
Na wereldklasse is het rendement al vrij laag met pm

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 09-06-2007 14:48 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:20:

2 x 19 jaar pm briljant

Na wonderbaarlijk krijg je belachelijk hoge lonen en verkoop je ze nog zelden voor een hogere prijs als op wereldklasse/wonderbaarlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

verdikkeme, mn tegenstander vanavond kapt ermee; heeft al zn spelers ontslagen en nu 0 spelers.

Dat is dus een WO... theoretisch leuk, geen blessures of kaarten, maar hét nadeel is natuurlijk wel dat nu net mn beste middenvelder en spelhervatter die 4 weken geblesseerd was maar nu nog wel gedeeld eerste op de topscoorderslijst staat (stond) geen goals kan scoren, waar die voor zn blessure 1,5 goal per wedstrijd scoorde.

Ook trouwens onbegrijpelijk dat hij ermee kapt, omdat ik nu net inschatte dat hij vanwege een stukken eenvoudiger programma uiteindelijk wél de door hem benodige drie punten zou weten te behalen, terwijl het team dat nu net een puntje voor hem stond nog tegen de top-vier moest (3x uit ook, 1x thuis) en hoogstwaarschijnlijk daaruit geen punten zou kunnen slepen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb probleem met die skins van foxtrick, hij geeft echt maar stukjes van die skins weer, veel balken blijven gewoon ht-groen zeg maar. Ligt dit aan instellingen of doe ik iets verkeerd, iemand ervaring mee/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Nooit over gedacht terug te keren? Er zijn de laatste tijd wel meer die opnieuw beginnen met een nieuw team na een korte of langere tijd.

iig leuk dat je weer es een post plaatst hier :D
Terug keren... Misschien ooit een keer. Bedoeling is wel dat ik hem actief houdt zolang. Failiet ga ik zowiezo niet in de tussen tijd. Rijk wordt ik ook niet.

Voorlopig speel ik alleen f1time.com. Ook vermakelijk. Genoeg tactische aspecten daar. En offcourse lekker pokeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Het was inderdaad een Walk Over...
vooral jammer omdat een concurrent voor mn potentiele topscorer een hattrick scoorde en nu twee goals op hem voor ligt

Maar, volgens mij is mn teamgeest licht gedaald, ondanks dat ik PIC gedaan heb, klopt dat?
Dat je bij een walkover ook geen effect van een evt. PIC meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
RM-rf schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:33:
Het was inderdaad een Walk Over...
vooral jammer omdat een concurrent voor mn potentiele topscorer een hattrick scoorde en nu twee goals op hem voor ligt

Maar, volgens mij is mn teamgeest licht gedaald, ondanks dat ik PIC gedaan heb, klopt dat?
Dat je bij een walkover ook geen effect van een evt. PIC meer hebt?
Nee, hij 'moet' juist licht stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

uhh, got cup master mijn oefenwedstrijd is nog geaccepteerd, heb het dare devil team uitgedaagd en een pb gestuurd maar niks gehoord. heb geen zin om door zo iets training te missen

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de regels:

Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, stuurt de ploeg waarvan de uitdaging niet geaccepteerd wordt een ht-mail naar de cup geit (zie onder). Dit moet ook gebeuren als de tegenstander al een andere oefenwedstrijd geregeld heeft. Regel dan niet zelf meteen een wedstrijd anders kan er niet na gegaan worden wie 'de schuldige' is. Als ik gecontroleerd heb dat de tegenstander fout zat (wat ik zo snel mogelijk zal doen), reageer ik via ht-mail dat er een vriendschappelijke wedstrijd tegen een ander team geregeld kan worden. Ik ga er vanuit dat we dit seizoen zonder walk-overs door kunnen komen. En dat dit dus een scenario is wat niet voor zal komen.

wachten tot zondagavond, stuur mij dan een ht-mailtje, je zal dan een wo krijgen en hebt nog genoeg tijd snel een friendly te regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Wederom een veel te late toto met wederom mijn nederige excuses. Ik heb het momenteel stervens druk met school en kom om in het leerwerk... Vanaf volgend seizoen (wat in de vakantie valt) is dat gelukkig niet zo en kan ik mijn taak als toto beheerder wat zorgvuldiger uitvoeren.

Overigens heb ik wel het idee dat het niemand schijnt op te vallen dat de toto te laat is...

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Na wonderbaarlijk krijg je belachelijk hoge lonen en verkoop je ze nog zelden voor een hogere prijs als op wereldklasse/wonderbaarlijk
ok bedankt voor de info...maar ja ik moet ook mijn middenveld op niveau houden voor volgend jaar..dan kan ik nog wel zien hoe het in de VI gaat en als ik weet hoe sterk de compo is kan ik ze altijd nog verkopen. Maar in ieder geval bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:56:
***GoT-Toto***

Wederom een veel te late toto met wederom mijn nederige excuses. Ik heb het momenteel stervens druk met school en kom om in het leerwerk... Vanaf volgend seizoen (wat in de vakantie valt) is dat gelukkig niet zo en kan ik mijn taak als toto beheerder wat zorgvuldiger uitvoeren.

Overigens heb ik wel het idee dat het niemand schijnt op te vallen dat de toto te laat is...
***GoT-Toto***
Volgensmij zijn juist de mensen hierdoor afgehaakt, waaronder ik :)

Jeugdscout was weer nuttig.... not.
Ik heb een talentje, 17 jaar... Binnen no-time slecht in scoren! Slecht overall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:33:
[...]

Volgensmij zijn juist de mensen hierdoor afgehaakt, waaronder ik :)

Jeugdscout was weer nuttig.... not.
Ik heb een talentje, 17 jaar... Binnen no-time slecht in scoren! Slecht overall!
Jij stopte er gewoon mee omdat je er niets van bakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Melvin Remkes heet en 17 jaar oud is.

Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt!

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Eens zien wat deze op het middenveld te bieden heeft met zijn prestaties nu en in de toekomst. Denk dat het wel een goed is :).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:37:
[...]

Jij stopte er gewoon mee omdat je er niets van bakte ;)
Nee, omdat jij er alles aan doet om zo laat mogelijk de toto online te zetten zodat jij hem uiteindelijk zelf wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:53:
[...]

Er moet absoluut een promotie degradatie principe in komen.

Persoonlijk zeg ik geen p/d duels, omdat dat lastig te plannen is.
Verder vind ik gewoon de onderste 6 laten 'degraderen' en van alle GoT.II divisie's de nummer 1 en 2 naar de ere laten gaan. Het maakt toch niet uit tegen wie je speelt, en zo blijft er wat roulatie.
Exact dat is ook mijn mening, kijk dat HVP mogelijkerwijs dan zelf uit de ere degradeert is wel sneu maar tsja als je niet goed genoeg bent voor de ere..... >:)
Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:46:
Weer gewonnen! Nu van HvP him self! :)

Er is maar 1 team dat mij een beetje volgt en staat met 3 punten achter mij aangezien ik al van hem gewonnen had :p

Blijft dus nog wel een klein beetje spannend hoewel ik het bijzonder blijf vinden dat ik zo superieur ben :p
Gewonnen van de Koters ja, met een hatstat verschil van 1 puntje, superieur. Daarbij speel je nog bij de Koters thuis die qua doelsaldo ook nog eens ruim in het voordeel zijn....
Dus reken je maar vast rijk >:) Hoogmoed komt voor de val zegt men.... :+

Denk trouwens dat het nog wel spannender wordt nu zelfs HVP van je dreigt te winnen en ook alle andere teams steeds sterker worden.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:11:
Ik heb probleem met die skins van foxtrick, hij geeft echt maar stukjes van die skins weer, veel balken blijven gewoon ht-groen zeg maar. Ligt dit aan instellingen of doe ik iets verkeerd, iemand ervaring mee/?
Sinds de verandering van de HT site enkele maanden terug werken heel veel skins niet meer goed en zullen alleen erg recente werken.
Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Nee, omdat jij er alles aan doet om zo laat mogelijk de toto online te zetten zodat jij hem uiteindelijk zelf wint :)
Precies daarom ben ik er ook niet zo actief mee. Bij alle andere "sweepstakes" en dergelijk geld dat medewerkers en familie uitgesloten zijn van deelname. Volgende week plaatst Kilverdo hem toch mooi om 19.59 uur en vult ie em alleen ff zelf in. Succes verzekert :+

Maar als je zondags plots wel tijd hebt waarom kun je dan zondagavond niet vast de toto voor de volgende week er op zetten? Mensen die zondags niet online komen worden zo erg benadeeld, wat zoals eerder gesteld de "geloofwaardigheid" van de toto aantast. ;)

Edit: Hmmz beetje sarcastisch allemaal deze post.... >:)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

als je 523 speelt (wat dus geen officiele opstelling is zeg maar) krijg je veel verwarring, maar dit heeft toch geen invloed op je training? Je spelers krijgen wel gewoon trainen iit tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......?

mis nl een paar midds en wil zo proberen om tegen een counterteam te spelen. Door zo een nog lager midd te halen

[ Voor 20% gewijzigd door Flipm0de op 10-06-2007 17:00 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Flipm0de schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:56:
als je 523 speelt (wat dus geen officiele opstelling is zeg maar) krijg je veel verwarring, maar dit heeft toch geen invloed op je training? Je spelers krijgen wel gewoon trainen iit tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......?

mis nl een paar midds en wil zo proberen om tegen een counterteam te spelen. Door zo een nog lager midd te halen
5-2-3 kan gewoon inderdaad, wel maximaal 3 centrale verdedigers.

Wat je hiermee bedoelt weet ik niet:
Je spelers krijgen wel gewoon trainen iit tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Je spelers krijgen wel gewoon trainen iit tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......?
Je kan inderdaad gewoon 5-2-3 spelen zoals Joss al zegt.
Ik denk dat hij bedoelt dat zijn spelers gewoon training krijgen, behalve wanner hij met 4 centrale verdedigers speelt :).

P.S. probeer de volgende keer even wat duidelijkere taal te gebruiken Flipmode ;).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Infinitytron schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:46:
[...]

Je kan inderdaad gewoon 5-2-3 spelen zoals Joss al zegt.
Ik denk dat hij bedoelt dat zijn spelers gewoon training krijgen, behalve wanner hij met 4 centrale verdedigers speelt :).

P.S. probeer de volgende keer even wat duidelijkere taal te gebruiken Flipmode ;).
oke top, maar nog duidelijker :P Je spelers krijgen wel gewoon trainen itt tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......? Zie nog steeds niet wat er niet duidelijk aan is..... ok ok, missschien had ik 4 CV defs moeten zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Flipm0de schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:42:
[...]

oke top, maar nog duidelijker :P Je spelers krijgen wel gewoon trainen itt tot wanneer je bijv met 4 defs speelt......? Zie nog steeds niet wat er niet duidelijk aan is..... ok ok, missschien had ik 4 CV defs moeten zeggen 8)7
Misschien kun je beter gewoon met puntjes tussen een afkorting werken of gewoon het hele woord schrijven, dat maakt het wat duidelijk want nu weet ik niet of het een afkorting was of gewoon misgetypt.

Iedereen veel succes met de competitie!
Zelf sta ik met 3-0 voor tegen de nr6 na 30 minuten dus dat wordt nog wat goaltjes erbij hoop ik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 10-06-2007 20:44 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:35:
[...]

zit effe te kijken, het zijn maar 4 punten met koeien united.......ik zou er voor gaan om er nog in te blijven... 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:50:
[...]

zit effe te kijken, het zijn maar 4 punten met koeien united.......ik zou er voor gaan om er nog in te blijven... 8)
Euh, nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja, je kan wel heel simpel naar het puntverschil kijken, maar je moet wel weten dat ik mijn halve team verkocht heb, qua salaris naar 1/3e ben ingekort, qua hatstats de helft ben kwijt geraakt.

Moet ik dan nu alles weer terugdraaien, 1.5 miljoen verlies lijden op het aankopen van spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:01:
[...]

Ja, je kan wel heel simpel naar het puntverschil kijken, maar je moet wel weten dat ik mijn halve team verkocht heb, qua salaris naar 1/3e ben ingekort, qua hatstats de helft ben kwijt geraakt.

Moet ik dan nu alles weer terugdraaien, 1.5 miljoen verlies lijden op het aankopen van spelers?
weet ik ook wel, maar misschien met 2 tijdelijke versterkingen.....
2 a 3 wedstrijden voor het einde zou ik het zeker overwegen als het verschil in punten zo blijft.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:05:
[...]

weet ik ook wel, maar misschien met 2 tijdelijke versterkingen.....
2 a 3 wedstrijden voor het einde zou ik het zeker overwegen als het verschil in punten zo blijft.
En volgend seizoen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:08:
[...]

En volgend seizoen dan?
tja daar heb je een punt, wie dan zorgt wie dan leeft? ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:25:
[...]

tja daar heb je een punt, wie dan zorgt wie dan leeft? ;)
Ik ga gewoon naar de VI, ga daar weer fans en geld terug winnen en dan ga ik met een iets beter team naar de V hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:26:
[...]

Ik ga gewoon naar de VI, ga daar weer fans en geld terug winnen en dan ga ik met een iets beter team naar de V hoop ik :)
blijf je volgen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Precies daarom ben ik er ook niet zo actief mee. Bij alle andere "sweepstakes" en dergelijk geld dat medewerkers en familie uitgesloten zijn van deelname. Volgende week plaatst Kilverdo hem toch mooi om 19.59 uur en vult ie em alleen ff zelf in. Succes verzekert :+

Maar als je zondags plots wel tijd hebt waarom kun je dan zondagavond niet vast de toto voor de volgende week er op zetten? Mensen die zondags niet online komen worden zo erg benadeeld, wat zoals eerder gesteld de "geloofwaardigheid" van de toto aantast. ;)

Edit: Hmmz beetje sarcastisch allemaal deze post.... >:)
Op zondag werk ik van 12 uur sochtends tot 9 a 10 uur savonds in een stervens druk restaurant. Het enige waar ik zondagavond de tijd/energie voor heb is om even de 2e helft van mijn wedstrijd te kijken en de stats bekijken. Een oplettende lezer weet dat ik zondag nauwelijks post op de toto uitslag na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Net met 4-0 gewonnen een hattrick voor mijn pas gekochte spits :). Een nieuw Hatstats record van 125 en een matig (heel laag) middenveld! Echt een record dus voor mijn doen... gaat heerlijk dit seizoen. Eens zien of ik dit ook voort kan zetten in de VIII!

/edit; Voor de 4e keer achter elkaar op rij een vol stadion. Moet maar eens denken aan uitbreiding maar weet niet of het nog uitkan in de VIII.

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 10-06-2007 22:20 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Kansloos verloren met 0-2 tegen de nummer 2. Sta nog wel 1 maar op doelsaldo en hij heeft het de laatste 3 wedstrijden veel makkelijker dan ik. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik het kampioenschap vandaag verloren heb :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:13:
Kansloos verloren met 0-2 tegen de nummer 2. Sta nog wel 1 maar op doelsaldo en hij heeft het de laatste 3 wedstrijden veel makkelijker dan ik. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik het kampioenschap vandaag verloren heb :/
Sta op een 1-3 voorsprong met nog 30 minuten te gaan, Ik verwacht wel dat ik deze 3e plaats ga vasthouden hoewel ik sowieso nog 2x verlies en de laatste wedstrijd kan winnen tegen de #4...
Ben sowieso tevreden over dit eerste seizoen VII waarin ik 15 winstpunten als doelstelling stelde. Heb er nu 18 en met winst vandaag 21

/edit: 4-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door mijn 3-2 overwinning op de nummer 1 is de top 3 totaal omgedraaid. De nummer 3 is nu 1 en 1 nu 3. :P

1. ASONIA ............11..8 ..2..1..44 - 8..+36..26
2. DSanka Kickers..11..8..2..1..44 - 9...+35..26
3. shaferros sport....11..8..1..2..33 - 12..+21..25

Nummer 1 en 3 spelen volgende week tegen elkaar. Ik speel tegen de nummer 7 wat een bot is geworden halve wegen het seizoen.

Nummer 1 mag ook nog tegen de nummer 7 en de nummer 3 moet nog tegen de nummer 8. Dat is een team wat altijd al een bot was.

Dus voor een kampioenschap ben ik afhankelijk van die andere wedstrijd volgende week. Een monsterscore aan mijn kant en het achterblijven op doelpunten van de andere doe ik het ook wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Kilverdo
49
11
2
Fresh_T
46
11
3
Sagacitus
38
10
4
P_odan
34
11
5
Ress
34
11

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, zoals verwacht zwaar onderuit, maar wat wil je als degradatiekandidaat tegen een promovenduskandidaat als je PIC speelt :P Volgende week wordt cruciaal, bij winst ben ik zeker van handhaving, bij minder dan 3 punten wordt het nog lastig....kww dus :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik heb weer eens totaal opgekloot...

1 van mijn 2 reusachtige vleugelspelers had een rode kaart, en was daardoor geschorst. Gelukkig kon die andere vleugelspeler wel mee doen. Maar aangezien de opstelling even snel gemaakt moest worden, liet ik mijn coach invallen voor mijn geschorste vleugelspeler. Helaas had ik de verkeerde vleugelspeler vervangen, waardoor er dus geeneen vleugelspeler (uit mijn a-team) mee deed. Wat resulteerde in 2x een halve ster (aangezien mijn coach van het veld getrapt werd) i.p.v 2x 5 a 6 sterren. Hierdoor speelde ik de wedstrijd 3-3 gelijk (had eigenlijk wel verdiend om te verliezen), waardoor de concurrenten weer 2 punten dichterbij zijn gekomen 8)7

Volgende week thuis tegen de nummer 2, in ieder geval weer met een volledig a-team.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gegokt en verloren....heb gemotst en dan nog verliezen :'(

Met het verlies is de kans op een 1ste plek helaas vervlogen en hierdoor zal ik wat taktieken uit gaan proberen de komende wedstrijden. Ik speel namelijk nog wel tegen wat leuke tegenstanders die ik volgend seizoen weer tref :)

Een goed seizoen waarbij meer mogelijk was geweest maar 1ste zou te veel zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hier pic, halve b-team opgesteld en 7-1 gewonnen. Heerlijk zo'n team dat alleen maar aanblijft om een international te blijven ondersteunen. Nu alleen kijken hoe ik weer in de plus kom. 2 ton in de min, volgende week bijna 4. Dit gaat best slecht zo, en dan vallen de opbrengsten aan de kassa ook nog eens tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met 4-1 gewonnen en met 3 wedstrijden te gaan, waarvan 1-tje tegen een bot team mag ik toch wel zeggen dat ik officieus mijn 2e kampioenschap in mijn hattrick carriere heb behaald. Sta namelijk 8 ptn voor (ongeslagen). Ben ik de enige hier die nu al weet dat die kampioen wordt of zijn er nog meer mensen die al zeker van hun kampioenschap zijn of hun degradatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:05:
Gister met 4-1 gewonnen en met 3 wedstrijden te gaan, waarvan 1-tje tegen een bot team mag ik toch wel zeggen dat ik officieus mijn 2e kampioenschap in mijn hattrick carriere heb behaald. Sta namelijk 8 ptn voor (ongeslagen). Ben ik de enige hier die nu al weet dat die kampioen wordt of zijn er nog meer mensen die al zeker van hun kampioenschap zijn of hun degradatie?
Ik ben zeker van mijn kampioenschap na 11 wedstrijden ongeslagen te zijn en een doelsaldo van +51 :).
Sta 11 punten voor op de nr2 dus wordt ook nog eens nummer 1 en dan naar de 8e toe :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik ben zeker van Degradatie naar de IXde divisie.
iets te vroeg kampioen geworden vorig seizoen.
Ga weer helemaal opnieuw beginnen en zo hopen dat ik er daarna wel klaar voor ben.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder aangegeven verwacht ik bij mij de beslissing pas in de laatste speelronde. Dan word denk ik pas bepaalt welke plaats het word 1,2 of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt naar alle tevredenheid 3e of 4e dit seizoen. Sta momenteel 3e maar heb nog 2 hele zware wedstrijden tegen de nummer 1 en 2 en een wedstrijd die ik wel kan winnen tegen de huidige nummer 4. De nummer 5 heeft ook een makkelijk programma en staat 5 punten op mij achter...

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste seizoen VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:23:
[...]

Ik ben zeker van Degradatie naar de IXde divisie.
iets te vroeg kampioen geworden vorig seizoen.
Ga weer helemaal opnieuw beginnen en zo hopen dat ik er daarna wel klaar voor ben.
Bij mij hangt het erom...ik sta met een ander team op gelijke punten om plaats 6 en 7. De laatste speelronde moeten we tegenelkaar. ik ben licht in het voordeel aangezien ik in de komende wedstrijden nog een BOT team tref die hij niet meer treft. Ik verwacht tevens dat hij geen punten meer pakt verder gezien het zwaardere programma...zaak dus om komende wedstrijd veel te scoren...dan moet hij de laatste wedstrijd en van me winnen en met veel doelpunten verschil........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo goed als zeker kampioen in VII. Gister weer met 8-0 gewonnen (wel een botje), volgende week tegen de nummer zes die alleen maar nummer 6 is omdat er twee bots zijn. Heb 4 punten voorsprong doelsaldo van +43. Het enige waar ik nog voor strijd is winnen van de nr. 2 want dat is me in voorgaande vijf keer niet gelukt. Maar tegen een reusachtig middenveld (motsen, teamgeest: dolgelukkig) zal hij het moeten afleggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:09:
[...]

zo goed als zeker kampioen in VII. Gister weer met 8-0 gewonnen (wel een botje), volgende week tegen de nummer zes die alleen maar nummer 6 is omdat er twee bots zijn. Heb 4 punten voorsprong doelsaldo van +43. Het enige waar ik nog voor strijd is winnen van de nr. 2 want dat is me in voorgaande vijf keer niet gelukt. Maar tegen een reusachtig middenveld (motsen, teamgeest: dolgelukkig) zal hij het moeten afleggen denk ik.
VII en reusachtig middenveld???? :S ik ben al blij met goed of uitstekend :'( Wat heb jij voor middenvelders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zal wel in Hein ratings zijn

Lol, na mijn wel verwachte verlies van gisteren is de stand in de divisie als volgt...

Reeks: V.43 (8160)

Land: Nederland
Klasse: 5 van de 10

..........Club......Gesp..DV DT ± Ptn
1. SC Amsreiw............... 11 38 - 20 +18 22
2. De Zijderupsen........... 11 40 - 28 +12 22
3. FC de Vogelenzangse 11 36 - 20 +16 21
4. wicky_de_viking......... 11 21 - 19 +2 21

Laat mijn programma nu juist bestaan uit

Ronde 12 --> nr3
Ronde 13 --> nr2
Ronde 14 --> nr4

Alle drie hebben spelen ze de week voor ze tegen mij aantreden tegen het WO team in de compo. Duss dat wordt geen kampioenschap meer voor SC Amsreiw..:+

[ Voor 92% gewijzigd door Quintus op 11-06-2007 15:57 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 09:16

odan

The dark side is within all!

alles kan ;)

ik sta op het moment 3 punten los van de nr 2 en 3.

moet nog tegen de nr 8 dat is een zekere 3 punten. daarna tegen de nr4 die geen eigenaar meer heeft maar soms nog wel eens voor verrassingen zorgt omdat het geen slecht team is met 1 geweldig speler van 190k tsi. maar daar ga ik waarschijnlijk wel van winnen. en dan wacht de ultieme wedstrijd tegen de nr2 waar ik de eerste wedstrijd van verloren heb. mocht ik verliezen dan heb ik wel een veel beter doelsaldo dus ik schat mijn kansen om weer terug te promoveren naar de 7e goed, had het aan het begin van het seizoen niet gedacht aangezien het toch een sterke competitie was.

nu alleen hopen dat ik niet weer in een van de beste 7e divisies kom want dan kon ik wel weer eens hetzelfde verhaal krijgen. vorig seizoen zat ik namelijk in een divisie waar bijna iedereen 50 tot 150 stats beter was als mij. nu ben ik die seizoen wel aardig wat omhoog gegaan dus we zullen wel zien.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Over Heintje gesproken waar is onze heintje davids?
Heeft tie al een nieuw team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog zeer spannend.

1. Joane's Boys (+35) 28
2. dreknek utd. (+34) 28
3. FC Harms (+21) 26

Ik sta dus nu nr1, nadat ik gisteren won en de nu nr2 van de nr3 won. Nu moet ikzelf volgende week tegen de nr3 en voor de rest hebben we allemaal makkelijke wedstrijden (tot nu toe hebben we met zijn 3en ook alleen maar punten tegen elkaar verloren).
Vroeg me alleen wel iets af wat ik niet zo snel kon vinden, gaat het bij gelijk aantal punten daarna om aantal doelpunten of om onderling resultaat? Bij onderling heb ik nog kans gezien ik uit verloor met 3-2 en thuis won met 3-0. Anders word het nog lastig, moet ik sowieso volgende week van nr3 winnen en daarna nog hopen op meer doelpunten gezien ik er +1 voor sta.
Eigenlijk best leuk, verlies ik volgende week en ben ik zeker nr3, bij gelijk zeker nr2, bij winst misschien nr1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:09:
Over Heintje gesproken waar is onze heintje davids?
Heeft tie al een nieuw team?
Als het goed is pas 7 weken na het faillisement... de ploeg is nog niet failliet dus die moet nog een flinke tijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

De eerste 20 jarige bovennatuurlijke aanvaller is verkocht voor 850k (780k ontvangen) -O-
Niet normaal dit! Vanavond loopt de 2e af...hoop dat ik daar toch wel een miljoen voor kan vangen!

Wat een drama seizoen dit zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 11-06-2007 17:46 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bijna zeker kampioen, 6 punten voor op de nummer 2 en een doelsaldo van +46.
In IX is dat dan ook niet echt moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:45:
De eerste 20 jarige bovennatuurlijke aanvaller is verkocht voor 850k (780k ontvangen) -O-
Niet normaal dit! Vanavond loopt de 2e af...hoop dat ik daar toch wel een miljoen voor kan vangen!

Wat een drama seizoen dit zeg!
Mja, ik had hetzelfde vorige week, zelfs voor maar 791k verkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:58:
[...]

Mja, ik had hetzelfde vorige week, zelfs voor maar 791k verkocht :/
Pff gaat lekker dan met Hattrick...Salarissen te hoog, transferbedragen te laag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:12:
[...]

Pff gaat lekker dan met Hattrick...Salarissen te hoog, transferbedragen te laag. :/
Inkoopprijzen van jonkies stijgen de pan uit... Kortom: er valt geen winst te maken op doortrainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:54:
[...]

Inkoopprijzen van jonkies stijgen de pan uit... Kortom: er valt geen winst te maken op doortrainen. :)
Idd schiet niet op zo. Hoe dan geld te creeeren? :S

Tweeede spits voor 900k verkocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Brainpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:58:
[...]

brengt spitsen trainen zo weinig op...... Wordt dus weer een overstap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met spitsen kopen, wat is belangrijkste bijstat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Flipm0de schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:22:
[...]

brengt spitsen trainen zo weinig op...... Wordt dus weer een overstap :P
Geen enkele training levert meer wat op! Het is een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:28:
Ik heb geen ervaring met spitsen kopen, wat is belangrijkste bijstat ook alweer?
een met een specialiteit is altijd handig, koppen of snel. ook spelhervatting is makkelijk, iets van wonderbaarlijk spel hervatten. en passen is ook handig maar zou er niet te gek extra voor uitgeven. zou ik liever gaan voor ervaring.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Brainpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:58:
[...]

skilltrade / daytrade ? vandaag kopen, woensdag trainen en bij een pop vrijdag meteen doorverkopen..... iets anders werkt amper meer zo lijkt het....
chario2 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:39:
[...]

een met een specialiteit is altijd handig, koppen of snel. ook spelhervatting is makkelijk, iets van wonderbaarlijk spel hervatten. en passen is ook handig maar zou er niet te gek extra voor uitgeven. zou ik liever gaan voor ervaring.
Scoren in combinatie met SH werkt dus alleen goed als ze ook ervaring hebben.... combi van die 3 zou ideaal zijn denk ik.

[ Voor 39% gewijzigd door lameeuw op 11-06-2007 22:42 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

lameeuw schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:41:
[...]

skilltrade / daytrade ? vandaag kopen, woensdag trainen en bij een pop vrijdag meteen doorverkopen..... iets anders werkt amper meer zo lijkt het....

[...]

Scoren in combinatie met SH werkt dus alleen goed als ze ook ervaring hebben.... combi van die 3 zou ideaal zijn denk ik.
die vlieger gaat niet helemaal op. als hij onvoorspelbaarheid heeft als specialiteit en scoren en spelhervatting vliegen ze er ook in.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:15:
Vroeg me alleen wel iets af wat ik niet zo snel kon vinden, gaat het bij gelijk aantal punten daarna om aantal doelpunten of om onderling resultaat? Bij onderling heb ik nog kans gezien ik uit verloor met 3-2 en thuis won met 3-0. Anders word het nog lastig, moet ik sowieso volgende week van nr3 winnen en daarna nog hopen op meer doelpunten gezien ik er +1 voor sta.
Eigenlijk best leuk, verlies ik volgende week en ben ik zeker nr3, bij gelijk zeker nr2, bij winst misschien nr1.
Deze volgorde ben ik zeker van, dan volgt misschien nog wel onderling resultaat.

1. punten (logisch :P)
2. doelsaldo
3. doelpunten voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:36:
[...]

Geen enkele training levert meer wat op! Het is een drama!
Dat is de reden waarom ik nu nog wat NL midjes met specifieke kwaliteiten opleid en dan maar ga overstappen op een lucratievere training zoals conditietraining of vleugelspeltraining.
Maar eerst ben ik nog wel een seizoen bezig de mids op niveau te krijgen. En omdat ik tijdens de beker al met conditietrainen wat uitgeprobeert heb, die test was overigens prima geslaagd, is die opleiding wat achter komen te lopen doordat ik niet 2 weken maar iets van 6 weken conditie heb getrained.

[ Voor 10% gewijzigd door Quintus op 11-06-2007 23:34 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:08:
[...]

Deze volgorde ben ik zeker van, dan volgt misschien nog wel onderling resultaat.

1. punten (logisch :P)
2. doelsaldo
3. doelpunten voor
Je hebt helemaal gelijk, maar zelf prefeer ik altijd even een quote van de hattrick website.

Spelregels, punt 22 'het divisiesysteem' "De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Punten 2. Doelsaldo 3. Meest gescoorde doelpunten.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gezien het transfer drama idd heb ik ook al verder gekeken.

Ik zie nog 2 trainingen die wat opleveren. 1 is vleugelspelers, zijn mega duur en 2 is keepers blijven ook mega duur. De rest is een drama.

Denk er over om te gaan klaverjassen met keepers ofzo

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.