Sandyman538 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:53:
[...]
Er moet absoluut een promotie degradatie principe in komen.
Persoonlijk zeg ik geen p/d duels, omdat dat lastig te plannen is.
Verder vind ik gewoon de onderste 6 laten 'degraderen' en van alle GoT.II divisie's de nummer 1 en 2 naar de ere laten gaan. Het maakt toch niet uit tegen wie je speelt, en zo blijft er wat roulatie.
Exact dat is ook mijn mening, kijk dat HVP mogelijkerwijs dan zelf uit de ere degradeert is wel sneu maar tsja als je niet goed genoeg bent voor de ere.....

Damien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:46:
Weer gewonnen! Nu van HvP him self!
Er is maar 1 team dat mij een beetje volgt en staat met 3 punten achter mij aangezien ik al van hem gewonnen had
Blijft dus nog wel een klein beetje spannend hoewel ik het bijzonder blijf vinden dat ik zo superieur ben

Gewonnen van de Koters ja, met een hatstat verschil van 1 puntje, superieur. Daarbij speel je nog bij de Koters thuis die qua doelsaldo ook nog eens ruim in het voordeel zijn....
Dus reken je maar vast rijk

Hoogmoed komt voor de val zegt men....
Denk trouwens dat het nog wel spannender wordt nu zelfs HVP van je dreigt te winnen en ook alle andere teams steeds sterker worden.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:11:
Ik heb probleem met die skins van foxtrick, hij geeft echt maar stukjes van die skins weer, veel balken blijven gewoon ht-groen zeg maar. Ligt dit aan instellingen of doe ik iets verkeerd, iemand ervaring mee/?
Sinds de verandering van de HT site enkele maanden terug werken heel veel skins niet meer goed en zullen alleen erg recente werken.
Precies daarom ben ik er ook niet zo actief mee. Bij alle andere "sweepstakes" en dergelijk geld dat medewerkers en familie uitgesloten zijn van deelname. Volgende week plaatst Kilverdo hem toch mooi om 19.59 uur en vult ie em alleen ff zelf in. Succes verzekert
Maar als je zondags plots wel tijd hebt waarom kun je dan zondagavond niet vast de toto voor de volgende week er op zetten? Mensen die zondags niet online komen worden zo erg benadeeld, wat zoals eerder gesteld de "geloofwaardigheid" van de toto aantast.
Edit: Hmmz beetje sarcastisch allemaal deze post....