Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.608 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 00:37:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar zelf prefeer ik altijd even een quote van de hattrick website.

Spelregels, punt 22 'het divisiesysteem' "De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Punten 2. Doelsaldo 3. Meest gescoorde doelpunten.
"
Altijd handig om je punt te onderbouwen, maar had geen zin om het op te zoeken en heb ze alle drie al meegemaakt dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
In mijn reeks is het nog altijd superspannend. Dit weekend tegen de (toenmalige nummer1) Forgotten Souls gewonnen (hij counterteam en ik met 4-3 gewonnen) _/-\o_ Nu nog een wedstrijd tegen de huidige nummer 1 & m'n andere twee winnen en ik promoveer alweer (ik ben net vorig seizoen gepromoveerd. Dus nu direct nog eens doorstoten zou heel goed zijn voor mij)

1. racing bosnjak 28
2. The Forgotten Souls 27
3. WarnABrother 27
4. Red Bull 69 18
5. FCB_BLUE_ARMY 10
6. Fc SosiLon 8
7. sammy's 2 7
8. A.C.stbarcol 4

volgende wedstrijden
FCB_BLUE_ARMY - WarnABrother
WarnABrother - racing bosnjak
sammy's 2 - WarnABrother

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:58:
Gezien het transfer drama idd heb ik ook al verder gekeken.

Ik zie nog 2 trainingen die wat opleveren. 1 is vleugelspelers, zijn mega duur en 2 is keepers blijven ook mega duur. De rest is een drama.

Denk er over om te gaan klaverjassen met keepers ofzo
Bedenk je wel dat alhoewel een keeper misschien erg duur is, je dus maar twee spelers kunt trainen ...
Dat is natuurlijk de grond waarom die prijzen zo hoog zijn....

Het kost je 5 weken voor een pop, dat zijn hooguit iets van zes pops per seizoen...
alhoewel de eindprijs voor een keeper misschein aanlokkelijk lijkt, vermoed ik dat de eindopbrengst uiteindelijk ook domweg kan tegenvallen, juist doordat je weinig omzet haalt...

Tel daarbij ook nog eens op dat je enorm kwetsbaar bent voor een blessure bij je trainee.

Ik kan me voorstellen dat bv. het trainen van keepers voor teams inde lagere liga's wél interssant is, maar voor hogere liga's eigenlijk teveel risico en nog steeds te weinig opbrengst is.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
RM-rf schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:24:
[...]

Bedenk je wel dat alhoewel een keeper misschien erg duur is, je dus maar twee spelers kunt trainen ...
Dat is natuurlijk de grond waarom die prijzen zo hoog zijn....

Het kost je 5 weken voor een pop, dat zijn hooguit iets van zes pops per seizoen...
alhoewel de eindprijs voor een keeper misschein aanlokkelijk lijkt, vermoed ik dat de eindopbrengst uiteindelijk ook domweg kan tegenvallen, juist doordat je weinig omzet haalt...

Tel daarbij ook nog eens op dat je enorm kwetsbaar bent voor een blessure bij je trainee.

Ik kan me voorstellen dat bv. het trainen van keepers voor teams inde lagere liga's wél interssant is, maar voor hogere liga's eigenlijk teveel risico en nog steeds te weinig opbrengst is.
Damien wil gaan klaverjassen (is keeper inkopen die hoog in hun skill zitten, maar niet opstellen tijdens de wedstrijden, die spelers krijgen dan toch ongeveer 1-10% training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Damien wil gaan klaverjassen (is keeper inkopen die hoog in hun skill zitten, maar niet opstellen tijdens de wedstrijden, die spelers krijgen dan toch ongeveer 1-10% training)
Idd maar ook 2 keepers volledig trainen natuurlijk. Met het wisselsysteem kan ik misschien 50-50 trainen op woensdag op keepers die op poppen staan.

Kijk eens naar de eind opbrengst van verderdigers, middenvelders en spitsen op dit moment. Wat is je winst na 2 seizoenen? En wat is de winst van het verkopen van 2 keepers na 2 seizoen? Ik denk dat de winst van keepers hoger ligt eerlijk gezegd op dit moment.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Is er iemand die tijd en zin heeft wat transfer prijzen op te hoesten voor mij?? :)

Heb een excell sheetje met wat zaken waar ik wat prijzen voor nodig heb :)
+/- 10 minutjes denk ik :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:34:
Is er iemand die tijd en zin heeft wat transfer prijzen op te hoesten voor mij?? :)

Heb een excell sheetje met wat zaken waar ik wat prijzen voor nodig heb :)
+/- 10 minutjes denk ik :)
Je blijft ook altijd bezig he?

Ja mensen ik leef nog. Zoals sommigen al weten ben ik (tijdelijk) gestopt met mijn ploegie. Aanstaande zondag trekt HT de stekker uit mijn team en ben ik officieel failliet! Aangezien ik het wel opnieuw wil proberen (zonder alle beginnersfouten :P ), ga ik over 7 weken weer een nieuw team aanvragen (eerder mag niet omdat ik allemaal goddelijke spelers gekocht had, flauw hoor, maar goed).

Ik zal het dan over een heel andere boeg gaan gooien en een aanvallend team op gaan bouwen. Trainingsopbrengst is nu op elke linie lager geworden en volgens mij is er dan ook geen trainingsvorm meer die boven de rest uitsteekt. Tevens zal ik alleen nog met nederlanders gaan werken. U zult nog van mij gaan horen! :D

Succes allemaal de laatste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:40:
[...]

Je blijft ook altijd bezig he?
Hehe ja dat is wel zo maar....ik loop gewoon tegen een aantal dingen aan.

Het trainen op de 3 hoofdposities levert gewoon niet genoeg op om dus te promoveren naar de hogere regionen.
Geld is het belangrijkste in HT, je moet veel hebben en veel kunnen vast houden. Daarnaast moet je veel geld kunnen genereren in korte periodes. Dus 3 of 4 jaar trainen word het niet.

Kijk iedereen kan de posities positiespel, verdedigen of scoren trainen maar dat doet 75% van HT al. En ik heb het idee dat je gewoon op een bepaald niveau blijft hangen.

Maar je hebt gelijk :) Ik blijf op zoek :) vind ik wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:10:
[...]

Hehe ja dat is wel zo maar....ik loop gewoon tegen een aantal dingen aan.

Het trainen op de 3 hoofdposities levert gewoon niet genoeg op om dus te promoveren naar de hogere regionen.
Geld is het belangrijkste in HT, je moet veel hebben en veel kunnen vast houden. Daarnaast moet je veel geld kunnen genereren in korte periodes. Dus 3 of 4 jaar trainen word het niet.

Kijk iedereen kan de posities positiespel, verdedigen of scoren trainen maar dat doet 75% van HT al. En ik heb het idee dat je gewoon op een bepaald niveau blijft hangen.

Maar je hebt gelijk :) Ik blijf op zoek :) vind ik wel leuk :)
Dat is ook het belangrijkste. Als je nu veel geld wilt verdienen met trainen moet je multiskilled spelers gaan maken. Die zijn zeer duur, maar vereist ook een goede trainingsplanning/inkoop. Tevens is sh trainen ook wel interessant als je eenmaal een hoop geld hebt. ;)

Hoe lang duurt een lvl scoren voor een 18 jarige trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Scoren gaat even snel als positiespel.

Maar geloof me je kan beter in positiespel of verdedigen gaan trainen dan scoren want scoren levert helemaal niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:23:

Maar geloof me je kan beter in positiespel of verdedigen gaan trainen dan scoren want scoren levert helemaal niks op.
Valt mee hoor! Spitsen die ik op het laatst kocht waren voor hetzelfde lvl maar 2 ton goedkoper dan pm met passen (beiden wereldklasse of hoger). Uiteraard wel spitsen met wat extra's (snel, koppen).
Ga helemaal op de aanval spelen tegen die tijd, 3-4-3 en dus spitsen trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:23:

Nadeel van de hoofdstats verdedigen, positiespel en scoren is het plafond waar je tegenaanloopt qua verkopen rond de wereldklasse. Tot aan de VII is dat denk ik nog wel te doen maar zit je hoger dan kom je daarmee toch vrij snel tekort op die posities en levert doortrainen niet veel op.
De niet standaard hoofdstat trainingen als passen, vleugelspel, conditie zijn naar mijn idee de veelbelovende trainingen. Met vlak daarna keepen en spelhervatten.

Onderstaand even een aantal zaken op een rijtje die ik her en der ben tegengekomen. De meningen zullen er vast over verschillen maar dit is zo ongeveer mij idee momenteel.
Dit geld dan naar mijn idee voornamelijk voor teams in VI en hoger. Bij VII en lager is een hoofdstattraining nog wel vrij rendabel

Passen:
+
Nog redelijke winstmarges vanwege het feit dat het een gewilde bijstat is
-
Je blijft last hebben van het ouder worden van spelers
Startbudget
Loonkosten

Vleugelspel:
+
Nog redelijke winstmarges
Lage lonen
Hoger trainingsplafond voor rendabele verkoop
-
Je blijft hebben van het ouder worden van spelers.
Het is lastiger trainen

Conditie
+
Geen leeftijdsnadeel qua trainingssnelheid
Veel spelers te trainen
Grote opstellingsvrijheid van spelers
Gaat binnenkort een rol spelen voor ALLE veldspelers
Door het hele seizoen vrij constante gedstroom
Gemiddeld meer bekerinkomsten
-
Nadelig voor de TS
Veel tijd op de TL

Spelhervatten
+
Geen leeftijdsnadeel qua trainingssnelheid
Veel spelers te trainen
Grote opstellingsvrijheid van spelers
Door het hele seizoen vrij constante geldstroom
Gemiddeld meer bekerinkomsten
-
Nadelig voor de TS
Gat in de markt is al redelijk gedicht met SH trainers
Veel tijd op de TL

Keepen
+
Goede prijzen
Veel opstellingsvrijheid
Loonkosten
-
Groot belssurerisico
Weinig spelers te trainen
Toch vrij weinig structurele inkomsten

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 12-06-2007 16:06 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kijk iemand die structureel mee denkt.

Echter kan ik mij nog niet zo vinden in het multiskilled trainen omdat de prijzen dan meestal zo hoog zijn dat er weinig teams het kunnen betalen.

Tevens denk ik dat we niet moeten vergeten het klaverjas gedeelte. Ik denk dat keepers het helemaal word in 2007 :) Ik ga het eens vanavond helemaal uitwerken en dan horen jullie het nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:26:
Kijk iemand die structureel mee denkt.

Echter kan ik mij nog niet zo vinden in het multiskilled trainen omdat de prijzen dan meestal zo hoog zijn dat er weinig teams het kunnen betalen.

Tevens denk ik dat we niet moeten vergeten het klaverjas gedeelte. Ik denk dat keepers het helemaal word in 2007 :) Ik ga het eens vanavond helemaal uitwerken en dan horen jullie het nog wel :)
Skilltrade en klaverjas opties kunnen inderdaad het een en ander veranderen aan de geschetste situatie, nadeel daarvan is wel dat het ook weer bij de niet TL intensieve opties meer tijd gaat kosten. Wat velen die voor een minder tijdrovende optie kiezen vaak niet hebben.

Ben benieuwd naar je berekeningen

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:26:
Ik ga het eens vanavond helemaal uitwerken en dan horen jullie het nog wel :)
Plan nummer hoeveel is dit nu? :P

Zolang ik over 2 weken nog geen verlies maak en per seizoen qua stats omhoog ga blijf ik gewoon nog even positiespel trainen. Dat is dus in ieder geval nog een seizoen en dan gaan we weer eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:34:
[...]

Plan nummer hoeveel is dit nu? :P

Zolang ik over 2 weken nog geen verlies maak en per seizoen qua stats omhoog ga blijf ik gewoon nog even positiespel trainen. Dat is dus in ieder geval nog een seizoen en dan gaan we weer eens verder kijken.
Dit zou dan Plan 2© worden. Van Plan 1© waren wel een aantal versies :p

Wie weet ik ga vanavond even wat tijd er in steken en heb binnenkort (volgende week) iedere woensdag vrij dus dat komt mooi uit voor het klaverjassen :)
Maar misschien word het wel geen Plan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:36:
[...]

VII en reusachtig middenveld???? :S ik ben al blij met goed of uitstekend :'( Wat heb jij voor middenvelders??
is idd in oude ratings dan lijkt het nog wat haha. Maar heb 2 bovennatuurlijke mids, maar die gaan er volgend seizoen uit (als dat kan ivm mijn nieuwe divisie).

edit: en ik kijk net naar jou divisie maar die is wel heeeeel rlxd haha. Daar kan ik nog wel kampioen worden denk ik haha. Hopen dat ik volgend seizoen in zo'n divisie terecht kom :D.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers en Hattrickverslaafden, :)

Een paar dagen geleden heb ik een hattrick team aangevraagd en ik heb mijn hattrick team vandaag binnengekregen. Sinds het krijgen van mijn team heb ik veel newbieguides gelezen. Het valt me op dat veel van deze newbieguides van elkaar verschillen. Op sommige punten twijfel ik en zou ik graag van jullie doorgewinterde hattrickveteranen advies willen hebben.

Mijn team: Leeuwen Utd (1230538) *klik*
Eigenaar: Maurits24

Het gaat hierbij om de volgende punten

1.Zoals iedere beginner ben ik begonnen met een zwakke coach met slecht leiderschap, om precies te zijn gaat het om deze coach:

Toon Apeldoorn (164900888)
42 jaar, zwak in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Bijna elke newbieguide raadt me aan om een redelijke coach met slecht leiderschap te nemen van
€ 79600. Zouden jullie mij dit ook aanraden?

2. Train in het begin positiespel met de intensiteit op 100%. Zouden jullie ook in het begin positiespel trainen aangezien middelveld in hattrick het belangrijkst is?

3. Mijn Zaakwaarnemer investering staat nu op standaard € 10000 per week en het niveau van Zaakwaarnemer staat nu op waardeloos. Welk bedrag raden jullie mij aan om in de Zaakwaarnemer te investeren of helemaal niets in het begin?

4. Ik moet voor ‘Diplomaopdracht’ 2 een speler uittesten van mijn Zaakwaarnemer. Ik heb de keuze tussen een veldspeler of een keeper. Aangezien ik geen reservekeeper heb was mijn keuze om een keeper te nemen. Ik vroeg om advies van een vriend van mij die al ietsjes langer hattrick speelt wat hij zou doen en hij zou juist een veldspeler aannemen. Wat zouden jullie doen?

5. Moet ik voor het kiezen van een aanvoerder eerst letten op ervaring en dan pas op leiderschap of zou ik een mixje van deze 2 moeten kiezen?

6. Tot slot zou ik graag willen weten welke toegestane hulpprogramma(‘s) voor hattrick jullie mij aan zouden raden.

Het zijn misschien echte newbvragen maar ik heb al eerder een team gehad die door echt stomme newbfouten diep in de schulden kwam te staan (massaal stadion verbouwen in de eerste week al :P ) en ik wil deze newbfouten zo veel mogelijk beperken. Wat misschien nog het belangrijkst is, is dat ik op de lange termijn van mijn vrienden wil winnen. :D

Alvast hartelijk bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:46:
Hey Tweakers en Hattrickverslaafden, :)

Een paar dagen geleden heb ik een hattrick team aangevraagd en ik heb mijn hattrick team vandaag binnengekregen. Sinds het krijgen van mijn team heb ik veel newbieguides gelezen. Het valt me op dat veel van deze newbieguides van elkaar verschillen. Op sommige punten twijfel ik en zou ik graag van jullie doorgewinterde hattrickveteranen advies willen hebben.

Mijn team: Leeuwen Utd (1230538) *klik*
Eigenaar: Maurits24

Het gaat hierbij om de volgende punten

1.Zoals iedere beginner ben ik begonnen met een zwakke coach met slecht leiderschap, om precies te zijn gaat het om deze coach:

Toon Apeldoorn (164900888)
42 jaar, zwak in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Bijna elke newbieguide raadt me aan om een redelijke coach met slecht leiderschap te nemen van
€ 79600. Zouden jullie mij dit ook aanraden?
Ja
2. Train in het begin positiespel met de intensiteit op 100%. Zouden jullie ook in het begin positiespel trainen aangezien middelveld in hattrick het belangrijkst is?
Ik wel
3. Mijn Zaakwaarnemer investering staat nu op standaard € 10000 per week en het niveau van Zaakwaarnemer staat nu op waardeloos. Welk bedrag raden jullie mij aan om in de Zaakwaarnemer te investeren of helemaal niets in het begin?
Als je het perse wilt voor de lol met je jeugd 10000 max aan SCOUTS. Financieel is het aantrekkelijker om eerst zegge twee seizoenen alle cash voor je A-team te gebruiken
Zaakwaarnemers zou ik persoonlijk niet doen
4. Ik moet voor ‘Diplomaopdracht’ 2 een speler uittesten van mijn Zaakwaarnemer. Ik heb de keuze tussen een veldspeler of een keeper. Aangezien ik geen reservekeeper heb was mijn keuze om een keeper te nemen. Ik vroeg om advies van een vriend van mij die al ietsjes langer hattrick speelt wat hij zou doen en hij zou juist een veldspeler aannemen. Wat zouden jullie doen?
Keeper, omdat deze sneller een pull oplevert met verkoopbare stat. Maar in jouw situatie boeit het niet omdat het niveau toch rampzalig is
5. Moet ik voor het kiezen van een aanvoerder eerst letten op ervaring en dan pas op leiderschap of zou ik een mixje van deze 2 moeten kiezen?
Leiderschap is het belangrijkste, ervaring telt daar ook bij mee. Gezien je net begint zal die speler met goed leiderschap waarschijnlijk sowieso wel de beste leider zijn, mits je hem opstelt
6. Tot slot zou ik graag willen weten welke toegestane hulpprogramma(‘s) voor hattrick jullie mij aan zouden raden.
Gebruik zelf het gratis (www.)HattrickOrganizer(.de) die is gratis. Daarnaast heb je nog wel meer gratis progjes die ik persoonlijk minder vind. Ook zijn er betaalde. Kijk eens in de startpost voor meer links.
Het zijn misschien echte newbvragen maar ik heb al eerder een team gehad die door echt stomme newbfouten diep in de schulden kwam te staan (massaal stadion verbouwen in de eerste week al :P ) en ik wil deze newbfouten zo veel mogelijk beperken. Wat misschien nog het belangrijkst is, is dat ik op de lange termijn van mijn vrienden wil winnen. :D

Alvast hartelijk bedankt! _/-\o_
Naast deze antwoorden:
- Ga veel lezen via de links uit de openingspost
- Kijk hattrickwiki eens door
- Op de Hattrix site staat ook erg veel info
Weet al die sites niet zo uit het hoofd maar ze staan wel in de startpost van dit topic of tik het kernwoord in op google.

Wijze raad: Weeg al je aankopen af, en doe geen impuls aankopen. Je hebt ERG weinig geld in het begin. Daarnaast is TIJD qua training je vriend. Spaar voor de juiste aankopen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Damien2004 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:49:
[...]

Dit zou dan Plan 2© worden. Van Plan 1© waren wel een aantal versies :p

Wie weet ik ga vanavond even wat tijd er in steken en heb binnenkort (volgende week) iedere woensdag vrij dus dat komt mooi uit voor het klaverjassen :)
Maar misschien word het wel geen Plan hoor :)
Damien,

klaverjassen werkt niet bij keepers, omdat alleen de spelende keepers training krijgen en er geen residual training is voor keepen (anders dan bij alle andere trainingen ongeveer). Er is wel keepers training voor iedereen als je algemeen traint (ofwel vorm), maar dat gaat heel langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Coca-Cola schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:29:
[...]

Damien,

klaverjassen werkt niet bij keepers, omdat alleen de spelende keepers training krijgen en er geen residual training is voor keepen (anders dan bij alle andere trainingen ongeveer). Er is wel keepers training voor iedereen als je algemeen traint (ofwel vorm), maar dat gaat heel langzaam!
Toch heb ik éénmaal een redelijk keeper gezien die zonder keepertraining of algemeentrainen gepopt is naar goed tijdens een positiespeltraining.
Dat was een speler uit het team van mijn vriendin, waarvan ze me het bewijs toentertijd in hattrickorganizer heeft laten zien.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Plan 2©

Na het succes van mijn eerste Plan© presenteer ik jullie nu vol trots mijn Plan 2©.
Even kort de rede voor de nieuwe mensen onder ons :+ Ik ben al een tijd op zoek naar een methode waarmee ik hoger op kom. Tuurlijk kan je in de oneindigheid dus positiespel, verdedigen of scoren trainen maar dat helpt je alleen eigenlijk in het begin. Ik ben er van overtuigd dat vanaf de VI het lastiger word als je dit vast houdt.
Daarnaast heb je skilltraders en klaverjassers maar voor mensen met weinig tijd is dat geen optie. Kortom ik wil een andere koers varen en er beter van worden en het liefst iets doen wat niet veel andere doen.

Ik heb tussen 2 dingen getwijfeld, één was trainen op passen en de ander was keepen. Multiskilled spelers zijn leuk maar lastig te verkopen en daarnaast blijft de markt dalen in waarde. Met de nieuwe jeugdteamspelers die je dus nu al multiskilled kan maken in den beginnen denk ik dat de prijzen daar nog wel zullen zakken.
Kortom het werd keepen.

Een ieder die mij kent weet dat ik natuurlijk een grondig onderzoek hier naar heb gedaan. Ik heb naar het volgende gekeken:
1. redelijk spelers die met klaverjassen poppen naar goed (dus hoog in de skill gekocht worden)
2. redelijk spelers die na 2 seizoenen worden verkocht (inkoop – verkoop = winst)
3. keepers trainen tot wonderbaarlijk (inkoop – verkoop = winst)
4. keepers opbrengst vergeleken met positiespel spelers opbrengst

Bij 2, 3 en 4 is een maar althans een kanttekening. Ik reken hier bij de verkoop op het verkopen van 2 keepers en 3 middenvelders. Dit omdat je nooit echt alle 6 je mids verkoopt in één seizoen en bij de verkoop van 2 keepers is het verlies wat makkelijker op te vangen.

De winst met de verkoop van 2 keepers is op alle drie de punten hoger dan met middenvelders. Daarnaast loopt de training sneller dus kost het minder tijd om spelers dus op een hoog en goed verkoopbaar niveau te krijgen.

Klaverjassen is met keepers een stuk makkelijker. Wel is gebleken dat alleen tussen redelijk en uitstekend het echte geld is te verdienen. Ik heb gekeken naar wat een bijna popper moet kosten en wat dat met de verkoop doet bij een net gepopte speler. Dit levert een verschil van minimaal 1 ton op. Dit is ook weer meer dan met middenvelders waarbij de marge lager ligt.

De markt is op dit moment zo dat er maar een aantal prijzen echt stabiel zijn. Keepers is daar één van. De in- en verkoop zijn er constant de laatste seizoenen en dus is er minder kans op verval.

Ik denk dat ik alle fronten goed bekeken heb en goed bestudeerd heb. Het is allemaal wel een moment opname ik ben namelijk er van overtuigd dat als de markt niet ingezakt was dat mijn plan 1 ook gewerkt zou hebben. Rest mij alleen nog:”Keepers trainen word het helemaal deze zomer!” en natuurlijk “Flame away!”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Coca-Cola schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:29:
[...]

Damien,

Ik had hier ook al vrees voor....maar des al niet te min heb ik in mijn berekening geen klaverjassers mee gerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Quintus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:29:
[...]

Toch heb ik éénmaal een redelijk keeper gezien die zonder keepertraining of algemeentrainen gepopt is naar goed tijdens een positiespeltraining.
Dat was een speler uit het team van mijn vriendin, waarvan ze me het bewijs toentertijd in hattrickorganizer heeft laten zien.
Dit heb ik dus ook een keer gehad met een redelijke keeper die popte naar zwak op positiespel

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:56:
[...]

Dit heb ik dus ook een keer gehad met een redelijke keeper die popte naar zwak op positiespel
Ach kan er best 1 proberen kan er geen buil aan stoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik denk dat als je nu met een nieuw team begint, je wel voordeel hebt aangezien je nu de klap van de transfermarkt al achter de rug hebt. Verder dalen dan dit zal het toch niet worden! ;) Misschien moet ik toch je plan 1 nog maareens bekijken Damien! ;)

Het is best moeilijk een goed trainingsprogramma te bedenken waarmee je ook in de Vde nog je winsten kan behalen. Vleugelspel heb ik ook aan zitten denken, maar in het begin train je dan kale wingers en die zijn nu juist niet zoveel geld waard!

[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 13-06-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:56:
Ik denk dat als je nu met een nieuw team begint, je wel voordeel hebt aangezien je nu de klap van de transfermarkt al achter de rug hebt. Verder dalen dan dit zal het toch niet worden! ;) Misschien moet ik toch je plan 1 nog maareens bekijken Damien! ;)

Het is best moeilijk een goed trainingsprogramma te bedenken waarmee je ook in de Vde nog je winsten kan behalen. Vleugelspel heb ik ook aan zitten denken, maar in het begin train je dan kale wingers en die zijn nu juist niet zoveel geld waard!
Kijk het probleem is gewoon dat de prijzen waarschijnlijk niet zullen dalen maar zeker is het niet. Het heeft ook te maken met vraag aanbod en ik denk dat het aanbod keepers erg laag is en de vraag naar goede keepers erg hoog aangezien je verdediging nu ook zwaarder mee telt.

Plan 1 was om en om trainen om zo meerdere linies sterker te maken. Werkt wel maar door de economische elende kreeg ik financieël de deksel op mijn neus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes in de GoT-cup vanavond.

Zitten er trouwens nog mensen in dat slappe aftreksel van onze geweldige beker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes niet echt nodig vanavond. Moet tegen F.C. GoT, die in de V speelt en dus zekers met ruime cijfers zal winnen. Ach ja, als de inkomsten maar leuk zijn en er geen blessures aan beide kanten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wens iedereen succes en in het bijzonder FC Sagas...die zal het nodig hebben, want ik kan de tweede ronde al ruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:26:
Ik wens iedereen succes en in het bijzonder FC Sagas...die zal het nodig hebben, want ik kan de tweede ronde al ruiken :P
Hehe. :D Kan nog goed komen bij mij, sta 1-0 voor terwijl jij 74% balbezit hebt. O-)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal zo snel mogelijk proberen up te daten, dat gaat vanavond worden, eerst u21 nederland - portugal in euroborg bezoeken en dan voor ik uitslagen in en dan staat vanavond loting erop voor finales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagacitus schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:57:
[...]

Hehe. :D Kan nog goed komen bij mij, sta 1-0 voor terwijl jij 74% balbezit hebt. O-)
hmz...1-1 btj matig maar goed het was wel voldoende we hadden precies evenveel hatstats...maar ja mijn mid was wel heel rlxd voor een b-team :D ben erg tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb met 4-1 verloren dus dat viel nog wel mee als IX tegen een VI. Zelf ben ik niet ontevreden over mijn trainees die ook 3* halen nu en dat als verdedigers, terwijl ze eigenlijk aanvallende stats hebben.

Hopelijk gaat mijn speler zaterdag er uit en dan kan ik weer wat leuks voor doen, zoals evt. stadion uitbreiden voor volgend seizoen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Afgesloten met een 2-2 en daarmee zit de eerste GoT cup er voor mij op. Was een leerzame eerste keer :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaat weer een doelstelling in rook op. Voor de laatste speelronde sta je nog eerste in de poule en nu gewoon 3e met 9 punten en doelgemiddelde van +16. Had liever gezien dat ze die doelpunten hadden verspreid over die wedstrijden.

Ach heb nog een team in Japan waar ik wedstrijden tegen zou spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------------------------------------------------ *O* GoT-Cup *O* ------------------------------------------------

De laatste standen zijn ingevoerd en de finales zijn bekend. Zoals al eerder aangegeven waren alle poulewinnaars verzekerd van een plek in de kwartfinales. Gezien het feit de got-cup dit jaar uit 7 poules bestond heeft ook de beste nummer 2 (criteria: 1.punten 2.doelsaldo) F.C. GoT zich geplaatst voor de kwartfinales. Met de titelhouder als 8ste ploeg in de kwartfinales was het tijd deze finales in te delen. Dit is volgens het volgende principe gegaan, waar de ploeg met het beste doelsaldo telkens thuis mocht spelen:

winnaar poule A - winnaar poule B
winnaar poule C- winnaar poule D
winnaar poule E - winnaar poule F
winnaar poule G - beste nummer 2

Nu heeft het toeval zo mogen zijn dat de winnaar van poule G, The Dare Devils, met 15 punten en een doelsaldo van +29, ook nog eens het best presterende team van de poulefase is geweest, dus lijkt het mij niet meer dan 'eerlijk' dat hij tegen de beste nummer 2 aan mag treden.

Het bovenstaand principe toegepast zien de kwartfinales van de Got-cup seizoen 21 er als volgt uit:

Quachan - kauwgomballenbende

Junior Stars - Fresh Kickers

FC ITS - Pewwy United

The Dare Devils - F.C. GoT

De kwartfinales worden gespeeld met bekerregels, en zullen op woensdag 20 juni worden gespeeld. Mocht je het oneerlijk vinden dat je niet in de finales zit, kan je me altijd even ht-mailen ;).

------------------------------------------------ *O* GoT-Cup *O* ------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Iemand nog op zoek naar een friendly voor zijn jeugdteam? Ben nogal druk op de boot de laatste tijd en ben zo goed als alleen tussen 23.30 en 7.30 online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Uitgedaagd :)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vandaag weer jeugd wedstrijden. Ik moet zeggen dat ieder jeugd team wel sterker word dus voor alle returns zal het wel wat lastiger worden voor mijn jeugdteam :)

Volgend seizoen ga ik 100% voor de bekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dank je. Heb hem even snel geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:01:
Vandaag weer jeugd wedstrijden. Ik moet zeggen dat ieder jeugd team wel sterker word dus voor alle returns zal het wel wat lastiger worden voor mijn jeugdteam :)

Even kijken of ik mijn Hatstats record van 115 van mijn jeugdteam kan verbeteren .......

Vandaag moet in de GOT II.2 de nummers 1 en 2 tegen elkaar...dat is gunstig want ik sta 3de, zodoende kan ik dichter bij komen...het gat tussen de nummers 2 en 4 is 11 punten...
1. A2 United Beloften 9 50 - 7 24
2. EatRice 9 46 - 20 24
3. RoMar MFC 9 27 - 10 20
4. Youth Stars 9 34 - 20 13
5. Kauwgomballenbende B 9 29 - 22 12
6. Divine Cubs 9 21 - 28 12
7. Young Supah 9 15 - 23 10
8. Sagas Novus 9 12 - 29 10
9. Los zand 9 13 - 32 9
10. Grinta United 9 22 - 36 8
11. Globesjotters 9 15 - 34 8
12. Upcoming eliminators 9 18 - 41 7

Wedstrijden:

Young Supah – Divine Cubs

Los zand – Sagas Novus

EatRice – A2 United Beloften

Kauwgomballenbende B – Globesjotters

Youth Stars – Grinta United

RoMar MFC – Upcoming eliminators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zijn er mensen die ooit keepers hebben getraind? Ik dacht HvP ooit met zijn jeugdkeeper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:36:
Zijn er mensen die ooit keepers hebben getraind? Ik dacht HvP ooit met zijn jeugdkeeper....
jup, ik in het begin, ff redelijk snel wat centen scoren :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:49:
[...]

jup, ik in het begin, ff redelijk snel wat centen scoren :P
Ik heb gelezen dat als je 9 keeper trainers neemt dat je vorm dan dramatisch word. Heb jij dit gemerkt of heb jij ook 5 keeper trainers en 5 assistent trainers genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:17:
[...]

Ik heb gelezen dat als je 9 keeper trainers neemt dat je vorm dan dramatisch word. Heb jij dit gemerkt of heb jij ook 5 keeper trainers en 5 assistent trainers genomen?
ik had in het begin 8 keepers trainers en 2 "normale" assistent trainers en ja, de vorm ging compleet naar de piep. daarna ben ik overgestapt op 4 keepers trainers en 6 assistent trainers en dat ging een stuk beter.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Schijnt dat 5 - 5 de unieke combinatie is :) Scheelt 1 week van redelijk naar goddelijk hehe dus dat maakt ook geen drol uit :)

Wat ik ook las is dat als er een keeper (die op poppen staat) op woensdag gespeeld heeft en jij koopt die dan op donderdag dat er dan een mogelijkheid is dat deze gewoon popt op vrijdag. Dat zou betekenen dat er wel een vorm van klaverjassen is.

Ben benieuwd ga dit begin volgend uitgebreid testen en uitproberen. Ben benieuwd wat een potentiëel U20 keepertje kost in week 1 :p weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik (A2 United) ben ook nog op zoek naar jeugd friendly.

Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lochtejans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:37:

Iemand interesse?
A.s. heb ik al maar volgende week doen? Is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Iemand zin om in een oefenwestrijd tegen een low geplaatsde Team ?
DTS'35
speel wel in competitie 9 en ben net begonnen en heb me eerste puntjes pas binnen..
kan nog voorkomen om te degraderen..
dus ik zit nog enkele westrijde in spanning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
lochtejans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:37:

Iemand interesse?
Ik ben ook nog op zoek, ik heb je net een uitnodiging gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:01:

ik ga vol voor de overwinning vanavond })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:30:
[...]
Even kijken of ik mijn Hatstats record van 115 van mijn jeugdteam kan verbeteren .......

Vandaag moet in de GOT II.2 de nummers 1 en 2 tegen elkaar...dat is gunstig want ik sta 3de, zodoende kan ik dichter bij komen...het gat tussen de nummers 2 en 4 is 11 punten...
1. A2 United Beloften 9 50 - 7 24
2. EatRice 9 46 - 20 24
3. RoMar MFC 9 27 - 10 20
4. Youth Stars 9 34 - 20 13
5. Kauwgomballenbende B 9 29 - 22 12
6. Divine Cubs 9 21 - 28 12
7. Young Supah 9 15 - 23 10
8. Sagas Novus 9 12 - 29 10
9. Los zand 9 13 - 32 9
10. Grinta United 9 22 - 36 8
11. Globesjotters 9 15 - 34 8
12. Upcoming eliminators 9 18 - 41 7

Wedstrijden:

Young Supah – Divine Cubs

Los zand – Sagas Novus

EatRice – A2 United Beloften

Kauwgomballenbende B – Globesjotters

Youth Stars – Grinta United

RoMar MFC – Upcoming eliminators
Ik sta verdomme voorlaatste (ik ben wel de enige blijkbaar die al een speler van 6.5 sterren heeft _/-\o_ Maar ja, middenveld en aanval zuigen hard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
BlackAss schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:48:
Iemand zin om in een oefenwestrijd tegen een low geplaatsde Team ?
DTS'35
speel wel in competitie 9 en ben net begonnen en heb me eerste puntjes pas binnen..
kan nog voorkomen om te degraderen..
dus ik zit nog enkele westrijde in spanning :D
Daag mij maar uit Swanfield United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]

ik ga vol voor de overwinning vanavond })
Daar ben ik ook bang voor :p Vorige week al close tegen hvp en zal vanavond ook zo zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:13:
[...]

Daag mij maar uit Swanfield United
dat wordt en slachtpartij met doelpunte voor jouw :P..
haha even over na denke want jouw spelers zijn 20x zo hoog met de TSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:07:
[...]

Ik sta verdomme voorlaatste (ik ben wel de enige blijkbaar die al een speler van 6.5 sterren heeft _/-\o_ Maar ja, middenveld en aanval zuigen hard :X
2 overwinningen je staat 4de ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
BlackAss schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:16:
[...]

dat wordt en slachtpartij met doelpunte voor jouw :P..
haha even over na denke want jouw spelers zijn 20x zo hoog met de TSI
Je moet maar zo zien het gaat om de training he ;) Winnen of verliezen maakt voor een friendly niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:56:
[...]

Dat kan natuurlijk wel, dat is juist klaverjas of osmose training. Alle spelers op de goede positie krijgen maximale training, maar alle andere spelers krijgen een beetje training van je trainingstype. Dit geld alleen niet voor keeperstraining. (keepers kunnen dus wel poppen op positiespel als jij dit traint, maar niet op keeppen als ze niet spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:20:
[...]

2 overwinningen je staat 4de ;)
Sta alweer met 3-0 achter in de rust. Ik zal eens wat gaan bulderen in de kleedkamer. Geen warm water na de match!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Coca-Cola schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Dat kan natuurlijk wel, dat is juist klaverjas of osmose training. Alle spelers op de goede positie krijgen maximale training, maar alle andere spelers krijgen een beetje training van je trainingstype. Dit geld alleen niet voor keeperstraining. (keepers kunnen dus wel poppen op positiespel als jij dit traint, maar niet op keeppen als ze niet spelen)
Maar als je ze woensdag avond/Donderdag koop en ze hebben wel hun vriendschappelijke match gespeeld dan kunnen ze wel poppen zonder dat je ze op heb gesteld. Bron hottrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is dan toch weer geen klaverjassen, maar meer een type skilltrade dan. Ze hebben namelijk gewoon gespeeld en krijgen daarom dus ook training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:54:
Maar dat is dan toch weer geen klaverjassen, maar meer een type skilltrade dan. Ze hebben namelijk gewoon gespeeld en krijgen daarom dus ook training.
Nou ik kan er dus niet uit opmaken dat ze bij hun vorige eigennaar keepers training hebben gehad. Dus ze hebben idd gespeeld maar niet in jou elftal. Wat een soort verkapte klaverjas/daytraden is. Je bent dus niet gebonden aan 2 keepers maar kan er op bijvoorbeeld donderdag 5 kopen die gespeeld hebben en op poppen staan.
Het is niet echt het pure klaverjassen maar wel een vorm van naar mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dit seizoen mijn 2e doelstelling gehaald, namelijk de groepsronde bij de GoTcup overleven :D.

Smaakt naar meer moet ik zeggen :)... Maar ja, we doen ons best en zullen wel zien hoever we komen. Zo zijn de vriendschappelijke wedstrijden wel een stuk spannender:P(volgend jaar doe ik dus weer mee).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zucht... vergeten counter in te stellen voor de jeugdcompetitie... en dan ook nog onderschatting :/ en 3-2 achter :/

Edit: In de rust zie ik dat ik 2-5 achter ga komen, dus ik ben weer weg :9

[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 14-06-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:26:
[...]

Nou ik kan er dus niet uit opmaken dat ze bij hun vorige eigennaar keepers training hebben gehad. Dus ze hebben idd gespeeld maar niet in jou elftal. Wat een soort verkapte klaverjas/daytraden is. Je bent dus niet gebonden aan 2 keepers maar kan er op bijvoorbeeld donderdag 5 kopen die gespeeld hebben en op poppen staan.
Het is niet echt het pure klaverjassen maar wel een vorm van naar mijn idee...
Is in wezen dus gewoon een skilltrade zoals dsanka ook al zei.

Het leuke aan dat trucje om de sterren van je jeugdmatch tijdens de wedstrijd al te kunnen zien is ook dat je al weet of je blessures of rode kaarten gaat krijgen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 14-06-2007 20:47 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
En weer gewonnen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papa gaat offline qua HT. Team is zo kapot en ook dit forum heeft, om de logische redenen, niet meer de aantrekkingskracht die het ooit bezat. De taktieken kennen we, de verhalen al helemaal en de slow chat is niet meer echt boeiend als je er niet meer mee bezig bent. Wel vermakelijk maar toch.... Drukke zomer voor de boeg met werken, afstuderen en feesten.

In de herfst/winter ga ik weer eens kijken of ik zin heb.

Dit is even een officiële afscheidszoen, wat niet weg neemt dat ik er nog af en toe komt. Maar, zoals je al gemerkt hebt, is dit steeds sporadischer....

Kus en gaat jullie, en jullie teams, goed!

jullie hein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Succes Heintje!

En als een echte heintje davids verwachten we je gewoon weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 02:21:
papa gaat offline qua HT. Team is zo kapot en ook dit forum heeft, om de logische redenen, niet meer de aantrekkingskracht die het ooit bezat. De taktieken kennen we, de verhalen al helemaal en de slow chat is niet meer echt boeiend als je er niet meer mee bezig bent. Wel vermakelijk maar toch.... Drukke zomer voor de boeg met werken, afstuderen en feesten.

In de herfst/winter ga ik weer eens kijken of ik zin heb.

Dit is even een officiële afscheidszoen, wat niet weg neemt dat ik er nog af en toe komt. Maar, zoals je al gemerkt hebt, is dit steeds sporadischer....

Kus en gaat jullie, en jullie teams, goed!

jullie hein
:> We zullen je missen.

Update was fijn. Wel ruk dat een briljant def van 19 gewoon nog maar 5 ton doet. Gaat natuurlijk weer helemaal nergens over, maar het is niet anders denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-sorry- Gister voor het eerst een 6* speler in m`n team.....:D, de topper tussen nummer 1 en 2 is winnend afgesloten door A2.............dus sta nog maar 1 puntje van de nummer 2 af :)....

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik hoop dat we deze vraag niet elke week gaan krijgen.... Volgens mij kan iedereen het gewoon zelf zien en heb je alleen Foxtrick nodig o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Training:
Def: +5 (1*17j formidabel, 4*17j uistekend skilltrades)
Vorm: +8/-4 (jeej! zo leuk als je er niks meer aan hebt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Om de vrijdag door te komen! Groot onderzoek!!

Poll: Wat train je op dit moment?
Keepen
Verdedigen
Middenveld
Scoren
Vleugelspel
Conditie
Passen
Anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=207802&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ben je tevreden over de training. Resultaat: Word je team sterker? Geld: Word je er financiëel beter van?

Poll: Ben je tevreden (Opbrengst, Team resultaat)?
Ja
Nee
Geld niet resultaat wel
Geld wel resultaat niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=207803&layout=2&sort=prc

Poll: Wat is je inkomen per seizoen (schatting)
< 5 ton
< 1 miljoen
> 1 miljoen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=207804&layout=2&sort=prc

Poll: Doe je aan extra's?
Klaverjassen
Daytraden
Nee niets extra's
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=207805&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Waarom staat skilltrade er niet tussen? Waarom vraag je naar inkomsten en niet naar winst? En ik denk dat niemand tevreden is met de huidige verdiensten uit training :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Inkomen per seizoen: doel je hier op training of op alle inkomsten?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Shabbaman schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:12:
Inkomen per seizoen: doel je hier op training of op alle inkomsten?
Ik denk training aangezien alle overige polls ook over de training gaan...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:33:
[...]

Ik denk training aangezien alle overige polls ook over de training gaan...
Idd training :)
Daytraden is skilltraden eigenlijk. Bedoel het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:41:
[...]

Idd training :)
Daytraden is skilltraden eigenlijk. Bedoel het zelfde.
Nee man :+ . Daytraden is een speler goedkoop inkopen en duur verkopen, zonder dat daar een skillpop aan te pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tss, als zelfs de ervaren mensen het al niet meer weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:22:
Tss, als zelfs de ervaren mensen het al niet meer weten :D
Nouja voorlopig doet de meerderheid dus nergens extra's aan. Wat volgens mij een zeer slecht teken is :/ Meeste top teams doen toch wel iets extra's.
Ook is de verdedigers trainen hype dus erg nadrukkelijk aanwezig wat alleen maar kan betekenen dat op langere termijn de verdedigers nog goedkoper worden in aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:48

odan

The dark side is within all!

tot nu toe als enige die keepen traint. misschien niet het type trainen waar het meeste geld ligt maar ik vind het tot nu toe wel handig om te doen. ben van verdedigen afgestapt om toen 1 lichting keepers te trainen maar omdat ik toen gedegradeerd ben heb ik besloten om nog een lichting te doen.

het geeft je natuurlijk wel de vrijheid om te doen en laten met de rest van je team wat je zelf wilt. en dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
odan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:04:
tot nu toe als enige die keepen traint. misschien niet het type trainen waar het meeste geld ligt maar ik vind het tot nu toe wel handig om te doen. ben van verdedigen afgestapt om toen 1 lichting keepers te trainen maar omdat ik toen gedegradeerd ben heb ik besloten om nog een lichting te doen.

het geeft je natuurlijk wel de vrijheid om te doen en laten met de rest van je team wat je zelf wilt. en dat vind ik persoonlijk erg fijn.
Lees mijn Plan 2© anders effe :) Volgend seizoen ook keepers trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:34:
[...]
Nouja voorlopig doet de meerderheid dus nergens extra's aan. Wat volgens mij een zeer slecht teken is :/ Meeste top teams doen toch wel iets extra's.
Ook is de verdedigers trainen hype dus erg nadrukkelijk aanwezig wat alleen maar kan betekenen dat op langere termijn de verdedigers nog goedkoper worden in aanschaf :)
Ik doe wat extra's, maar ik kan niet voten omdat het er niet bij staat :P
SKILLTRADE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
|:( Ok moet je maar effe daytraden kiezen :p Dan weet ik dat er 1 skill trader is in de hele fed :)

Anyhow wel grappig dat er zo veel def trainers zijn in ons midden :) Denk dat mede het succes van Pewwy daar mee te maken heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Of een dommerik gelijk ik die een misclick maak (ipv vleugelspelers op verdediging druk) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:55:
|:( Ok moet je maar effe daytraden kiezen :p Dan weet ik dat er 1 skill trader is in de hele fed :)

Anyhow wel grappig dat er zo veel def trainers zijn in ons midden :) Denk dat mede het succes van Pewwy daar mee te maken heeft :p
Ik train al sinds dag 1 verdedigen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Ik train al sinds dag 1 verdedigen! :(
Maar ik doe het veel succesvoller 8) En ook sinds dag 1 ;)

Daarom speel jij ook in de V en ik al 100 jaar in de VI :+

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 15-06-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:24:
[...]

Maar ik doe het veel succesvoller 8) En ook sinds dag 1 ;)

Daarom speel jij ook in de V en ik al 100 jaar in de VI :+
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gut gut. Nou rectificatie :)

Ik kan mij alleen herinneren dat Pewwy feller was in de discussie voornamelijk met Hein omtrent het verdedigen vs middenveld :)

Maar kan het ook mis hebben :p Word ook een dagje ouder natuurlijk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:23:
Word ook een dagje ouder natuurlijk he :)
We know... we know ;) :D

Maarja, nogal logisch dat ik verdedigen niet openlijk ga verdedigen (hmmm). Ik wil natuurlijk dat zo weinig mogelijk mensen aan de verdedigende hand gaan :)

[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 15-06-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Heb ook maar daytraden geselecteerd omdat skilltraden er neit bij staat.
Eigenlijk train ik twee soorten, positiespel en conditie maar die optie is er niet.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

De toto van week 12 staat er weer op. Ga dus allemaal snel naar http://gottrick.bitxs.com/ want het is nog reuze spannend bovenin de ranglijst.

Toto-man

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:23:
Gut gut. Nou rectificatie :)

Ik kan mij alleen herinneren dat Pewwy feller was in de discussie voornamelijk met Hein omtrent het verdedigen vs middenveld :)

Maar kan het ook mis hebben :p Word ook een dagje ouder natuurlijk he :)
Ik blijf erbij dat verdedigen geweldig was. Helaas maak je op dit moment weinig winst met het trainen. 5 ton voor een briljant def van 19 is natuurlijk bijzonder droevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:05:
Om de vrijdag door te komen! Groot onderzoek!!
daytraden is voor n00bs en lewsers. hier verdien je geen roggel mee... balloze managers vinden dit interessant.

skilltrades is voor de kenners. kopen(yp uiteraard) op al getrainde posities zodat de player 'history' niets weggeeft en iedereen denkt dat je een yp bezit terwijl je deze gewoon traint. miljoenen verdiend aan deze 'scam' en het werkt altijd! domme managers kijken niet verder dan de yp en de laatst gespeelde positie....

je kan ze voor 1,5m volledig oplichten en inpakken! zelfs in deze markt! been there done that oh so many times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 04:58:
[...]

daytraden is voor n00bs en lewsers. hier verdien je geen roggel mee... balloze managers vinden dit interessant.

skilltrades is voor de kenners. kopen(yp uiteraard) op al getrainde posities zodat de player 'history' niets weggeeft en iedereen denkt dat je een yp bezit terwijl je deze gewoon traint. miljoenen verdiend aan deze 'scam' en het werkt altijd! domme managers kijken niet verder dan de yp en de laatst gespeelde positie....

je kan ze voor 1,5m volledig oplichten en inpakken! zelfs in deze markt! been there done that oh so many times :)
Kan je hier niet het fijne van vertellen? Ben wel geintresseerd namelijk ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Kan je hier niet het fijne van vertellen? Ben wel geintresseerd namelijk ;)
Inderdaad... Ik luister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 04:58:
[...]

dus kj is voor professionals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
H2opoloër schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:38:
[...]

dus kj is voor professionals :)
* Joss beaamt dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12
Jammer dat ik mijn schitterende trainingsvorm niet kan invullen, spelhervattingen...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.