Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Sandyman538 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:14:
[...]

Nee, geen idee. Mijn vraag, waarom zou je dat willen weten?
Laat antwoord maar hier komt tie dan :)
Als ik kan bepalen welke landen op Maandag en Dinsdag dus een oefenwedstrijd hebben kan ik op mijn vrije woensdag spelers uit die landen kopen die op poppen staan voor vrijdag :) Idd it's all in de plan :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:39:
[...]

Laat antwoord maar hier komt tie dan :)
Als ik kan bepalen welke landen op Maandag en Dinsdag dus een oefenwedstrijd hebben kan ik op mijn vrije woensdag spelers uit die landen kopen die op poppen staan voor vrijdag :) Idd it's all in de plan :)
Een totaal overzicht is er niet geloof ik, wat ik wel weet is dat een aantal"oostblok" landen op dinsdag de friendly's hebben. En anders zelf elk land even af gaan :P

leuke training bij de jeugd:

Arnie Beynen: Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 03-07-2007 19:12 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-05 22:12
lameeuw schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:00:
leuke training bij de jeugd:

Arnie Beynen: Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.
En is dat nu positief of negatief over die speler? :? Ik heb het idee dat ze wel erg veel 'grappige' opmerkingen in die trainingsrapporten stoppen, zonder dat je er wat wijzer van wordt.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:18
Sagacitus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:02:
[...]

En is dat nu positief of negatief over die speler? :? Ik heb het idee dat ze wel erg veel 'grappige' opmerkingen in die trainingsrapporten stoppen, zonder dat je er wat wijzer van wordt.
Dit heeft volgensmij verder nergens mee te maken, gewoon een berichtje dat de betreffende spelers een kaarsje extra op zijn taart heeft gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

***** GOT CUP *****

Vandaag is het dan zover. De finale van de GoT Cup!

De titelhouder F.C. GoT zal strijden tegen Junior Stars.

Een moeilijke pot voor beiden. Wie zal de strijd om de cup winnen! Bekijk het vanavond live op Hattrick!

MatchID: 127657055

***** GOT CUP *****

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Joss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:14:
[...]

Dit heeft volgensmij verder nergens mee te maken, gewoon een berichtje dat de betreffende spelers een kaarsje extra op zijn taart heeft gekregen...
de leeftijd heeft natuurlijk wel enig belang, het kan betekenen dat die speler dichter bij promotie naar A-team komt, of mogelijk zelfs het risico loopt te oud te worden voor de jeugdopleiding en gedwongen te promoveren.

Ik heb het idee dat de leeftijd best ook wel een belangrijke factor zou kunnen zijn, zelfs al vermoed ik dat het niet uitmaakt qua trainingssnelheid.

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 04-07-2007 14:20 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

Brainpower schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:19:
***** GOT CUP *****

Een moeilijke pot voor beiden. Wie zal de strijd om de cup winnen! Bekijk het vanavond live op Hattrick!

***** GOT CUP *****
je was me voor 8) , maar als CupGeit en finalist zeg ik inloggen om 17.10

F.C. GoT - Junior Stars
match id: 127657055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:16:
[...]

ik zal eens een stukje schrijven hierover. het is namelijk opzich wel lastig, maar ook weer niet zo. ik wist zelfs van defs, terwijl ik daar nooit in heb gezeten, of ze gingen poppen na 1 training of niet.

het is een stukje fingerspitzengefuhl (daar is ie weer!) een stukje ervaring en ijskoude berekeningen. ik zat er op het eind eigenlijk nooit meer naast. het enige moeilijke is dat je in bidwars terecht komt met mede kenners. hierdoor moet je gevoelsmatig een hoop geld neertellen voor 'matige' spelers. dit weerhoudt een hoop mensen ervan. als die 4 extra ton echter in 1 week omgezet kan worden in 4 ton winst. ben je daar al heel snel overheen. wel is het zo dat ALS je miskoopt je meteen voor een paar ton door geer en goor in je arie genomen wordt, maar no pain no gain!!

eigenlijk wil ik de info ook niet al te openbaar maken. dus ik zal het jou, als meer ervaren manager, wel willen geven, maar als het common sense wordt is de truck, en de bijbehorende winst, eraf.
H3IN zou je mij nog wat info kunnen verschaffen hierover? Ben wel erg benieuwd eigenlijk! Mijn e-mail staat in m'n profiel hier op got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sagacitus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:02:
[...]

Speler is 16 geworden, haalt 5 tot 6 ster in de defensie.... moet nog even wachten voor die gepromoveerd kan worden dus, maar is wel 1 van de "toppers" in mijn jeugd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

Brainpower schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:19:
***** GOT CUP *****

***** GOT CUP *****
AND THE WINNER IS:

F.C. GoT, zucht, jaja de derde keer alweer, maar verdiend, spam dat gastenboek maar vol!

144591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
@FC GOT gefeliciteerd met de GoT Cup!

De OP heeft tekstueel gezien weer een update ondergaan. Iets overzichtelijker gemaakt, dode links verwijdert, tekst verduidelijkt of toegevoegd etc. Neem eens een kijkje, zie je de OP ook nog eens ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 104413 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
[...]

AND THE WINNER IS:

F.C. GoT, zucht, jaja de derde keer alweer, maar verdiend, spam dat gastenboek maar vol!

144591
*O* In ieder geval 1 doelstelling gehaald dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
FC GoT gefeliciteerd... Als eerste de titel weten te verdedigen _/-\o_

Ikzelf ben minder blij. NOOIT! blessures gehad bij een keeper, vorige week mijn reserve en vaste keeper in 1 wedstrijd eruit geschopt, nu WEER mijn keeper eruit geschopt. ***spel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Gefeliciteerd !!! das al meer doelstellingen gehaald dan ik heb kunnen waarmaken, kan alles geloof ik wel als negatief beoordelen :P

edit: waar blijft de volgende 8 bits ?? :P

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 04-07-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Grats! 3 x GoT cup winnaar dat kan maar één ding betekenen :p Ik zie een award :p

A.s. woensdag worden de awards uitgereikt! Tevens is er iets nieuws ik zal ook awards posten op een externe site die betrekkingen hebben tot heel Nederland :+

Ja ja woensdag moet het dan toch eindelijk gaan gebeuren.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gefeliciteerd FC Got met de cupwinst
lameeuw schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:23:
[...]

Speler is 16 geworden, haalt 5 tot 6 ster in de defensie.... moet nog even wachten voor die gepromoveerd kan worden dus, maar is wel 1 van de "toppers" in mijn jeugd :)
Ik krijg bij mn keeper die al tweemaal 7 sterren gehaald heeft ook expliciete meldingen van mn trainer dat die speler uitgetraind is en dat ik eens moet kijken of ik hem niet beter kan promoveren..
helaas speelt hij nog geen heel seizoen (en is nog geen 17, alhoewel ik dat helemaal niet zo erg vind, wel leuk om straks een goede 17-jarige keeper te kunnen pullen ;))
Heinrich-Ralf Abelshauser: Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.
wat dat betreft denk ik dat het misschien juist bij de spelers die goed resultaten halen, deze door te trainen tot zulk een melding komt, ik vermoed dat je dan de optimale pull haalt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
RM-rf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:42:
wat dat betreft denk ik dat het misschien juist bij de spelers die goed resultaten halen, deze door te trainen tot zulk een melding komt, ik vermoed dat je dan de optimale pull haalt.
Dat is tenminste duidelijk over die speler. dan moet dan haast wel een uitstekend keeper worden lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Uitstekend keeper kan niet, goed is de max :)

Anyho ik kreeg ook van die meldingen dus ik verwacht dat dit altijd zo is aan het eind van het seizoen of aan het einde van een spelers potentie in de jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:13:

Anyho ik kreeg ook van die meldingen dus ik verwacht dat dit altijd zo is aan het eind van het seizoen of aan het einde van een spelers potentie in de jeugd.
Ik meen gelezen te hebben dat de jeugdspelers zelf al een bepaalde maximum potentie hebben, waarna doortrainen niet nodig is ...
(bij de scout-reports wordt dat ook gesuggereerd met dingen als 'Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Damien2004 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:13:
Uitstekend keeper kan niet, goed is de max :)

Das waar ook. Is ook al weer zo lang geleden dat ik een speler heb gepulled. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:42:
[...]
Ik meen gelezen te hebben dat de jeugdspelers zelf al een bepaalde maximum potentie hebben, waarna doortrainen niet nodig is ...
(bij de scout-reports wordt dat ook gesuggereerd met dingen als 'Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.')
Je bent aardig op de hoogte :)

Erhm...
Doelstellingen:

Behaald?

1) Eerste 3 VI (misschien stunten) X
2) Beker ronde 2 (nieuwe mid trainees dus bagger 2de) X
3) GoT cup winnen :) X

Geen van de doelstellingen behaald :'(

Competitie waren de nummer 1 tm 3 allemaal 28 punten en ik had er 27 dus dat valt mee maar beide bekers waren een drama :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Ik heb ook de doelstellingen ingevuld op de gottrick site, en ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben.

Kampioen in de V.244 is gelukt.
Meer Nederlanders in basiself is gelukt (nu 10 van de 11).
7e ronde v/d KNVB beker is niet gelukt. Bekerronde 5 was het eindstation...

Nu nog hopen op het winnen van het p/d duel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zou wel leuk zijn als we de doelstellingen voor volgend seizoen ook al konden invullen :D

Ik ben ook bezig met de verNederlandsering van mijn team :) Is gelukkig aardig gelukt tot nu toe :) Nog een 5 tal buitenlanders dacht ik dus komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Mijn doelstellingen waren;

Bij de eerste 3 eindigen (gelukt, namelijk kampioen geworden)
2e ronde van de Nederlandse Beker (niet gelukt, dik verloren)
2e ronde van de GoT Cup. (helaas 4e of 5e geworden)

1 Doelstelling behaald, maar wel de belangrijkste.

Voor de rest wil ik graag jullie mening over het volgende;
Ik heb 3 basisspelers (middenveld) die nu 20 jaar zijn en dacht allemaal wereldklasse zijn. Ik train middenveld en heb ze alleen gehouden om een wat beter middenveld te hebben, want echt super veel verdienen doe je niet aan het trainen. Ik promoveer nu naar de VII klasse. Zal ik deze spelers verkopen (worden namelijk 21) of zal ik ze behouden? (mijn andere 3 middenvelders zijn 19 jaar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Anoniem: 195610 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:15:
Zal ik deze spelers verkopen (worden namelijk 21) of zal ik ze behouden? (mijn andere 3 middenvelders zijn 19 jaar )
Het ligt er een beetje aan hoe goed die jongens van 19 zijn. Als je een beetje mee wil komen in je nieuwe competitie moet je natuurlijk wel een fatsoenlijk middenveld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 195610 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:15:
Mijn doelstellingen waren;

Bij de eerste 3 eindigen (gelukt, namelijk kampioen geworden)
2e ronde van de Nederlandse Beker (niet gelukt, dik verloren)
2e ronde van de GoT Cup. (helaas 4e of 5e geworden)

1 Doelstelling behaald, maar wel de belangrijkste.

Voor de rest wil ik graag jullie mening over het volgende;
Ik heb 3 basisspelers (middenveld) die nu 20 jaar zijn en dacht allemaal wereldklasse zijn. Ik train middenveld en heb ze alleen gehouden om een wat beter middenveld te hebben, want echt super veel verdienen doe je niet aan het trainen. Ik promoveer nu naar de VII klasse. Zal ik deze spelers verkopen (worden namelijk 21) of zal ik ze behouden? (mijn andere 3 middenvelders zijn 19 jaar )
Je kan ze zowiezo tot 21 behouden om weer te kunnen promoveren. Je moet alleen wel zorger dat als je ze verkoopt op 21 jaar dat he het seizoen er na niet veel verlies aan kracht op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Doelstellingen:

1) Zitten blijven in de VII, dus niet meteen degraderen NOT dus, gedegradeerd....
2) Eindelijk de 150 Hatstats grens doorbreken WEL gehaald :)
3) Eindelijk de 40 * grens doorbreken NOT wederom....
4) Eerste ronde beker overleven Keep on dreaming.... alweer een NOT
5) Stadion capaciteit naar 20000 Euhmmm, van welke centen ?? :P dus een NOT

echt een piep seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ben eindelijk gepromoveerd naar de VIII. Nu maar hopen dat ik een beetje mee kan komen. Of heeft iemand nog ideeën voor verbetering in mijn team?
Ik ga sowieso van tactiek veranderen, van AO naar normaal spelen met de spelers, of misschien mijn vleugelverd. verdedigend zetten en mijn vleugelspelers misschien ook (is dit handig?)

Doelstelling 1 is dus behaald met promoveren. Doelstelling 2/3 was om een beter middenveld te hebben +sterren omhoog en dit is zeker gelukt, hij is nu zwak (laag) met als hoogste matig(heel laag), ben daar dus zeer tevreden over. Doelstelling 4 was om het stadion uit te breiden maar heb dit niet gedaan met het oog op de VIII, als ik daar beter speel en volle zalen uuh stadions trek dan gaat ie wel groter worden.

En iedereen veel succes met de jeugd vanavond!

[ Voor 35% gewijzigd door Vincitore op 05-07-2007 20:39 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik sta weer eerste!!!! :)

De competitie word sterker heb ik het idee :) Had slechts 1 speler met 6 sterren en 1 met 5,5 :'( Wat een drama :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hmm, iemand enig idee waar ik de bekertegenstander kan zien?

Op www.alltid.org kan je al wel via de promotion/relegations table zien hoe je competitie eruit komt te zien, maar de bekertegenstander is nog onbekend. Ik kan me echter van vorig jaar herinneren dat ik die al wist voordat ie in Hattrick verscheen.

Iemand?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Captain Pervert schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:59:
Hmm, iemand enig idee waar ik de bekertegenstander kan zien?

Op www.alltid.org kan je al wel via de promotion/relegations table zien hoe je competitie eruit komt te zien, maar de bekertegenstander is nog onbekend. Ik kan me echter van vorig jaar herinneren dat ik die al wist voordat ie in Hattrick verscheen.

Iemand?
Ja hoor, ga naar je eigen team op alltid, dan zie je (dit is dan mijn geval :P )

Manager: Railrunner

7. in VII.475 | 5413. van 8192 in VII | Gem TSI: 2716 | Gem leeftijd: 24 | Bekerrang: 17154 | Degradeert naar: VIII.352 of VIII.628 of VIII.1104 of VIII.1180 of VIII.1720 of VIII.1902

Klikken op je Bekerrang en even scrollen tot je je eigen team tegen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik speel de eerste match thuis volgens alltid :S tegen een zwakkere tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Twee belangrijke aankondigingen:

Eigen verjaardagsdatum voor spelers
Tot dusver waren alle spelers op dezelfde dag jarig. Recentelijk hebben experts echter een correctere methode ontdekt om de leeftijd te bepalen. Deze methode is met succes uitgeprobeerd op je jeugdspelers. Met ingang van woensdag 16 juli wordt de rekenmethode ook toegepast op de spelers van je hoofdteam. Dit betekent dat vanaf dan hun exacte leeftijd in jaren en dagen wordt getoond.

Volgens de experts is de huidige verjaardagsceremonie onjuist omdat je spelers niet allemaal op dezelfde dag jarig zijn. Spelers zijn een aantal jaren en tussen de 0 en 111 dagen oud (een Hattrick-jaar is 112 dagen lang). Een speler die volgend seizoen 23 jaar oud zou worden, is vanaf woensdag dus ergens tussen de 22 jaar en 57 dagen en 23 jaar en 56 dagen oud.

Sommige spelers zijn dus jonger dan je dacht, anderen juist ouder. Volgens de experts zijn beide opties even voor de hand liggend. Dit maakt de nieuwe meetmethode bij toeval ook het meest eerlijk voor alle gebruikers.

Clubeigenaren dreigen volgend seizoen te boycotten
De Vereniging Van Club Eigenaren (VVCE) overweegt drastische maatregelen wanneer de Hattrick Football Association (HFA) en de Spelersunie niet ingaan op haar eisen. “Veel clubs verliezen geld en de situatie wordt steeds erger. We kunnen dit niet langer accepteren”, aldus de VVCE-voorzitter.

Volgens de VVCE zijn de salarisafspraken die met de Spelersunie gemaakt zijn veel te genereus en moet hierover opnieuw onderhandeld worden. De VVCE wil ook met de HFA spreken over de noodzaak om de inkomsten uit kaartverkoop en sponsordeals te verhogen. De VVCE-voorzitter: “Tot dusver wilden de HFA en de Spelersunie niet luisteren. Deze keer laten wij het er niet bij zitten!”

De HFA reageerde in een schriftelijke verklaring: "Dit weekeinde beginnen de onderhandelingen. We hopen tot een oplossing te kunnen komen waarbij het langetermijnperspectief niet uit het oog wordt verloren. We willen de verstandige managers blijven motiveren om op de door hen ingeslagen weg verder te gaan."

* Joss gaat naar de VI.523! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Met alle veranderingen (ook conditie) zal hattrick dadelijk wel even offline zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:51:
Met alle veranderingen (ook conditie) zal hattrick dadelijk wel even offline zijn :)
Conditie / wissels worden eerst in jeugdopleiding doorgevoerd he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:52:
[...]

Conditie / wissels worden eerst in jeugdopleiding doorgevoerd he :)
Zegt nog niet dat het dan goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

hattrick gaat toch nooit down bij veranderingen ;)

Komende 2 weken op vakantie. Dus laat training mooi op conditie staan dan kost het me in ieder geval geen training. Verwacht wel dat ik de eerste ronde beker wel overleef met mijn standaard opstelling. Dus allemaal weer precies goed uitgemikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:51:
hattrick gaat toch nooit down bij veranderingen ;)
*kuch kuch* Jeugdopleiding, sarcastisch? *kuch kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Hey valt me net op dat er komende week geen jeugdwedstrijden gespeeld worden in de eredivisie. De 19e pas weer. Zal wel vanwege het tussenseizoen zijn?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

In het kader van de jeugdopleiding heb ik vorige week besloten om na dit seizoen te stoppen met het hele verhaal rondom de jeugd. Ik ga weer terug naar het één keer in de week pullen.

Waarom? Ik heb de tijd al genoeg nodig om mijn eigen team te managen. En de jeugd is leuk, maar ik vind de gevoelstoegevoegde waarde maar minimaal. Puur persoonlijk dan..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De jeugd vindt ook niet veel aan eigenlijk. Je tast vrijwel geheel in het duister over de bewoordingen die de scouts uitkramen. De prestaties van de spelers zijn ook niet structureel afgeleid aan de hand van de vorm. In principe doe je maar wat in de hoop de juiste keuzes te maken. Zo voegt het weinig toe aan het oude systeem. Terug naar het oude systeem ga ik niet. Maar dat per speler gaan uitzoeken wat zijn positie is doe ik ook niet consequent. Best wel een flop die jeugdopleiding na wat er in de aankondigingen van gezegd werd...Tis naar mijn idee meer een veredeld testsysteem voor HT om invoegingen voor het hoofdspel te testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 06-07-2007 21:30 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Nog mensen die net als ik een belangrijke wedstrijd voor de boeg hebben vanavond? Post hem dan hieronder even. Ik heb een p/d voor promotie naar de IV.

Us Abe - SandstorM MatchID=127836962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Fijn, een zwaardere compo dan waar Alltid.org mee kwam, dat wordt minimaal 2 seizoenen VIII zoals het eruit ziet, of er moet nog wat gaan veranderen maar daar ga ik maar niet van uit.... dikke mik dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Promotie is niet gelukt naar de IV. Jammer maar helaas. Ik blijf erbij dat het flink in het nadeel is dat de ploeg die hoger speelt het thuisvoordeel heeft, helemaal omdat er tegenwoordig op neutraal terrein gespeeld kan worden. Staan wat mooie Nederlandse spelers te koop van mij. Ik kan namelijk niet nog een seizoen het salaris van 417k per week opbrengen. Dus Nederlandse nationaliteit, goede hoofdstat en kunnen vaak ook nog spelhervatten, neem eens een kijkje, al vanaf 450k :)

Denk dat ik wel een IV waardig team had, maar het mocht niet zo zijn. Spits staat te koop, wat middenvelders, en maar eens kijken of ik volgend seizoen nog ga spelen. Nu uiteraard eerst het verdriet wegdrinken :+

[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 09-07-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jammer Sandy... Ik ga zoals verwacht naar de VI.523, zoals 'iedereen' weet; een uitgekiende degradatie. Heb sinds de loonbesparing flink wat geld bespaard, vraag is alleen nu of dezelfde spelers nu duurder zijn (mijne gingen voor nogal exhorbitant lage bedragen weg) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 15:09

CNS

Nou de jouthpull was een drama deze week.
Twee scouts:
De eerste was niks, dus niet aangenomen.
En de tweede roept leuk dat ie niets heeft kunnen vinden.

Aangezien je de eerste niet nog eens kan bellen heb ik dus geen youthpull deze week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CNS schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:26:
Nou de jouthpull was een drama deze week.
Twee scouts:
De eerste was niks, dus niet aangenomen.
En de tweede roept leuk dat ie niets heeft kunnen vinden.

Aangezien je de eerste niet nog eens kan bellen heb ik dus geen youthpull deze week :(
Tsja, een drama wil nog geen drama zeggen, helaas. Ik kreeg een waardeloze middenvelder met slecht overall... 4.5 ster in de verdediging. :/

Deze week ook een goede pull: Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt! Alleen jammer dat ie al 16 1/3e jaar oud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 13:16
Hey
Even niet online geweest. Langzaam maar weer even het forum doorgelezen hier :D altijd handig :P
Ik zoek nog een trainingswedstrijd voor mijn jeugdteam: 519110

En ik ben gepromoveerd naar VIII :D
Nu proberen te blijven dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Joss schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:31:

Deze week ook een goede pull: Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt! Alleen jammer dat ie al 16 1/3e jaar oud is
die zou ik direkt nemen, uiteindelijk zal hij 17,5 zijn als je hem kunt pullen en een verdediger met Goed doet dan volgens mij ook iets van 50 tot 75K

Overigens, mijn allerbeste speler, een keeper die nu 7 sterren haalt, had als 'aanbeveling':
Hoor eens, Heinrich-Ralf Abelshauser is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Positiespel.

Geven we hem een contract, baas?
wilde hem eigenlijk afwijzen, maar drukte op de verkeerde knop, heb hem toen maar tijdelijk op de keeperspositie gezet, omdat ik toch geen keeper had en toen haalde hij direkt 6,5 ster en ik viel bijna van mn stoel.

Uiteindelijk is dat volgens mij de allergrootste kritiek die je op de jeugdopleiding kunt hebben, het hangt juist nog veel teveel naar het oude 'pull-systeem' dat geheel blind en puur op toeval gericht was.... uiteindelijk is ook de nieuwe jeugdopleiding eigenlijk enorm op toeval gebaseerd en heb je te weinig houvast...

Maar overigens is het waarschijnlijk ook voor veel mensen frutrerend dat nog niemand werkelijk een speler heeft kunnen promoveren naar zn A-team en dat is het moment dat eigenlijk het 'hoogtepunt' is ...
Zodra je een paar topspeleres kunt pullen, krijg je waarschijnlijk ok eerder een 'positief' en 'voldaan' gevoel bij dat hele werk dat je dr insteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ligt het aan mij of is een reusachtig middenvelder voor 450.000,- een prikkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:24
Damien2004 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:23:
Ligt het aan mij of is een reusachtig middenvelder voor 450.000,- een prikkie?
dat doe je goed. zal wel geen Nederlanders zijn met bijstats en een specialiteit, maar dan nog.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:26:
[...]

dat doe je goed. zal wel geen Nederlanders zijn met bijstats en een specialiteit, maar dan nog.
Dan moet je gewoon even bij mijn team kijken! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ph4ge schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Volgens mij zwak passen, wel een nederlander ;) Koop namelijk alleen maar nederlanders :) En geen specialiteit idd :)
Waar mijn vrije woensdag al niet goed voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Misschien al leuk om wat doelstellingen te laten zien voor volgend seizoen :)

- Top 3 huidige divisie
- 4de ronde nederlandse beker
- GoT cup finale
- 1 aankoop nog in de voorhoede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Hm, ik ben naar een VIII gepromoveerd die nog zwakker is dan de IX waar ik (met doelsaldo) kampioen werd :)
Op de degradant van de VII na kan ik zelfs met me B-team van iedereen winnen :p
Maarja, zat in 1 v/d beste IX en promoveer naar 1 v/d slechtste VIII.

Dus doelstellingen voor komend seizoen zijn:
- 2de worden en daarmee bewust niet promoveren (ben daar waarschijnlijk niet klaar voor)
- stadionuitbreiding (hard nodig)
- geld op sparen om het seizoen daarna makkelijk kampioen te worden

aangepast :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169853 op 09-07-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Anoniem: 169853 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:12:
Hm, ik ben naar een XIII gepromoveerd die nog zwakker is dan de IX waar ik (met doelsaldo) kampioen werd :)
Ik denk eerder dat je enorm gedegradeerd bent. ;)

Edit: Ben verdorie gepromoveerd naar de VI.325, is competitie 29 van de 1024. Kom ik aan met max 189 hatstats :X

[ Voor 17% gewijzigd door Sagacitus op 09-07-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ben naar de VIII.184 gegaan, op zich valt de competitie mee maar zie wel dat ik moet gaan versterken. Er zijn 2 betere dan mij, 3 ongeveer op gelijke sterkte en 2 slechtere waarvan 1 een bot is.

Dus dit seizoen moet lijfsbehoud in deze divisie wel mogelijk zijn. Eventueel nog een versterking in de achterhoede, maar eerst maar eens zien hoe ze zich houden in deze nieuwe divisie! :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:30:
Misschien al leuk om wat doelstellingen te laten zien voor volgend seizoen :)

- Top 3 huidige divisie
- 4de ronde nederlandse beker
- GoT cup finale
- 1 aankoop nog in de voorhoede :)
Ksssst, Brain had daar een speciale functie voor gemaakt op http://gottrick.bitxs.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:14:
[...]

Ksssst, Brain had daar een speciale functie voor gemaakt op http://gottrick.bitxs.com ;)
Pssst, de optie voor seizoen 22 is nog niet aanwezig. :+

Doelstellingen:

Ronde 6 beker (als de vakantie geen roet in het eten gooit door weinig inlogmogelijkheden)
Top 4 competitie
Meer cash genereren.
Finale Jennercup.

Mijn compo is verder weer erg tof komend seizoen. Een walkover van vorig seizoen die vorig seizoen nog 4e werd en een promovered botteam maken rechtstreekse degradatie al onmogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 10-07-2007 00:15 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
code:
1
2
3
4
Doelstellingen FC Strijen  [S21]
1) Strijden in top vijf [ X ]
2) Niet degraderen         [ X ]
3) Vierde ronde beker   [ X ]

:P Wat een mooi seizoen :P

Voor volgend seizoen:
1) Kampioen worden in de VI.523
2) Vierde ronde beker halen
3) Team opbouwen naar acceptabel niveau
4) Promoveren naar V
5) 4-4-2 systeem succesvol uitproberen

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 10-07-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:38:
[code]Doelstellingen FC Strijen [S21]

Ben ik ook errug benieuwd naar. Zal je wel effe bookmarken zodat ik het in de gaten kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Joss schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:38:
code:
1
2
3
4
Doelstellingen FC Strijen  [S21]
1) Strijden in top vijf [ X ]
2) Niet degraderen         [ X ]
3) Vierde ronde beker   [ X ]

:P Wat een mooi seizoen :P

Voor volgend seizoen:
1) Kampioen worden in de VI.523
2) Vierde ronde beker halen
3) Team opbouwen naar acceptabel niveau
4) Promoveren naar V
Precies Jos meteen terug naar de Vde! :)

Ik wacht nog steeds tot ik weer wat mag aanvragen, dan zal het eerste seizoen een kwestie van sparen worden zodat ik fatsoenlijke trainees kan gaan kopen, daarna begint mijn grote plan! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:10:
[...]

Precies Jos meteen terug naar de Vde! :)

Ik wacht nog steeds tot ik weer wat mag aanvragen, dan zal het eerste seizoen een kwestie van sparen worden zodat ik fatsoenlijke trainees kan gaan kopen, daarna begint mijn grote plan! }:O
Joss of Reggie please :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Joss of Reggie please :>
Sorry Josssssssss. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:00

Shabbaman

Got love?

OK. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd (nieuw systeem), en nu krijg ik Foxtrick niet meer zoals ik 'm had. Ik wil bij de wedstrijden ook het aantal hatstats zien. Ik heb wel het vinkje bij "hatstats" gezet, maar geen ratings... Nu herinner ik me dat er iets nogal onlogisch was, maar ik kan het niet meer vinden. Suggesties?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Shabbaman schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:34:
OK. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd (nieuw systeem), en nu krijg ik Foxtrick niet meer zoals ik 'm had. Ik wil bij de wedstrijden ook het aantal hatstats zien. Ik heb wel het vinkje bij "hatstats" gezet, maar geen ratings... Nu herinner ik me dat er iets nogal onlogisch was, maar ik kan het niet meer vinden. Suggesties?
Als je nieuwe of oude ratings gebruikt moet je ook invullen bij firefox, staat dat wel op de juiste ratings (dus op de ratings die jij gebruikt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:00

Shabbaman

Got love?

Standaard ratings en oude ratings niet aangevinkt. Geen resultaat (snik).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Is dat foxtrick echt zo geweldig? Ik ga het als ik mijn nieuwe team heb ook eens proberen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
-CKY2K- schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:42:
Is dat foxtrick echt zo geweldig? Ik ga het als ik mijn nieuwe team heb ook eens proberen dan. :)
Nee hoor, echt niet zo geweldig. Ik vind het voornamelijk handig, dat als ik een wedstrijd aanklik, ik meteen kan zien hoeveel hatstats over en weer, aangezien ik dat wel redelijk representatief vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Shabbaman schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:23:
De taal in Hattrick en Foxtrick moet op dezelfde ingesteld staan.

@ CKY2K
Voordelen van Foxtrick vind ik naast de Hatstats dat je sterren kunt bundelen. Zo laat ik foxtrick standaard wanneer een speler 5 gele sterren haalt deze bundelen tot 1 rode ster. Dit geeft je een veel gemakkelijker te lezen overzicht van het aantal sterren dat teams behalen.
Ook kun je bijvoorbeeld vlaggen of gezichten toevoegen aan de opstelling.
Maar er zijn veel meer mogelijkheden.

Voorbeeldje

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Ik gebruik in Foxtrick ook die optie dat er linkjes gemaakt worden voor spelers en wedstrijden van een team wanneer je er met de cursor boven hangt. Ideaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm die opties klinken wel handig idd, ik heb foxtrick aleens gebruikt maar vond de instellingen zo wazig dat ik het er weer afgepleurd heb. :P

Btw nog maar een poging gedaan om een nieuw team aan te vragen (gegevens een beetje gemanipuleerd), werkt het dit keer ook niet dan wacht ik tot 5 augustus, dan zou het wel weer officieel mogen. Afwachten maar weer. Nieuwe teamnaam wordt overigens: De Vinkredibles (mijn achternaam is Vink ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:30:
Hmm die opties klinken wel handig idd, ik heb foxtrick aleens gebruikt maar vond de instellingen zo wazig dat ik het er weer afgepleurd heb. :P

Btw nog maar een poging gedaan om een nieuw team aan te vragen (gegevens een beetje gemanipuleerd), werkt het dit keer ook niet dan wacht ik tot 5 augustus, dan zou het wel weer officieel mogen. Afwachten maar weer. Nieuwe teamnaam wordt overigens: De Vinkredibles (mijn achternaam is Vink ;) )
Ozin, heintje mocht het toch ook alweer na 4 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GoT Awards seizoen 21

Zoals ieder seizoen worden de GoT Awards uitgereikt. Natuurlijk blijven er altijd vragen waarom heb je voor die speler gekozen terwijl die andere juist meer had of wat dan ook :p Ik probeer mijn best te doen om de juiste speler of team te kiezen voor de juiste award en soms moet ik keuzes maken. Nieuw is dat ik dit jaar per award de keuze meer zal beschrijven om zo vragen e.d. te voorkomen.
Als laatste wil ik zeggen er is absoluut geen spraken van vriendjes politiek want er zijn ook teams die een award krijgen die hier nooit te zien zijn :)
Laten we beginnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/RM.jpg
De mooiste award dit seizoen gaat naar F.C. GoT! Niet omdat hij het zo goed deed in zijn competitie maar omdat hij het eerste team is dat de GoT award 2 keer op rij wist te winnen! Nu is heeft hij de prachtige beker al voor de derde keer in de vitrine staan en is natuurlijk de vraag of hem dit volgend seizoen weer gaat lukken of dat hij nu eens voor de KNVB beker gaat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/PELE.jpg
Beste speler dit jaar is de veteraan Blair MacKinney van SC Capelle. Er is dit keer niet gekozen voor de 23 jarige keeper omdat sterren voor keepers altijd wat anders liggen dan voor spelers.
Volgend seizoen zal het voor MacKinney wel wat zwaarder worden. Wie weet kan hij nog één seizoen vlammen om SC Capelle naar succes te leiden!

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/NM.jpg
Nicolas Millan debuteerde op 14 jaar, Leopold Machac deed het op zijn 17de en wist dit op indruk wekkende wijzen te doen voor de Springfield Isobars. Mede door zijn hoge TSI staat hij op de eerste plek! Deze jongen zien we misschien over een paar jaar met de Pele award er vandoor gaan!

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/RvN.jpg
Onze Ruud werd in 3 landen al topscorder, Duncan de Roest is het dit jaar in Nederland geworden met 30 doelpunten voor Fc Nutteloos. Hij maakte zich hierdoor niet echt nutteloos (hele slechte grap maar kon het niet laten :+ )

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/SV.jpg
Orion pax international heeft een team vol terroristen! Als echt terror Jaap's gaan ze iedere wedstrijd te keer! De scheids beloont dit bijna iedere wedstrijd met een kaart.
4x rood en 23x geel zal de manager dit seizoen voor veel kopzorgen hebben gezorgd, je hebt immers spelers nodig om een opsteling te maken :+ (nog zo'n slechte maarja wederom kon ik het niet laten)

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/s21/LEO.jpg
De man die een wedstrijd of 5 per 2 seizoen speelt Leonardo weet zich iedere keer op creatieve wijzen het ziekenhuis in te schoppen. FC Koelkast had aan het eind van het seizoen een ziekenboeg waar je ook niet vrolijk van word. Gelukkig zijn er 2 weken rust om de boel weer fit te krijgen.
(Keuze is voor het team die de meeste blessures heeft aan het eind van het seizoen)

Dit waren ze weer voor dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Shabbaman schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:23:
Eerste dat je goed MOET zetten is de taal, zonder dat heeft het überhaupt geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:18:
[...]

Ozin, heintje mocht het toch ook alweer na 4 weken?
Heb ze er zelfs over gemaild, zonder H3!N te noemen uiteraard, maar dat ik het raar vond dat er zo duidelijk verschil gemaakt werd. Geen reactie uiteraard. Dus nu maar weer geprobeerd. Wie weet lukt het nu wel. ;)

Hahahaha, zie ook dat een speler uit mijn team een award gewonnen heeft. Mocht ook wel als goddelijke def en international van Schotland. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 11-07-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Spelers trainen, u wordt bedankt.

* Nederlander, buitenaards positiespel, buitenaards spelhervatting, 459k verkocht (gekocht voor 1.15M)
* Nederlander, buitenaards positiespel, bovennatuurlijk spelhervatting, 521k verkocht (gekocht voor 1.35M)
* Nederlander, buitenaards scoren, buitenaards spelhervatting, 975 verkocht (gekocht voor 1.2M)

En bedankt maar weer, damn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:56:

* Nederlander, buitenaards positiespel, buitenaards spelhervatting, 459k verkocht (gekocht voor 1.15M)
* Nederlander, buitenaards positiespel, bovennatuurlijk spelhervatting, 521k verkocht (gekocht voor 1.35M)
* Nederlander, buitenaards scoren, buitenaards spelhervatting, 975 verkocht (gekocht voor 1.2M)

Nu je netto-verlies eens berekenen, met in acht neming van het loon over de jaren ;) Dan heb je een leuke dag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:56:

Dat zeg ik dus he ;) Alleen de prijs van keepers is stabiel gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ik heb het idee dat het nog alleen interessant is om spelers met echt lage skills te kopen en deze te trainen tot pak 'm beet wonderbaarlijk en dan weer te verkopen. Het is alleen funest voor je ratings, zeker in de hogere klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 13:13
Ik kreeg vandaag te horen dat de training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club. Er was echter niet aangegeven waar dat aan kan liggen.

Vorige week had ik wel dat de teamgeest kelderde toen mijn assistent-coaches, waarvan er te veel waren, elkaar te lijf gingen in een massale vechtpartij.

Toen had ik 10 assistent-coaches en 2 keepertrainers. En dat zijn er daarna 8 op 2 geworden maar blijkbaar is er ergen nog iets niet goed. Ik ben deze week wel met de training van conditie van 90% naar 100% gegaan.

Het team is gepromoveerd naar Divisie 7 alleen heb ik er nu al een zwaar hoofd in als dit al niet goed gaat. Ik speel wel al 6 jaar met de zelfde coach, zou het misschien daar aan kunnen liggen?

Ik snap niet wat er aan de hand geweest zou kunnen zijn, misschien dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad en mij daar wat over zouden kunnen vertellen hoe het komt en wat er eventueel aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zal dan met het assistenten incident te maken hebben 8)7
Verhouding voor normale trainin is 1 keeper trainer en 9 assistenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Meer dan 10 assistenten kan ervoor zorgen dat ze op de vuist gaan en dat de training verloren gaat. Aan te raden is ook nooit meer dan 10 assistenten in dienst te nemen. Meeste mensen hebben 9 assistenten en 1 keepersassistent. Andere verhouding kan ook, maar meer dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iemand enig idee wanneer we wat horen over de nieuwe wijzigingen?
Dacht eerlijk gezegd al dat ze ons geinformeerd zouden hebben over de salarissen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222273

Ik mag toch niet klagen met mijn verkoop nu....Redelijk vleugelspel en uitstekend verdedigen...er staat nu een bod op van 223.000........niet slecht :)

http://www78.hattrick.org...ls.asp?playerID=128122013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:28:
Dacht eerlijk gezegd al dat ze ons geinformeerd zouden hebben over de salarissen e.d.
Waarschijnlijk niet aanstaande seizoen, dan zouden ze dat wel wat ruimer vantevoren aangeven. Deze week worden (hoogst waarschijnlijk) wel de 'geplande wissels' ingepast in het jeugdsysteem.

Edit: Alhoewel, verwacht het maar wel dit seizoen ja... Gezien de titel van dat bericht over salarissen en de rest vd economie: Clubeigenaren dreigen volgend seizoen te boycotten. Waarbij volgend seizoen natuurlijk het aanstaande seizoen is.

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 13-07-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat ongeordende gedachtes over het Jeugdopleidings-trainingssysteem

De Scouts:
Een lastig punt van de jeugsopleding is de vraag hoeveel scouts men moet aannemen...
in de oude situatie was het simpel, investeerde je meer in je jeugdopleiding, werden je pulls domweg gemiddeld beter.
In de nieuwe situatie biedt een extra scout je voor €5000 de mogelijkheid eventueel ook een andere spele te pullen als de eerste je niets lijkt.

Punt is echter dat de meldingen van de scouts dusdanig 'vaag' zijn en soms absoluut niet ingaan op juist de kwaliteiten die belangrijk zijn en enkel melding maken van skills die een speler niet nodig heeft.
Het 'pullen via een scout' is feitelijk niks anders dan pure 'kans' (waarschijnlijk zo gedaan met het oude systeem in het achterhoofd).
Om die reden betwijfel ik ook het nut van het aannemen van meerdere scouts, volgens mij moet 1 scout of hooguit twee eigenlijk ook voldoen, levert de laatste geen nl. nauwelijks meerwaarde op, maar kost wel 80.000 per seizoen.

Eventueel zou het zo kunnen zijn dat men behouden heeft dat het investeren van méér geld in de jeugdopleiding ook beter 'pulls' oplevert, en dat de derde scout dus indirekt zou werken ofwell om de initiele pulls door ook de eerste scout beter te maken, ofwel negatieve effecten bij het promoveren naar het hoofdteam op te heffen.

Ik denk echter dat dat _niet_ zo is, omdat men in de communicatie over het jeugsysteem dit nergens genmeld of zelfs maar minimaal gesuggereerd heeft (er is sowieso weinig over die 'scouts' gezegd, en wat mij betreft zeggen ze domweg te weinig... moeten een veel duidelijker en betrouwbaarder 'rapport' opstellen, waaraan je veel beter kunt zien wat de potentie van een speler is).

Ik ben overigens zeker niet zo negatief als veel anderen, maar denk dat de werkelijke waarde pas bewezen is als je spelers ook werkelijk kunt promoveren naar je A-team.. dat is pas het moment dat je werkelijk 'gevoel' erbij krijgt (ik hecht zelf vrijwel geen waarde aan de uitslagen in de jeugdcompetitie zelf en gebruik de opstelling daar puur enkel en alleen om te trainen)

Wat betreft dat 'trainen', ik vermoed dat het uiteindelijk slechts haalbaar is om effectief 12 tot 14 jeugdspelers per seizoen te trainen en te promoveren ... simpelweg omdat er altijd de kans tussenzit dat je 'mispulls' doet en die al in de jeugdopleiding blijken... het is nutteloos die aan te houden en volgens mij zinniger om die ook snel weer te ontslaan, zelfs al kosten ze geen geld.

Verder, de rol die conditie speelt, ik vermoed dat voor het opleiden van goede middenvelders de conditie enorm belangrijk is, domweg om te kunnen ontdekken of een speler potentie heeft op het middenveld heeft hij een basisconditie nodig (zodra de wissels worden ingevoerd zal dat voor alle spelers gaan gelden en dan wordt dat helemaal erg).
dat betekent dat je ook flink tussendoor moet gaan trainen op conditie, mogelijk iedere drie weken moet je er dan minimaal een keertje conditie tussendoor gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:28:
13.07.2007 Nieuw Akkoord tussen VVCE, HFA en Spelersunie
Een nieuw Akkoord, bedoeld om de positie van clubeigenaren te versterken in relatie tot spelers en sponsors, is vandaag gepresenteerd. In het Akkoord is vastgelegd dat elk team wekelijks € 10.000 extra sponsorinkomsten krijgt. De Spelersunie heeft ingestemd met de verlaging van de salarissen met € 250 per speler per week. Daarnaast worden de toegangsprijzen met 20 procent per week verhoogd. Ook het financiële beleid is aangepast. Clubs ontvangen de helft van de huidige rente op spaargeld (daarmee komt Hattrick terug op een eerdere beslissing) en de rente op geleend geld vermindert met een derde. Ten slotte is afgesproken dat clubs voor stadionuitbreidingen een korting van 25 procent per stoel krijgen. Clubs die in de laatste twaalf maanden hun stadion hebben uitgebreid krijgen € 25.000 teruggestort op hun rekening. In twee uitgebreide achtergrondverhalen, een later vandaag en een op maandag, lichten we dit Akkoord en de langetermijnplannen voor de Hattrick-economie verder toe.
Tja, ik vind het wel een erg ruim financieel 'kadootje' en het is niet mijn idee dat je een economie gezond kunt krijgen door enkel meer kadootjes uit te delen....
Dit soort maatregelen zijn vooral nutteloos, omdat het heen-en-weer schuiven van geld is, en bv een markt als de transferlijst snel genoeg inspeelt op zulke wijzigingen, maar dat effect na 3 of 4 weken al verdwenen zal zijn, en structurele prijsdaling door zal gaan (omdat bv bij het probleem van de erg hoge salarissen voor zeer gekwalificeerde spelers, die 250€ korting niks uitmaakt) ...

wel vermoed ik dat je de komende twee weken een prima slag kunt slaan, als je spelers kunt verkopen, de vraag zal wel een stuk hoger zijn, omdat veel clubs opeens veel meer bestedingsruimte hebben, tov hun planning...
ikzelf heb met dit voorstel alleen al structureel 15000 meer inkomsten en zou zelfs bij weken waar ik uitspeel quite draaien en bij een thuiswedstrijd 95000 inkomsten hebben.... dat is een weekbudget van bijna 50.000 in de plus, dan kan ik over 4 of 5 weekjes mn stadion-uitbreiding plannen, waar ik dat eerder aan het eind van het seizoen gepland had.

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 13-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dan heb ik op jet juiste moment een spelerswissel doorgevoerd, omdat de prijzen van de spelers met deze berichten iets zullen gaan stijgen omdat er meer geld in omloop komt. Prachtig.
Zoals het er uitziet in dat bericht lijkt het me positief voor de ontwikkeling van de markt.

De verlaging van 250 euri aan loon per speler is wel vaag. Dat schiet voor spelers hoog in skill geen drol op.

Door al deze maatregelen kan ik waarschijnlijk de loonstijgingen door trainingsresultaat al grotendeels compenseren zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 13-07-2007 15:04 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:02:

De verlaging van 250 euri aan loon per speler is wel vaag. Dat schiet voor spelers hoog in skill geen drol op.
heel indirekt zal het het trainen van lagere skills veel gunstiger maken, de 'vaste kosten' in salaris maken daar en groot deel van de totale kosten uit...
Het effect zal zijn dat een grotere groep zich beter kan toeleggen op het 'laag trainen', wat overall het aanbod van spelers met hoge skills terug zou kunnen lopen en men misschien hoopt de deflatie daarin terug te dringen...

Uiteindelijk werkt het echter niet structureel, omdat het salaris altijd een 'vaste' waarde is, en de deflatie altijd zal blijven bestaan als het bij een bepaalde groep spelers een enorm belangrijke invloed heeft op de financiele draagkracht van een aankoop (op een gegeven moment is het voor clubs belangrijker de speler snel te verkopen, waarbij de prijs die ze ervoor krijgen minder belangrijk wordt, door dat hoge salaris).

ingrijpen bij de hoge skills en hun salaris lukt enkel als men het salaris ook afhankelijk laat zijn van bv de vraag van de markt en het aanbod van zulke spelers, waarbij er een marktevenwicht-mechanisme kan onstaan, zolang die prijs 'hard' gedifinieerd is blijven problemen ontstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De vraag is of dat de prijs van spelers stijgt als er meer geld beschikbaar is.

Ik vind het inderdaad erg genereus. Ook het terug komen op de rente kan weer er voor zorgen dat mensen geld gaan sparen ipv uitgeven. Ik ben het in ieder geval wel van plan. Gewoon rentenieren zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De marge op gespaard geld blijft wel lager dan eerst en de max van 100k rente zal ook wel blijven gelden. Punt is wel dat de verlaagde rente bij schulden ook meer geld genereert. Waardoor ook sneller in het rood zal willen staan.

Het probleem van te weinig geld ligt denk ik ook hoofdzakelijk bij de spelers die pas begonnen zijn. Zij hebben nog geen kapitaal kunnen opbouwen aan spelersmateriaal. Dat is denk ik de reden waarom juist die lonen ook overall met 250 naar beneden gaan.
Wel vraag ik mij af of de spelers met een skill tot briljant nu niet niet nog meer de markt gaan overstromen zodat de prijsverschillen daartussen nog lager worden en de spelers hoger in skilll vrij gelijk in prijs blijven (laag dus).
De gefixeerde loonprijs blijft denk ik ook inderdaad het probleem.
Nu rentetrekken weer rendabeler wordt blijft het helemaal grotendeels koffiedik kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 13-07-2007 17:28 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
beetje lullig, afgelopen seizoen mn stadion van 12k naar 28k uitgebreid en gister nog 2k erbij, en nu gaan ze ineens totaal onverwachts de prijs met 25% verlagen. Toch 5k plaatsen door mn neus geboord. Ik denk overigens dat de prijzen weinig verschil zullen maken, voor kleine teams is het een hoop geld, maar die lopen nog niet tegen de lonen aan en voor grote clubs die wel tegen de lonen aanlopen is het een druppel op de gloeiende plaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zo ben weer terug uit het zonnige Kreta en wat zie ik? Niet gedegradeerd, de GoT Cup gewonnen en een award gekregen!

Altijd lekker zo thuiskomen 8)

De doelstellingen kunnen weer op GoTtrick worden ingevoerd voor het komende seizoen! Daarnaast kun je ook de doelstellingen van afgelopen seizoen wijzigen in of je ze behaald hebt of niet.

Rest me nog 1 ding:
Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:31:
beetje lullig, afgelopen seizoen mn stadion van 12k naar 28k uitgebreid en gister nog 2k erbij, en nu gaan ze ineens totaal onverwachts de prijs met 25% verlagen. Toch 5k plaatsen door mn neus geboord. Ik denk overigens dat de prijzen weinig verschil zullen maken, voor kleine teams is het een hoop geld, maar die lopen nog niet tegen de lonen aan en voor grote clubs die wel tegen de lonen aanlopen is het een druppel op de gloeiende plaat.
Je hebt €25.000 gekregen ter compensatie voor dat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Misschien kostten die wel meer dan die 25k restitutie....

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik heb geloof ik meer dan 1kk besteed aan het stadion, die 25k die ik nu krijg is veel en veel minder dan wat ik "teveel" heb betaald. bovendien is het niet erg zinvol, omdat bijna elke manager in het afgelopen jaar wel een keer zn stadion heeft uitgebreid. als je 3 seizoenen geleden je stadion met 1 plek verbouwde krijg je het ook. het was beter als het in verhouding was geweest, voor mij als nieuw team zijn dit geen leuke bedragen.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 14-07-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Clubs die het voorbije jaar hebben uitgebreid, krijgen ter compensatie een terugbetaling van € 25.000.
Zou ik restitutie krijgen :?
Laatste verbouwing: 01-06-2005
Totale capaciteit: 55575
Helaas :z De laastste keer dat ik verbouwd het was vlak voor de eerste sterke prijsstijging.

Wel grappig dat ik net komend seizoen ongeveer van plan was om eens richting de 60k te gaan.
De laatste twee seizoenen zie ik pas dat het stadion meer dan 2x per seizoen ook vol zit.

PSSST tijd voor een nieuw deeltje !

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 14-07-2007 12:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Quintus schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:30:
PSSST tijd voor een nieuw deeltje !
Nou vooruit, hier maar weer verder dan :)

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 14-07-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

Kan dicht dus.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima