je speelde ook tegen mijBlackminister schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:04:
[...]
Sta alweer met 3-0 achter in de rust. Ik zal eens wat gaan bulderen in de kleedkamer. Geen warm water na de match!!!
Ik vind het ook maar een matig onderzoekSandyman538 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:31:
Jammer dat ik mijn schitterende trainingsvorm niet kan invullen, spelhervattingen...
Ik heb daarnet met 3-1 van de koploper (die nu tweede staat) in mn divisie gewonnen 
was veruit superieur, bijna dubbelle loddarstats, en speelde zelfs PIC.
Iig is dat een goed teken dat ik volgend seizoen waarschijnlijk wel voor promotie en kampioenschap kan gaan...
was veruit superieur, bijna dubbelle loddarstats, en speelde zelfs PIC.
Iig is dat een goed teken dat ik volgend seizoen waarschijnlijk wel voor promotie en kampioenschap kan gaan...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Iedereen veel succes vanavond in de competitie! 
Zelf moet ik vanavond tegen de nr4 dus dat win ik wel, zwakke teams
Ik tegen de nummer 2, maar sta al met 2-0 voorInfinitytron schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:06:
Iedereen veel succes vanavond in de competitie!
Sta nu met 1-2 voor maar wel 2 spelers er al af geknikkerd. De ene is groggy door een zware botsing en de andere is onderuit geschoffeld zonder reden. Dat gaat dus weer lekker, njah nu maar hopen op snel herstel. Want nu zijn 2 van de 3 verdedigers al geblesseerd, dus dat is niet echt fijn.
/edit; Ondertussen is het al 1-5 voor mij
/edit; Ondertussen is het al 1-5 voor mij
[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 17-06-2007 21:29 ]
Ik heb van mijn directe concurrent (de nummer 2) 4-2 gewonnen. Met nog 2 wedstrijden te spelen heb ik 4 punten voorsprong, op zich ideaal, maar als ik vorige week niet zo opgekloot had, had ik nu al 6 punten voorsprong gehad

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb met 6-1 uiteindelijk gewonnen en PIC. Maar die andere kerel heeft niet rustig aan gedaan zeg, niet te zuinig! Hij heeft mijn verdediger met +3 eruit geknikkerd, +2 voor mijn vleugelspeler en +2 voor mijn aanvaller. Gelukkig is mijn andere verdediger(eerst ook +3) gelukkig weer beter bijna dus die kan dan mooi zijn plaats vervangen. Maar de spits wordt nog even vogelen dan denk ik
pf.... win met aan tegen de nummer 2 met 3-2
volgende wedstrijd wel 2 schorsingen en 1 of 2 blessures...
Word nog een zwaar einde.. sta nu wel 3 punten voor op de nieuwe nummer 2 en 6 op de nummer 3.. maar de nummer 2 en 3 moeten nog tegen elkaar, dus promoveren doe ik zeker.

Word nog een zwaar einde.. sta nu wel 3 punten voor op de nieuwe nummer 2 en 6 op de nummer 3.. maar de nummer 2 en 3 moeten nog tegen elkaar, dus promoveren doe ik zeker.
Wow wat een
spel is hattrick ook.... Weer verloren, met 5-1 nog wel. Volgens htratings zou ik gewoon moeten winnen. Een veel betere aanval betekent dus ook niks meer in hattrick tegenwoordig. Ga nu zo goed als zeker degraderen.
Ga dus stoppen met spitsen trainen, twijfel alleen nog wat ik zal doen. Defs of PM... Wat raden jullie mij aan? Heb niet zo'n goed zicht op de markt zelf vandaar dat ik het de pro's hier vraag
gelukkig staat real wel 0-1 achter

Ga dus stoppen met spitsen trainen, twijfel alleen nog wat ik zal doen. Defs of PM... Wat raden jullie mij aan? Heb niet zo'n goed zicht op de markt zelf vandaar dat ik het de pro's hier vraag
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Bij PM valt meer te verdienen, met name bijstat passen natuurlijkFlipm0de schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:06:
Wow wat eenspel is hattrick ook.... Weer verloren, met 5-1 nog wel. Volgens htratings zou ik gewoon moeten winnen. Een veel betere aanval betekent dus ook niks meer in hattrick tegenwoordig. Ga nu zo goed als zeker degraderen.
Verwijderd
Zo even de vloer aangeveegd met een botje en ben nu weer eerste op doelgemiddelde. Nu eens kijken of we die twee doelpunten voorsprong vast kunnen houden de laatste twee wedstrijden.
Verwijderd
***GoT-Toto***
De stand na 12 rondes. Nog 2 rondes te gaan dames en heren en tussen de nummers 1 en 2 is nog alles mogelijk.
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Kilverdo | 52 | 12 |
2 | Fresh_T | 47 | 12 |
3 | Sagacitus | 38 | 10 |
4 | P_odan | 37 | 12 |
5 | Railrunner | 35 | 10 |
***GoT-Toto***
Fijn, gister verloren doordat de tegenstander MOTS speelde en nu weer vol in de degradatie zone. Krijg nog de nummers 3 en 4 tegenover me dus dat wordt weer terug naar de VIII vrees ik.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Komende zondag (120721149) is het erop of eronder. Ik promoveer naar VII
of ik blijf hangen op VIII
De beslissing zal vallen adh van tactiek denk ik. Want beide teams zijn even sterk. Dit weekend gewonnen en Racing Bosnjak heeft gedaan wat moest (winnen tegen de 2de).
M'n teamgeest staat nu op geïrriteerd (teveel verkocht)
Ik wil dit toch wat doen stijgen voor de wedstrijd zondag. Werkt dit door de training op bvb 60% te zetten? Of geen mogelijkheden om de spirit nog omhoog te krijgen? Ik heb twee weken geleden een MOTS gedaan, dus ik neem aan dat het nu nog eens doen niets uithaalt? Of toch?
ik wil zoooo graag promoveren.....
De beslissing zal vallen adh van tactiek denk ik. Want beide teams zijn even sterk. Dit weekend gewonnen en Racing Bosnjak heeft gedaan wat moest (winnen tegen de 2de).
M'n teamgeest staat nu op geïrriteerd (teveel verkocht)
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Komend weekend winnen en promotie is een feit. Sta nu 2e met een gelijk aantal punten en doelsaldo als de nummer 1 maar op onderling resultaat wordt hij kampioen. Laatste wedstrijd heeft hij de nummer laatst dus zal zijn doelsaldo zeker beter worden dan dat van mij aangezien ik de laatste wedstrijd tegen de nummer 3 moet. Als het mee zit volgend seizoen naar de VIII, helaas niet als kampioen maar er zijn ergere dingen.
Verwijderd
ik denk dat het lastig wordt om van hem te winnen aangezien hij nogal wat beter is dan jij (20 hatstats ofsow). MOTSen kan wel,maar heeft minder effect. Je training kun je wel verlagen voor een tijdelijke boost, maar 60% is nog te hoog denk ik. Dat zou je aan de echte pro's moeten vragen. Miscchien moet je het wel allebei doen, maar je verliest er wel training mee.Blackminister schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:12:
Komende zondag (120721149) is het erop of eronder. Ik promoveer naar VIIof ik blijf hangen op VIII
![]()
M'n teamgeest staat nu op geïrriteerd (teveel verkocht)Ik wil dit toch wat doen stijgen voor de wedstrijd zondag. Werkt dit door de training op bvb 60% te zetten? Of geen mogelijkheden om de spirit nog omhoog te krijgen? Ik heb twee weken geleden een MOTS gedaan, dus ik neem aan dat het nu nog eens doen niets uithaalt? Of toch?
Mijn hatstats zijn laag (door de teamgeest), twee weken terug waren mijn hatstats 120 (maar twee gekwetsten nu ook), dus hatstats zal rond 110 zitten (zoals Racing dus)Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:26:
[...]
ik denk dat het lastig wordt om van hem te winnen aangezien hij nogal wat beter is dan jij (20 hatstats ofsow). MOTSen kan wel,maar heeft minder effect. Je training kun je wel verlagen voor een tijdelijke boost, maar 60% is nog te hoog denk ik. Dat zou je aan de echte pro's moeten vragen. Miscchien moet je het wel allebei doen, maar je verliest er wel training mee.
Verwijderd
KAMPIOEN! Jaja, vorige week was het officieus, maar na gister is het officieel. Nr 2 heeft zelfs verloren en daardoor sta ik al 10 punt voor op de nieuwe nr 2. Nieuwe doelstelling is ongeslagen dit seizoen af te maken en met nog 1 bot te gaan en een mindere tegenstander (uit) moet dat tot de mogelijkheden behoren.
Ga denk ik ook mijn mids verkopen en wat anders trainen. Doe sinds het begin af aan al middenveld training en ik denk dat ik maar eens overga op bijv. keepers. Daar valt de meeste winst (volgens jullie) op te behalen dus misschien laat ik me wel meeslepen.
Ga denk ik ook mijn mids verkopen en wat anders trainen. Doe sinds het begin af aan al middenveld training en ik denk dat ik maar eens overga op bijv. keepers. Daar valt de meeste winst (volgens jullie) op te behalen dus misschien laat ik me wel meeslepen.
Hey,
Ik zoek nog een oefenwedstrijd voor mijn jeugdteam. Iemand hier beschikbaar misschien?
Mijn id: 519110
Alvast bedankt
Ik zoek nog een oefenwedstrijd voor mijn jeugdteam. Iemand hier beschikbaar misschien?
Alvast bedankt
UitgedaagdFireb@ll schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:37:
Hey,
Alvast bedankt
Heeft iemand hier nog ruimte voor een friendly voor het gewone team?
Teamid is: 1011581
Thx a lot
Hmpf
Was een zeer nuttig onderzoek hoor! Heb er aardige conlusies uit kunnen trekken
Ik ga komend seizoen samen met iemand anders nog wat testen en zal de resultaten wel effe posten aan het einde van het seizoen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
hahaha, lachen dit. Nu is mijn jeugdploeg aan het spelen, en blijkbaar een zeer interessante wedstrijd. Er zijn in totaal 6 supporters!!
Er zijn dus zelfs geen mama's & papa's die komen kijken naar hun beloftevolle zonen
Hoooo!Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:09:
Doe sinds het begin af aan al middenveld training en ik denk dat ik maar eens overga op bijv. keepers. Daar valt de meeste winst (volgens jullie) op te behalen dus misschien laat ik me wel meeslepen.
Ik ben van meening dat keepers trainen meer oplevert. Dit heb ik wel onderzocht maar het blijft nog steeds de vraag of het echt meer gaat opleveren. Persoonlijk denk ik van wel maarja er zijn hier meer mensen die van niet zeggen
Maar als je mee doet kunnen we best ervaringen met elkaar uitdelen zodat we op een systeem komen waarmee wel blijkt dat er veel te verdienen valt.
Als je terug leest kan je mijn Plan 2© lezen om te zien wat ik bedoel
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
die zijn allemaal aan het werk op dit tijdstipBlackminister schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:16:
hahaha, lachen dit. Nu is mijn jeugdploeg aan het spelen, en blijkbaar een zeer interessante wedstrijd. Er zijn in totaal 6 supporters!!Er zijn dus zelfs geen mama's & papa's die komen kijken naar hun beloftevolle zonen
[ Voor 77% gewijzigd door odan op 18-06-2007 14:37 ]
Ik moet zeggen dat ik deze post interssant blijf vinden ...Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:59:
Mijn keeper haalde in het begin 5,5 vervolgens ging het berg afwaarts met achtereenvolgens, 4,5 3,5 en deze week 3... Heel raar
kan het misschien zo zijn dat de sterren die jeugdspelers krijgen ook vooral gebaseerd zijn op de potentie, maar niet noodzakelijk ook de huidige feitelijke vaardigheden? en die dan dalen als de potentie niet door trainen ontwikkeld wordt?
dat bv een keeper een 5 tot 6 sterren kan halen, maar als die niet ook keeperstraining ontvangt dat uiteindelijk de speler die je pulled niet noodzakelijk hoog scoort, domweg omdat hij nooit de training ontvangen heeft die hij nodig heeft om zijn potentie te ontwikkelen?
Ik heb iig mn 6-sterren keeper training gegeven en die haalt nu 7 sterren: opvallend is ook dat de trainer nu bij zijn opmerkingen niet meer meld dat 'die speler wel keepers-trainig zou kunnen gebruiken'.
Ik vermoed dat dat de truc is bij je jeugd opleiden, niet enkel de juist pulls doen, maar ook de spelers die bepaalde mogelijkheden hebben, ook de benodigde training geven om die capaciteiten die ze hebben juist te ontwikkelen.
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 18-06-2007 14:41 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Rofl
thnx. Helaas al een gewone friendly geregeld deze week.Infinitytron schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:42:
[...]
Uitgedaagd
Heeft iemand hier nog ruimte voor een friendly voor het gewone team?
Teamid is: 1011581
Thx a lot
Blackminister schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:12:
Komende zondag (120721149) is het erop of eronder. Ik promoveer naar VIIof ik blijf hangen op VIII
![]()
M'n teamgeest staat nu op geïrriteerd (teveel verkocht)Ik wil dit toch wat doen stijgen voor de wedstrijd zondag. Werkt dit door de training op bvb 60% te zetten? Of geen mogelijkheden om de spirit nog omhoog te krijgen? Ik heb twee weken geleden een MOTS gedaan, dus ik neem aan dat het nu nog eens doen niets uithaalt? Of toch?
Blackminister: Lees even dit door over TS en training verlagen.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:26:
[knip]
Dat zou je aan de echte pro's moeten vragen.
[knip]
@ competitie
Gisteren ondanks een fout in de opstelling toch van de nummer 3 gewonnen met 4-1
MAAR het wordt er steeds fantastischer op in mijn divisie....:D
De nummer 4 heeft nu ook al, net als de voormalig nr1 en nu nr 7 0 spelers waardoor mijn 10% kans op de titel gigantisch gestegen is.
Reeks: V.43 (8160)
Land: Nederland
Klasse: 5 van de 10
..........Club....................Gesp..DV DT ± Ptn
1. SC Amsreiw............... 12 42 - 21 +21 25
2. De Zijderupsen........... 12 45 - 18 +17 25
3. FC de Vogelenzangse 12 37 - 24 +13 21
Laat mijn programma nog bestaan uit
Ronde 13 --> nr2
Ronde 14 --> nr4 (WO)
Dat betekend dat we zondag bij:
Winst ---> Kampioen
Gelijk ----> Kampioen of nr 2 moet de laatste match met 9 goals verschil winnen
Verlies ---> Alleen kampioen wanneer de nr 2 dan de laatste match verliest.
Duss dat wordt misschien wel een kampioenschap voor SC Amsreiw in V nadat we vorig seizoen voor de tweede keer uit de VI kwamen opstomen
Psssst Kilverdo, leuke match voor de ToTo ?
Unknown
Yep, hierzo.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:27:
iemand nog een vriendschappelijke jeugdmatch nodig???
teamid = 29003
Ik heb ook al een hele berg teams uit de GOT hoofdklasse en GOT.II uitgedaagd, maar nog niemand heeft geaccepteerd.
We hebben toch net een friendly gehad? Komt er weer 1 dan?CNS schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:53:
[...]
Yep, hierzo.
Ik heb ook al een hele berg teams uit de GOT hoofdklasse en GOT.II uitgedaagd, maar nog niemand heeft geaccepteerd.
Verwijderd
kan iemand mij een plezier doen. ik zit in de 8e op dit moment (eerste seizoen in 8e) sta 2e, volgend jaar wil ik proberen voor kampioenschap te gaan. speel 3-4-3 en train spitsen. heb wat geld te besteden 300-400 k, twijfel wat ik moet gaan versterken, mijn middenveld of mijn verdediging? Team is chario2
alvast bedankt mede got!!!
alvast bedankt mede got!!!
Denk dat je het beste kunt gaan voor een middenvelder met wat ervaring. Gezien meer balbezit toch goed is voor je spitsen om meer kansen te krijgen.
Je kunt ook de verdediging pushen met een betere keeper
Je kunt ook de verdediging pushen met een betere keeper
Unknown
Je middenveld is in jouw liga de allerhoogste, alhoewel die voor de VII waarschijnlijk nog wel wat sterker moet worden (is je middenveld te zwak, krijgen je spitsen te weinig kansen en heb je dus niks aan je sterke aanval).Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:09:
kan iemand mij een plezier doen. ik zit in de 8e op dit moment (eerste seizoen in 8e) sta 2e, volgend jaar wil ik proberen voor kampioenschap te gaan. speel 3-4-3 en train spitsen. heb wat geld te besteden 300-400 k, twijfel wat ik moet gaan versterken, mijn middenveld of mijn verdediging? Team is chario2
Je verdediging is zelfs in jouw Liga een behoorlijk zwakke (qua ratings sta je daarmee op de 6e plek, net boven die twee botjes).
dat zijn dus eigenlijk twee punten waar je je zou moeten versterken; Ik zou echter wachten op wat de indeling van je Liga volgend seizoen wordt, komen er teams bij met een sterk middenveld, moet ook jij je middenveld versterken om voor het kampioenschap te kunnen gaan, anders zou ik eeredr kiezen voor een versterking van je verdediging
Ik zou nu verdedigers kopen als je wilt versterken. Aan het einde van het seizoen is het aantrekken van spelers meestal het voordeligst.
Verwijderd
mensen bedankt, ik ga eens kijken voor verdediger, iets van formidabel met ervaring. Daarna is inderdaad het middenveld aan de beurt. Bedankt voor de tips!!
Hmmm, ik moet toch 7 weken wachten van de HT's om een nieuw team aan te mogen vragen. Jullie horen dus nog van me!
Hmmm kom er net achter dat ik nog een friendly moet regelen 
dus als iemand wilt: 507237

dus als iemand wilt: 507237
Verwijderd
Hahahahaha mijn beeld van de GM's is dus nu echt bevestigd, mensen die het online spel NET iets te serieus nemen
Na mijn 3e lock blijk ik nu nooit meer een team te mogen aanvragen. Eerste lock was voor naakt logo, 2e lock voor rascistische teksten op het forum (was dronken en geslagen door een niet-Nederlander) en laatste lock voor het wijzigen van mijn nickname in Obersturmbahnfuhrer. En nu mag ik nooit meer een team aanvragen van de mannen!
Ik zat dus bij de studentenfederatie, ik heb me dood gelachen om het volgende stukje:
. Tuurlijk, zou ik ook zeggen als ik de hele dag op HT zit en verder niets te doen heb
Ik vond het in ieder geval weer mooi.
Waarom ik dit post? Niet om mijn beklag te doen, als ik mijn team had teruggekregen was ik in september gestopt, maar ik mis het totaal niet. Ik vind de reactie van hun triest, ook omdat ik, en veel mensen met mij, het gevoel hebben anders behandeld te worden als je eenmaal een stempel hebt (ik dus als vervelende student die de hele dag probeert de sfeer op HT te verzieken).
Oh ja, dat nieuwe van die senior GM's? Verwacht dus never nooit dat ze daar een dergelijke beslissing terug draaien... Anders zou hun geloofwaardigheid weg zijn, right? Het slaat dus nergens op, het is alleen maar om je het gevoel te geven dat je in hoger beroep kunt.
Ik zat dus bij de studentenfederatie, ik heb me dood gelachen om het volgende stukje:
1) Ik werk full-time en 2) Willen ze zeggen dat ze de intellectuele toekomst af laten hangen van een stel studenten op het forum van een online managerspel?Dergelijke uitspraak nemen wij enkel in uitzonderlijke gevallen, maar in jouw case is ze wel volledig terecht. Ik heb altijd gemeend dat de uitlatingen en mentaliteit van studenten een maat waren van de intellectuele toekomst van onze gemeenschap. Wel, het spijt me oprecht te moeten vaststellen dat dat blijkbaar niet in alle gevallen zo is, en dat niet elke student even matuur is in zijn denken en doen.

Ja, ik moet echt stoer doen, want buiten Hattrick heb ik echt geen vriendenBovendien is het in dit geval wel duidelijk dat je een dergelijke naam met opzet en provocatief koos, wellicht (en hopelijk) niet omdat je zelf voorstander bent van het nazisme, maar eerder om stoer te doen tegenover je Hattrick-vrienden en tegelijk om eens af te tasten waar precies de grenzen liggen binnen de regelgeving van Hattrick.
Waarom ik dit post? Niet om mijn beklag te doen, als ik mijn team had teruggekregen was ik in september gestopt, maar ik mis het totaal niet. Ik vind de reactie van hun triest, ook omdat ik, en veel mensen met mij, het gevoel hebben anders behandeld te worden als je eenmaal een stempel hebt (ik dus als vervelende student die de hele dag probeert de sfeer op HT te verzieken).
Oh ja, dat nieuwe van die senior GM's? Verwacht dus never nooit dat ze daar een dergelijke beslissing terug draaien... Anders zou hun geloofwaardigheid weg zijn, right? Het slaat dus nergens op, het is alleen maar om je het gevoel te geven dat je in hoger beroep kunt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 19:40 ]
Zo dat is er ook weer uit!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Tjsa... waarin hebben ze nu volgens jou nu zo ongelijk in? Persoonlijk ben ik ook niet zo gecharmeerd van jouw grappen... Kinderen spelen dit spelletje ook, dus naakt lijkt me vrij onzinnig als weldenkend mens te kiezen.(je kunt daar op zich best ver in gaan voor ze ingrijpen, dus zo kinderachtig zijn ze ook weer niet).
Racisme, kan me de situatie wel een beetje voorstellen, (hoewel ik racisme erg triest vind) vermoed ik dat daar niet gek veel mis mee was.
En Obersturmbahnfuhrer, tjsa, sry misschien mis ik de grap, maar lijkt misschien een leuke grap voor in de kroeg, maar niet echt iets voor een leuk spelletje als Hattrick... Sry weinig sympathy...
En ach, je bent er niet rouwig om, maar ik geef de GM's niet echt ongelijk. Er is ook niets mis mee om wel gewoon een leuke naam te bedenken, of een mooi logo te maken, ipv makkelijk provoceren.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
@Boland: heb ik jou hier al eens eerder op het forum gezien? Het lijkt er meer op dat je alleen even je frustratie komt spugen op een forum, over een spelletje, waar je naar mijn idee, terecht van gebannend bent...
Verwijderd
In dit topic ben ik wel eens sporadisch geweest, heb wel meegelezen, maar inderdaad niet veel gepost. Nav mijn ban leek het me wel een goed idee hier een verhaal te postenSandyman538 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:35:
@Boland: heb ik jou hier al eens eerder op het forum gezien? Het lijkt er meer op dat je alleen even je frustratie komt spugen op een forum, over een spelletje, waar je naar mijn idee, terecht van gebannend bent...
@TheInsomniac: Klopt allemaal wat je zegt, snap je standpunt ook, maar ik heb door de jaren heen een beeld gekregen van de GM's dat; als ze je irritant vinden, ze je sneller een ban/straf/lock geven. Op de fora kwam dit vooral naar voren. Ook snap ik hun wel, het nadeel is dat je alleen de getypte lettertjes leest (kan lezen). Uit het hele verhaal dat ik van de Senior GM's kreeg bleek deze frustratie ook wel een beetje.
Ach, als ze mij dingen zeggen over het intellectuele gehalte van studenten; dat dat af zou hangen van een ht-forum, dan heb ik mijn bedenkingen. Ik heb een WO-studie afgerond, alsmede veel van de mensen waar ze ook op doelden.
Nee, ik ben er niet rouwig om, de lol was een beetje af van het spel.
Dat ik, na mijn vorige lock, met een schone lei mocht beginnen en dat ik nu na geen enkele waarschuwing of wat dan ook ineens een ban for life heb en ze weer beginnen over mijn 1e team... Dat snap ik niet; eerst zeggen ze dat mijn 'strafblad' schoon zou zijn; ik heb me ook gedragen met mijn 2e team, maar opeens word ik vanwege een enkele nickname for life geband. DAT vind ik dus onterecht.Tjsa... waarin hebben ze nu volgens jou nu zo ongelijk in? Persoonlijk ben ik ook niet zo gecharmeerd van jouw grappen... Kinderen spelen dit spelletje ook, dus naakt lijkt me vrij onzinnig als weldenkend mens te kiezen.(je kunt daar op zich best ver in gaan voor ze ingrijpen, dus zo kinderachtig zijn ze ook weer niet).
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 02:44 ]
Verwijderd
wat wil je weten precies?Brainpower schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Kan je hier niet het fijne van vertellen? Ben wel geintresseerd namelijk
het is alleen wel lastig uit te leggen. je hebt nooit zekerheden, maar aangezien mijn laatste +/- 15 skilltrades 12 in 1x popte en 2x na 2 weken en 1 wat later kan ik toch wel zeggen dat het redelijk werkte. je moet gewoon slim zijn en iedereen keihard naaien!
Volgens mij begrijp je niet wat 'een schone lei' betekent....Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 02:42:
Dat ik, na mijn vorige lock, met een schone lei mocht beginnen en dat ik nu na geen enkele waarschuwing of wat dan ook ineens een ban for life heb en ze weer beginnen over mijn 1e team... Dat snap ik niet; eerst zeggen ze dat mijn 'strafblad' schoon zou zijn; ik heb me ook gedragen met mijn 2e team, maar opeens word ik vanwege een enkele nickname for life geband. DAT vind ik dus onterecht.
dat betekent gewoon dat je vorige straffen opgeheven worden en je weer volledig gebruik kunt maken van de mogelijkheden om te bewijzen dat je het nu wel normaal kunt doen ...
Als je echter dan alsnog weer domweg in je oude fouten terugvalt, hoef je echter niet te rekenen op extra clementie en is het heel normaal als ze je per direkt van de site aftrappen... je bent immers iemand die al voorheen genoeg fouten gemaakt had, en hooguit een tweede kans gekregen had ...
het is een beetje de omgekeerde wereld als jij gaat eisen dat de mods jouw voorgeschiedenis opeens _niet_ meer zouden mogen meewegen ....
Het is domweg jouw eigen verantwoordelijkheid je te gedragen, niet andersom.
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 20-06-2007 09:49 ]
Als ik alleen naar jou kant van het verhaal kijk, vind ik het nog steeds terecht dat je gebannend bent. En ik snap ook niet wat de humor is om je naam te veranderen in Obersturmbahnfuhrer. Verder lijkt het me ook geheel terecht dat je gebannend wordt voor racistische uitlatingen, ook al ben je dronken, daar ben je ook zelf verantwoordelijk voor.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 02:42:
[...]
In dit topic ben ik wel eens sporadisch geweest, heb wel meegelezen, maar inderdaad niet veel gepost. Nav mijn ban leek het me wel een goed idee hier een verhaal te posten. En nee, niet om mijn gal/frustratie te spuwen. En als je het gehele verhaal kent zou je wellicht zeggen dat het misschien niet geheel terecht zou zijn, maar dat terzijde.
Persoonlijk vind ik het van jou kant een beetje provocerend gedrag. Je mag dan een WO studie afgerond hebben, dat zegt natuurlijk nog helemaal niks over jezelf. Een gewaarschuwd man telt voor meer dan 1 geloof ik... dus je had je gewoon in moeten houden.
Verder lijkt het me verstandig om hier verder niet al te veel woorden aan vuil te maken. Over en weer hebben mensen hun mening kunnen spugen, ik denk dat het verstandig is om gewoon weer gezellig op dit forum door te gaan over het spelletje hattrick.
idd. Met een schone lei beginnen wil niet zeggen dat een gewaarschuwd mens niet voor 2 telt.
Persoonlijk denk ik dat de eerste 2 overtredingen duidelijk worden uitgesloten in de regels, dus die heb je 100% aan je zelf te danken.
de derde overtreding is een discutabele naam. Als je je team echt had willen houden had je deze naam niet aangenomen, omdat je kunt nagaan dat dit wel eens in het verkeerde keelgat kan schieten bij diverse mensen.
Persoonlijk denk ik dat de eerste 2 overtredingen duidelijk worden uitgesloten in de regels, dus die heb je 100% aan je zelf te danken.
de derde overtreding is een discutabele naam. Als je je team echt had willen houden had je deze naam niet aangenomen, omdat je kunt nagaan dat dit wel eens in het verkeerde keelgat kan schieten bij diverse mensen.
Ik zou graag willen weten hoe je zoiets moet aanpakken. Kan je niet een voorbeeld geven over wanneer je wat koopt en hoe je weet dat na 1 week training zijn skill omhoog gaat zodat je deze weer kunt verkopen. Waar moet je op letten allemaal?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 05:56:
[...]
wat wil je weten precies?
het is alleen wel lastig uit te leggen. je hebt nooit zekerheden, maar aangezien mijn laatste +/- 15 skilltrades 12 in 1x popte en 2x na 2 weken en 1 wat later kan ik toch wel zeggen dat het redelijk werkte. je moet gewoon slim zijn en iedereen keihard naaien!op die skilltrades (met deze markt stukken minder interessant) pakte je al gauw 600-700k in een paar dagen. doe dat een paar keer per seizoen en je gaat hard qua inkomsten. daarom is mijn verschil tussen inkoop en verkoop ook zo hoog. dat is in mijn ogen de beste graadmeter voor een team die goed en lekker draait.
http://www.aldeaglobal.net/psicotsi/index.htmBrainpower schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:24:
[...]
Ik zou graag willen weten hoe je zoiets moet aanpakken. Kan je niet een voorbeeld geven over wanneer je wat koopt en hoe je weet dat na 1 week training zijn skill omhoog gaat zodat je deze weer kunt verkopen. Waar moet je op letten allemaal?
Verwijderd
Zo ik heb zojuist mijn eerste speler gekocht.
Gunther Hennaut (165326096)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 672 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Leeuwen Utd
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Voor het bedrag van € 7000 Ik hoop dat ik hem niet voor teveel heb gekocht!?
Gunther Hennaut (165326096)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 672 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Leeuwen Utd
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
7k is natuurlijk niet veel geld, maar ik heb geen idee wat je met deze speler wil doen. Hoogste stat is matig...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:57:
Ik zou minimaal redelijk als hoofdstat kopen om mee te beginnen.
Conditie is voor deze middenvelder slecht. Hier heb je momenteel weinig aan.
Conditie is zeer belangrijk voor middenvelders.Moet echt minimaal goed zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door CNS op 20-06-2007 12:53 ]
Ik heb die firefox extension geinstalleerd, maar ik zie geen optie PsicoTS met popup melding
Wel zie ik dat onderstaander erbij gekomen is bij de gegevens van mijn spelers.
PsicoTSI Tool Terminus Edition
Scoring[Vorm=Hoog]=9.58
Scoren[Vorm=Gemiddeld]=9.62
Scoren[Vorm=Laag]=9.67
Scoren[Loon]=8.93
Maar geen idee wat ik hieruit moet halen
Ik heb het ook al een hele tijd geinstalleerd, echter ook geen link in het rechter-klik menu voor PsicoTS.
Verwijderd
Thanx voor de tip!CNS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:53:
Ik zou minimaal redelijk als hoofdstat kopen om mee te beginnen.
Ik ga conditie trainen nadat de competitie is afgelopen.
Ik zie het al. Ik heb even een berg spelers op de transfermarkt bekeken.
Er komt onder de stats van de speler te staan of deze net is gepopt of dat deze heel binnenkort gaat poppen. Dus neit met de rechter muis en dan de betreffende optie
Er komt onder de stats van de speler te staan of deze net is gepopt of dat deze heel binnenkort gaat poppen. Dus neit met de rechter muis en dan de betreffende optie
Verwijderd
Dat klinkt als een heel erg handig programma!CNS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:
Ook maar even installeren dus!
Dat had ik idd ook al gezien, echter zoals beschreven op de site werkt niet. Niet dat ik het mis overigens. Heb trouwens afgelopen week 2 spelers gekocht om te testen, dus ben benieuwd vrijdag.CNS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:
Das dan de oude versie als je met de rechtermuisknop moet werken, de nieuwe laat het gewoon meteen in je scherm zien.mlevd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:52:
[...]
Dat had ik idd ook al gezien, echter zoals beschreven op de site werkt niet. Niet dat ik het mis overigens. Heb trouwens afgelopen week 2 spelers gekocht om te testen, dus ben benieuwd vrijdag.
En wat als je IE gebruikt ipv firefox? Is dit ook voor IE?
heel kort ??Brainpower schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:57:
En wat als je IE gebruikt ipv firefox? Is dit ook voor IE?
NEE
Verwijderd
einde van de GoT cup voor mij. Helaas.4-3 verloren...sorry van de speler Insomniac kostte me wel een rode kaart.
waarschijnlijk wordt het toch binnenkort mijn nieuwe coach, maar ach. De halve finale is bereikt, dus ik ben echt wel blijVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:06:
einde van de GoT cup voor mij. Helaas.4-3 verloren...sorry van de speler Insomniac kostte me wel een rode kaart.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Zo... mijn GoT-cup zit erop.. na een 3-4 verlies tegen tweevoudig winnaar FC GoT.
Kan ik mij wat dat betreft helaas weer helemaal gaan richten op de promotie naar de 6e klasse... Dat mag ook wel een keertje na 9 seizoenen in mijn huidige competitie te blijven hangen...
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. NMGN_J 12 10 0 2 40 - 9 +31 30
2. The Dare Devils 12 8 1 3 50 - 14 +36 25
3. Tiësto Squad 12 6 2 4 37 - 22 +15 20
4. FC de titaantjes 12 6 1 5 32 - 15 +17 19
5. Sancies 12 6 1 5 29 - 27 +2 19
Moet de laatste 2 ronden nog tegen de nummer 3 en 4 dus dat ziet er wel rooskleurig uit..
Iedereen die door is in de GoT-cup veel succes gewenst..
Kan ik mij wat dat betreft helaas weer helemaal gaan richten op de promotie naar de 6e klasse... Dat mag ook wel een keertje na 9 seizoenen in mijn huidige competitie te blijven hangen...
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. NMGN_J 12 10 0 2 40 - 9 +31 30
2. The Dare Devils 12 8 1 3 50 - 14 +36 25
3. Tiësto Squad 12 6 2 4 37 - 22 +15 20
4. FC de titaantjes 12 6 1 5 32 - 15 +17 19
5. Sancies 12 6 1 5 29 - 27 +2 19
Moet de laatste 2 ronden nog tegen de nummer 3 en 4 dus dat ziet er wel rooskleurig uit..
Iedereen die door is in de GoT-cup veel succes gewenst..
Degradatie is aankomend. Ben ook al druk bezig met de overstap naar PM. (Me scoren trainees uitstekend/redelijk 18jr voor 225k verkocht
). Heb me NL'se 17jr redelijk pm goed passen al binnen.
Ben alleen heel erg aan het twijfelen wat ik moet kopen voor de zondag wedstrijden. Hier moet natuurlijk wel enig niveau inzitten om niet worden weggespeeld. Dacht aan 2x 19jr uitmuntend PM zonder bijstats. Heb ook nog een bovennatuurlijk PM van 22jr die ik nog wel ff doortrain. Wat zeggen jullie van dit plan? Ga trouwens naar de 7e

Ben alleen heel erg aan het twijfelen wat ik moet kopen voor de zondag wedstrijden. Hier moet natuurlijk wel enig niveau inzitten om niet worden weggespeeld. Dacht aan 2x 19jr uitmuntend PM zonder bijstats. Heb ook nog een bovennatuurlijk PM van 22jr die ik nog wel ff doortrain. Wat zeggen jullie van dit plan? Ga trouwens naar de 7e
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
---------------------------------------------Got-Cup---------------------------------------------
De kwartfinales van de got-cup zijn gespeeld. De 4 halve finalisten zijn bekend, en na loting is bepaald welke 2 teams het thuisvoordeel hebben gepakt. De wedstrijden:
Quachan - Junior Stars
Pewwy United - F.C. GoT
---------------------------------------------Got-Cup---------------------------------------------
De kwartfinales van de got-cup zijn gespeeld. De 4 halve finalisten zijn bekend, en na loting is bepaald welke 2 teams het thuisvoordeel hebben gepakt. De wedstrijden:
Quachan - Junior Stars
Pewwy United - F.C. GoT
Lol, heb nu 2 zwaar geblesseerden, dat wordt lachen tegen brain
Verwijderd
4.5*
6* 5.5* 5* 5* 4.5*
3* 3* 3.5*
2.5* 4*
Middenveld rampzalig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (hoog)
ben tevreden
Potje! Mijn jeugd heeft een goal tegen! Nu hebben de Koters al totaal 7 tegendoelpunten.
Alleen jammer dat naast de Koters ook Swanfield weer op winst staat..
Alleen jammer dat naast de Koters ook Swanfield weer op winst staat..
[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 21-06-2007 21:03 ]
Unknown
Ik sta met een ruime 7-0 voor met nog 30 minuten ongeveer te gaan in de tweede helft.
Gaat weer heerlijk en we gaan voor de eerste plek, sta nu nummer 2 met punten 2 achter.. kan dus nog wel
/edit; het is uiteindelijk 9-0 geworden van mij. Net naar mijn sterren gekeken van het team en moet toich zeggen dat mijn keeper nu op 4 ster zit, wat bij de vorige wedstrijd 2 ster was.. mid is nu ook 4 geworden en mijn aanvaller 5 ster na alletwee maar 2.5 te zijn geweest
Gaat dus wel lekker vooruit met mijn spelertjes
Gaat weer heerlijk en we gaan voor de eerste plek, sta nu nummer 2 met punten 2 achter.. kan dus nog wel
/edit; het is uiteindelijk 9-0 geworden van mij. Net naar mijn sterren gekeken van het team en moet toich zeggen dat mijn keeper nu op 4 ster zit, wat bij de vorige wedstrijd 2 ster was.. mid is nu ook 4 geworden en mijn aanvaller 5 ster na alletwee maar 2.5 te zijn geweest
Gaat dus wel lekker vooruit met mijn spelertjes
[ Voor 46% gewijzigd door Vincitore op 21-06-2007 22:23 ]
never mind...
[ Voor 203% gewijzigd door lameeuw op 22-06-2007 07:47 ]
Als mijn jeugd zo blijft spelen, zal ik wel promoveren naar GoT I.
Ik sta nu 6 punten los van de nummer 2.
Tevens een goede keeper gevonden.
Dus gaat het lekker.
Ik sta nu 6 punten los van de nummer 2.
Tevens een goede keeper gevonden.
Dus gaat het lekker.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Mijn eerste succesje is geboekt in de aankoop van keepers 
uitmuntend keeper 19 jaar gekocht voor 650.000 op woensdag avond. Donderdag training veranderd naar keeper training en vandaag is hij gepopt en is de transfer vergelijking 800.000
+/- tonnetje winst dus
uitmuntend keeper 19 jaar gekocht voor 650.000 op woensdag avond. Donderdag training veranderd naar keeper training en vandaag is hij gepopt en is de transfer vergelijking 800.000
+/- tonnetje winst dus
TU:
Vorm: +1/0, dat schiet dus lekker op
Mids: +2 ( 1x 18 jaar naar goed positiespel en 1x 18 jaar naar uitmuntend
. Dat wordt een beste speler+goudmijn voor mij als VIII zometeen
)
Vorm: +1/0, dat schiet dus lekker op
Mids: +2 ( 1x 18 jaar naar goed positiespel en 1x 18 jaar naar uitmuntend
Sjezus, die verkoper is wel een randdebiel zeg. Tsjonge jonge... een 19 jarige speler wordt echt niet uit zichzelf uitmuntend, dus die MOET getraind zijn. Hier zakt m'n broek echt van af... wie verkoopt er nou een speler 1 week voordat hij popt?Damien2004 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:11:
+/- tonnetje winst dus
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Shabbaman schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:59:
[...]
Sjezus, die verkoper is wel een randdebiel zeg. Tsjonge jonge... een 19 jarige speler wordt echt niet uit zichzelf uitmuntend, dus die MOET getraind zijn. Hier zakt m'n broek echt van af... wie verkoopt er nou een speler 1 week voordat hij popt?
Volgens mij heeft hij hem niet getraint maar dat kan ik niet duidelijk zien. Misschien had hij gehoopt op een bidwar ofzo?
niet om je gelijk te willen teleurstellen, maar dat is enkel je winst-prognose ....Damien2004 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:11:
+/- tonnetje winst dus
verkoop je hem nu gelijk én ontvang je ook die prijs die de transfervergelijking aangeeft, ontvang je nog geen 700K daarvan (87%).
enkel als je hem nu langere tijd bij je houd, maar dan betaal je weer loonkosten, van tegen de 5000 per week (je moet eventjes uitrekenen of het gunstig is hem direkt te verkopen, misschien win je de eerste tijd meer dan 5000€ per week aan wat je van dat transferbedrag ontvang, iets van 0.7%: ik vermoed dat je die gast echter weer voor de seizoenwisseling en loonupdate moet verkopen, om winst te maken).
Als je daarvoor ook je training hebt omgegooid, mis je weer je normale inkomsten van die training , en dat kan mogelijk wel eens meer zijn dan 50.000€ per week (als je per seizoen 700.000K winst maakt op je normale training, heb je eigenlijk al verlies geleden)
Ik wilde al keepers gaan trainen. Er is zeker een grote twijfel of ik hem hou of verkoop. Moet natuurlijk een 1ste en 2de keeper hebben en heb er nu 2. Dus ik denk dat ik hem wel wil houden en eind volgend seizoen verkopen.RM-rf schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:04:
[...]
niet om je gelijk te willen teleurstellen, maar dat is enkel je winst-prognose ....
verkoop je hem nu gelijk én ontvang je ook die prijs die de transfervergelijking aangeeft, ontvang je nog geen 700K daarvan (87%).
enkel als je hem nu langere tijd bij je houd, maar dan betaal je weer loonkosten, van tegen de 5000 per week (je moet eventjes uitrekenen of het gunstig is hem direkt te verkopen, misschien win je de eerste tijd meer dan 5000€ per week aan wat je van dat transferbedrag ontvang, iets van 0.7%: ik vermoed dat je die gast echter weer voor de seizoenwisseling en loonupdate moet verkopen, om winst te maken).
Als je daarvoor ook je training hebt omgegooid, mis je weer je normale inkomsten van die training , en dat kan mogelijk wel eens meer zijn dan 50.000€ per week (als je per seizoen 700.000K winst maakt op je normale training, heb je eigenlijk al verlies geleden)
Verwijderd
ik zal eens een stukje schrijven hierover. het is namelijk opzich wel lastig, maar ook weer niet zo. ik wist zelfs van defs, terwijl ik daar nooit in heb gezeten, of ze gingen poppen na 1 training of niet.Brainpower schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:24:
[...]
Ik zou graag willen weten hoe je zoiets moet aanpakken. Kan je niet een voorbeeld geven over wanneer je wat koopt en hoe je weet dat na 1 week training zijn skill omhoog gaat zodat je deze weer kunt verkopen. Waar moet je op letten allemaal?
het is een stukje fingerspitzengefuhl (daar is ie weer!) een stukje ervaring en ijskoude berekeningen. ik zat er op het eind eigenlijk nooit meer naast. het enige moeilijke is dat je in bidwars terecht komt met mede kenners. hierdoor moet je gevoelsmatig een hoop geld neertellen voor 'matige' spelers. dit weerhoudt een hoop mensen ervan. als die 4 extra ton echter in 1 week omgezet kan worden in 4 ton winst. ben je daar al heel snel overheen. wel is het zo dat ALS je miskoopt je meteen voor een paar ton door geer en goor in je arie genomen wordt, maar no pain no gain!!
eigenlijk wil ik de info ook niet al te openbaar maken. dus ik zal het jou, als meer ervaren manager, wel willen geven, maar als het common sense wordt is de truck, en de bijbehorende winst, eraf.
Jij bent ook een nachtmens he! Ik heb je toegevoegd op msn. Mocht je daar nou niet of weinig aanwezig zijn kan je me ook een e-mail sturen als je daar zin in hebtVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:16:
[...]
ik zal eens een stukje schrijven hierover. het is namelijk opzich wel lastig, maar ook weer niet zo. ik wist zelfs van defs, terwijl ik daar nooit in heb gezeten, of ze gingen poppen na 1 training of niet.
het is een stukje fingerspitzengefuhl (daar is ie weer!) een stukje ervaring en ijskoude berekeningen. ik zat er op het eind eigenlijk nooit meer naast. het enige moeilijke is dat je in bidwars terecht komt met mede kenners. hierdoor moet je gevoelsmatig een hoop geld neertellen voor 'matige' spelers. dit weerhoudt een hoop mensen ervan. als die 4 extra ton echter in 1 week omgezet kan worden in 4 ton winst. ben je daar al heel snel overheen. wel is het zo dat ALS je miskoopt je meteen voor een paar ton door geer en goor in je arie genomen wordt, maar no pain no gain!!
eigenlijk wil ik de info ook niet al te openbaar maken. dus ik zal het jou, als meer ervaren manager, wel willen geven, maar als het common sense wordt is de truck, en de bijbehorende winst, eraf.
In ieder geval bedankt!
Verwijderd
weet iemand hoe ik het tooltje HO kan downloaden via de link in de topicstart lukt het niet. kan er verder ook niet veel over vinden
De versie uit de TS werkt niet meer inmiddels, kun je niet meer mee inloggen. HO is te downloaden op www.hattrickorganizer.netVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:49:
weet iemand hoe ik het tooltje HO kan downloaden via de link in de topicstart lukt het niet. kan er verder ook niet veel over vinden
Verwijderd
dat is dus het probleem, daar kan je hem ook niet downloaden, staat geen link naartoe, alleen plugins
uhm:Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:17:
dat is dus het probleem, daar kan je hem ook niet downloaden, staat geen link naartoe, alleen plugins
http://www.hattrickorganizer.net/english/download.htm

http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/ho1/HO_1395.zip
Voortaan je bril opzetten!
[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 23-06-2007 13:33 ]
Oh, dan heb je zeker bij de nederlandse mirror gekeken, daar staat idd geen download, op de engelse pagina wel.
Waarom hebben we deze week geen toto?
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Zo, daar ging mijn enige kans op een hele grote verassingDe counteraanval van Strijen kon alleen door een obstructie worden gestopt. Conrad van Hoven zette zich achter de bal en schoot hem in één keer in het doel. De scheidsrechter keurde het doelpunt echter af omdat hij gefloten had voor een indirecte vrije trap!
Hey jongens, succes he !
Niet vervelend zo op de zondag avond:
Ben benieuwd wat het word met hem!Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Timo Kadijk.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
HODL
Pff, ik krijg al weken achter elkaar alleen info over passen/positiespel, terwijl ik op verdedigers zoek. En ik wil dan ook weer niet één van mijn vijf kostbare plekken achterin opofferen voor zo iemand... LastigRalphie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:25:
Niet vervelend zo op de zondag avond:
[...]
Ben benieuwd wat het word met hem!

Verwijderd
Ben gezellig alle kansen op een titel aan het weggooien. Sta thuis en een vol stadion met 0-3 achter tegen de nummer 6. De nummer twee speelt tegen een botje dus sta na vandaag gewoon 3 punten achter. Kan alleen maar nog hopen dat hij volgende week verliest, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Vandaag onterecht met 1-3 gewonnen, maar hierdoor wel kampioen geworden van de V.244. Hopen dat ik een beetje normale p/d tegenstander krijg...

Ik MOET vanavond winnen om kampioen te worden
Als ik verlies moet ik volgend week tegen de nummer 2 en ik vrees dat ik dat niet ga redden. Ik sta nu nog 3 punten voor.
Vanavond tegen nummer voorlaatst en het staat gewoon 3-3
(nog 15minuten te gaan)
Ik kan het nauwelijks geloven zeg. Een bijvoorbaat gewonnen pot staat nu gelijk
Ik begin dat gevoel van H3!N wel te snappen nu.........
Totale verbijstering. 3-3 is het gebleven ondanks dat mijn ratings echt veel beter waren. Nu weet ik wat een ME rape is.
Voor de geinstresseerden hier de wedstrijd.
Als ik verlies moet ik volgend week tegen de nummer 2 en ik vrees dat ik dat niet ga redden. Ik sta nu nog 3 punten voor.
Vanavond tegen nummer voorlaatst en het staat gewoon 3-3
Ik kan het nauwelijks geloven zeg. Een bijvoorbaat gewonnen pot staat nu gelijk
Ik begin dat gevoel van H3!N wel te snappen nu.........
Totale verbijstering. 3-3 is het gebleven ondanks dat mijn ratings echt veel beter waren. Nu weet ik wat een ME rape is.
Voor de geinstresseerden hier de wedstrijd.
[ Voor 36% gewijzigd door CNS op 24-06-2007 22:31 ]
Dit topic is gesloten.