Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.587 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond kampioen geworden in VII.892, eindelijk weer terug naar de VI hehe. Vandaag hatstat record van 223. Is dat een beetje redelijk voor de VI??? of ligt dat erg aan welke competitie ik ga treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:55
Grote kans dat mijn team komend weekend promoveerd. Ik had begin dit seizoen echter (ongeacht het resultaat dit seizoen) het idee opgevat om voor het nieuwe seizoen een andere trainer aan te stellen.

Mijn huidige trainer is "aanvallend" ingesteld en een "zwakke" leider is en een "matig" niveau van vaardigheden en een "uitstekende" ervaring. Hij heeft de respectabele leeftijd van 51 jaar en is voor 9 weken geblesseerd waar deze dus niet meer beter van word.

Ik ga er van uit dat ik een goede keus maak om een nieuwe trainer aan te stellen. Mijn budget laat tot maximaal een trainer met een "redelijk" niveua van vaardigheden toe. Alleen was mijn vraag, doe ik er goed aan om een trainer aan te stellen die "aanvallend" is ingesteld of "verdedigend" of van bijde wat om de beste resultaten te behalen.

Mijn team is enigzins behoorlijk gegroeid ten opzichte van vorig seizoen qua vaardigheden enz. alleen heb ik zelf het idee dat ik volgend seizoen gewoon ga degraderen (als ik uberhaubt promoveer).
Waar doe ik het beste aan heren en dames?

trainer ID: 55908765
team ID: 509585

edit:
misschien belangrijk te melden. Ik wil mijn team beter maken door training en niet door te kopen. Ik zal misschien best een speler verkopen of kopen maar ik wil met zo veel mogelijk van de huidige spelers het nieuwe seizoen aanvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dagg op 24-06-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:49:
Vanavond kampioen geworden in VII.892, eindelijk weer terug naar de VI hehe. Vandaag hatstat record van 223. Is dat een beetje redelijk voor de VI??? of ligt dat erg aan welke competitie ik ga treffen?
Volgens mij haalde je zelfs 230 hatstats:P... Maar ik neem aan dat dit met een MOTS was? (en op welke TS zat je voor de mots?)Persoonlijk denk/hoop ik dat je hier gewoon voor het kampioenschap kunt gaan, aangezien ik ongeveer in hetzelfde schuitje zit:P.
Ook dezelfde vraag, alleen met 219 hatstats:P. Overiges was dit een normal op bedaard TS.

Vrees alleen dat het inderdaad ernstig afhangt van de competitie waarin we komen.
Nummer 500(1000 kampioenen, dus zeg gemiddelde kampioen:P) in de 7e haalt ongeveer 200 hatstats max en 180 gemiddeld. In de 6e is dat 240/220 hatstats, wat dus echt een treedje hoger ligt. We zitten nu allebei op ongeveer 220/200, dus daar net tussenin. Waarbij jouw mid duidelijk beter is...dus jouw kansen ook lijkt mij.

Ik ga zelf een stapje proberen te maken door een goed leiderschap coach(ipv rampzalig, heeft pic tenminste nog zin, en kan mijn TS zo nu en dan echt veel uitmaken).

Maar we zullen het gaan meemaken, zijn toch allebei duidelijk kampioen geworden :P.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Geen kans meer op promotie :'( Niet verwacht de kans was ook zeer klein maarja nu definitief voorbij.
Wel weer een zeer goed resultaat dus ben tevreden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-08 23:03

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Woehoeee, gisteren heerlijk afgedroogd met 7-0, omgekeerde promotie is binnen handbereik :P Heb 1 punt achterstand op de nummer 6, maar dan moet ik volgende week wel winnen van de nummer 3..... en dat wordt een heel groot probleem. Najah, afwachten en anders maar weer lekker een seizoen of misschien twee in de VIII.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:16:
[...]

ik zal eens een stukje schrijven hierover. het is namelijk opzich wel lastig, maar ook weer niet zo. ik wist zelfs van defs, terwijl ik daar nooit in heb gezeten, of ze gingen poppen na 1 training of niet.

het is een stukje fingerspitzengefuhl (daar is ie weer!) een stukje ervaring en ijskoude berekeningen. ik zat er op het eind eigenlijk nooit meer naast. het enige moeilijke is dat je in bidwars terecht komt met mede kenners. hierdoor moet je gevoelsmatig een hoop geld neertellen voor 'matige' spelers. dit weerhoudt een hoop mensen ervan. als die 4 extra ton echter in 1 week omgezet kan worden in 4 ton winst. ben je daar al heel snel overheen. wel is het zo dat ALS je miskoopt je meteen voor een paar ton door geer en goor in je arie genomen wordt, maar no pain no gain!!

eigenlijk wil ik de info ook niet al te openbaar maken. dus ik zal het jou, als meer ervaren manager, wel willen geven, maar als het common sense wordt is de truck, en de bijbehorende winst, eraf.
Ik ben altijd aardig geweest he! Heintje! :+

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

CNS

Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.

Gerard Veldman: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?

Bye, bye - tot binnenkort.
Zo en dat was weer de trainingsupdate van deze week :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
CNS schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:42:
[...]
Zo en dat was weer de trainingsupdate van deze week :S
De taart heeft toch gesmaakt? :)

Dit weekend de wedstrijd tegen nr.1 verloren. Die heeft geluk gehad dat ie bij de laatste 3 wedstrijden geen injuries heeft gekregen. Want laatste login sinds 30-05!! Mja, geen promotie, dus ik blijf een seizoen hangen. Maar misschien niet slecht, kan ik nog beter uitbouwen

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 09:18
Ik ga eindelijk ook weer eens promoveren. Mijn doel om elk seizoen te promoveren heb ik dan even 2 seizoenen niet gehaald, maar ik ga dan nu eindelijk toch in de V. Ben van plan dit jaar ongeslagen en zonder punt verlies af te sluiten :)
Iemand een idee of ik volgend jaar een beetje mee kan draaien in de V en hoe groot de stap over het algemeen is? Ik vond de stap VII -> VI redelijk groot (zeker vergeleken met die niveaus daar onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:33

hilgo

Clear your mind of can't.

Promotie naar de VIII is binnen, volgende week wordt beslist wie zich kampioen mag noemen. Ik sta op doelsaldo weer 1 maar de nummer 2 mag tegen de nummer laatst en ik moet naar de nummer 3. Dus ik verwacht dat ik als 2e eindig.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondanks vaag 2-2 gelijkspel gister toch nog kampioen geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat gebeurd er als je failliet gaat en een speler hebt van een nationaal team met die speler? Ik vind het niet zo erg dat ik failliet ga (was zelfs de bedoeling omdat ik het niet meer zo leuk vind, maar het is niet mijn bedoeling nationale spelers uit het spel te halen).
[edit]Deze week haal ik nog wel, ik zet hem na de laatste wedstrijd wel te koop.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 25-06-2007 11:27 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:25:
Wat gebeurd er als je failliet gaat en een speler hebt van een nationaal team met die speler? Ik vind het niet zo erg dat ik failliet ga (was zelfs de bedoeling omdat ik het niet meer zo leuk vind, maar het is niet mijn bedoeling nationale spelers uit het spel te halen).
[edit]Deze week haal ik nog wel, ik zet hem na de laatste wedstrijd wel te koop.
Die worden zo ver ik weet automatisch op de TL gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:28:
[...]

Die worden zo ver ik weet automatisch op de TL gezet.
alleen als die speler ook echt in de selectie van het NT zit, niet als die mogelijk opgeroepen kan worden of toekomstig NT-speler is oid...

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 13:00

Flipm0de

geen

Een vraag voor de PM trainers:

Wat doen jullie met de 50% winger trainingsplek? Lijkt mij dat het niet echt efficient is omdat het trainen zo langzaam gaat. Misschien gewoon een 17jr redelijk zonder bijstats voor de woensdagen en zondag een speler die zo goed mogelijk past ongeacht de training?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:30:
[...]

alleen als die speler ook echt in de selectie van het NT zit, niet als die mogelijk opgeroepen kan worden of toekomstig NT-speler is oid...
Er staat een melding dat die speler bij een nationaal team hoort dus hij zal wel in de selectie zitten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-08 17:58

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:32:
Een vraag voor de PM trainers:

Wat doen jullie met de 50% winger trainingsplek? Lijkt mij dat het niet echt efficient is omdat het trainen zo langzaam gaat. Misschien gewoon een 17jr redelijk zonder bijstats voor de woensdagen en zondag een speler die zo goed mogelijk past ongeacht de training?
Tot en met de VI trainde ik als volgt:
Je hebt 4 wing plekken. Dan koop ik spelers die bij aankoop circa 20 zijn die:
1e Een winger met hoge vleugelspelstat en redelijk/goed op positiespel (A/B-Team WA)
2e.Een speler met goed/uitstekend wing en redelijk/goed positiespel (A-Team WTM)
3e.Een speler met goed/uitstekend wing en redelijk/goed positiespel (A/B-Team WTM)
4e.Een speler met goed/uitstekend wing en redelijk/goed positiespel (B-Team WTM)
4e Een skilltrade speler met een hoge positiespelstat. (A/B-Team WTM)

Dan train ik de eerste 4 op positiespel door tot een jaar of 24 a 25. Ze halen dan veelal formidabel, uitmuntend of briljant. Afhankelijk van hoever ik in de beker kwam en hoevaak ze als reservemid invielen bij blessures van A-mids.
De spelers die in het A-Team komen, afhankelijk van de tactiek, zijn dan vanzelfsprekend al hoog genoeg in stat om daar te mogen spelen.

Speel je meer AO dan is skilltraden op de vleugels met (ook kale) hoge stat mids aantrekkelijker.
Voor alle aankopen geldt dat er genoeg te vinden zijn die op poppen staan en waarmee het trainen al direct resultaat biedt.

;)

Edit: Wel aan je eigen situatie aanpassen vanzelfsprekend :D

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 25-06-2007 15:23 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:37:
[...]

Volgens mij haalde je zelfs 230 hatstats:P... Maar ik neem aan dat dit met een MOTS was? (en op welke TS zat je voor de mots?)Persoonlijk denk/hoop ik dat je hier gewoon voor het kampioenschap kunt gaan, aangezien ik ongeveer in hetzelfde schuitje zit:P.
Ook dezelfde vraag, alleen met 219 hatstats:P. Overiges was dit een normal op bedaard TS.

Vrees alleen dat het inderdaad ernstig afhangt van de competitie waarin we komen.
Nummer 500(1000 kampioenen, dus zeg gemiddelde kampioen:P) in de 7e haalt ongeveer 200 hatstats max en 180 gemiddeld. In de 6e is dat 240/220 hatstats, wat dus echt een treedje hoger ligt. We zitten nu allebei op ongeveer 220/200, dus daar net tussenin. Waarbij jouw mid duidelijk beter is...dus jouw kansen ook lijkt mij.

Ik ga zelf een stapje proberen te maken door een goed leiderschap coach(ipv rampzalig, heeft pic tenminste nog zin, en kan mijn TS zo nu en dan echt veel uitmaken).

Maar we zullen het gaan meemaken, zijn toch allebei duidelijk kampioen geworden :P.
was idd een MOTS met TS dolgelukkig dus haal normaal wel wat minder meestal rond wonderbaarlijk/wereldklasse, mid viel me eigenlijk wat tegen, maar dat kwam ook, omdat mijn beste speler geblesseerd raakte. Daarnaast is mijn keeper geblesseerd dus de verdediging is normaal wat beter. Ik hoef niet zo nodig voor het kampioenschap te gaan hoor haha, als ik er maar in blijf.

edit: iedereen die kampioen is of gepromoveerd gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Handige info zo aan het einde van het seizoen:

Zondag 1 juli
* Laatste speelronde
* Geld voor de topscorer
* Tegenstander voor de promotie/degradatie wordt bekend

Dinsdag 3 juli -Donderdag 5 juli
*Normale friendly's

Zondag 8 juli
Promotie/degradatiewedstrijden
* Fans kopen een nieuwe clubkaart
* Prijzengeld voor de eindstand
* Promotiebonus
* 10% fans bonus/straf voor promotie/degradatie
* Medaille voor supporters erbij
* Nieuwe serie wordt bekend

Dinsdag 10 juli - Donderdag 12 juli
* Normale friendly's
* Cupmatches verschijnen woensdagmiddag (BE) of 's avonds (NL) in het wedstrijdschema

Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend

Vrijdag 13 juli
* Vanaf 19.45 geen jeugdpulls meer mogelijk

Zondag 15 juli
* Reset van zelfvertrouwen, teamgeest en sponsor en supportersmood
* Geen wedstrijden. (uitgezonderd u20 wk-finale)
* Nieuw wedstrijdschema wordt gecreëerd
* Vanaf 12.45 (BE) en 19.45 (NL) kunnen de 1e jeugdpulls gedaan worden. Deze verjaren niet op maandag 16 juli.

Maandag 16 juli
* Spelers worden 1 jaar ouder en alle gele/rode kaarten vervallen
* Lonen worden herberekend

Dinsdag 17 juli - Donderdag 19 juli
* Friendly's voor niet bekerdeelnemers
* Woensdag is de eerste bekerronde

Zondag 22 juli
* 1e speeldag

Wie krijgt de prijs van de topscoorder?

De club die de speler in het bezit heeft als de prijzen worden uitgereikt krijgt de prijs. Eindigen 2 spelers gelijk dan krijgen beide clubs 10.000, behalve als het 2 spelers van dezelfde club zijn.

Zit ik volgend seizoen in de beker?

Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII speelt in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.

4. _______________________________________________ _
|_Ronde_|_Match 1_|_Match 2_|_Match 3_|_Match 4_|
|___1___|___1-2___|___3-4___|___5-6___|___7-8___|
|___2___|___6-1___|___8-3___|___2-7___|___4-5___|
|___3___|___3-2___|___5-8___|___6-4___|___7-1___|
|___4___|___1-4___|___8-6___|___2-5___|___7-3___|
|___5___|___3-1___|___5-7___|___6-2___|___4-8___|
|___6___|___1-8___|___3-5___|___2-4___|___7-6___|
|___7___|___5-1___|___6-3___|___8-2___|___4-7___|

De terugronde is een spiegeling van de heenronde: dat wil zeggen ronde 8 is zoals ronde 7, maar dan met telkens een wisseling van thuis- en uitploeg, ronde 9 zoals ronde 6, enzovoort.

Wanneer staat je naam en die van je tegenstanders in je definitieve reeks?

Pas nadat de kwalificatiewedstrijden gespeeld zijn, is het voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zal terechtkomen en wie zijn tegenstanders zullen zijn. Daarbij worden de reekstabellen in twee stappen aangepast (zoals elk seizoen):

- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden normaal reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.

- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een kwalificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen kunnen zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij gaan terechtkomen.

Waar en hoe kan ik van regio veranderen en hoeveel kost het?

Van regio veranderen kan bij “de club”. Je kunt de optie vinden rechts op de pagina. Dit zal er pas komen te staan als de kwalificatiewedstrijden geweest zijn en zal weer verdwijnen als het nieuwe seizoen weer begint.
Als je van regio verandert, kost je dat 10.000 euro en zal 3% van je supporters de club verlaten.

BOT-teams

Eigenaarloze teams worden nog voor de 1e cupronde een Bot-team.
Dit gebeurt zeer waarschijnlijk bij een van de de dinsdagupdates.

Stand:
-aantal punten
-doelsaldo
-doelpunten voor
-loting

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Even een vraagje tussen de pro's door. ;)

Ik heb al vanaf het begin dat het kon een jeugdteam zeg maar!
Het probleem is nu, ik beschik over 3 scouts maar er komt nooit wat uit hoe kan ik hun nou spelers laten scouten.. Ik had onlangs een paar jeugdspelers weg laten gaan en nu spijt van want heb er nog maar 13 en kan me team niet goed rondkrijgen zo..

Alvast bedankt voor een reactie hoe het mogelijk is om spelers toe te voegen >:)

Ter info:
Scouts
Jan-Peter Schreurs, 55 jaar
Zoekt naar een 'keeper' in Nederland (in Gelderland)
Je belde 50 dag(en), 18 uur en 29 minuten geleden voor het laatst met Jan-Peter.
Verander Ontsla!

Ids van Baarle, 42 jaar
Zoekt naar een 'aanvaller' in Nederland (in Utrecht)
Je belde 57 dag(en), 11 uur en 8 minuten geleden voor het laatst met Ids.
Verander Ontsla!

Fabio Palmboom, 38 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Gelderland)
Verander Ontsla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Pull je ook nog spelers met het oude systeem? Dan kan je namelijk voor die week, geen scout meer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Joss schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Pull je ook nog spelers met het oude systeem? Dan kan je namelijk voor die week, geen scout meer bellen.
Via het oude systeem pull ik nog altijd elke zondag een talentje ja..

Dus als ik het goed begrijp heeft het me al die weken 20.000 gekost. En ik heb dus nu 3 scouts dus daar kan ik er 2 van ontslaan? ik had er juist 2 aangenomen omdat er nix van snapte omdat er geen nieuwe spelers bij kwamen :)

Update:

Conclusie: ik kan die 2 ontslaan!! en me 'oude zondag' pull systeem uitzetten als ik doorwil met jeugdelftal

[ Voor 10% gewijzigd door NLoldebroek op 25-06-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
kaat17 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:07:
[...]

Via het oude systeem pull ik nog altijd elke zondag een talentje ja..

Dus als ik het goed begrijp heeft het me al die weken 20.000 gekost. En ik heb dus nu 3 scouts dus daar kan ik er 2 van ontslaan? ik had er juist 2 aangenomen omdat er nix van snapte omdat er geen nieuwe spelers bij kwamen :)

Update:

Conclusie: ik kan die 2 ontslaan!! en me 'oude zondag' pull systeem uitzetten als ik doorwil met jeugdelftal
Ja, precies. Het was in het begin een beetje onduidelijk aangegeven, maar later is dit volgensmij best prominent op de voorpagina komen te staan. Het is gewoon zonde om 2 systemen naast elkaar te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Joss schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:21:
[...]

Ja, precies. Het was in het begin een beetje onduidelijk aangegeven, maar later is dit volgensmij best prominent op de voorpagina komen te staan. Het is gewoon zonde om 2 systemen naast elkaar te laten draaien.
Thanks ga gelijk de oude jeugdopleiding opzeggen..

Edit: ik heb zojuist de jeugdopleiding op 0 gezet i.p.v. 20.000 euro.

Nu heb ik nog wel 3 scouts. Kan ik er daar ook 2 van ontslaan nu? en hoe vaak kan ik speler laten scouten of neemt hij automatisch speler aan in selectie..

[ Voor 23% gewijzigd door NLoldebroek op 25-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:55
@Brainpower: goed verhaal, altijd handig aan het einde van het seizoen. Zijn de meeste vragen in ieder geval al beantwoord. Verander alleen even het topscoorder in topscorer... :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
kaat17 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:36:
[...]

Thanks ga gelijk de oude jeugdopleiding opzeggen..

Edit: ik heb zojuist de jeugdopleiding op 0 gezet i.p.v. 20.000 euro.

Nu heb ik nog wel 3 scouts. Kan ik er daar ook 2 van ontslaan nu? en hoe vaak kan ik speler laten scouten of neemt hij automatisch speler aan in selectie..
Ten eerste welkom. Ten tweede, lees de regels. Dit staat allemaal letterlijk in de regels. Iedereen wil je hier wel helpen, maar wel nadat je zelf wat moeite hebt gedaan. Dit ik rechtstreeks knip en plak werk vanaf de hattrick spelregels.

4.2.3 De scouts
Wanneer je je jeugdopleiding activeert, wordt er direct een jeugdscout aan je team toegewezen. Je geeft aan in welke regio hij naar talentjes moet zoeken en je kunt hem ook opdracht geven om naar een specifiek type speler te zoeken. Wanneer je hem opdracht geeft om een bepaald type speler te scouten (bijvoorbeeld vleugelverdedigers), dan zal hij je ook meestal zo'n speler voorstellen. Ze zijn over het algemeen wel slechter. Aan de andere kant is er ook een grotere kans dat hij dat fantastische talent in een specifieke zoekopdracht voor je weet te scouten.

Je kunt ook nog extra scouts inhuren, maar je kunt er niet meer dan drie hebben (en niet minder dan één). Eens per week zal elke scout je een speler aanbieden nadat je hem hebt gebeld. Wanneer je te specifiek bent in je zoekopdracht bestaat echter de kans dat hij niemand heeft weten te vinden.

Wanneer je meer dan één scout hebt, dan kun je ook nog een tweede speler aangeboden krijgen (en zelfs een derde wanneer je drie scouts hebt) wanneer je je eerste aanbod afwijst. Maar bedenk goed: wanneer je een aanbod afwijst, kun je daar later niet meer op terugkomen. Wanneer je 'nee' hebt gezegd tegen een speler die een scout je heeft aangeboden, dan is dat definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:38:
@Brainpower: goed verhaal, altijd handig aan het einde van het seizoen. Zijn de meeste vragen in ieder geval al beantwoord. Verander alleen even het topscoorder in topscorer... :P
Is ook maar gec/p van Hattrick forum hoor. Maar toch altijd even handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:35:
[...]

Ik had al zo'n vermoeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Dagg schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:49:
Grote kans dat mijn team komend weekend promoveerd. Ik had begin dit seizoen echter (ongeacht het resultaat dit seizoen) het idee opgevat om voor het nieuwe seizoen een andere trainer aan te stellen.

Mijn huidige trainer is "aanvallend" ingesteld en een "zwakke" leider is en een "matig" niveau van vaardigheden en een "uitstekende" ervaring. Hij heeft de respectabele leeftijd van 51 jaar en is voor 9 weken geblesseerd waar deze dus niet meer beter van word.

Ik ga er van uit dat ik een goede keus maak om een nieuwe trainer aan te stellen. Mijn budget laat tot maximaal een trainer met een "redelijk" niveua van vaardigheden toe. Alleen was mijn vraag, doe ik er goed aan om een trainer aan te stellen die "aanvallend" is ingesteld of "verdedigend" of van bijde wat om de beste resultaten te behalen.

Mijn team is enigzins behoorlijk gegroeid ten opzichte van vorig seizoen qua vaardigheden enz. alleen heb ik zelf het idee dat ik volgend seizoen gewoon ga degraderen (als ik uberhaubt promoveer).
Waar doe ik het beste aan heren en dames?

trainer ID: 55908765
team ID: 509585

edit:
misschien belangrijk te melden. Ik wil mijn team beter maken door training en niet door te kopen. Ik zal misschien best een speler verkopen of kopen maar ik wil met zo veel mogelijk van de huidige spelers het nieuwe seizoen aanvangen.
Nogmaals, kan iemand mij helpen advies geven omtrent mijn 'probleem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:35:
[...]

Gaat om het idee he :)

Ben benieuwd welke wijzigingen we gaan krijgen omtrent conditie e.d. Het zal wel weer ingrijpend worden vrees ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dagg schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:07:
[...]

Voor pos. neem je geen van beide. voor def verdedigend en voor aanval scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dagg schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:07:
[...]

Tsja, dat zul je toch zelf moeten beslissen. Een aanvallend coach werkt stimulerend voor de aanvalsratings, een verdedigend coach voor de verdedigende ratings, en een neutrale coach werkt aana beide kanten een beetje.

Maar de keuze zul je dus zelf moeten bepalen. Mijn voorkeur heeft een neutrale of aanvallende coach, maar wat voor jou team goed is zul je zelf moeten bepalen. En ik zou toch proberen een goed coach met slecht leiderschap aan te schaffen, aangezien je dan toch weer een weekje sneller traint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Sandyman538 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:53:
[...]

Tsja, dat zul je toch zelf moeten beslissen. Een aanvallend coach werkt stimulerend voor de aanvalsratings, een verdedigend coach voor de verdedigende ratings, en een neutrale coach werkt aana beide kanten een beetje.

Maar de keuze zul je dus zelf moeten bepalen. Mijn voorkeur heeft een neutrale of aanvallende coach, maar wat voor jou team goed is zul je zelf moeten bepalen. En ik zou toch proberen een goed coach met slecht leiderschap aan te schaffen, aangezien je dan toch weer een weekje sneller traint...
Maakt de leidende eigenschappen van de trainer dan niet zo veel uit voor het team? Qua leiderschap ga ik er dan 1 op achteruit kan dit niet voor vervelende complicaties zorgen binnen het team? En wat bedoel je met een weekje sneller trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:11:
[...]

Gaat om het idee he :)

Ben benieuwd welke wijzigingen we gaan krijgen omtrent conditie e.d. Het zal wel weer ingrijpend worden vrees ik :'(
Ja ik ook wel...Denk dat het even 2 weken conditie training wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Quintus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:19:
[...]

Edit: Wel aan je eigen situatie aanpassen vanzelfsprekend :D
thx gozer, dit is echt helpzaam, ga er ff mee aan de slag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dagg schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:02:
[...]

Maakt de leidende eigenschappen van de trainer dan niet zo veel uit voor het team? Qua leiderschap ga ik er dan 1 op achteruit kan dit niet voor vervelende complicaties zorgen binnen het team? En wat bedoel je met een weekje sneller trainen?
Slecht of zwak leiderschap maakt praktisch niks uit. Met hoog leiderschap van je coach heeft PIC spelen meer zin, aangezien hij de teamspirit langer hoog kan houden, dan een coach met lager leiderschap.

Het verschil tussen een goed coach en een redelijk coach, is ongeveer 1 week trainen, je spelers worden dus sneller beter in hetgeen jij ze traint. Aangezien jij je team beter wilde maken door te trainen (zoals iedereen overigens ;) ), kun je beter een goed coach hebben dan een redelijk coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:24:
[...]

thx gozer, dit is echt helpzaam, ga er ff mee aan de slag !
Firefox met de PsicoTSI plugin is erg handig om hierbij te gebruiken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mocht je niks te doen hebben, kan je altijd de halve finale van de GoT Cup kijken:

Quachan vs Junior Stars (matchID: 127503459)

Pewwy United vs F.C. GoT (matchID: 127393691)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Drama die cup denk ik, heb uit nood een 4-3-3 opstelling gemaakt. Dag middenveld :)

Ben benieuwd of mijn spitsen nog wat gaan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De wedstrijd tussen Pewwy United - F.C. GoT heeft een ruststand van 1-1. Daar is dus alles nog mogelijk.

Echter Junior Stars met 0-4 voor tegen Quachan, waar een wonder moet gebeuren wanneer Quachan nog door wilt gaan naar de finale van de GoT Cup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de stars liggen, ondanks dat ze graag door willen in de got cup. al 2 weken te slapen, en vergeten telkens de opstelling te versturen, vanwege conditietrainign welke was ingelast. Met als gevolg de standaardopstelling die wel een overwinning op de woensdag kan pakken, benieuwd wie mede-finalist gaat worden!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-------------------------------------GoT-CUP------------------------------------------

De halve finales zijn gespeeld en de finale is bekend:

F.C. GoT - Junior Stars

woensdag 4 juli 17:10
het Rinus Michels Stadion

komt dat zien!
-------------------------------------GoT-CUP------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:01:
De wedstrijd tussen Pewwy United - F.C. GoT heeft een ruststand van 1-1. Daar is dus alles nog mogelijk.

Echter Junior Stars met 0-4 voor tegen Quachan, waar een wonder moet gebeuren wanneer Quachan nog door wilt gaan naar de finale van de GoT Cup!
Vieze schoppers daar bij jou ;) Ik ben in ieder geval nog in de race voor de award voor de meeste blessures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zooooo lekker!

Even een oefenwedstrijdje, allebei m'n keepers geblesseerd en een verdediger deraf geschopt. How big are the chances? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:11:
Zooooo lekker!

Even een oefenwedstrijdje, allebei m'n keepers geblesseerd en een verdediger deraf geschopt. How big are the chances? :O
Je blijft wel van "mijn" award af chef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Je blijft wel van "mijn" award af chef ;)
Maar al te graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:33:

De halve finales zijn gespeeld en de finale is bekend:

F.C. GoT - Junior Stars

woensdag 4 juli 17:10
het Rinus Michels Stadion

komt dat zien!
Nou succes dan maar volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgensmij is Hattrick.org onderhanden genomen?

Afbeeldingslocatie: http://img35.picoodle.com/img/img35/8/6/28/f_pimpedm_8511eda.jpg

Edit:
28-06-2007 Hattrick gepimpt
- “Het is een metarmorfose! Er is niet eens veel veranderd en die speciale Hattrick-look is nog steeds aanwezig, maar het is toch een heel nieuw uiterlijk!” Zo zou een modejournalist tijdens de Stockholm Fashion Week de nieuwe ‘look’ van Hattrick kunnen omschrijven.

Wij willen met deze niet zo ‘extreme makeover’ Hattrick een moderner uiterlijk geven, zonder de ‘oude’ charme te verliezen. Daarnaast hebben we onze startpagina wat ‘gepimpt’ en deze relevanter gemaakt voor nieuwe bezoekers. We hopen dat jullie het moderne uiterlijk van Hattrick net zo waarderen als wij. Hou je meer van ‘retro’ dan kun je uiteraard ook kiezen voor de klassieke themakeuze op de configuratiepagina.

[ Voor 76% gewijzigd door Joss op 28-06-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik zie alleen maar duidelijke verschillen in de meest rechtse kolom en dan alleen nog maar in de kopjes.
Niet echt een metamorfose inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de t*fus zeg... ik krijg een nieuw team moet ik me eerst door 25 kinderen achtige 'uitdagingen' worstelen die zo diep gaan dat je zelfs 5k krijgt voor het gebruiken van de zoekfunctie...

vroegoâh in mijn tijd ging je dat gewoon allemaal zelf uitzoeken! kleuters...

en van die mickey mouse kleuren krijgt papa al helemaal een slappe zak. snel weer op klassiek gezet.

zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:28:
de t*fus zeg... ik krijg een nieuw team moet ik me eerst door 25 kinderen achtige 'uitdagingen' worstelen die zo diep gaan dat je zelfs 5k krijgt voor het gebruiken van de zoekfunctie...

en van die mickey mouse kleuren krijgt papa al helemaal een slappe zak. snel weer op klassiek gezet.

zo
Mag je nu al een nieuw team dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

zo
Welkom terug H3!N....we hebben dit soort posts wel gemist de laatste tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik ga verliezen van HvP's jeugdteam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Jammer nou.... ;)
Ik heb de punten hard nodig

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

zo
Zeker ook direct de oude ratings weer ingesteld zeker. Dan lijkt het teminste nog iets dat nieuwe team van je :P
Damien2004 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:10:
Ik ga verliezen van HvP's jeugdteam :'(
Lachen, staat eindelijk het beste team weer op 1 in de ere >:) :+

Had zelf ook nog bijna punten verspeeld. Nadat mijn keeper eruit gekicked was kwam Capelle terug van 0-3 achter naar 2-3 ! oef ! ;) Gaat wel hard zo met die tegendoelpunten, al 9 totaal.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:19:
[...]

Zeker ook direct de oude ratings weer ingesteld zeker. Dan lijkt het teminste nog iets dat nieuwe team van je :P

[...]

Had zelf ook nog bijna punten verspeeld. Nadat mijn keeper eruit gekicked was kwam Capelle terug van 0-3 achter naar 2-3 ! oef ! ;) Gaat wel hard zo met die tegendoelpunten, al 9 totaal.
uiteraard de oude ratings :)

@joss: vond het ook snel. hoopte meer op een maandje wachten. achja rustig aan. ga het lekker op mijn gemakje doen.

@CN: tsja extra genieten dan maar hé? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:56:
[...]
@joss: vond het ook snel. hoopte meer op een maandje wachten. achja rustig aan. ga het lekker op mijn gemakje doen.
Dan zijn ze iig niet echt consequent nee, het is toch duidelijk dat er 7 weken moet worden gewacht, wanneer het faillisement 'je eigen schuld' is. Maargoed, welcome back. Teamnaam, teamid? Ook een leuke divisie met allemaal RBC Noord Holland, Amsterdam Excelsiors enzo? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:58:
[...]

Dan zijn ze iig niet echt consequent nee, het is toch duidelijk dat er 7 weken moet worden gewacht, wanneer het faillisement 'je eigen schuld' is. Maargoed, welcome back. Teamnaam, teamid? Ook een leuke divisie met allemaal RBC Noord Holland, Amsterdam Excelsiors enzo? :9
nog niet in verdiepd. sta 8e met nog 1 wedstrijd dus ik degradeer. verder moet ik eerst 100 kutopdrachten doen voordat ik mijn geld krijg....

10e here we come!

team:acidjunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:19:
[...]

[...]

Pfff de fed baas moet op 1!

Maarja komt nog wel goed HvP heeft een sterk team en daar moet jij ook nog tegen :)
En we moeten nog tegen elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

@H3!N: Heb je je oude team nog. Het is in ieder geval nog geen bot team?
Of kun je niet meer inloggen op dat team, omdat het failliet is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 04:36:
nog niet in verdiepd. sta 8e met nog 1 wedstrijd dus ik degradeer. verder moet ik eerst 100 kutopdrachten doen voordat ik mijn geld krijg....
Nou, dat zou ik nog niet zo snel zeggen. Als je wint en nummer 6 en 7 verliezen dan sta haal je het nog. Je doelsaldo is beter dan de nummer 6.

Nummer 6 heeft al 6 weken niet ingelogd en nummer 7 heeft ook pas deze week zijn team gekregen en die snapt natuurlijk nog niets van ratings. :P
Of je hebt natuurlijk niets van spelers, dan wordt het moeilijk inderdaad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
CNS schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:32:
Of je hebt natuurlijk niets van spelers, dan wordt het moeilijk inderdaad. :X
Volgens mij krijgt ie zijn geld pas na een aantal opdrachten, dus dat kopen van spelers wordt moeilijk :P

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 04:36:
[...]

10e here we come!

team:acidjunk
Welkom terug. Als volgend jaar mij niet bevalt ga ik misschien ook wel opnieuw beginnen. Ga je weer supporteren if ga je het zonder doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 11:16
Tssss, H3!N wel hoor! Mijn aanvraag werd gelijk geweigerd! Heb 1 dag in kunnen loggen. :P
Zo nog maareens proberen dan en anders geef ik H3!N gewoon aan. Acidjunk was het he? >:)

edit: Team aangevraagd (alweer), ben benieuwd. Vorige keer was het binnen een dag geweigerd! :P

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 29-06-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:58:
[...]

Welkom terug. Als volgend jaar mij niet bevalt ga ik misschien ook wel opnieuw beginnen. Ga je weer supporteren if ga je het zonder doen :?
Niet schooieren om supporters he Pewwy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sagacitus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:18:
[...]

Volgens mij krijgt ie zijn geld pas na een aantal opdrachten, dus dat kopen van spelers wordt moeilijk :P
Die opdrachten zijn voor een ervaren HTer als H3!N toch een eitje? Binnen een dag wel klaar.

@H3!N: begin nu gelijk met de nieuwe ratings man! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:20:
[...]

Die opdrachten zijn voor een ervaren HTer als H3!N toch een eitje? Binnen een dag wel klaar.

@H3!N: begin nu gelijk met de nieuwe ratings man! ;)
Je weet toch dat hij er niet tegen kan als zijn team als "rampzalig", "waardeloos" en "slecht" betiteld wordt?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:27:
[...]

Je weet toch dat hij er niet tegen kan als zijn team als "rampzalig", "waardeloos" en "slecht" betiteld wordt?! :P
Tsja die ratings werden pas beter toen de goddelijke spelers aangeschaft werden. :P
Ik vond trouwens mijn ratings met allemaal goddelijke spelers in mijn selectie nog best tegenvallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:58:
[...]

De rest van je supporter abbo kun je dacht ik wel over laten zetten naar je nieuwe team.
Sagacitus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:18:
[...]

Dat kan nooit veel voorstellen die opdachten. Moet je in een kwartier vast wel ver mee kunnen komen. Want:
[...]

@ -CKY2K-

Drie achtereenvolgende berichten...

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

;)

[ Voor 52% gewijzigd door Quintus op 29-06-2007 11:03 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ey broekie, oppassen he! Ik spamde al in dit topic toen jij nog in de luiers zat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft deze kanjer kans over een tijdje als die 20 is om geselecteerd te worden voor het nederlands elftal onder de 20 jaar?

Cedric Jongeneelen
TSI = 8 830, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[...]

dat lukt geeneen, er zit ook een bewuste cap op, die voorkomt dat je bv meer opdrachten kan vervullen, soms moet je bv wachten totdat er een competitiewedstrijd gespeeld is (en die eerste competitiewedstrijd kun je geen enkele tactiek wijzigen, niet de opstelling én net de individuele opdrachten, naar ik meen).
Zelfs de beste speler doet minimaal drie weken over die opdrachten, je _kunt_ niet anders.

Dat zal voor een ervaren speler idd een behoorlijke hel zijn... anderszijds vind ik het een beetje 'gezocht' om nu overal over te gaan klagen; Eerst welbewust je oude team kapot maken, omdat je gelooft dat het 'beter' zou zijn om opnieuw te beginnen, en daarna ook nog eens gaan klagen dat je als je opniwéuw begint, ook alle handelingen voor een beginner moet doorlopen, tsja, dan blijf je bezig.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 29-06-2007 12:13 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:54:
[...]

dat lukt geeneen, er zit ook een bewuste cap op, die voorkomt dat je bv meer opdrachten kan vervullen, soms moet je bv wachten totdat er een competitiewedstrijd gespeeld is (en die eerste competitiewedstrijd kun je geen enkele tactiek wijzigen, niet de opstelling én net de individuele opdrachten, naar ik meen)

Dat zal voor een ervaren speler idd een behoorlijke hel zijn... anderszijds vind ik het een beetje 'gezocht' om nu overal over te gaan klagen; Eerst welbewust je oude team kapot maken, omdat je gelooft dat het 'beter' zou zijn om opnieuw te beginnen, en daarna ook nog eens gaan klagen dat je als je opniwéuw begint, ook alle handelingen voor een beginner moet doorlopen, tsja, dan blijf je bezig.
Ik denk dat je hier pas over kan oordelen als je het spel ook al een aantal jaar gespeeld hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ach ja, deze manier van opdrachten te moeten vervullen voorkomt weer veel newbie vragen hier op GoT van gebruikers als -CKY2K- en H3!N die nog maar net met een team beginnen. >:)

Nadeel is wel dat we er misschien wel aan moeten gaan denken om een parallel klaagtopic op te starten.... 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 29-06-2007 12:08 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:57:
[...]

Ik denk dat je hier pas over kan oordelen als je het spel ook al een aantal jaar gespeeld hebt. ;)
:? ach jee?

ik kkan me best voorstellen dat er veel tactische en strategische zaken zijn waar ervarener speler idd een stuk meer van weten en waarvoor je respec moet hebben...

Maar ik moet zegge dat de soms wat arrogante manier van opstelllen van 'ervaren' epelers ook in veel gevalllen geheel los staat van of ze 'beter zouden zijn'

in het geval van dat jammerende 'geklaag' maakt het mij eigenllijk geen flikker uit of iemand door zijn 'veteraanschap' dat zou 'verdienen'... of dat daarvvoor eeen bepaald 'hogere' kennis voor nodig is ....
Als het spel iemand zóóó tegenstaaat dat hij er enkel negatief over kan spreken, is dat voolgens mij vooral zn eigen zaak en hheeft dat weinig te maken met 'hogere ervaring' oid...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:16:
[...]

:? ach jee?

ik kkan me best voorstellen dat er veel tactische en strategische zaken zijn waar ervarener speler idd een stuk meer van weten en waarvoor je respec moet hebben...

Maar ik moet zegge dat de soms wat arrogante manier van opstelllen van 'ervaren' epelers ook in veel gevalllen geheel los staat van of ze 'beter zouden zijn'

in het geval van dat jammerende 'geklaag' maakt het mij eigenllijk geen flikker uit of iemand door zijn 'veteraanschap' dat zou 'verdienen'... of dat daarvvoor eeen bepaald 'hogere' kennis voor nodig is ....
Als het spel iemand zóóó tegenstaaat dat hij er enkel negatief over kan spreken, is dat voolgens mij vooral zn eigen zaak en hheeft dat weinig te maken met 'hogere ervaring' oid...
Hmm blijkbaar is H3!N hier niet zo vaak meer geweest, anders had je inmiddels zijn stijl van communiceren wel begrepen. ;)

@H3!N: Prachtspeler heb je te koop staan man met een TSI van 20! :P

[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 29-06-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:13:
Ey broekie, oppassen he! Ik spamde al in dit topic toen jij nog in de luiers zat! :P
Ehhhmmm, spreek je over jezelf ofzo? :o Bovenstaande noemen ze projectiegedrag ofzo :+ zie onder:
Quintus schreef op donderdag 25 december 2003 @ 18:50:
Ok White Stripes ik heb je uitgedaagd

Volgens normale regels en in de SC Amsreiw Arena

Op naar het eerste verlies voor White Stripes 8)7 :) :)

Succes
In deel 13 O-)
-CKY2K- schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:59:
Mogge mannen! Eindelijk kreeg ik zondagmorgen een mailtje dat ik ook een team gekregen heb! Teamnaam Veijenoord en id (geen idee kan niet inloggen nu). Ik speel in VIII en heb een dramatisch team gekregen! :P
Allemaal uit vorm en zo.

Ik vind alleen de interface op de internetpagina beetje onoverzichtelijk, dusseh welk programmaatje raden jullie me aan om te gebruiken? Hoor iedereen hier over HAM is die echt zo geweldig of kan je daar als absolute beginner maar beter afblijven?
In deel 28 :X 8)7

Oké ik ga er te serieus op in, blijft wel dat het weer een slecht uitgevoerde H3!N imitatie van je was. Dit keer qua commentaar geven...... :+ Want om met jezelf te spreken:
-CKY2K- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:18:
[...]

Hmm blijkbaar is H3!N hier niet zo vaak meer geweest, anders had je inmiddels zijn stijl van communiceren wel begrepen. ;)
Oke sorry, nu houd ik op.. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 29-06-2007 12:35 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Spammers!!! :p

Bah waar is de tijd dat dit nog een degelijke topic was met behoorlijke onderzoeken en vragen :p

Anyho effe back to basic heb 1,3 mil te besteden, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan mij geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Quintus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:29:
[...]

Ehhhmmm, spreek je over jezelf ofzo? :o Bovenstaande noemen ze projectiegedrag ofzo :+ zie onder:

[...]

In deel 13 O-)

[...]

In deel 28 :X 8)7

Oké ik ga er te serieus op in, blijft wel dat het weer een slecht uitgevoerde H3!N imitatie van je was. Dit keer qua commentaar geven...... :+ Want om met jezelf te spreken:

[...]

Oke sorry, nu houd ik op.. :P
Waarom ga je nou serieus in op een post gemaakt op een vrijdag? 8)
Dat het een slechte H3!N imitatie was heeft me wel gekwetst. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:14:
Spammers!!! :p

Bah waar is de tijd dat dit nog een degelijke topic was met behoorlijke onderzoeken en vragen :p

Anyho effe back to basic heb 1,3 mil te besteden, tips?
Zorgen dat je het zo besteed dat je je Plan kunt uitvoeren. ;)

Maarre waar denk je zelf dat je die poen het beste aan kunt besteden?

Zo te zien is je stadion met 35k klein en is je middenveld niet echt sterk voor een VI team.

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 29-06-2007 14:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:39:
[...]

Zorgen dat je het zo besteed dat je je Plan kunt uitvoeren. ;)

Maarre waar denk je zelf dat je die poen het beste aan kunt besteden?

Zo te zien is je stadion met 35k klein en is je middenveld niet echt sterk voor een VI team.
Ik wilde idd ook eens mijn middenveld onder de loep nemen. Voor mijn Plan 2© heb ik niet zoveel nodig. Met de verkoop van mijn huidige middenvelder kan ik misschien nog een betere terug kopen.
Wat heeft een gemiddeld V team voor middenvelders? Welke skills? 3x mythisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:24:
[...]

Ik wilde idd ook eens mijn middenveld onder de loep nemen. Voor mijn Plan 2© heb ik niet zoveel nodig. Met de verkoop van mijn huidige middenvelder kan ik misschien nog een betere terug kopen.
Wat heeft een gemiddeld V team voor middenvelders? Welke skills? 3x mythisch?
Ik heb 1 reusachtige en 2 buitenaardse IM's. 2 aanvallende vleugelspelers zijn beide ook reusachtig, maar dan op vleugelspel. Zelf denk ik dat ik over een half seizoen de 2 buitenaardsen er weer uitgooi, ze drukken toch iets teveel op de begroting met 75k per week per persoon (en het zijn nog Nederlanders ook...). Dus ik denk dat 3 mytische middenvelder salaristechnisch niet echt realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dus 3 maal reusachtig in de VI moet toch wel promotie kunnen bewerkstellingen?
Jij zit in de V he? Kan jij mij misschien een overzicht van skills van je spelers mailen? Weet ik een beetje wat ik nodig heb om mee te kunnen draaien in de V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:42:
Jij zit in de V he? Kan jij mij misschien een overzicht van skills van je spelers mailen? Weet ik een beetje wat ik nodig heb om mee te kunnen draaien in de V :)
Damien, jij zou toch beter moeten weten. Met skills alleen kom je er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 29-08 23:03

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jeuj, wonderbaarlijk NOT lekkere TU..... belangrijkste match van het seizoen en de vorm dondert naar beneden..... gaat m'n mid (was al ingezakt maar nu ist helemaal niks meer....). Najah, op naar omgekeerde promotie zondag....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:06:
[...]

Damien, jij zou toch beter moeten weten. Met skills alleen kom je er niet ;)
Met mijn skills en mijn spelers skills kom ik er wel hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen, want dan kan je een mooie kreet gebruiken. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ateamfans.nl/forum/images/avatars/447244247464ec7b812c88.jpg I love it when a plan comes together 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:29:

[afbeelding] I love it when a plan comes together 8)
Nice Quote :D

Maarre Damien, ik speel ook in V en heb nog kans (miniem) op het kampioenschap.
Momenteel heb ik de volgende mids:

1x Bovennatuurlijk (14,4)
1x Wereldklasse (13)
4x Wonderbaarlijk (12,5)
1x Uitstekend (8,7)

Die bovennatuurlijke staat als ie speelt WTM, want dat is geen trainee. Daarnaast heb ik voor de andere wingpositie eentje met wereldklasse wing en wat positiespel. Een andere WTM speler heeft ook nog aardig wat positiespel.

Met totaal 3x bovennatuurlijk zou je dus al aardig tegen het slarisplafond aankomen. Was het niet zo dat voor de V je qua stadion meer moet gaan denken aan een stadion met 50-60k plaatsten om die loonkosten te kunnen managen, samen met bekerinkomsten.

@ zondag
Lekker een WO'tje piccen en hopen dat de nr 1 verliest van de nr 7 die MOET winnen om überhaupt een PD te halen. Wint de nr7 dan zijn we alsnog kampioen.

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 29-06-2007 18:00 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:29:

[afbeelding] I love it when a plan comes together 8)
LOL!

Idd ik hoop het ooit te kunnen zeggen. Ik weet niet of een investering in mijn stadion nu wel mogelijk word. Betekend gewoon dat ik er een miljoen in moet stoppen om dus op V niveau te komen.
Ik zal alles eens op een rijtje gaan zetten wat ik allemaal nodig heb om de V te halen :) Misschien wel handige informatie voor de fed aangezien de meeste toch wel vast komen te zitten in de VI. Althans dat idee heb ik dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:42:
Zo kan iedereen even meekijken.

Met dit zootje ongeregeld ben ik kampioen geworden (met wat geluk) in de V.244 (de op 10 na sterkste V volgens altid hatrick).

Keeper: wonderbaarlijk
Verdedigers: briljant, bovennatuurlijk, bovennatuurlijk
IM's: reusachtig, buitenaards, buitenaards
Vleugel: reusachtig, reusachtig
Spits: bovennatuurlijk, buitenaards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm beetje jammer dit, mijn team aanvraag is weer geweigerd. Heb ze maar een mailtje gestuurd (nee H3!N ik heb je niet aangegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn seizoen is voorbij en de meeste doelen zijn wel bereikt;
- een nette derde plek, uiteindelijk nog met 5 punten voorsprong op de 4e
- mn topscoorder die net aan de positie van liga-topscoorder moest afgeven, wat vooral kwam doordat hij 4 weken moest missen wegens een blessure (en 1 week schorsing)

belangrijk voor de voortgang is echter ook dat mn aantal fans flink gestegen is, zelfs bijna verdubbeld, ik de eerste keer een uitverkocht huis had en mn AHstats en Loddarstats nog steeds flink stijgen.

Volgend seizoen zal ik per week 25 tot 30K per week kunnen verdienen met mn inkomsten en zal ik waarschijnlijk drie trainee's kunnen verkopen en daarvoor 1 miljoen binnenhalen...
Dat zou moeten dienen om de noodzakelijke versterking voor mn middenveld te kopen en een stadionuitbreiding naar de 14000 of mogelijk 15000.
Dat zal echter tot week 8 tot 10 duren voordat ik dat geld heb, de eerste helft van de competitie moet ik dus met mn huidige, zwakke middenveld zien te dooorslaan

Promotie volgens seizoen zal nog wel eventjes een klus worden, er komt waarschijnlijk één zeer sterke degradant, die tot de middenmoot in de VIII behoorde, en nog een redelijk sterke promotor uit de X die ik potentieeel een gelijke sterkte als mezelf inschat;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Moet vanavond winnen om in de 6e te blijven. Speel tegen een counterteam dus dat is altijd lastig. heb daarom nog ff een buitenaards/matig spits gekocht a 60k per week om me aanval een extra boost te geven. Nu maar hopen dat ik win en ik de spits weer kwijt kan volgende week.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

JA! Vanavond gaat het er om spannen... Ik ben pas sinds een maand ook actief op Hattrick, en vanavond weet ik of ik degradeer of niet O-)

Ik wens iedereen alvast heel veel suc6 met zijn laatste wedstrijd, enne dat de beste mogen winnen _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iemand enige iedee waar ik een overzicht van ieder land kan zien betreffende de beker en oefenwedstrijden? Speeldag bedoel ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:13:
Iemand enige iedee waar ik een overzicht van ieder land kan zien betreffende de beker en oefenwedstrijden? Speeldag bedoel ik dan :)
Nee, geen idee. Mijn vraag, waarom zou je dat willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voor zijn plan natuurlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Of hij wil de oefenmatch op een bepaalde dag volgen en heeft maar één dag vrij ofzo :)

Vanavond nog even lijdzaam afwachten of de nr 1 verliest, zo ja dan kampioen zo nee eindigen we met een mooie tweede plek. Wel 4 plaatsen hoger dan de doelstelling :D
De kans dat ik kampioen ben na vanavond schat ik echter op 1%.

Edit: De no 1 staat 1-2 voor, speelt AO en Flankaanval met 92%bbz tegen een counterende tegenstander.....Daaag kampioenschap.

[ Voor 73% gewijzigd door Quintus op 01-07-2007 20:48 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:33

hilgo

Clear your mind of can't.

*Zucht* Al 2-0 achter en mijn directe concurrent staat met 4-0 voor.. Geen kampioenschap voor Hilgo :/

Discogs

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.