gewoon MOTSe
Verwijderd
Dat was ik sowieso van plan, maar er zijn nog meer dingen in te stellen als tactiek en de pijltjes bij de opstelling.
Verwijderd
Jammer dat je zo een 'fout' maakte, zo rap mogelijk terug verkopen voor de volgende loonupdate. En met die 4 miljoen kan je zeker iets nuttig doen, enkele seizoenen promoveren als je wilt denk ik.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:46:
Ik denk dat je blij mag zijn als je de aankoopprijs terug krijgt. Er had al een belletje moeten gaan rinkelen als je de prijs zag in vergelijking met de TSI. Maar goed het is in ieder geval een wijze les voor de volgende keer.
Van het weekend vergeten mijn gebleseerde back te vervangen en de reserve die ingesteld stond was rampzalig in vorm. Uiteindelijk met 3-2 verloren en dus mijn eerste plaats kwijt. Eens een plan uitgaan denken om hem volgende week terug te pakken tegen de nieuwe nummer 1.
Suc6
Het is inderdaad niet de slimste actie om een goddelijke speler te halen als je in de 9e speelt. Je mag inderdaad blij zijn als je de aankoopprrijs terug krijgt, maar ik zou hem iets lager te koop zetten als die persé weg moet.
tja als ik m niet verkocht krijg zal ik snel falliet gaan. 300k per week bijna, dat houd ik niet lang vol
in dat geval zou ik hem gewoon voor 300K te koop zetten, je kunt wel pogen hem duurder te verkopen en je verlies te beperken, maar als dr dus niemand is die op hem wil bieden en hij zou de volgende loonupdate meemaken, ben je de helft van je aankoopbedrag nogmaals kwijt, en verlies je enkel meer .... (dat is de pest aan die spelers met hoog loon, daar spelen loonkosten een grotere rol dan de aankoopprijs).lil schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:05:
tja als ik m niet verkocht krijg zal ik snel falliet gaan. 300k per week bijna, dat houd ik niet lang vol
Wel flink zonde van je geld; met 4 miljoen kun je idd gewoon drie seizoenen lang een redelijk verlies draaien en op die manier jezelf kunstmatig een stuk sterker maken dan eventuele concurrenten die enkel op basis van hun tweewekelijkse inkomsten quite moeten draaien...
Daarmee zou het idd mogelijk zijn terug te keren naar minimaal de 7e en misschien de 6e divisie.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
zooooooooo weer een overwinning erbij met 1-4 de 8e op rij. Nog 2 wedstrijden winnen en dan ben ik kampioen, want de laatste is een walk-over of misschien dan wel een botje...dus maakt niet zoveel uit.
Ik zou hem inderdaad voor een zeer lagere prijs te koop zetten dan die 700k die je ervoor betaald hebt. Met 300k per week houd je niet lang vol en hoe eerder weg hoe beter. Zoals eerder gezegt kan je beter 200k/300k minder vangen dan hem nog een week (of2) langer in je team te hebben. Veel succes in ieder geval!lil schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:05:
Verwijderd
Gister met 0-4 gewonnen van de nr. 2. Nu 8 punten voor op de nieuwe nr 2 en met nog 4 wedstrijden te gaan en waarvan 1 tegen een bot kan me het kampioenschap niet meer ontgaan. In de GoT cup gaat het redelijk belabberd. 1x gewonnen en 2x verloren, maar mijn poule is ook bijzonder zwaar voor mijn team. Volgend jaar me eerste keer in divisie VII en hoop dat ik me kan handhaven daar.
Ik zou hem gewoon voor niks op de markt zetten, dan krijg je er wel weer een marktconforme prijs zijn. En je kunt beter 300k verlies maken op de transfer, dan dat je hem nog 1 week langer in je team hebt. Jammer dat je nu alweer een groot gedeelte van je 4 miljoen kwijt bent, even beter nadenken bij de volgende aankopen is mijn advies!lil schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:05:
/edit
Ah... de andere reacties beter doorlezen, werkt de helft beter. Nou ja, Infinityron en ik delen in ieder geval dezelfde mening
[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 04-06-2007 13:02 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Tis toch niet te geloven.
In de afgelopen 4 wedstrijden 3 keer onterecht verloren en 1 keer onterecht gelijk gespeeld.
Ik sta nu gewoon 6e, zondag -500k aan kapitaal en dat terwijk ik op alltid 2e sta met de beste ratings, en 1e sta met de meeste sterren!
Wekelijks als ik uit speel verlies ik 300k! en Als ik thuis speel geen winst en geen verlies.
Iemand tips?
In de afgelopen 4 wedstrijden 3 keer onterecht verloren en 1 keer onterecht gelijk gespeeld.
Ik sta nu gewoon 6e, zondag -500k aan kapitaal en dat terwijk ik op alltid 2e sta met de beste ratings, en 1e sta met de meeste sterren!
Wekelijks als ik uit speel verlies ik 300k! en Als ik thuis speel geen winst en geen verlies.
Iemand tips?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Tsja, is vervelend. Heb het zelf nog iets minder 390k verlies bij een uitwedstrijd, en als mijn stadion helemaal vol zit (wat dit seizoen pas 1x is gebeurt), dan heb ik 50k winst geloof ik... Spelers verkopen will do the trick denk ik... maar dat is vast niet een tip die jij bedoelt.Brainpower schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:02:
Tis toch niet te geloven.
Iemand tips?
Mijn a-selectie is grotendeels Nederlands (10 van de 11), dat scheelt al behoorlijk in de kosten, maar dat zet je ook niet in 2 dagen op natuurlijk...
Verwijderd
uhm...tsja...je zou kunnen skilltraden, maar dan zul je toch eerst spelers moeten verkopen...je moet in ieder geval extra geld genereren. Ik weet niet wat je op de bank hebt zitten, maar die spelers die daar zitten kosten misschien erg veel geld, terwijl wat minder met veel ervaring het ook zou kunnen doen.
hoe groot is jullie stadion?
mijn dingetje:
Laatste verbouwing: 05-03-2006
Totale capaciteit: 22350
Staanplaatsen: 14000
Gewone zitplaatsen: 5000
Overdekte zitplaatsen: 2500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 850
en bij mijn laatste thuiswedstrijd:
VERKOCHTE PLAATSEN
Staanplaatsen: 10058
Zitplaatsen: 4167
Overdekte zitplaatsen: 1638
VIP-plaatsen: 472
mijn dingetje:
Laatste verbouwing: 05-03-2006
Totale capaciteit: 22350
Staanplaatsen: 14000
Gewone zitplaatsen: 5000
Overdekte zitplaatsen: 2500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 850
en bij mijn laatste thuiswedstrijd:
VERKOCHTE PLAATSEN
Staanplaatsen: 10058
Zitplaatsen: 4167
Overdekte zitplaatsen: 1638
VIP-plaatsen: 472
Verwijderd
Even een ding voordatje met je stadion aan de gang gaat:
- afhankelijk van je supporters (het aantal, je kunt met een tooltje heel eenvoudig uitrekenen hoeveel plaatsen je nodig hebt, google maar op arenasizer + hattrick
- verder is ook de mood van je supporters heel belangrijk, dus hoe goed doe je het in je divisie
- daarna speelt het een rol tegen welke tegenstander je speelt, hoe hoger de tegenstander staat hoe voller het stadion, tegen bots of walkovers is het niet zo druk als tegen de nr 2 of nr 1
- afhankelijk van je supporters (het aantal, je kunt met een tooltje heel eenvoudig uitrekenen hoeveel plaatsen je nodig hebt, google maar op arenasizer + hattrick
- verder is ook de mood van je supporters heel belangrijk, dus hoe goed doe je het in je divisie
- daarna speelt het een rol tegen welke tegenstander je speelt, hoe hoger de tegenstander staat hoe voller het stadion, tegen bots of walkovers is het niet zo druk als tegen de nr 2 of nr 1
- Vergroot je stadion alleen wanneer deze meerdere malen per seizoen is uitverkochtVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:28:
Verwijderd
- Ook het weer is lichtelijk afhankelijk van de opkomst.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:28:
Overigens heb ik dit seizoen mijn stadion uitgebreid van 15500 van 26000 en het zit nu weer elke week vol met goed of slecht weer. Heb nu wel 9 ton maar vraag me af of ik mijn stadion wederom zal uitbouwen. Ben op zich wel tevreden met mijn huidige selectie... Ben net klaar met het kopen en verkopen van trainees (ben van training geswitched Positiespel --> Verdedigen)
Iemand tips?
/edit: K loog een klein beetje, gister eerste keer uitverkocht maar daarvoor wel telkens 25duizend zoveel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:39 ]
Belachelijk! Mijn bovennatuurlijk/zwak spits is verkocht voor 791k, waar de normale prijs 1.1miljoen is. Ik had hem 4 keer op de lijst gezet (1.2M/1.1M/1.0M) en heb toen besloten hem er voor 0 op te zetten met 791k als resultaat 
Belachelijk! Mijn bovennatuurlijk pos / redelijk verdedigen middenvelder is verkocht voor 737k, waar de normale prijs 1.3miljoen is. Ik had hem 4 keer op de lijst gezet (1.4M/1.2M/1.0M) en heb toen besloten hem er voor 0 op te zetten met 737k als resultaat
beide op een druk tijdstip (20.00-21.00, zaterdagavond)

Belachelijk! Mijn bovennatuurlijk pos / redelijk verdedigen middenvelder is verkocht voor 737k, waar de normale prijs 1.3miljoen is. Ik had hem 4 keer op de lijst gezet (1.4M/1.2M/1.0M) en heb toen besloten hem er voor 0 op te zetten met 737k als resultaat

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 04-06-2007 16:29 ]
Dat is wel heel weinig voor zo'n speler. Had hij rampzalig conditie of zo of iets anders wat in zijn nadeel zou zijn?
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
De middenvelder (24j) had uitstekend conditie, de spits (25j) goed conditieSagacitus schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:36:
Dat is wel heel weinig voor zo'n speler. Had hij rampzalig conditie of zo of iets anders wat in zijn nadeel zou zijn?
is dat zo?Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:28:
Van wat ik weet van internetstatistieken is zaterdag eerder de rustigste dag van de week en normaal is 21:00 het moment dat de meeste statistieke werkelijk inkakken...
rond de tijdstippen van 13:00 of 17:00 is volgens mij eerder het drukste punt van de dag te verwachten.
Zie bv de stats van T.net:
http://tweakers.net/stats...ver=&Col=Totaal&x=69&y=13
Zaterdag een top van 18.615 pagevies om 17:00 (om 21:00 om de 15000 ppm), terwijl op donderdag 31 mei hij een top van rond de 26000 pageviews per minuut haalde om zowel 13:00 alswel 17:00.
Iik verwacht voor hattrick iets soortgelijks en dat het uitrichten van je verkopen op juist werkdagen en rond de 13:00 of 17:00 het effectiefste is.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
als je met de arenasizer checkt of het een btj zinvol is om uit te breiden...ik kan voorlopig nog wel uitbreiden, want tegen niet-botteams zit het bijna altijd vol dus ja...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:37:
[...]
- Ook het weer is lichtelijk afhankelijk van de opkomst.
Overigens heb ik dit seizoen mijn stadion uitgebreid van 15500 van 26000 en het zit nu weer elke week vol met goed of slecht weer. Heb nu wel 9 ton maar vraag me af of ik mijn stadion wederom zal uitbouwen. Ben op zich wel tevreden met mijn huidige selectie... Ben net klaar met het kopen en verkopen van trainees (ben van training geswitched Positiespel --> Verdedigen)
Iemand tips?
/edit: K loog een klein beetje, gister eerste keer uitverkocht maar daarvoor wel telkens 25duizend zoveel
en meer toeschouwers zijn meer inkomsten heel simpel. Dus als je geld en supporters hebt en ook nog een goede selectie zou ik zeker uitbreiden.
Verwijderd
Je kan geen vergelijking gaan trekken met een website die voor 1 taal bedoeld is. Hattrick word in zoveel landen gespeeld dat er altijd genoeg mensen online zijn. Maar als ik me niet vergis beginnen de eerste wedstrijden om dat tijdstip en dus zullen er meer mensen online zijn dan om bijvoorbeel 18:00.RM-rf schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:27:
[...]
Zie bv de stats van T.net:
http://tweakers.net/stats...ver=&Col=Totaal&x=69&y=13
Zaterdag een top van 18.615 pagevies om 17:00 (om 21:00 om de 15000 ppm), terwijl op donderdag 31 mei hij een top van rond de 26000 pageviews per minuut haalde om zowel 13:00 alswel 17:00.
Iik verwacht voor hattrick iets soortgelijks en dat het uitrichten van je verkopen op juist werkdagen en rond de 13:00 of 17:00 het effectiefste is.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 17:45 ]
Ja dat is zo, alle Hattrick records stammen van zaterdagavond 19.00-22.00, met name omdat de spaanse competitie dan speelt.
de wedstrijden lopen de hele week bijna door, die van duitsland beginnen rond de 18:00 uur op zaterdag...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:44:
[...]
Je kan geen vergelijking gaan trekken met een website die voor 1 taal bedoeld is. Hattrick word in zoveel landen gespeeld dat er altijd genoeg mensen online zijn. Maar als ik me niet vergis beginnen de eerste wedstrijden om dat tijdstip en dus zullen er meer mensen online zijn dan om bijvoorbeel 18:00.
bij de TL is het wel zo dat de mensen die standaard zoeken, enkel binnen hun eigen regio zoeken West-Europa dus en de kans is dus het grootste dat je spelers gekocht worden door ofwel Nederlanders, Belgen en Denen.
Om die grond is het wél zinnig gewoon een tijdstip te kiezen dat specifiek in die regio het beste bezocht wordt.
Misschien dat het anders is, maar ik zou juist zeggen dat zaterdagavond 21:00 volgens mij eerder niet het allerbeste tijdstip is; ik zet zelf mn spelers liever rond 17:00 op werkdagen uur te koop (en heb daar al prettige ervaringen mee gehad)
Buiten dat juist de standaard transferlist zoekers juist alle regio's afgaan (waarom zou je niet?) wil ik je wel even wijzen op:
FC Keldertrapje
Verkocht: 10
FC Strijen
Verkocht: 147
Verwijderd
Echter, ik had geen verdedigers aanvallend ingesteld (leek me niet zo god gezien de tegenstander normaal veel te sterk is op middenveld). Daarbij, met me 4-4-2 had ik juist 1 middenvelder verdedigend staan, dus zou dan jist weer nar beneden moeten gaan lijkt mij?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:31:
[...]
Aanvallend ingestelde verdedigers dragen bij aan de middenveld rating... gewoon ingestelde verdedigers niet
Vind het gewoon zo vreemd, standaard 3-4-3 spelen (vaak 1 midenvelder op vleugel naar voren en aan diezelfde kant aanvaller naar diezelfde vleugel) en verder alles standaard en dan op middenveld 20-22 hatstats halen.
Doe ik eens 4-4-2 en een middenvelder naar achteren en verder hetzelfde als normaal en dan opeens 36 hatstats halen.
Ik zou zeggen, ik verlies een aanvaller dus verlies 25 hatstats in aanval, vervolgens 1 extra verdediger, waardoor ik mijn verdediging omhoogkrik met mss 20-25 hatstats.
In de praktijk verlies ik idd iets op aanval, maar win ik het op het middenveld en blijft verdediging hetzelfde.
Kan het mis heben hoor, maar ik kom er niet bij dat dit gebeurd (echter ben ik er wel blij mee
@Joane: Ja het is ook wel heel raar inderdaad omdat het voor mij ook niet logisch lijkt. Je hebt hetzelfde aantal spelers op het middenveld staan dus dan zou het gelijk moeten blijven. En dat je met 3 verd. of 4 verd. hetzelfde haalt is voor mij ook een raadsel. Misschien weten de 'experts' hier meer?
Verwijderd
Totaal gekochte spelers: 32.000.916Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:04:
[...]
Buiten dat juist de standaard transferlist zoekers juist alle regio's afgaan (waarom zou je niet?) wil ik je wel even wijzen op:
FC Keldertrapje
Verkocht: 10
FC Strijen
Verkocht: 147
Totaal verkochte spelers: 41.852.373
Verschil: 9.851.457
Aantal transfers: 308
Maar ik wil wel even meegeven dat zaterdag listen prima bevalt
Verwijderd
Even onder de aandacht brengen want ik denk niet dat iedereen dit doorheeft. Ik ben zelf blij dat ik het gelezen heb want ik vermoedde dit al.
Een ander onderwerp van gesprek op de forums zijn de blauwe sterren. Er wordt flink over gepraat omdat deze zich niet lijken gedragen zoals de sterren van de spelers van je hoofdteam. Toch doen ze dat wel: ze laten je weten hoe een bepaalde speler heeft gepresteerd in een bepaalde wedstrijd. Er zijn echter twee verschillen. Voor de toekenning van sterren voor je jeugdteam wordt een andere schaal gebruikt dan voor volwassen spelers omdat je 'jonkies' over het algemeen minder vaardigheden hebben. Een hogere mate van gedetailleerdheid is dus nodig om de voortgang te kunnen zien. Verder variëren de sterren per speler tussen twee wedstrijden meer omdat de prestatie van die speler meer varieert. Wanneer een jongeling goed presteert in een wedstrijd, dan weet je dat hij zich op dat niveau kan handhaven wanneer hij goed traint. Je kunt er echter niet op vertrouwen dat hij de volgende wedstrijd weer hetzelfde niveau in de benen heeft. Het mechanisme achter de sterren is echter hetzelfde als altijd.
^ ^
Dat is ook duidelijk te merken want ik heb spelers die de ene week 3,5 ster halen en de volgende week maar 1.
@ Hein
Nu alle spelers ff snel verkope en vanaf nul beginnen in V?
Dat is ook duidelijk te merken want ik heb spelers die de ene week 3,5 ster halen en de volgende week maar 1.
@ Hein
Nu alle spelers ff snel verkope en vanaf nul beginnen in V?
Unknown
Zie em nog steeds nietPewwy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 03:20:
[...]
Jep, ik ga dat straks doen. Eerst slapen en dan hopelijk zonder kater de oude toevoegen en de nieuwe versturen en z.s.m. toevoegenBij mijn nieuwe baan ben ik gelukkig weer verzekerd van een 40-urige werkweek in plaats van een variabele tot 80 uur
ik zal nog deze week mijn 8-bits versturen naar Pewwy, maar we zitten hier met wat privé omstandigheden wat nogal veel tijd kost en nog verrekte veel meer tijd gaat kosten....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
In dat geval kan ik denk ik het kampioenschap wel op mijn buik schrijven ookal sta ik nu eerste. De teamgeest is toch erg belangrijk. In de zin van, als men woedend is of nog erger spelen ze niet op hun best. Zijn hier nog dingen tegen te doen op het spelen van Pic wedstrijd?Quintus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:50:
De teamgeest wordt gehalveerd wanneer je Mots speelt. Dus reken maar uit.
...
Sorry, ben zo goed als niet online geweest. Het lullige is dat het bijzonder weinig werk is, maar ik kom om in de drukte. Vrouw ligt plat met een hernia en ik loop bijna 12 uur per dag op de boot te werken. Blij dat ik in ieder geval volgende maand ergens anders begin...
Geeft niet. Ik heb em er voor je op gezet.Pewwy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 07:42:
[...]
Sorry, ben zo goed als niet online geweest. Het lullige is dat het bijzonder weinig werk is, maar ik kom om in de drukte. Vrouw ligt plat met een hernia en ik loop bijna 12 uur per dag op de boot te werken. Blij dat ik in ieder geval volgende maand ergens anders begin...
Vooraf: De TS tendeert richting bedaard. Zit je TS niet ver onder bedaard (geïrriteerd) dan zal je TS op korte termijn wel weer op bedaard komen.Dagg schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 07:10:
[...]
In dat geval kan ik denk ik het kampioenschap wel op mijn buik schrijven ookal sta ik nu eerste. De teamgeest is toch erg belangrijk. In de zin van, als men woedend is of nog erger spelen ze niet op hun best. Zijn hier nog dingen tegen te doen op het spelen van Pic wedstrijd?
TS verhogen of je verlies aan mid door een MOTS compenseren kan op de volgende manieren.
1. - Mocht je geld hebben dan kun je met de aankoop van een voor jouw geval 'goede' mid je middenveld pushen en zo je verlies aan mid met het spelen van Pic op te vangen of met Pin je mid op niveau te houden ondaks de lage TS.
- Door middel van individuele orders aan andere spelers is je mid ook te pushen. Zie bijvoorbeeld hoe AO gespeeld wordt.
2. Een draconische maatregel die overblijft is dat je je trainingsintesiteit kunt verlagen naar 10% of zo op donderdag. Dat boost na de training op vrijdag je TS zodat je zondags een hogere TS hebt. Zet je die intensiteit daarna terug naar 100% dan klapt je TS nog harder in. Daarnaast verlies je dus minimaal een hele week training. Een uiterste redmiddel dus voor de laatste compomatch ofzo.
3. PIC spelen blijft de enige gezonde manier om je TS te verhogen.
Unknown
heren, ik heb jullie advies nodig. Mijn team 769777
Ik train nu pas scoren maar dit heeft niet echt het gewenste resultaat opgeleverd (winnen van counterteams). Het gaat zelfs zo slecht dat ik op een degradatieplaats sta. Nu ben ik erover aan het twijfelen om gewoon voor de degradatie te gaan en vanaf volgend seizoen weer PM te gaan trainen 1 div. lager zodat ik even lekker kan bouwen aan me team. Jullie mening graag....
Ik train nu pas scoren maar dit heeft niet echt het gewenste resultaat opgeleverd (winnen van counterteams). Het gaat zelfs zo slecht dat ik op een degradatieplaats sta. Nu ben ik erover aan het twijfelen om gewoon voor de degradatie te gaan en vanaf volgend seizoen weer PM te gaan trainen 1 div. lager zodat ik even lekker kan bouwen aan me team. Jullie mening graag....
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Vergeet niet dat de twee counterteams in je competitie je qua stats ruim voor zijn. Hun aanval linie is beter als jou verdediging en jouw aanval komt niet in de buurt van hun verdediging. Dus ik zou je beslissing om te switchen naar PM niet af laten hangen van die wedstrijden. Daarbij staat 1 van die teams op het punt om bot te worden lijkt het wel. Opzettelijk degraderen zou ik nooit doen.
daarom heb ik scoren gekozen, zodat dit dan zou kunnen doorgroeien en op een hoger niveau komen. Waar zou ik me team als 1e moeten verbeteren? Heb nu gefocused op de wingers. Misschien een betere verdediger? of Keeper. heb nu een formidabele.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:20:
Vergeet niet dat de twee counterteams in je competitie je qua stats ruim voor zijn. Hun aanval linie is beter als jou verdediging en jouw aanval komt niet in de buurt van hun verdediging. Dus ik zou je beslissing om te switchen naar PM niet af laten hangen van die wedstrijden. Daarbij staat 1 van die teams op het punt om bot te worden lijkt het wel. Opzettelijk degraderen zou ik nooit doen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Geef dit wel even aan bij de cupgeit.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:54:
Iedereen succes vanavond in de GoT-cup. Ik heb een WO, dus die 3 punten zijn binnen
En uiteraard iedereen succes
[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 06-06-2007 16:02 ]
Stom vraagje misschien: Hoe weet je van te voren dat je een WO hebt?Brainpower schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Geef dit wel even aan bij de cupgeit.
Verwijderd
Brainpower schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Geef dit wel even aan bij de cupgeit.
Netjes vrijdag al gemeld dat ik niet uit kon dagen en geen uitdaging gezien had en vervolgens zondag na 22:00 pas een andere wedstrijd geregeld.M1lamb3r schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:11:
[...]
Stom vraagje misschien: Hoe weet je van te voren dat je een WO hebt?
Komt hij 23:00 precies even online om zijn uitslag te controleren denk ik, maar ja dat is als je de handdoek in de ring gegooid hebt zoals het persbericht meld. Dan komen mensen niet zoveel meer online als wanneer ze gewoon spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 16:15 ]
Dan komt het helemaal goedVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:12:
[...]
[...]
Netjes vrijdag al gemeld dat ik niet uit kon dagen en geen uitdaging gezien had en vervolgens zondag na 22:00 pas een andere wedstrijd geregeld.
Komt hij 23:00 precies even online om zijn uitslag te controleren denk ik, maar ja dat is als je de handdoek in de ring gegooid hebt zoals het persbericht meld. Dan komen mensen niet zoveel meer online als wanneer ze gewoon spelen.
Verwijderd
Zit net even te kijken er word vandaag zo waar 1 wedstrijd in poule C wel gespeeld. Het ging de laatste seizoenen zo goed, maar het is eigenlijk weer hopeloos.
Dat is inderdaad hopeloos. De mensen die het veroorzaken krijgen iig een waarschuwing. Mochten ze deze al hebben gehad dit seizoen, dan doen hun volgend seizoen iig niet mee.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:24:
Zit net even te kijken er word vandaag zo waar 1 wedstrijd in poule C wel gespeeld. Het ging de laatste seizoenen zo goed, maar het is eigenlijk weer hopeloos.
Meteen bannen. Zulke lui verpesten het voor de rest. Dat er eens iets per ongeluk gebeurt, ok, maar als er maar 1 wedstrijd gespeeld wordt in een poule is dat wel triest...Brainpower schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:28:
[...]
Dat is inderdaad hopeloos. De mensen die het veroorzaken krijgen iig een waarschuwing. Mochten ze deze al hebben gehad dit seizoen, dan doen hun volgend seizoen iig niet mee.

Verwijderd
Hahahaha, Wat is dit dan... Wat een neppe match engine joh...
MatchID: 126669752
't is dat ik toch al kansloos was in de cup maar dit gaat nergens over...
Tsja, counter met 85% balbezit is ook niet je van het héVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:46:
Verwijderd
Ach hou nou toch op die kerel moet toch gewoon opgerold wordenJoss schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:49:
[...]
Tsja, counter met 85% balbezit is ook niet je van het hé

Net met 7-0 gewonnen in de GoT-cup maar wel mijn verdediger met +3 eruit.. op zich niet heel erg want ik word toch wel kampioen (A). Nu maar wat schuiven in de opstelling zodat er toch nog iets goeds staat
Don't blaim me voor jouw gebrek aan inzicht in het spelletjeVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:51:
[...]
Ach hou nou toch op die kerel moet toch gewoon opgerold worden
Just kidding. Dat is wat de HT's beweren... Slechts 0.1% van de wedstrijden zouden gewonnen worden door geluk, de rest is op tactisch gebied...
Woei, goede zaken gedaan in de cup door F.C. GoT met 3-1 te verslaan. Helaas voor een deel dankzij een blessure aan zijn kant,(schopte zijn beste mid het veld af(gelukkig voor hem maar met +1).
Maar ik sta er nu heerlijk voor om kans te maken op de volgende ronde... 12 punten uit 4 wedstrijden... Ben ik best wel heel erg blij mee!!
Maar ik sta er nu heerlijk voor om kans te maken op de volgende ronde... 12 punten uit 4 wedstrijden... Ben ik best wel heel erg blij mee!!
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
Heb ik weer die 0.1... zuchtJoss schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:04:
[...]
Don't blaim me voor jouw gebrek aan inzicht in het spelletje![]()
Just kidding. Dat is wat de HT's beweren... Slechts 0.1% van de wedstrijden zouden gewonnen worden door geluk, de rest is op tactisch gebied...
Verwijderd
----------------------Got-Cup----------------------
Uitslagen en standen zijn weer up-to-date! Volgende week laatste speeldag voor de kwartfinales losbarsten. Niet op 1? niet getreurd! De beste nummer 2 krijgt ook een plekje in de kwartfinales!
http://gottrick.bitxs.com
Uitslagen en standen zijn weer up-to-date! Volgende week laatste speeldag voor de kwartfinales losbarsten. Niet op 1? niet getreurd! De beste nummer 2 krijgt ook een plekje in de kwartfinales!
Ik wilde de stand van vorige week net bekijken en uitrekenen hoe ik ervoor stond... was niet meer nodig... je had ze al ge-update. Mijn complimenten, dat was errug snel!Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:23:
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
TheInsomniac schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:25:
[...]
Ik wilde de stand van vorige week net bekijken en uitrekenen hoe ik ervoor stond... was niet meer nodig... je had ze al ge-update. Mijn complimenten, dat was erg snel!
Verwijderd
deze jongen staat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voor 12 punten en de nr 2 heb ik al een x met 4-0 heb opgerold. Telt eigenlijk het onderling resultaat of het doelsaldo???
Lekker snelle update trouwens goed bezig
oh had trouwens nog een vraagje...hoe wordt de uitreiking van de GoT awards eigenlijk geregeld???
oh had trouwens nog een vraagje...hoe wordt de uitreiking van de GoT awards eigenlijk geregeld???
Verwijderd
doelsaldoVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:01:
deze jongen staat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voor 12 punten en de nr 2 heb ik al een x met 4-0 heb opgerold. Telt eigenlijk het onderling resultaat of het doelsaldo???
Verwijderd
idd je had niet tegen mij moeten counterenVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:46:
maarja ik vond het zelf ook verrassend
het word nog spannend in poule F, de nummer 1 en 2 (respectievelijk FCITS en Springfield Isobars met10 en 9 punten) moeten tegen elkaar, echter de nummer 3 Giga Eagels (ook 9 punten) moet tegen de rodelantaarn van die poule (ik met 0 punten en 2 doelpunten voor
)

Gefeliciteerd met je 7-0 overwinning op mij.Infinitytron schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:56:
Net met 7-0 gewonnen in de GoT-cup maar wel mijn verdediger met +3 eruit.. op zich niet heel erg want ik word toch wel kampioen (A). Nu maar wat schuiven in de opstelling zodat er toch nog iets goeds staat
Je heb wel een aanvaller met +1 eruitgeschopt dus moest ik wat terug doen!

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Wat een elende man
3-2 verloren!
Waar is die tijd dat iedereen de fedbaas liet winnen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik heb je laten winnenDamien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
Wat een elende man3-2 verloren!
sorryDamien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
Ben niet eens door naar de volgende ronde!!
Dit gaat grote gevolgen hebben!!
Hebben jullie al wat gelezen over het wissel systeem? Lijkt mij totaal onnodig als je maar een percentage van de training krijgt zodra je wisselt.Zie het nut dan niet zo eigenlijk...
Hebben jullie al wat gelezen over het wissel systeem? Lijkt mij totaal onnodig als je maar een percentage van de training krijgt zodra je wisselt.Zie het nut dan niet zo eigenlijk...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ligt er aan. Als je bijvoorbeeld kan instellen dat je bij bepaalde scored o.i.d. wilt wisselen dan is dat ideaal. Kan je de niet trainbare linies versterken/verzwakken indien nodig. (Nog beter middenveld def bij voorsprong of betere mid/aanval bij achterstand)Damien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:45:
Krijg je wel volle training dan kan je daarvoor gaan, maar het lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.
Als je goede spelers hebt zonder al te veel conditie, zal je die niet graag een hele wedstrijd willen laten spelen. Ik krijg ook nog wel eens een SE om m'n oren door een tekort aan conditie in de verdediging. Het berichtje voor de wissel-training vertelde al dat conditie belangrijker gaat worden voor spitsen/verdedigers/vleugel. Dus die SE's worden alleen maar erger.Damien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:45:
En wat Pewwy zegt natuurlijk, de tactische wissels om een wedstrijd te kantelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 07-06-2007 10:53 ]
Tja dit seizoen word dramatisch voor mij wat betreft prijzen.
Ga een ultime poging doen kampioen te worden
Ik ookDamien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:38:
Tja dit seizoen word dramatisch voor mij wat betreft prijzen.

Verwijderd
je bedoeld vorige week?Damien2004 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
Hee, je kan nu de hatstats zien bij je jeugdwedstrijden. Zat er al op te wachten. Nu kun je eindelijk een beetje beter zien hoe je presteert. Afgelopen wedstrijd 92 hatstats
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Ik snap niet hoe je het ziet hoor.. als ik bij jeugdopleiding en dan wedstrijden aanklik dan zie ik het helemaal nietSagacitus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:49:
Hee, je kan nu de hatstats zien bij je jeugdwedstrijden. Zat er al op te wachten. Nu kun je eindelijk een beetje beter zien hoe je presteert. Afgelopen wedstrijd 92 hatstats
Had afgelopen woensdag een record qua Hatstats, 118
Mozilla FireFox downloaden en dan de FoxTrick extensie... Niet voor gebruikers van IE dusInfinitytron schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:08:
[...]
Ik snap niet hoe je het ziet hoor.. als ik bij jeugdopleiding en dan wedstrijden aanklik dan zie ik het helemaal niet. De instellingen staan wel goed want zie het bij mijn A-team wel gewoon.
Had afgelopen woensdag een record qua Hatstats, 118
Ja heb de FoxTrick extensie al want zie het bij mijn A-team wel gewoon staanJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:16:
[...]
Mozilla FireFox downloaden en dan de FoxTrick extensie... Niet voor gebruikers van IE dus

Omdat hij de laatste update heeft en jij niet ( http://foxtrick.px.cz/ )Infinitytron schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:18:
[...]
Ja heb de FoxTrick extensie al want zie het bij mijn A-team wel gewoon staan. Maar als ik naar de Jeugd ga, dan niet.. hoe kan Sagacitus het wel zien dan?
Aah dan is het dat dus, hartstikke bedanktJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:19:
[...]
Omdat hij de laatste update heeft en jij niet ( http://foxtrick.px.cz/ )
/edit: Had de laatste wedstrijd 90 Hatstats, wel redelijk dacht ik zo
[ Voor 13% gewijzigd door Vincitore op 07-06-2007 19:24 ]
Drama, belangrijkste wedstrijd in de jeugd tot nu toe, en ik vergeet gewoon mijn team op te stellen. Ben benieuwd of ik er van te voren nog wat van gemaakt had
Jelle-Jan Witteman: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Keepen. Hij ontwikkelt dit echter niet met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Theunis Walenkamp: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Verdedigen-vaardigheden hebben zich verbeterd.
Arno Weber: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
Ze zijn wel erg vroeg met die training
Hier ging hij lekker! 1-0 na 5 minuten, 2-0 na 7 minutes... Helaas de 2-1 al in de 10e minuut 
Edit: En de training was ook nuttig zie ik
Hallo!
Tijs Cordang: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Doede Koolhof: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
Ton Daane: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Edit: En de training was ook nuttig zie ik
Hallo!
Tijs Cordang: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Doede Koolhof: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
Ton Daane: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
[ Voor 86% gewijzigd door Joss op 07-06-2007 19:49 ]
idd erg vroeg. Ze komen net het veld oplopen..
Zou er naast het 'rust' trucje nog een andere bug zijn om het wedstrijdverslag eerder te izen?
Niet dat ik er veel aan heb deze week maar goed.Alles naar wens hier, hopelijk bij jou ook.
Luister goed: het zou interessant zijn om Balthasar Vrijens op Keepen te trainen voor het te laat is.
Andries Brandsteder was jarig deze week en zijn moeder had een enorme taart gebakken voor ons. Ze was nog lekker ook!
Bedankt voor je tijd, ik ben zeker dat je nu andere dringende zaken aan je hoofd hebt.
Zou er naast het 'rust' trucje nog een andere bug zijn om het wedstrijdverslag eerder te izen?
[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 07-06-2007 19:55 ]
Unknown
aantal sterren volgens wel: http://www77.hattrick.org...&TeamID=6116&isYouth=True
Was toch zoiets dat je in je adresbalk je MatchID in kon tikken om zo je traininsrapport te zien. Eens zien wat ik er vanavond van bak tegen de nr4Quintus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:52:
idd erg vroeg. Ze komen net het veld oplopen..
[...]
Niet dat ik er veel aan heb deze week maar goed.
Heeej die kende ik nog niet! Keepertje met 4,5 sterren!M1lamb3r schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:57:
aantal sterren volgens wel: http://www77.hattrick.org...&TeamID=6116&isYouth=True
Even kort samengevat zonder http:// ervoor
1. Jeugdtraining vooraf bekijken:
www75.hattrick.org/Common/YouthTraining.aspx?youthMatchID=737436
2. Sterrenverslag voor einde jeugdwedstrijd
www75.hattrick.org/Common/MatchLineup.aspx?MatchID=737436&TeamID=61564&isYouth=True
3. Tijdens de rust kun je het verslag voor het eerste kwartier van de 2e helft zien.
Wel ff veranderen naar je eigen Hattrickserver, MatchID en TeamID
@ match
Lekker! 2-0 al
[ Voor 44% gewijzigd door Quintus op 07-06-2007 20:08 ]
Unknown
NiceQuintus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:00:
[...]
Heeej die kende ik nog niet! Keepertje met 4,5 sterren!

Overigens: De uitslagen zijn dus denk ik allang bekend... als ze al een trainingsrapport kunnen geven, en het aantal sterren
[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 07-06-2007 20:02 ]
Die uitslagen worden vanaf een kwartier voor de match berekend en daarna per minuut getoond. Wanneer dat langer duurt dan een kwartier is de verslaggever wat verlaat in het stadionM1lamb3r schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:01:
[...]
Nice, die van mij maar 1 >.> (beter dan de rest thoug, die allemaal 0
)
Overigens: De uitslagen zijn dus denk ik allang bekend... als ze al een trainingsrapport kunnen geven, en het aantal sterren
Bij serverproblemen kan dat dus erg laat worden
Edit: 30 sterren totaal, das heel wat sneller dan in het begin met mijn A-team!
[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 07-06-2007 20:13 ]
Unknown
24.5 hier, waarvan een keeper met 1 en een spits met 0 (die wel scoortQuintus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:10:
[...]
Die uitslagen worden vanaf een kwartier voor de match berekend en daarna per minuut getoond. Wanneer dat langer duurt dan een kwartier is de verslaggever wat verlaat in het stadion
Bij serverproblemen kan dat dus erg laat worden
Edit: 30 sterren totaal, das heel wat sneller dan in het begin met mijn A-team!

Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat KY TS de geblesseerde Laurent van Hoven moest wisselen voor Yohan Sluiters.
>.> Hormonen gebruiken is doping!! disqualificatie!
[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 07-06-2007 21:12 ]
Ik ben Mullie aan het afslachten
7-2, met counter 
Edit: w00t
heb afgelope zondag een 5.5* redelijk vorm verdediger gepullt

Edit: w00t
[ Voor 42% gewijzigd door Joss op 07-06-2007 21:28 ]
Sta nu met 6-0 voor tegen Watergraafsmeer dus dat gaat heerlijk
. Nu maar eens zien wat mijn nieuwe pull haalt, ben benieuwd...
Als je een paar posts hierboven leest, kan je je sterren al tijdens de wedstrijd bekijken. Alleen als je het wilt natuurlijk.Infinitytron schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:55:
Sta nu met 6-0 voor tegen Watergraafsmeer dus dat gaat heerlijk. Nu maar eens zien wat mijn nieuwe pull haalt, ben benieuwd...
Ach wacht liever even af, want anders is het ook zo saai vind ik.Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Als je een paar posts hierboven leest, kan je je sterren al tijdens de wedstrijd bekijken. Alleen als je het wilt natuurlijk.
Mijn verdediging zit wel snor met een 6*, 5* en een 4* verdediger. Mijn middenveld moet echt aangetrokken worden, dus dat wordt ff scouten
He wel mooi met 1-7 gewonne
[ Voor 22% gewijzigd door Vincitore op 07-06-2007 22:26 ]
Verwijderd
5-1 gewonnen van Bombabino's en sta nu weer 1e in de GoT II.1. Beginnen nu een beetje wat meer ruimte tussen de teams te komen.
71 HatStats ofzo
Waar kan je het aanal sterren zien dan???
71 HatStats ofzo
Waar kan je het aanal sterren zien dan???
Verwijderd
ik kan me herrineren dat hier al eerder een discussie over is geweest maar gaan we nu wel of niet promotie degradatie invoeren binnen de got-jeugdteams divisies, is wel erg mooi als je het mij vraagt!
volgende week ga ik damien zijn eerste nederlaag bezorgen!
Er moet absoluut een promotie degradatie principe in komen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:13:
ik kan me herrineren dat hier al eerder een discussie over is geweest maar gaan we nu wel of niet promotie degradatie invoeren binnen de got-jeugdteams divisies, is wel erg mooi als je het mij vraagt!
Persoonlijk zeg ik geen p/d duels, omdat dat lastig te plannen is.
Verder vind ik gewoon de onderste 6 laten 'degraderen' en van alle GoT.II divisie's de nummer 1 en 2 naar de ere laten gaan. Het maakt toch niet uit tegen wie je speelt, en zo blijft er wat roulatie.
Deze had ik dus gemistBrainpower schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Geeft niet. Ik heb em er voor je op gezet.
Weer gewonnen! Nu van HvP him self! 
Er is maar 1 team dat mij een beetje volgt en staat met 3 punten achter mij aangezien ik al van hem gewonnen had
Blijft dus nog wel een klein beetje spannend hoewel ik het bijzonder blijf vinden dat ik zo superieur ben
Er is maar 1 team dat mij een beetje volgt en staat met 3 punten achter mij aangezien ik al van hem gewonnen had
Blijft dus nog wel een klein beetje spannend hoewel ik het bijzonder blijf vinden dat ik zo superieur ben
Ach ik ben ook op de goede we, na vorige week gewonnen te hebben tegen de nummer 8 heb ik gister gelijk gespeeld tegen de nummer 4. Niet slecht als je op plaats 10 staatDamien2004 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:46:
Weer gewonnen! Nu van HvP him self!
Met nog 11 wedstrijden over en 10 punten achter is een stuntje dus mogelijk
Goede inkopen gedaan deze week:
César Melo:
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Reinhold Rackel:
Rafael Urbán:
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Kévin Demange:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
én een vaste trainee:
Conrad van Hoven:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
TU
Def: +5
Vorm: +5/-1
César Melo:
Reinhold Rackel:
Rafael Urbán:
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Kévin Demange:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
én een vaste trainee:
Conrad van Hoven:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
TU
Def: +5
Vorm: +5/-1
Dit topic is gesloten.