Vraag me toch af waar middenveld daadwerkelijk op gebaseerd is.
Gezien ik tegen mijn grootste concurrent moest spelen die normaal het beste middenveld heeft van de competitie had ik een paar wijzigingen aangebracht.
Normaal speelde ik 3-4-3 en dan laatste tijd veel vleugelaanval. Dan haalde ik op middenveld 20-25 hatstats.
Nu speelde ik 4-4-2 (dus alleen maar 1 aanvaller eruit en een verdediger erin) op de counter. Middenveld met zelfde spelers als normaal. Nu haalde ik daar 36 hatstats, voor mij een record. Verloor datzelfde deel dan wel weer op de aanval en verdediging bleef gelijk.
Is het nu logisch dat als ik een verdediger erin zet dat dit mijn middenveld helpt? Had verwacht dat ik juist een betere verdediging zou krijgen.
Echter zo op deze manier (mede dankzij zijn slechtste wedstrijd ooit) makkelijk met 3-0 gewonnen.
Nu staan we gelijk, echter ik op +33 doelpunten en hij +31.
Nu mag ik over 2 weken tegen de nu huidige nr1 (waar ik eerder gelijk tegen speelde en hij 1 punt voor heeft op ons) die (normaal) een beter middenveld heeft, al komt hij ook niet boven mijn huidige record uit. Moet dus winnen, al is hij nu 23 wedstrijden ongeslagen zag ik

Kan nog een interesante competitie worden hier