Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 2 vraagjes,

In de agenda / calendar:
Afbeeldingslocatie: http://ivo.slaats.googlepages.com/Nokia-Calendar.jpg
Kan ik daar meer items toevoegen..? Nu zijn alleen bovenstaande beschikbaar.

En, Kan ik de downloads optie verwijderen in de galery:
Afbeeldingslocatie: http://ivo.slaats.googlepages.com/Downloads.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:17:
...

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om m'n email settings voor gmail goed te zetten.

Ik heb de link uit de strt post ( http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25961645 ) helemaal gevolgd, maar zodra ik ga verbinden via accespoint "KPN internet" komt de N73 weer met username en password. Die staan beide goed, ik klik ok, en vervolgens krijg ik weer dezelfde vraag. Dit gaat eindeloos door. :/

Iemand nog een tip?
Ik heb er ook een tijdje mee lopen prutsen, maar het werkt nu prima. Zal m'n instellingen even posten, probeer ze eens allemaal over te nemen en dan nog eens kijken of het werkt:

Verbindingsinstellingen > Inkomende Mail
Gebruikersnaam: username@gmail.com
Server inkomende mail: pop.googlemail.com
Toegangspunt in gebruik: T-Mobile Internet (zal voor jou KPN zijn)
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten) : SSL/TLS
Poort: Standaard
APOP beveil. inlgogen: Uit

Verbindingsinstellingen > Uitgaande Mail
Mijn e-mail adres: username@gmail.com
Server uitgaande mail: smtp.gmail.com
Toegangspunt in gebruik: T-Mobile Internet (wederom: KPN voor jou)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Nadat ik een stuk papier tussen de onderkant van de batterij en de telefoon had gedaan valt hij niet meer uit als ik hem in m'n broekzak heb. Maar wanneer ik hem een beetje te hard neerlegt doet hij dit nog wel.

Weet iemand al waar dit aan ligt ?

Ik vind het namelijk erg irritant als ik me wekker zet op de telefoon en ik "gooi" hem op m'n bureau valt ie uit. Ik werd dus vanochtend ook niet wakker gemaakt :(

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
.
[...]

Hier staat een hele duidelijke uitleg over hoe je sis bestanden kan signen
Ik was opzoek naar dit programma maar nu werkt die website niet.
Kan iemand mij een Signed versie sturen, of werkt dat niet zo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:17:
[...]

Nee, dit moet met je eigen IMEI-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik twijfel nu echt heel erg tussen dit toestel en de HTC S710 (Vox). Vooral omdat "mensen" beweren dat de N73 af en toe wat sloom is. Heeft misschien iemand hetzelfde meegemaakt(twijfel tussen Vox - N73)? En waarom ben jij dan voor de n73 gegaan?

Iemand nog mededelingen waarom ik de N73 moet nemen? _/-\o_

ps. Ik kan ze beiden voor ongeveer even veel geld krijgen, dus prijs is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

Heb vandaag de N73 ME incl. alle extra's opgehaald en mijn eerste indrukken zijn wel positief. Mooie telefoon met prachtige camera. Had hiervoor een W800i en het is wel wennen en het is idd misschien wat langzamer, maar daar krijg je wel meer functionaliteit voor terug. Verder ben ik op dit moment wel een beetje teleurgesteld over de mp3-speler, omdat het geluid op mijn W800i met dezelfde oordopjes (HPM-70) best wat harder ging en een diepere bass had. Misschien moet ik nog een firmware-update doen en dat ie dan wat beter is.
Ik ga nu weer iig verder spelen met de telefoon.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:14:
Nadat ik een stuk papier tussen de onderkant van de batterij en de telefoon had gedaan valt hij niet meer uit als ik hem in m'n broekzak heb. Maar wanneer ik hem een beetje te hard neerlegt doet hij dit nog wel.

Weet iemand al waar dit aan ligt ?

Ik vind het namelijk erg irritant als ik me wekker zet op de telefoon en ik "gooi" hem op m'n bureau valt ie uit. Ik werd dus vanochtend ook niet wakker gemaakt :(
Ik heb het zelfde probleem.nsp dacht eerst ook dat de batterij het contact verloor.
het was dus iets anders, heb het toestel toch maar even op laten sturen want hij las ook geen geheugenkaartjes meer. heb um nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kent iemand een manier om het geluid op de N73 harder te krijgen via de headset voor muziek. Ik heb de N73 ME met de nieuwste firmware en mijn Sony HPM-70 oordopjes erop aangesloten (via de meegeleverde afstandsbediening). Ik heb geprobeerd de equalizer te veranderen en heb em nu goed ingesteld, en ik heb de loudness aangezet.

Edit:
Ik heb het gevoel alsof het geluid zacht wordt gehouden door de remote (of AVLS ofziets). Om dus geen gehoorbeschadiging te laten optreden ofzo (bescherming).

[ Voor 20% gewijzigd door Amiet01 op 14-06-2007 10:03 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een Bluetooth verbinding met een Carkit CK-1w? Ik heb nogal problemen met mijn N73 en Bluetooth. Met de eerste firmware (V2.??) die erop zat knalde na 8 uur de spraak eruit dus dat wilde zeggen: wel verbinding maar niets meer te horen of te spreken met mijn bluetooth carkit. Dus mijn N73 uit en weer aan. De verbinding ging voor 8 uur weer goed en dan weer geen spraak maar wel verbinding. Nu met de nieuwe firmware gebeurd het zelfs na 1 uur. Ik word er helemaal gek van. Daarnaast verliest mijn Tomtom 6 de verbinding met mijn GPS via Bluetooth na 1 uur. Ben je lekker aan het rijden hup geen GPS signaal meer. Wel verbinding maar geen dataoverdracht. Nou lekker op de snelweg dus toestel uit en weer aan en weer Tomtom opnieuw instellen. Heeft iemand anders ook meerdere problemen hiermee? Anders vraag ik aan Orange een nieuw toestel. Ik heb de firmware al geupdate naar de laatste versie.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
itsalex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:18:
Heeft iemand ervaring met een Bluetooth verbinding met een Carkit CK-1w? Ik heb nogal problemen met mijn N73 en Bluetooth. Met de eerste firmware (V2.??) die erop zat knalde na 8 uur de spraak eruit dus dat wilde zeggen: wel verbinding maar niets meer te horen of te spreken met mijn bluetooth carkit. Dus mijn N73 uit en weer aan. De verbinding ging voor 8 uur weer goed en dan weer geen spraak maar wel verbinding. Nu met de nieuwe firmware gebeurd het zelfs na 1 uur. Ik word er helemaal gek van.
Ik heb ook een parrot carkit en een n73. Ik heb het ook al een paar keer gehad dat er wel verbindigen was met de carkit maar er kwam geen geluid uit de carkit en de andere kant kon mij ook niet horen. Het is trouwens geen fout in de carkit, want hetzelfde probleem heb ik al gehad met de intercom op de motor en mijn n73.

Een herstart van de telefoon lostte toen het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:27:
[...]

Ik heb ook een parrot carkit en een n73. Ik heb het ook al een paar keer gehad dat er wel verbindigen was met de carkit maar er kwam geen geluid uit de carkit en de andere kant kon mij ook niet horen. Het is trouwens geen fout in de carkit, want hetzelfde probleem heb ik al gehad met de intercom op de motor en mijn n73.

Een herstart van de telefoon lostte toen het probleem op.
Ik had in het begin ook wat probleempjes met mijn parrot Carkit.
Ik heb de firmware van de carkit ge-update en heb nu geen problemen meer.
Je kan deze software vinden op de parrot site. Een beetje googlen en je komt er ook.
Het enige nadeel is, vond ik, dat ik met mijn laptop in de auto moest gaan zitten en m er dan opdoen.
Zorg dus wel dat je de desbetreffende firmware op je pc hebt opgeslagen, tenzij je vanuit je auto ook verbinding met internet kunt maken.

Succes ermee! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
markweb4871 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:45:
Volgende probleem:

Na de update vraagt bij het opstarten de N73 om een wachtwoord voor de geheugenkaart. Er raar gezien ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Na rebooten blijft hij dit ook aangeven. Mijn geheugenkaart is nu onbruikbaar in zowel de nokia als de pc. Heeft iemand een oplossing?
Zou formatteren misschien helpen? (Menu->Instrum.->Geheugen->Opties->Geh.kaart formatt.) Ik heb zelf het gevoel dat door iets de telefoon een wachtwoord op de geheugenkaart heeft gezet... Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:39:
[...]

Die factuur van 2xx euro was voor gebruik van t-zones, dat valt kennelijk niet onder pit? Volgens mij niet (heb een pit abbo uit 2005).

Thanks voor je verhelderende antwoord!
ik heb ditzelfde nu ook, ik heb ook het 2005 abbo maar krege ook dikke rekening!, dus ik met een kwaaie kop naar t-mobile gebeld,

zegt die lamlul dat uik dat gewoon moest betalen, dus heb ik gezegd dat ik dan van de vorige 12 maandne zeker ook ngo moest bij betalen omdat ik daar gewoon een pit abbo had..

nnou nee zei hij, dus 3 personen die het niet konden fixen later zei een wel vriendelijke dame dat zij alles zou crediteren en mij een nieuwe factuur zou sturen..(nu nog niet ontvangen)

dit is wel het laatste t-mobile jaar voor mij in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
itsalex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:18:
Heeft iemand ervaring met een Bluetooth verbinding met een Carkit CK-1w? Ik heb nogal problemen met mijn N73 en Bluetooth. Met de eerste firmware (V2.??) die erop zat knalde na 8 uur de spraak eruit dus dat wilde zeggen: wel verbinding maar niets meer te horen of te spreken met mijn bluetooth carkit. Dus mijn N73 uit en weer aan. De verbinding ging voor 8 uur weer goed en dan weer geen spraak maar wel verbinding. Nu met de nieuwe firmware gebeurd het zelfs na 1 uur. Ik word er helemaal gek van. Daarnaast verliest mijn Tomtom 6 de verbinding met mijn GPS via Bluetooth na 1 uur. Ben je lekker aan het rijden hup geen GPS signaal meer. Wel verbinding maar geen dataoverdracht. Nou lekker op de snelweg dus toestel uit en weer aan en weer Tomtom opnieuw instellen. Heeft iemand anders ook meerdere problemen hiermee? Anders vraag ik aan Orange een nieuw toestel. Ik heb de firmware al geupdate naar de laatste versie.
Ik heb vergelijkbare Bluetooth problemen. Met de Tomtom gps ontvanger en met andere apparaten. Na verloop van tijd (ik heb nog niet precies bekeken hoe lang) bestaat de verbinding nog wel, maar komt er geen data meer overheen. Het enige dat helpt is het toestel opnieuw opstarten. Erg onhandig. Ik begin het vermoeden te krijgen dat Nokia z'n Bluetooth spulleboel nog niet helemaal beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:17:
[...]

Website werkt weer,ik had er gister ook al last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Ik heb er ook een tijdje mee lopen prutsen, maar het werkt nu prima. Zal m'n instellingen even posten, probeer ze eens allemaal over te nemen en dan nog eens kijken of het werkt:

Succes!
Thanks. Tis me met Gmail uiteindelijk niet gelukt. (alle instellingen had ik hetzelfde). Misschien dat ik iets bij m'n google account aan moet gooien. M'n werk mail doet het wel dus da's iig positief. Toch jammer dat ik m'n gmail niet kan gebruiken.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een n73 en ik zit er aan te denken om hem in te ruilen voor een n95 maar ik moet wel wat bijbetalen. Ik heb gehoord dat n95 wel een betere camera heeft en dat de filmpjes dvd kwaliteit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Succes!
Nog een tipje, kijk in gmail bij installingen-->pop en activeer pop, anders krijg je geen verbinding,

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb er nu ook eentje :>
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.evertse5/IMG_2502.jpg

Ik moet zeggen, die fancyness van deze kleur, waar ik bang voor was, viel me alles mee. Ik ben erg blij met dit kleurtje :)

Van traagheid heb ik nog niks gemerkt, ik vind em juist sneller dan m'n oude 8800SE. Ik heb er nog geen SD'tje in zitten, maar er komt er eentje in van 1 gig. Foto's zijn über, filmpjes prima, er zit veel op. Kortom, ik ben er blij mee :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

die covers hebben wel wat vind ik, heb die iig nog nergens gezien

have fun :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

hmpf

ik was vanavond een uur of anderhalf van binnen naar buiten aan het lopen en andersom en tussendoor veel foto's aan het maken. opeens wilde m'n n73 geen foto's meer maken! m'n eerste reactie was: telefoon rebooten, maar ik kon m'n pincode niet meer intoetsen. conclusie: vocht.
een half uur later kon ik m'n pincode wel weer intoetsen, maar het maken van een foto lukt nog steeds niet. scherpstellen wel.

een paar druppels vocht en m'n n73 heeft kuren... heel kut. maar wat ik eigenlijk wil weten: heeft iemand anders hetzelfde probleem gehad met het maken van foto's? heeel misschien is het een bug o.i.d. en kan ik met een harde reset de boel wel fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:42:
Ik heb er sinds gister ook een, maar bij sommige applicaties krijg ik de melding.
Geldigheid certificaat verlopen.

bijvoorbeeld bij:
SimpelCenter
Maar ook bij themas die ik heb gedownload.
Enig idee wat dit kan zijn?
Dit probleem heb ik ook gehad, het is heel makkelijk te verhelpen.
Zet de datum in je N73 een jaar terug, bijvoorbeeld 15-06-2006. En probeer nu
eens opnieuw de applicaties te installeren. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Weet iemand of het ook mogelijk is je GPRS/UMTS verbinding continue open te hebbben staan?

Ik heb hem gekoppeld met mijn eigen mailserver hier thuis, en ik kan hem inderdaad laten syncen elke 5 minuten maar dat is nutteloos en verbruikt veel meer data dan dat ik hem continue open heb staan en mijn server de mails pushed naar me.

Qua kosten zit ik er niet direct mee omdat de zaak het betaald, maar een direct push ipv sync methode vind ik zelf veel prettiger. Ook is een continue verbinding wat prettiger aangezien ik dan ook even snel het web op kan zonder weer te moeten inloggen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb een aantal dingen en vragen over de N73 ME.

Ten eerste heb ik het over het geluid gehad (zie een aantal posts boven). Ik vond op google het volgende: bel een gratis nummer en zodra je verbinding hebt speel dan je muziek af via de headset. Het klinkt nu vele malen harder en is ook echt meteen net als mijn W800i. Zodra je ophangt is het weer de normale volume. Ik denk dus dat er óf een firmware fout is, óf Nokia heeft bewust een lock voor volume erop gezet. Valt dit te "hacken" denken jullie? De FM-radio heeft trouwens ook gewoon normaal geluid dus het ligt alleen aan de music-player.

Dan had ik nog een aantal vragen kon er namelijk niets over vinden in de handleiding.
Bij Sony Ericsson kon je in standby modus op de volume knop drukken, zodat het scherm oplichtte om de tijd te kunnen zien. Heeft de N73 dit ook (bij toetsenblokkering)?
Bij Sony Ericsson kon je ook als iemand je belde op de volumeknop drukken, zodat de beltoon/trilsignaal uitging. Kan dit bij de N73 ook, zo ja hoe?

Mijn laatste vraag gaat over Smartmovie. Wat zijn de beste kwaliteitsinstellingen die de N73 aankan? Kan de N73 een framerate van 29,976 aan zonder te schokken?

Alvast bedankt medetweakers en ik zou zeggen probeer mijn bovenste idee eens uit met de gewone N73 en de Music Edition met je beste oordopjes.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik weet niet of het al gevraagd is. Via de zoekfunctie kan ik niks vinden. Ik ga straks naar NSP.Hier wordt de gebranded software versie van T-mobile omgezet naar een Nokia update. De medewerker gaf al aan dat alle T-mobile icoontjes verdwijnen. Dat vind ik niet erg. Heeft iemand al eens een T mobile versie, die tevens beschikt over een web en walk abb. de branded versie laten omzetten? En zo ja kon je daarna gewoon internetten of moet je nog iets extra installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:13:
Hoi

Ik weet niet of het al gevraagd is. Via de zoekfunctie kan ik niks vinden. Ik ga straks naar NSP.Hier wordt de gebranded software versie van T-mobile omgezet naar een Nokia update. De medewerker gaf al aan dat alle T-mobile icoontjes verdwijnen. Dat vind ik niet erg. Heeft iemand al eens een T mobile versie, die tevens beschikt over een web en walk abb. de branded versie laten omzetten? En zo ja kon je daarna gewoon internetten of moet je nog iets extra installeren??
Ik heb hem zelf geupdate... van T-mobile branded naar de Music Edition. Erg makkelijk om te doen.

Je kan daarna gewoon zelf internetten, je hebt kans dat je de instellingen even moet opvragen bij T-mobile (via hun website kan je je 06 nummer invoeren en dan worden ze toegestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:13:
Ik heb een aantal dingen en vragen over de N73 ME.

Ten eerste heb ik het over het geluid gehad (zie een aantal posts boven). Ik vond op google het volgende: bel een gratis nummer en zodra je verbinding hebt speel dan je muziek af via de headset. Het klinkt nu vele malen harder en is ook echt meteen net als mijn W800i. Zodra je ophangt is het weer de normale volume. Ik denk dus dat er óf een firmware fout is, óf Nokia heeft bewust een lock voor volume erop gezet. Valt dit te "hacken" denken jullie? De FM-radio heeft trouwens ook gewoon normaal geluid dus het ligt alleen aan de music-player.

Dan had ik nog een aantal vragen kon er namelijk niets over vinden in de handleiding.
Bij Sony Ericsson kon je in standby modus op de volume knop drukken, zodat het scherm oplichtte om de tijd te kunnen zien. Heeft de N73 dit ook (bij toetsenblokkering)?
Bij Sony Ericsson kon je ook als iemand je belde op de volumeknop drukken, zodat de beltoon/trilsignaal uitging. Kan dit bij de N73 ook, zo ja hoe?

Mijn laatste vraag gaat over Smartmovie. Wat zijn de beste kwaliteitsinstellingen die de N73 aankan? Kan de N73 een framerate van 29,976 aan zonder te schokken?

Alvast bedankt medetweakers en ik zou zeggen probeer mijn bovenste idee eens uit met de gewone N73 en de Music Edition met je beste oordopjes.
Het scherm oplichten tijdens toetsenblokkering kan met de Aan/Uit knop bovenop je telefoon.

Beltoon kan je volgens mij wel gewoon uitzetten als iemand je belt, trilfunctie weet ik niet. Volgens mij staat die optie gewoon in je beeld als iemand je belt. Bij m'n N70 was dit sowieso het geval. Bij m'n N73 heb ik daar nog niet echt op gelet.

Wat betreft die framerate zonder schokken, probeer het gewoon. Dan zie je het vanzelf. Zorg wel dat je alle programma's uit hebt staan, restart je telefoon om je geheugen leeg te maken, dat scheelt ook nog wel eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of ik mijn internet op mijn N73 kan blokkeren.
Mijn telefoon maakt automatisch verbinding met internet wat helemaal niet kan, mijn eerste rekening is 133 euro egt balen :(
Toen ik keek op mijn factuur stond er 7 uur aan internet, maar ik ben helemaal niet op internet geweest heb amper normaal gebeld met de telefoon.
Wie weet of ik de internet kan uitschakelen op mijn mobiel.

Heeft er iemand een oplossing voor mij ik kom er niet uit :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:44:
Wie weet of ik mijn internet op mijn N73 kan blokkeren.
Mijn telefoon maakt automatisch verbinding met internet wat helemaal niet kan, mijn eerste rekening is 133 euro egt balen :(
Toen ik keek op mijn factuur stond er 7 uur aan internet, maar ik ben helemaal niet op internet geweest heb amper normaal gebeld met de telefoon.
Wie weet of ik de internet kan uitschakelen op mijn mobiel.

Heeft er iemand een oplossing voor mij ik kom er niet uit :?
Dit is al eerder gepost, gebruik dus even de zoekfunctie

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

FabianNL schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:50:
[...]

Hm... vreemd... heb al heel wat gebruik gemaakt van t-zones ook (Rabo internetbankieren) maar nog nooit extra kosten daarvan gezien... Zou er dan aan kunnen liggen dat je een ouder abbo hebt idd want die waren toen nog anders dan ze nu zijn.
Om nog even terug te komen op het euvel. Mensen met een PIT2005 abbo, wees erop attent dat t-zones niet onder je pit bundel valt. Je moet hiervoor even bellen met t-mobile en vragen of ze het even willen omzetten naar het nieuwe abbo. Dan valt t-zones wel onder de pit bundel.

Ik weet niet wat verdere verschillen tussen pit 2005 en de meest recente vorm van pit zijn.

Om je internetinstellingen te blokkeren moet je gewoon alle profielen verwijderen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 15-06-2007 15:34 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:51:
[...]

Dit is al eerder gepost, gebruik dus even de zoekfunctie
Oke dan heb het gevonden heb alles voor goed verwijderd nooit meer op internet met deze telefoon.
trouwens wist niet dat het erop ston maar toch bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
Waarschijnlijk geheel offtopic, maar toch vraag ik het; Wat heb ik precies aan T-Zones?

(om de post toch nog een beetje OT te maken: Sinds vandaag Profimail geinstalleerd; werkt erg prettig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
HendrikN schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:36:
Waarschijnlijk geheel offtopic, maar toch vraag ik het; Wat heb ik precies aan T-Zones?

(om de post toch nog een beetje OT te maken: Sinds vandaag Profimail geinstalleerd; werkt erg prettig)
Niks, je hebt dan een site met een paar links etc, maar in de praktijk helemaal niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Het lijkt er bij mij op dat t-zones via een bepaalde 'gateway' verbinding maakt. Als ik geen verbinding via t-zones maak kan ik niet de ingebouwde 'zoekfunctie' gebruiken. Over de ingebouwde zoekfunctie, weet iemand of het mogelijk is om bijv. google toe te voegen?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Je moet gewoon bij WEB (onder toepassingen) naar google gaan, dan Opslaan als bookmark.. Dit werkt beter dan diensten!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een 'major' update beschikbaar. Heb zelf nog niet gekeken, maar volgens deze site is de update beschikbaar naar: 4.0723.2.0.1 De update van v2 naar v3 was een sterke verbetering, dus ben erg benieuwd wat de veranderingen zullen zijn.
Hoop dat de muziekspeler is verbeterd zodat ik gewoon een cd af kan spelen, ook als de artiest en album niet gegeven staan in de files. Ik wil gewoon kunnen sorteren op map en nummer.

/edit
op een andere site wat gevonden:
bron:Symbiano-tek.com
A major update of N73 Firm has been released. V4.0723.2.0.1 Change log is unknown yet but apparently, the new firmware combines the music edition features and the IE features. I hope it's not like in any way the latest crappy N80 firm. You can update your phone right now via Nokia Software updater and I'll post the change log as soon as I get my hands onto it.
Klinkt zeer interessant.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
Ik heb net de betreffende update gedaan! En de music player is inderdaad een heel stuk verbeterd. Verder heb ik het idee dat de skin is aangepast, Alleen heb ik het idee dat de rezerve kopie helemaal vastloopt :( Staat nu al 20 min op de zelfde positie van vordering van terugplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Ik heb een vraagje over de Nokia N73 in combinatie met TomTom. Ik weet niet of ik het in het TomTom topic of hier moet vragen, maar dit topic lijkt me het meest relevant.

Ik gebruik TomTom op mijn N73, in combinatie met een Adapt AD300 GPS receiver. Ik heb ook een bluetooth headset (zo'n standaard geval) om handsfree te bellen. Ik kan deze allebei tegelijkertijd aansluiten, maar dan gaan alle gesproken instructies van TomTom ook over de headset, en dat vind ik irritant, want normaal gesproken heb ik niet altijd die headset op m'n kop, alleen als ik gebeld word. Ik wil de gesproken instructies via de luidspreker horen, en als ik gebeld word mijn headset in kunnen doen om te kunnen bellen.
Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja: hoe?

//Edit: het gaat om de nieuwste versie van TomTom Navigator 6.

[ Voor 4% gewijzigd door Leedbek op 16-06-2007 13:08 ]

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
LoBbY_1 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:56:
Ik heb net de betreffende update gedaan! En de music player is inderdaad een heel stuk verbeterd. Verder heb ik het idee dat de skin is aangepast, Alleen heb ik het idee dat de rezerve kopie helemaal vastloopt :( Staat nu al 20 min op de zelfde positie van vordering van terugplaatsen.
hmm dan wacht ik even met bij unbranded n73 om te updaten.
Ik hoop de je de resultaten hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Hmmm.. Nog geen update voor de N73 ME jammer genoeg.. Hopen dat er nog wat komt dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
Het duurde een eeuwigheid, achteraf is het toch goed gegaan:) Sommige zaken zijn niet helemaal netjes teruggezet, maar dat waren pakketten zoals tom-tom, Even opnieuw installeren en alles werkte weer prima.

Ik heb niet direct het idee dat het veel sneller is geworden. Had ik stiekem toch een beetje op gehoopt. Ook weet ik nog niet of de foto's scherper zijn. Ik zal wel eens zoeken naar vergelijkingsmateriaal.

Ook heb ik een post gevonden in het n95 topic waar word gesproken over een nieuwe "nokia maps". Dus iedereen die daar nieuwschierig naar is kan dat uitzoeken :)

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=61567

[ Voor 23% gewijzigd door LoBbY_1 op 16-06-2007 14:05 . Reden: typo+toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

Tito129 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:39:
[...]

hmm dan wacht ik even met bij unbranded n73 om te updaten.
Ik hoop de je de resultaten hier post.
Hallo ik heb
versie 3.0704.1.0.1
19-1-2007
RM-133
nokia N73 (57.01)

Heb deze versie er zo kunnen opzetten maar de nieuwe lukt niet, dus vandaar mijn vraag.

Toch lukt het me niet om te updaten, ligt het misschien dan ook aan de taal. Ik heb hem staan op nederlands.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoBbY_1 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:01:
Het duurde een eeuwigheid, achteraf is het toch goed gegaan:) Sommige zaken zijn niet helemaal netjes teruggezet, maar dat waren pakketten zoals tom-tom, Even opnieuw installeren en alles werkte weer prima.

Ik heb niet direct het idee dat het veel sneller is geworden. Had ik stiekem toch een beetje op gehoopt. Ook weet ik nog niet of de foto's scherper zijn. Ik zal wel eens zoeken naar vergelijkingsmateriaal.

Ook heb ik een post gevonden in het n95 topic waar word gesproken over een nieuwe "nokia maps". Dus iedereen die daar nieuwschierig naar is kan dat uitzoeken :)

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=61567
Heb de update nu ook voltooid. Terugzetten van reservekopie duurde inderdaad erg lang en ik kreeg na afloop bij het opstarten een foutmelding: "zelftest mislukt, neem contact op met de verkoper" ofzoiets. Na de batterij te hebben ontkoppelt deed hij het weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, het volgende probleem:

Heb mijn n73 sinds september.. Nooit echt probleem mee gehad. Tot een week geleden.. het icoontje van de koptelefoon kwam in het scherm te staan, terwijl de koptelefoon niet aangesloten was. Gevolg: kan niet bellen en opnemen zonder kopptelefoon. En als ik opneem zonder koptelefoon hoor ik geen geluid.
Goed, forums gelezen... Dit bleek een software fout. Oplossing was: de software updaten. (dit had ik nog geen enkele keer gedaan sinds ik m heb.) Vandaag de software updater gedownload. Ff backupie op computer gezet van me telefoon en UPDATEN MAAR. Na elke stap van het update proces moet je de lader en e accu eruit halen en de telefoon opnieuw aanzetten. Elke keer gedaan zoals het moest, maar bij stap drie kreeg ik me telefoon niet meer aan. Wat moet ik doen??? Ik heb precies gedaan zoals het hoort en geen enkele keer de verbinding verbroken met de telefoon, want anders zou de telefoon ernstige schade oplopen... Kan iemand mij met helpen en even uitleggen wat ik het beste kan doen?
(dit probleem zal vast wel eens besproken zijn op dit forum, maar dan ben ik een paar dagen bezig alle forums door te nemen)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
Ik vrees dat er toch iets is mig gegaan tijdens je update-proces. Hat kan gebeuren dat tijdens het flashen van je firmware een fout is opgetreden. Ik kan me echter niet herinneren dat ik ooit een lader of een accu uit mijn telefoon heb moeten halen!! Maar misschien heb ik ook wel niet goed gelezen....

Als je je telefoon aan de lader hebt, zie je dan het scherm dat je accu wordt opgeladen? Of blijft dat venster ook zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:24:
Mensen, het volgende probleem:

Heb mijn n73 sinds september.. Nooit echt probleem mee gehad. Tot een week geleden.. het icoontje van de koptelefoon kwam in het scherm te staan, terwijl de koptelefoon niet aangesloten was. Gevolg: kan niet bellen en opnemen zonder kopptelefoon. En als ik opneem zonder koptelefoon hoor ik geen geluid.
Goed, forums gelezen... Dit bleek een software fout. Oplossing was: de software updaten. (dit had ik nog geen enkele keer gedaan sinds ik m heb.) Vandaag de software updater gedownload. Ff backupie op computer gezet van me telefoon en UPDATEN MAAR. Na elke stap van het update proces moet je de lader en e accu eruit halen en de telefoon opnieuw aanzetten. Elke keer gedaan zoals het moest, maar bij stap drie kreeg ik me telefoon niet meer aan. Wat moet ik doen??? Ik heb precies gedaan zoals het hoort en geen enkele keer de verbinding verbroken met de telefoon, want anders zou de telefoon ernstige schade oplopen... Kan iemand mij met helpen en even uitleggen wat ik het beste kan doen?
(dit probleem zal vast wel eens besproken zijn op dit forum, maar dan ben ik een paar dagen bezig alle forums door te nemen)

bvd
Dit is heel raar zoals je dat heb gedaan. Je hebt de verbinding niet verbroken, maar wel de accu los gehaald. Aangezien de telefoon geen voeding uit de datakabel haalt was de verbinding dus wel verbroken?

Je moet nokia software updater installeren en je telefoon aansluiten en er helemaal niets meer aan doen. Pas als hij zegt dat de installatie van de update compleet is mag je hem er pas vanaf halen.
Ik heb geen idee hoe jij het hebt gedaan, maar daar hoef je, je accu niet voor los te maken en zeker niet tijdens het updaten.

Nu kun je denk ik niets anders dan naar een nokia care point gaan en hem daar door hun laten updaten. In de startpost staat wel een link naar een site met de NCP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m op de lader heb zie ik niks in het beeld staan...Hij gaat niet meer aan of uit.

Ik vond t ook inderdaad raar dat ik dat moest doen... Maar het stond er toch echt, ik heb de instructies gewoon gevolgd... Maar de verbinding is er wel af geweest tijdens het in en uit doen van de accu, maar dit kon op dat moment. Ik zal wel ff een printscreen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de music edition twee weken geleden binnengekregen. ben sindsdien wel aan het twijfelen geweest omdat er misschien betere waren (ik kreeg hem al gratis bij 1 jaar-400 en ik nam 750 bij t-mobile), maar ik dacht, laat maar. misschien had ik toch de n80 of e65 moeten nemen, maar ik ben er wel blij mee.

alleen lees ik nu op de voorpagina dat music edition standaard 2 gig geheugen heeft? bij mij was dit niet zo en ik moest zelf bijkopen. . .

ook heb ik nog 1 vraag: wat is het verschil tussen gms en dual-channel? ik zie dat gms minder batterij vreet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.evengoedevrienden.nl/dump/files/n73.JPG

Hier zie je dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
Ik vrees dat je echt iets verkeerd hebt gedaan... Ik heb dit bovenstaande scherm ook nooit gezien tijdens het update process. Het scherm hierboven schetst ook telefoonherstel, en niet het updaten van je firmware. Heb je misschien ooit geprobeert om je telefoon te unlocken? In ieder geval veel sterkte... Ik ben bang dat je inderdaad even langs een NSP moet gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee nooit geprobeerd, omdat ie nooit gelocked geweest is.. Beetje klote dit, zal maar ff contact opnemen met ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:02:
ook heb ik nog 1 vraag: wat is het verschil tussen gms en dual-channel? ik zie dat gms minder batterij vreet..
Bij dual channel maakt hij gebruik van umts indien dit aanwezig is. Hij zal dan via umts bellen en internetten. Aangezien dit nog niet veel ondersteund wordt en niet sneller schijnt te zijn heb je er weinig voordeel aan. Schijnt ook even duur te zijn.

Damn, ik blijf die foutmelding van 'zelftest mislukt' af en toe houden als ik hem opstart na de update. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 02:41:
Er is een 'major' update beschikbaar. Heb zelf nog niet gekeken, maar volgens deze site is de update beschikbaar naar: 4.0723.2.0.1 De update van v2 naar v3 was een sterke verbetering, dus ben erg benieuwd wat de veranderingen zullen zijn.
Hoop dat de muziekspeler is verbeterd zodat ik gewoon een cd af kan spelen, ook als de artiest en album niet gegeven staan in de files. Ik wil gewoon kunnen sorteren op map en nummer.

/edit
op een andere site wat gevonden:

[...]

Klinkt zeer interessant.
Wat ik tot nu toe kon vinden op het internet:
  • Je hebt de Music player van de ME editie (die je echter wél normaal kan afsluiten)
  • Je behoud wél gewoon je multimedia toets
  • Snakes is verdwenen
  • Menu is iets veranderd, zo staat er tegenwoordig Internet ipv Web
  • Multitasking/ RAM 'problemen' zijn niks verbeterd
  • Camera is maar de vraag, sommige zeggen dat ze écht zwart nu op de fotos hebben, blauwe waas ook eindelijk weg in het donker?
Verder ben ik nog ff druk aan het zoeken ;)

(voor alle duidelijkheid, dit is van internet maar volgens mij wel goed betrouwbaar)

Paar plaatjes (halverwege de pagina):
http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=292229

[ Voor 26% gewijzigd door FabianNL op 16-06-2007 18:06 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Is er iets veranderd qua geluidssterkte? Ik had gepost of er mensen konden uittesten of hun muziek ook veel harder gaat wanneer ze bellen en dan de muziek aanzetten (via hoofdtelefoon). Niemand heeft nog echter iets gepost.
Vinden jullie allemaal het geluid van de N73 (ME) dan niet zacht? Mijn W800i ging iig harder zonder te vervormen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Nu online
Amiet01 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:21:
Is er iets veranderd qua geluidssterkte? Ik had gepost of er mensen konden uittesten of hun muziek ook veel harder gaat wanneer ze bellen en dan de muziek aanzetten (via hoofdtelefoon). Niemand heeft nog echter iets gepost.
Vinden jullie allemaal het geluid van de N73 (ME) dan niet zacht? Mijn W800i ging iig harder zonder te vervormen.
Geen idee en heb het idd ook nog niet uitgetest, dit alleen om de simpele reden dat ik het geluid meer en meer dan hard zat vind! In mijn ogen ben je echt half doof, of anders word je het wel, als je geluid harder moet dat ie nu al kan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nou geloof mij ik ben echt niet doof. Dan kan het dus misschien óf aan mijn telefoon liggen, of aan de ME software ofzo. Ga maandag maar es ff langs naar de winkel.

Ow nog een vraagje: Wanneer je met foto's scherp stelt bij jullie, schokt het beeld dan, dus tijdens dat scherpstellen proces dat ie dan ff 2 x het beeld stil zet als het ware. Kan iemand dat ff snel bekijken voor mij, want er had vandaag op werk een idioot drinken laten vallen op mijn telefoon (gelukkig alleen aan de onderkant van de phone op de klep).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Nu online
Amiet01 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:43:
Nou geloof mij ik ben echt niet doof. Dan kan het dus misschien óf aan mijn telefoon liggen, of aan de ME software ofzo. Ga maandag maar es ff langs naar de winkel.

Ow nog een vraagje: Wanneer je met foto's scherp stelt bij jullie, schokt het beeld dan, dus tijdens dat scherpstellen proces dat ie dan ff 2 x het beeld stil zet als het ware. Kan iemand dat ff snel bekijken voor mij, want er had vandaag op werk een idioot drinken laten vallen op mijn telefoon (gelukkig alleen aan de onderkant van de phone op de klep).
Jip, bij mij staat het beeld tijdens het scherpstellen af en toe ook ff stil, maar dit is niets meer dan logisch ook lijkt mij aangezien ie aan het scherpstellen is op een 'vast' punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Was ff quickoffice aan het uitproberen. Ik kan wel Word bestanden openen, maar geen powerpoint bestanden. Ze staan wel in 97-2003 formaat en ben al naar quickoffice.com/series60 geweest, maar kan daar ook geen updates downloaden. Ook hun templates werken niet.
Iemand een oplossing?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
MaDLiVe schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:33:
Ik weet niet wat verdere verschillen tussen pit 2005 en de meest recente vorm van pit zijn.
Volgens hun klantenservice vallen de T-Mobile hotspots wel onder PIT2005 en niet meer onder de huidige PIT. Zie dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

FabianNL schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:00:
[...]

Jip, bij mij staat het beeld tijdens het scherpstellen af en toe ook ff stil, maar dit is niets meer dan logisch ook lijkt mij aangezien ie aan het scherpstellen is op een 'vast' punt?
Ja, hier ook. Ff getest en hij deed: flash, stilstaand beeld, zoom, stilstaand beeld, uiteindelijk beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:01:
Nee nooit geprobeerd, omdat ie nooit gelocked geweest is.. Beetje klote dit, zal maar ff contact opnemen met ze..
Om je even gerust te stellen en alle andere broodje-aap verhalen ("onmogelijk dat je die melding kreeg!" "je hebt zeker iets verkeerds gekozen!") uit de wereld te helpen: het komt vaker voor dat je tijdens het updaten van je telefoon deze melding krijgt. Volgens mij heeft het iets te maken met een niet volledig opgeladen accu. Er is zelfs een oplossing voor, althans er zijn mensen die het zelf opgelost hebben. Deze oplossing heb ik hier op GoT gelezen in een van de volgende topics: N73 of N80 of N95. Ik kan hem zo snel niet terugvinden, maar als je even iets beter zoekt dan ik kom je er vast wel bij uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Poeh op 16-06-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hengel je die nieuwe firmware binnen? Dacht het via Nokia Software Updater te doen, zoals ik het vorige keer ook gedaan heb, maar deze stelt nu dat ik al de nieuwste FW heb: 3.0704.1.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand hier instellingen voor Windows Live Hotmail? Ik dacht altijd dat het niet kon, omdat het geen IMAP of POP3 is, maar nu schijnt het met Symbian OS60 3rd weer wél te kunnen...

Iemand een idee, heb wel Gmail werkend :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Heb de nieuwe v4 software ook maar eens binnen gehaald, om nou te zeggen dat hij in het donker betere foto's maakt, niet echt.

Oude v3 foto
Nieuwe v4 foto

het lijkt idd allemaal wel wat zwarter... maar echt beter, nee (neemt niet weg dat hij overdag geweldige foto's maakt!)

maar nog een vraagje, heeft iemand wel eens stof gehad tussen het glaasje en de lens in. Zit bij mij nu steeds meer stof tussen, en verminderd toch de fotokwaliteit (neem ik aan). Iemand daarom ook tips om het weg te krijgen? Of kan ik hiervoor naar zo'n NSP gaan en valt dit onder de garantie?

En heeft iemand een ander gratis tooltje gevonden als autolock. Na de eerste restart van mijn nokia werkte autolock niet meer op v4, op v3 en v2 heeft hij altijd super gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:26:
Waar hengel je die nieuwe firmware binnen? Dacht het via Nokia Software Updater te doen, zoals ik het vorige keer ook gedaan heb, maar deze stelt nu dat ik al de nieuwste FW heb: 3.0704.1.0.1
inderdaad!
ben wel benieuwd naar de nieuwe spelen en blauwe waas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm ik ben eigenlijk tevreden met m'n N73 zoals hij nu is. Ik ben net bezig met Snakes, vind ik eigenlijk wel een cool spel. Van een blauwe waas heb ik trouwens ook nog weinig gemerkt :? Ik vind het een beetje overdreven allemaal.

Verder snap ik niet wat er mis is met de musicplayer. Ik kan em gewoon normaal afsluiten. Als je muziek uit wil, dan druk je toch gewoon ff op stop.

Ik wacht voorlopig wel een tijd, en dan zie ik wel of ik ga updaten ja of nee. :)
edit: nog geen geheugenkaartje in m'n N73 gehad trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 17-06-2007 14:32 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb nu de firmware
v 3.0704.1.0.1
19-01-2007
rm 133
nokia n73 (57.01)
maar ik krijg bij nsu geen nieuwe update beschikbaar aan wat kan dit liggen.
alvast bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb zitten zoeken... Maar kan het toch echt niet vinden. Wil t eigenlijk wel zelf oplossen, want anders ben ik m weer een paar weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:05:
Heb de nieuwe v4 software ook maar eens binnen gehaald, om nou te zeggen dat hij in het donker betere foto's maakt, niet echt.

Oude v3 foto
Nieuwe v4 foto

het lijkt idd allemaal wel wat zwarter... maar echt beter, nee (neemt niet weg dat hij overdag geweldige foto's maakt!)
Dat is geen vergelijking. De foto's zijn beide slecht genomen en vooral de eerste. Zwaar onscherp en volgens mij ook met flitser terwijl het onderwerp te ver weg is. Bij de 2e is het onderwerp dichter bij en zie je ook duidelijk dat de belichting een stuk beter is.
Ik snap ook niet dat je aan de hand van die 2 foto's kan zeggen dat het niet verbeterd is, want alles aan de 2e foto is beter dan aan de eerste. En ook bewegingsonscherpte heeft te maken met de belichting.

Die blauwe waas dat was het probleem, aangezien de fotokwaliteit ook binnen zeker niet slecht is. Als ze daar iets aan gedaan hebben is het sowieso al een stuk beter, maar ik heb het zelf nog niet goed kunnen testen.
_Christiaan_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:31:
Hmm ik ben eigenlijk tevreden met m'n N73 zoals hij nu is. Ik ben net bezig met Snakes, vind ik eigenlijk wel een cool spel. Van een blauwe waas heb ik trouwens ook nog weinig gemerkt :? Ik vind het een beetje overdreven allemaal.
Is echt niet overdreven:
foto met blauwe waas

Terecht dat je er tevreden mee hebt, de foto's zijn over het algemeen zeer goed en de rest van de telefoon is ook prima.

@Jaap:
Lees de openingspost eens door. Daar staat in dat je firmware 'branded' is en je eerst naar een NCP zal moeten om hem daar te laten updaten. Vanaf dan kun je het pas zelf, of je moet met de productcode ofzo gaan kutten en dan ben je, je garantie kwijt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:02:
[...]

@Jaap:
Lees de openingspost eens door. Daar staat in dat je firmware 'branded' is en je eerst naar een NCP zal moeten om hem daar te laten updaten. Vanaf dan kun je het pas zelf, of je moet met de productcode ofzo gaan kutten en dan ben je, je garantie kwijt.
hoi ik heb mijn telefoon al een keer zelf geupdate dit heb ik gewoon thuis gedaan met nsu,dit is allemaal wel goed verlopen dus snap ik niet dat hij nu opeens branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:08:
[...]

hoi ik heb mijn telefoon al een keer zelf geupdate dit heb ik gewoon thuis gedaan met nsu,dit is allemaal wel goed verlopen dus snap ik niet dat hij nu opeens branded is.
Dat is raar, want je firmware geeft aan dat hij branded is.
v 3.0704.1.0.1
19-01-2007
rm 133
nokia n73 (57.01)
Bij mij staat er op de laatste regel 'Nokia N73 (02)'. Die 57 die er bij jou voorstaat betekend volgens mij dat hij wel branded is.

Maar daar heb je natuurlijk weinig aan. Heb je hem tussendoor weggebracht voor reparatie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
ik heb hem niet weggebracht voor reparatie of zo,toen ik de telefoon kreeg drie maanden terug heb ik hem na drie dagen geupdate omdat hij alsmaar uitviel en vast liep,daarna geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ligt het misschien aan de productcode?

Ik wist het bestaan niet van 'productcodes' totdat ik m'n N73 ging flashen. Ik vind die codes eigenlijk maar onzin.

Als ik het goed begrijp hebben alle N73's ongeveer dezelfde productcodes? Afgezien van branded vs non-branded. Misschien dat sommige productcodes het wel doen en andere niet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Er zijn een hoop verschillende product codes beschikbaar, ook voor de mijne is nog geen nieuwe software beschikbaar (lees: is nog niet geactiveerd op de updater site).
Ik zou gewoon even wachten, waarschijnlijk zal de update ook voor de overige product codes geactiveerd worden... (dat hoop ik tenminste)
Anders had ik net wel met Nemesis even de code veranderd, maar dat programma werkt niet in Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Weet iemand waarom ik geen powerpoint kan openen met Quickpoint? Word bestanden lukt wel, maar ppt niet. Er staat bezig met laden van presentatie en zodra de balk vol is dan heeft ie niets geopend. Ook niet als je lang wacht ofzo.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:33:
Er zijn een hoop verschillende product codes beschikbaar, ook voor de mijne is nog geen nieuwe software beschikbaar (lees: is nog niet geactiveerd op de updater site).
Ik zou gewoon even wachten, waarschijnlijk zal de update ook voor de overige product codes geactiveerd worden... (dat hoop ik tenminste)
Anders had ik net wel met Nemesis even de code veranderd, maar dat programma werkt niet in Vista.
Oh ja, was het niet zo dat Nokia sinds kort ook firmware aanbied voor branded toestellen?
Dan zou dit goed mogelijk zijn ja.

Branded is trouwens geen beperking vaak, maar zijn ook voorinstellingen enzo. Die sla je overigens wel op met een reservekopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Ik heb geen branded software, mijne is ook niet gesimlocked (ik heb al een keer geupdate met de updater), blijkbaar zijn er voor de EURO 2 versie verschillende codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal die update er binnenkort ook voor de andere productcodes komen denk ik.

Het is deze keer wel echt een duidelijke verbetering. Die muziekspeler is veel mooier en beter. Helaas kun je nog niet gewoon sorteren of een directory afspelen. Als ik een 2cd heb zonder goede m3tag kan ik niet gewoon 1 cd afspelen.

Of heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heb het niet direct kunnen vinden, maar ik heb het idee dat de batterij-indicator niet goed werkt.

Gister heb ik wat spelletjes gedaan, pak 'm beet een uur tomtom gebruikt, net nog lang gebeld en de ik heb nog steeds 5 streepjes.....
Is niet goed volgens mij. Heb 'm ook al uitgezet, maar de status blijft hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch geen branded versie?

V 3.0704.1.0.1
19-01-2007
RM-133
Nokia N73 (49.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:20:
Dan zal die update er binnenkort ook voor de andere productcodes komen denk ik.

Het is deze keer wel echt een duidelijke verbetering. Die muziekspeler is veel mooier en beter. Helaas kun je nog niet gewoon sorteren of een directory afspelen. Als ik een 2cd heb zonder goede m3tag kan ik niet gewoon 1 cd afspelen.

Of heeft iemand daar een oplossing voor?
Gewoon je mp3's taggen? Er zijn genoeg handige programma's voor. Als je cd's ript kan je zelfs automatisch met één klik alle tags van freedb.org halen (dit kan alleen met de betere tagprogramma's). Mocht je meer willen weten dan kan je me DM'en.

Weet iemand of er een volledige versie bestaat van de ringtone "stay that way"? Ik vind het een zeer relaxt muziekje, en het lijkt erop dat het door een zangeres en een producer gemaakt is. M.a.w. het klinkt wel professioneel en het lijkt alsof op de Nokia een deel van het hele liedje staat.
Voor de compleetheid, het is dus het volgend muziekje:
Stay that way.aac, opslaan als

[ Voor 23% gewijzigd door _Christiaan_ op 18-06-2007 10:15 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11
ik heb sinds ik een software update heb gedaan op m'n Nokia N73 ME
naar V3.0705.1.0.31 (26-01-'07) een vreemd probleem met m'n camera.

zodra ik hem openschuif en een foto wil maken schiet hij terug naar het bureaublad.
en na een aantal seconden weer terug naar camera en zo blijft hij door loopen..
er valt geen foto of filmpje meer mee te maken.
volgens mij heb ik de laatste software versie... iemand hier een oplossing voor??

teven werkt het joystickje op m'n totsenbord niet helemaal lekker meer..
als je hem beweegt klinkt het knakkerig en hij reageerd ook niet altijd.

nu heb ik ff zitten zoeken op internet je kan wel toetsenbord vervangen
maar daar zit het joystickje niet bij...iemand die weet of dit te vervangen is...

vind het wel een beetje snel voor een telefoon van december 2006.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn bovenste speaker (links) kapot is. In vergelijking met de andere (onder) klinkt hij heel schel en blikkerig. Wat raden jullie me aan te doen? Ik heb de telefoon via de Online Hi Shop. Ik heb hm nu ongeveer anderhalve maand. Naar een Nokia Service Point gaan of contact opnemen met Hi? Het zelf repareren van de telefoon ben ik ook niet bang voor. Wellicht heeft iemand nog een goed(-kop-)e site voor n73 onderdelen...

Alvast bedankt voor elke reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fox-Racing schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:48:
ik heb sinds ik een software update heb gedaan op m'n Nokia N73 ME
naar V3.0705.1.0.31 (26-01-'07) een vreemd probleem met m'n camera.

zodra ik hem openschuif en een foto wil maken schiet hij terug naar het bureaublad.
en na een aantal seconden weer terug naar camera en zo blijft hij door loopen..
er valt geen foto of filmpje meer mee te maken.
volgens mij heb ik de laatste software versie... iemand hier een oplossing voor??

teven werkt het joystickje op m'n totsenbord niet helemaal lekker meer..
als je hem beweegt klinkt het knakkerig en hij reageerd ook niet altijd.

nu heb ik ff zitten zoeken op internet je kan wel toetsenbord vervangen
maar daar zit het joystickje niet bij...iemand die weet of dit te vervangen is...

vind het wel een beetje snel voor een telefoon van december 2006.
Ik weet niet precies wat jij allemaal met je telefoon doet... Maar het is niet helemaal in orde.
Zoals je kan lezen (als je even in de zoekfunctie joystick intoetst) kan deze vervangen worden.
Gewoon even naar de winkel terug gaan.
Je kan je software versie zelf controleren door *#0000# in te toetsen.
Ook kan je het controleren door een update proberen te doen. Heb je de laatste versie, dan wordt dit
vanzelf aangegeven.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:45:
Ik heb het idee dat mijn bovenste speaker (links) kapot is. In vergelijking met de andere (onder) klinkt hij heel schel en blikkerig. Wat raden jullie me aan te doen? Ik heb de telefoon via de Online Hi Shop. Ik heb hm nu ongeveer anderhalve maand. Naar een Nokia Service Point gaan of contact opnemen met Hi? Het zelf repareren van de telefoon ben ik ook niet bang voor. Wellicht heeft iemand nog een goed(-kop-)e site voor n73 onderdelen...

Ik heb het idee dat er inderdaad iets mis is met je luidspreker als ie schel klinkt.
Ik heb bij Google gezocht en het volgende gevonden:

Nokia N73 onderdelen

Misschien dat je hier iets aan hebt.
Zelf zou ik niet zo snel gaan klooien aan een telefoon...
Ben ik te schijterig voor denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens , over die nwe software :

the latest Nokia N73 Firmware is a TRIAL FIRMWARE by NOkia...
N73 v4.0723.2.0.1 (RM-133)

Becuase the v3.0713.1.0.2 firmware was released on NSU about 2 - 3 weeks ago n Nokia do not make firmware for each handset 1 month later n so on...

for example N95 it did not have firmware coming out straight away aldough N95 has too many bugs...
Also the v4.0723.2.0.1 firmware i can not download like others from my access to the site wer i have purchased the Flashing Box...normally i get all da firmware before dey added to NSU so therefore v4.0723.2.0.1 is TRIAL FIRMWARE u knw BETA from Nokia.

If dat firmware goes well dey gona change firmware for n80 n etc all into one wid all music player n so on features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:45:

Garantiegeval --> dichtstbijzijnde Nokia Service point.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:15:

Becuase the v3.0713.1.0.2 firmware was released on NSU about 2 - 3 weeks ago n Nokia do not make firmware for each handset 1 month later n so on...

for example N95 it did not have firmware coming out straight away aldough N95 has too many bugs...
Also the v4.0723.2.0.1 firmware i can not download like others from my access to the site wer i have purchased the Flashing Box...normally i get all da firmware before dey added to NSU so therefore v4.0723.2.0.1 is TRIAL FIRMWARE u knw BETA from Nokia.

If dat firmware goes well dey gona change firmware for n80 n etc all into one wid all music player n so on features...
Sorry, maar hier geloof ik dus helemaal niets van. :)
Trial firmware? Beta-testen via NSU? Nokia zal gek zijn!

Weet niet wat je bron is, maar dit lijkt me, alleen al gezien het taalgebruik, niet bepaald een officieel Nokia communiqué ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Nu online

Maar waarom kan ik hem dan gewoon wel normaal downloaden via m'n software update? Lijkt me niet als het een 'TRIAL FIRMWARE' betreft of zoals beter gezegd een 'BETA'. Lijkt me niet echt heel handig om iedereen op te schepen met een beta versie... dan zou ik het van te voren toch minimaal wel ff willen horen...

(tevreden gebruiker van de nieuwste firmware! :+ )

/edit: Wyckse_witte was me voor

Hebben trouwens meer mensen last met Rabo Mobielbankieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijkt idd.een soort van misverstand te zijn :

http://discussions.nokia....swupdate&message.id=14417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Gisteren heb ik mijn N73 geüpdate naar 4.0723.2.0.1. De update zelf verliep zonder problemen. Ook het terugzetten van gegevens en instellingen via de backup en herstel-functie met de geheugenkaart ging goed.

Alleen lukt het nu niet meer om mijn originele (grijze, dus oude) TomTom GPS ontvanger te verbinden met de telefoon. De applicatie (zowel Smart2Go als TomTom 6) blijft proberen om te koppelen, maar helaas zonder resultaat...

Ik heb het volgende geprobeerd:
Koppelen middels de bluetooth instellingen in het menu "instrumenten" gaat goed. Ik kan de GPS ontvanger vinden, koppelen en autoriseren om automatisch verbinding te maken. Koppelen in de applicatie is niet mogelijk.

Koppelen met een andere bluetooth GPS ontvanger werkt wel gewoon.

Heeft iemand hier een "oude" TomTom ontvanger en zijn/haar N73 van de nieuwste firmware voorzien? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Het antwoord op mijn vraag kan ik zosnel in 7 topics niet vinden,en ja ik heb de search gebruikt om misverstanden te voorkomen.
De versie van mijn n73 betreft de music edition.
Firmware: V 3.0705.1.0.31
26-01-2007
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Als ik ga zoeken voor firmware updates met de laatste update tool van nokia krijg ik de melding dat er geen nieuwere versie uit is?

Srry als het antwoord ergens al staat maar ik krijg het echt niet gevonden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Vlooi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:00:
Heb het niet direct kunnen vinden, maar ik heb het idee dat de batterij-indicator niet goed werkt.

Gister heb ik wat spelletjes gedaan, pak 'm beet een uur tomtom gebruikt, net nog lang gebeld en de ik heb nog steeds 5 streepjes.....
Is niet goed volgens mij. Heb 'm ook al uitgezet, maar de status blijft hetzelfde...
Hmmm de streepjes worden nu wel minder.... Batterij gaat langer mee dan ik dacht, zeker gezien wat er in de OP stond over de standby tijd e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:34:
[...]

Hmmm de streepjes worden nu wel minder.... Batterij gaat langer mee dan ik dacht, zeker gezien wat er in de OP stond over de standby tijd e.d.
Gaat de accu snel leeg is het niet goed, gaat hij langzaam leeg is het ook niet goed ;) :D

Wees blij zou ik zeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:48:
[...]

Gaat de accu snel leeg is het niet goed, gaat hij langzaam leeg is het ook niet goed ;) :D

Wees blij zou ik zeggen _/-\o_
Maja batterij moet toch op dus dat ligt aan je verbruik wat je gebruikt, ik laad me telefoon om de twee dagen op :) ik luister veel muziek op me telefoon maja nu moet ik die headset van music edition nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avkooi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:22:
Gisteren heb ik mijn N73 geüpdate naar 4.0723.2.0.1. De update zelf verliep zonder problemen. Ook het terugzetten van gegevens en instellingen via de backup en herstel-functie met de geheugenkaart ging goed.

Alleen lukt het nu niet meer om mijn originele (grijze, dus oude) TomTom GPS ontvanger te verbinden met de telefoon. De applicatie (zowel Smart2Go als TomTom 6) blijft proberen om te koppelen, maar helaas zonder resultaat...

Koppelen middels de bluetooth instellingen in het menu "instrumenten" gaat goed. Ik kan de GPS ontvanger vinden, koppelen en autoriseren om automatisch verbinding te maken. Koppelen in de applicatie is niet mogelijk.

Heeft iemand hier een "oude" TomTom ontvanger en zijn/haar N73 van de nieuwste firmware voorzien? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen dan zijn.
Welke GPS is dat?
Heb er een van tomtom ik zal het dan ook effe proberen kijken of het lukt met die van mij.

maar ik moet eerst update hebben waar heb je die update vandaan dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
avkooi schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:22:

hetzelfde probleem hier maar dan met een holux ontvanger en een royaltek gps. Met beiden bijft hij proberen om vrbinding te maken maar het lukt niet.

Hopelijk komt hiervoor vlug een oplossing want tomtom heb ik echt wel nodig, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:11:
[...]

Welke GPS is dat?
Heb er een van tomtom ik zal het dan ook effe proberen kijken of het lukt met die van mij.

maar ik moet eerst update hebben waar heb je die update vandaan dan?
de update is te downloaden via de nokia software updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:25:
[...]

de update is te downloaden via de nokia software updater
maar er staat je hebt de laatste versie al
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.