Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 42.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
ik heb hem nog niet geupdate, maar als de gps ontvanger het niet doet dan is het erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Laatst online: 15-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:27:
[...]

maar er staat je hebt de laatste versie al
hmm, blijkbaar ben je niet de enige las ik hier al eerder. Had ik die boodschap maar gekregen, dan werkt mijn tomtom tenminste nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:32:
[...]

hmm, blijkbaar ben je niet de enige las ik hier al eerder. Had ik die boodschap maar gekregen, dan werkt mijn tomtom tenminste nog
haha idd gelukkig geef die mijne het aan maar ja ik wil het wel proberen effe kijken hoe het eruit ziet.
maar je kan het toch downgraden naar de andere versie of heb ik het mis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
volgens de nokia site kan dit niet via NSU, enkel via een Nokia Service Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:47:
volgens de nokia site kan dit niet via NSU, enkel via een Nokia Service Center
ok naja dan wacht ik wel update ik het niet wordt weer lang wachten.
wordt deze mobo onderhand nu wel zat een perfect telefoon alles kunner maar toch wel nadelen zoals mijn sms.
als ik sms schrijf valt de mobiel uit heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
fragcompany schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:33:
Het antwoord op mijn vraag kan ik zosnel in 7 topics niet vinden,en ja ik heb de search gebruikt om misverstanden te voorkomen.
De versie van mijn n73 betreft de music edition.
Firmware: V 3.0705.1.0.31
26-01-2007
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Als ik ga zoeken voor firmware updates met de laatste update tool van nokia krijg ik de melding dat er geen nieuwere versie uit is?

Srry als het antwoord ergens al staat maar ik krijg het echt niet gevonden O+
Ja, dat klopt jammer genoeg. Ik heb precies dezelfde telefoon en firmware en ook nog steeds geen update :(

Heb eens ergens gelezen dat ME firmwares altijd eindigen op .31 of .32 dus hoogstwaarschijnlijk is er überhaupt nog geen update voor welke ME versie dan ook.

afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Een vraagje:

Kan het kloppen dat mijn N73 geen 3d weergave heeft voor tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb mijn foon geflasht naar een andere code zodat ik hem kon update,alles is goed gegaan alleen nu is alles in het engels,kan ook geen nederlands kiezen bij instellingen,wie o wie weet hier wat op zodat hij weer in nederlandse taal is,aja de code die ik heb gebruikt is 0527009.
alvast mijn dank.
ik heb het al opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basjuuh schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:22:
Een vraagje:

Kan het kloppen dat mijn N73 geen 3d weergave heeft voor tomtom?
Ik heb tomtom er ook op staan en 3d werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:15:
Jongens , over die nwe software :

the latest Nokia N73 Firmware is a TRIAL FIRMWARE by NOkia...
N73 v4.0723.2.0.1 (RM-133)

Becuase the v3.0713.1.0.2 firmware was released on NSU about 2 - 3 weeks ago n Nokia do not make firmware for each handset 1 month later n so on...

for example N95 it did not have firmware coming out straight away aldough N95 has too many bugs...
Also the v4.0723.2.0.1 firmware i can not download like others from my access to the site wer i have purchased the Flashing Box...normally i get all da firmware before dey added to NSU so therefore v4.0723.2.0.1 is TRIAL FIRMWARE u knw BETA from Nokia.

If dat firmware goes well dey gona change firmware for n80 n etc all into one wid all music player n so on features...
Daar geloof ik ook geen zak van. Nokia zal ons nooit een betaversie van de firmware laten installeren.
Er staat ook niet bij (in die link) waar dat verhaal vandaan komt.

Ik zou alleen wel heel erg balen als mijn tomtom niet zou werken. Heb het nog niet getest met mijn gps ontvanger, maar als iedereen hier last van heeft zal Nokia snel iets moeten doen, tomtom is de doorslaggevende reden om voor een smartphone te kiezen ipv een kleinere gewone GSM.

Klote dat Nokia geen updates kan geven, waarbij er aan de geinstalleerde programma's en dergelijke niets veranderd. Nu ben ik een paar uur bezig voordat alles weer werkt en alle icoontjes na mijn wens goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
Hebben ook meer mensen er last van dat ze geen gebruik meer kunnen maken van Rabo Mobielbankieren/ een beveiligde SSL verbinding? Ben 'bang' dat dit ook komt door die update... Kon verder nog niks vinden op het internet en heb Nokia alvast maar ff gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:32:
[...]

Ik heb mijn GPS met tomtom geprobeerd en deze werkt gewoon (nieuwste firmware).
Heb een Adapt gps antenne btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:58:
[...]

Ik heb mijn GPS met tomtom geprobeerd en deze werkt gewoon (nieuwste firmware).
Heb een Adapt gps antenne btw.
welke versie van tomtom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
ik heb bij vrienden ook die problemen gezien met de bt gps. Die gebruikte tomtom 6.010, ik gebruik tomtom 6.020 en heb geen problemen 4verschillende bt gps ontvangers werken bij mij,de adapt 700 schijnt goed te werke met alle tomtom versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke originele software (freeware) van Nokia voor de gezondheids- / sportmensen onder ons: Wellness Diary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:03:
[...]

welke versie van tomtom gebruik je?
Versie 6.02. Probeer anders een hard reset of de firmware er opnieuw op te zetten. Kost wel even tijd, maar misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Toch wel apart, de startpost praat over dat v4 firmware enige problemen op lost, maar die v4 is een beta en hoort niet beschikbaar te zijn...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Toch wel apart, dat dat eigenlijk nergens offficieel in goed Engels vermeld staat...

[ Voor 9% gewijzigd door StanTheMan op 19-06-2007 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:13:
[...]
Versie 6.02. Probeer anders een hard reset of de firmware er opnieuw op te zetten. Kost wel even tijd, maar misschien helpt het.
hmm, zopas de 6.02 opgezet en tomtom geeft nog steeds "verbinding met gps wordt gemaakt", maar er gebeurt verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Ik heb gelukkig helemaal geen problemen met nokia maps, en tom-tom. Al schrok ik wel ff van alle reacties hier! Nog steeds even snel en nauwkeurig.

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
LoBbY_1 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:09:
Ik heb gelukkig helemaal geen problemen met nokia maps, en tom-tom. Al schrok ik wel ff van alle reacties hier! Nog steeds even snel en nauwkeurig.
welke gps en welke versie van tomtom gebruik je als ik het vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Tijgert schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 02:17:
Toch wel apart, de startpost praat over dat v4 firmware enige problemen op lost, maar die v4 is een beta en hoort niet beschikbaar te zijn...
Ik wacht met spanning op jouw bron voor deze bewering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mijn N73 Music Editition van T-mobile heeft vaak kuren!

hebben jullie dit nooit?

je belt iemand op... begint te praten, en je hoort aan de andere kant.. Hallo? haaaalllo?! hallo!!!
dus je microfoontje doet het niet.

nu heb ik dit zelf al in totaal 10 keer gehad, en is weer weg na het resetten. maar OOK mijn vriendin met haar Pink N73 heeft hier last van!...

mijn software is: V3.0638.0.0.30 van 30-10-2006

waarom kan ik dit nu niet updaten? er is toch al veel nieuwere software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:03:

je belt iemand op... begint te praten, en je hoort aan de andere kant.. Hallo? haaaalllo?! hallo!!!
dus je microfoontje doet het niet.
ik heb dit al een paar keer gehad als de telefoon verbonden is met een BT carkit of BT headset.
Herstarten is dan idd een oplossing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Enige problemen dat ik heb met de phone is het 'vastlopen' bij een lijn die in gesprek is. Ronduit irritant! En na verloop van tijd dat je niet meer kan bellen. Je klikt een willekeurig nummer aan uit je adreslijst meer hij doet er dan niets mee. Voor beide problemen heb ik maar 1 oplossing gevonden, aan en uit doen :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik wil ook even mijn bevindingen posten; ik heb mijn telefoon eergister voorzien van de 4.x software update (non-ME dus). Ik kan het zeer kort samenvatten, wat een vooruitgang!

Maar toch even onderbouwen:
-De music player is wat mij betreft echt een genot, lekker snel door je muziek heen scrollen en ook de audio kwaliteit kan verbeterd/veranderd worden met behulp van loudness en stereo wideness (zal bij ME wel standaard zijn)
-Dat de music player meteen opstart zie ik niet echt als een probleem, wat mijn betreft een app die wel meteen in ram mag staan. Hoewel ik kan begrijpen voor grootgebruikers van bijvoorbeeld TomTom dat dit niet zo prettig is.
-Iets wat ik niet kan bevestigen is de camera kwaliteit, ik heb hier en daar gelezen dat deze beter zou zijn geworden. Ik heb ook even een paar testjes gedaan, maar weet nou niet zo zeer zeker of de compressie minder is geworden. Als er maar genoeg licht is zijn de foto's zeer goed te doen, maar dat was bij de eerdere versies ook het geval...
-Verder ben ik ook een bugje lichter van de oude software, ik kon bij m'n radio niet in de station directory komen, als ik m'n location moest selecteren kon ik 100x op europe klikken zonder dat deze door ging naar land selectie.
-Ja inderdaad snakes is weg, he wat jammer nou, wat een gemis... mijn mening is toch liever kwijt dan rijk, maar dat zal voor anderen anders zijn. Dat viel me overigens sowieso wel op, een hoop dingen zijn in het menu verplaatst of niet meer aanwezig. Omdat ik de dingen toch al niet gebruikte zal ik ze niet missen, maar het menu oogt zo leeg :) vooral applications

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb je die software er op gekregen dan beste vriend?

daar ben ik wel eens benieuwd naar, als ik de Nokia software update doe zegt hij dta er geen nieuwe software voor mij beschikbaar is.

kun jij trouwens wel de music player afsluiten? of moet dit bij jou via de equalizer zoals bij mijn Music edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:58:
hoe heb je die software er op gekregen dan beste vriend?

daar ben ik wel eens benieuwd naar, als ik de Nokia software update doe zegt hij dta er geen nieuwe software voor mij beschikbaar is.

kun jij trouwens wel de music player afsluiten? of moet dit bij jou via de equalizer zoals bij mijn Music edition?
Zoals ik in een van de vorige delen heb geschreven heb ik mijn telefoon non-branded gemaakt. Daardoor kan ik altijd met de nieuwste versies mee.

Ik kan de music player redelijk makkelijk afsluiten, als hij open staat heb ik onder de functie toetsen de keuze "options" links, en "phone" rechts. Als ik op phone druk gaat de music player vrolijk in de achtergrond verder. Als ik options klik kan ik onderaan voor de optie "Exit" kiezen. Als ik dat gedaan heb sluit de music player zich dan ook volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je aan mijn versienummer zien of die van mij branded is?

ik kan niet updaten en baal er echt zo van, en heb geen tijd om binnen werktijd naar heerenveen te gaan naar de nokia service punt...

versie: 3.0638.0.0.30
datum: 30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)

kun je misschien kijken waar dat bericht stond hoe je dat kon doen? ik zie er overheen als ik al die dingen doorlees....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
dr.trimble schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:51:
[...]

welke gps en welke versie van tomtom gebruik je als ik het vragen mag?
Ik gebruik TomTom 6.02 in combinatie met een "Blue GPS-S3" van Qtrek. Zelf had ik hier nog nooit van gehoord:) Maar was laatst in de aanbieding. Wel mooi ding, Sirfstar III, 20 kanalen, en mooi klein. Gelukkig werkt deze prima met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:11:
kun je aan mijn versienummer zien of die van mij branded is?

ik kan niet updaten en baal er echt zo van, en heb geen tijd om binnen werktijd naar heerenveen te gaan naar de nokia service punt...

versie: 3.0638.0.0.30
datum: 30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)

kun je misschien kijken waar dat bericht stond hoe je dat kon doen? ik zie er overheen als ik al die dingen doorlees....
Het is niet legaal dus hoe ik het heb gedaan kan ik hier niet posten. Een beetje creatief googlen helpt je denk ik een heel eind.

Je hebt branded software zodra er meer dan 2 characters staan tussen de haakjes, in jouw geval; ja je hebt branded software (W2.01). Bij mij stond daar ook zoiets, nu staat er (02) wat staat voor non-branded euro 2 (bevat nederlandse taal)

http://gathering.tweakers...filter_userids%5D=santjes

Daarmee moet het wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

LoBbY_1 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Ik gebruik TomTom 6.02 in combinatie met een "Blue GPS-S3" van Qtrek. ... Gelukkig werkt deze prima met de nieuwe firmware.
Dat is goed om te weten, ik ben ook vanplan binnenkort een GPS module aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SantjeS schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:17:
[...]

Het is niet legaal dus hoe ik het heb gedaan kan ik hier niet posten. Een beetje creatief googlen helpt je denk ik een heel eind.

Je hebt branded software zodra er meer dan 2 characters staan tussen de haakjes, in jouw geval; ja je hebt branded software (W2.01). Bij mij stond daar ook zoiets, nu staat er (02) wat staat voor non-branded euro 2 (bevat nederlandse taal)

http://gathering.tweakers...filter_userids%5D=santjes

Daarmee moet het wel lukken ;)
zou je mij misschien een mailtje kunnen sturen met die nederlandse code die je gebruikt hebt? ik heb hier al eens naar gezocht maar kan het niet vinden, toen had ik zo'n programmatje waarmee je ook kon flashen enzo. die heb ik nodig naar mijn idee. maar daar zal ik hier niet verder op reageren.

mijn emailadres is moikowolfert@hotmail.com

als je daar die code naartoe zou iwllen mailen ben ik je eeuwig dankbaar.. maar hoe kwam je daar zo bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
voor de snake lovers: http://europe.nokia.com/A4323689

gratis download, het is de N95 versie maar het werkt perfect op de N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtr76
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 20:43
Heeft iemand nog recente ervaringen met de N73 in combinatie met de Qstarz BT-810? Ik heb nu firmware 3.0713.1.0.2 en twijfel nog of mijn Qstarz niet goed werkt of dat het toch ligt aan de N73 die niet goed overweg kan met de auto standby functie. Overigens werkt een andere gps ontvanger prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
wtr76 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:13:
Heeft iemand nog recente ervaringen met de N73 in combinatie met de Qstarz BT-810? Ik heb nu firmware 3.0713.1.0.2 en twijfel nog of mijn Qstarz niet goed werkt of dat het toch ligt aan de N73 die niet goed overweg kan met de auto standby functie. Overigens werkt een andere gps ontvanger prima.
qstarz q810 is het zelfde als de iblue 737 en die werkte op mijn n73 en de qstarz q818 ook.
2 andere n73's werkte niet same met de gps verbinding tusse gsn en gps viel steeds uit om de 5 min. We hadde de zelfde nokia software en zelfde tomtom 6.020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtr76
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 20:43
Denthis schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:19:
[...]

qstarz q810 is het zelfde als de iblue 737 en die werkte op mijn n73 en de qstarz q818 ook.
2 andere n73's werkte niet same met de gps verbinding tusse gsn en gps viel steeds uit om de 5 min. We hadde de zelfde nokia software en zelfde tomtom 6.020.
Dergelijke verhalen lees ik wel meer helaas. Nooit kunnen uitvinden waar het verschil in zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dank is groot :)

of zoals in het fries: Tige Tank en als ik het heb geprobeerd laat ik het hier wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik wacht met spanning op jouw bron voor deze bewering...
Eh... omdat NSP's er niks vanaf weten bijvoorbeeld?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Kwestie van geduld denk ik voordat de nieuwe firmware voor alle N73's beschikbaar wordt. Mijn N73 is voor zover ik weet ook niet branded (gekocht bij 2call.nl zonder abo, *#0000# geeft "© Nokia N73 (57.01)" ) en ik kan em ook nog niet updaten. Maar wtf net alsof hij nu onbruikbaar is ofzo. Ik wacht gewoon nog wel ff.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Tijgert schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:50:
[...]
Eh... omdat NSP's er niks vanaf weten bijvoorbeeld?
Jij hebt persoonlijk contact gehad met meerdere NSP's en die hebben jou stuk voor stuk verteld dat de update in kwestie, die overigens nog steeds is neer te halen van de Nokia website, niet bestaat?

[ Voor 30% gewijzigd door Wyckse_witte op 19-06-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez-requests zijn hier not_done! :(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met mijn kabel. Mijn N73 maakt nooit een goede verbinding. verbinding valt steeds weg bij USB. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.trimble schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:08:
[...]

ik heb dit al een paar keer gehad als de telefoon verbonden is met een BT carkit of BT headset.
Herstarten is dan idd een oplossing |:(
bij mij is het volgens mij nadat ik een gesprek op de speaker heb gehad...
maar is lang niet alle keren, maar zo belde ik laatst naar de abn amro.., hele menu door geworsteld, en dan hoo je hallo hallo, ik ga nu de verbinding verbreken prober het later nog eens...

**was wel lullig :(**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mypicshare.com/7d5calu8pic.html

Ik krijg deze waarschuwing als ik mijn telefoon wil updaten naar versie 4. Waarom lukt het bij mij niet?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai hier op Windows XP x64, maar kan geen Nokia Software Updater vinden hiervoor. Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Als ik de gedownloade NSU van de nokia site probeer te installeren geeft hij een melding dat mijn besturingssysteem niet geschikt is :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:15:
http://www.mypicshare.com/7d5calu8pic.html

Ik krijg deze waarschuwing als ik mijn telefoon wil updaten naar versie 4. Waarom lukt het bij mij niet?
Heb je een gewone N73 of N73 ME?
Is je telefoon branded?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:10:
Ik heb problemen met mijn kabel. Mijn N73 maakt nooit een goede verbinding. verbinding valt steeds weg bij USB. Wat kan ik hieraan doen?
Ik had hier in het begin ook last van. Best gevaarlijk i.v.m. updaten. Wat ik heb gedaan:

Met een dunne tang de pinnetjes van de kabel een beetje eruit trekken. Ik heb redelijk wat kracht gezet, maar niet teveel natuurlijk om te voorkomen dat je de kabel helemaal kapot trekt. W.s. haal je ook eventuele oxidatie van de pinnetjes zo eraf. Bij mij doet de kabel het nu goed.

Succes! :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Ik had hier in het begin ook last van. Best gevaarlijk i.v.m. updaten. Wat ik heb gedaan:

Met een dunne tang de pinnetjes van de kabel een beetje eruit trekken. Ik heb redelijk wat kracht gezet, maar niet teveel natuurlijk om te voorkomen dat je de kabel helemaal kapot trekt. W.s. haal je ook eventuele oxidatie van de pinnetjes zo eraf. Bij mij doet de kabel het nu goed.

Succes! :)
dat ga ik ook maar even doen, ik vind die stekkertjes van nokia echt ronduit belachelijk.... wie verzint dat nou vraag ik me altijd af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Er is een nieuwe firmware uitgekomen: 4.0723.2.0.1

En er staat eindelijk in de changelog dat de A2DP functie is toegevoegd!
Helaas niets over de echo in combinatie met bepaalde carkits.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of kunnen jullie ook weer gewoon thema's installeren, zonder datum eerst een jaar terug te hoeven zetten?!?!?
Het lukte zowaar een aantal keer achter elkaar!!!
Geen update of iets gedaan.
Telefoontje staat gewoon op goede datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:23:
[...]

dat ga ik ook maar even doen, ik vind die stekkertjes van nokia echt ronduit belachelijk.... wie verzint dat nou vraag ik me altijd af..
Die stekkers zijn inderdaad bagger. Ze zijn ook vrij kabelbreukgevoelig. En voor mensen met reuma oid is het volgens mij onmogelijk om zo'n stekker in een telefoon te klikken. Nokia heeft die stekker nu al jaren en het is imo wel tijd voor een nieuwe.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Niet te geloven, ik krijg de MMS van orange maar niet aan de praat :|

Heb het via hun site automatisch laten instaleren op de tel, maar kan nogsteeds geen MMS verzenden, als ik een probeer komt de bericht in de outbox en staat er : Opnieuw zenden om 17.58 ( steeds 10 min vooruit uistel dus ) maar uitendelijk wordt het niet vezonden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Heb net een adapt ad-300 gps muis gekocht en ding werkt perfect met nokia n73 en tom tom, voor 69 euri een goed apparaat in handen die bijvoorbeeld 30 uur actief zijn werk doet! :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Tuzla schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:49:
Niet te geloven, ik krijg de MMS van orange maar niet aan de praat :|

Heb het via hun site automatisch laten instaleren op de tel, maar kan nogsteeds geen MMS verzenden, als ik een probeer komt de bericht in de outbox en staat er : Opnieuw zenden om 17.58 ( steeds 10 min vooruit uistel dus ) maar uitendelijk wordt het niet vezonden :S
Ook het juiste toegangspunt in gebruik onder de instellingen van multimediaberichten?!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Het lijkt er trouwens op dat de firmware inderdaad is teruggehaald!
De laatste versie is nu 3.0713.1.0.2...
Toch kloppend verhaal van dat beta gebeuren? Nou ja.. is de volgende firmware tenminste goed getest door jullie...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ophidian schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:02:
[...]

Ook het juiste toegangspunt in gebruik onder de instellingen van multimediaberichten?!
En hoe kan ik dat zien/controleren.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
StanTheMan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:32:
Toch kloppend verhaal van dat beta gebeuren? Nou ja.. is de volgende firmware tenminste goed getest door jullie...!
Ja goed getest, dat dan weer wel, maar wat als blijkt (achteraf) dat deze firmware heel slecht is, om wat voor reden dan ook, dan kunnen we niet meer downgraden toch? Dat is opzich wel zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Tuzla schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:38:
[...]

En hoe kan ik dat zien/controleren.?
Menu --> Berichten --> opties --> Instelingen --> multimediaberichten --> toeg.punt in gebruik ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:17
Weet iemand toevallig wanneer er een update uitkomt voor de N73me ik heb nu versie 3.0705.1.0.31
26-01-2007 RM-133 (c) Nokia N73 (02).

Heb nog steeds last van de irritante echo nadat het toestel verbonden is geweest met me bluetooth carkit.
Ik had al een email hierovernaar nokia gestuurd maar kreeg een standaard antwoord terug van kijk op de site voor de nieuwste update.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Je hebt de meest actuele firmware voor de ME. Wanneer er een nieuwe uitkomt is onbekend.. Kwestie van afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Megapaul schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:01:
Weet iemand toevallig wanneer er een update uitkomt voor de N73me ik heb nu versie 3.0705.1.0.31
26-01-2007 RM-133 (c) Nokia N73 (02).

Heb nog steeds last van de irritante echo nadat het toestel verbonden is geweest met me bluetooth carkit.
Ik had al een email hierovernaar nokia gestuurd maar kreeg een standaard antwoord terug van kijk op de site voor de nieuwste update.
Gewoon steeds even je telefoon uit en aan schakelen nadat je uit de auto kom...

En onthou, deze bug kan de schuld zijn van Nokia, maar ook van de andere partij (de carkit dus)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ophidian schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:19:
[...]

Menu --> Berichten --> opties --> Instelingen --> multimediaberichten --> toeg.punt in gebruik ;)
Ik heb alle punten gebruikt, maar geen een werkt :|
Dit is de setting die er nu op zit, die standaard komt wanneer je die software van orange/mms pakt.

Groote afbeelding : groot
MMS-aanmaakmodus : met begeleiding
Toeg.punt in gebruik : orange MMS
multimedia ophalen : aut. bij eigen netwerk
anonieme ber.toest. : ja
advertent. ontvang. : ja
rapport ontvangen : nee
raport weigeren : nee
geldigheid bericht : maximale duur

Wie heeft ook orange en kan het ff nachecken bij zich ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Tuzla schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:18:
[...]

Dit is de setting die er nu op zit, die standaard komt wanneer je die software van orange/mms pakt.

Yep je instellingen staan goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik probeer Nokia te mailen, maar krijg elke keer een notificatie in me mailbox dat het is gefailed. Op de Nokia site zelf staat er bedankt voor uw bericht (iets in die zin). Is het gewoon een fout van notification failure of komt ie gewoon echt niet aan?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Tuzla schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:18:
[...]

Zijn inderdaad goed. Ik weet dat je bij Orange Prepaid eerst met 1200 moet bellen om het aan te zetten. Bij abbo was dit volgens mij niet nodig. Toch zou ik even de klantenservice een belletje geven, want bij mij werkt het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:17
Ginz schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:09:
[...]

Gewoon steeds even je telefoon uit en aan schakelen nadat je uit de auto kom...

En onthou, deze bug kan de schuld zijn van Nokia, maar ook van de andere partij (de carkit dus)
Het zit hem in de N73me ik heb namelijk ook nog een 6310 en 6681 en met deze toestellen heb ik het echo probleem niet.

Wel waardeloos dat er na bijna 5 maanden nog steeds geen update is :(

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ik twijfelde of UMTS wel echt werkte op mijn N73, ik heb een test uitgevoerd:
Een bestand van ongeveer 1 MB (1,05 was hij) op internet gezet.
Mijn telefoon op alleen GSM gezet, het bestand binnengehaald, hier deed hij 3 minuut 17 over.
Hierna mijn telefoon op alleen UMTS gezet (niet maximaal maar wel veel ontvangst in de tuin), datzelfde bestand binnengehaald, hier deed hij 2 minuut 28 over, dit door elkaar delen levert 1,33 op. Dit wil dus zeggen dat UMTS 33% sneller is dan GSM. Moet dit niet veel sneller zijn? Dit verschil merk je niet echt als je op internet zit. Mocht het nodig zijn, ik heb de goedkoopste T-Mobile PIT van €9,50.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:32:
Heb je gezien dan dat er eerst stond voor jouw telefoon dat er een update beschikbaar is naar v4 (in NSU). Want er zijn meerdere mensen voor wie die update nooit beschikbaar is geweest.
En wat heeft Nokia nou aan beta testers als ze niet weten wie dat zijn en er geen goede feedback van krijgen. Het zou betekenen dat Nokia een fout heeft gemaakt.

Ach, zolang het nog steeds veel beter is als de oudere versies, vind ik het allemaal niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
thomaskroon schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:52:
Ik twijfelde of UMTS wel echt werkte op mijn N73, ik heb een test uitgevoerd:
Een bestand van ongeveer 1 MB (1,05 was hij) op internet gezet.
Mijn telefoon op alleen GSM gezet, het bestand binnengehaald, hier deed hij 3 minuut 17 over.
Hierna mijn telefoon op alleen UMTS gezet (niet maximaal maar wel veel ontvangst in de tuin), datzelfde bestand binnengehaald, hier deed hij 2 minuut 28 over, dit door elkaar delen levert 1,33 op. Dit wil dus zeggen dat UMTS 33% sneller is dan GSM. Moet dit niet veel sneller zijn? Dit verschil merk je niet echt als je op internet zit. Mocht het nodig zijn, ik heb de goedkoopste T-Mobile PIT van €9,50.
Sowieso maakt die PIT van T-Mobile niet volledig gebruik van UMTS, je hebt ook een duurdere versie (van 20 euro) die al meer of zelfs volledig gebruik er van maakt, maar deze versie knijpt de UMTS gedeeltelijk af. Het zou dus goed kunnen kloppen wat je zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het updaten gelukt, had zelfs mijn themes nog geinstalleerd staan naderhand.

cool zeg...:P

heeft iemand misschien ook een wrede apple theme of mac osx theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:15:
bij mij is het updaten gelukt, had zelfs mijn themes nog geinstalleerd staan naderhand.

cool zeg...:P

heeft iemand misschien ook een wrede apple theme of mac osx theme?
Voor leuke skins, ook wrede apple of mac osx skins, kan je bij de volgende site terecht.

Own Skin

Veel plezier ermee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Megapaul schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:35:
[...]

Het zit hem in de N73me ik heb namelijk ook nog een 6310 en 6681 en met deze toestellen heb ik het echo probleem niet.

Wel waardeloos dat er na bijna 5 maanden nog steeds geen update is :(
Tja, maar als je je N73 met een SonyEricsson of Nokia carkit koppel, heeft ` ie er ook geen last van.

Ik zeg altijd dat het aan de combinatie ligt, niet specifiek aan 1 van de 2.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik op het net en in de topics niet kan vinden,
Is het eigenlijk wel al mogelijk dit toestel simlock vrij te maken?

Maar dan niet via de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ook hier problemen met de 'nieuwe' firmware, (V.4.0723.2.0.1, 06-06-2007). Zelfde verhaal met het connecten in tomtom met het gps apparaat wat niet wil lukken.. en laat ik nou nét TT erg veel gebruiken :( Is het wel mogelijk om te downgraden naar 3.0713.1.0.2 of moet je daarvoor naar een NSP?

Edit: Net even contact opgenomen met nokia care, er was nog iemand met hetzelfde probleem en ze zouden het nu doorgeven ofzo, en nemen contact met me op als er een oplossing is.. Ik vermoed pas met het uitkomen van een nieuwe V.4.xxx firmware.. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Bulltje op 20-06-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 15:48
Hmmm, heb ook geupdate naar de V4 firmware maar hier kan ik gelukkig nog wel met mn GPS receiver connecten (is een Holux GR-240 SiRFstar-III gps).

Wat ik wel merk is dat ik geen indicatie krijg van de sattelietsterkte (was geloof ik ook al met de vorige firmware, heeft wel gewoon normaal gewerkt). Ik zie dus wel dat ze verbonden zijn (blauw) en ook in tomtom zelf zie ik de sterkte aangegeven maar wanneer ik naar voorkeuren -> toon gps status ga dan zie ik daar geen balkjes meer... Iemand enig idee wat dat is?

Geen ramp aangezien het geheel gewoon werkt maar ben toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de goede orde; degene die nu versie 4 van de F/W hebben, doen dit gewoon via de Nokia Software Updater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het idee om een apart N73 GPS topic te maken geen slecht plan, iedereen vraagt hetzelfde, niemand heeft er fatsoenlijke antwoorden op, en uiteindelijk komt het uit op tomtom of je gps...

en nokia zal vast binnenkort wel die update fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:28:
ff voor de goede orde; degene die nu versie 4 van de F/W hebben, doen dit gewoon via de Nokia Software Updater?
Ja, maar naar horen zeggen is deze nu niet meer te downloaden via NSU, daar zou nu weer die 3.0713.1.0.2 te downloaden zijn..

@ Moisex: Het gaat hier uiteindelijk toch om de firmware van de N73, waar een bug in zit die problemen geeft met bluetooth gps verbindingen, niet om de gps/tomtom zelf.. Het is alleen maar om anderen ervoor te waarschuwen dat het problemen oplevert, ik zat hier zelf ook natuurlijk niet op te wachten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
m0ridin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:03:
Hmmm, heb ook geupdate naar de V4 firmware maar hier kan ik gelukkig nog wel met mn GPS receiver connecten (is een Holux GR-240 SiRFstar-III gps).
ikzelf heb een holux GR230 en die wil geen verbinding maken met tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:46:
@ Moisex: Het gaat hier uiteindelijk toch om de firmware van de N73, waar een bug in zit die problemen geeft met bluetooth gps verbindingen, niet om de gps/tomtom zelf.. Het is alleen maar om anderen ervoor te waarschuwen dat het problemen oplevert, ik zat hier zelf ook natuurlijk niet op te wachten.. :)
als zoveel mensen daarmee problemen hebben lijkt mij juist een apart topic daarvoor handig...
dat het aan de firmware ligt kan ik begrijpen, al heb ik met mijn adapt A3000? als ik me niet vergis geen problemen mee gehad *klopt op bureau van hout*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Bulltje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:25:
Ook hier problemen met de 'nieuwe' firmware, (V.4.0723.2.0.1, 06-06-2007). Zelfde verhaal met het connecten in tomtom met het gps apparaat wat niet wil lukken.. en laat ik nou nét TT erg veel gebruiken :( Is het wel mogelijk om te downgraden naar 3.0713.1.0.2 of moet je daarvoor naar een NSP?

Edit: Net even contact opgenomen met nokia care, er was nog iemand met hetzelfde probleem en ze zouden het nu doorgeven ofzo, en nemen contact met me op als er een oplossing is.. Ik vermoed pas met het uitkomen van een nieuwe V.4.xxx firmware.. :+
Ik heb een Oasis-Media GPS (technisch zelfde als een Adapt AD-300) en ik kan ook niet meer connecten met m'n N73 sinds de upgrade naar versie 4. Het ligt niet aan TomTom, want ook ander programma's die GPS gebruiken (zoals Nokia's eigen SportsTracker) werken niet meer met GPS. Al sinds ik m'n N73 heb is BT GPS een drama, valt vaak weg en nu is ie dus helemaal onbruikbaar. Juist hiervoor had ik deze telefoon uitgezocht, nu moet ik vaak terugvallen op m'n 6680 die geen problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:31:
[...]

als zoveel mensen daarmee problemen hebben lijkt mij juist een apart topic daarvoor handig...
dat het aan de firmware ligt kan ik begrijpen, al heb ik met mijn adapt A3000? als ik me niet vergis geen problemen mee gehad *klopt op bureau van hout*
Idd ook geen enkel probleem met de adapt ad-300 :) super apparaatje _/-\o_

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
m0ridin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:03:

Wat ik wel merk is dat ik geen indicatie krijg van de sattelietsterkte (was geloof ik ook al met de vorige firmware, heeft wel gewoon normaal gewerkt). Ik zie dus wel dat ze verbonden zijn (blauw) en ook in tomtom zelf zie ik de sterkte aangegeven maar wanneer ik naar voorkeuren -> toon gps status ga dan zie ik daar geen balkjes meer... Iemand enig idee wat dat is?

Geen ramp aangezien het geheel gewoon werkt maar ben toch benieuwd.
is een setting het protocol, probeer eens met nav4all, die set die settings zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mailen hoe ik mijn telefoon non branded moet maken heb op google gezocht maar dan kom ik weer op deze site terecht met alle vragen

ik heb dit is mijn mobiel dan non branded zo niet wil ik wel weten hoe

V 3.0704.1.0.1
19 - 01 - 2007
RM - 133
Nokia N73 (49.01)

Mijn mail is bjk_687@hotmail.com

zou heel dankbaar zijn voor de gene die het me uitlegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:
kan iemand mij mailen hoe ik mijn telefoon non branded moet maken heb op google gezocht maar dan kom ik weer op deze site terecht met alle vragen

ik heb dit is mijn mobiel dan non branded zo niet wil ik wel weten hoe

V 3.0704.1.0.1
19 - 01 - 2007
RM - 133
Nokia N73 (49.01)

Mijn mail is bjk_687@hotmail.com

zou heel dankbaar zijn voor de gene die het me uitlegt
Je kan natuurlijk ook even google gebruiken. Is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog andere ervaringen behalve gps probleem met de V 4.0723.2.0.1 die op 6-6-2007 is uitgekomen. begreep dat de muziekspeler net zo is geworden als van de ME :?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Mensen hier die hun n73 wel kunnen synchen met BMW's built in systeem communicatie systeem?

Wil hier niet echt werken namelijk :/ en ook m'n e70 niet.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Progammatje van de Nokia site downen, dan lukt het wel

Nokia Europe --> Support --> Accessoires --> Nokia 810 --> Software --> Contact Downloads.sis

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vedorie, zit ik hier mijn mijn T-Mobile N73, en mijn abo loopt deze week af en wil graag naar Vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:05:
[...]

Je kan natuurlijk ook even google gebruiken. Is zo gedaan.
Uhm... Lezen???
Er was al gezocht op GOOGLE!
Kon het alleen niet vinden en kwam via Google op dit topic terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:22:
[...]

Uhm... Lezen???
Er was al gezocht op GOOGLE!
Kon het alleen niet vinden en kwam via Google op dit topic terecht...
Okay, mijn fout.
Maar dan lees is net zo slecht als hij/zij op google zoekt :P
Want heb er zelf laatst ook maar naar gezocht, omdat t-mobile niet van plan is om nieuwe firmware beschikbaar te stellen, en had 't zo gevonden.

Nu moet ik alleen nog ff een NSU vinden die x64 ondersteund. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:15:
iemand nog andere ervaringen behalve gps probleem met de V 4.0723.2.0.1 die op 6-6-2007 is uitgekomen. begreep dat de muziekspeler net zo is geworden als van de ME :?
iemand??? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het mailtje wel doorsturenwaarmeeh et mij gelukt is, dat zla ik dan vanavond doen.

ik wilde er even bijzeggen dta mijn tmobile n73 Music edition nu gen music edition meer is.

wat wel weer is,

A: Hij is gewoon VET snel geworden!!
B: hij loopt niet meer vast
C: mijn music player kan ik fatsoenlijk afsluiten!!

kortom, Fix it!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Laatst online: 08-06 01:16
@ moisex
je mag mij ook even mailen op rgram at xs4all . nl
als je wilt.
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik zal ff gaan spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook de t-mobile startpagina?? die ben ik kwijt na de update hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

@Moisex

Dus jij hebt je N73 ME omgezet naar een gewone? Alleen omdat je geen musicplayer constant geladen wou hebben? Zoveel verschil merk ik er nou ook niet van dat ie constant aanstaat. Als ik em uit wil hebben sluit ik em gewoon af met Handy Taskman. Met TomTom merk ik het ook niet.

Hoe is je volume nu eigenlijk met de Music player? Is het harder of gelijk aan de Music Edition? Welke firmware heb je nu eigenlijk? De v4 of de laatste v3?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb wel wat gripes met mijn N73 Music Edition.

1. Die stomme music player blijft altijd aan staan, dat hoef ik niet. Als ik hem laat 'downgraden' naar NON-ME, issie dan wel weg? Zijn daar nog nadelen aan verbonden, aan NON-ME? Die theme bijvoorbeeld vind ik wel weer fijn, lekker groen.

2. Wat me ook irriteert is dat als ik een SMS schrijf en ik druk op de rode ophang knop, hij ook niet meer op de achtergrond draait en hem terug kan halen met de menu knop ingedrukt houden.
Mijn oude 6680 kon dat wel, gewoon effe naar de achtergrond en later verder gaan.
Is daar een oplossing voor?
(met TomTom net zo, dan killt hij hem meteen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:36:
@Moisex

Dus jij hebt je N73 ME omgezet naar een gewone? Alleen omdat je geen musicplayer constant geladen wou hebben? Zoveel verschil merk ik er nou ook niet van dat ie constant aanstaat. Als ik em uit wil hebben sluit ik em gewoon af met Handy Taskman. Met TomTom merk ik het ook niet.

Hoe is je volume nu eigenlijk met de Music player? Is het harder of gelijk aan de Music Edition? Welke firmware heb je nu eigenlijk? De v4 of de laatste v3?
V 3.0713.1.0.2
05-04-2007
RM-133
©Nokia N73 (02)

volume is hetzelfde, telefoon is alleen veeeel sneller, voor de rest geen problemen, en ik wil geen extra programma draaien om iets af te sluiten, dan heeft het alsnog geen nut...

en heb nu ook nog een een mooie MAC osx theme toegestuurd gekregen van iemand, nog bedankt daarvoor! hij is echt supercool!

maar na de update werd mijn music edition een gewone, mara het boeit me eigenlijk niets... ik luister noioit muziek ermee, ik wou gewoon de zwarte.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.