Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 42.075 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 206805 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:15:
iemand nog andere ervaringen behalve gps probleem met de V 4.0723.2.0.1 die op 6-6-2007 is uitgekomen. begreep dat de muziekspeler net zo is geworden als van de ME :?
Als ik via mijn pc muziek op mn N73 probeer te zetten met deze firmware, geeft de music manager puur alleen het telefoongeheugen aan. Als je dan muziek probeert over te zetten zegt heel snel dat ie vol zit, terwijl als je de muziek erop zet via bestandbeheer, gaat alles perfect.. Muziekspeler ziet er anders uit idd, werkt beter en lijkt bijna hetzelfde als die van de music edition..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Tijgert schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:39:
Ik heb wel wat gripes met mijn N73 Music Edition.

1. Die stomme music player blijft altijd aan staan, dat hoef ik niet. Als ik hem laat 'downgraden' naar NON-ME, issie dan wel weg? Zijn daar nog nadelen aan verbonden, aan NON-ME? Die theme bijvoorbeeld vind ik wel weer fijn, lekker groen.

2. Wat me ook irriteert is dat als ik een SMS schrijf en ik druk op de rode ophang knop, hij ook niet meer op de achtergrond draait en hem terug kan halen met de menu knop ingedrukt houden.
Mijn oude 6680 kon dat wel, gewoon effe naar de achtergrond en later verder gaan.
Is daar een oplossing voor?
(met TomTom net zo, dan killt hij hem meteen)
Als je een smsje wegdrukt met de rode knop, kan je deze terug vinden bij ontwerpen in je berichten menu.
Je kan ook even de menu knop (toets) ingedrukt houden en dan staan alle progjes die open zijn vermeld.
Hier kan je m selecteren, ook TT, en dan weer verder waar je gebleven was.
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

1. Die stomme music player blijft altijd aan staan, dat hoef ik niet. Als ik hem laat 'downgraden' naar NON-ME, issie dan wel weg? Zijn daar nog nadelen aan verbonden, aan NON-ME? Die theme bijvoorbeeld vind ik wel weer fijn, lekker groen.

2. Wat me ook irriteert is dat als ik een SMS schrijf en ik druk op de rode ophang knop, hij ook niet meer op de achtergrond draait en hem terug kan halen met de menu knop ingedrukt houden.
Mijn oude 6680 kon dat wel, gewoon effe naar de achtergrond en later verder gaan.
Punt 2 vind ik een goede vraag. Daar heb ik ook last van. Mijn N70 kon dit ook net als jou 6680. Het bericht word wel gewoon opgeslagen in je 'ontwerpen', maar vind het erg vervelend dat ik eerst weer moet zoeken. Veel makkelijker om gelijk weer ff naar je actieve programma's te gaan.

Over punt 1. Ik denk wel dat je die groene theme kwijt bent. Maar die kan je gewoon op internet downloaden, dat is geen probleem. Alleen ben je die music-player van de ME edition wel kwijt. Wat ik persoonlijk toch wel een nadeel vind.
Anoniem: 220030 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:04:
[...]

Als je een smsje wegdrukt met de rode knop, kan je deze terug vinden bij ontwerpen in je berichten menu.
Je kan ook even de menu knop (toets) ingedrukt houden en dan staan alle progjes die open zijn vermeld.
Hier kan je m selecteren, ook TT, en dan weer verder waar je gebleven was.
Succes ermee.
Sommige programma's blijven wel actief, maar sommige ook weer niet. Als ik een smsje aan het typen ben en ik druk op de ophang-knop, dan sluit 'ie em helemaal

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 212606 op 21-06-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

1.Dat probleem met de music player is dan weg, die kun je dan gewoon afsluiten (met je huidige software kan dat in de equalizer)

1.2 Die theme kun je wel backuppen neem ik aan, maar er zijn ook echt hele mooie themes in omloop waar hij niet traag van word oid

2. Heb nu net getest maar het smsje blijft alsnog weg als je op de rode knop drukt.. :(
****EDIT**** inderdaad staat hij dan bij ontwerpen!!

met tomtom heb ik dat uberhaubt nooit gehad.. welke versie heb jij?

ook is de music knop boven je "C" knopje nu een navigatietoets. waaruit je 5 keuzes kunt maken, dus zoals op de "gewone"versie...

ik stoor me er absoluut niet aan want dat gebruik ik uberhaubt al niet.

ik hoop dat je zo voldoende info hebt. anders hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 23:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

1.Is de NON-ME echt zo veel sneller dan als de ME?
Die mediaspeler is wel geinig, maar dat gebruik ik amper.. ik wou ook gewoon een zwarte, meer niet.

2.idd, het berichtje staat in de Drafts (ik gebruik Engels). Dara valt wel mee te leven, ook al zag ik het liever anders.
Dat b.v. TomTom quit vind ik veel irritanter, dat ding heeft toch juist vet meer geheugen dan de 6680??

Op ipmart-forum.com stond een bericht over hoe je de foon kan versnellen d.m.v. een memo maken met bepaalde codes en die op Done zetten. Zie onder:

We know that n73 with lastest firmware is a little bit slow.let's try it to make our smartpfone faster than before...

First go to ur To-do List.
Make a note and input as follows
Subject: Speed
Due Date: 29-01-2005(dd-mm-yy)
Priority: set to High
then press Done

Go to option again and make a second note and input as follows
Subject: Qoukie
Priority: set to Low
then press Done

Do not exit yet. Highlight the Speed note, select Options and Mark as done.
Then highlight the Qoukie note, select Options and Mark as done.
Now, reboot your mobile.

-Anyway in the menu of n73ME there wasn't an icon named to do list.Try to find To-do-List in Calendar\Agenda & proced with the same procedure
i try it and now my phone run more faster.

Die 'zou' tot 40% moeten versnellen. Er zijn mensen die er echt profijt van ondervonden, maar anderen merkte niks.

Iemand een idee of ervaring?

Edit: N73 met laatste firmware (non beta) en Tomtom 6.02.

[ Voor 2% gewijzigd door Tijgert op 21-06-2007 16:49 . Reden: Versie vraag beantwoorden. ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer het eens :), telt de engelse taal ook op nederlandse versie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Sorry hoor, maar dit lijkt mij heel sterk dat dit kan werken.
Alsof je phone rekening houdt met wat jij in je agenda zet!

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou.. het kan een commando invoer manier zijn om de processor in te stellen op een bepaalde snelheid. Zo gek is dat niet, kan op PDA's ook zo.

Ik ga eerst een test programma zoeken, soort van PCmark, kijken of ik iets vast kan leggen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nu net geprobeerd. maar telefoon lijkt echt niet snelle hiervan geworden.... 1e keer opstarten vet traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:49:
Die mediaspeler is wel geinig, maar dat gebruik ik amper.. ik wou ook gewoon een zwarte, meer niet.

2.idd, het berichtje staat in de Drafts (ik gebruik Engels). Dara valt wel mee te leven, ook al zag ik het liever anders.
Dat b.v. TomTom quit vind ik veel irritanter, dat ding heeft toch juist vet meer geheugen dan de 6680??

Op ipmart-forum.com stond een bericht over hoe je de foon kan versnellen d.m.v. een memo maken met bepaalde codes en die op Done zetten. Zie onder:

We know that n73 with lastest firmware is a little bit slow.let's try it to make our smartpfone faster than before...

then press Done

then press Done

Now, reboot your mobile.

-Anyway in the menu of n73ME there wasn't an icon named to do list.Try to find To-do-List in Calendar\Agenda & proced with the same procedure

Die 'zou' tot 40% moeten versnellen. Er zijn mensen die er echt profijt van ondervonden, maar anderen merkte niks.

Dit heb ik ook al eens op een ander fora zien staan. Maar daar trap je toch serieus niet in? :P
Het enige waardoor je telefoon iets sneller zou kunnen worden door dit trukje, is omdat je je telefoon opnieuw opstart, waardoor het werkgeheugen weer word gereset :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06
Hallo,

Ik heb het forum doorgelezen, maar op een gegeven moment houd het op over foto uploaden naar flickr. Ik kom er niet uit, ik heb de instellingen overgenomen van de website van flickr.com maar elke keer vraagt hij " services nu ophalen" als ik dan op ja druk probeert hij ze op te halen maar geeft dan een foutcode " systeem fout -34" :/ Weet iemand wat dit inhoud? ik gebruik t-mobile PIT.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niet geholpen zoals umts al aan hebben etc.

ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Tijgert schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:49:

then press Done

then press Done

Now, reboot your mobile.

Hee, het is nog geen 1 april :(

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 212606 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:04:
Ik denk wel dat je die groene theme kwijt bent. Maar die kan je gewoon op internet downloaden, dat is geen probleem. Alleen ben je die music-player van de ME edition wel kwijt. Wat ik persoonlijk toch wel een nadeel vind.
Met de nieuwste firmware heb je dus op de 'gewone' dezelfde muziekspeler.
Verder is die directe muziekspelerknop een multimediatoets, waarmee je de muziekspeler, fm radio je foto's kunt starten. Die knoppen kun je zelf overigens veranderen.

Ik zou alleen nooit je garantie verspillen door de productcode te gaan veranderen, vooral aangezien er toch nog vrij veel mensen zijn die een reparatie nodig hebben (gehad). En al zeker niet alleen omdat je de muziekspeler niet af kunt sluiten. Kon dat btw niet via de equaliser?

Installeer anders handy taskman ofzo, waarmee je hem ook af kan sluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 22-06-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

productcode kun je ook weer terug veranderen, alleen mot jeh me dna even opschrijven c.q onthouden...

dan kun je hme later alsnog terugzetten toch?

en volgens mij is het bij nokia dat ze zo een image erop pompen, en ze daar nieteens naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:50:
[...]

Met de nieuwste firmware heb je dus op de 'gewone' dezelfde muziekspeler.
Verder is die directe muziekspelerknop een multimediatoets, waarmee je de muziekspeler, fm radio je foto's kunt starten. Die knoppen kun je zelf overigens veranderen.

Ik zou alleen nooit je garantie verspillen door de productcode te gaan veranderen, vooral aangezien er toch nog vrij veel mensen zijn die een reparatie nodig hebben (gehad). En al zeker niet alleen omdat je de muziekspeler niet af kunt sluiten. Kon dat btw niet via de equaliser?

Installeer anders handy taskman ofzo, waarmee je hem ook af kan sluiten.
Okay, je hebt dezelfde muziekspeler. Maar die firmware waar die muziekspeler in zit is niet helemaal geschikt voor mij en menig anderen, want TomTom is toch altijd wel handig. Dus tenzij je tomtom niet gebruikt is de muziekspeler van de ME verdwenen. Maar ik snap ook niet waarom je je ME edition zou veranderen naar de gewone versie. Ik zie niet echt veel voordelen.

Die muziekspeler kan je inderdaad afsluiten via de equaliser, maar ik sluit em inderdaad altijd af (als ik em aflsuit) via handy taskman, waarmee je overigens ook handig programma's kan afsluiten die zijn vastgelopen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

alleen mot jeh me dna even opschrijven c.q onthouden...

dan kun je hme later alsnog terugzetten toch?
Wat was het vanochtend vroeg he? ;)
Maar die firmware waar die muziekspeler in zit is niet helemaal geschikt voor mij en menig anderen, want TomTom is toch altijd wel handig. Dus tenzij je tomtom niet gebruikt is de muziekspeler van de ME verdwenen.
Mij ontgaat even wat een non-ME firmware in godesnaam te maken heeft met of ik Tomtom handig vind of niet. Het lijkt nu net alsof je zegt dat je op de 'normale' N73 geen Tomtom kan draaien... en dat anders je muziek speler niet werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:34:
[...]

Wat was het vanochtend vroeg he? ;)

[...]
Mij ontgaat even wat een non-ME firmware in godesnaam te maken heeft met of ik Tomtom handig vind of niet. Het lijkt nu net alsof je zegt dat je op de 'normale' N73 geen Tomtom kan draaien... en dat anders je muziek speler niet werkt? :?
Het gaat erom dat die muziekspeler van de ME ook in de firmware zit van de gewone. En dan gaat het om firmware versie 4*. Maar deze heeft met veel gps receivers problemen. Waardoor tomtom dus niet meer werkt. Dus in dat geval kan je beter firmware versie 3* nemen, maar daar zit de muziekspeler van de ME editie niet bij. Wel heb je dan de standaard muziekspeler die ook z'n werk wel doet, maar minder extra's bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Ginz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 01:16:
Progammatje van de Nokia site downen, dan lukt het wel

Nokia Europe --> Support --> Accessoires --> Nokia 810 --> Software --> Contact Downloads.sis
Had het programmatje ook nodig maar de sis-file werkt niet. Je moet hier de sisx-file gebruiken, te downloaden op dezelfde site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Wat heeft iedereen eigenlijk een probleem met die muziekspeler. Die voldoet toch gewoon prima :?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:49
Anoniem: 215679 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:33:
weet iemand ook de t-mobile startpagina?? die ben ik kwijt na de update hahaha
pda.t-mobile.nl
(Ik was hem ook kwijt na de update, stond 'gelukkig' nog in m'n Automatische Bookmarks :+ )
_Christiaan_ schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:38:
Wat heeft iedereen eigenlijk een probleem met die muziekspeler. Die voldoet toch gewoon prima :?
Die voldoet ook prima! Alleen de ME en de normale met firmware 4.* hebben een nóg fijnere en mooiere muziekspeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 17:04

Vis

Toennet gewoon onder het bladeren in het menu ineens beeldverlichting langzaam uit.. Nog nooit zoiets gehad, heel kort even de aan/uit knop ingedrukt, en toen sprong ie weer aan en kon ik alles weer in het licht lezen.

Vaag :s

Iemand ook wel eens last van gehad?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 00:01
Heeft echt iedereen problemen met GPS na de update? Ik merk er echt helemaal niets van. Wel heb ik nog een vraagje over BT in het algemeen. Vroeger was het (geloof ik) mogelijk om met een nokia de services van een BT apparaat op te vragen. Zo heeft mijn auto (saab 93) een ingebouwde BT carkit. Nu kan ik de saab wel zien, maar ik kan niet de audio gateway selecteren zoals dat met mijn 6230 wel kon. Heeft iemand hier misschien meer info over?

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
richards81 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:46:
Hallo,

Ik heb het forum doorgelezen, maar op een gegeven moment houd het op over foto uploaden naar flickr. Ik kom er niet uit, ik heb de instellingen overgenomen van de website van flickr.com maar elke keer vraagt hij " services nu ophalen" als ik dan op ja druk probeert hij ze op te halen maar geeft dan een foutcode " systeem fout -34" :/ Weet iemand wat dit inhoud? ik gebruik t-mobile PIT.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niet geholpen zoals umts al aan hebben etc.

ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee :)
Heeft niemand anders een x systeem fout -34 gehad? Of foto's geupload naar flickr via de N73? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
richards81 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:40:
[...]

Heeft niemand anders een x systeem fout -34 gehad? Of foto's geupload naar flickr via de N73? :?
Ja, heb al heel regelmatig een foto direct via m'n N73 naar Flickr geupload, werkt dus perfect bij mij. (al gaat het wel tergend langzaam via PIT van € 9.95)

Heb toen ook gewoon van de Flickr site een instellingen bestandje gedownload, vervolgens op de telefoon gezet en deze geopend (via de telefoon dus). Daarna stond Flickr netjes in het lijstje met webdiensten (ofzo? iig gewoon gallerij > verzenden > web en dan kan je er op die manier wel komen) en daar m'n wachtwoord + gebruikersnaam ingevuld. Kan niet mislukken opzich dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Het gaat erom dat die muziekspeler van de ME ook in de firmware zit van de gewone. En dan gaat het om firmware versie 4*. Maar deze heeft met veel gps receivers problemen. Waardoor tomtom dus niet meer werkt. Dus in dat geval kan je beter firmware versie 3* nemen, maar daar zit de muziekspeler van de ME editie niet bij. Wel heb je dan de standaard muziekspeler die ook z'n werk wel doet, maar minder extra's bij zitten.
Understood, dan maar bij 3.x blijven, TT vind ik wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

Is het mogelijk meerdere agenda punten weer te geven op de N73? ik zie nu steeds de eerst volgende
(vergaderingen)

Alvast heel erg bedankt!

mvg,

Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 212606 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:37:
[...]

Oke, ik snap heel goed dat je het risico niet wil lopen dat tomtom niet meer werkt. Ik vind dat ook een belangrijke feature.
Maar bij mij werkt hij dus gewoon met de nieuwste (V4) firmware en dus de nieuwe mediaplayer.

Dus als je een adapt gps (300) receiver hebt kun je iig het risico nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 22-06-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:35:
[...]

Oke, ik snap heel goed dat je het risico niet wil lopen dat tomtom niet meer werkt. Ik vind dat ook een belangrijke feature.
Maar bij mij werkt hij dus gewoon met de nieuwste (V4) firmware en dus de nieuwe mediaplayer.

Dus als je een adapt gps (300) receiver hebt kun je iig het risico nemen.
Voor alle duidelijkheid, ik heb gewoon een ME en wil deze ook gewoon behouden. Ik zie het voordeel niet om er een standaard N73 van te maken :P
Heb em alleen non-branded gemaakt. En zal van 't weekend op een andere computer eens proberen om een nieuwe firmware er op te zetten, aangezien die NSU niet werkt op Windows XP pro x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
iemand v4 firmware getest met de originele tom tom muis (gps ontvanger) ik durf de gok niet aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
FabianNL schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:12:
[...]

Ja, heb al heel regelmatig een foto direct via m'n N73 naar Flickr geupload, werkt dus perfect bij mij. (al gaat het wel tergend langzaam via PIT van € 9.95)

Heb toen ook gewoon van de Flickr site een instellingen bestandje gedownload, vervolgens op de telefoon gezet en deze geopend (via de telefoon dus). Daarna stond Flickr netjes in het lijstje met webdiensten (ofzo? iig gewoon gallerij > verzenden > web en dan kan je er op die manier wel komen) en daar m'n wachtwoord + gebruikersnaam ingevuld. Kan niet mislukken opzich dus.
Heb ik gedaan het stond er bij mij ook al op maar heb hem ook geprobeerd opnieuw te downloaden
en te installeren. Maar blijf system fout -34 houden. Weet iemand waar die voor staat? Op google kom ik ook niet echt achter. Heb je bij de way je telefoon geupdate? ;(

zucht... leek me juist zo leuk.... maar ik blijf die fout houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:18

Altaphista

1. check manual, 2. ask

ik heb het nu al 2x gehad dat na een tijdje mijn gespreksgeschiedenis zomaar is gewist, dus ontvangen, gemiste en gebelde nummers overzichten zijn dan ineens leeg. Kan ik dat ergens instellen of haalt ie het zomaar leeg? (dat wil ik niet namelijk :) )

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-06 23:14
Als je gereboot hebt zijn ze leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Om nog even terug te komen op het V4.## firmware verhaal, kreeg een telefoontje met het advies om een harde reset te doen en vervolgens via NSU weer te updaten.. Alleen gaat dat niet werken natuurlijk, want de firmware blijft nog steeds hetzelfde natuurlijk :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
blup schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:48:
Als je gereboot hebt zijn ze leeg.
Nee. Dit is alleen wanneer de SIMkaart er ook nog even uit geweest is.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een tijdje geleden ook de V3 geïnstalleerd en sindsdien heb ik niet meer dat mijn geschiedenis lijst van het bellen en gebeld worden gewist wordt.
Eerst had ik dit dus ook.
En dan had ik mijn telefoon niet gereboot of de sim eruit gehaald.
Het was inderdaad vaag...
Maar dat is nu gelukkig verleden tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Napsju schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:21:
[...]

Nee. Dit is alleen wanneer de SIMkaart er ook nog even uit geweest is.
@ blup: dit is niet na een reboot, maar na een bepaalde tijd lijkt het wel...
@Napsju: ook niet nadat ik mijn sim er uit heb gehaald
Anoniem: 220030 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:54:
Ik heb een tijdje geleden ook de V3 geïnstalleerd en sindsdien heb ik niet meer dat mijn geschiedenis lijst van het bellen en gebeld worden gewist wordt.
Eerst had ik dit dus ook.
En dan had ik mijn telefoon niet gereboot of de sim eruit gehaald.
Het was inderdaad vaag...
Maar dat is nu gelukkig verleden tijd!
check, zal eens kijken of ik de nieuwe versie kan installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44092

Sinds enige tijd switched mijn n73 constant naar diavoorstelling modus. Bijzonder irritant. Zelfs middenin telefoongesprekken, of tijdens een oproep, waardoor ik gewoonweg niet kan opnemen.

Gisteren nieuwste firmware erop gezet, mocht niet baten. Ik heb even zitten zoeken, maar kon er niets op vinden en vreemd genoeg heeft de N73 van mijn vrouw het ook.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 44092 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:
Sinds enige tijd switched mijn n73 constant naar diavoorstelling modus. Bijzonder irritant. Zelfs middenin telefoongesprekken, of tijdens een oproep, waardoor ik gewoonweg niet kan opnemen.

Gisteren nieuwste firmware erop gezet, mocht niet baten. Ik heb even zitten zoeken, maar kon er niets op vinden en vreemd genoeg heeft de N73 van mijn vrouw het ook.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
Diavoorstelling modus? Klinkt alsof je gewoon elke keer (per ongeluk) je galerij knop indrukt die aan de zijkant zit (ja, daar heb ik ook wel eens last van). Is voor alle duidelijkheid de knop naast de knop voor het maken van foto's.
richards81 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:50:
[...]

Heb ik gedaan het stond er bij mij ook al op maar heb hem ook geprobeerd opnieuw te downloaden
en te installeren. Maar blijf system fout -34 houden. Weet iemand waar die voor staat? Op google kom ik ook niet echt achter. Heb je bij de way je telefoon geupdate? ;(

zucht... leek me juist zo leuk.... maar ik blijf die fout houden
http://www.flickr.com/help/nokia/ heb je al bekeken?
En zo te zien heb je zelfs al een berichtje geplaatst op http://www.flickr.com/groups/nseries-support/
Of er is daar iemand op het moment met precies hetzelfde probleem :+

Verder kan je dus wel gewoon normaal foto's uploaden? Via de computer of via Flickr site? Ligt dus iig niet aan je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
Ik lees op het forum dat er wat probleempjes zijn met het toetstel.
Waaronder video's en foto's die verminkt raken.
Joystickjes die afbreken.

Wat zijn nou eigelijk de meest voorkomende klachten,
en hoevaak komen ze voor.

Ik wil namelijk zelf ook de n73 aanschaffen.

En wat is presies het verschil tussen de n73 en de n73 ME
Kwa hardware specs?
Of is het alleen de software?

Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Dutchzilla schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:17:

Kwa hardware specs?

Kan vast iemand aan je vertellen ;) Maar zoek daar maar eens het topic af, staat er een paar keer duidelijk in vermeld! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Wat zijn de main improvements van de nieuwste firmware tov versie3 ? (zie nog nergens een changelog)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 24-06-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 123244 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:26:
Wat zijn de main improvements van de nieuwste firmware tov versie3 ? (zie nog nergens een changelog)
Omdat v4 ook officieel nog niet is uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Upbeat schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:47:
[...]

Omdat v4 ook officieel nog niet is uitgebracht
En daarom stond ie al wel op de NSU? ;)

Verder gewoon ff gebruik maken van de zoekfunctie, dan zal je wel genoeg post tegen komen die melding maken van wat er (ongeveer) is verbeterd en veranderd

(korte samenvatting: betere muziek speler, geen snake, andere menu indeling, problemen met GPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 07-06 20:36
FabianNL schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:55:
[...]

En daarom stond ie al wel op de NSU? ;)
En daarom staat ie er nu niet meer op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7792

Vraagje doet de N73 ook opladen via de usb-kabel?
Dan kan ik de lader namelijk bij mn ouders laten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:17

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dutchzilla schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:17:

Kwa hardware specs?

De N73 is het beste toestel dat ik ooit heb gehad. Ik gebruik versie 3 en ik heb geen bugs. Ik ben tevreden met de foto's en filmpjes. Het is geen dSLR kwaliteit dus het blijft een phonecam. Maar wel een goeie.

Het verschil tussen N73 en N73 ME kan je imo best zelf opzoeken. :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
Oxellaar schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:22:
[...]

Kan vast iemand aan je vertellen ;) Maar zoek daar maar eens het topic af, staat er een paar keer duidelijk in vermeld! :X
gevonden athans bijna alles start post lade niet goed gister dus nu bijna alles gevonden
alleen het fotoprobleem nog niet
maar zoek nog wel even uit

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb veel sites afgezocht en ook Google levert niks op. Weet er iemand een programma die je inbox kan vergrendelen? Dus simpelweg een programma dat om een wachtwoord vraagt als je je inbox aanklikt of een nieuw bericht wilt lezen. Bvd.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
thomaskroon schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:06:
Ik heb veel sites afgezocht en ook Google levert niks op. Weet er iemand een programma die je inbox kan vergrendelen? Dus simpelweg een programma dat om een wachtwoord vraagt als je je inbox aanklikt of een nieuw bericht wilt lezen. Bvd.
Of je geeft je telefoon gewoon niet aan anderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ja kan ook ;) maar iemand mag best mijn telefoon even in zijn handen hebben, maar velen gaan direct naar berichten, en dat moet afgelopen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Haha okee okee, ik snap je punt :p Maar geen idee of zoiets bestaat eigenlijk sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

thomaskroon schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:18:
Ja kan ook ;) maar iemand mag best mijn telefoon even in zijn handen hebben, maar velen gaan direct naar berichten, en dat moet afgelopen zijn :P
Dan zet je ff je telefoon uit voordat je em aan anderen geeft ;) Want als het goed is hebben ze je pincode niet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ze mogen er best in kijken enzo, foto's mogen ze allemaal zien, maar berichten zijn gewoon privé, maar dat snapt niet iedereen..

http://www.allaboutsymbia...Nokia_S60_3rd_edition.php

Dit is een goed programma, maar daar moet je weer voor betalen, en dat gaat me te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Upbeat schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:11:
[...]

En daarom staat ie er nu niet meer op? ;)
Tja, dat is idd allemaal de grote vraag...

Op Nokia Support Discussions Board staan ook een heel stel threads over deze firmware, wellicht interessant voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
FabianNL schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:35:
[...]

[...]

http://www.flickr.com/help/nokia/ heb je al bekeken?
En zo te zien heb je zelfs al een berichtje geplaatst op http://www.flickr.com/groups/nseries-support/
Of er is daar iemand op het moment met precies hetzelfde probleem :+

Verder kan je dus wel gewoon normaal foto's uploaden? Via de computer of via Flickr site? Ligt dus iig niet aan je account?
klopt via de pc gaat het wel en nogmaals klopt ik heb daar ook gepost op flickr site zelf.

Zucht, jammer dat het niet werk.... en vermoed dat ik de enige ben want niemand
heeft er een antwoord op niets op tweakers en niet op flickr. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
Mijn abbo bij telfort is bijna afgelopen.
Nu wil mn abbo verlengen en N73 zie ik wel zitten maar;
op hun site zie ik dat als ik mn abbo verleng dat ik dan 30 euro duurder uitkom dan als ik nieuwe abbo aansluit?! Ik dacht dat als je verlengt dat je zelfs wat korting zou krijgen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D!ablo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:18:
op hun site zie ik dat als ik mn abbo verleng dat ik dan 30 euro duurder uitkom dan als ik nieuwe abbo aansluit?! Ik dacht dat als je verlengt dat je zelfs wat korting zou krijgen?!
Normaal gesproken zou je wel korting moeten krijgen. Dit heb ik bij T-Mobile ook gehad. Misschien moet je even contact opnemen met Telfort om te vragen of ze niet iets kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
D!ablo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:18:
gewoon ff bellen, en zeggen dat je het abbo wilt opzeggen.
Dan doen ze je een aanbod, was bij mij ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173646

Sinds afgelopen dinsdag ben ik in het bezit van een N73. Ben zeer tevreden met dit toestel.

Afgelopen zaterdag kocht ik een 2gb mini sd kaartje erbij. Omdat 128 mb simpelweg niet toereikend is voor een toestel als dit. Een dag daarvoor was ik alleen slim genoeg om een spel te downloaden (betaald) en dat op de geheugenkaart van 128 mb te zetten. Nou heb ik wel al m'n foto's ed over kunnen zetten naar de 2gb kaart, maar het spel heb ik niet kunnen vinden hoe ik dat voor elkaar krijg.

Iemand die weet hoe dat moet? Met toepassingsbeheer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Anoniem: 173646 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:26:
Sinds afgelopen dinsdag ben ik in het bezit van een N73. Ben zeer tevreden met dit toestel.

Afgelopen zaterdag kocht ik een 2gb mini sd kaartje erbij. Omdat 128 mb simpelweg niet toereikend is voor een toestel als dit. Een dag daarvoor was ik alleen slim genoeg om een spel te downloaden (betaald) en dat op de geheugenkaart van 128 mb te zetten. Nou heb ik wel al m'n foto's ed over kunnen zetten naar de 2gb kaart, maar het spel heb ik niet kunnen vinden hoe ik dat voor elkaar krijg.

Iemand die weet hoe dat moet? Met toepassingsbeheer misschien?
Beste kans is om met je pc te koppelen als massaopslag, het bestand opzoeken via je pc, kopieren naar je computer, telefoon ontkoppelen, 2gb card erin, wederom telefoon kopppelen aan je pc via massaopslag en bestand kopieren naar je 2gb card.

groet
Sylvester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173646

Ik kan hem op de een of andere manier dus niet vinden als ik dat probeer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eecky
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02-2021
Even in de topics (1 - 7) opgezocht maar geen antwoord gevonden.
Is het mogelijk om een fax te verzenden die gemaakt werd op pc/laptop via de gsm?
Dus met andere woorden is er een faxmodem aanwezig.
Heb nu een nokia 6233 maar doet het niet voor fax. Gaat dit wel met een N73?
:?

Was vroeger fluitje van een cent met mijn oude 6100 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Altaphista schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:10:
ik heb het nu al 2x gehad dat na een tijdje mijn gespreksgeschiedenis zomaar is gewist, dus ontvangen, gemiste en gebelde nummers overzichten zijn dan ineens leeg. Kan ik dat ergens instellen of haalt ie het zomaar leeg? (dat wil ik niet namelijk :) )
Dit kan idd gebeuren, ga maar eens naar Menu->Toepass.->Logboek->Opties->Instellingen->Duur vermelding log. Zoals je dan ziet leegt ie automatisch om de zoveel dagen. Helaas niet uit te zetten voor zover ik het weet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-06 21:27
Vinden jullie, net als andere msnen van andere fora, dat de laatste firmware voor de N73(weet niet welke versie dat is) de N73 sneller maakt?
Ik twijfel namelijk nog steeds tussen de N73 en de S710 en las dus net dat de nieuwe firmware de N73 sneller maakt. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij was het een wereld van verschil!, alleen kan het naar mijn idee nog wle sneller uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

heey, ik heb een klein vraagje. Mijn telefoongeheugen zit vol, en dus ben ik toe aan een geheugen kaartje. Ik wil dit gelijk goed doen, dus wil ik zo veel mogelijk geheugen. Is 2 GB nog steeds de max? of komt ondersteuning van 4 GB er ooit nog aan?

En als ik dus zo'n kaartje van 2 GB neem, welke moet ik dan van de volgende twee nemen?

-SanDisk 2GB SD Card Mini
-SanDisk 2GB SD Card Ultra II Mini

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Anoniem: 191325 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:52:
[...]

Had het programmatje ook nodig maar de sis-file werkt niet. Je moet hier de sisx-file gebruiken, te downloaden op dezelfde site.
Deze bedoel je toch ?

http://europe.nokia.com/A4143881

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

Hey,

Heb al mooi poosje me N73 maar heb er nu een probleem mee
want mijn "opleg knopje" werkt niet meer.

Iemand een tip.. ?? komt dit vaker voor ?

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is een opleg knopje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109416

Is het mogelijk om de camera in te schakelen dmv het menu of een programmatje?
Ik heb namelijk een witte cover, maar als ik het klepje openschuif word de camera niet ingeschakeld.

Iemand een antwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij menu -> toepassingen -> camera, daar kan je je camera aan zetten.
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat werkt dus niet, want met die witte cover maken die 2 connectoren in de telefoon geen contact met elkaar. Als ik dus via toepassingen me camera aanzet pakt ie de camera voor en niet de camera achter. En je kunt niet in opties de achterste camera aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

Lol ja domme beschrijving van me ook maar het rooie knopje waar je de telefoon mee oplegd als je klaar bent met bellen :) (kan geen andere naam bedenken)

maar bekend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahahahaha!!! Oh de ophang knop!
Nee geen bekend voorval...
Ff terug???
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
weet iemand hoe ik dit thema kan downloaden.
bij mij werkt de link niet.

bij iemand anders wel???

http://www.symbian-freewa...-for-s60-3rd-edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 109416 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:20:
Is het mogelijk om de camera in te schakelen dmv het menu of een programmatje?
Ik heb namelijk een witte cover, maar als ik het klepje openschuif word de camera niet ingeschakeld.

Iemand een antwoord ?
En witte cover, oke. Maar dat heeft toch niks te maken met het wel of niet werken van je camera?
Of heb je zelf de cover vervangen? Zo ja ben je denk ik de contactpuntjes vergeten over te plaatsen, ze vallen ook niet echt op.
Anders is er denk ik iets verbogen of vuil waardoor het systeem niet meer werkt. Kijk er eens goed naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een gast van een telefoonzaak heeft het geprobeerd erop te zetten. Hij zei dat er een afwijking zat in de cover. En dat ie daardoor die gouden pinnetjes niet raakt. Drom vroeg ik me af of je hem ook op een andere manier aan kon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
O das echt geweldig zeg! Garantie tot aan de deur zeker? een andere manier om de camera aan te zetten is er niet.
Waar had je dat frontje vandaan en wat koste hij? kwaliteit heeft zn prijs. Een beetje frontje kost aardig wat. heb zelf een zwarte gemonteerd. Riskant klote werkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwas 35 euro kwijt. Maar hij heeft al een andere besteld hoor :P Ken die gast goed. Hij gaat het nog een keer proberen. Lijkt mij alleen sterkt dat het niet werkt, want ze raken elkaar best fors zeg maar. Tis geen zacht tikje. Hopen dat het volgende covertje wel goed is. Compleet witte cover is ook super vet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 109416 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:40:
Een gast van een telefoonzaak heeft het geprobeerd erop te zetten. Hij zei dat er een afwijking zat in de cover. En dat ie daardoor die gouden pinnetjes niet raakt. Drom vroeg ik me af of je hem ook op een andere manier aan kon zetten
Dude... :/ Waarom heb je überhaupt die cover gekocht? Als je in de winkel al ziet dat de cover niet goed werkt.

Maarja je kan zelf de 2 contactpuntjes van de telefoon zelf verbinden met iets. Je kan het solderen, maar dan heb je kans dat je het nooit meer los krijgt. Op de één of andere manier moet je ervoor zorgen dat die 2 contactpuntjes verbonden zijn.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze Nokia N73 gevonden. En toen zat er een zilver/zwarte cover op, maar die is helemaal gaar. Dus ik ging naar de telefoonzaak tegenover onze winkel. En die heeft zon compleet originele witte cover besteld en gemonteerd. Maar bij die cover schakelde ie de camera niet in. Dus ik heb gewoon me cover even terug. En betaal ook pas nadat hij 100% functioneerd hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:52:
[...]

Dude... :/ Waarom heb je überhaupt die cover gekocht? Als je in de winkel al ziet dat de cover niet goed werkt.

Maarja je kan zelf de 2 contactpuntjes van de telefoon zelf verbinden met iets. Je kan het solderen, maar dan heb je kans dat je het nooit meer los krijgt. Op de één of andere manier moet je ervoor zorgen dat die 2 contactpuntjes verbonden zijn.
Sorry hoor, maar dit lijkt me helemaal niet slim! 8)7 Niet zomaar doorverbinden, misschien werkt het wel met een bepaalde weerstand ofzo. En mocht het werken staat je camera altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm... Ik vind nooit een telefoon...
Ja die van mezelf als ik m weer eens kwijt ben...
Strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Oxellaar schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:56:
[...]

Sorry hoor, maar dit lijkt me helemaal niet slim! 8)7 Niet zomaar doorverbinden, misschien werkt het wel met een bepaalde weerstand ofzo. En mocht het werken staat je camera altijd aan.
Volgens mij kan je de camera gewoon uitzetten als de schuif openstaat hoor. Ik kan gewoon alles doen met m'n telefoon terwijl de schuif openstaat. En de camera kan je weer opstarten via toepassingen. Maarja marcootje123 krijgt gewoon een nieuwe cover, zoals het hoort. Dus prutsen aan die contactpuntjes hoeft niet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Anoniem: 220030 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 07:11:
Uhm... Ik vind nooit een telefoon...
Ja die van mezelf als ik m weer eens kwijt ben...
Strange...
Dan ben je niet de enige Haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

ehhh, Gevonden :?

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/5xoau6x.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 26-06-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Normaal als je een telefoon vindt, bel je een nummer op uit het telefoonboek om te zien van wie hij is. Maarja blijkbaar ben ik tegenwoordig te goed voor deze wereld :P ;)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bat266
  • Laatst online: 25-06 06:53
Met mijn N73 wil ike-mail ophalen. Dit werkt allemaal alleen is er nu een probleempje. Op het moment dat ik automatsch ophalen activeer zegt de telefoon elke certificaat niet geldig/ niet vertrouwd en moet ik op doorgaan klikken. Dat werkt natuurlijk niet met automatisch ophalen. Heeft iemand een idee hoe ik dit certificaat als vertrouwd kan accepteren ?

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

_Christiaan_ schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:35:
Normaal als je een telefoon vindt, bel je een nummer op uit het telefoonboek om te zien van wie hij is. Maarja blijkbaar ben ik tegenwoordig te goed voor deze wereld :P ;)
ik bel ook altijd nummers op, en om de een of andere reden krijg ik vaak diegene aan de (spreekwoordelijke) lijn naar wie ik op zoek was :P

maar idd, gast als je een telefoon vindt dan tenminste ff melden bij politie oid, of zoals _Christiaan_ zegt een nummer bellen uit het gevonden telefoonboek... kom nu niet met 'eerlijk gevonden' er is ook zoiets als fatsoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216252

Hallo,

ik heb via gsmpunt.nl een extra accu voor mijn N73 gekocht, echter deze past niet! Het is BP-6M Nokia Orginele Accu maar hij past niet.... hieronder wat pics... iemand nog meer problemen mee gehad? Heb gsmpunt al twee keer gemaild maar heb nog geen reactie van hun ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.elite-hosting.nl/nokia/punten-n73accu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elite-hosting.nl/nokia/voorkant-n73accu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elite-hosting.nl/nokia/zoom-n73accu.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 216252 op 26-06-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216252 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:
Hallo,

ik heb via gsmpunt.nl een extra accu voor mijn N73 gekocht, echter deze past niet! Het is BP-6M Nokia Orginele Accu maar hij past niet.... hieronder wat pics... iemand nog meer problemen mee gehad? Heb gsmpunt al twee keer gemaild maar heb nog geen reactie van hun ontvangen.

[afbeelding[/url]]
[afbeelding[/url]]
[afbeelding[/url]]
Heb het idee dat accu van GSM-Punt een goede imitatie is. Als je goed kijkt zie je op diverse punten verschillen. Kijk eens hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 191325 op 26-06-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Altaphista schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:28:
[...]

ik bel ook altijd nummers op, en om de een of andere reden krijg ik vaak diegene aan de (spreekwoordelijke) lijn naar wie ik op zoek was :P

(...)
Voor mij is iedereen een nummer :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Heb het idee dat accu van GSM-Punt een goede imitatie is. Als je goed kijkt zie je op diverse punten verschillen. Kijk eens hier.
Hmm, op site staat Orginele Nokia Accu... heb de Accu al in de envelop zitten om terug te sturen want hij past gewoon niet, zeer teleurstellend!
Zie hier de link naar het product.
http://www.gsmpunt.nl/det...1517&merk=Nokia&model=N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is voor mij echt een bevestiging dat je NOOIT onderdelen voor je telefoon bij zo'n soort webwinkel moet kopen...
Ik ga gewoon liever naar een echte winkel toe...
Dan kan je gelijk kijken of het goed is en of het werkt...
Misschien tippie voor volgende keer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:34:
Dit is voor mij echt een bevestiging dat je NOOIT onderdelen voor je telefoon bij zo'n soort webwinkel moet kopen...
Ik ga gewoon liever naar een echte winkel toe...
Dan kan je gelijk kijken of het goed is en of het werkt...
Misschien tippie voor volgende keer???
1. hmm tja, jou mening. Dit is mijn eerste slechte ervaring met Webshops, en ik heb al heel wat spullen via webshops besteld. Heb nog nooit één probleem gehad, helaas nu wel. Het is een officieel bedrijf wat bij de KVK ingeschreven staat, en ze zijn ook gebonden aan bepaalde wetten dus het kan een keer fout gaan. Voor mij geen reden om niks meer bij Webshops te bestellen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 216252 op 26-06-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 13:51
Anoniem: 216252 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:37:
[...]

1. hmm tja, jou mening. Dit is mijn eerste slechte ervaring met Webshops, en ik heb al heel wat spullen via webshops besteld. Heb nog nooit één probleem gehad, helaas nu wel. Het is een officieel bedrijf wat bij de KVK ingeschreven staat, en ze zijn ook gebonden aan bepaalde wetten dus het kan een keer fout gaan. Voor mij geen reden om niks meer bij Webshops te bestellen.

Hier stond dus warez
Neem ook even contact op met Nokia, ze willen graag dat je dit soort dingen meldt aan hun.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 26-06-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Mededeling:

We zijn alweer aangeland bij Het Nokia N73 Topic | Deel 8 dus daar graag verder.

Graag vanaf nu daar posten en niet meer na deze post. Mocht je nog openstaande vragen hebben uit dit topic of graag nog iets willen beantwoorden, kopieer het dan en post het in het nieuwe topic om zo het overzicht niet kwijt te raken.

Dan rest mij nog iedereen veel plezier in het nieuwe topic te wensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Dan kan deze dicht :Y)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.