Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01

MaDLiVe

.-Observer-.

FabianNL schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:19:
[...]

als ze zo voortaan elke vraag en discussie gaan afkappen, zijn we volgens mij ook snel klaar! :)

[...]

Om te voorkomen dat je nóóit meer op t-zones kan (staat er ook in onder de naam 'Diensten' en je komt er ook door de 0 ingedrukt te houden) kan je misschien alle instellingen verwijderen om verbinding te maken? Oftewel Instellingen > Verbindingen > Toegangspunten > t-zones verwijderen daar en T-Mobile Internet kan ook weg (als je die hebt staan). Hou er nu wel rekening mee dat je het dan nooit meer kan gebruiken, of je moet alle instellingen opnieuw downloaden.
Verder zou ik toch ff bij T-Mobile navragen want als je 125 euro onbewust hebt gebruikt, dat is wel héél knap! Je betaald namelijk per MB ipv per minuut dus je zult toch echt zelf vele verschillende websites hebben moeten bezoeken... En dan ook echt héél veel! Heb je verder geen gebruik gemaakt van Google Maps? Filmpjes downloaden of iets dergelijks? :?
Het stomme is dus, ik heb wel PIT (9,95), maar ik snap de instellingen gewoon niet. Ik heb alles verwijderd aan instellingen en toen handmatig de internet instellingen ingevoerd. Ik kan nu wel weer mailen en internetten maar het 'zoeken, functie zoekopdracht' (wat ik erg fijn vond werken) wil niet meer functioneren. (kan geen verbinding maken, controleer uw instellingen)

T-mobile was trouwens uberrelaxed, ze hebben me de kosten kwijtgescholden, ik kon er ook niets aan doen, was werkelijk in de veronderstelling dat ik gewoon via pit verbinding maakte.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
thomaskroon schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:59:

Sorry maar de Sony's hebben nog steeds het beste geluid wat oordoppen betreft dat er is! Dan heb je toch echt nooit met de in-ears en MegaBass geluisterd
**zucht** en om reacties als de jouwe voor te zijn zet ik dus op de eerste regel van mijn reactie

"Op dit forum moet je oppassen als je absolute uitspraken doet over geluidskwaliteit"

Maar afgezien daar van slaat je reactie nergens op. Als je goed had gelezen had je namelijk gezien dat we het volgens mij redelijk met mekaar eens zijn.

* zelf heb ik Sony MDR-EX81SL doppen (ja inderdaad dat zijn de betere in-ears)
* verschillende equalizer settings N73 t.o.v. W800 niet zo bijzonder
* 2 sets Nokia doppen die imho "behoorlijk triest" zijn t.o.v. de Sony HMP-70
* geluidskwaliteit beide toestellen met goede doppen best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
In vergelijkingen met de K800i zie ik vaak dat de N73 op donkere plekken van de foto, wat dus zwart hoort te zijn, een blauwe tint achterlaat. Dit heeft de K800i niet.
Valt dit op te lossen? evt. met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
MaDLiVe schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 00:10:
[...]

Het stomme is dus, ik heb wel PIT (9,95), maar ik snap de instellingen gewoon niet. Ik heb alles verwijderd aan instellingen en toen handmatig de internet instellingen ingevoerd. Ik kan nu wel weer mailen en internetten maar het 'zoeken, functie zoekopdracht' (wat ik erg fijn vond werken) wil niet meer functioneren. (kan geen verbinding maken, controleer uw instellingen)

T-mobile was trouwens uberrelaxed, ze hebben me de kosten kwijtgescholden, ik kon er ook niets aan doen, was werkelijk in de veronderstelling dat ik gewoon via pit verbinding maakte.
Heb je wel de t-zones en MMS instellingen ook dan? Ik heb namelijk T-Mobiel Internet, t-zones en T-Mobile MMS bij mijn verbindingen staan. En waarschijnlijk maakt dan 'zoeken' gebruik van t-zones instellingen? Dus dat kan je eens proberen:

http://www.t-mobile.nl/my...fcare/wapmmssettings.aspx

Verder is dat wel erg netjes van T-Mobile dan idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)
thomaskroon schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:59:
[...]

Sorry maar de Sony's hebben nog steeds het beste geluid wat oordoppen betreft dat er is! Dan heb je toch echt nooit met de in-ears en MegaBass geluisterd, dat is het enige waarom ik liever mijn W810 terug heb! En de bediening van beide spelers is vrijwel hetzelfde..
Idd helemaal mee eens. Daarom heb ik soms wel is spijt dat ik mijn Sony Ericsson heb weggedaan.
Ik zweer bij SE, heerlijke telefoons.
Deze nokia bevalt me ook prima hoor, begrijp me niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
FabianNL schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:50:
[...]

Heb je wel de t-zones en MMS instellingen ook dan? Ik heb namelijk T-Mobiel Internet, t-zones en T-Mobile MMS bij mijn verbindingen staan. En waarschijnlijk maakt dan 'zoeken' gebruik van t-zones instellingen? Dus dat kan je eens proberen:

http://www.t-mobile.nl/my...fcare/wapmmssettings.aspx

Verder is dat wel erg netjes van T-Mobile dan idd!
Ik heb MMS en T-zones zo snel mogelijk verwijderd, dus daar kan het niet aan liggen; PIT werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Ik vraag het nog maar eens, aangezien ik zelf niet verder kom:

Als ik een headset aansluit op mijn N73 en ik krijg vervolgens een inkomend gesprek, dan hoor ik de ringtone zowel via de N73 zelf als via de headset. Tamelijk irritant als je bijvoorbeeld in een trein zit.

Weet iemand hoe ik het voor mekaar krijg dat de telefoon zelf stil blijft en de ringtone dus alléén in de aangesloten headset te horen is?? Ik heb allerlei profiel instellingen geprobeerd, vooralsnog zonder succes

Mijn (inmiddels afgedankte) W800 kon dit wel, maar misschien is het bij de N73 gewoon echt niet mogelijk.. Sorry in dat geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
HendrikN schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:29:
[...]

Ik heb MMS en T-zones zo snel mogelijk verwijderd, dus daar kan het niet aan liggen; PIT werkt hier perfect.
Maar als je PIT hebt valt T-zones daar ook onder voor alle duidelijkheid, MMSjes verstuurd kost je nog wel bakken met geld alleen t-zones is ook gewoon helemaal gratis (Diensten) evenals gewoon normaal internet (Web).

Maar er wordt gezegd dat 'Zoekenopdr.' niet werkt, dat kan er dus aan liggen omdat hij die t-zones heeft verwijderd, en 'Zoekopdr.' maakt daar gebruik van waarschijnlijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01

MaDLiVe

.-Observer-.

FabianNL schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:28:
[...]

Maar als je PIT hebt valt T-zones daar ook onder voor alle duidelijkheid, MMSjes verstuurd kost je nog wel bakken met geld alleen t-zones is ook gewoon helemaal gratis (Diensten) evenals gewoon normaal internet (Web).

Maar er wordt gezegd dat 'Zoekenopdr.' niet werkt, dat kan er dus aan liggen omdat hij die t-zones heeft verwijderd, en 'Zoekopdr.' maakt daar gebruik van waarschijnlijk dan.
Die factuur van 2xx euro was voor gebruik van t-zones, dat valt kennelijk niet onder pit? Volgens mij niet (heb een pit abbo uit 2005).

Thanks voor je verhelderende antwoord!

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 09-06-2007 23:58 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dji
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07-2024

Dji

Hallo, ik vroeg me af wat voor spellen er zijn voor de n73 en natuurlijk waar ik die zou kunnen vinden.

Bij voorbaat dank,

Dji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Dji schreef op zondag 10 juni 2007 @ 02:45:
Hallo, ik vroeg me af wat voor spellen er zijn voor de n73 en natuurlijk waar ik die zou kunnen vinden.

Bij voorbaat dank,

Dji
Zoek even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht dat er eigenlijk al helemaal niet meer zou worden gereageerd op zulke vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je in kan stellen dat een foto van een bellende contactpersoon over het hele beeld gevuld wordt? Nu wordt het fotootje slechts klein weergegeven als er iemand belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:19:
Heb me ondertussen helemaal suf gezocht maar niets gevonden. Weet iemand misschien hoe de snelheid van de OS (met name MP3-speler) is op deze telefoon? Is het even snel als de 6230? Bij voorbaat dank. :)

Heb op dit moment een D900, maar die is echt heel sloom. Ben van plan een N73 ME aan te schaffen. En de reden dat ik m'n D900 wegdoe is omdat de MP3-speler zo traag werkt.
Ik vind de snelheid acceptabel. Als je de telefoon net aan hebt gezet is hij wel even traag, maar verder gaat alles prima. Met de muziekspeler nog helemaal geen snelheidsproblemen gehad ofzo.

Je merkt wel dat hij geheugen gaat lekken waardoor hij langzamer wordt en soms foutmeldingen gaat geven (bij inzoomen van foto's). Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat als je een java applicatie afsluit met de rode 'ophangen' knop, je dan een paar mb minder geheugen vrij hebt dan wanneer je hem gewoon goed afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
MaDLiVe schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:39:
[...]

Die factuur van 2xx euro was voor gebruik van t-zones, dat valt kennelijk niet onder pit? Volgens mij niet (heb een pit abbo uit 2005).

Thanks voor je verhelderende antwoord!
Hm... vreemd... heb al heel wat gebruik gemaakt van t-zones ook (Rabo internetbankieren) maar nog nooit extra kosten daarvan gezien... Zou er dan aan kunnen liggen dat je een ouder abbo hebt idd want die waren toen nog anders dan ze nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Eventjes mensen uit de droom helpen:

T-Mobile heeft een oud én nieuw Pocket Internet Totaal-abonnement. Met het oude abonnement kun je gebruik maken van t-zones, wat níet wordt verrekend uit de PIT-bundel, maar gewoon uit de Flex-bundel of buiten de bundel, als je Relax hebt. Voordeel van deze versie: je kunt gebruik maken van de T-Mobile- en KPN-hotspots.

Met de nieuwe versie van Pocket Internet Totaal, verkrijgbaar vanaf ongeveer augustus 2006, maakt het níet uit hoe je verbinding maakt. t-zones, WAP of GPRS via T-Mobile Internet. Mag allemaal. Streaming is ook mogelijk, geheel onbeperkt. Alleen nu zijn de hotspots niet meer mogelijk.

Hoop dat het zo duidelijk is. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
THE_BASE schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:55:
Eventjes mensen uit de droom helpen:

T-Mobile heeft een oud én nieuw Pocket Internet Totaal-abonnement. Met het oude abonnement kun je gebruik maken van t-zones, wat níet wordt verrekend uit de PIT-bundel, maar gewoon uit de Flex-bundel of buiten de bundel, als je Relax hebt. Voordeel van deze versie: je kunt gebruik maken van de T-Mobile- en KPN-hotspots.

Met de nieuwe versie van Pocket Internet Totaal, verkrijgbaar vanaf ongeveer augustus 2006, maakt het níet uit hoe je verbinding maakt. t-zones, WAP of GPRS via T-Mobile Internet. Mag allemaal. Streaming is ook mogelijk, geheel onbeperkt. Alleen nu zijn de hotspots niet meer mogelijk.

Hoop dat het zo duidelijk is. :)
Haha, en daar kwamen we daarnet dus ook idd achter! Maar bedankt voor de goede uitleg, nu is het idd in een keer helemaal duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, denk ik
Ik heb vandaag de software van mijn n73me geupdate
Ging prima, alleen nu wil de back up niet meer :?
Ik open het back up programma en laadt hem op de telefoon
Dit gaat prima tel vraagt om reboot en na de reboot zou het moeten werken maar ik zie er dus niks van :?
Weet iemand of je een backup bestand in windows kan uitlezen?
Gr tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Welke kleurvariant van de N73 vinden jullie het mooist? Ik stap over van een 8800 SE. Ik mis de mooie camera dus ik verkoop de 8800SE en koop een nieuwe N73.

Ik moet kiezen tussen de gewone zilvere, black, pale pink en de red-white. Ik zit te twijfelen tussen enkel black en red-white. Waarschijnlijk snappen veel mensen niet waarom ik over een red-white zit te denken, maar ik zag gister iemand ermee foto's maken en ik vind em wel stijlvol.

Ik kan echt niet kiezen dus wat zouden jullie doen?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:48:
Welke kleurvariant van de N73 vinden jullie het mooist? Ik stap over van een 8800 SE. Ik mis de mooie camera dus ik verkoop de 8800SE en koop een nieuwe N73.

Ik moet kiezen tussen de gewone zilvere, black, pale pink en de red-white. Ik zit te twijfelen tussen enkel black en red-white. Waarschijnlijk snappen veel mensen niet waarom ik over een red-white zit te denken, maar ik zag gister iemand ermee foto's maken en ik vind em wel stijlvol.

Ik vindt smaak nogal persoonlijk :o

waarom ga je niet naar de winkel: hou je e langs elkaar en maak je je eigen keuze???

thats better on the long run ;)

zwart :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:48:

Nou, als je alleen tussen die 2 twijfelt, en de rest al gezien hebt en niks vond, zou ik voor red/white gaan. Ik vind zwart persoonlijk heel goedkoop ogen. Zelf heb ik Plum/silver en daar heb ik helemaal geen spijt van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of ik t-mobile onbeperkt internet 9 zoveel per maand ook online kan aanvragen? kan het zelf namelijk niet vinden op de t-moble.nl website!

Hartstikke bedankt!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:39:
Weet iemand toevallig hoe je in kan stellen dat een foto van een bellende contactpersoon over het hele beeld gevuld wordt? Nu wordt het fotootje slechts klein weergegeven als er iemand belt.
dat is normaal gesproken niet mogelijk, maar je kan wel aparte software downloaden die dat wel kan laten doen. ik stuur je een link met handige software voor de N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm toch maar ff naar de winkel dan, zoals ThatsHollywood zegt. Hopelijk hebben ze de rood-witte en de zwarte.

Overigens kies ik niet voor zilver omdat ik dat tegenwoordig te gewoontjes vind en ik kies niet de roze omdat er toevallig een "M" achter "geslacht" staat in m'n profiel.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 00:02:
offtopic:
@ merto: kan je mij ff een PM/email sturen met daarin jouw email? bedankt
toegevoegd op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Mijn vriendin heeft nu ook al 'n tijd de N73,

Echter krijgt ze nu sinds eergisteren geen melding wanneer ze een sms ontvangt.
De telefoon trilt niet geen melding in beeld etc. Ze moet dus echt naar haar postvak in gaan om te kijken of ze een nieuw bericht heeft.

Iemand bekend met dit probleem?

Oja en nog 'n tweede vraag...

wanneer je een firmware update uitvoerd, worden dan je sms berichten etc verwijderd?

[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 11-06-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds gister ook een, maar bij sommige applicaties krijg ik de melding.
Geldigheid certificaat verlopen.

bijvoorbeeld bij:
SimpelCenter
Maar ook bij themas die ik heb gedownload.
Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit herkent :? ??

Ik had al enige tijd het probleem dat m'n N73 regelmatig spontaan uitviel. Wanneer ik m'n telefoon uit m'n broekzak haalde, bleek dat deze gewoon uit was 8)7 . Ik heb nu ontdekt dat hij uitvalt wanneer ik 'm op z'n rug neer leg (de camera kant zegmaar). Wanneer ik dat een beetje stevig doe, niet heel hard ofzo, maar gewoon stevig neer leggen zoals je ook met een koffiemok of een pen doet o.i.d., dan valt hij dus gelijk uit |:( .
'K heb zo'n vermoeden dat dat niet met een software update opgelost is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er iemand die z'n telefoon voor een soortgelijk probleem bij een NSP gebracht heeft? Hoe gaan ze daar mee om, wanneer hij opgestuurd wordt ben je 'm een paar weken kwijt denk ik ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:04:

Ik had al enige tijd het probleem dat m'n N73 regelmatig spontaan uitviel. Wanneer ik m'n telefoon uit m'n broekzak haalde, bleek dat deze gewoon uit was 8)7 . Ik heb nu ontdekt dat hij uitvalt wanneer ik 'm op z'n rug neer leg (de camera kant zegmaar). Wanneer ik dat een beetje stevig doe, niet heel hard ofzo, maar gewoon stevig neer leggen zoals je ook met een koffiemok of een pen doet o.i.d., dan valt hij dus gelijk uit |:( .
'K heb zo'n vermoeden dat dat niet met een software update opgelost is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er iemand die z'n telefoon voor een soortgelijk probleem bij een NSP gebracht heeft? Hoe gaan ze daar mee om, wanneer hij opgestuurd wordt ben je 'm een paar weken kwijt denk ik ;( ?
Het lijkt mij idd geen softwarematig probleem 8)7. Software wordt gestuurd door de hardware en als jij dan hardwarematig een ogenschijnlijk rare actie uitvoert om de n73 uit te schakelen, dan is het geen sofwarematig probleem.

Pak die telefoon en breng hem naar de NSP. Het ongemak van constant uitvallen weegt niet op tegen het tijdelijk kwijt zijn van je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Laatst online: 15-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:04:

Ik ben al aan mijn tweede n73 toe.
Mijn eerste had ik een week en vertoonde onderstaande problemen:
- Start opnieuw op bij verwijderen geheugenkaart.
- Start opnieuw op bij rijden over hobbels
- Start opnieuw op bij inkomen telefoon of SMS, ook bij zelf opbellen
- Start opnieuw op bij afhalen van de lader.
- Bij opnieuw opstarten verscheen ook al een paar keer “registratie sim-kaart mislukt”
Deze problemen doen zich voor zowel aan de lader als op batterijspanning.
Bij opnieuw opstarten geeft hij vaak aan dat de batterij bijna leeg is. Meestal schakelt hij dat bijna onmiddellijk of binnen een paar minuten vanzelf uit. Als ik dan de telefoon opstart terwijl hij aan het laden is, dan verschijnt enkel de laadindicator op het scherm., maar start niet verder. Het gebeurt ook vaak dat de telefoon helemaal niet meer opnieuw wil opstarten.
Als ik dan de batterij verwijder en er terug inplaats, dan heeft hij terug aan dat de batterij volledig opgeladen is en werkt de telefoon voorlopig weer perfect.

Een software upgrade hielp niet, het moet dus een hardwareprobleem zijn.

Doordat ik de telefoon nog geen week had kreeg ik onmiddelijk een nieuw toestel. Na een week echter kreeg ik echter weer dezelfde problemen. Ik kocht hem voornamelijk om te navigeren op de motor maar als de telefoon in 15 minuten 5 maal uitvalt, dan ben ik beter om eens te stoppen en de weg te vragen.

Nu heb ik een afspraak gemaakt met een NSS, ik mag morgen de telefoon binnenbrengen en krijg onmiddelijk een nieuwe.

Hopelijk ditmaal een goeie. Jammer dat ik al verschillende accessoires gekocht heb voor dit toestel want anders had ik toch gevraagd om dit toestel om te ruilen voor een ander model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar weer iemand een goede MP3 Speler voor de toestel.?
Misschien een die .CUE files ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Las de berichten over het uitvallen, ik heb een paar pagina's terug al een keer iets gepost over de geheugenkaart en hoe ik dat heb opgelost, wellicht kan je hetzelfde doen met de batterij (iets verdikken d.m.v. medisch tape) al zou ik dat pers. niet zo snel doen omdat die batterij warm kan worden.

Als je tel. uit gaat als je gebeld wordt lijkt mij dat er misschien iets aan de is met de besturings-software of zelf hardware (kapotte printplaat ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Laatst online: 15-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:52:
Hoi,

Las de berichten over het uitvallen, ik heb een paar pagina's terug al een keer iets gepost over de geheugenkaart en hoe ik dat heb opgelost, wellicht kan je hetzelfde doen met de batterij (iets verdikken d.m.v. medisch tape) al zou ik dat pers. niet zo snel doen omdat die batterij warm kan worden.

Als je tel. uit gaat als je gebeld wordt lijkt mij dat er misschien iets aan de is met de besturings-software of zelf hardware (kapotte printplaat ?).
ik heb bij wijze van test deze morgen het toestel al verschillende keren hard neergelegd en terug opgepakt maar geen enkele keer is hij willen uitvallen, het is echt willekeur.
Het uitvallen bij bellen heb ik met nu al twee n73's gehad, dat kan toch geen toeval meer zijn. Er moet dus idd een hardwarefout zijn in bepaalde n73's .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:06:
[...]

dat is normaal gesproken niet mogelijk, maar je kan wel aparte software downloaden die dat wel kan laten doen. ik stuur je een link met handige software voor de N73
zouw je die mij Aub ook willen sturen bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:32:
[...]

zouw je die mij Aub ook willen sturen bij voorbaat dank
die wil ik ook wel hebben als het kan

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Denthis schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:35:
[...]

die wil ik ook wel hebben als het kan

alvast bedankt
Ja, jongetjes, dat gaan we niet op deze manier hier regelen hè! Je doet maar lekker in z'n profiel kijken of je hem zo kan mailen of iets dergelijks en als dat niet gaat, heb je dikke vette pech en zoek je het zelf maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om mijn n73 interuilen voor een n95
Maar ik moet 150 euro bijbetalen, Is dat het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Ik heb sinds zaterdag nu ook een N73 :)

Mijn eerste indruk was : woow wat een vet ding.
Na 3 dagen er mee gespeelt te hebben :+ vind ik dit nog steeds.

Ik had hiervoor een 6230i dus het is een aardige vernieuwing :)

Ik vind de telefoon heel erg prettig werken alleen de C knop had wel verder naar boven gemogen.

Tot mijn verbazing viel hij vandaag meerdere keren uit en ik ben toen ik thuis kwam gelijk op GoT gaan kijken en kwam d'r achter dat meer mensen dit hebben, ik heb eerst een software update gedaan, wat gewoon werkte op mijn T-Mobile branded mobiel ik heb nu de versie (74.01).

Hij is tot nu toe niet uitgevallen maar ik denk dat dit nog wel gaat gebeuren ik heb ook even bij de batterij gekeke en zag dat deze een beetje losjes dus ik denk da'k daar een papiertje tussen ga doen.

Ik had eigenlijk nog een paar vraagjes :
Waar dient de knop links onder voor ? en
Hoe kan ik het alarm aanzetten, ik gebruikte mijn oude foon namelijk om 'smorgens op te kunnen staan ^^
Ik heb links boven 3G staan af en toe, dit is toch UMTS ? en dit gaat toch buiten je belbundel ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sc0tTy schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:34:

Ik vind de telefoon heel erg prettig werken alleen de C knop had wel verder naar boven gemogen.

Tot mijn verbazing viel hij vandaag meerdere keren uit en ik ben toen ik thuis kwam gelijk op GoT gaan kijken en kwam d'r achter dat meer mensen dit hebben, ik heb eerst een software update gedaan, wat gewoon werkte op mijn T-Mobile branded mobiel ik heb nu de versie (74.01).

Hij is tot nu toe niet uitgevallen maar ik denk dat dit nog wel gaat gebeuren ik heb ook even bij de batterij gekeke en zag dat deze een beetje losjes dus ik denk da'k daar een papiertje tussen ga doen.

Ik had eigenlijk nog een paar vraagjes :
Waar dient de knop links onder voor ? en
Hoe kan ik het alarm aanzetten, ik gebruikte mijn oude foon namelijk om 'smorgens op te kunnen staan ^^
Ik heb links boven 3G staan af en toe, dit is toch UMTS ? en dit gaat toch buiten je belbundel ?
Hey,
Welkom bij de club zou ik zeggen 8) . Om het knopje links onder te leren kennen ga je een smsje schrijven. Typ bijv.: Hoi Alles goed? Hou nu het stiftje ingedrukt en druk met je joystick naar links. Zoals je ziet zal de tekst dan gemarkeerd worden. Daarna heb je de mogelijkheid om het te kopieren. Ga naar een andere plek en hou het stiftje weer ingedrukt. Dan krijg je de mogelijkheid om Plakken te kiezen. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als Shift+tekst selecteren met je muis op windows. Volgens mij is die 3G alleen voor dat het is geactiveerd en nog niet dat je er gebruik van maakt. Dan komt er een ander logotje bij te staan. Het gebruikt wel ontzettend veel batterij. In de openingspost staat hoe je dit kunt veranderen. Voor het alarm: Menu->Toepassingen->Klok->Opties-> Alarm instellen. Veel succes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
En de shortcut is.. Menu knop, 2x de 2 intoetsen.. niet te snel achterelkaar.. en dan bij je bij de klok en dan kun je de tijd instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
SChief schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:44:
[...]

Hey,
Welkom bij de club zou ik zeggen 8) . Om het knopje links onder te leren kennen ga je een smsje schrijven. Typ bijv.: Hoi Alles goed? Hou nu het stiftje ingedrukt en druk met je joystick naar links. Zoals je ziet zal de tekst dan gemarkeerd worden. Daarna heb je de mogelijkheid om het te kopieren. Ga naar een andere plek en hou het stiftje weer ingedrukt. Dan krijg je de mogelijkheid om Plakken te kiezen. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als Shift+tekst selecteren met je muis op windows. Volgens mij is die 3G alleen voor dat het is geactiveerd en nog niet dat je er gebruik van maakt. Dan komt er een ander logotje bij te staan. Het gebruikt wel ontzettend veel batterij. In de openingspost staat hoe je dit kunt veranderen. Voor het alarm: Menu->Toepassingen->Klok->Opties-> Alarm instellen. Veel succes. 8)
Ahh dank u :) 'k heb het gevonden. Alles zit hier een beetje op een andere plaats dus het is even zoeken.

Edit : 'k zie dat je ook clock kan toevoegen aan standby apps ( heel erg handige functie zeg :D ) daar heb ik hem gelijk bij geplaatst.

[ Voor 6% gewijzigd door Sc0tTy op 11-06-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Sc0tTy schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:34:

[knip]
Oud-Beijerland :w

Ik ben vandaag naar de winkels geweest om te kijken in welke kleur ik de N73 wil. Alleen de rood-witte hadden ze nergens :/ De zwarte wel, en die vind ik eigenlijk niet zo mooi.

Ik zit dus te denken om de rood-witte te nemen. Heeft iemand van jullie die weleens in het echt gezien? Ziet hij er erg voor-vrouwen-bedoeld uit? Zo niet dan neem ik em in deze kleur.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
_Christiaan_ schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:22:
[...]

Oud-Beijerland :w

Ik ben vandaag naar de winkels geweest om te kijken in welke kleur ik de N73 wil. Alleen de rood-witte hadden ze nergens :/ De zwarte wel, en die vind ik eigenlijk niet zo mooi.

Ik zit dus te denken om de rood-witte te nemen. Heeft iemand van jullie die weleens in het echt gezien? Ziet hij er erg voor-vrouwen-bedoeld uit? Zo niet dan neem ik em in deze kleur.
Oud-Beijerland de gekste !!
Ik heb hem in het zilver ik moet zeggen dat die kleur beter tot z'n recht komt dan de zwarte, rood-wit heb ik nergens gezien eerlijk gezegt. Ik weet wel dat er een rose is maar die is voor de dame's lijkt me :)

Btw een tip : als je t-mobile een fijne provider vind neem hem dan daar met een relax of flex abo ( ik heb flex ) en heb je em voor 22,50 of 20 euro per maand. Da's een stuk goedkoper als bij de belcompany in de passage :) Je moet alleen wel bellen, maar de zilvere heb je binnen 1 week.

[ Voor 3% gewijzigd door Sc0tTy op 11-06-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals:

Ik heb een probleem, denk ik..
Ik heb vandaag de software van mijn N73-me geupdate
Ging prima, alleen nu wil de back up niet meer openen op de telefoon
Dit gaat prima tel vraagt om reboot en na de reboot zou het moeten werken maar ik zie er dus niks van...?
Wat kan er fout zijn?

Kan het zijn dat de backup alleen werkt op de vorige firmware versie?

Weet iemand of je een backup bestand in windows kan uitlezen, want ik heb die backup hard nodig ivm mijn agenda en contactpersonen!?

Gr tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:27:
nogmaals:

Ik heb een probleem, denk ik..
Ik heb vandaag de software van mijn N73-me geupdate
Ging prima, alleen nu wil de back up niet meer openen op de telefoon
Dit gaat prima tel vraagt om reboot en na de reboot zou het moeten werken maar ik zie er dus niks van...?
Wat kan er fout zijn?

Kan het zijn dat de backup alleen werkt op de vorige firmware versie?

Weet iemand of je een backup bestand in windows kan uitlezen, want ik heb die backup hard nodig ivm mijn agenda en contactpersonen!?

Gr tim
Ik heb vandaag een back-up gemaakt en de firmware van 30-10-2006 geupdate naar de huidige. Ik schrok wel een beetje want er was 5 min een zwart scherm dus k dacht dat hij weer was uitgevallen. Maar daarna starte hij weer op , ik heb toen de backup terug gezet en weer een reboot en ik had al m'n oude instellingen. Heb je de nieuwste versie van PCStudio geprobeert ?

Ik moet trouwens zegge dat het echt mega relaxed is dat je die web'n'walk en t-zones ken verplaatsen , ik heb ze nu onderaan staan waar ik nooit kom :P. Op m'n oude tel drukte ik op menu en stond standaard t-zones geselecteerd wat ik zwaar irritant vond.

Edit : nog een vraagje , laad de telefoon op als je hem aan de USB hangt ? ik kan het nu nml niet zien aangezien m'n batterij al vol is.

[ Voor 5% gewijzigd door Sc0tTy op 11-06-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is er dus niks veranderd na die reboot die jij noemd :(
ik ga ff kijken wat pcstudio is :) waar kan ik dat downloaden en wat is het precies?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

één ding is me nog niet helemaal duidelijk aan de N73, deze heeft alleen een pop-port om een headset/hoofdtelefoon aan hangen en de Music Edition een echt jack-uitgang?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:38:
bij mij is er dus niks veranderd na die reboot die jij noemd :(
ik ga ff kijken wat pcstudio is :) waar kan ik dat downloaden en wat is het precies?
Ehh foutje het is PC suite de standaard software van nokia :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sharky schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:40:
één ding is me nog niet helemaal duidelijk aan de N73, deze heeft alleen een pop-port om een headset/hoofdtelefoon aan hangen en de Music Edition een echt jack-uitgang?
Nope, ze zijn allebei hardwarematig 100% hetzelfde. De firmware van de ME verschilt alleen een beetje.

[ Voor 57% gewijzigd door Ginz op 11-06-2007 19:44 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog mogelijk de firmware te downgraden?
(zelf al gezocht naar eerdere firmware, vind alleen de nieuwste op de nokia site :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BB5 toestellen (waar de N73 dus onderdeel van uitmaakt) zijn niet te downgraden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zuur, iemand nog een idee waarom de backup niet werkt?
alles gaat volgens plan tot dat de telefoon een reboot doet, dan is er niks te zien van de gelaadde backup ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:06:
[...]

Had je die link al gestuurd?
Alvast bedankt!
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk al mensen die met succes de t-Mobile logo's op de voor en achterkant hebben kunnen verwijderen..?
Zo ja hoe, voor de suikerklontje methode lijkt het plastic me te zacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Sc0tTy schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:26:
[...]

Oud-Beijerland de gekste !!
Ik heb hem in het zilver ik moet zeggen dat die kleur beter tot z'n recht komt dan de zwarte, rood-wit heb ik nergens gezien eerlijk gezegt. Ik weet wel dat er een rose is maar die is voor de dame's lijkt me :)

Btw een tip : als je t-mobile een fijne provider vind neem hem dan daar met een relax of flex abo ( ik heb flex ) en heb je em voor 22,50 of 20 euro per maand. Da's een stuk goedkoper als bij de belcompany in de passage :) Je moet alleen wel bellen, maar de zilvere heb je binnen 1 week.
Mijn situatie is iets anders. Ik heb nog 1,5 jaar aan contract lopen. Ik wil de telefoon die ik nu heb verkopen en een nieuwe N73 kopen (+ €100 overhouden :P ). Ik ga em kopen bij 2call.nl, zonder abo dus. M'n huidige tel komt daar ook vandaan en die koop ging toen gewoon goed. Bovendien zijn alle N73's er op voorraad.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Vanmiddag even in de tuin wezen knippen, moet zeggen dat de camera echt fijn is...

Had in het begin last van compressie op de foto's, maar na een update is ie weer prima in orde.

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/5241/gelebloemhq7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/4552/bloemhz0.jpg

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:16:
Vanmiddag even in de tuin wezen knippen, moet zeggen dat de camera echt fijn is...

Had in het begin last van compressie op de foto's, maar na een update is ie weer prima in orde.

[afbeelding]

[afbeelding]
Foto's zien er imo erg mooi uit. Jammer dat dit alleen bij veel licht is. Bij een donkere omgeving zien de foto's er wat minder uit. Maarja, voor echte foto's gebruik je natuurlijk een echt fototoetsel. ;)
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:02:
[...]

Alvast bedankt!
Joost
Dit is niet echt de bedoeling geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jou foto's zien er erg goed uit.
Ik ben zelf ook fotograaf maar heb me nog niet echt verdiept in zulke plaatjes schieten met dit toestel, als was ik al aardig onder de indruk van de kwaliteit:
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:36
Vis schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:16:

[afbeelding]

[afbeelding]
2 vraagjes, welke firmware versie heb jij? en hen je een gewone n73 of een n73me?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Megapaul schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:32:
[...]

2 vraagjes, welke firmware versie heb jij? en hen je een gewone n73 of een n73me?
V 3.0704.1.0.1

Dit is niet de nieuwste meen ik, want ik neem aan dat ze inmiddels al wel nieuwere updates hebben... Maar heb deze ook al een maand geleden ongeveer geupdate, en vind t niet echt nodig om de nieuwste te hebben..

Ik heb een gewone N73

Maar dat zou toch geen verschil uitmaken als je een ME hebt ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:27:
Ik heb nog een probleempje...
Sinds ik mijn N73 software ge-update heb, zien mensen mijn naam niet meer bij bluetooth...
Heeft iemand hier ook last van? En misschien een oplossing!?!?!?!
Groetjes, LinArt
Mensen...
Ik had eind mei het bovenstaande geschreven.
Geen oplossing voor gevonden...
MAAR!!! Sinds een paar dagen geeft de Parot Carkit en andere foons gewoon weer mijn naam!!!
Hoe dit kan?! Geen idee...
Maakt het iets uit? Tuurlijk niet...
In ieder geval bedankt allemaal voor het helpen vinden van een oplossing.
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:02:
[...]

Alvast bedankt!
Joost
hmm ik weet niet precies hoe PM werkt. anders laat je mail achter. dan mail ik je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:42:
Ik heb er sinds gister ook een, maar bij sommige applicaties krijg ik de melding.

bijvoorbeeld bij:
SimpelCenter
Maar ook bij themas die ik heb gedownload.
Enig idee wat dit kan zijn?
Zet je datum een jaar terug

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:04:
[...]

Mensen...
Ik had eind mei het bovenstaande geschreven.
Geen oplossing voor gevonden...
MAAR!!! Sinds een paar dagen geeft de Parot Carkit en andere foons gewoon weer mijn naam!!!
Hoe dit kan?! Geen idee...
Maakt het iets uit? Tuurlijk niet...
In ieder geval bedankt allemaal voor het helpen vinden van een oplossing.
Groetjes!
Ik zie ff het hele nut van deze post niet in, niet dat posts nuttig moeten zijn maar hij lijkt bijna waardeloos(no flame intended). Wat wil je nou van ons? Je stelt een vraag en geeft er zelf antwoord op. Daarnaast snap ik er geen hout van waar je het nu over hebt. Kun je misschien duidelijk uitleggen wat je nou bedoelt?

[ Voor 3% gewijzigd door EnsconcE op 12-06-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:20:
[...]

Ik zie ff het hele nut van deze post niet in, niet dat posts nuttig moeten zijn maar hij lijkt bijna waardeloos(no flame intended). Wat wil je nou van ons? Je stelt een vraag en geeft er zelf antwoord op. Daarnaast snap ik er geen hout van waar je het nu over hebt. Kun je misschien duidelijk uitleggen wat je nou bedoelt?
Het nut van deze post in mijn ogen is dat ik misschien andere mensen hiermee kan helpen.
Misschien dat er andere mensen hetzelfde probleem hadden, nadat ze de firmware geupdate hadden.
Maar als jij vind dat het een nutteloze post is, dan mag dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mert schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:25:
[...]

Zet je datum een jaar terug
Thnx, zal dat strakjes even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik heb een unbranded toestel (ook simlock vrij) welke voorheen de software uit 30-10-06 draaide. Na deze update zie ik dat hij er opeens 3.0704.1.0.1 Nokia N73 (49.01) van gemaakt terwijl hij reeds eerder aangaf dat het om een (49) ging :S

Dit houdt dus in dat ik de volgende update niet kan installeren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Volgende probleem:

Na de update vraagt bij het opstarten de N73 om een wachtwoord voor de geheugenkaart. Er raar gezien ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Na rebooten blijft hij dit ook aangeven. Mijn geheugenkaart is nu onbruikbaar in zowel de nokia als de pc. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

49 betekent juist dat hij branded is. als je alleen 01 of 02 hebt staan is ie unbranded...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:36:
[...]
Foto's zien er imo erg mooi uit. Jammer dat dit alleen bij veel licht is. Bij een donkere omgeving zien de foto's er wat minder uit. Maarja, voor echte foto's gebruik je natuurlijk een echt fototoetsel. ;)
Je had de foto's liever onderbelicht willen zien? ;)

Maar helemaal waar dat je voor een fatsoenlijke foto een fototoestel moet hebben en dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Tenzij je een ontzettend grote telefoon wil, want een fatsoenlijke lens is nog altijd vrij fors en relatief zwaar. Ik denk ook niet dat die matige binnenfotokwaliteit aan de compressie ligt. Komt denk ik eerder omdat de telefoon in plaats van de sluitertijd lager zet (kleiner diafragma) software slechte belichtingscompensatie toepast. Hierdoor worden de foto's wel scherp, maar zeer slecht belicht (die blauwe gloed :?)
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/195/511337403_bef425632c.jpg?v=0
gang naar de Sixtijnse kapel, Vaticaanstad

Je moet de automatische flitser sowieso niet binnen gebruiken of als het te donker is en het onderwerp van de foto is verder dan 2-3m weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het eens proberen zonder flitser. Dan kan ik de foto altijd nog met Photoshop aanpassen zodat hij niet te donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee sorry hier normaal hoop ik : heey vraagje als ik naar de nokia site ga om mijn telefoon te updaten moet ik een programaatje downloaden als ik die opgelsgen heb op me pc en daarna wil instaleren zegt die als die klaar is minimaal 256 mb nodig heeft maar ik heb maar 192 mb ram.

kan ik ook op een andere manier de software updaten? op de site staat namelijk ook een icoontje om het met bleuthooth te doen ma die kan ik niet aan klikken weet iemand mischien hoe dat werkt?

of moet ik echt naar een nokia center toe om te updaten zo ja hoeveel kost dat???

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Die blauwe waas kan je toch zeker wel met photoshop weghalen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eem mini sd van kingmax deed het goed nu niet meer wel in de kaartlezer maar niet in de n73 heb 2gb scandisk gekocht doet het nu prima ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:54:
ik heb eem mini sd van kingmax deed het goed nu niet meer wel in de kaartlezer maar niet in de n73 heb 2gb scandisk gekocht doet het nu prima ?
?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:21:
heey vragje he als ik na noia site ga om me foon te ipdaten en ik alles klaar bent en hij hem wil instaleren zegt die als die klaar is minimaal 256mb nodig bedoelt die mijn ram ofzoow??? kan dit anders ook op een andere manier ofzoow wat zie net dak ma 192mb ram heb via bleuthooht zie ik ma hoew werkt dat help AUB
?

[ Voor 45% gewijzigd door HendrikN op 12-06-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:21:
heey vragje he als ik na noia site ga om me foon te ipdaten en ik alles klaar bent en hij hem wil instaleren zegt die als die klaar is minimaal 256mb nodig bedoelt die mijn ram ofzoow??? kan dit anders ook op een andere manier ofzoow wat zie net dak ma 192mb ram heb via bleuthooht zie ik ma hoew werkt dat help AUB
zoals HendrikN al zegt (nouja, wilt zeggen), typ aub gewoon eens normaal Nederlands (ook al doe ik dit zelf ook niet 100% perfect) want dit is echt niet meer leesbaar!

Maar ik neem aan dat je de minimale systeemeisen bedoelt die Nokia opgeeft voordat je PC Suite kan downloaden? Ja, dan gaat het idd om de minimale hoeveelheid RAM in je PC en daar heeft je telefoon, bluetooth of wat dan ook niks mee te maken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

tikkietrugjaap schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:27:
[...]

Ik wil wel heel graag weten hoe het programma heet dat foto's RAW opslaat. Ik heb toch genoeg ruimte op mn SD kaartje en ik poep een btje op die compressie van Nokia.

[...]

Als ik me niet verig heet dit Slaapstand. Dit zorgt er voor dat je batterij langer mee gaat. Dit zorgt er echter ook voor dat het blauw ledje aan de voorkant van je telefoon gaat knipperen.
Slaapstand kan je uit- en aanzetten bij Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Weergave
kun je dat blauw ledje zelf ook uitschakelen zonder slaapstand uit te zetten? als ik savonds in bed lig met me tel ernaast wordt ik soms wel chagerijnig dat ik elke keer m'n telefoon moet omdraaien voor dat blauwe ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:16:
[...]

kun je dat blauw ledje zelf ook uitschakelen zonder slaapstand uit te zetten? als ik savonds in bed lig met me tel ernaast wordt ik soms wel chagerijnig dat ik elke keer m'n telefoon moet omdraaien voor dat blauwe ledje.
ik heb mn n73 al sinds sep 2006 ik denk dat dit niet mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee sorry hier normaal hoop ik : heey vraagje als ik naar de nokia site ga om mijn telefoon te updaten moet ik een programaatje downloaden als ik die opgelsgen heb op me pc en daarna wil instaleren zegt die als die klaar is minimaal 256 mb nodig heeft maar ik heb maar 192 mb ram.

kan ik ook op een andere manier de software updaten? op de site staat namelijk ook een icoontje om het met bleuthooth te doen ma die kan ik niet aan klikken weet iemand mischien hoe dat werkt?

of moet ik echt naar een nokia center toe om te updaten zo ja hoeveel kost dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Haha, dit is stukke duidelijker idd!

Maar nee, je kan alleen je telefoon updaten via Nokia PC Suite of idd anders langs een Nokia Service Point gaan. Verder heb je geen opties.... En het kost bij een NSP helemaal niks, zolang je telefoon maar in de garantie valt (2 jaar?) en anders moet je wel iets betalen, maar ik gok dat dat sowieso toch niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijsthijs schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:11:
[...]

Dat probleem had ik ook.. de oplossing staat hier:
http://discussions.nokia-...=pcsuite&message.id=14295

Als je al eerdere nokia telefoons aan je pc hebt gehad moet je ff dword:00000000 ophogen naar: dword:00000001.
Super tip !

_/-\o_ _/-\o_ THX ! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Jeez gast typ eens normaal. Lijkt er zo niet op dat bovenstaande getypt is door een 20-jarige. (nofi)

Maar je hebt dus te weinig RAM in je pc. Dus je hebt 2 opties:
- Geef je PC meer intern geheugen;
- Ga naar de Nokia center en vraag of zij het voor je kunnen doen.

edit:
spuit 11

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.walkernews.net...nokia-n73-blue-light-led/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de wekker van mijn N73 ME.. hij is dus niet luid genoeg.

Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen of heeft iemand een alternatief wekker programmaatje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 16:31
Hehe ik heb de n73 nu ook sinds zaterdag en was ook idd iets waar ik me de 1 nacht aan ergerde.
mja omdraaien is dus de oplossing!

hij is idd een stuk sneller leeg dan me 6630 met bluetooth de hele tijd aan.
Maar het voordeel van de n73 is dat ik nu me carkit autolader kan gebruiken.
Bemused krijg ik trouwens niet aan de praat, hij zegt certificaat verlopen.

Weet trouwens niet wat de changelog is, maar heb nu firmware versie: v 3.0713.1.0.2 5-04-2007

[ Voor 7% gewijzigd door Tito129 op 12-06-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:27:
[...]

Jeez gast typ eens normaal. Lijkt er zo niet op dat bovenstaande getypt is door een 20-jarige. (nofi)

Maar je hebt dus te weinig RAM in je pc. Dus je hebt 2 opties:
- Geef je PC meer intern geheugen;
- Ga naar de Nokia center en vraag of zij het voor je kunnen doen.

edit:
spuit 11
hahah ja sorry had een beetje haast moest eten ma goed bedankt allemaal voor de antwoorden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:30:
Vandaag geprobeerd bemused mp3 speler te installeren maar elke keer geeft die aan dat geldigheids certificaat verstreken is...

Wat is de oplossing?
waarschijndelijk heb je een ''oud'' programma en moet je de datum (jaar) even 2006/2005 zetten bij mij werkte het wel

jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:18:
[...]

waarschijndelijk heb je een ''oud'' programma en moet je de datum (jaar) even 2006/2005 zetten bij mij werkte het wel

jur
hmm nee datum in windows van de installer op vandaag zetten werkt niet..
helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen tool om de camera compressie te verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Tito129 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:
[...]

hmm nee datum in windows van de installer op vandaag zetten werkt niet..
helaas.
Datem in Windows van de installer? Uh.. geen idee wat jij aan het aanpassen bent maar volgens mij moet je de datum op je telefoon even aanpassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:41:
Ik heb een vraagje over de wekker van mijn N73 ME.. hij is dus niet luid genoeg.

Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen of heeft iemand een alternatief wekker programmaatje gevonden?
Nevermind, heb de perfecte tool gevonden HANDY CLOCK !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:30:
Vandaag geprobeerd bemused mp3 speler te installeren maar elke keer geeft die aan dat geldigheids certificaat verstreken is...

Wat is de oplossing?
Dit is de oplossing, het is een ietwat ingewikkelde procedure maar erg handig!

http://blog.isquare.nl/?p=216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:42:
Dit heb / had ik ook maar ik las op het forum hier dat je de datum op je GSM 1 jaar terug moet zetten als je iets installeer en dat werkt bij mij goed !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Handy Clock is idd zeer Handy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik zoek trouwens ook nog een tooltje waarmee je foto's als achtergrond kunt plaatsen die het gehele scherm in bezit nemen... Zou niet durven zeggen of dat wel mogelijk is... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik ergens in één van de topic-delen gelezen dat dat alleen kan als je de foto in een theme inbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
waar doe je dat dan? Ik weet niet of het het waard is, dat is voor jezelf om te beslissen.

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:29
Ik heb dit ook overwogen. 150 euro bijbetalen is volgens mij te doen, als je een beetje op marktplaats sneupt dan 'doet' een N73 zo'n 300 euro en een N95 ongeveer 600.

Maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. De N95 heeft weliswaar ingebouwd GPS en WLAN, een betere camera en meer geheugen, maar hij is toch een flink stuk groter dan de N73 en belangrijker, die schuif. Ik draag m'n phone altijd in m'n broekzak, en dan ben ik bang dat die schuif steeds open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las eerder dit topic iets over een MSN client. Was er zelf ook druk naar op zoek, maar heb nu eindelijk iets gevonden dat werkt. 't Heet Fring en het is eigenlijk primair een tool om mee te VoIPen naar je MSN/Skype/GoogleTalk contacts, maar je kunt er ook gewoon mee chatten.

Downloaden via een linkje dat je per SMS krijgt op www.fring.com - da's meteen ook het grootste nadeel: Je moet je telefoonnummer inkloppen. Het kost gelukkig niets, en beetje Googlen binnen de Fring community leerde mij dat er ook niemand was die spam o.i.d. heeft ontvangen. Dus heb het sinds een week of 2 op m'n N73 staan en ik ben er erg blij mee. 't Werkt prima!

Verder kan je er Twitter mee updaten (mocht je lekker hip Web 2.0 willen zijn). Het enige irritante is dat je in de versie die ik nu gebruik niet de MSN geluidjes kunt uitzetten. Werkt alleen door je telefoon in stil profiel te zetten. Maar 't is allemaal nog in ontwikkeling.

Einde reclameboodschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Heb m'n N73 nu een 2 dagen en het werkt allemaal prima. Tomtom erop etc, allemaal geweldig.

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om m'n email settings voor gmail goed te zetten.

Ik heb de link uit de strt post ( http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25961645 ) helemaal gevolgd, maar zodra ik ga verbinden via accespoint "KPN internet" komt de N73 weer met username en password. Die staan beide goed, ik klik ok, en vervolgens krijg ik weer dezelfde vraag. Dit gaat eindeloos door. :/

Iemand nog een tip?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.