Het stomme is dus, ik heb wel PIT (9,95), maar ik snap de instellingen gewoon niet. Ik heb alles verwijderd aan instellingen en toen handmatig de internet instellingen ingevoerd. Ik kan nu wel weer mailen en internetten maar het 'zoeken, functie zoekopdracht' (wat ik erg fijn vond werken) wil niet meer functioneren. (kan geen verbinding maken, controleer uw instellingen)FabianNL schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:19:
[...]
als ze zo voortaan elke vraag en discussie gaan afkappen, zijn we volgens mij ook snel klaar!
[...]
Om te voorkomen dat je nóóit meer op t-zones kan (staat er ook in onder de naam 'Diensten' en je komt er ook door de 0 ingedrukt te houden) kan je misschien alle instellingen verwijderen om verbinding te maken? Oftewel Instellingen > Verbindingen > Toegangspunten > t-zones verwijderen daar en T-Mobile Internet kan ook weg (als je die hebt staan). Hou er nu wel rekening mee dat je het dan nooit meer kan gebruiken, of je moet alle instellingen opnieuw downloaden.
Verder zou ik toch ff bij T-Mobile navragen want als je 125 euro onbewust hebt gebruikt, dat is wel héél knap! Je betaald namelijk per MB ipv per minuut dus je zult toch echt zelf vele verschillende websites hebben moeten bezoeken... En dan ook echt héél veel! Heb je verder geen gebruik gemaakt van Google Maps? Filmpjes downloaden of iets dergelijks?
T-mobile was trouwens uberrelaxed, ze hebben me de kosten kwijtgescholden, ik kon er ook niets aan doen, was werkelijk in de veronderstelling dat ik gewoon via pit verbinding maakte.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen