Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
BvdH schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:23:
Ik heb 2 thema's voor de N73 gedownload van http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/, maar als ik ze wil installeren zegt mn telefoon: "Geldigheid certificaat verstreken".

Iemand enig idee?
Jazeker, even de laatste pagina's van dit topic doornemen: staat je antwoord. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:23:
[...]

met de display is HS - 69
Die HS - 20 kan je bestellen bij de volgende adres mijn vriend heeft em ook vandaar alleen wachtijd is denk een beetje lang ik ga em ook halen.

http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390

ik ga em hier ook bestellen
Op de website hetvolgende:
Voorraad:

Status op 30-05-2007: uit assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:50

P-ter

...

Weet niet of het al eerder gemeld is, heb de meeste topics wel doorgenomen:

Voor de mensen op zoek naar de Music Edition:

Zojuist mijn bestelling van de Orange shop binnen gekregen en het is de Music Edition met Standaard headset (HS-23). Ook is de geheugenkaart van Nokia niet meegeleverd.

Het betreft hier de zwarte N73 met gratis 1GB Transcend geheugenkaart. Link naar de Orange shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Deze melding kreeg ik ook, echter nadat ik de telefoon had ge-reboot kon ik wel gewoon installeren..
Bedankt voor je reactie dat zal ik dan ook eens gaan proberen.
Ik neem aan dat je met ge-reboot *#7370# (geeft een harde reset) bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES eindelijk me abbo verlopen heb vanochtend meteen de n73 zwarte editie besteld :)

als het goed is komt die na het weekend binnen _/-\o_ _/-\o_
ga straks ma ff een sd card halen van 2 gig natuurlijk het is toch de mini sd kaart niet de grotere?

maare vraagje: als ik bijv tomtom6 de opset kost het gprs signaal me dan niks want ik heb zon kastje en gewoon internet is dat duur want heb daar geen abbonoment op genomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:
[...]

ben je dan ook je updates kwijt van de symbian software ?
of alleen alle zelf geinstalleerde programma's en je instelling en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:11:
YES eindelijk me abbo verlopen heb vanochtend meteen de n73 zwarte editie besteld :)

als het goed is komt die na het weekend binnen _/-\o_ _/-\o_
ga straks ma ff een sd card halen van 2 gig natuurlijk het is toch de mini sd kaart niet de grotere?

maare vraagje: als ik bijv tomtom6 de opset kost het gprs signaal me dan niks want ik heb zon kastje en gewoon internet is dat duur want heb daar geen abbonoment op genomen. :D
GPRS en tom tom en zon kastje ...

vertel mij eens wat je met GPRS wil gaan doen dan ? TMC ofzo ?

voor alleen navigatie heb je GEEN gprs nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
ff een vraag over de batterij van de N73

Heeft iemand ervaring met de zwaardere batterijen die her en der op internet staan?
zou graag een zwaarder type erin zetten i.v.m. route 66, dan houd ie het wat langer uit.

en weet iemand hoeveel miliAmpere per uur de originele batterij is?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:30:
[...]

De menu-knop even ingedrukt houden, dan krijg je te zien wat er zoal draait. Vervolgens op C drukken om de toepassingen af te sluiten.
allright!! dit is een vette tip! die miste ik al heel erg!

beter voor mijn n73 ME met oudere software (kan musicplayer niet afsluiten zonder de equalizer)

nogmaals thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24:
[...]

robeer eens wat hij doet als je hem op single mode zet bij je netwerk instellingen.

na naar menu--> instelling--> netwerkingstellingen (geloof ik)

misschien dan over?
Heb die nu op GSM mode staan, nu heb ik minder problemen met de bereikbaarheid. Maar het tekentje die bij het bellen verschijnt (zie vorig bericht) verschijnt nog steeds regelmatig. Ik weet niet wat het is. Echt heel vreemd.
Nadeel is nu wel dat ik geen gebruik kan maken van UMTS. Maarjah gebruik dat ook vrijwel nooit.
Iemand nog hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
Newtequser schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:26:
[...]

Heb die nu op GSM mode staan, nu heb ik minder problemen met de bereikbaarheid. Maar het tekentje die bij het bellen verschijnt (zie vorig bericht) verschijnt nog steeds regelmatig. Ik weet niet wat het is. Echt heel vreemd.
Nadeel is nu wel dat ik geen gebruik kan maken van UMTS. Maarjah gebruik dat ook vrijwel nooit.
Iemand nog hetzelfde probleem?
UMTS werkt gewoon met GSM-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
HendrikN schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:57:
[...]

UMTS werkt gewoon met GSM-modus.
Foutje, bedoel dan 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

wd200 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:26:
[...]

GPRS en tom tom en zon kastje ...

vertel mij eens wat je met GPRS wil gaan doen dan ? TMC ofzo ?

voor alleen navigatie heb je GEEN gprs nodig
Hij bedoelt natuurlijk GPS... en nee, dat kost je niks extra.
Onvoorstelbaar hoe vaak GPRS en GPS door elkaar gehaald worden...

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Op de website hetvolgende:

[...]
ja kan best het raakt regelmatig op ik sta in de wachtrij bestel het en je komt in de wachtrij
dan krijg je het alsnog anders zijn er nog 100 mensen voor je kan je langer gaan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Luuk-Online schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 01:34:
[...]

Hij bedoelt natuurlijk GPS... en nee, dat kost je niks extra.
Onvoorstelbaar hoe vaak GPRS en GPS door elkaar gehaald worden...

Dat is ook wel logisch, met dat lullige r'etje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:
[...]

Met reboot bedoelde ik; je telefoon uit- en weer aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
DJ MoRpHeus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:24:
[...]

Met reboot bedoelde ik; je telefoon uit- en weer aanzetten :)
dat helpt bij mij niet, krijg nog steeds die zelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:23:
[...]

met de display is HS - 69
Die HS - 20 kan je bestellen bij de volgende adres mijn vriend heeft em ook vandaar alleen wachtijd is denk een beetje lang ik ga em ook halen.

http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390

ik ga em hier ook bestellen
Heb een mail gestuurd naar inktshopper.nl en kreeg het volgende binnen:
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is dit artikel door Nokia uit het assortiment genomen, het is helaas niet meer leverbaar.

Mocht u nog een vraag of opmerking voor ons hebben, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Interenco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik heb een klein vraagje:

De foto's die je maakt in kleur zijn niet van de kwaliteit die ik verwacht van een 3.2 megapixel camera. Maar als je foto's in zwart/wit maakt zijn ze wel super strak. Staat er iets van een instelling verkeerd of maakt de camera gewoon brakke kleurenfoto's?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mert schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:40:

De foto's die je maakt in kleur zijn niet van de kwaliteit die ik verwacht van een 3.2 megapixel camera. Maar als je foto's in zwart/wit maakt zijn ze wel super strak. Staat er iets van een instelling verkeerd of maakt de camera gewoon brakke kleurenfoto's?
Bij mij zijn ze wel van maximale kwaliteit.
Misschien iets langer wachten met bewegen nadat je de foto genomen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
foon heeft pinkpop redelijk overleeft, alleen mn joystickknopje is er vanaf, gelukkig had ik deze nog in m'n zak. Maar echt fijn werkt ie nou ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
pascalheister schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:09:
foon heeft pinkpop redelijk overleeft, alleen mn joystickknopje is er vanaf, gelukkig had ik deze nog in m'n zak. Maar echt fijn werkt ie nou ook niet meer
Moet je even hard alle kanten uitduwen (mocht hij wel "vast" zitten), ik heb ook al een paar keer gedacht dat hij er elk moment af kon vallen, maar even later werkt hij weer goed.. Don't know why

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

of ff langs een service point, daar doen ze meestal niet zo moeilijk over joystickjes vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Mert schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:40:

(antwoord is verwijderd)

Use the force search, mert!

[ Voor 19% gewijzigd door bagagedrager op 01-06-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
MrJames schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:04:
[...]

[...]
Ik heb hier een hagelnieuwe HS-20 liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:04:
[...]

[...]
dat kan niet mn vriend heeft em nog gehad eergister hoe kan dat nou :(
dan is mijn bestelling ook voor niets en heb nog niks gehoord wat vaag gelukkig heb ik nog niks betaalt want je moet wel vooruit betalen maja goed ik zoek em wel via marktplaats dankijken of ze het daar hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:40:
[...]

Ik heb hier een hagelnieuwe HS-20 liggen. :)
te koop en voor hoeveel heb wel intresse mn vriend had em voor ong 30 inc btw en verzendkosten maar weet niet zeker

als je verkoopt heb wel intresse in dta ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

hoe kun je eigenlijk de icoontjes bovenin je startscherm veranderen? heb echt overal gezocht, alle instellingen doorgelopen enzo, maar ik kom er niet uit... zal vast wel iets simpels zijn waar ik overhen kijk..

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
XMassacre schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:53:
hoe kun je eigenlijk de icoontjes bovenin je startscherm veranderen? heb echt overal gezocht, alle instellingen doorgelopen enzo, maar ik kom er niet uit... zal vast wel iets simpels zijn waar ik overhen kijk..
Mischien makkelijk als je eerst het topic door leest. je antwoord staat er denk wel 10 keer in.

Maar nog 1 keer ;) Instellingen> Telefoon> Standby-modus> Toepassing actief standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

Ben op zoek naar een nieuwe phone en dit lijkt mij ook wel een leuke phone (N73 Music Edition). Naast het bellen ed. gebruik ik mijn telefoon voor een groot deel als mp3 speler. Ik heb nu een W800i en ik vroeg mij af hoe de geluidskwaliteit is vergeleken met Walkman branded phones. Hoe is de equalizer (handmatig of alleen presets)? Kwaliteit van geluid, het maken en wijzigen van playlists en dergelijke.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:04:
Ben op zoek naar een nieuwe phone en dit lijkt mij ook wel een leuke phone (N73 Music Edition). Naast het bellen ed. gebruik ik mijn telefoon voor een groot deel als mp3 speler. Ik heb nu een W800i en ik vroeg mij af hoe de geluidskwaliteit is vergeleken met Walkman branded phones. Hoe is de equalizer (handmatig of alleen presets)? Kwaliteit van geluid, het maken en wijzigen van playlists en dergelijke.
een ding is zeker het klinkt hard ik hoor em beneden als die afgaat en dat ding van mij ligt op de zolder nou je hoort em helemaal beneden en de geluid is uiteken voor de hele telefoon een DIKKE 10
playlist maken is ook heel simpel je kiest nieuwe playlist en je markeert je nummer klaar is kees equalizer kan je kiezen maar ook bewerken, wijzigen is ook makkelijk je kiest gewoon bewerk playlist en klaar je kan nummer verwijderen e ndan opslaan.

een nadeel is als je je telefoon een kleine tik geeft staat er verwijder eerst geheugen kaart omdat de telefoon niet tegen een tikje kan daarom valt de geugen kaart uit

met tikje bedoel ik met de onderkant zagtjes een tik geven op tafel ik legde nem op tafel een dat ding maakt een tik geluid en viel de geheugen kaart uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:51:
[...]

Mischien makkelijk als je eerst het topic door leest. je antwoord staat er denk wel 10 keer in.

Maar nog 1 keer ;) Instellingen> Telefoon> Standby-modus> Toepassing actief standby
staat het er nu 11 keer in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:41:
[...]

een ding is zeker het klinkt hard ik hoor em beneden als die afgaat en dat ding van mij ligt op de zolder nou je hoort em helemaal beneden en de geluid is uiteken voor de hele telefoon een DIKKE 10
playlist maken is ook heel simpel je kiest nieuwe playlist en je markeert je nummer klaar is kees equalizer kan je kiezen maar ook bewerken, wijzigen is ook makkelijk je kiest gewoon bewerk playlist en klaar je kan nummer verwijderen e ndan opslaan.

een nadeel is als je je telefoon een kleine tik geeft staat er verwijder eerst geheugen kaart omdat de telefoon niet tegen een tikje kan daarom valt de geugen kaart uit

met tikje bedoel ik met de onderkant zagtjes een tik geven op tafel ik legde nem op tafel een dat ding maakt een tik geluid en viel de geheugen kaart uit 8)7
Wat ik qua geluidskwaliteit meer bedoelde was met hoge kwaliteit in-ear oordopjes (a la SE Walkman phones). Dat de telefoonspeaker hard kan maakt mij niet zoveel uit. Ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon, de Samsung F300, LG Prada en de nog uit te komen Sony Ericsson W580. Heeft iemand misschien foto's van de mediaplayer in actie?

Wat ook erg belangrijk is: Kan je ook je eigen oortjes erop aansluiten, zodat je muziek kunt luisteren en wanneer je gebeld wordt dat de muziek dan automatisch uitgaat en dat je dan kunt praten (zoals bij de SE phones). Dus wat ik bedoel is je eigen oordopjes aansluiten op de microfoon.

2de edit:
Over die navigatie enzo. Zit er een ingebouwde GPS module in de phone of moet je die nog los kopen? Zou erg handig zijn nl in de auto (twee vliegen in één klap).

[ Voor 15% gewijzigd door Amiet01 op 01-06-2007 21:28 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:13:
[...]

Ja ben al even bij de telefoonzaak in de buurt langsgeweest omdat hij bijna niets meer doet, zou het door mijn update poging komen? Mijn geheugenkaart wordt nu totaal niet meer herkend en krijg constant de melding geheugenkaart verwijderen op mijn scherm. Of de melding schrijffout probeer opnieuw of stop.... Blehhhh. Zij adviseren mij a.s. maandag het toestel langs te brengen zodat zij het mee kunnen nemen naar een NSP. Ik denk dat ik dit maar doe. Laat er dan ook gelijk een update opzetten. Mijn klepje voor het afsluiten van de geheugenkaart zit er namelijk vanaf de aankoop niet bij. Maar volgens de winkel moet dit het probleem niet zijn, ik krijg daarom wel een nieuwe. Hun denken dat er een bug in mijn software zit... Klinkt het ook bekend voor iemand?? :?
Ja ik weet het betreft het geheugen vol alleen het probleem is ook al hield ik die knop langer in hij gaf zelfs al aan dat ik te weinig geheugen had om de toepassingen af te sluiten.
ik heb het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

[...]

misschien makkelijk als je eerst de vraag goed leest... :P op deze manier haal je de hele balk weg, daar was iedereen al wel achter ja, maar is er een manier om de balk te laten staan en er andere icoontjes/links in te zetten? dus links naar zelf geinstalleerde programma's e.d.

of als dat niet mogelijk is, is er een programma wat op je 'bureablad' staat en waar je zelf links in kunt zetten, dus een vervanging van de standaardbalk.

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:52:
[...]

Wat ik qua geluidskwaliteit meer bedoelde was met hoge kwaliteit in-ear oordopjes (a la SE Walkman phones). Dat de telefoonspeaker hard kan maakt mij niet zoveel uit. Ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon, de Samsung F300, LG Prada en de nog uit te komen Sony Ericsson W580. Heeft iemand misschien foto's van de mediaplayer in actie?

Wat ook erg belangrijk is: Kan je ook je eigen oortjes erop aansluiten, zodat je muziek kunt luisteren en wanneer je gebeld wordt dat de muziek dan automatisch uitgaat en dat je dan kunt praten (zoals bij de SE phones). Dus wat ik bedoel is je eigen oordopjes aansluiten op de microfoon.

2de edit:
Over die navigatie enzo. Zit er een ingebouwde GPS module in de phone of moet je die nog los kopen? Zou erg handig zijn nl in de auto (twee vliegen in één klap).
dat is niet mogelijk met de oordopjes die je bij de N73 silver krijgt die zijn standaard wel kan je je eigen oordopjes aansluiten op die van ME de Music Edition dus de zwarte, tomtom draait er ook op dus das geen probleem geluid uit de oordopjes van N73 grijs is niet zo goed die mijne zijn nu al kapot. kwaliteit van N73 ME is beter ik raad je die telefoon aan.
wat je ook kunt doen is de N73 silver kopen en de headset HS 20 erbij kopen

als je gebeld word is het geen probleem je drukt op de knop muziek stopt automatisch als je direct ophangt speelt de muziek automatishc verder.

wat je 2de edit betreft je moet een eigen gps kopen heb ook eentje gekocht van 65 euro van tomtom orgineel en het werkt perfect dus geen problemen met telefoon nu

vraag wou je fotos van de mp3 speler in actie van N73 hoe die eruit ziet als er muziek draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik had het eigenlijk ook de hele tijd over de N73 ME aangezien die zwarte kleur mij erg aanspreekt en natuurlijk de speciale music dingen. En ik bedoelde dan ook foto's van die mp3 in actie.
Krijg je trouwens ook die grote koptelefoon bij de N73 ME of is dat gewoon een losse accesoire die ze voor de leuk op het plaatje hebben gedaan?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
er is nu ook een zwarte godfather versie uit van de n73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Denthis schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:12:
er is nu ook een zwarte godfather versie uit van de n73
Jep, die is exclusief verkrijgbaar bij de The Phone House. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
XMassacre schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:12:
[...]

misschien makkelijk als je eerst de vraag goed leest... :P op deze manier haal je de hele balk weg, daar was iedereen al wel achter ja, maar is er een manier om de balk te laten staan en er andere icoontjes/links in te zetten? dus links naar zelf geinstalleerde programma's e.d.

of als dat niet mogelijk is, is er een programma wat op je 'bureablad' staat en waar je zelf links in kunt zetten, dus een vervanging van de standaardbalk.
...?

Dat doe je op deze manier...
[...]

[ Voor 20% gewijzigd door HendrikN op 01-06-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
XMassacre schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:12:
[...]

Kijk nog een keer heel goed naar de onderste regel van het menu "standby modus"! }:O daar kun je bijna naar alle opties in je phone een link zetten. Gewoon goed kijken, heb ik ook gedaan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

*voelt zich dom* hoe kan ik daar nou overheen kijken...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

De Nokia AD-41 + HS-20 Music Stereo Headset is op voorraad bij PDA shop. Net gebeld en ga hem zometeen ophalen.

http://www.pdashop.nl/pro...tm_medium=pricecomparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
fijn. mijn n73 was al 2 weken raar aan het doen. vage applicaties die open stonden (main?) out of memory errors zonder reden en hij was traag als dikke....

backup werkte niet meer. zowel met de gsm als met de nokia software.
dus dan maar updaten/flashen dacht ik. de nokia updater ging alleen flink de soep in :( flashen mislukt terwijl hij ergens halverwege was. navolgende pogingen mislukten ook...

is dit nog te fixen? dat @#$@#$ service point in utrecht is op zaterdag niet open :( maar ik denk dat die telefoon zelf ook gewoon gaar is... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

hou de meest linkertoets (die toets boven de toets met het potlood) een paar seconde ingedrukt en je krijgt alle programma's te zien die op dat moment aan staan. Mss dat je meerdere progjes hebt lopen waardoor ie zo langzaam loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:00:
Weet iemand hoe dit op te lossen is:

Ik gebruik vrij veel de agenda op de N73. De functie 'memo" gebruik ik het meest, om allerlei herinneringen in te zetten. Alleen wil ik bij sommige belangrijke herinneringen dat ik een waarschuwing krijg. Helaas is er alleen bij de functie "memo" geen alarm in te stellen. Bij de functie "taak" wel, alleen zie je dan de herinnering al een week van te voren ofzo in je scherm staan...
Iemand een idee hoe dit is te omzeilen?
Ik zou zeggen gebruik papyrus van sbsh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:47:
hou de meest linkertoets (die toets boven de toets met het potlood) een paar seconde ingedrukt en je krijgt alle programma's te zien die op dat moment aan staan. Mss dat je meerdere progjes hebt lopen waardoor ie zo langzaam loopt.
Ik mag toch aannemen dat hij wel een keer de telefoon aan en uit heeft gezet toen hij die problemen kreeg. Dan zouden die programmaatjes automatisch afgesloten moeten zijn. Ik denk dat die door de updater ook wel af worden gesloten, omdat alles verwijderd wordt.

Ik denk dat als de firmware er niet goed opstaat, het zelf niet mogelijk is hem te repareren. Al je problemen zijn echter software problemen, dus ik denk dat een NCP hem wel makkelijk gefixed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:35:
Ik had het eigenlijk ook de hele tijd over de N73 ME aangezien die zwarte kleur mij erg aanspreekt en natuurlijk de speciale music dingen. En ik bedoelde dan ook foto's van die mp3 in actie.
Krijg je trouwens ook die grote koptelefoon bij de N73 ME of is dat gewoon een losse accesoire die ze voor de leuk op het plaatje hebben gedaan?
Ik zal het je vertellen je krijgt helemaal gen oordopjes mee je krijg aleen het microfoon de rest moet je zelf kopen mijn vriend had dat dus zal waarschijnlijk ook zo zijn bij de andere winkels

zo ziet het eruit als je mp3 afspeelt op je n73 http://www.techhome.ru/upload/01052006182425.jpg
dit geld ook voor N73 ME

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Of zo, deze is makkelijker:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art21/Nokia_ME/09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:47:
[...]

Ik zal het je vertellen je krijgt helemaal gen oordopjes mee je krijg aleen het microfoon de rest moet je zelf kopen mijn vriend had dat dus zal waarschijnlijk ook zo zijn bij de andere winkels

zo ziet het eruit als je mp3 afspeelt op je n73 http://www.techhome.ru/upload/01052006182425.jpg
dit geld ook voor N73 ME
Gebruik aub eens punten en komma's in je zinnen, dit is echt een hel om te lezen...
Verder moet je geen foutieve antwoorden geven, of zet het er iig bij als je het niet zeker weet, zo help je namelijk nog niemand...

Oftewel, bij de N73 zit standaard de Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23 headset meegeleverd, zie plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.vifatelecom.nl/images/hs-23.jpg

bij de N73 ME wordt in NL volgens mij ook altijd dezelfde headset meegeleverd als bij de normale N73. Vroeger, en/of in het buitenland, is dit anders... maar volgens mij nu niet meer. Maar durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen O-)

Je kan hier dus voor alle duidelijkheid niet je eigen oordopjes op aansluiten, dan moet je naar alternatieven zoeken zoals een convertertje (van POP (Nokia aansluiting) naar jack ingang) alleen zit je dan vaak te k*tten zonder microfoon op je headset, en moet je dus eerst je headset loskoppelen voordat je kan bellen.

Alleen ik moet wel zeggen, ik ben zéér tevreden over de geluidskwaliteit van de standaard headset! Al moet ik daarbij ook wel eerlijk vermelden dat ik niet echt heel kies keurig ben qua geluid...

Verder ziet de N73 ME er Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n51/norbiu/nokia-n73-music-edition-2.jpg zo uit als je een MP3 afspeelt, de (normale) N73 ziet er uit zoals jij hem poste idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Die N73ME software ziet er iig beter uit dan de standaard. En hoe is de geluidskwaliteit vergeleken met Walkman telefoons? Ik dacht toch echt dat de N73 ME de volgende headset had meegeleverd:

http://www.tech2.com/medi...music-edition_450x360.jpg

Hier zie je toch echt dat je je eigen oordopjes kunt aansluiten. Kan iemand die de Music Edition heeft hier antwoord op geven?

Edit:
Weten jullie of je hierop je eigen oortjes kunt aansluiten? Ziet er iig erg vet uit met die display:

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141647

Mijn eigen oordopjes erop aansluiten is erg belangrijk voor mij, omdat ik best wel goeie closed type oordopjes heb en ik denk dat nokia die kwaliteit nooit kan evenaren met hun oortjes dus vandaar. Zelf vind ik mijn oortjes nu ook perfect.

[ Voor 33% gewijzigd door Amiet01 op 02-06-2007 19:52 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Volgens mij kun je hier geen andere oordopjes op aansluiten. Weet wel dat sommige er gewoon hun eigen dopjes aan solderen. knippen gewoon de originele eraf.
Maja zou ik zelf niet zo snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Enige die ik nu duidelijk als accesoire heb gevonden waar je je eigen oortjes op kunt aansluiten is de Nokia Music headset HS-20, AD-41. Maar volgens Nokia.nl zit deze niet standaard bij de N73 package.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:23
Amiet01 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:20:
Enige die ik nu duidelijk als accesoire heb gevonden waar je je eigen oortjes op kunt aansluiten is de Nokia Music headset HS-20, AD-41. Maar volgens Nokia.nl zit deze niet standaard bij de N73 package.
Er zijn 2 zwarte versie allebij onder de naam N73 Music edition.
Je heb een "kale" versie met een standaard stereo headset en zonder 2 GB kaart.

en je heb de wat luxere versie, toestel is idem alleen je heb dan dus de HS-20 / AD-41 headset + 2 GB kaart.

De enige winkel waar ik ooit die luxere versie heb gezien is bij de Mediamarkt.
maar dat is al weer een tijdje geleden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:02:
[...]

Gebruik aub eens punten en komma's in je zinnen, dit is echt een hel om te lezen...
Verder moet je geen foutieve antwoorden geven, of zet het er iig bij als je het niet zeker weet, zo help je namelijk nog niemand...

Oftewel, bij de N73 zit standaard de Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23 headset meegeleverd, zie plaatje: [afbeelding]

bij de N73 ME wordt in NL volgens mij ook altijd dezelfde headset meegeleverd als bij de normale N73. Vroeger, en/of in het buitenland, is dit anders... maar volgens mij nu niet meer. Maar durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen O-)

Je kan hier dus voor alle duidelijkheid niet je eigen oordopjes op aansluiten, dan moet je naar alternatieven zoeken zoals een convertertje (van POP (Nokia aansluiting) naar jack ingang) alleen zit je dan vaak te k*tten zonder microfoon op je headset, en moet je dus eerst je headset loskoppelen voordat je kan bellen.

Alleen ik moet wel zeggen, ik ben zéér tevreden over de geluidskwaliteit van de standaard headset! Al moet ik daarbij ook wel eerlijk vermelden dat ik niet echt heel kies keurig ben qua geluid...

Verder ziet de N73 ME er [afbeelding] zo uit als je een MP3 afspeelt, de (normale) N73 ziet er uit zoals jij hem poste idd.
Sorry voor de punten en de kommas.
Maar ik heb het bij mijn vriend gezien die had helemaal geen oordopjes hij had wel de headset HS 20, dus alleen het microfoon.
Ik zei nog tegen hem of hij oordopjes had maar hij zij nee ik heb niks gekregen aleen de microfoon.

maja iedere winkel verschilt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb net gekeken op www.gsm-shop.nl en daar hebben ze wel de 2 GB versie (N73 ME). Ff van de week langsgaan daar. Maar ik kan sowieso pas volgende maand mij abbo verlengen. Denken jullie dat ik met verlengen wat minder moet gaan betalen dan nu? Hoe is bijvoorbeeld het prijsverloop van de afgelopen maanden? Was die 1 of 2 maanden geleden veel duurder dan nu of is het nog hetzelfde?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:34:
Die N73ME software ziet er iig beter uit dan de standaard. En hoe is de geluidskwaliteit vergeleken met Walkman telefoons? Ik dacht toch echt dat de N73 ME de volgende headset had meegeleverd:

http://www.tech2.com/medi...music-edition_450x360.jpg

Hier zie je toch echt dat je je eigen oordopjes kunt aansluiten. Kan iemand die de Music Edition heeft hier antwoord op geven?

Edit:
Weten jullie of je hierop je eigen oortjes kunt aansluiten? Ziet er iig erg vet uit met die display:

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141647

Mijn eigen oordopjes erop aansluiten is erg belangrijk voor mij, omdat ik best wel goeie closed type oordopjes heb en ik denk dat nokia die kwaliteit nooit kan evenaren met hun oortjes dus vandaar. Zelf vind ik mijn oortjes nu ook perfect.
Je kan je eigen oordopjes inpluggen idd op de HS 20 op die HS 69 kan dat niet volgens mij maar weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:43:
Ik heb net gekeken op www.gsm-shop.nl en daar hebben ze wel de 2 GB versie (N73 ME). Ff van de week langsgaan daar. Maar ik kan sowieso pas volgende maand mij abbo verlengen. Denken jullie dat ik met verlengen wat minder moet gaan betalen dan nu? Hoe is bijvoorbeeld het prijsverloop van de afgelopen maanden? Was die 1 of 2 maanden geleden veel duurder dan nu of is het nog hetzelfde?
Daar zou ik em niet halen als ik jou was, want daar krijg je je oordopjes niet.
M'n vriend heeft em daar ook gehaald namelijk maja je moet het zelf weten.

Welke abbo heb je dan?
Als je T-Mobile hebt hoef je niks te betalen weet ik zeker m'n vader had dat ook heeft nog steeds.
Kreeg gewoon telefoon naar keuze!!

kijk hier maar anders effe met verlenging en al:
http://www.gsmweb.nl/verlenging/index.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb een KPN mobiel 20 abbo. Ik wil waarschijnlijk wel dan naar 25 p/m voor 2 jaar. Dat van jou vader is denk ik een actie. Ik wil heel graag bij KPN blijven vanwege de verbinding, 12 maanden je tegoed meenemen en op elk moment je tegoed kunnen beluisteren voor noppes. Ik zie op GSMWeb trouwens niet de Music Edition.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben in het bezit van een N73 fijne telefoon. Maar ik wil toch graag een N95 erbij weet iemand of de N95 bij vodafone unlocked is? of zit er weer van die fijne vodafone troep op? dit ivm eventueel nieuwe software. Als ie gelocked is krijg je weer dat gezeik met die fijne vodafone software.

Gr Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Mijn N73 was bij vodafone ook niet gelockt, waarom zou dat dan bij de N95 wel zo zijn?

BTW er is een N95 topic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:01:
Ik heb een KPN mobiel 20 abbo. Ik wil waarschijnlijk wel dan naar 25 p/m voor 2 jaar. Dat van jou vader is denk ik een actie. Ik wil heel graag bij KPN blijven vanwege de verbinding, 12 maanden je tegoed meenemen en op elk moment je tegoed kunnen beluisteren voor noppes. Ik zie op GSMWeb trouwens niet de Music Edition.
Die heb je wel kijk maar:

http://www.gsmweb.nl/forms/kpnverl098.htm

en dan kies je zwart.

Je moet wel 123 euro bovenop betalen voor 2 jaar als je dat tenminste wilt.
Ik heb Telfort met 200 belminuten voor 20 euro en heb 85 euro betaalt voor 1.5 jaar.
En heb bericht gekregen van Telfort dat Telfort samen met kpn gaat werken, waarin ook stond dat je je netwerk handmatig moest overzetten naar kpn, dus heb ik mijn netwerk handmatig omgezet omdat mijn telefoon geen bereik had met telfort.
Dus raad ik je Telfort aan alleen je moet nu wel 21.50 betalen met 230 belminuten, je belt wel via KPN netwerk.

maar je moet het zelf weten het is maar een tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik mijn toetsen verlichting aan kan houden ookal is het niet donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor een S-E W800i gehad. Ik luister erg veel muziek via mn phone. Ik hecht erg veel waarde aan goed geluid.

De standaard headset was al kapot toen ik m kreeg. Nu wilde ik toch een andere, dus die heb ik toen maar gelijk gekocht (goede smoes voor mezelf ;) ). De HS-20/AD-41 gekocht. De oortjes zijn in-ear en zitten er los ingeplugt, 3,5mm jag.
Ik merkte gelijk al dat je door de oortjes vrijwel alleen mid hoort, geen laag en hoog. Misschien prima voor standaard pop, maar verder useless |:( Dus nu heb ik de oortjes van mn W800i er maar ingeplugt. Dat hoort goed _/-\o_ . Nu alleen weer gewone mp3tjes erop zetten, de nokia compressie kan geen indruk op me maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Dan krijg je een zwarte N73, dat is nog geen N73 ME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ja dat dacht ik ook al inderdaad. Er zijn niet echt veel winkels waar je écht de ME kan kiezen, maar misschien dat ze hem dan wel in de winkel hebben. En kan iemand me misschien iets over het prijsverloop vertellen? Kan ik verwachten dat de telefoon aan het eind van de maand goedkoper is?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe activeer ik de flight mode? Ik ben het nog niet tegengekomen. Alvast bedankt.

Grtz Alexandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Knop bovenop, "Offline" dat is de flightmodus, je kunt alles met het toestel, behalve de dingen waar een verbinding voor nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:25:
[...]

Dan krijg je een zwarte N73, dat is nog geen N73 ME.
Een andere vriend had em daar ook maar hij kreeg wel N73 ME met een orange abbo.
Dus zal je waarschijnlijk een N73 ME krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik heb vandaag mijn pc suite geupdate naar de meest recente versie.
Sindsdien kan ik geen verbinding via bluetooth meer selecteren (Hiervoor werkte alles prima.
Ik krijg de volgende melding:
Het verbindingstype kan niet worden gebruikt.Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn (Code: Open Media).
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu al voor de 2e x het probleem dat ineens al mijn gemaakte foto's uit het niets verdwenen zijn. Ik zal ook niet weten hoe dat gebeurt is. De filmpjes zijn er echter nog wel...

Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik misschien mijn foto's terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:03
Ik heb dit toestel nu ongeveer 1 maand en hij begint nu redelijk wat kuren te vertonen. Hij reboot soms spontaan, blijft hangen in filmpjes stottert in TOMTOM. Heeft iemand een idee hoe dat komt?

Ik hoor dat er zat mensen zijn die bijvoorbeeld tomtom soepel kunnen draaien en ook movies zonder happertingen kunnen afspelen. Nu heb ik de firmware van 19-1-07. Een vriend van mij heeft geen last van deze storingen (ook zelfde firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

markweb4871 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:52:
Ik heb dit toestel nu ongeveer 1 maand en hij begint nu redelijk wat kuren te vertonen. Hij reboot soms spontaan, blijft hangen in filmpjes stottert in TOMTOM. Heeft iemand een idee hoe dat komt?

Ik hoor dat er zat mensen zijn die bijvoorbeeld tomtom soepel kunnen draaien en ook movies zonder happertingen kunnen afspelen. Nu heb ik de firmware van 19-1-07. Een vriend van mij heeft geen last van deze storingen (ook zelfde firmware).
Hoi, ik heb deze telefoon nu ongeveer drie weken, en heb hem vorige week geupdate naar de laatste versie (19/1/2007). Ik heb tot nu toe nog nergens last van.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand weet wat het typenummer is van die headset waarop je los je hoofdtelefoon aan kan sluiten?

Kan er nu wel mijn eigen koptelefoon op aansluiten, maar er zit geen afstandbediening met speakertje tussen, dus niet bellen.
Een afstandsbediening waarmee je ook nog kunt skippen zou ideaal zijn, maar in eindhoven niet kunnen vinden in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markweb4871 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:52:

05-04-07 v3.0713.1.0.2 is de nieuwste software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi_S2 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:10:
Ik heb vandaag mijn pc suite geupdate naar de meest recente versie.
Sindsdien kan ik geen verbinding via bluetooth meer selecteren (Hiervoor werkte alles prima.
Ik krijg de volgende melding:
Het verbindingstype kan niet worden gebruikt.Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn (Code: Open Media).
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ja ik heb exact hetzelfde, ik wordt er knotsgek van, voorheen had ik een 6230i en nooit een probleem gehad met de bluetooth.
Heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt.
En om elke keer die kabel aan te sluiten is ook geen optie.
Ook de oude versie werkt niet meer naar behoren.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:33:
Weet iemand misschien hoe ik mijn toetsen verlichting aan kan houden ookal is het niet donker?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Door je vinger op de sensor naast de camera te houden. Anders is er geen mogelijkheid daartoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
ja in je boekje staat precies omschreven hoe je de instelling van je lichtsensor kunt veranderen.

daar ben je dit technische topic toch niet voor nodig?

het is hetzelfde als een telefoon kopen en vragen stellen over welke kant aan je oor moet.

lees je boekje eerst maar eens door.

niet altijd de gemakkelijkste weg vragen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
firefighter2 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:45:
[...]
ja in je boekje staat precies omschreven hoe je de instelling van je lichtsensor kunt veranderen.

*knip*
'Probleem' blijft wel alleen dat ie dan gewoon veel 'sneller, eerder, langer' aanblijft ipv dat ie gewoon netjes continu brand zoals hij eigenlijk wilt, want dat is volgens mij niet mogelijk.

Dus lichtsensor aanpassen maar idd (wat je wel zal merken qua stroomverbruik aangezien je scherm ook feller en alles brand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:39
Dit topic is compleet verzand in domme en flauwe vragen. Als het al over de N73 specifiek gaat, dan is het iets dat wss in de manual staat.

Als je wilt weten of een bepaalde accessoire wel of niet wordt bijgeleverd bij een bepaalde winkel, of dat een toestel gelockt is, is het dan niet handiger om die winkel te bellen en het gewoon te vragen? Waarom zou iemand hier dat weten?

Verder heeft niemand iets aan 'waarschijnlijk', 'ik denk' of 'misschien'. Blijf bij de feiten, want dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
PhilipsFan schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:10:
Dit topic is compleet verzand in domme en flauwe vragen. Als het al over de N73 specifiek gaat, dan is het iets dat wss in de manual staat.

Als je wilt weten of een bepaalde accessoire wel of niet wordt bijgeleverd bij een bepaalde winkel, of dat een toestel gelockt is, is het dan niet handiger om die winkel te bellen en het gewoon te vragen? Waarom zou iemand hier dat weten?

Verder heeft niemand iets aan 'waarschijnlijk', 'ik denk' of 'misschien'. Blijf bij de feiten, want dit schiet niet op.
dank je _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

nieuw deel dan maar en strengere regels stel ik voor.

onzinvragen verwijderen

[ Voor 6% gewijzigd door firefighter2 op 04-06-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:20:
[...]

dank je _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

nieuw deel dan maar en strengere regels stel ik voor.

onzinvragen verwijderen
En dan ook geen antwoord meer geven op die vragen, want dan blijven er van dat soort vragen komen.

Maar ook vragen die al 100 keer voorbij zijn gekomen vind ik vrij irritant. Daar is de zoekfunctie toch voor? :P

Hopelijk word er in het volgende deel daar wat strenger naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Beetje kort door de bocht. In dat geval als je het zo gaat bekijken kun je het hele topic (en velen op GoT) wel sluiten omdat je, indien het niet in de manual staat, ook kontakt op kunt nemen met Nokia!
Een forum is ook bedoelt om gebruikerservaringen te delen en mensen te helpen waar nodig.
Het feit dat jij een bepaalde vraag classificeert als "dom en flauw" zegt meer iets over jouw kortzichtigheid en bereidheid een ander te helpen als over de vraag zelf.
Domme vragen kun je tenslotte niet stellen, domme antwoorden geven wél.

Anyways, back on-topic.

Heb dit toestel nu een maandje (via Vodafone, mét logo en wss dus ook locked" en soms gebeurd het dat ik na een foto gemaakt te hebben mijn hele telefoon vastslaat. Ik kan dan nog wel op de powerbutton drukken en een profiel selecteren of hem uitzetten, maar that's it.
Moet het toestel dan ook resetten om hem weer aan de praat te krijgen.
Heb al geprobeerd om hem te updaten, maar de updater geeft aan dat ik al over de laatste versie beschik ( V 3.0638.0.0.1 van 30 oktober 2006!!!!).
Dikke kand dus als ik bij een NSP aankom dat ik deze melding dus ook krijg.... Iemand eerder zoiets gehoord?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Je mag je beklag in het het volgende topic doen: PSGG Feedback

Verder kan ik er zelf weinig aan doen behalve TR`s plaatsen net als jullie. Gelukkig valt het warez gehalte mee in dit topic, maar erg informatief is het niet echt meer. Dus met ze alle de schouders eronder en kijken of we er iets leuk van kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:37:
[...]

Beetje kort door de bocht. In dat geval als je het zo gaat bekijken kun je het hele topic (en velen op GoT) wel sluiten omdat je, indien het niet in de manual staat, ook kontakt op kunt nemen met Nokia!
Een forum is ook bedoelt om gebruikerservaringen te delen en mensen te helpen waar nodig.
Het feit dat jij een bepaalde vraag classificeert als "dom en flauw" zegt meer iets over jouw kortzichtigheid en bereidheid een ander te helpen als over de vraag zelf.

Anyways, back on-topic.

Heb dit toestel nu een maandje (via Vodafone, mét logo en wss dus ook locked" en soms gebeurd het dat ik na een foto gemaakt te hebben mijn hele telefoon vastslaat. Ik kan dan nog wel op de powerbutton drukken en een profiel selecteren of hem uitzetten, maar that's it.
Heb al geprobeerd om hem te updaten, maar de updater geeft aan dat ik al over de laatste versie beschik ( V 3.0638.0.0.1 van 30 oktober 2006!!!!).
Dikke kand dus als ik bij een NSP aankom dat ik deze melding dus ook krijg.... Iemand eerder zoiets gehoord?
Heb zoiets nog niet eerder gehoord. Als mijn telefoon blijft vastzitten op een programma, kan ik altijd nog de ophangknop indrukken, of de menu-toets ingedrukt houden en zo naar standby gaan. Maar sowieso raar dat hij bij een standaard-aplicatie vast loopt. Heb je tegelijkertijd meerdere programma's open staan ofzo? Anders heb je nog de optie om af en toe je telefoon opnieuw op te starten. Dan is je geheugen weer leeg.

Het probleem van het updaten heb ik ook. Maar dan via t-mobile. Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar krijg dan een mailtje terug met de mededeling dat er nog geen updates beschikbaar zijn voor deze telefoon en verwijzen me vervolgens door naar hun internetpagina waar al hun beschikbare updates staan. Wat heb ik daar nou aan? :/ Ga vandaag of morgen wel even een leuk mailtje voor ze maken :P

Edit: ook leuk, je moet een formulier invullen op die pagina, en dan laten zij vervolgens weten als er een update voor die telefoon beschikbaar is. Maar er staan maar een paar telefoon die je kan selecteren. Dat word dus even nog een klacht, want volgens mij zijn ze dus niet echt van plan om een update beschikbaar te stellen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat veel mensen hier Papyrus gebruiken voor de agenda functies.

Ik heb het programma nu ook geinstalleerd en het bevalt me inderdaad goed, alleen vraag ik me af hoe jullie dat doen in het hoofdvenster, waar onder de toepassingsbalk nog steeds het 'agenda items' balkje staat van de nokia agenda.

is dit te wijzigen zodat je daar automatisch de Papyrus agenda krijgt ipv de nokia agenda?

Verder vraag ik me af of het veel nut heeft om je 'standaard' n73 up te graden naar Music Edition software.
Het enige nuttige verschil is de andere Music Player toch? of zijn er nog andere voordelen aan verbonden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Anyways, back on-topic.

Ik heb dus precies hetzelfde!! Word er helemaal gek van. Telkens als ik de camera gebruik loop 'tie vast :'( . Ik heb wel het idee dat het met het geheugen te maken heeft. Toen mijn telefoongeheugen nog niet zo vol zat was er geen probleem, maar toen het wat voller raakte gaf het dus problemen. Heb 'm zojuist weer helemaal leeg gemaakt, alle foto's en filmpjes er afgehaald, ben benieuwd of het wat uitmaakt. Ik zou de foto's en filmpjes ook op kunnen laten slaan op m'n geheugenkaartje, maar dan zie je ze weer niet in de Galerij 8)7 .

Met updaten heb ik ook hetzelfde probleem. Thuis kan ik niet updaten want dan krijg ik de melding dat ik al up-to-date ben :? . En ik ben laatst langs het NSP in Oud-Beijerland geweest, maar die konden me ook niet verder helpen omdat zij dus ook nog geen nieuwe firmware hebben dan die van oktober vorig jaar.
Terwijl ik wel veel reacties hier lees van mensen die bij een NSP langs gaan en dan gewoon de laatste unbrandend firmware krijgen, en zodoende dus ook gelijk zelf thuis kunnen updaten wanneer er weer een nieuwe firmware uitkomt.
Binnenkort ga ik langs in Schiedam, kijken of ze me daar verder kunnnen helpen.

(Dat 01 en 02 verhaal klopt overigens niet. Een 02 versie zou branded zijn, en een 01 firmware versie niet. Ik heb 01 en hij is hartstikke branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:20:
Ik lees dat veel mensen hier Papyrus gebruiken voor de agenda functies.

Ik heb het programma nu ook geinstalleerd en het bevalt me inderdaad goed, alleen vraag ik me af hoe jullie dat doen in het hoofdvenster, waar onder de toepassingsbalk nog steeds het 'agenda items' balkje staat van de nokia agenda.

is dit te wijzigen zodat je daar automatisch de Papyrus agenda krijgt ipv de nokia agenda?
Heb er zojuist ook Papyrus op gezet. Alleen heb ik hetzelfde probleem als bij de nokia agenda:

Als je iets in Papyrus zet, een "memo" bijvoorbeeld, dan zie ik die wel in mijn standby scherm. Dat is prima, alleen wil ik graag een "memo" maken met een alarmpje. En dat kan alleen d.m.v. een :taak". Alleen zie je die meer dan een week van te voren in je standby scherm staan 8)7 .

En als ik dan een "memo" of een "taak" wil bewerken, en deze open vanuit het standby scherm, dan opent 'tie gewoon de nokia agenda!! Schiet mij maar lek... Die twee programma's, Papyrus en de Nokia agenda, werken op een of ander vage manier door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde!! Word er helemaal gek van. Telkens als ik de camera gebruik loop 'tie vast :'( . Ik heb wel het idee dat het met het geheugen te maken heeft. Toen mijn telefoongeheugen nog niet zo vol zat was er geen probleem, maar toen het wat voller raakte gaf het dus problemen. Heb 'm zojuist weer helemaal leeg gemaakt, alle foto's en filmpjes er afgehaald, ben benieuwd of het wat uitmaakt. Ik zou de foto's en filmpjes ook op kunnen laten slaan op m'n geheugenkaartje, maar dan zie je ze weer niet in de Galerij 8)7 .

Met updaten heb ik ook hetzelfde probleem. Thuis kan ik niet updaten want dan krijg ik de melding dat ik al up-to-date ben :? . En ik ben laatst langs het NSP in Oud-Beijerland geweest, maar die konden me ook niet verder helpen omdat zij dus ook nog geen nieuwe firmware hebben dan die van oktober vorig jaar.
Terwijl ik wel veel reacties hier lees van mensen die bij een NSP langs gaan en dan gewoon de laatste unbrandend firmware krijgen, en zodoende dus ook gelijk zelf thuis kunnen updaten wanneer er weer een nieuwe firmware uitkomt.
Binnenkort ga ik langs in Schiedam, kijken of ze me daar verder kunnnen helpen.

(Dat 01 en 02 verhaal klopt overigens niet. Een 02 versie zou branded zijn, en een 01 firmware versie niet. Ik heb 01 en hij is hartstikke branded)
Probleem kan idd aan je geheugen liggen, dat ie problemen krijgt met wegschrijven en dit dus extreem lang duurt of gewoon ook daadwerkelijk vastloopt. Kan proberen het gebruikte geheugen te wijzigen, kijken of dit iets uitmaakt. Verder zou je de foto's die je hebt gemaakt, en opslaat op je geheugen kaart, gewoon in je galerij moeten zien hoor. Dus of de foto's worden niet (goed) opgeslagen of in de verkeerde map, al kan je dat volgens mij niet eens instellen... Kijk eens in welk mapje ze worden opgeslagen anders?

En verder hebben de 01 of de 02 niks met de branded te maken (ik heb nu non-branded software en ook 02 erbij staan), het gaat erom of er iets vóór die 02 staat, vroeger (toen ik nog T-Mobile software had draaien) stond er namelijk (c) Nokia N73 (47.02) en tegenwoordig alleen (c) Nokia N73 (02).

En bij de NSP deden ze bij mij ook totaal niet moeilijk om de software ff om te flashen naar non-branded, gelukkig... Vond het maar niks die T-Mobile zooi en het niet eens zelfstandig kunnen updaten (was net zo'n mooie 'uitvinding' van Nokia!)

Trouwens, meer problemen op het moment met T-Mobile Web'n'Walk? Kan op het moment niet meer connecten, mis het nu al :+

[ Voor 4% gewijzigd door FabianNL op 04-06-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
FabianNL schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Trouwens, meer problemen op het moment met T-Mobile Web'n'Walk? Kan op het moment niet meer connecten, mis het nu al :+
Nee, hier werkt Web'n Walk prima! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Heb er zojuist ook Papyrus op gezet. Alleen heb ik hetzelfde probleem als bij de nokia agenda:

Als je iets in Papyrus zet, een "memo" bijvoorbeeld, dan zie ik die wel in mijn standby scherm. Dat is prima, alleen wil ik graag een "memo" maken met een alarmpje. En dat kan alleen d.m.v. een :taak". Alleen zie je die meer dan een week van te voren in je standby scherm staan 8)7 .

En als ik dan een "memo" of een "taak" wil bewerken, en deze open vanuit het standby scherm, dan opent 'tie gewoon de nokia agenda!! Schiet mij maar lek... Die twee programma's, Papyrus en de Nokia agenda, werken op een of ander vage manier door elkaar.
Die manier is niet zo heel vaag hoor. Alle afspraken en notes in je kalender zitten in een database. Die wordt normaal gesproken via 2 wegen benaderd: aan de ene kant door je Nokia agenda programma, aan de andere kant door de firmware (die haalt er de info voor op het standby-scherm uit). Die database ondersteunt kennelijk slechts 2 datatypen: een taak en een memo. Papyrus lost dit op door naast deze database nog een eigen file bij te houden waardoor je wat meer mogelijkheden krijgt, maar die werken natuurlijk alleen in Papyrus, want de Nokia software heeft hier geen enkele weet van. Is het zo iets duidelijker?

Helaas is je probleem niet op te lossen, het zit 'm in het databaseformaat waar de afspraken in worden opgeslagen. Ik heb mezelf erbij neergelegd en maak voor alarmpjes gewoon een afspraak aan.

Alternatief: gebruik het programma 'Handy Clock'. Daarin kun je je eigen alarms aanmaken, deze komen dan niet op het standby-scherm. Je kunt ook dagelijk of wekelijks e.d. laten herhalen. Het werkt wel handig, maar het is mij net teveel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
[...]

Inderdaad. En dit forum heet Tweakers en niet het n00bs forum o.i.d. Het idee van het Tweakers forum is dat hier mensen zitten die wat dieper op de materie ingaan dan de standaard vragen.
Zozo, domme vragen kunnen niet? Nou, ik kan je wel een paar voorbeelden geven hoor. Ik heb niet eens meer dan 1 pagina hoeven terugbladeren voor onderstaande verzameling. Ik heb overigens de namen van de posters weggehaald omdat ik niet op de man wil spelen. Om toch een beetje ontopic te blijven zal ik zelfs nog proberen om de vragen te beantwoorden...
Dit is inderdaad een maf probleem. Maar met de informatie die je geeft is het niet op te lossen. Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd om:
  • Je programma's/theme's/andere troep te verwijderen/deactiveren?
  • Een harde reset uit te voeren?
  • De al up-to-date firmware nogmaals te overschrijven met diezelfde firmware?
Je ziet, alledrie dingen die je zelf had kunnen bedenken en uitproberen. Als je probleem dan nog niet weg is kun je natuurlijk best om hulp vragen...
*** schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:43:
Prijzen van toestellen en abonnementen zijn gewoon openbaar. Bij diverse webwinkels en/of vergelijkingssites zijn de prijzen in te zien en op pricewatch heb je zelfs een grafiek met het prijsverloop. Prijs je rijk!
*** schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:01:
Fijn dat je zo tevreden bent over KPN (ik heb het zelf ook), maar dit gaat toch niet over de N73?
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:47:
Hoi ik ben in het bezit van een N73 fijne telefoon. Maar ik wil toch graag een N95 erbij weet iemand of de N95 bij vodafone unlocked is? of zit er weer van die fijne vodafone troep op? dit ivm eventueel nieuwe software. Als ie gelocked is krijg je weer dat gezeik met die fijne vodafone software.

Gr ***
Het lijkt me dat je dit het best bij de winkel waar je 'm van plant bent aan te schaffen, kunt vragen. Als er hier al iemand zit die toevallig net zo'n toestel heeft (maar die vind je denk ik sneller in het N95 topic ;) ) dan kan Vodafone intussen best z'n policy of aanbiedingen hebben veranderd.
*** schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:32:
Ja dat dacht ik ook al inderdaad. Er zijn niet echt veel winkels waar je écht de ME kan kiezen, maar misschien dat ze hem dan wel in de winkel hebben. En kan iemand me misschien iets over het prijsverloop vertellen? Kan ik verwachten dat de telefoon aan het eind van de maand goedkoper is?
Volgens mij had je dit al eerder gevraagd. Als er al iemand op dit forum zit die bij Belcompany of een dergelijke foonboer werkt (en dus voorkennis zou kunnen hebben over het prijsverloop) dan denk ik niet dat hij dat van z'n baas mag vertellen >:)
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:32:
Hoe activeer ik de flight mode? Ik ben het nog niet tegengekomen. Alvast bedankt.

Grtz ***
Staat gewoon in het boekje.
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:56:
[...]
Een andere vriend had em daar ook maar hij kreeg wel N73 ME met een orange abbo.
Dus zal je waarschijnlijk een N73 ME krijgen.
Nogmaals, als je wilt weten wat je precies krijgt en de website van de verkoper is niet duidelijk genoeg, dan zal de betreffende verkoper je waarschijnlijk meer kunnen vertellen dan een GOT bezoeker!
*** schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:52:

Ff knippen en plakken uit mijn eigen reply:
Dit is inderdaad een maf probleem. Maar met de informatie die je geeft is het niet op te lossen. Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd om:
Je ziet, alledrie dingen die je zelf had kunnen bedenken en uitproberen. Als je probleem dan nog niet weg is kun je natuurlik best om hulp vragen...

Begrijpt iedereen mijn punt? Door al die overbodige vragen is het topic gewoon niet meer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Opzich ben ik het tot zekere hoogte best met je eens, alleen vraag ik me af wat 'jullie' hiermee willen bereiken? Het ontaard op deze manier alleen maar in een discussie over het niveau van de (nieuwe?) bezoekers en hun posts hier ipv een discussie over de N73, waar dit topic voor bedoeld is zoals jullie zelf aan aangeven. En je kan hier een schitterend pleidooi houden waar je het bijna wel eens moet zijn, alleen daar bereik je helaas ook weer weinig mee want vervolgens komt Jantje, heeft gisteren een N73 gekocht, weet niet hoe het werkt, gaat naar GoT, zoekt nog ff op N73 en gevonden, drukt snel op 'Post Reply' en er is weer een onzinnige post geboren!

Oftewel: ben het met je eens! Maar helaas wordt er weinig mee bereikt ipv alleen maar nóg meer offtopic reacties. Dus als je die discussie aan wilt gaan, erg graag, lijk me leuk, maar ik denk dat dit niet de juiste plaats is daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Laatst online: 26-06 15:53
Hoe kan ik het standaard scherm aanpassen? Ik wil bijvoorbeeld TomTom, alarm, etc makkelijk bereikbaar hebben...

Ik heb de handleiding doorgespit en hier gezocht op 'instellen' maar kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de verbeteringen tussen v3.0704.1.0.1 en v3.0713.1.0.2?

M'n toestel werkt nu prima, ben wel erg benieuwd.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
is het mogelijk dat het licht niet uit gaat van het beeldscherm tijdens tomtom navigatie.
(als hij verbinding maakt met de gps ontvanger dat dan bv een ander profiel komt en dat het licht dan niet uit valt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
haling schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:04:
Hoe kan ik het standaard scherm aanpassen? Ik wil bijvoorbeeld TomTom, alarm, etc makkelijk bereikbaar hebben...

Ik heb de handleiding doorgespit en hier gezocht op 'instellen' maar kan niets vinden...
Once again, nog geen pagina geleden is deze vraag al gesteld. Nog maar even verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
haling schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:04:

nogmaals goed kijken in je boekje.
luidspreker boven en microfoon onder.

wat een niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
PhilipsFan schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:28:
[...]

Inderdaad. En dit forum heet Tweakers en niet het n00bs forum o.i.d. Het idee van het Tweakers forum is dat hier mensen zitten die wat dieper op de materie ingaan dan de standaard vragen.

[...]

Zozo, domme vragen kunnen niet? Nou, ik kan je wel een paar voorbeelden geven hoor. Ik heb niet eens meer dan 1 pagina hoeven terugbladeren voor onderstaande verzameling. Ik heb overigens de namen van de posters weggehaald omdat ik niet op de man wil spelen. Om toch een beetje ontopic te blijven zal ik zelfs nog proberen om de vragen te beantwoorden...

[...]

Je ziet, alledrie dingen die je zelf had kunnen bedenken en uitproberen. Als je probleem dan nog niet weg is kun je natuurlijk best om hulp vragen...

[...]

Prijzen van toestellen en abonnementen zijn gewoon openbaar. Bij diverse webwinkels en/of vergelijkingssites zijn de prijzen in te zien en op pricewatch heb je zelfs een grafiek met het prijsverloop. Prijs je rijk!

[...]

Fijn dat je zo tevreden bent over KPN (ik heb het zelf ook), maar dit gaat toch niet over de N73?

[...]

Het lijkt me dat je dit het best bij de winkel waar je 'm van plant bent aan te schaffen, kunt vragen. Als er hier al iemand zit die toevallig net zo'n toestel heeft (maar die vind je denk ik sneller in het N95 topic ;) ) dan kan Vodafone intussen best z'n policy of aanbiedingen hebben veranderd.

[...]

Volgens mij had je dit al eerder gevraagd. Als er al iemand op dit forum zit die bij Belcompany of een dergelijke foonboer werkt (en dus voorkennis zou kunnen hebben over het prijsverloop) dan denk ik niet dat hij dat van z'n baas mag vertellen >:)

[...]

Staat gewoon in het boekje.

[...]

Nogmaals, als je wilt weten wat je precies krijgt en de website van de verkoper is niet duidelijk genoeg, dan zal de betreffende verkoper je waarschijnlijk meer kunnen vertellen dan een GOT bezoeker!

[...]

Ff knippen en plakken uit mijn eigen reply:
Je ziet, alledrie dingen die je zelf had kunnen bedenken en uitproberen. Als je probleem dan nog niet weg is kun je natuurlik best om hulp vragen...

Begrijpt iedereen mijn punt? Door al die overbodige vragen is het topic gewoon niet meer interessant.
alvast dank voor de geweldige uitleg.
ik ben het volledig met je eens.

je hebt in ieder geval 1 stem.

kunnen ze niet gewoon alle onzinnige vragen verwijderen????
dan stoppen de mensen vanzelf met zulke vragen en wordt het voor de echte tweaker weer een overzichtelijk en aantrekkelijk geheel.

gr fire _/-\o_
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.