Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 22:06
Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:06:
[...]

om dat ik zo stom ben geweest om mn te kopen
Wat vind je zo slecht aan dit toestel dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212715

Pas heb ik het programma fscaller van mijn N73 af gehaald omdat hij niet lekker liep.
Toen ik hem er weer opnieuw op wilde zetten gaf hij de foutmelding 'Geldigheid certificaat verlopen'.
Sindsdien kan ik er ook geen thema's ed opzetten want constant krijg ik deze foutmelding.
Software - installatie staat op Alles en Online certif.controle staat op Uit.

Ik heb al een tijdje lopen zoeken in dit topic maar kon het antwoord niet vinden.
Is er iemand die mij kan helpen.........
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 22:06
Anoniem: 212715 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:27:
Pas heb ik het programma fscaller van mijn N73 af gehaald omdat hij niet lekker liep.
Toen ik hem er weer opnieuw op wilde zetten gaf hij de foutmelding 'Geldigheid certificaat verlopen'.
Sindsdien kan ik er ook geen thema's ed opzetten want constant krijg ik deze foutmelding.

Ik heb al een tijdje lopen zoeken in dit topic maar kon het antwoord niet vinden.
Je hebt dit dus gedaan?: http://blog.isquare.nl/?p=276#comments
Zou het anders niet weten eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeSire schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:41:
[...]

Je hebt dit dus gedaan?: http://blog.isquare.nl/?p=276#comments
Zou het anders niet weten eigenlijk :(
Yep, die instellingen staan goed bij mij...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

[quote]DeSire schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:12:
[...]

[/q gehad mini sd joystick valt er af in de gallery staan geen albums meer met de -05-04-2007 geen hspda wel edge dat nog niet in nederland is of wel geweest de berichten zo als sms kommen pas binnen als ik hem opnieuw opstart internetbrowser doet het niet goed met de -05-04-2007 is de battery te snel leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Ik had gisteren de nieuwe pc suite gedownload toen werkte het nog gewoon maar vandaag krijg ik de hele tijd nieuwe hardware gevonden en pc suite herkend mijn telefoon niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Anoniem: 212606 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Inderdaad, je vraagt of je iets kunt doen. Maar probeer het dan gewoon, dan weet je het ook.
En je hebt die vraag nu al wel 20 keer gepost, dus het begint ook een beetje te irriteren, dus misschien dat je daarom ook geen antwoord krijgt. :P
Waarom denk je dat ik het post??? Ik kan het dus zelf niet vinden en daarom vraag ik het. Een simpel antwoord ja het kan of nee het niet kan voldoet gewoon. En de vraag is ongeveer 5 keer gepost dus als je geirriteerd ben ligt het toch een beetje aan je zelf. We zijn namelijk niet allemaal van die "n73 wizzkids", een beetje begrip graag.

En ik heb trouwens nog geen antwoord gevonden, dacht ik zelf niet gezocht heb en dat ik het leuk vindt om mijn vraag steeds te moeten herhalen met de kans dat iemand het nodig vindt je als een puber af te z**ken? Wat was het ook al weer? Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 77635 op 27-05-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

Anoniem: 77635 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 08:20:
[...]

Waarom denk je dat ik het post??? Ik kan het dus zelf niet vinden en daarom vraag ik het. Een simpel antwoord ja het kan of nee het niet kan voldoet gewoon. En de vraag is ongeveer 5 keer gepost dus als je geirriteerd ben ligt het toch een beetje aan je zelf. We zijn namelijk niet allemaal van die "n73 wizzkids", een beetje begrip graag.

En ik heb trouwens nog geen antwoord gevonden, dacht ik zelf niet gezocht heb en dat ik het leuk vindt om mijn vraag steeds te moeten herhalen met de kans dat iemand het nodig vindt je als een puber af te z**ken? Wat was het ook al weer? Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.!
Je vraagt of je foto's kan sorteren via je pc. Dus dat kan je dan toch gewoon proberen?
Dit forum is toch eigenlijk bedoeld als laatste hulpmiddel, en ik ga er niet van uit dat je alles al hebt geprobeerd, want zo moeilijk is het toch echt niet.

Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

Anoniem: 212715 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:27:

instellingen bellen identifcatie nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123292

>>>>>>>Hey hallo,

Ik heb ook een nieuwe nokia n73 met een probleempje.

Heb vandaag een geheugenkaartje gekocht van transcend 1gig.

Nu is het probleem als volgt. Die pakt het kaartje af en toe niet. Dan ben ik bezig muziek over te zetten of zoiets dergelijks en dan opeens zegt hij, geheugenkaart verwijderd.... terwijl hij er nog gewoon in zit. Dan moet ik hem 3 keer aan en uit doen en het kaartje er x aantal keren in en uit halen voordat hij hem weer eens leest. 30 minuten later doet hij het weer. zegt ie 'geen geheugenkaart geplaatst' terwijl hij er wel inzit.

Ik heb al 2 keer een softwareupdate via mijn eigen computer gedaan, dat helpt dus niet. Verder weet ik het ook niet meer. Ik hoop een van de experts hier wel.

Bedankt!

Olav<<<<<<

Ik heb het zelfde probleem met mijn n73 firmware v307051031toestel 5 dagen oud.

Mijn nieuwe geformarteerde 1gb en 2gb sandisk kaartjes geeft mijn telefoon melding "geheugenkaart verwijderd" maar het zit er gewoon in. paar keer in en uit halen en doet die het weer, na een tijdje weer "geheugenkaart verwijderd", maar zit er alsnog steeds in.

Is hier meer overbekend, en is dit een nokia fabrieks fout?

mvg
bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 168299 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 00:44:
[quote]DeSire schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:12:
[...]

[/q gehad mini sd joystick valt er af in de gallery staan geen albums meer met de -05-04-2007 geen hspda wel edge dat nog niet in nederland is of wel geweest de berichten zo als sms kommen pas binnen als ik hem opnieuw opstart internetbrowser doet het niet goed met de -05-04-2007 is de battery te snel leeg
Probeer hem te resetten met die code uit de OP, of anders de firmware opnieuw installeren. Van die 2 softwaredingen die je noemt (sms en internetbrowser) heb ik geen van beide last. Opera mini is trouwens 100x makkelijker en sneller dan die standaard browser.

Wat je bedoelt met die gallery snap ik niet, bij mij staat alles er gewoon in. Battery gaat volgens mij met die nieuwe firmware ook niet korter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:55:
Als de telefoon nu op toetsblokkering staat dan krijg ik na een tijdje alleen de tijd in beeld te zien, maar na verloop van tijd gaat beeld helemaal op zwart. Is dat te voorkomen? Ik vind het wel fijn om iig iets op het scherm te zien, want het duurt iets van 5 sec voordat je de telefoon van toetsblok afhebt en hij weer verlicht is.
Je kunt idd doen wat tikkietrugjaap heeft gezegd. Maar gaat dit niet veel meer stroom vreten? Lijkt mij makkelijker om als je de telefoon pakt en gewoon ff op de aan/uit toets drukt, gaat de verlichting nl. ook aan en dit duurt helemaal niet zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Tijntje schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Ik heb precies het zelfde. Rechts boven bij de camera aan de voorkant zit bij mij stof. Ik heb al gekeken of ik hem open kan maken maar ik zie nergens schroefjes.
Ik heb uit saaiheid alle delen van de Nokia N73 topic gelezen., maar je kon ook gewoon ff het zoek-systeem gebruiken. Iemand (ik weet niet meer wie) had gezegd dat als je de telefoon een dag aan de waslijn laat hangen, al het stof weg is (weet ook niet of het echt lukt, volgens hem wel) Ennuh.. Om de telefoon uit elkaar te halen, volgens mij staat er in de ts een officiele nokia demontage video van de N73.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:52:
[...]
instellingen bellen identifcatie nee
???
Het leek me sterk dat het deze instelling is maar ik heb het geprobeerd en het werkt helaas niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 23:38
Sinds een maand geleden heb ik een heel raar probleem. Bij een uitgaand gesprek, komt linksbovenin de belvenster (waar de naam staat van degene die je belt) een heel klein cijfer (03) te staan. Het lijkt net een klein wolkje. Wanneer die daar blijft staan, dan krijg ik na een aantal seconden "connection error" te zien. Bij een tweede keer bellen gaat die cijfer linksboven meestal weg (dan staat die 2 seconden in beeld daarna verdwijnt die). Vervolgens gaat het gesprek wel gewoon door.
Ook bij inkomende oproepen heb ik problemen. Heel vaak ben ik niet bereikbaar. Degene die mij belt krijgt te horen: ''het toestel reageert niet, probeert u het later nog eens". Dat is erg vreemd, want ik heb gewoon volle bereik. En SMS komt soms veel later pas binnen en soms weer niet.
Ik heb al gecontroleerd of ik mijn toestel heb doorgeschakeld of iets dergelijks, dat is het niet. Ook op andere instellingen heb ik al gecontroleerd.
Fimware is 3.0704.1.0.1.
Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Newtequser schreef op maandag 28 mei 2007 @ 01:22:
Sinds een maand geleden heb ik een heel raar probleem. Bij een uitgaand gesprek, komt linksbovenin de belvenster (waar de naam staat van degene die je belt) een heel klein cijfer (03) te staan. Het lijkt net een klein wolkje. Wanneer die daar blijft staan, dan krijg ik na een aantal seconden "connection error" te zien. Bij een tweede keer bellen gaat die cijfer linksboven meestal weg (dan staat die 2 seconden in beeld daarna verdwijnt die). Vervolgens gaat het gesprek wel gewoon door.
Ook bij inkomende oproepen heb ik problemen. Heel vaak ben ik niet bereikbaar. Degene die mij belt krijgt te horen: ''het toestel reageert niet, probeert u het later nog eens". Dat is erg vreemd, want ik heb gewoon volle bereik. En SMS komt soms veel later pas binnen en soms weer niet.
Ik heb al gecontroleerd of ik mijn toestel heb doorgeschakeld of iets dergelijks, dat is het niet. Ook op andere instellingen heb ik al gecontroleerd.
Fimware is 3.0704.1.0.1.
Weet iemand wat dit is?
waarschijnlijk heb je dan toch ontvangstproblemen.
je toestel geeft dan aan dat er via een ander netwerk gebeld wordt, alleen dat kan hij dan niet omdat de simkaart niet geschikt hiervoor is.
vandaar dat je wel vol bereik hebt maar geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Stom vraagje. Maar hoe kan ik de opstarttoontjes uit doen? Ik kan het maar nergens vinden.
Ik doe wel eens mijn tel uit. En dan in de bus bv weer aan. En dan zijn er twee van die achterlijk harde opstarttoontjes. 1 van Nokia zelf (dat wel bekende deuntje) en 1 van T-Mobile. Ik schrik me elke keer wezenloos en schaam me dood dat het zo hard staat. Dus iemand die weet hoe ik het uit moet doen?

En nog een vraagje.. wat voor bescherming voor deze mobiel gebruiken jullie? Ik heb al een heel klein krasje om het scherm.. dus nu baal ik. En wil meerdere krassen voorkomen.
Screenprotector alleen? Niks, Crystal Case, een sokje, zo'n lelijk (cheapass) leren geval, luxe leren hoesje, etc.

Als kan (en mag) prijzen en winkels ook vermelden ;) Ow en waarom jullie dit geval gebruiken

Alvast bedankt!

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:48
Hope schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:13:
Stom vraagje. Maar hoe kan ik de opstarttoontjes uit doen? Ik kan het maar nergens vinden.
Ik doe wel eens mijn tel uit. En dan in de bus bv weer aan. En dan zijn er twee van die achterlijk harde opstarttoontjes. 1 van Nokia zelf (dat wel bekende deuntje) en 1 van T-Mobile. Ik schrik me elke keer wezenloos en schaam me dood dat het zo hard staat. Dus iemand die weet hoe ik het uit moet doen?

En nog een vraagje.. wat voor bescherming voor deze mobiel gebruiken jullie? Ik heb al een heel klein krasje om het scherm.. dus nu baal ik. En wil meerdere krassen voorkomen.
Screenprotector alleen? Niks, Crystal Case, een sokje, zo'n lelijk (cheapass) leren geval, luxe leren hoesje, etc.

Als kan (en mag) prijzen en winkels ook vermelden ;) Ow en waarom jullie dit geval gebruiken

Alvast bedankt!
Eerste hit bij Google.nl: http://www.gsmhelpdesk.nl...49120ecec9b65790351#34051

Oftewel:"De opstarttoon kan defintief worden uitgezet, maar dan zet je wel daarmee alle waarschuwingstonen uit, dus ook het piepje om aan te geven dat je batterij leeg is bijv.

Kijk maar eens onder Menu, Instrumenten, Profielen. Selecteer hier het profiel dat je gebruikt, kies Opties en dan Aanpassen. Als je hier de waarschuwingstonen uitzet, dan zul je de opstarttoon niet meer horen. Maar nogmaals: je hoort dan ook geen enkele waarschuwingstoon meer. "

Verder gebruik ik zelf een screen protector van het merk Brandy (?), besteld op GPSPlaza. Ik wilde iid niet zo'n lelijk, goedkoop hoesje eromheen want dat vind ik er niet uit zien en alles behalve praktisch werken ook. Bovendien werkt dit echt perfect en heb je hier totaal geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
je hoeft helemaal geen screenprotector te gebruiken, als je voorzichtig bent met in welke broekzak je hem duwt (soms zit er een knoopje boven de zak) dan heb je nergens last van! Maar dat is mijn mening en hier zullen wel genoeg mensen anders over denken ;)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
thomaskroon schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:32:
je hoeft helemaal geen screenprotector te gebruiken, als je voorzichtig bent met in welke broekzak je hem duwt (soms zit er een knoopje boven de zak) dan heb je nergens last van! Maar dat is mijn mening en hier zullen wel genoeg mensen anders over denken ;)
En het mooie van zo'n screenprotector vind ik hem juist, dat je dan niet meer zo overdreven voorzichtig hoeft te zijn _/-\o_

Als ik ergens namelijk een hekel aan heb is het voorzichtig zijn met m'n telefoon ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
bij mij zat er een screen protector bij van nokia zelf.
Ik heb ook nog een of brando ultra clear liggen hier, maar die van nokia is nog goed zat. en niet dof of erg zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

FabianNL schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:15:
[...]

En het mooie van zo'n screenprotector vind ik hem juist, dat je dan niet meer zo overdreven voorzichtig hoeft te zijn _/-\o_

Als ik ergens namelijk een hekel aan heb is het voorzichtig zijn met m'n telefoon ongeveer...
Ook zonder screenprotector kun je onvoorzichtig zijn met je telefoon hoor ;) Krassen op je beeldscherm vallen toch niet op als het beeldscherm opgelicht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208726

Anoniem: 77635 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:41:
Ik heb de:
V3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)

Heb ik de laatste firmware? Heb de telefoon 3 weken in mijn bezit.
Idem voor mij, en als ik probeer up te daten krijg ik de melding dat hij al de nieuwste sofware heeft. Ben er niet zo in thuis verder maar als ik het goed lees moet ik dus nu naar een NSPoint???

Krijg ook constant de melding dat het geheugen vol is, kan er dan geen kant mee op. Maar aangezien ik alles op mijn geheugenkaart heb staan is dit onmogelijk.

Nog een vraagje: Mijn vriend heeft ook een N73 en kan sinds een aantal uurtjes zijn geheugekaart niet meer vinden. heb deze er al meerdere keren in en uit gedaan. Geeft ook niet meer de melding geheugenkaart verwijderen bij de optie's. Wat kan er gebeurd zijn? Hij heeft er niets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Anoniem: 208726 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Idem voor mij, en als ik probeer up te daten krijg ik de melding dat hij al de nieuwste sofware heeft. Ben er niet zo in thuis verder maar als ik het goed lees moet ik dus nu naar een NSPoint???

Krijg ook constant de melding dat het geheugen vol is, kan er dan geen kant mee op. Maar aangezien ik alles op mijn geheugenkaart heb staan is dit onmogelijk.

Nog een vraagje: Mijn vriend heeft ook een N73 en kan sinds een aantal uurtjes zijn geheugekaart niet meer vinden. heb deze er al meerdere keren in en uit gedaan. Geeft ook niet meer de melding geheugenkaart verwijderen bij de optie's. Wat kan er gebeurd zijn? Hij heeft er niets mee gedaan.
Even proberen om de geheugenkaart in een kaartlezer te proppen en kijken of de pc er wel iets mee kan? Welk merk is het? Bij sommige (B-)merken komt het namelijk vaker voor dat dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poeh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:29:
[...]

Even proberen om de geheugenkaart in een kaartlezer te proppen en kijken of de pc er wel iets mee kan? Welk merk is het? Bij sommige (B-)merken komt het namelijk vaker voor dat dit gebeurt.
Scandisk? hij deed het steeds wel en kon de foto's ook op mijn pc zetten door bijvoorbeeld de kaart in de lezer te doen....... Ik zal nog even kijken of dit nu nog steeds lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Anoniem: 208726 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:35:
[...]

Scandisk? hij deed het steeds wel en kon de foto's ook op mijn pc zetten door bijvoorbeeld de kaart in de lezer te doen....... Ik zal nog even kijken of dit nu nog steeds lukt.
Sandisk is duidelijk een A-merk, daar is absoluut niets mis mee. Anders plaats eerst de kaart in de telefoon en start de telefoon dan een keer opnieuw op.

Oh ja, wat betreft jouw geheugenmelding: dat heeft te maken met het feit dat je teveel programma's open hebt staan of dat je teveel van de telefoon vraagt (vergelijkbaar met RAM-geheugen in je pc).

[ Voor 18% gewijzigd door Poeh op 28-05-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 17:56
Ik wil even toevoegen dat de firmware van 05-04-2007 wat problemen heeft. Zoals de batterij-status die onjuist wordt weergegeven. Na een herstart is de status opeens weer 3 streepjes omlaag. Dit is zwaar irritant, maar betekend niet dat de batterij sneller leeg is! Ook valt de musicplayer heel soms uit tijdens het internetten+mp3's beluisteren.

[ Voor 24% gewijzigd door Alper587 op 28-05-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar als je telefoon kapot is door tijdens het updaten af te slaan (wat niet mijn schuld is maar ja), kunnen ze dit dan METEEN bij een NSP (Bijv. The Phone House in Haarlem) repareren of moet het worden opgestuurd? Alvast bedankt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 23:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SChief schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:48:
Misschien een stomme vraag, maar als je telefoon kapot is door tijdens het updaten af te slaan (wat niet mijn schuld is maar ja), kunnen ze dit dan METEEN bij een NSP (Bijv. The Phone House in Haarlem) repareren of moet het worden opgestuurd? Alvast bedankt. :+
Ja, dat is wel een beetje een stomme vraag..

Denk je dat als jij komt en ze zijn druk bezig om {insert reden} dat ze dan jou gelijk helpen? Je zal er gewoon naartoe moeten gaan en hopen dat ze op dat moment tijd voor je hebben. Als ze dat niet hebben, dan zal je het toestel even moeten achterlaten...

Geluk hebben dus.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ginz schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:13:
[...]

Ja, dat is wel een beetje een stomme vraag..

Denk je dat als jij komt en ze zijn druk bezig om {insert reden} dat ze dan jou gelijk helpen? Je zal er gewoon naartoe moeten gaan en hopen dat ze op dat moment tijd voor je hebben. Als ze dat niet hebben, dan zal je het toestel even moeten achterlaten...

Geluk hebben dus.
Ik bedoelde eigenlijk ook als ze tijd voor je hebben (mijn schuld dat ik dat er niet bij had gezet).. Maare, ik weet ben een eikel, als ze ruim tijd hebben, ter plekke te maken of niet, weet jij dat?

Sorry voor mijn lastigheid maar heb al hier en daar gezocht en kan nix vinden.

EDIT: Vraag is beantwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ik denk dat SChief bedoelt dat hij zijn telefoon niet 3 dagen daar moet laten liggen ofzo, maar het is in principe niet het overschrijven van de firmware maar er opnieuw opzetten, dus in principe werkt het hetzefde :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
thomaskroon schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:17:
Ik denk dat SChief bedoelt dat hij zijn telefoon niet 3 dagen daar moet laten liggen ofzo, maar het is in principe niet het overschrijven van de firmware maar er opnieuw opzetten, dus in principe werkt het hetzefde :)
Dus kan m'n telefoon weer lekker snel meenemen. Bedankt!

Vroeg ook aan die gasten een keer hoeveel ze te doen hadden, ze hadden bijna nooit iets en ze stonden daar met 3 man dus... :+

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 28-05-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Poeh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:40:
[...]

Sandisk is duidelijk een A-merk, daar is absoluut niets mis mee. Anders plaats eerst de kaart in de telefoon en start de telefoon dan een keer opnieuw op.

Oh ja, wat betreft jouw geheugenmelding: dat heeft te maken met het feit dat je teveel programma's open hebt staan of dat je teveel van de telefoon vraagt (vergelijkbaar met RAM-geheugen in je pc).
Hoi die melding over het geheugen vol heb ik ook vaker.
Kun je ergens zien wat er allemaal op de achtergrond draait?
Of is er een toets combinatie om alles af te sluiten of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220862

Hey Hallo Allemaal.
Ik heb diversen links gezien voor msn maar als ik die installeer kan ik geen verbinding maken omdat dat alleen in china kan..
Heeft iemand een goede link voor mij ? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Denthis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Hoi die melding over het geheugen vol heb ik ook vaker.
Kun je ergens zien wat er allemaal op de achtergrond draait?
Of is er een toets combinatie om alles af te sluiten of een andere oplossing?
De menu-knop even ingedrukt houden, dan krijg je te zien wat er zoal draait. Vervolgens op C drukken om de toepassingen af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88830

Heeft iemand internet via de bluetooth van de livebox van wanadoo/orange al werkend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Poeh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:30:
[...]

De menu-knop even ingedrukt houden, dan krijg je te zien wat er zoal draait. Vervolgens op C drukken om de toepassingen af te sluiten.
Dankje wel.

Ik heb nu er alleen stanby staan, waarvoor staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 12:56
alleen stanby staan, waarvoor staat dat?
Dat is gewoon je beginscherm. Je buroblad als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 220862 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:55:
Hey Hallo Allemaal.
Ik heb diversen links gezien voor msn maar als ik die installeer kan ik geen verbinding maken omdat dat alleen in china kan..
Niet gebruik maken van de standaard, officiele, MSN Live Messenger maar van alternatieven!
(Turbo MSN werkt echt perfect! Aggile (?) en Nimbuzz is er ook, en zo zijn er nog een paar... gewoon ff zoeken in dit topic op MSN :) )

Iedereen heeft voor de duidelijkheid hetzelfde probleem, het heeft wel ff een tijdje goed gewerkt maar tegenwoordig kan het niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 29-05-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Denthis schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:21:
[...]

Dankje wel.

Ik heb nu er alleen stanby staan, waarvoor staat dat?
Ligt eraan waarvoor jij staat ;)
Anoniem: 88830 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:03:
Heeft iemand internet via de bluetooth van de livebox van wanadoo/orange al werkend??
Via google dook ik het volgende document even in:
http://212.204.207.21/jasper/livebox_EN.pdf

Daar dacht ik bij mezelf, wat heb jij al uitgevreten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 12:56
Anoniem: 220862 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:55:
Hey Hallo Allemaal.
Ik gebruik frings wel eens. ff zoeken via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

firefighter2 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:29:
[...]

waarschijnlijk heb je dan toch ontvangstproblemen.
je toestel geeft dan aan dat er via een ander netwerk gebeld wordt, alleen dat kan hij dan niet omdat de simkaart niet geschikt hiervoor is.
vandaar dat je wel vol bereik hebt maar geen verbinding.
robeer eens wat hij doet als je hem op single mode zet bij je netwerk instellingen.

na naar menu--> instelling--> netwerkingstellingen (geloof ik)

misschien dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Ik heb de oplossing gevonden; Het werkt als een trein op mijn N73 !!

Je kunt Windows Live Messenger Beta op de volgende manier benaderen:

Open in de browser de link http://mobile.live.com/?lc=en-US
Kies de link Messenger Beta
Log in met je Windows Live ID of je Microsoft Passport
Start met chatten of pas eventueel de instellingen aan via de optie Settings

Let op dat je de link inclusief het deel '?lc=en_US' intikt, want anders word je naar de Nederlandse mobiele versie van Windows Live gestuurd en daar is de link naar Messenger Beta (nog) niet te vinden!
FabianNL schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:14:
[...]

Niet gebruik maken van de standaard, officiele, MSN Live Messenger maar van alternatieven!
(Turbo MSN werkt echt perfect! Aggile (?) en Nimbuzz is er ook, en zo zijn er nog een paar... gewoon ff zoeken in dit topic op MSN :) )

Iedereen heeft voor de duidelijkheid hetzelfde probleem, het heeft wel ff een tijdje goed gewerkt maar tegenwoordig kan het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 210397 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:47:
Ik heb de oplossing gevonden; Het werkt als een trein op mijn N73 !!

Je kunt Windows Live Messenger Beta op de volgende manier benaderen:

Open in de browser de link http://mobile.live.com/?lc=en-US
Kies de link Messenger Beta
Log in met je Windows Live ID of je Microsoft Passport
Start met chatten of pas eventueel de instellingen aan via de optie Settings

Let op dat je de link inclusief het deel '?lc=en_US' intikt, want anders word je naar de Nederlandse mobiele versie van Windows Live gestuurd en daar is de link naar Messenger Beta (nog) niet te vinden!

[...]
Maar is dat niet web-based MSN? Vind ik iig stukke minder fijn werken (desnoods alleen al om het feit dat je niet tegelijkertijd kan internetten en MSNen) dan een normale MSN als losse applicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185255

Ik heb net een nieuwe Nokia N73 met een orange abb.
Nou kan ik wel mail ontvangen, maar als ik er 1 wil versturen blijft het mailtje in de outbox staan met de vermelding "In wachtrij"
Als ik dan Opties/zenden doe maakt tie verbinding en verbreekt 'm meteen weer.
De vermelding blijft "In Wachtrij"

Kan iemand vertellen wat ik fout doe?
Of heeft iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik krijg geen theme geinstalleerd.
Vriend van me heeft ook de n73 met de zelfde software en bij hem werken ze wel en bij niet.
Ik heb de instelling voor die certificatie al ingesteld zoals het al meerdere keren op het forum staat maar wil nog niet lukken.
Dit is de fout melding: geldig certificat verstreken.

Iemand een oplossing hiervoor ?

En nog een vraagje, is het ook mogelijk om de standaard instelling van een vergadering te veranderen, bv.: dat signaal altijd op aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poeh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:40:
[...]

Ja ben al even bij de telefoonzaak in de buurt langsgeweest omdat hij bijna niets meer doet, zou het door mijn update poging komen? Mijn geheugenkaart wordt nu totaal niet meer herkend en krijg constant de melding geheugenkaart verwijderen op mijn scherm. Of de melding schrijffout probeer opnieuw of stop.... Blehhhh. Zij adviseren mij a.s. maandag het toestel langs te brengen zodat zij het mee kunnen nemen naar een NSP. Ik denk dat ik dit maar doe. Laat er dan ook gelijk een update opzetten. Mijn klepje voor het afsluiten van de geheugenkaart zit er namelijk vanaf de aankoop niet bij. Maar volgens de winkel moet dit het probleem niet zijn, ik krijg daarom wel een nieuwe. Hun denken dat er een bug in mijn software zit... Klinkt het ook bekend voor iemand?? :?
Ja ik weet het betreft het geheugen vol alleen het probleem is ook al hield ik die knop langer in hij gaf zelfs al aan dat ik te weinig geheugen had om de toepassingen af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee nadat ik Agile messenger op mijn N73 heb geinstalleerd hoe ik er mee kan werken?? is mij namelijk niet echt duidelijk. Bestaan er instellingen voor? kan het hier nergens vinden namelijk. Of heeft iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 18:56
Hope schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:13:

Alvast bedankt!
Dat kun je voorkomen door een paar x tijdens het opstarten op de rode ophangknop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 20:52
Anoniem: 214426 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 03:56:
Ik had gisteren de nieuwe pc suite gedownload toen werkte het nog gewoon maar vandaag krijg ik de hele tijd nieuwe hardware gevonden en pc suite herkend mijn telefoon niet meer :|
Idem, dat komt omdat ze de datakabel driver in pcsuite hebben gebouwd, werkt hier ook klote. Ik hoop dat ze dat in de volgende release oplossen, want ik kan er mijn telefoon niet meer mee updaten.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220986

vandaag leuk progje ontdekt! om van je n73 een webcam te maken. mobiola web camera. Jammer dat het trial versie is en telkens na 5 min opnieuw op connect moet drukken.
warez-requests zijn not_done!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 31-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:58:
Ik krijg geen theme geinstalleerd.
Vriend van me heeft ook de n73 met de zelfde software en bij hem werken ze wel en bij niet.
Ik heb de instelling voor die certificatie al ingesteld zoals het al meerdere keren op het forum staat maar wil nog niet lukken.

En nog een vraagje, is het ook mogelijk om de standaard instelling van een vergadering te veranderen, bv.: dat signaal altijd op aan staat.
Ik heb er nieuwe Firmware opgezet V3.0704.1.0.1
Daarna geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Anoniem: 185255 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Ik heb er nieuwe Firmware opgezet V3.0704.1.0.1
Daarna geen problemen meer.
die versie heb ik er al opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:33
Ik heb een probleem met mijn e-mail, de ene keer wordt e-mail correct verzonden.. de andere keer blijft het scherm hangen op "Legt verbinding met mailbox..". Wanneer ik na een aantal minuten dan maar voor Annuleren kies vind ik mijn e-mail terug in de Outbox met de status in wachtrij.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Mijn firmware versie: V3.0638.0.0.1
Verbindingsinstellingen:
Inkomende mail: mail.home.nl +username en password, toegangspunt: Internet Everywhere
Uitgaande mail: mail.home.nl zonder username en password, toegangspunt: Internet Everywhere

Ik heb al diverse verschillende instellingen geprobeerd, maar dat helpt nog niet echt.

Update, het zenden van gewone e-mails ging goed.. maar het zenden van een e-mail direct vanuit de camera met een foto als attachment gaf problemen. Uitgaande mailserver veranderd naar mail.kpnplanet.nl (mijn provider) en solved. Exuse moi.

[ Voor 15% gewijzigd door ijsthijs op 29-05-2007 21:52 ]

eenechtezzper.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:58:

Dit heb ik helaas ook nog steeds...
Baal er verschrikkelijk van maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dayuum schreef op zondag 27 mei 2007 @ 03:56:
Ik had gisteren de nieuwe pc suite gedownload toen werkte het nog gewoon maar vandaag krijg ik de hele tijd nieuwe hardware gevonden en pc suite herkend mijn telefoon niet meer
Bij mij precies hetzelfde probleem, krijg steeds die melding van Nieuwe Hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 212715 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:04:
[...]

Bij mij precies hetzelfde probleem, krijg steeds die melding van Nieuwe Hardware...
Dat probleem had ik ook.. de oplossing staat hier:
http://discussions.nokia-...=pcsuite&message.id=14295

Als je al eerdere nokia telefoons aan je pc hebt gehad moet je ff dword:00000000 ophogen naar: dword:00000001.

eenechtezzper.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ijsthijs schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:11:
[...]

Dat probleem had ik ook.. de oplossing staat hier:
http://discussions.nokia-...=pcsuite&message.id=14295

Als je al eerdere nokia telefoons aan je pc hebt gehad moet je ff dword:00000000 ophogen naar: dword:00000001.
Bij mij probleem verholpen!! :P

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ThanX _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210729

Anoniem: 220986 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:58:
vandaag leuk progje ontdekt! om van je n73 een webcam te maken. mobiola web camera. Jammer dat het trial versie is en telkens na 5 min opnieuw op connect moet drukken. knip
Ziet er leuk uit..
Maar ik krijg het niet eens werkend :(
Heb de software op zowel mijn pc als telefoon geinstalleers, de usb versie.
Maar de telefoon connect maar niet met de pc. Heb de com5(usb) port geselecteerd, zoals het moet volgens de handleiding. Maar hij geeft telkens aan dat ik een andere com-port moet selecteren. Ik heb ze allemaal geprobeert, maar er werkt er geen een :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 31-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185255 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:55:
Ik heb net een nieuwe Nokia N73 met een orange abb.
Nou kan ik wel mail ontvangen, maar als ik er 1 wil versturen blijft het mailtje in de outbox staan met de vermelding "In wachtrij"
Als ik dan Opties/zenden doe maakt tie verbinding en verbreekt 'm meteen weer.
De vermelding blijft "In Wachtrij"

Kan iemand vertellen wat ik fout doe?
Of heeft iemand dezelfde ervaring?
Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 21:54
Ik heb wel gemerkt dat ik mijn Xs4all mail niet kan connecten via de Orange World connectie maar dat ik Orange ISP moet gebruiken. Orange World is het gratis systeem van Orange maar deze wordt beperkt zodat je ook andere connectie gebruikt die wel geld kosten. Probeer dit eens.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210729 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:58:
[...]

Ziet er leuk uit..
Maar ik krijg het niet eens werkend :(
Heb de software op zowel mijn pc als telefoon geinstalleers, de usb versie.
Maar de telefoon connect maar niet met de pc. Heb de com5(usb) port geselecteerd, zoals het moet volgens de handleiding. Maar hij geeft telkens aan dat ik een andere com-port moet selecteren. Ik heb ze allemaal geprobeert, maar er werkt er geen een :?
Je moet dus eerst aangesloten zijn in pc suite mode. Je camera moet op video staan (en open helpt ook :P) dan moet je je progje op je pc en op je telefoon aanzetten. Dan moet je op je telefoon in dat progje connect doen en dan moet die het doen. Bij mij werken zowel de bluetooth als usb versie. Bl;ijft jammer dat ik elke 5 min weer connect moet doen :P mja das 2 sec werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Ik heb op mijn werk een apple staan, en nou is mijn vraag of er ook iets bestaat als mac suite o.i.d. om mijn N73 aan te sluiten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

Heb zelf Gmail en in deel 6 de instellingen die bij mij werken, misschien heb je er iets aan :)

Het Nokia N73 Topic Deel 6
Anoniem: 220030 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:52:
Ik heb op mijn werk een apple staan, en nou is mijn vraag of er ook iets bestaat als mac suite o.i.d. om mijn N73 aan te sluiten.
Alvast bedankt.
Nee, er bestaat geen mac suite maar ik heb begrepen dat je met iSync ook een eind kunt komen. Zie ook deze link van Nokia: http://www.nokia.com/A4299040

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 206805 op 30-05-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Swoop,

Vertel het me dan!

Misschien ligt het aan mijn N73 maar ik kan geen foto's sorteren via mijn pc. Ik kan wel de mappen via de windowsverkenner zien maar de albums die ik heb aangemaakt kan ik nergens op mijn N73 terug vinden?

Ik neem toch aan dat deze aangemaakte albums ergens moeten staan? Kunnen jullie je eigen albums vinden via de verkenner op de N73? Ik heb bv een album aangemaakt met de naam "auto". Nergens in het geheugen van de N73 of op de geheugenkaart kan ik dit album en denk ook dat dit een map moet zijn terug vinden.

Ik heb nu 200 foto's in mijn N73 die ik nu eigenlijk allemaal via de N73 zelf( markeren, kopieren etc) in mappen moet gaan plaatsten. En dat is een hels karwei dus ik zoek naar een makkelijkere oplossing.

Gr
Anoniem: 212606 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:06:
[...]

Je vraagt of je foto's kan sorteren via je pc. Dus dat kan je dan toch gewoon proberen?
Dit forum is toch eigenlijk bedoeld als laatste hulpmiddel, en ik ga er niet van uit dat je alles al hebt geprobeerd, want zo moeilijk is het toch echt niet.

Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat even weten of het gelukt is. Ik heb nml dezelfde problemen dat het geheugen vol is. Na opnieuw op te starten is het probleem weer weg.
Als jij positief bent over de update dan ga ik ook even langs een NSP.
Anoniem: 208726 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:27:
[...]Idem voor mij, en als ik probeer up te daten krijg ik de melding dat hij al de nieuwste sofware heeft. Ben er niet zo in thuis verder maar als ik het goed lees moet ik dus nu naar een NSPoint???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi mvdenzen,

Ik begrijp dat dit een lastig iets is!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar je kan toch ook zoeken in je Verkenner?
Kan je dan niet zeggen dat je "auto" wilt zoeken en dan aangeven dat hij moet zoeken in je foon?
Ik hoop voor je dat dit helpt.
Lukt het ook niet via Pc Suite???
Als het niet werkt, hoop ik dat er iemand is die het wel weet.
Groetjes, LinArt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220986 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:24:
[...]

Je moet dus eerst aangesloten zijn in pc suite mode. Je camera moet op video staan (en open helpt ook :P) dan moet je je progje op je pc en op je telefoon aanzetten. Dan moet je op je telefoon in dat progje connect doen en dan moet die het doen. Bij mij werken zowel de bluetooth als usb versie. Bl;ijft jammer dat ik elke 5 min weer connect moet doen :P mja das 2 sec werk
haha ja dat klepje open had ik nog net wel gedaan :P..Maar k had hem niet op de video mode staan..Nu werkt het..thnx:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:06:
Beste Swoop,

Vertel het me dan!

Misschien ligt het aan mijn N73 maar ik kan geen foto's sorteren via mijn pc. Ik kan wel de mappen via de windowsverkenner zien maar de albums die ik heb aangemaakt kan ik nergens op mijn N73 terug vinden?

Ik neem toch aan dat deze aangemaakte albums ergens moeten staan? Kunnen jullie je eigen albums vinden via de verkenner op de N73? Ik heb bv een album aangemaakt met de naam "auto". Nergens in het geheugen van de N73 of op de geheugenkaart kan ik dit album en denk ook dat dit een map moet zijn terug vinden.

Ik heb nu 200 foto's in mijn N73 die ik nu eigenlijk allemaal via de N73 zelf( markeren, kopieren etc) in mappen moet gaan plaatsten. En dat is een hels karwei dus ik zoek naar een makkelijkere oplossing.

Gr

[...]
Als je het via je telefoon wilt doen kan je beter een verkenner voor je telefoon downloaden.
Bijvoorbeeld FExplorer, ProfiExplorer of X-plore.
En probeer anders eens mappen via je computer aan te maken en dan je foto's kopieren naar die mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Iemand vond het laats lasitg om met de gsm muziek af te spelen of tracklijsten te maken, nou hier een oplossing net geprobeerd en het werkt.
Je zet de muziek op je geheugen kaart van je gsm, je speelt de muziek af met de muziekplayer van je pc en slaat de afspeellijst op je gsm op onder extencie .mu3 en die open je met de verkenner op je gsm. Je hebt dan alleen de muziek die je wilde, en niet alle muziek bestanden die je gsm kon vinden en dan 1 voor 1 markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:21:
Iemand vond het laats lasitg om met de gsm muziek af te spelen of tracklijsten te maken, nou hier een oplossing net geprobeerd en het werkt.
Je zet de muziek op je geheugen kaart van je gsm, je speelt de muziek af met de muziekplayer van je pc en slaat de afspeellijst op je gsm op onder extencie .mu3 en die open je met de verkenner op je gsm. Je hebt dan alleen de muziek die je wilde, en niet alle muziek bestanden die je gsm kon vinden en dan 1 voor 1 markeren.
Wat een geweldige TIP!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een probleempje...
Sinds ik mijn N73 software ge-update heb, zien mensen mijn naam niet meer bij bluetooth...
Heeft iemand hier ook last van? En misschien een oplossing!?!?!?!
Groetjes, LinArt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Anoniem: 220030 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:27:
Ik heb nog een probleempje...
Sinds ik mijn N73 software ge-update heb, zien mensen mijn naam niet meer bij bluetooth...
Heeft iemand hier ook last van? En misschien een oplossing!?!?!?!
Groetjes, LinArt
Even je instellingen controleren

Bleutooth >> Aan
Waarneembaarheid tel. >> Waarneembaar
Naam van mijn tel. >> jouwnaam

desnoods telefoon uit en weer aan en dan nog eens proberen.

Groet en succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197690

kun je ook faxen met de N73, zo ja hoe dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat heb ik al geprobeerd...
En hij doet het nog niet...
Kan dit aan de software liggen?
Mijn carkit ziet mijn naam ook niet meer...
Het is nu Symbian Device geworden, zo ook op andere telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:48:
Ja dat heb ik al geprobeerd...
En hij doet het nog niet...
Kan dit aan de software liggen?
Mijn carkit ziet mijn naam ook niet meer...
Het is nu Symbian Device geworden, zo ook op andere telefoons...
Klinkt alsof er iets fout zit, als je nog in je garantie periode zit moet je gelijk terug naar de winkel ermee.
Anoniem: 197690 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:36:
kun je ook faxen met de N73, zo ja hoe dan ?
Staat in de handleiding, of anders probeer het eens gewoon, is echt niet moeilijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 30-05-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bbfreak schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:17:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat ik mijn Xs4all mail niet kan connecten via de Orange World connectie maar dat ik Orange ISP moet gebruiken. Orange World is het gratis systeem van Orange maar deze wordt beperkt zodat je ook andere connectie gebruikt die wel geld kosten. Probeer dit eens.
Probleem opgelosd. :)
Ik bellen en moeilijk doen... stond het een stukje terug ook al omschreven... 8)7

Voor uitgaande mail moetje niet smtp van je mailserver gebruiken maar die van de profider van je gsm netwerk.
I.p.v. smtp.versatel.nl => smpt.orange.nl

Toch bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191119

De link naar de Nokia Theme Creator werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 191119 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
Waar zie jij die staan dan in de TS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197690

Anoniem: 218559 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:49:
[...]

Staat in de handleiding, of anders probeer het eens gewoon, is echt niet moeilijk.
Ik had al gekeken in de handleiding en daar staat het niet in, sorry ik probeer niet lullig te doen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197690 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:39:
[...]

Ik had al gekeken in de handleiding en daar staat het niet in, sorry ik probeer niet lullig te doen ofzo :P
Vooruit dan maar... ;-)

Faxen kon je al met de nokia 5110 en eerdere modellen, je moet als je een bericht typt even kijken bij je instellingen en dan je type, die staat standaard op tekst, deze kan je ook op fax zetten...

Succes ermee.

groet
Sylvester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
  • Laatst online: 10-04 00:21
Ik heb programma mobiola webcam gedownload(de trial) Maar krijg de .sis file niet geinstalleerd op mijn telefoon. Hij geeft een foutmelding dat het programma niet ondersteund is ofzow???
Heb het forum al doorzocht, maar kon niks vinden(was ook moeilijk om te bedenken waarop ik moest zoeken)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xIngmarx schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:43:
Ik heb programma mobiola webcam gedownload(de trial) Maar krijg de .sis file niet geinstalleerd op mijn telefoon. Hij geeft een foutmelding dat het programma niet ondersteund is ofzow???
Heb het forum al doorzocht, maar kon niks vinden(was ook moeilijk om te bedenken waarop ik moest zoeken)

Alvast bedankt!
Bij mij hetzelfde.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xIngmarx schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:43:

Alvast bedankt!
vreemd, bij mij werkt het gewoon. Het enige wat ik kan bedenken is dat je wel de goede versie moet dowloaden. Dus voor Symbian 3rd edition en niet de symbian 2nd edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja bij mij ging het vlekkeloos. Mobiola webcam werkt echt goed bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Hey,

Ik volg deze thread al een tijdje op afstand en las dat T-mobile ook de music editions van de N73 uitleveren. Dit geldt dan denk ik alleen voor de zwarte versie en vindt dit nog steeds plaats. En is het nu een voordeel als je een ME hebt t.o.v. de normale? Iemand die hier antwoord op kan geven want ik zit er hard over na te denken om de zwarte N73 via de T-mobile site maar te bestellen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220603

Wie weet waar een goeie gratis mediaplayer is te downloaden voor de N73? Zag aan het begin van deze thread software voor Bemused Music Player, maar dat die ook nog wel bugs heeft. Is er al iets beters? Las ook ergens dat de N73 ME een handige mediaplayer heeft en dat je de N73 kunt updaten naar de N73 ME. Heeft iemand daar ervaring mee, en zo ja, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:34
anthonycd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:25:
Hey,

Ik volg deze thread al een tijdje op afstand en las dat T-mobile ook de music editions van de N73 uitleveren. Dit geldt dan denk ik alleen voor de zwarte versie en vindt dit nog steeds plaats. En is het nu een voordeel als je een ME hebt t.o.v. de normale? Iemand die hier antwoord op kan geven want ik zit er hard over na te denken om de zwarte N73 via de T-mobile site maar te bestellen.

Alvast bedankt!
Gisteren idd een music edition gekregen van T-mobile. Hij wordt echter ZONDER miniSD kaart geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
wrcveen schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:42:
[...]

Gisteren idd een music edition gekregen van T-mobile. Hij wordt echter ZONDER miniSD kaart geleverd.
Geheugenkaartje maakt me niet zoveel uit, koop toch een minimaal 1 gig kaartje, heb ik ook geen losse rommel :) Jij had hem besteld via de site van T-mobile? Geen logo's of iets van branding op de behuizing verder? Als dat zo is, dan ga ik hem maar halen denk ik :) thanks iig en alvast weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
anthonycd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:03:
[...]

Geheugenkaartje maakt me niet zoveel uit, koop toch een minimaal 1 gig kaartje, heb ik ook geen losse rommel :) Jij had hem besteld via de site van T-mobile? Geen logo's of iets van branding op de behuizing verder? Als dat zo is, dan ga ik hem maar halen denk ik :) thanks iig en alvast weer.
Ik was in een paar winkels geweest en die vertelde me dat bij de n73 ME standaard een sd kaart (dacht van 1gb dat hij zei) bij zit en een andere hoofdtelefoon (betere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:51:
[...]

Ik was in een paar winkels geweest en die vertelde me dat bij de n73 ME standaard een sd kaart (dacht van 1gb dat hij zei) bij zit en een andere hoofdtelefoon (betere).
Normaal gesproken wel, maar bij t-mobile word ie als een gewone N73 verkocht, anders zou de prijs van die N73 ME een stukje hoger zijn. Dus hebben ze van de N73 ME versie gewoon een N73 Black edition gemaakt. Maar er zit wel alle zooi van de ME op, mp3-player en thema's enzo.
En er zit niks op de behuizing van t-mobile (bij mij althans niet).

En wat moet je trouwens met een 1gb kaartje als er ook 2gb in kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 212606 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:14:
[...]

Normaal gesproken wel, maar bij t-mobile word ie als een gewone N73 verkocht, anders zou de prijs van die N73 ME een stukje hoger zijn. Dus hebben ze van de N73 ME versie gewoon een N73 Black edition gemaakt. Maar er zit wel alle zooi van de ME op, mp3-player en thema's enzo.
En er zit niks op de behuizing van t-mobile (bij mij althans niet).

En wat moet je trouwens met een 1gb kaartje als er ook 2gb in kan? :P
Hier ook geen t-mobile logo, en zelf niet branded locked..8)

en zoals in de quote staat: een 2 GB kaartje voor 20 euro = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom halen jullie de telefoon niet gewoon in de winkel (in plaats van bestellen), dan kan je er gelijk mee aan de slag en je kan er gelijk een geheugenkaart bij kopen.

En als jullie de eerdere posts hierover hadden gelezen: hij word in nederland in principe zonder geheugencard geleverd, een enkele aanbieder/winkel heeft deze er wel bij gedaan maar ga er maar vanuit dat hij er niet bij zit. En zoals eerder aangegeven die cards kosten bijna niks 2gb rond de 20 euro, voorbeeld: bij de dixons zijn ze 24,99 (zag ze gisteren liggen)
Probeer voorlopig: ownskin.com kan je je eigen themes maken en andere downloaden, heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Weet er iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een HS - 20 kan kopen?
Ben naar een NSP gegaan maar daar hebben ze hem niet :s

op google gezocht maar of ze betrouwbaar zijn....

EDIT: Er is een headset met een schermpje....wat is het type ook alweer???...
de nokia accessoires pagina doet het ook niet

[ Voor 26% gewijzigd door MrJames op 31-05-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Anoniem: 212715 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Dit heb ik helaas ook nog steeds...
Baal er verschrikkelijk van maarja
Deze melding kreeg ik ook, echter nadat ik de telefoon had ge-reboot kon ik wel gewoon installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik ben zelf ook op zoek naar de HS-20, er zit standaard een HS-23 bij mijn telefoon, hiermee kan ik enkel het volume veranderen en zou toch wel iets meer willen doen. Heeft er iemand ervaringen met die HS-20 ?

@Erotiek_Sipa: De headset met het schermpje is normaal de HS-69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 11:09
de laatste tijd doet mn telefoon nogal vreemd. kreeg net zelfs een hardware error bij het activeren van de camera, en 1x bij het openen van een sms een out of memory error. dat terwijl er geen applicaties lopen. wel heb ik bij mn lopende applicaties opeens 2x main erin staan. wtf is dat? kan ze niet afsluiten en een reboot van de telefoon laat ze niet verdwijnen... vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoelang duurt het over het algemeen voordat er weer nieuwe firmware voor de N73 beschikbaar is?
Ik heb op dit moment de nieuwe versie: V3.0704.1.0.1 van 19 januari 2007.
Ik heb het idee dat er meerdere mensen zijn die met problemen kampen...
Mijn foon doet ook vreemd sinds ik de nieuwe firmware geïnstalleerd heb...
En dat terwijl ik het voorheen niet had...
Kan ik nog terug?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221167

MrJames schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:03:
Weet er iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een HS - 20 kan kopen?
Ben naar een NSP gegaan maar daar hebben ze hem niet :s

op google gezocht maar of ze betrouwbaar zijn....

EDIT: Er is een headset met een schermpje....wat is het type ook alweer???...
de nokia accessoires pagina doet het ook niet
met de display is HS - 69
Die HS - 20 kan je bestellen bij de volgende adres mijn vriend heeft em ook vandaar alleen wachtijd is denk een beetje lang ik ga em ook halen.

http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390

ik ga em hier ook bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 19:48
Ik heb 2 thema's voor de N73 gedownload van http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/, maar als ik ze wil installeren zegt mn telefoon: "Geldigheid certificaat verstreken".

Iemand enig idee?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.