Op mijn geheugenkaart heeft de telefoon een map aangemaakt genaamd "Geluidclips". Als ik mijn mp3's daarin zet dan vindt ie ze wel.Denthis schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:05:
[...]
ja dankje wel
Wel stom dat de n70 wel beltonen en smstonen kan selecteren vanaf de geheugen kaart en de n73 niet.
Anoniem: 151463
Klopt, alles wat in de map "Digitale geluiden" of "Tonen" staat in de map "Geluidsclips" wordt gewoon herkend bij het instelmenu van de sms- en beltoonUpbeat schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:31:
[...]
Op mijn geheugenkaart heeft de telefoon een map aangemaakt genaamd "Geluidclips". Als ik mijn mp3's daarin zet dan vindt ie ze wel.
Anoniem: 220030
Natuurlijk kan je ook altijd gewoon naar het desbetreffende mp3 bestandje gaan.
Dan op opties drukken en dan vervolgens op instellen als beltoon.
Ook kan je op de N73 alle contacten een eigen liedje (mp3) geven.
Opties>toewijzen aan contact
Heel handig van de N73!!!
Dan op opties drukken en dan vervolgens op instellen als beltoon.
Ook kan je op de N73 alle contacten een eigen liedje (mp3) geven.
Opties>toewijzen aan contact
Heel handig van de N73!!!
Klopt, ik heb dit nu bij een groot aantal woorden. Woorden die je normaal in 1 seconde wegtypt als: tot, dan etc.thomaskroon schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:23:
[...]
Dit wil ik ook wel eens weten, ik heb een keer vnv ingevoerd omdat ik anders 2 smsberichten moest sturen, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid "tot" weer als eerste optie, ook niet als ik tot opnieuw invoer zeg maar. Dit heb ik met meer woorden, ik heb liever dat ik alles opnieuw invoer dan steeds die typfouten ofzo eerst
Het zou mooi zijn als het mogelijk is om alleen je woordenboek te resetten op de een of andere manier.
there's no tweak without the tweaker
Ik had het probleem dat m'n joystickie eraf was gevallen, dus even naar een NSP gebeld en die hebben hem gerepareerd. Kostte wel iets meer dan 45 minuutjes (ze hadden het over 2 uur), maar misschien omdat ze druk waren.
Meteen nieuwe firmware erop gezet, maar ik heb het idee dat de accu nu sneller leeg is. Gisteravond nog 3 streepjes, nu net leeg. Eerder was het volgens mij dat ik hem dan nog minstens 2 a 3 dagen kon gebruiken.
Meer mensen die dit idee hebben ?
Meteen nieuwe firmware erop gezet, maar ik heb het idee dat de accu nu sneller leeg is. Gisteravond nog 3 streepjes, nu net leeg. Eerder was het volgens mij dat ik hem dan nog minstens 2 a 3 dagen kon gebruiken.
Anoniem: 201196
Ik heb dat wel ooit gedacht na een update, maar het is omdat je hem daarna veel gebruikt.reddevil schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:58:
Ik had het probleem dat m'n joystickie eraf was gevallen, dus even naar een NSP gebeld en die hebben hem gerepareerd. Kostte wel iets meer dan 45 minuutjes (ze hadden het over 2 uur), maar misschien omdat ze druk waren.
Als je hem niet gebruikt, verbruikt hij niet zo heel veel, maar als je er een paar uur wat mee gedaan hebt is hij haast leeg. Ik vind de muziekplayer en radio trouwens ook niet zo heel veel batterij verbruiken.
Als je 3G uitzet verbruikt hij ook een stuk minder.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 23-05-2007 13:02 ]
ja idd was ik vandaag ook achter gekomen, nu staan alle geluide gewoon erbij in de instel lijsteAnoniem: 151463 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:42:
[...]
Klopt, alles wat in de map "Digitale geluiden" of "Tonen" staat in de map "Geluidsclips" wordt gewoon herkend bij het instelmenu van de sms- en beltoon
weet iemand wat eris als tomtom nier doorstart. tomtom start op ik zie tomtom 6 in beeld met een ronddraaiende wereld bol maar daar blijft het bij, krijg geen menu te zien.
Weet iemand nog handige progjes voor erop, zoja waar diene ze voor
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n losse joystick kan bestellen? Ik bedoel dan niet dat stickje maar echt het mechanisme welke in de telefoon zit.
Er is helaas een redelijke hoeveelheid bier over mijn N73 heen gegaan en nu doet die joystick 't niet meer erg goed. Graag een Nederlandse winkel.
Er is helaas een redelijke hoeveelheid bier over mijn N73 heen gegaan en nu doet die joystick 't niet meer erg goed. Graag een Nederlandse winkel.
3G???Anoniem: 201196 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:01:
[...]
Als je 3G uitzet verbruikt hij ook een stuk minder.
Zorgen dattie goed droog is en gewoon bij een NSP proberen?shorty schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:45:
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n losse joystick kan bestellen? Ik bedoel dan niet dat stickje maar echt het mechanisme welke in de telefoon zit.
U M T S
Via GSM zijn de meeste telefoons een stuk zuiniger dan via UMTS.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Voor die joystick kun je ook hier eens kijke:
cnn.cn
cnn.cn
[ Voor 85% gewijzigd door Denthis op 23-05-2007 14:10 ]
No problemothomaskroon schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:47:
[...]
Bedankt voor de link maar wat is het eigenlijk een onzin en een moeite zeg.. Maar ik heb het
Het is inderdaad een heel gedoe.. maarja uiteindelijk werkt het...
Zoals je in die uitleg kon lezen moet je dat ene bestandje (weet niet zo 1 2 3 welke..) bewaren... Dan kan je later andere bestanden daar ook mee signen.
True, heb een soort universeel ding hier voor een pda, die kan je naar links, rechts, boven en beneden draaien, dus dan ding 90 graden draaien op je voorruit en klaar is kees.Anoniem: 201196 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 01:47:
[...]
Heel handig programmaatje ja, en die Tomtom ziet er overzichtelijker uit in landscape. Echter moet je wel je telefoon 90 graden kunnen draaien in je auto-telefoonhouder.
Welke heb je dan, als ik vragen mag?kassemans schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:40:
True, heb een soort universeel ding hier voor een pda, die kan je naar links, rechts, boven en beneden draaien, dus dan ding 90 graden draaien op je voorruit en klaar is kees.
Ja, de legale versie kopen, of niet alleen de crack gebruiken.Denthis schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:21:
weet iemand wat eris als tomtom nier doorstart. tomtom start op ik zie tomtom 6 in beeld met een ronddraaiende wereld bol maar daar blijft het bij, krijg geen menu te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door HendrikN op 23-05-2007 15:21 ]
Anoniem: 214426
Niemand?Anoniem: 214426 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:37:
Ik heb nog steeds de fabrieks firmware
Is het waard om mn firmware te updaten?
Heeft iemand een link naar de changelog?
Ik denk daat het zoiezo verstandig is om eens in de zoveel tijd de firmware te vernieuwen.
In de vorige delen staat precies waar en vooral hoe dit gedaan dient te worden.
Eventjes terug lezen dus.
Succes ermee!
Raar als ik het probeer te installeren komt het installtie venster geen eens op mijn mobielkassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
.
[...]
Hier staat een hele duidelijke uitleg over hoe je sis bestanden kan signen
ik heb het sis bestand wel gesigneerd enzo
Een tip van een ervaringsdeskundige: zorg ervoor dat je gedurende je garantieperiode de software regelmatig up-to-date houdt en doe dit vooral in de laatste weken in je garantieperiode! Zodra je garantie verlopen is en je moet updaten bij een NSP (bijv. omdat een update mislukt is), dan vraagt Nokia daar belachelijk veel geld voor! (> 35 euro!)
Ik hoor dat de laaste firmware update fotos te hoog compressed en ik hoor ook nog andere klachten dat de accu sneller leeg en de telefoon vaker vast looptPoeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:06:
[...]
Een tip van een ervaringsdeskundige: zorg ervoor dat je gedurende je garantieperiode de software regelmatig up-to-date houdt en doe dit vooral in de laatste weken in je garantieperiode! Zodra je garantie verlopen is en je moet updaten bij een NSP (bijv. omdat een update mislukt is), dan vraagt Nokia daar belachelijk veel geld voor! (> 35 euro!)
Vorige week heb ik de N73 van mijn baas geupdate. Hij heeft nog nooit een vastloper gehad en ook de kwaliteit van de foto's is wat mij betreft niet slechter geworden.
pff geen flauw idee eerlijk gezegt
Werkt in iedergeval uitstekend!
Werkt toch echt... misschien alles even van voor af aan opnieuw proberen?Anoniem: 214426 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:05:
[...]
Raar als ik het probeer te installeren komt het installtie venster geen eens op mijn mobiel
Ok bedankt voor de informatie
Weet iemand misschien wat de update precies doet? het is wel 65mb
Hij vervangt het HELE Symbian besturingssysteem (vantevoren dus even backups maken!).Anoniem: 214426 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:40:
Ok bedankt voor de informatie
Anoniem: 168299
Poeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:17:
Vorige week heb ik de N73 van mijn baas geupdate. Hij heeft nog nooit een vastloper gehad en ook de kwaliteit van de foto's is wat mij betreft niet slechter geworden.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 23-05-2007 18:31 ]
sms blijft ook vast hangen dan moet ik die opNieuw opstarten en dan krijg ik die pasAnoniem: 214426 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:15:
[...]
Ik hoor dat de laaste firmware update fotos te hoog compressed en ik hoor ook nog andere klachten dat de accu sneller leeg en de telefoon vaker vast loopt
RAW? Met welke applicatie kan dat dan?Anoniem: 201196 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:51:
Verder mist de telefoon standaart wat functies die hij wel zou moeten hebben. Dit is op te lossen door een programma op te installeren:
- Een fatsoenlijk alarm
- Aut. toestenbord vergrendeling
- ongecomprimeerd foto's opslaan (RAW)
Anoniem: 216639
Het was wel handig wanneer ik de oplossing erbij zou zetten, liet iemand mij weten. Is idd wel zo, dus bij deze.
Ik heb kopie's gemaakt van hetgeen er op mijn geheugenkaart stond en toen deze geformateerd. Alles er weer op gezet en toen waren al de thema's weg. Later weer één geinstalleerd op het kaartje en die stond wel in de lijst toepassingsbeheer. Maar nu komt het, heb er daarna meer geinstalleerd, maar die staan er niet meer tussen. Heel raar, dacht eruit te zijn, maar niet dus.
Als iemand dus de JUISTE oplossing heeft, of in ieder geval een snellere, zou ik dit graag willen weten.
Alvast bedankt.
Ik heb kopie's gemaakt van hetgeen er op mijn geheugenkaart stond en toen deze geformateerd. Alles er weer op gezet en toen waren al de thema's weg. Later weer één geinstalleerd op het kaartje en die stond wel in de lijst toepassingsbeheer. Maar nu komt het, heb er daarna meer geinstalleerd, maar die staan er niet meer tussen. Heel raar, dacht eruit te zijn, maar niet dus.
Alvast bedankt.
Anoniem: 216639 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:58:
" hallo,
Ik heb nog steeds het probleem dat ik thema's niet van mijn geheugenkaartje kan verwijderen. Al ik thema op mijn telefoon zet, moet je ze eerst instaleren, daarna kan ik de programmatjes wel uit 'toepassingsbeheer' verwijderen, maar niet uit de lijst met thema's. Dit probleem heb ik alleen als ik ze op mijn gheugenkaartje opsla. Als ik ze in mij telefoon opsla kan ik ze verwijderen via 'toepassingsbeheer'. Ze staan er gewoon niet tussen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Er staat de nieuwste update op, heb 'm net terug, want de microfoon was kapot en daar hebben ze dus ook ge-updrate. Daarvoor dit hij dit overigens ook al.
Alvast bedankt"
Dit bovenste heb ik een paar dagen geleden geschreven, nu ben ik er inmiddels achter dat wanneer ik nu de thema's opsla op het geheugenkaartje, ze wel tussen de lijst van toepassingbeheer staan en ik kan ze dus wel verwijderen. Maar de thema's die ik al eerder heb opgeslagen staan er nog steeds niet tussen. Nou wilde ik vrage of iemand mij kan helpen bij het helemaal leeg maken van het kaartje. De bestanden die ik wil bewaren heb ik al in een mapje op de pc en hoe nu verder?
Grtz Alexandra
dit had ik ook, eerst verschillende keren de foutmelding dat het van een niet vertrouwde leverancier is enzo! Maar mijn tip: probeer het nog 25 keer en start hem desnoods opnieuw op, dan doet hij hetAnoniem: 214426 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:05:
[...]
Raar als ik het probeer te installeren komt het installtie venster geen eens op mijn mobiel
wat ik verschrikkelijk irritant vind is dat tijdens het internetten het geheugen voor de zoveelste keer weer vol is... Kun je je telefoon weer opnieuw opstarten down, en ik sluit altijd alle applicaties af als ik klaar ben! Is er geen manier om het virtueel geheugen ofzo leeg te maken? Alvast bedankt!
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
met die thema's dat heb ik ook gehad nu heb ik firmware v3.0713.1.0.2 doet het goedAnoniem: 216639 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:37:
Het was wel handig wanneer ik de oplossing erbij zou zetten, liet iemand mij weten. Is idd wel zo, dus bij deze.
Ik heb kopie's gemaakt van hetgeen er op mijn geheugenkaart stond en toen deze geformateerd. Alles er weer op gezet en toen waren al de thema's weg. Later weer één geinstalleerd op het kaartje en die stond wel in de lijst toepassingsbeheer. Maar nu komt het, heb er daarna meer geinstalleerd, maar die staan er niet meer tussen. Heel raar, dacht eruit te zijn, maar niet dus.Als iemand dus de JUISTE oplossing heeft, of in ieder geval een snellere, zou ik dit graag willen weten.
Alvast bedankt.
[...]
Ja ik heb dat ook al meerdere keren gevraagd maar heb daarop helaas nog geen antwoord gekregen.
Prima.
[/quote]
iemand iets ?
[/quote]
iemand iets ?
Denthis schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:21:
[/quote] heb je wel raster tomtom voices zip en Benelux op de sd kaard staan
Cracked sis installer
iemand iets ?
Daar heb ik ook nog niks voor gevonden.
Die blauwe gloed kun je opzich niets aan doen, maar wanneer je binnen een grote ruimte fotograffeert kun je soms beter de flitser uitzetten. De telefoon houdt met autofocus rekening met de flitser (hij denkt dat de belichting beter is), maar dat lampje gaat misschien 3 meter ofzo. Als je iets wat verder weg is een beetje fatsoenlijk belicht op de foto wil hebben moet je hem uitzetten. Is trouwens bij ieder fototoestel (alleen gaan de meeste gewone flitsers iets verder).
Buiten die blauwe gloed die je toch wel krijgt kun je er ook binnen in een ietswat dinkere ruimte best fatsoenlijke foto's mee maken.
Deze bijvoorbeeld (gang naar de sixtijnse kapel) heeft wel een blauwe gloed, maar is voor een telefoon in die lichtomstandigheden echt niet zo slecht.
Over die nieuwe firmware: Ik zou hem zeker updaten. Er zijn dingen net zoals geheugenlekken enzo verbeterd, evenals bugs waardoor de telefoon vast gaat lopen en de cameracompressie sinds de oudere firmwares is verbeterd.
Ja, je zal meer moeten installeren dan alleen maar de .sis file.Denthis schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:21:
[/quote]
iemand iets ?
en zoals ??HendrikN schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Ja, je zal meer moeten installeren dan alleen maar de .sis file.
Het leuke is, ik vind alleen dit:tikkietrugjaap schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:02:
[...]
Ja ik heb dat ook al meerdere keren gevraagd maar heb daarop helaas nog geen antwoord gekregen.
http://n95blog.com/n95-reader-contributor-questions/
en ook nog dit:So… there is your first answer. Like many point to shoot camera’s, the pictures are being compressed in order to reduce the filesize and therefor handling time, enlarge storage capacity, etc. Next step would be that a phone camera is enabled to shoot in RAW format… without any quality loss.
http://www.resco.net/symb...r_s60/faq.asp?faq=digital
maar dat is een viewer die het vervolgens niet ondersteund...
Dus hodgepodge, waar is die RAW foto app van jou?
Vandaag mijn N73 naar de belcompany gebracht. Hij viel telkens uit. Hoefde er maar een tikje tegen te geven of op de tafel te leggen en het scherm werd zwart. Ben hem nu ongeveer 3 weken kwijt zeggen ze daar. Natuurlijk vertoonde de telefoon geen enkel kwaaltje toen ik hem wegbracht, maar goed. Hoop alleen niet dat ze gewoon een lullige software update doen. Dat heb ik zelf al gedaan (en ja deze is goed uitgevoerd).
Iemand hier ook problemen mee gehad?
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Had het dus verkeerd opgetyped, bedoelde dat er voor de meeste nadelen programmaatjes zijn, voor deze helaas nog niet. Belangrijker is dat zo'n programmaatje dan in ieder geval de auto-focus ondersteund (met die drukgevoelige knop). Heb nu wel nadere programmaatjes om foto's te maken, maar die werken dus met de ok knop als sluiter en dan kun je autofocus niet gebruiken.Dus hodgepodge, waar is die RAW foto app van jou?
Anoniem: 77635
Zijn er nog buitelandse of andere nederlandse forums waar ik een vraag over de N73 kan stellen???
Anoniem: 77635
Niemand die een antwoord heeft op deze vraag of lezen jullie er allemaal overheen???????Anoniem: 77635 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:16:
Toch nog maar een keer deze vraag gesteld want of er is geen oplossing of er wordt overheen gelezen.
Ik heb nu ongeveer 150 foto's in mijn N73 staan. Die foto's wil ik sorteren in albums.
Kan ik dit via de pc doen? Want als ik het via de N73 doe, (markeren, kopieeren etc) gaat dat heel lang duren.
Ik was op zoek naar de albums die ik heb aangemaakt in mijn N73 maar die kan ik nergens vinden via de pc of nokiasuite.
Waar worden de albums op de N73 gezet en kan ik foto's sorteren via de pc dmv slepen en plakken???
Mijn sd kaard word wel herkend maar in de galer staat niks ? Bug of sdkaard firmware 05-04-2007
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 24-05-2007 10:42 ]
Het is misschien niet de juiste plek, maar ik heb overal al ge-googled, waarschijnlijk met de verkeerde zoekwoorden.
Ik heb een N73 met T-Mobile Pocket Internet Totaal.
Als ik nu dus naar Web 'n Walk ga, dan gaat hij automatisch naar pda.blabla van t-mobile.
Kan ik ergens zelf zo'n startpagina maken die ik dan dus via web 'n walk kan benaderen?
Ik weet dus niet of ik dat gewoon met een bepaalde startpagina of iets dergelijks kan maken.
Ik wil dus eigenlijk gewoon mijn favorieten van thuis op een startpagina hebben die goed met de N73 is te benaderen.
als de vraag dom is, dan mijn excuus
Ik heb een N73 met T-Mobile Pocket Internet Totaal.
Als ik nu dus naar Web 'n Walk ga, dan gaat hij automatisch naar pda.blabla van t-mobile.
Kan ik ergens zelf zo'n startpagina maken die ik dan dus via web 'n walk kan benaderen?
Ik weet dus niet of ik dat gewoon met een bepaalde startpagina of iets dergelijks kan maken.
Ik wil dus eigenlijk gewoon mijn favorieten van thuis op een startpagina hebben die goed met de N73 is te benaderen.
als de vraag dom is, dan mijn excuus
We lezen er niet overheen maar je zou het op z'n minst eens zelf kunnen proberen.Anoniem: 77635 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:23:
[...]
Niemand die een antwoord heeft op deze vraag of lezen jullie er allemaal overheen???????
Anoniem: 212606
Inderdaad, je vraagt of je iets kunt doen. Maar probeer het dan gewoon, dan weet je het ook.johnnyv.nl schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:16:
[...]
We lezen er niet overheen maar je zou het op z'n minst eens zelf kunnen proberen.
En je hebt die vraag nu al wel 20 keer gepost, dus het begint ook een beetje te irriteren, dus misschien dat je daarom ook geen antwoord krijgt.
Anoniem: 218749
Ik heb mijn t-mobile N73 ME met firmware V3.0638.0.0.30 ook in heerenveen geprobeerd te laten updaten. Ze zeiden gisteren dat dat kon, maar toen ik de telefoon vandaag kwam ophalen zeiden ze dat hij niet upgedate kon worden, omdat ik de laatste versie heb van mijn netwerk. Ik ben dus benieuwd of het jou wel gelukt is om het te updaten? Want ik irriteer me enorm aan het feit dat mijn logboek binnen een dag zichzelf uitwist en ik weet niet hoe ik dat kan fixen.Anoniem: 215679 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:57:
Vandaag heb ik contact gehad met T-mobile, welke mij een N73 Music leverde...
verouderde software zoals een pagina terug te zien is... echter stelde ik aan t-mobile voor dat als ik hem liet updaten in Heerenveen bij de Nokia support, ik mijn garantie dan behield omdat ik een t-mobile vrije telefoon had.
even overleg gehad met een aantal supervisors zoals hij aangaf en ik behield mijn garantie, dit doordat nokia leading is in service ten opzichte van t-mobiel.
ook geld dit voor mijn vriendin haar t-mobile n73(pink edition) die wel vol staat met t-mobile shit...
kortom, wij gaan dit weekend ff naar Heerenveen!
ze hebben bij T-mobile ook bij ons beide voro de zekerheid een notitie gezet indien ze ons zouden tegenspreken:)
netjes afgehandeld en de jongen kwam zelf ook nog uit leeuwarden ;-) Nul achtenvieftig uuh
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218749 op 24-05-2007 17:34 ]
Anoniem: 218309
Zelfde verhaal had ik dus laatst in Oud-Beijerland. Daar kon m'n N73 ook niet ge-update worden omdat ik al over de laatste Vodafone versie beschik. (Oktober vorig jaar...Anoniem: 218749 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:08:
[...]
Ik heb mijn t-mobile N73 ME met firmware V3.0638.0.0.30 ook in heerenveen geprobeerd te laten updaten. Ze zeiden gisteren dat dat kon, maar toen ik de telefoon vandaag kwam ophalen zeiden ze dat hij niet upgedate kon worden, omdat ik de laatste versie heb van mijn netwerk. Ik ben dus benieuwd of het jouw wel gelukt is om het te updaten? Want ik irriteer me enorm dat mijn logboek binnen een dag zichzelf uitwist en ik weet niet hoe ik dat anders kan fixen.

Waar hebben degene hun telefoon laten updaten waar wel gewoon de brandend software werd vervangen voor een unbranded versie??
Oh eneuh... Aha, nu snap ik ook ineens waarom in steeds gegevens in het logboek kwijt was...

3.0713. staat nog niet in start post!Oxellaar schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:03:
FF vraag over de nieuwste update van de firmware.(3.0713.1.0.2)
Sinds ik m heb geupdate trilt mn telefoon een seconde of 2 als ik m aanzet.
Dit was voorheen niet. Zit m dit in de nieuwe update, of moet ik t ergens anders zoeken?
Heb zelf geen instellingen veranderd, dus.......
hoor t wel
Bij mij is het alleen korte tril, geen 2 seconden.
Hey ,
Ik heb sinds 1,5 maand ook de nokia n73 !
Heb hem gekocht omdat ik hem gewoon heel mooi vind.
Alleen wat zijn die toetsen klein zeg, ben nog steeds niet aangewent met smsen
En stuur gemiddeld 400 smsje per maand.
Ik heb ontzettend veel typfouten gemaakt kwa woordenspelling, en nu heeft hij heel veel foute woorden opgeslagen in het woordboek. Dat is echt heel irritant.
Mijn vraag is dan ook :
Hoe kan ik mijn woordenboek resetten ?
Ik heb sinds 1,5 maand ook de nokia n73 !
Heb hem gekocht omdat ik hem gewoon heel mooi vind.
Alleen wat zijn die toetsen klein zeg, ben nog steeds niet aangewent met smsen
En stuur gemiddeld 400 smsje per maand.
Ik heb ontzettend veel typfouten gemaakt kwa woordenspelling, en nu heeft hij heel veel foute woorden opgeslagen in het woordboek. Dat is echt heel irritant.
Mijn vraag is dan ook :
Hoe kan ik mijn woordenboek resetten ?
weet iemand wat dit is excludelist.txt dit staan op mn n73 inout
kan ik niet verwijderen
kan ik niet verwijderen
[ Voor 213% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 25-05-2007 18:19 ]
krijg tomtom niet aan de gang
heb tomtom geinstalleerd op het telefoon geheugen de mappe gekopieerd naar de kaart, en de stemme en zo ook.
Volgens nokia heb ik een resente versie die werkt goed met tomtom.
Maar als ik tomtom opstart dan kom ik niet verder dan het begin scherm met tomtom in beeld en de draaiende wereld bol.
Iemand een idee hoe ik dat moet oplosse ?
heb tomtom geinstalleerd op het telefoon geheugen de mappe gekopieerd naar de kaart, en de stemme en zo ook.
Maar als ik tomtom opstart dan kom ik niet verder dan het begin scherm met tomtom in beeld en de draaiende wereld bol.
Iemand een idee hoe ik dat moet oplosse ?
Heb je al geprobeerd opnieuw te installeren met de handleiding of iets dergelijks erbij?
En heb je wel een TomTom die geschikt is voor de N73?
En heb je wel een TomTom die geschikt is voor de N73?
Eerst ergens een lesje Nederlands leren?Denthis schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:49:
[...]mappe [...] stemme [...]resente[...]oplosse ?
Anoniem: 184056
Nou ik heb precies het zelfde.
Gisteren de software laten updaten bij nokia service centere omdat het online niet kon.
dacht in eerst instantie dat het geholpen had maar helaas vanmorgen ging ie weer vanzelf uit!
Weer terug gebracht naar nokia en gelukkig ging de telefoon daar bij het eerst tikje ook uit
zodat die vent daar het ook had gezien.
Hij gaat hem nu voor mij open maken om te kijken of hij iets kan vinden.
Hij zat te denken aan de aan uit knop. Even afwachten dus.
Morgen belt hij me terug of hij iets heeft kunnen vinden en anders moet ie als nog opgestuurd worden.
Gisteren de software laten updaten bij nokia service centere omdat het online niet kon.
dacht in eerst instantie dat het geholpen had maar helaas vanmorgen ging ie weer vanzelf uit!
Weer terug gebracht naar nokia en gelukkig ging de telefoon daar bij het eerst tikje ook uit
Hij gaat hem nu voor mij open maken om te kijken of hij iets kan vinden.
Hij zat te denken aan de aan uit knop. Even afwachten dus.
Morgen belt hij me terug of hij iets heeft kunnen vinden en anders moet ie als nog opgestuurd worden.
Knoezelbos schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:45:
Vandaag mijn N73 naar de belcompany gebracht. Hij viel telkens uit. Hoefde er maar een tikje tegen te geven of op de tafel te leggen en het scherm werd zwart. Ben hem nu ongeveer 3 weken kwijt zeggen ze daar. Natuurlijk vertoonde de telefoon geen enkel kwaaltje toen ik hem wegbracht, maar goed. Hoop alleen niet dat ze gewoon een lullige software update doen. Dat heb ik zelf al gedaan (en ja deze is goed uitgevoerd).
Hoeveel mensen hebben er last van een slecht werkend joystickje ? of valt het allemaal mee
wat boeit dat, je snapt toch wat er staat, en dat is een nederlands taal.
Denthis schreef:
Iemand een idee hoe ik dat moet oplosse
iedere keer worden dezelfde vragen gesteld en oplossingen gegeven.
eerst zelf eens zoeken en dan pas vragen.
zo werkt een tweakers topic
succes met zoeken
inderdaad. en dan een lesje hoe je de zoekfunctie gebruikt in dit topic.
succes met zoeken

[ Voor 33% gewijzigd door firefighter2 op 24-05-2007 22:08 ]
dan mag jij zegge waar, met het zelfde probleem wat ik heb,firefighter2 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:05:
Denthis schreef:
[...]
inderdaad. en dan een lesje hoe je de zoekfunctie gebruikt in dit topic.
succes met zoeken
Heb volgens mij toch wel alles door zocht maar vind niet dat zelfde probleem
Wat dat boeit? Het gaat een beetje om de indruk die je maakt. GOT is (was?) een forum met enthousiaste mensen die voor veel problemen een oplossing weten. Als je al niet eens de moeite neemt om je vraag normaal en fatsoenlijk te stellen, hoe kun je dan verwachten dat men hier normaal reageert? Een grammatica- of spelfout kan een keer gebeuren, maar dat taalgebruik van jou dat kan m'n zoon van 6 nog beter, en die doet het voor de grap...Denthis schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:03:
[...]
wat boeit dat, je snapt toch wat er staat, en dat is een nederlands taal.
Om toch een beetje ontopic te blijven: Ik weet niet wat je probleem is. Bij mij loopt TomTom prima op de N73. Wellicht heb je niet de juiste versie voor Symbian S60v3? Wellicht heb je het niet goed of onvolledig geinstalleerd? Volgens mij staat in de startpost hoe dat moet. Als je googlet op 'tomtom installeren nokia n73' dan vind je ook het een en ander. Je wilt me toch niet vertellen dat je dat zelf niet had kunnen bedenken?
dank voor je reactiePhilipsFan schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:25:
[...]
Wat dat boeit? Het gaat een beetje om de indruk die je maakt. GOT is (was?) een forum met enthousiaste mensen die voor veel problemen een oplossing weten. Als je al niet eens de moeite neemt om je vraag normaal en fatsoenlijk te stellen, hoe kun je dan verwachten dat men hier normaal reageert? Een grammatica- of spelfout kan een keer gebeuren, maar dat taalgebruik van jou dat kan m'n zoon van 6 nog beter, en die doet het voor de grap...
Om toch een beetje ontopic te blijven: Ik weet niet wat je probleem is. Bij mij loopt TomTom prima op de N73. Wellicht heb je niet de juiste versie voor Symbian S60v3? Wellicht heb je het niet goed of onvolledig geinstalleerd? Volgens mij staat in de startpost hoe dat moet. Als je googlet op 'tomtom installeren nokia n73' dan vind je ook het een en ander. Je wilt me toch niet vertellen dat je dat zelf niet had kunnen bedenken?
precies. Het topic gaat ook snel achteruit kwa kwaliteit van de inhoud de laatste pagina.PhilipsFan schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:25:
[...]
Wat dat boeit? Het gaat een beetje om de indruk die je maakt. GOT is (was?) een forum met enthousiaste mensen die voor veel problemen een oplossing weten. Als je al niet eens de moeite neemt om je vraag normaal en fatsoenlijk te stellen, hoe kun je dan verwachten dat men hier normaal reageert? Een grammatica- of spelfout kan een keer gebeuren, maar dat taalgebruik van jou dat kan m'n zoon van 6 nog beter, en die doet het voor de grap...
En Djcool, is het nu echt nodig de ellelange inhoud van die file hier zo te posten. Geef dan even een link van de txt ofzo, dit is gewoon klote zo. Wat maakt het trouwens uit waar die file voor is, je hebt er toch geen last van?
Heb vandaag een verloopkabeltje gehaald van de N73 uitgang naar een 3,5mm jackplugje voor mijn koptelefoon. Scheelt echt een hele boel als je er een fatsoenlijke koptelefoon op aansluit. Beetje jammer dat er in dat verloopkabeltje geen afstandbediening zit en meer nog dat er geen microfoontje tussen zit. Als je nu gebelt wordt en opneemt hoor je de ander wel, maar je de ander kan je niet horen. Maar ik heb dat kabeltje alleen gekocht om muziek te kunnen luisteren vanaf de telefoon in de auto en als ik dan gebelt wordt moet ik dat kabeltje uit de telefoon trekken en kan ik met de luidspreker van de telefoon prima bellen.
Hebben er meer mensen last van dat je geen .doc files ziet en kan openen met quickoffice pro 4?
Twee vraagjes:
- Kan ik een geluidsfragment opnemen van langer dan 1 minuut?
- Als ik met mijn 6230i een woord toevoegde aan T9, bijvoorbeeld 'ff' (van 'effe'), dan kwam deze achteraan de lijst met opties te staan. Dus als je dan 2x de 3 intikte, kwam eerst 'de', dan 'ed' en als laatste optie het door mij zelf toegevoegde woord 'ff'. Bij de N73 verschijnt het woord, na het toevoegen ervan, elke keer als 1e optie, wat erg irritant is omdat je 9 van de 10 keer 'de' nodig hebt. Iemand enig idee om zulke zelfgemaakte creaties weer achteraan de lijst te krijgen, als laatste optie dus?
Bedankt, bvdh
- Kan ik een geluidsfragment opnemen van langer dan 1 minuut?
- Als ik met mijn 6230i een woord toevoegde aan T9, bijvoorbeeld 'ff' (van 'effe'), dan kwam deze achteraan de lijst met opties te staan. Dus als je dan 2x de 3 intikte, kwam eerst 'de', dan 'ed' en als laatste optie het door mij zelf toegevoegde woord 'ff'. Bij de N73 verschijnt het woord, na het toevoegen ervan, elke keer als 1e optie, wat erg irritant is omdat je 9 van de 10 keer 'de' nodig hebt. Iemand enig idee om zulke zelfgemaakte creaties weer achteraan de lijst te krijgen, als laatste optie dus?
Bedankt, bvdh
Anoniem: 197690
Is er op de n73 ook een functie waarbij je zelf instelt dat je geen bereik hebt. Dit heeft de E50 namelijk wel en leek bij best handig. Het is dus een modus waarbij je dan geen inkomende gesprekken kan ontvangen.
Ja, die zit erop. Je moet op de aan-knop drukken en dan voor off-line kiezen.Anoniem: 197690 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:50:
Is er op de n73 ook een functie waarbij je zelf instelt dat je geen bereik hebt. Dit heeft de E50 namelijk wel en leek bij best handig. Het is dus een modus waarbij je dan geen inkomende gesprekken kan ontvangen.
Ja dat woordenboek klopt helemaal niks van, sommige woorden zijn met geen mogelijkheid meer als 2e optie te krijgen, vnv eenmaal toegevoegd BLIJFT eerste optie, je kunt tot in den treure TOT opnieuw invoeren, die blijft op dat moment even 1e optie, maar bij je eerstvolgende bericht is het weeeeeeeer VNV.. En dan voeg je een nieuw woord toe en dat is die erna weer vergeten, ik snap er niks meer van! Sony's woordenboek werkt perfect, echt perfect, als je een bepaald woord vaker gebruikt dan het andere komt het automatisch op de eerste plaats enzo, dit is toch niet zo moeilijk te bedenken? Maar mocht iemand een oplossing weten, hier maak je er veel mensen blij mee
Ik denk dat ik wel een oplossing weet...
Een oplossing voor het woordenboek.
Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar na wat logisch denkwerk...
Je kan je telefoon helemaal resetten, let er dan dus wel op dat je ALLES kwijt bent.
Misschien dat je woordenboek dan ook gereset wordt en dus weer gewoon je woorden opnieuw in moet vullen.
Maak wel even een back-up van je foon.
Succes ernee!
Je kan je telefoon helemaal resetten, let er dan dus wel op dat je ALLES kwijt bent.
Misschien dat je woordenboek dan ook gereset wordt en dus weer gewoon je woorden opnieuw in moet vullen.
Succes ernee!
En als ik dan weer woorden toevoeg staan ze weer vooraan in de lijst?Anoniem: 220030 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:52:
Ik denk dat ik wel een oplossing weet...
Succes ernee!
Hmm ja ik weet het niet, ik ga binnenkort toch nieuwe firmware erop zetten, dan is alles weer "schoon"
Alleen weet ik niet of het slimmer is om het als ik nog een keer in Eindhoven kom het daar te laten doen, of thuis te doen, als ik het daar laat doen is het wel een stuk veiliger en zorgen zij dat het goed komt als het fout gaat toch?
je moet 'tot' in -meerdere- smsberichten gebruiken. dan zal het woordenboek het pas hoger zetten dan vnv. dat je 'eigen' woord meteen bovenaankomt in je t9 is inderdaad belachelijk.thomaskroon schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:20:
Ja dat woordenboek klopt helemaal niks van, sommige woorden zijn met geen mogelijkheid meer als 2e optie te krijgen, vnv eenmaal toegevoegd BLIJFT eerste optie, je kunt tot in den treure TOT opnieuw invoeren, die blijft op dat moment even 1e optie, maar bij je eerstvolgende bericht is het weeeeeeeer VNV.. En dan voeg je een nieuw woord toe en dat is die erna weer vergeten, ik snap er niks meer van! Sony's woordenboek werkt perfect, echt perfect, als je een bepaald woord vaker gebruikt dan het andere komt het automatisch op de eerste plaats enzo, dit is toch niet zo moeilijk te bedenken? Maar mocht iemand een oplossing weten, hier maak je er veel mensen blij mee
-edit- en een andere mogelijkheid is: "Type the word you want but don't scroll to it. Stay on the incorrect word. Press the pencil key. Go into the predictive text menu. Press "Edit Word". Enter the word you would like to come up first and press ok." - http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?p=312505
(geen zin om te vertalen, want het is zo mooi genoeg verwoord
[ Voor 16% gewijzigd door bagagedrager op 25-05-2007 16:00 ]
ja het kan fout gaan idd maar tweakers proberen het tochthomaskroon schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:15:
Hmm ja ik weet het niet, ik ga binnenkort toch nieuwe firmware erop zetten, dan is alles weer "schoon"Alleen weet ik niet of het slimmer is om het als ik nog een keer in Eindhoven kom het daar te laten doen, of thuis te doen, als ik het daar laat doen is het wel een stuk veiliger en zorgen zij dat het goed komt als het fout gaat toch?
Anoniem: 201196 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 03:04:
[...]
precies. Het topic gaat ook snel achteruit kwa kwaliteit van de inhoud de laatste pagina.
En Djcool, is het nu echt nodig de ellelange inhoud van die file hier zo te posten. Geef dan even een link van de txt ofzo, dit is gewoon klote zo. Wat maakt het trouwens uit waar die file voor is, je hebt er toch geen last van?
Heb vandaag een verloopkabeltje gehaald van de N73 uitgang naar een 3,5mm jackplugje voor mijn koptelefoon. Scheelt echt een hele boel als je er een fatsoenlijke koptelefoon op aansluit. Beetje jammer dat er in dat verloopkabeltje geen afstandbediening zit en meer nog dat er geen microfoontje tussen zit. Als je nu gebelt wordt en opneemt hoor je de ander wel, maar je de ander kan je niet horen. Maar ik heb dat kabeltje alleen gekocht om muziek te kunnen luisteren vanaf de telefoon in de auto en als ik dan gebelt wordt moet ik dat kabeltje uit de telefoon trekken en kan ik met de luidspreker van de telefoon prima bellen. nee hoeft niet alleen hoor je het dan via de koptelefoon of beter nokia type hs-23 en ho ja dat stom woord hoeft natuurlijk niet anders ben je vandaag of morgen gebanded
Hebben er meer mensen last van dat je geen .doc files ziet en kan openen met quickoffice pro 4?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 25-05-2007 18:28 ]
Dit werkt echt perfect, erg bedankt voor je research en je oplossing, hier help je denk ik heel wat mensen meebagagedrager schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:58:
[...]
je moet 'tot' in -meerdere- smsberichten gebruiken. dan zal het woordenboek het pas hoger zetten dan vnv. dat je 'eigen' woord meteen bovenaankomt in je t9 is inderdaad belachelijk.
-edit- en een andere mogelijkheid is: "Type the word you want but don't scroll to it. Stay on the incorrect word. Press the pencil key. Go into the predictive text menu. Press "Edit Word". Enter the word you would like to come up first and press ok." - http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?p=312505
(geen zin om te vertalen, want het is zo mooi genoeg verwoord)
Praat je nou serieus over jezelf in 3e-persoon?Anoniem: 168299 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:00:
[...]
dit is een topic voor de n73 niet voor prive opmerkingen van iemand die djcool niet waarderen
Hier kan ik eigenlijk alleen nog maar om lachen
een dag niet gelachen een dag niet geleefdAnoniem: 212606 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:06:
[...]
Dit werkt echt perfect, erg bedankt voor je research en je oplossing, hier help je denk ik heel wat mensen mee![]()
[...]
Praat je nou serieus over jezelf in 3e-persoon?
Hier kan ik eigenlijk alleen nog maar om lachen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 25-05-2007 18:24 ]
Anoniem: 168299 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:00:
[...]
dit is een topic voor de n73 niet voor prive opmerkingen van iemand die die beledigend zijn
Als we zo gaan beginnen
RazieL vind het vervelend dat als je muziek luistert, iemand belt, je haalt de koptelefoon eruit, je praat en je hangt op, dat dan de muziek verdergaat op de luidsprekers. Heeft iemand een oplossing voor RazieL's probleem?
RazieL vind het vervelend dat als je muziek luistert, iemand belt, je haalt de koptelefoon eruit, je praat en je hangt op, dat dan de muziek verdergaat op de luidsprekers. Heeft iemand een oplossing voor RazieL's probleem?
en als dat gefixt is dan is het anders om ik laat ook wel eens een mp3 aan de eene en andre horren-RazieL- schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:14:
Als we zo gaan beginnen![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 25-05-2007 19:30 ]
Anoniem: 214461
ik heb de nokia n73 pale pink versie, de achterkant heeft alleen de kleur van mijn zwarte tas een beetje overgenomen waardoor het er nu heel lelijk uitziet.
heeft iemand tips hoe dit schoon te maken. het oppervlak is een beetje mat dus ik ben bang dat als ik ga schrobben ik dat er ook afpoets...
heeft iemand tips hoe dit schoon te maken. het oppervlak is een beetje mat dus ik ben bang dat als ik ga schrobben ik dat er ook afpoets...
weet niet of het een oplossing is maar:Anoniem: 214461 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:43:
ik heb de nokia n73 pale pink versie, de achterkant heeft alleen de kleur van mijn zwarte tas een beetje overgenomen waardoor het er nu heel lelijk uitziet.
Je kan proberen met een suikerklontje zachtjes te schuren.
Met een suikerklontje kun je ook logo's van telefoon afhalen zonder krassen erop te maken, hebben ze mij verteld althans. Dus kan je niets garanderen.
ik ben bang dat ik dan de kleur eraf schuur...Denthis schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:24:
[...]
weet niet of het een oplossing is maar:
Met een suikerklontje kun je ook logo's van telefoon afhalen zonder krassen erop te maken, hebben ze mij verteld althans. Dus kan je niets garanderen.
Anoniem: 147915
probeer je het eerst aan de binnenkant van de achterkant..Anoniem: 214461 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:30:
[...]
ik ben bang dat ik dan de kleur eraf schuur...
Of op een oude gsmAnoniem: 147915 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:27:
[...]
probeer je het eerst aan de binnenkant van de achterkant..
dat gaat ook nietAnoniem: 147915 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:27:
[...]
probeer je het eerst aan de binnenkant van de achterkant..
want het gaat juist om de roze achterkant, de binnenkant van het frontje voelt gewoon glad aan maar de buitenkant (het vieze gedeelte) voelt een beetje mat en ik ben bang dat ik dat met schuren kan beschadigen...
Ik haal meestal gewoon niet de koptelefoon eruit, versta je alleen maar beter wat de ander zegt-RazieL- schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:14:
Als we zo gaan beginnen![]()
Je hoeft je telefoon niet naast je hoofd te houden..als je hem gewoon in je hand houd is het al goed, dan verstaan ze je wel.
Owja, da's waar. Bij mn 6230i zit die unit om in te spreken in de headset. Maar nu zit 't dus in de foon zelf?
Het ligt aan de headset die je gebruikt, maar als je kan spreken tijdens het gebruik van de headset dan zit het in de headset. Het is overigens irritant dat ze de muziekspeler niet zo hebben gemaakt dat als de headset eruit gaat, de app op pauze springt totdat jij op play drukt of totdat de headset erin terug gaat. Dat moet eigenlijk ook gelden wanneer je gebeld wordt en je trekt je headset eruit, gewoon op pauze blijven!-RazieL- schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:35:
Owja, da's waar. Bij mn 6230i zit die unit om in te spreken in de headset. Maar nu zit 't dus in de foon zelf?
Gaat het nog steeds over de N73 of niet ..... ?
Ben bang dat het steeds minder wordt.

Ben bang dat het steeds minder wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Alper587 op 26-05-2007 17:10 ]
Idd erg irritant en een erg onlogische keus geweest van Nokia / Symbian, zeker aangezien al m'n oudere Nokia's dit wel gewoon netjes haddenEnsconcE schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:28:
[...]
Het ligt aan de headset die je gebruikt, maar als je kan spreken tijdens het gebruik van de headset dan zit het in de headset. Het is overigens irritant dat ze de muziekspeler niet zo hebben gemaakt dat als de headset eruit gaat, de app op pauze springt totdat jij op play drukt of totdat de headset erin terug gaat. Dat moet eigenlijk ook gelden wanneer je gebeld wordt en je trekt je headset eruit, gewoon op pauze blijven!
En ja, dit gaat allemaal nog over de N73 hoor!
Als er iemand met een Chinese achtergrond is:
http://www.m2cross.com/50...biancc_21001002_95021.php
Zou diegene dan even de downloadlink kunnen zoeken daar
Heeeeeeeel erg bedankt! Hier zijn veel mensen blij mee
Zou diegene dan even de downloadlink kunnen zoeken daar
FabianNL schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:36:
[...]
Idd erg irritant en een erg onlogische keus geweest van Nokia / Symbian, zeker aangezien al m'n oudere Nokia's dit wel gewoon netjes hadden
En ja, dit gaat allemaal nog over de N73 hoor!
offtopic:
Ik heb geen n73, ik heb een n80
Ik heb geen n73, ik heb een n80

http://babelfish.altavist...biancc_21001002_95021.phpthomaskroon schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:21:
Zou diegene dan even de downloadlink kunnen zoeken daarHeeeeeeeel erg bedankt! Hier zijn veel mensen blij mee
Deze link is de download link:
http://mclient.msn.com.cn/
die kun je overigens ook het beste in babelfish openen
Ik vraag me af of er wel een nederlandse/engelse versie beschikbaar is.
[ Voor 49% gewijzigd door EnsconcE op 26-05-2007 18:31 ]
Anoniem: 220603
Hi,
Ben met de N73 voor het eerst in mijn leven in het gelukkige bezit van een mp3-speler. Maar wat is nu de beste/makkelijkste manier om muziek op de N73 te zetten? Ik wil de cd's ook graag op de pc bewaren. In de telefoon heb ik een 2Gb kaart.
CD's rippen via
1) Nokia Music Manager direct naar N73 en dan op computer opslaan?
2) I-tunes op pc en dan naar N73?
3) Windows Media Player op pc?
En als je ze dan eerst op de computer zet, bijv. met Windows Media Player, sla je ze dan eerst op als .wma bestand, of als .mp3? Ook nog een idee over het instellen van de kwaliteit (hoogst, of is middel genoeg?).
Was begonnen met Windows Media Player en .wma-bestanden, maar die worden dan opnieuw geript/geconverteerd naar M4A of AAC als je ze naar de telefoon verplaatst.
Kortom, naar welk soort bestanden rip ik een cd, op welke kwaliteit en hoe zet ik die het snelst (nagenoeg) tegelijkertijd in de pc en de N73?
Alvast bedankt!
Ben met de N73 voor het eerst in mijn leven in het gelukkige bezit van een mp3-speler. Maar wat is nu de beste/makkelijkste manier om muziek op de N73 te zetten? Ik wil de cd's ook graag op de pc bewaren. In de telefoon heb ik een 2Gb kaart.
CD's rippen via
En als je ze dan eerst op de computer zet, bijv. met Windows Media Player, sla je ze dan eerst op als .wma bestand, of als .mp3? Ook nog een idee over het instellen van de kwaliteit (hoogst, of is middel genoeg?).
Was begonnen met Windows Media Player en .wma-bestanden, maar die worden dan opnieuw geript/geconverteerd naar M4A of AAC als je ze naar de telefoon verplaatst.
Kortom, naar welk soort bestanden rip ik een cd, op welke kwaliteit en hoe zet ik die het snelst (nagenoeg) tegelijkertijd in de pc en de N73?
Alvast bedankt!
OF het makkelijker kan weet ik niet, maar ik doe het via de usb kabel: optie mas storage kiezen op de n73: en dan knippen plakken en kopieren naar de geheugen kaart:) gewoon mp3 bestandenAnoniem: 220603 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:33:
Hi,
CD's rippen via
Alvast bedankt!
Heb geen chinese achtergrond ofzo maar kwam met een beetje klikken hier terecht:thomaskroon schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:21:
Zou diegene dan even de downloadlink kunnen zoeken daarHeeeeeeeel erg bedankt! Hier zijn veel mensen blij mee
http://mclient.msn.com.cn/
Aangezien je je nokia n73 moet selecteer en dat niet makkelijk is zonder taalpakket/of chinees te kunnen heb ik ff snel een screenshit gemaakt van wat je in moet selecteren:

Ik heb de msn versie overigens nog niet geprobeerd..zodadelijk ff doen
Ja heb ik ooit bij mijn SE T610 gedaan, werkte idd ...gek genoegDenthis schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:24:
[...]
weet niet of het een oplossing is maar:
Anoniem: 212715
Ik heb dus sinds kort ook het probleem dat mijn certificaat of weet ik veel wat verstreken is.Had ik ook geprobeert en werkte niet. Ik had precies hetzelfde probleem met fullscreen caller en heb het opgelost door het programma opnieuw te signen met signsis.
Waar kan ik een goed werkende versie van dit programma vinden?
Ik heb de WLM gedownload geinstalleerd enzo, maar weer diezelfde foutmelding dat het alleen binnen China en die hele zooi kan.. Echt zo jammer, waarom kunnen wij dat nou niet?
Voor een paar bestanden is dit inderdaad wel een makkelijke oplossing, maar als je veel mp3 bestanden over wilt zetten, kan je beter je geheugenkaartje even in een cardreader doen. Dat gaat toch net weer ietsje snellerThatsHollywood schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:45:
[...]
OF het makkelijker kan weet ik niet, maar ik doe het via de usb kabel: optie mas storage kiezen op de n73: en dan knippen plakken en kopieren naar de geheugen kaart:) gewoon mp3 bestanden
de n73 is echt waardeloos stom ding hadden ze nooitmogen uitvinden
hadden beter de n73 over kunnen slaan dan hadden we nu de n95 allmaal ?
Wat voor domme opmerking is dit eigenlijk? Als je het een waardeloze telefoon vind, waarom gebruik je het dan?Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:37:
de n73 is echt waardeloos stom ding hadden ze nooitmogen uitvinden
Hmm ik heb er net wat over gelezen...er zijn maar een paar netwerken waar je hiervan gebruik van kunt maken. Komt omdat er een samenwerking is tussen deze bedrijven en msnthomaskroon schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:46:
Ik heb de WLM gedownload geinstalleerd enzo, maar weer diezelfde foutmelding dat het alleen binnen China en die hele zooi kan.. Echt zo jammer, waarom kunnen wij dat nou niet?
1 van die bedrijven is "3 mobile". Hier staat wat over de samenwerking tussen dit netwerk en msn, mocht je het wat interessern
Ik vrees dat we dus voorlopig geen gebruik kunnen maken van de officiele msn versie op onze telefoon. Voor agile messenger moet je betalen toch? tenminste bij mij gaf hij na 7 dagen deze melding. Stond overigens niet in de openingspost. Iemand nog een goede optie voor een stukje software dat je kan gebruiken om te msnen?
om dat ik zo stom ben geweest om mn te kopenAlper587 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Wat voor domme opmerking is dit eigenlijk? Als je het een waardeloze telefoon vind, waarom gebruik je het dan?
Dit topic is gesloten.