Het Nokia N73 Topic | Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.022 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

DaannO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:51:
[...]

Zo iets:

[afbeelding]

Dit is de Nokia Easy mount HH-12 + houder CR-39 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.complaza.nl/images/11377.jpg

Dit is echt een goeie houder, heb ik zelf ook.
Met een veer vindt ik maar niets, de GSM trilt de hele tijd onder het rijden.
Vooral als je Tomtom heb draaien op de N73
Deze kost wel wat, maar dan het je iets. Dus een Aanrader. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 164478 op 18-05-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 19:19

n00bs

Het is weer Zomer!

Even een vraag over het update van de firmware. Ik zit hier met een N73 met de allereerste firmware (.01 dus)

In de TS staat: [quote]Let op!
Voordat je gaat updaten kijk dan eerst even met *#0000# wat voor firmware versie je hebt. Heb je een firmware met (.02) erachter, dan kan je deze niet zelf updaten. Dit moet je bij een Nokia Service Point laten updaten. Kijk op nokia.nl voor eentje bij jou in de buurt.[/quote]

Bedoelt men nu hier dat het specifiek bij .02 niet kan of t/m .02 dat het niet mogelijk is om zelf de firmware te updaten?

Laat maar dit lukt dus gewoon ;)

Mijn volgende vraag, kan je de N73 internetten via Bluetooth van de Wanadoo Livebox? en zoja hoe doe je dat

[ Voor 12% gewijzigd door n00bs op 18-05-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als de telefoon nu op toetsblokkering staat dan krijg ik na een tijdje alleen de tijd in beeld te zien, maar na verloop van tijd gaat beeld helemaal op zwart. Is dat te voorkomen? Ik vind het wel fijn om iig iets op het scherm te zien, want het duurt iets van 5 sec voordat je de telefoon van toetsblok afhebt en hij weer verlicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:37
Anoniem: 201196 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:51:

Verder mist de telefoon standaart wat functies die hij wel zou moeten hebben. Dit is op te lossen door een programma op te installeren:
- Een fatsoenlijk alarm
- Aut. toestenbord vergrendeling
- ongecomprimeerd foto's opslaan (RAW)
Ik wil wel heel graag weten hoe het programma heet dat foto's RAW opslaat. Ik heb toch genoeg ruimte op mn SD kaartje en ik poep een btje op die compressie van Nokia.
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:55:
Als de telefoon nu op toetsblokkering staat dan krijg ik na een tijdje alleen de tijd in beeld te zien, maar na verloop van tijd gaat beeld helemaal op zwart. Is dat te voorkomen? Ik vind het wel fijn om iig iets op het scherm te zien, want het duurt iets van 5 sec voordat je de telefoon van toetsblok afhebt en hij weer verlicht is.
Als ik me niet verig heet dit Slaapstand. Dit zorgt er voor dat je batterij langer mee gaat. Dit zorgt er echter ook voor dat het blauw ledje aan de voorkant van je telefoon gaat knipperen.
Slaapstand kan je uit- en aanzetten bij Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Weergave

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Yeah, weer updateje
bijbehorende changelog:

Changelog from 3.0704.1.0.1 to 3.0713.1.0.2 (SB-075/03.05.07)

New features
* Enable startup vibra (feature in CellMo release)

SMS corrections
* System does not load sms service center address (numbers) when booted upon heavy load (2)
* SMSC is not re-read from SIM after switch on, if IMSI hasn’t changed

CellMo change
* No uplink audio in MT voice call, fixed with CellMo update

gehaald vanaf:
http://club60.org/viewtopic.php?p=267685
Weet niet of dat een beetje een betrouwbare bron is maar zo'n text verzin je opzich niet echt...
edit:
ah, er staat ook een andere bron:
http://www.aikon.ch/vb/showthread.php?t=17409

Ik ben em nu aan het updaten, als me iets opvalt na de update post ik het nog wel

edit:
Reeds geupdate, totaal geen problemen, en ook na een upgrade van pc suite ging bij deze update het restoren van m'n oude gegevens veel beter dan bij m'n vorige update met de oude pc suite

[ Voor 14% gewijzigd door DirkT op 18-05-2007 16:40 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-03-2024
Anoniem: 132597 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:
Hallo,

Ik kan ineens mijn bluetooth niet meer aanzetten.
Geeft steeds " kan bluetooth bewerking niet uitvoeren.
Weet iemand wat de oorzaak daar van kan zijn?

Groeten
Ik zit met exact hetzelfde probleem als bovenstaande poster, maar kan nergens op het forum een oplossing vinden. Er heeft toendertijd niemand op de eerdere vraag gereageerd.

Gebruik fimrware versie 3.0638.0.0.1 en Tom Tom 6 samen met een Nokia LD-3W GPS apparaat.

Ligt het aan mijn firmware versie? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 20:04

MethodP

baanaan

vandaag ook me N73 gehaald, gratis bij een t-mobile 150 (15,50 2 jaar) abo. Ik kreeg ook nog es de Music Edition :P Wel mooi dingetje, qua snelheid vind ik em best snel, en ook het internetten gaat erg makkelijk naar mijn mening. Ik zal er nog ff mee gaan spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 17:56
Ik heb ook geupdate naar 3.0713.1.0.2.

Veranderingen:

Ik heb helemaal niets gezien, behalve dat hij een tril-signaal geeft tijdens het aanzetten van je phone.

Problemen:

* Als ik op internet (via web n walk) ga krijg ik soms op internetpagina's alle letters doorelkaar heen te zien. Toen ik mijn e-mail via webmail.planet.nl wilde bekijken kreeg ik dit probleem! (de standaardbrowser van nokia)
Ik heb dit eerder nog nooit meegemaakt.....

Het is een overbodige update, denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Alper587 op 18-05-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

thekorenwolf schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:27:
[...]

Ik zit met exact hetzelfde probleem als bovenstaande poster, maar kan nergens op het forum een oplossing vinden. Er heeft toendertijd niemand op de eerdere vraag gereageerd.

Gebruik fimrware versie 3.0638.0.0.1 en Tom Tom 6 samen met een Nokia LD-3W GPS apparaat.

Ligt het aan mijn firmware versie? Iemand een idee?
Ik heb zo iets ook een keer gehad, dit heb te maken met Tomtom zelf. Het probleem is dat je tomtom niet goed afsluit. Deze blijft dan ongewilt aanwezig waar door de bluetooth wordt geblokkeerd. Start Tomtom even opnieuw op en sluit deze weer af zoals het hoord.

Groetjes Ger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Hoe ordenen jullie je foto's? Waar staan de gemaakte albums op de N73? Want kan ik dan via de nokiasuite bestandbeheer de boel ordenen?

Ben ik de enige die hier problemen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
Anoniem: 164478 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:21:
[...]

Ik heb zo iets ook een keer gehad, dit heb te maken met Tomtom zelf. Het probleem is dat je tomtom niet goed afsluit. Deze blijft dan ongewilt aanwezig waar door de bluetooth wordt geblokkeerd. Start Tomtom even opnieuw op en sluit deze weer af zoals het hoord.

Groetjes Ger
Mijn Tom Tom zegt "Geen GPS-apparaat" als ik hem opstart. Bluetooth activeren via Tom Tom werkt ook niet.

Tom Tom afgesloten via "verlaat applicatie" en ook telefoon opnieuw gestart, maar het probleem blijft.
Gecheckt welke applicaties in het geheugen zijn geladen, Tom Tom is echt uit.

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:21
Anoniem: 201196 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:51:

Verder vind ik de gallery waardeloos. Hij laat daar alle foto's zien op je telefoon, dus ook tomtom logo's en dergelijke. Ik wil hier eigenlijk alleen dingen uit de images-map zien, maar dat kan hij niet.
Dit probleem had ik eerst ook maar heb ik kunnen oplossen door de geheugenkaart in de kaartlezer te stoppen de destbetreffende bestanden selecteren en dan rechtermuis knop naar eigenschappen en dan op verborgen instellen. Dan worden ze niet meer weergegeven in de galerij.

suc6

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Megapaul schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:50:
[...]

Dit probleem had ik eerst ook maar heb ik kunnen oplossen door de geheugenkaart in de kaartlezer te stoppen de destbetreffende bestanden selecteren en dan rechtermuis knop naar eigenschappen en dan op verborgen instellen. Dan worden ze niet meer weergegeven in de galerij.

suc6
Goede tip! Thanks... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Na de update (3.0713.1.0.2) krijg ik elke keer bij het opstarten van de telefoon de melding dat het installeren van een toepassing niet lukt. Ik ben naar het toepassingenbeheer gegaan en er staat er eentje niet geinstalleerd die ik vermoed, want als ik die handmatig probeer te installeren geeft ie namelijk dezelfde foutmelding. Maar ik kan dit programma niet verwijderen, het heet 'a0000f74.sis'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

robvanpraat schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 03:01:
Na de update (3.0713.1.0.2) krijg ik elke keer bij het opstarten van de telefoon de melding dat het installeren van een toepassing niet lukt. Ik ben naar het toepassingenbeheer gegaan en er staat er eentje niet geinstalleerd die ik vermoed, want als ik die handmatig probeer te installeren geeft ie namelijk dezelfde foutmelding. Maar ik kan dit programma niet verwijderen, het heet 'a0000f74.sis'...
Als je in toepassingsbeheer kiest voor installeren, komt in het 1e scherm de naam van het programma te staan. Installeer dat programma opnieuw vanaf je pc en het probleem is opgelost.

Ik had dat met een stuk of 10 programma's de laatste keer. Is een kloteprobleem waardoor het upgraden naar een nieuwe firmwareversie mij een paar uur kost.

@megapaul:
Geweldige tip! Tnx. Je moet er maar op komen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 19-05-2007 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-03 09:51
Ik heb een probleem met het updaten van de firmware. Als ik mijn n73 ME wil updaten met NSU dan zegt hij dat ik al de laatste versie heb namelijk V 3.0638.0.0.30

Hier lees ik dat er al nieuwe updates beschikbaar zijn. Kan iemand mij dit uitleggen. Met *#0000# krijg ik dit te zien

V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216252

Anoniem: 151463 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:10:
[...]

Op wat voor moment krijg je die melding en om de hoeveel tijd?
als ik de foto wil zenden/webupload en dan vraagt hij of de services moeten worden binnen gehaald. En dat werkt dus niet, heb dus ook nog niks op flickr kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nLz_ schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:30:
Ik heb een probleem met het updaten van de firmware. Als ik mijn n73 ME wil updaten met NSU dan zegt hij dat ik al de laatste versie heb namelijk V 3.0638.0.0.30

Hier lees ik dat er al nieuwe updates beschikbaar zijn. Kan iemand mij dit uitleggen. Met *#0000# krijg ik dit te zien

V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)
Is al heel vaak voorbij gekomen in deze threat, staat ook in de openingspost.

Je telefoon is branded door je provider waardoor je hem zelf niet kunt updaten. Dit hoeft niet te betekenen dat je een simlock hebt of andere operatorlogo's ofzo, er kunnen ook voorinstellingen zijn gemaakt m.b.t. gprs internet en dat soort dingen en/of sommige functies kunnen zijn beperkt (meestal niet).

Oplossing: Ga naar het dichtsbijzijnde Nokia Care Point (op de nokia site staat welke winkels NCP zijn) en laat hem daar (gratis) updaten. Vanaf dan kun je het zelf via je pc updaten (De branding wordt verwijderd, maar die internet voorinstellingen kun je terugzetten met je reservekopie).

Sowieso goede service die NCP's. In mij vorige telefoon (Samsung D500) zaten best irritante fouten (oa. klopte de weeknummering in de kalender niet), maar om hem te laten updaten was haast onmogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 19-05-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216639

hallo,

Ik heb nog steeds het probleem dat ik thema's niet van mijn geheugenkaartje kan verwijderen. Al ik thema op mijn telefoon zet, moet je ze eerst instaleren, daarna kan ik de programmatjes wel uit 'toepassingsbeheer' verwijderen, maar niet uit de lijst met thema's. Dit probleem heb ik alleen als ik ze op mijn gheugenkaartje opsla. Als ik ze in mij telefoon opsla kan ik ze verwijderen via 'toepassingsbeheer'. Ze staan er gewoon niet tussen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Er staat de nieuwste update op, heb 'm net terug, want de microfoon was kapot en daar hebben ze dus ook ge-updrate. Daarvoor dit hij dit overigens ook al.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184056

Ha luitjes,

Ik heb sinds twee weken de n73, maar het volgende probleem.
De telefoon schakelt zich vanzelf soms helemaal uit waarna ik hem met de knop boven op weer opnieuw moet opstarten.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204123

Ik had enkele maanden de N70 en heb vandaag de N73 ME gekocht. Wat een verschil van dag en nacht. Het scherm is zo scherp dat ik er bijna van moet huilen. Het design is zo strak dat ik er constant naar wil kijken en de werking van het menu is eindelijk snel! De camera is ook echt perfect. Zeker als je hem voor het uitgaan gebruikt in discotheken. Een camera meenemen is kut en deze is toch wat beter dan de gemiddelde phone camera.

TomTom 6 werkt overigens perfect.

Kortom, ik ben erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
Anoniem: 201196 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:53:
[...]

Is al heel vaak voorbij gekomen in deze threat, staat ook in de openingspost.

Je telefoon is branded door je provider waardoor je hem zelf niet kunt updaten. Dit hoeft niet te betekenen dat je een simlock hebt of andere operatorlogo's ofzo, er kunnen ook voorinstellingen zijn gemaakt m.b.t. gprs internet en dat soort dingen en/of sommige functies kunnen zijn beperkt (meestal niet).

Oplossing: Ga naar het dichtsbijzijnde Nokia Care Point (op de nokia site staat welke winkels NCP zijn) en laat hem daar (gratis) updaten. Vanaf dan kun je het zelf via je pc updaten (De branding wordt verwijderd, maar die internet voorinstellingen kun je terugzetten met je reservekopie).

Sowieso goede service die NCP's. In mij vorige telefoon (Samsung D500) zaten best irritante fouten (oa. klopte de weeknummering in de kalender niet), maar om hem te laten updaten was haast onmogelijk.
Ja ik had het al gelezen maar omdat ik nergens .02 zag staan bij mij, dacht ik dat ik geen branded phone had maar dus toch. Naar de NCP dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
thekorenwolf schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:21:
[...]

Mijn Tom Tom zegt "Geen GPS-apparaat" als ik hem opstart. Bluetooth activeren via Tom Tom werkt ook niet.

Tom Tom afgesloten via "verlaat applicatie" en ook telefoon opnieuw gestart, maar het probleem blijft.
Gecheckt welke applicaties in het geheugen zijn geladen, Tom Tom is echt uit.

:-(
Iemand een idee hoe dit op te lossen is (behoudens weer een firmware update)?
Heb het idee dat het aan Tom Tom ligt, daarvoor deed Bluetooth het prima. Heb Tom Tom er al afgegooid, maar hij blijft weigeren Bluetooth op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-04 00:47

Leedbek

Luuk Luchtloper

Anoniem: 201196 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:53:
[...]
Is zoiets gratis om je telefoon te laten updaten bij een NCP?

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 22:20
Luuk-Online schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:24:
[...]

Is zoiets gratis om je telefoon te laten updaten bij een NCP?
Binnen de garantie wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik lees de hele tijd postings met problemen van users; Als je nou eerst de firmware update en bij je posting vermeld welke firmware op jouw telefoon draait, dan is het makkelijker om voor andere users een oplossing te vinden, gezien het feit dat de meeste problemen toch bij de firmware liggen.

Overigens is mijn vraag nog niet beantwoord; Wie kan mij vertellen hoe je via Bluetooth kan internetten met de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

n00bs schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:32:
Overigens is mijn vraag nog niet beantwoord; Wie kan mij vertellen hoe je via Bluetooth kan internetten met de N73?
Je kunt je telefoon als modem gebruiken om te internetten op je pc. Het is niet zo dat je het internet signaal van je comp op je telefoon kunt krijgen via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
En wat heb je er uberhaupt aan? Als je toch via bluetooth kunt internetten is het toch veel gemakkelijker om gewoon op de computer zelf te internetten? Of ligt dat dan aan mij...

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197690

thomaskroon schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:38:
En wat heb je er uberhaupt aan? Als je toch via bluetooth kunt internetten is het toch veel gemakkelijker om gewoon op de computer zelf te internetten? Of ligt dat dan aan mij...
ja maar soms moet je dingen downloaden en direct installeren op je telefoon. Dan kan het best handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

" hallo,

Ik heb nog steeds het probleem dat ik thema's niet van mijn geheugenkaartje kan verwijderen. Al ik thema op mijn telefoon zet, moet je ze eerst instaleren, daarna kan ik de programmatjes wel uit 'toepassingsbeheer' verwijderen, maar niet uit de lijst met thema's. Dit probleem heb ik alleen als ik ze op mijn gheugenkaartje opsla. Als ik ze in mij telefoon opsla kan ik ze verwijderen via 'toepassingsbeheer'. Ze staan er gewoon niet tussen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Er staat de nieuwste update op, heb 'm net terug, want de microfoon was kapot en daar hebben ze dus ook ge-updrate. Daarvoor dit hij dit overigens ook al.

Alvast bedankt"

Dit bovenste heb ik een paar dagen geleden geschreven, nu ben ik er inmiddels achter dat wanneer ik nu de thema's opsla op het geheugenkaartje, ze wel tussen de lijst van toepassingbeheer staan en ik kan ze dus wel verwijderen. Maar de thema's die ik al eerder heb opgeslagen staan er nog steeds niet tussen. Nou wilde ik vrage of iemand mij kan helpen bij het helemaal leeg maken van het kaartje. De bestanden die ik wil bewaren heb ik al in een mapje op de pc en hoe nu verder?

Grtz Alexandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Anoniem: 197690 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:46:
[...]

ja maar soms moet je dingen downloaden en direct installeren op je telefoon. Dan kan het best handig zijn ;)
Edit: trouwens als je toch via bluetooth wilt internetten kun je het toch ook gewoon doorsturen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door TKroon op 20-05-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:*) Het is al gelukt!!!! :*)
Anoniem: 216639 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:58:
" hallo,

Alvast bedankt"

Dit bovenste heb ik een paar dagen geleden geschreven, nu ben ik er inmiddels achter dat wanneer ik nu de thema's opsla op het geheugenkaartje, ze wel tussen de lijst van toepassingbeheer staan en ik kan ze dus wel verwijderen. Maar de thema's die ik al eerder heb opgeslagen staan er nog steeds niet tussen. Nou wilde ik vrage of iemand mij kan helpen bij het helemaal leeg maken van het kaartje. De bestanden die ik wil bewaren heb ik al in een mapje op de pc en hoe nu verder?

Grtz Alexandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135904

Met mijn oude SE W800i was dat wel mogelijk icm opera mini, weet niet hoe het bij de n73 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:32:
Ik lees de hele tijd postings met problemen van users; Als je nou eerst de firmware update en bij je posting vermeld welke firmware op jouw telefoon draait, dan is het makkelijker om voor andere users een oplossing te vinden, gezien het feit dat de meeste problemen toch bij de firmware liggen.

Dat is niet makkelijk, maar kan wel
Hier staat het uitgelegd:

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1003702&page=1&pp=15

/edit
Hier staat het iets makkelijker uitgelegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 20-05-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

thomaskroon schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:38:
De Livebox van Orange heeft ingebouwd BT. Aangezien deze toch 24h/dag aanstaat is het best leuk en handig als je direct met je telefoon op internet kan en even je mail kan checken of op msn zonder dat je pc weer aan moet... ook het binnenhalen van progjes etc kan je dan zonder tussenkomst van je pc laten verlopen.
Anoniem: 201196 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:39:
[...]

/edit
Dank je ik ga het even doorlezen :)

[ Voor 30% gewijzigd door n00bs op 20-05-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
n00bs schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:43:
[...]

De Livebox van Orange heeft ingebouwd BT. Aangezien deze toch 24h/dag aanstaat is het best leuk en handig als je direct met je telefoon op internet kan en even je mail kan checken of op msn zonder dat je pc weer aan moet... ook het binnenhalen van progjes etc kan je dan zonder tussenkomst van je pc laten verlopen.
Sorry ik wist niet dat dat bestond ;) Ik ging ervanuit dat hij bedoelde internetten op zijn telefoon via het bluetooth van zijn computer :P maar dan is het inderdaad wel handig ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:52
Maar het lijkt me dat je op je Livebox niks kan installeren of doen? Is niet een of ander Mini PC achter iets.. en dat is volgens mij wel sowieso nodig om te kunnen internetten met je mobiel (via je vaste internet aansluiting). Dus daar heb je dan toch helemaal niks aan?

En verder, alexannyw, misschien wel zo handig om dan ook je oplossing erbij te zetten. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem en dan is het ook in 1 keer opgelost voordat ie het zelf ook helemaal kan gaan uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219777

Anoniem: 214308 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:12:
Heeft iemand een Full screen caller versie die werkt?

Ik heb al een stuk of 3 versies geprobeerd, en steeds krijg ik de melding dat het veiligheid certificiaat is verstreken.

Alvast bedankt.
Om het certificaat gezeur uit te zetten volg de volgende stappen:

- menu
- instrumenten
- toepassing beheer
- opties
- instellingen
en dan software installatie op ALLES zetten
en Online certif. controle op UIT zetten.

Als het goed is moet je telefoon nu elk stukje software slikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219777 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:28:
[...]

Om het certificaat gezeur uit te zetten volg de volgende stappen:

- menu
- instrumenten
- toepassing beheer
- opties
- instellingen
en dan software installatie op ALLES zetten
en Online certif. controle op UIT zetten.

Als het goed is moet je telefoon nu elk stukje software slikken
Had ik ook geprobeert en werkte niet. Ik had precies hetzelfde probleem met fullscreen caller en heb het opgelost door het programma opnieuw te signen met signsis.

Dat internet via bluetooth als het werkt lijkt me ideaal. Ik mis wifi niet onderweg, maar thuis progjes installeren en met google maps satelietbeelden bekijken en downloaden lijkt me wel vet.
Maar ik krijg mijn bluetoothdongle nooit fatsoenlijk aan de praat op mijn pc. Moet een keer een betere kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 20-05-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
frokkel schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:
Hallo,

Ik kan ineens mijn bluetooth niet meer aanzetten.
Geeft steeds "kan bluetooth bewerking niet uitvoeren"
Weet iemand wat de oorzaak daar van kan zijn?

Groeten
Ik zit met exact hetzelfde probleem als bovenstaande poster, maar kan
nergens op het forum een oplossing vinden. Er heeft toendertijd niemand
op de eerdere vraag gereageerd.

Bluetooth blijft maar "unable to perform bluetooth operation" zeggen als ik hem wil aanzetten.

Gebruik firmware versie 3.0638.0.0.1 en Tom Tom 6 samen met een Nokia
LD-3W GPS apparaat.
Mysterie schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:21:

Ik heb zo iets ook een keer gehad, dit heb te maken met Tomtom zelf.
Het probleem is dat je tomtom niet goed afsluit. Deze blijft dan
ongewilt aanwezig waar door de bluetooth wordt geblokkeerd. Start
Tomtom even opnieuw op en sluit deze weer af zoals het hoord.

Groetjes Ger
thekorenwolf schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:21:

Mijn Tom Tom zegt "Geen GPS-apparaat" als ik hem opstart. Bluetooth
activeren via Tom Tom werkt ook niet.
Tom Tom afgesloten via "verlaat applicatie" en ook telefoon opnieuw
gestart, maar het probleem blijft. Gecheckt welke applicaties in het
geheugen zijn geladen, Tom Tom is echt uitgeschakeld. :-(
Iemand een idee hoe dit probleem ineens kan zijn ontstaan en hoe het op
te lossen (behoudens weer een firmware update)? Ligt het uberhaupt wel
aan mijn firmware versie?

Heb het idee dat het aan Tom Tom ligt, daarvoor deed Bluetooth het
prima. Heb Tom Tom er al afgegooid, maar hij blijft weigeren Bluetooth
op te starten. Las ergens anders dat het op te lossen is door je batterij uit je telefoon te halen, maar dat is nogal omslachtig natuurlijk...

Ben er inmiddels achter dat op een of andere manier het MAC adres van mijn bluetooth is gewist oid. Als ik *#2820# intoets voor Bluetooth MAC adres dan geeft hij een blanco (oftewel geen) adres

[ Voor 8% gewijzigd door thekorenwolf op 21-05-2007 00:38 . Reden: update met nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210729

[...]

/edit
Ik krijg mijn telefoon niet gepaird met bluetooth dongle. Wel met de Nokia PC suite..
maar wil gewoon pairen via een serial port. Maar bij verbinding maken moet ik mijn telefoonnummer geven, en als hij dan gaat verbinden staat er op mijn telefoon: nummer in gesprek.
Sitecom dongle

edit: sorry hoort hier eigenlijk niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216517

sinds kort heb'k eens een kleine structuur gemaakt in alle ontvangen smsjes onder 'mijn mappen'. Maar wat ik probeer en maar niet inslaag is nummers te koppelen aan die mappen zodat ze automatisch daarin komen ipv in inbox ofzo is dit mogelijk met de applicatie die standaard op de N73 ME staat of is er een applicatie die ik zou moeten kopen? zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140971

Wie kan die internet via bluetooth even voor mij dan vertalen me engels is niet zóó vloeiend dus :9 alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 140971 op 21-05-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
Ben er inmiddels achter dat op een of andere manier het MAC adres van mijn bluetooth is gewist oid. Als ik *#2820# intoets voor Bluetooth MAC adres dan geeft hij een blanco (oftewel geen) adres :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Anoniem: 140971 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:35:
Wie kan die internet via bluetooth even voor mij dan vertalen me engels is niet zóó vloeiend dus :9 alvast bedankt
Internetten via bluetooth met de N73 (of een andere telefoon) is niet mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Alper587 op 21-05-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 13:51

bagagedrager

multi-alles

Alper587 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:46:
[...]

Internetten via bluetooth met de N73 (of een andere telefoon) is niet mogelijk.
Alper, dat is nogal kort door de bocht. En omdat je daar blijkbaar van houdt: rtft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog maar een keer deze vraag gesteld want of er is geen oplossing of er wordt overheen gelezen.

Ik heb nu ongeveer 150 foto's in mijn N73 staan. Die foto's wil ik sorteren in albums.
Kan ik dit via de pc doen? Want als ik het via de N73 doe, (markeren, kopieeren etc) gaat dat heel lang duren.

Ik was op zoek naar de albums die ik heb aangemaakt in mijn N73 maar die kan ik nergens vinden via de pc of nokiasuite.

Waar worden de albums op de N73 gezet en kan ik foto's sorteren via de pc dmv slepen en plakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
l
bagagedrager schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:12:
[...]

Alper, dat is nogal kort door de bocht. En omdat je daar blijkbaar van houdt: rtft.
Als het wel mogelijk is, hoor ik dat graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Is er trouwens geen truc om de compressie van de foto's te verminderen? Op zich maakt de N73 vrij fraaie plaatjes (mits je de White Balance handmatig insteld) maar elke foto ook van reviewers zitten vol met Jpeg artifacts. Ik snap niet dat Nokia niet de mogelijkheid heeft bijgevoegd om de compressie in te kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

kent iemand dit probleem?

bij het overbrengen van muziek start nokia music manager op
maar wat ik ook doe,. dit programma loopt vast (Nokia Music Manager reageert niet meer)

het gebeurt vooral tijdens het omzetten van de muziek,..

ik verbind zowel met een kabel, als met Bluetooth, en wat ik ook doe - ik ondervind deze problemen

ik gebruik Vista

support zegt het volgende:
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

U gaat naar Start -> Configuratiescherm -> Software -> u verwijdert daar alles dat u tegenkomt van Nokia of PC Suite U gaat naar Start -> Zoeken -> Bestanden of mappen. U tikt "nokia" in. Alles wat u nog tegenkomt, dient u te verwijderen.
Hierna downloadt u van de site http://www.nokia.com/pcsuite de laatste nieuwe PC Suite en installeert u deze opnieuw.
Houd er wel rekening mee dat u voor de installatie van P.C. Suite, antivirus en firewall dient uit te schakelen.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
maar uiteraard helpt dat voor geen meter

als iemand anders suggesties heeft,.. graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou graag een wallpaper fullscreen willen hebben. Vind het echt belachelijk dat dit niet kan, puur omdat het Symbian is en het beeld is opgebouwd in delen. Achterlijk.

Weet iemand een manier om toch een fullscreen wallpaper te gebruiken. En ook zonder thema te moeten bouwen. Ben ik niet zo goed in... 8)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Reactie op bluethoot problemen, als ik problemen heb met bluetooth of andere applicaties dan is het verstandig om je telefoon even uit en weer aan te zetten en het dan nog een keer te proberen!

Je geeft de n73 als het ware een 'reset' en bij mij heeft dat tot op heden heel fijn gewerkt en een ieder probleem opgelost,

succes!

Sylvester

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 21-05-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Ik heb een vraag. Mischien dat die al wel gesteld is maar ik kan het niet vinden in de vorige topics.

Ben van plan TomTom aan te schaffen met een GPS muis. Maar als ik TomTom aan heb staan en ik ben ook muziek aan het luisteren via mijn telefoon, dempt dan de muziek als mevrouw TomTom iets te vertellen heeft?

Voorbeeld. Ik ben muziek aan het luisteren en moet over 100 meter rechts af. Schreuwt mevrouw TomTom dan gewoon door de muziek heen? Of wordt de muziek dan gedempt en kan mevrouw haar instructies geven en dan weer muziek terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Raar voordat ik een foto maak ziet het object er heel mooi en duidelijk uit op het scherm maar als ik de foto maak is de foto heel donker en pixelachtig
Ik heb al geprobeerd om het te veranderen maar ik kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129805

help, op de een of andere vage wijze zit er ineens enorm veel stof onder me display. echt bizar. weet iemand daar een oplossing voor. groetjes Martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:17:
Raar voordat ik een foto maak ziet het object er heel mooi en duidelijk uit op het scherm maar als ik de foto maak is de foto heel donker en pixelachtig
Controleer 'al' je instellingen, type foto (overdag/sport/nacht), witbalans, etc.en kijk hoe je lens eruit ziet.

Zet hier even neer wat je huidige instellingen zijn, anders kunnen we er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Tijntje

Hello?!

Anoniem: 129805 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:24:
help, op de een of andere vage wijze zit er ineens enorm veel stof onder me display. echt bizar. weet iemand daar een oplossing voor. groetjes Martijn.
Ik heb precies het zelfde. Rechts boven bij de camera aan de voorkant zit bij mij stof. Ik heb al gekeken of ik hem open kan maken maar ik zie nergens schroefjes.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Tijntje schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Ik heb precies het zelfde. Rechts boven bij de camera aan de voorkant zit bij mij stof. Ik heb al gekeken of ik hem open kan maken maar ik zie nergens schroefjes.
Heb ik ook last van, het is wel mogelijk om je frontje eraf te halen en dan een en ander schoon te maken..

http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Ik heb hetzelfde probleem onder Vista! Had het ook al hier gepost. Onderstaande oplossing werkt bij mij dus ook niet. Heb toen maar via 'deze computer' en 'Nokia Phone Browser' mijn muziek naar de telefoon gekopieerd..

Ik denk dus dat het aan Vista ligt..
assass schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:38:
kent iemand dit probleem?

bij het overbrengen van muziek start nokia music manager op
maar wat ik ook doe,. dit programma loopt vast (Nokia Music Manager reageert niet meer)

het gebeurt vooral tijdens het omzetten van de muziek,..

ik verbind zowel met een kabel, als met Bluetooth, en wat ik ook doe - ik ondervind deze problemen

ik gebruik Vista

support zegt het volgende:

[...]

maar uiteraard helpt dat voor geen meter

als iemand anders suggesties heeft,.. graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Controleer 'al' je instellingen, type foto (overdag/sport/nacht), witbalans, etc.en kijk hoe je lens eruit ziet.

Zet hier even neer wat je huidige instellingen zijn, anders kunnen we er niks mee.
Ik wil gewoon een foto maken van iets met de kleuren en kwaliteit zoals je het ziet op het scherm voor je de foto maakt

Zo gaat het ongeveer:
Ik maak een foto en hij er staan een groen hoekje in elke hoek daarna krijg ik de echte foto en die is een stuk lichter

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 214426 op 21-05-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
  • Laatst online: 10-04 00:21
@Dayuum
Dat had mijn vader ook(ik mijn broertje en vader hebben allebei een N73)
Even uit/aan en alles is weer in orde. suc6

Mijn vraag: Is er misschien een programmatje waarmee je het flitslampje aan kan laten staan zodat je je mobieltje als zaklamp kan gebruiken?? Handig in meerdere situaties :)

merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 07-05 20:04

MethodP

baanaan

Anoniem: 214426 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:41:
[...]

Ik wil gewoon een foto maken van iets met de kleuren en kwaliteit zoals je het ziet op het scherm voor je de foto maakt

Zo gaat het ongeveer:
Ik maak een foto en hij er staan een groen hoekje in elke hoek daarna krijg ik de echte foto en die is een stuk lichter
Ik heb precies hetzelfde. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
Anoniem: 94542 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:13:
Ik heb hetzelfde probleem onder Vista! Had het ook al hier gepost. Onderstaande oplossing werkt bij mij dus ook niet. Heb toen maar via 'deze computer' en 'Nokia Phone Browser' mijn muziek naar de telefoon gekopieerd..

[...]
Ik heb precies het zelfde probleem alleen gebruikt ik wel windows XP pro dus het ligt niet aan vista. Muziek overzetten gaat vaak wel maar als je gaat comprimeren en overzetten loopt ie vast. Erg vervelend en ik heb ook nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210729

[...]

/edit
ik ben een heel eind gekomen..
heb gnubox op mijn N73 geinstalleerd, op de pc de internetverbinding gedeeld via de COM poort. Het enige is dat ik bij het testen met gnubox maar 5 seconden verbinding heb en dan weer wordt verbroken. :(
Stop nu met verder proberen..
Als iemand anders het lukt laat maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Ik heb sinds vandaag TomTom 6 op de N73 geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat het echt geweldig werkt!!!
Ik heb een Parrot carkit in mijn autootje en ook al is de foon verbonden met de carkit, de TomTom werkt nog steeds!
Ook word mijn radio stil gezet als ik aanwijzingen krijg voor de route.
Helemaal TOP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
xIngmarx schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:21:
@Dayuum
Dat had mijn vader ook(ik mijn broertje en vader hebben allebei een N73)
Even uit/aan en alles is weer in orde. suc6

Mijn vraag: Is er misschien een programmatje waarmee je het flitslampje aan kan laten staan zodat je je mobieltje als zaklamp kan gebruiken?? Handig in meerdere situaties :)

merci.
Ff zoeken naar het programmatje SpotOn. 'Nadeel' van dit programmatje is wel dat het niet je echte, sterke flitslamp gebruik maar een heel zwak flitslampje. En nee, er zijn geen andere programma's die wel de goede, felle lamp gebruiken helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

FabianNL schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:18:
[...]

Ff zoeken naar het programmatje SpotOn. 'Nadeel' van dit programmatje is wel dat het niet je echte, sterke flitslamp gebruik maar een heel zwak flitslampje. En nee, er zijn geen andere programma's die wel de goede, felle lamp gebruiken helaas....
Inderdaad erg jammer dat de felle lamp niet word gebruikt. Gebruik zelf het programma NTorch Lite, maar ben nog steeds op zoek naar een goeie, die een iets feller licht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

ik heb obbo op inernet gepakt onbeperkt internetten op de n73 internet rodio gedownload en heb ik meer dan 1000 zenders ik heb vodafone

http://www.handango.com/a...D207330%26secw%3D6152c171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MethodP schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:34:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Erg vreemd.
Had je het in het begin ookal? Ik volgens mij niet
Alles uit en aan doen werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
FF vraag over de nieuwste update van de firmware.(3.0713.1.0.2)

Sinds ik m heb geupdate trilt mn telefoon een seconde of 2 als ik m aanzet.
Dit was voorheen niet. Zit m dit in de nieuwe update, of moet ik t ergens anders zoeken?
Heb zelf geen instellingen veranderd, dus.......

hoor t wel

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 20:33
tja, als je kijkt naar de changelog.. dan zie je dat dat een nieuwe feature is.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
"it's not a bug, it's a feature"

altijd al een keertje willen zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 94542 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:13:

[...]
het gaat bij mij alleen fout bij het converteren
als ik gewoon kopieer lukt alles wel,.. hier ook vista idd,..

echt wat een onwijze kneuzen bij nokia support,.. alsof ze het probleem niet eens lezen flikkeren ze me de ene na de andere standaard helpbrief toe,.. wat moet ik hier nou weer meer:
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

U kan zelf een software update uitvoeren op uw toestel door gebruik te maken van Nokia Software Updater, die u gratis kan downloaden via de volgende link:
http://europe.nokia.com/A4176089

Alvorens een software update uit te voeren raden wij u aan om een back-up te maken van de gegevens op uw toestel.
Ook dient u de geheugenkaart uit het toestel te verwijderen,en het toestel aan de lader aan te sluiten.

U kan dit doen met behulp van Nokia PC Suite die u eveneens gratis kan downloaden. Dit kan via de volgende link:
http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_8914
alsof DAAR het probleem ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand al een fix op de enorme compressie die er op de foto's wordt uitgevoerd? Ik vind het toch raar dat bij 1 van de beste telefooncamera's er zoveel compressie op de foto's zit en dit nergens in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219732

Heeft iemand enig idee of de N73 Music Edition A2DP gaat ondersteunen na een firmware upgrade, of zit de chip er gewoonweg niet in?
Ik vind het wel ERG slecht dat Nokia dit verzaakt heeft bij de Music Edition - is er eindelijk iets handigs op het gebied van muziek, zetten ze het niet in hun musicphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even van gsmhelpdesk.nl afgeplukt:
"Ik heb het meteen even voor je getest (was het helemaal vergeten). We hebben hier een normale N73 liggen (wit met rood), en deze is wel te pairen met een stereo bluetooth headset, maar niet te gebruiken voor het beluisteren van muziek, wat dus betekent dat de standaard N73 geen A2DP heeft.

De N73 music edition is eveneens te pairen met een bluetooth headset, waarmee wel muziek via de headset te beluisteren is.

Groetjes,

Tim Wijkman''
Dus Alleen de Music Edition beschikt over A2DP ondersteuning.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 22-05-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Weet iemand hoe dit op te lossen is:

Ik gebruik vrij veel de agenda op de N73. De functie 'memo" gebruik ik het meest, om allerlei herinneringen in te zetten. Alleen wil ik bij sommige belangrijke herinneringen dat ik een waarschuwing krijg. Helaas is er alleen bij de functie "memo" geen alarm in te stellen. Bij de functie "taak" wel, alleen zie je dan de herinnering al een week van te voren ofzo in je scherm staan...
Iemand een idee hoe dit is te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Anoniem: 218309 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:00:
Weet iemand hoe dit op te lossen is:

Ik gebruik vrij veel de agenda op de N73. De functie 'memo" gebruik ik het meest, om allerlei herinneringen in te zetten. Alleen wil ik bij sommige belangrijke herinneringen dat ik een waarschuwing krijg. Helaas is er alleen bij de functie "memo" geen alarm in te stellen. Bij de functie "taak" wel, alleen zie je dan de herinnering al een week van te voren ofzo in je scherm staan...
Iemand een idee hoe dit is te omzeilen?
Ik zou voorstellen om i.p.v. "memo" de vergadering functie te gebruiken.
Hier kan je namelijk wel heel gemakkelijk een reminder laten afspelen en is je item niet weken van te voren te zien in je scherm.
Een andere oplossing is misschien ook mogelijk, maar die weet ik niet.

Groetjes, Linda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 12:42
Is het mogelijk om het geheugen van mijn SMS woordenboek te wissen of te resetten (zonder mijn hele telefoon te resetten)?
Wanneer ik nu simpele woorden als 'dan' typ staat er bijvoorbeeld 'dao'

Zwaar irritant...

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Anoniem: 220030 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:19:
[...]

Ik zou voorstellen om i.p.v. "memo" de vergadering functie te gebruiken.
Hier kan je namelijk wel heel gemakkelijk een reminder laten afspelen en is je item niet weken van te voren te zien in je scherm.
Een andere oplossing is misschien ook mogelijk, maar die weet ik niet.

Groetjes, Linda :)
Dank voor de tip :) ! Alleen zie ik een vergadering ook een week van te voren 8)7 . (Waarom ze dat zo ingesteld hebben bij Nokia is me ook een raadsel. 1 Of 2 dagen van te voren is toch meer dan genoeg??) Maar goed, volgens mij zijn er ook andere agenda programma's verkrijgbaar, ga ik daar maar even naar op zoek denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
kijk ff in je instellinge van de vergadering je kunt instelle hoe ver van te voren een alarm moet afgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Denthis schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:02:
kijk ff in je instellinge van de vergadering je kunt instelle hoe ver van te voren een alarm moet afgaan
Je kan de tijd van je alarm instellen, echter niet de tijd vanaf wanneer heb op je stand-by komt te staan.

Anoniem: 218559 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:02:

[...]

Kijk uit met wat je zegt over dat A2DP, zie het vorige topic maar eens:
http://gathering.tweakers...2dp&data%5Bboolean%5D=AND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog maar een keer deze vraag gesteld want of er is geen oplossing of er wordt overheen gelezen??

Ik heb nu ongeveer 150 foto's in mijn N73 staan. Die foto's wil ik sorteren in albums.
Kan ik dit via de pc doen? Want als ik het via de N73 doe, (markeren, kopieeren etc) gaat dat heel lang duren.

Ik was op zoek naar de albums die ik heb aangemaakt in mijn N73 maar die kan ik nergens vinden via de pc of nokiasuite.

Waar worden de albums op de N73 gezet en kan ik foto's sorteren via de pc dmv slepen en plakken???

Iemand een antwoord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds de fabrieks firmware
Is het waard om mn firmware te updaten?
Heeft iemand een link naar de changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 11:05
Dat RotateMe werkt echt ideaal!!

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070522/vhpnwtix.jpg
Tomtom normaal naar...

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070522/ivnjakwp.jpg
Landscape!!

Echt 10x zo overzichtelijk en veel dingen (ook andere proggies) zien er 10x zo strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219732

Anoniem: 218559 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:02:

[...]

Ik weet niet waar je het over hebt, want standaard zit er in ieder geval geen A2DP op. Mijn logitech bluetooth AD2P headset werkt alleen mono en op telefoonkwaliteit. Vandaar ook mijn vraag of het met een patch / update wel geactiveerd is. GSMHelpdesk lult mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 21:27

KWM

kassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:39:

[afbeelding]
Tomtom normaal naar...

[afbeelding]
Landscape!!

Echt 10x zo overzichtelijk en veel dingen (ook andere proggies) zien er 10x zo strak uit!
Hoe heb je deze geinstalleerd, ik krijg 't niet voor elkaar. Ik krijg steeds 'n certificaat fout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 11:05
.
KWM schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:04:
[...]
Hoe heb je deze geinstalleerd, ik krijg 't niet voor elkaar. Ik krijg steeds 'n certificaat fout :S
Hier staat een hele duidelijke uitleg over hoe je sis bestanden kan signen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 23:38
Anoniem: 214426 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:17:
Ja, dat is wel normaal bij de N73. Dat hebben meerdere mensen, ook bij de hoogste instellingen, wel jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Anoniem: 129805 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:24:
Ja, ook bij mij is dit het geval zoals bij meerderen. Ik denk dat de enige optie is om die uitelkaar te halen en dan schoon te maken. Op youtube staat een hele duidelijke instructiefilmpje die laat zien hoe je de N73 voorzichtig uit elkaar kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
n00bs schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:53:
Heeft iemand al een fix op de enorme compressie die er op de foto's wordt uitgevoerd? Ik vind het toch raar dat bij 1 van de beste telefooncamera's er zoveel compressie op de foto's zit en dit nergens in te stellen is.
Voorzover ik weet is er nog geen fix die de enorme compressie tegenhoudt. Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n "fix".
Ik had in het begin helemaal geen last van die compressie, totdat ik mijn telefoon heb geupdate met de nieuwste firmware ( van 2.06..... naar 3.0704.1.0.1). Nu zien de foto's er veel lelijker uit, ze zijn heel blokkerig. Ik merk alleen dat de compressie vooral hoog is wanneer je van de flits gebruik maakt. Foto maken zonder flits dan zijn de foto's minder blokkerig. Meerdere mensen die dat verband hebben, tussen flits en blokkerigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ik heb een paar vraagjes

Hoe stel ik een mp3 als sms toon in ?

Is er ook iets als een file explorer voor de n73?
zodat ik mijn geheugen kaart makkelijk kan bekijken?

kan het dat de n73 niet alle jpeg bestande aan kan, want foto's van me sony ericsson k750i kan hij niet aan, althans hij geeft die foto's niet weer in de galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
virtualJac schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:48:
Is het mogelijk om het geheugen van mijn SMS woordenboek te wissen of te resetten (zonder mijn hele telefoon te resetten)?
Wanneer ik nu simpele woorden als 'dan' typ staat er bijvoorbeeld 'dao'

Zwaar irritant...
Dit wil ik ook wel eens weten, ik heb een keer vnv ingevoerd omdat ik anders 2 smsberichten moest sturen, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid "tot" weer als eerste optie, ook niet als ik tot opnieuw invoer zeg maar. Dit heb ik met meer woorden, ik heb liever dat ik alles opnieuw invoer dan steeds die typfouten ofzo eerst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Laatst online: 19-04 09:54
Jeetje, ik installeeer Avi player (divXplayer 0.8) maar krijg het niet voor elkaar dat hij ook werkelijk een avitje speelt, als ik op browse files druk vindt hij alleen de demo :S raar zeg!

Wie kan mee een endje helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
kassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
.
[...]

Bedankt voor de link maar wat is het eigenlijk een onzin en een moeite zeg.. Maar ik heb het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Denthis schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:13:
ik heb een paar vraagjes

Hoe stel ik een mp3 als sms toon in ?

Is er ook iets als een file explorer voor de n73?
zodat ik mijn geheugen kaart makkelijk kan bekijken?

kan het dat de n73 niet alle jpeg bestande aan kan, want foto's van me sony ericsson k750i kan hij niet aan, althans hij geeft die foto's niet weer in de galerij.
1. Ik kan mp3's als beltoon selecteren als ze in mn telefoongeheugen staan
2. ja, bestandsbeheer (zie handleiding). Ik heb zelf een shortcut daarvan op mn "bureaublad" van mn telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:39:

[afbeelding]
Tomtom normaal naar...

[afbeelding]
Landscape!!

Heel handig programmaatje ja, en die Tomtom ziet er overzichtelijker uit in landscape. Echter moet je wel je telefoon 90 graden kunnen draaien in je auto-telefoonhouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kassemans schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
.
[...]

Super uitleg en super tooltje dat rotateme. Nu kan ik eindelijke normaal internetten met de N73.
Zijn er nog andere forums over de N73? En heeft iemand voor mij een linkje want ik heb een vraag die hier nog niet beantwoord is.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 77635 op 23-05-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
-RazieL- schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:18:
[...]

1. Ik kan mp3's als beltoon selecteren als ze in mn telefoongeheugen staan
2. ja, bestandsbeheer (zie handleiding). Ik heb zelf een shortcut daarvan op mn "bureaublad" van mn telefoon staan.
ja dankje wel

Wel stom dat de n70 wel beltonen en smstonen kan selecteren vanaf de geheugen kaart en de n73 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FabianNL schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:48:
[...]
Kijk uit met wat je zegt over dat A2DP, zie het vorige topic maar eens:
http://gathering.tweakers...2dp&data%5Bboolean%5D=AND
Hoi, ik was iets te optimistisch misschien ;) maar dan zal het ongetwijfeld te maken hebben met het type headset, en is het dus wel mogelijk, maar niet met alle randapparatuur! Want als ze het getest hebben, merk van de werkende headset staat op gsmhelpdesk site. En kan me niet voorstellen dat zij er baat bij hebben om de boel te flessen!
Basjuuh schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:27:
Jeetje, ik installeeer Avi player (divXplayer 0.8) maar krijg het niet voor elkaar dat hij ook werkelijk een avitje speelt, als ik op browse files druk vindt hij alleen de demo :S raar zeg!
Wie kan mee een endje helpen?
Kijk even op je Geheugen kaart of daar een map staat waar die demo films in staan, in die map moeten ook je andere video bestanden staan, dan ziet hij ze. Ziet de player ze nog steeds niet, dan moeten de films geconverteerd worden. Succes!
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.