Hoezo slopen? De box laat nu gewoon het kanaalnummer zien (c210 = channel 210 bijvoorbeeld), dat noem ik geen slopen, dat noem ik het toevoegen van een feature. De c had wat mij betreft achterwege gelaten mogen worden en ik vind ook dat het mogelijk moet worden om het display uit te schakelen via het menu.
Met 'forced te krijgen moeten zijn' bedoel je dat je de box update met het linkse knopje of pijltje naar links enzo?
Dan verkoop je die toch... En nee Johan ik koop 'm niet van je.

jah ok.... maar je hebt al mensen die blij zijn met een appel en een ei...

die klok kan ik me nog ietsje pietsje bij voorstellen... maar goed die zie je alleen als de mediabox uitstaat en hoeveel mensen hebben geen uurwerk of horloge voorhanden waarbij dat klokje dus "nut" heeft? dat hele gedoe met "c006" etc slaat nergens op kompleet nutteloze info waar je echt niets aan hebt... het is meer een actie van "kijk wij kunnen iets met het display!!!oneoneone!!!"
Ik denk meer dat het is geimplementeerd omdat mensen zeiden: "Op de DVR kun je zien op welk kanaal hij staat, kan mijn gewone mediabox dat niet krijgen?" en tja nu kun je dus zien op welk kanaal hij staat. Als je je er echt aan ergert kun je er natuurlijk altijd een stukje zwarte tape overheen plakken.
ik ben wel blij met de upgrade om dat er ietwat functionaliteit aan toegevoegd is... ik zou nog blijer zijn met de upgrade als ze het hele UPC digital storingsvrij konden maken... laten ze daar hun energie in steken.... neej een nieuwe zender als "liberty" die voor 99% uit artifacts bestaat dat is nuttig voor de consument!
Dat Liberty TV bij jou stoort, betekent niet dat die in de rest van Nederland ook stoort. Daar hebben we 't nog wel ff over op MSN.
voor mijn gevoel betaal ik voor een product wat nog in de beta fase is... in het jaar waarin wij UPC digital hebben heeft het nog nooit goed gewerkt: Artifacts in beeld en geluid,
Dat ligt toch echt aan je signaal. Met een goed signaal moet je een artifactvrij beeld hebben, zonder haperingen. Dus dan is de vraag: waar komt het slechte signaal vandaan? Waar zit je AOP (het abonnee overname punt, waar de kabel je woning binnenkomt)? In de meterkast? Of in de woonkamer? Hoe ver staat de mediabox bij het AOP vandaan? Hoeveel meter coaxkabel zit daar tussen? Is dat el cheapo coaxkabel? Zitten er nog splitters van de gamma tussen? Sluit de mediabox eens met een goeie coaxkabel aan, op hooguit 5 meter van het AOP. Nog steeds een haperend beeld en/of artifacts? Laat dan eens een monteur kijken naar het signaal. Daar zijn ze voor.
super trage tv guide,
Wat noem je traag? Als ik van zender wissel duurt het een halve tot anderhalve seconde voor ik het volgende kanaal zie. Hoe lang duurt dat bij jou?
zender info die van geen kant klopt of compleet ontbreekt. etc.
Qua tijd of qua omschrijving? Houd er rekening mee dat UPC omschrijvingen en tijden hoogstwaarschijnlijk niet zelf verzint maar aangeleverd krijgt van het kanaal zelf. Net als met papieren tv-gidsen wijken de tijden vaak wat af. Maar ik heb geen problemen met de omschrijvingen, die zijn geloof ik altijd wel ok. Kom eens met voorbeelden aanzetten!
VOD is de eerste leuke, bruikbare en nuttige toevoeging in het afgelopen jaar.... jammer dat nog maar een minimaal percentage van de UPC klanten er van kan proeven...
Zo minimaal is dat percentage niet. De hele provincie Brabant, Alkmaar, Haarlem en heel Amsterdam is al over op VOD. Dat noem ik geen klein percentage meer. De planning is dat in augustus heel Nederland over is, inclusief de HDTV-box en de DVR. Zie ook
http://www.perssupport.nl...hten/Actueel?itemId=94283.
nog jammerder is dat het waarschijnlijk een betaald onderdeel gaat worden... VOD zou standaar moeten zijn bij UPC digital.
Nee hoor, VOD is net als NVOD gewoon gratis. De content is net als bij NVOD uiteraard niet gratis, films kosten gewoon € 2,99. Daarvoor mag je ze 24 uur lang bekijken. In tegenstelling tot bij NVOD kun je dan trouwens ook live vooruitspoelen, als er reclame tussen zou zitten zou je dat dus eindelijk kunnen skippen dus.

Momenteel tijdens de testperiode zijn series, muziek etc ook gratis. Na de volledige invoering komt er trouwens ook gratis content en aanbiedingen. Wanneer is de testperiode afgelopen en zijn de series enzo niet meer gratis? Dat merk je vanzelf, er wordt dan bij de bestelling gevraagd om de pincode. Maargoed, nogmaals: net als NVOD is VOD gewoon gratis.
[
Voor 3% gewijzigd door
Bergen op 20-06-2007 01:57
]