"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Interessant, maar veel wijzer word ik er niet vanYohan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:05:
[...]
Waarschijnlijk heeft je TV een aantal 'presets' voor beeldsaturatie en helderheid. Je TV ontvangt en interpreteert het signaal van de TV-knop van je Mediabox als een switch tussen één van de beeldpresets.
Nu zit ik iedere keer dat TV knopje in te drukken. Geen ramp maar handig is anders. Als iemand nog ideeen heeft hoor ik het graag.
Als ik weer de UPC knop indruk wordt het beeld klein beetje flets wat jammer is.
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 30-05-2007 10:53 ]
Bij mijn eigen tv (Philips) heten de presets bijv. 'warm', 'natuurlijk' en 'koel'. Het is lastig dat je TV het signaal van je Mediabox-remote oppikt, maar volgens mij kun je daar niets aan veranderen.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dat was echt wel een gaaf programma. Lekker brak Travel Channel kijken.. prima !
Beetje vreemd, want volgens mij doet de AB niet veel als je alleen op TV of UPC drukt, dat wijzigt alleen de mode van de AB bediening (na TV werkt de AB als AB voor je TV, na YPC werkt ie als AB voor je UPC). Misschien schakelt je TV tussen composiet en RGB (wat allebei via je scart gaat) ?Philflow schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:52:
[...]
Interessant, maar veel wijzer word ik er niet van
Nu zit ik iedere keer dat TV knopje in te drukken. Geen ramp maar handig is anders. Als iemand nog ideeen heeft hoor ik het graag.
Als ik weer de UPC knop indruk wordt het beeld klein beetje flets wat jammer is.
Misschien een idee om even te vermelden wat voor TV je hebt, misschien zijn er mede tweakerts die ook zo'n tv hebben...
En vwb je scart kabel: als je zeker weet dat dit een volledig bedrade scart is zou ik hem lekker laten zitten. Als je dit niet zeker weet (je hebt het immers over een audio scart) dan zou ik eens een ander (volledig bedraad) exemplaar testen. Je hebt ze in verschillende prijsklassen van goedkoop tot extreem duur, maar voor ca € 30,- kun je een goede kwaliteit kopen (vergulde contacten, goede afscherming)
Dank voor het meedenken. De TV is een Samsung plasma PS42-C91.sanook schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:18:
[...]
Beetje vreemd, want volgens mij doet de AB niet veel als je alleen op TV of UPC drukt, dat wijzigt alleen de mode van de AB bediening (na TV werkt de AB als AB voor je TV, na YPC werkt ie als AB voor je UPC). Misschien schakelt je TV tussen composiet en RGB (wat allebei via je scart gaat) ?
Misschien een idee om even te vermelden wat voor TV je hebt, misschien zijn er mede tweakerts die ook zo'n tv hebben...
Zien andere UPC digital gebruikers het verschil als je dat knopje indrukt?
(ik heb trouwens de versie met harddisk)
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 30-05-2007 12:29 ]
Heb eigenlijk nooit slecht beeld (0,0 ruis) gehad via anoloog maar dat komt denk ik door de dure coax kabel (75ohm ofzo?)
Ik keek eerst ook op een CRT, zag nauwelijks verschil.Sir_Killalot schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:39:
Zoveel beter vind ik het beeld van digitv tegenover analoog niet eens, ik heb op mn bijna 3 jaar oude 70CM 100Hz Aldi MT Logic tv Picture in Picture zitten en als ik de zelfde zenders naast elkaar zet zie ik geen verschil
Je gaat het pas goed gaat zien op een 32+ inch LCD scherm of een 37+ inch plasma.
Yep - TV oranje is echt zo'n zender waarvoor ik het extra pakket zou willen hebbenkoen schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:07:
Die nieuwe zenders 13th street en sci-fi lijken me wel oké, tv oranje is vrij triest met onbekende artiesten die vage nummers zingen, maar wel humor

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Wie heeft dit klokje al actief ???synthdood schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57:
Er kwam van de week een keurig overzicht van UPC in de post met wat er vanaf de 30e gaat veranderen:
een klokje in het display op de box! Ik ben benieuwd.
Vooral dat klokje doet me vermoeden dat er dus ook nieuwe firmware uitkomt. Er werd niet over type box gesproken (Pace, Tomson, Philips) dus ik neem aan dat er een firmware update voor alle types zal komen. Hopelijk is het probleem van de hangende programma-info op de Pace dan ook gelijk gefixt.
gisteravond werden bij mij wel de kanalen die uit het standaard pakket zouden
verdwijnen er al uit gehaald. en vandaag zouden de nieuwe kanalen worden toegevoegd.
Maar buiten een paar keer oplichten van het display na, nog geen klokje
Wel bleef de mediabox hangen nadat ik de binnen gekomen berichten van UPC had gelezen
over de veranderingen. Kreeg toen ik het berichtenvenster wou afsluiten een aantal vlaggen / buttons in beeld, waarvan je er een moest selecteren. Ned vlag gekozen en toen kreeg ik de optie om
mijn activeringscode in te voeren. Daar ik al heel lang geleden geactiveerd ben, op de retour button van de afstandsbediening gedrukt, en walla de box bleef weer eens hangen. Kon niets meer doen dus alleen de steker eruit trekken bood een oplossing. Na opnieuw opstarten deed de box het wel gewoon weer - maar nog steeds geen klokje....
[ Voor 26% gewijzigd door Marinus-Roro op 30-05-2007 17:42 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
- wel nieuwe zenderindeling
- geen klokje
Het lijkt er wel op dat de box door de update volledig is gereset want m'n ingestelde favorieten zijn verdwenen (die moeten met de nieuwe kanaalnummers toch opnieuw worden ingesteld dus dat maakt niet uit). Maar wat ook was veranderd is dat de box ineens weer op 4:3 stond ingesteld. Ik had me al een minuut of 5 zitten verwonderen dat alles er wat merkwaardig uitzag voordat het muntje viel

Dat hadden ze in de brief wel even mogen vermelden! Ik weet zeker dat er nu hele volksstammen naar een verkeerde breedbeeldinstelling zitten te kijken. De ene helft heeft niets door

Dat er geen klokje is is wel raar, maar eigenlijk vind ik het wel goed zo. Ik vrees dat die klok toch zo'n lelijk fel groene jaren 80 wekkerdisplay is dat enorm misstaat bij de mooie displays van m'n andere apparatuur.
Maar idd, wel nieuwe zenderindeling maar geen klokje. (Waar de hell wil je eigenlijk dat klokje voor?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
want hier is er nog niets gebeurd... kheb bv nog steeds travel channel terwijl die zou verdwijnen uit het standaard pakket.
forceer update methode gevonden, hij zegt nu dattie bezig met de update en dat ik de decoder niet meot uitzetten.... zo staatie al een tijdje
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 30-05-2007 22:46 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
hangt sterk van je TV af, kheb hier een Phillips blackline tv.... echt een super apparaat met zeeeer scherp beeld en hier is een duidelijk verschil tussen analoog en digitaal.Philflow schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:17:
[...]
Ik keek eerst ook op een CRT, zag nauwelijks verschil.
Je gaat het pas goed gaat zien op een 32+ inch LCD scherm of een 37+ inch plasma.
Breedbeeld in anamorf 4:3 heeft veel meer beeldinformatie (hoeft alleen maar "wide" uitgetrokken te worden) dan letterboxed (dan wordt er ingezoomd).
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Om het softer dan softe playboy channel te activeren, moet je naar het
opgegeven kanaal toe scrollen. Vervolgens op de groene button drukken
op de afstandsbediening om het gratis kanaal aan je standaard pakket toe
te voegen. Echter kom je dan gelijk in het standaard kanaal uitbreidingspakken
scherm terecht. En de selector regel staat standaard op gelijk activeren extra
channel pakket. ik denk dat je nu niet de personen de kost moet geven die per
ongeluk in plaats van het playboy channel geactiveerd hebben het extra channel
pakker hebben geactiveerd. Vind dit zachts gezegt weer geen mooie oplossing van UPC.
Verwijderd
Heb inmiddels ook de extra channels update gehad.
ik heb de nieuwe kanalen, en had mijn favorieten. maar ben gisteravond toch mijn favorieten kwijt geraakt
verder werkt alles nu. alleen de EPG is aardig in de war ;-)
Komt inderdaad pas tevoorschijn als je 'm uit zet.
Lekker nuttig, want als ik 'm uit zet ga ik slapen
[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 31-05-2007 14:40 ]
Verwijderd
als ik op menu druk komt alleen nog maar de optie instellingen te voorschijn.
hebben meer mensen dit probleem en hoe los ik het op?
gr

ga naar instellingen -> kies dan fabrieksinstellingen en dan ff opnieuw install doorlopen en het moet weer werken.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:15:
ik heb sinds een tijdje geen programma gids meer via de media box
als ik op menu druk komt alleen nog maar de optie instellingen te voorschijn.
hebben meer mensen dit probleem en hoe los ik het op?
gr
Mijn TV is scherper en de kleurweergave is beter dan de meeste Philips/Sony's die ik in mijn omgeving ken, goede instellingen scheelt een hoop
(hoop niet dat je nog 1 van de weinige bent die denk dat de Aldi alleen troep verkoopt

wel de overige nieuwe zenders in het st. digi pakket er bij gekregen.
[ Voor 77% gewijzigd door Marinus-Roro op 01-06-2007 21:18 ]
Dus toch een beetje gelijk met mijn vorige bewering om er een hoop mensensylvesterrr schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:32:
Playboy TV kun je vanaf 1 juni gratis activeren.
in te laten stinken door het gewonen update scherm voor te toveren, in de hoop
dat iemand argeloos het extra channel pakket selecteerd.

[ Voor 44% gewijzigd door Marinus-Roro op 01-06-2007 21:19 ]
Nu zie ik dat er op het front van m'n media box een klok zit
Dat was eerst niet zo
Meerdere met deze update/extra feature?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
als het goed is hebje een folder van deze update gehadGunner schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:34:
Bij mij was er vanavond een software update. Deze duurde ongeveer een half uur?
Nu zie ik dat er op het front van m'n media box een klok zit
Dat was eerst niet zo
Meerdere met deze update/extra feature?
behalve het klokje zijn er een paar zenders toegevoegd en een paar komen te vervallen, volgens de folder zou deze update 30 mei uitgerold worden.... ik heb nog steeds geen update gehad
Ik heb op Chello Underground een scan van een gedeelte van de brief gevonden: er staat dat men binnenkort start met een aantal mediabox-verbeteringen.
Wat meer info met betrekking tot de update:
Vanaf 30 mei vindt er een software update plaats van de standaard UPC MediaBox (Thomson). Met deze software zal de UPC MediaBox beter zijn dan ooit en kunnen klanten met een UPC MediaBox voortaan nog beter de voordelen van UPC Digital TV ervaren.
De update naar versie 2.1 zal eerst in de regio Flevoland beschikbaar komen en in de loop van de maand juni ook in de rest van Nederland. De mediabox krijgt de update vanzelf, zodra deze in de stand-by stand staat. U hoeft hier verder niets voor te doen.
Wat zit er in deze update?
Productverbeteringen:
• Flinke stabiliteitsverbeteringen van de mediabox, door de nieuwe software;
• Voorbereidingen en verbeteringen voor VOD.
Productvernieuwingen*:
• De display aan de voorkant van de mediabox toont het huidige kanaalnummer;
• In stand-by toont de display automatisch de actuele tijd.
(*Geldt niet voor de zwarte Thomson mediabox)
De software update is niet van toepassing op de MediaBox - DVR en de MediaBox - HDTV. Hiervoor zal naar verwachting deze zomer nieuwe software beschikbaar komen.
Oh die folder had ik denk ik nog niet gezien, er ligt nog wel wat post van UPCChaoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:56:
[...]
als het goed is hebje een folder van deze update gehad
behalve het klokje zijn er een paar zenders toegevoegd en een paar komen te vervallen, volgens de folder zou deze update 30 mei uitgerold worden.... ik heb nog steeds geen update gehad
maar bij mij duurde het dus 30 minuten, en ik woon idd in Flevoland
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
nouhja dan zie ik het in de loop van juni wel verschijnen
Wat wel jammer is is dat er nog niet zo veel HD kanalen zijn de hele dag naar natuur en wetenschap kijken is leuk maar gaat toch vervelen. Ook de kwaliteit van veel kanalen uit het extra channel pack valt me erg tegen. NASN bijvoorbeeld is niet om aan te zien.
Bij de films op film1 heb ik wel het idee dat ook de films op film 1,2 en 3 betere kwaliteit hebben weet iemand of dat ook echt in HD wordt uitgezonden? in de gids staat er namelijk wel een HD icoontje bij maar ik dacht dat alleen film1 HD HD content uitzond?
Waar ik nog naar op zoek ben is een manier om HD content van de set top box op mijn mediacenter te krijgen.. ik zag in een ander topic een link naar: dit product weet iemand een andere oplossing?
Of weet iemand of UPC van plan is de Philips HD STB uit te rusten met een Harddisk voor opnamemogelijkheden?
Is er ook een overzicht met alle TV stations die in HD uitzenden en de kandidatenlijst voor UPC? Ze geven namelijk wel aan dat het aanbod groter zal worden maar ze zeggen niet wanneer of welke zender.
Sign of my Time
Talpa werkt helemaal niet, eurosport 1 en 2, NASN, Discovery, BBC 3 en 4 geven allemaal blokken en geen geluid. Heb de kabels al eens vervangen maar dat mocht niet helpen.
Vreemde is ook dat bv eurosport altijd prima werkte en het ineens niet meer deed. Mischien toch UPC binnenkort maar eens laten kijken.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De update is zowel voor de Thomson als de Pace. Het bericht op Chello Underground (zie mijn vorige bericht voor de link) is inmiddels bijgewerkt zie ik.synthdood schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:01:
De update is dus alleen voor de Thomson. Ik kan met m'n Pace waarschijnlijk weer maanden wachten tot het zover is. Waarom kunnen updates niet voor de diverse types decoders tegelijk worden uitgerold?
[ Voor 12% gewijzigd door Mawlana op 01-06-2007 11:11 ]
Jij beschrijft daar een ranzig signaalprobleem. Dat gaat nooit door een softwareupdate opgelost wordenPhydomir schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:52:
Hopelijk lost die nieuwe update ook mijn andere problemen op. Steeds meer zenders werken gewoon niet.
Talpa werkt helemaal niet, eurosport 1 en 2, NASN, Discovery, BBC 3 en 4 geven allemaal blokken en geen geluid. Heb de kabels al eens vervangen maar dat mocht niet helpen.
Vreemde is ook dat bv eurosport altijd prima werkte en het ineens niet meer deed. Mischien toch UPC binnenkort maar eens laten kijken.
Vraag is alleen waar het fout gaat. Sluit een TV zo direct mogelijk op eerste aansluitpunt in huis en kijk naar het analoge signaal (controleer zowel NL1,2 (VHF) als Eurosport, Discovery (UHF). Is dat in orde, dan kun je er vanuit gaan dat het binnenkomend signaal OK is (alle digitale streams liggen tussen die twee in) en dat het binnenhuis ligt. Dan kan UPC weinig voor je doen en zul je zelf op moeten sporen waar het fout zit (losse connector/geknakte kabe/slechte splitter). Is het op eerste aansluitpunt ook brak, dan UPC een monteur laten sturen

Oslik blyat! Oslik!
Volgens mij zit er nog wel ergens een versterker. Die als eerste er maar een tussenuit slopen. Wel vreemd dat het een tijd wel gewoon goed heeft gewerkt.dion_b schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:50:
[...]
Jij beschrijft daar een ranzig signaalprobleem. Dat gaat nooit door een softwareupdate opgelost worden
Vraag is alleen waar het fout gaat. Sluit een TV zo direct mogelijk op eerste aansluitpunt in huis en kijk naar het analoge signaal (controleer zowel NL1,2 (VHF) als Eurosport, Discovery (UHF). Is dat in orde, dan kun je er vanuit gaan dat het binnenkomend signaal OK is (alle digitale streams liggen tussen die twee in) en dat het binnenhuis ligt. Dan kan UPC weinig voor je doen en zul je zelf op moeten sporen waar het fout zit (losse connector/geknakte kabe/slechte splitter). Is het op eerste aansluitpunt ook brak, dan UPC een monteur laten sturen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb vanavond uit belangstelling of het werkt nog een keer gekeken, maar kom nog steeds alleensylvesterrr schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:32:
Playboy TV kun je vanaf 1 juni gratis activeren.
in het standaard updatescherm waar je betaalde pakketten kunt selecteren.
Maar nog geen optie om de extra gratis zender te activeren.
Update - vanaf zondag 3 juni was optie te benaderen. Alleen heeft UPC na selectie nog even
72 uur de tijd nodig om de extra zender toe te voegen aan je account.
Snelle jongens die upc
[ Voor 36% gewijzigd door Marinus-Roro op 04-06-2007 08:33 ]
Verwijderd
De TravelChannel zit wat hoger, in de buurt van de Discovery's. Ook een veel logischer plek mijn inziens.Wouterheadam5 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:33:
Damn, waar is het Travel Channel?! Aaaargh.
Dat was echt wel een gaaf programma. Lekker brak Travel Channel kijken.. prima !
Alleen ben ik minder tevreden met de keuze enkele regionale zenders eruit te knippen. Dat was juist altijd leuk even alle provincies langs te zappen (en mijn ouderlijke provincie, die dus nu weg is
rm -r *
Tja, *ergens* is *iets* brak geworden. Maar dat het ooit gewerkt heeft en nu niet meer zegt exact niets over waar dat probleem zich dan zou moeten bevinden. Dat kan zo simpel zijn als een coaxkabel die tussen een deur geklemd is geweest of zo ingewikkeld als een verzopen kabel onder de straat (niet alleen technisch lastig te herstellen, maar voor de meeste gemeentes een vergunning geven ben je zo 6 weken verder).Phydomir schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:21:
[...]
Volgens mij zit er nog wel ergens een versterker. Die als eerste er maar een tussenuit slopen. Wel vreemd dat het een tijd wel gewoon goed heeft gewerkt.
* dion_b heeft zelf bovenstaande laatst weer eens bewezen gezien - iInternetverbinding op een van m'n PCs was brak. Meerdere NICs vervangen, andere router genomen, van alles gedaan totdat bleek dat een van de kabels in de switch niet goed vast zat

Oslik blyat! Oslik!
Volgens de UPC-pushmessage (UPC kanaal 11 en dan rode knop), wordt die update in de loop van juni uitgerold...Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:31:
Zojuist tweemaal een geforceerde update toegepast (werkt prima), helaas is de genoemde 'klok' update niet binnengekomen.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
Jammer dat voor dit onderwerp geen aparte topic is.Wilfred schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:11:
een week is de HD box van UPC in mijn bezit, aangesloten via een budget HDMI kabel en op zich ben ik erg tevreden over de kwaliteit. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het een 720P signaal (kon ik nergens vinden bij UPC) en dat is retescherp. Het beeld is af en toe wel wat schokkerig alsof je weinig FPS krijgt maar een kniesoor die daar op let.
Wat wel jammer is is dat er nog niet zo veel HD kanalen zijn de hele dag naar natuur en wetenschap kijken is leuk maar gaat toch vervelen. Ook de kwaliteit van veel kanalen uit het extra channel pack valt me erg tegen. NASN bijvoorbeeld is niet om aan te zien.
Bij de films op film1 heb ik wel het idee dat ook de films op film 1,2 en 3 betere kwaliteit hebben weet iemand of dat ook echt in HD wordt uitgezonden? in de gids staat er namelijk wel een HD icoontje bij maar ik dacht dat alleen film1 HD HD content uitzond?
Waar ik nog naar op zoek ben is een manier om HD content van de set top box op mijn mediacenter te krijgen.. ik zag in een ander topic een link naar: dit product weet iemand een andere oplossing?
Of weet iemand of UPC van plan is de Philips HD STB uit te rusten met een Harddisk voor opnamemogelijkheden?
Is er ook een overzicht met alle TV stations die in HD uitzenden en de kandidatenlijst voor UPC? Ze geven namelijk wel aan dat het aanbod groter zal worden maar ze zeggen niet wanneer of welke zender.
Inmiddels de HDTV-decoder al drie weken in bezit. Soortgelijke ervaring als Wilfred.
- De HDTV-decoder wordt echt heel heet (nog niet geprobeerd maar een eitje zou ik best erop kunnen bakken)
- SD kanalen iets minder dan de gewone digitale decoder. Kleuren wat fletser. Dit is goed te vergelijken mbv PIP met gelijke beeldgrootte. Dan valt trouwens op dat met de decoder ruis onbreekt.
- Film1 zender 1,2,3 heeft een betere kwaliteit dan normaal, maar nog steeds SD. Daarentegen is Film1HD (op kanaal 105) geweldig scherp
. Deze zender laat dezelfde films zien als Film1 zender 1. Zo 80% van de films is in HD en wordt dan getoond. In de rest van de tijd zijn er demo's van overige films en wordt er WK 2006 beelden weergegeven
. Zodra het sportkanaal HD wordt neem ik ook die. Naast scherpte is trouwens het geluid ook heel goed. Decoder heeft een digital out (Coax).
- Dit Wow-gevoel geldt zelfs meer voor NG en Discovery. Met zo'n decoder komt een lcd werkelijk tot zijn recht. Signaal is 720P. Voordeel van deze HD zenders is dat zo een beetje alleen premium programma's er zijn. Nadeel is dat je best wel wat herhalingen hebt.
- Problemen zijn een korte freeze, zo 2 keer per week. Soms lijkt er ineens geen toegang te zijn tot de extra zender. Stekker eruit en erin en het probleem is weer verholpen. Zapsnelheid is goed. Het automatisch springen naar een geselecteerde zender die later begint, werkt echter niet meer. Ik heb ook geen klokdisplay.
- Een overzicht van de HD kanalen is te zien met de Guide knop
Kent iemand trouwens een HD-recorder, die een Hdmi in en een Hdmi uit heeft? Hoeft geen DVD te hebben. Film1 is wel leuk, maar het gros van wat ik wil kijken komt op onchristelijke tijden.
Op het moment dat de uitzending wordt onderbroken door b.v. een reclameblok dan wordt
het zichtbare beeld in de breedte ineens vergroot, zodat de beide zijden van het zichbare beeldgedeelte een stukje buiten de scoop van het beeldscherm valt. Al gepoogd om de instellingen van de t.v. te wijzigen, maar zonder succes. Een ander voorbeeld is b.v. de onderbreking voor
de presentator/trice van veronica. Dan krijg ik af en toe alleen de laatste 4 letter van de tekst
vero(nica) zichtbaar in beeld. Het lijkt er wel op of het beeld dan in een soort extra breedbeeld
modus schiet, echter dan zonder de bijbehorende 'extra' zwarte (onder en boven) balken.
Dit evel is overigens niet op alle netten het geval

Is dit bij meer mensen opgevallen ???
Heb overigens een LG TV.
[ Voor 12% gewijzigd door Marinus-Roro op 04-06-2007 08:34 ]
Wij hebben hier op een grootbeeld televisie het probleem dat vaak reclame blokken in een doos met zwarte rand rondom worden weergegeven.
Maar daarnaast hebben we het probleem dat de LG op de slaapkamer (breedbeeld) gaat flippen. Nahja.
Verwijderd
En dit zul je vooral merken bij de RTL zenders omdat zij breedbeeld zijn gaan uitzenden, maar de reclameblokken 4:3 zijn.Marinus-Roro schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:15:
Sinds de laatste recente wijzigingen heb ik nu een klein raar verschijnsel.
Op het moment dat de uitzending wordt onderbroken door b.v. een reclameblok dan wordt
het zichtbare beeld in de breedte ineens vergroot, zodat de beide zijden van het zichbare beeldgedeelte een stukje buiten de scoop van het beeldscherm valt. Al gepoogd om de instellingen van de t.v. te wijzigen, maar zonder succes. Een ander voorbeeld is b.v. de onderbreking voor
de presentator/trice van veronica. Dan krijg ik af en toe alleen de laatste 4 letter van de tekst
vero(nica) zichtbaar in beeld. Het lijkt er wel op of het beeld dan in een soort extra breedbeeld
modus schiet, echter dan zonder de bijbehorende 'extra' zwarte (onder en boven) balken.
Dit evel is overigens niet op alle netten het geval![]()
Is dit bij meer mensen opgevallen ???
Heb overigens een LG TV.
Om dit op te lossen zul je in je set-top instellingen scherm = 4:3 plat moeten kiezen.
Ja maar het rare in dit geval is, als ik via de analoge uitzending kijk, dan gebeurt het overschakelen cq verschieten van beeld niet, maar via de (1 van 3) scart ingang waaraan dus de upc-digitale decoder hangt gebeurt dit verschijnsel wel ? - weet overigens niet of de andere twee scart ingangen hier ook last van zouden hebben, dit nog niet uitgeprobeerd. Maar volgens mij zit daar verder geen verschil in. Voor de grote kanaal verhuizing / update van UPC had ik dit niet. Misschien toch een LG - probleempje.Arunia schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:35:
Volgens mij ligt dat eerder aan de nieuwe breedbeeld uitzendingen dan aan de UPC box.
Wij hebben hier op een grootbeeld televisie het probleem dat vaak reclame blokken in een doos met zwarte rand rondom worden weergegeven.
Maar daarnaast hebben we het probleem dat de LG op de slaapkamer (breedbeeld) gaat flippen. Nahja.
Weet overigens niet of er nu ook al daadwerkelijk grote veranderingen qua software zijn aangebracht
in de decoder, want de genoemde update waarin het klokje wordt meegenomen wordt pas in de
loop van de maand uitgerold.
[ Voor 9% gewijzigd door Marinus-Roro op 04-06-2007 08:58 ]
Is die van jouw toevallig ook zo'n rare 10:9 oid breedbeeld verhouding? Zo ja, dan ligt je probleem daaar en moet je de instellingen voor het beeld op iets anders zetten. Geen idee wat je moet kiezen overigens. Bij mij schakelt hij ook automatisch.
Ik heb wel een paar maanden terug gehad dat een aantal uitzendingen op de door jou genoemde manier werden weergegeven. Maar dit was bij zowel digitaal als analoog.
Je kan in de set-top box toch niet opgeven in welk formaat hij zijn uitgaande signaal doorgeeftVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:41:
[...]
En dit zul je vooral merken bij de RTL zenders omdat zij breedbeeld zijn gaan uitzenden, maar de reclameblokken 4:3 zijn.
Om dit op te lossen zul je in je set-top instellingen scherm = 4:3 plat moeten kiezen.
aan de scart-kabel / TV. Als dit wel mogelijk is, hoe geef je dat dan op ????
Nederlands is makkelijker als je denkt
WSS wordt met het analoge signaal meegestuurd, dus of je het signaal nou via een DVD-recorder of de Mediabox laat lopen zou niet uit mogen maken.SeatRider schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:29:
Weet iemand of UPC van plan is ooit WSS mee te zenden? Mijn beamer reageert prachtig op het analoge signaal via mijn DVD recorder, maar via de UPC decoder moet ik het zelf platpersen.
Nee precies, maar volgens mij stuurt de UPC mediabox dus dat WSS signaal niet mee.Yohan schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:08:
[...]
WSS wordt met het analoge signaal meegestuurd, dus of je het signaal nou via een DVD-recorder of de Mediabox laat lopen zou niet uit mogen maken.
Als ik op hetzelfde moment mijn DVD recorder en mijn UPC mediabox op NL3 zet tijdens een breedbeeld uitzending, en ik schakel via mijn receiver van de ene naar de andere bron om, dan herkent ie op DVD keurig een WSS signaal en schakelt over naar 16:9, en bij de UPC mediabox geeft ie het anamorphe signaal door, wat ik dan zelf moet crunchen naar 16:9.
Ik constateer dus dat de UPC mediabox geen WSS signaal doorgeeft?
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Jeetje, kijk zelf even in de instellingen menu's.Marinus-Roro schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:29:
[...]
Je kan in de set-top box toch niet opgeven in welk formaat hij zijn uitgaande signaal doorgeeft
aan de scart-kabel / TV. Als dit wel mogelijk is, hoe geef je dat dan op ????
Even voor de duidelijkheid: je hebt het over het analoge signaal?SeatRider schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:29:
[...]
Nee precies, maar volgens mij stuurt de UPC mediabox dus dat WSS signaal niet mee.
Als ik op hetzelfde moment mijn DVD recorder en mijn UPC mediabox op NL3 zet tijdens een breedbeeld uitzending, en ik schakel via mijn receiver van de ene naar de andere bron om, dan herkent ie op DVD keurig een WSS signaal en schakelt over naar 16:9, en bij de UPC mediabox geeft ie het anamorphe signaal door, wat ik dan zelf moet crunchen naar 16:9.
Ik constateer dus dat de UPC mediabox geen WSS signaal doorgeeft?
Ik kan me nl. niet voorstellen dat het WSS-signaal vervalt door een simpele doorschakeling.
Als je het over het digitale signaal hebt, dan gaat dit natuurlijk niet op. Bij digitaal signaal is geen WSS van toepassing.
Aangesloten via budget hdmi kabel?Wilfred schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:11:
een week is de HD box van UPC in mijn bezit, aangesloten via een budget HDMI kabel en op zich ben ik erg tevreden over de kwaliteit.
Wat heb jij met die luxe hdmi kabel gedaan dan die je erbij krijgt?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je hebt tegenwoordig voor E12,50 master/slave stekkerdozen. Als je dan bijvoorbeeld de tv al master gebruikt en die uitzet gaat alle andere apperatuur op de stekkerdoos ook uit. Gebruik dit ook voor de mediabox van UPC werkt perfect en scheelt weer 26 euro per jaar alleen op de mediabox. Aangezien mij totale sluipstroom 30w was, scheelt dat +/- 50 euro per jaar.Yohan schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:53:
[...]
Handige oplossing. Tijdklokje op je stekkerblok zou ook nog kunnen
Bedoel jij met digitaal signaal het signaal UIT de mediabox? Bij mijn weten is wss net als teletekst meegezonden met de beeldlijnen, dus waarom zou dat niet bij digitaal kunnen?Yohan schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:17:
[...]
Even voor de duidelijkheid: je hebt het over het analoge signaal?
Ik kan me nl. niet voorstellen dat het WSS-signaal vervalt door een simpele doorschakeling.
Als je het over het digitale signaal hebt, dan gaat dit natuurlijk niet op. Bij digitaal signaal is geen WSS van toepassing.
En ja, de mediabox staat op 16:9, anders cruncht ie het zelf wel, maar dan verlies ik beeldlijnen (toch?).
Verwijderd
Opnieuw de zenders ophalen verhelpt het probleem wel, maar je kan begrijpen dat dit niet een gewenste oplossing is
Zijn er meer mensen met dit probleem?
ja en sterker nog er is ook een zender ik geloof hollanddoc waar na dagen nog steeds in beeld sstaat: hans van mierlo..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:10:
Iets dat ik in de vorige topics nog niet ben tegengekomen is het volgende euvel: de zenderinformatie (blauwe balken onderaan in beeld) lopen vaak niet synchroon en vertonen vaak informatie van de dag daarvoor.
Opnieuw de zenders ophalen verhelpt het probleem wel, maar je kan begrijpen dat dit niet een gewenste oplossing is
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Firefox - Iphone
Verwijderd
Hmja, ik heb het dus bij elke zender...babybox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:12:
[...]
ja en sterker nog er is ook een zender ik geloof hollanddoc waar na dagen nog steeds in beeld sstaat: hans van mierlo..
Zelfs de oude 'methode' van het opnieuw binnenhalen van de zenders lukt niet meer, aangezien deze functie sinds een paar dagen ook de zenders niet meer ophaalt namelijk...
Ik heb al vanaf het begin de zwarte thomson box, eerst met veel problemen maar het laatste jaar met goede stabiliteit op enkele kleine puntjes na.
Maar gezien ik nu ook het extra channel pakket heb en op het punt sta om een recorder te kopen dacht ik aan de DVR-box. Ik betaal nu 5 euro extra op mijn analoge abbo en wanneer ik de dvr neem zou dat 10 euro worden. Dat is 5 euro per maand extra tov nu.
Stel dat ik drie of vier jaar met een dvd-recorder zou gaan doen, dan ben ik alsnog meer kwijt dan dat ik voor de DVR kies. De dan lijkt de keus eenvoudig, het wordt de DVR-mediabox.
Echter wanneer de stabiliteit van die box het nog enigzins laat afweten, kies ik natuurlijk liever voor een stand-alone dvd-recorder. Of bouw ik een eenvoudige mediacenter....
Wie kan mij zijn/haar ervaringen met de dvr-box van de laatste tijd meedelen?
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Die is prima. Probeer 'em gewoon, is toch een half jaar gratis+vrijblijvend.Ejorne schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:47:
Hoe staat het momenteel met de kwaliteit van de DVR-mediabox?
Ja, echter ben ik momenteel heel blij met mijn zwarte mediabox. En als ik straks niet tevreden ben met de dvr, dan kan ik inderdaad altijd terug naar een gewone mediabox. Echter krijg ik dan zeer waarschijnlijk niet meer die zwarte maar die nieuwere, waarmee vrienden en familie veel meer problemen hadden dan mijn stabiele zwarte thomson boxje... Overigens zijn door mij bij vrienden en familie overal de aansluitingen kabels vervangen door degelijke hirsmann apparatuur en de kablellengte blijft onder de 5 meter vanaf aansluitpunt tot mediabox.... Dus zijn de nieuwe boxen mijns inziens kennelijk minder stabiel dan die oude zwarte box...Yohan schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:35:
[...]
Die is prima. Probeer 'em gewoon, is toch een half jaar gratis+vrijblijvend.
Maar betekent dit ook dat je helemaal geen 2e box kan aansluiten? Dwz, stel dat je er zelf een koopt en een kaart hebt ed? Of is het gewoon technisch op het moment niet mogelijk?Op dit moment kan er per huishouden slechts één UPC MediaBox worden geleverd.
UPC zelf zegt grappig genoeg niet dat het niet kan, maar wel dat je nog wel het analoge signaal op andere TVs kan ontvangen. Orly?
Maar goed, in sommige studentenhuishoudens met 1 fysieke kabel ieg wel lastig, kan maar een iemand UPC digital ontvangen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Maar stel dat pa prOn wil kijken op de ene, maar per se wil dat zoonlief wel babyTV, maar geen prOn kan kijken en tegelijkertijd beide boxen Nick Jr. kunnen krijgen zonder dat hij dubbel moet betalen...
Non-triviaal om dat administratief voor elkaar te krijgen.
Los daarvan - DTV is gevoeliger voor signaalproblemen dan analoog (bij analoog zie je een beetje meer ruis, DTV levert ranzige blokken op). Het is al lastig genoeg dat in de woonkamer op orde krijgen. Veel mensen hebben zoiets van "Analoge TV doet het, DTV niet goed, dus moet heb aan UPC liggen" - ook al ligt het gewoon aan shitkabels en prutsplitters. Dat fatsoenlijk ondersteunen gaat een nachtmerrie zijn. Allicht speelt dat ook mee met nog niet meerdere per adres verkopen...
Oslik blyat! Oslik!
Dat signaalproblemen een probleem vormen is me duidelijk geworden
Maar goed, ik weet weer wat meer, senks
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
TRASHCAN!
[ Voor 15% gewijzigd door TommyGun op 06-06-2007 16:43 ]
Dat zijn minder goede berichten. Ik sta op het punt een recorder mogelijkheid aan te schaffen. Mijn gedachte ging uit naar de dvr-box omdat de kosten toch wel erg meevallen...DaBa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:30:
Weet iemand wanneer er eindelijk eens een update komt voor de DVR boxen? Heb eerst een gewone box gehad en dan weet je dat die DVR box verrrrr achetr loopt qua software op de gewone box. Super traag en mist functionaliteit.
Nu denk ik dat ik me toch maar eens ga oriënteren op een stand-alone recorder of een zelf te bouwen mediacenter...
(helaas kan ik dan alleen gebruik maken van het analoge signaal, maar tot nu toe is dat signaal lang zo slecht nog niet wanneer je goede ontvangst, goede bekabeling en een goede tuner hebt... En de kanalen die upc in haar extra channel pakket aanbiedt zijn niet onaardig, maar opnemen zal ik er niet snel van doen... Dus kan ik in feite ook prima uit de voeten met een gewone hdd-recorder of een mediacenter...)
[ Voor 24% gewijzigd door Ejorne op 06-06-2007 19:28 ]
Ik heb telefonisch contact gehad en gevraagd of ik mijn huidige mediabox direct retour zou moeten sturen wanneer de dvr binnen is. Aanvankelijk was het antwoord "ja" maar toen ik aangaf wat mijn beweegreden is om beide mediabox' een korte tijd in huis te houden was dit akkoord.
Ik kan dus voordat ik mijn huidige mediabox retour stuur een paar dagen de dvr testen. Dan kan ik alsnog besluiten of ik mijn oude of de nieuwe mediabox retour stuur...
Fijne service maar weer van upc. Ze gaan daar echt vooruit... Wellicht stap ik ook weer terug over naar internet, nu xs4all mij een enorm stomme aanbieding heeft gedaan wegens overname van demon naar xs4all...
Ik heb zowel de DVR als een stand alone dvd/hdd recorder (Panasonic dvr-eh57) maar als ik zou moeten kiezen tussen deze twee dan kies ik overduidelijk voor de DVR. Bedienings- en gebruiksgemak (alles met 1 AB, geen overbodige nutteloze menu's en dergelijke) winnen het ruim van de dvd/hdd recorder. Ook qua beeldkwaliteit wint de DVR !Ejorne schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:06:
[...]
Dat zijn minder goede berichten. Ik sta op het punt een recorder mogelijkheid aan te schaffen. Mijn gedachte ging uit naar de dvr-box omdat de kosten toch wel erg meevallen...
Nu denk ik dat ik me toch maar eens ga oriënteren op een stand-alone recorder of een zelf te bouwen mediacenter...
(helaas kan ik dan alleen gebruik maken van het analoge signaal, maar tot nu toe is dat signaal lang zo slecht nog niet wanneer je goede ontvangst, goede bekabeling en een goede tuner hebt... En de kanalen die upc in haar extra channel pakket aanbiedt zijn niet onaardig, maar opnemen zal ik er niet snel van doen... Dus kan ik in feite ook prima uit de voeten met een gewone hdd-recorder of een mediacenter...)
Thanks, Was op het moment van reageren niet thuis, en was er bij thuiskomst alVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:55:
[...]
Jeetje, kijk zelf even in de instellingen menu's.
achtergekomen dat dit onder het menu zat.
Maar nogmaals, als ik via analoog kijk dan schakelt mijn LG wel goed tussen de
diverse beeldformaten - via de optie auto beeldindeling - maar via de decoder valt tijdens
de reclame of andere tussenblokken de buitenkanten van het beeld / tekst weg.
Verwijderd
Heb je een 4:3 of breedbeeld tv?Marinus-Roro schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:29:
[...]
Thanks, Was op het moment van reageren niet thuis, en was er bij thuiskomst al
achtergekomen dat dit onder het menu zat.
Maar nogmaals, als ik via analoog kijk dan schakelt mijn LG wel goed tussen de
diverse beeldformaten - via de optie auto beeldindeling - maar via de decoder valt tijdens
de reclame of andere tussenblokken de buitenkanten van het beeld / tekst weg.
Traag in wat voor zin? Ik heb hier geen last van.DaBa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:30:
Weet iemand wanneer er eindelijk eens een update komt voor de DVR boxen? Heb eerst een gewone box gehad en dan weet je dat die DVR box verrrrr achetr loopt qua software op de gewone box. Super traag en mist functionaliteit.
Het enige wat ik mis is de favorieten functie.
Ik kan zelfs niet meer zonder DVR. TV pauzeren, terugspoelen etc, echt een werelduitvinding.
- NAC Breda -
Vertel, meneer uit Nijmegensylvesterrr schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:27:
* TommyGun checkt TommyGun z'n profiel...
Geldrop! Ja, dat kan best kloppen.
Op 30 mei is de software update in Flevoland uitgerold.TommyGun schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:31:
[...]
Vertel, meneer uit Nijmegen, beginnen ze soms in Brabant met de software voor het display uit te rollen?
In jouw regio is de software update ook uitgerold, verdere details kan ik je niet geven.
Okay, bedankt iigsylvesterrr schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:44:
[...]
Op 30 mei is de software update in Flevoland uitgerold.
In jouw regio is de software update ook uitgerold, verdere details kan ik je niet geven.
(en komt/is deze ook voor (mijn aankomende) dvr-mediabox?)
Guide optie duurt ongeveer 2 minuten. Over het algemeen laat een menu scherm enkele seconde op zich wachetn. Het zappen gaat veeel langzamer dan de oude box. En het On Demand duurt nu al enkele maanden; dat ik noem ik traag!Ritchie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:09:
[...]
Traag in wat voor zin? Ik heb hier geen last van.
Het enige wat ik mis is de favorieten functie.
Ik kan zelfs niet meer zonder DVR. TV pauzeren, terugspoelen etc, echt een werelduitvinding.
Ik heb in mijn computer een TV-kaart, en aangezien ik gestoord wordt van het slechte aanbod en de slechte kwaliteit van de analoge TV wil ik dit graag om laten zetten naar digitale TV. Nu lees ik op de UPC-site dat een scart-aansluiting niet verplicht is maar dat het ook via de gewone coax kan. Iemand hier ervaringen mee? is dat een beetje om aan te zien? Heb ik andere opties wat betreft aansluiten?
Ten tweede, de postcodecheck vertelt mij dat het bij mij niet beschikbaar is, terwijl ik zat mensen binnen m'n woonplaats ken die het wel gewoon hebben, spoort dat ding wel?
De postcodecheck op upc.nl is vrij accuraat. Neem contact op met UPC (0800-1842) om te vragen of het beschikbaar is zou ik zeggen...
Jammer dat er geen dvi op zit...
Wat heeft je DVR met UPC Digital TV te makenboekel schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:05:
Ik moet van m'n DVR naar TV met een lange kabel (minimaal 5 meter), weet iemand wat het beste werkt? scart naar s-video of scart naar component?
Jammer dat er geen dvi op zit...
Als je niet een DVR, maar een UPC geval bedoelt, dan is SCART->S-Video geen optie. zoals je in dit topic meermaals had kunnen lezen produceert de Mediabox geen S-Video, maar Composite en RGB.
Als je met "component" gewoon RGB-PAL bedoelt, dan is dat wel een optie. Andere optie is SCART->Composite, maar dat geeft wel beduidend minder kleurdiepte dan RGB.
Oslik blyat! Oslik!
Versie 2.1... (huidig 2.07g).Ejorne schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:38:
Wat is de versie van deze nieuwe software?
(en komt/is deze ook voor (mijn aankomende) dvr-mediabox?)
Wat ik me afvroeg:
Ik kan me voorstellen dat ze dat automatisch uitrollen gefaseerd doen, om eventuele vragen af te kunnen handelen (geen piek in één keer), maar is het technisch mogelijk om de update zelf handmatig te forceren?
UPC noemt het zelf toch ook een DVR? (en dat is het in feite ook), met deze kabel zou ik toe moeten kunnen dus.dion_b schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:49:
[...]
Wat heeft je DVR met UPC Digital TV te maken
Als je niet een DVR, maar een UPC geval bedoelt, dan is SCART->S-Video geen optie. zoals je in dit topic meermaals had kunnen lezen produceert de Mediabox geen S-Video, maar Composite en RGB.
Als je met "component" gewoon RGB-PAL bedoelt, dan is dat wel een optie. Andere optie is SCART->Composite, maar dat geeft wel beduidend minder kleurdiepte dan RGB.
Bedankt!
Als je een UPC DVR geval bedoelt, is het misschien handig dat expliciet te vermelden, dan is het duidelijk (veel mensen hebben namelijk ook een losse DVR). Zeker als je dan ook nog over S-Video begint (wat niet ondersteund is door de UPC boxen), lijkt het erop dat je het over iets heel anders hebt.boekel schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 01:11:
[...]
UPC noemt het zelf toch ook een DVR? (en dat is het in feite ook), met deze kabel zou ik toe moeten kunnen dus.
Bedankt!
Trouwens, de UPC DVR is hier sowieso offtopic, daar is dit topic voor:
UPC MediaBox - Digital Video Recorder - details?
[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 12-06-2007 11:05 ]
Oslik blyat! Oslik!
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=19166.0
Bij die link die jij geeft staat het volgende:boekel schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 01:11:
[...]
UPC noemt het zelf toch ook een DVR? (en dat is het in feite ook), met deze kabel zou ik toe moeten kunnen dus.
Bedankt!
Denk dat je minder dan 1% kans hebt dat de UPC DVR component over SCART ondersteunt.Let op: Het apparaat met de SCART aansluiting moet wel een Component signaal op de SCART aansluiting aan kunnen. Dit is lang niet altijd het geval. Raadpleeg hiervoor de gebruiksaanwijzing van het betreffende apparaat.
Beste optie is dan om een SCART-SCART kabel (21 pins volledig bezet en goed afgeschermd) te nemen en de instelling van UPC DVR op high te zetten (= RGB) en aan de TV kant dus ook aansluiten op een ingang die RGB ondersteunt, dat gebruik je de best mogelijke kwaliteit van de UPC DVR.
[ Voor 16% gewijzigd door sanook op 12-06-2007 13:41 ]
Heb je 'm al geactiveerd? Zoja, wanneer? De activatie hiervan kan 72 uur duren.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:40:
Iemand al Playboy TV op het scherm gekregen?
Verwijderd
plaatje van een werkend frontpanel

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 22:06 ]
Lols, bij mij staat er gewoon C 05 ofzoietsVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:03:
Nee, ik krijg geen activatiescherm voor mijn neus
plaatje van een werkend frontpanel
[afbeelding]
En PB TV werkt hier gewoon, niks voor hoeven doen verder
[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 12-06-2007 22:15 ]
Dit topic is gesloten.