UPC Digital TV - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 55.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
zonoskar schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:34:
HD decoder is binnen, maar podver wat zapt dat ding klote zeg. Meer mensen hier last van? Ik moet vaak 3-4 keer drukken voordat ie reageert en als ie het dan doet, pakt ie vaak 2 zenders in 1 keer.

Wat ook grappig was, dat de instalateur alsmede de operator aan de telefoon niet wisten dat je ook een HDTV decoder kunt bestellen zonder family pack (door een extra decoder te bestellen). Ik heb hem ff gewezen op hun eigen website en toen zagen ze het. Je hebt dan wel 2 decoders, de ene kost 2.99e en de andere 8.99e.
Hier (vanaf pagina 7 ofzo) staan nog enkele tips om dit probleem op te lossen.

Wees een beetje creatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

sylvesterrr schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:32:
Thanks. Wie had gedacht dat een zonnebril de oplossing kon zijn :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

MIjn ouders willen graag via Uitzending gemist een of ander Frans Bauer concert terugkijken.

Ik na het wel online vinden, maar niet in het UPC menu. Zit daar een grotere vertraging in ofzo?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LWaS schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:37:
MIjn ouders willen graag via Uitzending gemist een of ander Frans Bauer concert terugkijken.

Ik na het wel online vinden, maar niet in het UPC menu. Zit daar een grotere vertraging in ofzo?
Wanneer was dat op TV? En op welke zender?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:58
Denk dat de rechten dat niet toelaten net als bijvoorbeeld met voetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kon het antwoord niet echt vinden in dit topic. Ik, een vriend en m'n vriendin hebben alledrie een Samsung TV (niet dezelfde types) icm UPC Digital. Voorheen konden we vrolijk met de UPC afstandsbediening TV x besturen. Maar sinds we alledrie een Samsung hebben hebben we specifiek de Samsung remote nodig voor het volume. Iemand enig idee hoe ik het tot 1 afstandsbediening kan beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 03:00:
Kon het antwoord niet echt vinden in dit topic. Ik, een vriend en m'n vriendin hebben alledrie een Samsung TV (niet dezelfde types) icm UPC Digital. Voorheen konden we vrolijk met de UPC afstandsbediening TV x besturen. Maar sinds we alledrie een Samsung hebben hebben we specifiek de Samsung remote nodig voor het volume. Iemand enig idee hoe ik het tot 1 afstandsbediening kan beperken?
Kijk hier even: http://www.upc.nl/upcdigitaletv/instelcodes

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Br@m schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:38:
[...]

Wanneer was dat op TV? En op welke zender?
2e kerstdag, nederland 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zijn er hier meer mensen bij wie Uitzending gemist via On Demand het niet meer doet (gratis dan)

tot aan gisteren aan toe was het nog mogelijk om programma's van NED 1 2 3 terug te zien hiermee

sinds vandaag kan ik ze niet meer bekijken, en moet ik mij ineens abonneren.

enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Had ik van de week ook, melding ging vrij snel weer weg :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMook
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08 16:40
Wet iemand wat ik met de usb en de netwerk poort kan doen op de upc mediabox (DVR) ? ik heb een groot deel van dit en het vorige topic gelezen, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
DaMook schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:16:
Wet iemand wat ik met de usb en de netwerk poort kan doen op de upc mediabox (DVR) ?
Niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:32:
[...]

Wees een beetje creatief.
Is het niet totaal van de gekke dat dit probleem al máándenlang beschreven
staat in de HDTV buglist op chelloo.com, er een workaround voor bestaat (display donkerder maken), maar de UPC helpdesk nog steeds niet van het probleem afweet maar monteurs langsstuurt die de oplossing ook niet eens weten? Echt, ik kan hier met m'n pet niet bij.

Ik vraag me dan ook gelijk af wat die UPC medewerkers dan precies op het forum uitspoken. Die zouden deze feedback (die buglist waar het probleem en de oplossing vermeld staat) bij hun collega's neer moeten leggen, wat blijkbaar niet gedaan wordt.

Maar goed, straks als we concurrentie op de kabel krijgen gaan ze het misschien nog wel eens
een keertje leren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
sylvesterrr schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:03:
[Wet iemand wat ik met de usb en de netwerk poort kan doen op de upc mediabox (DVR) ? ik heb een groot deel van dit en het vorige topic gelezen, maar kan het nergens vinden.]

Niks. :)
Ik kan er zeer zeker iets mee, ik heb gewoon adsl, maaruh als ik mijn lan kabel in die uitgang plemp krijk ik gewoon internet á 180kbit/s
Dit bleek na het kijken of ik zo ook films kon kijken die ik op mijn dvr heb staan (je weet, 160 gig is weinig.....)

[ Voor 18% gewijzigd door Highlandd op 31-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik werd net gebeld door een UPC medewerker. Ik kon mijn starterpakket inleveren en voor 4 euro per maand meer een mediabox met hdd krijgen. Ook ging ik van een jaarabbonnement naar een maandabo dus ik kan elke maand opzeggen. Ik heb de aanbieding nog niet genomen maar wordt later teruggebeld.
Is die mediabox met hdd net als de thompson of zitten er nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Re kaasplank: Kijk hier eens voor het overzicht. Als ik het goed begrijp is het aanbod dat je kreeg voor een Starter +DVR wat normaal 7,99 extra kost op je analoge kosten. Nu dus 6,99 omdat je mogelijk hun aanbieding via telefoon aangaat.

Behalve voordeel van opnemen weinig verschil.
Punt is wel dat er nog wat schoonheidsfoutjes zitten in de recorder ik noem;

# niet up2date EPG TV Gids ofwel foutieve informatie | lees hier meer |
# niet mogelijk een serie te programmeren voor bv 1 week / maand / jaar etc. Nu moet je dat handmatig doen. | lees hier meer |
# DVR geeft ten onrechte aan vol te zijn. lees hier meer voor oplossing.
# harddisk formateren moet door UPC Helpdesk gebeuren. |lees hier meer |
# uitroep teken bij opgenomen programma | lees hier meer |
# ook nog steeds geen favorietenlijst sorteren (maar dit kan met geen van alle boxen)

Overigens zou in 2008 de sortering van favorieten en gids vernieuwd worden. Precieze details zijn niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik heb een vraagje. Wij hebben vandaag onze gloednieuwe Philips flat tv gekregen. FUll HD etc alleen nu valt de kwaliteit toch een klein beetje tegen nu wij kijken via UPC digitaal. Zou dit verholpen worden door een UPC HD tv abbonement of is er nog een andere mogelijkheid om dit te verhelpen???Zie nu namelijk af en toe toch wat minder duidelijke beelden etc.

En nog een klein vraagje...wij hebben een Panasonic home theater die automatisch op de dvd speler aangesloten is. Het probleem is nu dat de surround het wel op de analoge tv doet maar niet op het digitale...

Alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 15:24

SeatRider

Hips don't lie

davystam schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:36:
Ik heb een vraagje. Wij hebben vandaag onze gloednieuwe Philips flat tv gekregen. FUll HD etc alleen nu valt de kwaliteit toch een klein beetje tegen nu wij kijken via UPC digitaal. Zou dit verholpen worden door een UPC HD tv abbonement of is er nog een andere mogelijkheid om dit te verhelpen???Zie nu namelijk af en toe toch wat minder duidelijke beelden etc.
Niet gek als je op een 1920x1080 panel 786x576 beelden gaat bekijken. Ik betwijfel of je veel gelukkiger gaat worden van het HD abo, daar dit maar 3 zenders bevat die in HD uitzenden, canal + en discovery dacht ik. De rest blijft gewoon 576i.
En nog een klein vraagje...wij hebben een Panasonic home theater die automatisch op de dvd speler aangesloten is. Het probleem is nu dat de surround het wel op de analoge tv doet maar niet op het digitale...
Analoge signalen worden vaak als pro logic geinterpreteerd, wat betekent dat het idd wel wat op surround lijkt ja. Digitale signalen herkent je versterker ook pas als surround als het daadwerkelijk een 5.1 stream is. 99 van de 100 x is het gewoon 2.0 dus stereo. Kan je receiver er niet alsnog iets leuks van maken?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vanwege verhuizing naar een niet door @home-gedekt gebied ben ik noodgedwongen overgestapt op UPC. Tot nu toe bevalt 't me stukken minder (al was het maar om het beperktere zenderaanbod en het domme feit dat de ontvanger groter is en dus niet goed in m'n tv-kast past). Maar goed, da's het gevolg van verhuizen zullen we maar zeggen.
Het enige wat me echt stoort, is dat ik niet kan vinden of (en hoe) ik de zendervolgorde kan aanpassen. Klopt het echt dat dat niet mogelijk is bij de UPC-mediaboxen? Dat zou toch wel een heel groot minpunt zijn...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dat kan met UPC idd niet. Je kunt wel je favotiete zenders aangeven en dan alleen door die zappen. Maar de volgorde ligt vast.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Schijnt dit jaar een update voor te komen :)

(tis voor hun commercieel aantrekkelijk om het zelf te kunnen bepalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
De beperking zit wellicht in Duitse zenders en de digitale radio zenders (Belgische,Duitse,Engelse) voor de rest bieden ze vrijwel hetzelfde pakket aan. Ook heeft UPC enkele zenders die Home helemaal niet aanbied. Ik noem 13thStreet, SCI-FI Channel en 3 3voor12 kanalen. En heb je nu wel Uitzending Gemist op tv en Films, series e.d. on demand..

De sortering van favorieten en de minder accurate EPG vinden veel van ons ook zeer irritant.
Men heeft toegezegd dit in een firmware update dit jaar te verbeteren. Lees ook dit bericht uit oktober 2007 of mijn topic uit mei 2007 hier.
Brabo-Joossie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:14:
Tot nu toe bevalt 't me stukken minder (al was het maar om het beperktere zenderaanbod en het domme feit dat de ontvanger groter is en dus niet goed in m'n tv-kast past). Maar goed, da's het gevolg van verhuizen zullen we maar zeggen.
Het enige wat me echt stoort, is dat ik niet kan vinden of (en hoe) ik de zendervolgorde kan aanpassen. Klopt het echt dat dat niet mogelijk is bij de UPC-mediaboxen? Dat zou toch wel een heel groot minpunt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Duitse zenders in ieder geval niet, die kijk ik niet. Wat er niet zit (en ik ook niet echt mis) zijn de erotiekkanalen en (wat ik wel mis) o.a. VH1 Classic en Baby Channel. 3voor12 heeft @h volgens mij wel. Maar inderdaad, 13th Street en Sci-Fi Channel maken vrij veel goed.

Dat van de favorieten sorteren zou wel heel prettig zijn als ze dat invoeren. Ik had wel verschillen (en n.a.v. "algemene" berichten) eventuele beperkingen t.o.v. @home verwacht, maar zoiets basis als kanalen sorteren, dat valt me toch vies tegen.

Ik ga je linkjes eens bekijken, tnx!

@hieronder:
Ja toetje... :X Ik kan die neuktv ook terugkrijgen, maar voor 20e per maand kan ik veel pron downloaden he. 't Kost toch al genoeg...

[ Voor 11% gewijzigd door Bra-Jo op 10-01-2008 16:53 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Baby TV heeft UPC wel maar kost je per maand 5 euro extra :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
zij hebben 1 zender van 3voor12. UPC 3 stuks (of eigenlijk 2 en interactieve zender)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:40:
Schijnt dit jaar een update voor te komen :)

(tis voor hun commercieel aantrekkelijk om het zelf te kunnen bepalen)
Ja o.a. Liveshop kocht zich bijvoorbeeld 'vooraan' in. Heeft blijkbaar niet geholpen :P

Jammer trouwens dat er zo weinig nieuwe zenders bijkomen de laatste tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Het moederbedrijf van UPC NL is voor 80% eigenaar van Liveshop ;)

RNN7 heeft volgens mij wel aardig wat betaald om vooraan te staan :)

(toen zal het geld wel op geweest zijn om goede programma's te maken en high end apparatuur te kunnen kopen :X)

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-01-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rnn7, dat is die zender waar 75% van de medewerkers stagair is om de kosten te drukken :') maar die staan idd opvallend vooraan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
funrider schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:05:
zij hebben 1 zender van 3voor12. UPC 3 stuks (of eigenlijk 2 en interactieve zender)

[...]
Plus ~7-tal 3voor12 radiozenders.

[ Voor 3% gewijzigd door robertpNL op 14-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Nog 2 weken ofzo en ik krijg mijn DVR binnen in mijn nieuwe huissie *O*

Hopelijk wordt de kwaliteit op mijn 37" beter dan de analoge kabel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Kijk zelf nu ruim twee jaar UPC Digital en zou niet meer zonder willen. Uiteraard nog weleens even slecht beeld 'streep door beeld/blokjes' maar dat ligt vaakt aan aanlevering van UPC op dat moment.
Alles sowieso beter dan analoge ruis kabel tv.
Al goede bekabeling e.d. aangeschaft om goede werking te krijgen? Of had je al wat goeds liggen?

Tevens wil je echt schokkende verschillen dan zul je aan een HD decoder moeten gaan met HDMI kabel maar die HD decoder is er (nog) niet in recorder vorm en tevens is abo belachelijk duur wat je moet aangaan om slechts paar zenders te kijken dat wel.
LWaS schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:17:
Nog 2 weken ofzo en ik krijg mijn DVR binnen in mijn nieuwe huissie *O*

Hopelijk wordt de kwaliteit op mijn 37" beter dan de analoge kabel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

funrider schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:21:

Al goede bekabeling e.d. aangeschaft om goede werking te krijgen? Of had je al wat goeds liggen?
Ik heb reeds een mooi stukkie coax kant en klaar gekocht voor de mediabox. Alles verder ook HQ dus daar verwacht ik geen problemen mee :) En HD bewaar ik wel voor de DVD's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Veeel sneller dan gezegd en verwacht is mijn DVR vandaag binnengekomen. Werkt prima, mooi beeld ook.

Echter bij de test krijg ik bij ip connectiviteit een foutmelding 1 of 3 (dat wisselt regelmatig). Ook is alleen het UPC testbeeld blokkerig, alle andere zenders zijn goed....

De box is overigens direct op de WCD aangesloten met een HQ kabel, dus daar lijkt het me niet aan te kunnen liggen.

Iemand anders opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LWaS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:38:
De box is overigens direct op de WCD aangesloten met een HQ kabel, dus daar lijkt het me niet aan te kunnen liggen.
Waar komt de kabel de woning binnen, via de meterkast of de woonkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

sylvesterrr schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:08:
[...]

Waar komt de kabel de woning binnen, via de meterkast of de woonkamer?
Ik heb een WCD in de woonkamer...hoe ziet een aansluiting eruit als ie in de meterkast zit?

En de DVR was er idd sneller dan die miep zei...had je toch gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LWaS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:17:
[...]

Ik heb een WCD in de woonkamer...hoe ziet een aansluiting eruit als ie in de meterkast zit?
Dat je een WCD in de woonkamer hebt betekent niet per definitie dat dat ook je eerste aansluitpunt is. ;) Het kan zijn dat de - vriendelijke - huisbaas zelf een kabel vanaf de meterkast heeft aangelegd naar een wandcontactdoos in de woonkamer.
Zie je in de meterkast een groene kabel, of een wandcontactdoos (vaak met CAI/UPC erop) met één of twee aansluitingen waar een coax kabel op is aangesloten?
En de DVR was er idd sneller dan die miep zei...had je toch gelijk :P
8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Ik heb niets van een of andere kabelboer in de meterkast zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik ga binnenkort denk ik toch maar eens bellen naar de UPC om te vragen waarom de box nu eigenlijk constant dubbel zapt.
Ik maak gebruik van de Logitech Harmony 885, maar kwam er achter dat het met de gewone afstandsbediening ook gebeurt. Het is namelijk niet constant.
Als je bijvoorbeeld 553 intoetst, dan krijg je vaak 555 en daarna 3 of als je 4 indrukt, krijg je 44.
Het rare is, als je je hand er snel voor houdt, dan pakt hij er wel vaak maar 1.
Dit is op een gegeven moment zo gekomen, terwijl er niets veranderd was.

Ik ga toch voor de zekerheid nog eens een tijd werken met de originele, kijken of het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Arunia: Lijkt een dvr-bug lees hier maar.

Geforceerde software update ofwel Reset van box zal wel probleem verhelpen. Zie ook FAQ hier hoe te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Thanks, ik zal er vanavond meteen naar gaan kijken. Grappig dat het een dvr bug betreft (vergeten te vermelden van mijn kant), ik heb geen dvr namelijk. Gewoon de zilveren Thomson. Maar hoe dan ook toch maar eens naar kijken.
Nogmaals bedankt voor de links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb wel een DVR, en de laatste paar weken is dat ding alleen maar bugs aan het verzamelen lijkt wel.. Vastlopers, veel korte updates binnenhalen, DVR-functie die het niet doet (neemt niet op, speelt niet af, of ik krijg een "is niet gereed" melding), Uitzending Gemist blijft alleen maar laden.
Tijdens het zappen springt 'ie soms naar RTL5 (hebben ze daar soms voor betaald ? :P)

Resets / fabrieksinstellingen helpen niet veel. DVR doet het wel weer, maar het kan zo weer mis zijn.
Gaat nu alweer een paar dagen goed gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
.Ken. check ff de eerder genoemde FAQ link daar staat deze "Probleem is erg hardnekkig.:" dat hielp eerder bij mij bij problemen. Goede combi van fabrieksinstelling/reset misschien helpt bij jou ook ik heb enkel wel gewone grijze Thomson box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

LWaS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:38:
Veeel sneller dan gezegd en verwacht is mijn DVR vandaag binnengekomen. Werkt prima, mooi beeld ook.

Echter bij de test krijg ik bij ip connectiviteit een foutmelding 1 of 3 (dat wisselt regelmatig). Ook is alleen het UPC testbeeld blokkerig, alle andere zenders zijn goed....

Iemand anders opties?
Overigens ben ik er net achter gekomen dat ook de programma gids niet werkt. Die blijft staan op

Misschien een brakke box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

funrider schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:54:
.Ken. check ff de eerder genoemde FAQ link daar staat deze "Probleem is erg hardnekkig.:" dat hielp eerder bij mij bij problemen. Goede combi van fabrieksinstelling/reset misschien helpt bij jou ook ik heb enkel wel gewone grijze Thomson box.
Bedankt, maar dat heb ik allemaal al een paar keer gedaan :)
Het begon allemaal nadat er een software upgrade plaats had gevonden.
Ik heb ook het idee dat de trigger in mijn geval het opstarten van Uitzending Gemist is.
Erg irritant als we eh.. een uitzending hebben gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SBS6, Net5 en Veronica worden sinds vanmorgen nu ook in 8Mbit/s
doorgegeven. Vanaf nu ALLE Nederlandse zenders dus in hoge kwaliteit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Zag het ook hier staan met wat screen caps en data. Mooi Mooi! Nu nog Belgen en BBC 3,4 wat opschroeven (BBC zal lastig worden vrees ik ;)

Zo nu wordt het dan wel tijd dat die sortering van favorieten én nieuwe correcte en beter doorzoekbare EPG er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

LWaS schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:19:
[...]

Overigens ben ik er net achter gekomen dat ook de programma gids niet werkt. Die blijft staan op

Misschien een brakke box?
Misschien bepaalde signaalfrequenties die niet goed doorkomen...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

dion_b schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:45:
[...]

Misschien bepaalde signaalfrequenties die niet goed doorkomen...
Dan zou ook kunnen dat kanaal 999 het niet doet?
En zo ja, UPC erover bellen? Zou wel leuk zijn als uitzending gemist werkt enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hallo allemaal,

Ben niet nieuwe hier op het forum (Wel kwa antwoorden want las eerst alleen maar).We hebben vorige week donderdag Upc Royaal besteld. Deze kan dus 1 deze dagen binnenkomen. Zoals ik hier al lees zijn veel mensen er positief over en dat is ook mooi!

We hebben sinds een paar maanden een Sony 40 inch lcd-tv. Hierbij werd digitenne aangeraden om in te bouwen want dat kan via de DVB-T tuner. Dit hebben we niet gedaan maar we hebben eerst gewoon de beeldkwaliteit getest. We zijn tot de conclusie gekomen dat dat helemaal niks beter was dan anoloog dus hebben we het weer gezegd. Toen belde Donderdagavond upc en nu gaan we dat maar proberen. Hoop dat het goed beeld is want we hebben niets voor niet een full-hd tv aangeschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Tc-Chub schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:37:
Hallo allemaal,

Ben niet nieuwe hier op het forum (Wel kwa antwoorden want las eerst alleen maar).We hebben vorige week donderdag Upc Royaal besteld. Deze kan dus 1 deze dagen binnenkomen. Zoals ik hier al lees zijn veel mensen er positief over en dat is ook mooi!

We hebben sinds een paar maanden een Sony 40 inch lcd-tv. Hierbij werd digitenne aangeraden om in te bouwen want dat kan via de DVB-T tuner. Dit hebben we niet gedaan maar we hebben eerst gewoon de beeldkwaliteit getest. We zijn tot de conclusie gekomen dat dat helemaal niks beter was dan anoloog dus hebben we het weer gezegd. Toen belde Donderdagavond upc en nu gaan we dat maar proberen. Hoop dat het goed beeld is want we hebben niets voor niet een full-hd tv aangeschaft!
Het blijft een LCD scherm op hoge resolutie. TV is een lage resolutie. LCD's zijn hier niet zo goed mee dus verwacht geen wonderen. Wat dat betreft was je beter af geweest met een hd-ready lcd of plasma scherm.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:18:
BBC 3,4 wat opschroeven (BBC zal lastig worden vrees ik ;)
Klopt het dat de BBC in 16:9 non-anamorphic wordt doorgegeven via UPC (dus 4:3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Tc-Chub schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:37:
Toen belde Donderdagavond upc en nu gaan we dat maar proberen. Hoop dat het goed beeld is want we hebben niets voor niet een full-hd tv aangeschaft!
Kom op zeg. In deze tijd is er toch geen excuus voor dergelijke (sorry) sufheid? Heb je überhaupt wel enig idee van wat full-hd in houdt?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nou ja, het is een feit dat een LCD scherm in zijn niet-native resolutie minder mooi beeld geeft toch? Of je daar op zo'n kijkafstand in je woonkamer veel van merkt is de vraag.
Devian schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:45:
[...]

Het blijft een LCD scherm op hoge resolutie. TV is een lage resolutie. LCD's zijn hier niet zo goed mee dus verwacht geen wonderen. Wat dat betreft was je beter af geweest met een hd-ready lcd of plasma scherm.
Beetje kort door de bocht, maar het scherm zal inderdaad pas tot zijn volle recht komen met HDTV. UPC biedt dit ook aan, alleen nog tegen een hoge prijs en een beperkt zenderaanbod.

[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 22-01-2008 21:50 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

.KeN. schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:04:
Ik heb wel een DVR, en de laatste paar weken is dat ding alleen maar bugs aan het verzamelen lijkt wel.. Vastlopers, veel korte updates binnenhalen, DVR-functie die het niet doet (neemt niet op, speelt niet af, of ik krijg een "is niet gereed" melding), Uitzending Gemist blijft alleen maar laden.
Tijdens het zappen springt 'ie soms naar RTL5 (hebben ze daar soms voor betaald ? :P)

Resets / fabrieksinstellingen helpen niet veel. DVR doet het wel weer, maar het kan zo weer mis zijn.
Gaat nu alweer een paar dagen goed gelukkig.
Heb je de software al geforceerd gedownload? Stekker eruit, pijltje naar links ingedrukt houden (op de box, niet op de ab) en de stekker erin doen. Knopje ingedrukt blijven houden tot het oranje lampje knippert en je eventueel het 'software update in progress' scherm krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:20:
[...]

Klopt het dat de BBC in 16:9 non-anamorphic wordt doorgegeven via UPC (dus 4:3)?
BBC1 en BBC2 worden gewoon in 16:9 anamorph doorgegeven hoor. Die zien er dan ook geweldig uit! Sterker nog, de BBC was volgens mij in europa één van de eerste die een paar jaar geleden ook echt alles in breedbeeld is gaan doen. Met de nederlandse omroepen is dat allemaal maar heel langzaam gegaan, hoewel ik moet zeggen dat het dit afgelopen jaar in een stroomversnelling lijkt gekomen. De NOS is eindelijk om (die riepen een jaar geleden nog dat ze voorlopig in 4:3 zouden blijven uitzenden omdat er nog zoveel oude TV's in omloop zouden zijn, maar blijkbaar zijn ze van gedachten veranderd :-) en de RTLlen en SBSsen hebben gelukkig inmmidels ook het licht gezien! Nu alleen nog de Belgische zenders (16:9 letterboxed) en de Discoveries (4:3) en we zijn er....

Oh ja, op BBC3, BBC4 en BBC prime verschilt het nog wel eens. Daar zie ik erg veel 4:3 dingen voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
BBC Prime word dan ook gebruikt voor oude programmering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
en we wachten nog steeds op de essentiele updates;

# sortering favorietenlijst, meerdere favorietenlijsten
# complete werkende EPG gids met 8 dagen voor alle zenders altijd!
hoe vaak gebeurd het niet dat RTL en SBS groep niet erin staan of slechts dag of 3.
tevens moet die hele EPG eens goed nagekeken worden i.v.m. zoekmogelijkheden, zoals serie/films voor ALLE zenders. De gids is nu niet bepaald handy.

# folks met recorder: onthouden van opname voor meerdere weken/dagen/maanden dat een serie/film op tv is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:48:
Nou ja, het is een feit dat een LCD scherm in zijn niet-native resolutie minder mooi beeld geeft toch? Of je daar op zo'n kijkafstand in je woonkamer veel van merkt is de vraag.

[...]

Beetje kort door de bocht, maar het scherm zal inderdaad pas tot zijn volle recht komen met HDTV. UPC biedt dit ook aan, alleen nog tegen een hoge prijs en een beperkt zenderaanbod.
Weet ik ook allemaal wel, maar het gaat erom dat het gewoon beter word dan anoloog en dat het gewoon normaal en gewoon mooi is helemaal top krijg je het toch niet daar moet je inderdaad hdtv voor aanschaffen.

Dan nog iets op die opmerking van ja de moet je een hd-ready tv kopen, dat is zelfs nog dommer want dan stel je jezelf beperkingen aan. Met een full-hd kun je tv kijken en dadelijk op het allescherptst bluray kijken en met een hd-ready kan je tv kijken en dan kan komt dadelijk blueray en dan kan je niet scherper omdat je geen full hd hebt.... _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Tc-Chub op 23-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Van analoog naar digitale TV ga je wel merken, digitale TV biedt over het algemeen een strakker beeld.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En btw, vergeet de UPC decoder niet op "16:9 breed" te zetten in de instellingen, dat ding
wordt namelijk nog steeds in 4:3 afgeleverd. :/ Zelfs de HDTV decoder staat standaard op 4:3. Op de één of andere vreemde manier blijft UPC er van uit gaan dat een meerderheid nog steeds op een 4:3 TV kijkt, en sterker nog, de mensen die een HDTV decoder willen hebben ook. :)

Dit even tussendoor, je wilt namelijk de mensen niet de kost geven die hun UPC decoder
foutief ingesteld hebben staan en dus geen optimaal beeld hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Weet ik ook allemaal wel, maar het gaat erom dat het gewoon beter word dan anoloog en dat het gewoon normaal en gewoon mooi is helemaal top krijg je het toch niet daar moet je inderdaad hdtv voor aanschaffen.

Dan nog iets op die opmerking van ja de moet je een hd-ready tv kopen, dat is zelfs nog dommer want dan stel je jezelf beperkingen aan. Met een full-hd kun je tv kijken en dadelijk op het allescherptst bluray kijken en met een hd-ready kan je tv kijken en dan kan komt dadelijk blueray en dan kan je niet scherper omdat je geen full hd hebt.... _/-\o_
Dit is toch geen Nederlands wat je hier neerzet :X
funrider schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:26:

# folks met recorder: onthouden van opname voor meerdere weken/dagen/maanden dat een serie/film op tv is.
Ik zou ook graag zien dat als de HD vol is dat oude opnames worden verwijderd. Ik vind het soms best vervelend om 30 opnames 1 voor 1 te moeten verwijderen. Of in 1 keer alles eraf fietsen vind ik ook prima :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Laatst online: 30-08-2021
Ik heb vanmiddag de PACE mediabox binnengekregen.

Situatie.

TV, DVD/Harddisk Recorder, UPC Internet en Telefonie, Opdruk kamer splitter MC-03

Ik krijg 2 foutmeldingen na een software upgrade

IP Adres

Kabelmodem 0.0.0.0 FOUT

Netwerktest Foutcode 1 Fout

Gebeld met UPC gedurende 25 min en niets opgeschoten echter een optie om een monteur te laten langskomen.
Dit lijkt me geen optie.

Ik kan dus geen programma's terug kijken of films.

Het schijnt dat de retour niet werkt ondanks de juiste opdruk splitter.

Wat te doen?
Dezelfde vraag heb ik op chelloo.com geplaatst maar we komen er nog niet uit.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21x2 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:43:

Situatie.

TV, DVD/Harddisk Recorder, UPC Internet en Telefonie, Opdruk kamer splitter MC-03

IP Adres

Kabelmodem 0.0.0.0 FOUT

Gebeld met UPC gedurende 25 min en niets opgeschoten echter een optie om een monteur te laten langskomen.
Dit lijkt me geen optie.

Wat te doen?

Bedankt
Hoe gaat het zonder splitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Hoe gaat het zonder splitter?
Die opdruk splitter heb ik toch nodig ? ( internet,,,ect,, de retour )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op lange termijn ja, maar om te testen is het wel zo relevant. Probeer ook eens een andere kabel tussen wandcontactdoos en mediabox. Als het niets uitmaakt kun je net zo goed de spitter weer terugzetten :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:52:
Op de één of andere vreemde manier blijft UPC er van uit gaan dat een meerderheid nog steeds op een 4:3 TV kijkt, en sterker nog, de mensen die een HDTV decoder willen hebben ook. :)
Jij gaat er vanuit dat er echt over nagedacht is ("blijft UPC er van uit gaan") maar ik denk dat het gewoon zo is geprogrammeerd en dat er verder niet over nagedacht is. Anyway, ik vind 't een goed punt. Zal het eens doorgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
21x2 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:43:

Situatie.

IP Adres

Kabelmodem 0.0.0.0 FOUT

Dit lijkt me geen optie.

Wat te doen?

Bedankt
Ik heb laatst ook de Pace Mediabox gekregen, en daar kreeg ik in het begin ook foutmeldingen mee, terwijl ik er geen versterker o.i.d tussen had hangen. Ik heb hem toen een keer terug naar de fabrieksinstellingen gezet en een 'gedwongen' update gedaan en op een gegeven moment waren de foutmeldingen verdwenen. Of het nou veel zin heeft gehad om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en de 'gedwongen' update weet ik niet, meer daarna werkte het wel! ;)

En ja, die splitter ken ik niet, als deze maar retourgeschikt is lijkt me het geen probleem. Ik had eerder wel een versterker ertussen hangen, die niet retourgeschikt was en daarmee ging het ook echt niet werken. Alleen kreeg ik dan een fout bij de test die onderaan stond. (uit m'n hoofd; ip connectie test??)

Ik baalde er ook van dat het in eerste instantie niet werkte, terwijl de kabels wel goed aangesloten waren, maar na een paar uurtjes deed mijn mediabox het vlekkeloos, en dat doet het nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergen schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 02:40:
[...]
Jij gaat er vanuit dat er echt over nagedacht is ("blijft UPC er van uit gaan") maar ik denk dat het gewoon zo is geprogrammeerd en dat er verder niet over nagedacht is. Anyway, ik vind 't een goed punt. Zal het eens doorgeven. :)
Punt is, het échte voordeel van digitale tv t.o.v. analoog is dat je bij digitale tv echt anamorphic
breedbeeld hebt, wat inhoudt dat je 30% meer beeldlijnen hebt dan bij de analoge uitzendingen (analoog = letterbox breedbeeld).
Maar..., dit voordeel heb je alleen als je de box op 16:9 zet, waar ie dus niet op staat standaard.
Duizenden (tienduizenden) mensen hebben toendertijd de UPC box terug gestuurd, o.a. omdat ze niet of nauwelijks verschil zagen met analoog. Dan denk ik, die hebben de box niet op 16:9 gezet, want als je dat wél doet zie je zeker verschil (bij een breedbeelduitzending), of je moet behoorlijk kippig zijn.

Dat UPC niet één of andere "wizard" gebruikt, een wizard die aan het begin van de installatie vraagt of je een breedbeeld of 4:3 tv hebt, vind ik dan ook een regelrechte blunder. Dit heeft ze héél veel klanten gekost, daar ben ik van overtuigd. Daarnaast wil ik de mensen niet de kost geven die op dit moment nog steeds naar een foutief ingestelde box zitten te kijken. De meerderheid komt namelijk niet in het instellingsmenu, dat is voor velen veel te ingewikkeld. Tante Truus en Ome Jan zijn al blij als ze 'm op een ander kanaal kunnen zetten. ;)

En als klap op de vuurpijl is het natuurlijk helemáál belachelijk dat de HDTV box óók op 4:3 staat ingesteld standaard, alsof iemand met een 4:3 toestel ooit een HDTV box zal bestellen. ;) UPC gaat dus gewoon stug door met dezelfde fout maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Heeft er hier verder toevallig ook iemand problemen bij het aanvragen van Tele2 voetbal, met een abo zonder DVR?
Ik wilde het vanavond aanvragen om misschien morgen nog van een live wedstrijd te kunnen genieten, maar ik blijf foutmelding sc109 krijgen.
Na wat gezoek op google lijkt het alsof ik een DVR pakket nodig heb om dit aan te vragen, zou een beetje vreemd zijn moet ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bergen schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:10:
[...]
Heb je de software al geforceerd gedownload? Stekker eruit, pijltje naar links ingedrukt houden (op de box, niet op de ab) en de stekker erin doen. Knopje ingedrukt blijven houden tot het oranje lampje knippert en je eventueel het 'software update in progress' scherm krijgt.
.KeN. in "UPC Digital TV - Deel 4" :)

Hij doet het nu weer prima, zolang we maar niet aan de 'uitzending gemist' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
SietzeJBL schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:01:
[...]

Ik baalde er ook van dat het in eerste instantie niet werkte, terwijl de kabels wel goed aangesloten waren, maar na een paar uurtjes deed mijn mediabox het vlekkeloos, en dat doet het nog steeds!
Bedankt,

De harde reset werkte enigzins immers nu heb ik een mediabox fout en nog steeds de IP Connectie fout.

Morgen komt er een monteur langs,mijn bevindingen zal ik hier posten.

Gr 21x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:34:
HD decoder is binnen, maar podver wat zapt dat ding klote zeg. Meer mensen hier last van? Ik moet vaak 3-4 keer drukken voordat ie reageert en als ie het dan doet, pakt ie vaak 2 zenders in 1 keer.

Wat ook grappig was, dat de instalateur alsmede de operator aan de telefoon niet wisten dat je ook een HDTV decoder kunt bestellen zonder family pack (door een extra decoder te bestellen). Ik heb hem ff gewezen op hun eigen website en toen zagen ze het. Je hebt dan wel 2 decoders, de ene kost 2.99e en de andere 8.99e.
De klantenserive van UPC heeft mij gisteren wijsgemaakt dat dit niet kan. Ik moet persé het familypack-HDTV aanschaffen, en dan wordt mijn box die ik nu al heb omgezet naar 'extra box' .

Hij zei letterlijk: "U moet kiezen voor de duurst mogelijke combinatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:51:
[...]

De klantenserive van UPC heeft mij gisteren wijsgemaakt dat dit niet kan. Ik moet persé het familypack-HDTV aanschaffen, en dan wordt mijn box die ik nu al heb omgezet naar 'extra box' .

Hij zei letterlijk: "U moet kiezen voor de duurst mogelijke combinatie"
Dat klopt niet. Je kunt de hd box gewoon als 2e box nemen zonder familypack.

http://www.upc.nl/televisie/extra_mediabox/hdtv

[ Voor 5% gewijzigd door Da.Rock op 27-01-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

LWaS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:52:
[...]

Dan zou ook kunnen dat kanaal 999 het niet doet?
En zo ja, UPC erover bellen? Zou wel leuk zijn als uitzending gemist werkt enzo ;)
Ondertussen heb ik van UPC nieuwe kabels gehad en die hebben de oplossing niet gebracht. Vandaag heb ik UPC nog een keer gebeld en ze komen volgende week langs om ff de boel te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Hallo allemaal,

Ik heb een PACE UPC mediabox en een Hannspree Hannslounge 26" LCD tv. Ben heel erg tevreden met de beeldkwaliteit maar zou graag mijn TV willen bedienen met de UPC remote. Ik heb gekeken op de website van UPC voor de instelcodes maar die waren voor mijn model niet beschikbaar. Ik heb ook handmatig gezocht, maar na 15 minuten 'klikken' was ik het beu. Misschien een goedkope vraag, maar heeft iemand de instelcodes voor mijn TV, of ervaring met dezelfde setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da.Rock schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:53:
[...]

Dat klopt niet. Je kunt de hd box gewoon als 2e box nemen zonder familypack.

http://www.upc.nl/televisie/extra_mediabox/hdtv
Heb vandaag nog meer een keer gebeld, andere medewerker aan de lijn, en hij vertelde me precies hetzelfde. Zonder het Familypack-HDTV kan je geen extra HDTV box aanvragen.
Toen ik vertelde dat dit op de website niet vermeld was zei hij: "Ja maar die site van ons..."

Dus volgens mij hebben ze het beleid veranderd, of ik moet iets heel erg verkeerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Vreemd. Waarschijnlijk is die medewerker gewoon niet op de hoogte van de mogelijkheden met betrekking tot de UPC Mediabox - HDTV als Extra Mediabox. Bestel het anders gewoon online: op de website staat dat het nog kan, dus probeer het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visuel
  • Laatst online: 08-09 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:10:
[...]

Heb vandaag nog meer een keer gebeld, andere medewerker aan de lijn, en hij vertelde me precies hetzelfde. Zonder het Familypack-HDTV kan je geen extra HDTV box aanvragen.
Toen ik vertelde dat dit op de website niet vermeld was zei hij: "Ja maar die site van ons..."

Dus volgens mij hebben ze het beleid veranderd, of ik moet iets heel erg verkeerd doen.
Wat heb je eigenlijk aan een extra HDTV box zonder Familypack-HDTV ??
Is de kwaliteit zoveel beter dan een gewone box vanwege de hdmi-aansluiting of kun je er per ongeluk toch de HDTV kanalen mee bekijken?
Het kost immers nog altijd 8,99 euro per maand.
Is het dat geld dan wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
De HDTV-kanalen (muv Film1HD en Sport1HD) kun je er als het goed is gewoon mee ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Tijd voor deeltje 5!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.