I reject your reality, and substitute my own.
ik denk leersnars schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:15:
Drugs 'r bad mmkay
Zouden dat speciale kevlarstrings zijn?

*burp*
Hoeveel PK heeft die RS125 van je eigenlijk? hier zijn ze geknepen tot 15PK om ze learner legal te maken maar je schijnt er meer uit te kunnen halen..M3rcury schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:42:
Zometeen ff een nieuw record gouda utrecht met de rs verstigen
In vergelijking met mijn varadero 125 die gewoon ontworpen is voor 15PK en dus niet echt op te voeren valt zonder lijpe aanpassinen te doen (160cc kitjes etc, maar dan kan je beter gewoon een grotere motor kopen)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
ff afkloppen, heb tot nu toe langs vrachtwagen gezeten of had bumperklever als er iets te flitsen stond

achja.. zullen wel zien.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Scheelt weer dagkenteken en verz. regelen enzo.... (en was vandaag eigenlijk te moe om te rijden...)
Komende twee weken gelukkig gewoon in NL werken dus eindelijk het papierwerk afmaken en echte platen regelen...
en dan opnieuw leren rijden

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
23,nog wat kw.. dus bijna 25kw...ToolkiT schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:49:
[...]
Hoeveel PK heeft die RS125 van je eigenlijk? hier zijn ze geknepen tot 15PK om ze learner legal te maken maar je schijnt er meer uit te kunnen halen..
In vergelijking met mijn varadero 125 die gewoon ontworpen is voor 15PK en dus niet echt op te voeren valt zonder lijpe aanpassinen te doen (160cc kitjes etc, maar dan kan je beter gewoon een grotere motor kopen)
No signature required.

Wiz Sparkie's.. in grijs met titanium bouten erin. Ik heb ze natuurlijk meteen bij de motorzaak gewisseld en even ingereden. Schijnt heel aardig te vonken volgens die vriend die achter me aan reed van de motorzaak naar huis. En ik vind dit mooier op mijn knie dan huisvlijt met een normale kneeslider met een titanium plaat erin/erop geschroefd. We blijven p0sers he..
Ze zijn geweldig. maken een geluid alsof je een slijptol op een stuk staal zet en zo ziet het er ook uit begreep ik van een toeschouwer.. Ben benieuwd hoe lang ze mee gaan, want ze zijn wel f0cking duur voor een paar stukkies plastic, wat klitteband en een wat metaal-schroot.
Nog even op een 2006 R1 proefgezeten, maar ze hadden niet de juiste kleur
En dan rij je dus naar huis op de R6 en dan denk je.. goh.. dit zit en stuurt toch ook wel erg lekker. zo'n R1 loopt alleen nog maar weer harder.. dus lekker doortrekken in de 1e drie versnellingen en je zit op 230+ ipv op 160 met de R6.. En wheelien.. met de R6 bij 80 omhoog en bij 130 weer omlaag.. met een R1 bij 130 pas omhoog..

[ Voor 7% gewijzigd door FragDaddy op 26-05-2007 23:43 ]
Have a wheelie good weekend!
Er zijn ook betere mogelijkhedenFragDaddy schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:34:
Zal ik dan meteen mijn rijbewijs maar door de papierversnipperaar halen?

[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 27-05-2007 00:23 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
ik vraag me ook af hoe lang die wizz dingen mee gaan, ik zoek nog sliders voor op het circuit.. ik zit nu te twijfelen tussen alpine stars (die gaan lekker lang mee) en wizz, maar daar heb ik nog weinig ervaringen over gelezen (ik vind die met die smiley erop echt gaaf
No signature required.
Sjiek die vonken.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
1) huidige bike houden
2) nu ik nog een deftig bedrag van mijn huidige fiets kan krijgen, verkopen en een nieuwe FZ6 S2 kopen.
:help:
Page intentionally left blank.
Wat ik wel heb gehaald: Alpine Motosafe oordoppen. Zitten wel OK, ik hoop dat het samen gaat met de koptelefoon van de rijschool.
[ Voor 7% gewijzigd door snars op 27-05-2007 18:00 ]
Als je geen mooi-weer-rijder bent toch.
[ Voor 39% gewijzigd door DinX op 27-05-2007 18:00 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
leeg
Hangt ook van de fiets af denk ik. Als m'n scherm omhoog is maakt leer of textiel niet zoveel uit qua "flapperen". Dus dan is het puur het goed zitten op je lijf. En daar vind ik m'n textiel pakken beter zitten dan m'n leer.
Je kan natuurlijk ook voor leer + regenpak gaan. Maar ik vind zo'n regenpak vet irritant om aan te doen en te dragen. Je bent vaak nog natter (van het zweet) met regenpak dan zonder (de regen)
[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 27-05-2007 18:10 ]
Waarom? Zoiezo omdat ik 365 dagen in het jaar rijdt. Een leren pak is niet heel fijn in de winter of met regen. Voor mij is een leren pak puur luxe ipv noodzaak. Ga toevallig wel morgen kijken voor een stel nieuwe laarzen en een leren broek. Een overal vindt ik te duur voor zo maar even te doen. Ik wil eerst een paar nieuwe stiefels en een broek, dan kan ik later als ik zin heb altijd nog een leren jas erop kopen.
Textiel is helaas niet altijd even modieus met een sportive fiets, maar ja ja kan niet alles hebben tenzij je een putje hebt mischien
Zeker als je tegenwoordig kijkt hoe goed, veilig, comfartabel en betaalbaar textiel kleding is. Eerst lekker dit kopen, en eventueel daarna sparen voor een koe'tje om je lijf.
Maar ja, zo denk ik erover. Smaken en wensen verschillen.
Making an ass of myself since the 70's
Gedaan! Veel plezier en succes met je lessen-DG- schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:18:
@ FragDaddy:
Mag ik ook in de SP bij de lessers?![]()
Heb inmiddels 2 lessen gehad.
Verwijderd
En al die verhalen op MF over wapperen; met een fatsoenlijk textiel pak (met bandjes om de armen te stellen enzo) heb je daar onder de 150km/u echt geen last van hoor

Ik heb ook eerst textiel gekocht en later leer erbij, puur voor de zomerritjes. Vindt het leer veel mooier staan en zit ook wel lekkerder. Maar praktisch, nope.
Goed, als ik mijn regenoverall over mijn leren pak heen doe en mijn waterdichte laarzen gebruik worden alleen mijn handjes (leren handschoenen) nog vochtig, maar in zo'n regenpak ga je zweten als een aap. Ademt voor geen meter. Alleen handig voor 'noodgevallen'.
Daarnaast wordt mijn motor vies in de regen...
Nee ik heb gisteren een nieuw leren pak gekocht, maar gewoon omdat ik dat mooier vind. Ik weet dat textiel wat praktischer is soms maar ik ben (word) toch wat je noemt een mooiweer rijder. Textiel wil ik misschien nog een keertje erbij gaan kopen.
Overigens FragDaddy, dat is echt een geil kleurtje voor die R6 in je icon
[ Voor 12% gewijzigd door Stoffel op 28-05-2007 00:18 ]
Zometeen begint de elfstedentocht

[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 28-05-2007 08:34 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

niet? ow...

Woon-werk :
Pure regen : textiel
Alle andere weersomsandigheden : textiel jas, leren broek.
Mooi weer en weinig rugzakinhoud : Volledig leren pak en lekker wat bochtjes pakken op weg naar huis.
Plezier ritten :
Volledig leer evt. in combinatie met regenoveral.
Tenzij het te koud word dan textiel, hetzij met textiel broek, hetzij met leren broek.
Mijn tip :
Koop slim
Als je een leren pak koopt kijk dat je een combi vind (sluit beste op elkaar aan etc. Gewoon een net 2 delig pak voldoet prima)
Koop een leren pak met genoeg ruimte voor een losse rugprotector!
Koop een pak in neutrale kleuren (zilver of grijs/wit/zwart) Dan past het altijd bij iedere motor waar je op stapt (behalve een harley
Direkt na aanschaf je pak ff wat dragen , een ritje maken, en daarna schoonmaken en invetten met bijenwas. Word ie direkt stuk soepeler van.
Staat je niet teveel blind op merken.
Veel merken met dure namen als alpinestars presteren vaak niet beter als andere pakken.
Kan de test helaas niet vinden 123 maar in england doen ze ieder jaar leren pakken test... verbazend dat "dure" pakken niet super goed presteren..
[ Voor 43% gewijzigd door Capo op 28-05-2007 11:32 ]
Textiel is gewoon erg pratisch. Veel zakken, opbergruimte etc. Zaken als Telefoon, papieren, portemonnee, Routeplanner, MP3speler, sleutelbossen, eten, drinken, zaklamp, momentsleutel, doppenset, paddockstand...ehh..laat maar...you get my point
Dat is stukken beter verlucht.
Mmhh, moet je eens op een TLR in de file staan met een leren broekje haha. Fikken je ballen er helemaal afDinX schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:35:
Zelfs 30° is al té warm oor leer imho. Als het heel erg warm is schakel ik ook weer over op textiel.
Dat is stukken beter verlucht.

Zodra die ventilator aan slaat voel je het gewoon branden. NA een lange rit in de zomer zijn je knieën ook vuurrood van de hitte

Ik rijd de laatste tijd minder met de motor dus ja... die gashendel kent maar 2 standen
Dan hadden ze wel een aan/uit knopje ipv gashendel.
[ Voor 77% gewijzigd door DinX op 28-05-2007 11:44 ]
Geweldig hoe jij mijn rijstijl kan beoordelen vanuit jouw stoel
Strikt genomen heeft hij gelijk, ik rijd niet wekelijks
[ Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 28-05-2007 11:50 ]
Kan je wel stellen. Als ik rijd dan rijd ik ook goed door. Ik wil dan ook genieten van de motor en alles zoveel mogelijk benutten. Ook met toen ik vorige zomer met de Vmax een testrit had gemaakt reed ik met dat ding 200km/h. Ik rijd voor mijn plezier en dat bij een sportmotor is die snelheid wat hoger dan normaal. Ik bekijk het motorrijden op een andere manier als jij dat doet. Ik geef graag gas op de spaarzame momenten dat ik met de motor rijd. Waarom denk je dat ik die VMax heb gekocht

Kledij is gewoon een gereedschap wat je aanpast aan de klus. Voor de één maakt het niet uit of het pak een maatje XXL is terwijl een XXS beter zou passen omdat die traag rijdt. Als je eenmaal op hogere snelheden rijdt wil je dat je pak gewoon nauwsluitend is aan je lichaam. Door die gigantische luchtbalg heb je minder controle over de motor.
Dat heet snelgasDinX schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:41:
Dan hadden ze wel een aan/uit knopje ipv gashendel.

[ Voor 58% gewijzigd door Chevy454 op 28-05-2007 12:25 ]
tussen het gebekvecht en gekibbel door zit er hier vaak genoeg wat nuttigs tussen he?snars schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:17:
Ej, bedankt voor de opmerkingen over kleding, daar kan ik wat mee
*burp*
Van het weekeinde die KTM supermoto.. zat Domino snelgas op.. vette shit
edit: Oh man. Nu ik het er weer over heb gaat het weer kriebelen... ARG ik moet het gewoon niet doen zo'n supermotard erbij.. is niet verstandig
Kopuh? ik zit te kwijlen op een gele 2006 R1.Overigens FragDaddy, dat is echt een geil kleurtje voor die R6 in je icon
[ Voor 53% gewijzigd door FragDaddy op 28-05-2007 16:15 ]
Verwijderd
Nee, zo'n R1 is verstandigFragDaddy schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:54:
[...]
Van het weekeinde die KTM supermoto.. zat Domino snelgas op.. vette shitIs alleen lastig/wennen met wheelies balanceren.
edit: Oh man. Nu ik het er weer over heb gaat het weer kriebelen... ARG ik moet het gewoon niet doen zo'n supermotard erbij.. is niet verstandig
[...]
Kopuh? ik zit te kwijlen op een gele 2006 R1.

Ach, motorrijden en verstandig in 1 zin

Kan ik weer een tijdje vooruit als het goed is.
Alleen 1 klein probleempje... Ik krijg het pas met mijn verjaardag 8 Juni '(
Ach ja...Maar dan :badgrin
Evolution LP 1.55 Broek
Laarzen was wel geinig. Was bezig voor de SIDI B-2 laarzen á €189 Nu stonden er in de winkel in een hoekje deze Diadora 2-FIT als uitloop/overjarig. De laatste, toevallig in mijn maat. Vergeleken met de SIDI's en vond de Diadora's toch veel fijner zitten. Meer comfort, stabieler, veiliger gevoel door de extra beschermings zone's. Van €229 voor €135. Niet slecht vond ik.
Laat die zomer maar komen
Dat ligt volgens mij nog steeds aan de gene die de gashendel bedient. Aangezien hij al een R6 rijdt zal die overstap minder drastisch zijn dan een lesser die op een R1 stapt.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:23:
[...]
Nee, zo'n R1 is verstandig![]()
Ach, motorrijden en verstandig in 1 zinLekker belangrijk
En ja, bij motorrijden heb je toch echt wel een flinke dosis gezonds verstand nodig, anders eindig je lekker als een statistiek van het CBS...
Verwijderd
Jajajaja,shaggy8675 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:37:
[...]
Dat ligt volgens mij nog steeds aan de gene die de gashendel bedient. Aangezien hij al een R6 rijdt zal die overstap minder drastisch zijn dan een lesser die op een R1 stapt.
En ja, bij motorrijden heb je toch echt wel een flinke dosis gezonds verstand nodig, anders eindig je lekker als een statistiek van het CBS...
Was bedoelt als humor, je weet wel
Maar kom op; motorrijden is niet verstandig, het is ook niet praktisch, en ook niet milieubewust.
Maar daar rij je ook geen motor voor
Laat ik nou toevallig aan het kijken zijn naar een R6 omdat ik niet met een R1 wil beginnenFragDaddy schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:54:
[...]
Kopuh? ik zit te kwijlen op een gele 2006 R1.
Mmhh... Ben ik het niet mee eens.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:08:
[...]
Maar kom op; motorrijden is niet verstandig, het is ook niet praktisch, en ook niet milieubewust.
Maar daar rij je ook geen motor voor
Verstandig... Wat is wel verstandig? Auto rijden? Fietsen? Te voet? Of bedoel je soms veiligheid?
Praktisch...Rijdt al jaren en jaren elke dag motor, en krijg alles mee wat ik moet. Zelfs een volle doos gebak op de tank zonder schade. Dat is gewoon aanpassen. Nee het is geen auto, maar dat is geen eerlijk vergelijk denk ik.
Milieubewust... Volgens mij loopt de gemmiddelde motor toch echt zuiniger als de gemiddelde auto, daarbij staan ze nooit onnodig benzine te verbanden in de file. Zaken als Airco's, radio's etc. die ook toedragen aan benzine verbruik van de auto. Nee, een motor is juist veel milieu bewuster dan een auto. Hebben we het nog niet eens gehad over het restant aan afval stoffen bij sloop. 200 kilo, of een auto van een 1100kilo...
Nee, ben het daar niet met je eens.

Met de laatste rijles met 24 graden, een textiele jas met binnenvoering(

Verwijderd
Echte zomerkleding bestaat ook: doorwaai-spul is dat.-DG- schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:26:
Wat is nou het fijnste als het heel erg warm is dan? (afgezien van een t-shirt en een korte broek) Textiel dus omdat dat beter doorwaait dan leer? Hoe is gore-tex dan eigenlijk?
Met de laatste rijles met 24 graden, een textiele jas met binnenvoering() en dan nog een dik hesje aan met een L erop had ik toch wel een nat t-shirt. Ik wil niet weten hoe dat is met +30 graden
Met allerlij mesh-gebeuren, maar wel protectoren waar je ze nodig hebt.
Maarre... dat kost geld en is niet fijn in de winter of regen
Ik denk dat een goed textielpak lekkerder is in de zomer dan leer. Ook omdat je dat makkelijker uitdoet als je bezweet bent. Leer gaat heel erg plakken.
En over dat milieubewuste:
De gemiddelde levensverwachting van een motor is korter (denk ik) en motoren vereisen meer onderhoud dan autos, twee dingen die niet in het voordeel van de motor spreken. En of het verbruik nu zoveel beter is vraag ik me af, bijv de mijne doet 1:17 gemiddeld. De meeste moderne auto's halen dat ook (de kleintjes zeker). Koop eens een sportmotor, ben je blij als je 1:15 haalt. En als je een auto gebruikt zoals hij bedoeld is (met meer mensen erin dan 1) dan is hij natuurlijk sowieso veel zuiniger pp he.
Ach, ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dan de meeste mensen niet met ratio naar hun motor kijken, maar met emotie. Als je een vervoersmiddel met ratio kiest kom je niet snel bij een motor uit denk ik, tenzij je inderdaad echt iedere dag een traject rijdt met veel file. Maar voor veruit de meesten is het een hobby-ding, en niemand gaat voor de hobby in de file staan
(ok, eerlijk: ik ben toen ik net mn motor had bewust een file gaan opzoeken, puur omdat het me zo vet leek om langs die gefrustreerde koppies te rollen, heel rustig)

ook op youtube voor de liefhebbers: http://youtube.com/watch?v=hBeDY0uu_mE
Begint al ergens op te lijken \o/ het blauw staat er ook goed bij vind ik

XT550 voorspatbord + XT600 voorvork pas niet, kon na 2 minuten niet meer draaien omdat het aan de voorbochten vastgesmolten zat

oorlogswondje

[ Voor 2% gewijzigd door rimpeldinky op 28-05-2007 19:23 . Reden: youtube ipv flv linkje op aanvraag van raynbow in #anime ]
*burp*
Voor elk weer wel iets

Beetje klein plaatje omdat het een screenshot van een filmpje is.
Ik mag trouwens met de lessen gewoon op een 55 kwatt model rijden. Alleen examen moet ik op de begrensde 25 kw versie rijden. Niet dat ik het erg vind.
Mochten jullie dat ook? (de gene die voor hun 21e examen hebben gedaan)
niet altijd, ALLE examens moet je op de 25kw afleggen dus reed ik zo goed als altijd op de 25kw versie (vond ik zelf ook fijner rijden, carb vs injectie en geen ABS vs abs-DG- schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:30:
Me op de motor: (kawasaki er-6n)
[afbeelding]
Ik mag trouwens met de lessen gewoon op een 55 kwatt model rijden. Alleen examen moet ik op de begrensde 25 kw versie rijden. Niet dat ik het erg vind.
*burp*
0110101001111010
Overigens een voordeel van die "lichtere" is dat die nieuwer is en een mooiere kleur heeft (oranje
ik hoop voor je instructeur dat ie ook ECHT 25kw is, niet alleen op het kenteken, anders zijn alle examens afgelegt op die machine ineens NIET meer geldig als het ooit aan het licht komt! beetje groot risico om te nemen als rijschool-DG- schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:17:
Oke, goede tip om ook voor het AVB examen met die lichter vermogen te oeffenen. Volgens mij is het verschil trouwens niet erg veel, want m'n instructeur zei dat die officieel gezien licht was, maar er meer niet over wou zeggen.
Overigens een voordeel van die "lichtere" is dat die nieuwer is en een mooiere kleur heeft (oranje).
*burp*
Mooie broek, heb ik ook aangehad. Wel vrij prijzig, hier kostte hij 259. Dan kijk ik zelf liever nog ff verder...shaggy8675 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:33:
Ff posen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik weer een tijdje vooruit als het goed is.
Alleen 1 klein probleempje... Ik krijg het pas met mijn verjaardag 8 Juni '(
Ach ja...Maar dan :badgrin
Evolution LP 1.55 Broek
Laarzen was wel geinig. Was bezig voor de SIDI B-2 laarzen á €189 Nu stonden er in de winkel in een hoekje deze Diadora 2-FIT als uitloop/overjarig. De laatste, toevallig in mijn maat. Vergeleken met de SIDI's en vond de Diadora's toch veel fijner zitten. Meer comfort, stabieler, veiliger gevoel door de extra beschermings zone's. Van €229 voor €135. Niet slecht vond ik.
Laat die zomer maar komen
\_Specs_/
Ja klopt, heb ik er ook voor betaald. Ze zijn te vinden op internet voor een 220 euro geloof ik. Kan mischien intresanter zijn voor jouw? HEb bij een andere tent broeken aan gehad van RevIt etc. Maar waren duurder, knee-sliders los bijkopen en vondt de fit net wat minder.ZiegoM schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:27:
[...]
Mooie broek, heb ik ook aangehad. Wel vrij prijzig, hier kostte hij 259. Dan kijk ik zelf liever nog ff verder...
Draag al lang de textiel kleding van Evo, ben er erg over te spreken. Broek past mooi op de textiel jas met rits etc.
Fijne mooie broek vindt ik.
Zwart/wit/grijs. Plaatje is wat ruk maarja
[afbeelding]
[/quote]
Leuk pak heb er zelf ook 1 gekocht 2 weken geleden
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
Ik mocht ook lessen op een ER-5 volvermogen, vond ik helemaal niet erg want de 25kw motor was een Virago-DG- schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:30:
Me op de motor: (kawasaki er-6n)
[afbeelding]
Zodra hij warm is word dat minder.
Gisteren Wild hogs gezien in de bioscoop, heb dubbel gelegen van het lachen. Zo'n roadtrip op middelbare leeftijd zie ik mij ook nog wel doen
Lekker cruisen met zo'n powercruiser...
[ Voor 37% gewijzigd door Capo op 29-05-2007 07:53 ]
klopt, was er al achter indd, komt omdat er geen cockpitje meer op zit, dus neutraalverklikker zit er niet meer op, dat ik twijfelde.. moet daar nog iets leuks voor bouwenCapo schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 07:51:
Rimpeldinky : Als je motor koud is en hij staat op de middenbok draait achterwiel ook.. dus onbelast tandwiel zal wel draaien idd..
Zodra hij warm is word dat minder.
Gisteren Wild hogs gezien in de bioscoop, heb dubbel gelegen van het lachen. Zo'n roadtrip op middelbare leeftijd zie ik mij ook nog wel doen![]()
Lekker cruisen met zo'n powercruiser...
tevens heb ik het verkeerde knipperrelais, dus mijn schakelaartje moet ik ook gaan ombouwen
*burp*
http://www.northukbikers.co.uk/northukbikinginfo8.html
Inderdaad een hele mooie weg wat ik zo kon inschatten terwijl ik in mijn koekblok reed
Overigens wanneer wordt een les over het algemeen afgelast moet ik er op een dag als vandaag rekening mee houden dat het niet doorgaat?
Ivm het weer? Ik heb over 20 min rijles en die gaat door iig, maar hier waait het alleen vrij hard. Het is droog en hopelijk blijft dat even zoTrailBlazer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:25:
Overigens wanneer wordt een les over het algemeen afgelast moet ik er op een dag als vandaag rekening mee houden dat het niet doorgaat?
*burp*
Verwijderd
Pff, als je niet geleerd wordt te rijden in de regen..

Regenrijden is juist heel belangrijk om te leren als je lest, vind ik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 08:39 ]
lekker leren met slippend voorwiel met remproeven enzo, ik vond het geweldig!Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:38:
Bij mijn rijschool wordt het alleen afgelast als het ijzelt, sneeuwt of echt hard stormt (weeralarm).
Pff, als je niet geleerd wordt te rijden in de regen..![]()
Regenrijden is juist heel belangrijk om te leren als je lest, vind ik
*burp*
TrailBlazer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:43:
ok ik vind het prima hoor.
in je sig, "ging was je dood op je 40"? moet dat niet was / ging zijn? of een van de 2?
iemand ervaring met het zelf overzetten van een band met binnenband? is dit zelf te doen met enig bruut geweld zonder de velg te slopen? of kan ik dat beter laten doen?
[ Voor 28% gewijzigd door rimpeldinky op 29-05-2007 08:53 ]
*burp*
fixedrimpeldinky schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:52:
[...]
offtopic:
in je sig, "ging was je dood op je 40"? moet dat niet was / ging zijn? of een van de 2?
Nou. Ik denk dat ik op een R1 netter rij dan op een KTM. Zo'n echte supermotard nodigt niet uit tot net rijgedrag.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:23:
[...]
Nee, zo'n R1 is verstandig![]()
Ach, motorrijden en verstandig in 1 zinLekker belangrijk
Oh ik kan er wel op rijden en ik zal hem ook wel onder controle hebben (bij normale omstandigheden en rijdend op straat.. ik kan natuurlijk niet op een R1 rijden als Troy Corser in de regen.. maargoed, dat hoeft ook niet.. dan zouden er wat weinig R1's verkocht worden.. 4 per jaar ofzo.. Rossi, Corser, Haga en misschien Edwards als ie eens een beetje doorrijdt op die M1 van hem).. Maar het vervelende is dat laatste puntje..Dat ligt volgens mij nog steeds aan de gene die de gashendel bedient. Aangezien hij al een R6 rijdt zal die overstap minder drastisch zijn dan een lesser die op een R1 stapt.
gezond verstand..
Rare hobby.. Ik vind een blokkerend voorwiel nu nog niet eens tof aanvoelen. Laat staan toen bij het lessen.lekker leren met slippend voorwiel met remproeven enzo, ik vond het geweldig!
[ Voor 63% gewijzigd door FragDaddy op 29-05-2007 09:08 ]
toen was het nog leuk, toen ik 3 weken later onderuit ging met mn eigen motor niet meerFragDaddy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:56:
[...]
Rare hobby.. Ik vind een blokkerend voorwiel nu nog niet eens tof aanvoelen. Laat staan toen bij het lessen.

*burp*
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Als jij zo rijd dat je last heb van de ABS, dan doe je toch iets fout. Bij normaal rijden merk je niet dat het erop zit.rimpeldinky schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:46:
vond ik zelf ook fijner rijden, carb vs injectie en geen ABS vs abs
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
noodstop, remproeven etcAcid_Burn schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:29:
[...]
Als jij zo rijd dat je last heb van de ABS, dan doe je toch iets fout. Bij normaal rijden merk je niet dat het erop zit.
(op de non abs toch wel een paar keer last van mn zaakje gehad toen ik net doorhad hoe hard ik wel niet kon remmen op droog wegdek

[ Voor 29% gewijzigd door rimpeldinky op 29-05-2007 11:39 ]
*burp*
deze bedoel je?: http://www.riderpower.co.uk/riderpower/Capo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:19:
Kan de test helaas niet vinden 123 maar in england doen ze ieder jaar leren pakken test... verbazend dat "dure" pakken niet super goed presteren..
De broek die Dinx en ik hebben (HG Cruise) heeft een grote rits op je bovenbeen met daarachter een mesh, je kan hem dus in de lente en zomer stand zetten, maar in de winter en regen is ie ook prima (goretex laag zit onder de mesh dus zelfs met rits open ben je in principe waterdicht hoewel ik het daar niet op zou gokken..Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
[...]
Echte zomerkleding bestaat ook: doorwaai-spul is dat.
Met allerlij mesh-gebeuren, maar wel protectoren waar je ze nodig hebt.
Maarre... dat kost geld en is niet fijn in de winter of regen
op dat soort wegen kan je zowiezo beter niet over de middenstreep heen gaan, en bij inhalen op rechte stukken heb je er niet zoveel last van hoor..TrailBlazer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:25:
Van het weekend zat ik in het Peak district in Engeland. Er zat volgens mij een beruchte motorroute daar want er waren nogal wat bordjes langs de weg hoeveel motorrijders er waren gesneuveld.
http://www.northukbikers.co.uk/northukbikinginfo8.html
Inderdaad een hele mooie weg wat ik zo kon inschatten terwijl ik in mijn koekblok reedWat me wel opviel was dat er tussen de wegmarkering in het midden kattenogen waren gemonteerd die best wel een stukje omhoogkwamen. Ik kan me voorstellen dat je daar niet gelukkig van word als motorrijder.
Mooi he? dat Peak district?
DP HH+ remblokken heb ik er nu op.. sodeju dat ding gooit een anker uitrimpeldinky schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:30:
(op de non abs toch wel een paar keer last van mn zaakje gehad toen ik net doorhad hoe hard ik wel niet kon remmen op droog wegdek)

Ik niet maar dat wist je al.. ik ga 17 juli met jou en mark meeTylen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:22:
Zijn er nog mensen van hier morgen op Assen te vinden?
No signature required.
Peak district is inderdaad prachtig jammer van het rotweer maar verder was ht echt relaxed. Vriendelijke mensen lekker in de pub hangen en bier drinken.ToolkiT schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:22:
[...]
op dat soort wegen kan je zowiezo beter niet over de middenstreep heen gaan, en bij inhalen op rechte stukken heb je er niet zoveel last van hoor..
Mooi he? dat Peak district?
Weer was idd erg K.U.T. dit weekend.. maar ja lang weekend en dan krijg je dat he?TrailBlazer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:50:
[...]
Peak district is inderdaad prachtig jammer van het rotweer maar verder was ht echt relaxed. Vriendelijke mensen lekker in de pub hangen en bier drinken.
yep was ook erg belangrijk nieuws op de TV (jij woont in Engeland)ToolkiT schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:21:
[...]
Weer was idd erg K.U.T. dit weekend.. maar ja lang weekend en dan krijg je dat he?
Welk nieuws? (heb helemaal geen TV gekeken dit weekend..TrailBlazer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:42:
[...]
yep was ook erg belangrijk nieuws op de TV (jij woont in Engeland)
BBC en een andere vage engelse zender. Ook de kranten noemden het wel. Had niet zoveel zenders in de B&B. Miste vanmorgen wel mijn gebakken eieren worst en bacon vanmorgenToolkiT schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:45:
[...]
Welk nieuws? (heb helemaal geen TV gekeken dit weekend..
idd, reed je dr met 225 voor? of ben je je vmax projectfiets nu kwijt?
*burp*
Jeps, ook daar heb ik al zin an.M3rcury schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:25:
[...]
Ik niet maar dat wist je al.. ik ga 17 juli met jou en mark mee
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
dus je bent toch een belg
Nu alleen mijn AVD nog halen, en die heb ik over 2 weken alweer!
Bijna, bijna!

En owja, FragDaddy, ik sta nog steeds niet in de TS..

Gefeliciteerd, en succes alvastendless schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:24:
Ik heb vanmorgen ook mijn theorie gehaald..
Nu alleen mijn AVD nog halen, en die heb ik over 2 weken alweer!
Bijna, bijna!![]()
En owja, FragDaddy, ik sta nog steeds niet in de TS..![]()
Ik ben druk busjes aan het kijken..
enigste echte optie is een T4.. liefste verlengd en 2.4 diesel..
transit is al gauw transhit.. roest... (en moet verhoogd zijn wil motor passen)
ow.. deze is wel humor

[ Voor 20% gewijzigd door Capo op 29-05-2007 19:49 ]
Verwijderd
Ik vond die toch wel mooi (en ik ben niet snel gecharmeerd door een bmw, die vaak nogal 'kleurloos' is) Die 'cruiser' bmw die nu blijkbaar niet meer gemaakt wordt vond ik ook wel redelijk
Maar ik dacht dat deze op de snelweg klassieke rondje klokjes had met een chroom randje. En dat zie ik toch niet terug op de foto's, maar goed, misschien vergis ik mij wel van model.
11.300 euro voor het basismodel komt ook redelijk overeen met andere nakeds in deze klasse (suzuki, honda, yamaha)

ja ik ook
Eens ff kijken wat de rs ECHT kan.. (ben op de openbare weg nog steeds een beetje bang voor vuil
No signature required.