Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.384 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 17:12

4x2

lộn xộn quá

-tom-562 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:39:
:D gister mijn 1e minder officiele motorrijles gehad. Met een maat vna me (die al motorrijbewijs heeft) ben ik een dik uur gaan oefenen achter op het parkeerterrein bij het Gelredome, op een oude CB250 RS. Best lachen, rijden kon ik al (ik rijd schakelbrommer), in het begin is het gewicht een beetje wennen, maar na een tijdje ging het goed. Achtjes draaien gaat nu al goed (met ver voor je uit kijken enzo) zonder benen aan de grond, stapvoets rijden etc Binnenkort maar eens echte motorrijlessen nemen, maar eerst nog gratisch oefenen
Jij durft, les nemen bij Lawrence :D
Ben benieuwd wat die kamikazepiloot je allemaal aan gaat leren :/

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-04 19:00

rimpeldinky

nani?

Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00469.jpg

*O*

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Lekkere dradenbos. Daar komt nog wel iets overheen neem ik aan?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Acid_Burn schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:13:
Lekkere dradenbos. Daar komt nog wel iets overheen neem ik aan?
is wel de bedoelling, heb alleen nog geen idee wat -O- dus dat zal wel zelfbouw worden :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 20:31
MarcoZ20 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:02:
[...]
Paddockstand voor 80 euro? Een achterbok bedoel je neem ik aan? Die kan je bij www.race-shop.nl voor 50 euro bestellen. Of een setje voor 90-100 euro
thx voor de tip. Setje achter + voorbok (vorken) en Standsupports besteld... benieuwd waneer ik het krijg..

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

en de rest:

Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00470.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00471.jpg Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00472.jpg Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00474.jpg

moeten nu nog 4 dingen gebeuren

-opnieuw overtrekken van het zadel, ziet er zo niet uit
-kontje nog 40 keer spuiten en dan opbouwen
-voorband om laten leggen van de 550 velg naar een speciaal geprepareerde 600 velg ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif )
-poetsen poetsen poetsen poetsen

verder heeft het blok vandaag langere tijd gelopen, om ff het opladen van de accu te testen, de verlichting en een olie-spoelmiddeltje moest doorlopen bij een warm blok

hieruit bleek wel dat er op een punt nog olie lekt, dit is waar het blok gerepareerd is met vloeibaar staal (waarschijnlijk bij vorige eigenaar ketting doorheen geslagen)

[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 06-06-2007 19:19 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 83626 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:41:
Pas wel op dat je het leert van iemand die de methodes nog vers in het achterhoofd heeft.

Als je dingen verkeerd aanleert.. leer je het minder makkelijk af.
Ze beoordelen bij het AVB niet alleen of je motor goed tussen de pilonnen doorkomt, maar ook hoe je zit en kijjkt enzo.
Ach de helft zal ik van mezelf toch wel fout aangeleerd hebben met dat schakelbrommer rijden enzo.
En ja ik heb les van lawrence :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen zwevende remschijven, en normale remschijfen.

Hoe kan je dit zien, en wat is het nut er nou van :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

bij zwevende remschijven zit de "schijf" (buitenste deel) "zwevend"(los dus) gemonteerd op het hart(binnenste deel wat aan je wiel gebout zit) zelf hierdoor zit er dus iets beweging in de schijf en remmen ze harder (en agressiever)

die montage zit met bussen met een U profiel meestal waardoor je ze kunt "draaien"(in de lengte) maar niet kunt "wiebelen" (in de breedte)
afaik O-)

[ Voor 40% gewijzigd door rimpeldinky op 06-06-2007 23:53 . Reden: ff hart en schijf goedzetten :+ ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik snap er geen drol van.
Als je je remschijf kan draaien, hoe kan je dan remmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-04 19:43

Chakotay

Lick here to continue

Als we het toch over remschijven hebben: wat is het voordeel van wave-schijven?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Chakotay schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:25:
Als we het toch over remschijven hebben: wat is het voordeel van wave-schijven?
wave schijven zijn mooier en zouden de warmte beter afvoeren (geen idee of dit klopt)
DieterVDW schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:02:
Ik snap er geen drol van.
Als je je remschijf kan draaien, hoe kan je dan remmen?
de buitenste ring (schijf) "draait" enkele millimeters, zou minder moeten trillen bij stevig remmen

(als ik het goed onthouden heb :) )

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

rimpeldinky schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:31:
[...]

wave schijven zijn mooier en zouden de warmte beter afvoeren (geen idee of dit klopt)

[...]

de buitenste ring (schijf) "draait" enkele millimeters, zou minder moeten trillen bij stevig remmen

(als ik het goed onthouden heb :) )
Wave schijven zijn voor zover ik weet amper beter dan gewone schijven. Ooit ergens gelezen dat ze iets beter zouden moeten remmen maar veel verschil zal er niet zijn. Mooier is natuurlijk subjectief

Zwevende schijven zullen mischien wel iets mee draaien maar dacht dat het grote voordeel er van was dat ze altijd goed tussen je klauw/blokken komen doordat ze ook zijdelings kunnen bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

The Doctor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:37:
[...]

Zwevende schijven zullen mischien wel iets mee draaien maar dacht dat het grote voordeel er van was dat ze altijd goed tussen je klauw/blokken komen doordat ze ook zijdelings kunnen bewegen.
dat was em idd, daardoor trilt de boel ook minder

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
Zwevende schijven draaien niet mee, ze kunnen alleen zijdelings bewegen. Daardoor zitten ze altijd goed tussen je klauwen en remt het wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zwevende remschijven hangen idd los. Dit is enkele milimeters, wat als voordeel heeft dat ze beter "zetten" als je remt. Je schijf gaat dus niet wringen etc etc.

Waving schijven hebben beter afvoer van warmte.

De combinatie zwevende-waving-schijven had ik op me vorige honda (te zien in de SP als header foto ;)) Daarbij had ik ook nog een Spiegler radiale rempomp. En tot nu toe kon niets dat evenaren ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Thnkx Chevy, uiteraard had ik hem allang getekend. Maar deze link moet overal opduiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Zwevende remschijven zijn nodig als je vast gemonteerde remtangen hebt. Het voordeel hiervan is dat je bij een kromme remschijf nog steeds dezelfde mate van remvermogen hebt. De remschijf kan zich dan in positie zetten tussen de remblokken.

Dit is niet het geval bij een zwevende remtang, deze wordt door door de remschijf verplaatst en ontstaat er een verschil in druk links / rechts van de remschijf.

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 07-06-2007 08:37 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Gisteren motor afgesteld. Zit zo op een 165 a.w. pk's met de 1000.

Mooiste van alles : uitlaat bochten zitten allemaal binnen 5 graden verschil. Air/fuel lijn is zowat compleet strakke lijn! koppel en pk curve zijn compleet vloeiend op lopend, geen dipjes etc.

Hij is zo gruwelijk soepel geworden, niet voor te stellen. Beetje een honda maar dan met flink portie anabolen. Bochten ging beetje onwennig, maar is niet raar als snelheid ineens hoger blijkt te liggen als je dacht......

[ Voor 7% gewijzigd door Capo op 07-06-2007 09:43 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:42:
Beetje een honda maar dan met flink portie anabolen.
Waarom klinkt dit als het perfecte huwelijk voor jou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:52:
[...]

Waarom klinkt dit als het perfecte huwelijk voor jou? :P
Ja honda is voor pussy's en ik ben pussygek maar weiger honda te rijden..dus tja :+

ieder z'n ding he

Afbeeldingslocatie: http://www.goforbroke.net/qumozhe/JoeBar_Vmax.jpg

;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Trouwens, nu dit topic toch eigenlijk voor n00bvragen is enzo, hoe meten ze die "air/fuel"-grafiek? Proppen ze ergens tussen je tank + andere zut een metertje en idem ditto voor de luchtflow oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ze gebruiken een zirconiumdioxidesensor in de uitlaat. Door de zuurstofconcentratie te meten in de uitlaat en de omgeving kunnen ze de A/F bepalen.

[ Voor 46% gewijzigd door Chevy454 op 07-06-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Stokje achterin je uitlaat en paar computers.

Afbeeldingslocatie: http://www.ritzenmotors.nl/images/testbank.jpg

hahahahahaa

Chevy's manier : Moeilijk woord leuk voor scrabble :+
Capo's manier : Op z'n boers met ploatje :+

[ Voor 38% gewijzigd door Capo op 07-06-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ah, ook wel logisch eigenlijk ja.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:58:
Stokje achterin je uitlaat en paar computers.

[afbeelding]

hahahahahaa

Chevy's manier : Moeilijk woord leuk voor scrabble :+
Capo's manier : Op z'n boers met ploatje :+
Afbeeldingslocatie: http://smilies.chevy454.net/rofl.gif verschil moet er wezen hé :P

Ik zal maar vriendelijk doen zeker :( :P
http://www.autohelpdesk.nl/component/008.htm
http://www.amt.nl/web/sho...vervanging-(2003-01).html

[ Voor 21% gewijzigd door Chevy454 op 07-06-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Als je ooit les wil geven zul je je de jip en janneke taal eigen moeten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:07:
Als je ooit les wil geven zul je je de jip en janneke taal eigen moeten maken ;)
Ik ga gewoon zoals Isaac Newton dat deed aan de slag ;)
Anders krijg je halfslachtige opleidingen waar niemand wat aan heeft. Maar dat is 1 visie op de zaak hé :) Je moet je tuurlijk wel naar de omstandigheden kijken :) Bij de importeur lesgeven is het idd gewoon plain and simple uitleggen. Bij academische opleiding mag het wel wat moeilijker ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 07-06-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-12-2024

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Heyhey :)

Ik kreeg zo even te horen van de garage dat er Motor-X olie in is gegaan om dat de vorige half-synth een te laag kookpunt zou hebben waardoor er troep ging koeken aan de kleppendeksels.

Nou vraag ik mij af hoe je als leek (ik) dat van te voren kan zien aankomen. Ik heb mij gehouden aan de voorschriften van het onderhoudsboekje. Hoe zie je nou aan een fles olie of het wel hoogwaardig genoeg is en niet kapot bakt?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
ROFLASTC schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:49:
Hoe zie je nou aan een fles olie of het wel hoogwaardig genoeg is en niet kapot bakt?
Simpel: niet. Olie heeft additieven welke schuimvorming tegen gaan, welke het hoge druk bestendig maken, wrijvingsverminderaars. Je kan niet zien op basis van de verpakking of het goed is, ookal voldoet het aan de API / JASO norm. Het is een kwestie van ervaring en ik heb tot nu toe de beste ervaringen met Motul waarbij ik ook blijf. Er was ergens een wetenschappenlijk onderbouwde test online maar ik kan ze niet vinden :( Het was zo dat alle oliën die erin gingen goed waren volgens de norm maar na duizend km was er toch al duidelijk verschil tussen de oliën.

De meningen over olie zijn flink verspreid maar een goede olie zorgt voor een klein olieverbruik. Dat is een teken dat die voldoende dunvloeibaar is en aan de cilinderwand hecht.

Niels had problemen met Bel Ray op het gebied van pitting van zijn tandwielen van de snellingsbak, bij Castrol heb je ook hetzelfde probleem maar wel bij hogere km's standen. Plutoline gaan we niks over zeggen :X Motul tot nu toe geen problemen.

[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 07-06-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-12-2024

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Chevy454 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:58:
[...]

Simpel: niet. Olie heeft additieven welke schuimvorming tegen gaan, welke het hoge druk bestendig maken, wrijvingsverminderaars. Je kan niet zien op basis van de verpakking of het goed is, ookal voldoet het aan de API / JASO norm. Het is een kwestie van ervaring en ik heb tot nu toe de beste ervaringen met Motul waarbij ik ook blijf. Er was ergens een wetenschappenlijk onderbouwde test online maar ik kan ze niet vinden :( Het was zo dat alle oliën die erin gingen goed waren volgens de norm maar na duizend km was er toch al duidelijk verschil tussen de oliën.

De meningen over olie zijn flink verspreid maar een goede olie zorgt voor een klein olieverbruik. Dat is een teken dat die voldoende dunvloeibaar is en aan de cilinderwand hecht.

Niels had problemen met Bel Ray op het gebied van pitting van zijn tandwielen van de snellingsbak, bij Castrol heb je ook hetzelfde probleem maar wel bij hogere km's standen. Plutoline gaan we niks over zeggen :X Motul tot nu toe geen problemen.
Hmz ok, uitproberen dus. Ik zal in mijn onderhoudsboekje neerpennen wat niet werkt. Zaterdag haal ik 'm op en staat ie 4 cm hoger op z'n poten met een breder en hoger stuur en minipinkers. Grote beurt en nieuwe bandjes ook maar gedaan. Bleek ook dat er een 160 binnenband in het achterwiel zat terwijl dat 140 mag zijn. Het is maar goed dat de zaak waar ik m destijds kocht al failliet is :(

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verdomme, zou ik een oud brikje erbij nemen? Heeft wel wat aandacht nodig. Maarja... een 400cc 4 cilinder met een half verrot leger aan paarden... Heeft wel wat TLC nodig. Kan beter voor een Z1000 gaan ipv een Z400. Zeker met mijn zwaarlijvig postuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, ook eindelijk maar eens wat foto's gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/motor/zzr-klein.jpg

Mag die in het lijstje in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Pff, met t-shirt, zonder helm, zonder handschoenen, spijkerbroekje. De jeugd van tegenwoordig. :Z

Is het trouwens je eerste motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

-DG- schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:01:
Pff, met t-shirt, zonder helm, zonder handschoenen, spijkerbroekje. De jeugd van tegenwoordig. :Z

Is het trouwens je eerste motor?
En ook nog eens zonder rijbewijs :P

Jup, eerste motor, hopelijk bevalt hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Maar heb je er al wel een keertje op gereden? Lijkt me toch wel essentieel als je zo'n ding koopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Nope, puur op ervaringen van anderen af gegaan. Het ding stond er voor een leuke prijs en ik heb de gok genomen. Als het niet bevalt kan ik hem met een beetje geluk met weinig verlies weer doorverkopen. Wel uitgebreid de staat van de motor gecontroleerd en laten controleren.

Besides, als eerste motor is alles tof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Inderdaad, zelfs een kikker ;)

Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Ik ga aanstaande zaterdag beginnen met een eerste (proef)les.
Wel vond ik het raar dat ik werd verzocht om een eigen helm mee te nemen, omdat men dat niet had. (na veel rondgevraag 1tje kunnen lenen) Een pak was er wel, maar ook in een veels te grote maat voor mij.

Is dit gebruikelijk ? :/ . Ik hoopte eigenlijk op een volledig (goed passende) uitrusting van de rijschool. Als ik het rijden leuk genoeg vind wil ik zelf wel wat aanschaffen, maar het liefst pas nadat ik het rijbewijs heb gehaald. (ik vind het mooi als straks het pak en motor in bijpassende kleuren zijn).

Of ben ik dan een beetje teveel eisend :X ?

[ Voor 5% gewijzigd door StarWolfer op 08-06-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

StarWolf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:30:
Ik ga aanstaande zaterdag beginnen met een eerste (proef)les.
Wel vond ik het raar dat ik werd verzocht om een eigen helm mee te nemen, omdat men dat niet had. (na veel rondgevraag 1tje kunnen lenen) Een pak was er wel, maar ook in een veels te grote maat voor mij.

Is dit gebruikelijk ? :/ . Ik hoopte eigenlijk op een volledig (goed passende) uitrusting van de rijschool. Als ik het rijden leuk genoeg vind wil ik zelf wel wat aanschaffen, maar het liefst pas nadat ik het rijbewijs heb gehaald. (ik vind het mooi als straks het pak en motor in bijpassende kleuren zijn).

Of ben ik dan een beetje teveel eisend :X ?
Hm, vreemde rijschool... Zowat elke rijschool die ik ken heeft een paar sets eigen spullen, vaak met logo erop. Zeker een helm wil je echter waarschijnlijk wel zo snel mogelijk zelf kopen, zit een stuk beter dan zo'n uitgewoond rijschool-ding :) Ik heb zelf mijn eerste snelweg-les met een te ruime helm gedaan, dat is best een kutgevoel als dat ding bij wijze van spreken van je hoofd afwaait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:55
Het lijkt me niet meer dan normaal dat een motorrijschool minimaal genoeg helmen, pakken en handschoenen hebben in verschillende maten.

Wel moet je zelf zorgen voor goed schoeisel (hoge schoenen of laarsjes).

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 08-06-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hier hebben ze iig genoeg helmen en handschoenen, jassen weet ik niet zeker, maar broeken en laarzen hebben ze niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, rijscholen die ook broeken hebben zie ik inderdaad een stuk minder, veel van mijn mede-lessers rijden ook gewoon in spijkerbroek. Vreemd eigenlijk, zeker als lesser komt het nog al eens voor dat de motor horizontaal geparkeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chakotay schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:18:
Hm, rijscholen die ook broeken hebben zie ik inderdaad een stuk minder, veel van mijn mede-lessers rijden ook gewoon in spijkerbroek. Vreemd eigenlijk, zeker als lesser komt het nog al eens voor dat de motor horizontaal geparkeerd word.
Dan merken ze direct waarom een broek wel belangrijk is ;) })

Zelf had ik bij de eerste les op ebay een goedkope leren motorbroek gescored en een textiel jas, met een beetje speuren en mazzel hebben was ik er weinig voor kwijt.. Was wel de enige die die voorbereidingen had getroffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

:o Bij mijn rijschool kreeg ik een volledig pak tot mn beschikking; helm, jas, broek, laarzen, handschoenen. Ik dacht eigenlijk dat dat niet meer dan normaal is? Heb namelijk nog nooit een lesser met spijkerbroek gezien..

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Mijne had wel broeken. Sterker nog, hij tolereerde het echt niet als je alleen in spijkerbroek wilde aanvangen.

Mijn leraar was trouwens wel erg goed, wel erg precies (en ook streng). Hij had ook het hoogste slagingspercentage van mijn regio, geloof dat meer dan 90% de eerste keer slaagt bij hem. Kost wel gemiddeld wat meer lessen, maar je leerde het wel goed (vooral handig bij figuren zoals ik die van te voren nog nooit op een brommer gezeten hebben). Ik moest bijv. speciale verrichtingen zoals de 'acht' ook gespiegeld kunnen rijden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:48
sewer schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:27:
Ik moest bijv. speciale verrichtingen zoals de 'acht' ook gespiegeld kunnen rijden enzo.
Huh? Dat maakt toch niet uit? Je gaat toch altijd een keertje linksom en een keertje rechtsom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:42
Gisteren mijn tweede les gehad, de snelle slalom ging al best goed na mijn idee.
Mocht ook al een kwartiertje de weg op, moet wat meer aan mn knipperlicht denken :P

Voorderest ging het best wel ok, had ik het idee. Was in ieder geval erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Eeuhm ja, slecht voorbeeld :P Maar goed, ook andere niet symmetrische oefeningen zoals de (oude) oefening waar je door 2 pionnetjes moet en dan 3 rondjes om een ander pionnetje en dan weer tussen de 2 pionnetjes eruit rijden.

* sewer heeft motorrijles gehad in de periode waar de speciale verrichtingen op de schop gingen (2004?), en heb dus de oude en nieuwe oefeningen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

Chakotay schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:53:
Zodan, ook eindelijk maar eens wat foto's gemaakt :)

[afbeelding]

Mag die in het lijstje in de startpost?
offtopic: je komt me bekend voor en ik zie dat je uit amersfoort komt, had/heb je een vriendin die lonneke(iets in die richting) heet?

ontopic: ik heb een cbr600 uit 1998 op het oog, zit 25000km op de teller en verkeerd zo te zien in nieuwstaat. achterband ziet er goed uit, voorband moet denk wel binnekort vervangen worden. ketting/tandwielen weet ik niet.

de dealer vraagt er 4500,- voor, is dat beetje redelijk? zou ik er nog wat van af kunnen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 79743 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:13:
[...]

offtopic: je komt me bekend voor en ik zie dat je uit amersfoort komt, had/heb je een vriendin die lonneke(iets in die richting) heet?

ontopic: ik heb een cbr600 uit 1998 op het oog, zit 25000km op de teller en verkeerd zo te zien in nieuwstaat. achterband ziet er goed uit, voorband moet denk wel binnekort vervangen worden. ketting/tandwielen weet ik niet.

de dealer vraagt er 4500,- voor, is dat beetje redelijk? zou ik er nog wat van af kunnen praten?
That's me, wie ben jij dan? :)

Een snelle search op motortrader geeft mij ook rond de 4500 voor een '98 CBR600(F). Die site heeft meestal echter niet de meest goedkope prijzen, maar het lijkt in ieder geval niet idioot duur. Bij een dealer valt er meestal wel iets vanaf te praten als je geen inruil hebt voor zover ik weet, maar reken niet op heel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00480.jpg

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rubber om je voorwiel dat is vals spelen ;) ik had verwacht dat je die kaal liet zodat je mooi over de tram/treinbaan kon :D :+

issie nu helemaal rijklaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Tof dat hij in elkaar zit :) Komt er eigenlijk nog een ander voorspatbord op? Deze ziet er een beetje afgeknaagd uit zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

idd dat (en het zadel opnieuw overtrekken) komt tzt wel, hij rijd nu :) alleen zal ik toch een 2e er bij moeten halen voor onderdelen (lees blokhelften..) want deze lekt toch redelijk door na 13 kilomter warmrijden :( (vandaar het zakkie)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Anoniem: 79743 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:13:
[...]

Het lijkt veel geld, maar die CBR's blijven gewoon goed waarde vast.
John van de Bunt te Nijkerk (www.motorfietsen.net) heeft er altijd aardig wat op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Tylen schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:40:
[...]

John van de Bunt te Nijkerk (www.motorfietsen.net) heeft er altijd aardig wat op voorraad.
Ieks, die site maakt geluid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

nijkerk is lekker dicht bij :) helaas zijn de meeste motoren daar wat boven me budget. Die blauwe R6 voor 4750 is wel verleidelijk though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Chakotay schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:08:
[...]

Ieks, die site maakt geluid :+
hier doet ie et niet eens |:( :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:40:
[...]

Hoe lang bestaat die zaak al?
* ToolkiT is geboren en getogen in Nijkerk en kent familie VdBunt (van de veevoeder) en vraagt zich af of deze John daar familie van is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

en wie heeft em ontworpen, ik kan et nauwelijks lezen op 1600x1200 :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
rimpeldinky schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:28:
alleen zal ik toch een 2e er bij moeten halen voor onderdelen (lees blokhelften..)
De carters zijn gelijnboord hé ;) En welke pakking heb gebruikt? OmniVISC1050, krijg je een harley lek dicht mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

mja, er zit letterlijk een bout van de blokhelften half IN het vloeibaar metaal dus het blok is niet te splitsen zonder slijptol (anders had ik hem wel open gehaald en ff krukas etc bekeken)
zal morgen wel eens proberen echte fotos te maken er van (eerst bus remmenreiniger halen en een kwast om het schoon te maken)

maar ik zal eens gaan kijken naar dat spul :P als dat werkt is et ook goed voorlopig

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Vandaag getracht een kontje te bouwen voor de Vmax... viel dat eventjes tegen :o Had ik een ontwerp in mijn hoofd welke wel mooi zou wezen, ik bouw het provisorisch met karton en MDF... lijkt wel een sloep te zijn geworden.

Heb net met inventor liggen spelen om een ontwerp te maken maar dat lukte niet echt van harte. Nu gaan douchen en met frisse kijk op de zaak wat gaan proberen te tekenen. Een Vmax is een brute motor, die moet harde lijnen hebben met een zachte rondingen. Geen vloeiende lijnen, gewoon harde lijnen. Toch :?

[ Voor 41% gewijzigd door Chevy454 op 09-06-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

moet wel japans blijven, heel harde lijnen krijg je meteen italiaanse ideen

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Nog 3 dagen.. \o/
Dinsdag om 14.00 uur examen!
Ik heb er zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:59

HenAadNel

ER-6N ABS 2006 / MAGNA SUPER

Hoi allemaal ben nieuw in deze motor forum en had me eigen nog niet voor gesteld

En wil ook graag kwijt dat ik ook een kawasaki ER-6N rijdt/ bestuurd
mijn voornaam is Aad

foto van mijn er-6n
Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/8947/kawasakier6ntx0.jpg

dit is me dochter die effe de sleutels vroeg en gelijk een stukje ging rijden
zo simpel rijdt deze motor

Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/8484/dscf0125td9.th.jpg

gewoon een willekeurige foto genomen bij het strand
zoals je kan zien zit er een getint ruitje op, achterspatbord zwart was toen nog niet in kleur te verkrijgen

De motor is nu 1 jaar oud
Vorige maand een motorpak gekocht , alle pakken van allerlei merken paste niet , ben nogal klein

Maar er was 1 pak wat direct paste , een italiaans pak voor de kleine man met korte boven benen
kaartjes hangen er nog aan zo nieuw

Type LS1-3216K-AN
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/3086/arlennessvoorkantcr6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/8679/arlennessachterkantuf7.jpg

Handschoen van Berik 4926 kangaroo leather glove black

nog geen foto gemaakt wel een link voor de mensen die het wel willen weten
http://www.arlen-ness.co.uk/item3077.htm

[ Voor 12% gewijzigd door HenAadNel op 09-06-2007 23:00 ]

wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
rimpeldinky schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:06:
moet wel japans blijven, heel harde lijnen krijg je meteen italiaanse ideen
Amerikaans - Japans ;)

Afbeeldingslocatie: http://motor.chevy454.net/Vmax/ontwerp%201b.jpg
Hier zit ik dus mee als basis ontwerp. Ik krijg helaas sommige details niet goed getekend :(
Die bovenste balk ga ik een kromming meegeven. De vlakke zijkanten moet nog een lichte bolling op komen welke zich naar voren zet. Ik wil die namelijk tot tot onder het zitje van de Vmax hebben.

Hij wordt dus nog breder en langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 29-04 15:40

JdM

Humbled

Chevy454 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:13:
[...]

Amerikaans - Japans ;)

[afbeelding]
Hier zit ik dus mee als basis ontwerp. Ik krijg helaas sommige details niet goed getekend :(
Die bovenste balk ga ik een kromming meegeven. De vlakke zijkanten moet nog een lichte bolling op komen welke zich naar voren zet. Ik wil die namelijk tot tot onder het zitje van de Vmax hebben.

Hij wordt dus nog breder en langer :)
AH, hij is in elk geval al honda rood! :X (en dat terwijl ik een kwaak heb gekocht :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Mijn indoctrinatie heeft gewerkt :Y De Honda / BMW man bij uitstek welke nooit een KX250 ging kopen welke nu toch eindelijk overstag is gegaan _o- Veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 29-04 15:40

JdM

Humbled

Chevy454 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:20:
Mijn indoctrinatie heeft gewerkt :Y De Honda / BMW man bij uitstek welke nooit een KX250 ging kopen welke nu toch eindelijk overslag is gegaan _o- Veel plezier ermee ;)
Nee hoor, dat hok was gewoon goeieköp!

Kon hem echt niet laten staan voor zo weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

Chevy

Ik zou eens wat gaan proberen met lofts (dmv doorsnede-schetsen naar achteren toe), dan krijg je minder het 'blokkendoos-effect' wat je snel hebt met inventor, proengineer en solidworks. Ook kun je dan vrijer met (al dan niet dubbel-) gekromde oppervlakken gaan spelen. Moet je wel een paar guidecurves maken en gebruiken anders wil SW nog wel eens gaan kl*ten, weet niet of inventor dan ook creatief wordt?

Of gebruik een programma als maya/3dsmax, maar om dat nou te leren puur om een kontje te modelleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

is even rommelen met sketchup geen optie?

Of "gewoon" met een velletje en potloden?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 83626 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:21:
Chevy

Of gebruik een programma als maya/3dsmax, maar om dat nou te leren puur om een kontje te modelleren..
Ik zie met inventor ook direct hoe ik het moet aanpakken qua werkwijze bij het bouwen ;) Maar ik moet wel eens met echte modelleerpakketten gaan werken ja :) een 3D CAD/CAE/CAM programma is niet echt optimaal :)

[ Voor 45% gewijzigd door Chevy454 op 10-06-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
Hmmm, 10 volt over mijn contactpunten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 15:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heren ik kan misschien een oude lesmotor kopen van de school waar ik nu les. Het is volgens mij een Honda CB500/600? uit 1991. Hij wil er graag 1000 Euro voor hebben. IS dit een reeel bedrag of kan je zoiets beter laten schieten. Ben op dit moment nog aan het lessen en vond de prijs zelf heel erg meevallen. Kan hem altijd later nog doorverkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Hmm lesmotor ...
Veel gevallen, veel misbruikt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou best één van mijn les-Kawa ER-5's willen kopen....maar NIET voor 1000 euro! Bedenk es hoe zo'n ding behandeld is die 16 jaren als lesmotor :X Ik denk niet dat je dat er ooit voor terug krijgt, dus bedenk hoeveel dat eerste jaartje motorrijden je mag gaan kosten :) Voor rond de 1000 euro zijn wel meer leuke beginnersfietsen te koop.

Wacht maar tot ik m'n papiertje heb, dan ga ik deze draad zo hard volspammen met vragen over vijftiendehands goedkope brikken dat jullie er moe van worden >:)

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik zou geen lesmotor nemen :)
snars schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:22:
Wacht maar tot ik m'n papiertje heb, dan ga ik deze draad zo hard volspammen met vragen over vijftiendehands goedkope brikken dat jullie er moe van worden >:)
Een oude GS1000 of een Z1000 zou ik er nog altijd graag bij willen hebben maar tja, die frames :( Plooien alsof het van warme spaghetti is gemaakt. Dan kan ik beter voor een GSX-R1100 gaan maarja, daar kan ik de turbo niet uit het zicht wegwerken. Maargoed, heb nog een Vmax welke eerst rijdend moet worden. Moet alleen wachten op de koelwatersensorbehuizing en mijn momentsleutels (die moeten dan opnieuw geijkt zijn) :(

[ Voor 102% gewijzigd door Chevy454 op 10-06-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 15:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ok hier een link naar marktplaat voor de betreffende motor:

Link Marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hurricane schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:33:
Ok hier een link naar marktplaat voor de betreffende motor:

Link Marktplaats
1000 lijkt mij persoonlijk teveel voor een ex-lesser met 80k erop. Die dingen hebben vaak flink op hun flikker gehad. 80k is ook niet niks, al moet een CBtje dat best aan kunnen.

Lol @ beschrijving trouwens:
- gebruikt !
No shit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

Och, het hangt ook heel erg van je rijschool af denk ik..
Sommige laten hun fietsen afraggen.. anderen onderhouden ze perfect.

Mijn dinnetje heeft haar motortje overgekocht van de rijschool; cb two-fifty voor E600,-
Dat is ook nog best wat geld voor weinig motor.. maar op die rijschool werkt een liefhebber met gouden handjes die haar graag mag. Dus er zit wel een vers gereviseerd blok onder, nagenoeg nieuwe banden, nieuwe remblokken en een nieuwe ketting en tandwielen. Ding is technisch zo goed als nieuw :) Zit verdomme voor meer geld aan nieuwe onderdelen op dan die hele motor haar kostte 8)7
Maar dat heeft die vent er ff onder geschroefd onder het motto "we doen ze toch weg en ik had het spul toch liggen". Tsja, dan doe je een super-koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 83626 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:31:
Och, het hangt ook heel erg van je rijschool af denk ik..
Sommige laten hun fietsen afraggen.. anderen onderhouden ze perfect.
Wij hebben een lesbedrijfje bij ons in de vestiging zitten, dus de fietsen worden altijd netjes onderhouden bij ons de werkplaats, en op tijd.. en lesfietsen zijn vaak goed onderhouden, want als er iets gebeurt is de instructeur aansprakelijk

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

rimpeldinky schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:09:
en wie heeft em ontworpen, ik kan et nauwelijks lezen op 1600x1200 :p
Geen probleem hier op 1920x1200 :9

@ToolkiT: Hij bestaat al best lang. Afgelopen winter is alleen de zaak afgebrand, en is nu weer helemaal opnieuw begonnen en weer fully operational. Zoek maar MF over info van de zaak.Of hij familie is weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 29-03 07:37
Honda CB500-tjes zijn sterke beestjes. Verhalen gehoord van rijscholen die ze over de 2-ton rijden en nog willen ze niet stuk en houden ze de bike dus maar in dienst. 1000 euro voor een CB500 met 80.000k vind ik dan ook best weinig dan. Maar oké, wie ben ik hè ;), als deze situatie zich vorig jaar bij het aanschaffen van mijn bike had voorgedaan, had ik nu niet op een GS rondgereden maar een CB...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op maandag 11 juni 2007 @ 07:17:
[...]

Geen probleem hier op 1920x1200 :9

@ToolkiT: Hij bestaat al best lang. Afgelopen winter is alleen de zaak afgebrand, en is nu weer helemaal opnieuw begonnen en weer fully operational. Zoek maar MF over info van de zaak.Of hij familie is weet ik niet ;)
Het is toch niet de zaak van Arjan Brouwer onder een andere naam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Het is toch niet de zaak van Arjan Brouwer onder een andere naam ?
Nee, het is echt gewoon van john vd bunt.. goede zaak, zelfs ik (als 19 jarig mannetje) wordt gewoon geholpen alsof ik een volwaardige klant ben, dat maak ik niet heel vaak mee..

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

M3rcury schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:51:
[...]

Nee, het is echt gewoon van john vd bunt.. goede zaak, zelfs ik (als 19 jarig mannetje) wordt gewoon geholpen alsof ik een volwaardige klant ben, dat maak ik niet heel vaak mee..
ugh, praat me er niet van.. ben al een tijdje aan het kijken naar een 2007 ~600cc voor op de weg/circuit als ik een vaste baan heb en laatst nog een winkel gehad waar ik als 20 jarige de mededeling meekreeg van blijf maar dromen jonge, is een goedkoop 2ehandsje niets voor je? *wees naar een ER-5je*

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

rimpeldinky schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:29:
[...]

ugh, praat me er niet van.. ben al een tijdje aan het kijken naar een 2007 ~600cc voor op de weg/circuit als ik een vaste baan heb en laatst nog een winkel gehad waar ik als 20 jarige de mededeling meekreeg van blijf maar dromen jonge, is een goedkoop 2ehandsje niets voor je? *wees naar een ER-5je*
ja klopt slaat nergens op.. Bij brouwer in nijkerk wordt ik niet eens aangekeken (behalve door die jonge verkoper die daar rondloopt) en bij de meeste zaken krijg je gewoon een blik van dat kan je niet betalen..

Ik heb mijn gsx-r gewoon gekocht waar ik werk. Dan wordt ik tenminste serieus genomen.

Edit: Ga wel ff kijken hoe dat zit als ik met een k7 kom aanrijden bij een motordealer.. Hoop dat ik dan WEL een keer aangekeken wordt..

[ Voor 8% gewijzigd door M3rcury op 11-06-2007 14:42 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:29:
[...]

Misschien ligt het aan de L plaat op mijn fiets maar die houding krijg ik soms ook 8)7
Terwijl ik toch echt 34 ben en een behoorlijk besteedbaar inkomen hebt..
Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Misschien ligt het aan de L plaat op mijn fiets maar die houding krijg ik soms ook 8)7
Terwijl ik toch echt 34 ben en een behoorlijk besteedbaar inkomen hebt..
Tja..
Nee, dat lijkt me niet.. Want als mensen op mijn werk met een auto aan komen rijden worden ze ook gewoon serieus genomen.. maar de wat jongeren mensen gewoon niet! (of pas na een tijdje als ze erg geinterseerd zijn)

Ik vind het maar een beetje raar.. zelfde is als ik bij een bmw dealer binnen kom en vraag om een proefrit in een 318i ofzo.. straks wil mijn papa dat betalen.. dan lopen ze toch echt een klant mis (niet dat die dat ofzo maar het is een voorbeeld :P )

Als ik niet serieus genomen wordt, ga ik toch echt naar een andere zaak toe.. en ik heb dus bij john van de bunt goede ervaringen..

Kwam daar binnen (stond voor de deur met de rs en had alleen een goedkoopjasje van de lidle aan (met leer eronder maar dat zag ie niet) en hij komt meteen naar me toe of hij me kan helpen _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 27-04 16:37

StarWing

Huh ?!?

Heren, ik zal deze avond een nieuwe topic aanmaken want we zitten toch ver aan 1000 posts :-)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:30

gwystyl

Beugeltje dan maar?

StarWing schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:03:
Heren, ik zal deze avond een nieuwe topic aanmaken want we zitten toch ver aan 1000 posts :-)
Waarbij 'ver aan' zoiets betekent als 'we zijn bijna bij'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

gwystyl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:57:
[...]

vast wel, dit is post nr 1000 ;) :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

1001 dus is het sprookje nu uit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
[...]

Dat trekt er wel op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

[...]

ongeveer ja
Is op zijn Vlaams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

StarWing schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:17:
[...]

ongeveer ja
Is op zijn Vlaams :)
Rare jongens die romeinen eeh belgen..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Bij deze:
Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 12

@modjes: deze mag dicht :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste