Nee hoor ik sta altijd laatste op damage done, ben dan wel een holy pala
Verwijderd
OMG dan pasVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:46:
[...]
Wachten op LVL 70. Heb je +/- 900 spelldmg met blue's epics
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 17:46 ]
Dat is vrij normaal, de eerste fatsoenlijke items met +dmg vind je pas in stratholme, scholomance, dire maul en BRS. Dit zijn wel plaatsen die helaas vrij weinig bezocht worden door groepen tegenwoordig. Dus ga er vanuit dat je pas vanaf Outlands vooruitgang zal maken in je gear.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:44:
Vanaf welke lvl krijg alliance pas beetje normaal +spell Dmg gear? ben lvl49 heb maar +16spell dmg >.< schiet egt niet op......................
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
lol vanaf lvl58 dus .....duurt nog wel ff >.<Kapoen schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:49:
[...]
Dat is vrij normaal, de eerste fatsoenlijke items met +dmg vind je pas in stratholme, scholomance, dire maul en BRS. Dit zijn wel plaatsen die helaas vrij weinig bezocht worden door groepen tegenwoordig. Dus ga er vanuit dat je pas vanaf Outlands vooruitgang zal maken in je gear.
Welke class ben je eigenlijk. Mijn mage liep al heel snel rond met zo'n +20 spell damage. Maar +intell is een stuk belangrijker. Mijn mage kon in 3 casts meestal een mob wel neer krijgen (soms wat extra's nodig). Vanaf lvl 52 kan je trouwens tar-elementals grinden in On'goro crater en die zijn fire vunerable, makkelijk neer te nuken als fire mage.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:43:
[...]
OMG dan pasduurt nog eeuwig >.< 900 spelldmg is gelijk aan 900 dmg extra per cast? ik doe nu 350nature dmg per cast en soms crit die 900+dmg is dat beetje normaal dmg of is het weinigvoor mijn level?
Verwijderd
Ben helaas geen mage maak ook niet so dmg per cast ..... ben elemental shamanbarfieldmv schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:53:
[...]
Welke class ben je eigenlijk. Mijn mage liep al heel snel rond met zo'n +20 spell damage. Maar +intell is een stuk belangrijker. Mijn mage kon in 3 casts meestal een mob wel neer krijgen (soms wat extra's nodig). Vanaf lvl 52 kan je trouwens tar-elementals grinden in On'goro crater en die zijn fire vunerable, makkelijk neer te nuken als fire mage.
Waar slaat dit nou weer op?Alexji schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:38:
je vergeet dat iedereen in dit topic altijd 1e/2e staat op de dmg meters, alle classes winnen hier.
Hij bedoelt vast dat de meeste menesen soloen en dus altijd 1e staan op de meter
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat er een hoop opscheppertjes hier postenbarfieldmv schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:02:
[...]
Hij bedoelt vast dat de meeste menesen soloen en dus altijd 1e staan op de meter
Ja dat d8 ik al xD Maar die pally deed behoorlijk wat dmg en stond eigenlijk altijd wel hoog in de dmg lijst. Alhoewel, ik stond natuurlijk altijd bovenaan
Het kan natuurlijk ook zijn dat hier over het algemeen de betere spelers komen...
Ik sta zelf trouwens ook altijd eerste op de damage-done-meter (DPS is natuurlijk damage per second en daar win ik het vaak niet op).
Ik sta zelf trouwens ook altijd eerste op de damage-done-meter (DPS is natuurlijk damage per second en daar win ik het vaak niet op).
Verwijderd
Nee, dat is niet zoResistance_NL schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:28:
Het kan natuurlijk ook zijn dat hier over het algemeen de betere spelers komen...
Ligt aan de spell, sommige spells pakken 100% van je dmg, sommige 200, sommige 80, etcVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:34:
is + 1spelldmg gelijk aan +1dmg op je cast?
Gelukkig zit ik niet in een slack guild en moet ik m'n best doen om nr 1 te worden. Ene keer lukt het wel, andere keer lukt het niet. Meestal 4 man ofzo die voor de nr 1 pek gaan : )Alexji schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:38:
[...]
je vergeet dat iedereen in dit topic altijd 1e/2e staat op de dmg meters, alle classes winnen hier.
Bij illhoof / netherspite verliest elke class het van een warlock
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 13-05-2007 19:05 ]
hebben jullie ook een patch downloadend draaien van 352 mb? op de achtergrond that is
Gedownload en wel, maar doet verder niks. Patch blijft staan, er wordt niks gepatcht.
zou het 2.1 zijn die woensdag live gaat? (/speculatiemodus)DizzyWeb schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:10:
Gedownload en wel, maar doet verder niks. Patch blijft staan, er wordt niks gepatcht.
Het is 2.1 ja, maar of hij woensdag live gaat... ik hoop het tbh.BootVluchteling schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:11:
[...]
zou het 2.1 zijn die woensdag live gaat? (/speculatiemodus)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Nah, de nieuwe arena gear is er nog niet op de ptr, dat wat je download, wordt gedownload omdat ze over dat stuk info al weten wat ze willen doen, dus waarschijnlijk de nieuwe zones en wapens. De boss encounters zullen later worden gedownload als ze vinden dat het goed genoeg getest isosxy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:54:
[...]
Het is 2.1 ja, maar of hij woensdag live gaat... ik hoop het tbh.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nope is de hele patch op kleine dingen na, ik zit op ptr die patches bij elkaar is exact deze patch.ye-roon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Nah, de nieuwe arena gear is er nog niet op de ptr, dat wat je download, wordt gedownload omdat ze over dat stuk info al weten wat ze willen doen, dus waarschijnlijk de nieuwe zones en wapens. De boss encounters zullen later worden gedownload als ze vinden dat het goed genoeg getest is
Nou me interface lijkt me wel ok zo, vandaag mee geraid alleen buffs worden een beetje veel zo in een raid dus die heb ik later nog verkleind; en ik heb de tooltip nog verplaatst.
Op weg naar Prince en tijdens Prince (klik voor grotere versie):

En Nawintjuh, Chatr werkt ook goed, screenie van vanmiddag toen ik inlogte

Gebruikte addons: http://www.matr1x.nl/addons.jpg

Dan ook maar mijn interface even showen
In raid situatie ofc:

Beetje vol maar goed, en ja me threat is erg hoog
Maar goed wat wil je met healing agro van 140+ hps op 5 targets
.
Uiteindelijk 1e op damage done geeindigd
Naja bewijs ofc:

Dit was echter na paar try's op gruul, dots ftw ^^

Beetje vol maar goed, en ja me threat is erg hoog
Uiteindelijk 1e op damage done geeindigd
Naja bewijs ofc:

Dit was echter na paar try's op gruul, dots ftw ^^
[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 13-05-2007 23:11 ]
Wat een slacker locks
Op gruul hebben we 3 locks en 2 ervan staan altijd met 12% bovenaan (ik + varvaros -> gogo armory) met de derde plek op 7%.. QQ
Neh meer gevalletje van erg goede gear (zoek docno op draenor maar eens op en kijk naar rest van me guild)
Yay, net http://www.wowhead.com/?item=28658 geloot op m'n mage
pro looks met blauwe enchant \o/
pro looks met blauwe enchant \o/
[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 13-05-2007 23:20 ]
Leuke interface, netjes gedaan met al die panels (eePanels?) enige wat ik minder vind is je target en je eigen portrait super groot in beeld, zit je de hele tijd naar een beer te staren ^^.MaTr1x schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:37:
Nou me interface lijkt me wel ok zo, vandaag mee geraid alleen buffs worden een beetje veel zo in een raid dus die heb ik later nog verkleind; en ik heb de tooltip nog verplaatst.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ook vind ik de vbutton art niet echt heel erg mooi
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hoe heet die addon die je mangle en lacerate timed? En Timed die ook abilities van je target? Bv in pvp je ben aan het vechten met een pala en je pala gooit een immune opzichzelf, zie je dan ook zo'n bar aftellen hoe lang hij nog immune is? Heb namelijk die timers in wat druid filmpjes gezien, maar dunno welke addon het isMaTr1x schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:37:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Oh en ik zag ook mensen die iets hadden voor sct of sctd dat op een message manier liet zien of een enemy in pvp iets "gained" bv als er een pw:s op em gecast wordt of als een crusader procced, of dus zo'n zelfde immune shield
En last but not least, die druidbar, werkt dat met elke unitframe die je maar kan bedenken?
En nog 1 iets, ik zie mensen met zo'n pulse die aangeeft wanneer er weer nieuwe energy is, bij sommige zit het mooi in de unit frame onder de energy bar andere hebben een losse en weer andere hebben het allebij. Ik heb zelf photek en cba om dat allemaal aan te passen, maar is er een addon die zo'n energy pulse in me unit frame kan plakken?
Vanavond goeie progress gemaakt op Maggy. Van beste try 98% naar 4 channelers neer op het moment dat Maggy mee komt doen naar een 62% try unpotted en een 43% potted wipe doordat er wat problemen waren lagwise. Op een gegeven moment liep iedereen met 800+ ms rond. Cube rotation loopt op zich goed nu dus we gaan dinsdag voor de kill.
En toen had ik 10173HP op mijn hunter, unbuffed. Nu nog doorgaan voor meer resilience. Pvp is weer leuk!
dat meet je threat (http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro)Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:15:
weet iemand wat KLHThreatMeter zijn
Is het niet als dps meters ma anders ofzo?
je post deed me hieraan denken trouwens: http://www.darklegacycomics.com/46.html
[ Voor 16% gewijzigd door addictive op 14-05-2007 00:19 ]
Lol, nee ik ben altijd aan pushen maar gelukkig kan ik onder de limiet blijvenaddictive schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:18:
[...]
dat meet je threat (http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro)
je post deed me hieraan denken trouwens: http://www.darklegacycomics.com/46.html![]()
![]()
![]()
Threat is hetgene wat bepaalt of mobs clothies dood meppen of niet. KLH Threatmeter meet hoeveel threat iedereen heeft veroorzaakt, en hoeveel threat je per seconde genereert. Hierdoor kun je dus precies zien of je keihard door kan nuken, of dat je moet ophouden omdat je bijna aggro pulled.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:24:
Ziet er wel leuk uit
Ma ik snap er echt nieks van
Waar komt het uit eindelijk op neer?
There is no magic.
Verwijderd
geval van matige gear bij guildies vergeleken bij de redelijk goede gear van jou bedoel je, je hebt wat tailoring gear, meer nietosxy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:16:
Neh meer gevalletje van erg goede gear (zoek docno op draenor maar eens op en kijk naar rest van me guild)
Idd yay 800 shadow dmg, heb nu 1050. Nog 5 puntjes op enchanting en dat wordt 1074. Dan nog mijn bracers enchant (na de patch mat nerf) dus 1089.. En dan krijg ik ook nog +53 damage van epic upgrades erbij; 1139Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 03:17:
[...]
geval van matige gear bij guildies vergeleken bij de redelijk goede gear van jou bedoel je, je hebt wat tailoring gear, meer niet
Verwijderd
Even iets heel anders tussendoor: ik kan de knoop niet doorhakken!
Een van de twee:
-Tauren Warrior (Arms/Fury build)
-Tauren/Orc/Troll Hunter (BM/MM build)
De voordelen van Warrior:
Ziet er wel heel vet uit met een lompe axe op zijn rug.
Als beginnende noob heb je nog niet zo'n last van strategieen, gewoon rennen en bashen.
Nadelen Warrior:
Is duur, heb nog geen start kapitaal, ik kan hoogstens wat vrienden vragen om wat start equips.
Aggromanangement, voor een noob als ik...
Er zijn genoeg arms/fury warriors, je kunt beter defensive worden for groop sake.
Voordelen hunter:
-Een huisdier!
-Als je een beetje met je pet kunt omgaan, ben je meer welkom in een groep dan een overbodige warrior.
-Kan makkelijk solo'en.
Nadelen hunter:
-Ziet er niet zo vet uit als warrior.
-Je moet de hele tijd rekening houden met je pet.
Ik had de behoefte om kop of munt te doen, ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen (en ik ben niet van plan 2 char's te levelen
)
Misschien hebben jullie wat argumenten waarom het ene wel en het andere niet (of andersom
)
Een van de twee:
-Tauren Warrior (Arms/Fury build)
-Tauren/Orc/Troll Hunter (BM/MM build)
De voordelen van Warrior:
Ziet er wel heel vet uit met een lompe axe op zijn rug.
Als beginnende noob heb je nog niet zo'n last van strategieen, gewoon rennen en bashen.
Nadelen Warrior:
Is duur, heb nog geen start kapitaal, ik kan hoogstens wat vrienden vragen om wat start equips.
Aggromanangement, voor een noob als ik...
Er zijn genoeg arms/fury warriors, je kunt beter defensive worden for groop sake.
Voordelen hunter:
-Een huisdier!
-Als je een beetje met je pet kunt omgaan, ben je meer welkom in een groep dan een overbodige warrior.
-Kan makkelijk solo'en.
Nadelen hunter:
-Ziet er niet zo vet uit als warrior.
-Je moet de hele tijd rekening houden met je pet.
Ik had de behoefte om kop of munt te doen, ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen (en ik ben niet van plan 2 char's te levelen
Misschien hebben jullie wat argumenten waarom het ene wel en het andere niet (of andersom
Juist een hunter vereist weinig tacktieken in het begin, pet erop en autoshotAls beginnende noob heb je nog niet zo'n last van strategieen, gewoon rennen en bashen.
/cast Hunter's Mark
/petattack
/attack
En inderdaad, met een fury arms warrior ben je niet altijd welkom in groepen, alhoewel dat voor een groot deel ook van gear afhangt. Een warrior heeft sowieso wel goede gear nodig om te wtfpawnen
Een hunter daarentegen is gewoon rustig autoshot gebruiken, heeft solo de meeste mogelijkheden van elke klas denk ik.
Verwijderd
Om maar een open deur in te trappen, je moet doen wat je leuk vindt.
Vind je beide leuk is er wat voor te zeggen om te kijken wat het meest gevraagd is op jouw server van keuze. Ben de link even kwijt (ben op het werk
), maar er is een site met de class verdeling per server.
Ik weet bijna zeker dat je als warrior sneller een plek hebt in een (raiding) guild dan als hunter, tenzij je echt op een afwijkende server rollt. Gewoon fury of arms levelen tot een level of 60/65. Daarna [arms|fury]/protections speccen om lekker de laatste instances te kunnen tanken en op 70 full protection speccen en lekker instances gaan runnen als tank.
Overal waar ik kijk zoekt men tank en healer voor de groep, de rest is zo gevonden.
Heb zelf een priest en een feral druid met goede tank gear (en matige dps gear), als ik naar een instance wil, heb ik binnen notime een groep gevonden.
Vaak begin ik met mijn priest en een prot warrior van de guild de groep, roepen om 3 randoms have tank have warrior is heerlijk. Probeer een priest te vinden waar je samen mee levelt voor instances enzo
Neem als professie iets als skinning/mining, vooral mining is op het moment een goudmijn. En verkoop alle cloth die je niet nodig hebt voor je First Aid op de Auction House. Verder is het makkelijk om meteen een hengel te halen en cooking te beginnen. Dan heb je tijdens het levelen je food buffs en kan je bij het wachten op de boot of mensen van de groep je fishing levelen. Op level 70 heb je daar profijt van.
Vind je beide leuk is er wat voor te zeggen om te kijken wat het meest gevraagd is op jouw server van keuze. Ben de link even kwijt (ben op het werk
Ik weet bijna zeker dat je als warrior sneller een plek hebt in een (raiding) guild dan als hunter, tenzij je echt op een afwijkende server rollt. Gewoon fury of arms levelen tot een level of 60/65. Daarna [arms|fury]/protections speccen om lekker de laatste instances te kunnen tanken en op 70 full protection speccen en lekker instances gaan runnen als tank.
Overal waar ik kijk zoekt men tank en healer voor de groep, de rest is zo gevonden.
Heb zelf een priest en een feral druid met goede tank gear (en matige dps gear), als ik naar een instance wil, heb ik binnen notime een groep gevonden.
Vaak begin ik met mijn priest en een prot warrior van de guild de groep, roepen om 3 randoms have tank have warrior is heerlijk. Probeer een priest te vinden waar je samen mee levelt voor instances enzo
Neem als professie iets als skinning/mining, vooral mining is op het moment een goudmijn. En verkoop alle cloth die je niet nodig hebt voor je First Aid op de Auction House. Verder is het makkelijk om meteen een hengel te halen en cooking te beginnen. Dan heb je tijdens het levelen je food buffs en kan je bij het wachten op de boot of mensen van de groep je fishing levelen. Op level 70 heb je daar profijt van.
Verwijderd
Ok, dus hunter, Tauren (die zijn gewoon zo ongelovelijk t3h PWN!!!!11)
En als twink, kan ik later altijd nog tauren warrior nemen
Verwijderd
hoe krijg jij die tekst (waar o.a. mensen schrijven en combat log) zo hoog?
en die skillbar boven die items wil ik ook wel graag weten voor mn mage (conjured items)
Verwijderd
Wat het snelste levelt is gewoon een hunter
En ook de makkelijkste pet erop af en schieten maar
Als ik jou was zou ik voor troll gaan
veel beter voor een hunter dan tauren
Maar ik weet nog steeds niet waar voor hunters zijn bedoeld in raids/instance
want als ik in een instance ziet komen ze niet eens in de buurt van mij dps >< ?
ze zijn meestal 3de of 4de
Ik ben meestal eerste daarna komt een lock/mage/shadow priest daarma meestal dps druiid druid of shaman
Maar warrior zijn wel erg gewield vooral prots dus aan goede gear kom je snel
en ik vind dat een warrior absoluut niet kan dpsen
Laast toen ik nog level 40 was , mocht ik mee na instance voor level 45-53
we hadden 1 tank druid ( een echte goeie was het ) en 1 healer , ik als dps en warrior als dps zogenaamd en 1 shaman .
De level 46 warrior dee 25% damage en ik dee 32% >< terwijl hij 6 levels hoger was
Ohja vraag hoe kan ik mijn dps meters reseten ?
en als iemand uit de party is gegaan hoe kan ik hem uit de dps lijst verwijderen ?
en kan ik niet zon knopje voor maken bijv bij de map als ik erop klik dat die open gaat
?
Als ik jou was zou ik voor troll gaan
want als ik in een instance ziet komen ze niet eens in de buurt van mij dps >< ?
Ik ben meestal eerste daarna komt een lock/mage/shadow priest daarma meestal dps druiid druid of shaman
Maar warrior zijn wel erg gewield vooral prots dus aan goede gear kom je snel
we hadden 1 tank druid ( een echte goeie was het ) en 1 healer , ik als dps en warrior als dps zogenaamd en 1 shaman .
De level 46 warrior dee 25% damage en ik dee 32% >< terwijl hij 6 levels hoger was
en als iemand uit de party is gegaan hoe kan ik hem uit de dps lijst verwijderen ?
en kan ik niet zon knopje voor maken bijv bij de map als ik erop klik dat die open gaat
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 07:57 ]
Ik hoop dat ik je vraag goed ga beantwoorden, want dit is zo basic dat ik eigenlijk begin te twijfelen of je dat wel bedoeld.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:46:
[...]
hoe krijg jij die tekst (waar o.a. mensen schrijven en combat log) zo hoog?
en die skillbar boven die items wil ik ook wel graag weten voor mn mage (conjured items)
Die tekst waar mensen schrijven en het combat log staat kun je verplaatsen door er met de rechtermuisknop op te klikken (of iets er boven) en daarna lock uitvinken. Vervolgens kun je hem met slepen verplaatsen. Ook is het mogelijk om het combat log op die manier te verplaatsen.
Een andere tip is; ga naar het menu, ga naar interface, advanced options en vink daar simple chat log aan (dat vind ik persoonlijk nog steeds het meest plezierige chat-log).
Over die extra balk met skills, ga weer naar interface options en ga naar advanced options. Klik daar op show bottom left bar, bottom right bar... of welke bar je maar wilt eigenlijk
Ik hoop dat de vraag hiermee beantwoord is.
Dat hangt een beetje af van de damagemeter die je gebruikt. Vroeger gebruikte ik recap en die had gewoon een optie om te resetten (zullen ze allemaal wel hebben). Nu gebruik ik SWstats en die valt in een groep af en toe lastig te resetten. Wat dan meestal werkt is; '/swstats rv' (dan voert ie een resetvote uit). Overigens verwijderd SWstats automatisch de damage van een persoon die de party verlaat. Wat soms wel vervelend is, omdat je op die manier moeilijk kunt evalueren. Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is dat SWstats de damage niet aanpast wanneer iemand een party verlaat?Ohja vraag hoe kan ik mijn dps meters reseten ?
en kan ik niet zon knopje voor maken bijv bij de map als ik erop klik dat die open gaat?
[ Voor 27% gewijzigd door Resistance_NL op 14-05-2007 08:04 ]
moet je je filteropties zo aanpassen dat ie laat zien de dps van iedereen waarmee je ooit in een groep hebt gezetenResistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:01:
[...]
Dat hangt een beetje af van de damagemeter die je gebruikt. Vroeger gebruikte ik recap en die had gewoon een optie om te resetten (zullen ze allemaal wel hebben). Nu gebruik ik SWstats en die valt in een groep af en toe lastig te resetten. Wat dan meestal werkt is; '/swstats rv' (dan voert ie een resetvote uit). Overigens verwijderd SWstats automatisch de damage van een persoon die de party verlaat. Wat soms wel vervelend is, omdat je op die manier moeilijk kunt evalueren. Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is dat SWstats de damage niet aanpast wanneer iemand een party verlaat?
alleen dan moet je wel steeds handmatig resetten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Die warrior; 1. Kon er niets van, of 2. had slechte gear. Een warrior die weet wat hij doet en goede gear heeft kan namelijk veel damage doen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:55:
Als ik jou was zou ik voor troll gaanveel beter voor een hunter dan tauren
Maar warrior zijn wel erg gewield vooral prots dus aan goede gear kom je snel![]()
en kan ik niet zon knopje voor maken bijv bij de map als ik erop klik dat die open gaat?
En goede hunters zijn dun gezaaid. Ze doen goede dps (niet top) en zijn verder crowd control (frost en freezing traps, kiten), pullen (feign dead voor de moeilijke pulls, misdirect/multishot om een grote groep meteen op de tank af te laten rennen)
Hunters ziijn m.a.w. zeer nuttig.
Verwijderd
Voor die healing ability hoef ik het niet te doen...Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:55:
Voor die extra bow damage, is leuk, stelt weer niks voor als je beetje geleveled bent.
Taurens daarintegen: War stomp (FTW), extra health.
Daarnaast, echt, ze zijn zo ongelovelijk vet, dat zelfs als ze - 50% dps hadden, -80% armor en -90% health, zou ik ze nog steeds kiezen.
Troll's zijn wel vet voor het hoge "vamos" gehalte.
Vamos, mon!
Maar ze zijn zo lelijk mager.
Orcs zijn ook lelijk, maar dat komt omdat ze groen zijn, en ze kunnen hun mond niet normaal dicht houden
Dus, als het hunter word -> tauren
Als het warrior word -> tauren
Tauren all the way
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:55:
Maar warrior zijn wel erg gewield vooral prots dus aan goede gear kom je snel![]()
Laten we het er maar op laten dat je nogal dps/dmghorny bent.
Zoals eerder gezegd, dps warriors zijn nogal gear afhankelijk om goed te kunnen te dpsen. Waar een andere dps class uit de voeten kan met gemiddelde gear, moet een dps warrior gewoon topgear hebben om goed te kunnen dpsen. We hadden in onze guild pre TBC aardig wat dps warriors die inhetzelfde lijstje stonden als de rogues, mages en hunters (zo niet erboven).
Wat betreft jou vraag of hunters nuttig zijn in 5 men dungeons. Ja, ze zijn nuttig. Misschien wel nuttiger dan rogues in bepaalde situaties. Waar rogues maar 1 CC mogelijkheid hebben die een mob langer dan 10 seconden uitschakeld (ik neem cheapshot, blind, stun, etc niet mee) hebben hunters de mogelijkheid om 1 of meerdere mobs gedurende een fight permanent te CC, plus daartussen te DPSen. Net zoals een mage met z'n sheep. Maar, daarentegen ligt de dps van een rogue hoger. Maar dat lijkt mij wel logisch, hoor je mij niet over klagen.
Maargoed, wat is jou class, wat is jou specc, wat is jou functie tijdens een dungeon? Brainless dps of dps-plus-cc-plus-assist. Heel veel variabelen die je aan het eind van de rit op nummer 1, 2 of 3 van de dmgmeters brengt.
Afhankelijk van de 5men dungeon sta ik afhankelijk van mijn taak, en van mijn groep of op nummer 1 of op nummer 2. In het eerste geval, brainless dps. In het tweede geval óók dps, maar met een cc/assist functie waar ik dus regelmatig heen en weer moet schakelen tussen mijn targets. Komt mijn shotrotatie ook niet ten goede.
Raids zijn daarentegen een ander verhaal. Daar zijn de locks/mages superieur. DoT's doen naar verhouding niet veel damage op dungeonmobs die binnen 5 tellen neer gaan ipv op trashmobs waar je ruim 1 minuut mee bezig bent.
Enfin, opmerkingen in de trend van "Ik doe 32% en hij maar 21% " zeggen niet zo veel. DMG meters kunnen wel handig zijn om te bekijken hoe je groepmembers zich verhouden met jezelf. Maar PuG's zijn nou niet echt een betrouwbare bron te noemen, omdat sommige mensen in PuGs de neiging hebben om te slacken. Ik vergelijk liever met guildies..
pff ben weer bezig geweest.
Ik kon het gister toch niet laten: heb The bringer of Death gekocht voor 247g (had niet meer gold
).
Ik kon niet wachten om eerst revered te worden met Keeper of time (voor de dagger), zowieso was het al moeilijk om aan een group te komen afgelopen weekend
Heb nu ook Pendant of Dominance, dus het gaat wat beter met mijn gear ;p
Nu nog flink gold farmen en tailoring skillen voor spellfire set.
En volgens mij komt a.s. woensdag idd de patch.
Ik kon het gister toch niet laten: heb The bringer of Death gekocht voor 247g (had niet meer gold
Ik kon niet wachten om eerst revered te worden met Keeper of time (voor de dagger), zowieso was het al moeilijk om aan een group te komen afgelopen weekend
[ Voor 4% gewijzigd door Bld- op 14-05-2007 08:40 ]
keepers of time wapen is een swordBld- schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:39:
pff ben weer bezig geweest.
Ik kon het gister toch niet laten: heb The bringer of Death gekocht voor 247g (had niet meer gold).
als je de quests doet hoef je nog maar 3 a 4x BM te runnen voor dat ding

of farm honor hold rep en haal het epix blade(maar dit duurt wel ff), ik vindt die stave geen 200+ g waard.Bokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:43:
[...]
keepers of time wapen is een sworden revered worden is daar echt zo makkelijk
Thrallmar/HH rep vind ik de meest boute repgrind die er isremcio schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:46:
[...]
of farm honor hold rep en haal het epix blade(maar dit duurt wel ff), ik vindt die stave geen 200+ g waard.

echt zoveel prutsers als je SH runt in pug
en niet veel guildies hebben altijd zin in SH, wat ik me kan voorstellen want dat heb ik zelf ook niet echt
maarja moet nog 3k rep voor revered
ik heb daar heel makkelijk exsalted gehaaldBokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:48:
[...]
Thrallmar/HH rep vind ik de meest boute repgrind die er isik haal wel de dagger van Prince
en niet veel guildies hebben altijd zin in SH, wat ik me kan voorstellen want dat heb ik zelf ook niet echt
[ Voor 18% gewijzigd door remcio op 14-05-2007 08:57 ]
Oeh ja, sorryBokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:43:
[...]
keepers of time wapen is een sworden revered worden is daar echt zo makkelijk
http://www.wowwiki.com/Continuum_Blade
Ik heb alle quests al gedaan, maar ik weet het niet, of ie zoveel beter is als ik een offhand met die sword heb dan de staff alleen..
Ik zal natuurlijk wel wat meer stats hebben, maar dan moet ik ook een dikke offhand regelen.
Of ik spaar nog voor +40 spelldmg op de huidige staff.
[ Voor 13% gewijzigd door Bld- op 14-05-2007 08:59 ]
Lang leven Human zijn wbt. de rep grinds bij de factionsBokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:48:
Thrallmar/HH rep vind ik de meest boute repgrind die er isik haal wel de dagger van Prince
Ben gelukkig zelf bij de meeste factions Revered (sowieso bij de 'instance factions' zodat ik Heroics kan doen) en sinds gisteren dan eindelijk Exalted met Sha'tar en dan Crest of the Sha'tar gekocht
2x 12 STA gem erin geperst en dan ook nog eens een +18 Sta enchant erop maakt het een erg goed shield
Nu nog Badges gaan verzamelen in Heroics.. maarja, vind maar eens 3 goede DPS'ers tegenwoordig.
Meestal kom je van die retard Mages/Rogue's tegen die hun class niet helemaal begrijpen en je dus keihard laten wipen in een Heroic

3 DPS? Ja 3 DPS, speel altijd samen met een Holy Priest, dus de Party is normalerwijs snel gevuld
zijn maar een paar gevallen waarin ik een staff beter vind dan een main + offhandBld- schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:54:
[...]
Oeh ja, sorry
http://www.wowwiki.com/Continuum_Blade
Ik heb alle quests al gedaan, maar ik weet het niet, of ie zoveel beter is als ik een offhand met die sword heb dan de staff alleen..
Ik zal natuurlijk wel wat meer stats hebben, maar dan moet ik ook een dikke offhand regelen.
offhands genoeg, BM 2e boss dropt een aardige en Arcatraz laatste boss is ook goede offhand
moet je dus wel een groep vinden die dat wil doen, en zoals ik al zei ik vind de instance gewoon kut, gewoon TE veel simpele trash, waar je gewoon moe van wordt ook al hakken we er in 45 mins (non heroic) doorheen is het nog een klote instance om steeds maar te doenremcio schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:53:
[...]
ik heb daar heel makkelijk exsalted gehaald, gewoon een vaste groep en met die groep ga je 20 x of meer meer statterd halls in
zelfde mensen dus je doet het steeds sneller. dit heb ik ook in steamvaults gedaan speedruns van 40 min en dat dan 4 x achter elkaar, op zo'n manier is het uber snel rep farmen. op ten duur speel je zo op elkaar in dat we gewoon met een halve mana bar 2 x packs gingen pullen
, en dan nog niet wipen. maar op ten duur is dit rep grinden ook saai, maar wel een uitdaging als je een groep hebt die op dat moment alleen maar rep willen grinden omdat je dezelfde instance steeds sneller wilt doen

Verwijderd
Goeiemorgen,
Ik ben vanaf gister officieel een alli speler geworden ipv horde, samen met een maat overnieuw begonnen. Hij een shadow priest en ik een retro pala (Later holy, ben er achter gekomen dat pala's zo'n beetje de beste healers zijn op et moment en holy kan later ook zen mannetje staan denk ik) iig.. Waar ik dus aan zat te denken is, is dit nou wel of niet een goede build op mee te levelen en/of samen mee te werken met een shadow priest?
Paladin Talents
Enige dingen die ik beter weg kan laten of dingen die echt een must zijn om te hebben als pala? Ik zelf denk dat retribution erg goed is om mee te levelen, iemand die er verstand van heeft en mij kan vertellen wat het makkelijkst leveld in samenspel met een shadow priest/of gewoon solo.
Ik ben vanaf gister officieel een alli speler geworden ipv horde, samen met een maat overnieuw begonnen. Hij een shadow priest en ik een retro pala (Later holy, ben er achter gekomen dat pala's zo'n beetje de beste healers zijn op et moment en holy kan later ook zen mannetje staan denk ik) iig.. Waar ik dus aan zat te denken is, is dit nou wel of niet een goede build op mee te levelen en/of samen mee te werken met een shadow priest?
Paladin Talents
Enige dingen die ik beter weg kan laten of dingen die echt een must zijn om te hebben als pala? Ik zelf denk dat retribution erg goed is om mee te levelen, iemand die er verstand van heeft en mij kan vertellen wat het makkelijkst leveld in samenspel met een shadow priest/of gewoon solo.
GIEF PLX !RaseriaN schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:55:
[...]
Lang leven Human zijn wbt. de rep grinds bij de factions
Ben gelukkig zelf bij de meeste factions Revered (sowieso bij de 'instance factions' zodat ik Heroics kan doen) en sinds gisteren dan eindelijk Exalted met Sha'tar en dan Crest of the Sha'tar gekocht
Netjes gast.
Was echt rampzalig dit weekend om mensen bij elkaar te sprokkelen voor Tempest Keep-runs.
Naja, nog 2 runnetjes Mech en we benne er.
2 Solid Star of Elune liggen al te wachten in de bank.
Dropte wel een leuke ring voor me, de Dath'Remar's Ring of Defense (http://thottbot.com/i28265).
Verwijderd
Het begint vanaf rond de 40. Tailors kunnen de Dreamweave items maken, cloth met spell damage. De bekende Staff of Jordan (lvl 35) is een van de eerste staffs met spell damage, makkelijker is de bekende Hypnotic Blade http://www.thottbot.com/i7714Kapoen schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:49:
Dat is vrij normaal, de eerste fatsoenlijke items met +dmg vind je pas in stratholme, scholomance, dire maul en BRS. Dit zijn wel plaatsen die helaas vrij weinig bezocht worden door groepen tegenwoordig. Dus ga er vanuit dat je pas vanaf Outlands vooruitgang zal maken in je gear.
Tailors kunnen voor zichzelf deze maken http://www.thottbot.com/i7054
Verder zijn er nog wat quest rewards
Verwijderd
Taurens zijn niet handig als twinks, gnomes en taurens worden vaak als eerste aangevallen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:38:
Ok, dus hunter, Tauren (die zijn gewoon zo ongelovelijk t3h PWN!!!!11)
En als hunter hebben orcs en trolls de beste racials, +5 bows, meer damage door je pet of tegen beasts, berserking en blood fury. Taurens hebben +herbalism, meer health en warstomp, allemaal nutteloze racials.
Verwijderd
Zo, dit weekend ein-de-lijk met m'n 'lock van level 38 naar 41 gegaan (vanavond als 't meezit 42). Ik was bijna vergeten hoe leuk die Panther/Tiger/Raptor Mastery quests ook alweer waren. Ik had bijna weer een hip nieuw 'record' op m'n naam mogen zetten, ware het niet dat er ineens zo'n kloterige Venture Co. Geologist op me in ging hakken; ik liep bij de Mosh'Ogg Ogre Mound (als level 39 'lock) en liep min of meer tegen een level 42 elite Ogre op, en omdat ik een goede uitdaging nooit uit de weg ga, besloot ik er maar op in te hakken, wat erg goed ging totdat 'ie zelfs rond de 40% health zat, maar ja, toen kruiste m'n pad met z'n Geologist en extra mobs kun je in zo'n gevecht niet echt gebruiken, dus was ik ineens vrij snel dood. Wel een pluspunt: Bhag'thera gesoloed, maar da's niet zo'n enorme kunst. 
Inmiddels ook de Fishing quest voltooid (meeste vissen in een keer) en gisteren eindelijk Triage (de First Aid quest), die de eerste keer mislukte, maar de tweede keer gelukkig niet. Deze week maar 'ns naar Scarlet Monastery en Razorfen Downs, in de hoop dat bij die laatste de Robes of the Lich droppen.
Inmiddels ook de Fishing quest voltooid (meeste vissen in een keer) en gisteren eindelijk Triage (de First Aid quest), die de eerste keer mislukte, maar de tweede keer gelukkig niet. Deze week maar 'ns naar Scarlet Monastery en Razorfen Downs, in de hoop dat bij die laatste de Robes of the Lich droppen.
Verwijderd
Dus meer health (Langer kunnen volhouden) en een stun aanval als racial voor van die leuke backstabbende rogues o.i.d. zijn niet handig?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:22:
[...]
Taurens zijn niet handig als twinks, gnomes en taurens worden vaak als eerste aangevallen.
En als hunter hebben orcs en trolls de beste racials, +5 bows, meer damage door je pet of tegen beasts, berserking en blood fury. Taurens hebben +herbalism, meer health en warstomp, allemaal nutteloze racials.

"warstomp nutteloos"Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:22:
[...]
Taurens zijn niet handig als twinks, gnomes en taurens worden vaak als eerste aangevallen.
De +5 bowskill is ook niet meer van wat het geweest was. Neem gewoon een race die je leuk lijkt. De enige racials die ik handig kan noemen zijn escape artist, +int (gnomes), +rep (human), een HoT (draenei) en fearward (priest dwarf/draenei)
warstomp is afaik redelijk imba tegen casters enzo..Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:22:
[...]
Ik ben het met je eens dat Tauren het coolste ras in het spel is. Maar Orc is toch wel het beste ras voor een hunter. Increased pet dmg, Enrage wat attack power add elke 2 min(dacht iets van 270 ap op lvl 70), stun resistance(imba voor pvp) en Axe skill increase(voor als je een axe wil gebruiken). En over de open monden: neem een female charVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:15:
[...]
Voor die healing ability hoef ik het niet te doen...
Voor die extra bow damage, is leuk, stelt weer niks voor als je beetje geleveled bent.
Taurens daarintegen: War stomp (FTW), extra health.
Daarnaast, echt, ze zijn zo ongelovelijk vet, dat zelfs als ze - 50% dps hadden, -80% armor en -90% health, zou ik ze nog steeds kiezen.
Troll's zijn wel vet voor het hoge "vamos" gehalte.
Vamos, mon!
Maar ze zijn zo lelijk mager.
Orcs zijn ook lelijk, maar dat komt omdat ze groen zijn, en ze kunnen hun mond niet normaal dicht houden
Dus, als het hunter word -> tauren
Als het warrior word -> tauren
Tauren all the way
Fixed.Resistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:32:
Juist een hunter vereist weinig tacktieken in het begin, pet erop en autoshot
In het scherm waar je kan kiezen wat je wilt meten en hoe je het weer wilt geven, kun je kiezen (eerste tabblad) voor de optie "ever in raid/party" of iets in die richting. Daarmee blijven mensen in je lijst tot je zelf uit de groep gaat.Resistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:01:
Overigens verwijderd SWstats automatisch de damage van een persoon die de party verlaat. Wat soms wel vervelend is, omdat je op die manier moeilijk kunt evalueren. Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is dat SWstats de damage niet aanpast wanneer iemand een party verlaat?
http://www.wowhead.com/?talent=sexZZEf0tMcuVIotVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:04:
Goeiemorgen,
Paladin Talents
Ligt het trouwens aan mijn, of zijn de meeste factions qua rewards beter voor casters dan voor meelee klassen (rogue in mijn geval). Ik heb wat gescout voor rewards en kom eigenlijk maar op weinig goede gear voor een swords-rogue. Daggers zijn over het algemeen wel aardig te krijgen trouwens.
edit: op zich maakt het de situatie wel makkelijk. Enige wat mij betreft echt loont is The Aldor exalted voor Vindicator's Brand. Zeker aangezien mijn huidige mainhand 52 dps is (ja, ben level 70 en sta vreemd genoeg in instances nog steeds op nr1 damage done).
edit: op zich maakt het de situatie wel makkelijk. Enige wat mij betreft echt loont is The Aldor exalted voor Vindicator's Brand. Zeker aangezien mijn huidige mainhand 52 dps is (ja, ben level 70 en sta vreemd genoeg in instances nog steeds op nr1 damage done).
[ Voor 34% gewijzigd door Resistance_NL op 14-05-2007 10:02 ]
idd, je wordt echt doogegooid met daggers bij factions...Resistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:55:
Ligt het trouwens aan mijn, of zijn de meeste factions qua rewards beter voor casters dan voor meelee klassen (rogue in mijn geval). Ik heb wat gescout voor rewards en kom eigenlijk maar op weinig goede gear voor een swords-rogue. Daggers zijn over het algemeen wel aardig te krijgen trouwens.

'k vind trouwens al die repgrind wel irritant... zeker als je nog maar 1 instance kan doen om exalted te halen (en heroics, maar da's niet aan te raden met pug's
Verwijderd
Seal of the crusader is beter om te gebruiken als seal of rightiousness (o.i.d.) ? Overigens bedankt voor de snelle respons.Exitium schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:54:
[...]
Fixed.
[...]
In het scherm waar je kan kiezen wat je wilt meten en hoe je het weer wilt geven, kun je kiezen (eerste tabblad) voor de optie "ever in raid/party" of iets in die richting. Daarmee blijven mensen in je lijst tot je zelf uit de groep gaat.
[...]
http://www.wowhead.com/?talent=sexZZEf0tMcuVIot
Seal of the Crusader > Judgement (mob pakt xx meer holy damage) > Seal of Command > Judgement (xx holy damage, verhoogd door SotC) > Seal of Command > Judgement, etc.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:08:
[...]
Seal of the crusader is beter om te gebruiken als seal of rightiousness (o.i.d.) ? Overigens bedankt voor de snelle respons.
Righteousness gebruik je alleen als je op lvl 70 veel spelldmg hebt zoals ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 14-05-2007 10:12 ]
Ik heb je build iets aangepast en nog 8 puntjes over gelaten. http://www.wowhead.com/?talent=qVZVMZVfzt0cuicotVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:04:
Goeiemorgen,
Paladin Talents
41 punten in Ret
Sanctity Aura verplicht met een priest in je party.
kies 3 in Sanctified Crusader of Divine Purpose.
Imp Dev Aura is niks, stop dan 5 punten in Reboubt. 2 minuten van je BoP zal je priest buddy fantastisch vinden.
Zo, tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Maar afgelopen weekend weer even bezig geweest; eindelijk leveltje 58 geworden met mijn Druid en Outland in geweest. Sjeeez! Ik had de verhalen hier al gehoord, maar wat een (quest)items heb je daar! Na de eerste quest kon ik gelijk oude items vervangen.
En de XP ook die je daar krijgt, aardig veel vergeleken met eerst. Duurde dan ook niet lang of ik was 59.
Maar ik heb toch besloten om eerst verder te levelen in "de oude gebieden" voor ik terug ga naar Outland. Gewoon omdat ik eerst nog de rest van de "oude" content wil zien/meemaken.
Maar ik moet zeggen dat Outland toch wel vet was.
Nu eerst BRD, Strat en MC enz doen. Daarna verder met BWL en Naxx en daarna ga ik wel eens verder naar Outland. Die lvl70 haal ik ooit nog wel, eerst alles maar eens bekijken. En daarnaast een beetje mijn Alts levelen, ik wil ook weer niet te veel door levelen, juist omdat het nu leuk is met mijn vrienden die rond het zelfde level zitten (maar nog niet allemaal TBC hebben..).
Wat ik wel bedacht; misschien handig om een beetje Outland gear te verzamelen om het wat makkelijker te hebben in die dungeons (Mc, BWL, Naxx..) wat denken jullie?
--
Verder nog een vraag: ik ben op dit moment full Feral Druid (43 punten), en de rest gaat in Resto. Maar kan ik (met een goede healing-set) meekomen in MC en BWL enz? Of zal ik toch op lvl60 al moeten respeccen? Liefst niet namelijk, omdat ik naast dungeons ook nog aardig wat zal solo'en, aan de andere kant; dungeons vind ik het leukste en als ik het mezelf lastig maak een groep te vinden door Feral te blijven, is dat misschien ook niet ideaal...
--
@addictive;
Euhmm... Geen idee?
Maar er moet toch nog wel iemand zijn die 't doet? Hoop ik tenminste. Ik snap dat er veel liever in Outland zitten, maar er zijn toch nog wel een paar gekken zolas ik, die wél die oude instances willen doen?
En de XP ook die je daar krijgt, aardig veel vergeleken met eerst. Duurde dan ook niet lang of ik was 59.
Maar ik moet zeggen dat Outland toch wel vet was.
Wat ik wel bedacht; misschien handig om een beetje Outland gear te verzamelen om het wat makkelijker te hebben in die dungeons (Mc, BWL, Naxx..) wat denken jullie?
--
Verder nog een vraag: ik ben op dit moment full Feral Druid (43 punten), en de rest gaat in Resto. Maar kan ik (met een goede healing-set) meekomen in MC en BWL enz? Of zal ik toch op lvl60 al moeten respeccen? Liefst niet namelijk, omdat ik naast dungeons ook nog aardig wat zal solo'en, aan de andere kant; dungeons vind ik het leukste en als ik het mezelf lastig maak een groep te vinden door Feral te blijven, is dat misschien ook niet ideaal...
--
@addictive;
Euhmm... Geen idee?
[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 14-05-2007 10:19 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
met wie wil je die "oude" instances gaan runnen? Bijna niemand doet dat nu nog. Hence, zou niemand kennen die nog MC, BWL etc etc runtOkkE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:15:
Zo, tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Maar afgelopen weekend weer even bezig geweest; eindelijk leveltje 58 geworden met mijn Druid en Outland in geweest. Sjeeez! Ik had de verhalen hier al gehoord, maar wat een (quest)items heb je daar! Na de eerste quest kon ik gelijk oude items vervangen.
En de XP ook die je daar krijgt, aardig veel vergeleken met eerst. Duurde dan ook niet lang of ik was 59.Maar ik heb toch besloten om eerst verder te levelen in "de oude gebieden" voor ik terug ga naar Outland. Gewoon omdat ik eerst nog de rest van de "oude" content wil zien/meemaken.
Maar ik moet zeggen dat Outland toch wel vet was.Nu eerst BRD, Strat en MC enz doen. Daarna verder met BWL en Naxx en daarna ga ik wel eens verder naar Outland. Die lvl70 haal ik ooit nog wel, eerst alles maar eens bekijken. En daarnaast een beetje mijn Alts levelen, ik wil ook weer niet te veel door levelen, juist omdat het nu leuk is met mijn vrienden die rond het zelfde level zitten (maar nog niet allemaal TBC hebben..).
Lal, ik mis 9k honor ontdek ik net. Had gister nog estimated 9k, bij de update is er maar 1.2 k van gister bijgekomen
met wie wil je mc/bwl/naxx gaan doen
denk niet dat er veel guild zijn die dat nog gaan, denk dat ze op 1 hand te tellen zijn
Leuk om MC, BWL en Naxx te willen doen. Maare... zijn er serieus guilds die dat op frequente basis opzetten? Met alleen lvl 60 terwijl je betere gear haalt in outland? Alleen Naxx en Nefarian uit BWL bieden interesante gear volgens mij.OkkE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:15:
Misschien dat op onze server af en toe een fun run gedaan wordt, maar niet serieus genoeg om rond lvl 60 je tijd mee te verdoen.
Wij runnen BWL nog wel 'ns op een nonraidnight, willen we ook met AQ en Naxx gaan doen. En Onyxia is lekker geld vangen met een man of vijf, zes.
Hmm, ik had inderdaad niet zo heel veel oproepen gezien, maar had niet gedacht dat het zo zou tegenvallen met MC/BWL runs. Oke, de gear is vrij useless als je ook in Outland kan, maar het is toch leuk om zulke instances te doen? Vind ik tenminste. Ik doe het echt niet voor de gear, en ik hoop dat er meer mensen zo over denken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gisteravond voor de tweede keer in Karazhan geweest, en een 1st kill meegemaakt van de Shade of Aran.
Wat een ontzettend gaaf gevecht is dat zeg, totaal niet meer te vergelijken met een boss uit Molten Core bv.
Het duurde even voordat iedereen in leven was toen de Elementals kwamen, maar toen het eenmaal goed ging (lees : ik als 2e lock niet doodging door een Blizzard of AE), was het uiteindelijk een eitje.
Daarna ook nog het chess-event gedaan, ook erg leuk, al was het wel erg makkelijk.
Nu gaan we morgen voor Illhoof, en als we hem down krijgen voor de Prince.
Vermaak me ineens weer prima
Wat een ontzettend gaaf gevecht is dat zeg, totaal niet meer te vergelijken met een boss uit Molten Core bv.
Het duurde even voordat iedereen in leven was toen de Elementals kwamen, maar toen het eenmaal goed ging (lees : ik als 2e lock niet doodging door een Blizzard of AE), was het uiteindelijk een eitje.
Daarna ook nog het chess-event gedaan, ook erg leuk, al was het wel erg makkelijk.
Nu gaan we morgen voor Illhoof, en als we hem down krijgen voor de Prince.
Vermaak me ineens weer prima
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als je 2 chars op exalted hebt bij de hydraxian waterlords dan geloof je MC wel hoor : )OkkE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:22:
Hmm, ik had inderdaad niet zo heel veel oproepen gezien, maar had niet gedacht dat het zo zou tegenvallen met MC/BWL runs. Oke, de gear is vrij useless als je ook in Outland kan, maar het is toch leuk om zulke instances te doen? Vind ik tenminste. Ik doe het echt niet voor de gear, en ik hoop dat er meer mensen zo over denken.
met welke classes+specs run je ony dan?Exitium schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:19:
Wij runnen BWL nog wel 'ns op een nonraidnight, willen we ook met AQ en Naxx gaan doen. En Onyxia is lekker geld vangen met een man of vijf, zes.
Verwijderd
Hey mensen, laatst poste ik hier dat ik 5k goud kreeg van vrienden omdat ik jarig was.
Echter hadden ze het goud besteld en laten storten naar mijn char naam. (ok ik weet dat je hier eigenlijk niet op dit forum over mag praten)
Magoed nu is het zo dat ze maar blijven storten ik heb onderhand al 15k goud gekregen allemaal leuk en aardig maar ik ben dus wel bang dat blizzard mijn account gaat bannen.
Iemand ervaring met dit gebeuren zoja graag antwoord en anders mail me op mpierweijer@home.nl als het niet in dit forum mag worden besproken.
Ik weet me geen raad meer wil absoluut niet mijn account kwijt!!!
Echter hadden ze het goud besteld en laten storten naar mijn char naam. (ok ik weet dat je hier eigenlijk niet op dit forum over mag praten)
Magoed nu is het zo dat ze maar blijven storten ik heb onderhand al 15k goud gekregen allemaal leuk en aardig maar ik ben dus wel bang dat blizzard mijn account gaat bannen.
Iemand ervaring met dit gebeuren zoja graag antwoord en anders mail me op mpierweijer@home.nl als het niet in dit forum mag worden besproken.
Als je op trollbane zit mag je wel wat doorsturen
Onyxia is zo enorm simpel nu, beetje gebuffte tank doet 15k HP en enorm veel defense. Ony deed al niet bijster veel schade maar met de huidige gear stelt het helemaal niks meer voor. Je zou dr ondertussen misschien zelfs wel met zn tweeen kunnen pakken (al moet je dan wel echt je best doen).
Misschien leuk om eens met 40 man erin te rennen en te kijken hoe snel je Ony dood kan hebben. Even nieuw record vestigen zegmaar
Misschien leuk om eens met 40 man erin te rennen en te kijken hoe snel je Ony dood kan hebben. Even nieuw record vestigen zegmaar
Ik had een "lol" momentVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:32:
Hey mensen, laatst poste ik hier dat ik 5k goud kreeg van vrienden omdat ik jarig was.
Wij hebben gisteren ook nog een funrun gedaan in Dire Maul Northmorpheus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:19:
[...]
Leuk om MC, BWL en Naxx te willen doen. Maare... zijn er serieus guilds die dat op frequente basis opzetten? Met alleen lvl 60 terwijl je betere gear haalt in outland? Alleen Naxx en Nefarian uit BWL bieden interesante gear volgens mij.
Misschien dat op onze server af en toe een fun run gedaan wordt, maar niet serieus genoeg om rond lvl 60 je tijd mee te verdoen.
(2 locks, 1 mage & 1 Pally)
Puur fun en dikke lol als iemand toch langs een group probeert te sneaken en toch agro trekt
Soms is het gewoon erg leuk om op een zondag zoiets te doen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Jah nou had ik eerst ook, maar onderhand ben ik toch wat minder blij...... Naja goud hebben is best leuk hoor magoed kwil zoals gezegt mn acc niet kwijt.... Mjah dan ga je ineen van straatarm naar rijk
ik zou contact opnemen met bliz,Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:32:
edit: bokkie was me voor
[ Voor 88% gewijzigd door RMB op 14-05-2007 10:40 ]
Jij (indien je het inderdaad over jezelf hebtImdaMned schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:29:
[...]
Als je 2 chars op exalted hebt bij de hydraxian waterlords dan geloof je MC wel hoor : )
Maar misschien dat mijn guild nog wel wil, al zijn het allemaal level 70 die mee gaan, gaat me meer om "er geweest te zijn", als echt het "first kill" etc.
5K gold is toch al gauw 150 euro. Aardige vrienden heb je dan, zeker als ze daarna nog eens doodleuk 15K geven.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:32:

Ik vind het een beetje een raar verhaal. Maargoed, er staat nergens dat je geen goud mag kopen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld en om nou weer die koe op te rapen die al 20 x is verdronken, liever niet
Verwijderd
59-60 is iets van 210.000 XP, 60-61 is 474.000 XP. Maar de mobs en quests in outland geven ook 2x zoveel xp. Dit is juist met opzet om mensen aan te moedigen om in outland te levelen en niet in de oude wereld. Zoals je hebt gemerkt kan je in outland heel snel de 58-59 en 59-60 doen. Dus waarom terug naar silithus of winterspring om 8 uur lang saaie mobs om te leggen voor 59-60 ?OkkE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:15:
En de XP ook die je daar krijgt, aardig veel vergeleken met eerst. Duurde dan ook niet lang of ik was 59.Maar ik heb toch besloten om eerst verder te levelen in "de oude gebieden" voor ik terug ga naar Outland. Gewoon omdat ik eerst nog de rest van de "oude" content wil zien/meemaken.
Maar ik moet zeggen dat Outland toch wel vet was.Nu eerst BRD, Strat en MC enz doen. Daarna verder met BWL en Naxx en daarna ga ik wel eens verder naar Outland. Die lvl70 haal ik ooit nog wel, eerst alles maar eens bekijken.
Ik zou gewoon vol in outland questen en grinden. BRD/strat/MC kan wel een keertje als je de kans krijgt, maar ga er niet op zitten wachten. Wat ik merk op een server waar ik een alt speel is dat in january-maart iedereen levelde, instances waren druk bezocht. Maar nu, met /who zie je dat nauwelijks iemand in hellfire peninsula zit, een tiental hunters en blood elf paladins. Een groep voor Ramparts is niet meer te krijgen. Bijna iedereen is al 70.
Als jij nu nog een maand gaat lopen uitstellen en alts spelen, dan kan je nog wel solo questen in outland, maar dan is er echt niemand meer voor instances onder de 70 of groep quests. Of je moet je door een paar guild 70's laten boosten.
Verwijderd
Neej ben ik het helemaal mee eens, maar ze gaven me dat goud zodat ik epic mount kon kopen.
Gezien ik al weken liep te kwijlen op die epic flying mount van hun
.
Magoed je wordt er dus niet om gebanned ?
Gezien ik al weken liep te kwijlen op die epic flying mount van hun
kans is erg klein dat je gebanned wordt, maar de kans is er welVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:42:
Neej ben ik het helemaal mee eens, maar ze gaven me dat goud zodat ik epic mount kon kopen.
Gezien ik al weken liep te kwijlen op die epic flying mount van hun.
lols idd.. eek toch ook beetje zuur.. uhm, is die 15K goud besteld, of foutje vanaf die website zn kant?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:32:
ik zou het iig doorsluizen naar een ander account, en evt. een 2e account kopen om het daar op te slaan oid.. kan je max je chars kwijt raken.

Ony is pre-TBC al gekilled met maar 3 man. Daarna met 2.rodie83 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:36:
Onyxia is zo enorm simpel nu, beetje gebuffte tank doet 15k HP en enorm veel defense. Ony deed al niet bijster veel schade maar met de huidige gear stelt het helemaal niks meer voor. Je zou dr ondertussen misschien zelfs wel met zn tweeen kunnen pakken (al moet je dan wel echt je best doen).
tijd voor een solo-kill danImdaMned schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Ony is pre-TBC al gekilled met maar 3 man. Daarna met 2.
Dit topic is gesloten.