Anoniem: 85443 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:40:
LIEF DAGBOEK
Zojuist terug van de 1e keer kara
Dat zag er best mooi en vooral groot uit van binnen. We zouden Moroes gaan doen en ik was de enige rogue, zal wel horen ofoz
Het begon best goed. Alle trash netjes doodmaken om vervolgens de trap op de te gaan en die mooie kamer in te gaan. Nu had je, als je de trash had gekilled die Moroes staan. Voor hem stonden 4 andere poppetjes.
De 2 middelste zouden wij doodmaken, en de 2 buitensten shacklen. Hier heb ik dus meteen al een vraag over? Hoort dit? Je kan ze beter doodmaken toch?
Mijn taak was iig het zoveel mogelijk stunnen van die 2 middelsten. Dat ging best goed allemaal, verbaasde me wel. Maar die moroes is wel een smerig mannetje zeg. Hijs wel supercoole rogue, maar ooh bloedje irritant, maar dat zijn alle rogues wel denk ik die goed zijn
Opzich ging het niet eenso zo verkeerd, maar die garrote he
De beste try zat op 20% ofzo, ik weet niet of dat goed is. We hebben het 5x geprobeerd ofzo en toen gingen we maar stoppen.
Ik was ook best tevreden over mijn aandeel daar.
1. Voor zover ik kon zien, deed ik mijn ding wel goed
2. Stond 3e op de dmglijst, en dat scheelde echt 0.40% met de nr 1. nr 1 en 2 waren overigens respectievelijk een mage/lock
3. Ik kreeg het idee dat de raidleader wel tevreden was. Hij vond immers dat ik een "good job" had gedaan.
Erg grappige ervaring, achteraf gezien, wel chaotisch maar leuk
Vandaag trouwens ook ff slabs gedaan met de guild, maar dat was echt eng. In 1 uur hadden we heel dat ding gecleared zonder wipes. Die vriend van mij, de lock, was ook mee. Had em verteld over wat jullie aanraadden en dat heeft blijkbaar effect gehad. Hij deed erg veel damage. Ik stond maar 7% voor em, wel op 1 uiteraard
Ik heb die bazooka ook nog geloot omdat die toch wel 30ap en 10crit heeft, wat beter was dan ik had, een lvl67greenie shurikin ofzo.
Zometeen maar vlug naar bed want ik heb koorts
trouwens: nog even een andere vraag, kan denk ik wel.
Ik heb donderdagavond een nieuwe boxenset gehaald ter vervanging van mijn oldskool creative 4.1 set. Logitec X540. Ben er zeer tevreden mee, alleen euhm. Ik heb dus een audigykaart. Opzich niks mis mee, maar icm XP is het niet leuk. Had de laatste wel eens bsods bij het booten van windows. Als je dan "laatst bekende config..." deed was er niks aan de hand, ff instellingen goed zetten en het werkte weer. Kon ik wel mee leven.
Als ik nu die nieuwe set aansloot op de soundcard, hing windows meteen. Het werd dus tijd om goede drivers te downloaden. Alles verwijderd (software/hardware) opnieuw geinstalleerd en het werkt vlekkeloos. Het enige probleem is, dat het alleen de drivers zijn, dus ik mis de AudioHQ. Die wil ik wel erg graag hebben omdat je dan ook het balans tussen front/back kan bepalen. is deze los te downloaden? Ik kon hem zelf niet vinden namelijk op updates na.
Aan de cd heb ik niks, want ik kan wel die audioHQ installeren, maar dan krijg ik de drivers erbij en die wil ik absoluut niet

.
Kan AudioHQ ook niet op de een of andere manier van de cd afhalen. Er zit geen install bij, de cab is niet te openen dus daar heb ik ook al niet veel aan
Iemand die een audigy heeft en wel weet of het uberhaupt los te verkrijgen is?