Het Grote World of Warcraft topic - Deel 116 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 117852 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:32:
[...]

Afgelopen week hadden we trouwens m'n eigen nightmare mbt diezelfde trash. Eerst naar Chess/Prince en door n aantal langere afk's van tanks |:( |:( en 2 stomme wipes op Aran zelf de trash 2 keer kunnen clearen. Aran na de 2e clear wel plat maar toen bleek de deur uit Aran's kamer bugged, blijkbaar gebeurt dat als Aran sterft door n DoT.
Volgens mij komt die bug als je em killed tijdens het drinken. Wat idd meestal door een dot zal gebeuren, tenzij een moonkin/tree druid bij hebt die em killed doordat ie immune voor sheep is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Maggy tot 14%, vrijwel zonder pots. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
ImdaMned schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:14:
[...]

Je bent warrior he? Prot spec toch? Er is zoiets als execute ;) , en (fire)mages hebben tegenwoordig soortgelijk spul, <20% 20% meer dmg. Goed spul. En dan gaat het hard hoor : )
Execute heeft de kwalijke neiging om al je rage in 1x te gebruiken, een tank is beter af om
die rage aan andere zaken te spenderen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17
Kapoen schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:34:
[...]

Execute heeft de kwalijke neiging om al je rage in 1x te gebruiken, een tank is beter af om
Op shade of aran? Behalve een shieldbash/whatever af en toe zijn er weinig andere zaken waar je die rage aan kan spenderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Maggy down! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kapoen schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:34:
[...]

zeker op Aran maakt dat niets uit, en ook op andere bosses (tenzij ze erorm veel damage doen) kan het handig zijn de tank naar battle stance te laten switchen op 20% en gezellig mee te gaan executen aangezien het erg leuke damage is, met de bij behorende aggro. Tevens zal op de meeste bosses aggro in dat stadium geen echt probleem meer zijn.

Pre TBC toen ik norg warrior speelde ging bij denk ik 90% van de bosses naar battle stance om te executen wanneer de boss op 20% kwam. Enkele uitzonderingen waren Bloodlord (als ie al wat dings had) Broodlord en bosses met een laag % enrage. Weet niet of dit in TBC ook nog kan met de toegenomen boss damage op de meeste bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 23:11
grats : )

vandaag voor het eerst maggie bezocht, 1e trashpack was de helft van de raid dood, daarna nergens meer last van gehad, easy spul (generfed ofzo?) daarna maggie proberen.

t/m 4e channeler gaat het redelijk, daarna keiharde wipe omdat we maar 2 locks en 7 healers mee hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155763

Mensen, ik zoek een nieuwe realm (en raiding guild), een waar veel mensen zijn, en meerdere guilds die 25 man raids doen. Op mijn realm is het vrij triest. Alliance btw. Raiding ervaring t/m prince.

Ik ben een enhancement shaman, hier is mn armory: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Vashj&n=Ludacriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 14:05
cls schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:42:
[...]

Op shade of aran? Behalve een shieldbash/whatever af en toe zijn er weinig andere zaken waar je die rage aan kan spenderen :P
Als lock merk je hier niet zo veel van, maar shade of aran meleed ook hoor, als rogue is dit heel lastig. Daarnaast als 1 van de casters agro krijgt rent ie soms wel eens van zijn plekje in het midden af, wat het ook weer onmogelijk maakt om hem te dpsen als melee als hij in blizzard staat

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
JeanLucPicard schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:41:
[...]

Als lock merk je hier niet zo veel van, maar shade of aran meleed ook hoor, als rogue is dit heel lastig. Daarnaast als 1 van de casters agro krijgt rent ie soms wel eens van zijn plekje in het midden af, wat het ook weer onmogelijk maakt om hem te dpsen als melee als hij in blizzard staat
?? Shade is untankable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Zojuist terug van de 1e keer kara :D

Dat zag er best mooi en vooral groot uit van binnen. We zouden Moroes gaan doen en ik was de enige rogue, zal wel horen ofoz :?

Het begon best goed. Alle trash netjes doodmaken om vervolgens de trap op de te gaan en die mooie kamer in te gaan. Nu had je, als je de trash had gekilled die Moroes staan. Voor hem stonden 4 andere poppetjes.

De 2 middelste zouden wij doodmaken, en de 2 buitensten shacklen. Hier heb ik dus meteen al een vraag over? Hoort dit? Je kan ze beter doodmaken toch?

Mijn taak was iig het zoveel mogelijk stunnen van die 2 middelsten. Dat ging best goed allemaal, verbaasde me wel. Maar die moroes is wel een smerig mannetje zeg. Hijs wel supercoole rogue, maar ooh bloedje irritant, maar dat zijn alle rogues wel denk ik die goed zijn :+

Opzich ging het niet eenso zo verkeerd, maar die garrote he :(

De beste try zat op 20% ofzo, ik weet niet of dat goed is. We hebben het 5x geprobeerd ofzo en toen gingen we maar stoppen.

Ik was ook best tevreden over mijn aandeel daar.
1. Voor zover ik kon zien, deed ik mijn ding wel goed
2. Stond 3e op de dmglijst, en dat scheelde echt 0.40% met de nr 1. nr 1 en 2 waren overigens respectievelijk een mage/lock
3. Ik kreeg het idee dat de raidleader wel tevreden was. Hij vond immers dat ik een "good job" had gedaan.

Erg grappige ervaring, achteraf gezien, wel chaotisch maar leuk :)

Vandaag trouwens ook ff slabs gedaan met de guild, maar dat was echt eng. In 1 uur hadden we heel dat ding gecleared zonder wipes. Die vriend van mij, de lock, was ook mee. Had em verteld over wat jullie aanraadden en dat heeft blijkbaar effect gehad. Hij deed erg veel damage. Ik stond maar 7% voor em, wel op 1 uiteraard :+

Ik heb die bazooka ook nog geloot omdat die toch wel 30ap en 10crit heeft, wat beter was dan ik had, een lvl67greenie shurikin ofzo.

Zometeen maar vlug naar bed want ik heb koorts ;(

trouwens: nog even een andere vraag, kan denk ik wel.

Ik heb donderdagavond een nieuwe boxenset gehaald ter vervanging van mijn oldskool creative 4.1 set. Logitec X540. Ben er zeer tevreden mee, alleen euhm. Ik heb dus een audigykaart. Opzich niks mis mee, maar icm XP is het niet leuk. Had de laatste wel eens bsods bij het booten van windows. Als je dan "laatst bekende config..." deed was er niks aan de hand, ff instellingen goed zetten en het werkte weer. Kon ik wel mee leven.

Als ik nu die nieuwe set aansloot op de soundcard, hing windows meteen. Het werd dus tijd om goede drivers te downloaden. Alles verwijderd (software/hardware) opnieuw geinstalleerd en het werkt vlekkeloos. Het enige probleem is, dat het alleen de drivers zijn, dus ik mis de AudioHQ. Die wil ik wel erg graag hebben omdat je dan ook het balans tussen front/back kan bepalen. is deze los te downloaden? Ik kon hem zelf niet vinden namelijk op updates na.

Aan de cd heb ik niks, want ik kan wel die audioHQ installeren, maar dan krijg ik de drivers erbij en die wil ik absoluut niet :X .

Kan AudioHQ ook niet op de een of andere manier van de cd afhalen. Er zit geen install bij, de cab is niet te openen dus daar heb ik ook al niet veel aan :(

Iemand die een audigy heeft en wel weet of het uberhaupt los te verkrijgen is?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 16-05-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Arghhhh Prince tot 1% gekregen...

Pijnlijk pijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53

Dhrax

Prog Lord

Anoniem: 10456 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:07:

Pijnlijk pijnlijk...
Ach, morgen gaat die neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 10456 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:07:

Pijnlijk pijnlijk...
Ahhh painfull memories, zie onze 1% wipe alhier:
http://video.google.nl/videoplay?docid=497809561976938433

Nu uiteraard al een hele tijd op farmstatus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102679

Heeft iemand nog problemen met het downloaden of uitpakken van de nieuuwe 2.1 patch, ik wel
Hij komt niet verder dan de 40,2 mb
Wat oh wat doe ik verkeerd ? ik heb la vanalles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 12:37
cls schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:22:
[...]

Ahhh painfull memories, zie onze 1% wipe alhier:
http://video.google.nl/videoplay?docid=497809561976938433

Nu uiteraard al een hele tijd op farmstatus :P
lol @ filmpje te dicht op prince en het is het best om allemaal te huggen in 1 groepje en die te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
roflcakes schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:34:
[...]

lol @ filmpje te dicht op prince en het is het best om allemaal te huggen in 1 groepje en die te volgen :)
No shit :+ Anders dat andere stuk van mn post ook lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JeanLucPicard schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:41:
[...]

Hij meleed alleen als je alle 3 zijn spell schools interrupt, intterupt daarom ook nooit zijn arcane missles, hij heeft de mana toch al gespendeerd, dus laat die gewoon altijd casten. Alleen frost/fire intterupten. Arcane missles gewoon doorheen healen.

Dat weg lopen hadden wij ook, zorg ervoor dat al je casters in de mainroom staan, dus niet tussen de boekenkasten en achter die omgevallen boekenkast/tafeltje wat het ook is. Dit zorge bij ons voor veel minder beweging van Aran, waardoor hij 99% van de tijd gewoon netjes in het midden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:40:

Dat zag er best mooi en vooral groot uit van binnen. We zouden Moroes gaan doen en ik was de enige rogue, zal wel horen ofoz :?

Het begon best goed. Alle trash netjes doodmaken om vervolgens de trap op de te gaan en die mooie kamer in te gaan. Nu had je, als je de trash had gekilled die Moroes staan. Voor hem stonden 4 andere poppetjes.

De 2 middelste zouden wij doodmaken, en de 2 buitensten shacklen. Hier heb ik dus meteen al een vraag over? Hoort dit? Je kan ze beter doodmaken toch?

Mijn taak was iig het zoveel mogelijk stunnen van die 2 middelsten. Dat ging best goed allemaal, verbaasde me wel. Maar die moroes is wel een smerig mannetje zeg. Hijs wel supercoole rogue, maar ooh bloedje irritant, maar dat zijn alle rogues wel denk ik die goed zijn :+

De beste try zat op 20% ofzo, ik weet niet of dat goed is. We hebben het 5x geprobeerd ofzo en toen gingen we maar stoppen.
2 doodmaken, 2 shacklen is inderdaad de beste tactiek, dat je de enige rogue was is ook vrij normaal, de meeste raids zullen met 1 of zelfs geen rogue gaan, behalve op Aran. de 2 adds die je doodmaakt zijn eigenlijk altijd de adds met de laagste HP/irritantste spells. Meestal de shadowpriest en de holy priest, of 1 van beide priests en een pala. deze moet je doodmaken omdat je nooit 4 priests bij zal hebben en deze als ze vrij rondlopen vrij irritant zijn, heals, manaburn, stuns e.d.

4 killen lukt niet eigenlijk doordat je dan tijd te kort komt en teveel garottes krijgt. denk dat 4 killen alleen mogelijk is als je een raid hebt met alleen dwarfs/frostmages/paladins. sommige raids killen er 3, als je bijv maar 1 priest hebt en geen hunters. maar eigenlijk wil je na 2 adds door altijd vol op de boss gaan.

20% is inderdaad niet slecht in 5 whipes, heb wel eens slechter gezien :P probeer zeker in het begin 1 a 2 palas mee te hebben voor dat shield dat ze op party members kunnen gooien die de garrote weghaald, en laat ze deze bewaren totdat een priest garotte krijgt. ze kunnen zelf garotte verwijderen met hun eigen shield. Wat ook helpt is als de mages frost speccen in het begin voor iceblock (haalt garrote ook weg) en dwarfs in de raid (kunnen met stoneform garotte weghalen). hierdoor zul je de eerste paar garottes meestal dispellen waardoor het gevecht makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 14:05
cls schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:25:
[...]

?? Shade is untankable...
Niet helemaal dus, zijn melee is tankable. Tis niet veel maar soms is een 1,5k hit op een rogue net het beetje dmg wat hem killed.
Dennism schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 02:28:
[...]

Hij meleed alleen als je alle 3 zijn spell schools interrupt, intterupt daarom ook nooit zijn arcane missles, hij heeft de mana toch al gespendeerd, dus laat die gewoon altijd casten. Alleen frost/fire intterupten. Arcane missles gewoon doorheen healen.

Dat weg lopen hadden wij ook, zorg ervoor dat al je casters in de mainroom staan, dus niet tussen de boekenkasten en achter die omgevallen boekenkast/tafeltje wat het ook is. Dit zorge bij ons voor veel minder beweging van Aran, waardoor hij 99% van de tijd gewoon netjes in het midden staat.
Doen wij ook ja, alleen arcane missles laten casten, maar toch krijgt hij er regelmatig een melee swing tussen, je ziet geen animatie ofzo, je krijg gewoon de dmg, en dan cast hij zn volgende spell.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hmm daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk, in het begin kreeg ik ook wel eens een melee dwing toen we alles interrupten op mijn warlock, maar dat was maar voor 3k ofzo. later nadat we zijn gestopt met arcane te interrupten nooit meer gehad. Maar op melee zou misschien kunnen idd, aangezien die altijd in zijn range staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
JeanLucPicard schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 02:53:
[...]

Niet helemaal dus, zijn melee is tankable. Tis niet veel maar soms is een 1,5k hit op een rogue net het beetje dmg wat hem killed.

[...]

Doen wij ook ja, alleen arcane missles laten casten, maar toch krijgt hij er regelmatig een melee swing tussen, je ziet geen animatie ofzo, je krijg gewoon de dmg, en dan cast hij zn volgende spell.
Arcane missiles laten casten doen wij niet meer, als er iemand bij ons doodgaat komt het vaak daardoor, die arcane missiles doen vrij veel damage namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

aran kan klote gaan, maar meer door klote timing van bv een dragonbreath krijgen in een flamewrath met elementals die je nuken tijdens een blizzard. Zeggen dat hij soms meleed, dus is tankable= lol en l2p, AM interupten is ook zonde van die cd en als er mensen aan doodgaan, neem healers mee die het healknopje kunnen vinden in die 5 sec dat hij geleidelijke dmg doet.... En aran is iets makkelijk met veel melee, maar belangrijkste blijft toch minimaal lock, dus raar excuus als je hem overslaat alleen omdat je te weinig melee zou mee hebben. (1 vd beste kills met iedereen levend was met 1 prot en 1 MS/prot warrior als enige melee). Aran (en toevallig ook de trash) is btw de enige boss in Kara (Nightbane een beetje) waar je liever veel melee hebt, veel bosses zijn in grote mate melee unfriendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216810

Anoniem: 102679 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:24:
Heeft iemand nog problemen met het downloaden of uitpakken van de nieuuwe 2.1 patch, ik wel
Hij komt niet verder dan de 40,2 mb
Wat oh wat doe ik verkeerd ? ik heb la vanalles geprobeerd.
De patch 2.1 is toch nog niet uit. Wat je nu kan downloaden is een deel van de patch zodat je later niet alles hoeft te downloaden. De blizzard downloader doet soms wel raar ja. Maar je kan het ook anders doen. Ga naar http://wow-patch.mp-gamer...b61b3dff2f32cb8ae956ea5db
hier kan je het stuk van de patch 2.1 (enEN) zonder blizzard download downloaden.
Zet hem in C:\Program Files\World of Warcraft\Patches\WoW-2.0.12-to-2.1.0-enGB-Win-patch
Als goed is moeten hier al bestanden staan. Die moet je allemaal verwijderen. En het bestand wat je gedownload hebt erin zetten (wel eerst uitpakken natuurlijk).
Dan start de blizzard download weer op en gaat hij checken hoever hij is nu ziet hij dat hij het hele deel heeft gedownload en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Gaat de patch vandaag nou live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
cls schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:02:
Gaat de patch vandaag nou live?
dat weet niemand
denk het zelf niet omdat het PARTIAL1 is. en de laatse keer dat er een partial was, waren dit er 3. zou wel beter zijn als het live ging. frost tree buff :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:05:
[...]

dat weet niemand
denk het zelf niet omdat het PARTIAL1 is. en de laatse keer dat er een partial was, waren dit er 3. zou wel beter zijn als het live ging. frost tree buff :D
Gaat US niet eerder up? Is er geen bericht van die kant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
US is gisteren niet gepatcht.
Blue had al confirmed eerder deze week dat de patch niet deze week live gaat.

-> Geen patch dus.
Er hoeven dus geen 10000 replies te komen met vragen of hij vandaag komt. We hebben gewoon tijd voor andere discussies.

[ Voor 31% gewijzigd door QuarK op 16-05-2007 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
QuarK schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:18:
US is gisteren niet gepatcht.
Blue had al confirmed eerder deze week dat de patch niet deze week live gaat.

-> Geen patch dus.
Er hoeven dus geen 10000 replies te komen met vragen of hij vandaag komt. We hebben gewoon tijd voor andere discussies.
Ja, laten we het over warlock builds hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Anoniem: 20380 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:09:
Gisteren op onze 2de Gruul run na 20 minuten en 3 wipes High King Maulgar gedowned en Gruul op 60%. Als 7de Alliance Guild op Dragonblight. Hierdoor zijn we 1 in klap weer mee gaan tellen als guild op de realm. doordat we in Kara achterlopen op de andere guilds. We krijgen shade maar niet down. Beste try was 23% grootste probleem is dat we maar 1 lock hebben in de guild. En alle andere locks in guilds zitten. We kunnen natuurlijk mensen bij guilds weglokken maar dat past niet in het karakter van de guild.
Hoi welk guild zit jij dan?
Zit namelijk ook op deze realm, maar ons guild is beetje uit elkaar aan het vallen. Dus bijna geen guild run's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-04 12:47
Na 3 dagen achter elkaar 5 uur whipen op Leotheras the blind issie dan toch neer! :D

Gister ging het stukken beten met whirlwind(alleen * enira bleef een keer vasthangen in een bonfire) en na de trashrespawns ging ie toch neer.

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/7092/leotherasfo4.th.jpg
Let niet op de spam. :D
7 Mensen levend met de kill, maar het is em wel geworden.. :P Ik had verdomme me AP PoM Pyro nog gespaard, toen kreeg ik op 4% een whirlwind op me zak. ;(

Eens zien of we deze week em wat soepeler neer kunnen krijgen, ipv van 4 flasks en 200g aan pots.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 11:35

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:36:
[...]

Ja, laten we het over warlock builds hebben !
Daar hebben we het al zo lang niet meer over gehad :Y)

- Of over Gold selling/buying.
- Of over nerfing van CLoS.
- Lezen van het dagboek van nawintjuh :Y)

@Ontopic
Gisteren voor het eerst Curator getanked, ging opzich wel lekker en vermoed ook dat we morgen in een keer naar the Curator toe clearen aangezien er nu een vrij sterke raidgroep staat.
Enige waar ik wel van baal lately, is dat ik zo f*cking ver achterlig op de gevestigde orde.
Iedereen is zowat al Karazhan uit en zit met Gruul een potje te kaarten en heeft try's op Magtheridon.
Ach kom er vanzelf wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:41:
Na 3 dagen achter elkaar 5 uur whipen op Leotheras the blind issie dan toch neer! :D

Gister ging het stukken beten met whirlwind(alleen * Smultie bleef een keer vasthangen in een bonfire) en na de trashrespawns ging ie toch neer.

[afbeelding]
Let niet op de spam. :D
7 Mensen levend met de kill, maar het is em wel geworden.. :P Ik had verdomme me AP PoM Pyro nog gespaard, toen kreeg ik op 4% een whirlwind op me zak. ;(

Eens zien of we deze week em wat soepeler neer kunnen krijgen, ipv van 4 flasks en 200g aan pots.. :P
Kek, zie ik nou een druid boven je staan in de DPS meters (waar je zelf NIET in voorkomt Oo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Ohhh ik heb de laatste 3 weken echt pech met Shadow lab en de groupen die ik krijg.
Ik ben al geloof ik stuk of 8 keer niet langs de 2e boss gekomen. /cry
Zo krijg ik nooit de wand die ik wil van hem. Grommmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:50:
[...]

Kek, zie ik nou een druid boven je staan in de DPS meters (waar je zelf NIET in voorkomt Oo)
Hij heeft diddle natuurlijk gerenamed naar starfire, duh !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 12:46
[...]

En is dat nou een Shaman op nummer 1? Trouwens, je trinket + pom + pyro bewaren kun je in mijn ogen het beste niet doen ;) Cooldowns gewoon zo snel mogelijk gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:50

LIEF DAGBOEK

Ik was ook best tevreden over mijn aandeel daar.
1. Voor zover ik kon zien, deed ik mijn ding wel goed
2. Stond 3e op de dmglijst, en dat scheelde echt 0.40% met de nr 1. nr 1 en 2 waren overigens respectievelijk een mage/lock
3. Ik kreeg het idee dat de raidleader wel tevreden was. Hij vond immers dat ik een "good job" had gedaan.

Erg grappige ervaring, achteraf gezien, wel chaotisch maar leuk :)

Vandaag trouwens ook ff slabs gedaan met de guild, maar dat was echt eng. In 1 uur hadden we heel dat ding gecleared zonder wipes. Die vriend van mij, de lock, was ook mee. Had em verteld over wat jullie aanraadden en dat heeft blijkbaar effect gehad. Hij deed erg veel damage. Ik stond maar 7% voor em, wel op 1 uiteraard :+

Ik heb die bazooka ook nog geloot omdat die toch wel 30ap en 10crit heeft, wat beter was dan ik had, een lvl67greenie shurikin ofzo.

Zometeen maar vlug naar bed want ik heb koorts ;(

trouwens: nog even een andere vraag, kan denk ik wel.

Ik heb donderdagavond een nieuwe boxenset gehaald ter vervanging van mijn oldskool creative 4.1 set. Logitec X540. Ben er zeer tevreden mee, alleen euhm. Ik heb dus een audigykaart. Opzich niks mis mee, maar icm XP is het niet leuk. Had de laatste wel eens bsods bij het booten van windows. Als je dan "laatst bekende config..." deed was er niks aan de hand, ff instellingen goed zetten en het werkte weer. Kon ik wel mee leven.

Als ik nu die nieuwe set aansloot op de soundcard, hing windows meteen. Het werd dus tijd om goede drivers te downloaden. Alles verwijderd (software/hardware) opnieuw geinstalleerd en het werkt vlekkeloos. Het enige probleem is, dat het alleen de drivers zijn, dus ik mis de AudioHQ. Die wil ik wel erg graag hebben omdat je dan ook het balans tussen front/back kan bepalen. is deze los te downloaden? Ik kon hem zelf niet vinden namelijk op updates na.

Aan de cd heb ik niks, want ik kan wel die audioHQ installeren, maar dan krijg ik de drivers erbij en die wil ik absoluut niet :X .

Kan AudioHQ ook niet op de een of andere manier van de cd afhalen. Er zit geen install bij, de cab is niet te openen dus daar heb ik ook al niet veel aan :(

Iemand die een audigy heeft en wel weet of het uberhaupt los te verkrijgen is?
wanneer leer je het nou? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
[...]

Anders weet meneer 'i-pwn-oomkin-dps' het even beter...
Deze feral druid heeft echt zieke gear, en weet hoe ie moet dps'en..(overigens weet iedereen dat we lvan deze guild) Daarnaast gaf ik ook al aan dat ik een keer een CR heb gehad midfight... En wat ook scheelt is dat ik wegren van de demon zodat ik daar geen mini demon op me krijg... Die mini demon is 25k dmg, en dps'en op de grote demon is ook supersimpel. Maar omdat ik uit LOS ga mis ik gewoon dmg, simpel.
Een geen shadowpriest hebben is FTL, als je limited invulnerability pots op je mana pots CD zitten.. limited invulpots heb je echt nodig, en de mana ook atm..
Resistance_NL schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:04:
[...]
Trouwens, je trinket + pom + pyro bewaren kun je in mijn ogen het beste niet doen ;) Cooldowns gewoon zo snel mogelijk gebruiken :)
Ooit op leotheras geweest?
Dps in demon phase > dps in human phase.. Voor de 15% moet je je CD's opsparen en daarna neernuken. Je krijgt geen whispers meer met die minidemons, weet niet precies hoe het zat.. Maar dan moet ie iig vrij snel neer. ;)
ImdaMned schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:03:
Hij heeft diddle natuurlijk gerenamed naar starfury, duh !
Fixed. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door enira op 16-05-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-04 21:18

10 man, 8 verschillende classes. Waar karazhan zoals gezegd bij de meeste bosses voordeel heeft bij een extra ranged DPS, een tank of een healer. Dan zul je niet snel meer dan 1 rogue zien.
Doodmaken kost tijd, shackelen kost nagenoeg geen tijd. Die tijd kun je dan richten om Moroes om te leggen. Hoe sneller je van die Garrote af bent hoe beter. In de rest van je verhaal geef je ook al aan hoe irritant die is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
morpheus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:10:
[...]

10 man, 8 9 verschillende classes. Waar karazhan zoals gezegd bij de meeste bosses voordeel heeft bij een extra ranged DPS, een tank of een healer. Dan zul je niet snel meer dan 1 rogue zien.

[...]
Doodmaken kost tijd, shackelen kost nagenoeg geen tijd. Die tijd kun je dan richten om Moroes om te leggen. Hoe sneller je van die Garrote af bent hoe beter. In de rest van je verhaal geef je ook al aan hoe irritant die is.
fixed :P

afhankelijk van groepsamenstelling 1-3 killen voor je moroes killed

meestal 2, soms 3, soms 1 ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Anders weet meneer 'i-pwn-oomkin-dps' het even beter...
Deze feral druid heeft echt zieke gear, en weet hoe ie moet dps'en..(overigens weet iedereen dat we lvan deze guild) Daarnaast gaf ik ook al aan dat ik een keer een CR heb gehad midfight... En wat ook scheelt is dat ik wegren van de demon zodat ik daar geen mini demon op me krijg... Die mini demon is 25k dmg, en dps'en op de grote demon is ook supersimpel. Maar omdat ik uit LOS ga mis ik gewoon dmg, simpel.
Een geen shadowpriest hebben is FTL, als je limited invulnerability pots op je mana pots CD zitten.. limited invulpots heb je echt nodig, en de mana ook atm..
I-pwn-healing-meters ja... de DPS rol kan ik evt. vervangen mocht het nodig zijn, da's heel wat anders ^^

B.t.w.: waar gaf je aan dat je een CR had gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149622

thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:05:
[...]

dat weet niemand
Officiële post van blizzard op de amerikaanse forums...

* 31. Re: Is it hard to say "Yes" or "No" re: Patch | 05/15/2007 03:41:26 PM UTC

quote reply

No. Wait, I mean yes. Yes, no. Maybe.

What was the question again?

Sorry, it's been a tad busy this morning but no, there is no patch today. The downloader is doing its job though to start getting people the content, so that when the patch is released, everyone will have most of the files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Laatst ook Gruul gedaan. In de basis trouwens een enorm simpel gevecht, je hebt alleen enorm veel DPS nodig. Range meter van deadly boss mods erbij en klaar ben je.

Overigens wel leuk op Maulgar: in de laatste fase chargde ie me, hit van dikke 7k+ en ik werd de lucht in gebeukt. Kwam ergens uit op een rots ver boven het gevecht met nog 5 HP over 8)7. Maar snel weer naar beneden gesprongen (na een heal ofc :P ), stel dat ie je nog een keer wil chragen heb je grote kans op evade bugs en drama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren dus Maggy gedaan. Eerste trash clear in tien minuten terwijl we er normaal een kwartier op zaten. Zondag hadden we 'm voor het eerst onder de 98% gekregen (62% unpotted, 45% potted) en kwamen we vrijwel altijd de channelers door. Vrijwel geen mensen die er niet waren, dus een pala maar weer naar z'n lock alt gestuurd en naar binnen met een healer of acht. (waaronder vier pala's :P)

Eerste try van de avond, paar mensen flasked maar verder weinig pots, paar mensen potten pas midfight omdat het zo goed ging, kwamen we tot 15%. Daardoor werden wat mensen een beetje overmoedig en kwamen we de rest van de tries voor die trash niet meer lekker op gang. Ook wat ongelukkige dingen, zoals de shaman healer op de 4e add tank die genuked werd door een infernal / shadowbolt combo en ik die gefeared werd waardoor de tank neer ging enzo.

Daarna weer trash gecleared en gepot. Adds gingen vrij traag, vierde zat nog op 60% toen P2 begon, maar gewoon doorgegaan. Net op tijd bij m'n cube (zat als enige healer in een cube team) om blast nova te interrupten en vanaf dat moment ging alles geweldig. Tank is nooit langer dan een halve seconde onder 10k health geweest en mana ging geweldig. We kwamen perfect uit met een blast nova op 31%, dus daarna mega genuked om die cave in maar achter de rug te hebben en iedereen te healen. Hadden nog een seconde of tien over voor de volgende BN. Eén mage lag toen al dood en ik ging op 10% nog neer doordat ik niet op tijd uit een cave in was. (hoe kan je zien dat het boven je is trouwens? Dacht dat het voor me was. :P) Cube gelijk over laten nemen en daarna een combat ress voor de extra healing. Geweldig weer op TS toen 'ie lag. :D Loot was hunter/lock/mage chest, leather gloves en healer staff.
MysticSnake schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 03:03:
[...]

Arcane missiles laten casten doen wij niet meer, als er iemand bij ons doodgaat komt het vaak daardoor, die arcane missiles doen vrij veel damage namelijk.
AM altijd door laten gaan, tenzij degene die ze krijgt eraan dood zal gaan. Als je AM ook interrupt gaat 'ie veel te snel door z'n mana heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren onze eerste Wizard of Oz event neer gekregen. We hadden wat andere spelers (whooo :P ) en 2 mages waardoor strawman opeens wel heel makkelijk werd. Nog steeds wel een nub lock erbij die echt constant agro trok.. aan het einde deed ik niet eens meer moeite om de mob terug te krijgen, mischien krijg ie het door als ie 7x achter elkaar dood gaat :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 10:55

vhal

ಠ_ಠ

Ik zag op de site van worldofraids een plaatje van enkele items. Waar het mij om gaat is de tekst die tussen de haakjes staat die (bv) je critrating weergeeft in procentuele waarden.

zie ook deze link
http://www.worldofraids.c...cktemple/supremusloot.png

Heeft iemand een idee welke addon dat is? Heb al gekeken op wowace maar daar kon ik hem niet zo 1 2 3 vinden. Of is dit specifiek iets van de testserver? Ik vind het nl. wel handig omdat ik me rot omreken naar de procentuele waarden.:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
eendje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:32:
gisteren onze eerste Wizard of Oz event neer gekregen. We hadden wat andere spelers (whooo :P ) en 2 mages waardoor strawman opeens wel heel makkelijk werd. Nog steeds wel een nub lock erbij die echt constant agro trok.. aan het einde deed ik niet eens meer moeite om de mob terug te krijgen, mischien krijg ie het door als ie 7x achter elkaar dood gaat :/
Nouja, 't is niet echt slim van hem om zich aan te passen aan de tank maar het ligt ook een beetje aan jezelf denk ik.
Met sommige tanks (zie rocket/ellektra in armory) moet ik erg veel moeite doen om aggro te pullen, terwijl ik met andere tanks (zie darkrift in armory) met een paar dots en 3 shadowbolts al aggro te pakken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emtee81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-01-2017
deadsy33 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:35:
Ik zag op de site van worldofraids een plaatje van enkele items. Waar het mij om gaat is de tekst die tussen de haakjes staat die (bv) je critrating weergeeft in procentuele waarden.

zie ook deze link
http://www.worldofraids.c...cktemple/supremusloot.png

Heeft iemand een idee welke addon dat is? Heb al gekeken op wowace maar daar kon ik hem niet zo 1 2 3 vinden. Of is dit specifiek iets van de testserver? Ik vind het nl. wel handig omdat ik me rot omreken naar de procentuele waarden.:)
ratingbuster afaik

http://wow-en.curse-gamin...s/unitframe/ratingbuster/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
deadsy33 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:35:
Ratingbuster is dat.
Emtee81.. ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emtee81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-01-2017
Ratingbuster is dat.
Emtee81.. ^^ :P
paar seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:45
Echt cool, Ellesmeara hield me real-time op de hoogte, was wel grappig.
Gratz on de kill!

Mooie server 3rd kill.
Ik weet zeker dat <Serenity> server 4th gaat worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 12:52
jarnotjuh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Nou ben ik nog nooit bij deze boss geweest, maar zoals je het hier stelt wordt deze boss onmogelijk volgende patch. Limited invul. pots worden vreselijk generft, dat absorbt dan nog maar 120 damage ofzo... woei!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Anoniem: 155763 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:40:
Mensen, ik zoek een nieuwe realm (en raiding guild), een waar veel mensen zijn, en meerdere guilds die 25 man raids doen. Op mijn realm is het vrij triest. Alliance btw. Raiding ervaring t/m prince.

Ik ben een enhancement shaman, hier is mn armory: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Vashj&n=Ludacriz
Waarom heb je fel edged als mainhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

cls schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:39:
[...]

Nouja, 't is niet echt slim van hem om zich aan te passen aan de tank maar het ligt ook een beetje aan jezelf denk ik.
Met sommige tanks (zie rocket/ellektra in armory) moet ik erg veel moeite doen om aggro te pullen, terwijl ik met andere tanks (zie darkrift in armory) met een paar dots en 3 shadowbolts al aggro te pakken heb.
tjah als je je niet wil aanpassen ga je dood, niet echt mijn probleem. Iedereen blijft eronder, en ja ik mis wel enige dmgtalents, maar echt niet genoeg om te kunnen compenseren voor wat hij eruit knalt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 21:34

Reda

HA DO KEN

weet iemand een directe download mogelijkheid voor patch 2.1.0?

Die torrent is zo traag bij mij (4 kb/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Katala schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:49:
[...]

Nou ben ik nog nooit bij deze boss geweest, maar zoals je het hier stelt wordt deze boss onmogelijk volgende patch. Limited invul. pots worden vreselijk generft, dat absorbt dan nog maar 120 damage ofzo... woei!
Wordt de immuniteit ook weggehaald dan? Hoop ik eerlijk gezegd van niet... Want dat doet het em juist bij die boss.. Whirlwind is gewoon klote, doet ontiegelijk veel dmg, en die klote debuff... Meestal een HP pot of HS en dan heb je al wel een healer of een BoP op je zitten.

Je hebt het niet 100% zeker nodig, maar het helpt wel verdomd veel... Mages die ge-oneshotted worden enzo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 16-05-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Buckwhead schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:46:
[...]

Echt cool, Ellesmeara hield me real-time op de hoogte, was wel grappig.
Gratz on de kill!

Mooie server 3rd kill.
Ik weet zeker dat <Serenity> server 4th gaat worden ^^
Wasted waarschijnlijk. :P Verder heeft Serenity nog flink wat concurrentie. (MM, Recoil, CotA, TCW, Blood Pact, Nice Guyz, pvc...) Wij waren druk in strijd met Wasted maar hebben de laatste anderhalve week flink wat vooruitgang geboekt op Maggy. Bewijst maar weer dat we een goeie groep hebben. :P Op naar SSC! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 86561 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:52:
[...]

Waarom heb je fel edged als mainhand?
Hogere min/max dan die blauwe fistweapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:02:
Je hebt het niet 100% zeker nodig, maar het helpt wel verdomd veel... Mages die ge-oneshotted worden enzo ;)
Ach, dat zeiden we vroeger ook tegen je "Pak nou die Fetish of the Sandreaver.. je gaat anders zovaak dood met AoE" stug doorgaan met Firespecced zijn en maar beginnen met AoE'en als een andere Mage ook maar 1 AoE deed met zn Fetish aan ;)

L2Play gewoon Jarno ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
jarnotjuh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:02:
[...]

Wordt de immuniteit ook weggehaald dan? Hoop ik eerlijk gezegd van niet... Want dat doet het em juist bij die boss.. Whirlwind is gewoon klote, doet ontiegelijk veel dmg, en die klote debuff... Meestal een HP pot of HS en dan heb je al wel een healer of een BoP op je zitten.

Van de patch notes:

Invulnerability potions now stop the first 120 damage per hit for 8 seconds, rather than making the imbiber physically immune.

Dus die gaat niet meer werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:05
Reda schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:01:
weet iemand een directe download mogelijkheid voor patch 2.1.0?

Die torrent is zo traag bij mij (4 kb/s)
www.wowwiki.com. Is al zo vaak voorbij gekomen. Snap zowiezo niet waarom iedereen zo'n haast heeft met het binnenhalen van die patch. Hij gaat toch voorlopig nog niet live.
Zodra er een patch word toegestuurd hoor ik hier iedereen janken, "giev patch real fast ffs wtfbbq!!!111oneoneeleven, I wanna be first".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 27-04 12:43
hoe vinden jullie trouwens mijn rogue, ik heb er alleen 1 probleem mee ik weet niet waar ik me talent pionts moet zetten heb nu maar zo wat gedaan :P.

ja ik weet het is lvl 14 :)

armory linkhttp://armory.wow-europe....ml?r=Mazrigos&n=Cantseemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 12:46
Hooli-gan schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:13:
[...]

www.wowwiki.com. Is al zo vaak voorbij gekomen. Snap zowiezo niet waarom iedereen zo'n haast heeft met het binnenhalen van die patch. Hij gaat toch voorlopig nog niet live.
Zodra er een patch word toegestuurd hoor ik hier iedereen janken, "giev patch real fast ffs wtfbbq!!!111oneoneeleven, I wanna be first".
Zeker ook omdat je momenteel nog maar een deel van de patch kunt downloaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:54
om nog even terug te komen op een post van gister over evocation
deze macro equip je eerst 3 spirit wapens en als je er rechts op klikt zet ie je oude wapens weer terug

code:
1
2
3
4
5
6
7
/cast evocation
/equip Permafrost Dagger of Spirit
/equip Elementalist Star of the Owl
/equip Majestic Wand of Spirit
/equip [button:2] Greatsword of Horrid Dreams
/equip [button:2] Star-Heart Lamp
/equip [button:2] Wand of the Netherwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Arto schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:21:
om nog even terug te komen op een post van gister over evocation
deze macro equip je eerst 3 spirit wapens en als je er rechts op klikt zet ie je oude wapens weer terug

code:
1
2
3
4
5
6
7
/cast evocation
/equip Permafrost Dagger of Spirit
/equip Elementalist Star of the Owl
/equip Majestic Wand of Spirit
/equip [button:2] Greatsword of Horrid Dreams
/equip [button:2] Star-Heart Lamp
/equip [button:2] Wand of the Netherwing
Is het niet handiger om EERST je wapens te wisselen en dan pas Evocation te starten? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Hooli-gan schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:13:
[...]

Ja en 5 sec later komt het gewhine van alle "Nerfs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Wrom niet eerst de eerste 2 SSC bazen en dan maggie :)

Dan haal je maggie wel namelijk de 2 eerste bazen zijn mooie tussen stap van

netherspite,nightbane,gruul --**--> maghteridon
Exitium schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:06:
[...]

Wasted waarschijnlijk. :P Verder heeft Serenity nog flink wat concurrentie. (MM, Recoil, CotA, TCW, Blood Pact, Nice Guyz, pvc...) Wij waren druk in strijd met Wasted maar hebben de laatste anderhalve week flink wat vooruitgang geboekt op Maggy. Bewijst maar weer dat we een goeie groep hebben. :P Op naar SSC! <3

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
RaseriaN schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:23:
[...]

Is het niet handiger om EERST je wapens te wisselen en dan pas Evocation te starten? :Y)
het gaat zo snel dat het opzich niet zo heel veel uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
w00000t gister voor het eerst Aran neer gehaald, ik blijf het een leuk gevecht vinden.

We hebben niet gefocust op het interupten gewoon mega hard dpsen en zn mana was als nog altijd 20% boven zn health tot dat de spawns kwamen die waren weg sheepte hij ons allemaal en hop verder gaan. Was weer een mooi geschreeuw op Ventrilo toen ie down ging.

Raid setup: 2 pala's, 2 warriors (1 arms warrior), 1 rogue, 1 priest, 1 mage, 1 hunter, 1 warlock en een Balance druid.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102679

Bij het binnen halen van de 2.1 patch blijft ie bij 42.2 mb steken, ook als ik hem via een mirror binnen haal kan ik er niks mee.

Nu wil mijn WOW ook niet meer spelen omdat ik die patch nodig heb. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 102679 op 16-05-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

ErwienO schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:34:
w00000t gister voor het eerst Aran neer gehaald, ik blijf het een leuk gevecht vinden.

We hebben niet gefocust op het interupten gewoon mega hard dpsen en zn mana was als nog altijd 20% boven zn health tot dat de spawns kwamen die waren weg sheepte hij ons allemaal en hop verder gaan. Was weer een mooi geschreeuw op Ventrilo toen ie down ging.

Raid setup: 2 pala's, 2 warriors (1 arms warrior), 1 rogue, 1 priest, 1 mage, 1 hunter, 1 warlock en een Balance druid.
gz :)

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 10:55

vhal

ಠ_ಠ

Bedankt voor de mensen die mij verwezen naar die Ratingbuster addon. Tnx :)
Vanavond maar even installeren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219417

ErwienO schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:34:

Ja, Aran is leuk, het uurtje aan trash er voor is wat minder. =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
Anoniem: 102679 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:35:
Bij het binnen halen van de 2.1 patch blijft ie bij 42.2 mb steken, ook als ik hem via een mirror binnen haal kan ik er niks mee.

Nu wil mijn WOW ook niet meer spelen omdat ik die patch nodig heb. :(
dat ligt aan de servers die nog niet online staan....
de patch komt volgende week pas zoals meerdere malen hierboven vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

@Jarno, ik keek ff je profiel en in je bags een hoop Rumsey Rum Black Label.

Stackt dit met well fed buff weer? of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:32
Anoniem: 219417 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Ja, Aran is leuk, het uurtje aan trash er voor is wat minder. =\
wij hadden laatst een nogal grappige kill :P

wij hadden hem dus al op zon 2-3% toen bijna de hele party al dood was, alleen een healer+rogue+ik warlock. priest gooit nog net een shield op me toen ik bijna dood was, ik snel dots erop + sb spam en precies op 1% sheeped hij :D gelukkig voor ons tikte mn dots nog door en ging hij tijden het drinken dood

resultaat:
gesloten aran deuren die niet meer open gingen :P toen een andere lock en ik maar hellfire gebruikt om zelfmoord te plegen en dan te ressen en de rest eruit te summonen

alleen die bastard healers bleven me voor de grap maar healen omdat ze het leuk vonden om te pesten :P

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:05:
@Jarno, ik keek ff je profiel en in je bags een hoop Rumsey Rum Black Label.

Stackt dit met well fed buff weer? of hoe zit dat?
Nu nog wel, in 2.1 niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Nhaixatael

Het zijn ook altijd de healers weer. :o

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 219417 op 16-05-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gouldian schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:26:
Wrom niet eerst de eerste 2 SSC bazen en dan maggie :)

Dan haal je maggie wel namelijk de 2 eerste bazen zijn mooie tussen stap van

netherspite,nightbane,gruul --**--> maghteridon

[...]
Omdat we Maggy nu neer hebben. :P Eerste twee bosses in SSC zijn voor zover ik gehoord heb inderdaad lastiger dan Maggy, maar dat wil zeggen dat we nu in een goeie positie verkeren doordat we Maggy neer hebben. Uiteindelijk moet toch alles neer. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magtheridon is en Hydross zijn ongeveer even moeilijk, alleen heeft Magtheridon geen timelimit, en Hydross wel, wat de eerste kills een stuk moeilijker maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 219417 op 16-05-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Dit is wel een aardige snelle mirror:

http://wowpatches.de/wowp...2db72c1c05943eefe6255d8ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GEZOCHT: realm met genoeg nederlanders (of iig engelstalig, dus geen realms waar de meerderheid scandinavisch is bv) met een aardig aantal goede alliance guilds, op mijn huidige realm is maar 1 alliance guild en 3 hordes die maggy down hebben.

En ook eventueel meteen een guild, ik ben een enhancement shaman: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Vashj&n=Ludacriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kom maar naar Trollbane ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Anoniem: 155763 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:35:
GEZOCHT: realm met genoeg nederlanders (of iig engelstalig, dus geen realms waar de meerderheid scandinavisch is bv) met een aardig aantal goede alliance guilds, op mijn huidige realm is maar 1 alliance guild en 3 hordes die maggy down hebben.

En ook eventueel meteen een guild, ik ben een enhancement shaman: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Vashj&n=Ludacriz
Twisting Nether ook wel Twisting Netherlands genoemd

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:50

xavius is ook OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto

op Vashj zitten iedergeval wel genoeg nederlanders ^^
anders moet je applyen voor nightmare guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11710

Ik zie niet in wat jouw reactie toevoegt aan het topic. Iemand erop wijzen dat het misschien aan de instellingen van z'n router ligt is nuttig, iemand uitmaken van 'kneusje' en 'sukkel' is dat niet.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-05-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:45

Je hebt nog nouwelijks ervaring (reputation) op je shaman, nog helemaal geen heroics gedaan (ok bij sha'tar zou kunnen) en ook een paar keer Karazhan gedaan.
Ik weet niet of je verwacht direct een guild binnen te stappen dat Magtheridon op farm heeft, die indruk krijg ik wel als je dat als maatstaf voor je realmkeuze neemt.
Wellicht kan je beter op je huidige realm proberen in een guild te komen dat aardig op weg is in Karazhan (zeg bij Curator of Shade of Aran ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ik kan geen screenshot maken....

Maar gisteren heb ik waarschijnlijk een verkeerde toetsencombinatie gebruikt... Want nu heb ik constant alle namen + health bar etc. boven alle characters in mijn beeld. Normaal gesproken was dit alleen bij de characters die ik aanwees.

Weten jullie hoe ik dit ongedaan maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 26-04 12:07
Anoniem: 34339 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:08:

Maar gisteren heb ik waarschijnlijk een verkeerde toetsencombinatie gebruikt... Want nu heb ik constant alle namen + health bar etc. boven alle characters in mijn beeld. Normaal gesproken was dit alleen bij de characters die ik aanwees.

v en ctrl v en misschien ook ngo wel shift v

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo

v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
osxy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:32:
Yay weer wat oude crap uit bank verkocht :) eindelijk weer ruimte.

[afbeelding]
Welke bank addon is dit? Kun je ook van meerdere chars de bank zien?
thewizard2006 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:53:

Enchant Ring - Spellpower
[knip]
------------> betekent dit dat alleen de enchanter zijn ring kan enchanten en dat het dus niet voor niet enchanters is (zoals de meeste andere enchants)
Ring enchants zijn BoP.
QuarK schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:23:
Idd pre-TBC kon je +8% riding speed hebben door carrot+spurs+gloves, na de patch kun je maximaal +10% krijgen door de riding crop te gebruiken. Stacked niet met de rest.
Voor alle non-paladins natuurlijk, zij hebben maximaal +20%.
Ik heb ook de 3 pre-TBC riding speed items+enchants en dat is tezamen 20% extra trouwens. Op mijn Talbuk houd ik namelijk een pally exact bij als die zijn 20% aura aan heeft staan. Ook zegt mijn TitanSpeed dat mijn riding speed dan 220% is.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137

LOL gewoon op V drukken en alles is voorbij:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 217137 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:12:
[...]

LOL gewoon op V drukken en alles is voorbij:D
Geweldig je bent wel mijn held!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buckwhead schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Je hebt nog nouwelijks ervaring (reputation) op je shaman, nog helemaal geen heroics gedaan (ok bij sha'tar zou kunnen) en ook een paar keer Karazhan gedaan.
Ik weet niet of je verwacht direct een guild binnen te stappen dat Magtheridon op farm heeft, die indruk krijg ik wel als je dat als maatstaf voor je realmkeuze neemt.
Wellicht kan je beter op je huidige realm proberen in een guild te komen dat aardig op weg is in Karazhan (zeg bij Curator of Shade of Aran ofzo).
Idd nog geen heroics gedaan, mn huidige guild heeft prince en aran al down, maar soms kunne ze niet eens 1 kara team krijgen. 2 zie ik al helemaal niet snel gebeuren. Ik zoek niet een guild die magtheridon op farm heeft, maar wel een guild die een beetje serieuse spelers heeft en die wel 2 of meer kara teams kunnen hebben, zonder last te hebben van mensen die er nooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

MaTr1x schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:10:
[...]

[...]
ArkInventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
MaTr1x schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:10:
[...]

Dat is ArkInventory.
Bag, keyring en bank in 1 addon.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

de beste bag mod die er is tis wel even wat instellen maar daarna kan je nooit meer zonder.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Ziet er relaxed uit.
btw nog meer NL-ers last van major lag 's avonds? Laatste paar dagen 's avonds opeens 3000ms (!). Zo te horen was ik niet de enige NL guildie die daar last van had gisteren. En background downloader staat al eeuwen uit. Erg irritant, want wow wordt dan echt onspeelbaar :S

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:20

DizzyWeb

Ondertiteld

Yup, gisteravond ook flinke lag, maar bij mij was het "maar" 500ms. Maar even de hele boel gereset en toen ging het terug naar 180ms, wat voor mij ook bizar hoog is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.