Het Grote World of Warcraft topic - Deel 116 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
MaTr1x schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:28:
Ziet er relaxed uit.
btw nog meer NL-ers last van major lag 's avonds? Laatste paar dagen 's avonds opeens 3000ms (!). Zo te horen was ik niet de enige NL guildie die daar last van had gisteren. En background downloader staat al eeuwen uit. Erg irritant, want wow wordt dan echt onspeelbaar :S
ja heb ik ook maar niet 3000 maar 500 ofzo, wel erg irritant. Toen ik dat gister zei tegen sommige UAE spelers dat ik 300 ms had en dat irri vond werd ik uitgelachen

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

ftp://botw:hogger@www.jad...tch-wow-partial-1.mpq.zip

Niet te hard misbruiken graag, maar hij is wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-05 09:19

Darkasantion

Just keep swimming!

Nog iemand van de realm Ghostlands hier, die op Horde zit? Vroeg ik me zo af, zit daar in de guild Neerlands Glorie, en heet daar Aspivalth(lvl63)

Kun je trouwens de naam van je char laten wijzigen? En hoe doe je dat?

[ Voor 20% gewijzigd door Darkasantion op 16-05-2007 13:02 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Darkasantion schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:58:

Nee. En niet. :P

Hooguit als je een policy-schendende naam gekozen hebt kan je naam veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Darkasantion schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:58:
Nee, tenzij die in violation is met de naming convention. Of het betekent iets wat voor een ander aanstootgevend kan zijn en vaak dan nog niet.

Mijn vriendin heeft al wel eens met veel moeite en flink gediscussieer een character kunnen renamen, maar die had sowieso al een belachelijke naam om te beginnen :)

Jouw naam lijkt me niet iets om te kunnen veranderen om eerlijk te zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:51
is het verstandig om zo snel mogelijk je engineering te levelen pre-patch? ik zit nu op 317 ofzo.. ik wéét dat er aanpassingen komen.. zijn deze dermate drastisch dat ik beter kan wachten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-05 09:19

Darkasantion

Just keep swimming!

Jammer, want wil graag weer Darkasantion zijn met me highlevel ;), anyhow, bedankt voor de snelle replies!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Geen idee of blizzard je naam 'zomaar' laat veranderen. Maar als je ze op de 1 of andere manier weet te overtuigen dat je naam tegen de regels is, dan kan je hem wel veranderen.

Was voor mij wel heel makkelijk, een rogue genaamd Killemall op een RP server :P Ik zoe niet zo snel hoe dat met aspivalth zou moeten. Bij een server transfer zou je een character met die naam aan kunnen maken voor de transfer en dan krijg je het verzoek de naam te wijzigen. Maar dan duurt het 6 maanden voor je weer terug kan, lijkt me ook geen optie, tenzij je al weg wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:13:
is het verstandig om zo snel mogelijk je engineering te levelen pre-patch? ik zit nu op 317 ofzo.. ik wéét dat er aanpassingen komen.. zijn deze dermate drastisch dat ik beter kan wachten..?
# Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.

ik zou wachten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Engineering

* 11 new epic goggles have been introduced at 350 engineering skill and are available from the trainer. They range from cloth to plate, and have a variety of stats to appeal to most talent specs.
* A recipe for Frost Grenades and the Icy Blasting Primers needed to make them are now on engineering trainers.
* Engineering recipes can now be placed in engineering bags, as can engineer made fireworks.
* Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.
* An engineering recipe to make Fused Wiring can be found in both Everlook and Shattrath.
* Engineering Skill required to make the Felsteel Stabilizer, Hardened Adamantite Tube and Khorium Power Core have been reduced slightly.
* Adamantite Shells now require less adamantite and do slightly more damage.
* The recipe for Elemental Blasting Powder now gives 4 powder when creating it, though it now requires an additional mote of earth.
* Engineers now make 3 Smoke Flares instead of just one when they create them. Also Smoke Flares now have a buy/sell price.
* Seaforium now opens locked chests as well as locked doors.
* The Consortium Vendor Karaaz now sells the engineering recipe for an Elemental Seaforium Charge if you are revered with them.
* The Poultryizer has a smaller chance of getting malfunction effects and is now a superior quality item.
* The Nigh Invulnerability Belt now has a smaller chance of failure.
* Healing Potion Injectors and Mana Potion Injectors created by engineers now have new icons.
* Goblin Rocket Launcher now has a 2 minute cooldown, and had its casting time reduced to 3.5 sec.

En let dan vooral op deze:

Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.

Dus misschien is het verstandig om nog een weekje te wachten (of je moet meer dan genoeg gold hebben ;))

edit: doh@bokkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Alle aanpassingen staat toch in de patch notes als daar iets interessant bij zit voor je kan je idd beter wat doorlevelen want zeker net na de patch word alles vast iets duurder.
Mats vast kopen/verzamelen kan wel handig zijn.

Zie boven:
Ahhh oke vergeet maar wat ik zei dan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 16-05-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:18:
[...]

# Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.

ik zou wachten :P
dank u vriendelijk. glashelder :Y)

mn hunter is best leuk nu.. gisteren naar ramparts geweest met een:

-holy priest @ 60
-mage (onbekende spec, vermoed fire iig) lvl 60
-warrior lvl 62
-spellcasting shammy (welke spec is dat?)
-BM hunter (myself :) ) @ 61

ik out-dpsde de mensen dus op een gegeven moment, zonder continu in TBW-mode te zitten of mn trinket te gebruiken die +150 attackpower voor 15 sec geeft..

zijn die andere zulke prutsers dan? priest redde het op het eind niet qua healing, want toen de draak op 70% hp was, was de priest al OOM. en ik was erbij met mn pally als backup healer.. maarja, ging dus niet zuiver. priest had opzich wel beetje heal gear, inc benediction

een BM hunter mag toch geen mage en shammy kunnen out-dpsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

ebborazor schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:19:
* Healing Potion Injectors and Mana Potion Injectors created by engineers now have new icons.
Ja, en deze, het kleine verschil in kleur (rood/blauw) valt weg doordat daar het grote witte getal met het aantal charges bovenop staat. Je kunt dus niet zien welke je gebruikt. Ik heb dus op beide een macro staan op het moment zodat ze een ander icoon hebben.

Scheelt weer 2 macroplaatsen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

Man, it took 9 people to take down the true Lord of Darkness and save the free world. They even had wipes and DCs along the way (lol Boromir, nub).

If Tigole and Furor had designed Lord of the Rings, Frodo would still be LFG.
http://forums.wow-europe....=286591307&sid=1&pageNo=9

het is dat ik niet hard mag lachen hier (op m'n werk en ik ben aan het "Werk") maar ROFL :D (wel veel zeikers trouwens... ze krijgen veel pve casual content en ze gaan allemaal huilen dat ze black temple niet inkomen omdat ze te beroerd zijn om te raiden )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
The Consortium Vendor Karaaz now sells the engineering recipe for an Elemental Seaforium Charge if you are revered with them.

om deze te kopen, moet je dan zelf engineer zijn, of kan je em gewoon kopen, en naar je alt sturen? die seaforium charge wachtte ik op.. is de bom.. kan je die dingen ook voor lekker geld slijten denk ik.. alleen dan is de vraag.. welke charge heb je nodig om ze bijv. im ramparts te slopen.? seaforium of amandatiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:22:
[...]

dank u vriendelijk. glashelder :Y)

mn hunter is best leuk nu.. gisteren naar ramparts geweest met een:

-holy priest @ 60
-mage (onbekende spec, vermoed fire iig) lvl 60
-warrior lvl 62
-spellcasting shammy (welke spec is dat?)
-BM hunter (myself :) ) @ 61

ik out-dpsde de mensen dus op een gegeven moment, zonder continu in TBW-mode te zitten of mn trinket te gebruiken die +150 attackpower voor 15 sec geeft..

zijn die andere zulke prutsers dan? priest redde het op het eind niet qua healing, want toen de draak op 70% hp was, was de priest al OOM. en ik was erbij met mn pally als backup healer.. maarja, ging dus niet zuiver. priest had opzich wel beetje heal gear, inc benediction

een BM hunter mag toch geen mage en shammy kunnen out-dpsen?
opzich zou bijna iedere priest op 60 het moeten halen daar te healen zo lang iedereen maar uit het vuur loopt, en die draak netjes weg gedraaid word van de groep. Als je non stop prayers moet spammen ja dan haal je het idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MantaMania schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:19:
[...]

Alle aanpassingen staat toch in de patch notes als daar iets interessant bij zit voor je kan je idd beter wat doorlevelen want zeker net na de patch word alles vast iets duurder.
Mats vast kopen/verzamelen kan wel handig zijn.

Zie boven:
Ahhh oke vergeet maar wat ik zei dan ;)
zou het slim zijn om fused wiring te dumpen op AH? ik haalde die krengen el-cheapo uit advanced target dummies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vraagje aan Exitium (geen PM, geen email fijn!)
Jij had een link op dit forum gezet waar je via een armory parse kon zien welke instances / rep items moet runnen voor je reputation, kan je deze hier nogmaals posten? Ik kan het helaas niet vinden met de search en google.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:25:
The Consortium Vendor Karaaz now sells the engineering recipe for an Elemental Seaforium Charge if you are revered with them.

om deze te kopen, moet je dan zelf engineer zijn, of kan je em gewoon kopen, en naar je alt sturen? die seaforium charge wachtte ik op.. is de bom.. kan je die dingen ook voor lekker geld slijten denk ik.. alleen dan is de vraag.. welke charge heb je nodig om ze bijv. im ramparts te slopen.? seaforium of amandatiet?
Zoals met alle reputation based vendor items zijn die (en zullen ze ook altijd) wel Bind on Pickup. Dus je kan ze helaas niet zelf kopen en naar een alt sturen. Enige manier om die te krijgen is door zelf de reputation op je alt te grinden. Overigens is dat voor de Consortium niet zo heel lastig hoor :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 07:56
Zijn er hier ook endgame raiding locks die niet kunnen kiezen tussen de talent builds voor raids
Ik doe nu zelf al bijna 3 maanden kara/gruul's en recent Magtheridon
en ik blijf maar swithen tussen de volgende 3 builds

48/13/0 mijn huidige build die zwaar pwnt voor bossfights (sta er vrijwel altijd no. 1 mee op dmg lijst)
0/21/40 Sacrifice succy voor insane burst dmg in raids
0/40/21 veel spelldmg en toch iets meer nut voor de group met imp en 20 % minder threat

Ik blijf dus bezig met respeccen
hebben jullie het zelfde probleem ? en wat is jullie favoriete PVE build

mijn armory link zodat je eventueel talents/gear kan checken als dit iemand interesseert

http://armory.wow-europe....xml?r=Boulderfist&n=Hazal

Hazal-> twin emperors -> Boulderfist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Tranzity schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:32:
Jij had een link op dit forum gezet waar je via een armory parse kon zien welke instances / rep items moet runnen voor je reputation, kan je deze hier nogmaals posten? Ik kan het helaas niet vinden met de search en google.

Alvast bedankt.
Hij is een beetje contactgestoord, kan 'ie niks aan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sedatje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:36:
Zijn er hier ook endgame raiding locks die niet kunnen kiezen tussen de talent builds voor raids

48/13/0 mijn huidige build die zwaar pwnt voor bossfights (sta er vrijwel altijd no. 1 mee op dmg lijst)
0/40/21 veel spelldmg en toch iets meer nut voor de group met imp en 20 % minder threat

mijn armory link zodat je eventueel talents/gear kan checken als dit iemand interesseert

41/0/20 of 40/0/21 schijnt de betere te zijn. ikzelf ben 41/9/11 atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-05 12:11
Tranzity schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:32:

Alvast bedankt.
Dit is hem: http://tivoli.xtr.dk/Reputation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik zie em graag verschijnen in de OP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:48:
[...]

ik zie em graag verschijnen in de OP..
.. van het volgende topic dat ondertussen wel mag aangemaakt worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Echt.... beginnen ze ffs wéér over lock-specs... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Je verwacht het niet he : )
ImdaMned schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:36:
[...]

Ja, laten we het over warlock builds hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:55
@ Sedatje,
Hier nog een Bouderfist'er :P
En ook Alliance. Ik zit in de guild Atlantis.
SMulTiE schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:53:
Echt.... beginnen ze ffs wéér over lock-specs... :x
Ja, maak een apart topic voor warlock -O-

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 16-05-2007 14:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

On_E

Housemusic

Ik respec amper tot niet, ben zeer tevreden over 37/3/21, niet de hoogste raid DPS, maar wel vanalles wat voor allerlei doeleinden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
MaTr1x schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:28:
Ziet er relaxed uit.
btw nog meer NL-ers last van major lag 's avonds? Laatste paar dagen 's avonds opeens 3000ms (!). Zo te horen was ik niet de enige NL guildie die daar last van had gisteren. En background downloader staat al eeuwen uit. Erg irritant, want wow wordt dan echt onspeelbaar :S
Ik had met name gisteravond last van lagspikes. Tussen de spikes door had ik nergens last van en perfecte ping. Een Brit bij mij uit de guild had er ook last van maar de rest van de mensen leken nergens last van te hebben.
Ik zat persoonlijk de fout een beetje bij mezelf te zoeken aangezien ik het voornamelijk bij boss fights leek te hebben, dus ik ben een beetje bang dat 1 van m'n mods roet in het eten gooit.
Heel irritant als je bij de Prince 1 seconde voor Enfeeblement een lagspike krijgt -.-

[ Voor 4% gewijzigd door DiS-K op 16-05-2007 14:18 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.