18 slots zijn imbued netherweave bags. Die primal mooncloth bags zijn 20slotters.redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:44:
[...]
8 Primal Mooncloth om te beginnen zeg maar voor die 18 slots ... maaruhm
Ik zou wel eens een screenshot willen zien van je bags want 6 slots vrij ... watvoor teringbende sleep je dan allemaal mee in hemelsnaam ?!
Moet je je voorstellen dat dat niet een healer is maar je MT. En dat het niet bij Curator is maar bij Magtheridon.Bokkie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:12:
[...]
lekker bezig vandaag Trollie
gisteren eindelijk gold voor me scryer exalted ring, had eerst even andere prioriteiten met gold
wel ballen gisteren begonnen met raiden, staan we voor curator, dc'ed een van de healershalf uur gewacht en niets, ook geen vervanging online >_<
echt suck
Zoveel mogelijk CC. Wij hebben één lock mee over het algemeen (soms geen), dus chainfear en banish, stunnen, psychic scream, etc. Verder healen we erdoorheen en nuken we Aran.MantaMania schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:36:
Btw hoe doen de guilds het die hem al eens down hebben gehaald alle 4 de adds fearen of killen jullie er 1 of 2? of zelfs alle 4?
We hebben maar 1 lock ter info. Dus zowieso 1 x banish en 1 x chain fear.
Weet niet hoor, maar heb jij op je char (dus niet in je bank) een enchanting bag? o.O Ik heb er één in m'n bank waar ik m'n zooi bewaar en that's it, die drie slots die ik af en toe vul met enchanting spul stop ik wel gewoon in m'n normale bags. Zodra ik weer in de buurt van een bank kom gaat die zooi daar weer heen.Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
ik ben enchanter dus ik zit ook met 4 bags, (bedenk mij net jij waarschijnlijk prof + soul bag)
als ik geen ruimte heb dan heb ik geen ruimte. moet denk maar even alle oude meuk weg knikkeren. heb volgens mij nog iets van 9 twilight sets in mijn bank. liggen. 10stukken Fire ress. PVP gear (niet de warlord set, maar die daar onder)
Wat voor zooi neem je dan wel niet mee als je als mage al zo weinig ruimte hebt? o.O Heb op m'n pala tegenwoordig anderhalve bag (Ony bags) vrij, op m'n lock drie (shardbag en één bag met HS, eten, drinken en dat soort spul.Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
hoeveel vrije ruimte hebben jullie dan meestal als je begint met questen?
ik heb sowieso 40x water / 20 x food / 1 mana stone. zijn al weer 4 spots. en dan heb ik meestal iets van 6 spots vrij ofzo.
Ik heb een cat met Bite en Growl, voldoet prima. Vreet vlees en vis, dus verder makkelijk tevreden te houden. Kies gewoon wat je leuk lijktBootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:53:
[...]
hoe kan ik het nu het beste aanpakken met pets tamen.? ik heb dus nu broken tooth met alleen growl.. ik ben lvl 60.. de uiteindelijke pet die ik wil boeit me niet zoveel als hij maar beetje simpel is met voeren en dmg doet en aggro houd..
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Ja ik ben abuis 
en notabene zelf tailorer ... anyway
mijn warrior heeft inderdaad weinig ruimte maar daarmee doe ik zo goed als alleen maar instances en raids.
mijn warlock heeft plek zat (en zelfs een hele bag vol potions, elixirs en oils om te smeren).
Ik heb een shardbag van 24 slots op zak maar die gebruik ik pas in instances. normaliter gewoon een 18 slot bag voor shards en als ik ruimte te kort kom dan destroy ik dr een paar en ga ik meestal wel richting een vendor op de gray troep weg te doen.
Als mage zou je echt veel meer plaats over moeten houden (zonder profession bags mee te rekenen) want zo vaak wissel je je gear als mage niet, zeker niet tijdens grinden/questen.
en notabene zelf tailorer ... anyway
mijn warrior heeft inderdaad weinig ruimte maar daarmee doe ik zo goed als alleen maar instances en raids.
mijn warlock heeft plek zat (en zelfs een hele bag vol potions, elixirs en oils om te smeren).
Ik heb een shardbag van 24 slots op zak maar die gebruik ik pas in instances. normaliter gewoon een 18 slot bag voor shards en als ik ruimte te kort kom dan destroy ik dr een paar en ga ik meestal wel richting een vendor op de gray troep weg te doen.
Als mage zou je echt veel meer plaats over moeten houden (zonder profession bags mee te rekenen) want zo vaak wissel je je gear als mage niet, zeker niet tijdens grinden/questen.
ja, alleen merkte ik dus, dat hij veel meer attacks kan doen.. ik ga vanavond maar ff mn ravager halen.. zit er een verschil tussen die grote en die kleine..?HellPunk schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:57:
[...]
Ik heb een cat met Bite en Growl, voldoet prima. Vreet vlees en vis, dus verder makkelijk tevreden te houden. Kies gewoon wat je leuk lijkt.
/edit zijn die hellboar eigenlijk nog een beetje boeiend..?
[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 11-05-2007 14:01 ]
ik heb maar 3 bags over naast mn soulbag als warlock. Maar das nog steeds 3x 20 + 16 = 76 slots. 1 slot voor bandages, 1 slot voor eten/drinken (gebruik altijd die underspore pods, meer dan genoeg in combo met lifetap). 1 slot voor healthstone en 1 voor 5 healthpotions.
Dan nog stuk of 10 slots voor questitems/trinkets e.d.
Over het algemeen nog makkelijk 50-60 slots over als ik ga grinden/questen. Ik hoef maar heeel zelden naar de stad omdat mn bags vol zijn iig en ik pak alles op wat ik op kan pakken.
Dan nog stuk of 10 slots voor questitems/trinkets e.d.
Over het algemeen nog makkelijk 50-60 slots over als ik ga grinden/questen. Ik hoef maar heeel zelden naar de stad omdat mn bags vol zijn iig en ik pak alles op wat ik op kan pakken.
kheb standaard 8 slots vrij in de bags die ik bij me heb.. in de bank wel wat meer maar ik sleep altijd m'n healing, tanking en cat gear over mee naar toe. kvind het irritant om naar een bank te moeten als ik een instance in duik
blup
Hellboars zijn demons, succes met tamenBootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:00:
[...]
ja, alleen merkte ik dus, dat hij veel meer attacks kan doen.. ik ga vanavond maar ff mn ravager halen.. zit er een verschil tussen die grote en die kleine..?
hmm lool ik zal vanavond wel even een screen dump maken van mijn character. + bank 
vermoed dat ik nogal uitgelachten ga worden
hehe.
het probleem is dat ik net weer 3 weken begonnen ben met wow. (sinds januari was ik gestopt)
ik heb bijvoorbeeld wel zin om instances e.d. te doen. maar geen zin in al het gegrind en uitzoek werk.
zelfde geldt voor de profs. tailloring + enchtaning moet ik ook nog lvlen beide rond de 330 ofzo.
de uitdaging van raiden e.d dat vind ik super in wow, maar dat eindeloos gegrind e.d.
ik wil ook eens een healer zijn. vandaar ooit een undead priest begonnen, is nu 53, maar die volgende 5 lvls. gaan zo langzaam
heb daar gewoon weinig trek in
vermoed dat ik nogal uitgelachten ga worden
het probleem is dat ik net weer 3 weken begonnen ben met wow. (sinds januari was ik gestopt)
ik heb bijvoorbeeld wel zin om instances e.d. te doen. maar geen zin in al het gegrind en uitzoek werk.
zelfde geldt voor de profs. tailloring + enchtaning moet ik ook nog lvlen beide rond de 330 ofzo.
de uitdaging van raiden e.d dat vind ik super in wow, maar dat eindeloos gegrind e.d.
ik wil ook eens een healer zijn. vandaar ooit een undead priest begonnen, is nu 53, maar die volgende 5 lvls. gaan zo langzaam
[ Voor 66% gewijzigd door Valkyre op 11-05-2007 14:19 ]
Ik had een vraag over reputation farmen. Ik wil graag exalted worden met aldor... Is het nu handiger om eerst een aantal repeatable quests te doen, of eerst te gaan voor de 'gewone quests'?
eerst repeatable quests doen. Zeker tot friendly/honored is dat pisseazy. Daarna de normale quests doen
blup
my bad. ok welke pet moet ik dan tamen, naast de ravager (klein of groot ? ) om een zo goed mogelijke pet te hebben met de beste attacks..? BM spec, voornamelijk questen, soms instance
Mijn raveger komt uit Blade's edge, direct rechts als je binnen komt. Alleen omdat tie steeds een andere kleur heeft als je 'em roept. Vind ik wel lollig.BootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:00:
[...]
ja, alleen merkte ik dus, dat hij veel meer attacks kan doen.. ik ga vanavond maar ff mn ravager halen.. zit er een verschil tussen die grote en die kleine..?
Verder geen verschillen tussen groot of klein.
Verschil tussen cat en ravager:
Ik meen dat de armor hoger is als de cat, verder hetzelfde.
Alleen heeft tie Gore ipv claw, en dat is zo veel beter dan claw..
Ook is tie snel tevreden met voedsel. Die cat bleef ik eten geven, de ravager is met 1 stuk vlees tevreden.
(Moet wel rauw vlees zijn..)
/edit: Ik gebruik een cat een beer (tank) en ravager ...
[ Voor 3% gewijzigd door Rochette op 11-05-2007 14:28 ]
A dead heealer can't heal you.
Tegenwoordig zijn die banks toch makkelijk te bereiken ? Shattrath is goed centraal en Area52 heeft er ook eentje. Daar komt bij dat als je een instance in duikt en je moet eventjes je gear halen dan kan je makkelijk ff om een summon vragen.eendje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:04:
kheb standaard 8 slots vrij in de bags die ik bij me heb.. in de bank wel wat meer maar ik sleep altijd m'n healing, tanking en cat gear over mee naar toe. kvind het irritant om naar een bank te moeten als ik een instance in duik
mjah ik wil gewoon altijd de beschikken hebben over alle 3 m'n sets
ik weet namelijk zeker dat als ik m'n healing en tanking set in de bank parkeer ik het vergeet op te halen en dan opeens in kar als OT sta in m'n catgear...
blup
als een cat hogere armor heb, lijkt het me tactischer om daarmee door te gaan.. dan moet ik dus weten, welke attacks mijn cat moet leren, en van welke pets ik dat moet krijgen... zuchtRochette schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:26:
[...]
Mijn raveger komt uit Blade's edge, direct rechts als je binnen komt. Alleen omdat tie steeds een andere kleur heeft als je 'em roept. Vind ik wel lollig.
Verder geen verschillen tussen groot of klein.
Verschil tussen cat en ravager:
Ik meen dat de armor hoger is als de cat, verder hetzelfde.
Alleen heeft tie Gore ipv claw, en dat is zo veel beter dan claw..
Ook is tie snel tevreden met voedsel. Die cat bleef ik eten geven, de ravager is met 1 stuk vlees tevreden.
(Moet wel rauw vlees zijn..)
/edit: Ik gebruik een cat een beer (tank) en ravager ...
kuthunters

Als ik dit zo allemaal lees... vind het ik het nog steeds knap dat je m'n hunterbuild zat af te krakenBootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:32:
[...]
als een cat hogere armor heb, lijkt het me tactischer om daarmee door te gaan.. dan moet ik dus weten, welke attacks mijn cat moet leren, en van welke pets ik dat moet krijgen... zucht
kuthunters
Ondanks dat het zo makkelijk is vind ik het ook gloeiend irritant. Komt bij dat je als je je gear bij je hebt, je makkelijk van rol kan switchen. (zo tank ik als we een druid tank hebben in Shattered Halls bijvoorbeeld die kleine blobs in de sewers met consecration)redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:28:
[...]
Tegenwoordig zijn die banks toch makkelijk te bereiken ? Shattrath is goed centraal en Area52 heeft er ook eentje. Daar komt bij dat als je een instance in duikt en je moet eventjes je gear halen dan kan je makkelijk ff om een summon vragen.
hihi.. ben ook hunternoob, doe net alsof ik er verstand van hebImdaMned schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:34:
[...]
Als ik dit zo allemaal lees... vind het ik het nog steeds knap dat je m'n hunterbuild zat af te kraken

mwah, heb wel enigszins inzicht, maar snapte maar niet waarom je die focus-talent moet nemen als je pet nooit onder de 85 focus kwam

Ja maar een ravager heeft dan wel weer minder HPBootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:32:
[...]
als een cat hogere armor heb, lijkt het me tactischer om daarmee door te gaan.. dan moet ik dus weten, welke attacks mijn cat moet leren, en van welke pets ik dat moet krijgen... zucht
kuthunters
Cat: hp -2% , armor: 0%, dps +10%
Ravager: hp -7%, armor +5% , dps +10%
bron: Petopia
en daar kun je ook zien welke mobs welke skills te bieden hebben. (hier heb je ook een hunter-addon voor trouwens maar ik kan me de naam niet direct herinneren

Alsof het ook moeilijk is:ImdaMned schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:34:
[...]
Als ik dit zo allemaal lees... vind het ik het nog steeds knap dat je m'n hunterbuild zat af te kraken
Ravager:
HP: Low (-7%) • Armor: Medium (+5%) • DPS: High (+10%)
Learns: Bite, Cower, Dash, Growl, Gore
Cat:
HP: Medium (-2%) • Armor: Low (+0%) • DPS: High (+10%)
Learns: Bite, Claw, Cower, Dash, Growl, Prowl
Oftewel, Ravagers hebben evenveel dps en meer armor. Verder maakt het niet veel uit, want ze kunnen (op pvp-talent) prowl na hetzelfde leren.
Edit: om trouwens aan deze hele discussie een einde te maken, lees http://petopia.brashendea...rticles/skills_main.shtml door en wanneer je dan nog vragen hebt kun je ze stellen.
Edit2:
Dat ligt er maar aan, ik zou zelf kiezen voor meer leven op mijn pet. Dan krijgt hij maar wat meer schade, dat wordt door het vergrote leven wel gecompenseerd. Bovendien is meer leven ook handig teken casters.als een cat hogere armor heb, lijkt het me tactischer om daarmee door te gaan..
[ Voor 28% gewijzigd door Resistance_NL op 11-05-2007 14:51 ]
redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:28:
Tegenwoordig zijn die banks toch makkelijk te bereiken ? Shattrath is goed centraal en Area52 heeft er ook eentje. Daar komt bij dat als je een instance in duikt en je moet eventjes je gear halen dan kan je makkelijk ff om een summon vragen.
Ik heb ook altijd die 3 setjes bij me ook al ga ik tanken hoor, soms komt het nog wel eens van pas. En met de addon ItemRack kan ik dan makkelijk met een keybind van gear switchen, zo gebeurt. Ook tank ik wel eens pre-Kara instances in dps gear btw maar dit terzijdeeendje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:32:
mjah ik wil gewoon altijd de beschikken hebben over alle 3 m'n setsik weet namelijk zeker dat als ik m'n healing en tanking set in de bank parkeer ik het vergeet op te halen en dan opeens in kar als OT sta in m'n catgear...
bwah, het verschil in DPS ligt in Claw vs GoreResistance_NL schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:44:
Oftewel, Ravagers hebben evenveel dps en meer armor. Verder maakt het niet veel uit, want ze kunnen (op pvp-talent) prowl na hetzelfde leren.
Rank 9: Pet Level 63 (29 TP). Gores the enemy, causing 37 to 61 damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.
Claw 9: Pet Level 64 (29 TP) Claw the enemy, causing 54 to 76 damage.
en dan is Gore beter imho
Verwijderd
Poekie forever imo, kan me niet schelen of de stats beter zijn of niet rly.
Ravagers zijn lelijk trouwens en maken een irritant geluid...
Ravagers zijn lelijk trouwens en maken een irritant geluid...
Terrorkar forest zitten van die teleport beasts geen idee meer hoe ze heten, die zijn iig wel leuk voor pvp hop teleport naast iemand die je niet aan heeft zien komen en schrikt zich helemaal lam hahaha, ben zelf geen hunter maar heb het wel eens zien gebeuren ziet er wel vet uit.BootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:25:
[...]
my bad. ok welke pet moet ik dan tamen, naast de ravager (klein of groot ? ) om een zo goed mogelijke pet te hebben met de beste attacks..? BM spec, voornamelijk questen, soms instance
er is btw ook een website waar je alle beasts in WoW mee kan vergelijken hier is een link: http://petopia.brashendeavors.net/
Ben weer eens te laat was al iemand met dezelfde link
[ Voor 3% gewijzigd door ErwienO op 11-05-2007 15:36 ]
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
lol, deze link is nog maar 43563 keer aangehaald vandaagErwienO schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:33:
er is btw ook een website waar je alle beasts in WoW mee kan vergelijken hier is een link: http://petopia.brashendeavors.net/
edit: maar dit had je net zelf al gemerkt

[ Voor 7% gewijzigd door Evil_Kroki op 11-05-2007 15:38 ]
Warp Stalkers, Warp Hunters, Warp ... weet ik veelErwienO schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:33:
[...]
Terrorkar forest zitten van die teleport beasts geen idee meer hoe ze heten, die zijn iig wel leuk voor pvp hop teleport naast iemand die je niet aan heeft zien komen en schrikt zich helemaal lam hahaha, ben zelf geen hunter maar heb het wel eens zien gebeuren ziet er wel vet uit.
Ben weer eens te laat was al iemand met dezelfde link
Warp Chasersredfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:44:
[...]
Warp Stalkers, Warp Hunters, Warp ... weet ik veelWarp GATES !
Arme bill : /redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:44:
[...]
Warp Stalkers, Warp Hunters, Warp ... weet ik veelWarp GATES !
Verwijderd
spelen er hier nu mensen op Argent Dawn? ben een beetje op zoek naar een guild aldaar (alliance) maar kan nergens buiten de game iets van een lijst vinden waar alle guilds staan op bepaalde servers....
Je realmforum?Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:06:
spelen er hier nu mensen op Argent Dawn? ben een beetje op zoek naar een guild aldaar (alliance) maar kan nergens buiten de game iets van een lijst vinden waar alle guilds staan op bepaalde servers....
Iemand die heel toevallig een leuke (NL prefer) horde guild weet @ Twisting Nether?
[ Voor 9% gewijzigd door Bld- op 11-05-2007 16:48 ]
Misschien heb je dit al gezien maar beter maar gezegd hebben dan niet gezegd te hebben:Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:06:
http://forums.wow-europe....ml?topicId=15731756&sid=1
Hier al tussen gekeken?Bld- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:17:
Iemand die heel toevallig een leuke (NL prefer) guild weet @ Twisting Nether?
http://forums.wow-europe....l?topicId=185748596&sid=1
Deze lijkt mij vrij nederlands: http://www.gatheringofdudes.nl
Omdat je niet genoeg skills aan je cat toewijst (learned) zodat ie niks heeft om zijn focus aan te besteden. Mijn cat (King Bangla; waarover later meer) heeft Dash, Bite, Claw en Growl als active skills. Daarnaast heeft KB nog steeds Cobralike Reflexes (die weer terugkomen in next patch) waardoor hij sneller attacked dan enig andere pet. Dus.. procced ie ook vaker Frenzy (en Ferocious Inspiration).BootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:42:
[...]
hihi.. ben ook hunternoob, doe net alsof ik er verstand van heb![]()
mwah, heb wel enigszins inzicht, maar snapte maar niet waarom je die focus-talent moet nemen als je pet nooit onder de 85 focus kwam
Focus-talent wordt dan ineens wel zinvol:
* Dash om naar mob te rennen ---> -20 focus
* Growl om threat te krijgen ---> -15 focus
* Bite voor extra dmg --> -35 focus
* Claw voor extra dmg --> -20 focus
Dan duurt het even voor de CD's er vanaf zijn, maar daarna begint ie weer opnieuw. Dan helpt dat focus-regen talent ineens een heleboel!
Mensen die zeggen dat KB dus crap is en je een ravager moet nemen... dat hangt er maar helemaal vanaf. Daarnaast zijn er genoeg mensen die Ravagers echt lelijk vinden (waaronder ik). En Cobralike Reflexes (mits je je KB niet respecced; wat echt niet nodig is) is best goed.
Die hebben vrij weinig met Horde te maken. Ik speel veel met ze (god) als rogue. Beetje sappen en kidsney shotten en dood nuken.Zjanzjak schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:34:
[...]
Misschien heb je dit al gezien maar beter maar gezegd hebben dan niet gezegd te hebben:
http://forums.wow-europe....ml?topicId=15731756&sid=1
[...]
Hier al tussen gekeken?
http://forums.wow-europe....l?topicId=185748596&sid=1
Deze lijkt mij vrij nederlands: http://www.gatheringofdudes.nl
Verwijderd
Ik zit zelf in Conquest, ben even gesopt maar goedVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:06:
Kijk gewoon even op de forums van AD, of neem contact op via whispers met wat mensen, makkelijk zat.
ach, neem gewoon een windserpent met lightningbreath6. In combi met GFTT 2/2 heb je bij elke crit een lightningbreath. Geen gezeur met cooldowns aangezien dit een instant attack is. Bovendien één van de weinigen die scaled met je AP.
Verder weinig aggro problemen met dit beessie. Neem wel een noncaster versie (die blauwe uit netherstorm)
Verder weinig aggro problemen met dit beessie. Neem wel een noncaster versie (die blauwe uit netherstorm)
mja, soz, ik had niet erbij vermeld dat ik bij horde zitbarfieldmv schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:26:
[...]
Die hebben vrij weinig met Horde te maken. Ik speel veel met ze (god) als rogue. Beetje sappen en kidsney shotten en dood nuken.
vandaar de alliance guild
Hier een plaatje van mijn bank + bags vanuit CharactersViewer addon gezien.
Voor degene die daar om vroeg, je kunt daar ook gelijk de actionbar zien na shapeshift:
http://matr1x.nl/wowbankcat.jpg
Voor degene die daar om vroeg, je kunt daar ook gelijk de actionbar zien na shapeshift:
http://matr1x.nl/wowbankcat.jpg
hey,
Ik heb juist WOW gekocht en ben een lvel 28 mage met als proffesion tailoring/enchanting maar ik zit een groot geld probleem weet iemand wat ik moet maken om toch een beetje gold te verdienen
(heb zelf niet genoeg om skills te kopen )
meschien handig om te weten kwa prijzen ik zit op : bladefist
(Ik vraag zeker geen gold) ik wil gewoon wat tips
mvg
robrecht
Ik heb juist WOW gekocht en ben een lvel 28 mage met als proffesion tailoring/enchanting maar ik zit een groot geld probleem weet iemand wat ik moet maken om toch een beetje gold te verdienen
mvg
robrecht
[ Voor 8% gewijzigd door gyschpros op 11-05-2007 21:47 ]
'k Heb even een vraagje over de paladin epic mount quest. Deze heb ik bijna afgerond vanavond met een bezoekje aan scholomance. Na het afmaken van Rattlegore moet je de scryer plaatsen in het midden van de kamer. Gevecht daarna ging allemaal wel redelijk, maar door de ghosts toch gewiped helaas.
Toen we vanaf het graveyard terugliepen de instance in bleek de gate naar de betreffende ruimte dicht te zitten, en was ook niet open te maken
Komt een van jullie dit bekend voor ? bug of works-as-designed (in het kader van 'gewiped tijdens de quest, heb je pech')?
Wel erg sneu namelijk, want nu moet ik de hele instance weer overnieuw doen voor m'n pally epic mount
Toen we vanaf het graveyard terugliepen de instance in bleek de gate naar de betreffende ruimte dicht te zitten, en was ook niet open te maken
Wel erg sneu namelijk, want nu moet ik de hele instance weer overnieuw doen voor m'n pally epic mount
Die enchanting en tailoring laten vallen(grote money sink), en daarvoor mining en dan skinning of herbalism nemen.gyschpros schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:36:
hey,
mvg
robrecht
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Toevallig van de week een vriend geholpen met die quest en in ons enthousiasme ook gewiped dus. Wat je moet doen is naar SW teruggaan, quest abandonen en bij de quest giver zo'n nieuw divine ding halen. Kan zijn dat je niet direct weer met 'm kan praten, die vriend van me kon dat ook niet, hij logde toen en de volgende dag kon het wel en kreeg die de quest en dat quest item weer. Vervolgens ga je terug naar Scholo en hoef je alleen nog maar de weg te clearen richting Rattlegore, hem killen en kamer clearen en vervolgens die Knight enzo. je hoeft niet heel Scholo opnieuw te doen hoor.CyberTijn schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 02:27:
'k Heb even een vraagje over de paladin epic mount quest. Deze heb ik bijna afgerond vanavond met een bezoekje aan scholomance. Na het afmaken van Rattlegore moet je de scryer plaatsen in het midden van de kamer. Gevecht daarna ging allemaal wel redelijk, maar door de ghosts toch gewiped helaas.
Toen we vanaf het graveyard terugliepen de instance in bleek de gate naar de betreffende ruimte dicht te zitten, en was ook niet open te makenKomt een van jullie dit bekend voor ? bug of works-as-designed (in het kader van 'gewiped tijdens de quest, heb je pech')?
nn!
Dan wel aan het begin van het weekend verkopen (gathering spull , rare & epics) , aan einde van het weekend staat het AH (mijn realm) weer vol met de troep van de casuals die het ver onder prijs verkopenBosmonster schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:48:
[...]
- door de weeks kopen en in het weekend verkopen. Meer spelers, dus meer vraag (en hogere prijzen) in het weekend dan doordeweeks.
dus dan ga je weer kopen
.Quod me nutrit me destruit.
Onlangs liep ik met mijn undead warrior nog eens rond in Silvermoon om runecloth in te leveren.
Ik dacht bij mijzelf: waarvoor dient deze capital eigenlijk? Het is gewoon een grote spookstad.
Blizzard zet een klepper van een stad neer... als lowbie questhub
Na dat je alle quests
hebt doorgewerkt is er toch geen enkele reden meer om nog terug te gaan naar Silvermoon?
Er zijn geen grote (raid) dungeons in de buurt dus als verzamelplaats is het ook niet geschikt.
Natuurlijk kan je dit ook zeggen van de andere oudere steden (met uitzondering van Orgrimmar/Thunderfluff), maar Silvermoon was toch één van de 'key features' van TBC?
2 inns, 2 banken, watnogallemaal... voor een handvol lowbie nelfs?
Ik veronderstel dat het met Exodar ook zo gesteld is? Naja gewoon jammer imo.
Ik dacht bij mijzelf: waarvoor dient deze capital eigenlijk? Het is gewoon een grote spookstad.
Blizzard zet een klepper van een stad neer... als lowbie questhub

hebt doorgewerkt is er toch geen enkele reden meer om nog terug te gaan naar Silvermoon?
Er zijn geen grote (raid) dungeons in de buurt dus als verzamelplaats is het ook niet geschikt.
Natuurlijk kan je dit ook zeggen van de andere oudere steden (met uitzondering van Orgrimmar/Thunderfluff), maar Silvermoon was toch één van de 'key features' van TBC?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
I stand corrected
/signedKapoen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:41:
Onlangs liep ik met mijn undead warrior nog eens rond in Silvermoon om runecloth in te leveren.
Blizzard zet een klepper van een stad neer... als lowbie questhubNa dat je alle quests
Ik snap ook niet waarom die 2 steden er in zitten, en al helemaal niet waarom ze achter een instance portal zitten zodat je er niet naar naar toe kan vliegen. Ik bedoel er zijn zowel bij belfs als bij dreanei 2 flight points en daarmee kan je alleen maar naar elkaar toe en niet naar andere. Maar je moet wel aan klikken: show me where i can fly to. Maja elke nation moet een capitol hebben
Denk aan darnassus of thunderbluff daar komt ook geen hond meer na lvl 30. In TB prolly nog eerder. IF was bij alliance de verzamel plek en OG bij de horde. Maar bij alliance wordt het nu steeds meer SW en ofc shatrath. SW omdat het dichter bij de dark portal is en dus makkelijker als je geen HS meer hebt
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Zul amanKapoen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:41:
Blizzard zet een klepper van een stad neer... als lowbie questhubNa dat je alle quests
Die ligt op de grens WPL/EPL dacht ik? Dan is Uc korterbij en zoals ye-roon (ownage nick btw
al aanwees: de nieuwe belf/draenei areas zijn niet verbonden met een FP aan het oude azeroth continent.
Verwijderd
Ik heb een vraag ben lvl48 Elemental Shaman, ik wil graag goeie wapen+spell Dmg hebben , maar kan nix vinden op AH waar kan ik beste naartoe gaan om te kunnen vinden.
Zoals junglebeast ook alzegt je kan het beste op jou level twee gathering professions pakken.gyschpros schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:36:
hey,
mvg
robrecht
skinning & herbalism zijn twee uitstekende professions.
Dit kan je het beste volhouden tot ongeveer level 35 - 40. Dan zou je genoeg geld verdient moeten hebben om alles te doen (mount kopen, etc.).
Daarna kan je SK & HE ook laten vallen om TA & EN te nemen. Wat ik zou doen is gewoon alles te skinnen & te herben wat los en vast zit. Veel stacks maken en die dan verkopen op de AH.
Om in de gaten te houden welke prijs je het beste kan aanhouden in AH kan ik je aanraden om de Auctioneer addon te gebruiken. Deze scant eerst de AH en laat dan zien welke prijs heel hoog is en welke heel laag. Voor welke prijs je bepaalde dingen het beste kan kopen en en waneer niet.
Je moet gewoon heel regelmatig de AH in gaten houden. Sommige mensen zijn ook gewoon dom, laatst een gast die zet +- 300 Silk Cloth op de AH voor nog geen 70s per stack. Ik heb ze dus allemaal opgekocht, en weer op AH gezet maar dan voor de 'normale' prijs (1,4g). Ja dat is makkelijk geld verdienen.
Ik zou dan al je cloth drops and slechte greens naar bank alt(s) sturen en dan als je level 40 bent al die mats gebruiken voor TA & EN. Probeer ook met je guild te regelen dat je een aantal low level instances af gaat om de drop te gebruiken voor enchanting.
Hier zijn twee links voor je
http://forums.wow-europe....ml?topicId=13121383&sid=1 (powerleveling guides for all professions)
http://forums.wow-europe....ml?topicId=14551505&sid=1 (best places to find cloth)
Beide van het WOW-Europe forum gehaald.
Succes er mee
This is the Way.
Ik ben nieuw in WoW/TBC en zou graag wat advies krijgen over een talent build.
Het is een Orc Warrior die voornamelijk voor PvP/Raid zou moeten gaan.
Dit is de build die ik zelf een gedachten had:
http://www.wowhead.com/?talent=pV0xdAioMhzbZEVzV00R
Over het 'Arms' gedeelte ben ik wel tevreden, bij 'Fury' twijfel ik enkel nog over 'Booming Voice' en 'Commanding Presence'. Worden deze misschien beter vervangen door 'Blood Craze' en 'Enrage'?
Alle tips en commentaar welkom.
Over het 'Arms' gedeelte ben ik wel tevreden, bij 'Fury' twijfel ik enkel nog over 'Booming Voice' en 'Commanding Presence'. Worden deze misschien beter vervangen door 'Blood Craze' en 'Enrage'?
Als complete warrior leek:
Ligt het er niet aan wat je functie gaat zijn in een raid? Ben je main tank of een off tank...
Ik weet niet ofdaar verschil in talen build in zit...
Ligt het er niet aan wat je functie gaat zijn in een raid? Ben je main tank of een off tank...
Ik weet niet ofdaar verschil in talen build in zit...
This is the Way.
PvP en raiding zijn jammer genoeg elkaars tegenovergestelden voor warriors. Raiden zelfPsyBelgium schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:56:
kan dan ook nog eens uit 2 verschillende builds bestaan: een dps build en een tank build. Sowieso
zijn raid dps/tank builds niet optimaal om te pvp-en (in het geval van protection build zelfs ronduit belachelijk) dus je zal toch moeten kiezen.
Zelf heb ik een combinatie van Arms en Protection zodanig dat ik wat kan tanken en solo ook
nog wat kan doen. Mijn build kan je hier zien: link. Ideaal voor pvp is deze build ook niet echt, maar ook niet totaal kansloos. Een pure pvp build is meestal een combinatie van arms/fury.
Gaat de nieuwe patch nu begin volgende week komen?
Ik heb 'n background downloader lopen die 'n bestand van 352mb aan 't downloaden is.
Ik heb 'n background downloader lopen die 'n bestand van 352mb aan 't downloaden is.
Van mij mag 't.Flint schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:45:
Gaat de nieuwe patch nu begin volgende week komen?
Ik zou zo: http://www.wowhead.com/?talent=LGMxdAboghdioVVzh gaan als Arms warrior in pvp. In pvp: rage = win. Dus minder rage voor je main attack: heroic strike kwijt zijn is goed. Meer rage krijgen van je intercept = goed. Cooldown van je MS naar benee en meer dmg = goed. 2nd wind is gewoon de fucking pwnage in pvp. Weapon spec is natuurlijk iets wat je zelf moet weten, ik hou van swords dus die zou ik gebruiken. Verder ben ik geen warrior en heb ook nooit met een warrior gespeeld, maar vaak genoeg tegen warriors gespeeld en ik moet zeggen 2nd wind is niet fijnPsyBelgium schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:56:
Verwijderd
Kan de build niet controleren vanaf hier, maar van wat je hier omschrijft lijkt het me niet zo geweldig. In PvP is HS niet je main attack, eigenlijk is Heroic Strike een vreselijke ability, vooral met een two-hander. Het vreet veel meer dan 15 rage omdat het on next hit is en doet vervolgens slechts een beetje extra damage. Imp. HS is leuk voor a) Pre level 40 builds, b) Solo / PvP Fury Builds, c) Tanks met een chronisch tekort aan rage, maar voor een PvP Warrior met MS? Waardeloos.ye-roon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:04:
[...]
Ik zou zo: http://www.wowhead.com/?talent=LGMxdAboghdioVVzh gaan als Arms warrior in pvp. In pvp: rage = win. Dus minder rage voor je main attack: heroic strike kwijt zijn is goed. Meer rage krijgen van je intercept = goed. Cooldown van je MS naar benee en meer dmg = goed. 2nd wind is gewoon de fucking pwnage in pvp. Weapon spec is natuurlijk iets wat je zelf moet weten, ik hou van swords dus die zou ik gebruiken. Verder ben ik geen warrior en heb ook nooit met een warrior gespeeld, maar vaak genoeg tegen warriors gespeeld en ik moet zeggen 2nd wind is niet fijnhunter: conc shot, b00m 20 rage en health regen, rogue: crippling poison, b00m 20 rage (dunno of dat werkt) zelfde met frost bolt en fire nova, curse of exhaustion, impact, bash, pounce, blackout, hamstring, dunno of die laatste allemaal werken, maar het valt te proberen
Imp. Charge is zeker handig om direct een Hamstring / MS te kunnen landen, maar op Intercept heeft het geen invloed.
Voor de wapenspecs, voor PvP zijn ze allemaal viable, Sword en Axe is burst, Mace is CC en Rage. In arena's is Mace gecombineerd met Deep Thunder toch wel zo'n beetje de koning.
Second Wind is heilig, als je al zover gaat om MS te pakken, neem Second Wind er dan ook gelijk bij. 10% health van 9/10k voor elke Stun of Root die land, met een beetje gear tikt ie harder dan Rejuvenate ;p
Imp. MS en Endless Rage zijn niet zo geweldig, aangezien je uit Fury nog Enrage en Deathwish kan slepen. Als je ooit Arena's hebt gedaan tegen een 34/17/3 Warrior dan weet je dat Enrage/DW de Imp. MS en Endless Rage combo de grond in trapt.
Verwijderd
Wat een ontzettend slechte spec, no offence.ye-roon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:04:
[...]
Ik zou zo: http://www.wowhead.com/?talent=LGMxdAboghdioVVzh gaan als Arms warrior in pvp. In pvp: rage = win. Dus minder rage voor je main attack: heroic strike kwijt zijn is goed. Meer rage krijgen van je intercept = goed. Cooldown van je MS naar benee en meer dmg = goed. 2nd wind is gewoon de fucking pwnage in pvp. Weapon spec is natuurlijk iets wat je zelf moet weten, ik hou van swords dus die zou ik gebruiken. Verder ben ik geen warrior en heb ook nooit met een warrior gespeeld, maar vaak genoeg tegen warriors gespeeld en ik moet zeggen 2nd wind is niet fijnhunter: conc shot, b00m 20 rage en health regen, rogue: crippling poison, b00m 20 rage (dunno of dat werkt) zelfde met frost bolt en fire nova, curse of exhaustion, impact, bash, pounce, blackout, hamstring, dunno of die laatste allemaal werken, maar het valt te proberen
Heroic strike je main attack? Ik gebruik deze attack zelden en dan alleen als ragedump omdat je whirlwind/MS hoort te gebruiken. Anger management? 1 Rage per 3 seconden? Nee dank je. Improved hamstring zou je over kunnen discussieren, ik vind zelf dat deze talent haast nooit proct, maar goed zou nog kunnen. Improved MS is ook niets en heb liever Deathwish dan Endless Rage.
Unbridled wrath is een fury talent, een kleine kans om 1 rage te krijgen per swing/special attack zuigt met een 2hander van 3.8 speed, zeker voor 5 punten, dus liever Booming Voice als filler hier (groter area of effect op Demo shout is trouwens leuk om gevanishde rogues te unstealthen). Blood Craze vind ik ook niks, beter om 4/5 improved shout te gebruiken (= 1296 op commanding) en 1/1 piercing howl. Geen enrage, geen deathwish geen improved intercept?
In protection geen tactical mastery?
Ik zou hier niet mee gaan PvP'en
ik vertelde ook in me verhaaltje: ik ben geen warrior
Het is gewoon een idee van hou ik denk dat het goed zou zijn, niet dus 
oh en een klein beetje offtopic:
Waarom is mijn nick pwnage Kapoen?
[ Voor 22% gewijzigd door ye-roon op 12-05-2007 16:04 ]
Omdat je op eerste zicht iets anders leest dan wat je bedoeld (veronderstel ik ff),ye-roon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:02:
ik vertelde ook in me verhaaltje: ik ben geen warriorHet is gewoon een idee van hou ik denk dat het goed zou zijn, niet dus
dat vind ik wel leuk
Verwijderd
Hetzelfde als de capital in draenei startgebied, je zou het haast zonde noemen.ye-roon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:57:
[...]
/signed
Ik snap ook niet waarom die 2 steden er in zitten, en al helemaal niet waarom ze achter een instance portal zitten zodat je er niet naar naar toe kan vliegen. Ik bedoel er zijn zowel bij belfs als bij dreanei 2 flight points en daarmee kan je alleen maar naar elkaar toe en niet naar andere. Maar je moet wel aan klikken: show me where i can fly to. Maja elke nation moet een capitol hebben
Denk aan darnassus of thunderbluff daar komt ook geen hond meer na lvl 30. In TB prolly nog eerder. IF was bij alliance de verzamel plek en OG bij de horde. Maar bij alliance wordt het nu steeds meer SW en ofc shatrath. SW omdat het dichter bij de dark portal is en dus makkelijker als je geen HS meer hebt
Verwijderd
Teveel Horde / Alliance, geen class trainers, geen AH, twee Inn's, geen dak boven je hoofd, teveel Blood Elves, Draenei, daklozen, rare vogelmensen en twee gigantische rotliften die me c.a. 50G aan repairs hebben gekost. Muffe overbevolkte rotstad, geef mij maar Ironforge of Stormwind. Altijd warm, goed weer en alles binnen handbereik, er valt in elk geval wat te doen qua RP.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:10:
[...]
Hetzelfde als de capital in draenei startgebied, je zou het haast zonde noemen.Ik heb het zowiezo niet op de nieuwe steden, ook shatrat mist gewoon het gevoel zoals in IF of SW. Weet niet wat het is maar outland geeft gewoon niet het "thuis gevoel".
HahahahahaVerwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:48:
[...]
twee gigantische rotliften die me c.a. 50G aan repairs hebben gekost.
Flying mount een tip?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Of buttons voor je normal/flying mount verder uit elkaar zetten.
Of even opletten
Ach, iedereen maakt dit soort fouten weleens. Net als over 1 woordje in een quest heen lezen... (het woordje 'plank' in test of faith) en keihard te pletter vallen

Ach, iedereen maakt dit soort fouten weleens. Net als over 1 woordje in een quest heen lezen... (het woordje 'plank' in test of faith) en keihard te pletter vallen
http://darklegacycomics.com/91.jpgResistance_NL schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:53:
Of even opletten![]()
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heet Jeroen, een engelse krant schreef ooit mijn naam(en ook van een bekende judoka) op die manier om zo waarschijnlijk te simuleren hoe een engelsman mijn naam kan uitspreken, en sindsdien gebruik ik het als nick. Dat is al zo ongeveer 12 jaar geleeKapoen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:51:
[...]
Omdat je op eerste zicht iets anders leest dan wat je bedoeld (veronderstel ik ff),
dat vind ik wel leuk
Oh en om toch nog redelijk ON topic te blijven zodat dit niet verwijderd wordt: Op mmo-champ staan wat screenshots van die nieuwe druid staff, en ik met me huidige project feral dr00d. Die staff is echt zoooooooooooooooooooo onwijs imba. 550 armor, 47 str, 96 stamina en 826 ap in beer/cat. Dat is 1k hp en 1k AP in cat form en dat voor 1 item. Die staff is zo onwijs ziek, ik WIL EM!
Verwijderd
easy, mount hyjal drop, dus kara, gruul, maggie, ssc en the eye clearen voor attunment....ye-roon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:01:
[...]
Ik heet Jeroen, een engelse krant schreef ooit mijn naam(en ook van een bekende judoka) op die manier om zo waarschijnlijk te simuleren hoe een engelsman mijn naam kan uitspreken, en sindsdien gebruik ik het als nick. Dat is al zo ongeveer 12 jaar geleeBen toch wel benieuwd naar waar je eerst aan dacht en wat je uiteindelijk denkt
Maar om de slow chat te stoppen zou je een pm kunnen sturen waar dat instaat.
Oh en om toch nog redelijk ON topic te blijven zodat dit niet verwijderd wordt: Op mmo-champ staan wat screenshots van die nieuwe druid staff, en ik met me huidige project feral dr00d. Die staff is echt zoooooooooooooooooooo onwijs imba. 550 armor, 47 str, 96 stamina en 826 ap in beer/cat. Dat is 1k hp en 1k AP in cat form en dat voor 1 item. Die staff is zo onwijs ziek, ik WIL EM!
Ja leuk. Ik moet steeds een dweil halen als je weer wat epics in de whisper gooit.Exitium schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:51:
[...]
Van mij mag 't.Gisteren veel geluk in Kara. Eerst Ribbon of Sacrifice van opera (die flink gebuffed wordt, gief patch), daarna wilde niemand Drape of the Dark Reavers van Aran, dus die heb ik ook maar meegenomen. We hadden zoveel drops voor healers (mace van prince en T4 gloves voor priest, shield van chess voor andere pala, belt en staff van Illhoof voor druid) dat ik ook Jade Ring of the Everliving nog mee mocht nemen.
Maar gz, m8!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gister weer eens met verbazing staan kijken wat een voor rot classe een paladin is om te lvl-en. Wil je instances doen dan moet je holy of prot zijn want niemand wil een retri paladin hebben (en terecht imo), maar dan sla je nog geen deuk in een pakje boter 
Ik ben nu als lvl 69(!!) aan het questen in Zangermash, en zelfs daar gaat het mobs slopen langzaam

Ik ben nu als lvl 69(!!) aan het questen in Zangermash, en zelfs daar gaat het mobs slopen langzaam
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik heb een heel vaag probleem. Sinds de format zie ik niet iedereen meer lopen in AV en ook niet alle gear van mensen in bg's. Wel zie ik schaduwen, hoe kan dit nou weer?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 11:57 ]
Ligt eraan, ik heb een ret pala (70) en ik sta altijd 1e of 2e op de dmg meter, maar ik geef dan ook nog een buff een aura en ben offtank. Als het fout gaat kan ik dan ook nog wel eens een heal eringooien. Elke class is goed als je maar weet hoe je hem moet spelen.Atlas schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:25:
Gister weer eens met verbazing staan kijken wat een voor rot classe een paladin is om te lvl-en. Wil je instances doen dan moet je holy of prot zijn want niemand wil een retri paladin hebben (en terecht imo), maar dan sla je nog geen deuk in een pakje boter
Hmm ik weet niet wat voor slackers je dan in je groep hebt hoor ...n0isH schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:12:
[...]
Ligt eraan, ik heb een ret pala (70) en ik sta altijd 1e of 2e op de dmg meter, maar ik geef dan ook nog een buff een aura en ben offtank. Als het fout gaat kan ik dan ook nog wel eens een heal eringooien. Elke class is goed als je maar weet hoe je hem moet spelen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Als eerste in raids?n0isH schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:12:
[...]
Ligt eraan, ik heb een ret pala (70) en ik sta altijd 1e of 2e op de dmg meter, maar ik geef dan ook nog een buff een aura en ben offtank. Als het fout gaat kan ik dan ook nog wel eens een heal eringooien. Elke class is goed als je maar weet hoe je hem moet spelen.
Dan doen je warlocks/mages iets heel erg fout, en dat kun je nu moeilijk gaan ontkennen.
Niet in raids, daar ga ik ook niet offtanken als ret pala -_- in kara sta ik meestal op de 3e plek. Maar dat is maar een 10 man raid.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:24:
[...]
Als eerste in raids?
Dan doen je warlocks/mages iets heel erg fout, en dat kun je nu moeilijk gaan ontkennen.
Ik heb zojuist mijn 10 Days trail gestart. Ik denk eraan om ook aan wow te beginnen.
Waar kan ik het goedkoopst aan prepaidkaarten komen?
Tot nu toe is: www.gcshop het goedkoopst met 26€ voor 2 maanden.
Of adviseren jullie mij om gewoon het systeem van blizzard zelf te gebruiken?
Ik gebruik de 3 maanden auto incasso, als je ze in de winkel haalt zou ik naar dynabyte gaan en met een klantenkaart er zoveel% korting op krijgen.J.E.T schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:30:
Ik heb zojuist mijn 10 Days trail gestart. Ik denk eraan om ook aan wow te beginnen.
Ik heb een Tank-Vraag
Ik ben een lvl 35 Warrior (draenei) en als ik tank gebruik ik alleen Taunt, Sunder Armor, Revenge.
Moet ik shield block ook gebruiken? of is dat onnodig?
Ik ben een lvl 35 Warrior (draenei) en als ik tank gebruik ik alleen Taunt, Sunder Armor, Revenge.
Verwijderd
Minder dmg door meer Shieldblocks en vaker Revenge omdat je dus meer blocks hebt. Mss ook nog Cleave gebruiken als je meer dan 1 mob tegelijk moet tanken, niet helemaal zeker btw, t is tijden geleden dat ik m'n warrior speelde.RMB schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:06:
Ik heb een Tank-Vraag
Ben je holy of ben je prot?Atlas schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:25:
Uit je puntjes heb ik de volgende build afgeleid:
http://www.wowhead.com/?talent=pV0xdAioMhzbZE0zV0xR
Dit zou dus een goede 2h axe PvP build moeten zijn?
Of heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Dan heb je eerlijk gezegt echt slackers in je guild, onze dpsers doen atm 650+dps op lange gevechten. Ik zie jou dat niet halen. (retrinobs in algemeen)n0isH schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:29:
[...]
Niet in raids, daar ga ik ook niet offtanken als ret pala -_- in kara sta ik meestal op de 3e plek. Maar dat is maar een 10 man raid.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Op low level is Sunder / Taunt / Revenge spam meer dan genoeg, na level 60 stapte ik over naar Imp. Thunderclap / Taunt / Demo Shout / Shieldblock / Sunder / Revenge / Demo Shout / Sunder, nadat ik c.a. 3 sunders op de skull heb ga ik of tab-sunderen (Bij pugs met triggerhappy DPS) of cleaven zodat de mob niet na 10 seconden wegrent op healing aggro.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:15:
[...]
Minder dmg door meer Shieldblocks en vaker Revenge omdat je dus meer blocks hebt. Mss ook nog Cleave gebruiken als je meer dan 1 mob tegelijk moet tanken, niet helemaal zeker btw, t is tijden geleden dat ik m'n warrior speelde.
Kan je me uitleggen waarom en wanneer je demoralizing shout dan moet gebruiken?
Verwijderd
Weet iemand een mod die echt alleen maar de coordinaten weer geeft en niet met allemaal andere balkjes enzo erbij, gewoon puur de coordinaten.
Verwijderd
In het begin van een gevecht b.v. Stel je hebt allerlei kleine adds die je moet tanken, dan kan je gelijk aggro pakken in een 10 yard radius door demo. shout. Let op het is geringe aggro, enkele heals en ze vliegen op je healer. Probeer ze dus direct allemaal te slaan met je ability''s.RMB schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:59:
Kan je me uitleggen waarom en wanneer je demoralizing shout dan moet gebruiken?
amg die staff is idd echt imba, gief!ye-roon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:01:
http://www.mmo-champion.com/images/news/2007/may/pillar.jpg
Inderdaad, een vriend van me heeft zijn pally naar 70 geleveld als retri en ik verbaaste me er steeds weer over hoeveel dmg die deed. Meeste pugs moesten toch echt twee keer kijken of hij echt geen warrior of rogue was. Ik heb toen toch wat meer respect voor pallies gekregen. Voor Kara is hij Holy gegaan en nu slaat die idd helaas geen deuk meer in een pakje botern0isH schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:12:
je vergeet dat iedereen in dit topic altijd 1e/2e staat op de dmg meters, alle classes winnen hier.MaTr1x schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:35:
[...]
amg die staff is idd echt imba, gief!
http://www.mmo-champion.com/images/news/2007/may/pillar.jpg
[...]
Inderdaad, een vriend van me heeft zijn pally naar 70 geleveld als retri en ik verbaaste me er steeds weer over hoeveel dmg die deed. Meeste pugs moesten toch echt twee keer kijken of hij echt geen warrior of rogue was. Ik heb toen toch wat meer respect voor pallies gekregen. Voor Kara is hij Holy gegaan en nu slaat die idd helaas geen deuk meer in een pakje boter
Verwijderd
Vanaf welke lvl krijg alliance pas beetje normaal +spell Dmg gear? ben lvl49 heb maar +16spell dmg >.< schiet egt niet op......................
Verwijderd
Wachten op LVL 70. Heb je +/- 900 spelldmg met blue's epicsVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:44:
Vanaf welke lvl krijg alliance pas beetje normaal +spell Dmg gear? ben lvl49 heb maar +16spell dmg >.< schiet egt niet op......................
Verwijderd
haha idd. Iedereen is uber hier.Alexji schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:38:
[...]
je vergeet dat iedereen in dit topic altijd 1e/2e staat op de dmg meters, alle classes winnen hier.
Dit topic is gesloten.