Het Grote World of Warcraft topic - Deel 116 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
BootVluchteling schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:16:
ik ga me misschien stom voelen.. maaruh, mijn cat (broken tooth) kan alleen dash en growl.. hoe leer ik zn andere attacks? hij heeft wel stamina rank 9 en armor ook zoiets.
Op "Petopia" vind je alles wat je wil weten over hunter pets en meer. (welke mobs welke skill hebben, waar ze te vinden zijn, de verschillende skins per mob + hun locatie,..)
heel interessant allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:20:
[...]

Euh, motes stacken 10, primals stacken ook. Dan kan je primals in je bank bewaren ipv motes en altijd terug. Scheelt gewoon ruimte.
Dat klop, maar ik denk dat we hier niet goed begrijpen waarom je van een primal weer terug zou willen naar een mote.
Tot nu toe hebben we alleen primals nodig voor profs. Geen motes. Dus de motes moet je toch wel samen voegen tot primal. Dus Waarom zou je er weer motes van willen maken?
Thats the question. ;) ;) ;)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Rochette schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:24:
[...]

Dat klop, maar ik denk dat we hier niet goed begrijpen waarom je van een primal weer terug zou willen naar een mote.
Tot nu toe hebben we alleen primals nodig voor profs. Geen motes. Dus de motes moet je toch wel samen voegen tot primal. Dus Waarom zou je er weer motes van willen maken?
Zucht...

Nu heeeeeeeel langzaam lezen, daarna tot 10 tellen, nog een keer heeeeeeel langzaam lezen
Ik scheef ooit:

Mote of water / mote of fire is o.a. nodig voor frost / fire elixirs.

3 motes of fire + bloempje + vial (stond fire) = 65 fire dmg ofzo

alleen een beetje duur : ( daarom word dat met de patch 2 motes ipv 3 \o/ en gaat de firedmg omlaag naar 55 : (
http://www.wowhead.com/?item=22574#V0z
http://www.wowhead.com/?item=22578#c0z
http://www.wowhead.com/?item=22573#V0z

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:20:
[...]

Euh, motes stacken 10, primals stacken ook. Dan kan je primals in je bank bewaren ipv motes en altijd terug. Scheelt gewoon ruimte.
Ik volg je even niet.
Waarom zou je terug willen van 1 primal earth naar 10 mote of earth (dat is wat Earth shatter doet voor blacksmithers) om maar eens een voorbeeld te noemen?
Die primals stacken per 20 (= 200 motes) terwijl je maar 10 motes kan hebben.
Dus 20 primals op 1 stekje in je bag of bank of 20 plekjes in je bags of bank voor 20 motes van 10.

Ik heb het (earth shatter) maar 1 keer moeten gebruiken, toen ik geen mote of earth had voor iets van blacksmithing en van mijn primal earth weer 10 mote of earth maakte.

Edit: na bovenstaande gelezen te hebben snap ik nu jouw redenering. Misverstand <3
Doorgaan met de logistiek.

[ Voor 6% gewijzigd door Zjanzjak op 11-05-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Rochette schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:24:
[...]

Elemental Blasting Powder
8 sec cast
Reagents: Mote of Fire, Mote of Earth (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Skillz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 07:55:
[...]

/kick mezelf...

iemand?
Voor pve gewoon growl, claw, bite, dash gebruiken. Je pet heeft dan hoogste dps en met beastial focus of go for the throath hou je dan genoeg focus over voor growl. Zowiezo heeft sinds TBC Growl voorang op andere attacks, dwz: Als je pet 30 focus heeft, wat net genoeg is voor 1 growl, maar ook genoeg is voor een claw, dan doet je pet growl, echter als je growl op cooldown zit, dan doet hij claw. En bite heeft ook een lange cooldown. Dus die zal je niet zo vaak zien. Ik heb zelf een Uil als pet, omdat ik die dingen het coolst vind, en in 5 man/pvp heb je daar het meest aan tbh, door screech die in een area de AP verlaagt van mobs waardoor hijzelf en de tank minder hard geraakt wordt. En mijn uil uit sethekk halls is gewoon de bomb :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Ik heb weer een nieuw doel gevonden om me op te gaan richten (met mun mage):

- Tailoring full skillen (zit nu op 305), was eerst alch/herb, afgelopen woensdag omgegaan naar Tailor.
- Spellfire set maken + gems
- Spellstrike set maken + gems
- PVP lvl 70 boots reward regelen
- Keepers of time revered krijgen voor de dagger
- Goeie offhand erbij zoeken
- Enchants erop

Dan ben ik volgens mij wel ff verder (qua skill en tijd ;p )..

Ondertussen mijn rogue lvl-en van 60 naar 70, mats voor tailoring doorsturen naar de main en geld verzamelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bld- op 11-05-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder aangegeven ben ik gerespecced van frost naar fire en wtfpwn ik de damagemeters heerlijk in Karazhan. Nu is er alleen iets wat ik niet begrijp of waar ik het iig niet mee eens ben.

Frostbolt hits/crits waaren altijd hetzelfde. Ze waaren consequent rond de 1500hit zonder buffs op trash. Spells werden nooit gedeeltelijk resist. Dit heb ik ook voor TBC nooit gemerkt of in welke 5mans dan ook.
Nu ik fire ben merk ik dat ik de ene keer een fireball hit van 1000 heb en de andere keer van 1800 (wat het dus altijd zou moeten zijn, zonder scorch debuff). Ook zie ik vaak een aantal scorches van 400-500 terwijl ze toch echt voor 800 zouden moeten hitten.

Wat is dit voor vies spelletje dat blizzard speelt? hebben standaard alle mobs in alle instances veel fire resistance en 0 frost resistance? Het kan toch niet zo zijn dat je voor frost 0 spell penetration nodig hebt en voor fire 200?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
ImdaMned schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:26:
[...]

Zucht...

Nu heeeeeeeel langzaam lezen, daarna tot 10 tellen, nog een keer heeeeeeel langzaam lezen

[...]

http://www.wowhead.com/?item=22574#V0z
http://www.wowhead.com/?item=22578#c0z
http://www.wowhead.com/?item=22573#V0z
Yup je hebt gelijk. :)
Het is nog vroeg in de morgen denk ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ye-roon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:32:
[...]
Voor pve gewoon growl, claw, bite, dash gebruiken. Je pet heeft dan hoogste dps en met beastial focus of go for the throath hou je dan genoeg focus over voor growl. Zowiezo heeft sinds TBC Growl voorang op andere attacks, dwz: Als je pet 30 focus heeft, wat net genoeg is voor 1 growl, maar ook genoeg is voor een claw, dan doet je pet growl, echter als je growl op cooldown zit, dan doet hij claw. En bite heeft ook een lange cooldown. Dus die zal je niet zo vaak zien. Ik heb zelf een Uil als pet, omdat ik die dingen het coolst vind, en in 5 man/pvp heb je daar het meest aan tbh, door screech die in een area de AP verlaagt van mobs waardoor hijzelf en de tank minder hard geraakt wordt. En mijn uil uit sethekk halls is gewoon de bomb :)
Dank! :)

Dus uit je verhaal kan ik dan ook opmaken dat het niet uitmaakt in welke volgorde je de pet talents op je petbar neerzet.

GFTT heb ik nog niet omdat ik nu lvl 39 ben (dus nog vrij nieuw met Hunters), zal eens gaan testen of ik dan nog genoeg focus heb tijdens een gevecht voor Growl. Ik heb trouwens zelf Humar the Pridelord (Cat). Wilde op een moment overstappen op zo'n armored boar vanwege Charge, maar was toen al 7 lvl's hoger en kon mezelf er niet tot zetten om die boar te gaan uplvl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:55:
Zoals eerder aangegeven ben ik gerespecced van frost naar fire en wtfpwn ik de damagemeters heerlijk in Karazhan. Nu is er alleen iets wat ik niet begrijp of waar ik het iig niet mee eens ben.

Frostbolt hits/crits waaren altijd hetzelfde. Ze waaren consequent rond de 1500hit zonder buffs op trash. Spells werden nooit gedeeltelijk resist. Dit heb ik ook voor TBC nooit gemerkt of in welke 5mans dan ook.
Nu ik fire ben merk ik dat ik de ene keer een fireball hit van 1000 heb en de andere keer van 1800 (wat het dus altijd zou moeten zijn, zonder scorch debuff). Ook zie ik vaak een aantal scorches van 400-500 terwijl ze toch echt voor 800 zouden moeten hitten.

Wat is dit voor vies spelletje dat blizzard speelt? hebben standaard alle mobs in alle instances veel fire resistance en 0 frost resistance? Het kan toch niet zo zijn dat je voor frost 0 spell penetration nodig hebt en voor fire 200?
frost heeft nooit de partial resist gehad die fire wel heeft, altijd al zo geweest,
frostbolts waren altijd hit of miss

fire kan partial geresist worden, net zoals shadow dat kan en volgens mij ook holy en nature
frost is dus de enige magicschool die een 'binair' hit system heeft

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:58:
[...]

frost heeft nooit de partial resist gehad die fire wel heeft, altijd al zo geweest,
frostbolts waren altijd hit of miss

fire kan partial geresist worden, net zoals shadow dat kan en volgens mij ook holy en nature
frost is dus de enige magicschool die een 'binair' hit system heeft
dat is echt nep :S

maargoed als frost ook nog eens gedeeltelijk resist kan worden kan een frostmage helemaal geen deuk meer in een pakje boter slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
nvm

[ Voor 169% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nowell schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:12:
Is de client nou nergens te downloaden of kijk ik niet goed?

Ik wil WoW op m'n laptop installeren maar heb de cd's niet bij de hand...
www.wowwiki.com/Patch_Mirrors

onderaan de lijst staan mirrors voor de full clients.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gister voor het eerst BM gedaan, met een paar guildies. best wel een vette instance is dat zeg. ging echt lekker smooth, ik als lvl 69mage, kon erg goed mee komen met de dmg done. de top 3 Lock/Shaman/Mage zat heel erg dicht bij elkaar.

en exp wise ging het ook lekker :) ben nu dacht ik 35% of 45% lvl 69 dus bijna :)

ben nu Arc/Fire mage

47/11/2 zo uit mijn hoofd. Heb deze build nu al een paar weken, maar moet zeggen dat Arcane heel er wennen is. maar de dmg die je doet is echt amazing. met AP + trinkets heb ik pyro crits van 4.5k en zels een paar van 4.9k

redelijk AOE addicited, en vond vroeger Arcane Explosion een waste of mana. maaar nu ik Arcane ben is dat echt niet mere zo. normaal doet hij iets van 400 - 500 dmg, maar hij crit vaak voor achter in de 900 dmg. (en dan gebruik ik nog geen trinkets oid)

zit er wel aan te denken om eens Arcane/frost te proberen. vind ice lance een hele relaxte spell, en lekker cheap :D

[ Voor 49% gewijzigd door Valkyre op 11-05-2007 10:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:28:
Gister voor het eerst BM gedaan, met een paar guildies. best wel een vette instance is dat zeg. ging echt lekker smooth, ik als lvl 69mage, kon erg goed mee komen met de dmg done. de top 3 Lock/Shaman/Mage zat heel erg dicht bij elkaar.

en exp wise ging het ook lekker :) ben nu dacht ik 35% of 45% lvl 69 dus bijna :)
Wie zat er op de adds? Ik neem aan de lock want als 69 mage lijkt me dat vrij lastig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:
[...]

dat is echt nep :S

maargoed als frost ook nog eens gedeeltelijk resist kan worden kan een frostmage helemaal geen deuk meer in een pakje boter slaan.
.... volgens mij mis je even het punt.

Je hebt de volgende mogelijkheden:
hit
miss
partial resist
-----------------
100%

Met je frostbolt zie je een hit of een resist. Die resist is EN miss EN partial resist kans. Door de binaire werking is een gedeeltelijke resist gewoon compleet resist.

Met je firebolt heb je wel alle mogelijkheden.

Stel 80% hit, 15%miss, 5% partial resist. Met een firebolt zul je dan 80%hit + 5% partial resist zien. met een frostbolt zul je enkel 80% hit zien.

Firebolt heeft dus een voordeel op de damagemeters.

Mijn voorbeeld is niet helemaal correct, ben ik me van bewust. Maar het legt hopelijk wel op een makkelijkere manier de werking uit.

[ Voor 7% gewijzigd door morpheus op 11-05-2007 10:32 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:31:
[...]

.... volgens mij mis je even het punt.

Je hebt de volgende mogelijkheden:
hit
miss
partial resist
-----------------
100%

Met je frostbolt zie je een hit of een resist. Die resist is EN miss EN partial resist kans. Door de binaire werking is een gedeeltelijke resist gewoon compleet resist.

Met je firebolt heb je wel alle mogelijkheden.

Stel 80% hit, 15%miss, 5% partial resist. Met een firebolt zul je dan 80%hit + 5% partial resist zien. met een frostbolt zul je enkel 80% hit zien.

Firebolt heeft dus een voordeel op de damagemeters.
kan je dit onderbouwen? Als frostmage had ik niet meer 100% resists dan ik nu heb met fire dus mijn conclusie gaat meer richting het feit dat alleen het aantal volledige resists van fire terug te zien is in frost.
Als al die gedeeltelijke resist nu met fire complete resists waren geweest met frost dan had ik waarschijnlijk met tranen van frustratie in mijn ogen de pc het raam uitgeflikkerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Wie zat er op de adds? Ik neem aan de lock want als 69 mage lijkt me dat vrij lastig.
inderdaad de lock op de adds. een paar keer geholpen, zag weleens wat whelps te dichtbij komen. (medivh ofzo)

als top 3 bedoelde ik meer dat het zo dichtbij elkaar zat :P

maar is die Medivh guy ook niet birdmen in WC3? diegene die iedereen probeert te waarschuwen, voor de burning legion enzo? en Thrall stuurt naar ik dacht de forgotten lands of kalimdor. and so on?
(uitgelachen door de humans)

wat gebeurt er eigenlijk als de adds te dicht bij die medvh gast komen? is het dan gelijk istance over? of gaan ze alleen op hem in hakken?

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 11-05-2007 10:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:33:
[...]

kan je dit onderbouwen? Als frostmage had ik niet meer 100% resists dan ik nu heb met fire dus mijn conclusie gaat meer richting het feit dat alleen het aantal volledige resists van fire terug te zien is in frost.
Als al die gedeeltelijke resist nu met fire complete resists waren geweest met frost dan had ik waarschijnlijk met tranen van frustratie in mijn ogen de pc het raam uitgeflikkerd.
Ok in nijntje taal :

Frost is RAAK of NIET RAAK
Fire is HALF RAAK, RAAK of NIET RAAK.

Tada :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Ok in nijntje taal :

haha wie is hier nou de dommerik, lees mijn stukje opnieuw en als je het snapt probeer dan nog eens te reageren.

ik zal het even voor je uitleggen in nijntje taal:

ik heb met fire net zoveel complete resists als dat ik met frost had + nog eens de gedeeltelijke resists.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:37:
[...]

haha wie is hier nou de dommerik, lees mijn stukje opnieuw en als je het snapt probeer dan nog eens te reageren.

ik zal het even voor je uitleggen in nijntje taal:

ik heb met fire net zoveel complete resists als dat ik met frost had + nog eens de gedeeltelijke resists.
WoWWiki over Frostbolt en Partial Resists :
Binary spells are any spells that have a damage component and a non-damage effect. (examples: Frost Bolt, Frost Shock, Blast Wave, Mind Flay). Non-binary spells are spells that do only damage (example: Mind Blast). See also Formulas:Magical resistance. Binary spells always either hit or are resisted completely.

Fireball is geen Binary spell, wat dus partial geresist kan worden door een mob zijn 'natuurlijke' Fire Resistance (sowieso zijn en Fire Vunerable mobs en Fire Immune maar dat is anders).

Hier is niks aan te onderbouwen, dit is gewoon zo, hardcoded in WoW.

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 11-05-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
RaseriaN schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Ok in nijntje taal :

:D

Maare. Het kan gewoon niet zo zijn dat je met fire meer resists hebt. Of je hebt talents weggegooid die voor minder resist zorgden.

Arcane Subtlety?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:43:
[...]

WoWWiki over Frostbolt en Partial Resists :
Binary spells are any spells that have a damage component and a non-damage effect. (examples: Frost Bolt, Frost Shock, Blast Wave, Mind Flay). Non-binary spells are spells that do only damage (example: Mind Blast). See also Formulas:Magical resistance. Binary spells always either hit or are resisted completely.
Fireball is geen Binary spell, wat dus partial geresist kan worden door een mob zijn 'natuurlijke' Fire Resistance (sowieso zijn en Fire Vunerable mobs en Fire Immune maar dat is anders).

Hier is niks aan te onderbouwen, dit is gewoon zo, hardcoded in WoW.
Dit is dus nog steeds niet mijn punt :|

Mijn punt is dat het RAAK NIET RAAK verhaal evenvaak voorkomt bij fire + nog eens het extra nadeel dat spells die wel RAKEN ook nog een GEDEELTELIJK kunnen worden resist. Soms scorch ik voor 4 keer achter elkaar met 600 hit. Nou 4 complete resists zijn bij mij met frost nog nooit voorgekomen in karazhan. Het is dus niet zo dat gedeeltelijke resist van fire complete resists van frost zouden zijn geweest zoals hierboven ergens wordt beweerd.

nee ik heb zelfs 1 punt meer in elemental precision en ook in arcane de punten die resists verminderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Bld- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:44:
Ik heb weer een nieuw doel gevonden om me op te gaan richten (met mun mage):

- Tailoring full skillen (zit nu op 305), was eerst alch/herb, afgelopen woensdag omgegaan naar Tailor.
- Spellfire set maken + gems
- Spellstrike set maken + gems
- PVP lvl 70 boots reward regelen
- Keepers of time revered krijgen voor de dagger
- Goeie offhand erbij zoeken
- Enchants erop

Dan ben ik volgens mij wel ff verder (qua skill en tijd ;p )..

Ondertussen mijn rogue lvl-en van 60 naar 70, mats voor tailoring doorsturen naar de main en geld verzamelen :)
voor de dagger kan je denk ik beter de runesong dagger uit shattered halls doen of die drop van murmur in shadowlabs. Als je ff grind met honor hold kan je een nog betere epic krijgen als je exalted bent.
die spellstrike/fire setjes ga je echt merken in je stamina :) (dus niet echt pvp set) Ga je karazhan doen?

mijn to do lijstje voor mijn l70 mage
Epic flying mount prio 1
Na de patch mijn epics voorzien van de best mogelijke (craftable) gems
Karazhan/Gruul (SSC)
Epic items enchanten
Exalted worden met alle nuttige factions voor epic enchants
Bags upgraden (heb nu 16 slots bags)
Alle nutteloze items uit mijn bank verkopen etc
fishing levelen tot max / cooking levelen tot max

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

wat is eigenlijk het nut om een fire spell partial resist te maken, en Frostbolts niet.
ik snap het verschil wel, maar niet waarom dat verschillend zou moeten zijn? :)

mijn to do lijstje voor mijn l70 mage
Epic flying mount prio 1
Na de patch mijn epics voorzien van de best mogelijke (craftable) gems
Karazhan/Gruul (SSC)
Epic items enchanten
Exalted worden met alle nuttige factions voor epic enchants
Bags upgraden (heb nu 16 slots bags)
Alle nutteloze items uit mijn bank verkopen etc
fishing levelen tot max / cooking levelen tot max

shit man dat dik gedruktte moet ik ook doen ik heb zoveel crap dat echt alles bij mij uitpuilt :(

[ Voor 59% gewijzigd door Valkyre op 11-05-2007 10:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:46:
[...]
Het is dus niet zo dat gedeeltelijke resist van fire complete resists van frost zouden zijn geweest zoals hierboven ergens wordt beweerd.

nee ik heb zelfs 1 punt meer in elemental precision en ook in arcane de punten die resists verminderen.
en toch is het zo, probeer maar eens een lock te raken met frost als hij zijn pet uit heeft en veel resist heeft.

overigens Elemental Precision zorgt niet voor minder resists, maar verlaagt je miss rate (+-5% op eigen level en altijd full resist)

En gohan de reden dat Frostbolt full resist is en Fireball niet heeft te maken met het feit dat frost ook een slow debuf geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 11-05-2007 10:50 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mijn punt is dat het RAAK NIET RAAK verhaal evenvaak voorkomt bij fire + nog eens het extra nadeel dat spells die wek RAKEN ook nog een GEDEELTELIJK kunnen worden resist. Soms scorch ik voor 4 keer achter elkaar met 600 hit. Nou 4 complete resists zijn bij mij met frost nog nooit voorgekomen in karazhan. Het is dus niet zo dat gedeeltelijke resist van fire complete resists van frost zouden zijn geweest zoals hierboven ergens wordt beweerd.
Als je nou had gaan lezen ipv. hier proberen een rant op te zetten, had je wat meer informatie gevonden over het resist, partial resist en het miss/hit verhaal.
Maarja, gezien je historie op dit forum en je posting stijl, laat ik het maar hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sikkle, dat [DEN] kun je inmiddels wel weghalen !
Lvl 60 zal nog wel kloppen hè Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:49:
[...]

en toch is het zo, probeer maar eens een lock te raken met frost als hij zijn pet uit heeft en veel resist heeft.

overigens Elemental Precision zorgt niet voor minder resists, maar verlaagt je miss rate (+-5% op eigen level en altijd full resist)

En gohan de reden dat Frostbolt full resist is en Fireball niet heeft te maken met het feit dat frost ook een slow debuf geeft.
Elemental Precision:

Reduces the mana cost and chance targets resist your Frost and Fire spells by 3%.

Een mis heb ik met mijn mage tot nu toe alleen gehad wanneer ik met mijn dagger aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

M1lamb3r schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:49:
[...]

hmmjah dat dacht ik al, je kan moeilijk een partial slow geven :P
maar ja fireball heeft ook een dot. maar die zal dan wel meescalen met de hoeveelheid geresist.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:51:
Sikkle, dat [DEN] kun je inmiddels wel weghalen !
Lvl 60 zal nog wel kloppen hè Oo
Heh, je moet het nieuwste verhaal van Jarno horen :Y)
Hij is zn guild kwijt nu (Ja degene met die mooie RaidLeader quotes ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Voor iedereen die al eens Murloc heeft willen spreken, er is nu een Murloc translator online: http://www.pinktoque.com/index.php?p=murloc.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Mijn punt is dat het RAAK NIET RAAK verhaal evenvaak voorkomt bij fire + nog eens het extra nadeel dat spells die wel RAKEN ook nog een GEDEELTELIJK kunnen worden resist. Soms scorch ik voor 4 keer achter elkaar met 600 hit. Nou 4 complete resists zijn bij mij met frost nog nooit voorgekomen in karazhan. Het is dus niet zo dat gedeeltelijke resist van fire complete resists van frost zouden zijn geweest zoals hierboven ergens wordt beweerd.

dat klopt

een partial resist geld namelijk niet als mis/resist maar als een hit, deze hit waarde is echter afhankelijk van resistance net als een melee hit afhankelijk is van armor rating
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:52:
[...]
Elemental Precision:
Reduces the mana cost and chance targets resist your Frost and Fire spells by 3%.

Een mis heb ik met mijn mage tot nu toe alleen gehad wanneer ik met mijn dagger aanval.
een spell's resist is gelijk aan een melee miss

hmmz begin ImdaMned neigingen te krijgen :P tijd voor weekend >_<
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:53:
[...]

hmmjah dat dacht ik al, je kan moeilijk een partial slow geven :P
maar ja fireball heeft ook een dot. maar die zal dan wel meescalen met de hoeveelheid geresist.
elke dot tick wordt opnieuw berekend, een dot tick kan dus hit/mis/resist/partial resist worden :P

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 11-05-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
[...]

Op welke mobs ben je dit aan het testen? Molten Core?...

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:30:
[...]
Ik heb met mijn warrior wel eens BM gedaan in de volgende set-up :
prot warrior (ik)
fury/arms warrior
2 rogues
priest

Nog nooit zo snel BM gedaan.
gewoon goed potitioneren, thunderclap als adds spawnen, voor de rest maakten de rogues en warrior de adds af met multiple target abilities.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:55:
[...]

Op welke mobs ben je dit aan het testen? Molten Core?...
Aangezien ik nooit fire ben geweest voor TBC niet in molten core dus. Gewoon in karazhan, gisteren nog goed gemerkt op de trash voor en na aran. Eigenlijk komt het het op alle trash wel voor. Eigenlijk moet ik niet zeiken zolang ik bovenaan sta in dps maar het is gewoon vreemd als je je hele wow leven frost gewend bent. Je ziet ineens veel verschillende waarden in je beeld voorbij springen terwijl het met frost allemaal vrij voorspelbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn 'todo' lijst:
- Resistance gear verzamelen (frost/nature) voor SSC. (op warrior)
- Arena set (op warlock)
- Rogue met Alchemy boosten naar lvl 70 en recipes verzamelen.
- Mijn 2H en 1H Swords van Master Swordsmith upgraden. (poeh duur!)
- Wat dps gear verzamelen dmv heroic instances.
- Primal mooncloth bags maken (nog 2 te gaan)

Deze lijst staat los van raids die ik join :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Heh, je moet het nieuwste verhaal van Jarno horen :Y)
Hij is zn guild kwijt nu (Ja degene met die mooie RaidLeader quotes ;)).
Hij had al wat op het oude Denial-forum gepost ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:52:
[...]

Elemental Precision:

Jeees... jij was toch een mage die op "hoog" niveau had gespeeld? en toch weet je dit soort "basis" dingen niet.

Zou je iig moeten weten als je BWL of hoger hebt gespeeld

[ Voor 195% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lekker bezig vandaag Trollie :P

gisteren eindelijk gold voor me scryer exalted ring, had eerst even andere prioriteiten met gold :P
wel ballen gisteren begonnen met raiden, staan we voor curator, dc'ed een van de healers :F half uur gewacht en niets, ook geen vervanging online >_<

echt suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:35:
[...]

Blader eens terug naar pagina 8.

@ nawintjuh: Mongoose heeft ook een lage droprate. Bij ons is er aan Ally kant maar 1 iemand die het kan en zo ook aan de horde-kant.
wat heb ik daaraan, ze zeggen alleen dat ik verkeerde talents heb maar een antwoord krijg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:49:Alle nutteloze items uit mijn bank verkopen etc
herkenbaar. Zo heb ik allemaal 18 slotters plus 1 herbbag die uitpuilen met 'zooi'. Onder meer 15 small pets (Speedy the Turtle, winter reindier, winterhelper, prairychicken, etc etc), oude MC FR zooi, oude NR zooi, fun trinkets (Barov trinket, Orb of deception etc), oude T1 en T2 epics (die ik bewaar uit sentiment), wat 1Hers, enkele TBC dungeon items.

Een hoop zooi dus..

Enfin, een to-do-list:

* Revered worden met Lower city/HH voor de H-keys (2k rep to go) en Exalted worden met Aldor voor mijn shoulder enchant. (14k rep to go)
* Heroic badges farmen voor epic trinket/cloak/neck
* Epic flying mount kopen (2k Gold to go..)
* Karazhan runnen
* Quests afmaken in netherstorm en shadowmoonvalley.
* Wat betreft de professions., ik ben herba/alch en ik zie het eigenlijk niet zitten om 1 daarvan te laten vallen voor bv LW (ebon netherscale set). Dus het farmen voor de Major Protection Pots scrolls zou ook nog wel kunnen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:53:
Voor iedereen die al eens Murloc heeft willen spreken, er is nu een Murloc translator online: http://www.pinktoque.com/index.php?p=murloc.php
llgl rluululumm wrekmmgl guuumulm mmwrwr lgllchrw glmulmuluumlru chilugchwr chuulullrlrwch luuuuugr !

gluuilrwmmrwmmrwmmrwmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:09:
[...]

Jeees... jij was toch een mage die op "hoog" niveau had gespeeld? en toch weet je dit soort "basis" dingen niet.

Zou je iig moeten weten als je BWL of hoger hebt gespeeld
ja en dat doe ik nog steeds.

en met hoog niveau heb ik nooit hardcore bedoeld. Zoek titatovenaar maar eens op in de armory, vrij gewaagd aan jou equip (al zegt equip natuurlijk niet alles over iemand zijn skill).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:14:
[...]

llgl rluululumm wrekmmgl guuumulm mmwrwr lgllchrw glmulmuluumlru chilugchwr chuulullrlrwch luuuuugr !

gluuilrwmmrwmmrwmmrwmm
im gonna spam your ass with murlock texts tonight noob !

moehahahaha

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dus we doen To-Do lijstjes vandaag ? Ok :)

Warrior:

- Exalted met Sha'tar en andere interessante tank gear/enchants factions.
- Paar crafted Epics om mn tank gear te upgraden dus mats grinden.
- Heroics voor nog wat meer Epics om mn tank gear te upgraden.

Warlock:

- Battlecast set laten craften (done)
- Girdle of Ruination laten craften (done)
- Frozen Shadoweave set craften (done)
- Gems regelen voor al die zooi (partially done) >>> WTB Design: Runed Living Ruby @ Horde EU-Outland
- Gear enchanten met spell dmg enchants.
- Karazhan attunement afmaken (nog 1 key fragment en daarna BM).
- Verschillende Affliction builds effectief testen in instances.

En verder zal ik nog wel het een en ander hebben staan maar dat is het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
mage dps calculator
echt handig
http://www.arcannis.com/mage_calculations.php
misschien wat voor in de startpost??? (site wel btje langzaam)

en
http://tivoli.xtr.dk/Reputation/
om te zien waar je welke reputatie kan krijgen voor welke faction en heoveel je nog moet, super handig

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:12:
[...]

wat heb ik daaraan, ze zeggen alleen dat ik verkeerde talents heb maar een antwoord krijg ik niet
Op lvl 35 voor http://www.wowhead.com/?talent=RZZVVGc0dx daarna voor http://www.wowhead.com/?talent=RZZVAGI0fxo0o gaan voor de extra slow / cheapere frost en minder resist en uitbouwen naar http://www.wowhead.com/?talent=RZZVAGIofxsbot op lvl 57

Daarna pas punten stoppen in arcane voor mana besparing http://www.wowhead.com/?talent=of0VcZZVAGIofxofot de 3 punten in arcane voor 6% extra crit zijn leuk, maar je kan ze ook ergens anders in stoppen.

Indien je voor AoE wilt gaan zal je meer punten in frost moeten stoppen. Bovenstaande is voor single target.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:14:
[...]

ja en dat doe ik nog steeds.

en met hoog niveau heb ik nooit hardcore bedoeld. Zoek titatovenaar maar eens op in de armory, vrij gewaagd aan jou equip (al zegt equip natuurlijk niet alles over iemand zijn skill).
wtf heeft gear te maken met je class kennen?

En wie van de 5252353 titatovenaars ben jij ?

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
thewizard2006 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:20:
mage dps calculator
echt handig

en
om te zien waar je welke reputatie kan krijgen voor welke faction en heoveel je nog moet, super handig
omg, die reputation site is wel erg relax :)
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bld- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:28:
[...]

omg, die reputation site is wel erg relax :)
thx!
daar sluit ik mij bij aan. gister in terok gequest, en zag wel telkens die arrok feathers, telkens laten liggen. omdat ik niet wist wat ik er mee moest. nou nu weet ik het :(.

maar ja heb toch geen bagspace :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Als we dan toch bezig zijn:

To Do:
Aran neer halen !!!!
Moet nu toch eindelijk eens lukken.

Btw hoe doen de guilds het die hem al eens down hebben gehaald alle 4 de adds fearen of killen jullie er 1 of 2? of zelfs alle 4?
We hebben maar 1 lock ter info. Dus zowieso 1 x banish en 1 x chain fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
thewizard2006 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:20:
mage dps calculator
echt handig

en
Zijn wel 2 handige site om de TS mee aan te vullen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over to do lijstjes. :) De 1e prioriteit is natuurlijk L70 worden met mijn Mage.

Daarna een beetje de betere blue gear uit de high lvl instances halen en exalted worden met de verschillende factions waar goede tailoring patterns en items voor de mage class zijn te halen.

Tailoring en Herbalism naar 375 skillen.

Daarna gaan farmen op de mats die nodig zijn voor spellfire en spelstrike items.

Maar, wat nog belangrijker is een nieuwe guild zoeken op Trollbane, immers Drama bestaat niet meer, iedereen is naar The Remains gelopen. TiC lijkt mij persoonlijk wel wat. Nou weet ik niet of die internationaal zijn of 100% Nederlands/Vlaams.

In ieder geval nog 10 LvL's te gaan, dus duurt nog wel even met een vakantie van een weekje Spanje tussendoor. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:41:
Over to do lijstjes. :) De 1e prioriteit is natuurlijk L70 worden met mijn Mage.

Daarna een beetje de betere blue gear uit de high lvl instances halen en exalted worden met de verschillende factions waar goede tailoring patterns en items voor de mage class zijn te halen.

Tailoring en Herbalism naar 375 skillen.

Daarna gaan farmen op de mats die nodig zijn voor spellfire en spelstrike items.

Maar, wat nog belangrijker is een nieuwe guild zoeken op Trollbane, immers Drama bestaat niet meer, iedereen is naar The Remains gelopen. TiC lijkt mij persoonlijk wel wat. Nou weet ik niet of die internationaal zijn of 100% Nederlands/Vlaams.

In ieder geval nog 10 LvL's te gaan, dus duurt nog wel even met een vakantie van een weekje Spanje tussendoor. :O
TiC = afgeslankte exomna + wat nieuwe leden. Zit 1 belg bij, rest = NL. En helaas heel erg vol met no life mages. Zelfs rijo kreeg geen trial : (

Mijn to do lijstje:

Lock naar 70 krijgen
frozen shadowweave set
unyealding set
battlecast set
pvp spul halen (gief sta / resielience / spelldmg)
tempest key halen met m'n mage

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 11-05-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:35:
[...]

daar sluit ik mij bij aan. gister in terok gequest, en zag wel telkens die arrok feathers, telkens laten liggen. omdat ik niet wist wat ik er mee moest. nou nu weet ik het :(.

maar ja heb toch geen bagspace :(
Dingen laten liggen op corpses heb ik echt nog nooit gedaan. Pak altijd alle white/greys etc op. En ik ben een warlock met een bag minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
gecombineerde hoogste prioriteit:
epic flyer
guild reanimeren/klaarstomen voor Kara

Daarna:
Heroic keys verzamelen
L41 priest levelen

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Skillz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:57:
[...]

Dank! :)

Dus uit je verhaal kan ik dan ook opmaken dat het niet uitmaakt in welke volgorde je de pet talents op je petbar neerzet.

GFTT heb ik nog niet omdat ik nu lvl 39 ben (dus nog vrij nieuw met Hunters), zal eens gaan testen of ik dan nog genoeg focus heb tijdens een gevecht voor Growl. Ik heb trouwens zelf Humar the Pridelord (Cat). Wilde op een moment overstappen op zo'n armored boar vanwege Charge, maar was toen al 7 lvl's hoger en kon mezelf er niet tot zetten om die boar te gaan uplvl'en.
boar charge is de bomb. Het is zoooo onwijs goed voor pvp. Gewoon je pet op passive zetten, conc shot, beetje schieten is de tegenstande bijna bij je: scatter shot, weg lopen, is het een caster: boar charge boom interupted, en weer ff stil, conc shot etc etc, boars zijn ongeveer de beste pvp pets. En de beste pve pets met hoogste dmg output zijn wind serpents met hun nature shock of zo. Maar ik blijf bij me uil :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ye-roon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:48:
[...]

boar charge is de bomb. Het is zoooo onwijs goed voor pvp. Gewoon je pet op passive zetten, conc shot, beetje schieten is de tegenstande bijna bij je: scatter shot, weg lopen, is het een caster: boar charge boom interupted, en weer ff stil, conc shot etc etc, boars zijn ongeveer de beste pvp pets. En de beste pve pets met hoogste dmg output zijn wind serpents met hun nature shock of zo. Maar ik blijf bij me uil :p
hoe kan ik het nu het beste aanpakken met pets tamen.? ik heb dus nu broken tooth met alleen growl.. ik ben lvl 60.. de uiteindelijke pet die ik wil boeit me niet zoveel als hij maar beetje simpel is met voeren en dmg doet en aggro houd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:36:

To Do:
Aran neer halen !!!!

Btw hoe doen de guilds het die hem al eens down hebben gehaald alle 4 de adds fearen of killen jullie er 1 of 2? of zelfs alle 4?
Wij heben 'm nog maar 1x gekilled en al een aardig aantal <10% wipes. Wij killen 1 add, 2 voor de lock en de laatse wordt getankt. Grootste probleem bij ons blijft dat mensen de blizard niet zien aankomen. Vind het wel een ontzettend leuk gevecht, lekker pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34

Maar, wat nog belangrijker is een nieuwe guild zoeken op Trollbane,
Nou succes, behalve TiC en Thundercats is Horde wel een heel eind dood begreep ik kwa raidguilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MantaMania schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:36:

To Do:
Aran neer halen !!!!

Laat een warrior even een paar sunders op een add slaan, wordt iig de warrior genuked ipv de healer.
En 4de add gewoon laten casten op een healer, met 3 healers moet je dat er uit kunnen healen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15

Als je reputation wil alleen voor tailoring patterns ben je heel snel klaar, er is gewoon niets
te grinden buiten die spellthreads en wat resistance prut bij aldor/scryer.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Net na 2 weken ofzo weer eens in WoW gegaan om ff mn guild te begroeten :P

Ik zie dat ik nog een hoop te doen heb:
- van lvl 32 naar lvl 70 lvlen (gaat lang duren vrees ik ;( )
- Tailoring + enchanting + First aid naar max level krijgen
- Alle (iig de meeste) lvl 60 - 70 instances gedaan hebben
- Leuke epique outfit bij elkaa zien te krijgen
- Epic wacht ik nog ff mee, maar komt vanzelf wel :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 19:46
Ik heb nog heel even een kleine vraag:

Op dit moment is mijn mage lvl 70. Ik probeer al een tijd 2 quests in BM af te krijgen. Tot op heden heb ik iederen add-duty gekregen in BM. Lijkt me logisch, aangezien heel veel mages als add killer worden ingezet.

Alleen het idiote is, dat ik gewoon niet voldoende damage doe om de adds snel plat te krijgen. Ik ben frost / arcane specced. Heb geen punten in fire gestoken. Ik maak gebruik van enkele +dmg trinkets, maar het schiet gewoon niet op. ;(

Nu heb ik mijzelf wijs laten maken, dat het verstandig is om op lvl 70 om te speccen naar fire. Heeft dit ook daadwerkelijk zo zijn voordelen ? Zo ja, zou iemand een goeie build kunnen showen, die een flinke damage output als resultaat heeft ?

Mijn mage is gewoon een van mijn favo chars, maar als je na een groot aantal keer BM niet haalt, omdat je de adds niet neerkrijgt, zakt de motivatie toch wel echt snel weg..

Alvast bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
jarnotjuh schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:33:
[...]

Dan ben je toch een verdomd slechte grinder. :+ Ik kan makkelijk GEFOCUSSED 175-200g/hr halen... Dus dat betekent muziek laag op, guildchat uit(of niet reageren tenminste) en /afk tag aan, geen whispers.

Hangt een beetje af van de economie op iedere server, maar je gaat mij niet vertellen dat je maar 4 of 5 motes in een uur haalt.. :P (20 en 25g per primal, voor degene die niet vooraan stonden bij het uitdelen voor het cijfer van wiskunde)
Hangt ook van het tijdstip dat je grind, maar mocht je continue door kunnen killen zonder wegkaping van mobs dan moet je echt wat aan je killsnelheid van mobs gaan doen... :P

En primals farmen doe je op lvl 65+ (water), ben ik ook van plan om me warlock ALLEEN te levelen vanaf 65+ met grinden... uberveel primals, en dan nog alles kunnen questen @ 70. :)
Ik vis 10 min Heb 2 tot 2,5 Primal waters. Is bij ons op de sever toch al snel 20 tot 25g per Primal water. Daarna ga ik weer wat anders doen

[ Voor 3% gewijzigd door ErwienO op 11-05-2007 12:08 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bosmonster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:45:
[...]

Dingen laten liggen op corpses heb ik echt nog nooit gedaan. Pak altijd alle white/greys etc op. En ik ben een warlock met een bag minder...
ik ben enchanter dus ik zit ook met 4 bags, (bedenk mij net jij waarschijnlijk prof + soul bag)
als ik geen ruimte heb dan heb ik geen ruimte :(. moet denk maar even alle oude meuk weg knikkeren. heb volgens mij nog iets van 9 twilight sets in mijn bank. liggen. 10stukken Fire ress. PVP gear (niet de warlord set, maar die daar onder)

die pvp meuk kan je alleen maar destroyen of niet? vendorren of De kan dacht ik niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
nextware schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:06:

Op dit moment is mijn mage lvl 70. Ik probeer al een tijd 2 quests in BM af te krijgen. Tot op heden heb ik iederen add-duty gekregen in BM. Lijkt me logisch, aangezien heel veel mages als add killer worden ingezet.

Alleen het idiote is, dat ik gewoon niet voldoende damage doe om de adds snel plat te krijgen. Ik ben frost / arcane specced. Heb geen punten in fire gestoken. Ik maak gebruik van enkele +dmg trinkets, maar het schiet gewoon niet op. ;(

Nu heb ik mijzelf wijs laten maken, dat het verstandig is om op lvl 70 om te speccen naar fire. Heeft dit ook daadwerkelijk zo zijn voordelen ? Zo ja, zou iemand een goeie build kunnen showen, die een flinke damage output als resultaat heeft ?

Mijn mage is gewoon een van mijn favo chars, maar als je na een groot aantal keer BM niet haalt, omdat je de adds niet neerkrijgt, zakt de motivatie toch wel echt snel weg..

40 arcane / 21 frost gaan, minder survivability, meer dps http://www.wowhead.com/?talent=Ri0Vc0fzxIziZZVi0c0f0o

Als mage zou je imo alleen de whelpjes moeten AoE-en, de grotere adds is bijv voor een hunter / rogue / dps warrior etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12

Neem een Warlock mee met een Felguard dat is echt IMBA voor alle adds dan kan jij gewoon de elites neer halen.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Nou succes, behalve TiC en Thundercats is Horde wel een heel eind dood begreep ik kwa raidguilds.
Nou, al die ex-Drama leden waaronder ondergetekende, is een groot deel naar The Remains toe gerent. En dan hebben we nog Emporium schijnt ook een vrij grote horde guild te zijn.

Waar zijn de gouden tijden gebleven toen we nog op Huntscalp (Bloodscalp) zaten. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen

Ik sta ook regelmatig op 'add duty' in BM en ik doe dat met een deep frost spec (10/0/51) zonder problemen. Misschien heb je te weinig +dmg of ligt het niet alleen aan jou. Als de groep te weinig dps doet spawnen er teveel adds en ben je sowieso de klos.

Over het respeccen naar fire kan ik kort zijn: doe je eigen ding. Speel zoals jij het liefste wil en laat je niet opjutten door 'de rest'. Een groot voordeel van mages imho is dat ze heel flexibel te speccen zijn waardoor je je char kan 'tunen' zoals jij dat graag hebt. Ik speel heel graag frost en andere mages die ik ken spelen graag arc/fire of deep fire voor grote crits, ieder zijn meug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]

ik ben enchanter dus ik zit ook met 4 bags, (bedenk mij net jij waarschijnlijk prof + soul bag)
als ik geen ruimte heb dan heb ik geen ruimte :(. moet denk maar even alle oude meuk weg knikkeren. heb volgens mij nog iets van 9 twilight sets in mijn bank. liggen. 10stukken Fire ress. PVP gear (niet de warlord set, maar die daar onder)

die pvp meuk kan je alleen maar destroyen of niet? vendorren of De kan dacht ik niet :(
Ik draag geen profession bags. Waarom zou ik continu met al die zooi rondsjouwen? Ik heb profession bags in de bank.

Verder heb ik mn bank lang geleden al opgeruimd.. beetje zonde van de moeite om nu nog met tig twilights sets te blijven zitten :P Gewoon vendoren/DE'en alle oude meuk.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou gisteren ook weer begonnen na een paar maandjes rust..:9

Mijn to do list :

Hunter naar 60 levelen
Paladin naar 40
Warlock naar 40
Dan kijken of ik het nog wel leuk vind / of ik me ga richten op Call of duty 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]
Ja.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:12:
[...]

www.wowwiki.com/Patch_Mirrors

onderaan de lijst staan mirrors voor de full clients.
_/-\o_ wowwiki... dat ik daar niet aan gedacht heb. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bosmonster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:16:
[...]

Ik draag geen profession bags. Waarom zou ik continu met al die zooi rondsjouwen? Ik heb profession bags in de bank.

Verder heb ik mn bank lang geleden al opgeruimd.. beetje zonde van de moeite om nu nog met tig twilights sets te blijven zitten :P Gewoon vendoren/DE'en alle oude meuk.
voor de tier 0.5 upgrade set, moet ik nog zon fire elemental dude duke something summon. ik heb destijds zoveel gold/tijd/moeite er in gestopt dat ik die nog wel weel af maken :)
alleen moet drakki ooit nog een keer mijn chest droppen :(.

opzich wel een goed punt om die prof bags in je bank te bewaren. maar heb zoveel van die dingen waarvan ik dan denk hmm dat is misschien wel handig om te bewaren :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Ik ben zelf arcane/frost-spec mage en heb al regelmatig add-duty gedaan in BM. Geen enkel probleem om de adds neer te halen, laatste keer hadden we het shield op 96% toen de laatste boss kwam (en dat was dan nog omdat ik er een over het hoofd had gezien).
Mijn 'tactics' zijn eigenlijk simpel. Ik heb twee +dmg trinkets equipped, daar gebruik ik er telkens 1 van als er zo'n groepje whelps komt om die snel plat the AoE-en met Arcane Explosion.
Bij de caster-mobs mn mana shield up en vooral die arcane missiles snel CS-en.

Enige wat wij altijd afspreken is dat bij tweede boss iemand de add-duty van me overneemt, zodat ik die haste-buff kan spellstealen op die boss. Daarna ga ik weer trug op add-duty.

Het is natuurlijk wel zo dat je groep de elites redelijk snel neer dient te krijgen, anders hou je het inderdaad niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Gister eindelijk exalted met Honor Hold \o/
Meteen maar even die Archmage Blade gehaald, gaaf ding :9

+40 spell damage erop en 1 happy lock :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Eindelijk exalted met sha'tar, ik kom nu echt nooit meer weer in die tempest keep, 4 runs per dag lol.

Nu ff gold grinden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:27:
[...]

voor de tier 0.5 upgrade set, moet ik nog zon fire elemental dude duke something summon. ik heb destijds zoveel gold/tijd/moeite er in gestopt dat ik die nog wel weel af maken :)
alleen moet drakki ooit nog een keer mijn chest droppen :(.

opzich wel een goed punt om die prof bags in je bank te bewaren. maar heb zoveel van die dingen waarvan ik dan denk hmm dat is misschien wel handig om te bewaren :(
Als je het langer als een maand niet gebruikt >> weggooien of verkopen

Mocht je het daarna toch nog een keer nodig hebben, dan kan je het altijd vast nog wel ergens kopen of opnieuw grinden. Tenzij het unieke quest rewards zijn natuurlijk zoals de Drakefire Amulet of iets dergelijks.

Meeste van mijn oude rommel heb ik al lang geleden opgeruimd en ik moet blijven opruimen anders word het een teringzooi :)

Bank alts ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Als je het langer als een maand niet gebruikt >> weggooien of verkopen

Mocht je het daarna toch nog een keer nodig hebben, dan kan je het altijd vast nog wel ergens kopen of opnieuw grinden. Tenzij het unieke quest rewards zijn natuurlijk zoals de Drakefire Amulet of iets dergelijks.

Meeste van mijn oude rommel heb ik al lang geleden opgeruimd en ik moet blijven opruimen anders word het een teringzooi :)

Bank alts ftw !
Word! Mijn bank is ook een zwijnestal (vooral die van mijn warrior). Tier 1 volledig, Tier 2 gedeeltelijk, Tier nogwat, een stuk of wat epic wapens, schilden, zooi resistance gear,... en uiteraard zaken zoals drakefire amulet en die ring om ubrs te openen. Die laatste 2 items mogen wat mij betreft toch eens geklasseerd worden als key want nu nemen ze 2 slots in voor nop.

Omgekeerd zijn er trouwens ook items die verkeerdelijk als 'key' geflagged zijn, zo heb ik al vaker achter een q item gezocht in mijn bags om er dan achter te komen dat het fqlkjmd ding in mijn key ring zat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Sleepie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:29:
[...]

Ik ben zelf arcane/frost-spec mage en heb al regelmatig add-duty gedaan in BM. Geen enkel probleem om de adds neer te halen, laatste keer hadden we het shield op 96% toen de laatste boss kwam (en dat was dan nog omdat ik er een over het hoofd had gezien).
Mijn 'tactics' zijn eigenlijk simpel. Ik heb twee +dmg trinkets equipped, daar gebruik ik er telkens 1 van als er zo'n groepje whelps komt om die snel plat the AoE-en met Arcane Explosion.

Enige wat wij altijd afspreken is dat bij tweede boss iemand de add-duty van me overneemt, zodat ik die haste-buff kan spellstealen op die boss. Daarna ga ik weer trug op add-duty.

Het is natuurlijk wel zo dat je groep de elites redelijk snel neer dient te krijgen, anders hou je het inderdaad niet bij.
Ik zat me als affliction warlock af te vragen of die adds fearable zijn. Je krijgt toch 1 elite en meerdere non-elites? Ik heb tot nu toe alleen maar op de elite gezeten, en zie wat op tegen add-duty aangezien ik nauwelijks burst damage heb. Als ze fearable zijn wordt het ineens een ander verhaal >:).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

zo gisteren geen zin om te lvlen dus ben ik maar wat gaan pvp-en.
arathi basin was heel erg leuk, 7x die battleground gedaan.
elke keer met mijn lvl 42 in de bovenste regionen kwa dmg :)
geen elke keer gewonnen helaas. horde was echt goed georganiseert. helaas was alliance een grote puinhoop die niet defenden.

toen ik 2de van de alliance was heb ik als kado wat runecloth gekregen van mijn guild :)
15 stacks :) heel erg leuk van de guild :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Sallin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:44:
[...]

Ik zat me als affliction warlock af te vragen of die adds fearable zijn. Je krijgt toch 1 elite en meerdere non-elites? Ik heb tot nu toe alleen maar op de elite gezeten, en zie wat op tegen add-duty aangezien ik nauwelijks burst damage heb. Als ze fearable zijn wordt het ineens een ander verhaal >:).
Als ik het me goed herinner zijn ze inderdaad Fearable.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
dit weekend maar eens flink av-en voor wat honor points: http://www.thottbot.com/i23468 en de pvp boots: http://www.thottbot.com/i28410

Heb trouwens mijn 14850 honors points en av-marks terug gekregen van blizzard ;o
(Ik had per ongeluk op alt+click gedrukt op een item, maar wilde shift+click doen :D).

[ Voor 38% gewijzigd door Bld- op 11-05-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
BootVluchteling schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:53:
[...]

hoe kan ik het nu het beste aanpakken met pets tamen.? ik heb dus nu broken tooth met alleen growl.. ik ben lvl 60.. de uiteindelijke pet die ik wil boeit me niet zoveel als hij maar beetje simpel is met voeren en dmg doet en aggro houd..
Geen reactie gezien, dus dan ikke maar even:

Ik heb 4 weken geleden een Ravagers voor mijn hunter genomen. Erg goed is tie.
Dit staat op TB over de Ravagers

Ravagers are waaay better than cats in terms of DPS. Gore is better than claw. And btw, Broken Tooth was only good because of his 1.0 attack speed which was nerfed by the release of Bruning Crusade where all pets now have a 2.0 attack speed, and Bangalesh? he was nerfed a LONG time ago. Get with the times and learn to play.

De link naar alle comentaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Sleepie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:29:
[...]

In BM hebben we altijd een mage op de adds en de rest op de elite. De tweede boss laten we de adds gewoon ongemoeid en droppen we nadat ie om lig een beacon naast Medivh en helpen we die draak de adds een kopje kleiner te maken. Shield is dan nog 75-80% en dat is meer dan ruim voldoende. Daarna 1 portal geen beacon gebruiken en de laatste 4 allemaal tot portal 18 en de laatste boss komt. Die nuken we dan neer en Medivh is gered. Zo hebben we tot nu toe iedereen die quest wel laten completen die hem nodig had en als ze maar geen fatsoenlijke PuG konden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Ik sta ook regelmatig op 'add duty' in BM en ik doe dat met een deep frost spec (10/0/51) zonder problemen. Misschien heb je te weinig +dmg of ligt het niet alleen aan jou. Als de groep te weinig dps doet spawnen er teveel adds en ben je sowieso de klos.

Over het respeccen naar fire kan ik kort zijn: doe je eigen ding. Speel zoals jij het liefste wil en laat je niet opjutten door 'de rest'. Een groot voordeel van mages imho is dat ze heel flexibel te speccen zijn waardoor je je char kan 'tunen' zoals jij dat graag hebt. Ik speel heel graag frost en andere mages die ik ken spelen graag arc/fire of deep fire voor grote crits, ieder zijn meug :)
Nou, ik ben gisteren weer terug gespecced naar Fire/Arc. Gaat toch een stuk sneller, die mobs neerleggen, tenminste dat gevoel heb ik. Het enigste voordeel van full frost is dat je de mobs langer op afstand kan houden. Maar je base damage is toch gemiddeld lager dan met fire. Plus het feit dat je bij een crit met Pyroblast, FB een DoT er op gooit. Met frostbolt krijg je alleen een kans om een mob extra te shooten door de frostnova die getriggered word soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Kapoen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:43:
[...]

Omgekeerd zijn er trouwens ook items die verkeerdelijk als 'key' geflagged zijn, zo heb ik al vaker achter een q item gezocht in mijn bags om er dan achter te komen dat het fqlkjmd ding in mijn key ring zat |:(
lol, dat deed me denken aan mijn 'blunder' tijdens BM. Van te voren vroeg ik even of je een key nodig had om met Medivh te praten. "Ja, die heb je nodig". Ik kreeg toen al de zenuwen omdat ik in mijn normale bags niks had wat leek op een q-item key. Snel maar even naar Gadget gereden om mijn bank te controleren. Ook geen q-item key. Totdat het kwartje eindelijk viel. Keychain, en jahoor, daar zat ie tussen. :+ :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
damn, deze ziet er ook erg verleidelijk uit...
dat wordt nog een hoop pvp-en :P
http://www.thottbot.com/i28245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rochette schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:55:
[...]
Geen reactie gezien, dus dan ikke maar even:

Ik heb 4 weken geleden een Ravagers voor mijn hunter genomen. Erg goed is tie.
Dit staat op TB over de Ravagers

Ravagers are waaay better than cats in terms of DPS. Gore is better than claw. And btw, Broken Tooth was only good because of his 1.0 attack speed which was nerfed by the release of Bruning Crusade where all pets now have a 2.0 attack speed, and Bangalesh? he was nerfed a LONG time ago. Get with the times and learn to play.

De link naar alle comentaren
Todat er weer een update komt van Blizzard die alles weer veranderd en je dan baalt dat je je fav cat hebt weggedaan. Er komen straks toch nieuwe abilities voor de pets met de laatste patch, dus ik wacht ng wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:43:
[...]

Word! Mijn bank is ook een zwijnestal (vooral die van mijn warrior). Tier 1 volledig, Tier 2 gedeeltelijk, Tier nogwat, een stuk of wat epic wapens, schilden, zooi resistance gear,... en uiteraard zaken zoals drakefire amulet en die ring om ubrs te openen. Die laatste 2 items mogen wat mij betreft toch eens geklasseerd worden als key want nu nemen ze 2 slots in voor nop.

hmmjah ik heb ook nog bank alts, maar die hebben bij mij minder ruimte dan mijn main + alts.
maar.
misschien binnekort maar eens alles leeg gooien, en ook de bags @ mijn main, dat is nog het meeste irritante, aan het einde van een ronje quest. moet ik vaak mijn water en stuff weg kieperen.

hoeveel vrije ruimte hebben jullie dan meestal als je begint met questen?
ik heb sowieso 40x water / 20 x food / 1 mana stone. zijn al weer 4 spots. en dan heb ik meestal iets van 6 spots vrij ofzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
[...]

hmmjah ik heb ook nog bank alts, maar die hebben bij mij minder ruimte dan mijn main + alts.
maar.
misschien binnekort maar eens alles leeg gooien, en ook de bags @ mijn main, dat is nog het meeste irritante, aan het einde van een ronje quest. moet ik vaak mijn water en stuff weg kieperen.

hoeveel vrije ruimte hebben jullie dan meestal als je begint met questen?
ik heb sowieso 40x water / 20 x food / 1 mana stone. zijn al weer 4 spots. en dan heb ik meestal iets van 6 spots vrij ofzo.
Erh ... 6 spots vrij ? hoeveel bags en watvoor grootte heb je dan wel niet ?

Ook even vermelden welk level, is ook van belang voor het wel of niet kunnen verkrijgen van grotere bags natuurlijk :)

Maar over het algemeen heb ik op mijn warlock toch wel een stuk of 40 slots vrij als ik begin, maar dat is direct inclusief 16 soulshards dus eigenlijk 24. Das meestal voldoende voor een uurtje of 4 questen.

En als je een mage bent is het totaal overbodig om 2 stacks water mee te slepen aangezien je het toch on the road bij kan maken (meende zoiets gelezen hebben in een vorige post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:32:
[...]

Erh ... 6 spots vrij ? hoeveel bags en watvoor grootte heb je dan wel niet ?

Ook even vermelden welk level, is ook van belang voor het wel of niet kunnen verkrijgen van grotere bags natuurlijk :)

Maar over het algemeen heb ik op mijn warlock toch wel een stuk of 40 slots vrij als ik begin, maar dat is direct inclusief 16 soulshards dus eigenlijk 24. Das meestal voldoende voor een uurtje of 4 questen.

En als je een mage bent is het totaal overbodig om 2 stacks water mee te slepen aangezien je het toch on the road bij kan maken (meende zoiets gelezen hebben in een vorige post).
hehe lvl 69 mage atm.
allemaal 16 slots (ook de bank).
ik vind het wel makkelijk om 40x water bij mij te hebben. als mage zijnde drink je veel meer omdat het toch geen zak uit maakt.
ben taillor dus hoop binnenkort ook 18 slots te kunnen produceren, maar weet alleen de mats nog niet. zal wel weer extreem zijn :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:43:
[...]

hehe lvl 69 mage atm.
allemaal 16 slots (ook de bank).
ik vind het wel makkelijk om 40x water bij mij te hebben. als mage zijnde drink je veel meer omdat het toch geen zak uit maakt.
ben taillor dus hoop binnenkort ook 18 slots te kunnen produceren, maar weet alleen de mats nog niet. zal wel weer extreem zijn :)
8 Primal Mooncloth om te beginnen zeg maar voor die 18 slots ... maaruhm

Ik zou wel eens een screenshot willen zien van je bags want 6 slots vrij ... watvoor teringbende sleep je dan allemaal mee in hemelsnaam ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:44:
[...]

Ik zou wel eens een screenshot willen zien van je bags want 6 slots vrij ... watvoor teringbende sleep je dan allemaal mee in hemelsnaam ?!
Dat is voor de 20-slotter. 18 slotter klik
4x Bolt of Imbued Netherweave
2x Netherweb Spider Silk
1x Greater Planar Essence

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nee hoor, dan heb je 20-slots.

Edit: aaaaargh, weer spuit 11.

18-slots kosten geen ruk op AH trouwens, 10-15g ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

ik heb er ook vaak maar 6 vrij en zo zijn er veel guildies die het zelfde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:49:
ik heb er ook vaak maar 6 vrij en zo zijn er veel guildies die het zelfde hebben.
Mja, ik heb niet eens direct problemen en heb zowat alle pre-tbc gear nog (full tier1 & 2, weapons (PvE en Marshall), etc). Echt dus never nooit niet dat ik mijn tier2 verkoop he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

als je 2 gather proffs heb, en je ben een class als hunter of warlock, hou je weinig over..

arrowbag = -16/18 slots
shardbag = -16/18 slots (gelukkig zijn er geen warhunters ;) )

elke ore stackt x20, alleen herbs stacken niet met verschillende, en je ziet wel aardig wat verschillende.

equip evt, heal/dps gear..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.