Healthstone kost geen shard in de arena…
Alleen soulwell kost op dit moment een shard maar dat wordt komende patch ook gefixed.
En natuurlijk kost een shadowburn wel een shard omdat dat buiten de arenabuff van 1min valt ( welke dus alle spells 100% reduced )
Posions van een roque is ook wel een aardige buff moet ik zeggen, geen charges meer dat wordt lekker doorhakken.
Daarnaast is een fast offhand alleen rendabel als je een hoge +hit rating hebt.
Je main hand proct vaker een posion omdat deze vaker raak slaat.
Dus een fast offhand voor de posion proc is in de meeste gevallen totale onzin.
Als je het niet gelooft, test dan ff je daggers/swords. Gooi er een charged posion en kijk welke charge eerder op is, bijna altijd is de mainhand eerder op…
In het begin van wow kon je altijd prima “zonen” met je posions maar een maand of 2-3 voor tbc vond men het bij blizzard grappig om bij “zonen” de posion te verwijderen

Zeer lame, vooral als je veel bg’s speelt kost je dit nog aardig wat. En al helemaal als je in een pre speelt welke elke 5min wint ^^
Maar das nu gelukkig weer opgelost.
Trouwens weet iemand een nummer van blizzard waar je kan heen bellen in NL ? als dat al bestaat. Of anders een ander nummer ? Heb gister nog geprobeerd te bellen naar account/billing support maar die lijn lag eruit ofzo, en mail reageren ze weer eens niet op.
Heb namelijk voor TBC mijn account verkocht (rank14 roque) maar ik ben er achter gekomen dat de gast die mijn account heeft “gekocht” ( geruild tegen een xbox360+50eu xD) niet meer speelt. Het blijkt ook dat hij alle characters heeft verwijderd die drol.
Het blijkt als je eenmaal je naam invult in je account, deze niet meer kan veranderen. Die staat dus nog op mijn naam. Dus opzich zou ik mijn characters terug kunnen krijgen en transferren naar mijn huidige account.
Iemand ervaringen hiermee? (iemand die gehacked is bv )
Thnx in advance